 |
72.
איפה העורך
הצופה,
25/06/04 15:05
|
כלבים זה חשוב, אבל איך משאירים בפתיח של הידיעה שהסערה מסרבת לשכוח? מה יש לה כבר לזכור? שלא לדבר על המנכ''ל החדש של ישראייר ''סבין אבירם'' הלוא היא סבינה בירן, בידיעה על הפסקת טיסות אל על איסטנבול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
האדם שבכלב
יוסף מוסאל,
תל-אביב,
24/06/04 19:25
|
זה לא חוכמה לראות את האדם שבכלב
המיילל והמייבב כתינוק בן שנה מתחנף ומלקק כשהוא יודע מה הוא רוצה הבושה בעיניו כשהוא נתפס בקלקלתו השמחה הגדולה למראה בעליו ובכן זה ממש לא חוכמה לא חוכמה בכלל לראות את האדם שבכלב
לאהוב אותו לרחם עליו לשחק איתו לחבק אותו שהרי זה ממש לא חוכמה לא חוכמה בכלל לראות את האדם שבכלב
אהבת אמת אהבה טהורה אהבה תמימה זו אהבתם של הטפשים כי החכם עיניו בראשו החכם רואה את הנולד החכם רואה . . . . . . את הכלב שבאדם!
(האדם שבכלב, מאת: יוסף מוסאל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
אני קוראת את ההודעות כאן וזה
!!!!,
מרכז,
24/06/04 18:35
|
פשוט מזעזע!! אתם שואלים למה כלבים יותר חשובים מבני אדם?! אולי כי בני האדם הם אלה שגרמו לכלבים להיות רוצחים! אמסטפים, רוטווילרים ושות' הם כלבים שבני האדם ''יצרו'' לקרבות בין כלבים! אם הכלב הוא רוצח כמו שאתם אומרים זה הכל בגלל איך שהתייחסו אליו, איך שחינכו אותו! כלב הוא כמו בן אדם, תחנך אותו לאלימות הוא ינהג באלימות. הרצח הזה שישראל מתכננת הוא פשוט מזעזע ! באמת נראה לכם שהם ילכו למכלאות? למה לעזאזל שישימו אותם במכלאות אם הם רוצחים? שיקחו אותם ל''אימונים'' בצבא? כן בטח! מישהו בפעם האחרונה נכנס לאתר נגד הניסויים בבעלי חיים?! תעשו טובה! זה פשוט רצח! זה הדבר הכי מזעזע ששמעתי שישראל מסוגלת לעשות! נמאס לי כבר שאיזשהו אידיוט יושב למעלה ומחליט מה לעשות! אם פינצ'ר ירצח מישהו גם את כל הפינצ'רים ישמידו!? דיי כבר! תפעילו ת'שכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן,
בודאי,
24/06/04 19:23
|
|
 |
69.
איזה אנשים מוזרים
ניר,
24/06/04 17:43
|
כמה מתערבים ש - 99 אחוז מהמפגינים הם גם תומכים נלהבים של הסכם אוסלו, פינוי יישובים, ותכנית ההנתקות ?
הם גם נגד כפיה דתית ושונאים דוסים ומתנחלים.
כלבים לעומת זאת הם אוהבים מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתערב שרובם יהודים ישראלים.
מיכאל,
גבעתיים,
24/06/04 18:11
|
מה זה קשור? למה לא עונים לעניין? האם החיה הזאת מסוכנת או לא? העובדות מדברות בעד עצמן. לאמסטף ולרוטווילר יש את הכוח להרוג גם אדם מבוגר (וגם חמור, כמו שהצהיר מאלף הכלבים) אפילו תוך משחק. המלתעות שלו ננעלות על הקרבן ואי אפשר לשחרר אותן ולהציל את הקרבן. אני לא אכניס כלב כזה לביתי, אשתדל לא להתקרב אליו, ואפילו לא אמליץ להשתמש בו לצרכי משטרה או צבא. זה לא קשור אם אתמוך בליכוד, בפינוי, או בשתי גדות לירדן. מדובר כאן בחיי אזרחים תמימים שלא מכירים את התכונות של החיה וחושבים שכלב חושב כמו בן אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמסטף
לא משנה,
נתניה,
15/01/05 23:43
|
אם אתם אומרים שאמסטף הוא רוצח אז אין לכם שכל בראשץ תגידו מה הקשר לכלב? הקשר הוא הבעלים שלו והחינוך שהוא קיבלץ תגידו לי למה לא הורגיםאת הבני אדם שכל יום הולכים והורגים מישהו? כי הוא בן אדם? מה זה פה פרוטקציות? אני לא קולטת מה הנושא פה ?! אמסטף הוא לא רוצח! תקלטו כבר ! זה כמו ילד, יקבל חינוך טוב יהיה נומאלי, יקבל חינוך כמו שכל הרוצחים מקבלים יהיה רוצח? למה אתם תמיד מחפשים אשמים, הרי קודם כל צריך לחשוב אם אנחנו בני האדם אולי אשמים בזה? אולי? אז אל תגידו לי שבגלל אחד... שלא יודע לגדל כלב הכלבה שלי עכשיו תעוקר!!! זאת לא סיבה מספקת! ובן אדם נורמלי גם לא יקח כלב של מישהו אחר לבית שלו ואז ייתפלא למה הוא הרג את הבת שלו! זה פשוט מצב לא שפוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שאין קשר, אבל המוזרות ...
ניר,
24/06/04 19:28
|
ברור שאין קשר, אבל המוזרות, עיוות הערכים, הזיזלול בחיי אדם והרחמים הפסאודו-נוצריים על חיות מסוכנות ועל מחבלים הולכים ביחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתכוון להגיע להפגנה .
טל,
25/06/04 02:18
|
ואם זה מעניין אותך - לא, אני ממש לא תומך בפינוי הישובים ועקירת יהודים ממשכנם הטבעי ! אבל בנוסף, אני מגדל כלבת רוטווילר שכל חטאה שנולדה לגזע מסוים ועכשיו היא צריכה להיענש , לא מעורר בך דה ז'ה וו קטן? מי עוד היה צריך להפגע מאפליה מכיוון שנולד לגזע זה ולא לאחר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לניר ה..
אמסטף ימני,
25/06/04 01:21
|
אני ימני מובהק בדעותי, ומגדל כלבת אמסף טובת לב. אני יכול להתערב שמעולם לא היה לך כלב בבית ושכנראה חסרה לך אהבה גם מבני אדם. תמשיך לאהוב את האדמה, ושהיא תאהב אותך אתם כנראה מתאימים אחד לשני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
העולם השתגע והמטורפים חופשים.
ל"ת
אורלי,
צפון,
24/06/04 17:41
|
|
 |
67.
