 |
60.
עכשיו כבר כולם יודעים מה יקרה
איש,
24/06/04 17:52
|
הרצח כבר קרה בטח הוא רק לא היה שפוי או משהו כזה ובטוח 100% שהוא יצא זכאי או אפילו אם הוא יהיה אשם הוא יהיה רק לחצי שנה בכלא... אם הוא היה יודע שהוא הולך למות הוא לא היה עושה את זה אבל הוא ידע שלא יקרה לו כלום! אמן שיסבול מכאבים בכל הגוף במשך כל חייו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
בכלא תקבל את מה שמגיע לך.
ל"ת
שני,
העולם השפוי,
23/06/04 23:48
|
|
 |
58.
החוק בארץ גמור
שי,
לוס אנגלס,
23/06/04 22:17
|
צריך להוציא חוק על רצח כזה אכזרי כסא חשמלי ואז לא יהיו רציחות מה שהבנאדם הזה עשה לא פחות חמור ממה שהיטלר עשה הוא מבייש אותנו את העדה המרוקאית שבמקום לתת דוגמא של טוב לב הוא הלך ושחט אותה לצערנו הרב פשוט גועל נפש לבנאדם כזה אני קורא נאצי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
נראה כעת מה כוחו של עו''ד ממולח
יוסי,
23/06/04 21:21
|
עם הרבה עיוותים ומניפולציות ייצא שלמעשה האישה הייתה אשמה והגבר היה באי שפיות זמנית. במדינה מתוקנת דינו מוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ענישה
חי,
שדרות,
23/06/04 17:59
|
בחוק הישראלי אין עונש מוות עלרצח אם כן למה להחיל אותו על כלבים מי כאן מבצע מעשה נפשע יותר החייה הפועלת עלפי אינסטיקטים או האדם שפועל לפי התבונה פשעו של מי חמור יותר רוצחי הקטין מכפר סבא האב מהבירה שרצח את ביתו התינוקת רוצח אורון ירדן הרוצח שלא שעה לתחנוניני אשתו והכחשותיה ועוד כיוצא בזה אם המדינה מחליטה להפוך לרוצחת שלא תפלה בין בעלי תבונה לחסרי תבונה אחריותם של הראשונים גדולה יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אצל ה''נאורים'' כולם בוגדים
זה סטנדרט,
אצלהם,
23/06/04 17:07
|
|
 |
54.
45 צודק בהחלט
יוסי,
באר שבע,
23/06/04 16:36
|
קלטת מזעזעת אין ספק מדובר בטרגדיה אנושית מדרגה ראשונה. מסכנים הילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
רק חינוך יכול לשנות מצב כזה
מיואשת מהמצב...,
23/06/04 15:23
|
כל הדיבורים פה על בגידות ועל איך שלא ניתן לשפוט אנשים שבגדו בהם הם פשוט חירטוט אחד גדול!!!! לאף אדם אין זכות ליטול חיים של מישהו אחר גם אם הוא בגד בו, פגע בכבודו או השד יודע מה. מיהו בכלל שהוא יחליט להרוג אותה? אז היא בגדה בו-אז שתלך לעזאזל וגם הוא ילך לדרכו-למה לרצוח אותה? מה זה עזר לו, לילדים שלו, להורים שלה? מתי הגברים יבינו שאנחנו לא צריכות ''להבין'' אותם אם הם נקלעים למצב כזה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
מעניין איך השיגו קלטת חסויה
עיתונאי,
23/06/04 15:22
|
עד כמה שידוע לי המשטרה לא אמורה לתת את הקלטת לתקשורת עד לגמר החקירה מה שלא נעשה כאן מעניין מי הדליף וכמה קיבל בשביל זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
החשיפה לזוועה גורמת לאדישות
אם מודאגת,
23/06/04 15:07
|
לדעתי , התקשורת , בחשיפת הזוועה היומיומית ,מתחנוני חטוף קוריאני בידי אל קאידה שיחוסו על חייו, לשווא, ועד הקלטת של רצח אשה בידי בעלה הקנאי לעיני הילדים, מעלה את סף הרגישות שלנו, והופכת אותנו לאדישיםלסבל הזולת. מה כבר יכול לזעזע ילד שהתבגר על מנה יומית גדושה של ברוטאליות ואימה כחלק מהשגרה המשפחתית מול מסך הטלביזיה, וכדי להתבדר ולהתאוורר משחק במחשב בחדרו משחקי מלחמה עם גרפיקה באיכות של אמת, ואחר כך הוא נשלח לדכא עם מתמרד בשטחים, והוא כבר מוכן לאלימות הצפויה לו. איך אנו כהורים נשמור על טיפת תמימות וחמלה אצל ילדינו שכבר בכתה א יודעים הכל. יודעים על איידס לפני שהבינו מה היא משיכה מינית ועל אלדסהיימר לפני שהספיקו לטעום טעמה של ילדות נטולת דאגות. אני שוללת צנזורה אבל נחרדת מכל שפע המידע הלא בריא השוטף את ילדינו כבר בגיל בו היו אמורים להיות חופשים מדאגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך נכון ומצער...
