 |
31.
למה
צפנת,
ירושלים,
21/06/04 14:45
|
למה צריך לפרסם פסקי הלכה של האיש הזה? מחר יפרסמו פסקי הלכה של אריאל שרון או של יהלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
הבה נתחיל ברב עובדיה
ל"ת
פגע רע,
21/06/04 12:19
|
|
 |
29.
לפטר את 2 הרבנים הראשיים מיד!
איש מרכז עצבני,
21/06/04 07:47
|
מוסד מיותר שמוציא פסקי דין טריוויאליים. למי זה טוב ועוד על חשבון המיסים שאני משלם. חבל על הכסף. אנשים רעבים לאוכל ותראו למה יש תקציב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אם אתם יהודים אז על תלעגו לדת
עלי בבא,
20/06/04 17:22
|
כל העולם נותן כבוד למנהיגים הרוחנים ואילו היהודים שאבותיהם היו דתיים לועגים לדת והם לא רואים לאיזה דרגה נמוכה הם הגיעו שכבר היום אפשר לומר שהיהודים הם העם הטיפש ביותר בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
למי שלא הבין- הוא ציטט מהגמרא!
חיים,
גבעת שמואל,
20/06/04 16:21
|
זה לא הרב יונה מצגר אמר. זאת הגמרא אמרה, והרב מצגר ציטט אותה. כמו המקרה של משה קצב, שאמר שהחילונים הם "תינוקות שנשבו", אבל למעשה זה היה בסה"כ ציטוט של הרמב"ם, ולא דעה אישית שלו. אז כל מי שקורא לכבוד הרב טיפש, או מה שזה לא יהיה, צריך להפנות את זה לחכמי הגמרא.
עכשיו נראה אתכם. (ואני מקווה שלא נראה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוהי בדיוק הסיבה
צפנת,
ירושלים,
21/06/04 14:49
|
שפסק ההלכה מטופש. ההבדל בין פוסק לבן הדיוט שקרה כמה גמרות הוא בדיוק בדבר הזה: לצטט גמרות מבלי להבין את ההקשר שלהם. כולם יודעים שמי שמסכן את חברו פועל שלא כשורה. לא צריכים גמרא בשביל זה. בזמן הגמרא הייתה תקנה שאסרה לגדל כלבים. יופי. אולי כבוד הרב הגאון יוכל לתת איזו תשובה מתוחכמת יותר שתטפל בבעיית זכויות הקניין של בעלי הכלבים, או לחילופין בענישה שלהם? זה כנראה נשגב מהאינטליגנציה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
Waste
Eitan,
20/06/04 15:15
|
Religious people do not raise dogs; non-religious will not listen to the Rabbi anyhow...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מי בכלל שואל אותך?!
שלומי,
20/06/04 14:02
|
יודעים מי אתה ,איך נבחרת כסוג של בדיחה ליטאית,ולא מעניין אותנו מה יש לך להגיד בשום נושא,אם נרצה פסק הלכה נפנה לרב אריאל,תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה הרב אריאל מחנך אותכם?!
