 |
38.
גם פחתבול רוצחים הרגשתי את זה
יובל מימון,
עומר,
12/04/05 17:09
|
הפיתבול קרע אותי אותי אני לא רוצה שזה יקרא למישהא אחר בבקשה אם מישהוא יכול לעשות משהוא אפילו עם יש לכם כלב כזה באמת לא הדגרתי בו הוא כינא בבקשה עם למישהוא יש כלב כזה בבקשה תמסרו אותו הכלב הזה היה מאומן מגיל 3 חודשים תקשיבו לי בבקשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
for the stupid people who hate
mor,
brooklyn,
27/06/04 19:59
|
animal. i can't believe how immature and uneducated you are. once in your lives read books about dogs and other animals then maybe you understand what is it an animal. then talk about them. and please read 35 and 36 they smarter than all of you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הגיע הזמן שאנשים יפסיקו להאשים
vic toy,
חיפה,
27/06/04 17:34
|
אחרים במעשיהם הם!!! מה זה לעזאזל מסוכן??? אמסטף?? פיטבול?? רוטווילר?? למה?? כי כיום משתמשים בהם ככלבי תקיפה בכל מיני ענפי תעשייה?? זה לא מגדיר את מהותו של הכלב כלל וכלל!!! כלב לא נולד תוקפני או רגוע, טורף וצייד או סתם אחד שרובץ בשמש...כל כלב מחונך להיות מה שהוא או ע''י בני אדם או ע''י החיים (בטבע/רחוב)!! פעם גם פודל היה כלב תקיפה, הוא היה כלב שאיתו יצאו למסעות צייד, הוא היה אגרסיבי ואלים ומה עכשיו??? האם באמת יש מישהו כיום שמפחד מפודל??? מהדבר המצחיק והמקורזל שניראה כמו בובה??? אז עכשיו אף אחד לא זוכר/לא יודע שפודל הוא כלב מסוכן!!! זה רק מוכיח שכלב לא נולד לשרת מטרה זו או אחרת, אלה אנחנו שמחנכים אותם להיות מה שהם בסופו של דבר!!! במקרה כזה גם מפינצ'ר אפשר לפחד... בואו פשוט נהרוג את כל בעלי החיים וזהו??!! אולי ככה סוף סוף נתחיל להאשים את מי שאשם באמת - אנחנו (הבעלים)!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אהבה לבעלי חיים תפתור אלימות
אור,
גוש דן,
27/06/04 09:49
|
אהבה גם לבעלי חיים תפתור אלימות מצדם וגם ההפך מי שמגדל כלבים המשפחה בריאה יותר,ושמחה יותר אסור לגרום כזה עוול לבעלי החיים, להעניש בני אדם על ההתיחסות לבעלי החיים ובכל יבוא גם הפתרון לכלבים אלימים חינוך...תחילה לבני אדם ..!!!!!!!!!!
יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לאורנה בנאי
לאורנה,
ירושלים,
26/06/04 23:57
|
|
 |
מה לא הבנת?
יהושוע הפרוע,
על העץ,
18/07/04 20:12
|
בשביל מה הוא צריך להתחתן, הלא בחוק החדש נקבע שכלבים מסוכנים יעוקרו. עקב כך יגאל אמיר לא יוכל לממש את נישואיו והרי זו ברכה לבטלה. שימשיך לעשות ביד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצלה כלבים חשובים מבני אדם
ל"ת
ירון,
27/06/04 10:11
|
|
 |
33.
כל הכבוד למפגינים!!!
ל"ת
שרון,
26/06/04 23:16
|
|
 |
ל-ל''ת?????????..
מי זה ל''ת??????,
08/06/06 18:53
|
כל הזמן אני ניכנסת לפורומים ורואה את ''ל''ת מגיב!!!...מי אתה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שטחים? פתוחים?
שמאלן נאור,
26/06/04 23:12
|
אורנה חביבה לא רק כלבים צריכים שטח מחיה, אלא גם בני אדם. אז מי עדיף? מצד שני אם לא תפני מתנחלים מבתיהם, אולי יהיו לך מספיק שטחים לכלביך האהובים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
יש בחוק משהו-אם כי לא במדויק!