AMSTAF ARE KILLERS AT HEART
EX KALBAN-IDF,
24/06/04 16:31
|
EVEN AS A DOG TRAINER IN THE ISRAELI ARMY I DID NOT TRAIN AN AMSTAF FOR THEY ARE NOT RELIABLE. MOST DOGS WE HAVE AT THE IDF FORCES ARE MIXED BREEDS THAT WERE GIVEN AWAY BY FAMILIES. SOMETIMES WE GET CRAZY DOGS THAT ARE DANGROUSE SUCH AS ROUGHTVILERS, GERMAN SHEPPARDS, DOBERMANS, ETC. BUT THEY ARE ALL TRAINABLE AND BECOME GREAT DOGS THAT DO GREAT THINGS FOR OUR ARMY AND COUNTRY. BUT AMSTAF IVE SEEN WHAT THERE JAWS CAN DO AND LET ME TELL YOU THIS DOG HAS NO ROOM IN ISRAELI SOCIETY. WHEN YOU THINK THEY ARE FRIENDLY IS WHEN YOU WILL GET THE BITE AND IF YOU DO THE JAWS WILL LOCK AND CRUSH YOUR BONE IN SOME CASES THEY CAN TEAR YOUR BODY PART OFF. I HAVE SEEN HOW AN AMSTAF TOOK OFF A DONKEYS BOTTOM PART OF THE LEG RIGHT OUT OF THE BODY AND WALK AWAY....IMAGIN IT ITS A CHILD.. YES IM FOR THE REMOVAL OF THESE KILLER DOGS FROM SOCIETY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
ל56 הצעת פשרה
תמי,
24/06/04 16:30
|
אני מוכנה להישפט בימקום כלבי כי אני יודעת שבחיים הוא לא יעשה וגם לא עשה כלום, אני בתור אדם העוסק בפשיעה לעולם לא אגיע למצב שכלבי אינו אסור ברחוב וזאת בעיקר שלא ידרס או יחטף ! סומכת על הגוזל שלי בעינים עצומות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
ולמתי הפגנה למען חיי תינוקות?!
ל"ת
צברי אחד מהעם,
24/06/04 16:26
|
|
 |
64.
לגיא מירמת השרון
מירב,
24/06/04 16:15
|
תירגע לא נבוא לרמת השרון אלה נתפשט על כל הארץ! ואם אני לא טועה אין רוטוילרד אבל יש רוזנשטיין מה עדיף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
ההפגנה ביום שבת ב10:00 בבוקר
ל"ת
עופר,
24/06/04 15:52
|
|
 |
ההפגנה בשבת ב17:00 להגיע!!
ל"ת
רוני,
24/06/04 16:34
|
|
 |
62.
ההפגנה - יום שבת 17:00 בספורט
מיכל,
24/06/04 14:39
|
פארק הירקון - בקריאה שהכלבים לא אשמים! בואו בהמוניכם! הכלבים שלנו שווים את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
לא מאמין למשמע אוזני...
הנדהם...,
מרכז,
24/06/04 14:37
|
אתם קוראים את עצמכם? איפה סדר העדיפויות שלכם? למה הכלבים חשובים לכם יותר מבני אדם? עד היום האנושות החליטה שחיות שמסכנות אותנו ייסגרו מאחורי סורג ובריח (גן חיות למשל) או שיחיו באזורי בר. ואתם בשיא הטבעיות ,קוראים חדשות לבקרים על תקיפות של כלבים מהסוג הזה ודומיו, ועדיין יוצאים להילחם לטובת גידולם החופשי בבתים? יש להוציא כלבים אלה מחוץ לחוק ולו רק בגלל שיש להם את היכולת לתקוף ולהרוג. בנוסף , יש לאכוף את החוק המחייב בעלי כלבים להוציא את כלבם עם רצועה ומחסום. אף אחד לא אשם בזה שהם רוצים לגדל כלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TRUE
ל"ת
EX CALBAN IDF,
24/06/04 16:22
|
|
 |
60.
תלמדו מעיריית רמת-השרון
גיא,
רמת השרון,
24/06/04 14:24
|
חוק עזר עירוני משנת 1997 אוסר על אחזקה של כלבים מסוג רוטווילר בתחומי העירייה. מגבלות חמורות יש גם על הבאת הכלבים עם בעליהם אפילו לביקור. מה התוצאה ? עיר בטוחה יותר, בלי מקרי נשיכה והתקפה של כלבים על בני אדם שלווים. זאת היתה החלטה אמיצה של פיחוטקה ( ראש העיר לשעבר, עוד כשרמת השרון היתה מועצה מקומית ). כנראה שחוק עזר עירוני מוצלח אחד, שטוב ל 99.99% מהאוכלוסיה ומקפח מספר שולי של מגדלי כלבים מהסוג הזה, הוא הפתרון הטוב לכולם. נביחותיהם ( כן , כך ! ) של המפגינים ביום שבת, הם זמזום חלוש וחסר משמעות מול כל אזרחי ישראל. ולכל בעלי הכלבים המסוכנים אומר : תתחילו לגדל בעלי חיים נורמליים , לא כאלה שמפצים על רגשי הנחיתות וחוסר הביטחון שלכם. תתאפסו על עצמכם !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיא: הזמזום החלוש שלך גרוע
אמיר,
רמת השרון,
24/06/04 16:08
|
גם אני גר ברמה''ש ויש פה יופי של אמסטפים. יופי של כלבים גדולים שיכולים לשנות לך את הצורה בלי הרבה בעיות. אמרת פיחותקה? התקוונת לז שעשק את כספי הערייה (מהמיסים שלנו) לשטחי בנייה של קבלני מקומות בילויים?? המממ... כן - דוגמא מצויינת לראש עיר. כלבים, מכל סוג, זה עניין של אהבה וחינוך. את זה יש לך עוד להפנים. חמוד, תחזור לרוטברג, כי בכלבים אתה ממש, אבל ממש, לא מבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
נבחרי הציבור חסרי ידע בנושא
סידני,
תל אביב,
24/06/04 14:08
|
כרגיל נבחרי הציבור מחפשים דרך קלה לפתרון בעיית הכלבים על ידי חיסולם. הם מחסלים גזעים שטופחו על ידי האדם במשך מאות בשנים .נבחרי הציבור אין להם מושג על דרך גידולם של כלבים גזעיים ובכל זאת הם מביעים דעה על הנושא ומרימים את ידם בעד הכחדת כלביים גזעיים . אני ממליץ לחברי הכנסת להעמיק את הידע שלהם מאחר ומדובר בבעל חי מבוית שעבר שינויים גנטיים בגנים הקשורים לבקרת ההתפתחות.אין לדבר על התנהגות בלתי צפויה! כלבים צפויים ,רק יש צורך לדאוג שיקבלו חינוך נכון וסביבה מתאימה. את זה ניתן לעשות באמצעות רשיון לאחזקת כלב שהמחזיק בו יוכיח כישורים ותנאים להחזקת הכלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
Dogs
Somewhere on th,
Eilat,
24/06/04 13:55
|
כפי שהיה כתוב, החינוך בבית הוא זה שקובע, וכפי שזה נראה עם הילדים שלנו זה קורה עם כלבים. בעיית החינוך מתחילה כאשר איננו פוקדים את תפקידנו לחיים, לגדל נכון את ילדנו. תחילת הבעיה תפטר כאשר נציב בדיקה על כל משפחה שבבעלותם כלב מסוג זה כל חצי שנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
תנו לחיות לחיות על תינוקות
אשר,
השרון,
24/06/04 13:44
|
צריך לכלוא כלב אמסטף בכלוב עם ילדי תנו לחיות לחיות. יחי ההומאניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
הפתרון: אחריות אישית של הבעלים
הצעת פשרה,
24/06/04 13:40
|
אם כלבך יתקוף מישהו תאלץ להישפט במקומו על תקיפה. תקיפה של אמסטף תסתיים ברוב המקרים בכתב אישום נגד בעליו על תקיפה מחמירה, ושל פינצ'ר בלא כלום. הייתי רוצה לראות מי מוכן לקחת אחריות אישית ולהסתכן בישיבה בכלא על מעשי כלבו. ככל הנראה שליבם של רוב בעלי הכלבים הבעייתים (אמסטף, פיטבול ורוטוויילר) גס בקורבנות הפוטנציאלים של כלביהם. אם ידרשו לשלם על מעשיי כלביהם בעצמם ייתכן ויוותרו מראש על כלביהם או לכל הפחות יגבילו מאוד את חופש תנועתם ואת מגעם עם הבריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
צ'חצ'חים
דודו טופז,
ת''א,
24/06/04 13:36
|
|
 |
הצ'חצ'חים של ליכוד
ליכוד,
24/06/04 19:30
|
אתה מתכוון לצנחן אריאל שרון או לצנחן הקרבי שאול מופז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
יותר חשוב ממצעד הגאווה
אורי,
24/06/04 13:34
|
כגיי אני מעדיף להשתתף בהפגנה הזאת מאשר במצעד הגאווה המטופש שייערך יום לפני כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח שזה
יותר חשוב,
24/06/04 19:28
|
|
 |
53.
