 |
94.
זה מזכיר ...
יורי,
מודיעין,
22/06/04 18:26
|
|
 |
93.
אם אתם חיילים צייתו לפקודה
פרחיה,
18/06/04 23:24
|
המתנחלים מצהירים בכל הזדמנות שהם הציונים האמיתיים ורק טובת העם והמולדת לנגד עיניהם. הם שבים ומספרים איך ממשלות ישראל שלחו אותם לרצועה ולבקעה וללב חברון להתנחל בסביבה צפופת אוכלוסין. מענין שאלי לא הגיעו המגייסים ואותי לא ניסו לשלוח, אולי קופחתי. אם הם חיילים ממושמעים אז כדאי שיצייתו לפקודת הפינוי ויחסכו מאתנו הצגות מבישות. אם יתפנו בצורה מכובדת ערכם יעלה בעינינו וכולנו נתגייס בשמחה לעזרת השבים הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
ideology mustnt tie us
ל"ת
Dr no,
next side,
18/06/04 23:03
|
|
 |
91.
פסק הלכה נגד 30000 דולאר לקרא
חיח,
חח,
18/06/04 22:51
|
יצא פסק הלכה שמורה בשום אופן לא להתפנות בשביל 30,000$.
אם מתפנים זה בשביל 50,000$ ולא שקל פחות.
על החתום הרבנות של המתנחבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
Raus of the stupidity
ל"ת
no settlments,
18/06/04 22:46
|
|
 |
89.
פושעי ההתנחלויות לדין
גילה מדימונה,
18/06/04 22:13
|
|
 |
88.
צריך להוריד את עלות הפינוי
גידי,
18/06/04 20:27
|
צריך להוריד את עלות הפינוי של המסרבים מהפיצויים שלהם. כל גרוש שויצא על פינויים חייב להיות על חשבונם. מספיק אם חלבו את המדינה עד עכשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
הכסף עושה את שלו
ממ,
מרכז,
18/06/04 20:19
|
נו היכן אתם יפי הנפש , הרבנים , שהוצאתם צו נגד לקיחת פיצויים ? האם באמת המתפנים לא לוקחים ? או שבנתיים מצאתם גם פסק הלכה שכן מתיר ? האם באמת בעוד 10 ימים לא יהיה דורש לכספי הפיצויים ? חחחחחח לדעתי אתם קבעתם לא לקחת פיצויים רגילים בקשו מוגדלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
דרוש במאי
גיורא,
NY,
18/06/04 19:47
|
מועצת יש"ע חייבת לחשב כמה מהלכים קדימה ולביים היטב את תהליך הפינוי. מאות מליוני צופים בארץ ובעולם יראו את הסרט. חשבו היטב איזה מסר אתם מבקשים להעביר ואיך לעשות זאת בדרך יעילה ונוגעת ללב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שהבמאי יצלם
Avi Ecuador,
18/06/04 21:10
|
את מצדה של שנות ה 2000 בשידור חי. ישביעו שם חיילי צה"ל בעתיד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה משנה? הם כבר יהיו בחוץ?
p,
p,
18/06/04 20:39
|
מה הטעם להציג את הפינוי באור כזה או אחר? ברגע שהם לא יהיו שם הם יפסיקו להיות מתנחלים וכל העניין יהפוך לא רלוונטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אקודור-פני הדור כפני כלב?
g,
g,
18/06/04 22:49
|
אתה אוהב לצטט את הביטוי הזה... הוא יותר מופנה אלייך מלאלו שאתה מנסה להפנות אותו. ימני הזוי אתה לא רואה שכל הזרם הולך נגד המחשבה שלך? אז או שכולנו טועים ואתה חכם או שאתה הטיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
תוכנית פינוי אקסלנס
א,
א,
18/06/04 19:43
|
מכניסים 40 עד 50 אוטובוסים בכל אזור. מביאים D-9 וצועקים "מפנים!!!!!!!!" ומשטיחים את הבתים. המתנחלים עולים לאוטוביסים ותחנה אחרונה במרכז תל אביב. מפזרים אותם כמו דובים באזור מחיה אחר והם כבר יתאקלמו.
אני מוותר על כל זכויות יוצרים של התוכנית, חופשיים להשתמש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
The sooner the better!!!
Koby,
New York,
18/06/04 19:37
|
It's about time we get out of those useless areas....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוכרי ישראל
Avi Ecuador,
18/06/04 20:21
|
|
 |
83.
פיצויים
דני,
תל אביב,
18/06/04 19:12
|
צריך לשלם פיצויים רק עד תאריך מסוים. מי שלא זז, יפסיד את זכותו לפיצויים.
תראו איך ידלגו.
דני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט צודק!!!
בני,
ב''ש,
18/06/04 19:42
|
|
 |
82.
קלגסים. פתאום?
קלגס בעל כורחו,
18/06/04 19:11
|
פתאום כשצריך (וצריך) לפנות יהודים (על פי החלטת ממשלה נבחרת) חיילנו הופכים ל"קלגסים". לכל הימנים שרגישותם התעוררה: איפה הייתה רגישות זאת בכל השנים שנאלצנו להתנהג כצבא כובש בשטחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
ל -46: אתה צודק, ילדים גדולים
אילנה.,
18/06/04 18:59
|
משלמים על טעויות. טעית כשהימרת על רצועת עזה. אף אחד לא צריך לתת פיצויים למי שעושה תחשיב מוטעה. מד'ובר בסיכון מחושב כמו בכל עיסקה כלכלית. אף אחד גם לא מפצה את נפגעי התוכנית הכלכלית. ודרך אגב, למרות שאני לא ימנית אני מתנגדת לפינוי המתיישבים היהודים ברצועת עזה. מצדי שיחיו תחת ריבונות פלסטינית. אני רק בעד שיפנו משם את צהל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No, you are wrong!
AnerA,
18/06/04 19:24
|
You are wrong of course. This is definitly not just a business deal. Even if it were, it was done with the full cooperation of the Israeli Government , it support and its recommendations. It may be compared to 'Government Bonds' rather than just 'Shares' in a business.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
תרגעו כולם ומהר!
אחת,
מהצפון,
18/06/04 18:51
|
איפה האנושיות !??? הם אחים שלנו אסור לדבר עליהם ככה זה ביזיון!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No, they are not...
Ran,
18/06/04 23:31
|
Not my brothers, not my sisters, not my family, and not my people. They don't even live in my country.
Let me tell you a secret. They hate me almost as much as they hate the arabs, maybe even more, just because I'm hoping for peace
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלק מהם הם ערבים
Avi Ecuador,
18/06/04 19:40
|
|
 |
79.
חייל שמאלני יגן על ילדי מתנחלי
חייל קרבישמאלני,
18/06/04 18:33
|
ורק שמאלנים יגנו על המדינה מדיקטטורת רבנים וחוסר מרות המתנחלים לממשלה הימנית !?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
ל-35 חי בסרטים?