אבי,
נהריה,
26/06/04 23:08
|
אני תושב העיר נהריה בצפון , ויכול לאמר שיש הזנחה ורשלנות מצד הרשות שלי כאן. הדבר מתבטא בכך שכלבים רבים מסתובבים חופשי ללא השגחה ולאיש לא איכפת. לפני שבועיים תקף כלב את ביתי בת ה 4 ,ליד הים בנהריה בזמן שטיילה עם אחיותיה ואימי ,והיפילה אפיים ארצה......בנס ובעזרת עוברי אורח שגרשוהו לא קרה גרוע יותר. אני רוצה להמחיש את הסכנה,ולאמר שהחוק בכנסת אולי טוב במידה מסוימת להרתעה....אבל זה לא מספיק. דרוש לאכוף משמעת על בעלי כלבים מפירי חוק שכאלה....דינה של עברה כזו הוא חמור ועל בעלי כלבים כאלה לשאת בדין פלילי והרתעתי תקיף. יש לרשויות סמכות מלאה לאכיפה והן לא עושות די.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל לא אמרת איזה כלב תקף את הי
אברהמי,
27/06/04 09:23
|
הילדה שלך זה יכול להיות כל כלב אתה סתם בחרת עכשיו להאשים את הכלבים ה''מסוכנים'' בתקיפה הזאת כי ככה לימדה אותך העיתונות בשבוע האחרון לידיעתך בחו''ל בוצע פעם ניסוי שנערך על למה ל100 סוגים של כלבים שבדק את הנחמדות של אותם כלבים ואת האופי שלהם האמסטאפים ושאר הכלבים המסוכנים אותם כלבים שהתקשורת הפכה לרוצחים 95% מהם היו מתוקים ונהדרים להפליא כשלשאר סוגי הכלבים שנבדקו עמדו על ממוצע של 77% מהם היו נחמדים ומתוקים להפליא צריך לחוקק חוק כמו בארצות אחרות שרק בעלי רישיון יוכלו לטפל בכלבים מסוג זה ורק אחרי שהכלב עבר בדיקת נחמדות כן ככה קוראים לזה בחו''ל ולא צריך לחזור דינו של גזע שלם בגלל שאסיר לשעבר קנה כלב למטרות תקיפה ולימד אותו לתקוף ואכן הכלב ביצע את מבוקשו אבל על בתו של אותו אסיר לשעבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כלבים - אבל מטופים ואהובים
ענת,
26/06/04 23:02
|
כלב בבית זה נפלא וחוויה גם לילדים הקטנים ולגדולים . אבל - לא כלב אלים, זה לא מתאים לגדול בין אנשים וילדים. צריך סוג של כלב שקט וביתי ובעיקר לטפל בו, לאהוב אותו לשמור עליו ליד הבית. לחנך אותו כפי שצריך ולמנוע זוועה כזו כפי שהיתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אולי נאפשר גם גידול נמרים בבית
אזרח,
26/06/04 22:59
|
לפי הגישה האוילית של המפגינים אולי נאפשר לגדל גם נמרים בבית? גם הם ''בדרך כלל'' לא תוקפים...
חוץ מזה, מה אם כל החתולים המסכנים שהכלבים האלימים הללו טורפים להנאתם?
''אוהבי החיות'' הללו, יורים לעצמם ברגל. בסוף לא יתייחסו אליהם ברצינות גם שתביעותיהם תהיינה צודקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיי אדם קודמים לחיי כלב
אילנה,
רמת-גן,
26/06/04 23:22
|
אני אוהבת בעלי חיים אבל בערבון מוגבל. כל עוד הם לא מסכנים אנשים.הייתי עדה לתקיפה של רוטויילר על כלב פינצ'ר קטן, האשה ניסתה להגן על הפינצ'ר שלה והרימה אותו, הרוטויילר הפיל אותה ושבר לה את אגן הירכיים... אף פעם אין לנו שליטה של 100% על כלב ולא על הבעלים שעבורם-הכלב שלהם חשוב יותר מהאדם הנפגע- לכן צריך את החוק שיאסור גידול כלבים בבתי מגורים! לצבא-כן!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
למה לגדל כלבים שעלולים לפגוע
צביקה,
26/06/04 22:52
|
|
 |
27.
חוק לא חוקי שניתן לבטל
איציק,
תל אביב,
26/06/04 22:38
|
החוק פוגע בחוק יסוד כבוד האדם וחרותו ולכן ניתן לבטלו בפנייה לבג''צ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הצורך החשיפה תקשורתית גבר על
ל"ת
ההגיון,
גול עצמי,
26/06/04 22:37
|
|
 |
25.
