 |
63.
זה רציני מדי להתייחסות צינית
YZ,
17/06/04 22:58
|
אין אנו האזרחים מן השורה יודעים מהם כל הראיות ומה שנותר לנו זה לסמוך על אנשי המקצוע ורבים מהם לא כל כך מבינים את החלטתו של מזוז. ממה שפורסם, אקח לדוגמה עניין אחד - שכרו של גלעד שרון. שכר ענייני משולם לאדם לפי הכשרתו, קישוריו, נסיונו והרקורד שלו. אם משלמים לפיו קשריו זה לא ענייני. כך ישנם ערכי דין המשתכרים 100 שח' לשעה, כאלו שמשתכרים 100 דולר לשעה וכאלו שמקבלים 700 דולר לשעה. לא ברור על סמך מה שולם השכר הגבוה מאוד לגלעד. הטענה שהיו שקיבלו שכר גבוה בהרבה ממנו אינה רלוונטית. אולי גם תרומתם היתה רבה יותר. גם הטענה שהוא עבד מבוקר ועד ערב לא עניינית. כמה עובדים כך וטוחנים עשן? ניתן היה "לעגל פינה" זו אילו דוד אפל לא היה טורח לומר בשיחה טלפונית עם אריאל שרון את המשפט "הבן שלך עומד לקבל הרבה כסף". כאילו אומר "אני דואג לבן שלך ומי ידאג לי?" זו רק דוגמה אחת המעוררת תמיהה. גם התקפתו על הפרקליטות נשמעת יותר במובן של "ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
ארבל צדיקה -מזוז שפן
רפי,
מודעין,
17/06/04 20:01
|
במדינה מושחתת פוליטקאים כמו בישראל טוב שיש שופטת כמו ארבל.
מצד שני שמו יועץ עם רגשי נחיתות שמפחד מהצל של עצמו ומהשלט ון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
כל הכבוד לארבל
אריה,
שרון,
17/06/04 19:53
|
לארבל אין שום דבר אישי נגד שרון מה שיש במדינה זו שחיתות ממדרגה ראשונה ומובילים אותה עומרי שרון וכנופיתו. ראיתם אתמול בעובדה איך החול נכרה במדינה שלנו ראיתם איזו מאפיה איזו שחיתות גם זה לא נכון,? כל דבר שאומרים על שחיתות הוא לא נכון הוא נכון ועוד איך. יושבים שנה בשלטון ובונים ארמונות פאר - מהיכן יש להם כל כך הרבה כסף????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
שריד הליצן
סתם 1,
17/06/04 19:39
|
כל מי שיתקוף את השמאל או את מתקיפי הימין יחשב שעברין עד שתוכח חפותו זוהי משנת שריד וחבר מרעיו. טוב שהם במיעוט שישארו כאלו לעד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
להשעות את ארבל
עד שתועמד למשפט,
17/06/04 19:36
|
בפרשות של רפול ונאמן שיזמה ארבל הם הושעו, למרות שאחר כך התברר שלא היה כל בסיס להעמדתם בדין. להגיש מיד תביעה נגדה רק על סמך תפירת תיקים. כך שלא יהיה אויל שמאלני שיאמר שרק אחר הגשת תיק צריך להיות מושעה. אגב ראוי למצא שופטים שאינם חבריה של ארבל וגם שאין הקידום שלהם תלוי בחבריה. ראה התנהגות מבקר המדינה בעניין הכספים של ארבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
עשרת האהובים על הציבור
עזרא,
בנשימה אחת,
17/06/04 19:23
|
יוסי השרידי יוסי הבייליני פרס השימוני ברק הבגצי עדנה הארבלית אלונה השלולית פורז הפוחז לפיד ה(מ)טומ(טמ)י אופיר הפניסי עומרי הבן של
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
בדיחה אקטואלית -
אבא בודק,
את התעודה,
17/06/04 19:05
|
שמביא לו בנו ומחטיף לו סטירה. שואל הבן : למה? יש לי מצויין בזמרה . עונה האב : הכל בלתי מספיק , ואתה עוד פוצח בזמר ? מזוז .. בוא נניח שאין ראיונות חותכות ,, אבל הנחרצות שלך ובאמת אתה חושב שגלעד צח כשלג ?? ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן! הוא לא חושב הוא יודע!