מביטה מהצד,
צפון,
20/06/04 16:53
|
אני חושבת שאתה צריך לנהוג קצת ואולי בהרבה הרבה יותר כבוד! גטעל נפש הזילזול הזה כלפי רבנים! אז מה אם העדפת רב אחר?! תן כבוד לתורה בכלל, לתוקף הרבנות ובפרט לרב גדול שפועל ועושה רבות! תתבייש על התגטבה שלך! ככה הרב אריאל מנהיג אותכם לדבר ולהתבטא?! בזילזול לאדם ועוד לרב?! אני בטוחה שלא! מה שווה כל ההלכה אם אין את הכבוד ובין אדם לחברו?! לדעתי, אתה צריך להוציא תגובת מחילה על זלזול שכזה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת כבוד לרבנים
טלי,
20/06/04 15:01
|
הרב מצגר נבחר ברב להיות רבה הראשי של מדינת ישראל איך זה קרה כרגע זה לא מעניין העיקר הוא שהוא רבה הראשי של מדינת ישראל עם כל הסמכויות לכן צריך לפחות טיפת כבוד כלפי פסיקותיו שבמקרה זה הנה צודקת בהחלט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מצגרבזיון של רב ראשי
שמרון,
גוש דן,
20/06/04 12:44
|
סוף סוף מצגר מוציא ואומר הלכה רב בית כנסת אולי ראוי להיות אבל לא רב ראשי פעם נפגשו הרב דרוקמן ומצגר בישיבת הכותל ומצגר הושיט את ידו לרב דרוקמן והרב דרוקמן התעלם בהפגנתיות (לאחר שמצגר נבחר) יהי רצון שיתפטרוכולנו נשוב לכבדו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה האהבת חינם?!
ערן,
מרכז,
20/06/04 16:58
|
היית שם כזה קרה?! ואולי באמת הרב דרוקמן לא שם לב?! למה להסתכל ולראות הכל רע?! להשמיץ, ללכלך?! קראת פעם, שמעת או שמא הפצת את כל הדברים הרבים הטובים והנפלאים שהרב מצגר עושה ופועל?! בושה שככה בתוך העם, העם הנבחר כל הזמן רק משמיצים ומדכאים במקום לתמוך, להעריך ולעודד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמרון אתה 0
אריק,
בני ברק,
20/06/04 16:31
|
אתה ביזיון. איך אתה מדבר כך על בחירה של גדול הדור הרב אלישיב. אתה 0 גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שוב השטויות של הרב מצגר
א.ד.,
20/06/04 12:31
|
האם הרב מצגר לא חושב כבר להפסיק עם השטויות שלו. הוא מחזיק מעצמו כל כך חכם בו בזמן שהוא כל כך אדיוט שלא מבין בחיי היום יום ורק דוחף את האף שלו בכל. הרב מצגר, אין בעלי חיים רעים ואין כלבים רעים, יש אנשים רעים אשר מתאכזרים לבעלי החיים, לא מטפלים בהם כנדרש וזאת התוצאה. האם אתה חושב שלכלב היה מספיק שכל להבין מה הוא עשה? עפ"י התורה, אלוהים לא בחל בכלב רע או טוב כשהורה לנח לבנות את התיבה. צא ותלמד תורה הרב מצגר. אולי בזה אתה יותר טוב, הנח לנו כבר מדעותיך השטוטיות, תתעסק במה שאתה אולי טוב בו. ממתי חרדים מבינים בבעלי חיים או מגדלים בעלי חיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש כלבים רעים פסיקה צודקת
כלב רע,
20/06/04 15:06
|
ועוד איך יש כלב רע ויכול בהחלט להיות שהקב"ה ברא כלב רע ששליחותו תהיה רעה ואם אנו רוצים להגן על חיי ילדנו הרי ברור שאסור לנו להחזיק פגע רע כזה בביתנו והכלב הזה אכן רע ואכזר והרג ילדה קטנה ומן הסתם הוא אינו הכלב הרע היחיד שקיים. ולכל כלב כזה אין זכות לגור בבית עם ילדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
צריך להבין לפני
מבין בכלבים,
20/06/04 11:30
|
ההלכה אמנם נכונה אמנם ההכללה של אמסטף בתור כלב רע היא טעות גם פודל יכול להיות כלב רע ובקלות שלא כמו אמסטף שצריך לשנות לו את טבעו ממש מהקצה לקצה צריך להבין לפני חרדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עוד מומחה לכלבים...
