 |
32.
הם עוזרים לערבים לרצוח יהודים
משה,
תל אביב,
26/06/04 17:24
|
בג''צ וגם בית הדין הבינלאומי בהאג עוזרים לערבים לרצוח יהודים
ישראל צריכה להתייחס בביטול להחלטות כאלו של בג''צ ושל בית הדין הבינלאומי בהאג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
סייג לחוכמה - שתיקה
דוד,
26/06/04 16:54
|
האם כבוד נשיאנו חשב מעט לפני שדיבר ? האם הוא חשב איך יתקבלו דבריו בחו''ל או שהוא עדין נוהג כפוליטיקאי מקומי ? נתייחס בביטול להחלטה - אלא אם כן תיהיה טובה לנו............. תעשה טוב לפלשתינאים - כשיבוא המשיח... ועוד ועוד...... עם לבדד ישכון - לא לבטח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בלגיה עשתה טרנספר לפני 40 שנה
Y,
26/06/04 16:36
|
הסיפור הוא כזה: כידוע, הוואלונים והפלמים מסוכסכים בינם לבין עצמם. עד כדי כך מסוכסכים, שהמדינה מחולקת פיזית לשני אזורים, ובשנות השישים, נעשה טרנספר למאות אלפי וואלונים, שהועברו לעיר חדשה שהוקמה עבורם במיוחד, באזור הוואלוני...
מצחיק, לא? כמה שטרנספר הוא לפעמים פתרון פרקטי...
לפרטים: http://www.trabel.com/leuven/leuven-history.htm
והנה קטע משם:
Between 1966 and 1968 the Flemish movement demanded a separation of the University. This resulted in frequent student demonstrations (from both pro-Flemish student groups as well as from pro-francophone student groups). To end this deadpan situation the Belgian government and the University authorities decided to split the University. The Dutch-speaking part remained in Leuven and for the French-speaking students a new university campus was built in the new city of Louvain-La-Neuve (= 'New Leuven', south of Brussels).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
המיתנגדים לגדר -תנו פיתרון טוב
בן מזל דגים,
26/06/04 16:25
|
עם ישראל אינו עוד צאן לטבח ! יקומו כל החכמים ויגידו כיצד למנוע ממחבלים מתאבדים להרוג בנו . גם בתקפותן של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין , פוצצו אותנו במרכזי ערים . לכן את הרוצחים הבאים מקרב הפלשתנאים יש לעצור ע''י מחסום פיזי -הגדר . המיתנגדים לגדר -תנו פיתרון טוב יותר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבקשה
ארז,
26/06/04 17:23
|
הפתרון היעיל היחיד - מלחמה ללא פשרות באוייב עד להכנעתו, וכל האמצעים כשרים. קו הגנה לא יעזור לנו - כיוון שההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנות ג'נבה - אלטרנטיבה לגדר
ציוני,
26/06/04 16:55
|
הגדר (אשר בעבר תמכתי בבנייתה), בודאי בתוואי המספח הנוכחי, איננה מענה לצרכי הבטחון שלנו. יישום הבנות ג'נבה - היא האלטרנטיבה היישומית לגדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כניעה ונסיגה...
ארז,
26/06/04 17:23
|
הביאו אותנו למצב הזה. מדוע אתה חושב שעוד כניעה ועוד נסיגה ישפרו את מצבנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הגדר רק על הקו הירוק !!!!!!!
יוסף הבבלי,
26/06/04 16:19
|
הגדר היתה צריכה להיבנות על קווי 67 ואז היתה נפתרת הבעיה.ההיתנחלויות גרמו לבעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון...
ארז,
26/06/04 17:24
|
|
 |
יוסף, אתה זוכר שאתם לא בשלטון?
