 |
59.
מה עם אנשי עומרי.
סימה,
24/06/04 17:15
|
מה הצביעות הזאות לסננן מי יסננן את עומרי ושרון ב פרימריס כל דחפין נכנס לליכוד רק בשביל לעצור את נתניהו מי לא התגיס גם השמואל והעיתונות אז לכו הביתה מושחתים פתאום אתם מסננים אלה מלח הארץ. איפו אנשי הליכוד האמתיים איך אתם נותנים לדקטטור שיום אחד הוא ילך הביתה אבל ישאיר אותכם בלי שילטון ובלי ליכוד. הוא ובנו רוצים לשמוע אותכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
תורתו של פייגלין
דני,
24/06/04 16:45
|
להלן תורתו של פייגלין על רגל אחת: בדם ואש יהודה נפלה, בדם ואש יהודה תקום, וחוזר חלילה. לבריאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
קשים ''גרים'' לליכוד כספחת!!!!!!
ל"ת
יגאל כהן,
24/06/04 13:24
|
|
 |
56.
לזרוק את הגנבים לכל הרוחות!!!!
יגאל כהן,
24/06/04 13:23
|
|
 |
55.
עכשיו כדאי לעולם התחתון להתפקד
ל"ת
רמי,
24/06/04 13:16
|
|
 |
54.
שרון יכול ל''חנך'' את השרים אבל
לא את כל העם,
24/06/04 12:36
|
אני מתבייש שהצבעתי שרון. ביום בחירות כל השמאל המריע יצביע למרץ ומצביעי הליכוד יחפשו מפלגה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
שיתפקדו, מה הבעיה ?
רוני ו.,
24/06/04 12:03
|
וכאשר הם ישתלטו על הליכוד , הליכוד יהפוך למפלגה של 5 מנדטים וממילא הוא לא יהיה בשלטון ויקבע את גורלנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מעניין אותי. מי שתומך במצע
אבי שי,
קדימה,
24/06/04 12:21
|
מי שתומך במצע הליכוד - מקובל עלי.
זה בטח לא שרון השקרן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
גם השמאל רוצה להתפקד
שמאל ללוחם,
אלי סיני,
24/06/04 11:51
|
לכודניקים התחלתם להתעורר מתי תבינו שלא הפייגלינים הם הבעיה אלא השיטה הדפוקה והפופוליסטית של המפלגה שלכם. ואתם במילכוד. אם לא תשנו את השיטה ישתלטו לכם על המפלגה . ואם תחליפו את השיטה מי יצביע לכם כשהוא לא יוכל לקבל ג'ובים. אז תאכלו את דיסה שאתם בישלתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שרון ממשיך להתנהג כדיקטטור
ל"ת
נפגעי הדיקטטורה,
לסלק את שרון,
24/06/04 11:40
|
|
 |
50.
שהליכודים גם ישתלב/טו במפד''ל.
ל"ת
הצליחו חלקית.,
24/06/04 11:40
|
|
 |
הלכוד שולט גם על האיחוד לגמריי
ל"ת
ב/עליה ישראל,
מולדת/נו,
24/06/04 12:08
|
|
 |
49.
מצויין. יש להעיף את הקנאים!
שופנהאואר כשמרן,
============,
24/06/04 11:36
|
|
 |
48.
מימ''ד,השתלבה יפה. פייגלין?!
ל"ת
דמוקרט,
24/06/04 11:31
|
|
 |
47.
צודקים!מי זה פייגלין?!שתלטן!
ל"ת
שלומ-ציון,
ישראל,מאוחדת,
24/06/04 11:28
|
|
 |
מה שתלטן?