דני,
הרצליה,
20/06/04 11:23
|
כב' הרב מתבקש לחוות דעה ולפסוק הלכה בעניינים שעליהם הו ממונה, כמו כשרות קבורה ושאר שטויות. פתאום הם נהיו מומחים לגידול כלבים, יועצים פסיכולוגיים לקביעת טובת ילד מאומץ וכד'. אז שבו בשקט בלול, גם ככה יש לנו ברדק לא קטן במדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ורב רע מותר לגדל?
ד''ר סוס,
20/06/04 10:07
|
הרב מצגר מתחרה לאחרונה ברב עובדיה בפסקי ההלכה האוויליים שלו. מה הוא רץ להתעסק בכלבים? הרי לחרדים כמוהו אסור בכלל לגדל כלבים, חוץ מאשר את ילדיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאאללה שלכם
,
20/06/04 13:05
|
מילא אם זה באמת היה פסק מטופש, דוגמת: כל ההומואים יחזרו כשפנים. אבל מדובר בטענה שלמעלה מ-80% מהציבור (על פי הסקרים ב-YNET ומעריב) הסכימו איתה לפני מספר ימים, ופתאום כששומעים אותה מפיו של רב, כולכם מתנפלים עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
צודק! אסור למדינה לגדל רשע
שונא רשעים,
בחצרות אלהים,
20/06/04 09:52
|
להאכיל אותו לתת לו לשכה לחינם כי הוא בחו"ל כל הזמן ועוד יבלבל את המח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מצגר מנסה להתחרות בסיינפלד ?
זאב בק,
רעננה,
20/06/04 09:23
|
אלה הזקוקים לעצות רבנים טורחים לפנות אליהם. נראה כי בעלי הכלבים אינם עומדים בתור לפיתחו של כבוד הרב מצגר. הואיל ולפוליטיקאים ניתנה הזדמנות לצבור הון פוליטי על דמה של הפעוטה גנון - סבר כבוד הרב מצגר שמקומו איננו צריך להפקד בין צוברי ההון הפוליטי. אמר דברו בשם ההלכה. ניתן רק לשאול את כבוד הרב מצגר איפה היה צור ישראל וגואלו בעת הנשיכה הקטלנית, על מה ולמה שילמו הפעוטה והוריה מחיר טרגי. ג'רי סיינפלד היה מוצא עצמו נבוך מול נסיון עלייתו של מצגר על הבמה ברוח סערה. מחיאות כפיים לכבוד הרב. Encore !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם הבנת?
קורא,
20/06/04 11:01
|
התגובה למאמר בעיתון היא כשל בעל אינטליגנציה נמוכה ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אסור גם לגדל רבנים טיפשים
החכם עיניו,
עדיין בראשו,
20/06/04 09:20
|
|
 |
16.
הכחרדים נהיינו? הגדרה לקויה
ירון,
חיפה,
20/06/04 09:13
|
של הכתבה! מה פתאום "הרב הוציא פסק"? הרי זהו איסור מפורש בתורה, ולא איזה "פירוש" או "תקנה" או "סייג" שאותם אולי אפשר לקרוא "הוציא פסק הלכה". אחד מהטעויות הגדולות בתקשורת והתצוגה לעולם הבור ליהדות ולמורשת של עצמה (לזהות) הינו האמירה כאילו הרב הינו המחליט והמפרש (נוסח השומרונים, הכותים, הנוצרים וכו'), ומכאן לשנאה והזרות הדרך קצרה. איסור שנמצא אלפי שנים בתורת ישראל הניתנה ישירות מהקב"ה אינו יכול להתגמד ולהפוך ל"הרב הוציא פסק" וחידש חידושים בתורת ישראל ומהיום בגלל מה שקרה אסור... תקנה זה דבר אחד, הלכה בדבר שנחדש ונתגלה בעולם נוסח חשמל, זה דבר אחר (ומסתמכת על הבדיקה המדעית והמקצועית כמובן שחשמל הינו אש ומתבצעת מלאכת הבערה), אך איסור הכתוב (לא תעשה) אינו "פסק של רב" ואינו שייך לאף מגזר אלא ישירות מהקב"ה לעם ישראל כולו!!! די לביזוי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!
