 |
34.
לכל אלו שבעד ההתנתקות...
שמאל לוחם,
21/06/04 11:53
|
יות חשוב שתגיבו להסתה המרושעת שיש באתר של גוש קטיף . כנגד צה"ל שאול מופז ואריאל שרון. בכתבה מאת יוסי בלום הלוי. "שקט הוא רפש- הרעישו את הארץ" " קטיף " במנועי החיפוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אבי אקודור יש חיים גם
ל"ת
מחוץ לאינטרנט,
21/06/04 11:19
|
|
 |
נכון!!!
Avi Ecuador,
21/06/04 15:15
|
תיזהר לא לחפש אותי יותר מדי, יקח לך יותר זמן מזה שאני משקיע בשבילך. וחשוב לרגע כמה זמן שמתחבר לוקח לכל המחפשים בייחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
זו המשימה הכי חשובה של הסוכנות
ל"ת
חיים גולדברג,
21/06/04 09:53
|
|
 |
31.
סוכנות לפרוק העם היהודי
ל"ת
ינקי,
מבשרת,
21/06/04 09:44
|
|
 |
30.
לגרש אותם בכח נמאס מ הם
שוש חתוכה,
רעננה,
21/06/04 09:38
|
המתנחלים הורסים את המדינה. לגרש אותם. מדינה צריכה להתנהג כמו מדינה. שרון צריך לקבל החלטה כמו בן גוריון שפרק את הפלמח כי לא רצה מילציות פוליטיות ומפלגתיות במדינ ה. שרון צריך לפרק את המילציות של המתנחלים החמושים ולהוריד את כל הישובים בהתאם להחלטת הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
למה לנגב? למה לא ישר לסיביר?
ל"ת
נתי,
מעלה אדומים,
21/06/04 09:07
|
|
 |
28.
בנדר אתה מתבזבז
זיסו,
ירושלים,
21/06/04 09:00
|
מה אתה עושה כאן? תעבור לYנט. אתה מביא למעריב את הסיפורים הכי טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
סוכנות אנטי ציונית
נועם,
גוש קטיף,
21/06/04 08:49
|
בס"ד אבות הציונות מתהפכים בקבר. שהסוכנות היהודית היא זו שתתן ידה לטרנספר יהודים מבתיהם, לעקור אותם מאדמתם ומשורשיהם וליישב אותם באדמה צחיחה בנגב, עם יתושים, זבובים, מכת חום וחוסר מים? בשביל מה ממשלות ישראל שלחו אותנו לשם? בשביל מה ירקנו ושפכנו דם כל השנים? בשביל מה הפרחנו את השממה בגוש קטיף, בשביל מה שימשנו חומה בצורה לעם ישראל? מה אנחנו בשר תותחים של סלי מרידור השמאלני, אך של דן מרידור שערק מהמחנה הלאומי והפך יפה נפש? לא יקום ולא יהיה. אנחנו עוד נזכה לראות בחורבנה וסגירתה של הסוכנות היהודית הרבה לפני שמישהו בכלל יעז להוציא יהודי אחד מגוש קטיף. עוצו עצה ותופר עם ישראל חי!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
שרון גם יקבע למתנחלים דת חדשה
בנצי-א,
ארצינו,
21/06/04 08:26
|
להוסיף חטא על פשע טרנספר ליהודים מעשה חמור בפני עצמו אבל גם לקבוע להם לאן ילכו מה אם גם לקבוע להם לאיזה דת יעברו כמה ילדים מותר להם ומי יודע מה עוד היועצי אחיתופול מאכילים אותך ומה עוד התחיבת בפני הפריץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
galil is under kibush too
Mahmoud,
21/06/04 07:29
|
|
 |
IBASH PIJA TFU TFU TFU
ל"ת
MUSHON,
27/06/04 14:17
|
|
 |
24.
לצערי אין פתרון אחר !...
משה מ,,,,
בת ים,
21/06/04 07:16
|
. כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין, עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה , הפרדה מוחלטת. ורואים את התוצאות ניפסק ההרג ההדדי ורואים את הפרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא , ניתוח כואב מאוד אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה"ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק "משוגע "יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן. באשר הבעיה היא רק ב פ ר ט נ ר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
GO AND TELL ARAFAT
UPS,TATA,
27/06/04 14:15
|
AND ALL LEFTIES START CRYING HOW YOU CAN TRANSFER ARABS, NO WAY
ONLY JWESH CAN BE MOOVED
THATS ISRAELY PARTICULAR DEMOCRACY
THAT IDEA SONGS GOOD ENOUGH BUT MANY POINTS THEY NEVER AGREE WITH
SO ITS BECAME TO UNREAL SORRY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
רעיון מצוין!
