 |
83.
בנים מטומטמים,מה תגידו
Ben,
16/01/05 19:12
|
לשכן שיגיד לכם: ''אמא שלך כוסית''! יעני ,אמא שלך שווה רק זיון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
When i say cussit...
ICI,
FRANCE,
28/06/04 11:04
|
The only thing i meen is the girl sex If i wanted to refer to a girl inteligence...i could call her - Brain
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
get a life people
amir,
somewhere,
27/06/04 20:09
|
what's next on the agenda? you can't talk to women as well? Please......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא
נועם סמואל,
13/02/05 21:12
|
אבל יש הבדל בין דיבור, החמאה, והטרדה. זו הטרדה, בין השאר בגלל שמה שהוא אמר כולל רמז לגבי מה שהוא יכול להיות מצפה ממנה (''אני לקחתי אותך לטרמפ, אין תמורה?'' וכו').
הפעם התשובה היא כן, אך המילה עצמה אינה הטרדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
it is a compliment!!
mor,
brooklyn,
27/06/04 19:28
|
i know so many girls who would die to be named kusit. and if they tell u they dont they probably are not. any way, you can use the word beautiful, i think its stronger word.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
To Svorai the lawyer
Shtetler,
27/06/04 19:21
|
I wish your daughter, mother, sister not to be called that way and you probably wish the same
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
לתביעה יש ע''וד פוסטמה (לקרא)
ככ,
27/06/04 08:48
|
ללכת ראש בראש עם שפה יום יומית היא פשוט הפסד מראש. כל שופט מתחיל יודע שמילה היא מטבע לשון אין דרך ממש לקבוע את הכוונה שלה כי בשביל כל אחד יש משמעות אחרת. היו לעו''ד אלפי כיוונים ללכת עליהם בהטרדה מינית והיא בחרה בהכי גרועה...
אני מקווה שבשבילה היא לפחות כוסית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
ז'אנה מונדגרשבלי היא לא כוסית
ל"ת
המומחה,
תל אביב,
26/06/04 16:21
|
|
 |
76.
מילה של פרחים וצ'חצ'חים
ל"ת
טלית,
23/06/04 21:24
|
|
 |
75.
כשנגד קורא כך לחיילת, כן.
איילת,
21/06/04 23:40
|
כשנגד קורא כך לחיילת, זו בהחלט הטרדה מינית. כיון שזה צבא, וכיוון שחיילת בדרגת טר"ש, רב"ט, או סמל היא מתחת לנגד מבחינה היררכית, וכיוון שנגד יכול להיות בעמדת מפקד מבחינה צבאית, ולכן בראש ובראשונה עליו לפנות אליה בצורה מכובדת ולא להוזיל את המקום והמעמד.
ובגלל שחיילות אן לא בשר תותחים. תנו לילדות בנות ה- 18 לעבור את השירות בשלום ובלי להצטרך לחוות את אוסף הביטויים האלה כשהן חושבות פעמיים לפני שהן מתלוננות נגד אלה שנמצאים מעליהן בסולם הדרגות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה?
אייל,
22/06/04 10:24
|
חיילות הן לא בשר תותחים? רציתן שוויון, לא? חיילים הם בשר תותחים. כופים עליהם, כולל ע"י חברות כנסת, שירות קרבי שמסכן את גופם, בריאותם, וחייהם. ובמה הצבא צריך להתעסק? בלהגן על אוזניהן הרכות של חיילות מפני מלים גסות! יש גבול לכל תעלול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
הוויתינו, אכן מסתכמת במיניות.
ליאת,
21/06/04 01:24
|
|
 |
היא התכוונה לכולנו בורה!
ל"ת
גרק,
27/06/04 08:37
|
|
 |
דברי בשם עמצך ולא בשם כל הנשים
ל"ת
אישה,
21/06/04 19:14
|
|
 |
73.
כולכם פיספסתם את העיקר
רמי וונה,
USA,
21/06/04 00:56
|
כולכם כולל התביעה החמיצו את העיקר .והעיקר הוא שהטרדה מינית נחשבת אך ורק אם המוטרדת העירה למטריד שהיא לא מעוניינת לשמוע יותר את מחמאותיו ,ולמרות הכל הוא המשיך. המילים עצמם לא חשובות . גם אם יאמר המטריד במילים יפות ואינטליגנטיות למוטרדת שהיא יפה ומושכת זה יהווה הטרדה אם המוטרדת הסבה את תשומת לבו לאי הסכמתה בחיזוריו או הערותיו. אחרת שום אדם בעמדה יותר גבוהה לא יוכל לחזר אחרי בחורה שמיתחת לפיקודו או סמכותו. ולא זה מה שמנסה החוק למנוע. החוק מנסה למנוע מבעל סמכות לנצל את מעמדו ולאלץ את מי שמיתחתיו להענות לחיזוריו למרות אי הסכמתה ורצונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
כוסיות זה הטרדה לגברים
עפר,
תא,
20/06/04 22:37
|
בתוך זכר ("שמוק" בעברית תקינה), אני מוטרד מאוד מכל הכוסיות שמסתובבות כל היום ברחובות, במשרד, באתרי הבילוי, על מסכי הטלביזיה, באינטרנט ובכל מקום. איך זכר יכול להתרכז ולתפקד ככה כשהכל הזמן מסיחות את דעתו כל מיני יפיופות ומפעילות לו את המוח שמתחת לחגורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך אוכל לחיות
נועם סמואל,
13/02/05 21:15
|
כשכל רגע מישהו אומר משהו, ואני לא יכול להקשיב
כשאנשים בכל העולם שואלים, ולא אוכל להשיב
אעצור-נא את כולם, שלא יחיו על מנת שנקיפות מצפוני שוב לא יהיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון תקני
נרקומן מתומלל,
בלשניגרד,
27/06/04 12:55
|
בעברית תקנית לא מקובל לומר ''עברית תקינה'' למרות התקינות הפואטית. הביטוי הנפוץ והשגור הוא ''עברית תקנית''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שנכון נכון...
ל"ת
א,
23/06/04 17:59
|
|
 |
71.