דרוש רופא,
ישראל אהובתי,
26/06/04 17:14
|
לפי ההסכמים שחתמנו עם הפלסטינים כל בעיה תפתר במשא ומתן. הם קיימו את התנאי הזה? קודם יש להקים גדר מגן (לא ננהל באמצע בניית הגדר שדחיפותה אינה מוטלת בספק) ואח''כ ננהל משא ומתן על הגבול הסופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
Lets put the legal record righ
Meir,
Haif,
26/06/04 16:06
|
Lets put the legal record right
Israel is right 100% to build the wall
The wall must be build only on Israeli territory
End of the legal argument.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
בזבוז זמן...
Dימה,
אשדוד,
26/06/04 16:06
|
אם הם לא הצליחו למנוע את התפרצות של מלחמת העולם השנייה אז למה שיצליחו למנוע בניית גדר? הגדר תפקידה רק להציל חיים של אזרחים בישראל. ובכלל מה הם מתערבים מה קורה אצלנו? ישראל תדאג להיסתדר לבד. שילכו במקום זה לאיראן ושם יפטרו את הבעיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
נשיא שנשכח בעודו חי.
ענת הכוסית.,
26/06/04 15:45
|
|
 |
שמו משה קצב.ורק בור ועם הארץ..
יגאל כהן,
רחובות,
26/06/04 19:13
|
לא מכיר את מי שהיה חבר כנסת שר יור הכנסת ועוד, המשך תקופה ארוכה ארוכה. אז אל תגלי לנו את בורותך וגזענותך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוראים לו : מואיז''
ל"ת
אני יודע!,
26/06/04 16:34
|
|
 |
24.
Insist to be condemned
Haag,
26/06/04 15:41
|
You are not a democratic country , you are far away from bieng that. Think for one second How come that Israel is alway condemned by all the world organizations and by all kind of defferent mintalities?? You must be stinking shit You are shameless bunch of criminal of war
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''כאף אללה יא ווילד איל עם''
יגאל כהן,
רחובות,
26/06/04 19:16
|
אחרי הכל אנחנו בני דודים ויום יבא ויגידו , האנטישמים, ננקה את העולם מהיהודים ובני דודם ,שמבעירים את כדור הארץ!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I can smel you till here
Karen,
Holland,
26/06/04 17:08
|
|
 |
23.
לנשיא
דוד,
26/06/04 15:33
|
אני מציע שתפסיק לקשקש בקומקום. לבטל את המוסד המיותר הזה שנקרא נשיאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
NO # 6
MMM,
USA,
26/06/04 14:50
|
Neomi, please stay in portugal. the state of Israel or even the world dose not need some one like. You actully need to be in spain, and support the arriving spanish troops from Iraq, with flowers and ''THE CHICKEN'' open hands
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
european hotel.
european hotel,
26/06/04 14:23
|
|
 |
Go to NARKOTICS GARDEN Hotel
snffer,
26/06/04 15:56
|
|
 |
I won't come
Darush Rofeh,
Israel,
26/06/04 15:27
|
to European hotel Better make room for all your Arab friends. Your two of a kind. We say 'Zarzir Ve Orev' and for you in English 'the raven didn't go to the starling for nothing. He went because they of the same kind'. Thinking of your European past you and them have at list one hobby in common and well deserve each other.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הקמת הגדר
יעקב,
חיפה,
26/06/04 14:01
|
בעיקרון אפשר לשים פס על העולם ולהגיד בכל {בקול} רם ושככוולם יקפצו.אפשר גם אחרת בעיקר שאנחנו לא מעצמה .כמו שחלק חושבים אפילו הנשיא הנחמד.צריך טאקט להגיד אנחנו מכבדים כל גוף בינלאומי אמין .עד שזה מסכן את ביטחונינו אם הערבים מוטרדים מהגדר שיפסיקו לפגע בנו.על חיינו נגן ,יש לשאול את רוב אומות העולם מה הן עושות נגד האנטישמיות .מה עשו בזמן השואה ...שידאגו לעינינהן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להתעלם מהגוף האנטישמי הזה
ארז,
26/06/04 17:25
|
|
 |
19.
