 |
37.
משק כנפי ההיסטוריה לנגד עינינו
ציונה,
ירושלים,
13/06/04 20:52
|
לפני 30 שנה רק רק"ח היתה בעד 2 מדינות ל2 עמים. לפני 20 שנה מרץ החליטה בעד הקמת מדינה פלסטינית בשטחים. לפני 10 שנים העבודה חתמה על הסכם אוסלו. היום הליכוד עם שרון, אולמרט, מופז, ביבי, לבנת, שלום ועזרא הצביעו בעד היציאה מעזה. אכן משק כנפי ההיסטוריה יולף לנגד עינינו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
SHARON THE BEST ISRAEL LEADER
ל"ת
EVER,
13/06/04 19:16
|
|
 |
נו, מה אתה רוצה?!?!?!
Avi Ecuador,
13/06/04 23:35
|
הוא למד מהרצל ומשה רבנו להבדיל. רק שהוא התבלבל ומקים היום את פלסטין ובאמת "חבל" שערפאת מפריע לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
התנתקות
לוי,
ירושלים,
13/06/04 18:54
|
כל שונאי ישראל ששים לקראת ההתנתקות כי הם יודעים איזה נזק זה מביא לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
בטח- רוצים לרקוד על קבר מדינת
ישראלי גאה,
תל-אביב,
13/06/04 18:01
|
איזה שמחה ואהדה בעולם שמדינת ישראל ברצונה ובידה עוקרת ישוביה. העולם אפילו יעזור לנו להכנס לים התיכון. יש צהלה ושמחה עלה תפשים ושונאי יהודים במדינת ישראל.
למה אנו לא לומדים מהיסטוריה?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
רבין=שרון
יעקב,
13/06/04 15:37
|
רבין נכנס להרפתקאת האינתיפאדה עם הפלסטינאים, חימש אותם בנשק חם, לימד אותם שימוש בנשק ותורות לחימה, הנשק הופנה לשימוש נגדינו, התוצאות ידועות-מאות רבות של קרבנות, דם יהודי נשפך לשוא. שרון כדרכו, הולך בגדול... שרון הולך להחזיר את הצבא המצרי אל החצר האחורית שלנו, אל תוך השטח המפורז, שנשמר מכל מישמר מאז נחתם הסכם ה"שלום" עם הגדולה ש"בידיותינו "הערבית... עם מובאראק אוהב היהודים שלא דרך על אדמת מדינת ישראל מעולם. שרון מחפש את הזדמנות חייו, לאפשר ל"קולגה" לדרוך עלינו ועל מדינתינו -תרתי משמע .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון היום מהמר
Avi Ecuador,
13/06/04 15:58
|
|
 |
32.
ההתנתקות הזאת,זה עוד כלום!!!
עוה''ד דוד צימרמ,
רעננה,
13/06/04 15:29
|
תארו לעצמכם את ההתפעמות,האנרגיות,הפגישות עם מצריםאירופאיםפלסטינאיםפאקיסטינים ( כן כן,גם פאקיסטאנים..) כאשר ממשלת שרון תקבל החלטה היסטורית (לאחר מאבקים קשים) על בריחת הצבא לגבולות 47'!!( תוכנית החלוקה). יזרומו למדינה הרבה דולרים,לשרי הממשלה לא יספיקו 24 שעות ביממה כדי להספיק לכ הפגישות וקרנבלים. מי יהיו הטיפשים הגדולים?? ההורים השכולים שבניהם נפלו לשווא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כצאן לטבח
ל"ת
יוני,
13/06/04 15:02
|
|
 |
אל תתייאש בבקשה
Avi Ecuador,
13/06/04 23:57
|
|
 |
30.
אולי האלוף יואיל להסביר מדוע
איתן,
תל-אביב,
13/06/04 13:57
|
ישנה הסתה פרועה בתקשורת המצרית נגד היהודים והישראלים ? איך זה מסתדר עם ההערכה שלו שמצרים מעוניינת בשינוי אסטרטגי בגישה שלה ?
כל הערכה חייבת להיות מגובת בעובדות...וזה - אין כל כך (חוץ מההסכמה המצרית להכנס לפילדלפי - שברור לכולם למה הם מסכימים)....
השאלה האם בצמרת אמ"ן ובממשלה יושבים חבורה של רפי-שכל עד כדי כך, או שהם פשוט משקרים לציבור הרחב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שום מילה על גלוי קונספצית השקר
Ehad Haam-Zioni,
ישראל הומנית,
13/06/04 15:41
|
השבוע נחשף שאלוף גלעד עיוות את הצגת הערכת המודיעין לממשלה לפני קמפ דויד-אותו גלעדשהיום מבקש פיצויי נכות על היותו במתח שהשפיע על יציבותו הנפשית מאז הפלישה ללבנון
מפקד המודיעין מלכא-כמו גם פקודו של גלעד שהיה אחראי על הזירה הפלשתינאית-אל*מ אפרים לביא קבעו שלא היה שום מסמך ניתוחי שאמר זאת-וגלעד פשוט שיקר לברק!!!
