 |
29.
תחזירו את הילד להוריו הביולוגי
moshe,
22/06/04 18:29
|
תחזירו את הילד להוריו הביולוגים, לכל מי שחושב אחרת, אני מציע להקשיב לתוכנית של ז'וז'ו אבוטבול, שם כבר שמעתי בשבוע שעבר, ואתמול, שני מאומצים בוגרים, בסביבות ה-20 , שמחפשים את הוריהם הביולוגיים! אז בבקשה, להחזיר את התינוק להוריו הביולוגים, ומיד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חוק הוא חוק ולא יעזור כלום
גרשון,
22/06/04 10:55
|
לפי החוק עד חצי שנה האימוץ לא בתוקף. נקודה. למעט במקרה של הזנחה או התעללות (ולא בית המשפט ולא השרות למען הילד לא טוענים שזה המקרה כאן). אי אפשר לשנות את החוק מכל מיני טיעונים רגשיים. אז מה אם האמא עניה\בורה\פרימיטיבית ? כל עוד אין התעללות בילד גם לאנשים כאלה יש זכות בסיסית על ילדיהם.
למיטב הבנתי הטיעון של "טובת הילד" אינו רלוונטי למקרה זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק טובת הילד רלוונטית כאן
בנאדם עם לב,
22/06/04 13:43
|
וזה שאתה מסתכל על חתיכת נייר במקום על תינוק מעיד עליך שאתה בנאדם חסר לב. טובת הילד מחייבת את הישארותו בידי הוריו המאמצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הילד לאמו ולאביו הביולוגיים.
די לאכזריות!,
22/06/04 09:17
|
ההורים המעונינים לאמץ את הילד פנו בקריאה נרגשת לאם ובקשו ממנה לוותר על הילד שלה לטובתו. האם הם יכולים להפנות קריאה זו גם אל עצמם? האם יוכלו להיענות לבקשה מסוג זה? נדמה שמתחת לכל הסיסמאות, כמו טובת הילד, נמצא רקע מאד אגואיסטי של האנשים שמתכוונים לאמץ הילד. הם חושבים בהחלט על טובת עצמם, אחרת לא היו מעבירים האם והילד במסע אכזרי כפי שהם עושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוריו המאמצים הם היחידים
שמגר,
22/06/04 13:45
|
ואם לביולוגית באמת אכפת ממנו אז היא צריכה להרפות והמשיך הלאה בחייה, ואם זה שהיא ובן זוגה חזרו זו לא הצגה אז הם גם יוכלו להביא ילד משלהם כי התינוק הנוכחי אינו שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
גם אני מאומצת
חסוי,
צפון,
22/06/04 00:21
|
התינוק מגיע להורים המאמצים!!! הוא אוהב אותם יותר מכל... ושיהיה גדול אני בטוחה שזה הבחירה שהוא יעשה! אני גם ילדה להורים מאמצים ואני מכירה את הורי הביולוגים ואני לא רוצה לחזור אליהם!! מה קרה פתאום הם נזכרים שחסר להם ילדה? אני לא חףץ להשאלה אני אשאר איפה שיש לי אהבה ומקום בטוח!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תחזירו את התינוק גנבים
קרוב משפחה,
21/06/04 20:26
|
|
 |
תגובה לפרימיטיבי 25
דנה,
רעננה,
22/06/04 01:30
|
מה זה "הוא שלנו"? מה זה, חפץ שנגנב? אם זו התגובה שלך, אפשר להבין מאיזה משפחה ההורים הביולוגים מגיעים ורצוי שהתינוק ישאר אצל ההורים המאמצים. הילד יגדל בהזנחה אינטלקטואלית, עם עם הורים שלא רוצים להיות יחד ונשארים רק בגלל הילד. אמא-ילדה טיפשה וחסרת אחריות ש"נזכרה" לאמר לאבא שהיתה בהריון ודרך אגב...גם נתנה לאימוץ (אופס, נזכרתי...). זה לא חפץ שנגנב. זה ילד שהמדינה עומדת מאחוריו ונתנה לאימוץ למי שמוכן להיות הורה. האמא שמסרה אותו לאימוץ לא ראויה להיות אמא. וקשר דם לא קשור לכלום. יש לי אבא ביולוגי שאיתו אני לא מדברת 16 שנה. אז מה ביולוגי כאן? טובת הילד ושפיותו להשאר אצל ההורים המאמצים שאותו הם גידלו, הם הבטחון שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכנה
משה א',
22/06/04 11:38
|
כנראה שזה באמת פגע בך עד כדי אובדן ההגיון. החוק, הצדק וטובת הילד מחייבים להחזיר את התינוק להוריו האמיתיים - הביולוגיים. יש להוציא אותו מרשותם של אלה המתיימרים להיות "מאמצים" שמחזיקים בו בניגוד לכל חוק, תקנה והגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טובת הילד=הורים מאמצים
ל"ת
אימא,
22/06/04 13:46
|
|
 |
תגידו להם לעשות חדש
לילך,
21/06/04 23:39
|
היא יכולה. רק שהפעם תדע שהיא בהריון חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אמא יקרה לי
תינוק,
21/06/04 19:44
|
אמא שלי, הייתי בבטנך 8 חודשים עד שהבנת שאני שם, אח"כ אחרי שנולדתי מסרת אותי לאימוץ ואני רק בן 10 ימים. אפילו לא סיפרת לאבא על קיומי. לי יש היום הורים נהדרים, נותניםלי הכל, ויותר אך בעיקר אהבה. אני מבין שהיום את מצטערת, אבל אני מכיר רק אמא אחת. אמא מהלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא עדיין לא מודע לזה
אמא ביולוגית,
21/06/04 20:22
|
לכן........... כול עוד הוא לא מודע נא למסור את הילד למי שזכיי לגדלו.
הם הביאו אותו לעולם. כל בן אדם הוא יצור אנשוי שעושה ויעשה טעויות בחייו, חלקם קלות וחלקם ממש קשות שאף אחד אחר לא יבין אותן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להרגיש תינוק 8 חודשים ?
תינוק,
21/06/04 22:35
|
התבלבלת קצת, לא להרגיש תינוק 8 חודשים זו נקראת טעות בעיניך?? ומחר היא לא תרגיש שצריך להחליף לו להאכיל אותו , לשמור עליו..... נראה לך הגיוני??
חבל שלא עושים מבדקים לכל מי שרוצה להיות אם ביולוגית, אבל המאמצים חייבים לעבור מסכת של בדיקות וטוב שכך. ביולוגיה עדיין אינה הורות. הורות היא הרבה יותר מזה.