רעיון לבעלי הכלבים
חושב,
תל-אביב,
26/06/04 22:35
|
הייתי מאמין לכל דבריהם באם הם עצמם היו יוזמים חוק האומר כי כל כלב ברשות הרבים יהיה עם מחסום לפיו וקשור ברצועה לבעליו. כל עוד לא יזמו חוק כזה ועם עונש מרתיע הרי כל דבריהם הם לא אהבה -לא לחיות ולא לילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אורנה בנאי
שש,
26/06/04 22:26
|
תתחילי לאהוב בני אדם ולא לבלבל את המוח עם בעלי חיים .ועם פסיכולוגיה בגרוש של הולכי על ארבע. הם חיות וחלקם חיות טרף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלבה מאיימת
שונא כלבים,
ראשל''צ,
26/06/04 22:57
|
גם אם רוב הכלבים לא נושכים,אני פוחד מהם. למה אני צריך להרגיש מאוים מחתיכת כלב או כלבה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי
למה ששש,
26/06/04 22:49
|
אין מה לאהוב בבני אדם... תראו לאן הם הביאו אותנו. תראו כמה שנאה אנשים זורעים פה. אלה שבאמת אוהבים בעלי חיים אוהבים גם בני אדם ומתייחסים בכבוד ובחמלה לכל הולך על שניים או ארבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שלא אוהב בעלי חיים
מיצי,
ת''א,
26/06/04 22:44
|
ל א אוהב אנשים, הלוואי והיו עוד הרבה מו אורנה בנאי שכל-כך אוהבים חיות. אנשים מסוגלים לדאוג לעצמם, חיות לא ועולם ללא חיות הוא שואה, כן זו דרך הטבע. אנחנו זקוקים לכלבם וחתולים וזקוקים לעולם שיקבל אותם באהבה ולא בטמטום מוח שאתה מביע כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
חובה לאסור גידו כלבי ציד טרף
בעל כלב,
צפון,
26/06/04 22:22
|
שלום לכולם מי שמכיר כלבים יודע שבגנים שלהם יש את הציד והטרף ואין אצלם הבחנה בזמנים מסוימים בין אדם לחיה .ואת התוצאות ראינו , במדינות מתקדמות אוסרים לגדל כלבים מסוגים אלה . האם לא מספיק אסונות קראו במדינה כתוצאה תקיפות של כלבים אלה הן את בעליהם והן ילדים וזרים . אני כותב דברים אלה כאחד שגידל ומגדל כלבים שונים מילדות ומכיר את אופיים של הכלבים אסור לתת לגדל כלבים כאילו במדינה , איני מדבר על תקיפות של כלבים מצד כלבי צדי שהייתי עד להם . חובה לאסור את גידלום מידית לא רק אמסטף אלא את כל סוגי כלבי הציד והטרף . די לצדקנים נראה אותם שאחד מילדיהם יהיה עד או יותקף על ידי כלב מסוג זה מגדל כלבים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אתה בתור מגדל כלבים
ויקטוריה,
27/06/04 15:23
|
אמור לדעת שגם פודל היה פעם כלב צייד מלכותי.. ועכשיו אף אחד לא זוכר את זה כי הוא הפך לכלב יופי אז אין דבר כזה כלב שמטבעו נולד לצייד או לטרף...!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
blacks and chajchajim
doug,
new york,
26/06/04 22:21
|
own those dogs and other ones who feel inferior, and so they get violent dogs to try to prove a point and to show that they are in control, when in fcat they are nobody just like th blacks here in the usa, the arsim and chajchajim do the same in Israel the dog is only a reflection of their owners
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לעצור את המטומטמים המפגינים
אזרחים שפויים,
ישראל,
26/06/04 22:19
|
הם(ן) גרועים(ות) מהכלבים שלהם(ן) , מפגינים על זכותינו לא להפגע ע''י כלביהם התוקפניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בעלי הכלבים חושפים טימטומם
ל"ת
שונאי טיפשות,
ת''א,
26/06/04 22:13
|
|
 |
לכל ''האינטלגנטים'' של ישראל
יניב,
רמת גן,
27/06/04 11:39
|
לאחר שעברתי על שלל ההודעות הבנתי כי הבעיה היא לא הכלבים אלה תושבי מדינת ישראל שלא זכו לקבל מנות משכל גבוהות אילולא הייתם מסתכלים קצת על עברנו קצת על הסובב את עולמנו הייתם מבינים שאתם טועים ומדברים שטויות לכל שונאי הכלבים גם אני שונא אתכם באותה מידה ואף יותר. יש רק דבר אחד לומר הכלב מרגע היוולדו הינן חיה עירנית,חכמה ,פקחית בעלת לב טוב עד אשר יתעללו בו ירעיבו אותו ויחנכו אותו אחרת שלא כמו שלל בני ישראל אשר תוקפים את ילדותכם בלילות אב שאונס את ביתו-איפה נשמע דבר כזה. ילד בן 13 שרוצח נהג מונית.. אז בנינו מי יותר מסוכן.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
אוהב כלבים, אבל
בועז,
26/06/04 22:08
|
אני לא חושב שמי שמגדל כלב בבית באיזור עירוני באמת אוהב כלבים. הוא\היא רק אוהבים חיית מחמד לצידם. לגדל בעל חיים בתנאים לא טבעיים זו התעללות. כלב דלמטי לדוגמה, רץ בממוצע 50 קילומטר ביום כשהוא נמצא חופשי בטבע, עם החברה שלו. כולנו אוהבים לקבל צומת לב מכלבים או דולפינים, אבל זה מעשה מאוד אנוכי לביית אותם. בנוסף, גם אמסטף *מחונך*, הוא לא תמיד צפוי אחרי גיל 3. בדרך כלל זה מסתיים בתקיפה על חתול, אבל לפעמים גם על ילד קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
היו כ- 500 איש - כל הכבוד!!!!!
