 |
100.
בשר חזיר
עקיבא,
הרצליה,
30/06/04 11:05
|
הכנסת היא מקום שצריך אולי להיות נטראלי . הצעה דומה צריכה להיות לגבי בתי המלון בארץ , שאורח ללא קשר עם דת מין וגזע יוכל לבחור לעצמו באיזה מטבח הוא בוחר לאכול , אם מטבח כשר או לא כשר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
זאת מדינה דמוקרטית - שכל אחד
---,
מרכז,
28/06/04 15:07
|
יאכל מה שהוא רוצה. אני באופן אישי לא אוכל חזיר כי אני צימחוני, אבל אם זה טעים לכבוד חבר-הכנסת, בבקשה. אני בטוח גם שהוא לא היחיד. אנחנו לא מדינת דת, והחוקים שלנו לא נקבעים על-פיה. אם החרדים לא רוצים לאכול חזיר, שלא יאכלו, אבל מה הם דוחפים ת'אף למה שמישהו אחר אוכל? מה זה עניינם בכלל אם אני אוכל כשר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
במדינת הגמדים רעש מהומה
אורי ב.,
תל אביב,
28/06/04 12:43
|
סושי זה טעים, בייקון זה נהדר, פירות ים זה מעדן. מי שרוצה לאכול כשר - שיאכל כמה שהוא רוצה. מי שרוצה לאכול אוכל נקי מכשרות - שיאכל כמה שהוא רוצה. כל אחד יכבד את השני, ואף יציע לו ביס. כמו שהיהודים בארה''ב מסתדרים יופי עם הנוצרים האמריקנים ואוכלים איתם, כך ניתן להסתדר ולהתפשר עם החילונים והנוצרים במדינה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
נמאס מהפרובוקציות
צפונית,
קרית שמונה,
17/06/04 09:56
|
די כבר!!! כל יום אנשי שינוי צריכים להוכיח שהם קיימים. מתי תגיע הצעת חוק להתיר משכב בהמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלוי למה הכוונה
איש מרכז עצבני,
18/06/04 00:22
|
בהמות יכולות להזדווג ביניהן. שר הפנים - ממפלגת שינוי - היה משך שנים ארוכות מגן בעלי החיים בכנסת. עדיין שינוי מובילים בתחום הזה. אגב, ההשוואה לא עושה לך חסד, אוני מדבר בשלון המעטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
והמדינה עוד נקראת''מדינת ישראל''
crazyfunny,
new york,
17/06/04 09:15
|
ועוד תוהים למה כל כך הרבה אנשים מתים יום יום אם אתה רוצה לאכול חזיר תאכל, אבל למה בפרהסיא?? כתוב "אין אדם חוטא ולא לו" להכשיל עוד אנשים? עוד לא שמעתי דבר כזה.
אני רק יכול לברך אותך שתזכה לחזור בתשובה במהרה בימינו אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
רעיון גנוב!
ז'בוטינסקי,
17/06/04 00:28
|
כבר ערי ז'בוטינסקי שהיה הבן של וח"כ בזכות עצנו, נלחם ביושב ראש הכנסת הראשונה על אותו נושא בדיוק! שינוי - תתחילו לחפש תחמושת מקורית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
There are already 120 pigs
Nimrod,
16/06/04 22:04
|
There are already pigs in the KNESET. actually there are 120 of them .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
למרות שאני תומך בחוק החדש
למח,
16/06/04 19:26
|
|
 |
92.
too much is enough
me,
france,
16/06/04 19:11
|
what is going on with this country???? we are jweish and we should respect the law of the tora. i'm not religius but the stupid things that the members of Shinuy say, its toooo much! put them all out of the kneset
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
ומי משלם על החזיר?
יעקב,
פ''ת,
16/06/04 16:38
|
|
 |
90.
ירצו יאכלו - לא ירצו לא יאכלו
איש מרכז עצבני,
16/06/04 16:10
|
אם יש מי שרוצה לאכול בשיר חזיר בכנסת - יהודי, מוסלמי או נוצרי - מדוע שלא יאכל? יש כבר שני מזנונים כשרים - אז זה לא צריך לפגוע בזכויות הח"כים דתיים. "ירצו יאכלו - לא ירצו לא יאכלו", זה מהות הדמוקרטיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Get the hell out of Israel
Ish Pisgot,
Turei Amnon,
17/06/04 06:21
|
|
 |
תגובה לא עניינית
איש מרכז עצבנית,
18/06/04 00:18
|
העובדה שאין לך מה לטעון מול הרציונל למכירת בשר חזיר בכנסת מוכיחה את צדקת הדרישה של שינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
ח''כ יאסינוב אוכל חינם (לא כשר)
רמי202,
גוש עציון,
16/06/04 15:56
|
ח"כ יאסינוב נבחר כחבר כנסת הכי אנונימי בכנסת הנוכחית, (קרי, הח"כ עם הכי פחות הצעות חוק, שאליתות, ונאומים). אנחנו ציבור משלמי המיסים משלמים את משכורתו של האיש הזה בשביל שידאז לעצמו לתנאים קולינריים לפי העדפותיו האישיות, אני קורא לח"כ יאסינוב תפסיק לגנוב אותנו ותתחיל לעבוד יא "אוכל חינם" שכמוך, אני במקומך הייתי מתבייש לצאת לתקשורת עם אייטם כזה. עניינית: עצם העובדה שרעיון כזה עולה בכלל לסדר היום הציבורי רק מראה עד כמה איבדנו את השפיות בכל מה שקשור במלחמות היהודים, דאחילקום מדובר בכנסת ישראל, אולי גם נפתח שם כנסייה ונביא כומר בכל יום ראשון שימחל לחכי"ם על כל פשעיהם (ידיו יהיו מלאות עבודה). אנשים כנסו לפרופרציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
סליחה מר יאסינוב
ד''ר בוזגלו,
16/06/04 14:36
|
|
 |
87.