אני רוצה אמא מהלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק !!! כולו גנים וביולוגיה
אילנית,
21/06/04 23:38
|
הילד שייך למי שאימץ אותו ולא למי שוויתר עליו. סחבה אותו 8 חודשים ולא ידעה, נשמעת כמו פוסטמה רצינית, כלב לא הייתי נותנת לה לגדל, גם לא אמסטף. חוצפנית. התחרטה! יופי יופי, בעיה שלה! לא קונה את הדיכאון והקישקושים האלה. לא רצתה, שתשא בתוצאות, קרת לב, רעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
המאמצים-לא ראויים לאמץ
לא את הילד הזה,
ולא אחר,
21/06/04 19:40
|
כי , הם ידעו היטב שקבלו את התינוק למשמורת לחצי שנה (החוק קבע חצי שנה על מנת לאפשר לביולוגית לקבלו חזרה . )ורק לאחר תקופה זו יהיו זכאים לאמצו . אם מבחינה רגשית לא הפנימו זאת .. אם אינם קולטים כי הילד לא שלהם .. אם נאבקים נגד אמו הביולוגית שרוצה לגדלו.. אם הם מנסים לחטוף ילד בחסות החוק .. הם אינם ראויים .. לא רק לגדל תינוק .. אלא להתקרב לתינוק בכלל .. זהירות ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם אתה מאשים אותם באהבת יתר ?
טלית,
21/06/04 22:35
|
נהפוך הוא ! לדעתי הם רק הוכיחו, שיעשו ה כ ל למען ילדיהם. ואילו הם הורים טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המאמצים ראויים לצל
אימא,
מרכז,
21/06/04 19:55
|
|
 |
זה שוד לאור היום
יעל,
21/06/04 20:25
|
בושה וחרפה איך שמדינה דמוקרטית מתנהגת. החוק לא נועד שמישהו ינצל זאת לטובותו. הם עשו טעות ורוצים לחפר עלייה. אז נאאאאאאאאא בבקשה תחזירו את הילד ומיייייייייייייייייד. לאימא המאמצת אין רגשות, מה היא לא רואה את יסורי האמא הביולוגית. איפה החמלה שלה................. במזבלה כנראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מקומו של הילד אצל המאמצים!!!
ליאת,
21/06/04 19:18
|
כי הם ההורים היחידים שיש לו... כי הם לא ינטשו אותו כשלא יהיה להם נוח... כי רק להם הוא קורא "אבא" ו"אימא"... כי הם כל העולם שלו... והוא כל העולם שלהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקומו של הילד אצל הביולוגיים!!
לליאת,
ורק ביולוגים,
21/06/04 20:21
|
כי הם ההורים היחידים שיש לו ( היתר מטפלים).. כי הם לא ינטשו אותו להורים מאמצים - חוטפי ילדים.. כי תוך שבוע הוא יקרא רק להם "אבא" "אמא" ....ותוך שבועיים ישכח לכל החיים את המאמצים .. כי הם כל עולמו .. והוא כל עולמם ... מכל הבחינות .. צדק.. דין .. טבע .. וטובתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאת- הטבע ינצח זה החיים
ל"ת
יורם,
רעננה,
21/06/04 19:31
|
|
 |
גם הטבע בעד המאמצים...
ל"ת
חוק הטבע,
21/06/04 19:56
|
|
 |
הטבע
מירית,
22/06/04 00:45
|
הטבע כנראה צודק כשהוא לא מאפשר לזוגות מסויימים להביא ילדים לעולם. מי אנחנו שנתערב. להחזיר את התינוק מיד להוריו האמיתיים - הביולוגיים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הורים אמיתיים=הורים מאמצים
ל"ת
שי,
22/06/04 13:48
|
|
 |
לש'
מירית,
22/06/04 14:04
|
סיסמאות דמגוגיות הן כל מה שאת/ה יכול/ה לאמר לטובת ההורים שאת/ה מכנה "מאמצים". הם לא "הורים "מאמצים" אלא זוג שמחזיק את התינוק שלא כדין ולא רק זה אלא שעל-פי החוק אסור להם להפוך למאמצים בגלל מחלה קשה של אחד מהם ודת שונה של התינוק. לידיעתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לא להחזיר הילד
שי,
י-ם,
21/06/04 18:50
|
לא להחזיר את הילד למפלצת "הביולוגית" שזרקה אותו אחרי 10 ימים, בכלל לא ידעה מי האבא, האבא לא ידע שיש לו בן. ההורים המפוקפקים האלה, מזכירים מאד את פרשת קרולין-ברונה. עכשיו אחרי שהורים אחראיים, אמיתיים ודואגים לא ישנו בלילות שנה שלמה, רוצים אותו בחזרה. לא ולא ולא. הורים חייבים ללמוד לקחת אחריות. בודאי שמעתם על התינוק שהתבשל למוות במכונית אביו ש"שכח" אותו למשך 4 שעות !!!. חברים יקרים. נשמתו של הילד אינה רכוש הוריו. הורים חסרי אחריות הממיטים אסון על ילדיהם חייבים לדעת שהילד לא יישאר בידיהם. לא להחזיר הילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיכאון לאחר לידה - לא מצב
כשיר לחתימה,
על ויתור,
21/06/04 19:28
|
רוב הנשים סובלות מדיכאון לאחר לידה בדרגה זו או אחרת . אני מכירה אישית נשים שהתאבדו לאחר הלידה . אחת מהן אישה חרדית , קפצה מחלון הית חולים מיד לאחר הלידה . זה שהאם חתמה על מסמך הוויתור מיד לאחר הלידה , כאילו לא חתמה כלל . הילד שייך להוריו הביולוגיים . ולא , כל אמא תצטרך לקשור את ילדיה בחוט ..... פפפחחחדדדדדדדדד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך שפלים ומקוממים
אם דואגת,
21/06/04 19:20
|
בהבל פה הפכת אם שברגע של חולשה ובלבול נכנעה ללחץ עובדות סוציאליות , שרק טובת המאמצים לנגד עיניהן, וחתמה, 4 ימים אחרי הלידה, על הסכמה לאימוץ, בהבטחה שהכל הפיך ויש לה חצי שנה להתחרט, למפלצת . כדי להבאיש את ריחה אתה מזכיר פרשה נדירה וכאובה של תינוקת מברזיל, ואפילו, מה זה שייך לענין, את הטרגדיה של הפעוט שהושאר במכונית היום. אני סבורה שכל יום שהתינוק מעוכב אצל המאמצים הוא עוול לילד, שיש לו הורים טבעיים הרוצים בו ומסוגלים לגדל אותו. אימוץ זה הרע במיעוטו כשהאלטרנטיבה היא מוסד, לא הורים ביולוגיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הילדים המאומצים
מגי,
תל אביב,
21/06/04 18:27
|
מי שהוא לוקח בחשבון מה מרגישים מאות הילדים המאומצים והמאושרים לנוכח הפרסומים? גם במצב רגיל הילד המאומץ חושש שמא האימוץ הוא זמני ולא סופי. אך לנוכח הוויכוח בעתונות והפירסומים מתערר מצבם ובטחונם של הילגים המאומצים. אז כאשר מפרסמים בהרחבה יש לקחת בחשבון את טובת כל הילדים המאומצים שבטחונם מתערר במה שיש אצלם. חשוב לקחת בחשבון את מחיר הפירסום.!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק
יעקב,
22/06/04 00:49
|
זו בדיוק הסיבה מדוע כל הדיון הציבורי הזה, שמתקיים בהשראה של גורמים אינטרסנטיים כוחניים, אסור לו להתקיים. ולכן צריך להחזיר לאלתר את הילד להוריו האמיתיים - הביולוגיים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראו את 26
יונתן,
22/06/04 14:11
|
|
 |
19.