ל"ת
מיכל,
26/06/04 21:46
|
|
 |
17.
כלבים מסוכנים
יפה,
ת.א.,
26/06/04 21:39
|
|
 |
16.
אמסטפים ושאר רוצחים על ארבע
דוגי,
ת''א,
26/06/04 21:11
|
חבר'ה - יאללה, תביאו מיץ ורוגליעך ונעשה מסיבת פרידה מהאמסטפים ושאר כלבי הרשע. נמאס לנו, שסוטים מאמצים כלבים שוטים. כלב שלא מסוגל להחזיר אהבה לבעליו והורג את ילדיו, אחת דינו, לביעור. אם אפשר היה היינו מעבירים אותו למיחזור נייר, אבל הוא לא עשוי מנייר. אז, אמור שלום לכלב הרוצח הדפוק שלך וחפש כלב נורמאלי, שלא יהרוג אותנו. האו האו לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוסר הבנה מוחלט לנושא
ל"ת
********,
26/06/04 22:24
|
|
 |
15.
איזה חמוד התינוק של אורנה בנאי
ל"ת
ש,
26/06/04 21:02
|
|
 |
14.
כל הכלבים רוצחים!!!
ל"ת
ערן,
מרכז,
26/06/04 21:00
|
|
 |
אתה עלוב נפש !!!
ל"ת
שלי,
26/06/04 22:36
|
|
 |
אתה שפויי?!?!
ל"ת
אלדד,
26/06/04 21:15
|
|
 |
אתה שפויי?!?!
ל"ת
אלדד,
26/06/04 21:15
|
|
 |
טיפש
מיצי,
חיפה,
26/06/04 22:48
|
אני קוראת ומזדעזעת המתגובות הפרייביות למה אם בן אדם רוצח לא כל בני האדם הם רוצחים בנתיים היה מקרה של הרוצח מהקיבוץ שהסתבר שבילדותו התעלל בחתולים והרג אותם וכשגדל רצח בן-אדם ורק בגלל רצח החתולים עלו על המקרה אז מי רוצח כאן.??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אין זכות קיום לכלבים בעולמנו!!
ל"ת
גלעד,
צפון,
26/06/04 20:58
|
|
 |
גם למפגינים(ות) אין זכות קיום
ל"ת
התומכים בגלעד,
תל-אביב,
26/06/04 22:24
|
|
 |
גם לבעלי(ות) הכלבים אין זכות
ל"ת
שפויים,
ישראל,
05/07/04 01:39
|
|
 |
לגלעד 13 חובה !
