 |
68.
אמסטף ושלטון החוק מפחידים אותי
ל"ת
המזהיר,
ארצינו,
20/06/04 21:02
|
|
 |
67.
מי צריך בכלל יועץ משפטי
נועם,
שדרות,
20/06/04 19:30
|
אם בכל פעם שלא מוצא חן בעיניו דבר מיד יוסקה שריד עותר . אפ כך אני שואל בכלל בשבל מה צריך יועץ משפטי, בכל פרשה מהמשטרה לבג"ץ, כך נחסוך מליונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
52 צודק במאה אחוז.
אפרת,
20/06/04 12:47
|
עצוב מאוד להודות בכך. הפרקליטות הפכה לשלוחה של אינטרסנטים ורודפי אנשי ימין. המציאות הזו מרה עבור כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
על שריד לעתור לבגץ להדיח ארבל
צדק החוק,
משטרה,
20/06/04 12:11
|
מהעליון למה הוא לא מיתייחס לכל האישומים שהתפרסמו עליה ולא דורש חקירה על ארבל. ברק בייניש לפיד בושה שריד לך הביתה צבוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
יש לטהר את קודש הקודשים.
הדר,
דרום,
20/06/04 11:48
|
שריד, אין כאן שיקולים זרים, אלא הנמקה מדוע עליו לדחות את החלטתה השניה של ארבל. הדגש הוא על הנמקה. נשיא המדינה צדק באומרו שמזוז - האיש האמיץ והישר - נגע בקודש הקודשים וזעק שהוא הוטמא ויש לטהרו. אכן קודש הקודשים של מדינת ישראל נטמא ע"י ארבל, ומסוכן מאוד שהיא תמשיך לשבת על הכסא המסמל את הזכות והטוהר.
שריד וכבל הציגו את הבגצי"ם שלהם משיקולים זרים, לא מזוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
חשבתי שאני לא מבינה את החדשות
בטי,
20/06/04 11:41
|
האם כאשר ראש הממשלה "מסדר עסקאות לחברים" , מקבל שוחד עקיף באמצעות בנו בעבודות מפוברקות ומורה על שתיקה בחקירות (והס מלהזכיר דרך הבחרו של בנו השני לח"כ בליכוד ) זאת תפירת תיק של הפרקליטות???? תודה למר מזוז שעזר לי להבין הכל.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
הפעם שריד צודק !
אא,
20/06/04 11:31
|
מה לעשות - לפעמים גם שריד צודק. אין לי מושג אם לאחר העמדה לדין שרון ואו גלעד היו מורשעים בדין, ויתכן שבאמת היו מזוכים מחמת הספק, אך להגיד שאין כאן "קייס" - זה מעיד על מגמה.
בכלל - יועץ משפטי לממשלה צריך לעסוק בייעוץ משפטי לממשלה, וכפל התפקידים שלו (הוא גם מעל התובע הראשי) גורם לקונפליקטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
יוסי שריד צודק, הוא רק התבלבל
יוסי,
20/06/04 11:30
|
קצת בשמות. מי שמסמן מטרה ומי שעוקב בדבקות אחרי אנשים זה בדרך כלל הוא והחברים שלו. לאיזה חבורה אני מתכוון? אני מתכוון לכל אלה שהם סובלניים ורודפי צדק כלפי חוץ אבל מאוד קנאיים ותוקפניים כלפי מי שחולק עליהם באיזה שהוא נושא. כן. ארבל סימנה את שרון מזמן והתלבשה עליו כמו קרציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
כתב האישום - תירוץ להפיל שלטון
אבי,
חיפה,
20/06/04 11:27
|
שוכחים את העיקר - הפלת שלטון דמוקרטי באמצעות כתב אישום מפברק! זאת הפגיע החמורה ואליה יש להתיחס!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
צודקים כי צריך צדק לכולם
ל"ת
יציבות=חוק וסדר,
אבן היסוד,
20/06/04 11:26
|
|
 |
58.
האםיש קשר בין המילים
ל"ת
תם.. מטומטם?,
שאלה ב זוז,
20/06/04 11:25
|
|
 |
57.
אלף בארות לא יספיקו
אשר,
חיפה,
20/06/04 11:20
|
אלף בארות לא יספיקו למילוי הטומאה והרפש שהטילו במזוז - מה לעשות שלא נמצאו מספיק ראיות - למרות המיליונים. לארבל אין מה להלין אלא על עצמה. שלי היקרה - בראיון מזעזע וחד צדדי שעוד ילמד בבתיה"ס לתקשורת עשית במזוז ככל העולה על רוחך , וקרמניצר בהופעה רקובה מעיד שבחרותו מביישת את נעוריו. היריעה תקצר מלספר את כל הענין , ולמרות שאיני ימני או ליכודניק - המקרה פשוט מזעזע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
רדיפת-בצע
פקק-תנואה,
קריאת-ביאליק,
20/06/04 11:19
|
מזוז-היהצריך-להגיד-לשרון-ואפל-להשקיע-את-כספם-העצום-בפרויקטים-כמו-תעלת-הימי-ופרויקטים-גדולים-נוספים-מאחר-ושרון-ואפל-הם-ציוניםי-וצא-מהעסק-הזה-רדיפה-אחרי-כסף-בלבד-וראש-ממשלה-הוא-לא-עסקן-לכן-כל-העסק-מסריח-עים-שרון-רוצה-להיות-עסקן-בנין-שיפרוש-מהפוליטיקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ארבל לא התעקשה על ברק
יאיר,
20/06/04 11:04
|
האפליה, השחיתות ומשוא הפנים הוא בכך שארבל התמקדה בחקירת אישים מהימין והיתה סלחנית לגבי אהוד ברק, למשל. על פניהן, עבירות חוק הבחירות של ברק אינן נופלות בחומרתן, ואולי חמורות יותר מאלו המיוחסות לשרון בתיק סיריל קרן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
עתירה צבועה של עותרים צבועים
חשוך ימי בינימי,
20/06/04 11:00
|
אילו העתירה הייתה מוגשת ממניעים טהורים ובנקיון כפיים היא הייתה צריכה להיות מנוסחת אחרת. דהיינו, על העותרים היה לדרוש מבג"ץ לבחור אחת משתי אפשרויות. או לבטל את החלטת מזוז ולבדוק את מניעיה, כפי שדורשים העותרים ולחילופין, אם העתירה הזו נדחית, לבקש מבג"ץ להורות על חקירת ההליך שהוביל להמלצת הפרקליטות נגד שרון ולחקור גם את התנהלותה של עדנה ארבל בפרשה. כמובן שעד אז עדנה ארבל חייבת להיות מושעית מביהמ"ש העליון.
