 |
74.
ל-60, ובזה אתה רואה הגינות?
כוחה של שטיפת,
מח כוחנית,
13/06/04 06:29
|
היהודים יצאו מן הגולה הביתה. יותר הם לא זזים. עכשו הגיע הזמן (הגיע מזמן), שהערבים יצאו מן הגולה וילכו הביתה. למה להתפנות מארצנו, ולתת אותה לגולים הזרים? באותן שנים שנוצרו שש מאות אלף פליטי התוקפנות הערבית נגדנו, נוצרו בעולם 40 מליון(!) פליטים בכל העולם. ולם שוקמו ע"י עמיהם, רק לא הערבים. להם יש 22 מדינות, אבל המשימה הראשונה במעלה היא להשמיד את מדינת היהודים היושבת על 0.1% מאדמות המזרח התיכון, כל השאר בידי האימפריאליזם הג'יהאדי. איפה אתם סימטריה? או צדק? או אמת? או מוסר? זה הפשע המזוויע ביותר שבוצע אי פעם נגד העם היהודי!!!!! מי שאינו רואה זאת, איבד לחלוטין את חוש המוסר שלו וגם את יצר הקיום!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אני קורא את התגובות ונחרד
מאן דהוא,
בנימין,
13/06/04 00:38
|
מהימים הבאים הצפויים לנו.
אנשים, דברי חכמים בנחת נשמעים.
שמרו על לשונכם, וחישבו היטב לאן דבריכם עלולים להוביל.
ולקוראים הנכבדים, שימו לב להבחין בין תגובה מקורית לתגובה "שתולה", ודי למבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
פיצוץ המיסגדים יעצור הכל ויבעי
גואל,
12/06/04 23:13
|
|
 |
71.
מעריב ''יישר כוח'' ?!?!?!
Avi Ecuador,
12/06/04 15:10
|
מצנזרים בגלל שם ולא תגובה, מאלצים להשתמש בשם אחר, נותנים לשפלים אוכלי פגרים שמחכים בפינה כמו רןןןן להגיב וגם לא נותנים להגיב בשום שם. בטח לא תפרסמו, כשנוח לכם וכשמישהו מלמעלה לוחץ עליכם, זה סיפור אחר. תמשיכו גם אתם לעשות את ישראל לתפארת מדינת פלסטין. למה הפלסטינים צריכים להלחם, יש יהודים שעושים זאת בשבילם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You*re an idiot
ל"ת
Ran,
12/06/04 21:21
|
|
 |
תעשה לכולנו טובה
בום בום בום 777,
12/06/04 22:43
|
|
 |
Ecuador 777 boom
Ran,
13/06/04 01:03
|
What? you don*t like when I use the language you use??? what*s the matter? Doesn*t sound that great when it*s towards you?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגע לילה טוב
רציונלי 777,
13/06/04 02:48
|
|
 |
Not having fun?
Ran,
13/06/04 06:13
|
for once somebody is taking the time to reply your stupidity and you're running away?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
למה לפנות,למה לשלם..
שלום,
מרכז,
12/06/04 14:18
|
תוציאו את צה"ל משם והם כבר ירוצו- יותר חסכוני ובלי עימותים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסדר, נוציא את צה''ל!!!
Avi Ecuador,
12/06/04 15:52
|
לוגי! אבל יקבלו אזהרה שאסור לזדים לפגוע ביהודים ואם ינסו יתכננו או יפגעו נמחוק אותם ואת זכרם מעל פני האדמה!!! אתה מסכים? למה לתת פרס לרוצחים ולבנות אותם?! גם בעכו ובארצות הברית... לא צריך צבא פלסטיני שישמור על ערבים ואין שאהידים יהודים או אמריקאים שהמסלמים צריכים לפחד מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
שרון עצר את הטרור ויביא שלום
מנשה,
12/06/04 10:22
|
אמן כי יהי רצון כל הימין רוצה בנפילתו כי הוא מפחד מהשלום לא ישאר לימין את מי לשנא לאחר השלום וזה מאד מפחיד אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון שלום בלי ישראל?
רציונלי 777,
12/06/04 14:56
|
אתה צודק בקשר לפחד. ראה עכו שמתנקה אטנית מיהודים ברצון. ראה מדינות ערב שהזרים בם איפה שיש מוסלמים בורחים. הם יודעים להמאיס את החיים על אלה שחולמים על סבלנות של מוסלמים ולאלה שלא נמאס להם " מוחמד בסייף " או לחיות תחת השפלה ופחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
לרציונלי 777: רוב העם תומך
ציונה,
ירושלים,
11/06/04 23:43
|
רוב אזרחי ישראל בעד פינוי ההתנחלויות בעזה. כמובן שיש מיעוט קיצוני שיעשה כל שביכולתו למנוע את רצון הרוב. לפי מסורת הימין הקיצוני הם לא יהססו לשפוך את דם אחיהם היהודים בנימוק של בגידה או דין "מוסר". הוכחות לכך ראינו ברצח גרינצוויג ורצח רבין. אבל העם נחוש להפסיק את הקרבת בניו ובנותיו בשביל המתנחלים. 1000 הקרובנות שכנעו אפילו את שרון, מופז, אולמרט, נתניהו, לבנת, שלום, עזרא מהליכוד שהישיבה ברצועת עזה היתה טעות. 3000 קורבנות שילמנו עד שיצאנו מסיני 1200 קורבנות הקרבנו עד שיצאנו מלבנון כעת אנחנו יוצאים מעזה, ועוד היד נטויה. אמן כן יהי רצון !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך עזרה מערבים שמתחזים
ל"ת
שמאל לוחם,
12/06/04 09:47
|
|
 |
67.
המתנחלים לא כאן בשבת אז אין
ל"ת
פעילות,
11/06/04 22:23
|
|
 |
הם עסוקים בתיכנון הכסף
ל"ת
שלום,
מרכז,
12/06/04 14:40
|
|
 |
66.
לחזור לגבולות 67 ולשפיות של
העם הזה,
11/06/04 22:06
|
לפני 67 היה העם הרבה יותר מלוכד והרבה הרבה פחות מנוכר ניצול העבודה הזולה של הפלסטינים הפכה אותנו לעם של פריצים הסוגדים לחומרנות מולך החומרנות שולט בנו "בזיעת אפיך תאכל לחם" כבר מזמן אין מדובר בלחם אלא בפינוקים בנוסף האלימות של הסיכסוך הפכה אותנו אדישים לסבלו של הזולת 300000 מובטלים כבר לא מזיזים לאף אחד עובדי הרשויות לא מקבלים תשלום משכורות כבר חודשים ואף אחד לא קם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם כל מילה - מספר 57
ל"ת
מישהיא,
12/06/04 02:09
|
|
 |
65.
מי צריך להתנתק
משה,
רמת גן,
11/06/04 21:50
|
שרון צריך להתנתק בבת אחת ממשרתו דרך הצבעת אי-אמון בכנסת. רק כך ניתן יהיה לעצור את הדיקטטור הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
צה''ל
רציונלי 777,
11/06/04 21:47
|
מארגן את שורותיו. יצטרכו להביא להתנדבותם של הסרבנים מהשמאל שיהיו בטח מוכנים בחפץ לב להתנדב. יהיה כמובן לצה"ל הפעם סרבנים מהצד השני ולא אתפלא אם ילכו לעזור למתנחלים. היום שרון בתהליך לקרוע את העם ולקרב אותו למלחמת אזרחים. איך יעמוד צה"ל וממשלת ישראל בפני האפשרויות הבאות של המתנחלים: * פניה קבוצתית לארצות הברית ולאוסטרליה להתפנות במאורגן לאחת הארצות האלה ולדרוש את הפיצויים בישראל ומשקנתא וזכויות סוציאליות באחת המדינות האלה. * איך יפעלו *ממשלת ישראל*; הרצל ומשה להבדיל של פלסטין, במקרה חס וחלילה שהמתנחלים כולם או בחלקם יזהירו על מצדה חדשה? ישביעו את חיילי צהל על מצדה החדשה של שנות האלפיים? מישהו שהוא יהודי יוכל לשאת עליו את האשמה?
* איך יפעלו ה"ממשלה" במקרה של הכרזה על מדינת "יהודה" בשטחים ושממשלת ישראל לא ריבונית לגביהם בשטחים שהיא ויתרה עליהם והם חס וחלילה יראו כאוייב כל כוח שינסה לפנותם וילחמו בו בכל האמצעים?
היום שרון עושה דברים בניגוד להצבעה שהוא יזם; בניגוד לדעת העם ובניגוד להיגיון כשהוא מתנתק מהשכל הישר, מחושק לבוש ולהבטחות שנתן בהבל פיו מי יודע למי, שרון עם בעיות משפטיות שכנראה בלחץ כאשר ברצונו להספיק להגיע בזקנתו להיות מנהיג של עם ושיזכרו אותו כמנהיג מושיע. רוצה להיות גדול ממשה עלינו, שלהזכיר; משה חינך עם של דור עבדים 40 שנה ולא זכה לדרוך באדמת ארץ ישראל, שרון בימיו חושב לדרוך באדמת פלסטין, להפוך דור עגל זהב לדור רציונלי ודור חיות לדור בני אדם אצל שכננו, שרון היום חוזה המדינה הפלסטינית (הרצל להבדיל) ובונה אותה (משה ויהושוע להבדיל). יש היום לדעת שהאנשים היהודים שחיים בעזה (לא בעיר עזה) וביהודה ושומרון מרגישים מרומים ובצדק. ממשלות ישראל שלחו ועודדו אותם לבנות את חייהם שם והיום באים לעשות ניקוי אטני כאשר בכל מקרה הם היו יכולים להשאר שם וזאת גם אם חס וחלילה היתה פלסטין שם. גם אנו לא עושים ניקוי אטני בעכו... ואין צבא פלסטיני ששומר על הערבים ב " ארץ ישראל " והם לא מפחדים משאהידים יהודים בקו הירוק; אז למה צריך שצבא יהודי ישמור בשטחים ואם פוגעים ביהודים אז למה לא להעיף את הצד הפוגע ולתת פרס לרשע??? זו לא שאלה של פינוי עזה שבמקרה שהיה בא עם תמורה והבטחה שהטרנתפר יהיה בהמשך לפלסטינים ביהודה ושומרון ובקו הירוק כולנו היינו שמחים, זו "תוכנית" התאבדות ששרון יתחיל והשמאל יהיה אמור לעלות בהמשך לשלטון בעזרת קולם של הערבים הגייס החמישי והשמאל הגייס השישי ולבצע את כל מה ששרון חלם להשאיר. זו תוכנית שתהפוך את ישראל לשטר מכר צ'כוסלובקיה שהגויים יחשבו שתוכנית זו תספיק להם לפתור את החושך בעולמנו. תוכנית שתביא אולי למאות אלפי הרוגים בעמנו, תוכנית ש"תעזור" לדחוף את העולם לקטסטרופה ושואה גלובלית בזה שתתן יד לרשע ותסביר שרשע מביא לבניית רשע על ידי שוטים. למרבה האירוניה פרסים לרשע היום דוחפים לקטסטרופה ושואה על הרשע עצמו, יביאו לזה שהרשע כל יום יתעצם עד לנקודה שהפחד ממנו יביא את המערב לעשות לו שואה גלובלית לצערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקרוע את העם ?בגלל עזה?