תקראו את הדוח,
17/06/04 19:19
|
אתם סתם מקשקשים וניזונים משמועות תקראו את הדוח!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
פרשת בראון חברון מהדורה שניה
אבי מהגליל,
17/06/04 19:05
|
|
 |
55.
טומי לפיד רק עם הדתיים קיצוני
חיים,
נהריה,
17/06/04 18:48
|
טומי לפיד בכול נושא מראה את עצמו כאיש מתון ונוח איש של פשרות לדוגמה בנושא של ההיתנתקות או בנושא של בית המשפט הוא מראה ממלכתיות ,ואילו בנושא של הדתיים הוא פשוט אנתי לא מוכן לשום פשרה עם הדתיים ,אני חושב שאצלו זה הכול שיקולים אישיים ורווחיים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
כולכם מסטולים?
זורבה היווני,
האי היווני,
17/06/04 18:46
|
מה, אתם לא רואים מה הולך פה? זה הכל מנוהל ומבוקר בשיטת המאפיה הרוסית! כל אחד דואג לישבנו הוא ומכסה את ישבנם של אחרים על מנת לבטח את ישבנו שלו. לא הבנתם? העקר - האי היווני בידינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
פשוט תתביישו עם אנשים כמותכם
מבקר התגובות,
17/06/04 18:44
|
מגיעה לנו השחיתות של שרון ושל אולמרט. רוב התגובות הן "ירידות" אישיות על מר יוסי שריד. רבותי הנושא הוא הקשר ההרסני שבין הון לשלטון השחיתות של שרון מרקיעה שחקים ואנו כועסים על מר שריד ? אכן הוכינו בסנוורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
שריד גדול על המדינה הזאת
נורי,
ת''א,
17/06/04 18:44
|
הוא גדול על המדינה הזאת. כי הוא ענייני הוא חכם הוא צודק. פשוט רמה אחרת יחסית לפוליטיקאים הישראלים הרגילים. וכמו שהוא גדול על המדינה כך גם אף אחד שמעורב בפרשת מזוז האומללה כמובן כמובן לא יסיק מסקנות ממה שעשה וגרם האיש ובודאי שלא מזוז עצמו. כי זה כבר מהמפורסמות שאנשי ציבור ישראלים לא שמעו עדיין על לקיחת אחריות לפאשלות. זה אמנם מקובל בכל מקום בעולם אבל לישראל זה עוד לא הגיע. רק בינוניות ברמה של יוסף לפיד עם הצעות מטופשות לסולחא וחארטה מהסוג הזה. מזוז הוא מינוי עלוב. לא מספיק להיות טכנוקראט ששולט בחומר, צריך גם להיות אדם עם נסיון חיים ואינטליגנציה ריגשית והאיש נראה פשוט חף לחלוטין מכל אלה. אז מזוז המינוי האומלל של לפיד ושניהם גם זה שמינה אותו וגם הוא עצמו שפישל היו צריכים להסיק מסקנות. הרי ממילא מזוז יעוף ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד מתי יוסי
סיד,
נתניה,
17/06/04 20:00
|
לא נמאס לך להיות הילד שצועק . על תביש את נעורייך ועברך . אולי פעם אחת תקשיב לרכשי העם ולא תמיד תהיה נגד הנגד , ואתם פוליטקאים קטנים תתחילו להתעסק בעניני מדינה שבהם יש יותר עשיה ופחות פרסום . נכון סליחה לא לזה נבחרם . נבחרתם לעביר את הזמן 4שנים משעמם ה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מי זה שריד?
ל"ת
פ.ע,
17/06/04 18:42
|
|
 |
50.