זה מה שמעניין את הח''כים בשינוי
אלינור,
16/06/04 13:56
|
אני פשוט המומה כל פעם מחדש על רמתם של חברי שינוי ועל הנושאים שהם בוחרים לקדם. בתור חילונית (שלצערי הצבעתי לשינוי) לא ממש חשוב לי שבכנסת ישראל יוגש חזיר במזנון. להיפך אפילו יש לשקול לאסור זאת כיוון שזה עדיין אחד מסמלי המדינה היהודית. התנהגותו של ח"כ יאסינוב הוא חזירית ונועדה לשם קבלת יחס תקשורתי, שגם אני בעצם התגובה הזו שותפה לו לצערי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
זה שפל מאד.
דילטנטיסימוס,
ירושלים,
16/06/04 13:34
|
לא בגלל הכשרות, אלא משום שהכסף הזה יכול להיות מוזרם לטובת אלה שאין להם אפילו שניצלים וממולאים כשרים. והפאָץ הזה שיושב שם, לכאורה, כדי להיטיב עם העם, מחפש דרכים להיטיב עם קיבתו. זה עיוות טוטאלי, ובקנה מידה רחב יותר - עוד צעד קטן להתפרקות של המדינה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
אז הנה, הוא קיבל את הכותרת שלו
ל"ת
אפלטון,
16/06/04 13:28
|
|
 |
84.
חזיר זה ...
שם,
16/06/04 13:27
|
|
 |
83.
ליאסינוב עלה השתן לראש!!
רעיון נואל,
16/06/04 13:10
|
פרסום בכל מחיר אבל על שטויות כאלה?? יאסינוב אוהב לאכול - שילך לאכול מה שהוא רוצה בכל מקום פרטי שהוא רוצה. אנחנו עדיין מדינה יהודית עם מספר התנהגויות שהן פועל יוצא מעניין זה!! אין קשר בין מה שאדם נוהג לאכול בביתו או במקום פרטי אחר, לבין מה שנהוג בישראל - להחזיק מזון כשר במקומות ציבוריים כמו הצבא, משרדי הממשלה וכדומה. יאסינוב עובר כל גבול וזה לא מעיד על חכמה או על הבנה אלמנטרית של המנטליות הישראלית. במקום להתראיין כל היום - שישב בשקט ויחשוב קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
לא-בריא
פקק-תנועה,
קריאת-ביאליק,
16/06/04 12:14
|
בשר-החזיר-ומוצריו-הנילוים-מכילים-אחוז-גבוה-של-כולסטרול-ושומנים-המסוכנים-לבריאות-האדם-לכן-זו-סיבה-נוספת-ש-לא-כדאי-ליצרוך-מזון-זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
הכנסת כבר הפכה לדיר חזירים
ל"ת
לפי לכלוך הדעת,
16/06/04 11:39
|
|
 |
80.
אני מתחילה להשתכנע שיש צורך ב
רותי,חילונית,
16/06/04 11:37
|
|
 |
yes girl!!!!!!!!
just a girl,
here,
16/06/04 19:14
|
i'm with you girl!!!!!!! dont listen to all the pigs who right other things, after all they are only pigs
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כבר הצעתי תכנית התנתקות
רמי202,
גוש עציון,
16/06/04 16:00
|
כבר הגבתי בהזדמנויות שונות ואמרתי שלצערי וכאבי אנו כנראה נצטרך להיפרד הצעדים שעושים ה"חילוניים החרדים" הם כל כך מרחיקי לכת עד שאני כבר מתקשה למצא איזה שהוא מכנה משותף בינינו, כשאני קורא מילים כמו שאת כתבת חוזרת אלי התקוה שאולי בכל זאת יש לנו סיכוי. היי ברוכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחילונית (אה, בסדר!)
מישהו שפוי,
16/06/04 14:51
|
אולי אכן הגיע הזמן שתקימי את מדינת יהודה עם חבריך ההוזים. לנו תהיה מדינה מתקדמת ומשגשגת, ולכם תהיה מדינת ימי ביניים נוסח אירן.
אה, אתם מוזמנים גם לקחת את השטחים. ככה נפתור שתי בעיות במכה אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hinei maka achat apayim
Hashem,
hu levado,
17/06/04 06:28
|
Buses loaded with people flying in the air, is that what you call meshagsheget, meshuga achat.That's the price you pay when you eat chazir, you pay one way or the other, you p(b)ig mouth
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל'מישהו שפוי' (אעלק שפוי)
מישהו צודק,
16/06/04 16:43
|
אתם אוהבים את הערבים יותר מאיתנו. נותנים להם קרקעות ומעיפים אותנו מהם.