דני,
21/06/04 03:39
|
ליצור רוב יהודי בכל רחבי הארץ. ערים כמו עכו, חיפה, ירושלים, יפו הופכות לאט לאט לערים ערביות, צריך להגדיל את האוכלוסיה היהודית במקומות אלו!
לערבים שחים במקמות אלה לא צריכה להיות שום התנגדות כי אלה מקומות בלב ישראל לא כבושים ולא בטיח, ואם יש להם בעיה עם יהודים שיעברו לשטחים שיוחזרו בעזה ליד "אחיהם" הפלסטינים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שיתנגדו?
ערן,
מרכז,
21/06/04 07:20
|
הרי הם כל כך אוהבים אותנו ומכירים בזכויותינו על הארץ. כל הבעיה שלהם היא רק גוש קטיף, אם נתן להם את גוש קטיף - ותשקוט הארץ 400 שנה.
מהתמימות הזאת אנחנו נמות בסוף, חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו נותר לך ולכמוך
Avi Ecuador,
21/06/04 05:03
|
רק לשבץ את תושבי חלם במקומות שאתה וכמוך; עם-הארץ, מייעד להם. איפה שיבצת את עצמך???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרא לזה שיבוץ...
דני,
21/06/04 06:34
|
אני כבר "משובץ" בעיר שנראת מיום ליום יותר כמו עזה וגנין לא לונודון או תל אביב לצערי. ערבי ישראל בשיטיות עושים מה שהמתנחלים עושים ביהודה ושומרון. כשנודלתי בעכו העיר הייתה ישראלית לכל דבר, היום זאת עיר ערבית כמו טמרה. אנחנו הולכים לאבד שטחים רבים, חבל שנאבד עוד הרבה שאפשר למנוע את זה.
אני לא אומר שמפריע לי שיש ערבים בעכו, אבל שבעכו לא מדברים עיברית מפריע לי, והעובדה שזה מתפשט לערים סמוכות כמו נגיף ללא מעצורים מפריע לי עוד יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדרך היא
Avi Ecuador,
21/06/04 15:03
|
הטרנספר! לא של יהודים! וערפאת והשאהידים מסבירים ושגרירים של זה. ואם תרצו אין זו אגדה נאמר על פרוייקט יותר גדול של עם שיצא מתנורים ולא דור עגל זהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני - אתה צודק 100%
אחת מהגליל,
21/06/04 14:45
|
ולו היו מיישבים את עכו כבר לפני 35 שנה בכל 7500 מתנחלי גוש קטיף, הפטריוטים, היום עכו היתה עיר עברית ולא ערבית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמאס כבר מהמנטרות המטומטמות
אחד,
21/06/04 05:37
|
|
 |
22.
הגדלת החיכוך בגליל תגדיל השנאה
ל"ת
אפרים,
21/06/04 03:03
|
|
 |
21.
בניגוד ליש*ע: הגליל שטח כבוש
ל"ת
אפרים,
21/06/04 03:01
|
|
 |
20.
המונח ייהוד הגליל = גזענות
ל"ת
אפרים,
21/06/04 03:00
|
|
 |
עדיף שתתחיל לעודד
Avi Ecuador,
21/06/04 05:07
|
|
 |
19.
LO -LEFANUT ANY ISRAELI VILLAG
1+1=2,
21/06/04 02:21
|
BEFORE IT IS AGREED TO MOVE AN ARAB VILLAGE FROM ISRAEL TO THIS PLACE.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
ששמאלני גוש דן יישבו את הנגב
גרמוק,
21/06/04 02:17
|
מה הסיבה ש70% מאזרחי המדינה תקועים באיזור גוש דן? שיישבו ויפריחו את השממה בנגב. שיקחו דוגמא ממתנחלי חבל קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חום, פרנסה, ובכלל.. חיים
נבו,
21/06/04 04:47
|
הסיבה היא שרוב האנשים רוצים לגור במקום שאפשר למצוא עבודה, ים, מקומות בילוי וחיי לילה, ובכלל.. חיים. את זה קשה למצוא בישובים של 100 איש בישימון בנגב..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ישועת השם כהרף עין: אשרינו
ציונה,
ירושלים,
21/06/04 02:15
|
המתנחלים עוברים דירה. נקודה. הסוכנות היהודית מסייעת למדינת ישראל לחזק את המדינה היהודית. ישועת השם כהרף עין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חבל על ערביי הגליל
נביא בעירו,
21/06/04 02:10
|
ועל הבדואים הנגב, כי כמו שלמדנו להכיר את המתנחלים, עכשיו הם הולכים לעשות להם את המוות. הם מחרחרי ריב והם ישארו מחרחרי ריב, וזה ממש לא משנה היכן הם יגורו. המלצתי: לבנות אי צף, לשים את המתנחלים עליו. כעבור שנה יהיה אפשר גם לשחרר את הכבלים מהיבשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
התחלה טובה-חובה לנהל משא ומתן!