ישי,
שומרון,
24/06/04 11:36
|
פייגלין נכנס בדרך הכי דמוקרטית שיש, והוא כמעט היחיד בליכוד ששומר על דרכה של התנועה הזאת!!!! תשאלי אנשים מהליכוד הישן... לא החדש של עומרי שרון!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מה עם מתפקדי עומרי מג'ואריש
פעיל ליכוד,
נהריה,
24/06/04 11:27
|
עומרי שרון בבחירות למרכז הליכוד פקד עשרות אלפים שמאלנים כולל משפחות פשע וחמולות ג'ואריש שאין להם ולליכוד האידאולוגי כלום בלעדיהם שרון היה מובס מול נתניהו ,מדוע אותם אריק ברמי לא שלח לועדות קבלה,מזה רואים שברמי ומשפחת שרון נוהגים בדקיטטורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
רמיסת הדמוקרטיה ע'' שרון,בחסות
דרור,
רמת גן,
24/06/04 11:25
|
|
 |
44.
nמה עם מתפקדי עמרי שרון
ל"ת
ztc,
24/06/04 11:24
|
|
 |
43.
הצבעתי שרון = קיבלתי פרס
חבר ליכוד,
24/06/04 11:21
|
|
 |
42.
גם הערבים מג'ואריש...?
עדי,
24/06/04 11:18
|
|
 |
41.
פייגלין הוא ליכודניק אמיתי!
נחמן,
מתפקד ותיק,
24/06/04 11:17
|
|
 |
לפי מה שהולך, כנראה.
דודו,
רמות השבים,
24/06/04 11:56
|
|
 |
40.
פייגלין=העם=הצלת הליכוד
ל"ת
נטלי,
24/06/04 10:53
|
|
 |
39.
במקום לסנן שנו את השיטה
YZ,
24/06/04 10:50
|
גם בראיון אישי של כמה דקות אפשר לספר מה שהמראינים רוצים לשמוע. הרי לא יקימו בליכוד יחידת עיקוב אחרי מתפקדים. הפגם הוא בשיטה הקימת בליכוד. צריך לשנות את השיטה כך שכוחם של ''הלא-רצויים'' יהיה חסר משמעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
ככל שהפייג..יתחזקו הליכוד יחלש
ל"ת
לדמוקרטיה פתרון,
24/06/04 10:49
|
|
 |
37.
אם אריק,עמרי וגלעד היו נבחנים-
ל"ת
שכנא,
ירושלים,
24/06/04 10:48
|
|
 |
36.
הליכוד נכבש ע''י השמאל
בנצי-א,
24/06/04 10:43
|
השמאל ביאושו להגיע לשלטון החליט לאמץ את שרון וחבורתו כקבלן משנה לבצוע משימותיו עמרי שרון המכנה את ליכודניקים בבונים מסמל את הלך רוח במפלגה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הצטרפו
ותיקה,
ירושלים,
24/06/04 10:34
|
משאל מתפקדי הליכוד הוכיח שלציבור האמיתי של הליכוד אין הנהגה שמבטאת את רצונו והאידאלים שלו. מנהיגות יהודית מציעה הנהגה חדשה, שיכולה להוות פה לכל אותם ליכודניקים שגנבו להם את המפלגה. לכן צריך שמצביעי ליכוד ותיקים יצטרפו למנהיגות יהודית, ויחזירו לעצמם את המפלגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
תכבד את המשאל אריק ורק אז תבכה
עמרי,
24/06/04 10:28
|
|
 |
33.
האך זאת עשה לנו פייגלין?
מעבר יבוק,
24/06/04 10:07
|
מישהו חייב להשתיק את הפושטק הזה שמשתולל בין שתיים לארבע. אנחנו מנסים להרדם ולחלום חלומות ורודים. אנחנו גאים באנמנזיה שלנו שמשחררת מזכרונות קשים. אנחנו רוצים לצחוק לעובדות בפנים ולהיות נורמליים, לפחות במידה ששיראק, יושקו פישר, היידר וביילין יאשרו. השייגץ הזה צועק לנו באוזן ששקט הוא רפש ושהזכרון הוא מקור כחנו ושהמוסר הוא לצדנו ואת כל סיסמאות העבר ובכלל - את כל מה שאנחנו מנסים לשכוח ולהשכיח, לדחוק ולהדחיק. הגרוע מכל - אין לו מחיר. אף תפוח אינו מצליח לחדור אליו באיזו תולעת קטנה, באיזו תועלת קטנה - ג'וב, מינוי, שררה, דירקטורט, משהו! דווקא הוא נראה אחד שיודע קצת לגלוש ולהוציא מידע מהרשת. צדקן שכמותו. צדיק שכזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מה לדתיים לחפש אצל חילונים
קובי,
קרית גת,
24/06/04 10:02
|
אין להם שום אידיאולוגיה: לא מדינית, לא כלכלית. מתנכלים לדת כפי שהשונאים בגויים מתנכלים. מפחדים מהגויים כמו היהודים בגלות. בושה וחרפה לליכוד הכוחות הרעים במדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
חשיפה מעניינת
ל"ת
זבה,
24/06/04 09:55
|
|
 |
30.
