 |
115.
כמה כבר נסבול?!
ירדנוש,
29/06/04 11:25
|
ה' ירחם!! פשוט אי אפשר לעכל מה שקורה !!
טילים, פיגועים!! מה עוד?!
א ס ו ר לתת להם מ ד י נ ה !!!!!!!!!!!!!!!!!
ואני שמחה אם יש הרבה אנשים שמזדהים איתי ולא רק מיעוט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
איזה פלשתיני מכוער
צחי,
29/06/04 11:14
|
|
 |
113.
מה זה יעזור לצאת
שלמה,
נופים,
28/06/04 23:05
|
מה אי אפשר לחפור מתחת לגדר של עזה אם חפרו מתחת למוצב צריך להכניס להם ולהעיף אותם מארץ ירושתנו כמה שיותר מהר יהיו פחות הרוגים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
eye for an eye
amir,
28/06/04 20:16
|
now it's time to lounch 150 kg of our weapons towards the palestinians and kill few of these worthless arabs who celebrate for every Israeli death. Although, this time it was an Israeli soldier who was killed, next time they will bomb a kindergarden and stil celebrate. I hate to be the ruthless one, but we need to bomb them right and left until smoke covers that useless piece of land called GAZA. We, Israelies, need not give up and always think they want us in the ocean and dead......I say go there, dissconnect ourselves from these worthless dogs, and if they challenge us we need to strike them and pound them until their breaths is floating in midair screaming for help and shoot them again and again and again....don't full yourselves my fellow jews, they, the dogs, will still fight and murder,. But when the shit hits the fan, they will cry and die in the same manner in which they want us to. We are here and we are not leaving this place.........kill them, and kill them all.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
לא תרנספר ולא שלום השמדה המוני
rman levinsht,
28/06/04 18:05
|
תבינו יהודים יקרים האיסלם זה מחלה,וירוס שבאה להשמיד את הציויליזציה המערבית.דוגמה:הערבים הם אלה שהביאו את האיסלם לאירופה כי האיסלם במשך אלפי שנים לא נתן למדינות ערב להיתפתך כמו במקרה של אירן היום! בגלל שהערבים מעמינים באיסלם לכן לא צריך ''להיפתר מהם''.תסתכלו על אירופה היום יש 6 מיליון מוסלמים בגרמניה. ובעוד 10 שנים לא רק שהם מתרבים כמו שפנים אלא שיהיה להם כוח פוליטי (לא שאין להם היום) והם ישלטו בעולם-האסלם מדכה את הציוויליזציה=סוף העולם. כמו כן בגלל כמות המוסלמים באירופה האירופאיים''המקוריים'' יקכחדו בגלל נישואים מעורבים. אז תחשבו טוב טוב אם אתם באמת רוצים שלום איתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
תשומת לב ורגישות
צביקה,
ראשל''צ,
28/06/04 18:03
|
נראה לי שלפרסם את הכותרת חייל גבעתי נהרג תחת הטור של פופולרי חורג מהטעם הטוב מאחר ולפופולרי יש פירוש מושגי שניתן לראותו ליותר מאופן אחד, לכן, אנא שימו לב כאשר מבצעים רייטינג לכתבות כאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
אנחנו רוצים שלום
עארף, חאן יונס,
28/06/04 17:16
|
תעזבו את האדמות שלנו .יהיה שלום אנחנו לא רוצים מילחמה רק אין לנו ברירה חייבים להחזיר את האדמות שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום עארף (109),
ע.ע.,
29/06/04 09:41
|
נא פרט איזה אדמות אתה חושב הן שלכן ואיזה אדמות אתה חושב שישארו לנו, היהודים. בתודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קחו את האדמות הללוו
בת אל,
28/06/04 17:50
|
אני מבטיחה לך, ואני לא ראש ממשלה, שברג שאתם תתכילו לשקם את עזה לעבוד לטפל באנשים הרעבים שם, מיד תקבלו את כל האדמות האלה. ואולי יהיה שקט לכם ולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
זה הכל בגלל הכיבוש
ל"ת
אלירן,
28/06/04 15:11
|
|
 |
107.
אלתרמן: ''אז אמרה ציונה....
גם אלתרמן,
הכיר אותה,
28/06/04 11:39
|
סליחה! אלתרמן: אז אמר השטן: הנצור הזה, איך אוכל לו ? איתו האומץ וכשרון המעשה וכלי מלחמה ותושיה עצה לו. ואמר: לא אטול כוחו. ולא רסן אשים ומתג. ולא מורך אביא בחובו. ולא ידיו ארפה כמקדם. רק זאת אעשה: אכהה מוחו ושכח שאיתו הצדק. כך דיבר השטן, וכמו חוורו שמים מאימה, בראותם אותו בקומו לבצע המזימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
sorry for my englesh
mushon,
28/06/04 10:45
|
but i have idea
ok , all those MITNAJALIM will go to cesaria and ramat aviv, and those seatting there will pass to the negev
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
גם אני היתי שם
גיי,
28/06/04 10:00
|
לפני שנה בערך. מוצב חשוב לכוחות הביטחון הגלוים והניסתרים. למסקנה: במלחמה כמו במילחמה: לפתוח באש על כל רעולי הפנים והחמושים שיוצאים למסיבות חגיגה. לחסל שכונות קרובות, לתת להם להרגיש אחרי כל פיגוע שהם הפסידו ממנו הרבה יותר. אבל מעל לכל: ההגנה הטובה היא ההתקפה ולא המגננה, ובודאי לא הבריחה וחלישות הרוח והבכינות שרק גורמים לבכי נוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
תגובה למס' 63
אנא קרא..,
28/06/04 09:42
|
מה שמשעשע בתגובתך, שעשוע מר, כמובן, הוא עד כמה מנותקת היהדות מהמדינה שלך מבחינתך. אולי אתה יכול לספר לי על שום מה החליט חבר הלאומים, אי שם בסביבות 1920, ליתן ליהודים את פלשתינה (שכללה אז, רק דרך אגב לידיעתך, גם את כל השטח שהוא היום ירדן ולא רק את שהיום הוא ישראל) כדי להקים בה בית לאומי? למה דווקא פה? ולמה דווקא ליהודים? אתה ילד, שתחושת השחור-לבן, והחמלה על ה''כבוש'', כמו גם תיעוב הדת שלך מעצבים את תפיסת עולמך. אלא שהעובדות תומכות הרבה יותר בזכותו של העם היהודי על השטח הזה, (גם זכותו שבדין - חוק בינלאומי - וגם הזכות ההיסטורית) מאשר של אויבו. ואנקדוטה קטנה, הידעת שהישוב היהודי בחברון הוא בין היחידים שמעולם לא נקטע, גם לא בכל הגלויות? הישוב הנ''ל רציף עוד מאז חורבן בית ראשון. אז אולי כיום הדבר המעשי ביותר, או היחיד אפשרי, היא עזיבתו (אולי), זה טיעון שניתן להבין, אבל כל השאר - הבל ורעות רוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
טיהור רדיוס של ק''מ מהמוצבים
גל,
28/06/04 09:31
|
אחר כך שהפלשתינים והשמאלנים לא יתבכיינו שהורסים מבנים, אין מבנים אין מנהרות. להרוס ולהשמיד כל מה שנמצא ברדיוס של ק''מ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
תנחומים למשפחת החייל.