Ehad Haam-Zioni,
ישראל והשלום,
21/06/04 01:59
|
אני מביא קטעים ממה שכתב פרופסור אנטוני לואיס בסוף 2002-המזרחן מספר אחד בעולם-יהודי חם ואוהד ישראל מושבע:
-בקמפ דויד ברק הציע נסיגה מ 86 עד 91 אחוז מהגדה,תלוי בגירסאות השונות. -אבל: הצעת ברק הייתה להשאיר את ההתנחלויות לאורך כבישי הרוחב המבתרים את הגדה למובלעות מבודדות.
ערפת סירב להצעה. רבים מאיתנו השואפים לפצרון של שלום חשבנו שהסירוב היה טעות איומה-אך השקפת הפלשתינאים הייתה כי 7 שנים אחרי אוסלו הצעה שלום סופי כזאת מצדיקה את אי האימון שלהם ברצון הישראלי לאפשר מדינה פלשתינאית רציפה וברת קיימא ללא מחסומים...........
........ב2002 קרא ערפת בניו יורק טימס לפתרון יצירתי לבעית הפליטים תוך אי שינוי הדמוגרפיה הישראלית...... נשמע הגיוני, אך המשמעות המדוייקת תתגלה רק במשא ומתן.........
........אפשר לקבל חלק מטענות הימין בישראל: ערפת אינו המנהיג המגיע לפלשתינאים, בגלל הקושי העצום שלו להפוך מאיש מחתרת למדינאי-ולעורר אמון בישראלים. הרשות הפלשתינאית גם לא דמוקרטית ומושחתת-והכחשתו של קיום המקדש של שלמה-לא של הורדוס שבה הודה-היא אבסורד.
ערפת מרשה לטרוריזם לשגשג עד לנקודה שהוא עצמו יתקשה לעצור בו-לדוגמא: הטבח בליל הסדר בנתניה היה גם נגד האינטרס של ערפת..........
........בסופו של חשבון נראה לי כי הגישה הפסימיסטית בישראל מובילה למבוי סתום........ואולי להתנהגות שתהרוס את הבסיס המוסרי של החברה הישראלית......
........ברור ללא ספק לכל רואה כי אין תקווה לגמור את סיחרור הטרור עד שהפלשתינאים יראו מצב ריאליסטי לקיום משא ומתן הוגן לקבלת מדינה פלשתינאית ברת קיום.....ופתרון על בסיס ההצעה הסעודית היא היחידה האפשרית-למרות הסכנות הפוטנציאליות שהיא טומנת בחובה לישראל....... אך פתרון זה טוב מסיחרור הדמים המתמשח והשחתת ערכי המוסר הישראליים-ועירעור מעמדה בעולם. הציונות עם המטרה הנאצלת של מדינה לבני העם היהודי עומדת בפני המבחן המכריע של הלגיטימיות שלו: האם הציונות תקבל מגבלות המכירות שגם לעם הפלשתינאי ישנן זכויות לגיטימיות משלו למולדתו-פלשתין.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ל -1 ול -3: תישארו לגור היכן
נעמה,
21/06/04 01:22
|
שאתם. רק את צהל צריך להוציא משם. ואתם עם האדמה עליה אתם יושבים מול הים התיכון תעברו לריבונות פלשתינית. כך גם משלם המיסים לא יצטרך לשלם הון עתק על פינוייכם. ודרך אגב, לא רק רעיתך סובלת. גם אני. פוטרתי מעבודתי, ונאלצתי למכור את הבית בו גרתי כדי שיהיה לי ממה לחיות. ואותי אף אחד לא מציע ליישב, ולי אף אחד לא מציע פיצויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה דעתך שהפלסטינים אשמים
Avi Ecuador,
21/06/04 03:15
|
מדינות ערב ניסו לחסל אותך ואם היית מפסיד באחת המלחמות לא היתה היום בעיה של ישראל או מילושוביץ, אתה מסכים? אז מה דעתך שישלמו פיצויים הפלסטינים 30000 מיליארד דולר ועוד 30000 מיליארד דולר למשה והרצל להבדיל של פלסטין; שרון ולצבא הכנה לפלסטין? אני חושב שיספיק גם לך הכסף? אם לא משלמים אז פשוט יעופו, נראה לך על כל מה שעשו ומאחלים לנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לא==יהיה==טרנספר.