שאלות פתוחות
מלכה,
ים,
21/06/04 18:04
|
לפני שנודע לי שהאם הביולוגית הינה נוצריה, לא היה ספק בליבי שהילד חייב לחזור אליה. אולם עכשיו יש לי שאלות פתוחות: האם הרצון שלה לקבל את הילד, הינו "לא תלוי בדבר"?. האם היא נעצרה כשוהה לא חוקית, או נאמר לה לעזוב את הארץ וענין הילד עלה כתוצאה מנסיון לדחות את הגירוש?. אולי אני חושדת לשווא, אולם, הנסיבות כאן מוזרות, מסתוריות והתשובות יאירו את הענין. מעניין לדעת אם יתברר שהיא יכולה לקבל את הילד, אבל חייבת לעזוב איתו את הארץ, האם היא עדיין תדרוש אותו. לגבי האב, אכן זה בנו והוא זכאי לבקש אותו ולקבלו (ללא שהדבר תלוי באם).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם-חוקית במדינה(חוק השבות)
טלית,
21/06/04 22:44
|
|
 |
זה לא משנה
אני,
22/06/04 13:49
|
אם האבא או הסבא או הדוד מצד האימא שלה הוא יהודי.
היא לא ראויה לגדל את הילד!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
להחזיר להורים הביולוגים
רבקה,
21/06/04 17:11
|
אם כל הצער והכאב חייבים להחזיר את הילד להורים הביולוגים .הפיתרון הזה רק יבלבל אותו בהמשך חייו .נכון שאולי לטובתו היה כדאי להשאיר אצל המאמצים אבל אין ברירה הילד לא שייך להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להשאיר אצל המשפחה המאמצת
יצחק,
21/06/04 20:02
|
הילד לא "שייך" לאף אחד. צריך לחשוב אך ורק על טובת הילד, כלומר: להשאיר אותו במשפחה המאמצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
השתגעתם? הילד לא
גלי,
הרצליה,
21/06/04 15:55
|
הילד לא "שייך" להורה ביולוגי שלא רצה אותו ! אז בטח לא לאמא. לגביו האב...מקווה שמה שיחליטו (ובטח לא אנחנו נחליט) יהיה רק לטובת הילד. אז תפסיקו עם לטובת הורה זה או אחר. ילד הוא לא רכוש !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ממש מגוחך כל זה
אבא אמיתי,
21/06/04 15:50
|
התינוק שייך להוריו הביולוגים, נקודה. אני במקום ה"אבא" הייתי הולך לדירה של ההורים המאמצים אומר להם סליחה התינוק הזה שייך לי ולוקח אותו. ואותי לא מעניין מה בית המשפט יגיד או יפסוק.
בקטע הזה צריכים להיות כמו חיות בטבע ששומרים על הצאצאים שלהם אפילו בהקרבת חייהם.
ממש חוצפה מצד ההורים המאמצים לנסות ולגנוב תינוק שלא שייך להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני חושב כך
אב,
22/06/04 00:57
|
|
 |
צודק אני איתך
דני שפירא,
רעננה,
21/06/04 19:39
|
אני הייתי מפרק את היחידה לאימוץ- זה הילד שלי והעולם יתהפך--שכל טמבל כאן יסתכל על התינוק בעוד 20 שנה. למה לסבך את החיים נולדתה נוצרי עכשיו את יהודי. בסוף הוא יתאבד כמו הרבה ילדים מאומצים שמרגישים כל החיים לא רצוים--ובבית ספר כל הילדים אתה מאומץ אין לך אבא ואימא---אני בן 25 מאומץ- לפני שנתים ניפגשתי עם ההורים שלי וחזרתי לחיקם - אחלה אנשים - אמא היתה ילדה שניכנסה להיריון- בושה אתם מכירים לקחו לה את הילד משרד הרווחה - . סבא וסבתא שלי דתים -בגלל בושה במשפחה אין לי משפחה. אתם מטורפים שכל אחד מכם יסתכל בראי ויגיד לעצמו ---מה אני מאומץ? למה עשו לי את זה? כלוכם רוצים קירבת דם למישהו כי זה האמת. לכל המגיבים כאן שרוצים שהילד ילך להורים המאמצים אני מקוה שיום אחד תריגישו את זה על בשרכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חצוף
אלמוני,
21/06/04 18:28
|
סליחה, גנוב אף אחד לא גנב ההורים הביולוגיים שלו לא רצו אותו, אז אני מבקשת שתירגע, חצוף, גנבו !!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק האמא לא רצתה אבל התחרטה
גם אבא,
21/06/04 18:45
|
והאבא בכלל לא ידע. אז ההורים המאמצים חצופים וגנבים. אלוהים ישלם להם בבוא יום הדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת...