ל"ת
אב מודאג,
23/06/04 18:02
|
|
 |
50.
אני מזועזעת מגברים שמנסים
רעות,
23/06/04 14:45
|
להסביר/להבין/להצדיק את מעשה הבעל. נאמר שאישתו באמת בגדה בו, יכול היה להתגרש. גירושין יכולים להעשות גם באופן המתחשב באינטרסים של כל הצדדים, ובמקום הראשון, טובת הילדים. וטובת הילדים דורשת שיהיו בקשר טוב ונגיש עם שני ההורים, גם עם ההורה הלא משמורן. ואני אומרת זאת כגרושה שהיתה בעבר אישה מוכה, ושבסופו של דבר, מחוסר ברירה, עזבה את הבית ואת הילדים (כדי שלא יפלו קורבן לסכסוך בין ההורים) ומנסה היום בכל מחיר לשקם את הקשר עימם. מדוע אני כותבת זאת? כי לא נכון להציג את התמונה כך שרק גברים עלולים לאבד את הילדים במהלך של גירושין. אני עשיתי את מה שעשיתי כדי למנוע "הרעלת" הילדים במהלך המאבק על החזקתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
יורדמו...
נתי,
23/06/04 14:26
|
|
 |
keep him alive
Erez,
Germany,
24/06/04 00:15
|
|
 |
48.
אל תשפוט אדם עד שתגיע למקומו
אברהם,
23/06/04 13:20
|
לא לכאן ולא לשם אנו לא היינו שם לכן לא ידוע לנו מאום נכון לנשים כואב ולגברים המצ'וסים עדיין זקוקים לחזק את האגו כאן בתגובותהםהמלחמה נראת במשקפת קלה תהיו שם עם מה שנתן לו ה' עם כל הכלים שאיתם הוא התמודד ונראה גם רוצח מעניש את עצמו כפי שהנרצח לפעמים קורה לו לשבת במאסר עולם הייתי מעדיף למות בתוך תא שנה עם עבריינים וסוהרים דפוקים רובוטים נטולי הגיון לא הייתי מאחל לאף אדם לחיות שם את זה הוא גרם לעצמו ומה הניע אותו לכך להפסיד הכל הרי הוא לא ברח ולא חשב לא לשאת את העונש הוא הקליט רצח שהוא ביצע ונעצר עליו באותו רגע ,תחשבו על זה מה גרם לו לכך אם תמצאו את הסיבה תוכלו למנוע רציחות שהם התאבדות ולא כל ענישה של גברים מכים בלי לברר מה עומד מאחורי זה תוסיף רצח והתאבדות כי אין לרוצחים מה להפסיד יותר ממה שלקחו בחשבון הן התאבדות או בית סוהר אילו היה חוק הנותן אוזן קשבת לךגבר אני לא חושב שהגבר היה הולך ומרחיק לכת לכדי התאבדות אבל חוקינו במדינתינו מכניסים למצוקה עמוקה את הנגבר ואז הוא נואש ועושה מעשה של מיואש עכשיו תחשבו מי אשם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אברהם האדיוט - איזה שאלה בכלל?
ל"ת
אמיר,
23/06/04 14:39
|
|
 |
אשם מי שעשה מעשה רע
צ'יקו,
23/06/04 13:44
|
|
 |
47.
עוד כמה פרטים
ירון הידען,
קרית גת,
23/06/04 12:58
|
מהכתבה אפשר לחשוב שפתאום הוא רצח אותה בהתחממות. זה היה ריב של אולי עשר שנים. הוא האשים אותה בבגידות. היא האשימה אותו שהוא לא מפרנס היא עמדה להתגרש ממנו והוא חשד שיש לה חבר שמסית אותה נגדו. פעם אחת הוא הרים יד ואז הרחיקו אותו מהבית שלו לשמונה חודשים. הוא חי כמו כלב בחוץ ועוד קיבל מזונות גבוהים לשלם. הוא לא הצליח וישב חודש במאסר (אולי גם אנסו אותו שם)
הוא הרגיש שהחיים שלו הולכים אחורה. הוא תיכנן את הרצח לפרוטרוט כבר המון זמן. כולם ידעו שהוא ירצח אותה. הוא סיפר זאת לכולם והעריכו שזה יקרה יום אחד. מעניין מדוע המשטרה לא עשתה כלום כל השנים האלה. בשבילו הרצח היה פתרון מצויין כי כך הוא יסודר עם דיור ומזון וביגוד ולא יצטרך לפרנס ולספוג בזיונות כשאין לו כסף. זהו רצח מתוכנן של אדם שלא היה לו מה להפסיד. בתודה שהקשבתם ירון הידען קרית גת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