למה אתה רוצה ש'נעוף למדינת יהודה'? בשביל שתפנה אותנו? גזען!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
מגיע-לנו-
פקק-תנועה,
קריאת-ביאליק,
16/06/04 10:58
|
אנחנו-עם-של-חזירים-בכל-תחום-לכן-חוק-מצער-זה-הצליח-להיתקב-למיפלגת-שינוי-היא-דגם-חדש-של-האנטי-יהדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
כל הכבוד - הגיע הזמן גם באל על
ל"ת
שומר פתאים,
16/06/04 10:50
|
|
 |
באל על חושבים ביזנס
רן,
ים,
16/06/04 16:03
|
אם יצא לך פעם לטוס באל על לארצות הברית (שזה היעד הכי עמוס שלהם) בודאי שמת לב לכך שכמחצית מהמטוס (אם לא יותר) הם אנשים דתיים ומדובר בכ 30 טיסות שבועיות לכל צד, נראה לך שהם יוותרו עליהם, היית מת, אז תשכח מזה ידידי כי שם אין לך סיכוי או שלאל על לא יהיה סיכוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
יש כבר 120 חזירים בכנסת
שמשון דרעי,
נוה תרצה,
16/06/04 10:12
|
לא צריך שום מזנון לא כשר ושום בטיח. בכנסת יש כבר 120 חזירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
שרימפסים טעימימים
תושיהו,
ירושלים,
16/06/04 10:04
|
רק מראה את הפרובינציאליות שלכם. שרימפס זה חסילונים בעברית, כבר ברבים במקור. מה זה שרימפסים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
מי שלא רוצה שלא יאכל
אחד,
16/06/04 09:14
|
|
 |
74.
יופי של תמונה !
adinaf1,
16/06/04 08:43
|
ארבעת חבריי שינוי המצולמים בראש הכתבה יצאו פוטוגנים כפי שלא היו מעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
המורה פינקלשטין...ח''כ עלק
רוני בנימין,
כפר סבא,
16/06/04 08:40
|
את מזועזעת? את? ומה אני שצריך לסבול מורה מגלגת עינים לשמים במשיחיות, שכל משאת נפשה כעת להכנס לנו לצלחת?! אולי תתחילי ללמוד להיות MP ולא משגיחת כשרות. וחזיר? זה מאד טעים ועם זה טעים המורה גילה - אז זה גם כשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
ח''כ פינקלשטיין יקרה!
adinaf1,
ת''א,
16/06/04 08:37
|
את מזועזעת מהרעיון שיכניסו חזירים למשכן חה... חה... חה.... ועכשיו ברצינות "במקום בו עומדים רמאים,גנבים,זונו ממלצרות,ומכיי נשים, יכולים גם חזירים אמיתיים לעמוד "
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
תפסיק להתנהג כמו חזיר....
אור,
16/06/04 08:34
|
אני לא דתיה , אבל אני אשה יהודיה גאה. מר יאסינוב היקר שהוא "יבוא" מרוסיה (ואין לי שום דבר נגד עליה) מן הראוי שיחזור לרוסיה חזרה יאכל חזיר, שבלולים, תולעים ועןד.... וישמור רעיונותיו "החכמים " לעצמו. אני אל מבינה איך בכלל נותנים לאדם כזה במה ????? מה זה "לזרוק חול בעיני הדתיים" אז כנראה שבאמת נגמרו לנו כל הבעיות בארץ , אין אבטלה, יש שקט ביטחוני , אין אלימות ונשארה רק לפתור את "בעיתו" של מר יאסינוב????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר - גזענות
איש מרכז עצבני,
18/06/04 00:26
|
מה הקשר למוצאו ומועד עלייתו. תפסיקי להנמיך את רמת הדיון בבשקה לרמה של גזענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
בתיאבון.
adinaf1,
תל אביב,
16/06/04 08:23
|
קשה לי לשער שיהיו תימוכין לבקשה, ולו משום העובדה שהח"כים הניכבדים יסרבו לנשוך בסנדביץ שהם פרוסים בתוכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
ומה עם הערבים
יהודי ליברלי,
י-ם,
16/06/04 08:20
|
מר יאסינוב היקר!!!
בקושי ידענו שיש חבר כנסת כזה בנוסף לכל הגמדים של שינוי בקשר להצעתך אני קצת מיתפלא מה עם המיעוט הערבי שנמצא בכנסת הם גם נזהרים מאכילת חזיר בהם אולי תתחשב כמצע מפלגתך הרי הם לא יהודים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מיהו יהודי זו הבעיה...???
עזרא גובני,
ראשון,
16/06/04 08:17
|
חבל ללבות שנאה זה מה ש "יהודים" הנאורים רוצים להרוס את העם היהודי וחבל כי כידוע אין לנו ארץ אחרת ל"יהודים" האלה יש נקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
חזירים אוכלים הכל. אבל הם לא ק
אריה,
16/06/04 08:05
|
חזירים אוכלים הכל. אבל הם לא קניבלים. לא צריך להגיש במזנון הכנסת חזיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
קניבלים בכנסת
יפתח,
צפון,
16/06/04 07:47
|
יאסינוב מציע קניבליזם בכנסת והמדינה מתרגשת. אין לנו מספיק דאגות אמיתיות? מדוע בכלל מתעסקים בכל נאד הנפלט ממנהיגנו הדגולים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
What for??????
ל"ת
Ilan,
16/06/04 07:19
|
|
 |
64.
הרוב בשכונה
לוחם צדק,
השכונה,
16/06/04 07:16
|
יגעל אסימוב על תמשיך להביא סנדוויצים מהבית. הרוב בשכונה נגד ממכר חזיר. השכונה נקבעת עפ"י העיריה, וכידוע לך הפקיד בעיריה חובש כיפה. שחורה. הכל בהתאם לפסיקת בג"ץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
?Yasinov who
מוני,
ת''א,
16/06/04 07:15
|
מי זה היצור הזה? בשם מי הוא נבחר? מה הוא עשה לטובת העם שממנו הוא מקבל משכורת? זו הבעייה היחידה שהוא פותר? פרט לכך הכל בסדר בכנסת?