נפלת על הראש,
12/06/04 09:52
|
בגלל פחות מ1000 משפחות ( כי השאר יתפנו מרצון ) אתה חושב שהעם יקרע? לא יקום ולא יהיה בכלל איזה מין טיעון זה ?מה אתה מיחל לקרע בעם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש תגובות שאני מסמן לעצמי
רציונלי 777,
12/06/04 14:40
|
ואני מקווה שגם את השם הזה 777 לא יצנזרו בגלל שם ולא בגלל דעה. ואולי יזדמן לי בעוד מספר שנים לבוא ולהצביע עליך וכמוך, לא לצחוק, לבכות ולהראות כמה שוטים היו בדור עגל הזהב. אולי כבר לא תזדקק לתשובה בעתיד מכיוון שתדפוק את הראש בקיר לבד ותבין לבד או בעזרת שרון ועראפת או זה שהומלך במקומו. שתהיה בריא בחלם והלוואי שתזכה לתשובה בעוד כמה שנים והלוואי שטעיתי, גם אני אשמח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספר 55 - אתה כותב במילותיו של
ותעשה כבר הגהה,
12/06/04 02:13
|
|
 |
מכיוון שמעריב מצנזר!!!
ל"ת
רציונלי 777,
12/06/04 14:24
|
|
 |
Good morning
Ran,
12/06/04 07:13
|
Ecuador has been writing under different names for a lobg time. Sometimes he will write something and comment on it under a different name. Mentally-ill.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחד מהצבועים
Avi Ecuador,
12/06/04 14:51
|
|
 |
שכחתי להסביר
Avi Ecuador,
12/06/04 16:28
|
|
 |
השנאה אוכלת אותך
רציונלי 777,
12/06/04 14:29
|
מעניין אם השנאה שלך היתה מופנת לצד השני היה יותר טוב?! בעצם שנאה זה לא טוב בכלל מכיוון שהיא פוגעת קודם כל בזה שמשתמש בה. תהיה בריא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ecuador 777
Ran,
12/06/04 16:33
|
There is no hatred, non at all. Only pity. Although you make me laugh so keep doing what you're doing. You are like a clown I feel sorry for but still laugh at.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ecuador boom boom 777
Ran,
13/06/04 06:12
|
If order to educate, one should be educated himself. Unfortunately, you are not
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא עלי לחנך
Avi Ecuador,
12/06/04 22:38
|
אותך או את הפלסטינים, תקשיב לעצמך ותלך למישהו שיסביר לך, לילה טוב "רחמן".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
השמחה המתוקה ביותר היא
ל"ת
השמחה לאיד,
11/06/04 21:45
|
|
 |
השמאל כמו הפלסטינים על הגגות..
ל"ת
זו רמתכם הערכית,
11/06/04 22:30
|
|
 |
62.
גם אני רוצה להתפנות מבת - ים
אבנר,
בת - ים,
11/06/04 21:45
|
אם כבר מגרשים יהודים מאדמתם במקדם או במאוחר נתפנה גם משייך מונס ג'מוסין , יפו , עכו לוד ורמלה בקצור מכל חלקי ישראל ומסרתם למדינה פלסטינית כי אם בכל מקום יהיה טרור נתקפל כאשר הזנב בין הרגלים למען השלום ובתי קברות מלאים באנשי שרצו לעשות שלום וקבלו פרסים על הריגת אזרחים בלי כל חשבון תחזירו את פרס נובל לקורבנות הדמים וחלום מזרח תיכון חדש , רצים אחרי השלום עם הרבה תוכניות מאוסלו ועד ג'ניווה ששווים לפח האשפה של ההסטוריה. היום הם מחר אנחנו טרנספר של יהודים לא נפסק לעולם , גם כאשר הגענו למולדת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
לתושבי רמת-השרון - חשוב לקרוא
בנקאי,
גוש-דן,
11/06/04 21:44
|
אמנם תגובה על פינוי אחר - פינוי פי גלילות: אתם יכולים לחגוג עד מחרתיים בבוקר. הפצצה המתקתקת האמיתית עודנה מתקתקת: כל הפיח והזיהום שמייצרים תושבי גוש-דן ונפלט ברידינג - שוקע על עירכם יקירתכם. אתם מוזמנים לבדוק את זה בבית הספר לאיכות הסביבה של אוניברסיטת תל-אביב ובתנועת הירוקים. כך שלפני שאתם ממהרים לצאת לרחובות - תחשבו אם לא עדיף להסתגר בבית בחדר האטום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
Transfer for Transfer
A R,
Canada,
11/06/04 21:32
|
No more Jews transfer only but lets do people change betwen Jews and Palestinians so,for every Jew that are moved from Gaza to Israel there will be a Palestinian from Israel that will go to Gaza.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מוכן להתפנות מישראל בשביל
המום מהחזירות,
11/06/04 21:14
|
חצי מהסכום, מה קורה לאנשים, מה ביקשו ממכם לתרום כליה כולה לעבור דירה כדי שאנשים אחרים לא ימותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכן צריך להציע לשמאלנים לעזוב
רעם,
12/06/04 14:44
|
את הארץ כדי שלא יהיו עוד הרוגים במלחמות. את כל מלחמות ישראל למעט מלחמת לבנון וכולל את 2 האינתיפאדות הם הביאו על המדינה ולא זו בלבד אלא אף חימשו את הרוצחים הפלסטינים. קדימה ! תוכיח את דבריך. מכור את הדירה שלך ועזוב את הארץ,אתה וכל חבריך השמאלנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
כל הכבוד אריאל שרון ! ! !
ל"ת
אפי,
נתיבות,
11/06/04 21:14
|
|
 |
57.
בשביל חצי מליון דולר אני מתפנה
INC,
11/06/04 21:12
|
מהבית שלי בהרצליה תוך בדיוק יומיים וחצי, אנשים בלי בושה סה"כ צריכים לעבור דירה כדי שלכל העם יהיה קצת יותר טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התרבות שלך-כסף וחוסר איכפתיות.
שמאלנים מופקרים,
12/06/04 14:49
|
ושלהם חיים וחוסן לאומי, גם לשנים הבאות בישראל. הרי-הם ישארו בארץ גם עוד מאות דורות ואילו אתה ספק אם תשאר עוד 5 שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
השוואה
דיויד,
קרית חיים,
11/06/04 19:29
|
כאשר מר לפיד אומר על זקנה שמחפשת תרופות בהריסות ביתה "זה מזכיר לי את סבתי" אומרים פעילי הימין איך הוא מעיז להשוות סיטואציה זו לשואה.כאשר ממשלת ישראל מחזירה אנשים ששלחה חזרה לביתם שלא מכרו ואף מפצה אותם אזי זה יודנריין איך לא תבושו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מאיפה הכסף????
ישראל,
ירושלים,
11/06/04 18:56
|
מאיפה יקחו את הכסף לפינוי הזה יש לנו כל כך הרבה אז יכולים לתת את זה לערי הפיתוח ולמשכורת לעובדים בכל מיני מקומות שלא קיבלו כבר הרבה מאוד זמן משכורות זה הולך לעלות למדינה יותר מארבעים מיליארד דולר יש לנו כל כך הרבה ולא ידענו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
יום הפינוי הוא יום חג!
יהודי כשר,
11/06/04 18:37
|
יש להכריז על יום חג לאומי!
סוף סוף מפנים את כל הפנאטים והמשוגעים ונכנס קצת היגיון למדינה.
איזה כיף!!!
אני רק באמת מקווה שהם יתנו פייט רציני, שנראה קצת דם ושהחיילים "יאלצו" לפזר את ההפגנות בכוח...
אני ממש מתרגש לקראת המאורע המשמח הזה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה מי יפנה את ביתו קודם-אתה
ל"ת
או המתנחלים...,
11/06/04 22:31
|
|
 |
תוכל לרקוד על הגגות
לחזיר כשר,
11/06/04 21:49
|
|
 |
you are right but.
yoram,
ireland,
11/06/04 19:55
|
|
 |
אני מסכים!
חיפאי,
11/06/04 19:02
|
כבר קניתי פופקורן והזמנתי את השכנים לראות את הפנאטים משוגעים מנסים להאבק.
זה הולך להיות קרב משעשע למדי, ואני ממש מצפה בכליון עיניים!
קדימה לפינוי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה פנאט קיצוני תתמתן
ל"ת
שמאל לוחם,
11/06/04 19:02
|
|
 |
53.
ישועת השם כהרף עין
ציונה,
ירושלים,
11/06/04 18:23
|
המתנחלים עוברים דירה. נקודה. כל השאר הם חבלי הגאולה. ישועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
טרנספר כמה שיותר מהר
אלעד,
מלבאס,
11/06/04 17:53
|
מה ההבדל בין תל אביב לנצרים? אם נצרים שלהם גם תל אביב שלהם!!! אז בו ניתן גם תל אביב! למה אנחנו כאן בכלל?כבשנו מדינה של עם שלם!!! צריך לפנות את כל ארץ פלסטין מיהודים!!! עדיף בפעם אחת! ובלי פיצויים!!! תפסיקו להיות צבועים! חוזרים הביתה לגולה !!! כמה שיותר מהר יותר טוב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את זה כבר שמעתי
אלי,
11/06/04 19:57
|
שמעת על גדר ההפרדה? בשביל מה עושים אותה? מה היא תעזור אם אין מצב של אנחנו כאן, והם שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחזור אתה לגולה!
רקפת,
11/06/04 18:19
|
ואנחנו נחייה בארץ ישראל קטנה ושקטה, בלי עזה ומזרח ירושלים. והעיקר בי מתלהמים קיצוניים מהימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שבאתי לומר
אלעד,
מלבאס,
13/06/04 01:10
|
מה שהתככונתי לומר שאתם השמאל צבוע מצד אחד זו הארץ שלנו ומצד שני איפה שאני לא גר כמו עזה זה לא שלנו אם תל אביב שלנו אז גם עזה שלנו. אני מאמין שזו הארץ שלנו ואת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
גם
יוס,
ת.א.,
11/06/04 16:45
|
יש לשלם אך ורק את הסכומים ששולמו בפועל ,בתוספת ריבית והצמדה ושם אגורה יותר.בל נשכח שהעם היה תמיד חצוי בשאלת ההתנחלויות. מי שלא יסכים יש להשאירו במקום ןכל האחריות עליו.אחר הכל זה כספי משלם המסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אני חושב
Avi Ecuador,
11/06/04 16:40
|
ששרון יוכל להביא יועצים יועצים מגרמניה בכדי להיות יותר יעיל. בעצם אולי הוא יותר "יעיל"?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
ל-43, מובן שלא קראתי את
מהרסינו ומחריבי,
יצאו לכל הרו,
11/06/04 16:39
|
מגילת האיוולת שלך. הגעתי לענין של הלגיטימיות. אם גירוש היהודים מבתיהם, ממפעל חייהם, שבו השקיעו את כל מה שיש להם, כולל דם, זה לגיטימי, אז גם ה"שואה" היתה לגיטימית. מה את עשית בשביל המדינה, חוץ מתעמולה אנטישמית, שאת ראויה לפיצויים. ואת תדאגי! לא תצטרכי לשלם פיצויים. אנחנו לא ניתן להזיז יהודים ממקום כלשהו בארץ ישראל. לא ניתן למדינה הזו להפוך את כולנו למשתפי פעולה עם רוצחי העם היהודי! לא נחזק עוד את האימפריאליזם הג'יהאדי ולא ניתן לכם יותר את ההנאה של השמחה לאיד הטובים מכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
my dear frind
haya,
13/06/04 00:37
|
you and your opinions are so not relivent enymore and thank god 4 that you and like you - are history we will leav the fucking shtahim and we will be happy and save in our land - and your kids will be ashaimd of what we did ther 4 so meny years
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
טמטום, עכשיו יפגזו את אשדוד
איציק,
11/06/04 16:36
|
בלי ישובים ברצועת עזה ובלי צבא שם ישובי הדרום הולכים להיות מופגזים הרבה. הרי הפשלתנאים רוצים את אשדוד ואשקלון. אחרי הפיגוע באשדוד הם אמרו שזה בגלל שבאשדוד גרו ערבים בעבר. אף מילה על התנחליות, זוהי לא הסיבה לפיגוע באשדוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
חבר'ה : לא יהיה פינוי! למה?