תתארגנו,
כלב מי שלא,
24/06/04 13:14
|
תכתבו אלפי מכתבים לחברי הכנסת,לשר החקלאות ולראש הממשלה,שיצאו כבר מהאדישות ויפסיקו כבר גידול כלבים וכל חיה מסוכנת בארץ.ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לא מבין את האנשים. הרי לפי כל
אור,
24/06/04 13:13
|
לא מבין את האנשים. הרי לפי כל העגויות, הכלב היה מאולף ומחונך, ובכל זאת, הרג כלב קטן אחר, ושבוע אח''כ את הילדה. אז ייתכן שהילדה התגרתה בו בצורה כלשהיא (ילדה בת 4.. מה היא מבינה ואיזו שליטה עצמית יש לה?). איך אנשים מוכנים לקחת סיכון מטורף כזה? כמה כלבי אמסטף יש, כמה ילדים הם חיסלו? אני מנחש שבאחוזים זה ''קצת'' יותר מכלבי פודל. הרבה יותר. למה זה טוב??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חונך? כן בטח
חינוך ואהבה,
24/06/04 16:11
|
חונך עם מקלות ע''י אסיר לשעבר. במשפחה הזו. ממש פלא. בו נהייה המומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולכן צריך להשאיר את הכלב ?
אור,
24/06/04 16:26
|
למה? כדי שעוד אנשים ישלמו בחייהם על השגיאה שנעשתה, לטענתך, בחינוכו של הכלב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
סוף מעשה במחשבה שניה
Joe Anaaref,
IsraHell,
24/06/04 13:12
|
הצעתם של בעלי האמסטפים שאינם ''צ'חצ'חים'' היתה יכולה לעבוד בכל מדינה פרט לרפובליקת הבננות בה הם חיים. בארץ שלנו אין פיקוח. מדינה שלא מצליחה לכפות הבאה להסגר של כלב שנשך בן אדם לא תוכל בשום פניםל הסדיר את נושא אופי המחזיקים בכלבים. אני מציע לכם מחשבה שניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מסכימה עם אורלי....
פנינה,
24/06/04 13:10
|
בארץ מחפשים לכל בעיה פתרון ''קל'' ולא יורדים לשורש הבעיה. צריך לאלף את הכלבים ולטפל בהם נכון ואז לא תווצרנה בעיות כאלה. בזה שהמיתו את הכלב המסוכן לא פתרו את הבעיה עד הסוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
קבוצת תמיכה לבעלי אמסטף ?
ל"ת
שכחו מי הקורבן!,
24/06/04 12:54
|
|
 |
48.
סופי,הבעיה היא מגדל הכלב בלבד
ל"ת
כלב,
24/06/04 12:46
|
|
 |
47.
למה דווקא בשבת
cmo,
yesha,
24/06/04 12:39
|
ישנם הרבה בעלי כלבים ביישובים השומרים שבת שמזדהים באי צדק נגד כלבי שמירה גדולים. למה נמנע מאיתנו להגיע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיקוח נפש דוחה שבת
טל,
חיפה,
24/06/04 12:57
|
ראשית תבורכו על הרצון. מדובר כאן בדיני נפשות. ביום ב' הקרוב רוצים להצביע על תקנות גזעניות נגד הכלבים בכנסת ישראל. לכן חייבים להתארגן כמה שיותר מהר. תתארגנו גם להפגנה ענקית ביום ב' מול הכנסת בירושלים. שבת שלום ובהצלחה לכל אוהבי בעלי החיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טל ידידי
סתם אחד,
24/06/04 16:05
|
מי יתן ויהיה לך מרץ להפגנות נגד סיכון חיי אזרחים ע''י חימוש מרצחים כשם שיש לך מרץ להפגנה נגד סיכון חיי כלבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ערפאת והאמסטף
ימני,
24/06/04 12:25
|
גם השמאלנים נתנו הרבה צ'אנסים לערפאת. ניסו '' להבין אותו '' כאשר הוא שלח מחבלים לרצוח יהודים וגינה בשפה רפה את הפיגועים. לקח זמן , אלפי פצועים ומאות הרוגים כדי להבין שהכושי לא הופך את עורו והנמר לא את חברבורותיו. מחבל מתועב יישאר מחבל מתועב, גם אם יש לו בארון פרס נובל. ככה האמסטף. כנראה רק כאשר יישחטו מספיק ילדים וייפצעו אחרים ע''י כלבים מסוכנים, תבינו שאין לרוצח הזה מקום בינינו. ערפאת יהיה סגור עוד הרבה שנים במוקטעה. אני מקווה שגם כל הכלבים המסוכנים - יבוא יומם וייעלמו מעולמנו עם האיום התמידי שיש בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
לימני,
24/06/04 12:56
|
|
 |
45.
נמאס
מיכל,
מעלי חרבנה,
24/06/04 12:24
|
נמאס ללכת ברחוב ולגלות שדרכת על חרא של כלב נמאס לגלות בגינה חרא נמאס לקום ב2 בלילה לקול נביחות נמאס לפחד נמאס לראות ילדים פצועים רוצים כלבים - תחזיקו אותם אצליכם בבית שמרו על החוק אני מציעה קנס מינימום 10000 ש''ח לכל מי שהכלב שלו יהיה ללא מחסום ורצועה או שהכלב שלו יחרבן מחוץ לשטח שלו אנחנו לא נגד חיות אנחנו נגד בני אדם מגעילים שלא משגיחים על החיות שלהם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גלעד
גלעד,
גבעתיים,
24/06/04 14:31
|
|
 |
נמאס ממעשנים
עדי,
24/06/04 13:50
|
נמאס ללכת ברחוב ולראות בדלי סיגריות זרוקים בכל מקום. נמאס לראות אנשים מעשנים בקניון ליד שלטים האוסרים על עישון. נמאס מסרחון העשן במסעדות, פאבים ואולמות סנוקר. נמאס לקרוא על 10000 קורבנות בשנה, מתוכם 1500 מעישון פסיבי. רוצים סיגריות - תעשנו בבית. שימרו על החוק. אני מציע קנס מינימום 10000 ש''ח לכל אדם המעשן בבניין ציבורי בניגוד לחוק. אני לא נגד כלל בני האדם, אני נגד אלה המרעילים את סביבתם ועצמם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מ-צ-ו-י-י-ן!!! בדיוק במקום!!!!