מי,
תל אביב,
27/06/04 00:44
|
גילעד תעשה לכל השפויים בעם ,מגדלי האמסטפים טובה גדולה ותצבע את עצמך בכחול וגש לים ! תאמין לי אתה תצא הרבה הרבה יותר מפוקח מהמים ( רק להזכיר אין מצילים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוכר את דובי דובי דוברמן
תרגע,
26/06/04 21:40
|
לא יודע בין כמה רוב המגיבים כאן אבל לותיקים והמבוגרים יותר בטח זה יהיה מוכר. זוכרים את דובי דובי דוברמן אין כמוהו ח'ברמן. זוכרים את התוכנית של הדוברמן(כביכול כלב מסוכן) עם הילדים,שלימד ילדים קטנים חוקי תנועה. איפה התוכניות כמו של פעם, שלימדו ילדים שכלבים הם הידידים הכי טובים שלנו.ודובי הדוברמן היה גיבור וחלום של כל ילד לכלב כזה. היום הכלבים הם אויבי העם וילדים שונאים\מפחדים מפניהם,איפה היינו ולאיפה הגענו,עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני זוכר את דובי
אבי,
ראשל''צ,
26/06/04 22:34
|
תגיד לי ,כמה כלבי דוברמן נחמדים אתה מכיר? אני לא מכיר כאלה וזה כלב רע!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוכר את דובי דובי דוברמן
תרגע,
26/06/04 21:38
|
לא יודע בין כמה רוב המגיבים כאן אבל לותיקים והמבוגרים יותר בטח זה יהיה מוכר. זוכרים את דובי דובי דוברמן אין כמוהו ח'ברמן. זוכרים את התוכנית של הדוברמן(כביכול כלב מסוכן) עם הילדים,שלימד ילדים קטנים חוקי תנועה. איפה התוכניות כמו של פעם, שלימדו ילדים שכלבים הם הידידים הכי טובים שלנו.ודובי הדוברמן היה גיבור וחלום של כל ילד לכלב כזה. היום הכלבים הם אויבי העם וילדים שונאים\מפחדים מפניהם,איפה היינו ולאיפה הגענו,עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כבר פעם שנייה שאני קוראת את
אור,
26/06/04 21:03
|
זה. נראה לי שזה איזה חולה רוח שנכנס לכתבות על כלבים וכותב שאין להם זכות קיום..
לשלוותא דחוף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לאנשים כמוך!!
ל"ת
שלי,
26/06/04 22:37
|
|
 |
לאנשים כמוך אין זכות
טל,
הרצליה,
26/06/04 22:49
|
|
 |
12.
ל10 - השקרים שלך הם פשוט בושה
הגיון,
26/06/04 20:54
|
בתור מישהוא שיודע טיפה מה המצב בצער בעלי חיים - בתור מישהוא שאחותו עבדה במשך יותר משנתיים בצב''ח וקיבל ממנה דיווחים כל יום, אני יכול להגיד לך שצב''ח מתקיים בעוני אדיר - אין להם כסף לאוכל ולחיסונים - הם בקושי מצליחים להחזיק את הכלבים שיש להם שמה ואם הם יכניסו עוד כלבים כל הכלבים ימותו מרעב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיברתי על ''תנו לחיות לחיות''
יואב,
תל אביב,
26/06/04 22:10
|
כדאי שתקראו היטב לפני שאתם מגיבים. צב''ח אכן נמצאים במצב קשה. אני באתי בטענות לאגודת ''תנו לחיות לחיות'', שהם, אכן, רודפי פרסום, והכלביה שלהם כמעט ריקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון! הם מתקיימים רק מתרומות..
אור,
26/06/04 21:31
|
וכל העובדים שם מתנדבים מקסימים שמקיעים מזמנם החופשי למען בע''ח..
מה שכן, באמת צריך למצוא פתרון לכל אותם הכלבים שאנשים מוצאים וצע''ח מסרבת לקבל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הענשת כלבים היא דבר אדיוטי
הגיון,
רחובות,
26/06/04 20:48
|
זה שקול ללהעניש סכין של בן אדם שרצח בדקירות - המדינה צריכה לטפל באדיוטים שקונים כלבים ומאמנים אותם לתקיפה לא בבעלים . חוץ מזה - אפשר להפוך את רוב הכלבים לכלבי תקיפה - זה לא משהוא מיוחד לאמסטפים - כלבי זאב יכולים להרוג בן אדם בקלות אם הם רק מקבלים את האימון הדרוש - כמו זהאמסטפים מקבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה בגדול
מגדל כלבים,
צפון,
26/06/04 22:26
|
זה בגנים של כלבים אילו התקיפה , בדיוק כמו גור חתולים שנולד ורואה כלב כבר משמיע קולות להפחיד את הכלב ומגן על עצמו , מי לימד אותו הרי רק פקח את עיניו , נכון זה בגנים שלו. כך עם כלבי הציד והטרף אתה יכול קצת לאלף אותם אבל את אופיים לא תשנה לעולם ותמיד תהיה סכנה שיקוף אותך או זרים , תילמד קצת על כלבים יש חופש כעת . מגדל כלבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
לא פלא שההפגנה הייתה בשבת
יואב,
תל אביב,
26/06/04 20:46
|
האנשים האלה, שכחו כנראה את ההבדל בין בני אדם וכלבים. גם לי יש כלבה, וגם אני אוהב כלבים, מאד. אבל אני אוהב בני אדם יותר. יש גזעי כלבים, כמו האמסטרף והפיטבול, שטופחו במשך שנים על מנת שיהיו כלבי תקיפה אכזריים. איך אמר מאיר עוזיאל? ''אני חושד בכל אוהב כלבים שאוהב דווקא כלבים גזעיים''. ולגבי ''תנו לחיות לחיות'': האגודה הזאת רודפת פרסום, אך נמנעת מעשרה אמיתית לכלבים עזובים. הכלבייה שלהם ריקה, אבל הם מסרבים לקבל כלבים עזובים ושולחים אותם למיתה, כיוון שהם רוצים לאפשר לכלבים שלהם ''חיים נוחים''. כך אמרו לנו כשהבאנו חמישה כלבים עזובים שמישהו, כנראה אדם ללא לב, זרק בחצר שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
נא לקרוא- חשוב!!!!!!!!!!!!!!!!
