 |
59.
חיסולים. הרי באו מכורח מציאות?
לא משימחה!,
28/06/04 10:11
|
מה יותר פוגע ביהודים? טרור או התבוללות?! האחד פיזי והאחד בזהות העצמית. להתמודד נכון עם שניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
ה''רבנים'' רפורמים בארה''ב
חילוני שמכיר את,
28/06/04 09:46
|
אני מכיר אישית ''רבנים'' רפורמים וקונסרבטיבים בארה''ב. אני אמנם חילוני אך אני יודע מה זה יהודי. רבים מ''רבנים'' אלה הם יהודים כמו שאני רקדן באלט. זה ממש יכול היה להיות בדיחה מצחיקה אילולא זה היה כה עגום. הם כלם חצי נוצרים, ולכל המאוחר צאצאיהם יהיו נוצרים גמורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
תת-רמה וחוסר אחריות
למה מחייכים??,
28/06/04 01:26
|
טומי מעורב כל יום באיזה סקנדל. מרוב סקנדלים לא רואים עשיה מועילה. סקנדל ארבל ונפילה בפח בעניין היועץ לשעבר, בן-יאיר. סקנדל מינויים פוליטיים שהוא מעורב בו עם פריצקי. שימוש בלכסיקון לא ראוי לתפקיד שר. ואחכ להתנצל עם חיוכים - נדמה שאין זה חיוך התפייסות, אלא לעג לעם שסובל את כל השטויות האלה...ושותק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
בא לי להקיא כבר!!!!!!!!!!!!!
israel,
28/06/04 01:04
|
היהודים הם האויבים הכי גדולים של עצמם. אנחנו לא צריכים אויבים מבחוץ. לא החמאס ולא הפתח. עם שנאה ומילים של אחד לשני קל וחומר של חברי פרלמנט. מה אתם מצפים? כולם ימשיכו לשנוא אותנו גם בארץ וגם בחו''ל. ניצולי שואה משתמשים במילים שהשתמשו כנגדם בשואה. נמאס כבר!!!!! אני גר בחו''ל ומרגיש זיקה גדולה לארץ אבל אחרי שאני קורא מילים כאלו אני מרגיש שבא לי להקיא. קשה לגור בחו''ל ולהתנתק אבל מאידך שקוראים כתבות כאלו אני מעדיף לגור בחו''ל ולשמוע ולראות איזו שחיתות ותת רמה וגועל נפש יש לנו בפרלמנט. גם חברי פרלמנט צריכים מבחנים פסיכומטרים ולצחצח שיניים ולשטוף את הפה לפחות פעמיים ביום. אולי הדברים שיצאו מהפה שלהם יהיו נקיים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הויכוח בין השרים
יוסי,
בני ברק,
27/06/04 20:41
|
לא מתאים צורת הדיבור של השרים המוזכרים, הגיעה הזמן לשנות את תרבות הדיבור בממשלה ובכנסת בכלל, לגבי התוכן היו צריכים לחוקק חוק בישראל בעניני הדת, כדי שיהיה אחיד לכולם בארץ ובעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
משתלחים בסילבן כי הוא מטוניס
שרה,
27/06/04 20:30
|
|
 |
לא, משתלחים בו כי הוא אדיוט
עודד, אוז,
28/06/04 08:42
|
זה לא קצת מטומטם לקרוא ליהודי אנטישמי? שלא נדבר על חוסר הטאקט? כמו לפיד גם אני דור לניצולי שואה, ו''אנטישם'', ''נאצי'', ו''שונא יהודים'' אלו הקללות הכי גרועות עבורי. אנשים שלא עברו את השואה, שלא יודעים מה קרה ומי היה נגד מי, משמתמשים בקללות האלה נגד אנשים שכן היו שם כאילו זה כלום. להם באמת לא איכפת, כי להם לא קרה כלום בזמן השואה, הם לא מבינים את חומרת מה שהם אומרים. אבל אם משהו יקרא להם ''מנגליסטים'', ''אינדיאנים'', ''סוברואידים'' - וואה וואה איזה צעקות יקימו.
אנשים אלו הם את, שרה, הפלסטינים, נוצרים, מוסלמים, שונאי ישראל שמשווים את דמוקרטיית ישראל לדיקטטורה הנאצית, ועוד כל מיני אנשים ''טובים''. אם הייתי לפיד, לא הייתי מסתפק במילה העדינה ''גזען''. עם הכרס והבורקס ביד הייתי מזנק עליו מעבר לשולחן ומחטיף לו סטירה. או שהייתי תובע אותו למען יראו וייראו. וחלאס לשחק את הקורבן. גם אני יכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשרה
ספרדי גאה,
כ,
27/06/04 21:14
|
לשרה את כמו כל אחינו הספרדים יש לך רגשי נחיתןת כניראה בגלל שאין לך השכלה שאצלנו הספרדים זה לא חשוב כדי שתישתחררי מרגשי הנחיתות שלך ותפסיקי להאשים את האשכנזים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
סטיב,מלך.טומי צהוב פופוליסט
ל"ת
תמר,
27/06/04 20:26
|
|
 |
52.
טומי,אתה רק מיחצ''ן את ש''ס....
שולמית,
הויז,
27/06/04 20:25
|
מפלגתך מושתת על שנאת חרדים. גם כשאין הדבר פוגע בנו החילוניים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שר ניצול שואה מכנה שר אנטישמי?
אמיר,
רעננה,
27/06/04 20:23
|
גם מציג עצמו כניצול שואה לפני הכל וגם קורא לשר בישיבת ממשלה ''אנטישמי''??? תתבייש לך טומי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
סלבן צודק!לפיד פרובוקטור צהוב
רון,
27/06/04 20:22
|
ושה.מפלגה שמושתת על שנאה וניצול שואה שקורא לשר במששלה אנטישמי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
למה הם חושבים כך???
עליזה,
דרום,
27/06/04 17:54
|
יהודי העולם לא מבינים או לא מאמינים שפה בישראל רוצים לסיים את הבעיות עם הפלשתינים???? אנחנו מאוד רוצים פתרון הם הפלשתינים לא רוצים פתרון. הפתרון חייב להיות ללא שפיכות דמים וזו לא האידיאולוגיה של הפלשתינים לצערנו. הם במחשבה שרק בכוח ולא במוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
YAHDOT WONDERFUL, NOT TO USE
ל"ת
BY POLITICIANS,
27/06/04 17:49
|
|
 |
47.