ל"ת
המעשן,
24/06/04 15:58
|
|
 |
מיכלי,כל הכבוד
מי שלא נובח,
24/06/04 12:54
|
לא יכולנו להגדיר זאת יותר טוב.הגיע הזמן שהרוב השקט יתארגן נגד בעלי הכלבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת 100% אין לי מה להוסיף
ל"ת
חיים,
24/06/04 13:52
|
|
 |
לכי תנקי תבית, משועממת
ל"ת
כלב בין כלב,
בכלביה,
24/06/04 12:49
|
|
 |
צודקת !!!
ל"ת
אלי,
24/06/04 15:47
|
|
 |
44.
תגובה ל11
yoav,
tlv,
24/06/04 12:22
|
|
 |
43.
לכל יפיופי הנפש
אזרח המום וזועם,
24/06/04 12:18
|
שלום לכולכם. ילדה בת 4, בשם אביבית גנון נשחטה ע''י כלב המחמד המשפחתי. מר גנון הוא כנראה צ'חצ'ח ולכן, עפ''י הצהרתכם, הוא הביא את מות בתו ע''י הכלב. אם הבעלים אשם או לא אשם - לא אתם תחליטו. מדובר בכלב עם איסטינקטים חדים ורצחניים. כל מי שמגדל חתול בית, תמה מדוע החתול משחיז את ציפורניו, למרות שהחתול כל היום בבית ולא מטפס על עצים. אלה אינסטינקטים ואין מה לעזור. כך גם הכלבים המסוכנים. יום אחד, זה ייצא. עם גרוי או בלי גרוי, יום אחד הרוצח ייצא מהכלב. תפסיקו להיתמם. הוראות משרד החקלאות נועדו להגן על הציבור ולא להמית לכם את הכלבים. אין אבחנה בין צ'חצ'ח ללא צ'חצ'ח. תנו לנו האזרחים האחרים לחיות בלי פחד. אני לא שקט כאשר בני בן ה -8 יוצא החוצה בזמן שהשכן ( 4 בתים ממני ) יוצא לטייל עם הרוטווילר שלו. גם לי כאזרח מגיע קצת שלווה. יש מספיק סיכונים של תאונות דרכים, פיגועים וחבורות בני נוער אלימות. לפחותעניין הכלבים המסוכנים יטופל כמו שצריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הצ'חצ'חים המסוכנים
כלב מי שנובח,
24/06/04 12:17
|
הם בעלי הכלבים,שאפילו רצח לא מזיז להם.ראו את תגובותיהם ההיסטריות וחסרות הפרופורציה.כאילו מישהו חייב להם בדרישת הציבור לא לגדל חיות טרף בניגוד לשלום הציבור.תתביישו.לפחות תשתקו תרדימו כלביכם ותתחייבו לא לגדל יותר כלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד!!
ל"ת
אלי,
24/06/04 15:47
|
|
 |
41.
אתם השתגעתם !!!!!!!!!
קול ההגיון,
24/06/04 12:12
|
להזכירכם כי בסופו של דבר יש היררכיה בטבע, ועדיין מותר האדם מן הבהמה, כך שחיי אדם קודמים. מי שנושך בסופו של דבר הוא הכלב ולאמסטפים ולדומיהם יש מלתעות של טורף כך שהנזק הנגרם הוא סופני כמו במקרה האחרון. מכאן לא חשוב שהאדם אשם האינסטינקטים קיימים גם אצל אותם כלבים שאולפו וקיבלו יחס נאות, בסופו של דבר תמיד עלול לקרות המקרה שבו גם הם יחזרו לשורשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זהו שיש יותר מדי בני אדם
הטורף,
24/06/04 16:14
|
7 מיליארד (או שעוד לא?). ואגב, כבר אין טורפים, הרגנו גם אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לאסור אחזקת כלבים רוצחים
כרמי,
24/06/04 12:12
|
|
 |
39.
מיהו ערס?!
ל"ת
להגדיר עכשיו,
24/06/04 12:11
|
|
 |
38.
המדינה (גם תגובה לגילי מס' 14)
הרציני,
24/06/04 12:10
|
המדינה מלאה חרה. נכון יש הרבה דברים גרועים בארץ כמו שאמרת: מלחמה, עוני, שחיתויות ציבוריות ועוד רבים וטובים. יש המון עבודה שצריך לעשות בשביל שתהייה מדינה טובה יותר מהמציאות של המדינה הזו. אבל, בו לא נצר את הראייה שלנו רק לבעיות מתנחלים. רק שתדע אני לא ממצביעי השמאל. בעלי חיים הם משהו מיוחד שהוא אחר מבעיות בני האדם. הם אילמים, הם קשורים, והם תלויים באדם לכל החיים שלהם. כל החיים. תמיד. אין להם כל כדי להגן על עצמם בבית המשפט כנגד עליונות האדם, ואין הם יכולים לעשות דבר כנגד בעלים רע. אמרת ''כלב רוצח אכזרי שלא הייתה כדוגמתו'': א. לכלב אין אכזריות. זה לא בן אדם. לכלב יש התנהגות טבעית אליה חונך ואיתה גדל עם הסובבים אותו. אהבה בשביל אהבה, תקיפה בשביל תקיפה. הוא אינו מושחט כבני האדם (בצע כסף, אינטרסים, שליטה, זדוניות, רשע, אכזריות ועוד המצאות שלנו). בעלי חיים הרבה יותר טהורים ברגשות שלהם בייחס לבני האדם. ב. גידלת רוצח - יהיה רוצח. ג. כן היתה כגודמתו.
יש מעט מאוד שעוסים עבורם, לרב הם מספידים. ראה ערך השופט ה''אלוהים'' שחרץ מוות טריפ, ושר החקלאות שחרץ מוות על כמה גזעים ביחד בהניף יד על שולחנו. בגלל זה כל המהומה - פשוט כואב הלב עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מר 16 היקר
אורנית,
ירושלים,
24/06/04 12:09
|
היחס שלנו לבעלי החיים מראה באיזו מדינה אנחנו חיים. זה יתחיל בלהמית בע''ח שחונך לאלימות ויגמר במה??? ולשאלת הרטורית-לא,אנחנו לא גרים בשוויץ (לשימחתי) אבל זה עדין לא קשור לכלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לכל בעלי האמסטפים המיתממים
בעל לברדור,
24/06/04 12:08
|
אם באמת האמסטף הוא לברדור מעצם טבעו כפי שאתם טוענים למה שלא תגדלו לברדור או גולדנים הרי הם כלבים הרבה יותר יפים וחוץ מזה עוד לא ראיתי אף אמסטף שמשמש בתור כלב נחיה לעיוורים או בתור כלב חילוץ ודי ברור למה, כלב זה נוצר באופן מלאכותי בתור כלב תקיפה ואך ורק תקיפה. וחוץ מזה כל הלברדורים והגולדנים מאוד אוהבים את אלו המבקשים להוציא את האמסטף מחוץ לחוק ושונאים את עמותת תנו לחיות (לאמסטפים בלבד)לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
עד מתי תחגוג האטימות?