איתמר,
18/06/04 18:10
|
מילים יפות: עתיד, לצעוד קדימה, וכולי וכולי תקשיב גבר העתיד לא נראה משהו: פוליטקאים פושעים גנבים, המאפיה משתלטת על המדינה, הדוסים ימשיכו לא להתגייס, האלימות, תמיד יאכילו אותנו חרא. נו באמת, איזה עתיד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
נחשף פרצופם האמיתי של המתנחלים
גלעדי,
מטולה,
18/06/04 18:05
|
לחשוב שכל האספסוף כאן הכריע במשאל המתפקדים בליכוד בשם הדמוקרטיה !!! כעת הם בבת אחת שכחו את עקרונות הדמוקרטיה וחושפים את פרצופם האמיתי. כמו שברק חשף את כוונות הפלסטינים שרון חשף את פרצופם האמיתי של המתנחלים וקומץ תומכיהם !.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
בצבא שבו יחידה שכזו לא אשרת!
חצב,
קיבוץ מסילות,
18/06/04 17:56
|
'צבא ההגנה לישראל' מקים יחידה שכל מטרתה הרס בתים, עקירת יהודים מאדמתם, השמדת ערכי הציונות וניסיון למלחמת אחים. בצבא שמקים יחידה שכזו, אני בלנ"ד אינני חוזר לשרת במילואים (ולכל השואלים - כל שנה אני עושה שלושים יום). שהגיבורים השמאלנים ילחמו בעצמם! נמאס להיות הפראיירים של כולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
לקח 40 שנה לעם ושראל לצאת ממ.
jai,
galil,
18/06/04 17:56
|
לקח לעם ישראל 40 שנה לצאת ממיצרים ולהיות לעם - מ1967 ועד 2007 עברו עוד 40 שנה כדי שנבין שבלי וויתורים לא נהיה עם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אבי בעולם המבוגרים מוותרים
KKL,
LL,
18/06/04 22:48
|
לפעמים צריך לוותר. חוץ מזה בשביל מי להלחם? אנשים כמוך? אנשים כמוך שתגן עליהם בחייך והם עדיין יבוזו לך?
תכין את המזוודה. ה D9 בדרך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל מי אתה נלחם?!?!?!
Avi Ecuador,
19/06/04 05:31
|
היום צה"ל הוא צבא הכנה לפלסטין, מזל שערפאת מפריע לבנות אותם. אתה חושב שאם ערפאת היה מחזיק שמאל כמוך ומוכר לו לוקשים שרון היה בשלטון? אתה חושב שמישהו היה מציץ כמו היום אם לא היתה אינטיפאדה? לצערי ערפאת הוא הנכס האסטרטגי של דור עגל הזהב. ואל תאשים את ה"ימין" בעליתו שך ערפאת. שיהיה בריא ויזכה לחיים ארוכים והלוואי שיהיה גם חג לישראל, עוד פורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כבר ויתרת להם
Avi Ecuador,
18/06/04 19:53
|
הם רצו, רוצים וירצו להשמיד אותך ותבין שאין לך על מה לותר היום. על מה תוותר?! על קליפורניה, ניומקסיקו, אריזונה, טקסס? אולי יותר טוב שתדחוף לבסתפח לארצות הברית ולהיות עוד כוכב בדגל שלהם. הם ישאירו את ישראל איך שהיא ולפני שיעשו משא ומתן עליה יעשו משא ומתן על קליפורניה.... אולי. מספיק למכור את ישראל במכירה פומבית, ככל שתורידו את הערך שלה כך תשלמו יותר בשטחים ויותר בקורבנות! גם לשוק כשהולכים לא מציעים את האישה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
גם בלבנון הפחדתם בקטיושות
דינה,
18/06/04 17:49
|
ושלוש שנים לא נהרגים כמה חיילים כל שבוע כמו בזמן שישבנו שם. תפסיקו לעשות רושם על עצמכם. תתעשתו ! תלמדו משרון ומופז וביבי ולימור !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אמרתי לכם: ישועת השם כהרף עין
ציונה,
ירושלים,
18/06/04 17:41
|
המתנחלים עוברים דירה. נקודה. עם ישראל התאושש מהלם האינטיפדה והבין כי רק היפרדות מ4.5 מיליון פלסטינים בשטחים תציל את מדינת ישראל היהודית !! אכן, ישועת השם כהרף עין !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
יש לי רעיון איך לפנות בשקט
דני מתל-אביב,
18/06/04 17:37
|
פשוט, צריך להודיע שעד תאריך מסוים מי שמתפנה יקבל פיצויים ראויים. אחרי תאריך זה, נסגרת קופת הפיצויים.
תראו, תראו איך כולם יעופו כמו ציפורים.
דני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לכולם כאן חד משמעי לא תהיה
התנגדות בכוח,
18/06/04 17:30
|
אני תושב הרצועה וכל הדיבורים על התנגדות כוחנית הם דיבורים בעלמא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
לפנות גם את שיח מוניס!!!!!
אזרח,
18/06/04 17:26
|
כי יש לי דירה,בפריז,בלונדון,וגם ברומא. מה השמחה הזאת לכם לטרנספר יהודים?? מי שלא מבין שזו רק ההתחלה,לא מקשיב לעראפת "ולזכות השיבה"!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
וטילי קאסם ימשכו לפול על שדרות
ל"ת
איציק,
18/06/04 17:18
|
|
 |
68.
שלב א: פינוי מרצון
אחת,
18/06/04 17:13
|
שלב ב: הסתלקות של הצבא, ושהפלשתינאים כבר יפנו את שארית המתנחלים. זה יהיה שטח פלשתינאי ולכן מתפקידם לפנות מתנחלים.
מי מהמתנחלים שירצה להשאר שיקים לעצמו צבא משלו, לשמור על עצמו, ואותנו יעזוב בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
האירוני שבמצב היום
Avi Ecuador,
18/06/04 16:42
|
שהשמאל התחיל או חשב שהוא תומך במדע כאשר למעשה הוא הפך את התיאוריה שלו לשלום לדת ואת המורשת שלו שאחד מנביאיו הוא רבין הפך לתורת כת דת עגל הזהב שהוא ונביאים כמו ביילין מקבלים תשלומים משונאי ישראל מגינים עליה בחירוף נפש ומנהיגי ישראל עושים עבודה זרה ועגל זהב בלי קשר לתוצאות או היגיון שכל ישר אמת תקוות וזכויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יורד לקרקע לפעמים?
ל"ת
שמאל לוחם,
18/06/04 17:34
|
|
 |
אתה מתכוון לפלנטה חלם?
ל"ת
Avi Ecuador,
18/06/04 19:56
|
|
 |
יאללה אבי - תתחיל לארוז
קדימה לפינוי!,
18/06/04 17:12
|
|
 |
Ecuador doesn't live in Israel
ל"ת
Ran,
18/06/04 21:25
|
|
 |
66.
זכרו את ספטמבר ?
שלמה,
18/06/04 16:40
|
ספטמבר למה. פתיחת שנת הלימודים. איזה הורה לא רוצה שבנובתו תתחיל ללמוד. סגירת בתי הספר בראשית שנת הלימודים תאותת ל כ ו ל ם מה כדאי לעשות. כמובן אלא אם תוכרז ע"י מתישבי הגוש מ ל ח מ ה. ואז הסיפור אחר לגמרי וגם ההתיחסות היא שונה. כי במלחמה יש נפגעים משני הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מלצייה שמאלנית ללוחמה במתנחלים
ל"ת
סזון 2,
18/06/04 16:28
|
|
 |
64.
פנוי מאחר
sisi,
shomeon,
18/06/04 16:19
|
|
 |
63.
בחודש אוגוסט פינוי?בהזה שנה?