מני,
,אלון מורה,
20/06/04 16:12
|
הנ"ל צודק בהחלט בתגובתו.כמו כן הביקורת שיש לאנשים כלפי הרב מצגר אינה רלוונטית לכאן שהרי לא בה ואמר "חידושים" גדולים אלא פשוט ציטט מקורות.לא צריך להיות גדול הדור בשביל זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כשאלוהים ברא בעלי חיים... ראה
זהזה,
20/06/04 09:10
|
ראה כי טוב. וכשהאדם פיתח זנים של רוצחים על 4 מה ראה? פיט-בול, אמסטף,וכו מה רע בגולדן רטריוור? כלב רועים? כלבי גזע מקוריים שפויים יותר וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אין כל רע בגזעים שציינת
אורי,
20/06/04 12:57
|
אז לא עליהם דיבר הרב. ואני בטוח שיכלת להבין את זה לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
''לא תשים דמים בביתך''
ל"ת
מיכל,
מרכז,
20/06/04 08:56
|
|
 |
13.
אין כלב רע יש אנשים רעים
חכם מימון,
20/06/04 08:30
|
כמגדל כלבים מזה 50 שנה אני יכול לקבוע כי אופי הכלב תלוי אך ורק באופי גידולו ואילופו לדוגמא: בחור צעיר מהשכונה שלי גידל גולדן רטריבר שזה גזע שקט, מתפנק,טוב לב, גזע שעיוורים משתמשים בו ככלב נחיה והוא מעולה לגדול עם ילדים, אותו בחור לקח אותו לאילוף ואילף אותו ככלב תקיפה, דבר אשר לא מובן לי איף מאלף עשה זאת הבחור לא הצליח להשתלט על הכחב ברבבות הימים ונאלץ למסור אותו לכוחות הבטחון, כך הופכים כלב טוב לכלב רע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודקץ לכן צריך רשיון
יריב,
20/06/04 09:00
|
זה כמו שאקדם הוא לא רע, אבל לא נותנים לכל אחד להחזיק נשק בבית. כך גם כלב עם פוטנציאל מסוכן יוחזק רק עם אישורים מתאימים ובדיקות תקופתיות.
היום המצב הוא שאנשים לא אחראיים כמו הבחור שתיארת, או סתם עבריינים מגדלים כלבים בצורה מוזנחת ולא אחראית, ומסכנים את הסביבה ואת משפחתם (שלא לדבר על הכלב).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כלב שב על-קאו כסיל שונה באולתו
ל"ת
שלמה המלך,
משלי כו 11,
20/06/04 08:28
|
|
 |
11.
לא למדינה לתת משכורת לכסילים
ל"ת
פוסק בישיבה,
''חכם בלילה'',
20/06/04 08:19
|
|
 |
שנאת הדת העבירה אותך על דעתך
שלומי,
20/06/04 08:44
|
סוף סוף מישהו עושה מעשה חיובי ומורה לאנשים שלא לגדל חיות טרף בביתם, אבל רגע - הוא רב - אז בעצם הוא כסיל ואסור לשמוע לו.
מר נאור ואובייקטיבי: אשיב לך מציטוט מהרמב"ם: "קבל האמת ממי שאמרה". גם אם הוא דוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט לא דת זה כת
שונא דת כזאת,
כי אוהב תורה,
20/06/04 09:18
|
|
 |
10.
צ''ל: אסור לאיש רע לגדל כלב...
ל"ת
אריה,
20/06/04 08:15
|
|
 |
9.
רודף פרסום
אלמונית,
20/06/04 08:14
|
|
 |
תפקידו של רב
נחום,
20/06/04 08:47
|
תפקידו של רב הוא להורות הלכה, וזה מה שהוא עושה. אם הדברים זוכים לפרסום אין זה מוריד מערכם, להיפך - זה עלול להשפיע על הרבה אנשים שדווקא ישמעו לרב ולא לאף אחד אחר.