6 מיליון רפורמים התנצרו בארה''ב
בנצי-א,
27/06/04 17:48
|
מאז השואה !!! ביניהם קרי מועמד לנשיאות רפורמיזם תונל שדרכו עוברים לנצרות לפיד מת לראות פה עוד מדינה מוסמים הנוצרים הוברחו מארץ על ידי מוסלמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכה
ספרדי,
מ,
27/06/04 19:15
|
את דתי אוכל חינם מה את חושב שהמוסלמים לא יסלקו אותך מהארץ. רק שאלה של זמן וגם כל היהודים יסולקו. את בטח יושב בארהב בגלל זה לא איכפת לך זה שיש אלפי ערבים בארץ אותך לא מדאיג בכלל לן יש דאגות אחרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
טומי לפיד גזען ושונא יהודים
איש יהודי,
27/06/04 17:36
|
כאן טומי לפיד שר המשפטים של מדינת ישראל מודה שהוא גזען ושונא יהודים חרדים אנו דורשים מהפכה וששינוי המושחתת תלך הביתה מה היא מחנכת לשנאת ישראל ואהבת גוים מרצחים שפלים לכו הביתה !חבורת מושחתים בגיבוי ביהמ''ש העליון בשבתו כבג''ץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפלגה לגיטימית וציונית
הדת אופיום לעם,
28/06/04 09:03
|
שינוי קיבלה מנדטים בהצבעה דמוקרטית, כלומר ציבור רחב תומך בדעותיה. מי אתה שתשלח אותה הביתה. למה מחנכים החרדים? לטפיליזם, פרזיטיות, שנאת הציונות והמדינה, מרד מיסים, אי שרות בצבא או שרות לאומי, שנאת הזרים, כפית אורח חיים דתי על הציבור הרחב, סחיטת כספי ציבור ההשחתת מידות ציבוריות. ואתה קורא להם מושחתים למפלגה הכי נקיה בכנסת? כמעט כל שרי ש''ס היו, הנם או יהיו בחקירה. שרי אגודה כשהיו בשלטון דאגו אך ורק לכספים יחודיים ולעזעל המדינה. איך אתה מעז בכלל לדבר בגנות שינוי? אתה חי כאן רק בגלל החילונים והליברליזם שלהם וגם בזכות בית המשפט העליון. אם זה היה תלוי בי כבר מזמן הייתם כולכם מחפשים את קרוביכם בין ''הגויים'' (ביטוי של גזענות יהודית טהורה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש חרדי רצית לומר...
ל"ת
בלהבלהבלה,
לכ,
27/06/04 17:46
|
|
 |
45.
לפיד-עיתונאי כיס
האחד,
27/06/04 16:53
|
אסון הגשר במכביה היא דוגמה קלאסית בה מעשי ישראל משפיעים על יהדות העולם. כספי יהדות העולם מימנה את המכביה והישראלים עשו שימוש לרעה בכספים אלה ובנו כאילו גשר שהביא למותם של התורמים עצמם! הייתי מתייחס לאסון הזה כמקרה חריג, אבל, אסון נוסף נמנע ע''י רב חובל שאמור היה להביא לישראל כ- 500 בני נוער (רובם מארה''ב) באוניה רעועה בכדי לחסוך בכסף (מאיטליה) ולאחר שהאוניה יצאה לים הפתוח, הבין רב החובל את גודל האסון הממשמש ובא והחליט לחזור לנמל המוצא. רב החובל עמד באומץ רב על דעתו אל מול גל העסקנים היהודים שאמרו: ''יהיה בסדר... אל תדאג... וכו'. הם לחצו, ניסו לשחד וכשזה לא עזר אף איימו עליו! רק נחישותו של האיש הזה מנעה אסון אדיר מימדים. ריבוי האסונות (ורסאי למשל) המתרחשים בישראל לא מדיר שנה מהישראלים. בעולם זה אחרת!
לפיד ועיתונאים אחרים פעלו ופועלים עבור אלה הנמצאים בזמן נתון כלשהו, בשלטון! הוא ועיתונאים רבים אחרים שיש להם יד בעיצוב דעת הציבור, קיבלו שטחים בת''א (לפני כ-40 שנה) בכדי לרצות את אלה בשלטון עובדה זו התגלתה לציבור בחדשות ובאחת מתכניות התחקירים- ואיש לא עשה דבר בנדון! כמדינה (מישהו קורא עיתונים?)המושתת על הונאה, מרמה... וכו', בקיצור- שחיתותיות! ואני, כאדם השולל מעשים שכאלה, לא פלא שהתנגדותי לשחיתות מתפרשת ע''י מקבלי השוחד כאילו אנטישמי אני. אם אורח חיים תקין לא מקובל על שר המשפטים, אז אני אנטישמי ובגדול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אז לא מעניין אותך, אז מה ?