אא,
כאן,
18/06/04 16:03
|
|
 |
62.
לצאת עכשיו, למה באוגוסט???
אמא לחייל,
18/06/04 15:54
|
הרי יש תכניות מגירה: 1. להוציא המתנחלים(מי שירצה) 2. להוציא את החיילים שלנו. 3. לעשות גבול קבע,סוף סוף,ושהחיילים יישמרו על הגבול!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאן עוד את רוצה לסגת?
גבעתי,
18/06/04 18:52
|
ומה יקרה אחרי שהבן שלך יעזוב את רצועת עזה? תושבי שדרותאשקלון ושאר הישובים במערב הנגב יקבלו מנה יומית של טילי קאסם. ואז לאן נוכל לסגת?
מספיק עם התבוסתנות הזו.
צריך לחזק את חיילנו ולא להחתיש את רוחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשיו אין טילי קאסם על שדרות?
אמא לחייל,
19/06/04 08:58
|
|
 |
בהמשך
Avi Ecuador,
18/06/04 16:36
|
לפי דרך המחשבה של עם הארץ: גבול בעכו, גבול ביפו, גבול בגליל, גבול ביהודה ושומרון... גבול לטמטום (אולי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די להפחדות ולבירבורים
אמא לחייל,
19/06/04 08:59
|
מקווה ששרון חכם להקשיב לקול העם, ולעוף מהר מהשטחים הכבושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אבי רק את השטחים!
y,
y,
18/06/04 19:37
|
התנחלים ותומכיהם תמיד אוהבים לבלבל את הקהל ומתבלבלים בעצמם, אז אני אבהיר לך. מפני ם את עזה (וברור ששאר השטחים זה שאלה של זמן). לא את תל אביב ולא את חיפה.
אני אשלח לך מפה אם אתה עדיין לא קולט עם סימון של איקס שחור על השטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה שהשטחים היום בשחור
Avi Ecuador,
19/06/04 05:47
|
|
 |
61.
למה לפנות בכח?
אופיר,
18/06/04 15:15
|
תנו להם להשאר שם ללא הגנת צה"ל. שישארו על אחרויותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה מוכן גם
Avi Ecuador,
18/06/04 15:32
|
שהם יכריזו על מדינת יהודה בשטחים שיפונו ומי שירצה מחיילי צה"ל; צבא הכנה לפלסטין של היום, על ציודו יצטרף אליהם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שכן
יעקב שפיץ,
חיפה,
18/06/04 16:30
|
אני מגלה כאן סוד גלוי החלום של כולנו להפטר מהפנאטים זה לצאת מהשטחים ומי שרוצה שישאר שם ושיתכסח עם הפלסטינים בתקוה שניפטר מכמה שיותר פנאטים משלנו וכמה שיותר פנאטים פלסטינים אגב הייתי עושה לפלסטינים תרגיל בסגנון חיזבאללה ומשאיר בכל בית 70 קילו חומר נפץ בקירות ומי שיכנס לבית ישר יקבל 70 בתולות אז בואו נוציא את צהל מהשטחים ונראה אם המתנחלים באמת כאלה גיבורים או שהם רק דיבורים. בשום אופן לא לפנות בכח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוכר ישראל!!!
אביה,
צפון,
18/06/04 18:43
|
גועל נפש איך אתה מדבר על אחים שלך תלמד מהם קצת משהו.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No they are not
Ran,
18/06/04 21:28
|
Not my brothers, not my sisters, not my family, and not my people. They don't even live in my country.
Let me tell you a secret. They hate me almost as much as they hate the arabs, maybe even more, just because I'm hoping for peace
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אגלה לך עוד סוד
Avi Ecuador,
18/06/04 17:15
|
אתה תיפטר גם מעצמך ממשפחתך ומעמך אם ערפאת שיהיה בריא ויזכה לחיים ארוכים לא ימנע ממך ומכמוך להתאבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתחיל לארוז אבי- הD9 בדרך
ל"ת
u,
u,
18/06/04 19:37
|
|
 |
שמע טמבל
Avi Ecuador,
19/06/04 15:58
|
מצא לך מטרה חדשה בחיים שתעשה אותך מאושר. השנאה מחליאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Does the D9...
Ran,
18/06/04 21:37
|
Does the D9 go all the way to Ecuador?
Avi boom boom Ecuador doesnt actually live in Gaza or even Israel. All he does is talk and talk and talk
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
כדאי ליקרוא את 35 עד הסוף שווה
ל"ת
ח. א.,
18/06/04 14:57
|
|
 |
59.
עקירת ישובים קורעת את העם
אמא של חיילים,
18/06/04 14:33
|
שני צבאות במקום צבא אחד. השאלה הראשונה בבקו"ם: האם אתה מתאים לצבא העקירה או לצבא ההגנה? לאן הגענו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
לפנות את צה''ל מהשטחים.
אמא לחייל,
18/06/04 14:20
|
|
 |
57.
להפחית הפצוי למתפנים בכח
שפירא,
ראשל''צ,
18/06/04 14:17
|
כל מי שיסרב להתפנות ויהיה צורך לפנותו בכח, יש לחייבו בתשלום עבור פינוי חריג שיקוזז מגובה הפיצוי המגיע לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
הדיקטטור מכה שנית
משה,
רמת גן,
18/06/04 14:14
|
בניגוד להחלטת הממשלה הדיקטטור שרון דורס כל מה שבדרכו. אולי יהיה פינוי באוגוסט אך ראש ממשלה דיקטטור כזה בסוף יתפנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לפנות את הסמולנים עכשיו!!!
עומרי,
18/06/04 14:10
|
בסמול מפסידים משאל במאי וכבר ביוני מדברים על גירוש יהודים באוגוסט.
מזכיר לי אחרים שבהתחלה דיברו על גירוש יהודים ובסוף אפו אותנו טוב טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קבל תיקון-הימין מפנה, תתעורר.
ל"ת
i,
i,
18/06/04 19:38
|
|
 |
54.
אולי כדאי לשמור את האמסטף
YZ,
18/06/04 14:04
|
אם כבר מקימים יחידה מיוחדת לפינוי בכח, אז כדאי לצייד אותה בהתאם. כלבי אמסטף יתאימו, לא?! מה קורה לנו? פעם התגאנו שאנו יכולים לעשות במוח הרבה יותר דברים והרבה יותר טוב ממה שאחרים עושים בכוח. כנראה שיש לנו בעית הסתיידות. פינוי כן, יהודים מורדים בכלובים וחוטפים מכות מחיילים ושוטרים (או יחידה מיוחדת) - לא. תתחילו לחשוב עם החלק שנמצא בין האוזנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
לא יהיה טרנספר.
ל"ת
=============,
============,
18/06/04 13:58
|
|
 |
טרנספר לא יהיה, התנתקות כן.
ל"ת
חניבעל,
18/06/04 14:05
|
|
 |
52.
גם אני רוצה פיצויים
אברום,
חיפה,
18/06/04 13:54
|
אני תושב חיפה שעובד קשה כדי לפרנס מתנחלים פרזיטיים ונקלע לקשיים כלכליים עקב המצב הכלכלי הקשה אליו הביאו אותו ממשלות ישראל תוך שפיכת 70000000000 על ההתנחלויות לאורך השנים ושילם מיסים כל חייו כעת כשאני על סף פנסיה ועומד לקבל 1300 ש"ח פנסיה מינימלית שתביא אותו לסף רעב אני חושב שמגיע לי גם פיצויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
Kol Hakvod!
