 |
21.
אמסטפים טובים
יגאל,
דרום,
11/10/05 18:55
|
כל אחד נרקומן עכשיו אולך לך אם אמסטף בישביל לעשות פוזה מבינים והמניקים ההלו עוסים רושם רע על הכלבים ההלו בגלל זה הנרקומנים לא מטפלים בהם הם נהיים משוגעים וטוקפים אז זה קשור רק רק רק בבעלים אפילו אני מקיר אנשים אם גורים יותר טוקפניים מהריות ממש אמסטפים משוגעים בראש הם טיפלו בהם הרביצו כשה צריך בקיצור חינכו ועכשיו אותם אמסטפים מכונחים ולא יתקרבו בחיים לילד או לאדם זר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הםם.. טף
משה,
השרון,
20/06/04 11:07
|
אמסטף? מעתה אימרו: הםם..טף. אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לכל ה''מבינים''
אורי,
מרכז,
20/06/04 03:40
|
התנהגותו של הכלב תלויה אך ורק בחינוכו בתקופת התבגרותו. כלב פינצ'ר או פודל יכול להיות תוקפני בדיוק כמו כלב אמסטף או רוטווילר, ההבדל היחיד, הן התוצאות הנובאות מתוקפנות זאת. אין אשם הכלב בשום מקרה תקיפה, האשם היחיד הוא בעליו. לכן לפני שאנשים בורים אומרים שיש להוציא מהארץ את הגידול של "כלבי תקיפה", שיחשבו קודם מי האשם האמיתי! האשם היחיד הוא הבעלים, וצריך לצאת חוק אשר ע"פ יקבע מי מסוגל לגדל כלב מסוג זה אך לא לאסור את גידולו! כמה שכואב לי מותה של אביבית גנון, ואני מצטער על כאבה של המשפחה, היחיד אשר אשם במותה הוא האב, ולא אף אחד אחר, במיוחד לא הכלב! האב הכה את הכלב והתעלל בו, וקבע את אופיו האלים של הכלב, אשר היה יכול להיות עדין ככל כלב אחר. כמה שכאב לי על האם ועל האב, אך יש להעמיד את האב לדין, כי אם דבר זה לא יעשה מקרים קשים אלו יחזרו על עצמם. ושמם הטוב של הכלבים יהרס, יותר ממה שהוא הושחט עד כה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עבור אורי
סטודנט,
רעננה,
20/06/04 05:17
|
האמסטף הינו כלב לא יציב ולא מאוזן גנטית והדברים ידועים למגדלים מקצועיים. אם תתיחס לאופן שבו פותחו כלבים אלו (הכולל המתת אלפי גורים שהראו אופי "ידידותי" מדי במשך דורות), תבין שהגנטיקה היא מעל החינוך. לכלב שיקול דעת לכל היותר של ילד קטן (אולי אף פחות אצל כלבים מסוג זה שהינם בעלי אינסטינקטים חדים מאוד וסף גירוי נמוך) ולא יעלה על הדעת לקחת סיכון איתם גם אם רוב הזמן הם שקטים ונינוחים (הרי מספיקה רק פעם אחת של שיקול מוטעה ו...) מפתחי גזע דואגים תמיד לקביעת האופי באותה מידה שקבעו את כוחו הפיזי של כלב זה. כך עם כל אלפי גזעי הכלבים בהתאם לצרכים. לחינוך תפקיד משני ואתה מייחס לו יותר מדי חשיבות. כלבי לברדור או ניופאונדלנד קופצים למים בהתלהבות, לא כי "חונכו" לכך, אלא כי הורבעו בסלקציה על פני דורות לחיזוק תכונה זו. לא בכדי בוחרים גזעים ספציפיים לתפקידים שונים (גישוש,נחיה,הצלה, ציד, ספורט ועוד). לו היית צודק היה ניתן לאלף ביעילות זהה כל כלב לכל תפקיד ולא כך הדבר. כלבי הקרבות של קורדובה פותחו להיות תוקפנים מאוד עד כי לא ניתן היה לזווג בין הזכר והנקבה והגזע לבסוף נכחד. אין זה מצב טבעי, וגם עם האמסטף נעשו טעויות. אין ספק כי אין להאשים את הכלב, אלא את בני האדם שפיתחו כלבים אלה למטרות שליליות ואח"כ מנסים "להסב" אותם לכלבי משפחה חביבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לגדל ילדים זה יותר אחריות מכלב
משה,
חומש,
20/06/04 01:58
|
כמה פעמים עברת ברמזור אדום והילד שלך ישב לא חגור מאחור, או לחילופין מתי לאחרונה נתת את המפתחות לילדך בליל שבת וישבת ערה עד שהוא חזר (או לא)!! הנקודה היא שבני אדם יכולים להזיק יותר מכלבים ועדיין אין חוק נגד גידול ילדים וגם לא צריך לעשות שום מבחן כדי להיות הורה! אז דחיל רבק - אולי תדברו על עישון שמפיל אלפי חללים כל שנה, או על תאונות דרכים ( רק כ600 הרוגים), או על פשיעה וכו'. ההתעסקות המוגברת עם המקרה הזה (שאני גם חושב שהוא חמור) מעידה על חברה לא בריאה שמנסה לטפל בחום עם אופטלגין במקום לגלות איפה מתחילות בעיות שלנו כחברה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
נו מה יהיה?!