חוק הבוהן השמאלנית
דניאל,
17/06/04 18:41
|
Rule of thumb: שמע מה אומר שריד, ואז עשה את ההפך ומובטחך שאתה בדרך הנכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
יוסי מדוע נזעקת עכשיו ולא אז..
ל"ת
הטיפש מכולם,
17/06/04 18:41
|
|
 |
48.
Sarid
Goodman,
Berlin,
17/06/04 18:36
|
Sarid is Sarid , the Balishtinis are Balishtinis , and garbage is .garbage
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לדעתי בוש צריך להתפטר.
ליאור,
17/06/04 18:23
|
תשמעו, לא ממש ברור לי איך שריד מגיע למסקנות שלו. תמיד הוא קופץ בראש ( איש חכם לא מתאים לו ). תמיד הוא אומר ההפך ממה שהאחרים אומרים. למה מזוז צריך להוכיח ? למה לא ארבל תוכיח ? או שבעצם אין מה להוכיח ? בסך הכל רצתה להיות שופטת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
יש להצהיר על נתינת שוחד
פרחיה,
17/06/04 18:18
|
מי שפעל נכון ולפי הכללים היתה הפרקליטה היוצאת ארבל ועוזריה, שאספו בשקידה חומר מרשיע במשך זמן ממושך עד שהצטברו די ראיות להגשת כתב אישום. כמקובל הוגש התיק ליועץ המשפטי החדש שמונה על ידי שרון. הוא הקים מיד צוות שתפקידו לקעקע את כתב האישום ולהוכיח שאין ההרשעה ודאית. ,לא די שאיש עסקים התלוי בפוליטיקאי שיכול בהבל פה להעשיר אותו במיליארדים יעביר הון קטן לבנו של הפוליטיקאי. הוא צריך גם להצהיר שמדובר בשוחד. מצטערת אך זה מה שהבנתי מקריאת האפולוגטיקה של מזוז. מביש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
למי מזוז חייב את הגוב?
דוד דדון,
תל אביב,
17/06/04 18:15
|
היה ברור לכל העם שקימבנו למזוז את הג'וב כדי שיזכה את אריק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שריד
מוטי,
י-ם,
17/06/04 18:15
|
פשוט מאוד לפי יוסי שריד מי שלא חושב כמוהו צריך להתפטר הוא עוד לא הבין שהציבור לא חושב כמוהו
יוסי אולי תתפטר אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ולמה ציפיתם מי אפסון ?
מודג,
17/06/04 18:12
|
ברור כשמש שמדובר בפרשה ששמה שרון-מזוזון טיפשון מישהו יכול לצטט מחשבה עמוקה של המזוז מהעבודות שהוא פירסם עד כה ?אלי אפשר לדעת איפה הוא מלמד ? מה עשה מרדכי כשר בטחון ?מינה אפסון כרמטכ"ל כדי שהוא-השר-יהיה על הסוס ! מה עשה ברק כראש ממשלה ? מינה שרים באופן "הפוך"-כדי שהוא יהיה "הגדול" ! מה עשה צחי נימים אלה ? מינה סימן שאלה כמפכ"ל כדי שהוא,צחי,יהיה הבוס הכל יכול ! ומה עשה סימן השאלה ?מינה ...סימני שאלה אחרים מתחתיו כדי שלא יראו כמה לא רלוונטי הוא בעצמו ! ומה עשה יוסף לפיד ? מינה אפסון(בעידוד השרון) והתוצאות התחילו לזרון(ן במקום ם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכם מאוד,אבל כדאי שתראה רופא.
ל"ת
פ.ע,
17/06/04 18:39
|
|
 |
42.
שריד כועס ,סימן שארבל אשמה
בנצי-א,
ארצינו,
17/06/04 18:02
|
הכנופיה של השמאל ופרקליטות יותר מדי זמן השחיתו כל מדה טובה בשיטה בולשויקית של תפירת תיקים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מי שיחד את מזוז - מזוז התפטר ל
ל"ת
טל,
ת''א,
17/06/04 17:56
|
|
 |
40.