מייק,
תל-אביב,
27/06/04 16:12
|
בבקשה, תמנה 10 דברים שבהם היהדות היתה ''אם כל הנאורות'', ויתברר לך שאין לך מושג על מה אתה מדבר. ונניח שלא איכפת לך לחתוך ניר בשבת, אז מה ? בנתיים מי ש''המציא'' את היהדות זה הא-ל, והוא קבע שזה כן חשוב. אז אפשר להתוכח אם הוא אמר או לא אמר, אבל אם זה חשוב או לא, על זה אין מה להתוכח. הנה אותה יהדות הייתה נאורה במובן זה שקבעה יום מנוחה בעולם שבו כולם עבדו 7 ימים בשבוע. היום ה''נאורים'' רוצים לחזור ל-7 ימים בשבוע. אז למה אתה לא מתלונן על היהדות החשוכה שרוצה דווקא לנוח בשבת. מה נתפשת דווקא לנייר טואלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאומרים
יש כאלה,
27/06/04 17:31
|
שדווקא את האל המציא האדם והבעיה שהאדם לעיתים קרובות חושב שהוא יכול להיות אל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לפיד טועה ומטעה
שלמה מטורונטו,
27/06/04 16:09
|
הירידה במספר היהודי בעולם אינה אלא משום התנועות הרפורמיות והקונסטבטיביות. הנתונים האמיתיים הם שאצל הרפורמים למשל אחוז נישואי התערובת ענ בין 45% באזורים כמו טורונטו, ניו ג'רסי, עד ל75% באזורים כמו פילדלפיה, אריזונה וכד'. דוקא יש התקרבות למדינת ישראל אצל הנוער הרפורמי. מי שלא מכיר ברבנים הרפורמים הם בני הקהילות שלהם עצמם. אני מדבר הרבה עם אנשי קהילה רפורמים וכמיט אצל כולם הרב הוא יצור שאינו אלא לוזר שלא מצא עבודה יותר טובה.תעלו על האינטרנט ותחפשו קצת חומר על בדיחות על רבנים רפורמים, ותקבלו קצת מושג על מה שקורה שם טומי לפיד שהוא לדעתי אנטישמי, או לפחות מתאפיין בשנאת יהודים מסוימים כטובי האנטישמיים, פשוט מטעה את הציבור שאין בידיו מידע אמין. אגב חשוב לדעת שעד לפני מספר שנים התנועה הרפורמית התנגדה לרעיון המטורף שנקרא מדינת ישראל. רק לאחר שנבהלו מהחיסול העצמי של התנועה הם קבעו שני דברים שהצילו אותה: נישואים עם צד אחד יהודי, הופכים אוטומטית את בן הזוג הלא יהודי ליהודי, והשני חיזוק הקשר עם מדינת ישראל שזה הדבר היחידי שמושך את הצעירים להמשיך את הקשר ליהדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את גדול
לחילוני אדוק,
נ,
27/06/04 19:18
|
|
 |
רק הפרדת המדינה מהדת תפתור
חילוני אדוק,
27/06/04 17:55
|
מענין שהדברים שאתה משמיע על הרבנים הרפורמים, שהם פשוט לא יוצלחים ואיש אינו מתיחס אליהם כמו לרבנים אורתודוקסים עבדקנים וחמורי סבר, שהחסיד מתאבק בעפר רגליהם, אומרים גם על הכמרים הפרוטסטנטים. חסרה להם כביכול סמכותיות שיש לכמרים הקתולים, שלא הקהילה אלא הבישוף ממנה. הסיבה כמובן לא ברבנים אלא בצאן מרעיתם. הציבור הרפורמי אינו מקפיד בקלה כבחמורה. בית הכנסת הוא מקום מפגש חברתי עם תוכנית בידור. ובכל זאת לא אנו החילונים נפסוק ויש להפריד מיד גם בישראל את המדינה מחיבוק הדב של האורתודוקסיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדעתי, אתה טועה ומטעה
המגיב הלאומי,
27/06/04 16:21
|
אין לך מושג על מה אתה מדבר ומאיפה השגת את הנתונים המצחיקים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
שיתבישו שניהם
יוני,
מעלה עמי,
27/06/04 16:05
|
לאיזה רמה הגיע המדינה שזה שר המשפטים שלנו וזה שר החוץ שלנו?? ןלא פלא...תיראו מי ראש הממשלה שלנו ומי שר האוצר שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
יהדות
שלו,
27/06/04 16:03
|
תראו איך נראים רבנינו??? תראו במה הם מתעסקים??? תראו איך הם מדברים?? למה לא להכניס קידמה ביהדות??שהייתה בעבר אם כל הנאורות,ויכולה גם היום להיות כזו ,עם התאמות מתאימות לחיים המודרנים.לא מעונין לקבל הכשר מרבנים לחתוך נייר טואלט בשבת,,,,ולא מענין אותי דינה של ביצה שנולדה בערב שבת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לפיד המגעיל
ron,
27/06/04 15:56
|
|
 |
39.
לפיד מבדיל בין דתיים אשכנזים .
יגאל כהן,
רחובות,
27/06/04 15:54
|
לדתיים ספרדים. עם אגודת ישראל הוא מסכים להתפשר, אך לא עם שס. גזען חשוך. בור ועם הארץ. ארצ'י באנקר הישראלי. חרפת מדינת ישראל!!!!!!!!!! איכסססססססססססססססססס!!! ועוד נבין בערבו של יום מה בינו ובין כנופיית ארבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שס מפלגה הכי גזענית
משה כהן,
27/06/04 17:43
|
שנאת אשכנזים זאת הסיסמא היחידה של שס. הם מגדלים דורות חדשים של ספרדים על שנאת אשכנזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשה כהן
ספרדי לא גאה,
י,
27/06/04 19:24
|
את צודק רק בגלל שס קמה מפלגה כמו שינוי ואני ספרדי מסורתי ומצביע שינוי . הספרדים השסניקים שונאים את האשכנזים כי הם מקנאים בהם אין להם את הראש שיש לאשכנזים בגלל זה הם צועקים אפליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לכל המעונינים לדעת...
יהודי רפורמי,
27/06/04 15:45
|
היהודים הרפורמים בכל העולם הם הראשונים לתרום לישראל. לולא היהדות הרפורמית בארה''ב שמצליחה להשפיע על כל המימשלים מצב ישראל היה בהרבה יותר חמור. והכי חשוב, הם מנסים למנוע התבוללות בגיור ריאלסטי ולא בענויים של הרבנות האורתודוקסית. יחי טומי לפיד. אני אצביע שוב שינוי ורק שינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הכבוד
ויש כבוד...,
27/06/04 18:16
|
לא רק בגלל הרפורמים כאלה המימשל האמריקאי עומד לצידינו איתנה אלא יש עוד כמה גורמים: 1) נוצרים(לא זוכר מאיזה זרם) המונים כ 40 מיליון איש ולפי תפישת עולמם היהודים משכנם בישראל. 2) יהודים.כמות קטנה אבל התברגו נכון בכל מקום בעל השפעה(ממשל,קולנוע,עסקים וכו...) 3) אינטרסים פנימיים של ממשלות בארה'ב (הם מבינים שעדיף שאנחנו נתעסק עם 1000000000 ערבים מאשר הם והם רק יעזרו לנו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרפורמה
a jew,
27/06/04 16:50
|
עם כל הכבוד לתרומות הכספיות של הרפורמים וההתגייסות שלהם למען ישראל, אל לנו לשכוח שגם הנצרות מקורה ב''רפורמה'' שהתקיימה יותר מ300 שנה עד שקיבלה את הגוון האורטודוקסי של הנצרות. בעצם הסכמתם של רבנים רפורמים לחתן בני זוג לא יהודים עם בני קהילתם הם מביאים חורבן ושואה נוספים על עם ישראל - בקיצור זו השואה הלבנה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדת הנכונה
חילונית,
27/06/04 16:11
|
למען האמת אין לי דבר נגד הרפורמים, אבל חייבת לציין שהקשר ביניהם ליהדות הוא די חלש ולא ברור, לפעמים נדמה כאילו זו דת אחרת, צריך לחזק את הקונסרבטיבים שנמצאים אי שם במרכז, אולי משם תבוא הפשרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם הרפורמים והקונסרבטיבים
אני,
27/06/04 15:56
|
הכי גרועים. הבנים שלכם כבר מתבוללים, עיוותתם את היהדות לגמרי. אתם הולכים נגד השקפת חז''ל והתורה. למשל, ב''בית הכנסת'' שלכם נשים שרות, והרי בשו''ע אבה''ע סי' כא סעיף א נפסק שאסור. כמו כן אתם משתמשים בחשמל בשבת. אתם יותר גרועים מהגויים, כי הגויים לא מעוותים ככה את התורה ועוד טוענים שהם יהודים. אני בכלל לא מבין איך אתם קוראים לעצמכם יהודים. תתביישו לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשמל
הדת אופיום לעם,
28/06/04 09:57
|
בטא''ר בע''ח בפרקי ז''יין כתוב במפרש כי מותר להדליק חשמל כל השבוע ובעיקר בשבת שתהיה מוארת וזוהרת כמו כלה. לגבי שירת נשים הרי פסק זצ''ל אדמו''ר חמו''ר פשקוי''ל וזנגוי''ל מפופידובקה שבאזור שלזיה התחתית ביערות פולין מולדתנו הקדושה, כי היא מותרת ואף מומלצת, בעיקר של הצדיקה אסתר (מדונ''ה שתחיחה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשמל,אתה תותח!