קצת הגיון,
21/06/04 17:01
|
גם אם צריך להחזיר את הילד להורים הביולוגים, הם לא בדיוק יכולים לבוא אחרי שנה ולומר "סליחה זה הילד שלי" ולקחת אותו. תחשוב איך היית מרגיש אם היו באים לקחת ממך אחרי שנה ילד שגדלת מגיל 10 ימים. גם אם צריך להחזיר את הילד להורים הביולוגים אני מבינה את כאבם של המאמצים. על כל פנים אין פה חטיפה/גניבה של ילד מהוריו - הם אלה שויתרו עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם באו אחרי חודשיים לפני שהחל
פזית,
21/06/04 22:38
|
האימוץ אבל בתואנות שונות לא החזירו להם את הילד והם נאלצו לפנות לבית המשפט עד שהילד גדל, וכנראה יגדל עוד עד שיחליטו להעבירו להוריו הביולוגיים. אבל אז כשיהיה גדול יותר הסבל שלו גם יהיה יותר גדול. אלוהים, כמה אטימות יש במדינה הזאת. אתם לא יודעים את כל הפרטים אבל אתם נותנים ציונים, ומשיאים עצות. אולי תסתמו כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה היה קורה ההפך
אורי,
21/06/04 18:48
|
נניח שאת היית מוותרת או האמא המאמצת הנוכחית הייתה מוותרת. לא היית מצפה שהצד השני יביע הזדהות ויחזיר את הילד? DNA זה DNA, חתימה לכל החיים.
בכל אופן אני חושב שהפתרון הטוב ביותר זה שהם יגורו דלת ליד דלת ויגדלו אותו היחד את עלם החמודות הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה גברתי - או שאינך מודעת
תמי,
21/06/04 17:53
|
לעובדות, או שעובדות אחרות מבלבלות אותך. ההורים הביולוגים לא באו אחרי שנה, האם הביולוגית ביקשה את הילד חזרה כבר אחרי חודשיים , מי שגרר את הנושא וניסה להתחכם הם ההורים בתהליכי האימוץ, והשירות למען הילד. ההורים עדיין אינם מאמצים עדיין לא בעיני החוק , והאם התחרטה על האימוץ בפרק הזמן שניתן לה להתחרט. בית המשפט לענייני משפחה פסק להחזיר לה את הילד, אלא שערעור ההורים בהליכי אימוץ, שוב מעכב, את העברת הילד, שכן ככל שהזמן חולף לדעתם, הילד ישאר ברשותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להעמיד דברים על דיוקם
חיים,
מרכז,
22/06/04 13:51
|
מי שגרר את כל הסיפור זה בית המשפט. ההורים המאמצים לא יכלו אפילו להיות צד בעניין (שזה אבסורד בפני עצמו...) הילד חייב להישאר אצל המשפחה המאמצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
משפט שלמה???
אלון,
21/06/04 15:47
|
|
 |
14.
Perfect solution
Jacob,
Brooklyn,
21/06/04 15:09
|
The baby and all other babys who are wasted on selfish adoption should be raised by a new adoption unit of the Israeli army. They will become our best future commando unit.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מסלפים עובדות
יוני,
מרכז,
21/06/04 14:58
|
הביולוגית ותורם הזרע מעולם לא היו נשואים. איפה האמת בפרסום??????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוג לא חייב להיות נשוי
צביה,
21/06/04 23:30
|
כדי לגדל ילדים. אם לא שמת לב, תסתכלי מסביבך - העולם השתנה קצת. לשיטתך ,כל האבות המולידים הם תורמי זרע. וגם את , אם יש לך ילדים - את תורמת רחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
להורים הביולוגיים עדיפות מכמה
נאוה טלמור,
21/06/04 14:55
|
הראשונה והחשובה מבחינת ההליך המשפטי, שהאומנים ושרות האימוץ העלימו את מצבו הבריאותי הגבר האומן ושהחוק קובע במפורשות שילד יימסקר לארימוץ אך ורק לבני דתו. במקרה הזה נעשה פשע נוסף כשהאומנים, מבלי שתהיה להם סמכות, כבר פתחו בהליכי גיורו של התינוק. ועל אלה נאמר, שהם רוצים בטובתו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הסיבות לטובת המאמצים!!!
ל"ת
ארז,
22/06/04 13:52
|
|
 |
11.
די לחטוף ילדים !!!!!
ל"ת
להחזיר לביולוגי,
זאת חטיפה!!!,
21/06/04 14:49
|
|
 |
10.
הקץ למסע הפשע נגד המאמצים
טובת הילד,
21/06/04 13:24
|
זה פשע לנצל טוב לב של אנשים. שעברו ים בדיקות ועברו את כולם ועכשיו מה? לא יאמצו יותר כי הרווחה פשטה תרגל. אם ימסר להורים הביו צריך לתבוע תמדינה על עוגמת נפש לא בטוח שזה טובת הילד ימים יגידו אבל כמו שאני מכירה תבתי משפט הם יתנו לאם הביולוגית כי הם כבר מזמן עברו תקוצנזוס והם לא מייצגים את העם להורים כאלה ביולוגים לא הייתי נותנת תילד. ויסלחו לי כולם. צריך לעשות הפגנות על ההתעללות של הרווחה באלפי משפחות שרוצות לאמץ וילדים זרוקים בפנימיות ץ נמאס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקץ למסע הפשע של המאמצים נגד
דנה,
21/06/04 18:29
|
ההורים הביולוגיים. את מיטב המסבירים הם הפעילו, התקשורת גויסה למענם, הם מוכנים לקנות את הילד. אני חושבת שעם כל הכבוד, עוד לא היה אימוץ חוקי כאן, הילד שייך לאמו, שביקשה להחזירו אחרי חודשיים. כל סחבת היא לטובת המאמצים ולרעת הביולוגיים. איפה מידת הרחמים. גם אם האם ביקשה למסור אותו איש לא יודע מה היו הנסיבות של האם האומללה. כאמא אני יכולה להגיד שזו קריעה בבשר החי ולילות רבים ללא שינה, לילות של בכי תמרורים חלומות וגעגועים. האם הביולוגית לא ראתה את בנה צועד את הצעד הראשון, זוחל , מוציא את השן הראשונה. די לאמלל אותה. הוא בעצם נגנב ממנה כי אפשר היה חוקית, להחזירו אליה אחרי חודשיים - כאשר ביקשה את בנה בחזרה. תפסיקו להכפיש את ההורים הביולוגיים, ותאמינו לי שבית המשפט כשקבע שהילד יוחזר אליהם שקל את כל השיקולים וראה את טובת הילד לעיניו ולא טובת אף אחד אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ברור בדיוק נגד מי נעשה פשע-
אבי,
21/06/04 14:54
|
הבעיה היא שאנשים רוצים לאמץ לרוב תינוק, ולא ילדים ששוהים במוסדות שהם כבר גדולים, והאימוץ כבר גורר קושי מסויים שלא כולם ששים לעבור אותו. אף אחד אינו מתעלל באף אחד, ושרותי הרווחה , לא צריכים לשמש ספק ילדים. אם מתעללים במקרה הזה - זה דווקא בהורים הביולוגיים, שדרשו את ילדם חזרה, ומישהו מנסה בכוח לשנות את פסק השופטת שגזרה שיש להחזיר להם את הילד ומיד.