בנית הגדר
גשא,
צפון,
26/06/04 13:36
|
אינני חושב שחייבים לקבל את פסקת ביתהדין הבינלאומי אך מדוע נשיא המדינה שתפקידיו מוגדרים כתפקידים יצוגיים מביע את דעתו גם בנושא זה. חבל שהנשיא הפך לכה פוליטי עד שיש צורך לבדוא ם אנו זקוקים למוסד זה שאין לו כל סמכות ועולה למדינה בכספים רבים. (ראה מועצות דתיות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
let us defend ourselfs
ל"ת
no to teror,
26/06/04 11:12
|
|
 |
17.
להתעלם מבית הדין הבינלאומי!
ארז,
26/06/04 01:10
|
לא להתייחס להחלטתו הצפוייה מראש של בית המשפט הבינלאומי, ולהמשיך לעשות את מה שטוב ונכון להגנת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בג''צ גרוע מביה''ד בהאג!!
אזרח,
26/06/04 00:44
|
זה ששופטי האג מסייעים לפלשתינים לרצוח בנו, זה ברור...
אבל תסבירו לי, איך לכל הרוחות יתכן כי בג''צ שלנו, עוצר את הגדר במסגרת עתירות שמוגשות על ידי פלשתינים במימון הרשות הפלשתינית!!!!
רק בישראל יכול לקרות מעשה חלם שכזה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הויכוח הוא על התוואי, ילדים
אורי ב.,
תל אביב,
25/06/04 18:33
|
לא מדברים כאן על זכותה של ישראל לבנות גדר או לא לבנות גדר.... מדובר כאן רק על התוואי - איפה מותר לגדר לעבור, ואיפה אסור לה לעבור...... ילדים קטנים שלי: מותר לישראל לבנות גדר, אבל אסור לה לבנות אותה עמוק בתוך השטחים. הגדר צריכה להיות על הקו הירוק, וזה צריך להיות ברור לכל אדם עם קצת שכל בתוך הראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא
ארז,
26/06/04 17:26
|
הוויכוח הוא על זכותה של ישראל להגן על עצמה. וגם אמצעי סופר-פאסיבי, כמ גדר, לא מקובל על העולם. אז שיקפצו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hey childdddd,
Karen,
Holland,
26/06/04 17:04
|
|
 |
14.
למי איכפת - בכל מקרה ...
lama,
25/06/04 18:33
|
חוות הדעת שלהם לא שווה כלום אף אחד לא מתייחס לשטויות האלה במערכת הבינלאומית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
קן אנטי ישראלי
צברי אחד מהעם,
25/06/04 18:21
|
בין אם נדבר על בית המשפט בהג או מועצת הביטחון, מדובר תמיד בקנים אנטי-ישראלים מובהקים!החלטותיהם יהיו אשר יהיו....אינם רלוונטים ולכן אינם מחוייבים כלפי מדינת ישראל!כן,וגם כשיגיעו ממועצת הביטחון!!....כשאנו מודעים לעובדה שסוריה......חברה במועצת הביטחון......אין צורך להכריז שישראל *תעמוד בפני בעייה קשה*!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אין לישראל מה לדאוג
YZ,
25/06/04 17:56
|
אם הדיון יהיה בעצרת הכללית, שם יש לערבים רוב אוטומטי - זה חסר שיניים. אז תהיה עוד החלטה אנטי-ישראלית, אחת מעשרות רבות אחרות. אם הדיון יהיה במועצת הביטחון - כל החברות הקבועות טענו שאין לבית הדין באג סמכות לדון בגדר. לא יוכלו כעת לדון בהמלצות שלו כי הרי בכך יכירו בסמכותו. לא יהיה אפילו צורך בווטו אמריקאי.
ההתנגדות של המדינות לגדר היא לא יותר ממס שפתיים. כולן יודעות, היום במיוחד, שהגדר היא חלק ממלחמתה של ישראל (ומדינות נוספות) בטרור. התוצאות מדברות בעד עצמן. הגדר מונעת טרור. הערבים מתנגדים לה בדיוק מהסיבה שהיא שומטת מידים את ''הנשק'' החזק ביותר שלהם - מעבר קל של הטרוריסטים המתאבדים.