אילן,
11/06/04 16:11
|
לא יהיה פינוי כי תומכי הגוש(קטיף לא דן...) לא יתנו לזה לקרות וכמעט בכל מחיר! השאלה עד איפה שרון ואנשיו מוכנים לשלם תוצאות המורליות והאחרות של פינוי ומי יעצור אותו באדום(מה שלא הצלחנו לעצור אותו במלחמת לבנון-40 ק"מ ...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
REFUSAL OF ILLEGAL ORDERS
alon,
11/06/04 15:59
|
WHAT SHARON IS CALLING FOR IS ETHNIC CLEANSING OF JEWS OF THEIR LANDS. THESE ARE ILLEGAl orders and must be refused. lets see how many soldiers will follow these orders fuck sharonr.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הפליטים שבים לישראל
שמאל לוחם,
11/06/04 15:44
|
הפליטים מהשטחים שבים לישראל בכמויות גדולות הם לוקחים את זכות השיבה ע"י נישואין לערביםיות ישראלים ההתנתקות פותרת גם רעה חולה זו לא יהיה מגע בין האוכלוסיות והם לא יוכלו לשוב לקו הירוק ולקבל ת.ז. ישראלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
למה רק להם מגיעים פיצויים?
נפגעת המדיניות,
הכלכלית,
11/06/04 15:31
|
מדוע להם מגיע ולאחרים לא?
אני מבקשת לשאול מספר שאלות בעניין הפיצויים המופלגים המוצעים למתיישבים היהודים בחבל עזה ובגוש קטיף כדי לפתות אותם להתפנות משם ללא בעיות. האם אין בכך עידוד לסחטנות של קבוצות המאיימות להתנגד, אפילו באלימות, לביצוע מדיניות לגיטימית של ממשלה לגיטימית במדינה דמוקרטית? ועל מה בדיוק מפצים אותם? האם מדובר בקניינם או ברכוש המדינה - כספי משלם המיסים? כמה בדיוק הם השקיעו מכספם במה שמוגדר "רכושם" לצורך הערכת שמאי? וממתי מפצים אדם על קנינו לפי המקום אליו הוא רוצה לעבור ולפי מספר הילדים? ואם יתעקשו דווקא על רמת אביב ג'? האם מפצים אותם על כך שהם עוברים דירה? מי מידי פעם לא עובד דירה? ובאשר לטענה שכתוצאה מהפינוי הם יאבדו את מקור פרנסתם. למיטב ידיעתי, כתוצאה מהאינתיפדה השנייה העסקים שלהם קרסו, גם עסקי התיירות, גם הגידולים החקלאיים, וגם מוצרי תעשייה ליצוא בשל החרם שהוטל על ידי האיחוד האירופי על מוצרים שמקורם בשטחים. ועל כך, למיטב ידיעתי, הם כבר פוצו. ומה באשר להורים שכולים שאיבדו את בנם, לוחם סדיר או מילואים, בעזה? האם אותם לא צריך לפצות? האם בן לא שווה יותר מבית עם גינה, איכות חיים (על חשבון משלם המיסים) ותעסוקה? יתרה מכך. רבים מההורים השכולים בשל הסבל הנפשי והנזק הבריאותי שנגרם להם כתוצאה מהאבדן, לא מסוגלים לתפקד ולהמשיך להתפרנס מעמלם. למרות הסכום שהם מקבלים מיד חודש בחודשו ממשרד הבטחון תמורת הבן המת, רבים מהם נקלעים לעוני עד חרפת רעב. ומה באשר לנפגעי התוכנית הכלכלית? האם הם לא נפגעי מדיניות הממשלה? האם מישהו העלה בדעתו לפצות אותם? ניקח לדוגמה: גרושה בת חמישים ושתיים, אם לארבעה, שבשל הקיצוצים בהוצאות הממשלה, פוטרה בסוף שנת הלימודים הקודמת מעבודתה כמורה באחת המכללות האזוריות. כרבים מהמורים במכללות אין לה זכויות סוציאליות, ובמשק רווי אבטלה, עם קיצוצים במערכת החינוך, הסיכוי שלה למצוא תעסוקה שואף לאפס. כך שהיא נותרת, למעשה, ללא מקורות קיום וקרוב לודאי שתאלץ למכור את ביתה. בית שרכשה במחיר מלא במיטב כספה במחירי שיא במשק, היא תאלץ למכור כשמחירי הדירות בשפל ללא תקדים, בהפסד ניכר, רק כדי להמשיך להתגורר בו בשכירות ולחיות על כספי המכירה עד כלותם. האם לה לא מגיע שיפצו אותה? האם היא לא ניזוקה מהמדיניות של הממשלה? כדי לסכם נקודה זו, אני מציעה שאת עניין הפיצויים יביאו למשאל עם. שהעם יכריע כמה פיצוי אם בכלל מגיע למתפני עזה. סוף כל סוף מדובר בכספי משלם המיסים. ולבסוף. אינני ימנית אבל גם אני נגד טרנספר של יהודים מהשטחים. אני רק דורשת שאת צה"ל יוציאו משם ויפרסו אותו על הקו הירוק. לא יתכן שכדי להגן על מעטים החיים ממזרחה לו, מפקירה מדינת ישראל את בטחונם של הרבים הגרים ממערבה לו.
נפגעת התוכנית הכלכלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם המתנחלים מסכימים עימך ואינם
מעונינים בפיצוי,
11/06/04 22:36
|
כמו-כן אל תגידי לי כחייל מיל' על מי לשמור ועל מי לא, כמו שאף פעם לא חשבתי לא להגן על הקיבוצים השמאלנים מסביב לרצועת עזה:קיבוץ ארז,קיבוץ כיסופים, ועוד 15 קיבוצים כאלו-כך גם את אל תחליטי היכן ימוקם צה"ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פצוי
יוסקה,
ת.א.,
11/06/04 16:50
|
כל מלה בםלע. יש לפצות אך ורק עבור הסכומיםשהוצאו בפועל בתוספת הצמדה למדד הבניה או למדד המחירים או לדולר ,הגבוה מבניהם פלוס ריבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת במאה אחוז. אנחנו צריכים
מהנדס מובטל,
11/06/04 16:19
|
|
 |
43.
אתם רק בוכים ושרון מסדר הכל
שמאל לוחם,
11/06/04 15:17
|
עצר את הפיגועים הכלכלה לקראת צמיחה רפורמות בחינוך הוצאות השהיה בעזה יחסכו מה עוד אתם רוצים קוטרים? כמה ישובים עלובים זה מה שמסית אתכם כנגד שרון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מצא את ההבדלים
להסיר הכפפות,
הדקה התשעים,
11/06/04 15:00
|
המפלגה הנאצית האשימה את היהודים בקשייה ובעיותיה של גרמניה ובמיוחד בתוצאות מלחמת העולם הראשונה.
- בעקבות אידיאולוגיה זאת, התקיימה השמדה המונית של יהדות אירופה ורציחת קבוצות מיעוט נוספות
- הנאציזם, בדומה לפאשיזם, ראה בלאום ערך עליון. עפ"י השקפה זו, אין ערך לפרט אלא רק למדינה – המדינה מעל לכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה מומחה לנאציזם?
ל"ת
אתה כזה!,
11/06/04 15:12
|
|
 |
41.
כל מי שרוצה ליחיות במקום שקט
מרדכי,
חיפה,
11/06/04 14:59
|
בכל מחיר מקומכם לא בארץ אלא בשוויץ קחו את ילדכם ורדו מהארץ כי כמה שיותר ישובים יהודיים ייהרסו כך יותר ייקפצו מחבלים משימחה ויפגעו בנו יותר ויותר. אני בטוח שבסופו של דבר גם תל-אביב תתפנה. הרי כל הורה רוצה בשלום ילדיו ויעשה הכל כדי שבנו או ביתו יגורו הרחק מעשרות אלפי מחבלים והטילים שלהם לכן קורא אני לכל מי שחושב שהחיים שלהם ושל בניהם הם קדושים יותר מכל פיסת ארץ שיעסוף את חפציו ושיירד לשוויץ ולאומת זאת מי שחושב שטוב למות בעד ארצנו האהובה הוא צריך להילחם במחבלים ובכופרים ואם צריך גם להיות מוחן למות למענה פה זה לא שוויץ!!! אנו נחיה על חרבנו לנצח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לרפי
מרדכי,
חיפה,
14/06/04 07:40
|
(אתה, גיבור שכמוך שאוהב כל כך את סלעי הגדה)- על תכניס לי מילים שלא כתבתי - המחבלים לא מבדילים בין תפוח לחיפה (אך אתה חי בנחת על התחת בחיפה)זה נכון שהיום חיפה בטוחה יותר מתפוח אני גר בחיפה כי כך יצא וחיפה זה המולדת שלי ואני יכול להבטיח לך שכאשר ייפלו עשרות קטיושות בחיפה כל יום ויתפוצצו יותר מחבלים בתוכה אני אמשיך לחיות בחיפה אתנגד לפינוי חיפה בכוח גם אים רוב העם יהיה בעד פינוי יהודים מחיפה מיהודים לתל-אביב או אולי לשוויץ או לאוגנדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימין ושמאל - אחרית הימים
Vered,
11/06/04 18:24
|
אז מה אתם מהימין רוצים???
בשלב א- שהשמאלניות , נטולות עמוד השדרה ויכולת ההשרדות הבסיסית – יעופו להן לאירופה מהיכן שהגיעו אבותיהם. (ואני נשבעת שקראתי זאת כאן בתגובות הקוראים - שחור על גבי לבן...). או.קיי. אז נפטרתם מהמטרד ההזוי והחולמני ששר לכם שירי שלום והומניות ,צדק ואחווה, שמעלים את חמתכם.
