 |
21.
למה הערבים יורים?
דנינו,
16/06/04 23:06
|
הם יורים כשהם נורא שמחים למשל בחתונות, והם יורים כשהם נורא עצובים - כשהם פוגשים ישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ידם קלה על ההדק
מקשה,
16/06/04 15:46
|
אם איני טועה חברי משלחת האחמים, לדעת עצמם, לפחות, היו חלקם או כולם מתנחלים , המאמינים ודאי בדברי ההמנון הביתרי על שתי גדות הירדן, ויתכן שאף השמיעו הערה ברוח זו. ובכל זאת לא היתה לשוטר כל סיבה לירות. נראה , גם על סמך ארועים קודמים, שהחיילים הירדנים ידם קלה על ההדק לפחות כמו שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
יהיו כאלה שיאמינו
נדיב,
פתח תקוה,
16/06/04 15:44
|
בטוחני שהארגונים עדדלה, גוש שלום, האומות המאוחדות וכל יפי הנפש בישראל והעולם יאמינו לירדנים אבל אני שחי עם ערבים כבר 70 שנה למדתי שהשקר, ההגזמה והדמיון הם חלק בלתי נפרד מהאישיות וזה בגנים שלהם ( זאת לא השמצה אלא עובדה מוכחת) והיא עובדת היטב על נאיביים ועל שונאי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על שקרנים וגנטיקה
סובלני,
16/06/04 19:08
|
היות שאתה כבר ישיש מופלג יש להניח שהדמנטיה כבר כלתה כל חלקה טובה במוחך, אם היה לך בכלל. לא הייתי מתעללת בקשישים אך היות שאתה מרשה לעצמך להשתלח בפראות בערבים, כאילו השקר הוא בגנים שלהם, ולדעתך כגנטיקאי מדופלם זו עובדה מדעית, זה מגיע לך. לך לנוח , סבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יאללה מלחמה!
ארז,
תל-אביב,
16/06/04 12:21
|
אני נעלבתי, על שני ההתקפות, ועל העובדה שגם רוצח הילדות חי ומאושר בכלאו, בקרוב ישתחרר.
הגיע הזמן לפתור את בעית הברברים הירדנים ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
נמר
חזון,
16/06/04 12:01
|
תעקור לנמר את הציפורניים הוא לא יהיה נמר? הירדנים משחקים באש עם ה"שלום"העדין בינינו להזכירכם הירדנים העבירו חוק בפרלמנט שלהם שאסור לארגון זכויות אדם ליצור קשר עם אף ישראלי יהודי גזענות לא? איפה השמאל קובר את עצמו בזמנים אלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אני מסכים עם תגובה 11 !
ל"ת
עמרי,
16/06/04 10:50
|
|
 |
15.
איזה אהבלים הירדנים
עדה,
16/06/04 10:01
|
מדהים איך אומה שלמה יכולה ללקות בטימטום נוראי. מה יהיה עם הפרמיטיבים האלה? העולם כולו מתפתחת והם נישארים בפיגורם שאינו יודע קץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא רק הירדנים:
יניב,
ירושלים,
16/06/04 10:17
|
כל מדינות ערב שקועים בתוך בוץ עמוק של שינאה, כלפי מדינת ישראל, העם היהודי והעולם החופשי. ההסטה הפרועה שיש במדינות ערב, ממשיכה להיות מלומדת בבתי הספר שלהם ומשודרת וכתובה בכלי התקשורת שלהם. האנשים במדינות ערב, פשוט אינם רוצים להתקדם ולהתפתח. הם עדיין חיים בתוך עולם איסלאמי קיצוני משלהם- ועדיין לא יצאו מחלום הבלהות שלהם, על השמדת מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יניב אתה צודק בהחלט
דנה,
16/06/04 11:51
|
|
 |
yeah
me,
paris,
16/06/04 18:59
|
you are so right.....they are stupid and will stay that way for ever
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
חשיבה שמאלנית
יחזקאל,
16/06/04 09:52
|
לא ייתכן שירצחו יהודים או ינסו לרצוח יהודים בלי שזה יהיה באשמת היהודים. זו חשיבה שמאלנית, אבל הערבים רואים בזה התנשאות וזלזול. לפי החשיבה השמאלנית, ערבי שיושב במחסום, הגיוני שילך ויפוצץ אוטובוס. הערבים רוצים לרצוח יהודים, וזה מרתיח אותם כששמאלנים מתנשאים מנסים לתת להם סיבות (אתם מסכנים, אתם בכיבוש) מה הביא אותם לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ההתנתקות עדיפה על הקיים אך,,,
משה מ,,,,
בת ים,
16/06/04 09:22
|
כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה , הפרדה מוחלטת ורואים את התוצאות ניפסק ההרג ההדדי והפרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא , ניתוח כואב מאוד אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה"ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק "משוגע "יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן. באשר הבעיה היא רק ב פ ר ט נ ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
סיפורי אלף לילה ולילה
ל"ת
שחרזדה,
המז''הת,
16/06/04 09:10
|
|
 |
11.