תוואי הגדר הוא עניין לא מהותי. כשהסיסוך יגמר, אפשר יהיה להוריד את הגדר ולהחזיר את האדמות (בכפוף להסכם שיהיה). עד אז, הזכות של ישראל להגנה על חיי אזרחיה גוברת על כל זכות אחרת. הגדת היה תגובה ישראלית לטרור ולא הגורם לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
???Who cares about the Hage
ל"ת
Mike,
25/06/04 17:06
|
|
 |
10.
האמת לאמיתה
תמיר,
ת''א,
25/06/04 16:02
|
האמת היא שהישראלים הם כובשים שמבינים רק כוח, האמת היא שהפלסטיאנים הם רוצחים מתועבים, והאמת היא שהארופאים הם אינטרסנטים צבועים - מי לא מסכים איתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
משפט העמים ליוצרי גטאות
מקווה לטוב,
25/06/04 15:57
|
אולי באחרית הימים ומאחר שנהיינו מצורעים ונגועים בפשעים נגד האנושות,פשעי מלחמה,לאחר שנהיה מנודים כמו דרום אפריקה ,יכנס מעט שכל לקודקודנו ומעט חסד ורחמים לליבנו ונוכל לבוא בחברת העמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיוט: אין לך מושג על מה אתה מ
Y,
26/06/04 16:11
|
מדבר. ''פשעים נגד האנושות''? מה אתה יודע על זה?
מתי המושג נולד? באיזה הקשר? למה הוא מתכוון?
לך תעשה שיעורי בית, טמבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Nice and wise words
ל"ת
thanks,
26/06/04 15:45
|
|
 |
אלימות היא פשע, גם מילולית
ל"ת
רזלה,
28/06/04 17:13
|
|
 |
8.
''למשרד החוץ הגיע מידע''???
אלי כהן,
25/06/04 15:54
|
מה, הם הפעילו מרגלים כדי לחשוף את המידע הזה? מעניין כמה סוכני חרש צריך כדי לגלוש לאתר של בית הדין הבינלאומי ולראות שם את ההודעה הרשמית שהמסקנות יפורסמו ביום שישי, 9 ביולי בשעה 3. נו, באמת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחח אהבתי
ל"ת
ואם לא בא לי?,
25/06/04 16:44
|
|
 |
7.
בושה - הגדר מונעת מהפלסטינים
האזרח קליין,
25/06/04 14:50
|
לרצוח באופן חפשי יהודים.
האין זכות זאת מעוגנת באירופה בחוק? הגיע הזמן שהאג תיתן את השקפתה הנחרצת בנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הגדר - פשע מלחמה !!!
נועמי,
פורטוגל,
25/06/04 14:47
|
אין ספק בהכרעה של בית הדין הבינלאומי !! השבוע ויתרה ארה''ב על הנסיון לקבל חסיון לחייליה מפני העצמדה לדין על פשעי מלחמה בעיראק, ולכן ברור שגורלם של חיילי צה''ל ומפקדיו הנוטלים חלק בביצוע פשעי מלחמה, דוגמת הקמת הגדר תוך גזילת שטחי הפלשתינים, ריסוק ריקמת חייהם - לא ייטב מאלו של האמריקאים !! ראוי להביא לידיעת כל איש הנוטל חלק במעשי הזוועה הללו כי אין התיישנות על פשעי מלחמה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן אין התישנות
ישראל,
ירושלים,
26/06/04 16:08
|
על פשעי מלחמה לכן היה רצוי שתסגיר את עצמך וחבריך לבית הדין הזה על רצח ילדים, מתנחלים,וחיילים בלינצים והתעללות בגופות כל אלו לא נחשבים כנראה בעינך או בית הדין בהאג שכנראה כמוך תומך בפשעי מלחמה אלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי, רגוע בליסבואה?