הקביעה של המודיעין היתה שערפת מוכן לשלום עבור החזרת 97 אחוז מהגדה וכל רצועת עזה-וחילופי שטחים זהים של שלושת האחוזים הנותרים. בנוסץ קבעו הערכות המודיעין והאלוף מלכא כי ערפת יעשה שלום רק אם יקבל את המסגדים בהר הבית, ואפ יהיה איזשהו נוסח המכיר באחריות ישראל להשתתפות בשיקום הפליטים-כאשר באופן מעשי ייקלטו בישראל 20 עד 30 אלף פליטים-מספר סימלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
סוף המדינה זו הצגה עוד יותר
אהרן,
יהוד,
13/06/04 13:51
|
טובה בעיר. התקשורת בכותרות שלה ממשיכה לשווק תבשיל מסריח כמעדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה כף לפני ששת הימים
צביקי,
י-ם,
13/06/04 18:48
|
אני מספיק מבוגר לזכור היטב מה היה פה לפני מלחמת ששת הימים כאשר כל השטחים המוחזקים, עזה יהודה ושומרון לא היו בידינו. אם נאצר לא היה חוסם את המיצרים זה היה נשאר כך. הינו גאים במדינת ישראל הצעירה ובירתה ירושליםת(המערבית כמובן) היה כף לחיות כאן למעט צרות כלכליות שתמיד היו וקצת סכסוכים עם הסורים זניח לגמרי לעומת מה שקורה היום. היה כף לחיות כאן וכף להסתובב בחו"ל כישראלי גאה. הלואי ונחזור לימים ההם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מצרים בציר פילדלפי - *עתה הנה
אלרגי לטימטום,
13/06/04 13:44
|
בטחת לך על משענת הקנה הרצוץ הזה, על מצרים, אשר יסמך עליו ובא בכפו ונקבה...* (מלכים ב*, י*ח, כ*א).
הרי כבר התנסנו ב- 40 אלף מחבלים חמושים שישמרו על הביטחון. ואכן, הם עשו *מצויינת* - הם שמרו על כך שאף אחד לא יפריע להם לגדל דור של שאהידים. סבא שלי נהג לאמר כי מי שעושה פעמיים אותה טעות - הוא מטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
גם אוסלו היה ההצגה הטובה בעולם
אישיהודי,
13/06/04 13:39
|
בגלל זה 1400 איש מתחת לבלטות, מלבד אלפי הפצועים האלמנים והאלמנות, עשרות המיליארדים וכו' עכשיו רוצים לשחזר את "ההצלחה" הזאת ולרצוח עוד אלפי יהודים לא ניתן להם לעשות את זה שוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מחלק בחינם קרטונים לפינוי
ל"ת
ניסים12,
רעות,
13/06/04 13:27
|
|
 |
25.
שאלה של מינוח
עפר,
13/06/04 13:23
|
צריך לשים לב שרק אנחנו קוראים לזה התנתקות רוב העולם קורא לזה תחילת הנסיגה הישראלית לגבולות 67 שאר העולם קורא לזה תחילת סופה של מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לתושבי גוש קטיף
ורדה,
הרצליה,
13/06/04 13:15
|
לצעד אנטי דמוקרטי בעליל ניתן להתנהג בהתאם, לא להתייחס למעשי הממשלה שאינה דמוקטית, ממשלה שביזתה את הדמוקרטיה במדינת ישראל !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מה שאת אומרת נכון אבל...
עליזה,
בית שאן,
13/06/04 13:42
|
|
 |
את כנראה מתכוונת לעצמך?
הדמוקרט,
ליכוד,
13/06/04 14:12
|
גוש קטיף לא חי ע"ח המדינה, יותר או פחות מכל מקום אחר. מדובר באנשים פעלתניים, שהקימו בחולות מעצמת חקלאות ותעשיה, למרות כל ההתנכלויות של המחבלים והייבוש והשנאה של יהודים מסויימים. בהגנה על קריית שמונה ובתמיכה הכלכלית בה הושקע לא פחות. יישר כוח לחלוצי גוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התקשורת הצליחה לבלבל אותך...
