 |
32.
מהתעמקות:רק רע מגדל כלב רע !!!
כי למה יגדלו?!,
עמ להרע לאחר,
20/06/04 11:45
|
יש הרבה כלבי מחמד,אפילו נבחניםנושכים(מאופי טיבעם) אבל מסוכנים עם לפיתת חצי טון?! שלא מרפה גם אם בעליו מכהו עד זוב דם?! מי ולמה צריך?!(לדעתי רק ל-ש.בטחוןמשטרה). זה עדות לאיזה רוע בבעליו. שאינו מתחשב באחרים. המקרה האחרון קרה לבתו של בעליו, הוא לא העלה בדעתו לרגע, אבל זה לא כלב בן כלב, זה מעורבב עם חיה רעה וכשם שאסור חיות לאסור כלבים מסוכני עפ"י הגדרה. שלום הציבור עדיף על פני כל "היתממותם" של מגדלי הכלבים המסוכנים:אמסטף,פיטבול,רוטוויילר וכיו"ב. לחוקק נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
סטפים כלבים טובים
g,
19/06/04 22:26
|
היה לי כלב אמסטף גזעי, זה אחלה כלב, הוא לא מתאים לגידול אצל כל אחד, הוא שומר ונאמן , לעולם לא סברתי שהוא לא בטוח למשפחתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מה הקשקשת הזאת לגבי כלבים רוצח
שש,
תל אביב,
19/06/04 22:18
|
איזו התפלספות נלעגת , האם האמסטף או הפיט בול והרוטווילר יודעים שהם ידידותיים לבני אדם ואוהבי ילדים . איזו מין ברברת זאת . אסור ןלהרשות להחזיק רוצחים אלה בדיוק כפי שאסור להחזיק סמים קשים או כלי נשק לא חוקיים . המלחמה בהם חייבת להיות מלחמת חורמה וטוטאלית ולא כל מיני התחכמויות של בעלי כלבים מסוג זה או וטרינרים שפרנסתם עליהם ומגלגלי עיניים למיניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע
ל"ת
ג'ינג'י,
20/06/04 03:15
|
|
 |
29.
פני בעל הכלב כפני כלבו
זהר,
מרכז,
19/06/04 17:42
|
הנה ההוכחות שבעלי כלבים מקבלים את אופי כלביהם. הם היחידים המוכנים לחשוב שמכונת רצח ככלב האמסטף (או כל כלב תוקפני אחר) אין להוציא אל מחוץ לחוק. אכן - גם רוצחים חושבים שאין להוציא רוצחים אחרים אל מחוץ לחוק. אולי זה ישמע לכם ציני - אך אם כבר נגזר שילד ירצחייפצע ע"י כלב אמסטף - מוטב שיהיה זה ילדו של בעל הכלב ולא ילדו של השכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הוטרינר מגן על מקצועו-
אמא לקטנים,
19/06/04 03:47
|
מה אתם מצפים שוטרינר יגיד? בוודאי שהוא יתחמק מלפסול חיה. עזבו את המומחים רבותי. תשתמשו בשכל הפשוט. אי אפשר לסמוך על חיות מסוכנות. נקודה, סוף פסוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
amstaf bit although unprovoked
leemor,
new york,
18/06/04 20:22
|
a year ago an apperantly well-behaved family amstaf bit my 5 year old daughter while we were having friday family dinner. it was scary mainly since it was completely unprovoked (this was while we were on a family visit in isael). she ended up with stitches on her arm. It is not true that only dogs that were trained to kill or hurt are attacking, as this one was well treated and was not educated to hurt. It is their nature and they hurt kids even when unprovoked. the minimum should be a law to demand to put a nozzle on their mouth so they cannot bite
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
כתבה עלובה וענייה. לא מתאים לך
יוסי,
18/06/04 18:47
|