אז נא לדייק בעובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שיקחו לך ילד !!! את רעה
נועה ב.,
ישראל,
21/06/04 14:43
|
|
 |
את היא הרעה !!!
טלית,
21/06/04 22:53
|
כניראה שאין לך ילדים, ברור לי שאינך מבינה מהי אהבת אם (או אב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנועה הלא אנטילגנטית וגם הרעה
יפה,
תל אביב,
21/06/04 19:16
|
1.אימוץ זהו גם חסד גדול של זוגות שמוכנים לקחת ילדים שנזנחו עם הוולדם או שעברו התעללויות כאלו שהצריכו הוצאתם ממשפחתם הביולוגית(התעללות מינית,מכות וכד') ע"י רשויות החוק. נכון, שלרוב מדובר בזוגות (אגב לא רק, ילדים גדולים מאומצים פעמים רבות ע"י אמהות חד הוריות או זוגות שרוצים עוד ילדים במשפחה) ללא ילדים אך האם זה מפחית את עוצמת המעשה? האם את היית מוכנה לקבל ילד שלא את ילדת, לטפל בו כאילו היה בנך לגדלו באהבה ולבסוף להוריש לו את כל רכושך? 2. אני נתקלתי בקבוצת ילדים גדולים שמסיבות שונות לא נמסרו לאימוץ והם כיום שוהים ב"בית ילדים" באיזור חיפה. אין מראה יותר עצוב מלראות ילדים בגיל זה מטיילים עם מטפלת שעובדת במשמרות ואין להם אבא ואמא לתמוך וללטף ולהעניק את מה שמגיע בעצם לכל ילד שנולד.. 2. יש הרבה דברים שהם גורל. רשעותך וזלזולך בהורים מאמצים- זוהי בחירה רעה ולא גורל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועה - כל הכבוד לאומץ
מירית,
21/06/04 17:44
|
הגיע הזמן לאמר את האמת. אין חובה למסור ילדים לאלה שהטבע מנע אותם מהם. אפשר למסור אותם במסגרת פתרון בעיות של ילדים שאין להם מסגרת נורמלית. פה גם החוק, גם ההגיון וגם הצדק האלמנטרי נמצאים במקרה באותו צד ולכן הפתרון המתבקש הוא החזרת הילד להוריו הביולוגיים!!! ולעשות זאת מהר לפני שייגרם נזק נוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי בדיוק הרעה פה?!
א.,
21/06/04 17:04
|
כל הצדדים כאן סובלים, וכל מי שיש לו טיפה שכל יכול להבין את זה. ואם גורלך היה להיות עקרה, היית משלימה איתו בכיף? כן, בטח...
מעבר לעניין של המקרה הספציפי, מה רע באנשים שיכולים להעניק בית טוב לתינוק שאין לו כזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועה, האם את סתומה?
נו, באמת,
21/06/04 15:26
|
אנשים כמוך- מוטב שלא יכתבו תגובות. עכשיו כולם רואים כמה את מטומטמת. מה יוצא לך מזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועה ב - תתביישי לך
ל"ת
נועה ג,
21/06/04 14:56
|
|
 |
איזה גועל - מי מאחל דבר כזה ??
AF,
21/06/04 14:54
|
|
 |
9.
עורכי הדין רצים לתקשורת
נינג'ה,
21/06/04 13:17
|
ומחממים את הויכוח. למה לא להודיע קדם לבית המשפט ? למה לא לפעול להרגעת הרוחות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עורכי הדין של הביולוגית הם אלו
מתי,
21/06/04 13:50
|
שרצים לתקשורת.
ועליהם נאמר: "איסתרא בלגינא קיש קיש קריא"
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההפך
יוסי,
21/06/04 14:25
|
לפני שאתה רץ לכתוב, בדוק עובדות. המאמצים הם אלה שהתראיינו ראשונים לתקשורת והתחילו עם הקרקס הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד את העובדות
מתי,
21/06/04 14:55
|
אם תפתח טלוויזיה אז אולי תשים לב שעדני ושות' לא מפסיקים לדבר שטויות ואילו עורכי הדין של ההורים המאמצים בקושי דיברו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ליבי ליבי על ההורים המאמצים
להשאיר,
21/06/04 13:14
|
אם יש צדק בעולם צריך להשאיר את הילד אצלם. בעצם הוא תינוק והוא זקוק וקשור להורים שאותם הוא מכיר איתם הוא גדל וכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הורים שאינם
מירית,
21/06/04 17:47
|
עד מתי תסלפו עובדות. ההורים האלה אינם "מאמצים". אילו המערכת היתה פועלת כראוי הרי לפני חצי שנה התינוק היה כבר אצל הורי האמיתיים - הביולוגיים. החזירו אותו להוריו האמיתיים - הביולוגיים לפני שייצטבר נזק נוסף!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הורים מאמצים=הורים אמיתיים
גד,
22/06/04 13:54
|
|
 |
לגד
מירית,
22/06/04 14:50
|
סיסמאות דמגוגיות הן כל מה שאתה יכול לאמר לטובת ההורים שאתה מכנה "מאמצים". הם לא "הורים "מאמצים" אלא זוג שמחזיק את התינוק שלא כדין ולא רק זה אלא שעל-פי החוק אסור להם להפוך למאמצים בגלל מחלה קשה של אחד מהם ודת שונה של התינוק. לידיעתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אמיתי בהם? הם גם לא הוריו
לילך,
21/06/04 23:33
|
הורה = מי שמגדל מחנך וכו וכו ילד מוליד =מי שמוליד אותו ואם יש צדק בעולם הילד ישאר עם הוריו המאמצים ולא עם ה"הורים" הביולוגיים. אני בטוחה שיהיה לו יותר טוב שם, עם אנשים שבאמת רוצים אותו ולא עם שני אנשים חוצפנים וקרי לב שקורעים ילד ממשפחתו האמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אמא
אמא,
השרון,
21/06/04 12:56
|
מי שמגדלת את הילד היא אמא, ולא שום קשקושים על ביולוגיה. הביולוגיה מכתיבה לנו גנים, גורמי תורשה ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טובת הילד
חיימון,
ירושלים,
21/06/04 19:51
|