בשלב ב- ישארו במדינה רוב ימני של נשים וגברים, חדורי אמונה בארץ ישראל השלמה, בכוחניות, בצדקת דרכם, ובחוסר יכולת לראות את סבלו של העם שמנגד לו. בתום יום עמל מפרך יגיעו להם ידידנו הגברים הימניים לבתיהם, יחלצו את נעליהם באמצע הסלון ובאנחת רווחה יתמזגו עם הכורסה, ועיתון הספורט בידם. האידליה לא תמשך זמן רב, כי נשותיהם החמודות והימניות, יפגינו גנים ימניים נטולי הומניות, כניעה, אחווה וצדק אוניברסאליים, ויזמרו זמירות של אמונה בצדקת דרכן הן : הן יעוטו על הגברים בדרישות לעזרה בבית, וחקירות שתי וערב : איפה היית? ומה עשית? ולמה את אותה כמות זמן שאתה מבלה עם עיתון הספורט אתה לא מבלה איתי? וימשיכו לנקר את הוורידים של בעליהם הימניים . בתום שלב ב – ישולחו לגולה הדוויה – גם הנשים הימניות.
בשלב ג – הגברים הימניים יוכלו להתרווח סוף סוף בכורסה – איש תחת גפנו ותחת תאנתו , מבלי לעשות מאומה. כי בשלב ג- ינוסו על נפשם כל הגברים השמאלניים – בחפשם אחרי נשים שמאלניות. הם אולי יקחו איתם קומץ של נשים ימניות שנותרו לפלטה, להגשמת תקווה וחלום של שלום והתמזגות בין הזרמים השונים של הימין והשמאל, אבל זה לא ממש משמעותי.
בשלב ד- יאלצו הגברים הימניים לקום בעל כורחם מהכורסה הנוחה, לשנס מותניים, להפשיל שרוולים, ולבנות עוד כמה בתי כלא, כי אוסף של גברים ימניים, עם עמוד שדרה חזק, פטריוטים ולוחמים ללא חת, שתמיד צודקים – לא ממש מועיל לשלום בית...
ואז הם ישאו עיניים כלות, לעבר מערב אירופה, ונפשם תהמה לאיזון , וגם מערכת ההורמונים הימנית הבריאה תעשה את שלה... והם יייבאו לישראל - שבדיות : הזויות, מתונות, הומניות, מתירניות ומתחשבות בזולת ... ואופס...שמאלניות!
ושוב יקום פה עם כדוגמת דגלו – מגן דוד באמצע ושני קוים מקבילים ( כאלה שלעולם אינם נפגשים) – של ימין ושמאל – אחד מצדו העליון ואחד מצדו התחתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למרדכי הצבוע מחיפה
רפי,
11/06/04 17:19
|
אתה, גיבור שכמוך שאוהב כל כך את סלעי הגדה, מדוע אתה ואשתך והילדים שלך ואבא שלך ואמא שלך לא גרים בחברון? או בתפוח? שתסעו קצת עם מכוניות ממוגנות, עם שחפצים ולהיות חשופים לפיגועים כמו מתנחל אמיתי? אך אתה חי בנחת על התחת בחיפה ולא מוכן לסכן את משפחתך ולגור בחברון. מכירים טיפוסים כמוך מפה ועד הודעה חדשה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט צודק היום
Avi Ecuador,
11/06/04 16:29
|
ו"ממשלת ישראל" מעודדת לזה היום! בקשר למשפט טוב למות בעד ארצנו היה רצוי לתקן ולומר טוב לחיות בעד ארצנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למרדכי-מחיפה
דודי,
מרכז,
11/06/04 15:42
|
אם אני לא טועה אתה גר בחיפה ולא בשטחים או באזור עזה. ולך יש את החוצפה לשלוח אחרים למות בעד ארצנו האהובה???
פרט לכך תלמד איך כותבים "מוכן"
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לדודי היקר
מרדכי,
חיפה,
14/06/04 07:46
|
אתה יכול להאמין לי שאים המדיניות זאת תימשך אני וגם אולי גם אתה לא נצטרך לגור בעזה כדי לכבל שחפ"צ חינם מהמדינה ואף למות במלחמה על הבית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אני רק מחכה לצ'ק
תושב אלי סיני,
11/06/04 15:04
|
מה יש לי לעשות במדינה שיש בה אנשים כמוך? שקדושת האדמה מניעה אותם ולא קדושת החיים אז תעשה טובה ולך תמות על עזה וחבל שזה לא אתה במקום וישינסקי ז"ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וישינסקי לא מעוניין שתדבר בשמו
ל"ת
חייל,
11/06/04 22:38
|
|
 |
תשמע מה שאתה אומר
מסבירה,
11/06/04 20:43
|
אם חשובים לך החיים, אז אתה הולך לאבד אותם!! תוך כמה שנים הערבים משתלטים על הכל שלב שלב והורגים את כולנו!!! ואז אם תרצה לברוח, לאן תברח?לגרמניה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה רציני, תסדר לי אזרחות
איש חושב,
11/06/04 18:39
|
כן, אני מודה - חיי הילדים שלי שווים יותר מפיסת אדמה מסריחה.
סדר לי אזרחות אירופאית ומחר אני שם.
אבל אתם המתנחבלים, רק מדברים כל היום... אם היה לי 400,000$ (תמורת בית ששווה אולי 70,000), הייתי שמח לעבור לחו"ל, ומציע לך לעשות אותו דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חי בגלל האדמה!
מחלק צ'קים,
11/06/04 17:33
|
|
 |
הבהרה
מרדכי,
חיפה,
11/06/04 15:23
|
מוות של ווישינסקי ז"ל זה בהחלט מוות מיותר אני חושב שבמדינה שכמות האזרחים שנהרגו על ידי מחבלים שווה או גדולה יותר מחיילים שנהרגו במלחמה בפרק זמן זהה מצביע על כך שבצבע ובממשלה ערך החיים הוא יותר מידי קדוש לכן נהרגים לנו יותר אזרחים - בגלל הפחד גם של הדרג הצבעי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אריק וטומי ישלמו פיצויים גם
לא נשכח,
ולא נסלח,
11/06/04 14:44
|
לאחר חורבן המדינה לכל העם היהודי? פתאם יש כסף... לחורבן! יוצאים נגד גבורי ישראל, שהתגברו על כל המכשולים, הקימו התיישבות מפוארת, חקלאות מן המתקדמות בעולם, מתפרנסים מעמל כפיהם, דבר שהוא נדיר היום בארצנו, ואז רוצה המדינה להרוס את כל ההכנסה הזו ולהפוך את התורמים למדינה לסמוכים על שולחנה. אז דעו לכם שהיא ויש היום כסף רב מאד למדינה, אבל זה למטרות חשובות, כמו, כיסוי חובות משחקי הקבוצים בבורסה, משכורות עתק לעובדי מדינה בכירים בעבר ובהווה, שוחד בחירות, שמור לי ואשמור לך, וכל מעשי שחיתות, ואיך מצליחים בכך? נורא פשוט! מאשימים בכל תחלואי המדינה את החרדים ואת המתנחלים. מפיצים שקרים בלי שום עכבות. בדיוק כפי שעשו כל המנהיגים האנטישמיים בעולם. כך התחילה את פעילותה החיה הנאצית - היהודים היו אשמים בכל. היהודים מצצו את לשדה של גרמניה, היהודים היו גזע נחות, היהודים היו דמונים, שמצווה להשמידם. זה בדיוק מה שקורה בארצנו. בדיוק, ואיש לא ישכנע אותי שזה לא כך. זה בדיוק, אבל בדיוק, אותו הדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לנאצים ושואה?
איש שראה אור,
צפון,
11/06/04 19:15
|
|
 |
לא ישכחו ולא יסלחו
לייבוביץ',
שעריה,
11/06/04 18:24
|
פנטים פסיכופטים עלקות רדו מאיתנו אתם נזק לאינושות קודם כל תבקשו סליחה מילדכם על הנזק הטראומטי שגרמתם להם נפשית פיזית ובעיקר פיזית הרוגים פצועים בעבור חופן דולרים חצופים שכמותכם לזה אתם קוראים אידיאולוגיה אין לכם לב אתם לא יהודים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are 100 %right
meir yaeir,
boca,
11/06/04 17:29
|
but maybe they where right to hate jews.look at this jews today.they hate eachother more then the arabs hate them.look at them how they think abut money .how they sale israel for money.they have no god no honer no dignety.maybe hitler was right .maybe this jews are derty jews.in fact he was right this is what you call derty jews.money money money.they will kill thir mother and father for money
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה תעשה קיצוני שכמוך דין רודף?
יעל,
11/06/04 14:59
|
תהיה יגעל אמיר? תשמע לרבנים מטורפים? שב בשקט ואל תבלבל לעם ישראל את המוח, אתם מיעוט שעוד מעט יקבל הרבה כסף מפיצויים, אז שב בשקט ותהנה מהריבית בבנק, עשית בסה"כ עסקה לא רעה כאשר מיליונים במדינה רעבים ללחם בגללכם ובגלל המיליארדים ששפכנו עליכם, תתבייש לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וישמן ישורון ויבעט ,
בנצי-א,
ארצינו,
11/06/04 23:10
|
איך נהיתם עשירים % 80של רכוש של המדינה שייך לאליטות מהשמאל והקיבוצים יושבים על אדמות המדינה חינם בגוש קטיף עוסקים בחקלאות מודרנית וממפרנסים אותך די לשנאת יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התבלבלת,את המליארדים שפך השמאל
רביד,
11/06/04 22:44
|
בראשותו של השיכור (שירה על אלטלנה בכיף,וחינך אתכם לכך) כאתנן ליאסר. זו דרכו המופקרת של השמאל הנוצרי בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה המשותף לשאהיד נוסלמי
רציונלי 777,
11/06/04 21:45
|
לשאהיד "יהודי" כמוך ולשאהיד מוסלמי? האחד מאבד את עמו לדעת והשני מאבד את עצמו ואת מי שהוא חושב אויבו. חלמאים כמוך הם מתכון לחידלון או אבדון ובגלל תפיסת עולמך אני ודומיך ישראל רצה לקטסטרופה, תחשוב על לדחוף להסתפח לארצות הברית מכיוון שבך אין חיים. קרא שוב את התגובה שהגבת אליה, יש בה הרבה הגיון ולפעמים שווה גם לסנן כשמתנגדים למישהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מיעוט לא נחשב לא סופרים
ל"ת
אותך בכלל,
11/06/04 14:56
|
|
 |
ידידי עם 400 אלף דולר$$$ בבנק
דוד,
11/06/04 14:55
|
תאמין לי שכל מתנחל ישכח מכל מסיפור הפינוי הזה עוד 5 שנים. אז, ב"ה, כאשר יתפנו ויחזרו לא"י נהיה שוב רוב יהודי בארצנו, ואתה יודע מה? כן תשכח וכן תסלח. אני לא מכיר אותך, אך אני מקווה שאם אתה מתנחל, שגם לך יהיה בבנק קרוב לחצי מיליון $$$. הלוואי על כולנו סכומים כאלה, אז תפסיק ליילל בדמעות תנין, זה לא עושה רושם על איש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
''יש''ע שלנו''
ל"ת
יוסף פרנק,
ירושלים,
11/06/04 14:40
|
|
 |
יו''ש בלי ה-''ע '' זה נגמר זהו
ל"ת
שמאל לוחם,
11/06/04 14:55
|
|
 |
גם מ''השמאל הלוחם'' אפשר להוריד
ל"ת
את המילה השניה,
11/06/04 22:48
|
|
 |
38.