כלבים נעשים עצבניים בזמן הייחום ? נו באמת ? איזה כלב יתקוף את בני המשפחה שלו בגלל שהוא מיוחם ? אף כלב נורמלי לא יתקוף בצורה כזו ילדה. רק אמסטפים ופיטבולים יכולים לעשות את זה ומספיק עם ההתייפיפות. כל כלב אחר שיעשה דבר כזה כנראה יש לו גידול במח. אמסטפים לא צריכים גידול במח בשביל זה. זה התנהגות שלשם כך הם נולדו והורבעו סלקטיבית. אז למה בכלל לחנך אותם ? למה בכלל צריך את זה ? הם גזע שלא נועד לשמש חיית מחמד. זה פשוט אבסורד. תמיד הם יהו סיכון . לאסור גידול שלהם כחיית מחמד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הרוע וחוסר האחריות מהאדם הכלב
רבקה,
תא,
18/06/04 15:48
|
המקרה נורא, מחריד, עצוב, והלב עם ההורים על אובדנם. אך מעצבנים בכל פעם ולא צודקים ההתנפלות והעליהום הזה, על הגזעים המסוימים הללו של כלבים. כלב מגזע מסוים יש בו אכן תכונות מסוימות. אך זה בהחלט תחת שליטת האדם, ואין הכלב אשם, כלב הוא כלב וכמו שלא מאשימים להבדיל אלף אלפי הבדלות ילד קטן שלא מבין ומודע למעשיו כך אין להאשים הכלב, במיוחד נוכח מה שמסופר על הבעלים, ועל החינוך שקיבל ואיך נראו חייו. הוא חונך לאלימות. כלב מסוג מסוים אין לחוקק חוק נגדו, הוא לא אשם אשם הבעלים . מסיבה זו כדי להבטיח אחריות , תנאי גידול נאותים ואחראיים יש לחוקק חוק המגביל מתן רשיון גזע מסוים של כלבים אך ורק לאנשים מסוימים ולא לאחרים. אם כלב מסוג מסוים הוא כמו נשק יש להגביל מתן הנשק תחת תנאים מסוימים. לא מוציאים חוק נגד הנשק. לנשק יש מפעיל והוא האדם, והוא זה שאחראי. חבל על הילדה ששילמה בחייה את מחיר חוסר האחריות השחצנות וחוסר ההבנה של האב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשיון
נילי,
תל אביב,
20/06/04 00:41
|
אתה בהחלט צודק בכל הנוגע למתן רשיון, אבל להבדיל מנשק לכלב יש מידה של עצמאות והוא יכול לפעול כרצונו גם כשהוא מאולף, דבר שנשק אינו יכול לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר שזה כלב
אייל,
לוס אנגלס,
19/06/04 21:21
|
בגלל שיש לו ארבעה רגליים וזנב הוא כלב? יש המון חיות בגונגל עם אותן תכונות בדיוק ולא קוראים להן כלבים תסלחו לי אבל זה לא כלב זה חייה רעה ומסוכנת בדיוק כמו שמגדלים נמר או ברדלס או טיגריס שהוא עלול יום אחד לתקוף זאת חייה שלא מגלים חסופים לחברה בדיוק כמו שלא מרשים להסתובב עם אריה או נמחר או טיגריס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת
זהר,
מרכז,
19/06/04 17:57
|
להשוות אשמת כלב לאשמת ילד קטן? האם ראית ילד המתנפל על ילד אחר והורג אותו בלפיתת לסטות? כלב רוצח עלול בכל רגע לרצוח - מה שהיה הוא שיהיה. במקום לנסות להסביר את אשמת הבעלים מוטב אם בעלי הכלבים יפעלו להוצאת הכלבים הרוצחים למיניהם מחוץ לחוק . גם ההשוואה בין כלב לנשק ראויה לגינוי. הכלב הינו בעל מידת עצמאות שאין לנשק. חבל שבעלי הכלבים חושבים ככלבים ולא כהורים וכבני אדם אשר הכלבים מסכנים אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הבעיה היא בערסים שמגדלים אותם.
גיורא,
18/06/04 15:20
|
הבעיה עם כלבים היא בדרך כלל הבעלים! אם הם סתם זורקים אותם בחצר עם מטר שרשרת, כמנהג הערסים,"שישמרו", או אם הם עושים איתם סיבוב בשכונה "בובי, תפוס'תו", ומלמדים אותם לתקוף, אין פלא שהכלבים האלה תוקפים!! צריך להיות מבחן "טסט" למי שרוצה לגדל כלב! גם אלה שלוקחים כלב וסתם מאכילים אותו אבל לא מטפחים ומטיילים איתו וכו צריכים לאבד את הרשיון לגדל כלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יש פתרון ביניים!