מתפקד ליכוד ממוצע
מתפקד ליכוד,
חיפה,
24/06/04 09:50
|
מדוע אנו מתפקדי ליכוד? א. אנו חברי חברת החשמל וועד העובדים כופה אותנו. ב. אנו חברי רשות הנמלים והרכבות וועד העובדים כופה אותנו. ג. אנו עובדי עיריה שראש העיר בה ליכודניק והוא כופה אותנו. ד. אנו נהגי חברת הסעות הרוצה לזכות במכרזי המפלגה הגדולה. ה. אנו עובדי חברת קייטרינג המעונינת בזכיה בכרזים בליכוד. ו. אנו מאמינים במורשתו של ז'בוטינסקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
בואו חשבון
שלמה,
24/06/04 09:42
|
130/3000=0.043 4.3% ממתפקדי הליכוד חברי מנהיגות יהודית. לליכוד יש 210,000 מתפקדים. 210,000*0.043=9030. עדיין אין עשרת אלפים!!! היכן הם ''עשרות האלפים''????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא פלא שהתדרדרנו במתמתיקה.
רואה חשבון,
24/06/04 11:05
|
לפי תוצאות המשאל, רוב חברי הליכוד נוטים יותר לפייגלין מאשר לשרון. בנוסף הוא חוד החנית של כל מחנה הימין וזה קמת יותר מ-9000.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
פייגלין - חיידק מסוכן .
אריק האדום,
24/06/04 09:35
|
|
 |
27.
שרון הורס את המדינה והדמוקרטיה
ל"ת
המדינה נהרסת,
24/06/04 09:33
|
|
 |
26.
באמת הגיע הזמן
ירון קציר,
גני תקווה,
24/06/04 09:33
|
כתומך ליכוד, לדעתי מוכרחים לעצור מיידית את ההשתלטות הלא דמוקרטית של פייגלין ודומיו [ אשר רעיונותיהם קיצוניים במידה מפחידה, אפילו ביחס לכהנא], מפני שאם לא יעצרו אותם, ''כך'' פשוט תשתלט על הליכוד, שהיא[ לדעת רוב מצביעיה] מפלגת מרכז עם נטייה ימינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות! הפייגלינים תומכים במצע
צוריאל,
24/06/04 11:26
|
הפייגלינים תומכים במצע הליכוד, שרון ברח ממנו ופועל כנגדו.
אז מי כאן הדמוקרט?
מתפקדי הליכוד החליטו נגד עקירת היהודים, הפייגלינים גם נגד, שרון פועל ההיפך מהמישאל הדמוקרטי.
אז מי כאן הדמוקרט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לא דמוקרטי?
משלם המיסים,
ת''א,
24/06/04 10:16
|
זה ההליך הכי דמוקרטי שיש, מה ששרון עושה - זה לא דמוקרטי: המצביעים שלו בחרו לא להתנתק והוא רץ עם השמאל להתנתק (ורק להזכיר לך: הרוב בחר בימין בבחירות האחרונות - דמוקרטיה, לא?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
הליכוד חוזר למקור
ש,
ק.שמונה,
24/06/04 09:32
|
צריך אדם כמו פייגלין שיחזיר את הליכוד למקורות שלו, למטרות האמיתיות שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולאופוזיציה !
רוני ו.,
24/06/04 12:09
|
|
 |
24.
דמוקרטיה?