למפרסמי הכתבה והלינק המטורף
שרונה,
23/06/04 12:54
|
המדיה בארץ מלוכלכת!!!!בשביל מה לחשוף את הציבור לטרגדיות כאלה---אולי פעם הבאה תצלמו ילד נידרס ותפיצו בחדשות---מה זה בא לתת???? להרתיע בעלים מלרצוח???? להזהיר נשים מבעלים אלימים? עד היכן תגיעו עם הרדיפה אחר כותרות? איפה הגבול שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרונה הגאונה
עמרם,
ירושלים,
23/06/04 18:23
|
אחרי שתראי קלטת עם ילד נדרס, תאמיני לי שתרדי לחיים של הילדים שלך בעניין מעברי חצייה וזהירות בדרכים. כל מי ששמע את הקלטת הזאת וישמע היום בערב משפטים דומים מדירת השכנים, יקרא מיד למשטרה. המדיה לא מלוכלת. זו הפרצוף של המדינה שלך ותפקיד המדיה להביא אותו לידיעת הציבור על כל כיעורו את רוצה לראות ולשמוע דברים יפים- לכי למוזיאון, אל תראי חדשות. המדיה תמשיך לרדוף אחרי כותרות כל עוד שיהיו מגלגלי עיניים כמוך שיצרכו אותן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
גאונים, נסו להיכנס לראש שלו
בעל נבגד,
23/06/04 12:53
|
כל הדיבורים בנוסח להרוג-לאנוס-לרסק-לקצץ וכו' מצויינים אבל לא יביאו תועלת התועלת היא ללמוד את הסיפור ולהפיק לקחים יש לבדוק האם הבעל לא הורחק בעבר מביתו על לא עוול בכפו יש לבדוק באם האשה לא איימה עליו שתוציא גט ותוציא ממנו סכומי מזונות (שהם כידוע ללא פרופורציה לרמת ההשתכרות בפועל) הסגנון המשפטי הנאור שרואה באשה את האדם וההורה, ובגבר את היצור האלים והכספומט - רק יביא לעוד התפרצויות של תיסכול. בגידה לא מצדיקה רצח. גם לא אלימות. אבל כאשר לבגידה נלווים סחיטת דירה ומזונות, והרחקת האב מילדיו - קשה למנוע אלימות.
מוטב להיות חכמים ולא צודקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אירגוני הנשים אשמים - נא לקרוא
אליה, פסיכולוג,
רמת גן,
23/06/04 12:45
|
אירגוני הנשים יוצרים אווירה של שנאה כלפי כל הגברים גברים מרגישים שהם נשלטים והופכים להיות שפוטים של האשה אם הנושא ייבדק אין ספק שהנבל הסדיסט חשש מגירושין שבהם הוא יפסיד את הדירה ואת הילדים שיוסתו נגדו, ויישאר לו רק לשלם מזונות (ואם לא אז לכלא) אירגוני הנשים מעודדים נשים לסלק את הבעל מהבית וממעורבות בחיי ילדיהם לדעתי מדבר זה חשש הרוצח. אינני מצדיק חלילה את הרצח אך שימו לה שהתנהלותם של אירגוני הנשים רק יוצרת אלימות נוספת. יש לסלק מהבית רק גברים אלימים או בעלי פוטנציאל אלים. מאידך אין לנתק גברים מילדיהם, אין לסחוט מהם כספים מעבר ליכולתם, ואין להשליכם למאסר על חובות של מזונות (חוק ברברי). נא לקרוא את הדברים ללא התלהמות. יש לשים לב שכיום גברים רבים מושלכים מבתיהם באופן מיידי בשל תלונות סרק. גם לאחר הבירור לא נענשה אפילו אשה אחת על תלונה שקרית. במקביל יש לאכוף את הסדרי הראיה ולאפשר בכל מצב לגבר לראות את ילדיו באופן שיספק אותו כהורה. במקביל יש לשנות בדחיפות את חוק המזונות ולהעבירו לשליטת הביטוח הלאומי ובכפוף לרמת ההכנסה. אין ספק שהמקרה העגום הזה יגרום לאירגוני הנשים להשיג עוד "השגים" עלובים של דחיקת רגלי הגברים, והאלימות הבאה תגיע ללא ספק. טרור לא פותרים בטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברים חייבים לשלם !
ל"ת
אבי,
23/06/04 20:58
|
|
 |
אתה זה שיוצר שנאה לנשים!!
ל"ת
קורבן,
23/06/04 20:28
|
|
 |
43.
במקום לצעוק?