צופה,
18/06/04 12:43
|
באירופה ישנה רשימת גזעי כלבים אשר מחייבים את הבעלים בכמה דברים: 1. מבחן של הכלב בו יוחלט אם הוא צריך ללכת עם זמם או בלי. 2. מבחן של בעלי הכלב שמראה כי הוא מתאים להחזיק כזה סוג של כלב ובוחן איך הוא והכלב מסתדרים. 3. מיסוי עירוני גבוה יותר על הכלב. כמו כן ישנה אכיפה של החוק ובעלי כלבים אשר אינם עומדים באחד מהתנאים - הכלב נלקח מהם והבעלים נקנסים. צודק ד"ר קישון אשר אומר כי רישום של הכלב כמשתייך לגזע פרובלמטי אינו פותר את הבעיה. הרבה בעלי כלבים כאן הולכים לווטרינר ומקבלים ממנו אישור שהכלב מעורב או שהוא לא משתייך לגזעים הבעייתיים - בעיקר אם הווטרינר רואה שהכלב הוא רגוע ושקט. (לצורכי מיסוי) התנאים להחזקת גזעים בעייתיים הם באחריותו של הבעלים!! אם קורה משהו הוא זה שנענש. אולי כדאי שמדינת ישראל תאמץ לעצמה את החוקים הללו במקום להכריז על מהפכים קיצוניים, לא ליישם אותם ולשתוק עד המקרה הבא של הריגה או פציעת אדם על ידי כלבים מסוגים בעייתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת ? אנחנו במזרח התיכון
ל"ת
יוסי,
18/06/04 18:50
|
|
 |
22.
מה רוצים מדוברמן?!
גיא,
ישראל,
18/06/04 11:50
|
דוברמן לא תוקף אף אחד עד עכשיו, לפחות לא שאני שמעתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כלבים וגידולם
העיף,
צפון,
18/06/04 10:54
|
כל הכלבים הצמודים לבני אדם מסגלים לעצמם את האופי של הבעלים.כלב שכמה דורות לא טעם טעם של קרבות- אין כל סיבה שיהפוך לתוקפן-באם לא מעודדים אןתן לכך.אדם המגדל כלב בעל עוצמה פיזית צריך לדעת איך לטפל בו.לפעמים קורהשכלב כמו בינ האדם יורד מהפסים - מה שברור הוא שיותר בני אדם מטורפים הרגו את בני מינם מאשר כלבים את המגדלים אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
גזעים מסוכנים שימו לב
חגי,מאלף כלבים,
18/06/04 10:53
|
סטף,אמסטף,פיטבול,בול טרייר,דוגו ארגנטינו,רוטוויילר..... רבותיי תבינו...יש לכל הנמנים עם רשימה זו סף גירוי נמוך....במיוחד לזכרים, כאששר הוא מזהה כלב אחר....כאשר הוא מזהה ילד ..ולמה ילד?...תנועותיו קצרות ומהירות ושונות מאדם בוגר הוא נמוך....זוהי מטרה מושכת ונוחה,ואיננני מתייחס אפילו ללחץ סגירת הלסתות בנשיכה..... אל תתטעו...הבוקסרים לא כמו הנמנים למעלה כמו שבילבלו בתגובות שונות. לדעתי צריך בחקיקה להרחיק גזעים אלו ממדינתנו...ויש כמות גדולה של עבריינים שמתהדרים בכלבים מסוגים אלו....והרי לכם סכנה משולבת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוקסרים
יוסי,
18/06/04 18:48
|
מי שמשווה בוקסרים לאמסטפים הוא בפירוש טמבל. האו האו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כלב שווה חיים.?
ירון,
חיפה,
18/06/04 10:45
|
|
 |
18.
תפורק אגודת ''תנו לחיות לטרוף''.
שמואל,
חיפה,
18/06/04 10:45
|
חברי הכנסת הם האשמים הבלעדיים ברצח הנורא של אביבית ז"ל.עליהם לעמוד לדין ולשלם בחירותם ובממונם על הפשע הנורא שהתחולל במנעותם מלחוקק חוק שיאסור לגדל את "חיות המחמד הרגועות והאימתניות" הללו. כולם יודעים כמה נחמדות חיות אילו חוץ מהחיות עצמן. יש לחוקק ומייד חוק האוסר על גידולן בארץ ולא לשמוע לכל עצות ה"מומחים" לעניין. שיגדלו אותם בפפואה או בניו זילנד וכד'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בור !! ממש בור!!!