חזון,
24/06/04 09:30
|
איפה הדמוקרטיה? אחרי שאתה מתעלם ממשאל ''מחייב''בליכוד השלב הבא הוא לעשות סלקציה בין יהודים שמתאימים לליכוד ויהודים שלא אם היו מונעים מערבי להתפקד לליכוד איזה באלאגן היה קורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ממצאים מעניינים על המתפקדים
שי,
מודיעין,
24/06/04 09:25
|
מבדיקת המתפקדים בישובי יהודה ושומרון עולה שבכל הישובים הקטנים נרשמו 2000 מתפקדים לליכוד. אולם באופן מוזר ביותר רק 500 הצביעו בבחירות לליכוד. זה הגיע לקיצוניות בישובים מסוימים בהם התפקדו לליכוד קרוב ל- 100 איש, אולם בבחירות איש לא הצביע לליכוד. אתם מבינים מה קורה כאן? זו קבוצה שמשתלטת על הליכוד אבל מצביעה ימינה ממנו. סוס טרויאני לכל דבר, שיש לעשות הכל כדי לעצור את השתלטותם על הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע חבר ליכוד לא הצביע לליכוד
משה,
מרכז הארץ,
24/06/04 11:51
|
אני חבר מנהיגות יהודית וחבר ליכוד . בבחירות האחרונות היו לי הרבה מאד התלבטויות האם להצביע ליכוד או איחוד לאומי. ההתלבטויות היו אך ורק עקב שתי הסיבות הבאות, (במיוחד הסיבה הראשונה ) : א. בחירת שרון לראשות הליכוד - עקב הצהרותיו על מדינה פלסטינאית . ב. פסילת מועמדותו של משה פייגלין לבחירות לכנסת.
בסופו של דבר הצבעתי לליכוד ואני לא מצטער על כך.
משיחות עם הרבה מחברי מנהיגות יהודית וחברי ליכוד שאינם חברי מנהיגות יהודית , ידוע לי כי הרבה מאד מהחברים התלבטו בנושא. ההתלבטויות היו בעקר עקב הצהרותיו של אריאל שרון, ואותם חברי ליכוד שהחליטו בסוף לתת את קולם לאיחוד הלאומי או למפד''ל עשו כן כדי לנסות לחשק את שרון מימין.
אני משוכנע כי, לו שרון לא היה מצהיר את עמדתו בנושא מדינה פלסטינאית, ודוגל בעקרונות הליכוד היו לליכוד מעל 50 חברי כנסת .
בכבוד רב, משה חבר מנהיגות יהודית וחבר ליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצלינו בקיבוץ - עמרי פקד 80
נמרוד גל,
קיבוץ בעמק,
24/06/04 10:37
|
עמרי פקד אצלינו 80 איש לליכוד ואף אחד לא הצביע לליכוד - ואותו דבר אצל הערבים שהוא פקד. א''כ מה כי תלינו על הפייגלינים?? אצלם לפחות 25-30% הצביעו לליכוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אינך נוהג באופן דמוקרטי
ל"ת
שרון-לך הביתה,
24/06/04 09:23
|
|
 |
21.
פייגלין גידול סרטני בליכוד
ל"ת
ניר איש הצנחנים,
חולון,
24/06/04 09:23
|
|
 |
היית אומר את זה על שלום עכשיו
מאבחן,
24/06/04 10:58
|
במפלגת העבודה? או על אנשי שמאל שהתפקדו לליכוד כדי שביבי לא יבחר? (מועמד ליו''ר ליכוד ולראשות ממשלה).
ברור מילים. אם כבר הוא נוגדן ללוקאמיה שפשתה בליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אסור לתת לפייגלין להשתלט!
על הליכוד.,
24/06/04 09:19
|
הליכוד, כמפלגת מרכז, חובה עליה לשמור אמונים לדרכה ולהתאים עצמה לשינויים בעולם ובארץ. שינויים, לא רק גיאוגרפיים ופיזיים, אלא גם תפיסתיים כגון התפשרות על טריטוריה. פייגלין ותומכיו מרחיקים בוחרי ליכוד מתונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מה עם הפשע המאורגן בליכוד? ? ?
צ,
24/06/04 09:12
|
האם הליכוד מסנן גם את הפשע המאורגן? האם בכירי הליכוד מעונינים בסינון הזה שהוא לא פחות חשוב? בעצם לא .בגלל שמרבית החכי''ם מהליכוד נתמכים ע''י הפשע המאורגן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אירגון הפשע של פייגלין הוא
יגאל כהן,
רחובות,
24/06/04 13:35
|
אירגון הפשע היחיד בלליכוד. אולי יש פושעים בליכוד אך אין אירגון. האירגון היחיד הוא הפייגליניזם המאורגן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריאל שרון נהיה רודן בליכוד!