Baruch,
New York,
18/06/04 13:45
|
|
 |
50.
אפשר להתחיל כבר היום
אסתי,
חצור הגלילית,
18/06/04 13:44
|
|
 |
גם חצור הגלילית היתה פעם
אלי כהן,
18/06/04 14:28
|
אסתי שלום אילו קצת היית יודעת את ההסטוריה של כבוש הארץ עוד מימי הבילוים אני משוכנע כי לא היית כותבת דברים אלו וזאת עליך לדעת כי בזמנו נחשבו הנקודות הזעירות של אצבע הגליל ומעוטות התושבים (לא של שבעת אלפים חמש מאות כמו אלו של צפון רצועת עזה) של תל-חי ושאר הנקודות המבודדות כחלק מגן על הישוב בכללו ולא כישובים המעיקים על הישוב כמו בימינו אלו שאלמלא עמידתם ועקשותם של כל האנשים האמיצים האלו (שאגב נשלחו אז על ידי המוסדות בדיוק כמו אלו של רצועת עזה ויהודה ושומרון) שהגנו בנפשם ובגופם על חבלי ארץ ישראל אני מניח כי גם חצור הגלילית לא היתה קיימת היום כי בזמנו גם פתח תקווה (אום מלבס) נחשבה לאיזור ספר שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש איזה מגרש פנוי אצלכם?
ל"ת
מועמד לפינוי,
18/06/04 13:53
|
|
 |
חוצפה
ב,
18/06/04 13:52
|
את חצופה ואנטישמית רק צריך להחליף שמות מגוש קטיף לאירופה ושעזה תהיה נקיה מיהודים על פי אומרו של שרון ומה נהינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תגור בעזה בלי צה''ל
גיבור גדול,
18/06/04 17:14
|
|
 |
שני ילדים שלי הגנו בגופם על
אסתי,
18/06/04 14:03
|
|
 |
אין מה לעשות - אסתר צודקת!!!
ל"ת
חבל על כל דקה!,
18/06/04 17:10
|
|
 |
49.
לכל המתנדבים יומכם יגיע...
יאיר מתנחל,
שטחי א''י,
18/06/04 13:23
|
אם אתם חושבים שאתם תוכלו לפנות כ"כ בקלות ושיהיה לכם כ"כ כיף לפנות אותנו אז אני כבר לא יכול לחכות לראות את הפרצופים שלכם בזמן הפינוי... אם נראה לכם שהפינוי הזה יעבור בשקט אתם יכולים לחלום...יש אנשים שמוכנים לירות בכם אם רק תתקרבו..ותאמינו לי לא חסר לאף אחד ביש"ע נשק...... בקיצור אם אתם חושבים שהפינוי הזה יעבור בשקט תמשיכו לחלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא ייפנה אותך בכח
יפת נפש,
18/06/04 18:19
|
הצבא ייסוג לו בשקט. אתם תשארו בשטח פלשתינאי. הפלשתינאים כבר יפנו אתכם. אתם יכולים להקים לעצמכם צבא משלכם, להגן על עצמכם. למה שמי שלא מאמין בהתנחלויות - יגן עליהן, או יפנה אותן, או בכלל יהיה מעורב שם ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה. כל הנשקים יילקחו
קין,
18/06/04 16:18
|
לפני הפינוי בכוח.. מי שלא מפקיד את נשקו האישי ייעצר בהפתעה תוך כדי קנייה בסופר. אתה יכול להיות בטוח שלא יהיה פינוי בכוח לפני שעוצרים את כל הידועים לשמצה אצלכם - כל האלימים במילים או במעשים. אליהם יבואו עם בולדוזר ויחריבו ביתם עליהם, כיאה לטרוריסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שיירו
לפנות,
עכשיו,
18/06/04 15:29
|
הלוואי שהמתנחלים יירו קצת, זה יגרום לאנטי כזה נגדם שתוך שנתיים על ההתנחלויות יפונו כי סוף סוף נבין עם מי יש לנו עסק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סתם חולירע שלא מיצג
שמאל לוחם,
18/06/04 13:33
|
אתה לא מיצג אף אחד אז תסתום גיבור גדול המסתתר מאחורי מסכת האלמוניות . אתה שווה גירוש תשאר לגור בשטחים בלי המטריה של צה"ל אם אתה גבר הרי בלי ליווי אתה לא יוצא החור שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קדימה - בוא ותירה בחיילי צה''ל
איש הרעיונות!,
18/06/04 17:10
|
ויש לי עוד כמה רעיונות בשבילך: מתנחלים מתאבדים יתפוצצו באוטובוסים בלב תל אביב וירושלים!
מתנחלים יטמינו מטענים לחיילים בשטחים!
מתנחלים יחטפו חיילים ויאימו לכרות את ראשם אם יפנו מאחזים!
ועוד ועוד!!!
קדימה! תן לנו בראש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
חובה לקרוא - איך לפנות נכון
יעקב שפיץ,
חיפה,
18/06/04 13:19
|
לא ברור לי למה מסתבכים ככה מי שרוצה שיתפנה מרצון ויקבל פיצויים לא רוצה להתפנות - לא צריך בראשון לינואר 2005 צהל לא יהיה בגוש קטיף מי שרוצה להשאר בבקשה - שישבור את הראש עם שכניו הפלשתינים למה אנחנו צריכים להתעסק עם גירוש יהודים מביתם? ירצו יעזבו עם פיצויים לא ירצו יישארו ושיהיה להם לבריאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
תתבייש לך
אלמוני,
דרום,
18/06/04 13:18
|
ראש הממשלה, תתבייש לך, איך אתה בכלל מעז להסתכל לנו בעיניים...? תתבייש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכמוך צריך דיקטטור
שמאל לוחם,
18/06/04 13:23
|
אתה לא מבין ולא יודע כלום אז ראש הממשלה מחליט בשבילך אנשים כמוך מבינים רק כוח ואת זה שרון יודע טוב מאד והוא מתנהג בהתאם אז תחזור לגודל הטבעי שלך. אתה לא שייך לרוב במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
כמה שווה לעזוב את גן עדן?
תושבצפון הרצועה,
18/06/04 13:17
|
אני חי כאן בגן עדן איכות חיים מדהימה במקום שאין דומה לו בארץ מי שהיה כאן יודע. כמעט אין מקום שיכול להחליף אותו בכל ישראל. אם כל הצער נעזוב כאן. אבל שאף אחד לא יחשוב . שנעזוב את גן עדן בזול . זה לא יהיה בזול על טעויות משלמים והממשלות טעו, מתברר לבסוף. ששלחו אותנו לכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גן העדן שלך הוא גיהנום עבורנו
אביב,
מרכז,
18/06/04 23:27
|
בגן העדן החיים טובים. יש ספונסר צייתן ( הישראלי שלא גר בשטחים ומשלם פי שניים מס הכנסה ממך ), דירות כמעט בחינם או ממש בחינם ( על חשבון המדינה ), שמירה צמודה ( אני ואחי המילואימניקים וחברינו הסדירים ), שרותים קהילתיים ברמה גבוהה ( אחי, זה איזור ספר, לא ? ) ובכלל, כסף נקי ונחמד שזורם מתחת לשולחן דרך צינורות כמו " מחלקת ההתיישבות של הסוכנות ", משרד השיכון, משרד התשתיות ומה לא.... אז... קשה להיפרד מגן עדן. גם אדם וחוה גורשו משם אחרי שאכלו מעץ הדעת. הבעיה שלך היא, שאת הביס הזה מהתפוח של עץ הדעת, אכלנו כולנו, חוץ ממך, שלא הבנת שגן העדן שלך הוא הגהינום שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
$300000 ok?