שביט,
19/06/04 22:24
|
בטח אין לך כלב ...אחרת לא היית כותב את מה שכתבת ואולי אתה פשוט בור , וככה חינכו אותך לחשוב - כן חינכו כמו שמחנכים או לא מחנכים בעלי חיים אחרים ( גם בני אדם הם בעלי חיים) וההשוואה במקומה - אז איפה אתה עומד בעניין עונש מוות ?!!! ואולי צריך להרוג את כולם ?! מן רצח עם כזה , כמו שעשו לנו ? תחשוב על הסיבות שנתנו אז ובבקשה תסיק מסקנות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
לנרמל רצועה לפה הכלב תמיד.
יאכל בפיקוח.,
''מוסמך'',
18/06/04 10:35
|
להגדיר הכלבים המסוכנים ומי שיגדל יחוייב לרצועת בפה הכלב כל הזמן. או בעצם כל כלב. ויעבור "הסמכה" מיחדת לבעליו שרק הוא רשאי או מי שהוסמך יאכילו בשעת הצורך. וכל האחריות על בעל הכלב. ומי שירצה לגדל ישא בכל האחריות, לרבות פיצויים,אכיפה וענישה. חובה להגן על שלום הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
hard cases make bad laws
ל"ת
eyal,
ireland,
18/06/04 09:59
|
|
 |
15.
ילדים תזזיתיים ?
רן,
שרון,
18/06/04 09:24
|
רפי קישון - האם אתה שם לב למה שאתה כותב ? ילדים תזזיתיים ? זה נשמע כאילו אתה מצדיק את העונש שילד עלול לקבל על היותו תזזיתי... אי אפשר להסתכן ולסמוך על בעלי הכלבים שיחנכו אותם כשם שאי אפשר לסמוך על הפלסתינים שילחמו בטרור. צריך להוציא כלבים כאלו, כולל מעורבים, אל מחוץ לחוק ומייד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dfuka
Hamstef,
Meluna,
19/06/04 22:45
|
|
 |
אתה צודק
ל"ת
אריה,
18/06/04 16:19
|
|
 |
אמסטף
שעיה,
ערד,
18/06/04 09:54
|
|
 |
14.
הכתובת היתה על הקיר
מהישוב,
השרון הצפוני,
18/06/04 08:46
|
|
 |
הכתובת.. מסכים איתך לחלוטין
ל"ת
בעיית ביורוקרטי,
מהדרום,
18/06/04 10:27
|
|
 |
13.
The parents are responsable
David,
New York,
18/06/04 05:07
|
Just like if you left your kid with a gun and he kills himself you dhould be responsible, this parents need to be brough up on charges.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כלב בתבנית בעליו
סנופ-דוגי-דוג,
ת''א,
18/06/04 04:08
|
כל החארות -חולי הכוח-שמחזיקים בבית כלב מסוכן-שיכורים מהרגשת העליונות שהרי ילדים אוהבים הרבה יותר פודלים,טריירים,לברדורים וכל שאר המתוקים... אבל לא...הם יחזיקו אמסטף,רוטווילר,כמו נשק שיושב במגירה עד שהילד פותח אותה ו...בום! אל תתפלאו שהצוואר של הילדים שלכם נקרע פתאום..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
דבר אחד לא ברור לי -
בפנים,
18/06/04 02:23
|
למה להרוג את הכלב? מה הנקמה הרגעית הזאת תעזור לילדה האומללה שאיבדה את חייה?
כלב כזה יכול לעבור לשירות צה"ל וכוחות הביטחון. הוא אולף להיות תוקפני - הוא לא נולד כזה.
נקמנות מיותרת ואופיינית לעם שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה פתאום?