הליכוד מילכוד,
חסוי,
24/06/04 12:08
|
בס''ד רה''מ מצפצף על מרכז הליכוד ולא מתחשב במישאל הליכוד למה להתנתק חד צדדי ולא לנהל מו''מ לא הבנתי הרי נסיגה חד צדדית היא תיתן רוח גבית לטרור כפי שהרמטכ''ל מזהיר ואנשי בטחון ובכלל ארץ ישראל היא לא לתת לאויבי ישראל פרס על הטרור הרצחני זה מעשה רודן מפטר שרים כאוות נפשו בברכה ובכבוד מהליכוד מילכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, אתה רוצה בחיסול הליכוד?
ל"ת
YZ,
24/06/04 10:39
|
|
 |
18.
הפייגלינים מבריחים בוחרי ליכוד
ליכודניק,
24/06/04 09:11
|
הם מנסים להשתלט על מפלגת רוב ובאמצעותה להשיג את מטרותיהם הקיצוניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הצבעת ליכוד - הצבעת פייגלין.
ל"ת
ספי,
24/06/04 09:07
|
|
 |
16.
פיגלין הוא תקוות הפלגת העבודה
דרור,
תל אביב,
24/06/04 08:57
|
רק ככה הם יוכלו לקבל את כוחם בחזרה הליכוד יהפך למפלגה קיצונית וכשהבוחרים יבינו את זה הם לא יצביעו בהמוניהם כמו עדר שרון כמי שאכפת לו מהליכוד (שלא כמו שאר החברים שחושבים רק על כסאם) יודע שצריך לנסות להציל את המצב בכל דרך השיטה רקובה וצריך לתקן אותה אני מקווה בשביל שרון שהוא לא יעשה את הטעות הכי גדולה של כל קודמיו וינסה ללכת עם החרדים שבגדו בכל ממשלה שבה כיהנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה!
YZ,
24/06/04 10:43
|
אתה לא מכיר את בוחרי הליכוד. הם מצביעים לליכוד בלי לקרוא את מצע הליכוד, בלי להבין את המדיניות הכלכלית והמדינית וכדומה וללא כל קשר מי נמצא שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה! האליטה מצביעה ליכוד
אלעד,
רמת אביב ג,
24/06/04 11:39
|
|
 |
15.
אנו מתגעגעים לחכמי מפ''י ברכות
ל"ת
אזרח,
24/06/04 08:49
|
|
 |
14.
טוב מאוד לא לקבל מי שנלחם נגד
liz,
p/t,
24/06/04 08:47
|
|
 |
13.
השרלטנות של הכהניסט פייגלין
שש,
24/06/04 08:47
|
שרלטן כהניסט ימני וסהרורי זה שולח למרכז הליכוד מתפקדים על מנת להשתלט על המרכז ולשנות החלטות , אלא שבפועל רוב המתפקדים אינם מצביעי ליכוד כלל וכלל והראיה מספר מתפקדים מול מספר מצביעי ליכוד באותן נקודות התיישבות - איש מסוכן זה מנצל את הדימוקרטיה כדי להשליט אנרכיה וקיצוניות ימנית. על נבחרי הליכוד לסלק גוף סרטני זה לפני שיכלה כל חלקה טובה והגונה במרכז הליכוד.אם עוד נשארה כזו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לארגן הפגנות נגד הכהניזם!
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
24/06/04 13:32
|
|
 |
ברכותי
דני,
24/06/04 11:54
|
|
 |
אתה מדבר על שרלטנות? תתביש לך!