עליזה,
דרום,
28/06/04 09:17
|
|
 |
101.
ישראלים טפשים
יניב,
ראשון לציון,
28/06/04 09:04
|
גם נגד מטרות צבאיות אסור להלחם? גם זה ''טרור'', חבורת חסרי מוסר ושכל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
למה אתם מתעקשים לקרוא
אנא ה' הושיעה נ,
מהרסינו ומחר,
28/06/04 08:35
|
לגוש קטיף - ''עזה''? זה פחות מעשר דקות מקבוץ סעד! עוד לא נמאס לכם לשרת את תעמולת הג'יהאד? יהודים מושמדים בארצם! טרם קלטתם זאת? כל העולם כבר מבין את הסכנה ואת עצמת השתלטותו האלימה של האיסלאם על העולם, רק בישראל מתקשקשים עם ''פינוי התנחלויות''. כאילו גירוש היהודים מגוש קטיף יעצור את הג'יהאד, כאשר באמת הוא מקדם אותו. גועל נפש. מה מוכנים יהודים לעשות מרוב שנאה עצמית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש יקר,
גם אותי מרגיז,
28/06/04 09:50
|
השימוש בתקשורת ה''מיינסטרים'' ככלי לבטא עמדות שמאל שמזיקות לישראל, כמו לדוגמא העובדה שכל התפרעות אלימה והפרת סדר, כאשר היא נעשית נגד הגדר מכונה ''הפגנה''. כמו שיש ''ימין קיצוני'' (בדר''כ בהתייחס למתנחלים) אבל לקבוצה שמכנה עצמה ''אנרכיסטים'' קוראים פעילי שמאל, וזה דרך אגב יותר טוב מכינויים הקודם שרווח בתקשורת ''פעילי שלום''... שלום??! מ-ה? אז רק תזכור:
התקשורת אמנם נשלטת, בעיקרה, ע''י קבוצה קנה בעלת אוריינטציה שמאלנית א-ב-ל! התנהגותה נהייתה לחרב פיפיות, אף ימני אינו מאמין לתקשורת יותר. והימנים הינם הרוב המוחץ בישראל, וככל שהטרור קיים יותר כן הימניות גוברת. אף אחד לא האמין בעניין שרון (בצדק אמנם, אך גם לו היה צריך להאמין זה לא היה קורה), והכי גרוע (או בעצם לא גרוע) הוא שככל שהשמאל מרגיז יותר, כך יותר אנשים בתוכם מתקרבים ימינה יותר. הם צועקים חזק, השמאל, אבל איך אומרים:
''קיש קיש בלגינא רשרש''
נדמה לי שזה הביטוי, כד שיש בו רק מעט מטבעות עושה רעש גדול.
מה שלא משנה את העובדה שיש בו רק מ-ע-ט מטבעות.
בברכת ימים טובים יהודיה, חילונית מתל-אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
אין חדש תחת השמש.
היסטוריון,
28/06/04 08:17
|
מי שחושב שהפלשתינאים המציאו נשק חדש...צריך להסתכל בעבר ולראות שזו היתה נורמה מלחמתית בין בריטניה וגרמניה במלחמת העולם הראשונה. לשני הצבאות האדירים שחיפשו פתרונות לשבירת הקפאון במלחמת החפירות היו יחידות מיוחדות של כורים שהיו חופרים תעלות למתחת החפירות של היריב ומפוצצות אותם. אז איך אומרים...רבותי ההיסטוריה חוזרת...שום דבר לא חדש לא ישן...רק השפה השתנתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום הושג רק בדיפלומטיה
היסטוריון 2,
הרצליה,
28/06/04 10:12
|
|
 |
שלום היסטוריון 2 (99)
ע.ע.,
29/06/04 10:06
|
שלום הושג בדיפלומטיה רק לאחר שצד אחד הכריע את הצד השני ואז הצד המנצח כרת ברית עם הצד הנכנע. לדוגמה: ארה''ב = יפן, בנות הברית = גרמניה, ישראל = מצרים, בריטניה = ארגנטינה (פוקלנד) וכו'. רק מדינות דמוקרטיות (בפועל, לא בשם) מגיעות להבנות ולהסדרים במגעים דיפלומטיים. הרשות הפלשטינית אינה דמוקרטיה. אדרבא, פעילותה בפועל מאפיינת אותה כארגון טרור בעל מטרות לאומניות. הנסיון להשיג פתרון דיפלומטי עם שלטון דיקטטורי בשנות השלושים של המאה הקודמת הביא בסופו של דבר למלחמת העולם השניה הנוראה, כמעט כיבוש כל אירופה ע''י הגרמנים ימ''ש, רצח 6 מיליון יהודים ומיעוטים רבים נוספים - והכל בשם סיסמאות שווא של פתרון דיפלומטי. לכן, הבעיה אינה קריאת ספרי הסטוריה אלא הבנתם ונכונות לראות את האמת והמציאות נכוחה. הפרחת סיסמאות ודקלומם כמו תוכי רק יחמיר המצב. מסתבר ששרי הממשלה מהמרכז והימין יודעים היסטוריה היטב. לעומתם השמאל, המסונוור בדעות קדומות ובסיסמאות שווא עלול חלילה להביאנו לסכנה קיומית, כפי שקרה לכל אלה, ללא יוצא מהכלל, שיישמו בטיפשותם הנאייבית דרך זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
בגץ בשרות הטרור
גרשון,
28/06/04 07:41
|
את המנהרה חפרו מבתים שבגץ לא אישר להרוס (''פלשתינים חפים מפשע'').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
מדוע הצבא הורס מחרטות ריקות?