רק על שאלה אחת לא ענית והיא: מי מחליט מי מגדל את הילד. האם ילד שעובר עלפי מה שנאמר בכתבה מהיותו בן חמישה חודשים ועד למועד מתן ההחלטה הראשוני גדל במקום הנכון, אצל ההורים הנכונים או שהדבר לא כך. אימוץ הוא פעולה שנעשית על ידי גורמים לא טבעיים כאשר אין הורים טבעיים במצב זמין לגדל ילד. במקרה שלפנינו ברור שהאב שלא היה זמין הוא היום וכבר מאז היות הילד בן חמישה חודשים הורה זמין לגדל ילד. האם בשל החלטה חפוזה ושגויה יש להמשיך ולמנוע מהילד לגדול עם הוריו הביולוגיים שנייה אחתת מיותרת? האם כל ההשהיות הבהחלט מוצדקות- משפטית לא מזיקות לילד? כל שניה שהילד לא בחזקת הוריו הטבעיים - מולידיו ובעיקר כשהם איתנו וזמינים זה בחזקת עוול לילד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברת אמא יקרה, דמייני עצמך רק
הילה,
21/06/04 18:36
|
כמה לילות בלי הילדים שלך מבלי שתדעי היכן הם. אין לי ספק, שהצער היה מכלה אותך. אין ספק שהורים מאמצים הם כהורים ביולוגיים כאשר הם מגדלים ילד, הם אוהבים אותו ודואגים לו. במקרה הזה הילד עוד לא אומץ חוקית, ולכן הם נחשבים משפחה אומנת. השירות למען הילד עשה עוול לשני זוגות ההורים וגםלילד. כאשר יוחזר הילד להוריו הביולוגיים ייעשה צדק טבעי ובית המשפט ראה זאת כבר לנגד עיניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להורים האמיתיים - הביולוגיים
מירית,
21/06/04 17:52
|
לקחת את התינוק מהמשפחה ה"אומנת" (ולא ה"מאמצת") שאינה עונה לקריטריונים של בריאות אחד מבני הזוג, הדת, החוק והצדק. להחזיר את התינוק להוריו האמיתיים - הביולוגיים, ולאלתר, לפני שייצטבר נזק נוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאמצת לא עמדה בחוקים
ל"ת
ה,
21/06/04 14:44
|
|
 |
אולי ראוי גם לתת לאמא המולידה
נעמה,
21/06/04 13:10
|
את הזכות ? לו היו נותנים לה את הילד חזרה מיד עם דרישתה כלומר, חודשיים לאחר ששהה את הזוג בתהליכי אימוץ, אולי לא היית צריכה לקשקש על ביולוגיה ואהבה. אני מסופקת בכלל אם את אם בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא
קטי,
21/06/04 14:17
|
לגברת נעמה אם את היית אם בעצמך אולי היית יודעת שהאם היא יולדת ולא מולידה, והאב הוא זה שמוליד! כנראה שאת אם יולדת ועילגת!!! אני מקווה שהילד ישאר אצל הוריו המאמצים והם יעניקו לו חום אהבה וחינוך טוב (לא פחות חשוב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל יתהלל חוגר כמפתח
אמא -קטי,
אקדמיה ללשון,
21/06/04 21:02
|
הצעה לתיקון נוסח : "אם היית אם בעצמך , אולי היית יודעת" .. ה"את" בנוסח המקורי מיותר לחלוטין.. אל יתהלל חוגר כמפתח .. לא יפה ...ללעוג .. אנו תקוה כי הבנת את תיקוננו המתבקש.. ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם להתעסק בסמנטיקה של מוליד
נעמה,
21/06/04 18:02
|
ויולד, אז אולי כדאי שתטלי קורה מבין עיניך וקיסם מבין שיניך? אולי לא אומר לך שאת עילגת , אבל הדיוטה הינך - ההורים המדוברים אינם עדיין מאמצים, אלא רק בחזקת מאמצים, מאחר ואין בידיהם שום תעודה המאשרת את היותם כאלה מבית המשפט. ובאשר היותם כאלה ידעו כי עד שלא יקבלו את כתב האימוץ כלשונו, הרי הילד נמצא אצלם כזמני, היות והם גם ידעו שהאם הביולוגית יכולה להתחרט תוך הזמן הזה.
ירד האסימון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאמא השחצנית.
ברברה,
21/06/04 15:28
|
תגובתך הלגלגנית,אינה בהכרח צודקת. המשפחה האומנת סוחבת את הפרשה יותר מידי זמן,דבר שעלול לפגוע בסיכוי להחזיר את התינוק להוריו הביולוגים בעצם החשש לפגיעה בלתי הפיכה עם התפתחות הבנת הילד לכל הסובב סביב עולמו. עידוד ותמיכה בדרך פעולתם הנלוזה של ההורים שקיבלו את התינוק לאומנה ואינם מאפשרים להוריו לקבלו בחזרה,גובלת בשערוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הודעה חשובה מאד
יונתן,
21/06/04 12:50
|
www.zug.org.il\savekid חשוב מאד להיכנס ולהביע תמיכה במשפחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי מספיק כבר עם יחסי הציבור
מצעד האיוולת,
21/06/04 13:14
|
הנלוזים האלה?
Save the child?
ממה בדיוק צריך להצילו? אולי מציפורני הנוצריה? ויי ויי.
תתביישו לכם, לנצל כך רגשות של הורים מאמצים אחרים ולעורר בהם פחדים.
לא את טובת הילד אתם מבקשים. ותסלח לי שאני בוטה, מאחר שאתה דוחף את האתר שלכם לכל חור שבה מדוברת הפרשה. לא מוסיף רק גורע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצעד האיוולת הוא של הביולוגים
יונתן,
21/06/04 13:48
|
את האתר פתחו אנשים טובים. ודרך אגב, מי שמדבר על להידחף לכל חור...מי שמגיב בכל מקום זה אתה ולא אני. אולי אתה בעצם נשכרת על ידי עורכי הדין של הביולוגית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
טובת הילד לגדול אצל אמו
אם דואגת,
21/06/04 12:12
|
מי שנכמרו רחמיו על ההורים המאמצים, שכנראה לא יזכו עוד לקבל ילד לאימוץ מסיבות בריאות, תומך בהשארת הילד אצל המאמצים. מי שטובת הילד נגד עיניו מבין שאם יש לו אם ביולוגית, בריאה, שפויה ומסוגלת לגדל אותו, ואף רוצה בכך, עליו לחזור לאמו, שויתרה עליו, ברגע קשה בחייה ורק על תנאי, כי הובטח לה שזכותה להתחרט, וכשהתעשתה חזרה בה. ואני בטוחה שאינה גרועה מכל אם אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכימה לחלוטין הילד עם....