אני נגד כפייה דתית, אבל גם נגד כפייה הפוכה, אין צורך "להכעיס".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
תשובה לח''כ אייכלר
עוזי,
קרית אתא,
16/06/04 07:13
|
אתם במו התנהגותכם שלוחת הרסן שנותנת את ההרגשה שאתם אדוני הארץ הזו מקוממים עליכם את הציבור החילוני שבדרך כלל הוא מתון וסבלני . הגיע הזמן שתרסנו את עצמכם ואז לא תיתקלו בהצעות מענינות לגוון את תפריט מזנון הכנסת במוצרי בשר חזיר. ואת ח"כ פינקלשטיין אותך אני לא שומע להתבטא בנושאי חינוך מגזר שממנו הגעת, מה שכן את מרבה לברבר בנושא התנחליות שהן תופעה ממאירה או בעניני חזיר , לא שזה לא חשוב אבל אני סבור שנושא החינוך הוא עשרת מונים חשוב יותר ושם את איננה. תחשבי על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אין כמו קצת שינאה
חן,
צפון,
16/06/04 06:24
|
אי מבקש מיאסינוב להוציא אל מחוץ לחוק את האוכל הכשר. ולדאוג לכך שכל מי שיאכל כשר בפומבי יאסר ומיד. כי הרי אין כמו קצת שינאה בכדי לרומם את הגוף ואת הנפש. דרך אגב, אני אוכל כל. גם כשר. אבל השינאה הזאת לכל מה שריח יהודי נודף ממנו מחרידה אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אין כמו קצת שינאה
חן,
צפון,
16/06/04 06:23
|
אי מבקש מיאסינוב להוציא אל מחוץ לחוק את האוכל הכשר. ולדאוג לכך שכל מי שיאכל כשר בפומבי יאסר ומיד. כי הרי אין כמו קצת שינאה בכדי לרומם את הגוף ואת הנפש. דרך אגב, אני אוכל כל. גם כשר. אבל השינאה הזאת לכל מה שריח יהודי נודף ממנו מחרידה אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
על היום לא ידעתי מיגאל יסינוב
חקיקקי,
י_ם,
16/06/04 06:19
|
|
 |
58.
ש''ס אשמה!!!
דודי,
דימונה,
16/06/04 06:12
|
בהכל אשמים המנהיגים של הציבור החרדי! עד לפני 20 שנה היה סטטוס-קוו במדינה. חיה ותן לחיות. החילונים כיבדו את החרדים ונתנו להם לחיות את חייהם, ללא נסיעה בשבת בשכונותיהם, ללא מכירת חמץ בפסח, אפשרו לחלק קטן מהם ללמוד תורה במקום לשרת בצה"ל. אבל לחברי הכנסת של ש"ס זה לא הספיק. הם רצו עוד ועוד תוך דריסת הכבוד של החילונים. גרמו לכך שלא ימכרו חזיר בכל הארץ, שלא תהיה תחבורה ציבורית בשבת, שאל על לא תטוס בשבת, שכלל בחוריהם לא ישרתו בצבא (למרות שרובם לא לומדים) ולדובדבן שבקצפת אריה דרעי גם גנב כספים. כל זה גרם לכעס ושינאה בציבור החילוני שהופנה כלפי כלל הציבור החרדי, שבעצם לא היה אשם חוץ מבחירת מנהיגים רשעים ותעבי בצע. אז מה הם מצפים? לחילונים כל כך נמאס שהם בחרו ברוב גדול בשינוי, מפלגה שכל מצעה הוא שינאה לחרדים. עכשיו שש"ס באופוזציה הגלגל התהפך והחרא חוזר אליהם בבומרנג, כך שהכל יתהפך ובקצוניות. חבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.5% זה רוב גדול?
צפונית,
הגליל העליון,
17/06/04 10:03
|
אתה צודק שש"ס תרמה לעלית שינוי. אבל מכאן ועד לקביעה שחמישה עשר מנדטים, שהם 12.5% מחברי הכנסת, זה רוב גדול, הדרך רחוקה...אלא אם כן החילונים מהווים מיעוט כל כך קטן, שאותם 12.5% הם רוב גדול בו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
et hamavet
ל"ת
Atem,
notnim,
17/06/04 06:32
|
|
 |
אם מדברים על הסטטוס קוו
שפינוזה,
16/06/04 08:52
|
הסטטוס קוו נקבע, שאל על לא תטוס בשבת, בסטטוס קוו נקבע שלא תהיה תחבורה ציבורית בשבת, בסטטוס קוו נאסר על מכירת חמץ בפסח ועל פתיחת בתי עינוגים בשבת. לכן כדאי לדייק בעובדות.... מה שכן חשוב לציין הוא שבסטטוס קוו נקבע שמספר קטן של עילויים בתורה לא ישרתו בצבא ולא נקבע שכלל הציבור החרדי יהיה פטור משירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
Israel
Yehudi,
Amiti,
16/06/04 05:49
|
Israel is going to hell in a hand basket. It already got a taste of it this week when a sample fire warning broke out. The dpr haflaga did the same. They went to war with Hashem Rachmana litzlan.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
לפתוח מזנון לא כשר בכנסת
daym,
מרכז,
16/06/04 05:49
|
זה יכול להיות אקט סמלי לחופש האדם והדת במדינה הזאת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לכלכתם רוצים קויאר
ל"ת
שושו,
16/06/04 04:58
|
|
 |
54.