עופרה,
23/06/04 12:17
|
|
 |
נראה שיש אנשים שיש להם קושי
מיכל גורביץ,
23/06/04 12:47
|
לא רק בהבנת הנקרא אלא גם בהבנת הנשמע. אם יש לך כוח לשמוע שידור חוזר של הזוועה הזו, היית יכולה גם לשמוע, שהיא ניסתה, אבל החלאה הזו לא רצה לשמוע, תגידי לי הוכית פעם מכות רצח , וניסית גם לענות? תוך כדי ? מלבד לצעוק מתוך פחד ואימה? פשוט בלתי יאומן , אפשר לחשוב שהם שוחחו שיחה רגוע על כוס קפה וסימפטיה, הוא דקר אותה והיכה אותה, ניסתה לענות אבל הוא לא מקשיב הוא מקשיב רק לעצמו, גם אם היתה עונה לו, סופה היה ידוע מראש, מי שמכין מכשיר הקלטה, תיכנן את הסוף המר עד פרטיו. חלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
זקוקה לפסיכולוג בעקבות הקלטת
סובלת,
23/06/04 12:10
|
כולי רועדת מהצפייה בקלטת הקשה הזו - אני שואלת את עצמי אם אני מרגישה כך כאשר אין לי קירבה אליהם - ואני מרגישה בטראומה קשה ביותר מאז שאני זוכרת את עצמי (בת 32) - אז איך הילדים מרגישים מסכנים שהיא אמא שלהם והוא "אבא". בא לי למות אלוהים בבקשה שמישהו יגיד לי בן כמה הילדים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
כולכם גיבורים לאחר מעשה.
עברתי כזו חוויה,
23/06/04 12:05
|
כשקורה דבר כזה לידכם/ן אתם/ן מגיבים בהתעלמות, לי אישית קרה דבר דומה, ורוב הצופים התעלמו , ובדיעבד אף סירבו להעיד במשטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
השופטים
פקק-תנועה,
קריאת-ביאליק,
23/06/04 11:39
|
תגובה-ל38-השופטים-יחליטו-שהוא-לא-שפוי-מיפני-שהם-רואים-את-זכיות-האדם-שבו-במרכאות-כתוצאה-מהשקפה-פוליטית-ולא-ממה-שלמדו-באוניברסיטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מציצנות חולנית
דניאל,
גליל מערבי,
23/06/04 11:31
|
מי היה זקוק להקלטה הזאת.? יש כאן סיפוק יצר המציצנות, וזו היתה טעות של עורכי חדשות ערוץ 10.
חבל שהצטהבתם כל-כך מהר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
בסוף החלאה יטען לאי שפיות
סימה,
ערד,
23/06/04 09:31
|
וכך אחרי תקופה קצרה בבית משוגעים יצא לחופשי, כואב , עצוב עצוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
וענונו קיבל 18 הוא צריך לקבל
שלומית,
23/06/04 09:31
|
100, שלא יצא לעולם ושלא יראה עוד אור יום, החלאה. אני מקווה שימות בייסורים ובעינויים קשים, כמו גם כל הגברים הרוצחים את נשותיהם. תפסיקו לשקם רוצחים, צריך להעלים אותם מעל פני האדמה. אולי אפשר לצרף אותם לתכנית החלל ולהטיס אותם הרחק לגלקסיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אם היא בגדה
היא הרגה ילדיה,
מרכז,
23/06/04 09:11
|
אם היא בגדה בו, הרי שהיא הרגה את המשפחה שלה בעצמה. מתי מישהו יבין שבגידה הורגת? למה כולם מקלים ראש כאשר האישה בוגדת, ועוד מקבלת את הרכוש והילדים וזורקת את הבעל מהבית? אין בזה להצדיק רצח, אך חישבו מה מרגיש אדם כזה שחרב עולמו ומגיע עד לשלב שבו הוא אינו מתנהג בהיגיון. לא מדובר על "הרגשתו" שאשתו בוגדת, אלא כשיש לו הוכחות חותכות לכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני קוראת אותך ולא מאמינה-
שרה,
23/06/04 12:03
|
בגידה לא הורגת - מי שהורג זה אדם חמום מוח, ואלים. לו היו צריכים ללכת לפי קו המחשבה שלך הרי כל יום היו צריכים להרצח כאן גברים לאלפיהם, כשיש הוכחות חותכות. יש דרכים ליישב סיכסוכים - להרביץ? לדקור? להרוג? יש הוכחות חותכות לך לבית המשפט או לרבנות, וסגור אחריך את הדלת,לך חפש את אושרך במקום אחר, לפחות לא תשב מאחורי סוגר ובריח, לפחות ישארו לך ילדיך. מי שמקליט את הרצח , הוא לא אדם שאיבד שפיות, הוא קרימינל שתכנן את הרצח בדם קר. ועוד לפני ילדיו, אכן אבא ראוי לשמו. מזל שיש גם קורבן שאפשר להאשים.
מזעזע, צורת החשיבה שלך מתאימה לאירן ולסעודיה וליתר ארצות חשוכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגידה הורגת את המשפחה
היא הרגה את ילד,
מרכז,
23/06/04 13:08
|
בגידה פוגעת בילדים, אשה או בעל שנאלצים לבגוד כדי "לחיות", עדיף שיפרדו עוד לפני מעשה הבגידה. כשמישהו בוגד הוא צריך לדעת שיש לכך השלכות על המשפחה ושבסוף הוא יתפס וכל המשפחה תשלם את המחיר. האם היית מסכימה להרוס משפחה כדי לשכב עם גבר אחר? מה היית אומרת לילדים שלך כשישאלו אותך מדוע הלכת לגבר אחר כשהיית נשואה? לפני שאת משייכת אותי למדינות ערב, תסתכלי לילדים שלי (תינוקות) בעיניים, ותספרי להם שאמא שלהם העדיפה לבגוד לפני שהתגרשה והפקירה אותם! אולי אז תביני מאיפה מגיע הכעס שלי. ושלא תחשבי שהמאהב שלה מטפל בילדי היום - גם הוא זרק אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דש לאישתך האא...