אוהב לחיות,
מרכז הארץ,
24/06/04 12:01
|
לפני שנים מספר הייתי בקרקס וראיתי את מופע האריות . נפלא , דרך אגב. הם היו מאולפים להפליא וביצעו תרגילים הרבה יותר מתוחכמים מרוב הכלבים שראיתי. מדוע שלא נתיר לגדל אריות בבתים? הרי הם ניתנים לאילוף??? התשובה היא - כי יש להם את היכולת להרוג אותנו. המקרה של כלבים מסוכנים הוא אותו מקרה בדיוק! יש להם את היכולת, והם הוכיחו לנו זאת השבוע. אינני מתנגד לקיומם עלי אדמות ,אני סבור שמקומם בטבע או בגני החיות כפי שהדובים הנמרים והאריות חיים שם. הפשע בגידולם בעיר אינו רק במקרה בו הם תוקפים והורגים ילדה מסכנה, האם גרימת הפחד לאדם בוגר , כאשר עובר לידו כלב מסוג זה ואפילו הוא קשור, אינה פשע? זו אינה הטרדה ושלילת זכותו הבסיסית ללכת בבטחה ברחוב? אם בעלי כלבים אלה רוצים לממש את זכותם לגדל חיות מחמד כדי להרגיש קצת יותר נעים בחייהם , שישכילו לבחור סוג כלב כזה שימשיך לשמור על זכויותיהם של אחרים לנהל חיים נורמליים. ויסדרו את סדרי עדיפויותיהם בצורה המכבדת את כל הנוגעים בדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אני
eagle,
24/06/04 11:53
|
אבל להאשים גזע שלם על מקרה אחד של אמסטאף שסבל התעללויות ומסיבה מאוד מאוד ברורה הרג ילדה בת 4 זאת ממש לא סיבה להאשים גזעים שלמים של כלבים אין סוג כלב שלא הרג בן אדם אפילו פינצרים הכלבים הקטנים והמגעילים האלה שנראים כמו עכברים שמעיפים בבעיטה כן גם הם הרגו תינוקות אומנם לא בארץ אבל בחו''ל היו מקרים אני פעם טיפלתי באמסטאפית לא שלי הוצאתי אותה כל יום לעשות את צרכה ברחוב כלבה יותר מתוקה ממנה לא תמצאו לא נבחה אפילו פעם אחת עברה לידה חתול לא עשתה כלום עברו לידה כלבים נבחו היא התעלמה והמשיכה אחרי כל הדרך היא נתנה לי תמיד להוביל כל צומת דרכים היא עמדה וחיכתה לראות לאן אני הולך ולא הלכה לאן שבא לה כלבה אבל עכשיו הפכו אותה לרוצחת כי כלב אחר מאותו סוג כמו שלה שסבל התעללויות ולימדו אותו איך להרוג אנשים ככה הבעלים אמר הרג ילדה כי ככה לימדו אותו אז מאשימים גם אותה את הכלבה המתוקה הזאת כי לסוג הזה שלה קוראים אמסטאף פשוט בושה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקרה אחד ?
אשר,
השרון,
24/06/04 13:47
|
עד כמה שאני זוכר היה מקרה דומה שבועיים קודם ועשרות מקרים אחרים קודמים. במזל הם לא הסתיימו במוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה, מדינה מפגרת והיסטרית,
גם אני,
24/06/04 12:04
|
|
 |
33.
חובה לקרוא!
רועי,
גבעת שמואל,
24/06/04 11:52
|
מה קורה במדינה הזאת? זכותם של אנשים להפגין על מה שהם רוצים ומה פתאום אתם מתחילים להשוות אותנו לנאצים!!! תגידו- מה אתם מטומטמים? אני אישית נגד פעולות ראווה מהירות ללא מחשבה בכל נושא ולא רק בעניין הכלבים.
תעצרו רגע, תחשבו ואז תגידו את כל אשר בליבכם. רק תחשבו למען השם, תחשבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ערסים מחזיקים אותם כדי להשויץ.
הדר,
24/06/04 11:48
|
|
 |
31.
כלבים ובני אדם - רשלנות פושעת
JULIA,
24/06/04 11:45
|
האשמים היחידים בטרגדיה הנוראית הם רק הורי הילדה . הם נתנו אותה טרף לכלב שלא אולף כראוי, הוכה על-ידים. כאילו היו מחזיקים בבית תנין. המתת הכלב לא תשחרר את ההורים מאחריותם לאסון ולא תנקה את מצפונם. יש להעמידם לדין על רשלנות פושעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לא רק לבעלי אמסטפים קשה ללכת
אורלי,
24/06/04 11:41
|
ברחוב. על כל אחד שיש לו כלב בינוני מעלה מסתכלים כאלו הכלב עומד כל רגע לרצוח אדם. שלא נדבר על הערות.
אני קוראת לכל מי שיש לו כלב לבוא להפגנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הכלב הוא כלב טורף
אורי,
מרכז,
24/06/04 11:37
|
אז למה לנסות לאלף אותו בניגוד לאופי שלו מי שמתעסק עם נחשים שלא יתפלא אם יקישו אותו יש עוד הרבה בעלי חיים טורפים שניתן לאלף אבל האופי שלהם זה טורפים אז למה לנסות לשנות את הטבע שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אגיד לך למה..
גלעד,
24/06/04 14:34
|
כי כל מה שכתבת אינו נכון כלב אינו נחש וגם אמסטף אינו נחש והטבע שלו לא להרוג, הטבע שלו זה להפנים את חינוך בעליו קפיש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
תפסיקו להתמם
עופר,
24/06/04 11:34
|
כל הגזעים האלה מסוכנים ללא קשר לחינוך הם תוקפניים ונולדו להיות כאלה זה כלב שצריך להיות מחוץ לחוק.וכל אלה שיגידו עכשיו שאני לא מבין אז....יש לי כלב גדול ותמיד היה לי האמסטף נאמן רק לבעל בית אחד ולא לכל למשפחה .זה כלב שנוצר בתור כלי נשק גם באירופה הוא מחוץ לחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
העמותה למען יתושי הביצה
לא מבין,
24/06/04 11:33
|
כנראה שאין גבול לחוצפתם של '' חובבי בעלי החיים '' ועל כן הם עורכים מחר טקס אשכבה לכלב '' טריפ '' ששחט בהצלחה ילדה תמימה בשם אביבית גנון ז''ל. אין ספק שמדובר באהבה לבעל חיים שמפגין רגשות כלפי בעליו. גם חטופים לפעמים מרגישים כלפי חוטפיהם מידה מסויימת של הזדהות, אחרי תקופת זמן שהם בשבי, זה קרה וזה הוכח. עם זאת, בואו לא נטבול ושרץ בידינו. האבחנה בין '' צ'חצ'ח '' לבין '' נורמטיבי '' מקוממת ביותר. מה מאפיין את הצ'חצ'ח ? מזרחיותו ? העובדה שהוא מתהדר בכלב ובעוצמתו ? שהוא קורא לו ומפיו יש ח' ו ע' ? מה הסיפור ?! האם כלב שכזה ששומע מוצרט שוברט ובאך, לא יתקוף את בני הבית בו הוא גר ? ואז מה נגיד - הוא לא היה שפוי בעת ביצוע המעשה ועל כן נשלח אותו לאשפוז באבארבנל ? להפסיק להתייפייף. מדובר בכלב מסוכן. לעולם לא נוכל לתת אמון בבעלי חיים שבשניה אחת , אפילו לא מורגשת, עשויים לקטול חיים. מי שמעוניין להחזיק בביתו רימון בלי ניצרה - שיחיה עם זה. לא בשכונה שלי, ואין כאן קשר לצ'חצ'חים או או חובבי איסוף בולים. ולמארגני ההפגנה - מצאתם באמת על מה להילחם. ללא ספק, דמה של אביבית המתה זועק אליכם בברכת '' יישר כח ''.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
רק במקרה נכלל האמסטף במשפחת הכ
ש.ז,
24/06/04 11:29
|
מכוון שאין שליטה על רמת הבעלים אין לאפשר להחזיק רוצח בפוטנציה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
במקום חוק נגד כלבים, אני מציע
כלב=אדם=כלב=אדם,
24/06/04 11:29
|
|
 |
24.