מזוז שריד נגדך סימן שאתה בסדר!
ל"ת
יגאלכהן,
רחובות,
17/06/04 17:50
|
|
 |
39.
תקראו את 32 יש קישור לדוח המלא
ל"ת
לא להאמין,
17/06/04 17:50
|
|
 |
38.
החלטתי להשביע את מזוז במזוזה
ל"ת
יוסי שריד,
ביתהמצחוקקים,
17/06/04 17:49
|
|
 |
37.
שריד הוא נכס לימין
אלון,
17/06/04 17:49
|
|
 |
36.
לפיד מינה את מזוז בושה של יועץ
מספיק עם שנוי,
17/06/04 17:40
|
מזוז עשה הכל כדי לזכות את שרון. הוא למעשה שכב על הגדר , והרס את שמו וכבודו.
רוב הצבור השפוי תמיד יזכור לו את כשלונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שארבל תוכיח.
ל"ת
ג'יימס,
17/06/04 17:36
|
|
 |
34.
lapid - -home and now
ל"ת
tomer,
17/06/04 17:27
|
|
 |
33.
שריד, היית ונשארת אותו כלומניק
האמת כואבת,
17/06/04 17:21
|
|
 |
32.
אין ראיות ולו קלושות
כלומר אין אשמה,
17/06/04 17:14
|
ואעפ"כ הגישה הפרקליטה כתב אישום,
בניגוד להמלצת היאחב"ל בניגוד להמלצת יאח"ה בניגוד להחלטת פרקליטת המחוז (!) ואפילו בניגוד להמלצתה שלה הראשונה. על המידע הזה - אין חולק גם לא ארבל. ואעפ"כ מזוז צריך להוכיח שהתנהלותה לא תקינה???? ההוכחה מול עיניו של כל מי שקורא את 76 העמ', למעשה ההוכחה ברורה כבר אחרי 5 הדפים הראשונים. אז מה אתה רוצה שריד? שיעמידו אותה לדין? אתה יודע מה, רעיון לא רע. אני בעד. אלא מאי? שמשום מה לא נראה לי שביהמ"ש העליון (שיש לזכור הוא זה שבחר למנותה לשופטת עליון) ירשיע אותה בדין.... אז מה הטעם? הנה לך רעיון, - למה שלא תקרא לארבל להתפטר לאור חוות הדעת של היועמ"ש, כפי שללא ספק היית עושה לו חוות דעת חריפה כזו היתה יוצאת מפיו כנגד רוה"מ???? אה שכחתי - אתה צבוע... יאללה, לך הביתה. - נמאס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזוז בראש הפרקליטות ??? !!!
shlomo,
north,
17/06/04 18:34
|
עוד לא נכנס וכבר יודע הכל ? התחלה שלא מבשרת טובות.מזוז כנראה רגיל לעבוד עם יס מנים. אינו יודע מהי עבודת צוות וכל מי שיתנגד לו לא יעבוד אצלו. שום דבר טוב לא יצא ממנו כי מהיום כולם יחפשו אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין הוכחות ?
אזרח מודאג,
מרכז,
17/06/04 17:52
|
אין הוכחות ? זאת אומרת שיש לקבל כלשונם את דברי ה"צדיק" דודי אפל שגלעד שרון הוא גאון ועבור שיטוט באינטרנט מגיע לו שכר של מנכ"ל בנק גדול עם בונוסים ענקיים. עלי הדבר לא מקובל. יש כאן מקרה של שוחד וזהו !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, לא מדובר על דברי אפל!