כמובן שחכמים אנטי-דתיים כמוך דווקא יעשו ההיפך, אבל מזל שאתם רק מיעוט צעקני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפקידו של רב להנהיג רוחנית
ירון,
חיפה,
20/06/04 09:16
|
ומתוקף זאת ומקצועיותו ניתן לשאול אותו בעיני"יני הלכה וכו' והוא מראה את ההלכה ולא "מוציא פסק הלכה" נוסח העדר החרדי... אין זו המצאה של רב כלשהו אלא הלכה מפורשת רבת שנים בתורת ישראל מהקב"ה בעצמו (ובהיגיון ברור).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
עבריינים וכלבים
יריב,
20/06/04 08:12
|
רבים ממחזיקי הכלבים המסוכנים הם עבריינים. שימו לב כי גם במקרה האחרון אבי המשפחה הוא "אסיר ברשיון" שהכניס את הכלב לביתו, ככל הנראה כדי להרתיע גובי חובות.
עובדה שאפילו השכנים פחדו לעזור כי חשבו שזה מקרה של אלימות במשפחה. רק חבל שילדה תמה נפלה קרבן לעבריינות של הוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
צודק בהחלט
גרשון,
20/06/04 08:10
|
הגיע הזמן שבעלי כלבים ישמרו על כלביהם. כמה פעמים קורה שנתקלים בכלב אלים משוחרר ברחוב והבעלים אומרים "אל תפחד הוא לא נושך". כמה ילדים כבר הותקפו על ידי כלבים בחזרה מבית הספר או בדרך לחוג ?
וכל זה רק בגלל שהישראלי המכוער מצפצף על החוק ורק תביעה כספית של מאה אלף ש"ח יכולה להרתיע אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תפסיק
ד''ר בוזגלו,
20/06/04 07:38
|
רב מצגר, תפסיק לתפוס טרמפים כמו פוליטיקאי בינוני , על כל אייטם שגראה לך כאייטם שעשוי להוסיף לך נקודות, כי זה לא מוסיף.בכלל להוציא כל יום פסק הלכה, מתחיל לחבר אותך עם כל מיני אנשי דת קיצוניים, לא כדאי לך, היה צנוע , וששמך לאיופיע חדשות לבקרים בעיתונות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב לא הוציא הלכה
ירון,
חיפה,
20/06/04 09:24
|
הרב נתן שיעור תורה, ובגלל אותו מקרה שקרה, הוא הזכיר את האיסור בתורה של גידול כלב רע והסביר את הדינים השונים בכלל הנוגעים לגידול בעל חיים. ההלכות והדינים האלה הם חלק מהתורה שניתנה מהקב"ה ולא המצאה של רב שמוציא פסק. עם ישראל אינו שבט פראי ורבנים אינם ממציאים את דבר ה'. התורה ניתנה מהקב"ה בעצמו ל600,000 משפחות ישראל!! ומאז ועד היום ידועים הלכות גידול כלבים והרב רק חזר בשיעור על הלכות אלו. חבל שהכתבה כה מגמתית!! רבנים רק מחדשים מעצמם תקנות זמניות לפי המצב (כמו באם יש מגפה, או סכנה וצריך להתקין יום צום מיוחד, וזה רק לאותו זמן קצוב ולא לנצח, והסטטוס בהתאם) או סייגים להזהרות (הכוונה לגדר בכדי לא להגיע לאיסור, וגם כאן הסטטוס בהתאם). אף רב אינו ממציא הלכות ורודף פירסום. כל רב שרואה שבחדשות של אותו שבוע עברו ח"ו על איסור מסוים, יזכיר איסור זה בדרשה או בשיעור שהוא יתן. בבקשה ממכם מגיבים יקרים לא להוציא שם רע ודיבה סתם ללא הבנה, ובבקשה אל תרבו שנאה שאינה נצרכת כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת שהרב הרשע רודף פרסום
ל"ת
תלמיד חכם,
20/06/04 08:09
|
|
 |
מה כואב לך ד''ר ?.