תומך פייגלין,
24/06/04 10:52
|
לא להאמין ששרון ואנשיו מדברים על שרלטנות. אתם רמסתם כל ערך דימוקרטי אפשרי. פקדתם אנשי מפלגת העבודה, וועדי עובדים, קיבוצניקים ואפילו ערבים מחמולת ג'ואריש. את זה עשיתם כדי להכניס לכנסת אנשים כמו עומרי שרון שהאידיאולוגיה שלהם רחוקה מרחק שנות אור מהליכוד. הלכתם למשאל מתפקדים וכשהתוצאות לא התאימו לכם צפצפתם על הליכודניקים. בנגוד לעמדות הליכוד אימצתם את הסכם אוסלו ופתאום מי שמתנגד לאוסלו הפך להיות ''קיצוני'', ''שרלטן'', ''סהרורי''. החוצפה שלכם לדבר בשם הדימוקרטיה לא תאמן ממש. שרון שיקר כאשר הבטיח לכבד את המשאל והתגלה כ ש ק ר ן ! לידיעתך פייגלין תמיד קרא להצביע ליכוד ואין זו אשמתו אם יש כאלו שלא שמעו לו. יתירה מזו פיגלין נאמן למצע הליכוד, תקרא אותו! האמנם מצע הליכוד הקורא להחיל את ריבונות ישראל על ארץ ישראל הוא סהרורי? קיצוני? וכל שאר הגידופים המגוחכים שלכם? השיטות המאפיונריות של אנשי שרון מתגלות שוב ושוב במלוא כיעורם. כנגד האידיאולוגיה הליכודניקית האמיתית של משה פייגלין (שהוזמן לליכוד ע''י ליכודניקים ותיקים ולהבדיל ממך ערכיים) הדבר היחידי שאנשי שרון מנופפים בו הוא הפז''מ שלהם בליכוד. פשוט בושה וחרפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשה לי טובה....
גי,
24/06/04 09:59
|
רוב מתפקדי הליכוד לא מצביעים ליכוד?! הצחקת אותי עכשיו הרי לפני שבוע עשו סקר ועדיין 64% מהליכוד היו מצביעים לשרון לראש המפלגה זה שהם לא הסכימו עם תכנית אחת שלו זה לא אומר שהם כבר שונאים אותו ויש לי עוד שאלה אם הוא ימני קיצוני איך הוא רוצה לפנות ישובים ובונה גדר? זה בכלל הולך ביחד? כניראה שכן...................(?) אז בבקשה לפני שאתה כותב משהו ומפרסם אותו תחשוב פעמייים על מה שאתה אומר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ששרון ומרעיו עושים גרוע יותר
:-),
24/06/04 09:05
|
הם עוד לא עשו. שרון רימה אותי, ונהג בצורה לא דמוקרטית כדי להוביל מהלך שבעיני הוא גרוע אם לא יכול להוביל לאסון. אם זה מתאים לך אתה מבין בדמוקרטיה של רודנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
דיקטטורה! אני מתפקד לליכוד
אילן,
24/06/04 08:44
|
הדחיה הזו של אנשי שרון גורם לי להתפקד לליכוד ולהעמיד את קולי לחתיבת נמהיגות יהודית. כל מילה נוספת מיותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לליברמן שומר הברים..
יגאל כהן,
רחובות,
24/06/04 13:30
|
רק אתה והוא הלכודניקים ''האמיתיים''. סלקו ידיכם מתנועתו של ראש ביתר!! קשישתא קישתא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה? ממתי שרון ראש ביתר?