ל"ת
AvnerA,
18/06/04 16:00
|
|
 |
כמעט תעלי עוד קצת
ל"ת
תושבצפון הרצועה,
18/06/04 17:09
|
|
 |
Really would like to know
AvnerA,
18/06/04 19:16
|
Seriously. I really would like to know what is the compensation amount you (and others in your position) think would feel is fair - bearing in mind all the work invested , the Governments recommendations etc.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
רק באוגוסט?למה לא מחר?
ל"ת
בעד הפינוי,
18/06/04 13:17
|
|
 |
44.
לפינוי ערבים קוראים ''טרנספר''
מיכל,
מרכז,
18/06/04 13:12
|
ואומרים שזה אסור ולא מוסרי. לפינוי יהודים קוראים "התנתקות" ואומרים שזה נפלא, מוסרי וחשוב. השתגענו לגמרי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואי ארשום לך פרוזאק
ל"ת
הרופא,
18/06/04 23:58
|
|
 |
צודקת
מייקל,
18/06/04 18:33
|
|
 |
43.
תופתעו כמה יתפנו מרצון
אבל לא פריירים,
18/06/04 13:12
|
כמובן אם הממשלה לא תתחכם ותנסה להוזיל את המחיר ההוגן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הפינוי מרצון ומכח ואמינות הממש
אלי,
18/06/04 13:10
|
באם נכונות הידיעות כי הפינוי מצפון רצועת עזה יתבצע בשני מישורים ושלבים הראשון מרצון בחודש אוגוסט הקרוב והשני ב "כח" (כניראה שבאמת הפכנו לעם כוחני אבל מול הכוחות הלא נכונים) והשאלה כיצד יוכל אזרח מדינת ישראל להאמין לבקשות הממשלה להתגייס למען מטרה לאומית זו או אחרת איך יוכלו אנשים ללכת בעניים כמעט עצומות אחר הפוליטיקאים שלא מפסיקים להפתיע אפילו את עצמם בחוסר האמת והאמינות שבדיבוריהם ועוד יותר מכך במעשיהם ולעניין עצמו האם לא קראו "מנהיגי" ישראל את התנך בו כתוב כי מצרים היא "קנה רצוץ" ואין לסמוך עליה ולסיום מה השתנה בהליך מחשבתם של ערביי המרחב שמשכנע את ראש הממשלה שרון (הבולדוזר) וחביריו כי מתחולל שינוי שמאפשר וויתור על חבלי ארץ שיקרבו עוד יותר את הסכנה לפתח בתי היהודים בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
גם אני רוצה לפנות
מושיקו,
אופקים,
18/06/04 12:53
|
30 שנה הם מקבלים כסף על חשבוננו, ואנחנו טוחנים צבא בשביל להגן על הטירוף שלהם. נמאס!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ניתן להעזר במשטרה הפלסטינית
אבי,
מודיעין,
18/06/04 12:51
|
הקמת יחידה צבאית אשר כל יעודה הוא לפעול כנגד חלק מהעם הוא חורבן הדמוקרטיה. כבר עדיף לחמש את שלום עכשיו ולשלוח אותם עם בוגרי הפלמ"ח ומפעילי התותח הקדוש שירה על אלטלנה. האם בעתיד נקים יחידה התנדבותית מיוחדת לטרנספר את תושבי אום-אל-פחם או כפר קאסם ?. אם כבר - היות ואחרי ההתנתקות ישרור בעזה שקט באמצעות משטרה פלסטינית חדשה ושוחרת שלום - ניתן לשלוח אותה לגרש את היהודים - היא תעשה זאת ללא סרבנות ונקיפות מצפון. הרי תמיד אנחנו משאירים לערבים את המלאכות הכי בזויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
תודה למפד''ל שאיפשרה את הפינוי!
ל"ת
זבל-ון אורלב,
18/06/04 12:50
|
|
 |
38.
טירוף וטימטום!
ל"ת
לא רוצה להתאבד,
18/06/04 12:49
|
|
 |
37.
בגידתו של שרון
ל"ת
פושעי אסלו לדין,
18/06/04 12:48
|
|
 |
36.
איפה מצטרפים ליחידת הפינוי?
ל"ת
מילואימניק,
ירושלים,
18/06/04 12:44
|
|
 |
הרשמה - www.Judenrat.co.il
יהודה איש קריות,
קריות,
18/06/04 14:35
|
|
 |
35.
המשך מפתיע ! ! !
ח.א.,
א''י,
18/06/04 12:39
|
אחי ואחיותי המתנחליםמתיישבים היקרים !
לאור ההתפתחויות בארצינו בזמן כואב זה , מוצא אני נכון לפנות אליכם בקריאה נירגשת, לשבת רגע ולבחון את המצב בו נמצא עם ישראל, לללכת קצת אחורה בהיסטוריה שלנו ובעיקר להפנות מבט לעתיד. עתידנו,עתיד ילדנו והמשך קיומנו.
נוצר מצב בו הוחלט על פינוי יהודים מבתיהם, לא משנה כרגע אם זו החלטה צודקת או לא, עושה רושם שההחלטה בסופו של דבר תצא לפועל , ולנו נותר לקבוע איך המהלך יחקק בזכרון העם , התקשורת ובעולם. אנו צריכים לזכור שעם ישראל כאן ובכדי להשאר כאן , לזכור את ההסטוריה שלנו מתחילתה , לזכור ולהזכיר שלעולם לא נפסיק לשאוף לשלמות העם היהודי בארץ ישראל, ולדעת שאנו כפסיק בעבר ובעתיד העם היהודי . הגענו לנקודה מכרעת לגבי עתידנו, בידנו לקבוע לאן מועדות פנינו ופני העם היהודי. כיצד אנו נראה בזמן הפינוי ואיך זה ישפיע על הדורות הבאים. אנו שומעים רבות על אפשרות לאלימות ברקע ההכרזה לפינוי, מצד אחד איום לפגוע בכוחות ביטחון שידרשו למשימה ע"י המתיישבים וראשיהם , ומצד שני איומים על אזרחי מדינה הגרים בהתיישבויות ובשליחות העם ע"י חלק גדול בעם. נסו להביט מעט קדימה לימי הפינוי ולימים אחריהם, רואים את השינאה ביו האחים ? את הפילוג ? את חוסר התקשורת בין חלקים שונים בעם ? התדרדרות כלכלית , חינוכית, נפשית, ולאן זה מוביל ? כעט הביטו עוד יותר קדימה. דור אחד קדימה, אני לא מסוגל, התמונה היא שחורה משחור, לא לעתיד זה פיללתי לי , למשפחתי ולעמי. האם ככה אנו רוצים להרשם בדפי ההסטוריה ? בתור אלה שנלחמו עד טיפת דמם האחרונה למען יישובים בלב אוכלוסיה ערבית ? אתם מעדיפים למות ? מאשר לבוא ולעזור לנו לבנות עתיד טוב יותר ? זה קשה , אני יודע, אבל צריך לנסות הכל ע"מ שעתיד רע זה , לא יהיה מנת חלקנו.