עדי,
מרכז,
19/06/04 23:13
|
בטח שצריכים להרוג את הכלב נכון שזה לא מה שיחזיר את הילדה הקטנה אבל לפחות זה ייתן קצת שקט להורים המסכנים שאיבדו את הילדה למול עיניהם , לפחות זה יקהל על האמא שהיא תדע שלעולם היא לא תוכל עוד להיתקהל בכלב האכזרי ! איך היא תמשיך לחיות בהרגשה שהבת שלי נטרפה באכזריות והכלב ממשיך לא לחיות??!!??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכימה איתך לחלוטין
קרן,
תל אביב,
18/06/04 22:56
|
גם לדעתי לא צריך להרוג את הכלב, לא הוא אשם אלא מי שהתעלל בו וחיזק את אופיו התוקפני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבה דברים לא ברורים לך כנראה!
מוטי,
18/06/04 06:20
|
אז טרם תראה את בורותך נא ברר את הנטיות של הכלבים האלה. באנגלית "פיט בול" ממש ממש מסוכן! ועל חיות כגון אלה אמרו חז"ל לפני אלפיים שנה:"לא יגדל אדם כלב רע בביתו".משמע שיש כלבים טובים. התלמוד מביא דוגמאות של כלב רועים. מספרת הגמ' שראה נחש שהטיל ארס בכד המים של הקוצרים וכשבאו לשתות נבח עליהם וללא נחה דעתו עד ששתה מן המים בעצמו ומת לעיני בעליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסלח לי, אבל אתה כנראה לא מבין
רועי,
רחובות,
18/06/04 13:14
|
כלום תראה, אב המשפחה היכה את הכלב עם מקל יותר מפעם אחת - זה רק מצביע על כך שהוא לא היה אחראי מספיק בשביל לגדל כלב כזה. האמסטאף, על פי רוב הוא אינו כלב שמתנהג בתוקפנות כלפי יושבי הבית, למרות שאני אישית לא הייתי מכניס כלב כזה לביתי משום שאני סבור שאין לי מספיק ידע בנושא אילוף האמסטף על מנת לדכא את היצר התוקפני שלו (אבי המשפחה, עם כל הצער, לא רק שלא דיכא את אופיו התוקפני של הכלב אלא אף הגביר אותו באמצעות "חינוך" במכות עם מקל!!). לי אישית יש כלב מעורב (לברדור - גולדן - כלב רוח). אימצתי אותו מ SOS חיות ונימסר לי שהוא חי ברחוב עד גיל חודש וחצי. הכלב שלי, מקס שמו, פחדן. הוא שומר על הבית באופן מצויין. הוא רק שומע רישרוש והוא מרים כאלה נביחות שכל פורץ חושב שמדובר בכלב תוקפן ונמלט מהמקום (זה קרה כבר כ 15 פעמים בששת החודשים האחרונים) הוא פוחד מכל דבר ולכן הוא נובח עליו. זה לא הופך אותו לתוקפן משום שהיחס שלו ליצורים קטנים ממנו (כגון תינוקות) הוא יחס נפלא. הוא שומר עליהם, הוא מלקק אותם, משום שהוא יודע שלא נשקפת לא סכנה מהם. לעומת זאת הוא נובח על השכנות שלי, שזורקות עליו אבנים בכל הזדמנות שיש להן ושהן נשים רעות מטבען. אז מה אתה אומר? הכלב שלי תוקפן? לשטתך כן. אבל אתה טועה ומטעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא הבנת
ל"ת
דיבר על פיטבול,
19/06/04 23:15
|
|
 |
10.
אך... הילדים התזזתיים האלה..
דני,
תל אביב,
18/06/04 02:21
|
|
 |
תזזיתים אינה מילת גנאי
אתם דפוקים?,
18/06/04 11:29
|
אלא, מילה הממצה התנהגות של ילדים...קופצניים חסרי מנוח...כלבים מסויימים מרגישים מאויימים על ידה. מה כל כך מסובך להבין? עכשיו גם הוטרינר לא בסדר???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הבעיה בבעלים לא בכלב !!!!!
ל"ת
vulcan,
18/06/04 00:47
|
|
 |
8.
IDIOTS HAVE KIDS .NO DOGS
ל"ת
meir yaeir,
boca,
18/06/04 00:24
|
|
 |
7.
