 |
31.
כך אמר לי משפטן שמאלני....
מאיר יוסקוביץ,
22/06/04 18:39
|
שלא יהיה לך ספק אם שרון היה מוליך למלחמה ולא היה לו רוב בממשלה והוא היה מפטר שני שרים , הבג"צ היה מתערב. ואתה מסכים -שאלתי? בודאי. לצאת למלחמה בלא רוב? עכשיו אתם מוזמנים להתמודד עם הטענה המוחצת שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצל היצור אדם ככלל
Avi Ecuador,
22/06/04 19:22
|
ההגיון והמצפון הוא מאוד סלקטיבי וכאשר מדובר על שמאל בחלם של היום זה הפך כבר לכת דתית פנטית שהתורה שלהם לא מתיחסת לעובדות, אמיתות ושכל ישר. כך שאל תצפה להרבה או להתמודדות ובטח אין מה לדבר על הגינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
ועכשיו הם יטענו שבג
שמאל לוחם,
22/06/04 17:59
|
ועכשיו בני וליברמן יטענו שבג"צ הוא -שמאל .....לוחם . ללללאאאאאאאאאאא!!!!!!!!
רק אני הוא "שמאל לוחם"
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ועכשיו יטענו שבג
ל"ת
רקאני שמאל לוחם,
22/06/04 17:35
|
|
 |
28.
וכרגיל, כל ההחלטות פה אחד!
חצב,
מסילות,
22/06/04 17:32
|
גם את ההחלטה על מכירת החזיר הם קיבלו 9-0, את ההחלטה על הכשרת הפלייבוי הם קיבלו 11-0, ואת ההחלטה לחייב חיילים מדובדבן בתשלומים על ירי במחבל באינתיפאדה הנוכחית הם קיבלו 9-0. כמה נחמד שכולם חושבים כמו ברק תמיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שוב בג
חד-נס,
22/06/04 17:12
|
|
 |
26.
מה הבעיה בכלל?!
רציונלי 777,
22/06/04 17:09
|
הרי זה כבוד להתפטר ממשלת האטד (משל יותם). בשביל מה בג"ץ, אתם פוגעים בעצמכם. היה מכובד שגם עם ישראל היה מתפטר מחלק גדול "ממנהיגיו".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Great point #26
Avi Ecuador,
22/06/04 17:54
|
|
 |
Avi Ecuador
Avi Ecuador,
22/06/04 18:54
|
אין ספק שאני משפיע עליך ומדיר הרבה שנה מעיניך. אני מוריד עליך שוב את המיים למרות ששינית שפה ושם יוסי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Avi Ecuador
Avi Ecuador,
22/06/04 22:08
|
|
 |
25.
כשר אבל מסריח
מוחה,
22/06/04 16:44
|
התנהלותו של שרון מראשית דרכו הצבורית היתה תמיד על הגבול המפריד בין החוקי והפלילי. בעור שיניו ניצל עד היום מהעמדה לדין פלילי, שהיה ראוי לו אפילו בשל הטבח בסברה ובשתילה, שלא לדבר על פרשיות שחיתות ממש, כמו עסקת הגז הרוסי עם האלוף בן גל ורבות אחרות, שלא מוצו. ועתה, אנשי הימין שהשתלחו רק אתמול בפרקליטה ארבל על חוצפתה לנסות ולהעמיד את שרון לדין בעוון שוחד, מוחים היום על שבגץ לא מצא פגם בפיטורי שרים ופירוק הקואליציה עם האיחוד הלאומי. אמנם זכותו של שרון למנות ולפטר שרים על פי שיקוליו, ועם זאת בעיתוי שבו נעשו הפיטורים העסק מסריח. בוס של המאפיה, אמרתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מי חשב שיחליט אחרת
יעקב,
22/06/04 16:39
|
בית משפט שהתיר את שווק החזיר בית משפש שמתנער מדת ישראל מתנער מצדק זה בית משפט זה? ברק ארבל - הפרצוף של המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אי פרסום הנימוקים בא לזרז
איל,
ירושלים,
22/06/04 16:26
|
אלי ישי פופוליסט כתמיד. ביהמ"ש מפרסם בנפרד את הנימוקים כאשר מדובר בסוגיה שמצד אחד היא חשובה ודחופה, כך שחייבים לדון בה מהר ולקבל הכרעה, ומצד שני - מדובר בהחלטה מספיק כבדת משקל כדי לתת פסק דין משמעותי ומנומק כראוי.
לכן, החלופה במקרה זה היתה לתת את פסה"ד רק בעוד חודש ולא כעת.