אני מבין ללבכם תומך בכם ואין בליבי צל של ספק שבלעדכים אין קיום לעם היהודי. לטובת שיקום העם היהודי ולמען איחודו , אנו צריכים להרים את הראש בגאווה וללכת קדימה, קדימה לעתיד. אנחנו ברגע זה קובעים את עתידנו וצריכים לדעת גם לוותר וגם לדעת שיבואו ימים טובים יותר. במקום תמונות מלחמה , מכות ואלימות שיראו בעולם ולאחר מכן ייפלגו עוד יותר את העם , ננסה להראות מציאות אחרת, אוהבת ומאחדת. בתאריך המר של הפינוי צריכים כל עם ישראל לבא ולתמוך בכם, בנו. במקום האלימות נקדם את כוחות הביטחון, התקשורת והעם התומך בשירה וריקודים בפרחים וסוכריות, באהבה ובחום , כי אחים אנחנו.
תמיד נזכר מי אנחנו ולאן פנינו מועדות , מאיפה באנו ומה עשינו, ולא נשכח את כמיהתינו לארץ ישראל השלמה. הרגע הקצר הזה בהיסטוריה יכול לבייש אותנו או לפאר אותנו בעייני עצמנו ובעייני העולם. לצאת בראש מורם באהבה ולא באלימות, לא לשנא את השמחים לאידנו אלא לחבקם , לחבק את העם שזקוק לעזרתנו , ולעזור לו. לשים כרגע בצד את האמת שלנו ולהתאחד, לבנות שורשים חזקים לעם, לעזור בחינוך הדורות הבאים, לעזור בבנית עוצמה כלכלית , חוזק ביטחוני , לדאוג עכשיו לדברים שבין אדם לחברו , השאר כבר יבוא.
באהבה רבה ח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספר 35 - אמן!
ל"ת
כל הכבוד לך!,
18/06/04 17:08
|
|
 |
לא לחינם יקרא
Avi Ecuador,
18/06/04 19:39
|
הדור לדור עגל הזהב, עכשיו בכת הדתית החרדית גם אמן אומרים לעגל הזהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
$300000 (see also # 13)
AvnerA,
18/06/04 15:58
|
Really excellent words. Unfortunately hatred seems to be quite prevelant. May be # 13 is right. Why not make the settlers an offer they can't refuse? say $300000? surly it's worth it . To all of us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה כותב באנגלית אז
ירון,
18/06/04 21:36
|
אתה בטח איזה יורד מהארץ פחדן , אז אין לך זכות לפתוח את הפה או להגיב בכלל!!!!!!!!! אם אתה גר בארץ ואין לך מקלדת בעברית אז סליחה מראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות- אייל מי-ם המוקפת ערבים
ל"ת
אייל,
ירושלים,
18/06/04 15:19
|
|
 |
34.
עכשיו אני רגוע
אשר,
פה ושם בארץ,
18/06/04 12:25
|
כשאני יודע שהמפנים יהיו שמאלנים אני אשתמש נגדם בכל הכח וללא רחמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספר -34- תגובתך מבישה!!!
שוחר שלום,
18/06/04 17:04
|
ולמי אחר כך תפנה את האלימות שלך? לאשתך, לילדים, לשכנים ימניים ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרא
דור,
מרכז,
18/06/04 15:16
|
שנאה עיוורת היא הדבר החמור ביותר דיכול לקרות לנו חוסר סובלנות וחוסר מודעות לזה שמישהו יכול לחשוב אחרת ממך - זו סכנה ציבורית אלימות היא פתרון לשוטים. בעיקר אם היא מופנית לאחיך היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אני מציע בט' באב
ל"ת
קמצא - בר קמצא,
18/06/04 12:22
|
|
 |
32.
שיגייסו את החמאס, הם לא יסרבו
hk,
18/06/04 12:18
|
שיגייסו את החמאס, הם לא יסרבו שיגייסו את החמאס, הם לא יסרבו שיגייסו את החמאס, הם לא יסרבו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
יחידה של קלגסים.
ל"ת
מרק,
בנימינה,
18/06/04 12:15
|
|
 |
30.
בסופו של דבר זה הפיתרון...
משה מ,,,,
בת ים,
18/06/04 12:06
|
כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה , הפרדה מוחלטת ורואים את התוצאות ניפסק ההרג ההדדי והפרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא , ניתוח כואב מאוד אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה"ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק "משוגע "יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן. באשר הבעיה היא רק ב פ ר ט נ ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הלואי ויכבשו את הארץ המס~הזאת
ל"ת
יניב,
תל אביב,
18/06/04 12:01
|
|
 |
28.
שפשוף קל ונעים
ל"ת
גיא,
י-ם,
18/06/04 11:53
|
|
 |
27.
להעיף אותם כמה שיותר מהר!!!
ל"ת
רמי,
18/06/04 11:52
|
|
 |
26.
שמאלנים תקראו*****************
רועי,
י-ם,
18/06/04 11:42
|
אין לי ספק שמעריב מנהל מלחמה פסיכולוגית שפלה(מר דנקנר - לא מתאים לך!)כנגד כל אנשי הימין בארץ דבר שבא לידי ביטוי בכתבה מגמתית זאת. בכל מקרה אין לי ספק שביום פקודה מאות אלפים יגיעו מכל רחבי הארץ להילחם בקלגסים ובשולחיהם. יתרה מכך ,אם דבר זה יקרה צה"ל יתפרק לרסיסים מכיוון שאין לי ספק ש לפחות 50% מחייליו(בסדיר ובמילואים) יערקו ממנו. ניפגש בעוד שנה(אם מדינת ישראל תהיה קיימת)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ברוך אתה ה' אלוהינו מלך העולם
משה,
כולם לברך,
18/06/04 11:42
|
אשר קידשנו במצוותיו וציוונו על פינוי רצועת עזה והורדת סיכון דם בנינו מעלינו. אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברכה לתפארת מדינת ישראל
מישהיא,
18/06/04 17:06
|
|
 |
כאמא לחייל אני מצטרפת אליך
ל"ת
יעל,
אמא של חייל,
18/06/04 13:26
|
|
 |
אמן ואמן
ל"ת
מצטרפת,
18/06/04 12:24
|
|
 |
אשר קידשנו במצוותיו וציוונו
מתיתיהו,
ת''א,
18/06/04 12:17
|
|
 |
24.
How sooner, how better
Karen,
Holland,
18/06/04 11:28
|
A smart man once said: You are going to have to find out where you want to go and than you've got to start going there. but immediately. You can't afford to lose a minute J.D. Salinger
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Why?
AvnerA,
18/06/04 15:49
|
Whay do I have to find out where I want to go to if I don't want to go anywhere?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
פינו בכוח
יוסי בן-אהרן,
ירושלים,
18/06/04 11:14
|
מחר יבוא ראש ממשלה אחר וירצה לפנות יהודים ממעלה אדומים או מגילה או אפרת. טירוף טוטאלי. אילו גרתי בגוש קטיףת לא הייתי מהסס לירות לעבר כל מי שיבוא לפנות אותי בכוח. אם לא ייעצר הטירף הזה בעודו באיבו, נמצא עצמנו תוך עשר שנים על סירות בים התיכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי - תשלוט בעצמך. אל תאיים
ל"ת
לא מתנחל,
בשטח הלגיטימ,
18/06/04 13:31
|
|
 |
לא היית מהסס לירות במפנים?