This things happen everytwhere
michael graf,
Toronto,
17/06/04 23:53
|
The write should tell us what do you do when a dog attacks you? your child? What do you do when your dog attack someone else? WE train our Dobbie (2.25 yrs old 33KG) daily. Still I would not let him off leash near kids. The writer should tell us the dowside of nutering (they become sleepy and less trainable),
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What to do when a dog attacks
Hawk,
22/06/04 10:43
|
When a dog like Amstaff or Rotviller attacks you use any weapon available(firearms, metal bars, chairs, stones, knifes, keys, buttle openers, etc). Aim for the eyes and the nose, if that's not possible than to the neck or chest. (It wont help you much to hit an attack dog over the head or back, they are very resiliant and will usually ignore pain or injury unless it's severe)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
Thats it????
DANI,
17/06/04 23:52
|
This animal just killed a girl and this is what the vetrenarian has to say? are you kidding?
Well here is my expert opinion: From its track record in Israel and the world this dog is very very violent and clearly problematic. It should not be bred or imported to Israel and should be illegal to keep at home, plain and simple!
This dog, along with rutwiler and other breeds cannot be perfectly trained, it is in their nature to be somewhat violent and people should be aware of that. Dont give people the wrong information by telling them what they want to hear, anyone who has kids should get rid of their dog as soon as possible. In fact, there are several stories of rutwilers who have attacked their long time adult owners as well.
In general i would recommend a German Shepard to anyone who feels they need a dog for protection- it is very stable and controllable.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
should read
ken,
18/06/04 05:03
|
clearly you do not know anything about dogs to writ so much BS Have you checked the so called "track record" that you are refering to??? do you know that ALL of attacks were done by inbreads... that means a mixed breed... these dogs have to be trained very strictly, and have to know its place in the family. bottom line... people make these dogs to be violent... all of those idiots that breed dogs for fighting and inject them with steroids and other crap... just as with humans ... a drug addict woman will give birth to a screwed up baby, the same with dogs... the pitty is that people don't bother finding out where the dog came from when they get it I owen two pitbulls and they are great... they are very gentle with my baby and guard her as their own... I know the history of my dogs and they are very well trained... they know their place in the family did you know that pitbulls use to be a "babysitting" dog in england?... it used to help the nany to watch the kids
In re. to your recomendation... Germsn Sheppards can be just as violent... I was bitten by a one (for no apperant reason) and that dog was right beside his owners. I blame the owner not the dog also, did you know that german sheppards were the preferable breed on the Natzis
buddy... you don't know jack
הגב לתגובה זו
|
|
 |
response
DANI,
18/06/04 07:15
|
Buddy, you dont know jack,
you are infering from your personal experience, but when conducting policy one should analyze broad trends and not specific occurences.
Obviously you are a very responsible adult who has taken the time to learn the background of your dogs and train them. Unfortunately, most people arent like you and they have no idea how to deal with such a peculiar breed and "show them their place in the family" as you mentioned. That is a fact and thats why the general public should not be allowed to walk the streets with these dogs.
Regarding their track record, i have alot of experience with guard dogs, mostly rutwiler but i also know alot about the amstaffs. There are quite a few documented cases of pure breeds that have been in families, just like yours, for years where they were trained and loved and fed properly, however, in an unexpected twist they suddenly turned on their owners in a completely unexpected violent manner. Now you are right that not all dogs do this and that the human factor is very significant, but the breeds mentioned do have a problematic track record (and you can check this), moreover, when you consider the fact that the bite could be lethal you figure out why why it is smarter not to have such dogs next to small children.
Regarding the German Shepard, i agree, it makes no sense at all to keep such large and lethal dogs next to small children, its just an unneeded risk, however, the german shepard has a much better record as a home pet than the rutwiler or others mentioned (and you can check that too). ans still i wouldnt recommend having a large dog at all... Regarding your baby, thats your choice and only you know what goes on in your house, but overall I doubt you will convince most other adults that it smart to keep such dogs next to a baby. I would rethink it my friend.
Finally, before you write to someone "you dont know jack" i suggest you think and check your information a little.
Finally, i think all my points relate directly to common sense, you dont need to be a genious to understand them, but everyone can choose what they want
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to DANI
Vet. Student,
רעננה,
20/06/04 01:18
|
|
 |
5.
רשלנות
אא,
ירושלים,
17/06/04 23:48
|
כמו שנהג הסעות ששוכח ילד ברכב נעצר על רשלנות (גם אם הילד לא נפגע) כך בעלי כלבים נושכים צריכים לקבל את אותו יחס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
זה כתבה זה? שעורי בית בכיתה ג
ל"ת
'',
',
17/06/04 23:43
|
|
 |
3.