פיצויים מדורגים לפי לוח זמנים
מושיקו,
11/06/04 14:35
|
השיטה הטובה ביותר היא להציע למיועדים להתפנות פיצויים מדורגים בהתאם ללוח הזמנים של הפינוי. המוכן להתפנות מוקדם יותר יקבל יותר פיצוי לפי טבלה ברורה וידועה לכולם. מי שנשאר עד הסוף ולא יתפנה מרצונו יקבל את המינימום. אני בטוח שהרבה יעשו חושבים אם להתנגד כאשר ידעו שהדבר פוגע בכיסם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לא פינוי ולא בטיח. היה לא יהיה
עמנואל,
11/06/04 14:34
|
אני מסתכל על היהודים הטיפשים החושבים שיהיה פינוי ונזכר בימי אוסלו העליזים: פינוי הר הבית, פינוי ירושלים, פינוי יש"ע - זה מה שהם בירברו.
אני מסתכל ומתמלא רחמים. יש לנו יהודים שלא מסוגלים לנתח נכון את המציאות. חבל . מעניין, הראש לא כואב מזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמנואל תתעורר היכן אתה חי?
רפי,
11/06/04 17:08
|
עם 400 אלף דולר בבנק כל מתנחל בעזה ישכח מהר מהערכים שלו. אתה בטוח שכל 7000 המתנחלים שם צדיקים גמורים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שרון פועל באופן לא חוקי
ל"ת
מעשה נבלה,
11/06/04 14:29
|
|
 |
תלונן עליו במשטרה חכמולוג
ל"ת
אין גבול לטפשות,
11/06/04 14:58
|
|
 |
35.
4 מנהיגי האומה מהימין פוטרו
דודי,
רחובות,
11/06/04 14:02
|
מי שיצא השבוע מעולמנו הפוליטי הם: אפי איתם, יצחק לוי, ליברמן ובני אלון.
אלו דיברו יום ולילה שהם הנציגים ה א מ י ת י י ם של "עם ישראל" בשר מבשרנו, ואך ור ק הם מייצגים אותנו. אז אני שואל: מדוע לא יצא אפילו אדם אחד להפגנות רחוב כדי לזעזע שמים וארץ שהמנהיגים הדגולים האלה עפו מחיינו? אני גם אשיב לכם, הם מייצגים מיעוט זניח וקולני ולשמחתי גם לא משפיע יותר על חיינו. עוד 5 שנים נשכח את שמותיהם, זה בטוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנהיגי אומה? יש לך חום היום?
ל"ת
מי הם בכלל?,
11/06/04 15:00
|
|
 |
דודי כל הכבוד! מי יזכור אותם!!
ל"ת
נתי,
11/06/04 14:50
|
|
 |
אתה מתכוון לעם ישראל?!
רציונלי 777,
11/06/04 23:01
|
אף אחד לא יזכור, אפילו לא הפלסטינים, הם אפילו בבית המקדש של היהודים לא מכירים ובנו עליו את המסגד שלהם. למה אתה חושב שבהמשך תשאר פה איתם והם ישאירו אולי בתי קברות יהודים. ראה מצבות של יהודים שהפכו בירושליים למרצפות וראה היהודים מעכו עושים לעצמם טרנספר מרצון. אז למה אתה מרגיש בטוח ולמה אתה תומך באוייבים שאמורים להשמיד אותך והם שונאים שמאל הרבה יותר מדתיים. אתה לא מבין בכלל במה אתה תומך ומי אתה בונה. עגל זהב שיהיה לך סוס טרויאני ולמרבה האירוניה דבילים שתמכו בס ונלחמו בעמם. אם הייתי גוי הייתי אומר מגיע לכם ולזה אתם הולכים, שיימאס להם ויגידו שבן כך ההרס העצמי שלכם יביא לחידלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
shalom lach eretz nehederet
ל"ת
moty,
shalom lach,
11/06/04 13:52
|
|
 |
33.
לפנות בבת אחת ומהר!בעבור כולנו
ל"ת
רמי,
11/06/04 13:41
|
|
 |
32.
צודקים, לפנות בבת אחת מחשש
דני,
ירושלים,
11/06/04 13:14
|
לפיקוח נפש שיפגעו המתנחלים, חוץ מזה, אחרי שהם יראו את חשבון הבנק שלהם, תאמינו לי שהם ירגעו (הלוואי על כולנו 400-500 אלף דולר למשפחה!).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש צודק הכסף יכפר על הכל!
ל"ת
משה,
11/06/04 14:49
|
|
 |
31.
תושבי גוש קטיף - הכינו שכפצים
משה,
11/06/04 13:12
|
אם תתנגדו לפינוי,עשויים גם לירות בכם ! שלא תתבלבלו, המנהיג השתגע ויפעל ללא סנטימנטים. אדם בעל פוטנציאל של הרס לא יעצור אותו שום דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא יהיה קל
מרדכי,
חיפה,
11/06/04 16:01
|
אני בטוח שבצבע שלנו יש הרבה מאוד אנשים שיעדיפו לשבת בכלא ולא לבצע פקודה בלתי חוקית בעליל לגרש יהודים ממולדתם יש הרבה מאד חיילים ש נולדו שם ואני בטוח הם לא ייתנו לגירוש להיתרחש בטח ובטח לא לירות בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
תושב כפר דרום שחיי באיזור
חיים,
11/06/04 12:47
|
אתם צריכים להגיד כך
כל משמפנה את ביתו עד לסוף 2004 יקבל חצי מליון דולר
כל משמפנה את ביתו עד לאמצע יוני 2005 יקבל 250 אלף דולר
כל משיפנה עד אוגוסט 2005 יקבל 100 אלף דולר
כל משנשאר אחרי אוגוסט לא יקבל כלום !!
האמינו לי עד אז לא ישאר אף אחד שם
רובם נשארו לגור שם עבור בצע כסף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדם מפרש אחרים עפ''י החשיבה שלו
ל"ת
אתה אדם מסכן.,
11/06/04 22:51
|
|
 |
מזל שבשבת אפשר לצחוק כמה שצריך
בז לסמולנים,
כפר דרום,
11/06/04 17:56
|
התגובות של סמולנים ושאר עיתונאים מרושעים ממש עושות לי את השבת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא -
אילן,
11/06/04 16:22
|
|
 |
אתה גדול
ל"ת
תושב אלי סיני,
11/06/04 15:47
|
|
 |
Gasa
shai,
Haifa,
11/06/04 15:20
|
|
 |
29.
אדי (19) ואני דווקא סבורה
כבר אין מלים,
גם לא דמעות,
11/06/04 12:46
|
שהקב"ה יפנה אותו למקום אחר, וזה לא יהיה לגן עדן. האיש מבקש לשלוח את תואמו, שימון, לשנורר כספים בחו"ל, לפיתוח עזה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כמה יהודים נשרפו באושוויץ
לא נשכח,
ולא נסלח,
11/06/04 12:44
|
במכה אחת? ראו, זה לא סתם. בעיני מה שעושה ממשלת ישראל אינו שונה ממה שנעשה בכל דור ודור בהם עמדו עלינו לכלותנו. רק שם זה היה "נסבל", נפשית, כי לא יהודים עשו זאת. כאן עושים זאת יהודים. על העינוי הנפשי שאנשים כמוני עוברים כבר מאז הסכמי קמפ-דייויד הראשונים, בהם נתנה ישראל יד לבלוף ה"שלום", שעלה לנו באלפי קרבנות, האשמים לא יוכלו לעולם לפצות אותנו. אילו פרס הזחוח הזה ידע איזה חשבון יש לו בשמים, הזחיחות שלו היתה נעלמת פלאים, הוא היה מתחבא מעין השמש ומקווה שישכחו אותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלוהים יעזור לך
ששון,
אי שם,
11/06/04 21:40
|
מה הקשר לעזאזל בין אושויץ לכפר דרום? מי רוצה להרוג אותך? אנחנו עושים מילואים בשביל לשמור עליך כל שנה (וגם בעוד שלושה חודשים). לטובתך, וכן גם לטובתנו, בוא לנגב בוא לגליל. כל-כך יפה ולא יורים שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאוד מאוד דומה! (אז זהו, שלא)
יהודי דתי,
11/06/04 18:47
|
בס"ד
אלוהים אדירים! כמה טיפש יכול להיות בנאדם? חמוד, אני מבין שאתה מתרגש כי רוצים לפנות אותך מהבית (ובאמת הגיע הזמן), קח בחשבון שהצווחות המתבכיינות שלך לא יעזרו לך...
תתחיל לארוז כי בקרוב, בע"ה, הפינוי מגיע!!! :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש לך!!!
אני בהלם!,
11/06/04 15:37
|
איך אתה מעז בכלל להשוות לנאצים???? כנראה שאתה חולה בנפשך!!!!! המדינה עושה לך טובה ומגינה עליך בזה שמוציאה אותך משם ואת עוד מתלןנן???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
טוחנים מים
דןד הולנד,
הולנד,
11/06/04 12:38
|
במקום לשבת ולהכין עלונים על מנת לשלוח לערביי ישראל עלונים שערביי ישראל יוכלו לפי בקשתם ורצונם לעבור לשטחיי הרשות תמורת פיצויי כספיי ולפיי עניות דעתיי יש רבים כאלה יושבים וטוחנים מים ועושקים בטפל ולא בעיקר .לא יכול להיות שלום אמתי כל עוד ערביי ישראל גרים בשטחי ישראל הם רוצים מדינה אין בעיה הם ישמחו ללכת למדינתם העתידית .ויש לחזק את עמדת השמאל שאל לנו לישלוט על עם אחר .וכמובן אתם תקבלו את עזרת השמאל לפנוי ערביי ישראל באיזה לפחות יהיה קונזניוס לאומי....דיי עם השנאה העצמית שלנו שאנו יותר טוב מן הגוים דיי עם לתת ולא לקבל .כל הסכם ללא פנוי רוב ערביי ישראל תוצאותיו יהיו הרות אסון עבורינו ועבור עתידה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית אנו כבר רואים עכשו את הטרקים שעושה שרון לבצע את רצונו.וכל זה אנו נקבל כבומרנג חזרה בישראל העתידית עם 10 ואחר כך 15 ואחר כך 20 ו-30 ו-40 ו61 חברי כנסת ערביים שעתידים לשבת בכנסת ישראל וכל זאת עבור האופי הגלותי והשנאה העצמית ששרויה בתוכנו .אז תפסקו לטחון מים ולעזוב את הטפל ולהתעסק בעיקר שהוא עתידה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית ויהודית ויהודית זה העיקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
תושבי צפון ת''א מסכימים להתפנות
השמאל השקרני,
11/06/04 12:25
|
הטיעון המגעיל והצבוע ביותר של השמאלנים הוא שהחיים חשובים מאדמה.
נניח שהייתה באה הצעה לפנות את צפון ת"א ובתמורה יהיה "שלום" כפי שצופים לנו מפינוי עזה.
כלומר נפנה את צפון ת"א - נעביר את תושביה למקום אחר (אולי לדרום ת"א) ויהיה שלום
אני בטוח שתושבי צפון ת"א יגיבו באלימות פי כמה ממתישבי עזה לפינויים.
הבעיה העקרונית היא שמסירת אדמות ישראל מביאה עלינו מלחמה רצחנית מאין כמותה.
האם תושבי צפון ת"א מסכימים להתפנות לטובת השלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לפנות את השמאלנים לכלא-זה
ל"ת
פיצוי ראוי להם!,
11/06/04 22:55
|
|
 |
בשביל חצי מליון דולר
תושב צפון ת''א,
11/06/04 16:18
|
אני מוכן להתפנות מחר...