הצוחק,
28/06/04 13:09
|
|
 |
די די...שמענו אתכם!
כיפה סרוגה.,
י-ם,
27/06/04 16:50
|
לפי סעיף זה וסעיף זה. אז הנשים שרות, גם בביהמ''ק הראשון לא היתה עזרת נשים.
הרפורמים עוזרים למדינה הרבה יותר מכל הצדיקים שמסתובבים פה ונותנים לאחיהם לההירג עבורם ורק לוקחים כסף מהמדינה.
אני לא מת על הרפורמים אבל הם יהודים, רובם יהודים העוזרים לנו מאוד ויש להתנהג אליהם בהתאם בלי ההתנשאות החרדית המטופשת.
גם אני סבלתי שנים מהשנאה המיותרת שהחדירו לי בישיבה התיכונית לרפורמים.
אני מעדיף רפורמי בן אדם מחרדי פנאט. ואני אורתודוקסי - תאמינו או לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורתודוכסי או רפורמי אותו זבל
אתאיסט וטוב לו,
27/06/04 16:20
|
|
 |
37.
אחד הרעיונות
Avi Ecuador,
27/06/04 15:41
|
שדיברתי עליהם בעבר היה להפוך את ישראל למרכז יהודי לכל יהודי העולם בנוסח מדינת הוותיקן להבדיל של הנוצרים (פחות או יותר), ישראל תוכל לעבור לבחירות איזוריות שבם תעשה את הבחירות בצורה כזאת שיהיו סך הכל 120 אלקטורים שמתוכם יהיו 20 לישראלים שבה כולל השטחים שהם שלנו כולל הפלסטיים, 80 ליהודי ארצות הברית ו 20 ליהודי שאר העולם ולישראלים בחו''ל. לא יהיה ל''אצילי הנפש'' מהשמאל בישראל בעיה של טרנספר או חוסר זכות בחירה לערבים, לא יהיה לימין בישראל בעיה של טרנספר של יהודים או בחירות לכנסת של פלסטין במקרה שישארו בשטחים ו''מנהיגי'' ישראל והשמאל לא יעשו להם ניקוי אתני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה השלמה
Avi Ecuador,
27/06/04 15:55
|
עותק מלפני כשנה: היום ישראל צריכה להכריע אם היא רוצה לחיות או לחדול.
לדעתי אפשר לחפש לגרד ולמצוא היום לישראל 5 ברירות בכדי לחשוב עליהם כשכל ברירה יש את הקשיים והסיכונים שבה.
* הברירה הריאשונה היא להתייחס לנקודת ההתחלה שבה מדינת ישראל הוכרזה כמדינת היהודים ונוצרה לאחר שיהודים במדינות אירופה ומדינות ערב סבלו, נרצחו ונזרקו בבעיטה בידי העמים שהם שכנו בתוכם וחזרו למולדתם ההסטורית שכל שנותינו בגלות היתה זיקה ותפילה למדינה שממנה גלינו, ארץ ישראל, מדינה יהודית חד לאומית.
לגבי הערבים החיים בתוכה להוציא להם בעזרת האו''ם ומדינות ערב פספורטים של אזרחים זרים לכל המוסלמים הערבים, פספורטים של אחת ממדינות ערב לפי בחירתם ויוכלו לחיות, אם ירצו כאן כאזרחים זרים.
טרנספר ישור וסיפוח אוטומטי לכל ערביי השטחים בשלבים כתגובה על כל פיגוע.
זאת היא חובתינו שלא ניתנת למשא ומתן ופשרות בכדי להגן על עתיד הדורות הבאים אם אנו רוצים לחיות כמדינה חופשית.
* הברירה השניה להיות מדינה דו לאומית ישראלית פלסטינית שבהמשך תיהיה פלסטינית ישראלית ואולי פלסטינית ועוד מדינה פלסטינית בתוכנו, ברירה זו היא בעצם חידלונו של העם היהודי בארצו ישראל בעזרת השמאל ובמקרה הפחות גרוע גלות של העם היהודי בארצו שלו כשבשלושת האפשרויות זו היא קטסטרופה לעם היהודי.
* אפשרות שלישית היא הפיכתה של מדינת ישראל למרכז לכל יהודי העולם, להפוך את כל יהודי העולם וכמובן גם את אזרחי החוץ הישראלים לאזרחים שיש להם זכות הצבעה לכנסת ולנשיאות, משהו הדומה לבחירות לנשיאות לארצה''ב, יכול להיות שלישראל יהיה משתלם להפוך את הבחירות לבחירות איזוריות שבם לדוגמא יהיו 120 אלקטורים שמתוכם ינתנו ליהודי ארצה''ב הזכות לבחירה של 80 אלקטורים, יהודי הארץ 20 אלקטורים ויהודי שאר העולם 20 אלקטורים.