שלמה,
28/06/04 07:35
|
האם הפעילות של הרס מחרטות נעשית בלילה כשהמחרטות ריקות כדי שמהנדסי מחרטות אלו ימצאו מקומות עבודה חדשים? אין ספק שמדיניות זו מכוונת להיות תגובה פושרת להרג חיילינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעזוב
גרשון,
28/06/04 09:58
|
המנהיגים שלנו חדלי אישים. לא איכפת להם שנהרגים אזרחים, העיקר שהבוחרים בתל אביב והחברים באירופה ובארה''ב מרוצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
how come the army -please read
avi,
28/06/04 07:25
|
How come the army could not find the equipment that is used in digging the tunnels? surely the Palestinians use heavy equipment to dig such tunnels so quickly and to such distance. The equipment sould be found and destroyed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
גם מנהרה אדירה זו נעלמה מעיני
משה מ,,,,
בת ים,
28/06/04 07:04
|
|
 |
94.
זכאי יא-קשקשן
אבי אברהם,
28/06/04 06:22
|
מדוע היה לך חשוב לפלוט כי *הפיצוץ אירע ברחבה הפתוחה במוצב, וכי אם היה מתבצע במקום סגור, הנזק היה חמור יותר*? - כדי שפעם הבאה יחפרו יותר טוב? מהתדריך שערכת בחצות הלילה ומהיכרות אישית איתך אני ממליץ לך לקבל החלטה אסטרטגית - לא להתראיין אחרי רדת החשיכה - רק באור יום ולקרוא רק מהדף - לא לענות לשאלות חופשיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
נבחרת החלומות.
שי.,
28/06/04 06:12
|
המוח הערבי מול המוח היהודי 0-1. ביציע עראפת .על המגרש שרון ומופז . התוצאה ידועה מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התוצאה קצת שונה
Avi Ecuador,
28/06/04 15:16
|
ומדובר היום בשחקנים שמכניסים גולים עצמיים. ערפאת מכניס גולים לטובת ישראל בסיכומו של עניין וישראל לטובת פלסטין. ערפאת מרחיק את המדינה הפלסטינית שכבר היתה עובדה היום ושרון ''הימין'' והשמאל מנסים לבנות אותה אם היו נותנים להם הפלסטינים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
Idea
G.G,
US,
28/06/04 04:19
|
To all setelers,(seriuesly)tunels can be deegd bouth ways. I.D.F cant or not intitle to do so but if you still Zionists and have the guts so god blass you do the same as those M.Fs do winn them in ther own game
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
החלמה מהירה לניפגעים
ל"ת
שושו,
28/06/04 03:43
|
|
 |
90.
?Do israelis want the peace
french observer,
28/06/04 03:03
|
palestinian land is not for someone else ! leave them alone and in peace while you are powerfull.Tomorrow it will be too late may be security and peace are the fruits of justice.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Peace, Justice, etc.
ע.ע.,
28/06/04 19:49
|
Please define: - PALESTINIAN LAND, according to international law. - PEACE, in the context that the palestinan's publicly preach for the extinction of a jewish state. - SECURITY, while the Palestinian terrorists are murdering sportsmen in the Olympiad, blowing civilian airplanes and buses, etc. - FRUITS OF JUSTICE, such an elusive term considering religious, cultural and economic interests, inclined by political instability. - POWERFULL, as a result of aggression aims or the result of forced self defence for dozens of years, either from Arab states armies or the Palestinian's terror. Also, take a good look in a geographic map before making your definition. At its nerroest region the country was only 16 km (10 miles) wide!
The words peace and justice are used so carelessly that they became phrases. Therefore, I will settle with co-existence and true mutual respect.
i.e. I: There are good history books on the Arab-Israeli conflict, starting with the British and French rule in the area. i.e. II: The curent terror by radical Muslims against moderate Muslims (Algeria, Egypt, Iraq, ...), Hindies and Christian civilization, should not be taken out from this discussion.
Sincerely.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל היום, בדורנו,
Avi Ecuador,
28/06/04 15:11
|
לא צריכה לרצות ''שלום''. ישראל הוכיחה בעבר את רצונה בשלום התלוש מהמציאות המאורעות ומהשכל הישר. ניתוק מההגיון. שיוכיחו הם שיש להם דור של שלום וינסו לעשות שלום. בלתי אפשרי ולא מציאותי!!! ככל שישראל תוותר היום יותר, תחפש את השלום יותר ותתרפס יותר כך היא תתרחק יותר מהשלום ותידרש ליותר קורבנות. היחס בין הויתורים ל''שלום'' לבין השלום הוא פשוט הפוך היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
israelies wants l-i-f-e
pleas read,
28/06/04 10:34
|
in this region, ''peace'', and peace proccess does not gerunties - life. unfortuantly, the palestinian leadership is more dedicated to the dream of banishing the jews then to dream of astableshing their own country, - we have ''left them alone'' for more then a decade, it was called ''aouslo agreement'' - do you know what happened during the time we weren't there? do you realy care?