התובעת יורדת לקרקע
ל"ת
לפעמים?,
20/06/04 22:09
|
|
 |
70.
למרות שאני סולד מהתואר כוסית..
אמיר,
תל-אביב,
20/06/04 21:48
|
אני חושב שאם רוב הבחורות משתמשות בתואר זה כדי לתאר את עצמן ו/או את חברותיהן, אז לא ניתן לייחס לגברים הטרדה מינית כאשר הם משתמשים במילה דוחה זו. וזאת למרות שאני חושב שהנגד הוא ככל הנראה בהמה שהתכוון להטריד, ואפילו חשב שהוא חכם כשהוא "הביא" את המשפט המחוכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים במליון אחוזים!!!
ל"ת
חסוי,
חסוי,
23/06/04 17:16
|
|
 |
69.
*כוסית*......
*כוסון*,
20/06/04 20:47
|
אולי המילה *כוסית* גורמת למספר קטן של לנשים חוסר נוחות,אבל וכפי הנראה לחלק די גדול מדובר במחמאה די נחמדה!קשה לי מאד להאמין שבית דין צבאי או אזרחי יקבל את התביעה כהטרדה מינית!!במיקרה הנגדי,גודל ההשלחות השליליות יהיו כל גדולים ומסוכנים שאכן חלק גדול מאזרחי המדינה ובניהם כמובן חייליה,...יהפכו לעבריינים סוטי-מין מסוכנים!!מדובר בתביעה אשר אף שופט שפוי לא יוכל לקבל אחריות!!יחיי *הכוסיות והכוסונים*
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
התרדה מינית
r60,
דרום,
20/06/04 20:42
|
חיילות רבות מצלות את את החוק לאי התרדה מינית ומנצלות אותו לרעה, אבל חיילת שתעיר משהוא לנגד הוא יקח את זה כמחמאה ולא יתלונן עלה כמתרידה מינית אפילו שזה קורה הרבה בצבא ואני יודע זו ממקור ראשון בתור איש קבע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת הטרדה?
ל"ת
קרצוש,
25/06/04 08:04
|
|
 |
הטרדה. משהו. עליה.
דרומית,
20/06/04 22:38
|
|
 |
67.
International perspective
Dick Head,
Kuskusville,
20/06/04 19:49
|
Kusit ze toar kavod, it's like a medal of honour! In fact, those who are not considered kusiyot should complain
הגב לתגובה זו
|
|
 |
would you like your daughter
croco,
20/06/04 20:46
|
|
 |
קנה מידה?
ל"ת
נועם סמואל,
13/02/05 21:17
|
|
 |
66.
אני מוטרד מינית 20 פעם ביום !!
פיני,
דרום,
20/06/04 19:12
|
|
 |
מזל שלא פינס
ל"ת
פומפון,
21/06/04 06:30
|
|
 |
65.
אשה היא כוסית
ל"ת
וגבר הוא זנזון,
20/06/04 19:01
|
|
 |
ואתה הוא אדיוט
נועם סמואל,
13/02/05 21:18
|
|
 |
64.
Israel is lost
Donna,
NY,
20/06/04 18:38
|
Its all over. There is no reason or justification for a Jewish state. You guys are the proof.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Donna - OTT
AvnerA,
20/06/04 20:10
|
Donna - take it easy(ier). The term is used by the young and not in a bad way. Strangly enough, had the word not originated from an Arabic swear word it would not have meant more than simply, 'Sexy'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
כוסית בגרוזינית ?
jango,
20/06/04 17:47
|
|
 |
62.
יש בחורים תת רמה שרוצים
עודד,
20/06/04 17:38
|
להשוויץ בחברה שלהם אז הם אומרים "יש לי חברה כוסית".
מסכנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
חוק נשי
עפר,
20/06/04 16:09
|
הבעיה עם חוק ההטרדה המינית הוא שהכל בעיני המתבוננת או במילים אחרות החזקת המקל בשתי הקצוות תרצה זוהיא מחמאה לא תרצה זוהיא הטרדה אין ראיה חד משמעית נכון - גסות רוח זוהיא מכה אבל מדוע עבירה פלילית ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
*מתבונן\ת
נועם סמואל,
13/02/05 21:20
|
|
 |
סלידה
איציק,
דרום,
26/06/04 10:03
|
בכל מצב מילה מגעילה שבעל תפקיד לובש מדים וכו חייב שלא להשתמש בה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
כוסית זו מחמאה
שמעון הכוסון,
20/06/04 16:09
|
כוסית אמיתית (לא מכוערת) לעולם לא תתלונן שקוראים לה כוסית. בכלל , זו המצאה של מכוערות להתלונן וזה מתחיל בתחרויות מלכות יופי, בגדי ים וכד'. שאיפה של כל בחורה (גם מכוערת) להקרא: כ - ו - ס - י - ת !!!! (אפילו פעם אחת בחייה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, אני בטוח
נועם סמואל,
13/02/05 21:21
|
שתכלית קיומן של בחורות הוא רק הקנקן.
עכשיו אני אחזור לקיומי העגום והמסכן שאינו סובב סביב דבר אחד בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי חדשות בשבילך
יפיפיה,
20/06/04 18:10
|
אני יפה מאוד וכך הייתי כל חיי. ואני ממש ממש לא שואפת ולא שאפתי להקרא כוסית. אף לא פעם אחת! בעיני זו גסות רוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את יכולה להיות יפה
ל"ת
אבל לא כוסית,
20/06/04 22:08
|
|
 |
אף אחת לא אינטיליגנטית מדי לזה
כוסית אמיתית,
20/06/04 18:34
|
|
 |
אם את חושבת כך
נועם סמואל,
13/02/05 21:29
|
|
 |
59.