תקשיב:,
17/06/04 18:23
|
מי שעמד בקשר מול גלעד שרון בעת עבודתו אצל אפל היה, בין היתר, צבי פרידמן (שישקו) מבעלי משרד הפרסום "מקאן קשר בראל" - לדבריו גלעד שרון היה שותף עד צוואר בניהול בכיר של פירסום הפרוייקט ושיווקו ועבד אינסוף שעות במשרדו שלו (של שישקו). בנוסף העידו כנ"ל גורמים נוספים, חיצוניים (כלומר לא אנשי אפל) שעבדו על הפרוייקט. אם לא די בזאת הרי שבשיחות המוקלטות עצמן, ע"י המשטרה, ט-ר-ם פתיחת החקירה הגלויה ציין אפל בכל הזדמנות עד כמה הוא מרוצה מעבודתו של גלעד ומכישוריו. תקראו את הדו"ח!! מה שעשו סביב ראש הממשלה היא פשוט עלילת דם! אל תשתפו פעולה, קראו בעצמכם. - נדמה לי שאם תפסיק להקשיב לפרשנים ובמקום זאת תלך למצוא את העובדות לבד, תגלה שיש לך הרבה פחות על מה לדאוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
מורה נבוכים,
18/06/04 00:57
|
סליחה, אבל מה בדיוק הכישורים של גלעד בתור איש פרסום? איש שיווק? סוקר? גולש? אתה הרי לא מאמין אפילו לעצמך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ומטעה
אולג,
17/06/04 17:48
|
נו באמת ! אתה מנסה לעשות רושם של אדם מבין ומטעה את הציבור . ארבל לא נבחרה ע"י שופטי בית המשפט העליון אלא ע"י הועדה למינוי שופטים , בה שופטי העליון הם מיעוט . האם גם שאר דבריך מדויקים באותה מידה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוועדה למינוי שופטים יושבים גם
נציגי הלשכה,
17/06/04 18:29
|
המועצה הארצית, בראשותו יו"ר הלשכה, היא הבוחרת את נציגי הלשכה שישבו בוועדה לבחירת שופטים. אם תקשיב למה שראש הלשכה אמר על הדוח של מזוז (וגם לדוגמא למאמר שפרסם בעד סלחנות כלפי הסרבנים) תבין איך הרוב בוועדה הוא בכל זאת לטובת עמדת ביהמ"ש העליון תהא אשר תהא. וכן אני נזהרת לדייק. מה שאינני יודעת אינני כותבת. דרך אגב זה אפילו לא סוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראת את...
סתם,
17/06/04 17:29
|
המלצת היאחב"ל? את המלצת יאח"ה? את החלטת הפרקליטות?
אם כן, העבר לנו את המסמכים כדי שכולנו נקרא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעוניין לקרוא את הדו''ח?
רק מידע!,
17/06/04 17:46
|
כנס לאתר משרד המשפטים..
אתה יודע מה.. רגע אני הולכת להדביק את הקישור שיהיה הכי קל..
אבל תבטיח לי שתקרא הכל?!
(טוב לפחות 20 עמ' ראשונים..)
http:www.justice.gov.ilMOJHebNewsHchlataEiYevani.htm
בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש קישור להמלצת המשטרה?
ולדוח של ארבל?,
17/06/04 21:20
|
|
 |
31.
כרגיל, שריד ממציא האשמות
שמעון,
17/06/04 16:59
|
בשום מקום לא שמענו את מזוז מאשים את ארבל שהיא תופרת תיקים, שריד איים בבג"צ עוד לפני ששמעו את מזוז בכדי להפחיד את היועץ המשפטי. כעת מנסה להפחיד את הבג"צ. שריד נשאר שריד, המצאות לא עובדות על בית המשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שריד מגן על חברה
רוב העם,
17/06/04 16:58
|
היא הגייס החמישי של שריד בתוך המשרד. ברור שהוא יגן עליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
למה לא הפוך שארבל תוכיח או ש..
ל"ת
רונן,
ת''א,
17/06/04 16:53
|
|
 |
28.
כל אדם הגון צריך לדרוש זאת-
זעקי ארץ אהובה,
17/06/04 16:53
|
לא חשוב מי אומר זאת, בושה היא שכולם לא אומרים זאת- אי אפשר לומר דברים כה חמורים, בלי לקחת אחריות עליהם. אם ארבל פעלה כפי שטוען מזוז, שתתפטר. אם מזוז השתלח סתם, שהוא יתפטר. אין דרך בינים, ולפיד החרד לכסאו הולך למסמס את הדברים, וסומך על זכרון הציבור הקצר, ועל העובדה שכל יום יש שערוריה חדשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
עיסקת חבילה מזוז שרון.