ארנון,
18/06/04 12:43
|
נראה לי ששלטון החוק לא ממש נר לרגליך. אני רק מקווה שאם מישהו חותך אותך בכביש או דוחף בתור אתה לא יורה בו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10 שנים ? אתה אופטימי חסר תקנה
ל"ת
מבקר תגובות,
18/06/04 12:16
|
|
 |
22.
After you leave aza
MUSA,
18/06/04 11:08
|
after you leave aza, you will have to leave tel-aviv too. we will continue our resistance.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
ידיעה מעודדת...
חשוך ימי בינימי,
18/06/04 10:44
|
כנראה ששרון חושש שממשלתו לא תחזיק מעמד עד סוף 2005. אולי הוא יודע משהו על פרשת סיריל קרן, או על הסיכויים שהחלטת מזוז תעמוד במבחן בג"צ (החברים של עדנה...). כך או כך, אצה לו הדרך והוא משדר סימני לחץ ומצוקה.
אמנם רודן במצוקה הוא רודן מסוכן, אך לא אלמן ישראל. עברנו כבר כמה רודנים גדולים וקטנים בהיסטוריה שלנו וגם הנוכחי עוד ימצא את מקומו בפח האשפה של ההיסטוריה לצד גיבורי מלחמה בצעירותם ובוגדים בזקנתם (מי אמר פטן?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לא כל מה שטוב לערבים רע ליהודי
ברגוטי,
18/06/04 10:27
|
חצי העם גזעני. ומה שנתפס אצלו כטוב לערבים, פסול אוטומתית. הגזענות הזאת מטופחת על ידי הימין כמתכון לניצחון בבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כאב עמוק ובושה
יצחק,
גוש קטיף,
18/06/04 10:24
|
לגרש יהודים מביתם, כך קוראים לזוועה הזאת! לא פינוי, לא התנתקות ולא שום מילה יפה אחרת!!! חשבנו שלא נשמע יותר את צמד המילים המצמרר הזה "יהודים החוצה". אנו כתושבי הגוש , בטוחים בדרכנו ובכוחנו לבטל את הגזירה הנוראה הזו מעל ראשינו, ולהסיר את החרפה מעל מדינת ישראל,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
חבל שאני כבר בגיל מבוגר. הייתי
איש,
חיפה,
18/06/04 10:17
|
מתנדב ברצון לעזור בפינוי אלו שמחזיקים מדינה שלמה בגרון! כמה דם ודמים (כסף) כבר עלתה ההתיישבות ההזויה הזו! מישהו שאל אותי כשהתחילו להתיישב ולהתנחל שם?!
אם זו כל כך ארצנו איך זה שעד היום לא סיפחו אותה לישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היינו כחגבים
הלל,
צפונה מי-ם,
18/06/04 12:00
|
מאיפה באה כזאת שנאה?
האם הסיתו אתכם לשנוא, אן שהסתתם את עצמכם?
אוי ואבוי לנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יש לפנות מיד לבג''ץ בשני נושאים
דרור,
רמת גן,
18/06/04 10:15
|
האחד - לוודא שהממשלה לא נותנת שום התחייבות כספית לפיצויים,ללא שנעשה הליך חקיקתי מתאים לתקצוב הפיצויים.
השני - לברר האם בהקמת יח' הגירוש נחקרים המגוייסים לגבי עמדותיהם הפוליטיות.
ויפה שעה אחת קודם לביצוע הצעדים האלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
רק מילואימניק שמאלניים!
ל"ת
נתי,
18/06/04 10:10
|
|
 |
15.
ויפה שעה אחת קודם
ל"ת
אחותך,
18/06/04 10:10
|
|
 |
14.
ומתי מפנים את מג'דל (אשקלון)?
קווארק,
מג'דל,
18/06/04 10:04
|
גם אני רוצה למעשה דורש שיפנו אותי מרצון מעירי אשקלון שנקראה לפני כן מג'דל. עיר שכל תושביה היו ערבים, עיר שתושביה בשנת 1948-50 גורשו ממנה לעזה. עיר שהיתה ערבית מאות בשנים. ואני גר בה. שרון אנא אל תשכח גם אותי, גם אני רוצה פינוי, ותוחזר העיר לבעליה החוקיים. רק לא הבנתי ,תושבי גוש קטיף גם הם עשו כמוני וגרשו ערבים מעירם ומכפרם ולקחו את ביתם ואת אדמותיהם? אם להם מגיע פינוי הרי שלי על אחת כמה וכמה. ויסגלס בא, שב נדבר על כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yep, you have a problem!
AvnerA,
18/06/04 15:45
|
That's your problem! The Katif people did NOT drive anybody away from anywhere!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני רוצה שיפנו אותי מיפו
אלקטרון,
ת''א הכבושה,
18/06/04 10:45
|
כל היהודים יטרונספרו
טרנספורטים לגרמניה.
גירוש ספרד 2004
איפה לוחמי זכויות האדם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מלחמת אחים
שוקי,
מרכז,
18/06/04 09:57
|
אל דאגה לא יהיה שום פינוי. לפני-כן תפרוץ בארץ מלחמת אחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחים? לא שלי.
ל"ת
שפוי,
18/06/04 13:34
|
|
 |
איך אתה מדבר תרגע ומהר
,
18/06/04 18:48
|
אלה אחים שלך ולא יעזור לך כלום אז תתחיל לאהוב אותם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
300אלף$ למשפחה אין מלחמת אחים
ל"ת
דני,
אין מלחמה!,
18/06/04 11:54
|
|
 |
12.
ויפה שעה אחת קודם!!
ל"ת
איזה כיף!,
18/06/04 09:52
|
|
 |
11.
חסרי אידיאלוגיה...
איציק,
18/06/04 09:48
|
לא חבל לכם על עזה והישובים שמסביבה שיתפנו? אתם ממהרים לתמוך ביציאה מעזה כאילו שזה "יהרג ובל יעבור", הרי הממשלה בכך מבצעת את מדיניות מרצ גרידא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
עד שנה הבאה-תהיה מדינה פלסטיני
ל"ת
עובדה מוגמרת,
18/06/04 09:42
|
|
 |
9.
אולמרט:''תהיה חזרה לגבולות 67
ל"ת
תגובה ל-4,
18/06/04 09:36
|
|
 |
8.
נו שיגיעו כבר!!!
ל"ת
מת להתפנות,
18/06/04 09:35
|
|
 |
7.
הלוואי שיזמנו מילואימניקים
איציק שפיציק,
רמלה א',
18/06/04 09:32
|
אני והחברים שלי מתים שיזמנו אותנו אחרי כל מה שאנחנו רואים בטלווזיה כל נערי הגבעות ההוזים הללו וכל המוזרים עם הפאות והזקנים שמבזבזים את זמן הצבא והמשטרה ושכנראה ששלטון החוק זה דבר נחמד אבל לא חשוב ולא חל עליהם..