אם הדבר יביא שלום, אני מוכן להתפנות אתמול.
זה שאתה פנאט מטורף שחושב שהאדמה שווה יותר מחיי אדם, לא אומר שכולם מטורפים כמוך.
לאנשים שפויים חיי ילדיהם עומדים במקום ראשון לפני כל השאר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
על גופתנו המתה!!!
צור וייסמן,
נוה דקלים,
11/06/04 12:06
|
שלשום צלצל הטלפון ביתי, התקשרו אלי ועידכנו אותי לגבי פיצויים, כמו רבים אחרים סרבתי להמשך השיחה, בטענה שהדבר אינו רלוונטי, נכון יש כמה אנשים שיסכימו לקבל בצע כסף, אבל מדובר במיעוט שבמיעוט, ב"ה כל מי שגר בגוש קטיף, גר לא בגלל שזול כאן, או בגלל שהמקום קרוב לכיוון כזה או אחר, כל מי שגר כאן גר מסיבה אידיאולוגית!!! מי שזוכר את פינוי ימית, אז שיזכר גם בכמות האנשים של ימית שהיו באותה שעה שפינו את העיר -17 משפחות זה הכל בתוספת של עוד3000 איש שבאו לתמוך אני אז ההיתי ילד בן8 והייתי בגירוש היהודים מהעיר ב"ה הספקתי להתחתן בנוה דקלים וילדי לומדים כאן בישוב ו"ח עם יהיה נסיון של גירוש אז יש טעות גדולה למי שחושב שהסיפור הזה יגמר כמו ימית!! זה יתחיל מ-7000 שגרים בגוש ובעוד עשרות אלפים שיגיעו מכל הארץ,,, ולמלחמת האחים הזאת יהיו אחרים השאמלנים ואריק שרון!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No problem
ל"ת
Ran,
12/06/04 07:14
|
|
 |
We'll take that too
ל"ת
Ran,
12/06/04 03:42
|
|
 |
רצונכם כבודכם.
אמא לחייל סדיר,
11/06/04 20:48
|
|
 |
That could be arranged
ל"ת
XxX,
11/06/04 20:34
|
|
 |
אם זה מה שצריך
ל"ת
שמאל לוחם,
11/06/04 18:59
|
|
 |
וייסמן אני לא מאמין לך
דובי,
11/06/04 17:06
|
ברגע שיהיו לך בבנק 400 אלף דולר תשכח מסיפורי הסבתא שלך, תאמין לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אידיאולוגיה''
שי,
11/06/04 15:45
|
על איזו אידיאולוגיה אתה מדבר??? מה יש לך לחפש שם בין מיליון וחצי ערבים??? בקצב הזה בעוד עשר שנים יהיו יותר ערבים מיהודים בארץ שלנו, על מה אתה מדבר?? אם אתה מדבר על אידיאולוגיה אז עדיף שתלך לגור בגליל או בנגב ותן לפלשתינים להתבשל במיץ של עצמם ברצועה!! לטובתך ולטובת העם הזה תתפנו מרצונכם, הרבה יותר חשוב לגור וליישב חלקים אחרים בארץ מאשר לגור סביב מיליון וחצי פלשתינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
איפה המוסקטרים ביבי לבנת סילב
ל"ת
ליכודניק,
11/06/04 11:57
|
|
 |
23.
ל-1, אתה בשר תותחים כי
זו האמת,
אין בילתה,
11/06/04 11:19
|
אתה מקבל זאת כדבר מובן מאליו. עלה בדעתך שמה שיש לגמור מהר זה את הערבים בחבל עזה? הם הרוצחים ולא תושבי אלי סיני. בנוהג שבעולם, מענישים את הרוצחים ולא את הקרבנות, אלא, אם אנחנו בסדום. ואתה יודע מה? אנשי סדום היו צדיקים לעומת "מחנה השלום". ואני מתכוונת לזה בכל הוויתי. זו האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבואי את לגור כאן במקום לדבר
תושב אלי סיני,
11/06/04 15:36
|
אני אוהב את כל "האידאולוגים" הימניים שמדברים ממרכז הארץ. למה בגוש קטיף יש רק 1000 משפחות בלבד ? מספר שאינו מספיק לאכלס 20 בתי קומות בעיר ממוצעת. איפה אתם בתכלס ? אין בגוש בעיות פרנסה אז היכן הייתם 30 שנה ? אולי הכל היה נראה אחרת אם היו בגוש 30000 תושבים כמו במעלה אדומים אז אל תקשקשו בקומקום ושלמו את מחיר החוסר מעש שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאשר יהיה לך בבנק 400 אלף דולר
דני,
11/06/04 14:26
|
תאמיני לי שתפסיקי לכעוס על כל העולם ואשתו כולל על "השמאל" שלא הוא שמפנה אותך. חוצמזה לידיעתך השמאל לא מסית ולא מדיח, עובדה, בהיסטוריה שלנו הכדורים ת מ י ד נורים מימין לשמאל...ולא להיפך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן
רונן,
11/06/04 18:08
|
|
 |
אי אפשר להתעלם
חג'י,
ירושלים,
11/06/04 14:04
|
אי אפשר להתעלם מכך שבתוך רצועת עזה גרים בסה"כ 8000 יהודים בין מיליון פלשתינים, וגם שבעזה אין שום קבר יוסף, או מערת מכפלה, או מקום שהוא קדוש או חשוב לעם היהודי, ולכן לא צריכה להיות שום מחלוקת: פינוי עכשיו. וחבל על כל החיילים שמתו שם לחינם, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם. וחוצמזה שזו חוצפה לשלוח חיילים, צעירים ומילואימניקים, לשמור על יישובים שגרים בהם עשרים משפחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיהו מחנה השלום?
מוריס,
11/06/04 12:37
|
כשאת משווה בין אנשי סדום ל"מחנה השלום" את מתכוונת לשרון, נתניהו ולבנת? הם הצביעו בעד פינוי עזה...
נפלאות דרכי ההסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תושבי קטיף מתכננים התקוממות
לא נשכח,
ולא נסלח,
11/06/04 11:16
|
דמוקרטית. וזה היה מצחיק אם זה לא היה עצוב. לשמאל אין מושג מהי דמוקרטיה. מעולם לא היה לו. מי שאתו, דמוקרטי, מי שנגדו ונגד פשעיו, הוא סכנה לדמוקרטיה. ולי אין ספק שהם יירו. פשוט אין לי ספק. הם מכינים את הקרקע לכך, בהעלאת כמה אוקטוות בהסתה הנאצית נגד המתנחלים ובהעללת עלילות דם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם יכולים להתקומם רק כנגד גובה
ל"ת
הפיצויים,
11/06/04 15:08
|
|
 |
אני עוזב כיכר המדינה ובא לעזה
צפוני,
צפון ת''א,
11/06/04 12:29
|
אם תתקוממו נגד צבא הכיבוש והחורבן אני מוכן להתנדב, לעזוב את כיכר המדינה ולבוא לעזור לכם נגד חיילי היודנראט.
מוכן גם לחתוף מכות ולהוריד כמה חיילים בדרך
הכל בתור מחאה על הדיקטטורה הפושעת של מר שרון, הידוע בכינויו "הרוצח" (כינוי שהדביק לו השמאל מימי לבנון).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם קצת לא מאוזנים,הלואי ויוטל
חבר ליכוד,
11/06/04 22:59
|
על צה"ל המשימה ועל אנשים כמוני בעיקר. אני מציע לשרון ולכל הקיבוצים בסביבת הרצועה להיות מוכנים לעקירת הבתים שלהם. הדי-ניין שיהיה תחת אחריותי יגיע לפרק את בתיהם של שודדי הקרקעות הקיבוצניקים המתועבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמורת חצי מיליון דולר אני עוזב
מתנחל,
כפר דרום,
11/06/04 17:00
|
|
 |
גם אני מתנדב**************
אלמוני,
מרכז הארץ,
11/06/04 15:23
|
ביום פקודה ,אני אישית אעזוב את ביתי ומשפחתי ואעזור לאחי היהודים בגוש קטיף במלחמתם כנגד הצוררים והערב רב. יתרה מכך אני מתחייב פה קבל עם ועדה למסור את נפשי ו-ל-מ-ו-ת (כמו גיבורי גטו וארשה) למען העם היהודי. אגב משיחה שערכתי עם חלק מחבריי ליחידת המילואים,חלקם הגדול מתכוננים לעזוב את יחידתם ולעבור ליחידה עורפית במידה ומזימה זאת תצלח למרות הכל אני מקוה שהכל עדיין בגדר חלום ולא נגיע לתסריט שציינתי מקודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הימניות סותרת ליהדות
גלותי,
11/06/04 11:08
|
אני ימני. קיצוני. וברור לי היום יותר מפעם, שיהודי אסור לו להיות לאומן, אסור לו לבטוח בכחו שלו. כולנו גרים, כולנו תירים. השמאלן אורח בארץ הברברים האירופאיים, פעמים שיהפך בגלל זה לקומוניסט, ופעמים לשוגל זכרים . וכפי שאת תורות החברה המערביות לא הוא המציא, כך גם אמות המוסר הליברליות מושתות על שנים של פילוסופים אירופים נאורים (מישהו מכיר אחד כזה? ולא כאלה שהתעסקו עם אחיותיהם). כולנו אורחים בארץ הערבים שמנסים ומן הסתם גם יצליחו להיפטר מאיתנו. גם אנחנו הימנים - דתיים - מתנחלים - מזרחיים - חרדים, אורחים ולאו דוקא רצויים בארץ תל אביב. אז די לפנטזיה. גלות היא גלות היא גלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן. אתה סתם איזה שמאלני!!!
משה גרוס,
אחון שבות,
11/06/04 13:51
|
|
 |
20.
שוטים שבעולם!
ימין שפוי.,
צפון,
11/06/04 10:47
|
הרבי מלובאביטש התריע שאין למסור חלקים מארץ ישראל. שאין להעלות מילה כזו אפילו על דל שפתינו.הארץ הזו היא לאאא של הערבים הגרים בה אולי 200 שנה אלא ניתנה לעם ישראל לדורותיו ע"י הקב"ה,ואין לאף אחד זכות לחלק אותה לגויים.ששרון הבולדוזר שגלגל אחד מעורער אצלו בזמן האחרון יעשה מישאל עם בכל העם לפני שיביא עלינו אסון נוראי בתמיכת מלככי פינכה ועוד אספסוף שלא מנסה אפילו לחשוב על תוצאות המעשים הטיפשיים והמסוכנים שבכוונתם לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד פעם שכחת לקחת כדורים?
דני,
11/06/04 11:52
|
הרבי מליובביץ' הזה הצמיח כמה וכמה תמהונים אללה יוסתור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחדן
שאול,
11/06/04 14:36
|
בס"ד דני שלום לך.אנני מכיר אותך אבל אני בטוח שלך יש נשמה אלוקית שהיא חלק מהקב"ה כפי שיש לכל יהודי וכנראה אתה לא יודע באמת מיהו הרבי מליובאוויטש .אני בטוח שאם היית מכיר אותו קצת יותר מקרוב היית עונה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הפינוי היחיד יהיה של אריק..