היא מלכלכת על הפמיניזם
ruben,
ierushalaim,
20/06/04 16:08
|
לפנימיזם יש תפקיד חברתי חשוב, להשיג שיוויון בין המגדרים. חבל ששטויות כאלה מלכלכות על תדמית התנועה. אמר לך כוסית, עם כזה מפריע לך, אל תעלי למכונית וסוף העניין, אין צורך שגם תנסי לשכנע לבית המשפט כמה את אישה מפגרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אשה-כלי זינה עליה - חז
חיים(בעיקר),
ביד הלשון,
20/06/04 14:52
|
האם כשחז"ל אמרו: אשה - כלי זינה עליה, הם הטרידו מינית או לא. האם "נקבה" זה לא בגלל הנקב. האם כשאלפי אוהדים צועקים לשחקן הנערץ עליהם שהוא "בן זונה" הם מתכוונים לחיוב או לשלילה? האם כשחיילת שרוצה לנער חייל שנקרץ אליה אומרת "תפסיק לזיין לי את השכל" - זוהי הטרדה מינית או סתם אמירה בוטה וכועסת? יללה, מספיק עם העמדת הפנים המתחסדת. כל יפי הנפש המעושים והמאוסים, תפסיקו לעשות מכל דבר "הטרדה מינית."
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים ולא מסכים
נועם סמואל,
13/02/05 21:31
|
מסכים: כי באופן כללי אתה צודק לא מסכים: כי במקרה הזה יש גוון של הטרדה מינית, בגלל הרמיזה לאפליה על פי יופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק - זו לא הטרדה
יפת נפש,
20/06/04 18:07
|
מינית, אלא סתם ניבולי פה וגסות רוח! אז למה להשתמש בהם שאפשר אחרת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת.
אילה,
20/06/04 16:11
|
כל פעם שאחד הקוראים לא מוכן באמת להתמודד עם טיעונים אמיתיים הוא פוטר את העניין ב"אתם יפי נפש". ואגב, אני עקרונית מזמן הפסקתי להשתמש במילה הנואלת והאיומה 'נקבה'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילה - מי שלא מתמודד זו את!!
חיים,
יד הלשון,
20/06/04 19:39
|
לפני ארבעים שנה דחו יפי הנפש בכעס את הביטוי "חתיכה". הטענה הרווחת היתה - מה זה, אשה היא חתיכת בשר? היום כל אשה תשמח לשם התואר חתיכה. ודאי שלא תראה בזה הטרדה מינית או סתם הטרדה. בארצות הברית ביטויים כמו "שמוק" או "פוץ" שגורים על פי נשיאים ואפילו אנשי תרבות. אף אחד לא יטען שהכוונה היא להטרדה מינית. את לא רוצה להשתמש במלה הזאת - אל תשתמשי בה, אגב, גם אני לא משתמש בה. אבל תפסיקו את ושותפייך המתחסדים לטעון שיש כאן הטרדה מינית. זאת מטבע לשון שאין מה לעשות, הדור הצעיר מאוד משתמש בה ואין מה לעשות נגד זה. נגד הצביעות וההתחסדות - אולי יש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אנחנו לא בגרוזיה
מרק,
נתניה,
20/06/04 14:01
|
את מבינה זאת גברת התובעת? לכי , חפשי את הפושעים האמיתיים , אלו שגונבים מהצבא במיליונים , אלו המנצלים רכבים צבאיים לעבודות פרטיות וכל הקניינים שמקבלים שוחד. עזבי אותך משטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אני אישה ואין לי בעיה להגיד
ק,
20/06/04 13:44
|
למישהי שנראית טוב (מכרה לא סתם מישהי ברחוב כמובן) שהיא כוסית. ולמעשה אני אשמח אם יגידו זאת עלי. תפסיקו לקחת כל דבר קשה כל כך. אתן יותר מדי רגישות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שאת לא ממש נראית טוב
א.א.,
השרון,
20/06/04 15:45
|
כי לו נראית טוב והיו אומרים לך כוסית, לא ממש היית היית אוהבת את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i dont think so
suzi,
rishon,
22/06/04 16:12
|
i look great,and i take it as a complamant, i like it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל האדיוט אמר כוסית לא למכרה
כוסית לשעבר,
תל אביב,
20/06/04 14:33
|
נראה אותכם חיים במצב שבערך שלוש פעמים ביום, לא משנה מה עשית ואיפה את אומרים לך כמה את כוסית. נראה אותכם חיים בעולם שבו גברים מזילים עליכם ריר - ולא כמטאפורה, ואם לא הגבת ברשעות מספיקה הם ימשיכו ללכת אחריך - לגעת - לזיין את המוח. כשחייל בדרגה גבוהה מכנה חיילת שלא הכיר ככוסית ומציין שזו הסיבה היחידה שעצר לתת לה טרמפ - זה לא רק פוגע זה גם מפחיד.
יותר מזה- בואו נעשה את המבחן הבא: אם אשתו היתה במכונית כנראה היא לא היתה מתלהבת שבעלה יאמר - הנה כוסית בואי נעצור! ולכן זו הטרדה מינית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי מותר להיות בתחום האפור
מנהטן,
ניו יורק,
20/06/04 22:13
|
צודקת זה מבחן טוב אם אשתו היתה במכונית או מםקד בכיר או מישהו נוסף הוא לא היה אומר אולי זה לא הטרדה נטו אלא תחום אפור. ולנגד בכיר או קצין או ממונה כדאי להזהר מתחומים אפורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מכיר את המשפט, לכל דבר יש
ק,
20/06/04 15:17
|
|
 |
55.
חשבתי על משהו.
חנהל 'ה,
20/06/04 13:31
|
אולי בעוד עשר שנים המילה "זונה" תהפוך למילה שמתארת בחורה יפה, האם גם אז זה יהיה לגיטימי לכנות נשים כך? כוסית זו מילה מגעילה, איכס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית כוסית לא היית חושבת
ל"ת
גברא חשביהו,
20/06/04 16:32
|
|
 |
זה בדיוק
נועם סמואל,
13/02/05 21:33
|
|
 |
מסכימה עימך במאת האחוזים!
ל"ת
דנה,
20/06/04 13:59
|
|
 |
54.
כאישה אני אומרת לכם,
אילה,
20/06/04 13:28
|
שאולי זו מחמאה, אבל זה ברור שהכוונה היא מינית ולכן זה גורם לנשים חוסר נוחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל תלוי מצב
נועם סמואל,
13/02/05 21:34
|
יש מצב שבו ''כוסית'' זה טוב, יש מצב שבו זה רע.