יפה נפש מכוערים וטיפשים
haw-haw,
24/06/04 11:28
|
רק במדינה כמו ישראל אפשר למצוא *זבל* שיצא לרחובות *להפגין* למען חיי כלב טורף....סליחה,*כלב הורג*!!בטח מדובר באותם יפה נפש אשר יוצאים כל יום *להפגין* נגד מדינת ישראל,צה*ל וקוראים לעם...עם של מחסלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קנאים בורים ועילגים
WAW-WAW,
24/06/04 13:52
|
רק במדינה כמו ישראל הביטוי ''יפה נפש'' הוא קריאת גנאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לבעלת הסטף המעורב ל17
מירב,
תל אביב,
24/06/04 11:15
|
כתבת כי את גרה בתל אביב וכל סיבוב פיפי עם הכלב הוא גהנום איפה את גרה? אוכל לעזור ואל תתבישי תתקפי בחזרה! אני משביתה מי שרק מנסה להגיד משהו! כי אנשים טיפשים לא יודעים מזה כלב ולא קולטים שלא לכל הכלבים מאותו סוג אותה היתנהגות .הכי חשוב שאל תימסרי אותו ואל תכנעי ללחץשל כל המיפלצות! בהצלחה ואולי ניפגש בהפגנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
להסביר לילדים ובאמת באיזה שעה?
קרן,
ת''א,
24/06/04 11:15
|
בדיוק היתה לי אתמול שיחה עם 3 ילדות שראו אותי משחקת עם כלב אמסטף מדהים חברותי וחמוד ביותר! זה היה נראה כאילו שהן עברו שטיפת מוח. ניסיתי להסביר להן שכשאנשים רעים מקבלים כלבים לידיים זו התוצאה ושאין להן מה לפחד ממנו וכמה שהוא חמוד. הוא הביא להן מקל בפה ובסוף הן נתנו לו ביסלי... נמאס מהבערות הזאת! באיזו שעה ההפגנה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אני מאוד אוהבת בע''ח...אבל..
מיכל,
24/06/04 11:08
|
הכלב הרג ילדה. זה לא שפגעו בו סתם, תחשבו קצת על האמא של הילדה הזאתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ספארי
דניאלה,
24/06/04 10:59
|
|
 |
19.
באיזו שעה ההפגנה
בעלת סטף מעורב,
תל אביב,
24/06/04 10:44
|
יש לי כלב אמסטף מעורב שגודלו כשליש מאמסף גיזעי. הוא כלב קטן, מדהים ומלא אהבה. מאז המקרה כל סיבוב איתו הפך לסיוט , צעקות , קללות ואפילו אבנים. יש לעשות אבחנה בין כלבים שהתעללו בהם ולכן הם תוקפניים לבין כלבים נוחי אופי שכל חטאם הוא שסבא שלהם היה אמסטף ( מזכיר משהו לא??!!!!) כלבי ואני נשמח להגיע להפגנה רק עדכנו את השעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההפגנה ב-17:00
ליטל,
רמה''ש,
24/06/04 19:51
|
|
 |
18.
הם צודקים!!!! - ואני אפרט
לא בעל אמסטף,
24/06/04 10:44
|
הכלבים הללו הם כלבים רגילים לחלוטין שעד שלא חושפים בפניהם, הם לא מודעים לכוחם העצום. גם לא כאינסטינקט בסיסי של עצמם, מאחר ומדובר בכלבים שחלקם ''שופצו'' ע''י בני אדם.
אותם צ'חצ'חים, אליהם מתייחסים הדוברים, הם אנשים כמו אביה של אביבית גנון ז''ל, שמשתייכים לזרם ''מרכז הליכוד''. הם לוקחים כלבים שאולפו לתקיפה ונותנים להם לשחק עם ילדה בת ה-4 שלהם.
פלא שהילדה מתה? לא. האם זה מפתיע שאביה הוא אסיר משוחרר? לא. האם מפתיע ששר ליכודניק צמא דם ונקמנות היה נחוש להרוג את הכלב? לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש דפוק ....
מוטי,
24/06/04 12:01
|
אתה יותר מסוכן מהאמסטף הרוצח
אנשים כמוך הם סכנה לציבור .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק אבל...
גלעד,
24/06/04 11:30
|
חבל שהכנסת פוליטיקה , אין כאן שום קשר לליכוד או למפלגה אחרת. בקשר לאביבית , זה פשוט נכון ,הסתכלתי על תמונת האב ולידו תמונת הכלב האבא הפחיד אותי הרבה יותר מהכלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזמת
bubu8,
24/06/04 12:16
|
|
 |
בגללך אני לא בא להפגנה!
יהודה,
ירושלים,
24/06/04 11:00
|
אני נגד כל העליהום שעושים עכשיו על האמסטפים, אבל אני ליכודניק ואתה מר גזען הוצאת לי את החשק מלהגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון
טל,
חיפה,
24/06/04 13:03
|
הכוונה בצחצחים הינה לעברינים. גם אני ליכודניק עד היום במשך 30 שנה. מהיום כל עוד הצחצח שר החקלאות הגזען יהיה בממשלה אני לא אצביע בעדם. תבואו להפגנה בהמוניכם היא למען הכלבים ! תבליגו על מילים כמו צחצח וכדומה זה כלל לא הנושא! שוב הבעיה שהעברינים לוקחים כלבים פיסית חזקים ומענים אותם כאן הבעיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליהודה
עמרי,
24/06/04 12:13
|
אני מצביע שמאל ואני מתנצל בשמם. אני אישית אשמח אם תוכל להגיע בשביל הכלבים.
סליחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפרופו פוליטיקה
י,
א''י,
24/06/04 11:52
|
|
 |
17.
אז אני צ'חצ'ח גאה
ל"ת
אברהם,
קבוצת יבנה,
24/06/04 10:43
|
|
 |
No wonder
Educated,
24/06/04 11:52
|
That you didn't respond. Usualy, members of the ''Likod'' have difficulties in explaining themselves in any form other than physically. It's not racisem. It's only the truth.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למחונך
גכעי,
24/06/04 14:38
|
|
 |
יופי, עוד אחד עם רגשי נחיתות
ימני,
24/06/04 10:51
|
ולעצם העניין: כלבים מסוכנים צריכים להיעלם מן העולם. כן, גם אם בהריגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I
y,
24/06/04 12:15
|
|
 |
וואלה?!
מה אתה אומר,
24/06/04 11:49
|
|
 |
ימני יקר!