ולגבי כל מנגחי בג"ץ - כשביהמ"ש מתערב, אז אתם אומרים שאסור לו להתערב; כשביהמ"ש מחליט שלא להתערב אז אתם אומרים ששוב הבג"ץ עושה את זה. מספיק! אל תדאגו - את המשטר הדיקטטורי-פשיסטי שאליו אתם חותרים נגיע תוך לא הרבה שנים, בהתחשב ברפובליקת הבננות שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בג
שי,
נתניה,
22/06/04 16:08
|
והמושחתת הגדולה היא הפרקליטה לשעבר ארבל יחד עם קודמיה שגם בחרו בה ובראשם המושחת אהרון ברק. צריך שופטים מכל המגזרים, אתיופים רוסים, חרדים ועוד ולא רק שמאלנים אשכנזים חילונים כמו ברק וארבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
למגרש יהודים הכל מותר ! ! !
בנצי-א,
ארצינו,
22/06/04 15:59
|
מאז טיטוס פעם ראשונה שמגרשים יהודים מארץ ישראל ולכן המעמד והארוע החשוב וההיסטורי מול עיני שופטינו העליונים והם בטח יודעים מה טוב אין אפילו פקפוק בליבו של אף אחד מהם אם צריך לפטר שרים שמתנגדים לגירוש אז שיפטרו לפני הצבעה ולא אחרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כלום לא גבוה בבג
אזרח מודאג,
22/06/04 15:55
|
השאלה היא לא האם מותר לראש ממשלה לפטר שרים או לשנות הרכב קואליציוני. כאן החליט שרון לפטר שרים בטרם התקבלה החלטת ממשלה בנושא ועל רקע התנגדותם לתוכניתו וכדי שיקבל רוב מלאכותי. הרי אם התוכנית הייתה לספח את גוש קטיף לארץ ישראל וראש הממשלה היה מפטר את שרי שינוי למשל כדי להשיג רוב מלאכותי, היה בג"צ מתערב ברגל גסה ופוסל את הפיטורים וכל הקשקשנים היהירים היו זועקים חמס. אז מספיק לצביעות, שופטי הבג"צ הוכיחו פעם נוספת שצדק ושמירה על הדמוקרטיה הם ערכים גמישים לדעותיהם הפוליטיות וחוץ ממשכורתם שום דבר כבר לא גבוה שם. פרופ' קרמניצר טען באופן קטגורי שהפיטורים לא חוקיים ומסוכנים. מדוע בג"צ לא צירף את נמוקיו? עוד תרגיל מבית היוצר של ברק השמאלן. הוסיפו תגובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
לצערנו הכל יחזור כמו בומרנג !!
דודו,
22/06/04 15:53
|
ברור שבג"ץ לא צריך להתערב. הבעיה היא בהיעדר הביקורת הציבורית על מעשה שילטוני כה פסול. וכמו תמיד השמאל מכשיר את השרץ ובעתיד נשלם על זה ביוקר מצד הימין. הנה כמה דוגמאות:
1. ברק שינה חוק יסוד והגדיל את ממשלה ל24 שרים. אף אחד לא מחה וכמובן שהימין בממשלה הבאה ניצל זאת מיד בלי שניתן יהיה למחות.
2. כולם בתקשורת קוראים להתעלם ממשאל הליכוד כי רוב העם על פי הסקרים תומך ביציאה מעזה וזה מה שצריך לקבוע. אבל היום מתפרסם שרוב הציבור היהודי תומך בטרנספר של ערביי ישראל (שוב רק ע"פ סקר) האם מישהו יוכל למחות על ביצוע מדיניות טרנספר עתידית על סמך סקר של רוב העם?