יערה,
13/06/04 14:06
|
הם, יקירתי, סוף סוף, אנשים שלא חיים על חשבון המדינה. בניגוד לכל אלה שחיים מקצבאות, הם מפרנסים את עצמם בעבודה קשה, ומשרתים את המדינה. אני יודעת, העובדות זה דבר מבלבל... אבל הגיע הזמן להפסיק עם הדה-לגיטימציה החמורה שנעשית כאן לאנשים טובים שלא עשו עוול לאף אחד, גם אם את לא מסכימה עם הדרך שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ערב רב
משה,
13/06/04 12:44
|
למי שנותר בליבו ניצוץ יהודי ושפיות בסיסית שרון ופרס מכורים מיזמן הכנסיה הנוצרית קיבלה מונופול על הר הבית חלןקת הארץ כבר ניקבעה ואנו כמו שוטים מוחלטים עומדים לאבד את מעט החופש לו זכינו בחמישים השנים האחרונות תוך פחות משלושים שנה נהווה מיעוטבארצינו זאת בעיקר בשל המנהיגות הכושלת והניפסדת יש להיתעורר ולהיתעשת לעמוד על זכותינו המלאה לישלוט בארץ הקודש כולה וזאת בשם השם הנוצרים והמוסלמים יודעים זאת מסיפריהם שלהם ויקבלו זאת ברגע שנידרוש את זכותינו המלאה ללא פשרות יהודים להיתעורר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
זאב זאב
הפרדסי,
13/06/04 12:40
|
קרא כמוני בעיתונים, ראה צילומים- והסיק את ההיפך ממני. ועוד עילג שפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
האיחוד הלאומי לשלטון!!!!!!!!!!
ל"ת
בת-חן מבת-ים,
13/06/04 12:22
|
|
 |
תגובה ל-21
א.א.,
חולון,
13/06/04 13:09
|
את צודקת במאה אחוז, הם היחידים עם חוט שידרה, כל השאר גם שרון רק רוצים את הכסא, לשבת נוח במכוניות החדשות שלהם ולאכול כמו בהמות, במקום לנהל כמו שצריך. איחוד לאומי, רחבעם זאבי ז"ל, יש להם חזון ואני מצדיעה להם!!!!!!!! הם שומרים על המדינה שלנו, אהבת ארץ ישראל השלמה!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
על הצגות ופוזות
זוית חדה,
13/06/04 12:08
|
ראש אמן היה מאוד אמין גם לפני מלחמת יום כיפור וראינו מה קרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
שגיב,
13/06/04 14:22
|
|
 |
19.
16
Goodman,
Berlin,
13/06/04 11:52
|
|
 |
Thank U, Goodman
ל"ת
יעלי,
13/06/04 14:06
|
|
 |
18.
נתניהו ''המנהיג''
ספי,
13/06/04 11:45
|
נתניהו התגלה לאחרונה במלוא "מנהיגותו" כאשר הוא מתחמק כצלופח מכל סוגיה המחייבת הכרעה. כך הסכים לתכנית ההתנתקות ולעשות את עצמו כאילו לא הסכים. כך הסכים לתוכנית לאחר שנפסלה ע"י מתפקדי הליכוד כאילו שזו תכנית "אחרת" וכך מנסה להטיל את האחריות להכנסת העבודה על שרון כאילו שהוא לא מבין שהוא צריך את העבודה בפנים כדי להעביר את התקציב ובשביל שלא יהיה מבול של הצעות חוק פרטיות. אכן מנהיג אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך, וההיפך ממנו לפיד
חילוני חרד,
מרכז שפוי,
13/06/04 12:28
|
שלא היה מוכרח להכניס את עצמו ואת מפלגתו לכאוס שיצר שרון בליכוד. אחריות ממלכתית לקידום תכנית מדינית הביאה את "שינוי" לשים את כובד משקלה על נושא שהוא "לא שלה" ולתת אולטימאטום לשרון להביא את תכנית ההתנתקות. לפיד שאין לו אג'נדה אישית כי לאחר כל שעבר בחייו ולאור גילו אין לו להתחשב בקריירה פוליטית ולכן חשיבתו ממלכתית יותר מכל שרי הליכוד. וכל זה צריך לשבח אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כמה קישקשתם
מוי,
13/06/04 11:35
|
כמה קישקשתם ,כמה מיליארדי דולרים ( כ100) בזבזתם, עבור חזון שיקרי ,שאתם הימין הראשונים שהפנתם לו עורף , אני חושב שההפצויים הם אלה שעניינו אתכם ,וכל השאר היו פוזות,מילא אילו זה היה רק כסף ,כמה ממיטב בנינו הלכו סתם,עבור כיסכם , את מה שאתם עושים היום הציע השמאל כבר לפניי 30 שנה , ואתם המחנה הלאומי החכם אמרתם שאתם יודעים טוב יותר , שורה תחתונה ,אתם הקבלנים של השמאל ,שהוא נבון מכם כנראה עשרות מונים ,ומפוקח יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתם קשקשן
יהודי מגוש קטיף,
13/06/04 12:59
|
את הישוב שלי בגוש קטיף הקים השמאל החכם (מפלגת העבודה). עברתי אליו מפתחת רפיח שהוקמה ע"י השמאל החכם ופונתה בכח ע"י הימין הקשקשן. אז מי בזבז מליונים ?