in case you do:
insted of using the time and money they were given' among others from your country as well' for improving their citizens lifes; they armed theirself the best they could' th palestien police that israel help astableshing joined forces with branches of teror, in schools, they teach kids in the age of 5 ''the song of shaidim''(=bom-terrorists) in geografy they were shown maps of a-l-l of israel under the title ''palestain'' and ofcorse all the jewish cities erased, in other words - they used the time they were ''laft alone'' to brainwash as much plastenians as they could into the idea of a war of islam against the jews. israel is n-o-t the problem' it just happen to be on islam's path, if they are successful, you too,- might become next, - things here are not as they seem from abroad be ware, and be well, in prair of better days jewish girl in prsuit of life justiec and peace. sorry about the spelling, it's not my native toung
הגב לתגובה זו
|
|
 |
french observer
Yaron,
28/06/04 04:59
|
everything we do is compremise for them, we want to give them land (that do NOT belong to them!) but they want what the arabs want all over the world, - war, fights!, hate is in their base of life. france is in the list too, you know - not it's all fine because french are talking like you, without undertanding, but...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
stay in france and don't talk.
dave,
usa,
28/06/04 03:50
|
stay in franse and be silent you don't know anything about our promise land no such a thing palestin ONLY ISRAEL ,so stay in france and don't push your nose.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
זו דוגמא להתנתקות שרון מהשכל
ל"ת
משה,
תלאביב,
28/06/04 02:24
|
|
 |
88.
ערבים בזהות יהודית
ע.ע.,
28/06/04 02:19
|
עניתי לכמה תגובות, אבל במחשבה נוספת נראה לי שחלק מהמשמיצים והמנאצים והקוראים לנסיגה חפוזה הם בעצם ערבים המציגים עצמם כיהודים, ציונים, שפויים, אמא לחיל וכו'. בקיצור, שילכו לעזאזל. לילה טוב לכל עם ישראל ולהמשך כשלון התקפותיהם עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה לדעתי
ירון,
28/06/04 07:42
|
יש הרבה יותר שמאלנים טפשים ממה שנדמה לך. שנאת הדת והמסורת היא הדלק של השמאל. גם אם הם יורים לעצמם ברגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקוה שאיני טועה...
ע.ע.,
28/06/04 17:33
|
...כי אם אני טועה אזי הם לא יורים לעצמם ברגל אלא לכולנו בראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
בתקופה כזו צריך רק להאמין
ליאורה,
ראשלצ,
28/06/04 01:52
|
|
 |
86.
צריך להיות מאוחדים
יחיאל,
צפת,
28/06/04 01:46
|
זה הזמן להיות מאוחדים נגד הטרור,גם כאן במדינה וגם ביחד עם העולם שסובל בדיוק כמונו.תראו כמה הרוגים יש בעירק כל יום. זה לא נורמלי מה שקורה בעולם הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
שרון צריך להתפטר
ירדן,
רעננה,
28/06/04 01:44
|
|
 |
די לשטותינקים!
ניר,
מושב ידנתן 2,
28/06/04 07:37
|
קצת קשה לי להגיב למי שלא מבין בפוליטיקה ובביטחון אבל בכל זאת איפה בדיוק שרון נכשל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה איפה הוא לא נכשל
Avi Ecuador,
28/06/04 15:05
|
ואולי הוא יצליח חס וחלילה בטרנספר של יהודים ובתור הרצל ומשה להבדיל של יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
תנו לחיות בשקט!
רננה,
ב''ש,
28/06/04 01:42
|
|
 |
83.
תגובת האחמדים
מאיר יוסקוביץ,
28/06/04 01:03
|
דובר החמאס ברצועה, סמי אבו זהרה, אמר כי ''כל הדיבורים הישראלים על נסיגה מהרצועה הם הודות לפעולות ההתנגדות הפלסטינית''. ''אנו בטוחים שכמו שחיזבאללה סילק בהתנגדותו את צה''ל מלבנון, גם ההתנגדות הפלסטינית תביא לסילוק הכיבוש מהאדמה הפלסטינית אנו נמשיך בדרך זו'', אמר. ותודה לאריק שלימד אותנו שאתם נכנעים. שכח הדובר להודות ולכל הקוראים אנשי השמאל שמסייעים לנו בתגובותיהם ההיסטריות לברוח. מיכם אנו שואבים המון כח ועידוד. וגם מהבג''צ שעצר הרס הבתים מהם נחפרה המנהרה. עם כאלה ידידים בצד האוייב ננצח, אינשללה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The leftists are too stupid
AVI,
28/06/04 07:17
|
The leftists are too stupid to understand what you are saying
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
מעצמה גרעינית או מעצמת גרעינים
משלם מסים,
תל אביב,
28/06/04 00:56
|
יואיל נא מישהו להסביר לי ,מדוע אנו זקוקים לתקציב בטחון ענק אם אין אנו מממשים את הנשק והעצמה שאנו צוברים?! האם לא די בנשק קל עד קל מאד,קרי:אבנים,חלקי בלוקים,זרנוקי מים,גושי פלסטלינה מוקשים,עצמות של עוף(לאחר השבת-חלקים מהצ'ולנט שנותר משבת).יתכן ואויבינו שכך התחילו את מלחמתם בנו ירתעו מכך.יתר על כן:ממשלתנו לא תרתע מלהפעיל את הנשקים הללו,כיון שמעצמות העל לא ''ירדו'' עלינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are right
It is,
28/06/04 01:09
|
all starting with our willingness to use our force
With the might of the IDF there is no excuse for evacuating under fire - where are the big guns, smoke screens and so on???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
''חומת מגן'' גם בעזה ומיד!