סימה,
רמת-גן,
17/06/04 16:50
|
כל הבחירה של האיש היתי תמוה כי יש יותר מוצלחים לתפקיד המכובד אבל לקחו את מזוז מנתיבות וכך הכל היה ברור שרון יצא זכאי. למה זה!!! כי אך שהוא נבחר עצר את התקצבים למתנחלים ואז כבר כתבתי תגובה זה מתחיל שרון זכאי...לא הופתעתי בכלל אפשר להגיד שניחשתי בדיוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
שריד ירד מהפסים כבר בשנה שעברה
עודד,
ת''א- יפו,
17/06/04 16:48
|
עכשיו הוא סתם משתולל ונכנס בכל מה שלא נראה לו.
לפני שנה אמירה שכזו על יועמ"ש יהא מי שיהא באיזו החלטה שתהא הייתה בלתי נסבלת מבחינתו.
פשוט ירד מהפסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שריד מזיק
ישראלי עייף,
17/06/04 17:37
|
מדוע לא התלוננת שארבל המליצה להעמיד לדין את שרון באמת כל חכמי כנסת ישראל תלמדו אותי מי יכול להיות ראש ממשלה יותר טוב משרון לא שריד פרס ביבי ולפיד אתם ממש צחוק המדינה מתי כבר תתאחדו להצלחת עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מזוז
מנחם,
17/06/04 16:43
|
עשה טובה ותתפטר התגלית במלוא עליבותך אתה איש חלש נטול חוט שדרה ופתאטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
זה נבלה וזאת טריפה
ל"ת
משגיח על החזיר,
17/06/04 16:41
|
|
 |
23.
שריד חביב תיאוריית הש''ג ...
ל"ת
רועי,
17/06/04 16:41
|
|
 |
22.
חלאס תשתחררו כבר !!!
י.ד.,
ירושלים,
17/06/04 16:40
|
שמישהו כבר יקח מפה את יוסי שריד עוכר הישראל הזה. נמאס ממנו כבר, בסך הכל צודק היועמ"ש כי לא סתם היה על הפרקליטה ה"מסכנה" כזה עליהום לפני המינוי. אומרים שאין עשן בלי אש. היא צריכה לעזוב את כס המשפט, כי אני למשל כבר איבדתי אמון בבית המשפט העליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגבתי
ל"ת
מגיב,
17/06/04 17:39
|
|
 |
21.
גם אני ..
ליזייי,
17/06/04 16:39
|
מתנצלת בפני שריד שעזבתי את מרץ לטובת שינוי שריד מוכיח שוב שהוא אחרון הפוליטיקאים ההוגנים וכל השאר...פוףףףף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אני מבין שאתה מחפש ראש
מצביע מרץ,
17/06/04 16:37
|
בתור ראש תנועה היית צריך להביא מגדטים והבאת קדחת למה אתה לא התפטרת מהכנסת ופינית מקומך לאנשים מוצלחים ממך נאה דורש נאה מקיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי דווקא לא נראה
שאתה מצביע מרץ,
17/06/04 17:38
|
שריד היה ראש תנועה, ולקח אחריות. יש מספיק אנשים שרוצים לראות אותו בכנסת, ולא את אחד האפורים שאחריו. זהו דווקא אינטרס של הפאשיסטים, כמוך, ששריד יתפטר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שריד
מני,
17/06/04 16:37
|
|
 |
18.
יוסי שריד מגן על ארבל. מופתעים
ל"ת
שחר יחד,
17/06/04 16:37
|
|
 |
17.
מזוז ..