לעיתים רחוקות זו הטרדה מינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
עידון
אבי,
20/06/04 13:19
|
כוסית אומרים כשרוצים לרומם את היופי והמיניות של אישה . שבעצם נחשב למחמאה לרוב הנשים. אך אליה וקוץ בא .מילים לא מעודנות יש בטוח עוד מילים בעיברית שיכולים לשמש בלתאר יופיה ומיניותה של אישה אז נפעיל קצט את השכל המעודן של הישראלי המצוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''השכל המעודן של הישראלי המצוי''
נועם סמואל,
13/02/05 21:35
|
|
 |
52.
עם מטורף.
סימה,
20/06/04 13:08
|
איפו הזמנים היפים שהוי פעם?אפשר היה להחמי לאישה והיא היתה מרגישה מלכה. כל הצבועים שאומרים שמילה כמו כוסית היא הטרדה זה סוף העולם .מה אני אגיד לנכד שלי שהוא חושב שיש לו סבתא כוסית.כל פעם אני צוחקת מהמילה הזאות פתאום אני קוראת שהיא מטרד מיני.מה קורה פה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי פשוט
אמא מודאגת,
דרום,
20/06/04 13:57
|
תתחילי בזה שתתרגלי שאשה או "ה"אשה תהיה המילה שהכי תחמיא לך. וזה יכלול בתוכו, צורת לבוש, קוד התנהגות, דרך ארץ, והדרת כבוד שתקריני על סביבותיך ויזַכו אותך בהערכה ולאו דווקא במילה הנמוכה הזו. תחשבי על זה, מכאן זה מתחיל שאחדות מאיתנו מקבלות זאת כמובן מאליו ועוד מתגאות בכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
האם כוסית זה הטרדה
נעמי,
חיפה,
20/06/04 12:52
|
כןת לדעתי בהחלט. המילה עצמה היא עלבון לנשים. איך אפשר להשתמש במילה גסה כדי ל"החמיא" לאשה כביכול?
אותי זה דוחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצאתי פיתרון פשוט:
נועם סמואל,
13/02/05 21:36
|
|
 |
50.
עברנו את הגבול
אמא מודאגת,
דרום,
20/06/04 12:42
|
בס"ד מה הפלא אם ילדים בני 12 ו- 14 אונסים בת 9 כדרך קבע ואפילו לא בצנעה, ואנחנו כחברה לא מזדעזעים, ומערכות המשפט הצבועות והמתחסדות שלנו לא שוקלות להוריד את גיל האחריות הפלילית ובכך מתירים את בנותינו. זה מתחיל בהבלגה על כל מיני אמירות שלא במקומן ומתרגלים אליהן ועוד רואים בכך מחמאה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הטירוף הפמניסטי האלים,השתלט גם
דרור,
רמת גן,
20/06/04 12:38
|
על התביעה הצבאית,שרוצה,כנראה,להתחנף לשמאל ולתיקשורת השמאלנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו תיאוריית קשר מצויינת
לא כוסית,
ולא לא כוסית,
21/06/04 13:14
|
|
 |
48.
זו לא הטרדה ,
ליאורה,
20/06/04 12:32
|
וגם עליה הוא צריך לחטוף.
אף אחד, כולל השופטים ועורכי הדין והאמהות שלהם, לא היה מוכן שהדבר יעבור כאילו כלום לא קרה אם הם היו מעורבים בדבר. זה וולגרי, סקסיסטי, גס רוח ובהמי. (אם בא לבחורה שבן זוגה יגיד לה את זה, והיא רואה בזה מחמאה, שיבושם לה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
טירוף מערכות ! בית משפט שדה
צור,
20/06/04 12:21
|
לא יאמן שעל דבר כזה הוגש כתב אישום ועוד יותר לא יאמן שהתביעה הצבאית מגישה עירור ,שטיפת המוח של הפמניסטיות העבירה פה חלקים בפרקליטות על דעתם . צריך הגיון ולא חוקים גורפים לאילוף וסתימת פיות לגברים . אם זה יתקבל כולנו עבריינים וזה בסדר זה מה שפמנסטיות רוצות שכל הגברים יחשבו לעבריינים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טירוף של מי?
שאול,
20/06/04 13:57
|
טירוף של מי בדיוק. לא צריך לסתום פיות למי שיודע לשמור על פיו באופן עצמאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסתום את הפה למה ?
יואב,
20/06/04 22:50
|
אפשר לחשוב מה הוא אמר .? די כבר לצביעות בחייך שיהיה לך הגינות להגיד שזה לא הטרדה מנית רק שפה לא איכותית , ביג דיל כולם משתמשים בסלג הזה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
תארו לעצמכם: אם מפקדת תקרא
עו,
20/06/04 12:20
|
לחייל: זיון מהלך, האם הוא לא יחשוב שהיא זוממת עליו, האם הוא לא יפנטז ? האם הוא לא ילחש זאת לחבר'ה שלו...
או שבמקום זה תקרא לו: זין מהלך...
כנ"ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
MORE, MORE responses PLEASE!
AvnerA,
20/06/04 12:18
|
It's a long time since I laughed so much. Some of the responses here are really excellent...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
באשדוד יש הרבה כוסיות
ל"ת
איציק,
20/06/04 11:35
|
|
 |
אני מעדיף כוסות
נועם סמואל,
13/02/05 21:39
|
|
 |
43.
סתם מילה זולה
ISRAEL,
20/06/04 11:15
|
|
 |
42.
בשלושה דברים אדם ניכר
גביע,
20/06/04 11:13
|
בשלושה דברים אדם ניכר בכוסו, כיסו וכוסיתו, שנו רבנן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
תלוי איך הוא נראה -קיראו !!!