אבל העתירה מכוונת רק לצד אחד - הגשת כתב אישום נגד שרון. זה כל מה שמעניין אותם ולא מה באמת היה וכיצד באמת התנהל הליך החקירה.
וכדי להסיר מעצמי לזות שפתיים אדגיש: אינני יודע אם שרון לקח או לא לקח שוחד. אני יודע מהתקשורת שיש המלצה של הפרקליטות להעמידו לדין ויש החלטת היועץ המשפטי לסגור את התיק והאשמות שצוטטו בשמו שעדנה ארבל תפרה את התיק לשרון בתפרים גסים. איך שלא נהפוך בדברים, המסקנה היא שאו שיש לנו יועץ משפטי לא מקצועי (שלא לומר מושחת) שסוגר תיק לראש ממשלה מושחת מנימוקים לא מקצועיים (שלא לומר זרים), אוא שיש לנו שופטת בבית המשפט העליון שהייתה פרקליטה מושחתת שרדפה אנשי ציבור על פי שיוכם הפוליטי ותפרה להם תיקים כדי להדיחם מעמדות הכוח שהחזיקו בהם. אי אפשר לספק זה להוסיף ולכרסם באווירה הציבורית שלנו ולכן יש לחקור את הדברים. אלא שלא לזאת מכוונת העתירה. העותרים מבקשים רק דבר אחד - להגיש כתב אישום נגד שרון וחסל.
לזה קוראים בעברית צחה: צביעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ומה עם תיקי האזרח הפשוט
פרחיה,
20/06/04 10:59
|
מאז שמר מזוז התרווח בכורסתו החדשה הוא עסק בשקידה בסגירת תיקים של בכירי ציבור, בהם יור הכנסת וסגן ראש הממשלה, ועתה השליך לפח האשפה גם את תיקו הפלילי של ראש הממשלה. בדוח העלוב שפרסם, וכל מי שיודע קרוא מוזמן להתרשם מדלות החומר במו עיניו, הוא מרבה לציין שהחוק אינו מפלה בין בכיר לזוטר, בין איש ציבור לאדם פרטי. שאלתי, אולי שמע מי מהקוראים על תיקים שנסגרו בהם הנאשם אינו איש ציבור אלא אזרח מהשורה, שהוחלט לנהוג גם בו לפנים משורת הדין. לדעתי, כמי שחרדה לשלום הדמוקרטיה , חשוב יותר למצות את הדין עם בכירים ונבחרי ציבור, בפרט אלו שגורלנו בידם, לשבט או לחסד, מאשר לרדוף עד חורמה אנשים קשי יום שחטאו בשווי פרוטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
יצר ההרס של עדנה ארבל
אלטלנה,
חובה לקרוא,
20/06/04 10:42
|
שריד וכבל, מהמומחים הגדולים בעולם למשפט פלילי וציבורי, קובעים נחרצות כי חוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה הינה בבחינת מסכתות של שקרים ועלילות. ארבל ול"ו צדיקיה בפרקליטות, מאידך, מדייקים להפליא בכל טענותיהם. זוהי דמגוגיה, רשעות ודמוניציזה של מערכת המשפט. הקליקה של ארבל, שכוללת בתוכה את דורית בייניש, אפרת ברזילי, עיתונאים ושאר מיני עשבים שוטים, מנסה למנוע מאנשי ימין להוות חלק אינטגראלי ממוקדי קבלת ההחלטות במדינה, באוסף תמוה של החלטות שעיקרן הפרדה בין דם לדם. פרופ' יעקב נאמן, השרים צחי הנגבי ואהוד אולמרט, יו" ר הכנסת רובי רבלין ואחרים - הם רק קומץ מנפגעי להיטותה של ארבל לזרוע דיס אינפורמציה בציבור בכל הקשור לחשדות פליליים, שלא הוכחו, כנגד אנשי ימין. התקשורת החד צדדית במדינת ישראל הפכה את מני מזוז מרגע קבלת ההחלטה בעניין האי היווני למוקצה מחמת מיאוס. זוהי המשך ההסתה והתרת דמם של מתנגדיה של עדנה ארבל. כפי שנעשה לאליקים רובינשטיין ולקודמיו - כך יעשה גם למני מזוז. הכל כשר בדרך להפיכת משאלת הלב ל"ראיות מוצקות".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק באופן עקרוני
רועי מלכה,
ב"ש,
20/06/04 12:54
|
אני מסכים בכל הקשור לרדיפת אנשי ימין, אך לא כולם צדיקים תמימים כפי שאתה מנסה להציגם. דודי אפל הוא לא טלית שכולה תכלת. אז יכול מאוד להיות שלארבל יש "אובר מוטיבציה" כאשר זה מגיע לאנשי ימין, אך לא צריך להגזים ולהוציא את כולם זכאים בדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נפלת על הראש???