חזירים...............
לי,
מרכז,
16/06/04 03:59
|
נגמרו לנו בארץ הבעיות יאסינוב אין לנו יותר בעיות בארץ מה שצריך היום רק את הבעיה הטפלה שלך . קודם תפתור את בעיות הכלכלה והביטחון ואחר כך תמצא לך בעיות טפלות לפתור . לא נבחרת לכנסת בשביל שתאג למזנון הכנסת...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
חזירים נימאסתם!!!!!
ל"ת
קול בעירפול!!!,
16/06/04 03:57
|
|
 |
52.
זה מהסבתא של טומי
חיפאי,
16/06/04 03:52
|
|
 |
51.
כל כך מאפיין את הישראלי הממוצע
אדי,
רחובות,
16/06/04 03:51
|
לעשות צחוק בכוונה מדברים שחשובים למי ששונה ממך.
באמת בוגר, יאסינוב... רציני? היית מזמין אדם חרדי לאכול חזיר "כי זה נורא טעים"?
אחר כך הם מתפלאים שהחרדים שונאים אותם עד כדי תיעוב. אני לא מתפלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מה הבעיה יש כבר כמה חזירים שם!
ל"ת
קולות בעירפול!!,
16/06/04 03:48
|
|
 |
49.
מר יסינוב חזור לרוסיה ושם
איציק,
ניו יורק,
16/06/04 03:26
|
תוכל להנות מכלבים חתולים עכברים ושאר הנאות אולי אתה בכלל לא יהודי בשביל זה נבחרת לכנסת במקום לבלות במזנון לך להתנדב במקום ראוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
end
hertzel,
los angeles,
16/06/04 03:07
|
|
 |
47.
אין פלא
גל,
16/06/04 02:31
|
אין פלא שרוצים להכניס חזיר בכנסת ישראל ..האם אין שם שרצים מסוג אחר ..האם לא זכרו היכן גר החזיר ..ממש כמו בכנסת אז מה הפלא רצוי ומיד והוריד את זה מסדר היום ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
זו באמת סתם פרובוקציה
מיכאל ברגמן,
16/06/04 02:22
|
זה מה שנבחר ציבור עושה? מנסה דווקא לעצבן ציבור שלם? רוצים לאכול מטעמים, בבקשה- לכו למסעדה. ממתי מזנון של כנסת צריך לספק מטעמים כאלה מופלצים?
חסרים נושאים משמעותיים? יש זמן לשטויות כאלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שינוי תנועת החזירים הלבנים ביש
מסורתי גאה,
16/06/04 02:16
|
כשהייתי קטן בן 4 אמר לי אבי זכרונו לברכה כל האוכל חזיר נהיית לא נשמה של חזיר וכמה הוא צדק החזירות הלבנה בישראל שבאה לנו מידי יום ביומו בכל אורחות החיים הבסיסיים של יהודי בארץ היהודים מוכיחה שהחזירים הלבנים לא למדו מהיסטורייה שום דבר טיפשים וחזירים היו ונשארו אני כיהודי מאמין שמי שנפרע מהם מהחזירים לפני 60 שנה ייפרע מהם בבוא העט שיחפוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שינוי זו מפלגת שנאה
ל"ת
חילוני שלא שונא,
16/06/04 02:11
|
|
 |
43.
יסינוב who
לבנה פיג,
16/06/04 02:01
|
מי זה יסינוב? למה לא שמענו עליו? ולמה רק חזירים מעוררים אותו לפעילות פרלמנטרית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
pig house
miss pigi,
16/06/04 01:46
|
i think it will be easyer to move the kneset to a pig house
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
תנו לחיות - רוצים בשר אדם טעים
קאניבל רעב,
16/06/04 01:40
|
יאמי יאם ! אם כבר אז כבר...!!! למה מה קרה? אם בא שגריר פולינזיה: לא תתנו לו איזה צלעות אדם בגריל? או איזה אומצת שרירי בטן חטובים? או איזה מרק פלאסמה אנושית מוקרם? או איזה מוח ילד מאודה? או איזה עין עסיסית ברוטב עוזרד ושוקולד? ולקינוח נקטר צונן של דם מסוג B(הכי משובח)?
תשאלו את חניבעל לקטר, הוא יודע ומבין באוכל טוב, ואל תזדעזעו לי יא חבורת פרימיטיביים, צריך ללכת עם הקידמה. תגלו עולם חדש של טעמים... נמאס כבר מהחזיר והשרימפס והשבלולים המגעילים שלכם !!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
חזרה בשאלה.