אדי,
11/06/04 10:45
|
|
 |
אדי החביב צר לי לאכזב אותך
תמיר,
11/06/04 13:21
|
לשרון רוב מוחץ בעם לצעדים,אז נא להוציא את ראש בת היענה ולהתחיל להסתגל למציאות החדשה בברכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חושב שלערפאת יש מילה
רציונלי 777,
11/06/04 23:32
|
הרי הוא בעט והפיל את השמאל והעלה את שרון וה"ימין". מי היה מביט ותומך בשרון ללא ערפאת?! אפילו לא השמאל, הרי היה להם היום כבר מדינה אם זה היה תלוי אך ורק ב"מנהיגי" חלם ובעם-הארץ. אז אני במקרה זה סומך על ערפאת ומאחל לו בריאות ואריכות ימים בכדי שאולי דור עגל הזהב שהצמחנו יצליח להתעורר או להתחלף (קרוב לוודאי, רק שאני מקווה שזה יהיה באופן טבעי, בכלל לא בטוח).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יהודי מהשטחים הכבושים
ל"ת
אברום,
11/06/04 10:38
|
|
 |
17.
אל תתרגשו מהמועצה לבטחון לאומי
יוסי,
11/06/04 10:15
|
זהו גוף עם איש שמאל (ראובן איילנד) שירש את עוזי דיין (גם הוא בשמאל) והם יספקו עוד הרבה כותרות לבן כספית השמאלני. קוראחם ימניים-הירגעו , לא כל האלופים בנויים מהזבל הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
איפה כל מתנגדי הטרנספר???
מיכל,
מרכז,
11/06/04 09:56
|
אם היו הולכים לעשות את זה לערבים, היתה קמה זעקה איומה בתקשורת ועמוס עוז וחבריו היו נשכבים מתחת לגלגלים. הולכים פה להרוס ישובים יהודים פורחים ולעשות טרנספר לאלפי יהודים. סתם כך. אם זה היה בארופה היו קוראים לזה אנטישמיות. המציאו מילה יפה לטרנספר של יהודים: "התנתקות". והעולם שותק. השתגענו!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פינוי השטחים
ציוני,
ישראל,
11/06/04 17:15
|
איני מבין מדוע העם מצדיק טרנספר יהודי כזה. וכי מי אמר שאלו שטחים כבושים. אלו שטחי ארץ ישראל אז למה כבושים. מחר יטענו שחיפה או יפו וכ"ו כבושים. אז מה טטענו יפה נפש שלי מה אז .שיבוא אותו פליט עים ניירות של סב סבו שיאמר שביית זה או אחר שבו גר איזה שמאלני שייך לו מידוריי דורות מה תאמרו אז הא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להשאיר המתנחלים,לטרנפסר את צהל
אמא לחייל סדיר,
11/06/04 16:23
|
גם אני נגד טרנספר ליהודים. אני מציעה להשאיר את המתנחלים בשטחים ולפנות משם את החיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להתנתק מהמתנחלים.לטרנספר את צה
אמא לחייל סדיר,
11/06/04 15:44
|
גם אני נגד טרנספר של יהודים. אני בעד שישאירו את המתנחלים בשטחים ויפנו משם את החיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להתנתק מהמתנחלים לפנות החיילים
אמא לחייל סדיר,
11/06/04 15:35
|
גם אני נגד טרנספר ליהודים. אני בעד להשאיר את המתנחלים בשטחים אבל לפנות משם את החיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להשאיר המתנחלים ולפנות את צהל
אמא לחייל סדיר,
11/06/04 15:28
|
גם אני נגד טרנספר ליהודים. להשאיר את המתנחלים בשטחים ולפנות משם את החיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה את מציע באמת?!
Avi Ecuador,
11/06/04 23:15
|
שימותו? אז מה דעתך להשאיר את היהודים ולהזהיר את הפלסטינים שצהל מתפנה אבל אם הם יפגעו ביהודים אז נמחוק אותם מעל פני האדמה כתגובה מיידית ותו 48 שעות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעד טרנספר! ליהודים ולערבים!
אריה,
11/06/04 10:59
|
הפסיקו עם השמות שאמורים לגרום לנפשותנו היפות צמרמורת. צריך שתי מדינות לשני עמים וזה אומר שכל הערבים יהיו ממזרח לקו הירוק וכל היהודים ממערב לקו הירוק. ועכשיו תחליטו אם לקטלג אותי כימני או שמאלן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שליברמן אמר
ל"ת
אני,
11/06/04 17:03
|
|
 |
לא זה ולא זה - גזען נוסח ליברמ
ל"ת
ניר,
11/06/04 16:33
|
|
 |
לא לטרנספר יהודים מהשטחים.
אני לא ימנית,
11/06/04 10:06
|
רק את צה"ל צריך להוציא משם. כך פנויים גם לא יעלה למשלם המיסים כל-כך הרבה כסף שאין למדינה כשמדובר בנזקקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ככה צריך! כמו שן חולה ...
אריה,
11/06/04 09:35
|
טוב מאד! כמו שן רקובה שגם כואבת וגם מסכנת את המשך עצם הקיום. היא שלנו ! אבל אין מנוס מלעקור, אם אנחנו חפצי חיים, וכמו שן: מחליטים ועושים! בבת אחת. יהודה שומרון ועזה. זה יכאב קצת באותו רגע, ואחרי,- אם נזכור מעכשיו לצחצח שיניים, נחיה כמו בני אדם !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יכול להמשיך להזריק ויהיה
ל"ת
לך תמיד סוטול,
11/06/04 23:05
|
|
 |
לא בואט אחת אלא בהרבה ואט
לטפל ברוצחים,
מעזה,
11/06/04 10:48
|
מי אמר שאי אפשר לטרנספר הנה דוגמא אפשר גם אפשר רק צריך לשנות את הכיוון ולטרנספר את כל הערבים שמיזדהים עם הרוצחים ואת הרוצחים והשמחים ברציחות להעלות אותם על הרבה ואט ושכל ""יפה הנפש"" ילכו איתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הטראומה של גירוש יהודים מאז...
בנצי-א,
ארצינו,
11/06/04 09:24
|
עדיין עם יהודי חי בטראומה של הגירוש של טיטוס
2000 שנה חיינו בצילה
וחלמנו על "ושבו בנים לגבולם "
הציונות החילונית לא השלים עם הרעיון שהוא נלחם למעניו
המאזוכיזם היהודי מתעורר
שרון וחבר מרעיו משחקים את טיטוס היהודי מלחמת היהודים בשיאה
הישועה תבוא ממקום אחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מעריב כל הכבוד על החידושים
ל"ת
והמהירות,
11/06/04 09:09
|
|
 |
12.
אני מתנדב לפוצץ במכות חיילים
צפוני,
ת''א,
11/06/04 08:56
|
כפי שרואים שישנם אנשים שמתנדבים לבוא ולהכות תושבים, לגרש מביתם, ולשלוח אותם לאיזה מחנה פליטים.
אני מתנדב לעשות כל מה שנדרש בכדי לא לאפשר לחיילים (שחייבים לסרב פקודה) או לכוחות אחרים לבצע את הטרנספר.
לדעתי מותר למתישבים להכות, עד לניטרול היכולת להזיק, כל אחד כולל חיילים הבאים לטרנספר אותם. (בתנאי שלא יגרם נזק קבוע).
הפינוי הוא פשע נגד זכויות האדם הבינ"ל - בדיוק כמו שלטרנספר ערבים היה נחשב פשע. ולכן פקודה זו, אם תנתן, דגל שחור מתנוסס מעליה ויש כל הזכות החוקית להתקומם כנגדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
But it is NOT their homes
Tired Israeli,
11/06/04 17:29
|
Azza was never part of any Israel. This is not the settlers real homes. It is populated by Arabs. Let the settlers with their fanatic religious friends defend themselves
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שאתה מפוצץ אשתך ממכות
ל"ת
אברום,
11/06/04 10:39
|
|
 |
כל הכבוד שרון
לעי ר,
11/06/04 09:51
|
אנחנו חיים בצרות שנים לגבי שנים ולמה? כי חתיכת אדמה שווה לכם יותר מחיי אדם. ניתן להם את האדמה שלהם ונתחיל לשפר את מדינתינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני מתנדב להשתיל לך מח
ל"ת
דוקטור לחסרי מח,
11/06/04 09:07
|
|
 |
כנראה שאתה מכה גם את אשתך
ל"ת
שמאל לוחם,
11/06/04 09:04
|
|
 |
כנראה שאתה מוכר את אשתך לזנות
צפוני,
11/06/04 09:13
|
אם לא איכפת לך מחיים של אנשים רק בכדי לממש פנטסיה חולנית של "שלום" שכבר הוכח שמהלך זה יביא רק התגברות המלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
על דאטפת אטפוך
מערכניק,
חיפה,
11/06/04 08:34
|
שרון והמתנחלים יאים ונאים זה לזה. אבל שרון נתן ושרון לקח, והברית הבלתי קדושה בין תומכי הליכוד לאשכנזים עם הכפות, שלא היה לה כל יסוד הגיוני, הסתיימה. כעת המתנחלים מוצאים את עצמם במקומם הנכון: במיעוט. אולי יש תקוה למדינה... שבת שלום לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
יהודים יפוצצו את המיסגדים בהר
הלאי גואל,
11/06/04 08:22
|
כנקמה בשרון בממשלתו בשמאל ובתיקשורת ויבעירו על ראשו של שרון את המיזרח התיכון כנקמה בשרון בממשלתו בשמאל ובתיקשורת ואז מילחמת גוג ומגוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה-I.Q. הבודד שלך התחיל להשתולל
ל"ת
שמאל לוחם,
11/06/04 08:58
|
|
 |
למי שקורא את הפאשיזם הזה....
יגאל כהן,
רחובות,
11/06/04 08:43
|
אל יאשים את השבאב (או שמא את הטליבן )אלא יאשים את הפוליטיקאים חסרי המצפון המרעילים מוחותיהם של בני תשחרת. ובמיוחד יבואו על "הברכה". ראשי הטליבן הלא הם שומר הברים הבריון (מכה ילד ים)איווט המכונה אביגדור ליברמן וסגנו בנימין נתניהו יכבה נרם!!!!!!!!!! הם אשר לימדו את התינוקות שנשבו את תורת הגזענות המסוכנת הזו!!!!!!!11
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אני מתנדב לפנות מתנגדים
שמאל לוחם,
11/06/04 08:18
|
אני מתנדב למילואים בכדי לפנות מתנחלים שיתנגדו בכח לפינוי ונראה את הגבר שיעשה דעווינים אצלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני מוכן..............