ל"ת
אבי,
20/06/04 00:35
|
|
 |
16.
פתרון לאמסטפים ובעליהם
דוגלי,
20/06/04 00:08
|
לאסוף את האמסטפים, הרוטוילרים והפיטבולים ולשלוח אותם לשמירה על תעלת ציר פילדלפי (קשורים אך ללא מחסום). הבעלים המעוניינים להשאר עם כלביהם יגוייסו למילואים חודש בשנה.
בינתיים יש לחלק את הכלבים לחברי הכנסת-רוטוילר לחברי הקואליציה, אמסטף לאופוזיציה ופיטבול למתלבטים. תוך חודש היה נחקק החוק הנדרש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
להעיף את האמסטפים מהארץ....
אני,
שפלה,
19/06/04 23:03
|
לדעתי צריך להעיף אותם מארץ...זו סכנת נפשות!!!!!!!!!!!וכל מי שמגדל אמסטף שיחשוב טוב טוב לפני שהוא מגדל אותו ואם הוא בכל זאת לוקח את האחריות אז שידע איך לשמור עליו ולא לשחרר אותו מתי שכבר אין לו כוח לגדל אותו, זה מסכן את כלל הציבור ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
סכנת האמסטף
חגית,
נס-ציונה,
19/06/04 22:39
|
להוציא חוק דחוף !!! אין להחזיק או לגדל כלבים מסוג זה בבית. גם אם נראה שהם נחמדים. לתת דוחות ועונשים גבוהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יש לגייס את כלבי האמסטף שישמרו
בינה,
צפון,
19/06/04 22:37
|
על הגבול, ואז הם יועילו ילא יצטרכו להרדימם. במקום ישוב אסור להחזיק בהם ולא חשוב כמה הם "חמודים".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
תגובה ל 4 .צודקת .מגיע לו מוות
אורי,
טירת הכרמל,
19/06/04 22:21
|
נניח שאת צודקת.אבל יש במדינה חוק.כלב חייב להיות עם מחסום לפיו וקשור ברצועה. על אותו משקל אם תלבשי מיני נועז מגיע לך אונס.ותחשבי על זה פוסטמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמוק חסר השכלה
אורי,
מרכז,
20/06/04 04:48
|
בעלים אשר להם כלב חייבים דבר ראשון להוציא אותו ברצועה בלבד! אך מי יוציא ברצועה כלב רחוב מסכן שאנשים עילגים כמוך זרקו לרחוב בשל חוסר רחמים?! אדם אשר פגע בבעל חיים עונשו בא עליו, וטוב שכך! איש אשר דורס חתולים או מכה כלבים לשם הנאה יבוא היום וגם יפגע באדם לשם הנאה! ודעתך הבורה אשר אומרת שאישה אשר הולכת עם חצאית עונשה הוא אונס, היא תוצאה של כסילות, חינוך רשלני ושבוניזם מדהים! אני מאחל לך רק דבר אחד: שתיכנס לכלא ושם יאנסו אותך סוטי מין בעלי כלבים חברותיים! שמוק חסר השכלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כלבי אגו מסוכנים כאופנוע 200 ק
כלבן,
19/06/04 22:21
|
|
 |
10.
זה לא רק הנשיכות
קונפוציוס,
מרכז,
19/06/04 21:48
|
ומה עם הנביחות המטורפות סביב השעון? ומה עם צואת הכלבים שממלאת את הרחובות? ובנוסף לכך התקיפות והנשיכות! היחידים שמתייחסים לכלבים כפי שמגיע להם הם הקוריאנים. הם מבשלים אותם! עם הרבה שום! כך צריך לעשות גם אצלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי....