שלומית,
20/06/04 12:48
|
אפשר לחשוב שאנשי הימין צדיקים תמימים. לפי דבריך, הרי שדודי אפל הוא בכלל מלאך מגן עדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אחריות מנסטריאלית של לפיד
תומך שינוי,
20/06/04 10:41
|
כמצביע שינוי וכחרד לשלטון החוק אני פונה לשר המשפטים מר לפיד .החלטת מזוז בה הוא מבטל למעשה את עבירת השוחד והשתלחותו חסרת הרסן ובלתי מאוזנת בפרקליטות ומשחרר את הקשר הון ושלטון וגם את לוויתני הפשע לפרץ של שחיתות שישטף בעתיד המדינה.מר לפיד אינך יוכל לטמון את ראשך בחול כבת יענה ולטייח את הנזק הכבד שנגרם לשלטון החוק במדינה ואם כל ההשלכות לעצם קיומה של המדינה .דע לך רוב מצביעי שינוי עשו כך עקב הסלידה שחשו לגבי השחיתות הן של השמאל והן של הימין .אני משכונע שבג"צ יחזיר את התיק ליועמ"ש ע"מ שיכין שעורי בית ויבוא עם החלטה מנומקת מאוזנת וסבירה יותר בג"צ לא יתן הכשר לשחיתותלפיד תצא גדול אם תערוך בדיקה יסודית בהתנהלות העיננים הן בפרקליטות והן אצל היועמ"ש.לא תוכל לטייח אולפייס לא מדובר בסכסכוך פרסוןנלי בלבד אלא במשהו עמוק יותר ומסוכן לשלטון החוק במדינה ולעצם קיום המדינה.כמו כן ממליץ בפניך מר לפיד למנות פרקליט מדינה שיאזן את היועמ"ש הבלתי מאוזן שמנית אתה ולא לאפשר למזוז למנות פרקליט כלבבו.בכל אופן מר לפיד עצתי לך לא לטייח ולנקוט בצעדים נדרשים לטפל בכשלים שהתגלעו .הרבה ממצביעי שינוי בוחנים אותך כיצד תטפל בפרשיה זו .זוהי שעת מבחן לעצם מעמדה של תנועת שינוי תחשוב על זהב מר לפיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הון ושלטון
נופר,
פרדס חנה,
20/06/04 10:40
|
לאיתן כבל ויוסי שריד, כל הכבוד על הניסיון להצלת מערכת השיפוט שלנו שנראה לי שמר מזוז היקר אינו מבין את חומרת מעשיו. מה בדיוק מר מזוז ביקש , שתהינה ראיות כתובות ומסודרות על מנת להבין שהכסף התקבל על מנת לקבל לתת תמורה? אני בהחלט לא יודעת אם הגב' ארבל לא סימנה מטרה, ואולי מסמנים מטרות גם בדרגים אחרים, אולם לגופו של עניין , מזוז היה צריך להביא את ההליך להשלמתו על ידי בית המשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
השמאל שלנו
adinaf1,
20/06/04 10:36
|
יש בהם בשמאלנים משהו מתנשא,יהיר,ורע לב. הם שונאים את הימין, אבל עוד יותר שונאים אחד את השני. יוסי שריד לא היה וגם לא יהיה דוגמא לניקיון כפיים, ועל מר כבל הנכבד בכלל אין מה לדבר. תנו להם להתבשל במיץ של עצמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שריד הוא חתיאר ולא יותר
ליאת,
צפון,
20/06/04 10:46
|
מה יש לו לעשות כבר. חתיארים מנהלים את המדינה ושריד הוא אחד מהתרחים האלה. חוץ מכמה חסידים שוטים הוא רק מבזה את השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
תירגעו, בג''ץ לא יקבל את העתירה
מקור יודע דבר,
20/06/04 10:34
|
הם לא יפתחו תיבת פנדורה נוספת. מה גם שבעצם קבלת העתירה הם יגרמו אי נוחות מוחלטת לארבל וגם יפתחו ויכוח ציבורי נוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מדוע שריד הוא איש עלוב נפש
מתתיהו,
20/06/04 10:24
|
כי הוא תמיד יחבור נגד שרון. האפשרות שארבל לא בסדר פשוט לא יעלה על הדעת, מזוז כמובן טועה כי הוא בעד שרון. שריד עלוב נפש תהיה מאוזן ! אני האזרח ממן אותך. תן תמורה מינימלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח ימני
בטי,
20/06/04 11:33
|
אתה גם ממן את ח"כ חזן, גמליאלי וכו' - זוכר?
ולגבי תיק שרון - האם באמת אתה מאמין שזאת אך ורק מזימה של הפרקליטות??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואווו!! כמה שאתה מטומטם!!
המום,
20/06/04 10:37
|
יש אנשים שפשוט לא ראויים להיות אזרחים, כנראה שאתה אחד מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמנם המום?
תגובה לתגובה,
דרום,
20/06/04 11:29
|
יש אנשים שאינם מתאימים להיות אזרחים? זוהי תגובה המתאימה לשריד , כאשר אין לו מה להגיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
על לפיד להתפטר ולהציל את שינוי
מצביע של שינוי,
נוף-ים,
20/06/04 09:57
|
הגיבוי הגורף שנתן שר המשפטים למזוז - מעורר חלחלה. הנשיא שנסחף כבר השלים וקבע כי "מזוז גילה דופי" במערכת המשפטית המגינה עליזו, האזרחים, מפני המלתעות הטורפות של בעלי ההון ונבחרי הציבור.