ל"ת
===============,
21/06/04 01:18
|
|
 |
ועוד איך יהיה ! ובגדדדדדול .
ל"ת
טרנספריסט,
21/06/04 08:28
|
|
 |
12.
עכשיו אני בכלל לא מבין********
מוטי,
תל אביב,
21/06/04 00:15
|
נכון להיום ערביי הגליל מהווים רוב של 60% מהתושבים. בשביל מה ליישב את המתנחלים בגליל כאשר בעוד 15 שנה ערביי הגליל יהוו 80% מהתושבים ואז מדינת ישראל תבצע התנתקות מהגליל (כי הרי אי אפשר לגור בלב אוכלוסיה עויינת) ואז עוד פעם נגרש את המתנחלים?! לילה טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה
דרור,
אם-הפחם,מערב,
21/06/04 01:49
|
בעוד 15 שנה ופחות מיזה בארץ לא ישאר אפילו ערבי אחד לרפואה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
לא ניתן לכם לגרש יהודים
ל"ת
אורלי,
21/06/04 00:15
|
|
 |
10.
תשכחו מזה לא נצא מכאן בחיים לא
ל"ת
יוסי,
גוש קטיף,
21/06/04 00:13
|
|
 |
מצדי תשאר - אבל לא על חשבוננו
מאיר,
21/06/04 06:03
|
לא רוצה לצאת בחיים - אל תצא, אבל כספי המסים שלי לא יממנו אותך ואת השמירה עליך. את זה גמרנו. ברוך שפטרנו. והבנים שלי לא יהרגו כדי שאתה תגדל שם מלפפונים. מעוניין להשאר בגוב הערבים - בבקשה, שיהיה לך לבריאות. בהצלחה. אני במקום שרון לא הייתי מפנה בכח אף אחד. נראה כמה היו נשארים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אל תצא בחיים !!!!
גליל ונגב,
21/06/04 05:49
|
מה אתה מאיים על מישהוא???
תשאר שם ותריב כל היום עם הפלשתינאים! לבריאות לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you better start packing boy
doug,
new york,
21/06/04 01:08
|
|
 |
9.
תפרח הארצ ויפרו ישע וצדקה.
עוזר עוז,
21/06/04 00:02
|
כי ניחם ה' ציון ניחם כל חרבותיך וישם מידברה כעדן וערבתה כגו ה'. כי לא בחפזון תצאו, ובמנוסה לא תלכון, כי הולך לפניכם ה'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
חוצפה ללא גבול
יואל,
21/06/04 00:01
|
שילכו השמאלנים לנגב ולגליל. שיעבור אולמרט לישוב חדש , החוצפה גם לגרש אנשים ולהשליכם מביתם וגם לתקוע אותם בחור אחר אח"כ ,רק ת"א היא מקום בטוח מגרוש שוב ולשם בלבד אם מטרנספרים אותם יש לעבור.ישוב הנגב והגליל שיעשה ע"י המגרשים והמחריבים שיוכיחו שהם מסוגלים גם לבנות ולא רק להרוס .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הגולן מקום מדהים.
יהודה,
ירושלים,
20/06/04 23:55
|
|
 |
6.
they can settle in hell
ל"ת
doug,
new york,
20/06/04 23:54
|
|
 |
It is obvious that
AvnerA,
21/06/04 00:06
|
|
 |
no compassion for fanatics
doug,
new york,
21/06/04 01:07
|
of any kind you can dissagree with my views, but I do not lack knowledge, and I DO NOT have compassion for them do they have compassion for the palestinians? do they have compassion for the soldiers that died while defending their settlements? sorry, fanatics of ANY religion, do not have my compassion
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תתבישו לכם!!