תגובה ראויה
בני מזוז,
16/06/04 09:04
|
היות וזו גירסא רשמית של הירדנים על אירוע מסוג זה עלינו לבקש מהשגריר שלנו לחזור ארצה להתיעצויות. במקביל יש לאסור על אזרחי ישראל לבקר בירדן. גם לנו יש הרבה עלבונת מהירדנים והאם גם אנחנו מגיבים בירי??? מספר עלבונות לדוגמה:- פרשיית האג והגדר שהובילו הירדנים בעולם, פרשיית רצח התלמידות שביקרו בגבול ירדן, החזרת השגריר הירדני, התנהגות הירדנים בפרשת הפלסינאיים. ואנו שותקים ובולעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הגירסה הירדנית
יעקב,
חיפה,
16/06/04 09:02
|
מושגי העולם הערבי בכל מה שקשור בשימוש בכח ובנשק הם מעבר להיגיון על כן שומר נפשו ירחק.כבדהו וחשדהו תמיד לעשות הכל לא להימצא לבד איתם .משלחת רשמית צריכה לבקש יפה משלטונות ירדן מלוה קצין בכל תחום המדינה הערבית .כל מדינה אפילו עבודה בשכר של אותו קצין . אם נתבקש נממן זאת ונשמרתם לנפשותיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שומר נפשו ירחק
רציונלי 777,
16/06/04 15:50
|
זה נכון לגבי המדיניות שלהם, אין הרבה זרים במדינותהם ואיפה שיש הם מתחבאים או חיים בפרופיל נמוך. זו השיטה שלהם; להמאיס את החיים על הזרים ואם ישראל לא תבין זאת אז מה שקורה היום בעכו לגבי יהודים שבורחים ומוכרים את רכושם בזיל הזול לערבים יקרה בכל ישראל. הערבים לא הבינו עדיין שהם לא צריכים להלחם אלא מספיק להם להשתמש ברחם של האישה המוסלמית, במנטליות שלהם. השמאל בישראל כבר יעזור להם. היהודים כבר ישמרו על נפשם ויחפשו מקום אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תגובה ל - 4
שש,
16/06/04 08:52
|
הדיוט- הירדני ירה ולא אנשי המשלחת . מהיכן אתה שואב היגיון מעוות כל כך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
התנהגות הירדנים
ילבן שלום,
16/06/04 08:43
|
כך גם הרגיזו הילדות את החייל שהרג אותן לפני מספר שנים. מעניין מה היה קורה במידה והאירוע היה הפוך!!! להזכירכם מה קרה כשהמוסד ניסה לחסל את הארכי טרוריסט משעל חלאד בירדן שנתנה לו חסות ומה דרשו הירדנים בעקבות אירוע זה.!!!!! אז לא אמרנו שזה היה בגלל שהוא רק העליב או הרגיז!!! כדאי להעמיד את הירדנים על מקומם. הם מרשים לעצמם יותר מידי ואנו בולעים ולא מגיבים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצם היותנו ישראלים מרגיז
דנה,
16/06/04 11:44
|
את הירדנים וזאת כבר עילה לפתיחה באש. בתקופת המלך חוסיין זה לא היה עובר. המלך היה איש חכם וישר. הוא לא היה מוכר משהו לאחרים שבעצמו לא היה קונה. אבל כמו שאצלנו הולך ופוחת הדור, פחת הדור גם אצל ההאשמים. ואל תשכחו שעבדאללה נשוי לפלסטינית וכמעט יותר ממחצית האוכלוסיה שם פלסטינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מעניין...
אחד,
16/06/04 08:28
|
מאוד מעניין איך מר קליימן הצליח למדוד מרחק של 25 ס"מ בין ראשו לבין הכדור. מלימודי בפיסיקה אומרים שכאשר שומעים קול היריה היא כבר מזמן מזמן במטרה. חוץ מזה, ישראלים ידועים בחוצפתם ואני כאחד שמבקר המון בירדן מספר פעמים בשנה יכול להעיד על אדיבותם ויחסם החם של הירדנים, בטוח ש"הפרופסורים המכובדים" רצו להראות לחייל ה"מי הוא בכלל". ככה ישראלים לא יבורך בואם בשום מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה שתשיג השגות כאלה
ע.,
תל אביב,
16/06/04 10:47
|
וגם אם, נניח, אתה צודק - מה שמוטל בספק כבד - האם זה מצדיק ירי?!!! מוטב לך שתשב בפינה שלך בשקט ואם אין לך דברים חכמים לאמר - אל תאמר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לסתם אדיוט
איציק,
הר אדר,
16/06/04 09:38
|
קודם כל זה פרופסור אפריים קליימן בשבילך ולא סתם "מר". פרופסור לכלכלה באוני' העברית שהייתה לי הזכות ללמוד אצלו. מה שברור לכל אדם בעל מינימום של שכל (ואתה לא) זה שמשלחת של אנשים בני 60+ לא תתנהג כמו אחרון הפרחחים ותעליב שוטר או כל אדם אחר. בטח כשאין סיבה נראית לעין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה הצביעות הזאת?