זה אומנם נראה לכאורה לא הוגן כלפי תושבי הארץ מבחינת כמות האלקטורים אבל זה ימנע כניראה מחלמאים עם מוח גלותי ושמאלנים וערבים שיש ביניהם מטומטמים שהיום מגיעים לשלטון בקלות יחסית מלאבד את עמם לדעת ולתת את ארץ ישראל במתנה לערבים.
* עשיית טרנספר דו צדדי; היהודים יפונו מכל האיזורים מאיזור אשקלון עד אילת כולל אילת ואשקלון, כל הדרום והערבים יפונו משיטחי הקו הירוק יהודה ושומרון וירושליים, העולם במקום לבזבז על נשק ופצצות, להסתכן במפולת כלכלית ושואה ישקיע אחוז קטן מהכספים שהוא אמור להוציא בעתיד ויחסוך הרבה חיים.
* הברירה החמישית יכולה להיות במקרה שמנהיגי ישראל לא יעמדו בלחץ של הגויים ותידרש מהם להקים מדינה דו לאומית והיא תראה זאת כאפשרות אטרקטיבית בגלל שמאל הוזה שקיים ביננו.
במקרה זה עלינו לוותר, להיפרד באופן סופי מהחלום של מדינת ישראל העצמאית ולדרוש ללא שום פשרות את סיפוחנו לארה''ב ולהיות אולי עוד כוכב בדגל האמריקאי, להפוך למשהו בסגנון דיסניקודש או ישרקודש ולהיות אזרחים אמריקאים יהודים למי שירצה.
במקרה זה כל אזרח אמריקאי יהודי יהיה מאחוריו מעצמה שתדאג לו וכשירצה וכשיעלו מיים עד נפש יהיה לו את האפשרות לחיות בפלורידה לדוגמה.
לדעתי אם לא בוחרים בבחירה הריאשונה שהיא חובתו המורלית של כל יהודי שואף חיים וצדק, עלינו לבחור באפשרות זו בכדי לשרוד אולי כאמריקאי וכפרט וזאת בעיקר בגלל מנהיגים חלמאים בעלי מוח גלותי שלא יודעים להגן על אזרחיהם ומאבדים את עמם לדעת.
גישה זו יכולה להיות אולי טובה לנו כיהודים שלמדנו לשחות טוב בעולם גלובלי וזאת אולי תהיה גישה שבהמשך תשנה את העולם לעולם גלובלי עם דגל אחד והרבה כוכבים שבו הבחירות יהיו אולי לנשיא העולם בשיטה של אלקטורים הדומה לזו הקיימת בארה''ב.
טוב, אולי זה יהיה בכל מקרה אחרי מלחמת העולם השלישית, תלוי כמה נסבול וכמה ישרדו בעולמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין היה לשמוע
Avi Ecuador,
27/06/04 16:59
|
את אחד העם ששאתמול במיוחד ידע להגיב על תשובות שניכתבו בעבר, להוציא דברים מהקשרים ולהאשים בהאשמות שווא. אני בטוח שאחד העם הוא בעד ההצעה של ישראל דו לאומית בקו הירוק, ישראל ''דמוקרטית, ליברלית ערבית ''יהודית'' ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
לאבי מקולמביה,
עע,
27/06/04 19:29
|
|
 |
נכון אכי
סמול,
27/06/04 22:03
|
|
 |
לבוש הפעם
ל"ת
הכון!!!,
27/06/04 21:43
|
|
 |
36.
פשט פשוט שלפיד גזען ארור!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
27/06/04 15:39
|
השאלה אם הוא גם מאפיונר או לא!!!!ז זאת נדע בהמשך!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אחת האפשרויות, הרעיונות
Avi Ecuador,
27/06/04 15:35
|
שדיברתי עליהם בעבר היה להפוך את ישראל למרכז יהודי לכל יהודי העולם בנוסח מדינת הוותיקן להבדיל של הנוצרים (פחות או יותר), ישראל תוכל לעבור לבחירות איזוריות שבם תעשה את הבחירות בצורה כזאת שיהיו סך הכל 120 אלקטורים שמתוכם יהיו 20 לישראלים שבה כולל השטחים שהם שלנו כולל הפלסטיים, 80 ליהודי ארצות הברית ו20 ליהודי שאר העולם ולישראלים בחו''ל. לא יהיה ל''אצילי הנפש'' מהשמאל בישראל בעיה של טרנספר או חוסר זכות בחירה לערבים, לא יהיה לימין בישראל בעיה של טרנספר של יהודים או בחירות לכנסת של פלסטין במקרה שישארו בשטחים ו''מנהיכי'' ישראל והשמאל לא יעשו להם ניכוי אתני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד לא הלכת לפסיכיאטר .?!
ל"ת
קוקו,
27/06/04 20:47
|
|
 |
הסמול לשלתון
כל הקבוד,
27/06/04 22:13
|
|
 |
תשובה להוגה מאקוודור
מוחה,
27/06/04 15:49
|
אולי אתה באמת נמצא באקוודור אם אתה מסוגל להעלות רעיון סהרורי כזה. הכיצד יתכן שיהודים שאינם חיים בישראל, ואפילו ישראלים יורדים בכלל זה, יכתיבו לאזרחי ישראל כמה מיסים ישלמו, איזו מערכת חינוך, או תשתית כבישים או ביטוח רפואי יהיו להם, ובעיקר מתי להלחם וכמה חללים יאלצו להקריב כדי לספק את רצון אחיהם בגולה. לזאת קוראים אידישע חוצפא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מבין
Avi Ecuador,
27/06/04 16:09
|
מה מסתתר לך היום קצת רחוק מקצה האף לצערי: ישראל עם ה''מנהיגות'' בישראל כבר הופכת לשטר מכר והיא בדרך ש''מנהיגי'' ישראל מביאים אותה הופכת למדינת דרום אפריקה (בקו הירוק או הסלט של שרון) ותהפוך למדינת גלות ליהודים בארץ ישראל שלא תוכל להתחרות בשום מדינה אנטישמית בהצלחה כה מרובה כמו שיהיה בישראל. אני מקווה שמעריב יפרסם את התגובה הכללית שבו מופיע התגובה הקודמת כחלק מהרעיונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מי מן השנים דייק? אסור להגיד
שפתיים יישקו,
עם ישראל חי,
27/06/04 15:35
|
זו תהיה, במקרה הטוב, העלבת עובד ציבור. שלום, בסך הכל, נמושה, לא יותר מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לפיד מדבר על אנטישמיים???