ל"ת
ישראל,
ירושלים,
20/06/04 08:07
|
|
 |
משתלח סדרתי
ירון,
20/06/04 08:05
|
מה אתה רוצה ממנו ? גם אם יש כאן מוטיבציה פוליטית המעשה הוא טוב. לך תטפל למישהו אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
זה רמב''ם ולא רבמ''ם
דוד,
י-ם,
20/06/04 07:35
|
|
 |
4.
שאלהים ברא החיות ''וירא כי טוב''
ספר בראשית,
פרק א,
20/06/04 07:16
|
|
 |
מוציא שם רע ודיבה סתם!
ירון,
חיפה,
20/06/04 09:28
|
איזה נורא סתם לקרוא שמות לרב שרק מזכיר הלכה בתורה שבאה להגן על חיי האדם. אם החיה היא משתוללת אתה חייב לקשור אותו. יש כלבים שמתנהגים טוב ויש כלבים שמשום מה גדלו להשתולל ולתקוף ואותם הבעלים מצויים הרי באחריותם, ולכן עליהם לקושרם. היגיוני בהחלט. אתה שכני היקר מכניס כלב או חתול או שור או פרה או גמל או נחש או תרנגול או תוכי או סוס או ארנבת וכו' אחריותך שהבע"ח החביב לא יכנס לביתי וחצרי ולא יחרבן לי על האוטו ויהרוס לי את התסרוקת או ח"ו יתקוף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חביבי זאת ההלכה
ל"ת
ישראל,
20/06/04 08:08
|
|
 |
עוד חכם בעיניו ...
שלמה,
20/06/04 08:06
|
יודע פסוק אחד בתנ"ך וכבר רץ ומספר לחברה. גם על נחשים ועקרבים נאמר "כי טוב". מסופק אני אם תגדלם בביתך ותתן לילדיך לשחק איתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיות לא פוגעות בצדיק כי החטאים
מענה לשלמה,
ארון העדות,
20/06/04 09:02
|
אז תזהר לך כי שלמה המלך היה חכם ואתה נושא את שמך לשוא ולא ינקה יהוה את אשר ישא את שמו לשוא גם אם יודעים משפט בתורה מצוה לדבר על זה ככתוב "ודברת בם בשבתך בביתך" ודבר נוסף לידיעתך בספר ישעיהו פרק יא פסוק ח כתוב: ושעשע יונק על חר-פתן ועל מאורת צפעוני גמול ידו הדה" וגם כיום יש לא מעט אשר מגדלים נחשי ארס בבתיהם ואם הבנת שאני יודע תורה אז אתה בזיתני ותשא עונך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללא מילים ...
ל"ת
שלמה,
20/06/04 13:36
|
|
 |
3.
נמאס מהלכות של רשעים
ל"ת
משה דין,
בארץ,
20/06/04 07:10
|
|
 |
אתה צודק אחי כי הם פגעו בתורה
איש מסורת,
בעם ישראל,
20/06/04 07:44
|
וגם הבריחו אנשים רבים מתורת משה האמתית מה שמענין אותם זה בצע כסף לצערי ה-ר-ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוציא שם רע ודיבה
ירון,
חיפה,
20/06/04 09:57
|
את הרב לא מעניין כסף. הרב הראשי דיבר בשיעור וזה שמישהו החליט לפרסם, כי NRG צריכים כותרת, זה לא רדיפת בצע, וזה לא הלכה של רשעים אלא הלכה בתורה מהקב"ה. זה כתוב מפורשות ובבירור ובהיגיון רב כבר אלפי שנים. הרב אינו ממציא הלכות, אלא רק 'מקריא' את הכתוב, אז מה אתה רוצה? תקבע לעצמך כלל ברזל: אם משהו לא ברור לך בדיברי ומעשי רב, אל תקפוץ למסקנות עד שלא תברר. אנשים המיעדים עצמם לעבודת הציבור בכלל ולמנהיגות רוחנית בפרט, הינם 99% אנשים טובים אז דון אותם לכף זכות עד שלא תרד לעומק הדבר!! רבנים אינם פוליטיקאים חסרי מצפון רודפי מצביעים ותומכים (במיוחד תורמים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הרבה חוכמה יש לך אדוני הרב ?