אתה דפוק,
23/06/04 11:59
|
|
 |
לו היית קורא את כל דבריי
היא הרגה את ילד,
מרכז,
23/06/04 12:20
|
היית מבין שאני שולל פגיעה בבת הזוג, אך ציינתי כי צריך להיכנס לנפשו של אדם ולהבין את מניעיו, זה לא אומר שצריך לקבל את מעשיו. אולי יחס פחות מתעלם מצד בתי המשפט לבגידה ולהרס משפחה, ימנע מצבים כאלה מלכתחילה, ויעודד מחשבה שניה על הרצון לבגוד. תתפלא... אשתי בגדה בי ולא רצחתי אותה אני לא מאחל לך לעמוד מול אהבת חייך כאשר אתה תופס אותה על חם בתנוחה שאינה משתמעת לשתי פנים. נראה אותך גיבור גדול ושולט בעצמך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיוני ומצער
ל"ת
א.,
י-ם,
23/06/04 11:53
|
|
 |
35.
ואני אומר גם
ל"ת
שחר,
23/06/04 08:54
|
|
 |
34.
אין פלא...שזה קורה...
אוראל,
ירושלים,
23/06/04 08:23
|
רגע..יש לי שאלה??? אולי באמת אישתו בגדה בו ויש לו הוכחות??....נניח שהוא צודק....למה כשאישה לא אוהבת את בעלה ובוגדת בו ונשארת איתו ומשקרת לו שהיא אוהבת אותו ובכל זאת בוגדת בו לא מכניסים אותה לכלא?? תראו לדעתי אם היא בגדה בו אני בתור שופט הייתי מכניס את שניהם לכלא.... לדעתי האישה שנרצחה על ידי הבעל היא לא בסדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לאתר אותך ולהכניס אותך
אורנה,
24/06/04 01:49
|
לכלא עכשיו....לפני שתוציא להורג מישהיא..... ואולי כדאי שגם תפרסם את תמונתך ברבים.....שתדענה לזהות אותך . כדאי שתלך לקבל עזרה....ויפה שעה קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רציתי לענות - אבל ממש חבל
מצעד האיוולת,
23/06/04 11:56
|
|
 |
33.
רחמים על הבעל
חולם בהקיץ,
23/06/04 07:55
|
עכשיו הוא נותר אלמן, ויש עליו שני ילדים קטנים לגדל. בית המשפט בטח ייתחשב בו וייתנו לו עונש קל, אולי קרוב לבית ועם הרבה חופשות כדי שיוכל לגדל את הילדים שלו, שגם הם, לא עלינו, נותרו יתומים. ואם כל זה בלתי אפשרי אולי יוכלו לתת לו להתחתן עם מישהי, רצוי דוקטורית למשהו, כמו שתכף יסדרו ליגאל עמיר הנשמה שהסתבך עם הרצח ההוא לא עליו...
...או שיירד לנו האסימון ונתחיל לשלוח רוצחים לכלא למאסר עולם, שזה אומר עד שפורחת נשמתם התועה, כמו שעושים בכמה מדינות מתוקנות. ורצוי גם שהם יעבדו מתוך כתלי הכלא כדי להחזיר את הוצאות כליאתם וגם כדי לשלם פיצויים לאלה שאת עולמם החריבו...
...בטח. או כמו שאבא שלי אומר "כשייצמחו לי שערות על כף היד"
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
A murderer married to a bitch
Moishe,
CA USA,
23/06/04 07:30
|
She did not deserve to die, but to screw around does not give her a clean slate either. Being a mother she should have been more careful, or more righteous or just got a divorce.
The legacy the kids are left with is that their father is an insecure insane murderer and their mother was a slot.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dear stupis Moishe
Ayala,
23/06/04 22:31
|
The word is 'slut', not 'slot'. After getting this out of the way allow me to inform your little brain that the lady didn't cheat on her husband. The man just suspected he of doing so.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד , היית כותב את אותו הדבר
אוי מוישלה,
23/06/04 13:01
|
לגבר בוגד. א. היא לא בגדה בו, זה שהוא חשד בה לא אומר שזה נכון.
תגיד מה דינו לדעתך של גבר נשוי ואב לילדים שבוגד באשתו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שיעשה טובה
ציני,
23/06/04 07:27
|
שיעשה טובה לעצמו ולכולם ושיתלה את עצמו או אולי מישהו יעשה לו את הטובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
עצוב-10 שנים הוא בחוץ-מדינה
ל"ת
yoram,
רעננה,
23/06/04 07:02
|
|
 |
29.