דרוש רופא,
ישראל אהובתי,
26/06/04 14:23
|
ידע כל רוצח מתועב פלסטיני ותומכיו מאירופה ומישראל שרצח אזרחים חפים מפשע הוא פשע מלחמה פר אקסלנס ובאבו אבוהא פשע מלחמה. על כך אין מחלוקות ואין צורך לבדוק את העניין בבית הדין בהאג. משום שבית הדין יבחר לשלוח צפצוף ארוך על חיי האזרחים במדינת ישראל, מן הראוי שמדינת ישראל תעביר את המסר הבא: ידע כל פלסטיני רוצח בזוי ושפל שחיי אדם בישראל שווים בעיניו כקליפת השום, שאזרחי ישראל ידאגו קודם לחייהם ולחייהם בלבד! שחייהם קודמים בעינינו לכל חיים אחרים ולכל איכות חיים מכל סוג שהוא. מאחר ששום אירופי ’שותה נפט על הבוקר’ ושום שמאלני ישראלי ששכח את ’לא תרצח’ לא יטרח לספר לו שמדובר בפשעי מלחמה הרינו להודיע לו שעל פשעי מלחמה אלו אנו עומדים לנקוט את כל האמצעים שאנו רואים לנכון על מנת להגן על חיי אזרחינו וזה כולל בניית גדר היכן שיתחשק לנו כולל תעלת תנינים ממזרח לה, סיכולים ממוקדים, הרס בתים, מחסומים בכל שביל ודרך עפר שיראו לנו וטיפול תקיף בחוליגנים שהורסים את הגדר. ולבית הדין בהאג והמנסים להפחיד אותנו מפניו, לכו שתו מהים של עזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למי שלא תהייה
דרור,
צפון הארץ.,
26/06/04 14:05
|
אתה חתיכת אפס מאופס! אוי לעם ישראל שאלה הם בניו. ריסוק ריקמת חייהם של הפלסטינים? ומה עם ריסוק חייהם ועתידם של תינוקות ונשים חפים מכל פשע שנרצחו באכזריות ולפעמים תוך כדי וידוא הריגה ע''י חלאות פרימיטביים שהדבר היחיד שמניע אותם בחיים הוא רצח יהודים בשם אללה? על אילו פשעי מלחמה אתה מדבר בכלל? אין גבול לטמטום ולתבוסתנות.... אין לי מילים לתאר עד כמה אני שונא יצורים כמוך...אתה ושכמותך גרועים יותר בעיניי מהמנוולים הפלסטינים שאתה מנסה להגן עליהם. לך לפלסטין - קאפו! יהודונאצי שכמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב את?....
Syndrom,
26/06/04 13:44
|
|
 |
כמה נחמד...
ארז,
26/06/04 01:09
|
לשבת בפורטוגל הרחוקה והנעימה, לצפות במשחקי היורו, ולקונן מרה על גורלם של הפלסטינאים התמימים. את לא היית צריכה לשחק ''רולטת אוטובוסים'', בני משפחתך לא היו נתונים יום יום לסכנה שאולי לא ישובו הביתה... ממרחק קל להאשים את ישראל ב''פשעי מלחמה'', כי את לא תשלמי את מחיר הפסקת אותם ''פשעים''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטמטום פשע נגד האנושות
ל"ת
מומו,
25/06/04 23:41
|
|
 |
צודק בהחלט - אין התיישנות
יריב,
25/06/04 15:43
|
צודק בהחלט - אין התיישנות על פשעי מלחמה: רצח המוני באוטובוסים, רצח משפחות בדרכן הביתה (כן כן, גם ''מתנחלים'' אסור לרצוח), חדירה לבתים והרג תינוקות בשנתם (שלהבת פס לדוגמא), מחיקת משפחות שלמות (מסעדת מקסים כדוגמא אחת מני רבים).