ל"ת
אישיהודי,
27/06/04 15:34
|
|
 |
32.
לפיד ושלום...ממש יהלום,
בוזגלו,
בית שמש,
27/06/04 14:29
|
לפיד ושלום שני שרים בממשלתנו אוי לנו אם על כך גאוותנו שלום אנטישמי ולפיד גזען כך וכך זה לזה טען זה שר המשפטים וזה החוץ ביננו..גם זה וגם זה לא נחוץ גם הלפיד וגם השלום שרים בממשלה של אגדה וחלום אתה שר החוץ תעלה לאויר ואתה לפיד, מה עם חוק החזיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
סילבן, סילבן למה אתה מפריע?
ים,
27/06/04 14:06
|
אתה שר חוץ לא כי מישהו רצה אותך, ולא כי מישהו חשב שאתה מתאים (אגב גם אני חושב שלא, אחרי שהיית שר אוצר), אלא כי יש לך כח להזיק, וכך תעשה אם תהיה בחוץ. אז אתה שר החוץ כדי לא להפריע! ואתה כן! לצערינו בפוליטיקה כמו במאפיה כוחך עולה ביחס הפוך לתועלת וביחס ישר לפוטנציאל הנזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
טומי לפיד אתה גיזען ומכוער
דן,
כפר סבא,
27/06/04 14:03
|
|
 |
29.
סילבן שלום טועה...
ע.ע.,
27/06/04 13:50
|
נמאס לשמוע את לפיד לא רק בנושאי יהדות אלא בכל נושא שהוא. באותה הזדמנות שיקח איתו את השר פריצקי והתנהלותו השערורייתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשה לשמוע את האמת בפנים?
הדת אופיום לעם,
28/06/04 08:16
|
נמאס לך לשמוע את טומי? אתה בכלל שומע אותו אי פעם? ניסית גם להבין מה הוא אומר או שזאת מלאכה קשה מדי לבור ועם הארץ. האם תפסת אותו בדברי שקר או הבל. האיש נבון בצורה חריגה ואומר את כל האמת בפנים ולא מסתתר מאחורי ניסוחים מעורפלים וזה לחלק מהעם כואב ולא נעים. גם ניתוח זה לא נעים אבל הכרחי לפעמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
רבי הריי''צ של חב''ד חי בגשמיות
מנחם ברוד,
שיחת שבוע,
27/06/04 13:46
|
רבי מלובביץ אומר בשמחת תורה תשי''א[1951] ללכת לבתי כנסיות ולומר את דברי הגמרא שמשה רבינו לא מת, רבי אומר על רבי הקודם של חב''ד הריי''צ ברבים טו'תמוז תשמ''ה[1985] וזה מוקלט בוידיאו רבי ריי''צ חי בגשמיות יותר חי יותר בריא יותר רענן ,רבי אמר על עצמו שהוא משיח ברבים זה מוקלט בוידיאו,רבי אומר בספרו ספר השליחות עמ'274 הוצאת ספר תשמ''ז על רבי ריי''צ שמי שהוא שליח שלו יכול לראות את רבי ריי''צ בהקיץ בגשמיות, שרון הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העברה למערכת
הדת אופיום לעם,
28/06/04 08:11
|
למה הנכם נותנים במה להטפה דתית שאין לה כל קשר לנושא והכוללת בליל הזוי של שטויות פנאטיות . עדיף היה שחסיד חבד שוטה זה ירד מטנק ההטפה שלו ויתגייס לצבא ושם יוכל ליפול בקרב לעם זאת להמשיך לחיות כמו אביו הרוחני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת כבר הפעם הרביעית
...,
27/06/04 19:32
|
|
 |
אלה הטליבן של ביבי וליברמן!!!!
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
27/06/04 15:56
|
|
 |
וואלה אתה גדול
מוטק'ה,
27/06/04 15:51
|
|
 |
Lapid
Ovadya,
27/06/04 15:28
|
When you read this nonsense about the Rebbe you can see how much Lapid is right. If the Lubavitz righter represent Judaism I don't want to be a Jew.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
טומי אתה מתחיל לעצבן...
צבי,
27/06/04 13:34
|
מתי תקלוט זאת מדינה יהודית עם צביון דתי. מי שלא מתאים לו יש ארצות אחרות. מאז ומתמיד מימי בן גוריון בגין תמיד שמרו על היהדות. אז מי אתה שתקבע ושאלוהים יברך אותך ויתן לך להבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
התקרבות לאיסלם/נצרות - פתרון
חיים,
מרכז,
27/06/04 13:32
|
משך דורות סבלו יהודים בכל מקום. תחת שלטון מוסלמי או נוצרי. ה''פתרון'' , התקרבות לדתות אחרות נוסה בעבר ללא הצלחה. גם המרת דת לא עזרה ליהדות ושואת יהודי גרמניה בה הושמדו גם נוצרים שהסבא שלהם היה יהודי הוכיחה.סטלין ואחרים רצחו מיליוני אנשים למרות שהקומוניזם, כך נטען, היה אתאיסטי. לא נצליח לרכוש אהדה וסימפטיה ע''י נסיון להיות דומים לעמים אחרים. רק יהדות גאה חזקה ,עצמאות ונכונות להגן על ייחודינו ללא פשרות יבטיחו את קיומינו. פתרונות קלים ומהירים אין ולא יהיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה יהלום
ל"ת
מיכה,
27/06/04 15:40
|
|
 |
25.