השמאל הוא גם החכמים שהביאו חבורת טרוריסטים שהיו בתחתית מכל בחינה, נתנו להם טריטוריה, נשק, הכרה בינלאומית וזמן להכין מלחמה ארוכה ומכאיבה. וזאת אחרי שאותה חבורה הרסה בטרור את לבנון וכמעט את ירדן. אכן חכמים מאוד השמאלנים האלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ההצגה הכי טובה???
יעלי,
באר שבע,
13/06/04 11:19
|
למי שכבר שכח - גם הסכמי אוסלו היו ההצגה הכי טובה בעיר, בעיקר בתקשורת הישראלית. העולם כולו חגג ושמח, יוני שלום הופרחו באויר וזכינו לתשבחות בינלאומיות. ההצגות היחידות שנשארו אחר כך הן מאות הלויות בהן נקברו אלפי הרוגי אוסלו. התמימות נמשכת וההצגה (ההלויה) חייבת להמשך שהרי - כל העולם בעד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעלי. שכחת את הצגת ההמשך?
נועם,
תל אביב,
13/06/04 16:50
|
הסכמי אוסלו אכן היו ההצגה הכי טובה, אך היא הסתיימה עם תחילתה של הצגה יותר פופלארית: מעשי רצח והתאבדות נואשים מהצד הערבי במאמץ (מוצלח, כידוע)של הקנאים הפונדמנטליסטים המוסלמים לדכא כל סיכוי לחיים יותר טובים באיזור, שכרוכים בחיסול האוטוריטה של הממסד האיסלאמי. ומהצד היהודי המחנה המקביל הפונדמנטליסטי דתי במאמץ זהה מהסיבות הזהות (א"יפלשתין- כולה שלנו) כולל מעשי טבח בערבים (ספורים אך מייצגים ומשפיעים) ואף רצח ראש ממשלת ישראל. הצגת הזוועות רבת המשתתפים והקורבנות נמשכת כאן כבר מאז 96 וכולנו מוחאים כפיים ומצביעים לה בSMSים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההצגה האמיתית
אומסי,
חיפה,
13/06/04 13:17
|
יעלי היקרה ההצגה האמיתית, זו שלא נגמרת, היא הצגת המתנחלים והמחבלים. שניהם זקוקים זה לזה, ולא יתנו לנו מנוח. ולענייננו: תמיד יש שעת רצון בה המומנטום מגיע (כמו באוסלו, למשל). מי שסומך רק על מופע רגעי של מומנטום ולא פועל יחמיץ אותו בסופו של דבר. השאלה היא מה עושים איתו. אחת השיטות היא למנוע את הפוטנציאל הטמון בו, ואז לגלגל עינים השמיימה ולזעוק: זה לא עובד, תרחמו עלינו. מקווה שאת ערה לאפשרות כזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Predictable?
AvnerA,
13/06/04 13:09
|
Are ABSOLUTLY sure that the consequences of Oslo could have been predicted? I don't think so!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
זאבי קשקש - ההצגה הטובה בעיר
זאבי קשקש,
ת''א,
13/06/04 11:11
|
קשקשן חולה תקשורת . מה הוא לא יעשה כדי שתראו תמונה שלו בפרונט.
בסוך הוא גם יתבע את המדינה על ה"נזק" שנעשה לו ולו רק בשביל לתפוס כותרת.
אלה קציניך ישראל בטרם תתמוטט מדינתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הימין מתחלק ל- 3
הביקוספיד,
השרון,
13/06/04 11:05
|
הראשון: הימין הקיצוני- הולך ונהיה מיעוט בלתי נסבל ומסוכן. השני: הימין שכבר מבין שימי ההתנחלויות תמו אך מנסה לממש רווחים פוליטיים. השלישי: הימין שלעת זיקנה ואחרי כמה אלפי הרוגים מיותרים הבין שצריך לקחת אחרויות. בסוג השלישי חבר אדם אחד בלבד וקוראים לו: אריק שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והשמאל מתחלק על השכל
ל"ת
דפי,
13/06/04 11:59
|
|
 |
You forgot 1 type
read inside,
13/06/04 11:59
|
the most extreme right wingers are those who have founded Israel and have caused to the many thousands deaths of Israelis.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות
ימני,
13/06/04 11:33
|
הימין מתחלק ל-3 ימין אמיתי (בני בגין, עוזי לנדאו, כץ, הנגבי) ימין כשכדאי (אולמרט, שרון), וסתם ערב רב (כל השאר) השמאל מתחלק ל-3 חלקים: שמאל קיצוני - מיעוט צעקני, מתוקשר. עשיר וממומן ומופעל ע"י מעצמות זרות, ומתחרט שהמדינה קמה (יוסי ביילין). שמאל הזוי - אינו מוכן להביט במציאות ומתעלם מההיסטוריה (שמעון פרס ), ולא יהודים שאם הם ערבים מטרתם לבטל את המדינה היהודית או ערב רב שלא מעניין אותו כלום כולל לא עתידו אלא רק אכול ושתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקיצור - שמאל: עוכרי ישראל
גיא,
13/06/04 13:52
|
שאם יש פיגוע במקרה הטוב הם מבינים אותו, ובמקרה הגרוע הם מצדיקים אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שמאל אבל למי אני שייך?