בראד פיט,
20/06/04 11:07
|
אם הוא היה חתיך, אז בטח היא היתה מרוצה. אם הוא היה מכוער (מה שכנראה נכון) אז זה הטרדה מינית!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כוסית ,סקסית,מדליקה
ישראלי ממוצע,
20/06/04 11:03
|
כל המילים הללו,אכן מתרידות. כונפה,גיפה,מסרוחה,זה לא התרדה,על זה לא מגיעים לבית משפט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שפה עברית
לי,
תל אביב,
20/06/04 10:44
|
כל הכבוד לחיילת. סוף סוף קמה מישהיא להציל את כבוד הנשים. בכל פעם ששומעות אוזניי את המילה הזאת אני מזדעזעת מחדש. לפי דעתי זו אלימות מילולית שלפעמים קשה יותר מאלימות פיזית. בושה !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
נקבה על שם הנקב שיש בה, אכן,
מתבונן עמוק,
עמק שרה,
20/06/04 10:34
|
כפי שאמרו לפני. כנ"ל כוסית. אלא שנקב יש לכל אחת, וכוסית הוא כינוי למי שהנקב שלה מעורר עניין. לא כל הנקבות באמת כוסיות. כלומר, מי קאפ אוף טי, אור מי קאפ אוף וויין. לא כל אחת כוסית, וודאי לא במשך כל הזמן. המשיכו ללעוס אותן... את המילים המשתנות המקבלות גוונים שונים תלויי הקשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
למי ואיך
דני,
תל אביב,
20/06/04 10:15
|
הכל תלוי למי נאמר וה טון:? אף אחד לא יקרא לאמא שלו כוסית. אבל לידידה מהכיתה צבא מקום עבודה, זה מקובל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הוא רצה לוודא שלא קר לה
גלעד,
20/06/04 10:03
|
|
 |
גדול!
ל"ת
דן,
20/06/04 19:30
|
|
 |
35.
הנה דבר אירוני
אבי,
20/06/04 09:57
|
אם הוא היה אומר לה שהיא מכוערת, ושהוא אסף אותה רק מתוך רחמים, לא היה לה מה לתבוע אותו. אז גברת, את מכוערת. מבסוטה עכשיו? נשים מפגרות נמאסתן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
דיי לטימטום
צדק תרדוף,
20/06/04 09:56
|
1. מכוון שידוע שהחיילת היתה לבושה. 2. מכוון שידוע שאי אפשר לראות את איבר מינה של החיילת כאשר היא לבושה ועוד תוך כדי נסיעה. 3. מכוון שהנגד עצר את הרכב ועדיין החיילת הייתה לבושה ולא הראתה לו את איבר מינה - מתבסס על הערכה. אי אפשר לומר שהמילה כוסית מתיחסת לאיבר המין של החיילת אלה לצורתה החיצונית הלבושה.
נ.ב. לכל הנשים - גבר ממוצע הוא מאוד פרימיטיבי - ובניגוד לאישה הוא חושב קודם כל על מין ואחרי זה על יחסים לטווח ארוך. אז אם הנגד יצא אשם בעניין "הכוסית" תצטרכו לבנות בתי כלא גדולים מאוד שיכילו בערך 47% מאוכלסיית העולם - כן תצטרכו להכניס את כל הגברים לכלא. או אופציה אחרת - תתחילו להתלבש כמו במדינות "נאורות" כגון אירן ואפגניסטאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מישהו יסביר למה כבוד האישה יות
דוד.,
20/06/04 09:56
|
מישהו יסביר לי למה כבוד האישה חשוב יותר מכבוד הגבר? שוויון לנשים,- כן, בהחלט. זכויות של קיסרית סין,- קיפצו לי !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוקיי
נועם סמואל,
13/02/05 21:43
|
אבל רק שתדע, אני מגיב לך רק בגלל שאתה כזה זייני יפה.
(הרי ידוע שלכינוי הזה מייחל כל גבר. מטרת חייו של גבר היא להיקרא זייני.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ראיתי כוסית, לא אעצור לה?- ערס
קרנפי,
ת''א,
20/06/04 09:56
|
אם הבת שלי היתה נכנסת לרכב שאלו היו דברי הפתיחה של הנהג, הייתי מרתק אותה לחדר לחצי שנה. אין שום דבר מחמיא, או נחמד בפניה גסה כזאת, ולא, לא בגלל המילה "כוסית". ההטרדה המינית כאן היא לא במלל אלה בכוונה. הנגד הקטן (החרמן הקטן) בעצם אומר: "עצרתי לך רק כי את כוסית, אם היית מישהי שלא היתה מעמידה לי לא הייתי עוצר לך, בואי תכנסי לאוטו נראה אם במהלך הנסיעה אני אוכל לגרום לך לשכב איתי, כי הרי זה הדבר היחיד שמעניין אותי בך." כשמישהי שואלת אותי אם היא נראית טוב, אני יכול להגיד לה "את כוסית עולם!". היא שאלה, אני עניתי ונושא השיחה היה המראה הכללי שלה. - זה בסדר ! אבל אם מישהי שואלת אותי: " יש עבודה במשרד שלך?, או "אתה יודע איפה זה רחוב הרצל?" או "לאן אתה נוסע?" ואני עונה לה: "כוסית כמוך...מה שתרצי" זה לא בסדר!!! כי אף אחד לא שאל אותי על המראה שלה, או מה אני חושב עליו, או מה הייתי רוצה לעשות לה. זו חדירה גסה למרחב האישי, זה זלזול בבן אדם וזו גסות רוח. לא יזיק לאנשים במדינה הזאת לתת קצת יותר כבוד אחד לשני, במיוחד לזרים שאנחנו לא מכירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גסות אך לא הטרדה מינית
רמי וונה,
21/06/04 02:03
|
מסכים אתך באופן כללי שסגנון הדיבור הוא לא מקובל וגס . השאלה אם אפשר להאשים מישהוא בדבור בלתי הולם . תשובתי ביתר הרחבה נמצאת בתגובה מס, 73
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך איטילגנטית ונאורה
Vered,
20/06/04 18:32
|
מידי לבבון הישראלי המצוי.
כמובן שאני מסכימה עם כל מילה שלך. וסבלתי הרבה מבבונים מריירים נטולי חן ותרבות ונימוס, דלי שפה ועם אוצר מילים של יושבי קרנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לחשוב מה הוא אמר ...