רוז,
17/06/04 16:36
|
אדם חלש שלא מתאים לתפקיד מרגע בחירתו היה ברור שהוא נבחר לשמש כמריונטה של שרון מזוז טעית ובגדול ואתה מוכרח לשלם על הטעות =לך הביתה חזור למשרדך האפור הקודם ופטור אותנו מעולך ולך שריד =את אמוני בפוליטיקאים כבר איבדתי מזמן ובעיניי הם עדר מושחתים עד היסוד היחיד שעדיין נותרה בו הגינות זה אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יוסי שריד כרגיל צודק
אבי,
17/06/04 16:34
|
יוסי שריד צודק מי שיושר ציבורי הוא נר לרגליו מבין שמזוז מגן על ממשלת שרון לפיד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יאללה יאללה
אורי,
חיפה,
17/06/04 16:30
|
כל הימנים הצבועים, מתעביי-הדמוקרטיה, שבזים לשלטון החוק ולעקרונות הדמוקרטיה כל השנים, פתאום מדברים ומגלגלים עיניים על "שלטון החוק" "מנהל תקין" וכדומה... למשל שאול יהלום, שבז לדמוקרטיה ולערכיה בצורה עקבית מזה שנים ולכן בין היתר הור שונא אישית את עדנה ארבל, מצא עכשיו תירוץ להיתלות בו כדיי להשתלח בברוטאליות בארבל ולמעשה לפגע בשלטון החוק ובערכיי הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
קראתי את הדו''ח של מזוז
דניאלה,
17/06/04 16:26
|
אני ה מ ו מ ה . לצורך המחשה - הדוח נשמע כך - כמה זמן נמשכה מלחמת ששת הימים? שבעה ימים עונה היועץ לשאלה של עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מזוז לא המליץ על כתב אישוםלארב
ל"ת
ח.הוכחה על מגיש,
17/06/04 16:26
|
|
 |
12.
איך זה ששריד תמיד ,מתנגד או..
dbsh,
17/06/04 16:23
|
איך זה ששריד תמיד ,מתנגד או חושב אחרת ? הוא לא מבין שהוא היוצא דופן . שהוא הדפוק הבכיין. יאללה שילך הביתה נמאס ממנו ומאנשים כמותו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשה לקבל את האמת בפרצוף
ל"ת
אבי,
17/06/04 17:40
|
|
 |
11.
ארבל וגלאט ברקוביץ
ztc,
17/06/04 16:20
|
בפרקליטות יש מאפיה שמאלנית שמנסה לגנוב שלטון באמצעים לא דמוקרטיים.ניסו עם נתניהו רפול נאמן ועוד ונכשלו.עכשיו ניסו עם שרון ויש לנו מזל שיש יועץ משפטי שלא נכנע להם ונציגיהם בפוליטיקה ובעיתונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מי שמדבר
שאול,
17/06/04 16:17
|
האיש שלא טעה מימיו לא טועה ולא יטעה.... בושה וחרפה מה שעשית לשולמית אלוני לא יישכח לך לעולם. אם תתפטר אני אתפטר מיד אחריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מזוז אדם אמיץ
אושרת,
17/06/04 16:13
|
מי שחושב אחרת מאליטה של השמאל ושל כל העתונאים יוצאים ישר נגדו, אני מקווה שמזוז יוכיח את דבריו גם ע"ד הוכחות. ואני מאמינה לו אחרת לא היה יוצא בהצהרה כל כך משימה אני תיקווה שיהיה חקירה בעניין שנדע את האמת..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לשיטתה, היא צריכה להוכיח חפות
ביזי,
רמת גבה,
17/06/04 16:13
|
לשיטתה של עדנה ארבל, מר שריד, היא צריכה כעת להוכיח את חפותה שכן קודם לכל אתה חשוד בעיניה ואח"כ לך תוכיח שאין לך אחות.
גם בעיני סביר להניח שגלעד שרון מומחה קטן באיים יווניים וגולש די רדוד באיטרנט. אבל לשם הוכחת עבירה א מספיק מה שאני חושב אלא נדרשות ראיות. אצל ארבל כנראה שנדרשו רעיות או, נכון יותר, רועיות ולא ראיות.