אפרים,
חיפה,
13/06/04 13:21
|
אחי היקר, סיווגת את השרצים מסוגי ל-3, אך לא עלה בידי להבין לאיזה שליש אני שייך. אבל אני מניח שזה לא חשוב, כי כשמלחמת האחים בעיצומה, אין זמן לברר ולדייק. תמשיכו לירות ולבכות, חברים, ובעוד אלפיים שנים ננסה שוב להגשים את משיחיות הפלסטיק האמריקנית שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלחמת אחים
ימני,
13/06/04 13:59
|
לא השתמשתי בביטוי שרצים, הסברתי למסווג משמאל שגם שמאלנים ניתן לסווג. בנושא מלחמת אחים - נא לברר בהיסטוריה של השמאל - רצח דה האן, הסיזון, ואלטלנה. להזכירך הימין (ובמיוחד בגין) בלם מלחמת אחים גם כשהשמאל חצה את הקוים. ומה שאמרת על משיחיות - בעוד 2000 שנה כששנסה שוב להקים ריבונות יהודית, אחרי שהשמאל יותר עליה בשם הצדק אחות העמים והאמונה בהומניזם הבינלאומי, ננסה להגשים אותה בלי משיחיות השלום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שרון ואולמרט לכו הביתה !!
קובי,
נצרת,
13/06/04 10:49
|
שרון ואולמרט לכו הביתה! אולמרט הפך לביליין של רבין שפיתה אותו להיכנס ל"הסכם-השלום של אוסלו ". בבחירות הבאות שרון ואולמרט לא תצליחו להכנס אפילו למזנון הכנסת. לכו הביתה !!!. הרסתם מספיק את עתיד המדינה שיעלה לנו בקורבנות ובדם לתקן את מזימותיכם השפליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אורלב - מה יש לך לחפש שם?
ל"ת
יואב בן צרויה,
חיפה,
13/06/04 10:44
|
|
 |
11.
להעיף את שרון עכשיו!!!
ל"ת
הדמוקרט,
ליכוד,
13/06/04 10:43
|
|
 |
10.
כל הכבוד לשרון, מנהיג גדול!
ל"ת
דובי,
13/06/04 10:10
|
|
 |
שרון מעל באמון ודרדר את המדינה
הדמוקרט,
ליכוד,
13/06/04 10:41
|
שרון פגע בליכוד הליכוד, בליכוד העם, ובבוחריו. רק הוא היה מסוגל לאמץ את מצע יריבי הליכוד, בניגוד להבטחותיו בבחירות. רק הוא היה מסוגל להבטיח לקיים את תוצאת המישאל - ואח"כ להתעלם ממנו בכוחניות. רק הוא מגשים את שאיפות הערבים לבריחה ללא תמורה, בחבל קטיף כ"סיפתח" לשאר המקומות (הערבים רואים זאת כעידוד לסיכוי פינוי חיפה ות"א גם כן - וזה יגביר את הטרור. אשדוד והנמל על הכוונת בשלב בקרוב). איש ציני וכוחני, שאין בינו לבין דמוקרטיה ואידיאולוגיה דבר וחצי דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדמוקרט
שגיב,
ר''ג,
13/06/04 14:20
|
אולי אתה קןרא לעצמך דמוקרט,אך אין לך מוסג מהי דמוקרטיה אמיתית.רק בדמוקרטיה אמיתית מנהיגים גדולים כמו אריק שרון מסוגלים לאחד תחתם את רוב העם,למעט קמה קבוצות קיצוניות מימין ומשמאל.המנהיג היחיד במאה ה-20 שהצליח לבצעה מהלך דומה בהצלחה היה ווינסטון צ'רצ'יל -מנהיג בריטי גדול ודמוקרט גדול.תלמד היסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני תומך בשרון
ליכודניק אמיתי,
13/06/04 12:33
|
לא ניתן לאף אחד לחטוף לנו את הליכוד.