להשמיד את הטרור,
28/06/04 00:47
|
בגדה תשתית הטרור חוסלה כמעט כליל. וזו עובדה שאין עליה עוררין - מבצע חומת מגן בשילוב עם הגדר מונעים פיגועים. בעזה עדיין לא היה מבצע כמו חומת מגן אלא פעולות נקודתיות. מבצע כמו חומת מגן ככל שיקדים, ישמיד את תשתיות הטרור ואת רשת ההיררכיה של ארגוני הטרור, כפי שקרה בגדה. עזה הפכה לקן צרעות ממש, בגלל הברחות הנשק ובמוקדם או במאוחר נצטרך להתמודד עם זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
זה לא יאמן
רונן,
28/06/04 00:26
|
|
 |
79.
דיכאון
דיקלה,
28/06/04 00:25
|
|
 |
78.
פעולה שנכשלה
שקול,
ישראל התומכת,
28/06/04 00:22
|
עם העובדה שיש פצועים קשה, התוצאות יכלו להיות הרבה יותר קשות. כאשר צהל יצא מעזה כל המאמץ של אירגוני הטרור יהיה נגד אזרחים. הם יחפרו מנהרה מתחת לגדר ואנחנו לא נוכל לעשות מאומה כי לא נשלוט באיזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
התנחלות = חטיפה עם בני ערובה
פושעי מלחמה אנו,
כל ישראל,
28/06/04 00:19
|
מדינתינו המטופשת ממשיכה בהתנחבלות בשטח שלעולם לא יסופח למדינה, התנחבלות זו היא בגדר חטיפת שטחי המדינה הפלשתינית והחזקתם כבני ערובה להסכמת הפלשתינים לתנאים שלנו בדרך להסכם... אז מי כאן הטרוריסטים, הם או שאלה בעצם אנחנו, שבמקום בהמשך להודאה בטעות הכיבוש של ראש הממשלה, לפרק את פשעי המלחמה, ממשיכים כאילו כלום להחזיק גדודים שלמים על מנת לשמור על מבצעי הטרור היהודי.. הזה. אם היו החיזבאלה מתנחלים על שטחים בצפון ישראל, לא היינו נלחמים לגרשם.. אז מה הפלא שהפלשתינים נלחמים על שלהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והערבים - צדיקים ...
יריב,
28/06/04 07:54
|
תמיד הם רצו שלום ושלווה...
מעניין שבכל העולם המוסלמי הבורות, הפרימיטיביות והאלימות שולטים ביד רמה. עזה אינה יוצאת מן הכלל: דווקא כשמדברים על לתת להם שליטה עצמית הם מראים את תאוות הרצח שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איני יודע מי אתה אבל דבר 1 ברו
אריה,
שיקגו,
28/06/04 03:08
|
אין לך מושג בהיסטוריה . אבל אם יש לך ראש פתוח ואתה מעוניין לדעת את האמת , אז כדאי לך לקרוא ספר שנכתב על ידי הסטוריונית מאוניברסיטת שיקגו לאחר מחקר מעמיק של 7 שנים ( אגב היא לא יהודיה , כך שאי אפשר לחשוד בה שהיא לא אובייקטיבית) שם הספר : '' מאז ומקדם '' ושמה של המחברת הוא : ג'ואן פיטרס . אשמח מאד לשמוע ממך לאחר שתקרא את הספר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלא נדע
הערביה,
28/06/04 03:07
|
|
 |
מה הפלא? (77)
ע.ע.,
28/06/04 02:02
|
הפלא הוא שלא משנה מה קורה ובאיזה מקום, תמיד יצוץ איש עם הסבר למה אנחנו לא בסדר, למה אנחנו אשמים, כמה הצד השני מסכן וכו' וכו'. אנחנו יכולנו בכוחותינו הדלים לקלוט מליוני עולים מהשואה וממדינות ערב ומאות מליוני הערבים והמוסלמים לא יכלו לקלוט מאות אלפי פליטים? המדינה מטופשת בדיוק במידה שמועלות טענות האשמה העצמית שחסרות ביסוס עובדתי ונשענות רק על תפיסת עולם אידיאולוגית שנכשלה מעשית בכל מקום, ללא יוצא מהכלל, באותם מקומות בהם אנשים היו מספיק טיפשים ליישמה. ההתנחלות היתה חטיפת שטחי מדינה פלשתינית? מאיפה הבאת את זה? בגדה שלטה ירדן שתקפה את ישראל ממזרח, ברצועה שלטה מצרים שתקפה את ישראל מדרום, בגולן שלטה סוריה שתקפה את ישראל מצפון. גם המתיישבים בגולן פושעים או שמא הם יהפכו לפושעים רק כאשר הם יותקפו ע''י מרצחים? (הזהר בתשובתך, רבים מהם קיבוצניקים). עם מחשבות מעוותות כשלך ניתן להציג רוצחים בכלא כמדוכאים ומשועבדים שהרי הם נתונים למגבלות אישיות מחמירות. הפלא אינו שהפלשתינאים נלחמים אלא שיש יהודים התומכים במאבקם לחסל כל יישות יהודית בכל שטחי ארץ ישראל (ציטוט מדבריהם בפומבי) - והם מתכוונים לכך באמת. עם כאלה אחים מי צריך אויבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!!!!!!!
ל"ת
עידית,
28/06/04 00:51
|
|
 |
אולי די כבר?
מצביע מרצ לשעבר,
28/06/04 00:42
|
התגובות של כל הערבים כאן, ממרכז מוסאווא או מגוף אחר כבר יותר מדי שקופות.
