 |
9.
תגובה למס 1
ערן ביטון,
25/06/04 19:21
|
את צודקת במאה אחוז- ודרך אגב את יודעת שכלבי דוברמן הרגו הכי הרבה אנשים בהיסטוריה של המין האנושי ושלא נדבר על השואה ששם היו מאכילים כלבי דוברמן בבשר יהודי כשר למהדרין........ועוד משהו, ההריגה הראשונה בארה''ב הייתה של אדם בוגר בשם ווקלי באווף בשנת 1972 אב יודעת איזה כלב הרג אותו? תני לי לעזור לך גולדן מעורב בזאב אז אני מציעה כדברייך למסור את הכלבים שלך להרדמה אצל הווטרינר העירוני ברעננה יפת נפש טיפשה שכמותך-מה ניראה לך שיעשו בכול האמסטפים והפיטים שיגיעו אלהם?? יתנו להם כערת יוקונובה כול בוקר לאחר טיול במדשאות העירייה??? טיפשות מוחלטת יהרגו אותם כמו קצבים בקבלנות ואולי יקבלו פרמייה על כול כלב שהרגו בואי ניראה אותך מוסרת את אהובי ליבך למוות----או שאולי כדאי למסור אותך???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
למספר 1
roko,
25/06/04 19:00
|
אני בטוח שאת מודעת לזה שגולדן רטריבר או דוברמן בקלות יכולים להרוג ילד בגיל 6....
אבל בסך הכול אני מבין אותך ומסכים איתך בנוגע ל - הכול עניין של חינוך וצריך לתת כלב ( כל כלב ) רק למי ששולט בכלב שלו..
ותנסי לדמיין שהיה לך כלב מגזע מסוכן היית מוסרת אותו? אם כן ,אז את לא ראויה לגדל שששווםםם כלב..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אין לי מילים!
מירית,
באר שבע,
25/06/04 18:36
|
אני לא מבינה איך אתה יכול להגדיר כלב מסוכן, גזע מסוכן!!!!! כאשר לכל כלב יש את האישיות שלו!!!! יש כאן פשוט הכללה עקב מקרים בודדים של תקיפה שגם בהם יש סיבות מקילות! כלב האמסטף במקרה האחרון היה תחת אחריות של עבריין שהתעלל בו, שאיפשר לו לאכול פינצ'ר. איך אתם מצפים שכלב יבין שמשהו לא בסדר אם מעודדים אותו לתקוף! אני גידלתי בעבר כלב פינצ'ר ועכשיו אני מגדלת רועה גרמני מעורב הפינצ'רית שאני אוהבת בכל ליבי הייתה יותר תוקפנית ואפילו אכזרית כלפי אנשים זרים שבעצם לא עשו לה כלום בעוד שהכלבה העכשוית שלי מתוקה ונחמדה לכל אדם שנכנס לביתי ולהפך היא עוד מפחדת מהם!!! אי אפשר לקבוע איזה גזע מסוכן כפי שלגרמנים לא היה זכות לקבוע שאנחנו גזע נחות ולנסות להשמיד אותנו!!!! חוק כלב מסוכן שווה לחוקי נירנברג!!!! שר החקלאות מתנהג לדעתי כמו היטלר ויותר גרוע כי הסיבה של היטלר הייתה בעקבות אמונה ( עד כמה שהיא לא נכונה) ושר ישראל כץ פועל אך ורק כדי לקבל רייטינג!!!! ניצול המקרה העצוב לקידום עצמי זה הדבר הכי פתטי ורע שאפשר לעשות!!! אני מקווה שלא יהיה כאן שואה נוספת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כל הכבוד
מיכל,
25/06/04 17:56
|
|
 |
5.
התקנות נכתבו כתגובה רגשית
אוהב כלבים,
25/06/04 14:55
|
אין כל מחקר מדעי מקצועי או סטטיסטיקה שתתמוך בתקנות של השר. כל המחקרים מראים כי אין קשר בין גזע הכלב לתוקפנותו. התקשורת יצרה בציבור פאניקה שעוזרת למכור יותר עתונים ולהעלות את הרייטינג בטלויזיה. עשרות אלפי כלבים הולכים לשלם את המחיר ובגדול.
השר נחוש בדעתו לעשות שואה לעולם הכלבנות בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלבים מסוכנים
ורד,
אשדוד,
26/06/04 21:26
|
נכון שישנם הרבה גזעי כלבים מסוכנים שנושכים, ההבדל נעוץ ביכולת של הכלב להקשיב לבעליו ולשחרר את הנתקף בין אם זה כל או אדם. מסתבר שהרוטווילרים האמסטפים וכדומה מתקשים בהתקף הזעם להגיב להוראות ולכן לדעתי אסור לגדלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כלב ללא תעודות לא גזעי
sagiarbel,
arbel,
25/06/04 14:26
|
|
 |
3.
שמח לשמוע שווטרינרים לצדינו!!
ל"ת
רון,
נתניה,
25/06/04 14:15
|
|
 |
2.
פיטבול
דודו,
חיפה,
25/06/04 12:54
|
|
 |
1.
אישור רק למי שיודע לגדל אמסטף
דנה,
רעננה,
25/06/04 02:55
|
מי יותר חשוב? בוא ונראה.... הכלבים ''המושפלים'' או האנשים שננשכים? יש לי שני כלבים (דוברמן וגולדן רטיריבר) אני אוהבת כלבים. אבל לא בכל מחיר. אנשים יותר חשובים מכלבים ואם האמסטף מגיע לידיים לא נכונות שלא יודעות לגדל כלב מסוג זה, אז אין טעם להשאיר את הגזע הזה. ומאחר שאין לנו יכולת לעקוב מי כן מתאים לקחת את הכלב הזה צריך להפסיק את גידול הגזע הזה בארץ. יותר מדי מסוכן לאנשים. אין בעיה שיותר רק למאלפי כלבים וויטרינרים לגדל אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוברמן יהיה הבא בתור ..
רון,
נתניה,
25/06/04 16:03
|
אם חוק הטיפשי וגזעני(לכלבים) יעבור, באוד כמה זמן לא יהיו אמסטפים,פיטבולום , רוטווילרים ושאר הכלבים ''מסוכנים''...אותם אנשים שמשתמשים לרע בכלבים הללו יתחילו לגדל דוברמנים, בוקסרים, רועה קווקזי ואחרים - ואז גם אותם יציאו מחוץ לחוק וכך בלי סוף. חייבים לטפל במקור הבעייה ולא ב''כלי''!! תחשבי על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את שמגדלת דוברמן צריכה לדעת...
המתפלא,
25/06/04 14:58
|
אין כלבים מסוכנים - יש בעלים לא אחראים.
דוקא בתור מי שמגדלת דוברמן הייתי מצפה להזדהות ממך. אני משוכנע שגם את סובלת מסטיגמות לגבי הכלב שלך.
הגב לתגובה זו
|
|