מי שדעותיו מתאימות לאיחוד הלאומי - שיהיה שם. כוחו של הליכוד הוא בכך שהוא מפלגה של העם ולא רק של השטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדמוקרט מהליכוד מדמוקרט ליכוד
רוני, ליכודניק,
13/06/04 11:18
|
מנהיג גדול ואמיתי מתנשא מעל בעיות מפלגתיות אינטרסנטיות גם אם אלה הם ששלחו אותו לג'וב הזה, מנהיג אמיתי רואה רק את טובת העם, וטובתנו היא התנתקות מהירה מעזה, עובדה, תראה איזה תמיכה מאסיבית שרון מקבל מעם ישראל! בן גוריון הכריז על הקמת המדינה למרות התנגדות רוב מפלגתו ורבים בצבא, כך פעל בגין בניגוד לדעת מפלגתו, וכך גם יצחק רבין - כך נולדים מנהיגים כאלה בעולם. כמו דה-גול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לליכודניק מתחפש מליכודניק באמת
הדמוקרט,
ליכוד,
13/06/04 14:36
|
מי שחטף את הליכוד זה העסקנים והשמאלנים כמו המגיבים שמעלי. הליכוד הוא תנועה שורשית, עם אידיאולוגיה מוצקה, של נאמנות אמת לארץ ישראל, לעם ישראל ולציונות. מי שרוצה לסטות מדרך הליכוד, כמו שרון והעסקנים חסרי הדרך ("האולמרטים"), שייתכבד ויעבור למפלגת העבודה. שם יוכלו להגשים את מצעה, אם ייזכו. אבל להתחפש לליכוד? לעשות מישאל ובסוף לא לקיים אותו? שרון איבד את דרכו. אפילו מה שאמר לפני כשנה, בבחירות, הוא כבר לא מקיים ("נסיגה חד צדדית לא תתן לנו שום דבר"...).
לרוני - אם היה מנהיג גדול ואמיתי, היה מצליח להחזיק חזק מול כל השמאל והעולם. אבל הוא בחר בדרך הקלה - של בריחה - לקול מצהלות הערבים, העולם והשמאל. דרך רעה ומסוכנת, שתתן עידוד לערבים במלחמתם ארוכת הימים בישראל. אם את שרון הצליחו להזיז מדעתו ("דין נצרים כדין ת"א", אמר שרון קודם), אולי גם יצליחו להדוף את כל היהודים מכל הארץ - לים או לגלות או למוות - ולהשאיר ארץ נקיה מיהודים - בדיוק כמו ששרון עושה בגוש קטיף. שרון מקבל תמיכה "כזו גדולה" רק בתקשורת השמאלנית המגוייסת - בדיוק כמו שקיבל אותה בסקרים שהיו לפני מישאל הליכוד. וחוץ מזה - אם הוא מנהיג גדול, ויש לו דרך ("דין נצרים כדין ת"א"), הוא נבחן ע"י יכולתו להוביל את העם ולשכנעו בדרך הזו, במקום ללכת אחרי רחשי לב רגעיים בשעות קשות. ועוד משהו - בדמוקרטיה מנהלים לפי דעת הרוב, כפי שנקבע בבחירות. אם מנהיג לא פועל כפי שהבטיח בבחירות, הוא מאבד את הבסיס הדמוקרטי עליו עלה - ואז זה מסוכן לכולם. הדמוקרטיה היא הבסיס של חיינו פה. שרון פועל בניגוד למצעו בבחירות, בניגוד להנחיות חברי תנועתו, באופן אנטי דמוקרטי במופגן ובניגוד לשכל הישיר ולטובת המדינה - כי בריחה ר ע ה לישראל. ואני מאד מציע לך לא ללכת שבי אחרי איזשהו "מנהיג חזק", שמצפצף על הדמוקרטיה, כמו שרון - כי כמו שהלך עכשיו בדרך שנראית לך, באותה כוחניות הוא ילך מחר בדרך אחרת נגדך (אולי בנושא אחר). אני מצפה מחבר אמיתי בליכוד שיבין וינשום דמוקרטיה - וכשאני רואה שאתה לא כזה, אין לי שום ספק שאתה לא באמת ליכודניק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטליבאן המתחפס לליכודניק!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
13/06/04 21:58
|
חזור לקאדי שלך שומר הברים חברו של ביבי ואמר לו כדלקמן: אם הטליבנים ירביצו לילדים שלנו בצבא אני ארביץ לילד שלו(הוא יבין )!!!!!!!!!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הכנסת לא צריכה לאשר את זה?
ל"ת
יצחק,
רמת השרון,
13/06/04 09:57
|
|
 |
הכנסת היא תאטרון בובות יקר.
ל"ת
חבוב,
13/06/04 12:02
|
|
 |
8.
תודה לאיתם שהכניס את פרס לממשל
ל"ת
מוטי,
לוד,
13/06/04 09:55
|
|
 |
תודה באמת לאיתם, שלא נדבק לכסא
יואב בן צרויה,
חיפה,
13/06/04 10:36
|
תודה לאפי איתם, שפעל בצורה אידיאולוגית אמיתית, למען ההתיישבות. גם פרקטית - המפד"ל היום בממשלה רק כדי לאפשר לשרון להתארגן עם העבודה כדי להגשים את מצעה - עקרית יהודים בהקדם האפשרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שרון תתפטר !!!!