חבר כנסת יאסינו,
צפון,
16/06/04 01:36
|
אדוני חבר הכנסת. כמי שלא חזרה בשאלה אני יכולה להגיד לך שכל דוס מתחיל יודע שהיצר הרע יותר יפה יותר גדול ויותר טעים. זה ל א הופך אותו לפחות מגעיל.הנפש הוא המקום שבו נפגשים הדם והנשמה.האדם הוא מה שהוא מכניס לגוף. תחשוב על זה. חוץ מזה מאז ומתמיד עוכרי ישראל הגדולים בעולם היו אנשים כמוך ש"חזרו בשאלה" אתה לא חדש ולא מחדש כלום גם אם נדמה לך שכן,.אתה יהודי? באיזה גיל אתה שאתה חייב לעשות דוקא לציבור שלם שהוא לפחות מכבד את עצמו?אם אכילת חזיר חשובה לך יותר מהיותך יהודי- תחזור לרוסיה. שם אין צורך להיזכר ביהדותך אלא אם כן הקוזקים מתעוררים לפוגרום חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם האדם הוא מה שהוא מכניס לגוף
שוחט,
16/06/04 14:46
|
אז זה הופך אתכם שומרי הכשרות -לפרות תרנגולות וגפיאלטע פיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
יש לבדוק
בנימין,
מרכז,
16/06/04 01:34
|
יש לבדוק את יהדותו של חבר הכנסת. גם מי שבעצמו לא אוכל רק אוכל כשר מזדעזע מהכנסת הסממן האנטישמי הזה למשכן הכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מר איגור יאסימוב
ישראלה,
צפון,
16/06/04 01:29
|
חזירים למפלגה של חזירים בחזרה לרוסיה. ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מפלגת שינוי-בדיחה עלובה
רון,
16/06/04 01:17
|
כחילוני אני נדהם כל פעם מחדש מהעליבות ושנאת המסורת מצד שינוי,,,כמה נמוך יכולה עוד שינוי לרדת? חילוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
רבותי- יש כבר חזיר במשכן!
ירון,
16/06/04 01:15
|
|
 |
35.
disgusting
ben,
16/06/04 00:57
|
this is disgusting, if the supreme court , tommy lapid and the rest of the secularists want this kind of secular western democracy they should go and live in europe, this should be a jewish state and not just a state of the jews, partaking in all of the moral decline and perversions associated with the rest of the world.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מי ברא את החזיר .? ולמה
מוי,
16/06/04 00:51
|
מה רע בחזיר ? שכל אחד ינהג עפ"י דרכו אני גם לא אוהב הרבה דברים שאחרים עושים,עם השנים הבנתי שאני לא חיי לבד ויש לי שותפים ,ולכן אני נאלץ לקבל אם אני רוצה ,או לא רוצה,עם כל הכבוד לא בחרתי להיות יהודי ,מה לעשות כך נקבע לי ,אני לא מאמין באף אחד מסיפורי התורה,לא כי אני רע ,כי אני באמת לא מאמין ,אז מה, אני אוהב חזיר ולא יעזור לאיש אני אקנה ,אלו הם חיי ושאיש לא ידחף לי ,כי את זה אני ממש לא אוהב!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It's not an option
ל"ת
To,
Bad,
17/06/04 06:38
|
|
 |
33.
הבאות -- אני בעד!!!
ל"ת
מצביע שינוי,
גם בבחירות,
16/06/04 00:44
|
|
 |
32.
חכ יאסינוב
יהודי,
ישראל,
16/06/04 00:41
|
אני מציע 2 כנסת אחת לך ולחבריך בה תוכלו חזיר כרצונכם ואחת לחברי כנסת יהודים שיאכלו כשר במזנונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
חזיר או חמור
יוני,
השרון,
16/06/04 00:38
|
אין לי שום בעיה שאנשים יאכלו בשר חזיר מתי שהם רוצים, ושיוכלו לרכוש אותו ליד הבית שלהם, אך מפה ועד להצעה שלהכניס מזון לא כשר לכנסת רחוקה הדרך. שיביא כריך עם שנקין וגבינה מהבית לחדר שלו אם הוא לא יכול להתאפק, אך ראוי שמזנון הכנסת יהיה כשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
חזיר והתבוללות
מוסא,
ארץ ישראל,
16/06/04 00:36
|
היום חזיר מחר התבוללות.
חברה תוכלו מה שאתם רוצים אבל בשקט.
מאז ההעליות החזיר הגיע והתבוללות החלה. שימרו על פיכם אבל תבינו
התבוללות לא באה בחשבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לפי משפט בג''ץ הוא צודק
דין משה,
חולון,
16/06/04 00:19
|
|
 |
28.
להכעיס
צפוני,
16/06/04 00:13
|
לצערי הרב בעוד הערבים עסוקים בנסיונות לחיסול המדינה היהודית, עוסקים חלק מאנשי שינוי בדרכים שגויות שיש בהם כדי לחסל את העם היהודי ,וזאת לא מעט בשביל להטיב עם העליה הרוסית , שלפי עניות דעתי חסרונותיה גדולים פי כמה מיתרונותיה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
תשובה לפורז
רפי,
מרכז,
16/06/04 00:11
|
על פתיחת חנויות למאכלי חזיר הוא הגיב מי שלא רוצה לאכול שלא יכנס לחנות אז אני שואל מה היה אומר אם היו פותחים מכון ליוי מול דלתו מענין אם על זה הוא גם היה אומר מי שלא רוצה שלא יכנס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לצחוק ולהנות
טוני,
רמת אביב,
15/06/04 23:57
|
חברה תשבו תהנו מן הצגה של שינוי ותיראו איך מיפלגה מתרסקת אין להם עוד מה לחפש אפילו המפלגה של רפול ושגב היתה יותר רצינית חבורת ליצנים!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
זוהי הצעה פרובוקטיבית ומכוערת
Vered - מזועזעת,
15/06/04 23:53
|
שנועדה להתגרות ולקנטר את הדתיים, סתם לשם התרסה.
אין שום סיבה שבעולם שמי שנמצא בכנסת ישראל - לא יאכל אוכל כשר!
מאוד מצער שחבר הכנסת יגאל יאסינוב מתקשקש וממלא את מוחו בשטויות. בושה וחרפה שאלו נציגנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
יש מספיק חזירים בכנסת
אשר,
15/06/04 23:49
|
|
 |
23.
השלב הבא להתיר לשכב עם בהמות.