לפיד נכשל לאורך כל הדרך של השתלשלות הפרשה השערורייתית הזאת והוא יקבור את שינוי שבע אמות באדמת בטונית. מדהים היה לראות שר משפטים השוכח את עמדתו כמפקח כללי - ולא בולם את מזוז, אפילו לא בהערה נוקבת אחת, על שאינו מבין כלל את מהות תפקידו. אילו עשה לפחות את זה הייתי אומר, דייני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
ניסיון לשוחד היה-תמורה לא!
רוחמה,
חיפה,
20/06/04 09:46
|
כולם מדברים על שוחד, אף אחד לא מדבר על תמורה! וזאת מסיבה פשוטה: ארבל חיפשה בנרות ולא מצאה כל תמורה. להיפך, שרון במספר פעמים פעל נגד האינטרסים של אפל. אבל כמובן שנקודה זאת נדחקה לפינה ואף אחד משוחרי הטרף השמאלנים לא מעלה. האמת היא פשוטה. דוד אפל כנראה רצה לצפר את השרונים כדי להשיג טובות הנאה, אבל לא התנה את הצופרים בטובות הנאה. השרונים לקחו בלי לשאול יותר מידי שאלות(נותנים?-תיקח) , לא ראו זאת בתור שוחד ולא סיפקו שום סחורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שריד- הישראלי המכוער תרתי משמע
עופר,
חיפה,
20/06/04 09:42
|
בניגוד לדימוי שיצא לשריד ( בזכות התקשורת כמובן ) של אדם הגון, יוסי שריד הוא ההפך מכך. עמדתו כלפי אחרים תלויה בעמדתם הפוליטית, ובשנאה אישית כלפיהם. האם היה מגיש בג"ץ אם במקום שרון היה עומד פרס, או אברום בורג?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעופר היקר
אבי,
קיסריה,
20/06/04 10:09
|
שריד אומנם ישראלי אבל אני לא בטוח שהוא מכוער או אם הכיעור שלו בכלל קשור לעיניין . שריד הוא איש פוליטי ואופוזיציונר שממלא את תפקידו נאמנה . אומנם האיש רחוק מלהיות שלגייה כמו רוב הפוליטיקאים פה אך באמת בתוכך ואני סבור שיש בך רוח דמוקרטית ובינה אתה מעדיף אופוזיציה שותקת או לוחמת כזאת שלא תסכים איתה לכל דבר . שריד הוא פוליטיקאי ושהוא נילחם על ההחלטה של מזוז שהיא באמת מצחיקה כי כולנו וגם אתה שחושב ששרון הוא ישראלי יפה שרון הוא באמת אדם מושחת ומשחית הוא אולי הכי מתאים להביא את השלום (שזו הסיבה היחידה שהוא לא הולך למשפט ואני ואתה יודעים את זה) זה ששריד צורח במקומנו שחיתות זה לא אומר שהוא בעצמו לא מושחת אבל תן לא לעשות את העבודה שבישבילו הוא מקבל כסף שבישבילה הוא נקרא מובחר .לא מכוער ( למה אתה שונא כל כך הרבה )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לאבי.
עופר,
חיפה,
20/06/04 10:51
|
עם חלק מדברייך אני מסכים: החלטת מזוז תמוהה ( בלשון המעטה ), שרון ומשפחתו הם מאפיוזו. לגבי מה שאני לא מסכים: נכון שיוסי שריד הוא אופוזיציונר, אך יחד עם זאת, צריך גם יושר והגינות. הרי ברור גם לך שלא שלטון החוק עומד בראש מעייניו של שריד, אלא הנקמנות הפוליטית. לגבי השאלה על כיעורו: נכון שרוב הפוליטיקאים צבועים ומתחסדים, אך יוסי שריד הוא דוגמא מובהקת לכך, מפני שכל השנים רוממות שלטון החוק ,הטוהר הציבורי, ובכלל המוסר בגרונו, אך השימוש שלו הוא סלקטיבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
העתירות מוצדקות.החלטת שערורייה
רמי,
20/06/04 09:36
|
החלטת היעץ, סבורים משפטנים בכירים מוזרה ותמוהה, ובג"צ צריך להחזירה ליועץ להכנת שיעורי בית ובדיקה נוספת של החומר המרשיע נגד שרון ובנו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
כמצביע מרץ,חדל,תן לשרון להתנתק
מצביע וותיק,
של מרצ,
20/06/04 09:35
|
נמאס מהאינפנטיליות שלך, סוף כל סוף ראש ממשלה בישראל יכול לעשות מה שאתה וחבריך יחד עם עוד כמה סהרורים ניסו ונכשלו כל חייהם. הפסק להפריע ופרוש מהחיים הפוליטים מאחר שאתה וחבריך כשלון אחד גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אין הגמל רואה את דבשתו.
adinaf1,
20/06/04 09:23
|
שריד, כמדומני שהיית מעורב באיזו שהיא שערוריה במיכללה למינהל, שריח רע נודף ממנה. קשוט עצמיך תחילה. יידיך אינן נקיות.[ ומי אשר לא חטא , ראשון ישליך את האבן ] מוכר לך מאיזשהוא מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
צבועים היכן היתם
DS,
20/06/04 09:03
|
היכן היתם כאשר הוחלט לבטל את האשמות כנגד ברק וצוותו? מדוע אז לא פניתם לבג"צ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
בג''ץ ועוד בג''ץ דייי....כבר.
השפוי,
דרום,
20/06/04 08:58
|
אדון שריד, אנו לא שמענו אותך זמן ארוך...דבר אתה לא מוציא מפיך על המצב הכלכלי על העוני?, אבל לבג"ץ אתה וכבל הלץ, יודעים לרוץ, למה?, אני יומר לך שריד קטן!. בבג"ץ אתה מגיע ישר, ישר לכותרות העיתונים...נכון חמוד שלי?....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
צוות שלם קיבל את ההחלטה!