רועי,
י-ם,
11/06/04 10:28
|
ל-מ-ו-ת ושגופי יתפוצץ לאלפי חתיכות בכדי למנוע ממנוולים כמוך לבצע את זממם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לפחד מהתבטאויות מטורפות
מוחה,
11/06/04 11:28
|
יאללה נראה אותך גיבור. אולי תשאל קודם את הרב שלך, כל רב, ואז נדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך ! הניחו למתנחלים. רק
אריה,
11/06/04 09:38
|
לא צריך ! הניחו למתנחלים ואל תילחמו נגדם ! רק תודיעו להם לפחות חודש מראש מתי מתפנה מהשטחים צה"ל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי**************
רועי,
י-ם,
11/06/04 11:51
|
תפסיקו "לאיים" עלינו שצה"ל ישאיר אותנו לבד.לא רק שזה לא מפחיד אותנו אלא זה משאת ליבנו..כי ביננו, אתם ואנחנו יודעים היטב מי מהווה היום את חוד החנית ביחידות הלוחמות של צה"ל.. תאמינו לי ביום שדבר זה יתממש(הלוואי) אתם תראו עשרות אלפי חיילים בסדיר ובמילואים עוזבים את מה שהיה פעם צבא הגנה לישראל ומצטרפים ליחידות שייגנו על המתיישבים בכל מקום שהוא הבנתם? סתם שאלה - מי ישאר להגן עליכם סמולנים קטנים שלי?אביב ג'יפה?הסרבנים הפחדנים?4 סמרטוטות?צועדי הגאווה ? נתראה בעוד שנה... שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזק !
שי,
11/06/04 23:12
|
נשמח לראות מי יגן על הקיבוצניקים מסביב לרצועת עזה... מעניין שאף-פעם לא התלונן איזה איש ימין על-כך שהקיבוצים צמודים מידי לרצועה והוא מסכן את חייו בגלל שלא מפנים אותם מזרחה... כמו-כן נשמח לראות מי ילחם עם החיזבאללה להגן על קיבוצי הצפון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
NGR כל הכבוד על הפורמט
שמאל לוחם,
11/06/04 08:09
|
|
 |
מורשם מהממשק
מורשם מהממשק,
11/06/04 21:15
|
|
 |
7.
5 הדרך לפתרון שלך עוברת ....
שמאל לוחם,
11/06/04 08:04
|
בצעד ראשון קטן והוא פינוי עזה כאן תהיה הפרדות קלאסית הם שם ואנחנו כאן מי שניסה ללכת עד הסוף הוא אהוד ברק ובכך הוא חיסל את השמאל הישראלי יש ללכת צעד צעד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
Bring the Americans Army
Ron,
11/06/04 08:00
|
Just bring the American army to dismantle the settlements. This way, no altercation with relatives or friends. They will get the job done with no hard feelings and quick
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משני הצדדים שיוציאו
טלית,
תל אביב,
11/06/04 16:45
|
ההצעה להוציא את היהודים מהשטחים שיקראו בעתיד "פלשתין" , ע"י צבא אמריקאי שלא יהיה לו איכפת מקרובי משפחה , עשוי להיות חכם : בתנאי אחד שיוציאו מפה את כל ערביי ישראל ויעבירו אותם ל"פלשתין" ואז יהיה שלום על ישראל ונאמר אמן . אם טרנספר אז שיהיה משני הצדדים וכל אחד ישכון לבטח בארצו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הפתרון האמיתי והבלעדי הוא זה..
משה מ,,,,
בת ים,
11/06/04 07:38
|
. כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה , הפרדה מוחלטת ורואים את התוצאות ניפסק ההרג ההדדי והפרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא , ניתוח כואב מאוד אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה"ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק "משוגע "יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן. באשר הבעיה היא רק ב פ ר ט נ ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
Yalla
Chaim,
Natanya,
11/06/04 07:16
|
|
 |
יאללה שמאלנים לאירופה
יוסי,
11/06/04 07:22
|
במילא זה מה שיקרה בסופו של דבר, תחזרו כבר לגרמניה שמאלנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למספר 4- יוסי :תגובתך מזעזעת
ורד,
11/06/04 18:11
|
ולא ראוייה לפרסום!
אני בת לילידי גרמניה, וסבא וסבתא שלי הוצאו להורג בשואה. לא ייתכן, שבמדינת ישראל, נקרא בעיתון יהודי, בעברית, דברי נאצה שטופי חמת זעם, שאומרים לנו - היהודים, לחזור לגרמניה. ובכלל לא חשוב מה דעותינו. אין לך שום בלעדיות על ארץ ישראל, ולא ברור מה אתה תורם למדינה, אם בכלל...
התגובה שלך היא טאבו. ומביישת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אפי הקרב אבוד הפסדת במלחמה
שמאל לוחם,
11/06/04 06:20
|
אלוף משנה לא יכול לנצח אלוף וגיבור ישראל שהציל את המדינה פעמים רבות מחציית התעלה ועד היום . שרון היום מציל את מדינת ישראל ואתה לא יכול לעשות כלום בכדי לעוצרו במילים המגוכחות שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שרון בוגד בדמוקרטיה וחותר נגד
אריה,
שיקגו,
11/06/04 06:20
|
גם סטאלין לא היה מתבייש בהתנהלות של שרון ! לדעתי הוא מסכן את עתידה של המדינה יותר ממה שסיכנה תוכנית " אוסלו "שהביאה עלינו למעלה מ1300 קורבנות ולמעלה מ20000 פצועים נכים ואומללים !!!! הוא נבחר כדי למגר ולהשמיד את הטרור , ובמקום זה הוא עוזר בכינונה של מדינת ג'יהאד, חמס, חיזבאללה ממש במבואות אשקלון , ומסכן בכך מאות אלפי יהודים !!!!!! יהודים התעוררו לפני שיהיה מאוחר מדי !!!!!! אני זוכר שצעקתי " אל תתנו להם רובים " ופושעי אוסלו לא האזינו !!! אני נמצא בשיקגו אבל אני רואה את האסון מתקרב !!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש ימני טיפוסי. מתי ימאס...
שמאל לוחם,
11/06/04 08:12
|
מתי תימאס עליכם כל הקישקושיאדה המרעילה הזו הרי שרון הוא בשר מבשרכם והוא הוא שברא אתכם כנראה שטעויות קשה מאד לתקן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תאשימי אותו אלה את המנהיגים
רחובות,
רחובות,
11/06/04 08:46
|
שלו הלא הם שומר הברים וסגנו תכמניהו. ואל תתעי לחשוב שביבי מנהיג את ליברמן. מהכרות אישית שומר הברים הבריון הוא המנהיג של ביביהו איכס איך הם מרעילים לנו את הנוער!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
תנו לנו לגמור עם הדבר הזה מהר
תושב אלי סיני,
11/06/04 06:07
|
גם לימור לבנת אמרה שבעזה לא יהיו ישובים בהסדר הקבע. אז מה זה משנה הסדר כזה או אחר ממילא לא נהיה כאן באיזשהוא שלב בעתיד . הרבה לא רוצים להיות בני ערובה באיזור ולהיות לבנתיים טרף למחבלים השפלים ובשר תותחים במקום שלא נהייה בו כאן לא מדובר על קרית שמונה אין לנו סיבה להשאר כאן אז מה שיותר מהר יהיה יותר חכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלי סיני תחיה הרבה אחרי שלימור
בעל דכל ישר,
11/06/04 17:35
|
אלי סיני תחיה הרבה אחרי שלימור תתפגר ותמחק מזכרון העם היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלק משטיפת מח???
דוד צימרמן,
רעננה,
11/06/04 13:36
|
1. מדוע אתה לא מזדהה?? 2. אם אתה כל כך רוצה פיצויים,מדוע לכל הרוחות,הלכת לשם מלכתחילה?? על תספר לי רק: שלחו אותי... 3. אתה אולי ממפוני סיני,"שבניתה" על פיצויים ,מועד ב'??.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא הלך לשם עבור בצע כסף
אמא לחייל סדיר,
11/06/04 20:58
|
וזו העסקה הכי כדאית בעיר. רק על הריבית על הפיצויים יוכל לחיות בלי לעבוד עד יומו האחרון. ואני ושאלת את עצמי למה רק להם מגיע? ולהורים שכולים שאיבדו שם בן חייל לא מגיע?
להשאיר את המתנחלים בשטחים ולהוציא משם את החיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון נתן לי קרקע חינם ועכשיו..
תושב אלי סיני,
11/06/04 15:26
|
הוא רוצה שאני אצא מכאן מה אתה רוצה ממני לך איליו רק שתדע הגם שאני שמאל במידה מסויימת שמאלנים צרופים לא אוהבים אותי אני לא שמח לעזוב את המקום הכי יפה בארץ בלי להגזים אני כאן 12 שנים במקום שבו איכות חיים שאין דומה לה בארץ אני לא יכול לחשוב על מקום אחר שידמה לאלי סיני חושב וחושב ולא מוצא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנטוש מיד את הספינה הטובעת
מקשה,
11/06/04 11:27
|
האם המסר של הכותב יכול להיות ברור יותר? חלק גדול מהמתנחלים כבר הפנימו שמפעל ההתנחלות הגיע לסוף הדרך, עלה על שרטון, ויש להתפנות תמורת פיצויים הולמים ובאופן מתוכנן ושקול, לא בבריחה ברגע האחרון עם אחרוני החיילים, כמו צדל בדרום לבנון. אסור שהמבקשים להתפנות יצטרכו לפחוד מהגרעין הקשה והאלים. אסור שיהפכו לבני ערובה בידי הקיצונים. אפשרו להם לנטוש עוד היום את הספינה הטובעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם ההבנה שלך ושל עוד רבים
Avi Ecuador,
11/06/04 16:56
|
בישראל עדיף שישראל תסתפח לארצות הברית ואולי תזכה לעוד כוכב וזאת לעשות כבר היום כתנאי לאיזה שהוא המשך במשא ומתן. אם לא ודעות כמו שלך ינצחו, אז אני ממליץ לך לנטוש את ישראל, סופה יהיה קשה מזה של המתנחלים בעזה וההגיון שהפעלת לגבי נטישת עזה יהיה אלפי מונים יותר רציונלי לגבי נטישת ישראל כאשר ישראל תהיה קרועה ולא יהיה שווה להלחם בשביל פלסטין. הערבים ניצחו!!! והנצחון שלהם הוא בטח לא עזה- שכל ישר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי אף אחד כאן לא מפחד
תושב אלי סיני,
11/06/04 14:53
|
אין כאן שאלה של פחד תראה שרון הוא הוא שהחליט לאמץ רעיון שמאלני ולבצע אותו זה לא יוסי ביילין או שמעון פרס גם לימור לבנת מסכימה שאין ליהודים מה לעשות ברצועת עזה אצלה זה רק ענין של זמן לאחר הסדר הקבע למה לחכות להסדר הקבע, או שהיא מקוה שהוא לא יבוא אי אפשר להתנגד להחלטת ממשלה והמתנגדים יחושו זאת בדרך הקשה ושיגידו לא דימוקרטית אין מנדט דין מוסר וכו' וכו' לא יעזור להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר שהגרעין הקשה הוא אלים??
ל"ת
תןשבת הגוש,
דרום,
11/06/04 13:52
|
|
 |
תושב גוש שפוי?
איציק,
11/06/04 08:22
|
|
 |
אלי סיני היא לא בגוש נשמה
תושב אלי סיני,
11/06/04 09:00
|
|
 |
אם אתה תושב אלי סיני ולא שמאלן
אמיתי,
צפון,
11/06/04 11:45
|
|
 |
תזכור את השם שמאל לוחם
תושב אלי סיני,
11/06/04 14:43
|
יש לי תקלה במחשב הנוכחי הוא לא שולח דוא"ל אני יכול רק לקבל בשבוע הבא זה יתוקן אז קח yosiperez@walla.co.il
הגב לתגובה זו
|
|