עמית,
יבנה,
16/06/04 09:25
|
אתה לא היית שם, אז בטח אתה לא יודע איך הם התנהגו, וגם לא היית עם כל הישראלים בחול כדי לדעת שכ-ו-ל-ם מתנהגים בצורה מחפירה, אז מאיפה השטויות האלה שאתה אומר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
sure sure
to stupid,
somehwer,
16/06/04 09:09
|
also the little kids were very rude to the soldier he had no choice but to shoot them down..those evil rude people......sure sure stupid arab
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אהההההה הוא רצה לבהיר משהו
ערבי טוב,
16/06/04 08:21
|
אז תגידו ככה הוא בסך הכל רצה להסביר להם שהם בירדן אז הוא ירה לתקרה טוב שהוא לא רצה להסביר להם שהוא שונא ישראלים אז הוא היה יורה להם לראש,נו באמממממממת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עלבון אינו רשיון להרוג
גרשון,
16/06/04 08:20
|
גם אם נאמין לגרסה הירדנית המופרכת לפיה השוטר נעלב ממשהו, בהחלט אין שום הצדקה שבעולם לירות על אנשים.
הדבר דומה לאלו המצדיקים את הטרור הפלשתיני בכך שהם נעלבו מחוסר הכבוד שנהג בהם ברק בקמפ-דיוויד עלבון אינו רשיון להרוג. עליהם להבין ששום דבר אינו מצדיק רצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כנראה שהסיפור נכון
אחד,
16/06/04 08:18
|
לפי תגובות המשלחת שמתחמקות מהעניין של התנהגותם שלהם ומתרכזות בהתנהגות הירדנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הירי בירדן
pnina,
חולון,
16/06/04 08:11
|
|
 |
2.
חזרתי מירדן לפני 5 ימים
ישי,
מרכז,
16/06/04 07:35
|
חזרתי מירדן לפני 5 ימים מטיול נפלא שהיתי שם 2 לילות ו3 ימים נפגשתי עם אזרחים ירדנים, שוטרים ואנשי צבא היחס אלינו היה נפלא מכל גורם שהוא, מאוד היתי רוצה שהיחס מצד הישראלים אל התיירים יהיה כזה כמו בירדן במעבר הגבול בבית שאן הצד הישראלי היה מכוער ומשפיל ביחוד לחברי הערבים שהיו יחד איתי, התנהגות אנשי הבטחון והפקידים בצד הישראלי היה מתנשא ומזלזל לאומת הירדנים שהתנהגו אלינו למופת. אני מעמין שעשראל הראל וחבורתו אכן הראו לירדנים מי "האדון" "בארץ ישראל" ואכן העלו לירדנים את הסעיף, נכון שזו לא הצדקה לירות בנשק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשמע לי שאתה ערבי
מוסא,
16/06/04 23:05
|
ואכן לערבים הירדנים מתייחסים בכבוד. הם שונאים רק יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח חשבו שאתה ערבי
רציונלי 777,
16/06/04 15:42
|
ודיברת על זכויות של פלסטינים ואולי על ישראלים רעים. מעניין אם שרון יכול לטייל בירדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישי , מה דעתך על תורת הקוונטים
זולו,
16/06/04 11:03
|
שתף אותי ישי , בידיעותיך. כי במה אתה "מעמין" אני כבר יודע , והתרשמתי עמוקות מיכולתך האנליטית ומרמתך הגבוהה. אל תסתגר באקדמיה , במגדל השן , ישי. ד"ש לטניה ריינהרדט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל אוהבי הערבים
ע.,
16/06/04 10:49
|
למה לא תעברו לירדן או לכל מדינה ערבית אחרת ותחיו שם, אם כל כך מפריעה לכם הברבריות הישראלית? הערבים הרבה יותר נחמדים מאיתנו, הרבה יותר מתורבתים ועדינים, אז קדימה - חיסכו מאיתנו את נוכחותכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאמינים לך ישי
משה,
16/06/04 08:12
|
אני דווקא מכיר שניים מהאדונים. מדובר באנשים ריצניים וחמורי סבר בני קרוב ל60. זה לא הערסים הישראלים המצויים.
בקיצור - יצאת דביל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ואם הוא נעלב??
אמיר,
ניו יורק,
16/06/04 07:07
|
הבעייה היא שהירדנים חושבים שבעקבות עלבון יש לגיטימציה לירי. אנחנו מחבבים את הירדנים אבל בסופו של דבר הם לא ממש שונים מהמטורפים האחרים בשכנות לנו. אז הוא נעלב? אז? יורים?? נו באמת? אם יהודי היה יורה בכל מי שמעליב אותו, הסיוע האמריקאי היה מיועד כולו לתחמושת, כמו כספי המגבית, הסוכנות וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חינוך על ברכי השנאה
חינוך,
16/06/04 15:39
|
תרבות שיונקת מדת קנאית. היתר כבר מובן מאיליו וצפוי הבלתי צפוי
הגב לתגובה זו
|
|