ל"ת
:-),
15/06/04 23:46
|
|
 |
you are the proof that
doug,
new york,
16/06/04 05:09
|
religious people are primitive your comparison is so narrow minded that it's impossible to explain it to you I'm really sorry that your mind is so numb
הגב לתגובה זו
|
|
 |
doug - ths is4u
julia,
tel aviv,
16/06/04 10:39
|
u hav2understand thers no way in hell thers gonna b pork in the knesset cz we got2keep smthin of a difference... i wanna c the french eatin geffiltefish and matza,jst in case the israelis stop by4a visit...its kinda rediculous tht we change our ways like tht, in a goverment office of all places!!! i personally eat everything bt in t.privacy of my own home or at places reserved4tht kinda food.MUTUAL RESPECT IS THE KEY WORD HERE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are right, but
doug,
new york,
16/06/04 14:38
|
his comparison between eating pork and MISKAV BEHEMA is ridiculous he tbhinks that eating pork is strange, weird and abnormal, but he is not willing to accept that there are other ways in the world other than the narrow mindness of judaism
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Doug, this 2 is 4 u
I dig,
in New York,
17/06/04 06:43
|
f you think eating pork is not narrow minded, think again, metamtem et halev veet hamoach
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אסור ?
ל"ת
אני,
16/06/04 00:27
|
|
 |
22.
חזיר- פסגת החלומות של חילונים?
מי הוא יהודי,
צפון,
15/06/04 23:44
|
שילכו למקומות שבהם אוכלים חזיר ושיפסיקו לבלבל לנו את המוח. אפשר לחשוב שלאכול חזיר זו פסגת החלומות של כל חילוני? אפשר לחשוב שהדבר הכי חשוב בחיים זה לאכול חזיר? לאיזה רמה הגיע הטפש הזה שמחפש כותרות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
סתם נבזות
אורי,
15/06/04 23:41
|
כאוכל בשר חזיר ושאר שרצים ולא שומר שבת אני מרגיש שההצעה הזו - סתם נבזות של בעל מח מעוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מה אתה קניבל ?
ל"ת
קניבו,
15/06/04 23:40
|
|
 |
19.
הבעיה העיקרית במדינה רוסים
ל"ת
רקאאא,
15/06/04 23:38
|
|
 |
ג-ז-ע-ן
ל"ת
אביב,
ר''ג,
16/06/04 04:35
|
|
 |
18.
הם יותר מדי מתערבים
איתן,
15/06/04 23:34
|
בתור הנפש המסננת הם יותר מידי יודעים ויותר מידי מתערבים .......אולי הם בעצמם אוכלים שרימפס ואם לו שלא יקפו זאת עלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יאסינ א(וה)ב חזירים
אהוד,
ברקן,
15/06/04 23:30
|
אני מקווה שיאסינוב קורא את התגובה , כי זו טימטום מוחלט להתעסק בדברים אלו,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
למה לא
איתן,
.,
15/06/04 23:26
|
למה לא ..... למה אני צריך לשוטט באזורי תעשיה ולחפש חזיר בגלל 10% מהאוכלוסיה שגם כך גרה בבידוד .....אולי נעשה להם טרנספר לעזה?!@#$
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתן!!! מה הקשר!!???
יוליה,
ת''א,
16/06/04 10:26
|
מה הקשר לעזאזל בין מה שאתה אוכל בבית שלך,(אני מסכימה במאה אחוז שזה לא עניינו של אף אחד ואתה באמת לא צריך לחפש צ'וריסוס ובייקון במקומות נידחים שלא דרכה בהם רגל צפוני מעולם), לבין מה שהכנסת שלנו מייצגת, או אמורה לייצג??? אני רוצה לראות את הצרפתים אוכלים בבית הנבחרים שלהם גפילטעפיש!! למה שנאמץ דרכי גויים בתוך משכן הכנסת?? זה הרי שלנו, ייצוגי מדיני, יש פה כוונה מעבר לכמה זה ערב לחיך הח"כים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים
ישראלי,
16/06/04 00:51
|
הגיע הזמן להפריד את הדת מהמדינה ולהתנהג כמו דמוקרטיה אמיתית בחופש דת. עבור מי שרוצה לאכול כשר - הרי ממילא יש שני מזנונים כשרים בכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
חילוני מגיב
טומי,
צפון,
15/06/04 23:25
|
מישהו חייב להגיד ליאסינוב, שאנו צריכים עוד 1000 כמוהו, הצרה שיש לנו מיליון, מעבר לבדיחה, מישהו חייב להגיד לו להפסיק להתנהג כמו חזיר ולהתבטא כמו בהמה.הרושם שהשתן עלה לו לראש נדמה לי ש-15 שניות התהילה שזכה להן,חלפו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
חזיר
מזועזע,
ארץ ישראל,
15/06/04 23:23
|
איך חזיר מציע לאכול חזיר? (אני חילוני וחרד מאנשים כמו ח"כ יאסינוב ) 15 6 04
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ייצוגיות
שפק,
דיר,
15/06/04 23:20
|
משכן בכנסת צריך להישאר מפגש של סובלנות וגשר בין עמדות.
אם ח"כ אוכל בחדרו אוכל לא כשר, זה נסבל כי באמת לא נכון לבדוק לו את תכולת הסנדביץ'. אבל לפתוח מסעדה לא כשרה... פרובוקציה טיפשית.