גבר,
20/06/04 14:51
|
מה קרה הבת שלך מסוכר ? אתה מתרבות ארופאית אליטיסטית ?. אז הוא אמר בכוסית ביג דיל יאללה לך לשחרר נפיחה מרוב סנוביזם . אתה שמוק !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שלא עוצר לכוסית, הוא שמוק.
ל"ת
חרמנוביץ,
20/06/04 12:57
|
|
 |
צודק 100%
ירון,
20/06/04 10:25
|
תגובה אינטיליגנטית, לך תייצג את החיילת, הלוואי שתזכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
דווקא כוסית זה לכל המראה הכללי
ל"ת
כוסית,
צפון,
20/06/04 09:51
|
|
 |
30.
הרי המילה תשתנה
בלשן,
חיפה,
20/06/04 09:39
|
מה לעשות שזאת השפה של היום? הרי פעם הוא היה אומר לה מדליקה, ופעם מגניבה ופעם גזעית ושאפה וכו וכו וכו... היום המילה היא כוסית ואל תדאגו, כמו כל מילת סלנג היא תיעלם ותבוא מלא אחרת (דגדגנית?!).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
זו מחמאה!!
די לצביעות,
20/06/04 09:35
|
כל אישה (אם היא לא פמיניסטית שמחפשת ניואנסים להפגע מהם) היתה שמחה לו היו מכנים אותה כוסית. זו מילה אחרת ל- 'יפה', או 'מושכת'. ...ואף גבר שנותן מחמאה כזו לאישה, לא חושב על זה בהקשר של איבר מין נשי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחמאה ? לא כאן!
מיקי,
ת''א,
20/06/04 09:52
|
אכן, "כוסית" זו מחמאה! אבל במקרה הזה, הנגד עבר את הגבול. באותה מידה, בוס במשרד שינסה חהחמיא לאחת העובדות ויקרא לה כוסית- גם הוא יעבור את הגבול....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחמאה- ועוד איך כאן!
די לצביעות!,
20/06/04 10:04
|
אם חברה יגידו לך: "ממש רזית, איזה כוסית נהיית", או "איזה כוסית את היום", מישהי (עם שכל בראשה) תראה את זה כעלבון?! בחיים לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
פרוש המילים ומקורן.
רונ,
בני ברק,
20/06/04 09:33
|
"כוס" היא מלה ערבית שמקורה בשורש שמשעותו דברים מעוגלים [גם המילה כוס לןשתיה באה בערבית מאותו שורש] שם-בערבית- היא משמשת באופן הגס ביותר. אדם מן היישוב אינו משתמש בה לגבי מי מהנשים שאכפת לו מהן. "שמוק" היא מילה גרמנית או יידית שמשמעותה "אבן חן" או "תכשיט". במקורה היא כינוי בלשון סגי נהור לילדאדם מתפרע או שובב ומשם ירדה קומה אל הפין שהוא "תכשיט" של הזכר. אין השימוש בהן זהה. "שמוק" לא נועדה לבזות במקורה.
נראה לי שאפשר לחיות טוב מאוד בחיי היום יום בלי שתיהן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לקרוא לאישה
Good Looking,
20/06/04 09:06
|
לקרוא לאישה כוסית זה מגעיל מעליב, דבילי, מילת רחוב. מה קרה ל...חתיכה...גזעית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
???
חתיכה,
20/06/04 19:53
|
|
 |
גזעית? הלו תתעוררי
האו האו,
20/06/04 18:53
|
|
 |
התנדפו בשנות השמונים,
חמדה,
20/06/04 09:53
|
|
 |
26.
בסה''כ התכוון לכוסית יין
ל"ת
שמוק,
בין הרגליים,
20/06/04 09:04
|
|
 |
נכנס יין יצא סוד. יין יישמח לב
ל"ת
60=סוד=יין,
נווה גימטריה,
20/06/04 11:28
|
|
 |
25.
שהמחוקק והשופט יקרא את התגובות
100%,
מישור החוף ח,
20/06/04 09:00
|
שיש כאן ויסיק לבד. תאמינו לי, אין יותר מה להוסיף. מי שתומך בי, או להיפך, אני אשמח לתגובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לא מדובר רק במילה ''כוסית'' אלא
שלומית,
20/06/04 08:57
|
בשורה ארוכה של התבטאויות ומעשים. אין אישה שתלך להתלונן רק בגלל מילה אחת במקרה אחד. הנגד הזה בעייתי, וכנראה עסוק מידי בכדי למלא את תפקידו הצבאי. ראוי להעיף אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב הנגדים ראויים להעפה...
טל,
מרכז,
20/06/04 18:41
|
יש לי בבסיס נגד שהוא ספר!!!!!! לספר אנשים?
נו באמת אם לא זה הבזבוז אז מה הוא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדובר רק(!!) במילה כוסית!
דרור,
רמת גן,
20/06/04 12:57
|
אבל הערפדות הפמניסטיות משטלטות על מערכת המשפט,ויותר ויותר גברים חפים מפשע,נופלים לטרף במלתעותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך
קורא,
20/06/04 09:15
|
ואני מניח שבקרוב אולי תעסקי בנושא בהרחבה בבלוג שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממלאת מקום
איש,
20/06/04 12:28
|
|
 |
אין לי בלוג, והאמת לא יודעת
שלומית,
20/06/04 09:31
|
|
 |
23.
אני מתנגד בתוקף
סופוקלס,
20/06/04 08:41
|
הרבה פעמים אמרתי את המילה כוסית בין חברים, אבל לא אמרתי אותה לאישה באופן ישיר, ובוודאי שלא לאישה שאני לא מכיר. נגד מגעיל שמכל צבא נורמלי היו כבר זורקים אותו קיבינימט. תחשבו על זה, הוא פוגש חיילת בפעם הראשונה ומכל המילים שניתן לחשוב עליהן הוא בוחר לקרוא לה כוסית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הודעה פמינסטית (לכל הכוסיות)
די לבכיינות !,
20/06/04 08:36
|
די !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כל מי שתעשה שלוש שנים צבא ומילואים עד גיל 45 בבחינתי לא תהיה כוסית !!! (ציטוט השבוע - שרון איילון "שקודם כל יהיה חתיך הורס" על עובד במסעדה שלה לא מוכשר !!!! חתיך !!! ) האם יש תביעה בדרך !?!?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כל כוסיות!