סילבן שלום
יוחנן המסנדלר,
יבנה,
27/06/04 13:31
|
כשצריך לשתוק שר החוץ פותח את הפה ולהפך.בעת המיפקד על ההתנתקות דממת אלחוט;בעת שהותו בחו''ל (זה תפקידו) הוא מוצא תמיד זמן לאיזה כתבלב רדיו או טלויזיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-26
ע.ע.,
27/06/04 14:10
|
גם אם נניח שטענתך צודקת, בעניין זה סילבן שלום צודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שיילכו הבייתה - אני עם טיש
אבי אלקיים,
27/06/04 13:29
|
כולם קשקשנים, אף אחד לא עושה כלום, המדינה בקנטים. אני מקווה לתחילת מהפיכה עם בחירת טיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
בושה
יואב,
צפון,
27/06/04 13:29
|
פופוליסט שהגיע בטעות (של הבוחר) לאן שהגיע, ושר כושל וחסר כשרון מתנצחים בהתלהמות. התוצאה: שאט נפש משניהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מתחזה
הפרדסי,
27/06/04 13:25
|
בריון השפתיים הזה חשוד בעיני, יותר ויותר, כמתחזה ''יוצא שואה'' . שונא כזה שמשתמש בשמות השרופים (יעני לפיד) לא נראה לי כאדם שהיה שם. אני רוצה לראות אם יש בכלל עדות שהתגעולת הזו הסתובבה בין רגלי הנאצים או שהתחבאה היטב היטב בבודפשט הבטוחה או בדומה לזה. זה כמו שנניח הייתי ש''ג בקריה והיום אני מספר על קורותי בארץ המרדפים כמ''פ צנחנים. הוא עלה ונתעלה על גבי נושא השואה והפך אותה לקרדום (לא רע בכלל) לחפור בה. אני לא הייתי שם, אבל איבדתי, אני מתערב איתו, יותר קרובים בדרג ראשון וישיר מאשר הוא. ובכל זאת לא עשיתי מזה ניצול. ועוד משהו: הוא מקרב במילא את סופו הפוליטי. המ נגעל הוא שר המשפטים ה''יהודי'' בהופעה ''חשובה'' בפני משוגעי ''חג הגאווה'' . הוא יכול לבקש מרבני הריפורמציה שלו לחבר תפילות חג ליום הגדול הזה. מ-ט-ו-ר-ף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
טומי אולי אתה לא יודע שאתה כזה
דבורה ויס,
חיפה,
27/06/04 13:22
|
מה אעתה עושה לדתים אז סילבן אנטישמי זה רק אתה איין אחר מלבדך השנאה שלך לדתיים מכל הקשט לא משנה אייזה שס מפדל יהדות התורה אני רוצה לומר לך קצת יהדות לא יזיק לך עם תלך ללמוד קצת שעורי תנך אז אתה תתחבר אחרת לגמראי לעם אתה אנטישמי גדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לפחות סילבן לא שר האוצר
ל"ת
שלמה,
בית שמש,
27/06/04 13:16
|
|
 |
19.
טומי הוא בכלל דוס!
אתגר,
רעננה,
27/06/04 13:16
|
הוא דוס בכל מה שקשור לחילוניות.
הוא פאנט בכל מה שקשור לדת.
הוא נטורי קרתא של ההומולסבי.
הוא יותר חשוך מהדוסים של חשכת הביניים. הם לפחות התעוררו והפסיקו לקבל קיצבאות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
לא סובל את שניהם
פ.ע,
27/06/04 13:15
|
|
 |
17.
אנשים קטנים שאוהבים לריב
ארז,
רמה''ש,
27/06/04 13:13
|
מילא שאת סיפוקם בחיים הפוליטיקאים האלו מפיקים מריבים, מחלוקות וקונפליקטים. אלו אנשים קטנים ומיסכנים.
אבל למה אנחנו צריכים כל הזמן לשמוע את הפנינות שלהם? הם הרי אחרי זה ישלימו ויהיו כמו חברים כי את הסיפוק הם העניקו זה לזה: היו השני יריב בדינימיקה שנותנת להם משמעות: מדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
טומי, אל תכעס על סילבן!
מיק,
27/06/04 13:11
|
טומי, יש לך בעיה אין לך סבלנות לטיפשים! בחרת ללכת לפוליטיקה, ומה לעשות שאתה לא מוקף בדיוק באנשים שמבינים כל מה שאתה אומר. אז תהיה קצת יותר סבלני, סילבן הוא לא אנטישמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדקת סילבן לא אנטישמי אך לפיד
יגאל כהן,
רחובות,
27/06/04 15:50
|
לפיד הינו גזען, שאסף סביבו, גזענים בהכרה מלאה וגיזענים בתת ההכרה. התרומה היחידה של הגיזען הזה, היא הסתה של אשכנזים נגד עדות המיזרח. איכסססססססססססססססססססס!! ומעבר לכך ימים יגידו מה הקשר שלו למאפיה. הלאה הגיזענות !הלאה הפאשיזם! בדבר אחד הוא טוב. בלטאטא מתחת לשטיח את כשלון מערכת המיספח שלנו!!!!! הוא ידרדר את החוק במדינת ישראל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הבריון מפופוליטיקה
אלי כהן,
27/06/04 13:10
|
עצם העובדה שהבריון מתוכנית הטלוויזיה פופוליטיקה הפך לשר לא רק שלא מיתנה את השתלחותו בכל מה שקשור ליהדות שומרת דת ומסורת אלא אף הגבירה את שינאתו לכל מה שבעיניו מקרב או יכול לקרב את היהודים למקור מחצבתם שמהווה את מקור כוחם והוא האיש הזה בדומה לשונאי ישראל לא מעטים מנסה להתעטף בגלימה של שר הצדק האוניברסלי על חשבון היהדות והיהודים והוא שטורח להיות נוכח בכל מסגרת שפוגעת באושיות היהדות ניזעק לכל אפשרות של מתן צביון קצת יותר יהודי (לפחות רשמי) למדינת היהודים (מה שלדעתי האיש הנבער הזה לעולם לא למד) ובגסות רוח לא מעטה שאפילו אצל יושבי הקרנות היו מעוררים פליאה אם לא שאט נפש דורס הוא כל חלקה טובה שנותתרה במדינת ישראל ולכן לא קשה אפילו להבין כי הוא השווה את סבתו מהגיטו לסבתו של (כניראה) של הרוצח (או הרוצחים) מרפיח שלטענתה חיפשה תרופות בין ההריסות ורק תמיהה אחת לי מה מצא ראש הממשלה אריאל שרון באיש הזה שהושיב אותו ואת חבר מריעיו (שגם הם לא מצניעים את שינאתם ליהדות) ליד שולחן הממשלה עם יכולת להכריע בגורלו של עם ישראל במדינתו ולסיום הייתי אומר לאיש ההוא מפופוליטיקה כי על אפו וחמתו שלו ושל חביריו לדעה מזימתו לעולם לא תתפוס מקום בחברה היהודית האמיתית נ.ב אני תיקווה שבמערכת יפרסמו דברים אלו ללא שום קיצוצים אם בכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע בחר שרון בלפיד
מסביר לצרחן,
27/06/04 13:30
|
כי 17 מנדטים לא הולכים ברגל. וכבדרך אגב, להוציא סיעת יחד שאנשיה משכמם ומעלה לעומת החכ הטיפוסי, ליכודניק או שסניק צר מצח, חברי סיעת שינוי אינם קוטלי קנים. הם העלו את רף ההשכלה והתרבות בממשלה, וכשעלי להחליט מי עדיף כשר ישראל כץ או יהודית נאות אהדתי כמובן נתונה לגברת פרופסור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתלך כל שינוי כפרא על ישראל כץ
יגאל כהן,
רחובות,
27/06/04 15:44
|
למרות שאיני מסכים עם דעותיו! איך אפשר בכלל להשוות בין כץ ,האנושי כל כך, לחבורת הזבל של שינוי!!!!!!!!!!!!!!! הלאה הגזענות !! הלאה הפאשיזם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לצערי סילבן צודק-
שינויניק,
27/06/04 13:10
|
למרות שהצבעתי שינוי אני חושב שכל
דרכה של שינוי בנוי על להיות אנטי לדת
בזמן שהדת לא מעניינת אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
רפורמים זה איכסהלקה
ל"ת
חמודי,
27/06/04 13:09
|
|
 |
12.