לברדור,
20/06/04 03:18
|
יותר טוב, שנכלא אותך....וברגע הנכון נשפד אותך...ונמכור אותך בלאפה....אבל כנראה שאף 1 לא יקנה....כי אתה מגעיל!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אביבית גנון - כמה כמוך עוד....
השכן,
19/06/04 21:42
|
|
 |
8.
זה לא הכלבים - זה הבעלים!
נעמי,
ר''ג,
19/06/04 20:56
|
ארסים שנהנים להשליט טרור. ויסלחו לי המיעוט האחר! אבל באמתנמאס לראות כלבים חופשיים שהבעלים אומרים " הוא לא עושה כלום".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביטוח
נילי,
תח אביב,
20/06/04 00:06
|
את כל כך צודקת, הארסים מסתובבים עם הכלבים האלו כי אינם יכולים לשאת נשק, אז הם"נושאים כלב" מי שרוצה להחזיק את הרןצח בביתו שירכוש פוליסת ביטוח שמנה, ויקבל רשיון מיוחד מהרשויות. אנשים כמו אבי הילדה שנטרפה צריכים לשבת בבית סוהר על הריגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלב תקיפה=אקדח על 4 רגלים
יעקב,
19/06/04 23:02
|
אנשים שאינם רשאים לשאת נשק ואו אנשים החשים שהם חסרי הגנה, כלבי התקיפה משמשים להם פתרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלים כדרבנות
אלי,
19/06/04 21:36
|
הוצאת לי את המילים מהפה. אבל אני לא מבדיל בין "ארסים" ל"מיעוט האחר"ץ רוצים כלב? תשאירו אותו בחצר שלכם ושיחרבן גם אצלכם ולא בחצרות של אנשים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
למתחסדים בשם הטורפים-
זעקי ארץ אהובה,
19/06/04 20:46
|
חיה היא חיה. יש לכבדה ויש להיזהר מפניה. ילדים נוהגים כילדים, וצריך לשמור עליהם, גם אם הם שוגים או מתנהגים בפראות. יש כאן אנשים משובשים החושבים שלכלבים יש יותר זכויות מאשר לילדים. כל השוויצרים הללו שכלבי המוות שלהם עדיין לא חשפו את אופיים, צריכים לברך על כך שזה עוד לא קרה להם, ולא להשתחץ כאן כאילו הם חכמים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם ...
אייל,
ת''א,
20/06/04 03:59
|
וגם יש מטומטמים כמוך שחושבים שהם יודעים מי מתחסד ומי לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הכל בגלל
צחי,
חולון,
19/06/04 20:43
|
דבריו היקרים והלא אחראים של הוטרינר העירוני של תל-אביב אתמול בטלווזיה! אנשים בגללו התחילו לזרוק אמסטפים לרחובות,עכשיו יש מלא אמסטפים משוטטים,עזובים,מבולבלים ובעיקר לחוצים ועצובים! איך אנשים רעים לקחו גזע שלם והרסו אותו,איך עם חכם כמו העם היהיודי לא מסוגל להסתכל בבקבוק ולא מה שבתוכו! אנשים רעים הרסו את הכלבים האלו! יש לי שנאוצר ואם הייתי חרא של בנאדם(כמו אלו שהתעללו באמסטפים שלהם ושיגעו אותם והרסו אותם)גם הוא יכל להיות תוקפני! אבל הכלב בשבילי הוא חבר ולכן הוא רגוע וטובכמו האמסטפים של חברים שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש !
בר,
ים,
19/06/04 22:44
|
|
 |
בוא תסביר את זה לאמא של אביבית
ל"ת
אנגליה לא טועה,
19/06/04 21:47
|
|
 |
זו התגובה הכי מטומטמת שקראתי
ל"ת
u,
u,
19/06/04 21:30
|
|
 |
ממש לא!!!!! הוא צודק
מירב,
19/06/04 22:36
|
מעוותים את אופיו של הגזע בגלל חינוך לקוי של בעלים שלא יודעים לגדל כלבים...... מה שאני עברתי בסופ"ש האחרון בגלל השתלחויות חסרי רסן של התקשורת-היה ממש סיכון נפש-שלי ולא מכלבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
רצח אופי
א,
19/06/04 20:32
|
עזבו כבר את כלבי האמסטף, הם כלבים טובים ונחמדים לבני אדם, ואני מדברת מנסיון של גידול שניים כאלה בבית ומהיכרות עם אנשים שמגדלים את הכלבים הנהדרים האלה באהבה רבה, העניין הוא, שמי שלוקח על עצמו גידול כלב כזה, שהוא כלב חזק, צריך לדאוג לחינוך מאוד טוב שלו ולהשקיע בכלב, כשאנשים לא עושים דברים כאלה ולוקחים את הכלב כי בא להם "כלב שמירה" אלה התוצאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיתרון הסופי
איציק,
19/06/04 23:05
|
זה בכלל לא משנה סוג הכלב כולם צריכים להיות עם מחסום ורצועה ועם שקית נילון לצואה שלהם כך לא תהיה בעיה לאף אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הילד לא התגרה?
baka-kaana.tk,
אילת,
19/06/04 20:32
|
עם כל הכבוד, אפילו אם הילד אמר שהוא לא התגרה - עם הילדים של היום, שגודלים ונעשים להיות מניאקים מרגע לרגע אני בטוחה שהילד התגרה בו. אולי לא עכשיו, אולי לפני כמה ימים, שבועות או חודשים - כלבים זוכרים הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילד אשם כמובן.
עמי,
בנימין,
20/06/04 10:38
|
אם ניתן להאשים מישהו, העיקר שזה לא יהיה הכלב המסכן. זה מזכיר לי את הגישה של השמאלנים בארץ. הם לא יצדיקו פיגוע טרור שיעשו הערבים, אבל תמיד יהיו כמה שמאלנים מטומטמים שיסבירו לנו (בתגובות באינטרנט, כמובן) למה המחבל עשה את זה. כי הם תחת כיבוש, כי האחיין של דוד של סבתא שלו נפגע ע"י צהל, ועוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה נהרוג עכשיו את הילדים ?
בר,
ים,
19/06/04 22:45
|
או שטולי נרדים אותם ונשלח אותם למכלאת ילדים עירונית לבל יציקו לכלבים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
א,
דרום,
19/06/04 22:03
|
הילדה מתה. זה משנה מה היה בעבר?! יש להרחיק את הכלבים האלה מקרבת ילדים "מניאקים", בעיקר בגלל גישות כשלך. המחזיקים בהם ללא ידע - הם ה"מניאקים".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אביבית היתה שקטה ומקסימה
השכן שלה,
19/06/04 21:50
|
|
 |
סהרורית
ל"ת
רוטווילר,
19/06/04 20:42
|
|
 |
3.
חייבים לעשות עם זה משהו
אגב,
19/06/04 20:16
|
אני באמת מאמין בזכויות בעלי החיים, אבל קורים יותר מדי מקרים כאלה, ואני לא מאמין שהילד בן ה6 התגרה באמסטף... אז חייבים לעשות משהו בנידון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לא יודעת
שירלי,
תל אביב,
19/06/04 20:10
|
תשמעו! אני חושבת שלכלבים הללו יש סיבה. לכל זוג עיניים יש נשמה, וזה גם לבעלי חיים לבני אדם! אני חושבת, שלא יודעים מה עושים לכלבים! שמענו שהמשפחה של הילדה שמתה, הרביצו לכלב, והתעללו בו. אז עכשיו מבינים! אם היו עושים לכם משהו, הייתם נוקמים! וזה מה שקרה! תלמדו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
תום וילדאו,
באר שבע,
17/10/05 16:34
|
אוקיי.. תגובה זאת מיועדת לאנשים שחושבים שהילדים אשמים . אז גם אני אוהבת כלבים , ומגינה על זכויות בעלי החיים , אז גם אני מכירה כלבים מסוג שיצא עלייו שם רע אבל כלבים נחמדים.. כגון בוקסר רוטווילר ועוד.. אבל בכל אופן.. הילדים לא אשמים.. גם אם הילד התגרה (מה שלא נראה לי שקרה) התוצאה לא תוצאה שהיתה נגרמת אילו הכלב היה מחונך כמו שצריך ולא היה נלקח ללא ידיעתם של הבעלים על עברו . לכל מי שחושב שהילדים ''התגרו'' , מרוב המקרים שקרו , אני לא חושבת שכבר אפשר להגיד שהילדים הם האשמים , מה , כל המיקרים הם מהסיבה שהילדים התגרו?.. אני לא חושבת כך.. למשל אם ילד היה מתגרה בכלב כמו לברדור , הדבר הכי גרוע שהיה קורה זה נשיכה... אבל תראו את התוצאה הכי גרועה שיכולה לקרות עם אמספף שכזה שנלקח ללא ידיעת עברו.. הריגה , ר-צ-ח!! לבעלי האמסטפים , תחשבו על זה לפני שאתם מגיבים תגובות אידיוטיות.. אל תהיו חכמים גדולים באינטרנט.. לכו ותסבירו את זה להורים של הילדים שנרצחו עליידי אמסטפים.. לפני שתקחו אמסטף.. תוודו את עברו. עצה חשובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי של תירוץ !