המון פשעי מלחמה ביצעו החברים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תתכונן להפגנה מחר
נחום,
25/06/04 15:40
|
מחר יש הפגנה בעד כלבי האמסטאף. אתה בטח צריך להתכונן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
האירופאים תמכו בישראל מהפחד
חץ,
תל אביב,
25/06/04 14:42
|
שביה''ד הבינלאומי יתחיל לפשפש בענייניהם בקולוניות לשעבר. מסקנה בעיני האירופאים אנחנו מדינה קולוניאלית כמו רוב מדינות מערב אירופה, כמו רוסיה וארה''ב. מסקנה בעייתית-או שאתה קולוניה של או שאתה קולוניאליסט.אני מקווה שאנחנו לא נגיע לביצוע עבירות פליליות כמו של בלגיה בזאיר בשם המלך לאופולד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לוקחים לפלשתינים את הזכויות !!
גרשון,
25/06/04 14:23
|
הזכות לגנוב רכבים וציוד חקלאי, להבריח סחורות גנובות, לעזור לעולם התחתון, לפגוע באזרחים ישראלים (ראו מקרה הרכב שברח מהמשטרה בשבוע שעבר ...)
ומעל הכל - הזכות לרצוח !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
וההצגה מהאג נמשכת!!!!
ההצגה,
ממשיכה,
25/06/04 14:23
|
ה''שופטים'' בהאג שמעו רק צד אחד של הסיכסוך. ה''שופטים'' של האג- עוד לפני ה''משפט'', היו פרו-פלסטינים לכל דבר. ההצגה האירופאית מהאג ממשיכה!!!! ב-9 או ב-10 ביולי- נפתח החלק השני של ההצגה האנטישמית והאנטי-ישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Anti Israeli is not antisemism
ל"ת
correction,
26/06/04 15:43
|
|
 |
ביה''ד אינו
כלנית,
25/06/04 20:42
|
יתכן וביה''ד הבינלאומי בהאג אינו אובייקטיבי. יחד עם זאת, זהו לא בי''ד אירופאי. זהו בינ''ל בינלאומי, הכפוף למוסדות האו''ם והרכב השופטים כולל נציגי מדינות מכל רחבי הגלובוס. אז לפני שמישהו מהקוראים חורץ דיעה על תיפקודו, כדאי שירחיב קצת את ידיעותיו באופן עובדתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואללה?! נשיא בית הדין הוא סיני
פונס הזכרן,
26/06/04 16:39
|
בן לאומה שרצחה בעינויים עשרות מיליונים, טבחה אלפי סטודנטים שוחרי חופש בכיכר טיאננאמן, מפרה זכויות אדם בהיקף עצום, כובשת מדינות ומבצעת טרנספר והתנחלות כמו בטיבט -והוא יאמר לישראל הזעירה בשטחה שאסור לה לבנות גדר?
לך תפגין בעד כלבי האמסטף. יהודי מבולבל שכמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. זוכרים : אום שמום. !!!!
ליאת,
צפון,
25/06/04 17:17
|
לא לשכוח. מאז קום המדינה מגנים אותנו ויוצאים נגדנו. אז לא מזיק שאז היה בן אדם אמיץ שהעז להביע דעתו בקול רם ולהנחיל לנו את המשפו '' אום שמם''. לא לשכוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
למה הם חושבים אותנו
צביקה,
25/06/04 14:20
|
מה בוער למשרד החוץ לפרסם את ההודעה הזו ביום שישי אחה''צ הם מנסים להשכיח מאיתנו את פרשת האי היווני אל תתפלאו אם במשך השבוע נהיה עדים לפעולות הסחה שונות כמו פעולות בלבנון. או פעולות במישור הפלסטינאי לחיוב או לשלילה. הכל כשר המטרה מקדשת את האמצעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תגיב שאתה מסטול
ל"ת
וורמוט,
26/06/04 00:52
|
|
 |
1.
למה הם חושבים אותנו
צביקה החרד,
25/06/04 14:14
|
מה בוער למשרד החוץ לפרסם ביום שישי אחה''צ את ההודעה הזו ? התשובה הם מנסים ליצור בעיה חדשה בכדי שנשכח מפרשת האי היווני אני מניח שעד שתשכח הפרשה הממשלה תבצע פעולות הסחה כמו תקיפה בלבנון. תקיפה או התקדמות במישור הפלסטינאי וכד'
הגב לתגובה זו
|
|