עדיף כי יאסינוב ישקיע זמנו בנושאים חשובים כמו איכות הסביבה, תוכנית מדינית ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יש כבר מספיק חזירים בכנסת
ל"ת
פו הדב,
15/06/04 23:12
|
|
 |
מה שנכון נכון
ל"ת
מצדיק,
16/06/04 09:28
|
|
 |
11.
מה כבר יקרה?
אורי,
נתניה,
15/06/04 23:11
|
מה כבר יקרה אם בכנסת ישראל הקדושה יציעו תפריט שינקן? הלוא אין כל הבדל בין רחבי מדינת ישראל לבין משכן הכנסת. והרי גם הסבתא של טמיסלב לפיד, ההיא מהגיטו, אספה בשר לבן בערימות הזבל של ווארשה. לא משנה שכעת היא מתהפכת בקברה לנוכח התנהגות נכדה הזולל חרדים כמו חזירים לתיאבון.
וככה נראה לו המדרון החלקלק, הצפוי מראש אגב, של הכשר הבג"ץ. יש שופטים בירושלים?! אוי לעם שאלה שופטיו העליונים, העיוורים באפילה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
קצת אבל קצת רגישות
חזון,
15/06/04 23:09
|
קצת אבל קצת רגישות אם אתם כלכך רוצים להיות דומים לאירופה תעברו לגור שם אני בטוח שתוכלו לקבל דרכון ארופאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
חזיר אוכל חזיר בדיר חזירים
ל"ת
ציוני לשעבר,
15/06/04 23:08
|
|
 |
8.
מזנון לא כשר
דוס,
15/06/04 23:01
|
הצעה מעניינת, יאמור מעתה מזנון כשר בהשגחת הבד"ץ ןחזיר כשר בהשגחת בג"ץ הבג"ץ בעצם שבתו לדון בנושא כגון זה גורם לזילותו בעיני הציבור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אם יאכלו חזירים בכנסת
אחד עם עינים,
15/06/04 22:58
|
לא ישאר שם אף ח"כ אחד אבל אולי זה רעיון טוב שיאכלו איש את רעהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הגזמתם
מיכה,
עומר,
15/06/04 22:57
|
לא יקרה שום דבר לאורחים הנכבדים אם יאכלו אוכל כשר בכנסת, כשם שיהודי הנכנס להסתכל על הויטרז'ים בכנסיות באירופה מכבד את מנהגי המקום ומסיר את כובעו, יכבדו האורחים את מנהגי העם היהודי ויאכלו אוכל כשר. אם חבר הכנסת הנכבד מבקש לאכול אוכל לא כשר הוא יודע היכן למצוא זאת ולא במזנון הכנסת. אני מתחיל להצטער על הקול שנתתי לשינוי. . . .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויטראזים
עוזי,
קרית אתה,
16/06/04 07:22
|
לראות ויטראזים בכנסיות באירופה אתה עושה מתוך בחירה , בדרך כלל אנשים שמגיעים למקום תעסוקה כמו הכנסת או מקומות עבודה באים לשם מתוך צורך , במקומות כאלה יש להקפיד שכל מיגזר יוכל לקבל את השרותים המגוונים שהוא מעדיף . בדיוק כמו שאף אדם חילוני לא עומד על זה שיש לחסל את המזנון הכשר בכנסת על חשבון מזנון טרף כך יש לכבד את רצונו של ציבור חילוני שיש לו העדפות משלו ואין לכופף אותו לרצונות של מיעוט מטריד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אכלו גם קרנפים-אינכם שונים מהם
אילנה ג,
רמת אביב,
15/06/04 22:53
|
חבורת הזבל שמחממת את מושבי הכנסת מזה עשור הורידה את רמת השלטון בארץ לרמת צואת חזירים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק 100%!
בועז אלון,
15/06/04 23:24
|
|
 |
4.
זה מזנון של פרלמנט זר ולא שלנו
בועז אלון,
15/06/04 22:50
|
צריך לשמור על עבירה של עם היהודי בארץ ישראל לא פרלמנט של גוים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מפלגה שחרוט על דגלה
Avi Ecuador,
15/06/04 22:46
|
מלחמת דת, לא אתפלא אם בהמשך יציעו חזיר בבתי הכנסת. הסלוגן שלהם היום: אם תרצו ישראל זו אגדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הם קוראים לעצמם יהודים!!!
גילי,
שומרון,
15/06/04 22:45
|
גועל נפש בשביל מה אנחנו חיים כאן בשבילח מה אנחנו נהרגים כאן?? למה נהרגו פה כל הזמן בהיסטוריה של העם היהודי??? בשביל לא לאכול חזיר, בשביל לשמור שבת, וכדי שיכולו לחיות כמו יהודים אמתיים!!! גועל נפש שינוי היא מפלגה אנטי יהודית גרידא!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הכנסת תשאר כשרה
מסביר לעם,
15/06/04 22:45
|
החכ יאסינוב טיפש ואמר מה שאמר כדי להתגרות בדתיים. בודאי שמזנון הכנסת חייב להיות כשר כדי שכולם יוכלו לשבת ליד שולחן אחד ולאכול יחד, חילונים, חרדים ואורחים מחול. הדתיים הטפשים נעדרי חוש הומור, וזה חמור אף יותר מהמנעות מאכילת חזיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה הומור
Avi Ecuador,
15/06/04 23:00
|
אז זה "הומור" אנטישמי, איך היית מקבל את התנורים באושוויץ כתוספת של שינוי? אתה בטח איש עם חוש הומור לא?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אקוודור אתה פשוט טיפש
ל"ת
דרור,
חדרה,
16/06/04 08:56
|
|