שי,
ת''א,
13/06/04 09:51
|
|
 |
6.
אולמרט הפך ליונת-שלום ,נהדר
ל"ת
לא ימני,
13/06/04 08:38
|
|
 |
5.
העיקר: המתנחלים עוברים דירה.
ציונה,
ירושלים,
13/06/04 08:29
|
|
 |
משנתו של הנחש
ל"ת
המתחזה,
13/06/04 16:09
|
|
 |
4.
ועד קהילה מתכנס לדיון שבועי
ל"ת
יניב,
13/06/04 07:59
|
|
 |
3.
לא ממשלת מיעוט אלא ממשלת ביעות
מודאג ישראלי,
13/06/04 07:29
|
ממילא, רוב השדרנים ברדיו מנוזלים או סתם מצוננים: אז בה איכפת לקרוא לבבשלה: "בבשלת-ביעות"???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוש הומור
שגיב,
רמת גן,
13/06/04 14:15
|
|
 |
מצחיק
קלאוס, הולנד,
13/06/04 12:25
|
יופי שאפשר למרות כל החיכוכים וחילוקי הדעות בין המגיבים להעלות עוד חיוך, תודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אולמרט סיבך טוב-טוב את שרון
גיא,
ת''א,
13/06/04 04:33
|
|
 |
1.
בדרך שהם הולכים
רציונלי 777,
13/06/04 04:30
|
ממשלת ישראל תהפוך לממשלת גלות ישראל, היה יותר טוב להפוך לכוכב בדגל האמריקאי, לא היו ועדות לנשק לא קונבנציונלי, יפרקו את צבא הכנה לפלסטין של היום ויהיה צבא אמריקאי. יביאו נשק אטומי וטילי שיוט ובחלם לא יפריע שירחפו המנהיגים, לפחות לא יסכנו את עתידה של מדינת ישראל, סליחה ארצות הברית וזה גם טוב, יהיו פחות חיכוכים וישראל תהפוך לדיסניקודש; מדינת דת. האמריקאים ידעו להביא הרבה תיירות וישראל , תהפוך למרכז העולם לדת. לחילונים יהיה קשה למצוא עבודה בישראל ויצטרכו להגר לארצות הברית. מבחינה גלובלית זה יכול גם לאחד את העולם בהמשך לגושים גדולים ובעתיד רחוק יותר לעולם עם דגל עולמי אחד והרבה כוכבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
We neither need nor want you
ל"ת
American,
North-East,
13/06/04 15:35
|
|
 |
אותה התשובה מאתמול
רציונלי 777,
13/06/04 16:45
|
זה לגיטימי אם אתה לא ישראלי במקרה ואמריקאי אמיתי. אבל גם אתם אל תבואו לעשות מישראל שטר מכר זול וצכוסלובקיה. ראיתם מה קרה כשמתידדים ומתחברים לרשע. תמכתם בבין לאדן נגד הרוסים וקיבלתם תאומים, תמכתם בסדאם ואנו עוד לא יודעים מה חסר לכם לקבל, תומכום בערבים וברשע ומקבלים אסון, אז תעשו לעצמכם ולנו טובה, אל תתמכו ברשע ותהיו הוגנים, זה יספיק לנו ולכם יפתור הרבה בעיות ואולי מפולת כלכלית גלובלית. גם רומא היתה פעם מעצמה ואנו עדיין רוצים בטובתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
American 'Star'
AvnerA,
13/06/04 13:07
|
Dear Avi,
I know you are being fecisious, but what IS so wrong or bad in being a 'star' on the American flag?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אמרתי שזה רע
Avi Ecuador,
13/06/04 15:32
|
זה עניין של ברירות והגיון: דעתי אפשר לחפש לגרד ולמצוא היום לישראל 5 ברירות בכדי לחשוב עליהם כשכל ברירה יש את הקשיים והסיכונים שבה.
* הברירה הריאשונה היא להתייחס לנקודת ההתחלה שבה מדינת ישראל הוכרזה כמדינת היהודים ונוצרה לאחר שיהודים במדינות אירופה ומדינות ערב סבלו, נרצחו ונזרקו בבעיטה בידי העמים שהם שכנו בתוכם וחזרו למולדתם ההסטורית שכל שנותינו בגלות היתה זיקה ותפילה למדינה שממנה גלינו, ארץ ישראל, מדינה יהודית חד לאומית.
לגבי הערבים החיים בתוכה להוציא להם בעזרת האו"ם ומדינות ערב פספורטים של אזרחים זרים לכל המוסלמים הערבים, פספורטים של אחת ממדינות ערב לפי בחירתם ויוכלו לחיות, אם ירצו כאן כאזרחים זרים.
טרנספר ישור וסיפוח אוטומטי לכל ערביי השטחים בשלבים כתגובה על כל פיגוע.