אילן,
24/06/04 15:37
|
שרון הוא יבוא אישי לתנועה ובמקור הוא מפאי''ניק... הלוואי ובדעות שלו הוא היה של מפא''י...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזען
דני,
24/06/04 11:53
|
|
 |
צא מזה
אילן,
24/06/04 15:34
|
סהרורית- כמו הסכמי אוסלו גזענית - כמו טרנספר גזעני רק ליהודים מגוש קטיף או כמו הקמת ''מדינה יהודית'' בא''י עפ''י הכרזת המדינה. משיחית- כמו ''חוצפה'' בהקמת תל חי או כרמיאל(אם זה לא משיחי אז מה זה?) או כמו שיבת ציון במאה העשרים ממס' קטן של יהודים בישוב הישן ל- כמה יהודים יש בארץ? אם זה לא משיחי אז מה זה. לסיכום : טול קורה מבין עינייך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאילן
דני,
24/06/04 16:39
|
הנסיונות של הימין הקיצוני לשאול השוואות מראשית הציונות מעוותת את הדברים ומביאה אותם עד אבסורד. אין דין חניתה, וכפר גלעדי כדין מתיישבי קטיף או הגדה המערבית. לא בשל משהו אחר מהמשפט היהודי הקדום ''תפסת מרובה לא תפסת''. אנחנו רוצים דמוקרטיה - לא נוכל לקבלה בקרב מיליון וחצי ערבים, זה פשוט ומובן. לא נוכל לקבל את הסכמת העמים, ולמרות שהדבר נראה לך בלתי רלוונטי אנני מסכים שזה כך. על מנת לקצר אומר לך כי לא נקבל גם את הסכמת הערבים והדבר לא פחות חשוב. כמו שלא כל הערבים יסכימו כך גם לא כל היהודים יסכימו. לשלום מגיעים רק בפשרה ופשרה משמעותה ויתור. אנחנו הסכמנו לחלוקת הארץ לפי תכנית החלוקה. אנחנו שמחנו ויצאנו לרקוד ברחובות. הערבים לא הסכימו. ראה לאן הם הגיעו. היום עדיין אפשר להגיע לפשרה בגבולות 67 . לשיטתכם אפשר להמשיך ולתגלגל כדברי המשורר: בדם ואש יהודה נפלה, בדם ואש יהודה תקום, וחוזר חלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני,
אילן,
24/06/04 19:11
|
אני רואה שיש בינינו חילוקי דיעות עמוקים... שלח לי לדואר האלקטרוני תגובה ונשוחח. אילן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
גם אני קבלתי מכתב
ערן,
מרכז,
24/06/04 08:43
|
לדעתי אם כבר עושים ראיון לבדוק את התאמת המתפקד לרעיונותיו של הליכוד, אפשר להזמין את מר אריאל שרון וחבורת השמאלנים שסביבו ולבדוק האם מעשיהם תואמים את חוקת הליכוד ואת הערכים האמיתיים אותם הם אמורים לייצג.
אם יסתבר שלא, יאלצו אותם שמאלנים להחזיר את כרטיס החבר שלהם.
אל דאגה אני מכיר מספיק מפלגות שישמחו לקבל אותם, כך שהם לא ישארו ללא בית פוליטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מנהיגות יהודית זו הליכוד האמתי
עמוס,
חיפה,
24/06/04 08:39
|
|
 |
טרוריסט
דני,
24/06/04 11:52
|
מנהיגות יהודית איננה יהודית. זוהי תנועה של משיחי שקר, ובראשה הטרוריסט משה פייגלין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
פייגלין קיבלת את קולי
:-),
24/06/04 08:35
|
מאחר וראש הממשלהוחבורת רועציו מתנהגים בצורה לא דמוקרטית בלשון המעטה. אני מתחייב בכל הצבעה שפייגלין יצטרך את קולי , הוא יקבל אותו. אני כבר בפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד עברית
דני,
24/06/04 11:51
|
|
 |
דני תבדוק את עצמך.
:-),
24/06/04 13:13
|
להוציא את חיבור המילים אין שם שגיאות כתיב (תחפש במילון) והתוכן לצערי יותר מנכון. כותב את זה אחד ממחנה שרון לשעבר בתקופה שפחדו בליכוד ששרון יזיק במערכת הבחירות דאז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שוב דיקטטורה בליכוד
ל"ת
דקטטורי הליכוד,
24/06/04 08:28
|
|
 |
7.
עומדים מאחורי הכישלון במשאל?
אוהד,
24/06/04 08:25
|
אולי הגיע הזמן להפסיק עם הבדיחה הזו? מקרב עשרות האלפים שהשתתפו במפקד (מתוך מאות אלפים שהתפקדו) לא היו יכולים להיות יותר משמונת אלפים מתפקדים של מנהיגות יהודית. להזכירכם, ההפרש היה קצת מעל זה... (תנסו כמה עשרות אלפים?..) שרון נכשל במשאל, פשוט בגלל שרוב מתפקדי הליכוד לא הסכימו עם התוכנית שלו. ולא זה שזה הפריע לו לעשות מה שהוא רוצה אחר כך, בגיבוי מלא כמובן של התקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בלי פייגלין הליכוד הוא מרץ!!!