חווה,
חולון,
26/06/04 20:46
|
היום הייתי בע''מ וראיתי שני ערסים שהגיעו עם ערס והסתובבו איתו (כמובן שבלי מחסום וכלום ליד המון ילדים).
פצתאום, שני הערסים פוגשים בשני ערסים אחרים עם כלב (וכאלה לא חסרים בחוף חולון), ואחד הערסים מתחיל לעצבן את הכלב שלו:''יאללה, תראו לו מי זה, תנבח, תנבח''...
הערס הזה, מחנך את כלבו לאלימות ועצבנות ומחר שהכלב הזה ינשך מישהו כפי שהוא חונך כל חייו, יאשימו אותו ואף ירדימו אותו..
ואני שואלת, האם אנחנו עד כדי כך אטומים!??????
לצערי- אני יודעת את התשובה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
זה באמת משנה?
עידו,
26/06/04 20:45
|
זה באמת משנה שאוסרים על אחזקה של גזעים מסויימים? האם מישהו שבא לקנות כלב כחיית מחמד חייב דווקא לקנות את אחד מהגזעים שפוטנציאל האלימות שלהם יותר גבוה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין דבר כזה
אלדד,
26/06/04 20:57
|
אין דבר כזה גזעים יותר מסוכנים מאחרים. ד''ר קישון התארח באחד הפורומים והסביר זאת וכל וטרינר אחר בעולם יסביר זאת. אין לאמסטף או פיטבול יצר אלים. הגזעים האלו אם מחנכים אותם לאגרסיביות יפנו זאת כלבי בעלי חיים לא בני-אדם. ואם יחנכו אותם אנשים שפויים יוכלו לחיות עם חתולים תוכים כלבים בלי בעיה(כמו אצלי ועוד אלפים אחרים). אמסטפים שלי ושל חברים שאני מכיר כבר בני 10+והם הכי חמודים שיש.אין גזעים מסוכנים יש אנשים טיפשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
העתונאי מזדהה עם בעלי הכלבים
דוד,
פריז,
26/06/04 20:33
|
העיתונאי בחר באופן ברור לאורך כל הכתבה לבטא את עמדתם האינטרסנטית של בעלי הכלבים. אופן בניית הכתבה (צטוט אחרים) והטיעונים המופרכים שבה נועד לגרום לקורא לשכוח מי הקורבן האמיתי בסוגיה זאת. כאן בפריז, מקובל להתלונן נגד בכירי העתונאים הצרפתים שהם מעלימים מהציבור באופן דומה, מי הקורבן האמיתי בסכסוך הישראלי-ערבי. במקרה שלהם אנחנו קוראים לזה עתונאות טוטליטרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיתונאי אנושי ואמיתי כל הכבוד
שחר,
נהריה,
26/06/04 22:53
|
כי כל מי שבינה לו יודע שהכלבים כאן מסכנים ולא אשמים שחינכו אותם לרצוח זה מוכיח שרק האנשים אשמים. זכותו של עיתונאי לכתוב את דעתו כפי שכתב מדיני ותב מה שהוא רוצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת... מה זה קשור עכשיו?
ל"ת
אוף,
26/06/04 20:47
|
|
 |
6.
גנים של רוצח?
רזי,
רחובות,
26/06/04 20:31
|
|
 |
ל-6: אתה לא חכם ב מיוחד!