לא רק מזוז,
20/06/04 08:24
|
זו לא רק דעתו של מזוז אלא דעתם של כל אנשי צוותו. יוסי שריד לא אוהב את התוצאה, שאם הייתה אחרת, והוא לא היה פוצה פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-38
הייתה שם,
20/06/04 10:04
|
מה אתה יודע איזה צוות שלם עבד איתו והאם כולם אמרו יס-מזוז. ההחלטה של מזוז היא, ובטח לאחרים אמר תזוז. כי חייב הוא את נפשו למייטיבו, ונותן לחמו. ומה שהצליח הפעם, לא הצליח לפני שנים בראון מול חברון כדי להציל את דרעי "דון".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מה נשאר לשמאל? להתבזות בבג''ץ!!
ל"ת
:-),
20/06/04 08:24
|
|
 |
36.
Corruption
The People,
overseas,
20/06/04 08:17
|
|
 |
35.
היועץ המשפטי
hartkh,
צפון,
20/06/04 08:12
|
אין ספק שהשד העדתי מאיים לפרוץ מתוך הבקבוק סיפור המסגרת חוזר על עצמו. לו היה היועץ ממוצה פולני השמאל הייה מגלגל עיניים ובוליע את הלשון ומקבל את ההחלטה כגזרה משמיים ומחנה לסיבוב הבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מהי שחיתות
אני כרגיל,
20/06/04 08:11
|
החלטתו האמיצה של מזוז ( ללא קשר לתוכנה בנוגע להאשמות נגד שרון) מוכיחה שרק באמצעות אומץ לב, יושר, ואפילו תמימות ניתן לנצח מערכות גדולות בעלות כח רב ודורסניות כמו הפרקליטות. שחיתות קיימת היכן שמערכת ציבורית חוטאת למטרה שלשמה היא קיימת והוקמה ומתעסקת בדברים לא לה. אני כולי תקווה שאנשי הפרקליטות יידעו להפיק את החיובי בהחלטת מזוז ויתחילו סוף סוף להטפל למושחתים האמיתיים שבקרבם ורק ע"י כך ,כמו באוטוסוגסטיה , ניתן יהיה להגיע עם ידיים נקיות ולנקות את שאר המערכות הציבוריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כל הכבוד שריד!!!
ל"ת
גיא,
20/06/04 08:02
|
|
 |
32.
אם היה מדובר על ערפאת...
משה מכרכור,
20/06/04 07:36
|
|
 |
31.
יוסי שריד נשאר הלוחם בשחיתות
אבי,
20/06/04 07:36
|
|
 |
30.
אני מנסה לנבא
נסים גבאי,
נתניה,
20/06/04 07:25
|
למרות שהנבואה ניתנה רק לשוטים !! אני מעדיף להיות שוטה, מטומטם, ניקלה, נבזה, עלוב... ולאמר כבר עתה, שביהמ"ש העליון לא יכנס לעובי הקורה ולהחלטתו של מר מזוז שלא להעמיד לדין את שרון ובנו. כי ביהמ"ש העליון, בעשרות מקרים בעבר, שגם עבדכם הנאמן היה שותף בחלק מהבקשות לנסות ולהציל את המדינה, לא מוכן להתערב בהחלטות של בכירים בצמרת הפוליטית והציבורית בישראל. ביהמ"ש העליון ביושבו כבית דין גבוה לצדק, חייב להיות קשוב לכל העוולות הציבוריות ההורסות את שלטון החוק במדינה, ע"י אלה האמונים לשמור עליו - אבל דווקא בימ"ש עליון זה - סוגר עינו, אוטם אוזניו, וסותם פיו... עם כל הכבוד ליוסי שריד ואיתן כבל, עם כל האהדה הציבורית הרבה אליהם בעתירתם זו (והפעם אין אהדה רק מספסלי השמאל) - חבל"ז... ראו שוב המאמר ש"סגרו לנו את המדינה - אין מדינה - השחיתות אין הצדק אאוט... - וכל זאת עד שתוכיחו לי כי משהו השתנה במדינה הרקובה הזו !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צא מהבועה
מייק,
תל אביב,
20/06/04 10:55
|
תפסיק לקרוא עיתונים. תפסיק לחשוב שהעיתונות והפוליטיקאים משקפים את מה שקורה במדינה. צא לחוצות העיר, הישוב והמושב. צא למפעלים, למקומות עבודה, לבתי קפה. ותגלה ארץ שונה לחלוטין. ארץ שרוב תושביה הם אנשים ישרים, נחמדים ומסבירי פנים. ארץ של עזרה לזולת. ארץ של ערכים בסיסיים בריאים. ארץ שכיף להיות בה. צא מהבועה הצפוניתקוטרית שחושבת שמה שלא נראה כמוה הוא רקוב ומושחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
זהו, רק בג''ץ נשאר שפוי במדינה
ל"ת
מיואשי,
20/06/04 07:12
|
|
 |
28.
מדוע מפרסמים שטויות כאלו
דניאל,
20/06/04 07:11
|
שריד יודע וגם העיתונאים, שזה מהלך עקר וראוותני שתפקידו להשיג חשיפה. אם שריד פיקח כמו שאומרים עליו, הוא בוודאי הבחין שמפלגתו נמצאת במסלול אובדני, מה שהם יעשו או לא יעשו כבר לא יועיל להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
יוסי שריד בהצלחה
ל"ת
ירשלמי,
20/06/04 06:31
|
|
 |
26.