אני תוהה למה הוא הקליט את זה..
יוספה,
ניו יורק,
23/06/04 07:01
|
בנוסף לכל מה שנאמר פה, אני פשוט תוהה למה הוא הציב מכשיר הקלטה האדיוט, כי מכשיר הקלטה מתכננים מראש! וגם את הרצח הוא תכנן מראש, אחרת מאיפה הוא שלף אקדח פתאם?! ומה זה משנה לעזאזל אם זה תוכנן או לא? אני באמת מאחלת לו מוות איטי, איטי, איטי כל כך, רצוף באונסים ומכות, שכל האסירים יפרקו עליו את שארית נבלותם שלא באה לפורקן, ושאף פעם לא יבואו לפורקן ולא ישבעו. מ-ז-ע-ז-ע. יהי זכרה ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
רוצח מתועב
דניאלה,
23/06/04 05:52
|
הוא רצח את אשתו שהיתה האמא של הילדים שלו. רצח אותה ליד הילדים.פילו על הילדים הוא חס. עשה אותם יתומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
רק עונש מוות
mr pink,
finland,
23/06/04 05:23
|
מה צריך להחזיק נבלה כזאת על חשבון משלם המסים? מה כולם דואגים לזכויות הרוצחים? מה עם זכויות הקורבנות? בפינלנד נרצחה ילדה בת 14 סתם ברחוב. אתמול התקבל הערעור של הרוצח שהוא מן הסתם ילד בגילה ותקף אותה בלי סיבה כלשהי. העליון ריחם עליו וקצב את עונשו ל7 שנים. הוא ישתחרר עוד שנה. יותר חשוב לרשויות החק עלק, קנסות חניה ומהירות מופרזת. אלו עברות יותר חשובות כי יש מהיכן לקחת כסף לממן את המערכת המסריחה הזאת שלא מגינה על זכויות הקורבנות. זה חק? זה זבל ואחיזת עניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אני מנחש
אמיר א,
23/06/04 04:21
|
עשר שנות מאסר אחרי הניקויים. ולמה? מה זאת אומרת?1? הוא יביע חרטה, והשופט יתחשב, הוא הרי רצח את אישתו, לא?אז מה הבעייה. מבחיל לחשוב שבאותה קלות דעת שהשקעתי בכתבה הזאת, שמעון השקיע בלמצוא פטרון , והשופט ישקיע בלמצוא עונש. מה, לא נמאס לכם, אתם לא מבינים שאף אחד מאיתנו בטוח, היום זאת היא מחר אחותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
עונש מוות
ראובן,
צפון,
23/06/04 03:39
|
לרוצח שפל כמוהו יש לתת עונש מוות זה הדבר היחיד שירתיע. הוא עוד 12 שנה בחוץ מטייל המנוול שאמא שלו לא תזכה לראות אותו יוצא על הרגליים מהכלא רק באלונקה לבית קברות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אחרי צפייה
אורנה,
23/06/04 02:52
|
למה לא מראים את הפנים של החולירע? למה את הפנים שלה מראים? כמה ילדים מסכנים הוא השאיר? האם השכנים לא שמעו את הצעקות? מישהו צריך גם את הקלטת כדי לדעת מה היה שם? היא צורחת כמו מטורפת....ואף אחד לא שומע? אני מאחלת לו גיהנום כמו שהמסכנה עברה..... וחושבת על כל הנשים שממש ברגע זה חיות תחת טרור דומה ואף אחד לא עושה דבר..... מזעזע..... אני מקללת אותו מכל הלב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לא צריך לשמוע את הקלטת
אורנה,
23/06/04 02:43
|
כדי לדעת שמגיע לו ושלכמותו עונש כבד, ללא רחמים. ליבי עם הילדים שהיו עדים לזוועה אני מאחלת לחברת בני האדם שתהיה ערה למקרים כאלה....לשכנים, לחברים ולמשפחה.....ולנשים עצמן, להתעורר ולדווח לפני הרצח.....והלואי שלמשטרה יתנו את השיניים להלחם ולתפוס את החולירות לפני....ולא יעמידו את כולם במצב של פרדוקס.....שעד שלא מבוצע פשע.....אי אפשר לעזור למשפחות..... אני מקווה שהילדים ימצאו משפחה תומכת ואוהבת שתעזור לאחות ולרפא את הפצעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בן זונה
שרון,
23/06/04 02:23
|
|
 |
21.
יש אנשים שהטיפול בם הוא רק 3ממ
ל"ת
רועי,
23/06/04 01:13
|
|
 |
20.
אני רוצה רק שבוע עם החלאה הזה,
Jocker,
23/06/04 01:08
|
הגיהנום יהיה גן עדן לעומת העינויים שאני אעביר אותו, רק שבוע אחד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
Where are the kids now?
Yula,
USA,
23/06/04 01:05
|
Where are the kids now? Are they getting psychological treatment for the trauma they had to face? Is he just been charged with murder now, a year after this is horrible; poor kids
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What does it matter
Hanna,
Australia,
23/06/04 03:40
|
it does not matter were the kids are, they don't have a mother. poor children. I'm happy to bring them to Australia just to get away from this whole mess.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מזעזע
רונן,
ת"א,
23/06/04 00:50
|
|
 |
17.