וסי,
26/06/04 20:37
|
אורנה בנאי- את גדולה ואחת ויחידה. תמשיכי כך! את נפלאה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורנה בנאי רוצה פירסום
מגדל כלבים,
צפון,
26/06/04 22:29
|
אורנה בנאי שחקנ ית ורוצה פירסום שתשחרר את הכלב שלה ליד אמסטף ואחר תביע את דעתה ? זה קל הגיד כלבים מסכנים , אבל מי שמכיר את הגזעים האילו יודע שאיל רוצחים על 4 ואסור לגדל אותם בשום אופן מגדל כלבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורנה אמיתית
בובי,
תל-אביב,
27/06/04 00:12
|
ומקסימה היא לא צריכה פרסום כי גם אם תלך לסופר יצלמו אותה, היא הכי מוכשרת בתחום המקצועי ולוחמת אמיתית למען בעלי חיים אורנה אל תשימי לב לכל התגובות של הפרימיטיבייים הם מספיק מסכנים שהם צריכים לחיות עם עצמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארנה בנאי צריכה פרסום??
מיכל,
מרכז,
26/06/04 23:33
|
בחורה מוכשרת שהוכיחה את עצמה מעל ומעבר. אתה נמנה עם המון בור וחסר יידע. מי אתה ומה אתה יודע??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אותי - כואבת לי הבטן
נו באמת...,
26/06/04 22:58
|
קודם כל חסר ידע שכמותך הכלבה שלה הייתה איתה בהפגנה והסתובבה חופשי ליד עשרות פיטבולים ואמסטפים ורוטוויילרים שהיו בהפגנה וראה זה פלא לכלבה שלום ושלווה ואהבה עד אין קץ!!! ועכשיו לשאלת השאלות - אתה באמת חושב שאורנה בנאי (ג'ודי ניר מוזס,מרכבה,לימור,חממי ועוד ועוד...) צריכה פרסום??? אוי זה כל כך פתטי,אני צוחקת בלי הפסק...תודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
בני אדם קודמים לכלבים -
זעקי ארץ אהובה,
26/06/04 20:14
|
נקודה סוף פסוק. לעתים נדמה שה''איכפתניקים'' הללו איבדו כל קנה מידה. גם אני אוהבת כלבים, וגידלתי כמה מהם אבל לעולם לא הצבתי אותם מעל לבני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל5 !!
בני,
27/06/04 00:31
|
צר לי עליך ! ולשכנע אותך זה לא המקום וכניראה שאין מקום! אבל תעשי ל טובה לכי ותיראי את הסרט כוכב הקופים ותנסי להבין למרות שזה קשה לך את המונח עליונות וכן עליונות האדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה קשור אדיוטית???
אור,
26/06/04 20:35
|
אף אחד לא מדבר על העמדת זן אחד נגד השני. גם כלבים וגם אנשים יכולים לחיות ביחיד אם הבעלים של הכלבים יחנכו אותם כמו שצריך. וחוץ מזה, מי אמר שצריך להעמיד תמיד בנ''א מעל חיות?? מי מת ועשה את בנ''א הזן העליון בעותר??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
עוד דבר, סיגריות הרגו הרבה יות
רון,
26/06/04 20:04
|
קודם תוציאו את הסיגריות מחוץ לחוק, אחר כך תבואו בטענות לכלבים המסכנים שאפילו לא מבינים למה נוטשים אותם כעת או הורגים אותם (רוצחים אותם ללא משפט אם תרצו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i'm with u.
ל"ת
mor,
brooklyn,
27/06/04 19:50
|
|
 |
לא דברי חוכמה
עידו,
26/06/04 20:42
|
נו, באמת. הסיגריה הורגת את הבן-אדם מבחירה שלו. אני יכול לשלוט על לקיחת סיגריה, לא על כלב שבא לתקוף אותי. אני יכול ללכת ממקום אפוף עשן, לא לברוח מכלב ששם לו למטרה (רגעית אמנם) לנשוך אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל עידו
רון,
26/06/04 21:30
|
רק רציתי ל המחיש לך ש אנחנו רוצחים את עצמנו במינון גבוה בהרבה מכלבים, ולא רק ע''י סגריות. דרך אגב אחוז גבוה ממוות הוא מעשון פסיבי !!! אנשים שכלל לא מעשנים בעצמם. אבל לעצם העניין בוא נקח רוצחים, סכנה גדולה יותר שתהרג ע''י אדם אחר מאשר ע''י כלב. אם בתאונה או ברצח תוך כדי איזה שוד או משהו. כלב שנושך למוות הוא דבר מאוד נדיר תסכים איתי .. נעשה פה עליהום לא פיר כלפי בעלי חיים שבדרך כלל הם ידידינו יותר מאשר בני מינינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צצצצ
חכם,
ישראל,
26/06/04 20:41
|
|
 |
כ''כ צודק!! מדינה אטומה!
ל"ת
קרן,
26/06/04 20:36
|
|
 |
3.
היו שם בסה''כ 100 איש !!