אני מציע לכם לנסות דרכים אחרות לשכנע את אזרחי מדינת ישראל - שימוש במונח 'מתחנבלים' הוא חרב פיפיות שיגרום לכם בסופו של דבר נזק הרבה יותר מתועלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
רבי מלובביץ משיח והוא חי לעד
הרב גרונר,
מזכיר לשעבר,
28/06/04 00:19
|
רבי מלובביץ אומר בשמחת תורה תשי''א[1951] ללכת לבתי כנסיות ולומר את דברי הגמרא שמשה רבינו לא מת, רבי אומר על רבי הקודם של חב''ד הריי''צ ברבים טו'תמוז תשמ''ה[1985] וזה מוקלט בוידיאו רבי ריי''צ חי בגשמיות יותר חי יותר בריא יותר רענן ,רבי אמר על עצמו שהוא משיח ברבים זה מוקלט בוידיאו,רבי אומר בספרו ספר השליחות עמ'274 הוצאת ספר תשמ''ז על רבי ריי''צ שמי שהוא שליח שלו יכול לראות את רבי ריי''צ בהקיץ בגשמיות, שרון הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם הרב גרונר היה מייחל
יעקב,
28/06/04 17:55
|
לעצמו לבניו להיות חי או יותר חי יותר בריא ורענן בגשמיות כמו שהרבי הריי''צ ואו הרבי בריאים חיים ורעננים בעולם הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שמעתי את הרב גרונר אומר
יוסי אליטוב,
ירושלים,
28/06/04 02:56
|
אני שמעתי את הרב גרונר בביקור שלו עכשיו בישראל שהרבי מלובביץ הוא משיח והוא חי וכו וכו' אני לא האמנתי שהרבי משיח והייתי מקצץ את זקן שלי ,ומאז שהרב גרונר אמר ברבים שהרבי משיח אז אני גם עכשיו מאמין שהרבי מלובביץ משיח אני מבקש סליחה מהרבי שכתבתי נגד שיחות קודש שלו ,לא התכונתי נגד רבי פשוט 10 שנים לא למדתי תורה בכלל אבל בזכות הרב גרונר אני לומד עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שמעתי דברים אלה
חיים חיימוביץ,
ישראל,
28/06/04 00:51
|
|
 |
אני שמעתי את הרב גרונר אומר
ל"ת
חיים,
ירושלים,
28/06/04 02:50
|
|
 |
אני כן שמעתי את הרב גרונר אומר
ישראל,
כפר חב''ד,
28/06/04 02:29
|
אני שמעתי את הרב גרונר אומר ברבים שהרבי מלובביץ הוא משיח והוא חי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
רפואה שלמה
נרי,
ארהב,
28/06/04 00:18
|
מהר לצייד את הבונקרים עם ססמוגרף אפשר לזהות כל תזוזה מתחת לאדמה עם זה תנחומי והחלמה מאירה לפצועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
אם ''כפר'' לא היה זה לא היה קורה
כפר דרום אשם,
פלשתין,
28/06/04 00:09
|
אם לא היינו מיישבים אזרחים בשטח כבוש, לא היינו זקוקים למוצב שם וכך גם לא היתה למחבלים ההזדמנות לשתף פעולה עם חבריהם המתנחבלים ולפוצץ את המוצב... החמאס והמתנחבלים שותפים...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהמשך הגויים ילמדו ממך
Avi Ecuador,
28/06/04 00:24
|
ויומרו אם ישראל לא היתה קיימת זה לא היה קורה... ודרך אגב חלק מהם, גם אירופאים אומרים זאת כבר היום. עכשיו תסביר לנו בבקשה על הפיגועים שיש בקליפורניה, טקסס, אריזונה וניומקסיקו. אה, סליחה, זה יותר קטן מעזה ויהודה ושמרון ושמעתי שדווקא בניויורק שלא סופחה נפלו תאומים. למה לא תדחוף להסתפח לארצות הברית ולהיות עוד כוכב בדגל? זה יותר הגיוני ולכולנו יכל להיות יותר טוב כאשר מנהיגנו ועם הארץ דוחפים להתאבדות לאומית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהמשך הגויים ילמדו ממך
Avi Ecuador,
28/06/04 00:22
|
ויומרו אם ישראל לא היתה קיימת זה לא היה קורה... ודרך אגב חלק מהם, גם אירופאים אומרים זאת כבר היום. עכשיו תסביר לנו בבקשה על הפיגועים שיש בקליפורניה, טקסס, אריזונה וניומקסיקו. אה, סליחה, זה יותר קטן מעזה ויהודה ושמרון ושמעתי שדווקא בניויורק שלא סופחה נפלו תאומים. למה לא תדרוף להסתפח לארצות הברית ולהיות עוד כוכב בדגל? זה יותר הגיוני ולכולנו יכל להיות יותר טוב כאשר מנהיגנו ועם הארץ דוחפים להתאבדות לאומית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
הם חושבים שזה יידחה היציאה...
המתנחבלים שמחים,
אנחנו אשמים,
28/06/04 00:06
|
|
 |
עוד ערבי מתחזה
ל"ת
ע.ע.,
28/06/04 18:20
|
|
 |
72.
להוציא את כל הערבים מהארץ!!!
להתנתק!!!,
28/06/04 00:03
|
|
 |
71.
את מי מרמים?????
אלעד,
27/06/04 23:48
|
|
 |
70.