טרוריסט לכל דבר
המבקר,
23/06/04 00:44
|
לראות יהודי בן אנוש רוצח כך את אישתו עצמו ובשרו זה אכזרי ומבעית. קלטת כזו מוכיחה מדוע יש לבצע גזר דין מוות בארץ גם למחבלים ערבים וגם ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מגיע לזבל הזה עונש מוות
oded,
23/06/04 00:43
|
|
 |
15.
i wanna scream-omg,we need ur
ל"ת
dani,
israel,
23/06/04 00:28
|
|
 |
14.
מיצוי החוק לאלתר
clair,
ראשל"צ,
23/06/04 00:08
|
חייבים לשנות את החוק,קלות העונש במקרים דומים ממש מחפיר ,הרוצח חייב לעמוד לדין עם צאתו מאישפוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
למה אבל מול הילדים?!
ניסן,
קריות,
23/06/04 00:06
|
אין לו לב לבנאדם שומעים את הילדים בוכים וצורחים ברקע! לא מתבייש! טראומה לילדים שלו!
איכפת לו רק מזה שהיא בגדה בו ומעצמו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא רצח אותה והתאבד....
p,
p,
23/06/04 01:17
|
|
 |
הוא לא התאבד, רצח ומנסה לצאת
eve,
nat,
23/06/04 07:18
|
מזה ב"אי שפיות זמנית". יש עוד כמה רוצחי נשותיהם שמסתובבים ברחוב עם הסעיף הזה ונשיהם כבר לא בעולם הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אין מילים, פשוט מחריד.
ל"ת
גדי,
23/06/04 00:04
|
|
 |
11.
חלאת אדם
עוקשי,
23/06/04 00:04
|
אין לאף אחד זכות לקחת את חיי מישהוא אחר. מחריד לחשוב שהיא נרצחה לעניי ילדייה. פחדן!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
למה היא לא שתפה פעולה
רואי,
23/06/04 00:04
|
היא הייתה משתפת פעולה כמה שתוכל ותמנע ממוות ועוד באותו לילה עפה מהבית עם הילדים שלה למחסה/לחברים למה שלא יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמנסה להבין את הדברים
m,
23/06/04 17:12
|
דרך העניים שלו תמיד ישאל שאלות מטומטמות. אשה או בעצם כל אדם שהוא, הנמצא תחת טרור , איומי אקדח ופחד משתק, שנמשך שנים, אינה יכולה להגיב אחרת . נורא קל לנו מעמדה ''סטרילית'' לא להבין איך היא לא ענתה לו. אני לא מאחלת את זה לאף אחד, גם לא לאנשים עם אינטלגנציה רגשית כ''כ נמוכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת גאון אתה
ל"ת
גלית,
23/06/04 04:35
|
|
 |
9.
אתם מבינים למה צריך עונש מוות?
הנביא,
23/06/04 00:00
|
הוא יודע שהוא הולך לכלא והיא למוות. אם היה יודע שהוא מת, הוא לא היה יורה בה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לחוקק עונש מוות במדינה!!!
אזרח שדורש,
עונש מוות!!!,
23/06/04 02:01
|
יש לחוקק עונש מוות במדינה- ולהתחיל בשטן הזה-שמעון אלקובי. רצח בדם קר את אשתו- הזועקת לרחמים- מול ילדיהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון-לו היה יודע שעונשו יהיה
גילה,
ירושלמית,
23/06/04 17:19
|
מוות בטוח לא היה מקליט וממית
מדינת ''נאורים'' מטורפים מוות לכל רוצח באשר הוא !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
היא היתה צריכה לענות לו
ירון,
רמת גן,
22/06/04 23:55
|
אני יודע שמה שאני אומר עכשיו לא נשמע הגיוני או אולי אפילו מעצבן
אני עובד עם נוער עבריני ולמדתי גם קרימינולוגיה, אבל אני לא מתיימר להיות מומחה לי נראה אחרי ששמעתי את הקלטת שהוא לא תכנן מראש את הרצח, תוך כדי הסיטואציה הוא נכנס למערבולת וברגע של שיא הכעס הוא ירה, כדי להימנע ממצבים כאלה היא היתה צריכה להתעמת איתו . אפשר לשמוע איך השיחה התגלגלה ואיך האדם נהיה תוקפני כאשר הוא חש שאין הוא מקבל תשובה אצלו זה רק יוצר עוד ועוד כעס כביכול היא מתחמקת מלתת לו תשובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא נתן לה צ'אנס החרא
סתם אחד,
ישראל,
23/06/04 06:58
|
ירון, אני מכבד את השכלתך, אבל לפי מה ששומעים בקלטת, הזבל הגנטי הזה לא נתן לה צ'אנס. זה היה נשמע כאילו הוא הכניס לה מכות בזמן הוויכוח ולא אפשר לה לפתוח את הפה. צרחות האימים שלה מעידות. אז אולי להבא (שלא נדע) אתה טוען שצריך לענות לתוקף, ועם זה אני לא מתווכח, אבל אני חושב שעוד הרבה לפני, נשים כאלה צריכות להתייצב במשטרה, או ויצו או נעמ"ת. אף אחד לא צריך לחיות תחת איומים יום-יומיים על חייו. אנחנו כולנו יודעים מה זה נוהל 'פצצה מתקתקת' והגיע הזמן ליישם אותו על פצצות מתקתקות כמו החרא הזה שירה באישתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז עכשיו היא האשמה???