בר,
ים,
19/06/04 22:48
|
|
 |
זה בכלל לא משנה
דרור,
19/06/04 20:29
|
הכלבים האלה מסוכנים - וזה בכלל לא משנה אם זה בגלל שהרביצו לו או בגלל שאילפו אותו לתקוף או מסיבה אחרת.
אם כלב כזה יפצע או יהרוג את הילדים שלך - חלילה - אני בטוח שגם אותך לא תעניין הסיבה.
צריך להפסיק מיידית גידול כלבים מסוכנים - נקודה.
וכל ההסברים לא חשובים וגם לא מעניינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכימה עם דרור בהחלט
תום וילדאו,
באר שבע,
17/10/05 16:37
|
אני מסכימה עם התגובה החכמה של דרור.. הכלבים האלו חמודים נחמדים ועליזים לאנשים , עד שמגיע הגרע שנכנס בהם ה''שד הרע''... ואם זה קורה אצלם לעיתים קרובות.. אז יותר כדאי שירדימו אותם .. סליחה לאוהבים של האמסטפים .. אבל זה הפתרון היחידי... אם לא נעשה משהו , מקרים כאלו ירבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין את התחת שלי
קובי לויט,
בני ברק,
19/06/04 20:27
|
ממש, ממש, אבל ממש לא מעניין אותי מה הסיבות (לגל הנוכחי) של ריבוי הנשיכות. ארור המחשיב את חיי הכלבים יותר מחיי הילדים (וגם המבוגרים). בני אדם חשובים יותר מבעלי חיים, קל וחומר מחיות רעות וטורפות כמו הכלבים הארורים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אין זכות קיום לכלבים!!!
ל"ת
איציק,
צפון,
19/06/04 19:57
|
|
 |
אין גבול לטמטום
אייל ג.,
ת''א,
20/06/04 03:57
|
אחרי התגובה שכתבת כאן אולי אין זכות קיום למטומטמים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
משה,
20/06/04 00:48
|
|
 |
אתה פשוט איש טיפש
ל"ת
אוהב כלבים,
19/06/04 23:12
|
|
 |
ל r, r, הייתי מציע לך לשתוק
רן,
19/06/04 22:50
|
|
 |
תגובה
דודי,
19/06/04 22:37
|
|
 |
זכות קיום לכלבים?? לאו דוקא
אני,
צפון,
19/06/04 22:02
|
אדם שאינו אוהב חיותכלבים בודאי אינו אוהב בני אדם, לדעתי לאותו אדם אין זכות קיום. כלב מתנהג עפ"י החינוך אותו הוא מקבל, לצערי יש כאלה המחנכים כלב לתקיפה וזו התוצאה, מי שצריך להענש זה אותם בעלים תוקפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והכלב ?
בר,
ים,
19/06/04 22:50
|
מגיע לו גם דגני בוקר עם חלב לציחצוח שיניו מדם הילדה שזועק משמים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-1
ירדן,
19/06/04 20:35
|
|
 |
אין שכל, אין דאגות
מאיר,
19/06/04 20:34
|
אולי נכחיד את כל החיות? בכל מקרה הם תופסות לנו מקום !!!!
תגיד אין לך שכל?! פשוט צריך ללמוד להתנהג איתם ולרסן אותם. זנים שידועים כתוקפנים יש לרסן ואף לא לאשר גידול ביתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון טוב מאיר
r,
r,
19/06/04 21:31
|
|
 |
איזה אפס אתה !!!
ל"ת
לברדור,
20/06/04 03:21
|
|
 |
הייתי מציע לך לשתוק
רן,
19/06/04 22:49
|
|