עליזה,
דרום,
20/06/04 23:52
|
בואו לנגב תפריחו את השממה זו ציונות זו חלוציות. כמו שאתם נלחמים על גוש קטיף תלחמו שיכירו בנגב כחלק מארץ ישראל, זה לא פחות חשוב מאיפה שאתם באים. כתושבת מרכז לשעבר אני לא מבינה את הרצון לגור בעיסה של תל אביב עם הלחות האיומה פקקי התנועה והטינופת.
לראש הממשלה תשקיע בדרום תגרום שירצו לבוא לפה המקום נפלא הוא צריך רק כסף לפיתוח ומקומות עבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת בכל מילה!
ציונית,
21/06/04 05:46
|
|
 |
4.
היכונו למחאות הנגד של מר
אלי,
20/06/04 23:28
|
לא אתפלא אים מר"צ עכשיו תצא במסע נגד ישובם של מתנחלים מפונים מהשטחים בגליל ,שמא הדבר יקפח את ערביי הגליל. לכן אני מציע למתנחלים המפונים ,ועל מנת שלא תהיה מחלוקת ,להתישב באזור המשולש : רמת אביב ,הרצליה ,ורעננה,אלה הם גבולות של מדינת ישראל ,שלהם תסכים גם מר"צ .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא רוצה נגב וגליל
תושב אלי סיני,
20/06/04 23:27
|
אני ועוד מהתושבים כאן לא עולים חדשים לא רוצים נגב וגליל תעביר את תושבי תל אביב לשם או שתעבור בעצמך לשם רוצים מקום הדומה למה שיש לנו היום על חוף הים התיכון ניצנים פלמחים וכו' המקום שיש לנו היום הוא גן עדן פורח מול הים לא נחליף אותו במדבר שממה ושיממון ואם אתה רוצה חיים קלים אל תכפה עלינו מקומות מספיק שאתה כופה עלינו פינוי גם לאלו שמסכימים לתכניתך הפינוי הוא טראומטי אשתי בימים אלו עוברת משבר קשה מאד שעולה לה ב א. ק. ג. לא תקין ונרשמו לה כדורי הרגעה אל תוסיף מלח על הפצע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשארו איפה שאתם גרים. רק את
נעמה,
21/06/04 01:52
|
|
 |
למה הבנת שאני מתנגד?
ל"ת
תושב אלי סיני,
21/06/04 11:16
|
|
 |
2.
מצחיק מאוד
Joe Anaaref,
IsraHell,
20/06/04 23:23
|
כאילו לא די להם בשתי אינתיפאדטת, הם צריכים לעבור למרכז הארועים של האינתיפאדה הבאה? המקום היחיד שכדאי לבר דעת לחיות בו הוא גוש דן. רק שם לא יסבלו קטיושות או קסאמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתישבים
Avi Ecuador,
21/06/04 03:04
|
אם הם מתפנים בצורה הזאת הם צריכים לדרוש אזרחות אמריקאית לדרוש פיצויים ומשקנתא, ביטוח חיים ולדרוש במאורגן פינוי לארצות הברית או לאוסטרליה. האינטיפדה הבאה כבר תהיה ביפו חיפה תל אביב והגליל ועם השמאל שיתפנה באופן טבעי על ידי ירידה זה סיפור אבוד. טוב, אני סומך על ערפאת שיבדה לחיים ארוכים ולבריאות וששרון אולי יפול בדרך דמוקרטית. שהמפלגה שהוא השטלט עליה תדע להוריד אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות..................
רועי,
י-ם,
21/06/04 00:11
|
גוש דן עומד לחטוף עשרות טילים מאירן תוך שנתיים!(אינני רוצה בכלל לחשוב איזה ראשי נפץ יהיו לטילים אלו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לא רוצה נגב וגליל....
תושב אלי סיני,
20/06/04 23:15
|
רוצה אותו המקום שיש לי היום מול הים התיכון לאורך החוף . לנגב תלך אתה שרון! בגליל אין לי מה לעשות! ניצנים פלמחים וכו' רק אלו באים בחשבון לא רק לי גם לעוד מהתושבים כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תמשיך לגור שם, ותקים לעצמך
שוחר שלום,
21/06/04 05:41
|
צבא משלך ותשמור על עצמך בכוחות עצמך ותמשיך לריב כל היום עם שכניך הפלשתינאים, ואותנו תעזוב בשקט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט שלא יודע לקרוא
תושב אלי סיני,
21/06/04 11:14
|
אני לא אמרתי שאני נגד הפינוי אלא שלא יקבעו לי לאן ללכת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון כבר גר באיזור הנגב
ל"ת
הנגב,
21/06/04 01:34
|
|