אכן כן
efrat,
17/06/04 23:33
|
כמו שהגבתי בכתבה על בת ה-4 שמתה ...הכל תלוי מי מחזיק בכלב ומאילו סיבות. אלה שמחזיקים בכלבים שכאלה ורוצים שהם יהיו רוצחים שלא יתפלאו אם הכלבים יתקפו גם בני משפחה. גידול נכון של כלב ימנע מקרים שכאלה וכמו שצוין בכתבה אלה כלבים נהדרים. עוד נושא שעולה מכתבה זו הוא נושא הסירוס והעיקור...עם בעיה כמו זו ובעיית ריבוי החיות העזובות בארצינו מדוע אין המדינה מוצאת לנכון להכריח וטרינרים או לממן בעצמה סירוס ועיקור. זה אמור להיות שירות בחינם שימנע ריבוי חיות עזובות ויתן פתרון גם למקרים כמו שלפנינו. והגיע הזמן שבעלי חיות ילמדו יותר על החיות שיש להם בבית ...את אופן התנהגותם והדרך הנכונה לגדלם...הרוב חושב שאם נותנים אוכל ומיים זה מספיק...טעות גדולה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ראה דבריי בעניין הילדה שנקטלה
רוני,
17/06/04 23:31
|
אינני מסכים עם דברי ד"ר קישון. יכול להיות שבמרפאה הכלבים האלה מפחדים מטיפולים, כמו רוב הכלבים ולכן לא מתקיפים. ברור גם שוטרינרים מקרינים שליטה ויודעים "להראות" לכלבים מי הבוס פה... אבל אנו מדברים על גידול כלבי תקיפה בבתים שבהם לא כולם וטרינרים, ודאי לא ילדים וגם לא ילדי השכנים ... ד"ר קישון ודאי יודע שכלבים אלו וכן רוטויילרים ועוד, אולפו, הם וצאצאיהם במשך מאות שנים להילחם בתקיפות בדובים, בזאבים ובכלבים אחרים ( קרבות כלבים), לכן אני מתפלא שהפתרון בעיניו הוא סרוס...והוא, כבעל ידע לא יוצא בריש גלי נגד גידול כלבים אלו בבתים בארץ. נכון שקיימים גם כלבים מעורבים עם הגזעים התוקפניים הללו, משום כך צריך להוציא גם את גידולם מחוץ לחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדוייק
אבי,
אריאל,
20/06/04 01:01
|
|
 |
מה קרה לך, רוני?
אילה,
18/06/04 12:31
|
שוטרינר יצא בגלוי נגד גידול בעל חיים כלשהו?! הרי זה נגד המהות של מה שהוא עושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאילה
אבי,
אריאל,
20/06/04 01:08
|
ד"ר צבי גלין כן יצא נגד הגזע הזה. האשמה היא של בני האדם שפיתחו את הגזע הזה למטרה מאוד מסויימת, ושאינו מתאים כלל ככלב משפחה. אז למה מתפלאים על התוצאות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לא מבינה את ההורים
שלומית,
פ''ת,
17/06/04 23:02
|
אחרי כל כך הרבה סיפורים להכניס כלב בוגר עם הרגלים מוקדמים לבית עם ילדים לא מובן לי למה ההורים של הילדים האלא רצו להגיע אי אפשר לדעת מה עבר על הכלב הזה ליפני שהוא הגיע אליהם הביתה ואם יצא להם לגדל אי פעם כלב אז ישר לקחת כלב ועוד בוגר ועוד אמסטף ????? לא מובן לחלוטין
נ.ב לכל כלב ליפני שהוא תוקף יש אזהרה אם בקולות או בהיתנהגות לא רגועה אז איפה האמא היתה בזמן הזה כשיש לה כלב חדש בבית. משתתפת בצערם של המשפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשלומית
אבי,
אריאל,
20/06/04 01:04
|
|
 |
לאבי
שלומית,
20/06/04 09:14
|
בידיוק בגלל שהם לא צפויים אני חושבת שהאמא היתה אמורה להיות באזור
הגב לתגובה זו
|
|