א,
20/06/04 07:08
|
ואם הכלב ינשך פורץ אז אתה בצרות מאד רציניות אם הוא לוקח עו"ד תכין את הארנק וגם ערבים להלוואה מהבנק אם לא את התחת בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בור ועם הארץ
גרשון,
20/06/04 08:04
|
גם לזה יש מענה הלכתי. עצתי לך: "גם אוויל מחריש לחכם יחשב".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבקש כסף לפיצויים מההלכה שלך
ל"ת
א,
20/06/04 09:26
|
|
 |
1.
אז למה אומרים ''כלב בן כלב''
עקיבא,
בני ברק,
20/06/04 03:10
|
לי יש חזיר קטן ששומר עלינו כל הזמן ממש פיקוח נפש בלי החזיר הזה. כבוד הרב זה בסדר אני מקוה. אני לוקח את החזיר למקוה לפעמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזיר גמל וארנבת וכו'
ירון,
חיפה,
20/06/04 10:06
|
לא יעזור להם מקוה, מטבעם אינם כשרים לאכילה. סה טו. לגבי שמירה, כפי שכבר בטח שמעת, אם אתה שם חזיר ואז המחבל המתאבד המוסלמי לא יתפוצץ מחשש שלפי טפשות אמונתו הכסילית הוא ילך לגיהנום במקום לגן עדן - ולכן לא יתפוצץ, ובכך אכן החזיר מציל נפשות, כבר נאמר שמותר. רק תקשור אותו ביום אם הוא נוהג להשתולל ואם הוא נוהג להכנס לגינה של השכנים. כך הוא לא יזיק לאף אחד אחר. זה מה שהתורה אומרת. אסור לכך להזיק לשכנים אפילו ע"י בע"ח. התירוץ של "החזיר שלי החליט לבד להיכנס לגינה שלך ולאכול לך את הירקות ולהרוס את הפרחים, זה לא אשמתי" אינו תופס לפי התורה, כי יש לך אחריות ואתה הבאת אותו, והיה עליך לשמור עליו שלא יזיק לאף אחד אחר. זה נכון לכל בעל חיים (התורה אולי מזכירה שור וכלב, אך ברור שזה גם נכון לתרנגולת וארנב וחתול, רק שהזכירה התורה את הבע"ח המצוי להזיק בעיר). ב"ה שלפחות יש למי שאיכפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל - 1
חנה,
באר-שבע,
20/06/04 06:51
|
אם אין לך מה לומר מוטב לזכור כי "...שתיקה שווה זהב..."
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כלב בן חיה-מעורבב
לכן מסוכן כחיה,
נדרש להגדיר,
20/06/04 11:55
|
צריך להגדיר מי הם הכלבים הרעים. בעיקר אלו שהתערבבו עם חיות. נראה כי כלב שלא נישמע לבעליו כשהוא נושך :, כדוגמת האמסטף,פיטבול,רוטוויילר , (דוברמן?) וכו".. צריך להיכלל בהגדרה של חיה האסורה לגידול כמו נמר, אריה וכו".. ולא להכליל את כל הכלבים שברובם נישמעים לבעליהם. בכלל לאכוף חוק של רצועה בפה, חובה !!
הגב לתגובה זו
|
|