אמא שאינה מוותר,
21/06/04 18:21
|
הוריו הביולוגיים כך זה צריך להיות ואין לשפוט אדם עד אשר לא נמצאים בנעליו לא ניתן להבין את הרגעים הללו שבהם אותה אם אומללה אולצה כאילו מרצון לוותר על תינוקה לא תמיד רואים אור בקצה המנהרה ברגעים קשים ולכן החליטה האם כפי שהחליטה וזוהי החלטה קשה ובטוחה אני כי ההתמודדות היומיומית עם ההחלטה הזאת היתה קשה מנשוא עד אשר הודיעה כי חוזרת היא מהחלטתה ואין שום אדם אשר נמצא צופה מן הצד את הזכות להאשים את אותה אמא. ואין לי ספק שאילו היתה לה את הראייה שיש לה היום לא היתה מוותרת אותה האם מלכתחילה על תינוקה ולדעתי אותה אם נענשה מספיק ויש להחזיר לה את תינוקה למרות שצר לי מאוד על ההורים המאמצים. כמו כן בית המשפט צריך לדאוג לאותם הורים מאמצים ולא להשאיר את ידם ריקה ואת ליבם פעור ולאפשר להם לאמץ במהירות הבזק תינוק אחר או אפילו פעוט או ילד העיקר שהבית לא ישאר ריק. ואגב טובת הילד כאן היא אינה שאלה בכלל הוא ישכח את הוריו המאמצים לאחר זמן קצר מאוד מאחר והוא רק תינוק והזכרון שלהם עדיין לא מפותח ובאשר לזוג אם יהיו או לא יהיו ביחד זה לא משנה כי הם תמיד ידאגו לילד ולא יוותרו עליו שוב וזה בטוח !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-5
דנה,
רעננה,
21/06/04 13:44
|
חשבתם לרגע על התוצאות שיהיו? האבא הביולוגי רוצה לחזור לאמא רק בגלל הילד. ז"א הם לא ישארו הרבה זמן יחד. הוא חוזר לילד ולא לאמא. למה היא לא סיפרה לו על ההריון? הריון נמשך 7 חודשים נוספים מרגע הוודע על ההריון. 7 חודשים היה לה זמן לאמר לו על ההריון. יתרה מכך, היא גם לא אמרה לו על שילדה ומסרה לאימוץ. היא "נזכרה" לאמר לו לאחר ששינתה את דעתה. מה זה? משחק על חשבון הילד האומלל? לי ש תינוק בן 7 חודשים. הוא מסרב ללכת לזרים. הוא רוצה רק את אמא. חשבתם על התינוק? הוא רגיל לאמא שגידלה אותו. רגיל לפינוק שלה. היא מרגיעה אותו כשהוא בוכה, היא יודעת איזה שירים הוא אוהב, איזה אוכל, איזה ליטוף. הוא לא מכיר אמא אחרת. ברגע שימסרו אותו לאנשים זרים, הוא ישתגע. לא מרחמים עליו? מה יעבור עליו כשהוא ירצה את הבטחון שלו (האמא שגידלה) והיא לא מגיעה? מה יעבור על נשמתו האומללה? שישאירו אותו אצל מי שגידל אותו!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה אתה יודע מה האב הביולוגי
אילאיל,
21/06/04 18:39
|
רוצה ומה כוונותיו? אל תתיימר לדבר בשם אף אחד ולדעת יותר טוב מאף אחד. אולי תשאיר זאת לשיקולי בית המשפט שלפניו יש את כל הפרטים והתמונה הכוללת. אני, בכל אופן סומכת על בית המשפט בענין הזה. העדפתי היא שהילד יחזור לאמו הביולוגית בלי האבא או עם האבא. גם לאם חד הורית יש זכות לגדל את הילד שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-3
א.,
חולון,
21/06/04 13:34
|
תפסיקו כבר עם הבולשיט הזה של דם סמיך ממים... קשר דם זה הרי קלישאה, ישנם אבות שאונסים את הבנות שלהם ויש בינהם קשר דם והאמא שותקת , אז מה , איזה שטויות!!!!!!!!!!!! מי שטוב לילד , שהילד ישאר אצלו צריך לבדוק בחינות רבות:כלכלית, חברתית, אישית וכו' העניין של קשר דם ממש אבל ממש לא צריך לשנות כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-5
אתי,
חולון,
21/06/04 13:31
|
את חושבת שהיא "אינה גרועה כמו כל אם אחרת", אז מעניין איזה אמא את. איך אפשר בכלל לסלוח לאם שזנחה את ילדה, מכל סיבה שבעולם אם זה כלכלית, חברתית, נפשית ובכלל, אם שמוסרת את הילד שלה לאנשים זרים מבלי לדעת מה קורה עם הילד, ועכשיו נזכרת שהיא רוצה אותו, אני חושבת שאסור להחזיר לאם את ילדה, מפני שהילד כבר התרגל להוריו המאמצים, אלו ההורים שהוא מכיר ואוהב ולעקור אותו ממשפחתו רק בגלל שהאם החליטה שעכשיו נח לה לגדל אותו, זה יהיה עוול רק לתינוק המסכן הזה וישפיע עליו כל חייו, אם אנשים חושבים שתינוק זה ישכח הם טועים ובגדול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם הילד
עירית,
צפון,
21/06/04 13:07
|
מאיפה הבטחון ביכולת ההורים הביולוגים, ממה שיודעים עליהם בעתונות- לא משהו. עם כל הכבוד- ילד זה לא חפץ שמוותרים עליו ואח"כ מתחרטים- הילד כבר גדול ומכיר את הוריו האמיתיים (אילו שגדלו אותו). ניסתם פעם לקחת ילד בן שנה ויותר ולהעביר אותו למקום, שאינו מכיר? איזו טראומה יכולה להגרם לו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילד שייך למולידיו !!!!!די !!
ל"ת
מיה,
21/06/04 14:48
|
|
 |
לא אם הם ויתרו עליו...
ל"ת
טלית,
22/06/04 00:01
|
|
 |
שטויות! לצערינו לא צריך רישיון
ורד,
21/06/04 16:20
|
להוליד וכמו שרואים בבירור לא כל מי שמוליד ראוי!! כמו במקרה זה אם הורה מוותר על ילדין, לא מגיע לו להיות הורה!!! מאוד מקווה שהילד ישאר אצל המאמצים , כי לפחות הם עברו בדיקות כשירות לגדל ילד, בעוד שהוריו נכשלו טכנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מה זה
דנה,
21/06/04 12:09
|
|
 |
לדנה - אוי ואבוי ההורים לא
מצעד האיוולת,
21/06/04 13:08
|
נשואים - ממה נפלת? וכמה הורים לא נשואים יש בארץ המטורפת הזו בשל סיבות כאלה ואחרות? ואז מה בדיוק? מותר לקחת מהם את ילדם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למצעד האוולת
שלא מבין כלום,
21/06/04 14:05
|
הקשר בין הביולוגית לחבר שלה בכלל לא יציב והיא מנסה להשאיר את החבר שלה על גבו של התינוק.