אז הינה עוד הכשרת שרץ מצד השמאל. אין מחאה על הפיטורים המבישים וכולנו נשלם על זה בעתיד ביוקר כשיפטרו שרים כדי להשיג רוב ליציאה למלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כפי שלא הבנתם זאת גם לא הבנתם
יגאל כהן,
רחובות,
22/06/04 15:50
|
שראש הממשלה לא היה אמור לבצע את החלטת המשאל!!! חוסר ההבנה שלכם, חברי בימין הקיצוני, בדמוקרטיה וחוק, מפחידה אותי!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
העתירה הזו הוכיחה לי כי ליברמן
יגאל כהן,
רחובות,
22/06/04 15:46
|
לא רק מאד רשע ,הוא גם מאד טיפש. שנאמר:"אין בור ירא חטא(אלא ירא עונש), אין עם הארץ חסיד !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה שלך מלמדת על טיפשותך
יעקב,
22/06/04 16:34
|
אתה כנראה מחוסר תעסוקה, יושב משועמם ליד המחשב, מפגין את הדיעות השמאלניות שלך, מביע את שנאתך לימין ולכל מי שלא חושב כמוך, סתם שונא ומשליך רפש השכם והערב צא מזה, עשה ניקוי ראש אהבת חינם, לא תזיק לנו, בימים קשים אלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בגץ
מגיב,
22/06/04 15:45
|
מהתגובות המתלהמות נראה שאנשים לא מבינים כאן את תפקידו של בית הדין הגבוה לצדק. הוא אמור לבדוק אם פעולה או מחדל מתיישבים עם חוקי המדינה, ובהיעדרם, עם צדק - כפי שהם רואים אותו. במקרה זה, יש חוק ברור לחלוטין ובלתי מסוייג - ראש ממשלה רשאי לפטר שר. נקודה. השאלה המוסרית, כלל לא עולה לדיון בפני שופטי הבג"ץ. ואין להם אפילו רשות במקרה של חוק ברור לפסוק נגדו - אולי רק להביע דעה. רק אם בחוק לדעתם יש פסול או פגם, הנוגד חוקים אחרים, או צדק טבעי, הם יכולים לפסול אותו. וכל מה שהוא פוליטי, אין לו עניין עם צדק:-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ניתן לזרוק היום כל עובד ...
בני,
22/06/04 15:41
|
|
 |
14.
נמאס כבר מבג
יוסי,
ת"א,
22/06/04 15:12
|
|
 |
13.
מישהו חשב שהבג
דרור,
רמת גן,
22/06/04 14:45
|
יפסוק אחרת? אם כן,הוא תמים גמור,או עולה חדש...
הפסיקה הזו היא מסמר נוסף בארון המתים של אימון הציבור בשופטי הבג"ץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כל הכבוד...לביילין
יפה נפש,
22/06/04 14:30
|
תגובתו הינה תגובה ענינית שאיננה מושפעת מה"פוזיציה".
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בג
אמיר,
ירושלים,
22/06/04 14:25
|
מענין מה היה פוסק בג"צ אם שרון היה רוצה להיכנס ללבנון , לא היה לו רוב , היה מפטר את המתנגדים ויומר רוב מלאכותי , האם גם אז זה היה בסדר ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בג
א.ה,
ירושלים,
22/06/04 14:20
|
נא לפרסם הנמוקים , מענין איך מוכיחים שהרבוע עגול ועוד פה אחד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מה ציפו ששופטים יתערבו בפוליט?
מטרתם רעש,
22/06/04 14:18
|
בלי קשר למי מפוטר או מי רה"מ המפטר. כמו שמינויים היה על בסיס פוליטי כך גם פיטורם. יש 120 חכים שבוחרים ממשלה ורה"מ. מה ? ציפו ששופט בבגץ ייכנס לסוגייה הזו הפוליטית?! העיקר מבחינתם שחוללו סערה, אבל זה לגיטימי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבבת את היוצרות
לא יודע לשאול,
22/06/04 16:01
|
אם לא הבנת אז המעשה היה פוליטי, הדיון בבג"צ היה אמור להיות חוקיותו של המעשה האם עולה הקנה אחד עם שמירת הקמוקרטיה או הנצחת הדיקטטורה. בשיטה זו ראש ממשלה יפטר מראש את מתנגדיו ותמיד ישיג רוב להחלטותיו בממשלה, אז לא צריך ממשלה ונבחר במלך שיעשה כרצונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
בג
הגולש מהאינטרנט,
22/06/04 13:57
|
מנסיוני המשפטי נלענ"ד שביהמ"ש העליון בשבתו משרת את השמאל הקיצוני ברובו לכן לא אתפלא למה הוא דוחה את העתירות נגד פיטורי השרים מימין אשר על כן יש להגיש בג"ץ נגד הבג"ץ על חד הצדדיות שלו אפי' רה"מ לא האמין בחלום הטוב שידחו את העתירות על הסף אבל אני קלטתי את זה מהתחלה שביהמ"ש לא יתערב בשיקול הדעת של רה"מ וגם בקשר לעתירות נגד היועה"מ לממשלה אני סבור שהם ידחו את העתירות על הסף והמבין יבין אם יש את מאזוז אז אפשר לזוז !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הלוואי שבני אלון ויצחק לוי
יעל,
עפולה,
22/06/04 13:53
|
ילכו לבחירות עם המצע הקיצוני שלהם, הם לא יעברו בחיים את אחוז החסימה! שניהם ביחד יקבלו בקושי מנדט אחד! הם יפלו כמו תקומה של גאולה כהן וחנן פורת, הציבור לא אוהב כהניסטים בכנסת! חוצמזה, מדוע להצביע עבורם כאשר יש לך את האיחוד הלאומי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעל צודקת אלון ולוי הם
דוד,
22/06/04 14:43
|
כבר היסטוריה גם אם הם לא יודעים מזה עדיין, עוד 5 שנים איש לא ידע מי הם כמו ששכחו את גאולה כהן, לוינגר וחנן פורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון, יהיו להם כמה מאות
רמי,
חברון,
22/06/04 14:11
|
מצביעים מהמתנחלים, אך זה לא יואיל להם בכלל, אני וחברי למשל, לא נצביע עבורם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אין לעתור לשופטי החזיר
ל"ת
עתיר שומן,
בייקון חזיר,
22/06/04 13:45
|
|
 |
5.