ירון,
24/06/04 08:24
|
גם ככה הליכוד בראשות שרון מאמץ עמדות שמאלניות קיצוניות.
מה יקרה בלי פייגלין נשאר עם אולמרט ועומרי אנשי שמאל קיצוני מובהקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
היום מפטר את המפלגה
Avi Ecuador,
24/06/04 08:20
|
|
 |
4.
למנות את פייגלין לשר מהליכוד
ל"ת
מרדכי,
לוד,
24/06/04 08:20
|
|
 |
אתה לא מבין
דני,
24/06/04 11:49
|
אם פייגלין יהיה בשלטון לא יהיה כלום לפי תורתו המעוותת אין מקום לשרים לממשלה לכנסת לכלום. הוא יהיה ורק הוא החוליגן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עתיד המדינה מוטל בספק , אלא אם
משה מ,,,,
בת ים,
24/06/04 08:07
|
הבעיה אינה בהסכם זה או אחר , הבעיה ב פ ר ט נ ר ! שללא הפרדה מלאה וגבול בטוח אי אפשר. כידוע היה קונפליקט רב שנים ודמים בקפריסין, עד שהטורקים פלשו וקבעו קו ומתחו גדר , כ פ ו טרנספר על האוכלוסיות היוונית והטורכית כל אחת בטריטוריה שלה , הפרדה מוחלטת. ורואים את התוצאות ניפסק ההרג ההדדי ורואים את הפרוספריטי לשני העמים עקב כך. ברור שניתוח כזה הוא , ניתוח כואב מאוד אך במיקרים כמו שלנו הוא פתרון י-ח-י-ד-י, בבחינת הרע במיעותו הלווי ופיתרון הומני יותר היה אפשרי. ואים אני צריך לבחור בין ח ו ר ב ן ס ו פ י לעם היהודי לבין הפרדה טוטלית כמובן עדיף הפרדה. וכעת איך מבצעים : א' קואליציה של ארה''ב ועוד מדינות יכפו טרנספר על הפלסטינים (מלבד הדרוזים) אל מיזרחה לנהר הירדן והיהודים מערבה לו . ב' בתקציב ענק יקימו תשתיות מודרניות לערים ופרקי תעשיה לפליטים ולמועברים הפלסטינים בירדן שרוב אוכלוסיתה פלסטינית בין כה וכה . ג' לאחר ניתוח מכאיב זה יטב לפלסטינים ,בכך שיקבלו מדינה נ ו ר מ ל י ת עים תשתיות מודרניות. יטב לישראל בזה שתקבל מדינה עם גבולות ברי הגנה ויכולת הישרדות, יטב לכל המזרח התיכון שינצל ממלחמה גרעינית , יטב לארצות הדמוקרטיות (המממנות) באשר ישראל דמוקרטית באזור תשפיע על דמוקרטיה ומתינות באזור כולו... אני יודע שרק ''משוגע ''יחשוב שהדבר אפשרי, אבל לעומת זאת כל הסדר אחר סופו חורבן. באשר הבעיה היא רק ב פ ר ט נ ר ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוהי משנתו הגזענית של שומר הבר
יגאל כהן,
24/06/04 13:26
|
משנתו הגיזענית של שומר הברים איווט ליברמן. כהנא מת השתלט על הליכוד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מושחתים - נמאסתם!
ל"ת
רוני,
24/06/04 08:02
|
|
 |
1.
המטרה מקדשת את כל האמצעים
אבי,
24/06/04 07:55
|
לפני מספר שנים ישבו טלפנים וטלפניות (אחרי עידן ליברמן) וגייסו חברים למפלגה דרך הטלפון. תן מספר כרטיס אשראי , שלם כמה שקלים והופ.. אתה חבר בנבחרת הליכוד. היום כדי להציל את שרון מותר ה כ ל ........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההחלטה נגד פרס:''אין מ.למ.דתיות
גם לא בליכוד-נו,
מלכי-אור,
24/06/04 11:26
|
מהדמו'' הליכודי, אוליי פרס ירוויח , כי : הדתיים יהיו איתו ביותר מימדי''ם.
הגב לתגובה זו
|
|