ששי כוסוביצקי,
כוס אוחתק,
20/06/04 08:33
|
כוסו ושימחו בשימחת ג'ורה... לא מספיק עם השפה הדלה והביטויים טעוני הרפש הללו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאמינו לי אנשים, אתם הורגים או
100%,
20/06/04 09:03
|
תי. תפסיקו לבלבל במוח (אפשר אפילו ורצוי להגיד "לזיין במוח").
בואנה, זאת אחת הכתבות הטובות שהיו מאז ומעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
איך שראיתי אותך גמרתי!!!!
שואל,
20/06/04 08:22
|
|
 |
שוב, תלוי במצב
נועם סמואל,
13/02/05 21:48
|
אם אתם מקיימים יחסי מין, אתה עוצם את העיניים כל הזמן ופותח רק בסוף, וזו דרכך לספר על זה אז לא, זו לא הטרדה מינית.
אם אתה זורק את זה סת ככה לאישה ברחוב, אז אתה פשוט אדיוט, בין אם זו הטרדה ובין אם לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אין קשר בין כוסית לשמוק
בגדי המלך חדשים,
20/06/04 08:19
|
שלא תהיינה אי הבנות. לקרוא לאישה כוסית זה להגיד שהיא "שווה זיון", או בקיצור, שהיא מהווה אובייקט בעל פוטנציאל גבוה לספק לגבר המתבונן אורגאזמה מספקת ביותר תוך בניית הגירוי של לקראת בעזרת מחמדי גופה הבנויים היטב . לקרוא לאישה כוסית זה אכן לתמצת את ערכה בעיני הגבר המתבונן לסגולות הנרתיק שלה ויכולת שלו, בצירוף הדקורציה היפה שמסביב (ציצי, גוף, רגליים וכו') לספק את הסחורה.
לדעתי לקרוא לאישה כוסית זה מגעיל ומשפיל. אני גבר.
לקרוא לגבר שמוק, לעומת זאת, זה לתמתצת את מהותו לבערך מה שהוא לעיתים קרובות באמת - אגואיסט שמשתדל להידחף לכל מקום בכוח על מנת לבוא על סיפוקו מהר - לאו דווקה רק במין, אבל בפרוש גם כן. השם שמוק בכלל לא מנבא טובות או הנאות ושימושו כגנאי בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין קשר בין שמוק לכוסית
בגדי מלכה חדשים,
21/06/04 07:59
|
שלא תהיינה אי הבנות. לקרוא לגבר שמוק זה להגיד שהוא "שווה לזין", או בקיצור, שהוא מהווה אובייקט בעל פוטנציאל גבוה לספק לאישה המתלהמת אורגאזמה מספקת ביותר תוך חידוד הלשון של לקראת העלבון הבא.
לקרוא לגבר שמוק זה אכן לתמצת את ערכו בעיני האישה המתלהמת לסגולות הארנק שלו ויכולת שלו, בצירוף הדקורציה היפה שמסביב (חשבון בנק, מכונית, בית וכו') לספק את הסחורה.
לדעתי לקרוא לגבר שמוק זה מגעיל ומשפיל. אני אישה.
לקרוא לאישה כוסית, לעומת זאת, זה לתמצת את מהותה לבערך מה שהיא לעיתים קרובות באמת - אגואיסטית שמשתדלת לבלוע כל דבר בכוח על מנת לבוא על סיפקה החמדני במהירות - לאו דווקא רק בכסף, אל בפרוש גם כן. השם כוסית בכלל לא מנבא טובות או הנאות ושימושו כגנאי בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות!!!!
Vered,
20/06/04 18:25
|
פעם ראשונה שאני קוראת תגובה שפוייה וברמה! ועוד מגבר! מה אני אגיד לך : עוד לא אבדה תקוותינו....
האמת שכל השימוש במלל הזה הוא חלק מהתבהמות לשונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Over the top
AvnerA,
20/06/04 12:07
|
I think you are overdoing it. The word really means 'Sexy' only that it is more deive AND in the mind of the beholder...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך להרצות
כוסמן,
20/06/04 09:02
|
זתגובתך ממש ניתוח מדעי ,מדוע שלא תהיה מרצה בחוג לכוסולוגה .?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מתה להיות כוסית...
בדרך לכוסיות...,
20/06/04 08:17
|
אבל מלבד החבר והחברים הקרובים, אם מישהו יקרא לי כוסית אני אגעל.
מצד אחד המילה עצמה מגעילה אבל הפירוש הינו חיובי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצה להקרא כוסית??
רונ,
בני ברק,
20/06/04 09:28
|
|
 |
17.
השלב הבא: כן. גבירתי !!!!!!!!
דוד.,
20/06/04 08:13
|
אחרי שהתרגלנו שאישה היא שוות ערך לאצולה הישנה, ופגיעה בכבודה היא עבירה פלילית, השלב הבא יהיה לזרוק לכלא מי שמבזה אישה על ידי שימוש בשמה הפרטי במקום לומר לה "גבירתי".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף כך מאשר לבזות ולא לכבד
ע.,
20/06/04 08:25
|
|
 |
כן, הוד מעלתה !!!!!!
ל"ת
דוד.,
20/06/04 09:08
|
|
 |
16.