זאת היא חובתינו שלא ניתנת למשא ומתן ופשרות בכדי להגן על עתיד הדורות הבאים אם אנו רוצים לחיות כמדינה חופשית.
* הברירה השניה להיות מדינה דו לאומית ישראלית פלסטינית שבהמשך תיהיה פלסטינית ישראלית ואולי פלסטינית ועוד מדינה פלסטינית בתוכנו, ברירה זו היא בעצם חידלונו של העם היהודי בארצו ישראל בעזרת השמאל ובמקרה הפחות גרוע גלות של העם היהודי בארצו שלו כשבשלושת האפשרויות זו היא קטסטרופה לעם היהודי.
* אפשרות שלישית היא הפיכתה של מדינת ישראל למרכז לכל יהודי העולם, להפוך את כל יהודי העולם וכמובן גם את אזרחי החוץ הישראלים לאזרחים שיש להם זכות הצבעה לכנסת ולנשיאות, משהו הדומה לבחירות לנשיאות לארצה"ב, יכול להיות שלישראל יהיה משתלם להפוך את הבחירות לבחירות איזוריות שבם לדוגמא יהיו 120 אלקטורים שמתוכם ינתנו ליהודי ארצה"ב הזכות לבחירה של 80 אלקטורים, יהודי הארץ 20 אלקטורים ויהודי שאר העולם 20 אלקטורים.
זה אומנם נראה לכאורה לא הוגן כלפי תושבי הארץ מבחינת כמות האלקטורים אבל זה ימנע כניראה מחלמאים עם מוח גלותי ושמאלנים וערבים שיש ביניהם מטומטמים שהיום מגיעים לשלטון בקלות יחסית מלאבד את עמם לדעת ולתת את ארץ ישראל במתנה לערבים.
* עשיית טרנספר דו צדדי; היהודים יפונו מכל האיזורים מאיזור אשקלון עד אילת כולל אילת ואשקלון, כל הדרום והערבים יפונו משיטחי הקו הירוק יהודה ושומרון וירושליים, העולם במקום לבזבז על נשק ופצצות, להסתכן במפולת כלכלית ושואה ישקיע אחוז קטן מהכספים שהוא אמור להוציא בעתיד ויחסוך הרבה חיים.
* הברירה החמישית יכולה להיות במקרה שמנהיגי ישראל לא יעמדו בלחץ של הגויים ותידרש מהם להקים מדינה דו לאומית והיא תראה זאת כאפשרות אטרקטיבית בגלל שמאל הוזה שקיים ביננו.
במקרה זה עלינו לוותר, להיפרד באופן סופי מהחלום של מדינת ישראל העצמאית ולדרוש ללא שום פשרות את סיפוחנו לארה"ב ולהיות אולי עוד כוכב בדגל האמריקאי, להפוך למשהו בסגנון דיסניקודש או ישרקודש ולהיות אזרחים אמריקאים יהודים למי שירצה.
במקרה זה כל אזרח אמריקאי יהודי יהיה מאחוריו מעצמה שתדאג לו וכשירצה וכשיעלו מיים עד נפש יהיה לו את האפשרות לחיות בפלורידה לדוגמה.
לדעתי אם לא בוחרים בבחירה הריאשונה שהיא חובתו המורלית של כל יהודי שואף חיים וצדק, עלינו לבחור באפשרות זו בכדי לשרוד אולי כאמריקאי וכפרט וזאת בעיקר בגלל מנהיגים חלמאים בעלי מוח גלותי שלא יודעים להגן על אזרחיהם ומאבדים את עמם לדעת.
גישה זו יכולה להיות אולי טובה לנו כיהודים שלמדנו לשחות טוב בעולם גלובלי וזאת אולי תהיה גישה שבהמשך תשנה את העולם לעולם גלובלי עם דגל אחד והרבה כוכבים שבו הבחירות יהיו אולי לנשיא העולם בשיטה של אלקטורים הדומה לזו הקיימת בארה"ב.
טוב, אולי זה יהיה בכל מקרה אחרי מלחמת העולם השלישית, תלוי כמה נסבול וכמה ישרדו בעולמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שהמציאו את האינטרנט!
פאטאלי,
נהללי,
13/06/04 12:35
|
רק ברשת מי שכותב תגובה כזו יכול לכנות את עצמו "רציונלי".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמובן להבדיל
Avi Ecuador,
13/06/04 15:28
|
איך אתה קורא להרצל כשעדיין לא היה האינטרנט? בזמנו לא קראו לו רציונלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזון אפוקליפטי...
אילן,
13/06/04 07:54
|
מה שיותר סביר שהציבור שלא מוכן לוותר על ריבונותו ועל מורשתו ועל יישוב הארץ יקום יביע דעתו וימשוך המוסרות לידיו. מה?
הגב לתגובה זו
|
|