מסתמא שניהם צודקים
צדקיה,
27/06/04 13:07
|
בהיסטוריה הקצרה של ממשלות ישראל ידענו כבר שרי חוץ בעלי שעור קומה גדול משל מר שלום ושרי משפטים בעלי עמוד שדרה איתן משל מר לפיד. לשניהם אין במה להתגאות, וגם לנו שבחרנו בהם לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שלום ואישתו חד הם
Erez,
27/06/04 13:06
|
מצא מין את מינו וחוכמתו של שלום לא מי יודע מה. אל תשכח מר שלום אף אחד לא רצה אותך במשרד האוצר ,לכן ברירת המחדל היתה משרד החוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כל הכבוד לדניס רוס.איפה מרטין
תום,
27/06/04 13:03
|
אינדיק נעלם? בכל אופן, יפה לראות שדניס רוס נשאר קשור לישראל וממשיך לעשות למען עתידו של העם שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
better less but good
jew,
27/06/04 13:02
|
we are better small AM ISRAEL wy to bring more EREV RAV who just after coupples years became to sarid or aloni or peres, no way we are enough belive me denis rose judaisim have own rules we dont need u to change it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לתת אזרחות ישראלית לכל היהודים
אני,
27/06/04 13:01
|
רק כך נוכל לשמור על מדינתו של העם היהודי לעד! ובנוסף, ניתן ליהודי העולם תחושת שיכות גם אם בחרו שלא לגור במדינה היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון מטומטם
ל"ת
ר,
27/06/04 15:52
|
|
 |
7.
לפטר את לפיד מיד
עיני,
צפון,
27/06/04 12:58
|
בכל ישיבת ממשלה הוא משפיל את כבודה של המדינה עד עפר. ניקח ציטטות שלו בתוכניתו בקול ישראל לפני 15 שנה ונשווה עם התנהגותו כיום - והבחילה תהיה בלתי נמנעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בעיית הדמוגרפי לפי לפיד ורוס
יהודי,
27/06/04 12:55
|
פיתרון פשוט, נגדיר כל הכלבים והחתולים גם כיהודים, בטח יש רב רפורמי או קונסרבטיבי שיסכים גם לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כל הכבוד לסילבן
יוני,
מודיעין,
27/06/04 12:55
|
סוף סוף מישהו קולט שלדומניזציה מבית מדרשו של לפיד כבר אין מקום במאה העשרים ואחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שוב נסיון התערבות של הרפורמים
ל"ת
שמואל,
27/06/04 12:53
|
|
 |
עדיף להכיר ברפורמים ולא לאבד
ראיליסט,
27/06/04 13:06
|
את המדינה היהודית בגלל הדמוגרפיה הערבית שהולכת וגדלה עד כדי רוב בעוד 30 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לראליסטי
תשובה לראליסטי,
עי,
27/06/04 19:36
|
אם היו בחירות מחר לראש ממשלה הייתי בוחר בך ואני לסגן שלך כמה שאתה צודק תגיד לי איך זה מה שאנחנו רואים אף אחד אחר לא רואה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הרפורמים
סוף סוף אמת,
27/06/04 12:45
|
מתחתנים עם גויים כשהרב מחתן.מכאן כל ההתבוללות.פשוט נותנים לזה לגיטימציה.והילדים לא רוצים לשמוע מיהדות כי זה ריק מתוכן נשאר מזה רק כמה טקסים עם גיטרה ועוגב. גועל נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חילוניות לפיד,עדיף ע''פ מתחזים
ל"ת
ממציאי ''דת'',
רפורמות קונ'',
27/06/04 16:46
|
|
 |
2.
סילבן שלום: אתה אפס מאופס.
סילבן, לך לישון,
27/06/04 12:43
|
כולם יודעים למה נבחרת ומי עומד מאחוריך.
ומה הפתרון שלך לבעיות העם היהודי? לטמון את הראש בחול? בשביל זה את בממשלה ? להדחיק? ליצן עלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להעליב?
מוטי,
27/06/04 12:50
|
השורשים של סילבן מגיעים לתקופת בית ראשון אם אבותיו הצליחו לשרוד כל כך הרבה זמן בתור יהודי זה בגלל שאף אחד מהם לא היה רפורמי או קוסרבטיבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הוא טמבל
22,
27/06/04 15:52
|
הוא לא ראוי להיות שר ואם כל גדולתו היא שיש לו שורשים בארץ אוי ואבוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סילבן תותח.מגיבי שינוי מקרקרים
ל"ת
השתול של טומי,
27/06/04 20:28
|
|
 |
1.
Nonsense!
AvnerA,
27/06/04 12:37
|
Only 'disproportional' responses harms Israel abroad. These include 'Land Grabbing' and the destruction of more than one or two homes at a time. 'Targeted Killing' are certainly NOT perceived as 'disproportional'. I would be very surprised if Denis Ross himself cited such killings as an example.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
HOw the heck do u know
Asi,
27/06/04 16:08
|
Did u go and ask every Jewish person arounf the world, what idiotism
הגב לתגובה זו
|
|