ראו את הדמיון
Avi Ecuador,
27/06/04 23:40
|
בין היציאה של האמריקאים מעיראק לבין היציאה של ישראל מעזה; התגברות הטרור. העיראקים לא רוצים דמוקרטיה והפלסטינים לא רוצים מדינה. זאת תרבות שיונקת מדת ורוצה נצחון ושהאסלם ישלוט. מי שלא מבין את זה אין לו שום סיכוי לפתור את הבעיה, בטח לא בדורנו בכל מקרה. חברה, תעשו פסק זמן ל 40 שנה ושנו כיוון לדרך הטרנספר. ההגיון בזה הרבה יותר גדול מליבנות אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כח ל 70דברים הגיוניים
אריה,
שיקגו,
28/06/04 03:13
|
אני לא מאמין שיש כל כך הרבה אנשים שכותבים תגובות הפוכות נראה לי שזו מלחמה של כמה ערבים יודעי עברית !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לגזען
דרום אפריקני,
28/06/04 00:22
|
הפרתם כל מצווה אפשרית בין אדם לחברו ובין גר לחברו אתם לא חיים כאן בתוך וואקום אני מקווה שכמו שקרה בדרום אפריקה יבוא סוף על התנהגות האפרטהייד הזאת יבוא היום שיכפה כאן הסדר על אפכם וחמתכם אפילו אין לכם בושה לכתוב זאת כאן את הבושה איבדתם מזמן בצרוף עוד תכונות אנושיות נוספות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבושה כבר מזמן
Avi Ecuador,
28/06/04 01:01
|
אבדה בצד השני שהפך עצמו לחיה רעה וכאן זו שאלה של לשרוד. ראה כמה שטחים יש לערבים וכמה יש לנו ושאל את עצמך אם הם היו מנצחים פעם או חס וחלילה ינצחו אי פעם האם היתה ליהודים זכות לנשום בכלל. אחרי שענית לעצמך תבוא ותסביר לנו על בושה. לא מדבר על שכל ישר שממך כבר עף מזמן כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, כן
מצביע מרצ לשעבר,
28/06/04 00:47
|
בחלומות שלך ייכפה פה הסדר. גם אם בית המשפח בהאג יפסוק מיליון פעם נגד מדינת ישראל, גם אם האו''ם יגנה אותנו מיליארד פעם - אנחנו לא נעלם מפה. לקחי 'העולם הנאור' 1939-1945 כבר לימדו אותנו לקח.
לא שאני חושב שטרנספר הוא בכלל אופציה, אבל ההתלהמות שלך ושל חבריך (או שכל התגובות הקיצוניות כאן הן שלך?) גורמות לי להרהר בדבר השתלבותם של אזרחי ישראל הערבים במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מה ישראל עושה???
Avi Ecuador,
27/06/04 23:34
|
זו לא צריכה להיות הבעיה שלנו לבנות אותם ולהמליך עליהם מלך היום או להאזין לתנאים שלהם. איזה זכות הם צברו בשביל להכתיב לנו תנאים חיות האדם הרוצחים האלה? מה אנו חייבים להם לכל הרוחות? שילכו לאלף עזאזל עם הרשע שמושרש ביישותם ושהפך לתרבות רשע ורצח. תרבות לחיים בעולמנו ולמוות ושאהידים עם 72 בתולות זונות או 72 גברים מיוחמים לשאהידיות. על ישראל פשוט לומר להם שהערבויות היחידות שהם צריכים לחפש לשאוף ולהביא אליהם זה חינוך ותרבות ושהם לא ירצחו בנו, שישנו את המנטליות שלהם ושיחזרו אולי להיות בני אדם בעתיד רחוק. לכן ישראל צריכה להכריז שהיא לא יכולה להרשות לעצמה להפוך לשטר מכר ולסיכונים נוספים לעם היהודי ואין לה זכות לחשק את הדור הבא שלנו וזאת על סמך נתונים מהעבר והווה וציפיות לעתיד שהחברה הפלסטינית לא מתאימה ליחס של אימון או לויתורים מצידנו שיסכנו את עמנו. ישראל היום עקב המצב ונסיוננו בעבר משנה את הגישה שלנו ומצטערים להודיע שפשוט נכשלנו כשלון חרוץ בנסיונותנו להביא לשלום וכל עוד החברה הפלסטינית לא שינתה את דרך חייה ודרך מחשבתה והצמיחה דור בני אדם מדור החיות, הדבר היחידי שעליו אנו מוכנים לדבר היום הם התנאים לשהותם הזמנית בארצנו כשההוכחות לכך קיימות מתחת לכל אבן וכמובן גם מתחת למסגד שלהם. היום זו כבר לא שאלה של הסברה ושיכנוע, היום ישראל הגיע למצב שבו היא צריכה להפעיל את האנסטינקטים הפרימיטיבים שלה כגון למצמץ בכדי להגן על העיניים ולהרים את היד בכדי להגן על הגוף. אם ישראל לא תעשה זאת פשוט אנו מביאים את עצמנו לקטסטרופה והיום ההזדמנות שהפלסטינים הביאו אותנו עם הרבה כאב הוא לעתיד הרבה יותר טוב שלא מזכותו של דור עגל הזהב לדחות. אני מצרף שוב עותק: לכן ישראל בעיקבות האילוצים והמאורעות האחרונים מודיע בצער על החלטותיה הבאות: 1. ישראל משעה כל שיחות לוויתורים או לשלום עם החברה הפלסטינית לתקופה של 40 שנה, תקופה שדור החיות שיצרו החברה שחיה בתוכנו יצמיחו דור בני אדם (אנו נחזק את החלטתנו במשאל עם). 2. ישראל מכריזה על כל השטחים שהיו בעבר במחלוקת או במשא ומתן עם החברה הפלסטינית כשטחים ישראלים שהראיות ההסטוריות מהוות לנו הוכחה. 3. למתנחלים הפלסטינים ינתנו תעודות זהות זרות זמניות וזמן מתאים להתארגן ולצאת מהשטחים, ישראל מבקשת מהאומות המאוחדות שיעזרו בנתינת פספורטים ממדינות שכנות או אחרות. ישראל תהיה מוכנה לדון בפיצוי כספי של המתנחלים הפלסטינים ובקיזוז הנזקים שהביאו עלינו החברה הפלסטינית. 4. הפלסטינים שחיים היום בישראל עד גבול הירדן, יהיה להם מעמד של תושב זר עד לפתרון הבעיה. 5. ישראל מזהירה את החברה הפלסטינית שהאחריות על פיגועים מצידם תראה ישראל כניסיון פגיעה בישותה ובקיומה של מדינת ישראל ותראה את החברה הפלסטינית ככלל כאחראית על כל פיגוע. 6. פיגוע או נסיון פיגוע או תכנון לפגוע בישראל יביא באופן מידי להפעלת תוכנית אב לטרנספר בשלבים שלפיה יחולקו השטחים ל 20 איזורים; ישראל תפנה איזור של מתנחלים פלסטינים , תיישר אותו ותקים עיר חדשה. את הפלסטינים בשלב ריאשון ישראל תפנה לשטחים ברמת הגולן הגובלים עם סוריה. ישראל מזהירה את הסורים שבמקרה של תקיפה של חיזבלה או איזה שהוא אירגון טרור מלבנון או מגבולה של סוריה האחריות תהיה על סוריה. במקרה של פגיעה מצידם ישראל תשחרר שטחים בסוריה ותעביר את מתנחלים הפלסטינים לסוריה. 7. החלטתה של מדינת ישראל לא ניתנת לעירעור וכל אפשרות לשיחות נוספות עם החברה הפלסטינית יהיו אך ורק בנושא שהותם הזמנית בשטחי ארץ ישראל כשהזכות הבלעדית תינתן לדור הבא לאחר 40 שנה להחליט על עתידו ועתידם של המתנחלים הפלסטינים שישרדו לאחר 40 שנה. 8. ישראל מודיע שהחלטתה תעבור ותחוזק במשאל עם קרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק..