מירי,
תל אביב,
23/06/04 01:24
|
עם כל הכבוד ללימודים שלך, אבל לפעמים לא אין מקום ליישם תאוריות של בית ספר. הוא עשה דבר שפל, נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שהיא לא אשמה
ירון,
רמת גן,
24/06/04 01:21
|
מירי לא זאת היתה כוונתי - להאשים
אלה כך אני ראיתי את הסיטואציה
ניגד שמישהו נכנס לקיצוניות או מערבולת הוא צריך להאחז במשהו
אני ייתן לך דוגמא מהחיים: חשדתי בנער שיש לו רצון להתאבד למרות שהוא שידר כביכול שהכל בסדר אתה צריך להתעמת מולו אם הסיטואציה של אחרי
הוא עשה שפל נקודה - נכון. אבל זה ההבדל בן חיים למוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
it wont make any difrent
ל"ת
dani,
23/06/04 00:29
|
|
 |
7.
כיסא חשמלי דחוף
מירי,
תל אביב,
22/06/04 23:46
|
|
 |
6.
איפה היו השכנים שלם ?
לבנב,
מרכז,
22/06/04 23:36
|
לבעל ההרוצח,טני מאחלת לך שתכנס לכלא .ושם תמות וכל צעקה שאישתך אמרה ובכתה,תיזכר בראש הדפוק שלך .אני מבקש מאלהים שבשמיים שיקלל אותך עד יום מותך .ושתמות ביסורים רבים .כמו אשתך ז"ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
רצח מזעזע בפני הילדים
אלכס,
22/06/04 22:55
|
חבל שפרסמתם את ההקלטה. היא מזעזעת בעיני.
כל כך עצוב. נשמע כמו ויכוח שיכול לקרות בכל משפחה אבל אין ספק שהסוף טרגי. הוא פשוט ירה בה.
איפה היו השכנים? החברים? אף אחד לא ידע? לא שמע? כל כך עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are out of your mind
Ayala,
23/06/04 22:24
|
if you really think that this is a ''regular'' domestic argument.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל משפחה???
נועה,
23/06/04 00:33
|
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? בבקשה תגיד שזה לא קורה אצלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויכוח שקורה בכל משפחה...!?
אודי,
תל אביב,
22/06/04 23:18
|
אלכס.... אתה בסדר אתה, אבל בוא אני אסביר לך משהו: ויכוח כזה הוא לא דבר נורמלי בכל משפחה, ויכוח כזה קורה רק במקום שיש בו קוף-אדם עצבני ערסאוות טיפש, שחושב שהוא שוה משהו, כי הזין שלו בקוטר שני סנטימטר בלבד.
שיירקב ושבכלא יאנסו אותו מחבלים!
קוף-אדם, ניאדרטל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אלף פעם
סתם אחד,
ישראל,
23/06/04 06:50
|
אודי, אתה צודק אלף פעם. שישמור עלינו אלוהים אם יש אנשים שחושבים שויכוח מהסוג הזה הוא נחלתה של כל משפחה בישראל.
שהכולרע ירקב בכלא ושיגמרו אותו שם אמן - אחרי שיאנסו אותו מחבלים.
ראיתי כבר דברים מחרידים בחיי. אני לא זוכר את עצמי רועד כמו בזמן ששמעתי את תוכן הקלטת.
זוועה. פשוט זוועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בהעדר משפט צדק נלקח החק לידים
ל"ת
אסיר,
בית-הכלא,
22/06/04 22:54
|
|
 |
3.
גם נבלה, גם טיפש
איזידור,
תל אביב,
22/06/04 22:48
|
רק חיה מנוולת יכולה לרצוח אמא ליד הילד שלה. אפילו מחבלים לא נוהגים כך. שיירקב בכלא עד היום האחרון שלו. מזל שהיה אדיוט מספיק כדי להקליט את הרצח, אחרת הוא עוד היה טוען שהיא נפלה על האקדח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
למה המשפט נפתח כל כך מאוחר?
ל"ת
כנניה המיסר,
22/06/04 22:41
|
|
 |
1.
he has won a free vacation
idan,
michigan,
22/06/04 22:38
|
she was brutally murderured, and as our juditial system has demonstrated before, he will get no more than ten years in a secured vacation resort, expences paid by the State of Israel.
הגב לתגובה זו
|
|