כן, הליכוד מושחת
טל,
נס ציונה,
20/06/04 05:10
|
מעולם לא הייתה שחיתות כזאת בארץ. הליכוד הוא מפלגה חסרת כל אידיאולוגיה ולכן כל רודפי הבצע נדבקים אליה. אל תנסו להדביק לכלוך דמיוני לאחרים. לא שמענו על אף אחד בשמאל שלקח מיליונים לכיס. את האנשים בשמאל מעניינת באמת טובת המדינה והם לא משנים כל יום את המדיניות שלהם, לפי הצרכים האישיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-26
זהבה,
ראש העין,
20/06/04 11:29
|
הצחקת אותי. את באמת חושבת כך? את לא חיה בארץ או נעדרת הרבה זמן. המושחטים הכי גדולים הם השמאלנים והמפלגות שמייצגות אותם. מילירדים בייגה שוחט חילק לקיבוצים. הפרה שאי אפשר לשחוט אותה.מאז שהליכוד עלה לשלטון מצב האזרחים הרבה יותר טוב. אני חרדה אם פרס יקבל את תיק האוצר. אוי ואוי. ע"י עתירות מסוג זה של ח"כ כבל ושריד - שיודע רק לברבר מילים יפות - הם לא יגיעו לשלטון לעולם. השנאה נגד מי שאינו שמאלני בוערת בעצמותיו של שריד. האדם הכי לא מציאותי ומפלג את העם ברבבווריו. איני חברת מפלגה אני רואה רק את טובת המדינה ולכן כואב וחרדה על המנהיגות באםהמפאיניקים שוב ישלטו במדינה. אהיכן הכסף שניתן לניצולי השואה? היכן הכסף הרב שבוזבז-אפשר היה להקים מטרו בת"א", רכבת לאילת.השחיטות התחילה עם שלטון מפאי. שכחתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמענו על ברק!
אלי,
20/06/04 05:48
|
שמענו על ברק? ועל גיסו! ועל הרצוג! אבל זה הושתק. כל מה ששמעת על שרון היה ברווז. אין שום הוכחות, אין משפט, תירגע. אמנם אתה מבית שמאלני, אבל השמאל יותר מלוכלך, דברים פשוט הושתקו במשך 29 שנות שלטון מסואב. עכשיו לעיקר, העסק הביש של אוסלו, האינתיפדה, יש מישהו שגרם יותר נזק למדינה מיוסי ביילין ויוסי שריד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
האקט של שרידכבל - פוליטי
שוש,
20/06/04 05:09
|
האקט של שריד וכבל הוא זה שנעשה ממניעים זרים. ניתן להגיד זאת במלוא הבטחון. זה הרי אקט פוליטי. ואקט פוליטי הוא הרי שיקול זר לצדק. לפיכך אפשר בהחלט לבטל את התביעה שלהם על בסיס חוסר נקיון כפיים ופוליטיזציה של הצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שריד כהניסט?
מיעא,
י-ם,
20/06/04 04:58
|
|
 |
23.
הם קופצים כי הם שמאלנים
משה,
20/06/04 04:25
|
דוקא עדנה וליאורה וכל שאר החברות פעלו ממניעים זרים, מניעים דומים לאלה של כבל שריד. גלו את מניעיכם: אתם באופוזיציה המובסת ורוצים להפריע לממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
כולם מושחתים ראו פרשת החניונים
אבי שומר,
רמות ירושלים,
20/06/04 04:06
|
שריד צודק כולם מושחתים. מעניין מי עוד מעורב בפרשת החניונים. אגב גם בירושלים זה קיים מיכרזים תפורים גם לחניונים של בתי חולים וגם חניון גדול של מוסד מוכר בכניסה לעיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אינו מבדיל בין טוב לרע
טלילי,
שפלת החוף,
20/06/04 03:52
|
אין אפשרות אחרת לגבי שריד. האיש השתגע ואינו חושב ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מי מממן את אגרת הבג''ץ?
אבירוש,
השרון,
20/06/04 03:38
|
חבל שאגרת הבג"ץ לא תשולם מכיסם של ח"כ שריד וח"כ כבל. מבזבזים את זמנו היקר של בג"ץ על הבלותות על חשבון הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הרי ברור לכל ששרון אשם.
אזרח מודאג,
20/06/04 03:27
|
|
 |
זה ''ברור'' רק לשמאלנים
ל"ת
ימינה.פנה,
20/06/04 06:26
|
|
 |
לא נכון,בימין יודעים שהוא....
גילי,
גוש קטיף,
20/06/04 10:14
|
|
 |
18.
Sarid - way over the top!
AvnerA,
20/06/04 03:23
|
Sarid is becoming more and more a destructive force in Israel. If history would have looked kindly on him in the past, it surely would no longer do so.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
SARID ,CABAL, GO TO CHAMAS ,
COME TO CHAMAS,
20/06/04 03:17
|
CHIZBALLA AND AL KY-DA, THEY WILL UNDERSTAND AND HELP YOU. THEY WILL PROBABLY SUPORT YOU WITH MONEY.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
THE SMALL DESPRATE,AS IT
SMALL SHAKRAN,
20/06/04 03:15
|
UNDERSTAND, THAT HIS LIES AND CONTROL, OF THE LAW SYSTEM ,IS COMING TO AN END.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
להדיח את ארבל מהעליון. מעורבת
משטרת ישראל,
ישראל,
20/06/04 02:47
|
בהרבה אישומים. וניצלה את החוק לקידומה והכנסת חפים מפשע לכלא על מחש לחקור אותה את ברק ובייניש ולפיד. הם לא עילוי מושחתים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
השמאל השתגע!!!
אורן,
חיפה,
20/06/04 02:33
|
תמיד בשמאל אומרים שצריך לכבד את החוק ולפעול בצורה דמוקרטית, אבל כשהם מפסידים בבחירות הכל מותר!