רק הכי חשוב שיתנו לנו אלה שלא נשברת בקלות ואנחנו נדאג לפינוי של אוכלי החינם הללו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני רוצה להשתתף בפינוי!!
ל"ת
תל אביבי,
18/06/04 17:04
|
|
 |
פשוט לא יאומן
יעקב,
חדרה,
18/06/04 12:12
|
|
 |
יעקב מחדרה... הצחקת אותי...
ל"ת
אסף,
ב''ש,
18/06/04 14:45
|
|
 |
לגבלס
זולא,
18/06/04 11:09
|
אתה אנטישמי קטן שאני מתערב שלא עושה מילואים כי אחרת היית יודע שלא מסתובבים על הגבעות שאין בגוש קטיף כיוון שזה מישור החוף, שום נערי גבעות עם זקנים ופאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר??
אבישג רביב,
כאן,
18/06/04 11:03
|
מדובר ב מ ו ש בי ם שהוקמו ע"י ממשלת המערך. אנשים הקימו משקים ועובדים קשה עשרות שנים. מה הקשר לגבעות?? חוצמזה - כדאי שתנגב את הריר האנטישמי משפתיך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מעונין להצטרף
חייל,
שרות סדיר,
18/06/04 09:28
|
כך אותי שרון, אני בכייף עושה את זה. יכול להביא עוד חבר'ה מהיחידה שלי. יוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא! קח אותי שרון
איציק שפיציק,
רמלה א,
18/06/04 09:36
|
גם אני והחברים שלי מהמילואים נעשה את העבודה בכיף (משהוא יודע את הכתובת של היחידה?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך אותי אידיוט
שמעון השען,
ת''א הכבושה,
18/06/04 10:06
|
מלשונו של הכותב החייל בשירות סדיר מסעיף 6 משתמע שה"יחידה" שלו ממוקמת כנראה אי שם בבי"ס יסודי בכיתה א'. נשמח אם יחידה חכמה כ"כ תבוא לפנות אותנו. אך כמובן נתנה זאת בכך שיעברו קודם בחינה בלשון בסיסית. מי אמר שכל החכמים בשמאל????? (וכל הכוסיות)???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
חייל,
שרות סדיר,
18/06/04 18:34
|
כמה שאתה צודק בקשר לכוסיות. בחצי שנה שהיינו בחברון, למדנו להעריך את הכוסיות שלכם... ומי אמר שרק השמאל מתנשא....?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עננה שחורה של אוסלו וגוש קטיף
בנצי-א,
ארצינו,
18/06/04 09:22
|
גוש קטיף החוליה החלשה , מקום ראשון שעננה השחורה של אוסלו הארור אמור לנחות עליו טיהור אתני של יהודים לא יעצר שם פרלמנט של האוליגרכיה ביחד עם איחוד האירופאי מחכה רק לביצוע התקדים יהיה פסטיואל :כמה זה טוב ואז יבואו מנות הבאות עד להגשמת חלום הרטוב של הערפד מטוניס עוצו עצה ותופר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיהור אתני של יהודים? נסחפת
ל"ת
ארנון,
18/06/04 12:36
|
|
 |
4.
לא תיהיה היתנתקות
יצחק הנביא,
חיפה,
18/06/04 09:20
|
בתגובתי לגבי מה שמתרחש בתקופה זו במדינה(לפני כשלושה חודשים)כתבתי כי לא תיהיה היתנתקות. מה שיקרה זה ששרון הולך הביתה.לא בשר ולא חלב (בתיקווה שתבינו את הרמז).המהלך הזה יקרה תוך חודשיים ימים. מי שיעלה לשלטון זה יהיה לצערי בינימין נתניהו בתיקווה כי למד מטויות העבר. אחרת למדינת ישראל אין תקומה. וכל זה יקרה אחרי שנקבל סימנים(אני כבר קיבלתי)מלחמת גוג ומגוג. יש צורך לחזור ליהדות ולשורשים שלנו היהודיים, אחרת חלק מהעם יאובד ברעידת אדמה קשה מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
למה לא מילואימניקים ?
טל (מילואימניק),
מרכז,
18/06/04 09:18
|
אני חושב שאת המשימה הזו אין לתת לחיילים סדירים. לא בגלל העניין הטכני או הפיזי, אלא משום שלדעתי, אין להם את החוסן הנפשי הנדרש לכך.
לקחת בחור בן 18 או 19, ולהטיל אותו לתוך המציאות הישראלית הקשה, המורכבת מרגש, פוליטיקה, לאומנות, אידאולוגיה ופקודות היא בלתי אפשרית לחלוטין. העומס הנפשי על בן 18, אשר עדיין גר בבית הוריו, לראות משפחות מוצאות מביתן, הוא אדיר.
תשאלו את החיילים הסדירים שהשתתפו בפינוי ימית על תחושותיהם 22 שנה אחרי הפינוי, ותראו שהפצע הזה לא נרפא.
מילואימניקים - זהו זן אחר לחלוטין. מבוגרים יותר, בעלי שיקול דעת ומחוסנים יותר נפשית. המילואימניק לא רואה את הכל בצבעי שחור או לבן , הוא בשל יותר , אך בשום פנים ואופן, לא מאותגר מטרה פחות מהסדיר.
אני חושב שצריך לבנות את היחידה הזו בקרב מתנדבים מילואימניקים ומקרב יוצאי יחידות עילית ואנשי המשטרה הצבאית, אשר הם בעלי הכשרה לטיפול בהמון, במפגינים ובאלימים. יש לברור אותם היטב וליצור בסיס איתן, נפשי ופיסי שיכול לבצע את המשימה הקשה הזו בצורה הטובה ביותר.
תנו לסדירים להתמודד מול האויבים מסביבנו ומול ההמון הפלסטיני והשאירו את משימות הפנים בידי המשטרה ובידי יחידות המילואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טל, אתה צודק.כל מילה-בסלע!
ל"ת
אמא של חייל,
18/06/04 13:19
|
|
 |
2.
יחידת קלגסים לפינוי בכח
ל"ת
שלומי,
גבעת שמואל,
18/06/04 08:53
|
|
 |
1.
נדמה לי שזה סותר החלטת ממשלה
מלכיאל הקוסם,
ת''א הכבושה,
18/06/04 08:45
|
בכל אופן ניתן ללחץ הפסיכולוגי שמנסים להפעיל כאן העיתונים לעורר בנו גיחוך. אם אפשר להוסיף עוד נקודות ל"לוח הזמנים" הצפוי (שכידוע אושר בממשלה...) : בעוד שבוע - יוכלו פלסטינים לממש מרצון את זכות השיבה שלהם ליפו ולרעננה= ג'ילזון. והחל מחודש אוגוסט: ניתן יהיה לכל יהודי להגר מרצון אל המאדים. אם אפשר גם להוסיף נקודה נוספת ללו"ז: לפני כל שלב ביצוע יערך משאל חברי ליכוד שלפניו יתחייב ראש הממשלה כי יכבד את תוצאותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדרך להחזיר את פנקס המילואים
ישראל מת''א,
ת''א עיר-קודש,
18/06/04 09:24
|
אם רוצים להקים יחידה של זבלים שיקחו אותה למשטרה לא לצבא. אם הצבא יתעסק בחרה הזה אני מחזיר את פנקס המילואים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאה אחוז! צה''ל לא יהיה
אמא של חיילים,
18/06/04 14:31
|
|