ג'ולי,
אשדוד,
24/06/04 11:00
|
לא הכלבים הם המסוכנים!!!!! מגדלי הכלבים הם אלו שמסוכנים!!!!! מה קרה לכם? הרי כלב הוא נשמה בדיוק כמו תינוק שנולד, ומי מעצב את האישיות שלנו אם לא הורינו? כלב, שמגיע למשפחה ה''הורים'' שלו זה אנחנו בנ''א אנחנו אלו שמעצבים את האישיות שלו, אם הוא יהיה תוקפני, או מאולף, אי אפשר להאשים אף אחד בכלב תוקפני מלבד ה''הורה'' שלו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות בידך:
אור,
24/06/04 13:34
|
גזע האמסטף הוא גזע חדש יחסית (1936), שפותח ל''ספורט'' של מלחמות כלבים. הוא נחשב לנאמן וחביב על אנשים, אבל כנראה שדי בהתגרות קלה (ומה ילדה בת 4 מבינה?) כדי להוציא ממנו את הפן האחר שבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן כך
רחל,
תל אביב,
24/06/04 12:51
|
|
 |
dear Juli
y,
24/06/04 12:13
|
If you would consolt a vet or read about the issue, you would lern that every dog has its carecter. There are defenetly bad temper and killer dogs, as well as others which are good nature. This dog was nutrualy bad +the way he was treted=killing! We can wish for better dog breeds but should admite in the same time that there are visseies ones.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
קבוצת אידיוטים!!!
גילי,
שומרון,
24/06/04 10:36
|
הם באמת באים להפגין רק בשביל כלבים לא למען בני אדם. אנחנו בשוויץ אין על מה להפגין! אין מלחמה, אין עוני, אין שחיתויות ציבוריות, אז סבבה בואו נצא להפגין בשביל כלבים כי חוץ מזה הכל טוב במדינה, אין ממשלה שמושחתת מוסרית וכבר לכל הילדים בארץ יש מה לאכול כל יום. אתם דפוקים ומשוגעים תתעוררו איפה אתם חיים??? שם בשינקין לא קשורים למדינה לא יודעים מה קורה כאן בארץ! יש דברים חשובים שצריך להפגין עליהם במקום לשבת בבית ולגרבץ מול הטלוויזיה, ופתאום שממיתים כלב רוצח אכזרי שלא הייתה כדוגמתו פה בארץ אתם קופצים לצאת להפגנה!. שתהיה לכם רפואה שלימה ואולי תגדלו כלבים במקום ילדים תתחתנו איתם תקנו להם מתנות, טבעות, דמי כיס, מכונית, קחו אותם לחו''ל, תהינו טיפשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא את 38 - ''המדינה''
ל"ת
ביי גילי,
24/06/04 16:15
|
|
 |
38 צודק, הסבר יפה וסובלני
ל"ת
עונש לבעלים,
24/06/04 20:08
|
|
 |
Very well said
y,
24/06/04 12:16
|
|
 |
תגובה לגילי
מלכה,
24/06/04 11:02
|
|
 |
מה דוסים מבינים בכלבים?
אנגל,
צהלה,
24/06/04 13:05
|
|
 |
עובדה יש לי שכל ויש דאגות
גילי,
שומרון,
24/06/04 12:16
|
למי שאין שכל זה לך, וכנראה שאין לך דאגות, בעיקר שמדובר באנשים אזרחי המדינה, כשהכלסים יהוו דבר מרכזי במדינה דבר שצריך בשבילו לצאת ולהפגין להזיז ת'תחת בניגוד אליכם השמאלנים שלא אכפת לכם מהמדינה, אז אני אצא ואפגין גם בשביל כלבים. מצטער בשבילי כלב זה כלב ושידאג לעצמו כמו שהוא דאג לעצמו כל השנים. ללברדור שלי אני אדאג ואתן לו אוכל, וכל השאר שיקפצו לי. לעומת זאת אני אצא להפגין בשביל אזרחים שאין להם כסף והמדינה זורקת אותם מהבתים, ובשביל אנשים שאין להם אוכל במקרר, בשום פנים ואופן לא בשביל כלבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגילי
גלעד,
24/06/04 14:29
|
ההפגנה היא לא למען הכלבים, היא למען אנשים, ואם לא הבנת את זה עד עכשיו. חפש מישהו אחר שיסביר לך, או שתחשוב קצת יותר ממה שחשבת לפני כן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מה הקשר לצ'חצ'חים?? זה לא משחק
ישראלה,
24/06/04 10:28
|
פשוט נורא מה שאנשים מרשים לעצמם להגיד על אחרים, מה עוד צריך לקרות על מנת שיבינו שחיה כזו מסוכנת??? עובדה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדה???
גלעד,
24/06/04 11:27
|
מאיפה את יודעת? יש לך דוקטורט בחינוך כלבים??? האמת כואבת ,אבל יש מלא פושטקים שמחנכים את כלבם לאלימות ונהנים מתחושת הכח. וזו באמת עובדה, לצערי פגשתי כמה כאלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלבים לעומת ילדים
ישראלה,
24/06/04 11:48
|
ולך יש דוקטורט או אפילו תואר ראשון, ולמרות ההשכלה הגבוהה שיש לך בעניני כלבים, בעל חיים זה לא מדע מדויק, ובטח לא חיות שיש בהן אלמנט די גדול של ''טורפים'', הדם עולה להם לראש, כמו לכמה אנשים שלא יודעים להבדיל בין דברים חשובים לתפלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
להביא את הכלב?
טרי,
24/06/04 10:21
|
|
 |
13.
מה, אין גזעים אחרים?
י,
א''י,
24/06/04 10:11
|
חייבים לגדל כלב מגזע שפותח על מנת להשתתף בקרבות? רועה גרמני לא יכול לשמור על הבית? בוקסר לא יכול לשחק עם הילדים? צריך להוציא את הגזעים המסוכנים מחוץ לחוק או לחייב רשיון מיוחד לאחזקתם, בדיוק כמו רשיון לכלי ירייה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום סטף
גלי,
מודיעין,
24/06/04 12:01
|
מחר הרועה הגרמני, עוד יומיים יחליטו שבולדוג הוא אימתני וקטלני, הלא כל כלב בסופו של דבר יכול להיות מסוכן, לא?! אז מה נעשה?לא נגדל כלבים בבית?! מה עם הזכויות שלנו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלב רועים קווקזי
עופר,
ירושלים,
25/06/04 03:56
|
לידיעתכם ישנו זן של כלב רועים קווקזי,שלא נמצא ''ברשימה השחורה'' וביכולתו לחסל נמר בגפו, גם כלב זה במידה שיחונך לתקוף עלול לטרוף משפחה שלמה לא רק ילדה בת 4 אלה גם את האם שתנסה להגן. אבל זה לא קורה א. בגלל נדירותו של כלב זה. ב. כנראה שמי שמחזיק כלב כזה מחנך אותו כראוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מתי ההפגנה??
שילי,
גבעתיים,
24/06/04 10:08
|
משהו יודע באיזה שעה ההפגנה,והיכן בדיוק נפגשים???
האם לבוא עם הכלב???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גני יהושוע 17:00
גיא,
24/06/04 10:46
|
|
 |
11.
דם היהודים שווה לכלב
תמר,
מרכז,
24/06/04 10:07
|
מדהים כיצד פרשה שהינה באמת מקרה טראגי וכאוב , יכולה לעורר מדינה שלמה על רגליה. אפילו ביקשו להעביר הצעת חוק כנגד גידול האמסטראף... ואני שואלת- מדוע ערפאת לא הוכרז כאמסטראף ב''ימי הזוהר'' שלו? חווינו אינתיפאדה שנתיים ואף אחד לא העביר הצעת חוק לדאוג לשלום היהודים בישראל... למה על הנושא הזה '' אסור לדבר'' ועל כלבים מותר? האם דמנו שווה לכלב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתמר
עמרי,
24/06/04 12:17
|
זו לא העייה של בני אדם מושחתים. כאן אין מי שידבר בשבילם. גם ככה כל החיים הם ברצועה עם הראש ברצפה בשביל לשרת.