כך או אחרת טוב יהיה לכולנו אם, לאור העננה הרובצת על ראשה מכל מני פרשיות, היא תשחרר אותנו מעולה. לא חסרים אנשים ראויים אשר יכולים להיות שופטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
האמת כמו תמיד נמצאת באמצע
מיכאל,
צפון,
17/06/04 16:12
|
גם עדנה ארבל וגם מני מזוז פעלו בתום לב אב נטיה ברורה לעולמם האידאולוגי והפוליטיץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
דחוף לפרסם את הדוח במלואו
נחמן,
17/06/04 16:11
|
במקום להתווכח אם ארבל תפרה או לא תפרה, כשאין לנו מושג,הגיע הזמן שנראה את הדוח ונחליט בעצמנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא נותר שריד
צביקה,
נשר,
17/06/04 16:11
|
אם היית דורש גם את הדחתה והעדמתה לדין של ארבל, הייתי מצדיע לך.
אתה כרגיל מגן על השמאל תתבייש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לצביקה מנשר
alex,
דרום,
17/06/04 16:24
|
ובכן האם אתה יודע מה השקפת עולמה של השופטת ארבל האם אתה יודע מה דעותיה הפוליטיות או שאתה רק עושה חיבור מוזר שריד מגן על ארבל אז היא חיבת להיות מהשמאל זוהי תוגבה נחפזת ולא בדוקה כמו רבים המגיבים מבלי דעת . אנא צביקה בדוק לפני שאתה מגיב תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I only know that Sareid
david,
usa,
17/06/04 18:08
|
Never said this word when a about arbel, and let get it stright IF SHE IS A CROOC will sareid fire her?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיכת שלום עכשיו על הדש מספיק..
יגאל כהן,
רחובות,
17/06/04 17:48
|
|
 |
4.
סליחה שריד שבגדתי עם שינוי.
צודק שריד!,
17/06/04 15:54
|
צריכים להגיד סליחה כל הטמבלים שעזבו את מרצ לטובת הבלוף שנקרא שינוי צודק שריד, וצדק תמיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ארבל
אלכס,
17/06/04 15:51
|
|
 |
2.
שריד גאון הדור
משה,
נתניה,
17/06/04 15:50
|
אני לא מבין איך האיש הזה עוד לא נבחר להיות נשיא ארה"ב לפחות הוא יודע הכל יותר טוב מכולם, על ידו כולם מטומטמים וכולם טיפשים ואף אחד לא מבין שום דבר. הוא מבין בביטחון יותר מכל אלוף, רמטכל שר ביטחון וראש ממשלה ולא חשוב אם הוא מהימין או מהשמאל על ידו כולם אפסים. אז אולי נשלח את האפס הזה שמתייחס לכולם באני ואפסי עוד לכל הרוחות ונפסיק לתת לו במה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם החלק הראשון של תגובתך
Yossi V,
17/06/04 18:30
|
אני מסכים ב-100%, אלא שלא הייתי רוצה להיפרד מהפוליטיקאי שריד לטובת ארצות הברית. . בחלק השני של דבריך לא הצלחת כל כך להסביר את חוכמתו של שריד, אולי גם לא רצית, אבל בהחלט היטבת להסביר באמצעות מה שניקרא *הפוך על הפוך* עד כמה רמתך שלך ודומיך אכן באמת נמוכה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שניהם פעלו בתום לב ?
מצליף,
סדום,
17/06/04 15:44
|
ואתה מר לפיד התגלמות השחיתות וההתבהמות האנושית. למרות שאני יודע שתגובות כמו תגובה זו מסבות לך הרבה נחת .איני מצליח להתאפק לא לכתוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
For one year of work -$640,000
erez,
Phiadelphia,
17/06/04 18:44
|
Mr. Mazuz , Can you arrange for me such a job? Sorry I am am not a son of a Minister or a Prim Minister By the way how much you were paid for your leagal opinion..
הגב לתגובה זו
|
|