העתירה מלכתחילה הייתה מטומטמת
אא,
22/06/04 13:22
|
לכל בר דעת ברור שאם לראש ממשלה יש סמכות למנות שרים, אז יש לו גם סמכות לפטר אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכל סיבה שהיא?
דמוקרט,
22/06/04 16:16
|
|
 |
4.
כמה צפוי...
ארז,
22/06/04 13:17
|
כמה צפוי שבית המשפט יגבה את התנהלותו הלא-דמוקרטית של ראש הממשלה, כל עוד הוא מיישם מדיניות הקרובה לדעתם של השופטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לא נמצא צדיק אחד בסדום(בג
ל"ת
א,
22/06/04 16:06
|
|
 |
100% right
ל"ת
Yoni,
mercaz,
22/06/04 13:28
|
|
 |
3.
וואו, איזו הפתעה!!!
מקומית,
מדינת ישראל,
22/06/04 13:12
|
וכמה ברור שבהפוך זה לא היה עובר. יש לנו בגץ שכולו פוליטיקה, מכף רגל ועד ראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
גם אני
דוקטור בוזגלו,
22/06/04 13:10
|
גם אני מותח בקורת חריפה על אריק שרון, מה לא ידעת מלכתחילה ,שאסור לך להכניס את שני אלה לממשלתך??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע?
ארז,
22/06/04 13:17
|
רק למי שמתיישר עם האידיאולוגיה של השמאל מותר להיות בממשלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק.
חנה,
22/06/04 13:17
|
לא יעלה על הדעת שממשלה תזכה לאמון הכנסת, ולאחר מכן, מותר לראש הממשלה שיערוך בה איזה שינויים שיחפוץ, מבלי לבקש את אמון הכנסת בשנית. האפשרויות העומדות בפני שרון - או לא להכניס אותם מלכתחילה, ולהשאיר אותם באופוזיציה, או לבקש מחדש את אמון הכנסת, כמקובל אחרי בחירות. בג"צ קבע היום נורמה שלטונית מחרידה: תבטיח ככל העולה על דעתך לשותפות קואליציונית על מנת שייכנסו לממשלה. אתה ממש לא חייב לקיים את שהבטחת, וההסכם הקואליציוני שאתה חתום עליו ערכו כנייר טואלט - יום למחרת קבלת אמון הכנסת תוכל לפטר את כל השותפות הקואליציוניות ולהיות שליט יחיד. בוקר טוב דיקטטורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Sharon = Blair
AvnerA,
22/06/04 15:05
|
Tony Blair intends to get rid of one or two of his cabinet members- the ones who are not prepared to vote for the UK to join Europe. Only in England this is not 'UnDemocratic' It is simply call a 'ReShuffle'. However, what do the English know about democracy anyway?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הבג
ההון בשלטון,
22/06/04 14:06
|
אז מה ציפית שביהמ"ש ישרת את הימין אף פעם ביהמ"ש שמאלני קיצוני הזה לא בה לטובת הימין לפי הקרטריונים של הבג"ץ ככל שתהיה מושחת יותר הרי -אתה צודק ואם השקפת עולמך לא מוצאת חן בעיני השמאלן אהרן ברק אז הוא ידחה אותך על הסף מנסיון אישי ועתירות לבג"ץ שהגשתי לנשיא ביהמ"ש העליון הדיקטטור למשפטים אהרן ברדק אם החזיר כשר בעיני איבדתי את האימון במערכת המשפט בישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אי אמון
בית שמשי,
שפלת יהודה,
22/06/04 13:58
|
במשטר בישראל יש כלי נפלא כדי להפיל ממשלה שאבדה את בסיס התמיכה שלו וקוראים לו הצבעת אי אמון. הבעיה שכמעט כל הפוליטיקאים עומדים למכירה, ומי שיודע לסחור יקבל את מה שהוא רוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מה זה, הדיווח הקצרצר הזה?
ל"ת
אין נימוקים??,
22/06/04 13:09
|
|