לא רק שהם שולטים בתקשורת באופן דיקטטורי לגמרי, כשהם מפסידים בבחירות ויש ממשלה שנאבקת בטרור הם עושים הכל לתקוע לה מקל בגלגלים: מסיתים למרד של חיילים, סרוב פקודה, מסיתים נגד ישראל בחו"ל, ועכשיו כשהם לא קיבלו מה שרצו מהיועץ המשפטי לממשלה הם החליטו שהוא פועל "ממניעים זרים"...
בקיצור, יוסי שריד חושב שהרוב קובע בפוליטיקה רק עם הרוב איתו, ואם לא אז צריך שוב לחתור תחת ראש הממשלה ולהדיח אותו באמצעים כוחניים, שזה ללכת לבג"ץ שגם הוא גוף שנשלט ע"י השמאל, ולקבל מהם מה שבעל המקצוע כבר הכריע.
ואח"כ מתפלאים למה שמאלני זה דבר כל כך שנוא בישראל.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל לא השתגע.
אלי,
20/06/04 04:09
|
|
 |
אלי ואורן היקרים
נס 2004,
20/06/04 09:58
|
השמאל לא השתגע! השמאל עושה מה שכל אופוזציה צריכה לעשות וזה לנסות להפיל את הממשלה!מה לעשות שמשפחת שרון מספקת חומר פלילי למאמצים האלה,בנוסף לחומר הפוליטי מדיני שהממשלה האימפוטנטית שבראשה עומד אבא אריק מספקת מידי יום. כשביבי נסע לחו"ל ודיבר עם נציגים סורים בזמן ממשלת רבין זו היתה הסתה נגד ישראל ?כשאורי אליצור אומר שאפשר לפצוע חיילים בזמן פינוי זו הסתה והמרדה?כשיגאל עמיר ירה ברבין,אחרי ההפגנה בכיכר ציון, שם עמדו כל חברי הממשלה הנוכחית,זו היתה חתירה תחת המשטר?כמובן שהתשובות לכל השאלות הן שליליות כי לדעתכם כל מה שהימין עושה הוא לגיטימי-מלגנוב ועד לרצוח,הכל כשר אם זה אנשי ימין. השמאל בארץ שנוא ע"י אנשים כמוכם שיודעים רק לשנוא ולא רואים לאיזו תחתית חברתית כלכלית ומדינית הממשלה הזו לוקחת אותנו-וכן מה לעשות זו ממשלת ימין ,אומנם כושלת, אבל ימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל מושחת
אלעד,
20/06/04 11:54
|
"נס 2004" כותב ש"השמאל עושה מה שכל אופוזציה צריכה לעשות וזה לנסות להפיל את הממשלה". ומאידך הוא כותב: "כשיגאל עמיר ירה ברבין,אחרי ההפגנה בכיכר ציון, שם עמדו כל חברי הממשלה הנוכחית,זו היתה חתירה תחת המשטר" ??!! כלומר במקרה של ככר ציון הוא רומז על קשר בין התנגדות האופוזיציה לממשלת רבין לרצח רבין ! כאילו שההתנגדות של מנהיגות הימין דאז היתה לא לגיטימית... אין לי ספק ששרון מושחת, כמו שברק והעמותות שלו היו מושחתות, כמו שדיניץ ושבס שזוכו היו מושחתים, כמו שממשלת אוסלו היתה מושחתת והשתיקה את מתנגדיה בשיטות בולשביקיות, אבל כשמדובר באנשי ימין, השמאל הצבוע נהיה פתאום צדקן ומתחסד. כבל ושריד הם פוליטיקאים קטנים ודוחים שנהנים לתקוף את היועץ המשפטי כשהחלטותיו "לא מתאימות" להם. הם בוודאי היו משבחים אותו אם היה מזכה מנהיג שמאל מחשדות דומים. ולגבי ארבל, הגב אותו היא מקבלת מהשמאל רק מעורר תמיהות נוספות לגבי התנהלותה הפוליטית בתפקיד פרקליטת המדינה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כבל :עלבון לאינטליגנציה
תימני גאה,
חצר מוות,
20/06/04 01:44
|
עים חכי"ם כמו כבל ,והאפסות שהראה כח"כ תדמיתה של העבודה בשפל איום ונורא . פרט לנביחות האו האו שמשמיע מידי פעם ,ע"י עתירות לבג"צ שתוצאותיהן העקרות ידועות מראש ,אינו מסוגל לשום דבר ,אך בעתירות יש רעש גדול ,ובאמצעותןמכריז : אני כאן ! אדון כבל,: היית מביא הרבה יותר תועלת אים תחזור לראש העין ,עושה ומוכר סחוק וחילבה ,לדוכני פלאפל,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ח''כ כבל, ממה התפרנסת ?
אא,
20/06/04 01:40
|
בכנסת הקודמת,שבה לא נבחרת,מצאת פרנסה אחרת - בבקשה ספר לכל הקוראים היכן עבדת,מיהו המעסיק ובמה בכלל עסקת שם.
למי מהקוראים שמידע זה מענין אותו יכול לחקור את הנושא לגלות חדשות מרעישות.