מצעד האיוולת הוא שתול של הביולוגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי אתה שתול של ההורים
נעמה,
21/06/04 14:38
|
בהליכי אימוץ? אולי תסבר את אוזנינו ותאיר את עינינו מהיכן שאבת את הידע הגדול שלך על הביולוגים? ומה יקרה אם מחר יתגרשו המאמצים? ומה משנה בכלל למה רוצה האם את ילדה בחזרה? היא התחרטה תוך חודשיים, שמותר היה לה להתחרט , זו היתה זכותה. וכל אחד שהיה עומד במקומה היה נוהג בדיוק כמוה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קרה
יונתן,
21/06/04 14:52
|
שינית את השם שלך לנעמה? מה דעתך לחזור לשם המקורי שלך (עדני אולי?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אכפת לך השם? תתיחס לעובדות
אבי,
21/06/04 22:02
|
העובדות הן שגנבו ילד מהוריו הביולוגיים, מעשה לא אנושי לכל הדיעות.
יש לעצור ולהעניש את העובדים האחראים לכך במשרד הרווחה.
יש להחזיר את הילד להוריו האמיתיים היחידים - הביולוגיים.
הלאה הסחבת המשפטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הם רבים ומדובר בילד הרוצה את
אברהם,
21/06/04 11:24
|
הוריו הטבעיים .תתארו לכםהילד גדל ואיך הסיפור ישמע לו. תתארו לכם מה מרגישים ילדי תימן . תתארו לכם כמה טוב לחיות בסביבה הטבעית כשההורים אוהבים .אפילו חד הורי אמא זה אמא אין תחליף למה שיכולה להעניק אמא ביולוגית .איןןןן. אבל לא פלא שהעולם מרושע לא פלא מה חווה האנושות לא פלא אם הרוע משתלט עלינו ועדיין יש המצדקים לעשירים ולבעלי האמצעיםאני מתאר לעצמי שאילו לא היה למאמצים כסף לבטח לא היה נשמע קולם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המקום הטבעי של הילד הוא:
סטודנט לפסיכו',
21/06/04 13:18
|
עם המשפחה המאמצת.
הביולוגית איבדה את הזכות הטבעית שלה כאשר היא עשתה את האקט הלא טבעי של לנטוש ילד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון! - אתה טועה ומטעה
מיכל,
21/06/04 14:46
|
היא לא נטשה, והיא לא וויתרה, היא לא נטשה את הילד על מדרגות ביתם של המשפחה בתהליכי אימוץ, היא לא נטשה את הילד בפרדס , היא לא נטשה את הילד גם על מדרגות השרות למען הילד. מאין לך איזה לחצים הופעלו עליה, מיד לאחר הלידה, בתור סטודנט לפסיכולוגיה מן הראוי שתפשפש קצת בפסקי דין של בית המשפט לדיני משפחה, ותראה כיצד פועלות פקה"ס מסויימות (לא כולן אמנם) כיצד מרמים את בית המשפט ומציגים מסמכים שקריים וחוות דעת של פסיכולוגים ידועים כדי להוציא את האימוץ לפועל. היא עשתה וויתור וחזרה בה, בדיוק בזמן שיכלה עדיין לחזור בה. ואגב ההורים עדיין אינם יכולים להקרא מאמצים - אין עדיין בידם תעודת אימוץ כחוק חתומה בידי בית המשפט. אילו היה בידיהם כזו, הרי לא היה כל העניין עולה לא בבית המשפט, לא כל שכן על דפי התקשורת. לו היו מחזירים את התינוק מיד עם הדרישה, כלומר כשהייה בן חודשיים, לא היתה מתרחשת כל הטרגדיה. אלא שמישהו כאן ניסה ומנסה להתחכם בצורה לא הגונה. ויש להחזיר את התינוק מייד להוריו מולידיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני צודק לגמרי
סטודנט לפסיכו',
אונ' ת"א,
22/06/04 13:56
|
קראתי מספיק מחקרים בתחום ושוחחתי עם מספיק מרצים שמומחים בתחום כדי לדעת שטובת הילד מחייבת את השארתו בידי הוריו המאמצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
סעיף 34 חל גם על השופטים
נועה,
תל אביב,
21/06/04 10:40
|
סעיף 34 לחוק האימוץ חל גם על השופטים. השופטת רוט לוי הופיעה בעניניהאימוץ בפומבי , בתוכנית דין ודברים , ובהרצאות שונות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לקיים החלטות בית המשפט למשפחה
אתי,
תל אביב,
21/06/04 10:35
|
אני מבקשת אנא קיימו את החלטות בית המשפט למשפחה , גם אם זה נגד השקפת עולמה של השופטת רוט לוי , שחתמה על אמנת הילד המציעה שינוי בחוק , ושיושבת בועדות משותפות עם משרד הרווחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בס
שי בוארון,
עמנואל,
21/06/04 14:45
|
אם היו לוקחים לשופטת את הילד מה היה קורה?מה אתם גיבורים על ילד קטן שנולד להוריו הביולוגיים אז מה אם הם לא נשואים ואז מה אם האמא נוצריה אז צריך לגזול ממנה את הילד זה לא מוסרי לעשות פשע בשם החוק וטבת הילד היא שיגדל עם הוריו ולא כפי שהשופטת סביונה רוט לוי סוברת כפי שהחליטה השופטתחנה רוטשילד להחזיר את הילד לאבא זה מוסרי ואנושי רק חבל שהיא עיכבה את ההחלטה הרבה זמן וזה גורם לנזק נפשי לילד שאינו גדל עם הוריו הביולגיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילד יוחזר להוריו הביולוגיים
מטה המאבק לצדק,
21/06/04 14:29
|
בס"ד הגיע הזמן שטובת הילד האמיתית היא לגדול עם הוריו הביולוגיים ולא לתת שיקחו את הילד ויקרעו אותו ולאפשר לאמא המאמצת לראות את הילד עם הסדרי ראיה מקובלים על משרד הרווחה וביהמ"ש די לחטיפת ילדים מהוריהם ע"י משרד הרווחה מטה המאבק לצדק חברתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצדק הוא לטובת ההורים המאמצים
ל"ת
רודף צדק,
21/06/04 14:51
|
|