רז,
26/06/04 20:02
|
למה לכתוב כותרת שאינה משקפת את המציאות. חוצפה!!! היו שם בסה''כ 100 בעלי כלבים. זה כשלון צורב להפגנה המטופשת הזאת. הגיע הזמן שבעלי הכלבים הסהרוריים האלה יבינו שערך חיי אדם גדול מהשיקול בשימור הגזע המפלצתי הזה של האמסטפים. ולאורנה בנאי: נמאסת כבר. תפסיקי לחפש כותרות בכוח. את מתחילה להיות פאתטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
מגדל כלבים,
צפון,
26/06/04 22:34
|
די לגדל חיות טרף שיסכנו את ילדינו מגדל כלבים אולי אורנה בנאי , החמודה תגדל גם אמסטף , או רוטווילר קטן וחמוד ונשמע אותה לאחר חודש ? מגדל כלבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
400 איש בהפגנה!!!
דדי,
ת''א,
26/06/04 20:34
|
לפי מספר החתימות והפרטים שקיבלנו היו כ400-500 בהפגנה!!! אז מי אתה בכלל ומה שונא חיות כמוך עשה בהפגנה הזו? אתה ארגנת הפגנה כזו ביומיים? אתה שילמת מכיסך הפרטי אלפי שקלים? שב בשקט ותתחבא מאחורי הכותרות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדדי היקר
מירב,
תל אביב,
27/06/04 00:33
|
|
 |
דדי צודק
פלפלת,
26/06/04 23:26
|
דדי אני לא רק תומכת בך אלא גם בהפגנה, נמנע ממני מלהגיע היום מפאת מבחן חשוב אך אם יארגנו שוב הפגנה אני אהיה הראשונה להתייצב (ואחיותיי גם) אז אתה יכול להוסיף אותנו גם לרשימה הזו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
מן,
מדבר,
26/06/04 20:42
|
|
 |
maybe you should donate money
mor,
brooklyn,
27/06/04 19:49
|
its about time that something good happening to animals in israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא רק משקר,אתה גם בנאדם
אהבת חי= אדםטוב,
26/06/04 20:28
|
|
 |
2.
הרבה יותר אנשים רצחו מכלבים ..
רון,
26/06/04 20:01
|
ואני לא זוכר חוק נגד בני אדם באופן כללי. מקרי נשיכה למוות ע''י כלבים הוא שולי וזעום לעומת אלימות ורצח ע''י בני אדם. על פי כך כל אדם ברחוב הוא רוצח מהלך בפוטנציה . . . . מקרה מצער ביותר אבל התגובה מטופשת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רון צודק בהחלט!!!!
ל"ת
פלפלת,
26/06/04 23:26
|
|
 |
אל תשווה ואל תשנה נושא
מגדל כלבים,
צפון,
26/06/04 22:32
|
כלבי ציד מטיבעם רוצחים כנ''ל לגבי כלבי טרף , אל תשווה לגבי בני אדם . כלבים אילו גודלו לצורך רצח בלבד ובהיום באים אנשים לנסות להפוך אותם לפודלים , מצחיק . על זה נאמר '' היהפוך כושי עורו '' אל תשווה לבני אדם . מגדל כלבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שתדע
ויקטוריה,
חיפה,
27/06/04 14:24
|
פודל היה כלב צייד מלכותי עד שהחליטו לעשות ממנו חיית שעשועים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שיעשו כמו באירופה ובארה''ב
אבנר,
חולון,
26/06/04 19:56
|
שמספר מוגבל של מרביעים(נניח מועדון הפיטבול הישראלי)יקבלו רישיון להרביע ולמכור. תוך כדאי הוצאת רישיון ומבחן אופי לבנאדם,ומעקב של עד שנה אחרי הכלב ובעליו(ככה נהוג באירופה ובארה''ב). הכלבים הללו(אמסטף ובולטריר)עברו בהצלחה הכי גדולה מבחני אופי בסביבת אנשים וכלבים. למה ישר להלהם ולהשמיד גזעים,לאט בשיקול דעת אפשר למצוא פיתרון לכל בעיה. איגוד הוטרינרים נגד החוק ואפילו גורמים בתוך משרד החקלאות,מה שאומר שהחוק נוצר בחופזה ע''י צמד ח''כ פופוליסטים. הכותב היה בעל אמסטף(שנפטר בגלל מחלה בגיל 8,ומעולם לא נגע באדם או חיה אחרת)ובעליו של פינצ'רית בת 12 ששלטה באמסטף. ברכה ושלום לכולכם. וכמובן אהבת חי.
הגב לתגובה זו
|
|