בקיצור : "נאה דורש נאה מקיים"
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שריד , סופר שריד
רפול,
20/06/04 01:34
|
יוסי יודע הכל , הוא חכם הוא מבין . הוא לא צריך חוקרים, עו"ד אפילו שופטים הוא יודע מי גנב מי שדד , הוא החוקר הוא התובע הוא השופט בקיצור סגן אלקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רפולי
adinaf1,
20/06/04 09:27
|
אם יוסי הוא סגן אלוקים, שייתכבד ויעבור למישכנו החדש למעלה בשמיים או למטה בגהיינום מה שיהייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בגידה
דרור,
NM,
20/06/04 01:30
|
הגיעה השעה להסיר את חסינותו של ח"כ שריד ולהעמידו לדין על בגידה במולדת בשל התנהלותו, הכרזותיו והסיוע היומי למאמץ התעמולה של האוייב בשלושים השנים האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל10
רשף,
רחובות,
20/06/04 05:21
|
מילים זה לא שלשול שיוצא מפי הטבעת בלי שליטה. אתה כנראה לא מבין בדיוק את משמעות המילה בגידה וגם לא את המדיניות של שריד. אבל זה מובן. גם לשרון ולאולמרט לקח הרבה שנים להבין את האידיאולוגיה הציונית של השמאל ולהתחיל לדבר על כך שאנחנו לא יכולים להמשיך להיות עם כובש. חבל שזה קרה לשרון אחרי אלף אזרחים מתים שהיו תחת שלטונו. לאף ראש ממשלה מהשמאל לא היו כל כך הרבה מתים ופיגועים כל כך זוועתיים כמו בהנהגת שרון.הוא הגיע למסקנה הנכונה אבל קצת מאוחר. חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם מאוד ''עדינים''
הניגעל,
20/06/04 08:41
|
הפתיח שלך עים התאורים וההגדרות מעוררים כל כך הרבה גועל נפש ,שכבר לא ניתןלהתיחס לעצם תגובתך .להבא ,וליפני שאתה מגיב ,עלך לילמוד פרק בהלכות נימוס ,או לחילופין תשמיע בחוג חברך מהשמאל "הנאור", הם אוהבים רפש וצחנה מגעילה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
This war---
Bomber Harris,
20/06/04 07:59
|
Sharon didn't start this war. he inherited this war and he won it. We are nor a conqueror, we are a besieged state fighting for its very survival against a powerful deadly force. Wake up
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מה הם קופצים?.
בנימין הקטן,
דרום,
20/06/04 01:20
|
כל מר וזב חוטם דוחף את אפו לענינים שמלומדים של ממש מתקשים להכריע בהן.
הלוואי והמלינים יחוייבו לשאת בהוצאות עד לרמה שישילו מכנסהם וכולם יווכחו מה באמת אין להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ההתלהמות שלך על היועץ מסכנת
יגאל כהן,
רחובות,
20/06/04 01:16
|
את הדמוקרטיה . פשט פשוט שאסור, בתכלית האיסור להפעיל לחצים ,מכל סוג על היועץ!!!!!!! אבל אתה הרי גדול החכמים מהתחת!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כלבים נובחים והשיירה עוברת
ל"ת
אהוד,
20/06/04 01:14
|
|
 |
6.
אין להם זכות עמידה
אורי,
מרכז,
20/06/04 01:10
|
לא ברורה זכות העמידה שלהם בבג"ץ כבל התפרסם בזכות בגצים חסרי תוכן משפטי שנמחקו על הסף .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מועדון התפרנים
משה,
מרכז,
20/06/04 01:07
|
|
 |
4.
מעניין שרק השמאל קופץ. למה?
אודי,
20/06/04 00:59
|
מפני שלא נוח להם לראות את הימין בשלטון. מעניין בשאר הפרשות כמו של מיצנע ,ברק,ארבל שבקשה לסדר עבודה לבעלה, חב הכנסת דליה איציק ועוד כהנ וכהנה. לא שמענו אותם רצים להגיש בג"ץ שתגלה את האמת מאוחרי פרשות אלו. אתם צבועים ומתנשאים מהעם ומקומכם הטיבעי באופוזיציה ודרך אגב מתי תלמדו שלא מחליפים שלטון דרך בג"ץ בשביל זה יש בחירות ומה לעשות שאין לכם רוב בעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשה לי טובה, השמאל חוגג גם
טל,
20/06/04 14:48
|
אין דבר שמפלגת ה"שמאל" הגדולה היחידה (העבודה) חיכתה לו מאשר לזיכויו של שרון, ולסיכוי להיכנס לממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
האי היווני
מוטי,
ירושלים,
20/06/04 00:51
|
אני לא יודע אם יש סיכוי לעתירה.אני גם לא בטוח ששריד וכבל מגישים את העתירה מתוך דאגה לשילטון החוק.לי נראה שזה יותר משנאת שרון. מצד שני גם ההחלטה של מזוז לא מובנת בעליל. איך יכול להיות שהשרונים קיבלו מליוני דולרים ככה סתם. איך זה שהאדון גלעד שתק במשך כל החקירה שלו? איך זה שהוא השמיד ראיות ולא העביר אותם למשטרה כפי שנתבקש???...
בקיצור יש פה הרבה שאלות ללא תשובות. אולי שופטי בגץ יפתרו לנו את הקויות של הפרשה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא את בדוח של מזוז ותבין
אינשאללה,
20/06/04 02:45
|
מפורט , הזשמנות לצותת לשיחות שהאזינו להן, קצת משעמם אך בהחלט מנומק...לפחות הראציונל של מזוז גלוי לעומת זאת האינטרסים של שריד וכבל מוסווים ומסתוריים...כי הרי אינן סמכות שיפוטית גבוהה יותר. וההחלטה לא אמורה להיות מושפעת מהפוליטיקה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
Mazoz is corrupt
DANI,
20/06/04 00:49
|
|
 |
1.
שריד וכבל - כל הכבוד !
ל"ת
אלף,
20/06/04 00:48
|
|
 |
שריד וכבל
kobi,
השרון,
20/06/04 11:02
|
פניה של חברי כנסת לבג"צ היא לגיטימית ודמוקרטית! זכותם ! לשון העתירה אינה ראויה ! חברי הכנסת חייבים להקפיד ובמיוחד כאשר מתבטאים בכתב ! זו גם הסיבה לכבוד הרב שחברי הכנסת זוכים בציבור הרחב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בפעם הבאה,מזוז:ק(כ)בל שיכתיבו
ל"ת
בלי לבדוק,
עם הזרם,
20/06/04 11:24
|
|