עו''ד עודד סבוראי-טיעוניך
A Woman,
20/06/04 08:09
|
מבישים ואינם ראויים לדפוס , ובוודאי שאינם ראויים להשמע על ידי עורך דין. המילה שמוק אכן מתכוונת להתנהגות חזירית, ושפלה אבל חזיר או שפל הן קללות. המילה כוסית מעליבה ופוגעת משום שהיא מהשורש :.... זה בושה והתפוררות מוחלטת של ערכים כשעורך דין מרשה לעצמו לסנגר על ביטויים לשוניים נלוזים שכאלו. עוד מסמר בארון המתים של החברה הישראלית, שמאבדת כל כיוון. עד לאיזה תהומות של התבהמות ושפלות רוח לשונית הגענו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
Quesion is
Koosii,
Beit Zain,
20/06/04 08:04
|
IS she really a Kusit, can u show us a picture? Thanks
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הנושא הוא לא הטרדה מינית, כי
מזועזעת,
20/06/04 07:56
|
עם התבהמות וולגריות של משתמשי הביטויים. בעיני אלו קללות לכל דבר. ומקומם לא יכירם בשפה העברית. זה מאוד מצער שהנוער של היום, ואנשי צבא בפרט בוחרים להשתמש בכאלה ביטויים לשוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפרופו שפה עברית
מישהו,
20/06/04 08:55
|
|
 |
חמוד- תלמד עברית לפני שאתה
מזועזעת,
20/06/04 18:18
|
מתקן אותי. אם ב-א" הוא: התנייה. כלומר אם נעשה כך וכך אז יקרה כך וכך... עם ב- ע" מתכוון : לביחד. כלומר : (ציטוט מדברי) ביחד עם ההתבהמות והוולגריות של משתמשי הביטויים וכו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למזוזה-את: תירוצים לסבתא
כוסי,
20/06/04 20:08
|
כתבת בשגיאה ואל תתפלספי במתן משמעויות רטרואקטיביות לשגיאה. אבל למה להתעסק איתך, במחשבה שנייה - גם את בין כל אלה שמקובעים בדעתם/ן. חבל"ז (במובנו המקורי)!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''הנוער של היום''?!
אסי,
20/06/04 08:36
|
ועל כך כבר נאמר: הילדים של היום... ... הם לא הילדים של הלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
ישראל,
ירושלים,
20/06/04 08:03
|
|
 |
ישראל, אתה גם ירושלמי וגם צודק
ל"ת
100%,
20/06/04 08:57
|
|
 |
13.
תרבות
פקק-תנועה,
קריאת-ביאליק,
20/06/04 07:50
|
הכונה-של-החיל-היתה-להחמיא-הבעיה-היא-אחרת-בארץ-אין-תרבות-בשום-נושא-וענין-לכן-שפת-הדיבור-בארץ-היא-שפת-רחוב-ולא-כולם-אוהבים-שפה-זו-וזו-זכותם-להגיב-על-סיגנון-דיבור-כזה-וחוסר-תרבות-הביא-אותנו-לאן-שהיגענו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אז אולי תקראו לבחור זרגון
דני,
20/06/04 07:37
|
הבוטות בארץ נמאסה כבר, ובחורות שמחייכות כשקוראיים להן "כוסיות" הן טפשות. אין בזה שום מחמאה, הופכים את הבחורה לכוס. והמגוחך עוד יותר הוא לקרוא לבחור "כוסון", שוב משתמשים בכוס לתאור בחור...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
...ולבחורה יקראו זרגונית ?
זרגון גריאטרי,
אחזת זרגונים,
27/06/04 13:15
|
|
 |
11.
מילה:- כוסית- לא אסתטית!
ל"ת
נינה,
20/06/04 07:36
|
|
 |
10.
התובעת צודקת
י.מ,
20/06/04 07:32
|
אני סבור שמי שקורא לבנות "כוסית" הוא פשוט "שמוק" !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הגזמתם כבר
מוטרד,
20/06/04 07:18
|
נמאס כבר מכל הפוליטיקל-קורקט שנפל על המערב. המחוקק היה צריך להבדיל בין הטרדה מאיימת או משפילה לבין בדיחות או צורת דיבור מקובלת. במקרה הנ"ל עוד בחרתם להיטפל למילה שדווקא המון נשים משתמשות לתאור בחורות אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שיקרא לה בוסית
ל"ת
:-(),
20/06/04 07:12
|
|
 |
בוסית, או הוד מעלתה...
ל"ת
דוד,
20/06/04 09:53
|
|
 |
7.
מה עוד פעם פימיניסטיות?
טל,
מרכז,
20/06/04 07:04
|
עוד פעם המפלגה הפמיניסטית של צה"ל עולה לשלטון? מה קורה איתם? יש מישהי שממש משעמם לה? (סא"ל ז'נה מודנגרישבילי). שתי פלאפלים ועדיין לא התבגרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התובעת כנראה לא כוסית...
ל"ת
מבקר הרשת,
20/06/04 08:15
|
|
 |
6.
אלימות מילולית שהפכה לגיטימית
דוד,
20/06/04 07:02
|
זו דוגמא להדרדרות השפה שירדה לזנות בעקבות חיינו כולם. גם שמוק אינה מילה מכובדת, למרות שהשימוש בה איננו מכוון לאיבר המין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
החלום שלי ליהיות כוסית
ל"ת
מיכל,
תל אביב,
20/06/04 06:54
|
|
 |
4.
מתה שיקראו לי כוסית
ל"ת
לילך,
רעננה,
20/06/04 06:54
|
|
 |
את כוסית!!!
חסוי,
23/06/04 17:20
|
|
 |
לילך :את עלה-כיפאק
ל"ת
סתם שמוק,
כוסלנד,
20/06/04 07:58
|
|
 |
3.
שורש המילה ''כוס''
ל"ת
יונתן,
בני ברק,
20/06/04 06:36
|
|
 |
2.
מדינה אוכלת יושביה
יוסי,
תל אביב,
20/06/04 06:30
|
כמה אנרגיה כסף, ומשאבים ישקיעו בעד השטות הזו -גב מונדגרשבלי את בטח לא כוסית -אופס הטרדתי אותך? אין לך ולחבריך מה לעשות אז בטח את מחפשת סיבות להצדיק את תפקידך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שלא תבלבל את המוח
אבישי,
20/06/04 04:40
|
היא בטח כוסית כמו שאני ראש הממשלה מי היה נוגע בה בציצישבילי הזאת?
הגב לתגובה זו
|
|