למה את חייבת להכניס פוליטיקה כל הזמן לכל מקום?! את לא יכולה *קצת* לעזור להם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הפגנה
מירב,
24/06/04 10:07
|
|
 |
9.
היום אמסטף מחר חמאס
איציק,
24/06/04 10:03
|
התבלבל להם השכל,מי שמסבן חיי אדם מגיע לו זכויות כנראה,אם הוא דו-רגלי או ארבע רגלי היינו הך.במה הם מתעסקים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כרגיל המדינה נכנסת להיסטריה
משה,
24/06/04 10:02
|
לא רואים בעיות בזמן תמיד מגיבים לאחר שקורה אסון יש כל מיני ארסים הנהנים לראות את הכלב החזק שלהם תוך כדי ביצוע פעילות אגרסיבית על כלב אחר זה מה יש תשאלו את החברה בשכונת הרכבת בלוד מה הכלב החביב עליהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אופייני למדינתו ...
אריאל,
24/06/04 10:01
|
זה מאוד אופייני למדינתנו , לפתור בעיות בצורת כסת''ח ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כל הכבוד לאורלי!
חובבת חיות,
24/06/04 10:00
|
מה אפשר לעשות כדי למנוע את התפועה? לאנשים כבר יש דעות קדומות. אני מזועזעת כל פעם מחדש על הבורות של אנשים שאינם מגדלים כלבים או בעלי חיים בכלל. התגובות מאוד עוינות כלפי כלבים גדולים. פעם זה היה דוברמן אח''כ פיטבול עכשיו אמסטף, איזה גזע יהיה הבא? אולי יחליטו גם שהלברדור מסוכן כי הוא נראה גדול ומאיים. אם היו מחנכים לברדור לתקיפה הוא היה תוקף. הכל תלוי בחינוך. לגדל כלב צריך רשיון. לא כל אחד יכול לגדל כלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
התחלנו עם הגזענות ?!
אייל,
24/06/04 09:56
|
מי שם אתכם בעלי הכלבים להרגיש מורמים מהעם? אולי אתכם צריך להכניס למכלאות במקום את הכלבים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כולם להגיע להפגנה!!!!
ל"ת
גיא,
24/06/04 09:52
|
|
 |
3.
כול כלב ביג'י יומו
חשוך ימי בינימי,
24/06/04 09:51
|
מעניין מה יהיה המתאם בין תומכי האמסטפים ושאר כלבי הטרף למיניהם, לבין תומכי ערפאת ושאר כלבי המוקטעה... יש לי משום מה תחושה שנראה בהפגנה למען הכלבים על ארבע את אותם הפרצופים שאנו רגילים לראות בהפגנות למען הכלבים הדו רגליים...
אגב , גם גדולי הנאצים היו חובבי כלבים אימתניים. זה אומר משהו? לא יודע, אבל זה מספק חומר למחשבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאה אחוז, בטח גם ארבע
דני,
24/06/04 11:54
|
|
 |
כל אידיוט מגיע יומו!!!!!!
גו'לי,
אשדוד,
24/06/04 10:51
|
הסבר בבקשה מה הקשר בין תומכי עראפת????????? חבל מאוד שבמדינה קטנה כ''כ כמו שלנו יש אפילו אדם אחד שחושב כמוך! הנאצים, לידיעתך, אם כבר הזכרת אותם, היו בעד השמדת גזע מסויים בעולם , וזה בדיוק מה שאתה בעד - כלב או אדם שניהם בעלי נשמה, ומי שמך להשמידם????!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את אידיוטית!!!!!!!!!!!
שירה,
24/06/04 11:20
|
יש הרבה בני אדם שחושבים כמוהו ומי שחושב לגדל בביתו כלב כזה עם ילדים באותו הבית הוא לא בן אדם אלא כלב בעצמו!!!!! וכל האנשים שבעד כלבים כשהכלבים שלהם ינשכו אותם ברגע של זעם נראה מה הם יגידו. כל אחד אומר לי זה לא יקרה אבל המציאות היא הוכחה מספיק טובה. בשביל מה לגדל רוצח בבית????????????? תגדלו ילדים ולא כלבים!!!!!!!!!!!!!111
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את כותבת ''ברגע של זעם''
חה!,
מרכזה,
24/06/04 18:51
|
זאת בדיוק הנקודה!! רגע של זעם! כלב ככה סתם מתעצבן?! בן אדם ככה סתם מתעצבן!? תנסו להבין את זה! זה החינוך ! אם אני ארביץ לכלב שלי גם הוא ינשך! וגם הוא יוכל להגיע למצב של רצח! את תרביצי לילד גם הוא כשהוא יגדל ירביץ לילדים שלו! זה חינוך וזהו! אני מעדיפה לגדל כלבים בבית כי אני יודעת שכלבים הרבה יותר נאמנים מבני אדם! ברגע של צרה הכלב שלי יהיה לידי, הוא לא יברח! כמו רבים מבני האדם שאני מכירה. תכניסו לכם לראש, חיות הרבה יותר טובות מבני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך נולדים רוצחים??
ג'ולי,
אשדוד,
24/06/04 12:05
|
את בדיוק ענית לי, אם לא שמת לב,,,,,, אז מי אשם? הכלב? או האדם שהכניס אותו לביתו והתעלל בו????? רוצח? איך אפשר לקרוא לכלב רוצח? רוצח הוא האדם ש''מחנך'' את הכלב, איך נולדים רוצחים? זו השאלה הנשאלת! והתשובה גבירתי הנכבדת היא: ע''י חינוך לקוי!!!!!!!!! תחשבי טוב, בטוח שיש איזשהוא בע''ח שאת אוהבת, ציפור, חתול, או כל בע''ח אחר, אם לא הייתי מציעה לך לאמץ כלב, לא בהכרח מהסוג הזה שאת כ''כ נרתעת ממנו, אלא מסוג אחר, ואז נדבר,,,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא נופל מהם
גיא,
24/06/04 10:18
|
הנאצים היו בעד השמדת גזעים של אנשים ואתה בעד השמדה של גזעי כלבים כך שאני לא רואה הבדל. דרך אגב אני ימני בדעותיי כך שאין שום קשר בין אהבה לכלבים לערבים. איך הגעת למסקנה המפגרת הזאת? כנראה שאינטיליגנציה זה לא התכונה הבולטת אצלך, אולי גזענות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3 מילים- סייג לחכמה שתיקה.
ל"ת
יעל,
24/06/04 10:03
|
|
 |
2.
לא ידעתי שעדיין משתמשים במילה
ק,
24/06/04 09:50
|
|
 |
1.
בטקסס מוציאים להורג רוצחים!?
ל"ת
אורן,
24/06/04 09:49
|
|
 |
כן אבל
חצי נכון,
24/06/04 12:21
|
כן אבל פה משחחרים רוצחים, ורוחצים כלבים.
דווקא את הטבעי רצחו. חרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאורן
ציון,
24/06/04 10:13
|
|