ציוני בדם,
28/06/04 13:27
|
הלוואי שיקום מנהיג כמוך שיגרום לפלשתינאים להבין שלא יישפך כאן דם של יהודי על ידם. הערבים מבינים רק כח. אז ניתן להם אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
Gaza
eliezer faifman,
argentina,
27/06/04 23:30
|
Eich itachen shelo maftzitzim miad mibli latet lamechablim leitrachek mehamakom.Besofo shel davar,mi shenatan laavor lamechablim hu shutaf leachraiu t hapesha.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
נושאת תפילה ומקווה שמצטרפים
אליי כמה שיותר,
27/06/04 23:27
|
''הבל הבלים אמר קהלת, הבל הבלים הכל הבל. מה יתרון לאדם בכל עמלו שיעמול תחת השמש? דור הולך ודור בא והארץ לעולם עומדת. וזרח השמש ובא השמש ואל מקומו שואף,זורח הוא שם.... מה שהיה הוא שיהיה, ומה שנעשה הוא שיעשה ואין כל חדש תחת השמש.''
''ראיתי את העניין אשר נתן אלוהים לבני האדם לענות בו, את הכל עשה יפה בעיתו, גם את העולם נתן בליבם, מבלי אשר לא ימצא האדם את המעשה אשר עשה אלוהים מראש ועד סוף. ידעתי כי אין טוב בם, כי אם לשמוח ולעשות טוב בחייו. וגם כל האדם שיאכל ושתה וראה טוב בכל עמלו, מתת אלוהים היא. ידעתי כי כל אשר יעשה האלוהים, הוא יהיה לעולם, עליו אין להוסיף וממנו אין לגרוע והאלוהים עשה שיראו נלפניו. מה שהיה כבר הוא, ואשר להיות כבר היה ואלוהים יבקש את נרדף.''
''לכל זמן, ועת לכל חפץ תחת השמיים, עת ללדת ועת למות עת לטעת ועת לעקור נטוע עת להרוג ועת לרפוא עת לפרוץ ועת לבנות עת לבכות ועת לשחוק עת ספוד ועת רקוד עת להשליך אבנים ועת כנוס אבנים עת לחבוק ועת לרחוק מחבק עת לבקש ועת לאבד עת לשמור ועת להשליך עת לקרוע ועת לתפור עת לחשות ועת לדבר עת לאהוב ועת לשנוא עת מלחמה ועת שלום.''
- מדברי קהלת.
שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
''ארחמך ה' חזקי, ה' סלעי ומצודתי ומפלטי אלי צורי אחסה בו, מגיני וקרן ישעי, משגבי. מהולל אקרא ה' ומן אוייביי אוושע, אפפוני חבלי מוות ונחלי בליעל יבעתוני, חבלי שאול סבבוני, קדימוני מוקשי מוות. בצר לי אקרא ה' ואל אלוהי אשווע, ישמע מהיכלו קולי, ושוועתי לפניו תבוא באוזניו, ותגעש ותרעש הארץ ומוסדי הרים ירגזו, ויתגעשו כי חרה לו. עלה עשן באפו ואש מפיו תאכל גחלים בערו ממנו... ישלח ממרום יקחני, ימשני ממים רבים, יציליני מאויבי עז ומשונאי כי אמצו ממני, יקדמני ביום אידי ויהי ה' משען לי.... חי-ה' וברוך צורי וירום אלוהי ישעי, האל הנותן נקמות לי, וידבר עמים תחתיי, מפלטי מאויבי אף מן קמי תרוממני, מאיש חמס תצילני, - על כן, אודך בגויים ה' ולשמך אזמרה, מגד ישועות מלכו ועושה חסד למשיחו, לדוד ולזרעו עד עולם''
תהילים יח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנא הצטרפו אלי לתפילתי
שוחר שלום,
28/06/04 00:05
|
וכיתתו חרבותיהם לאיתים, וחניתותיהם למזמרות--לא-ישאו גוי אל-גוי חרב, ולא-ילמדון עוד מלחמה. מיכה פרק ד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לו יהי.
שוחרת חיים,
28/06/04 09:30
|
אבל תרשה להציע ניואנס, אל תאמר שוחר שלום, כי אם שוחר חיים. לצערי תהליך אוסלו הוכיח ששאיפתנו העיקשת לשלום, ורצוננו העז לחיות בצוותא משמשים אך כלי נשק המופנה להרגנו. מאז אני אינני שוחרת שלום.. אינני מכורה עוד לשירים האופטימיים, כן, הלוואי שיהיה שלום יום אחד, אבל אנ לא בוטחת עוד באמירות שווא של מנהיגיה הנוכחיים של האוכלוסיה הפלסטינית, - אני מעדיפה חיים. וכדי לחיות, כרגע, עלינו להלחם. גם עת השלום יגיע (אני מקווה) אלא שכרגע אנו בעת מלחמה, צריך לפהפנים ולנהוג בהתאם, גם מבחינת החוסן הציבורי/לאומי. אף אחד לא יסלק אותנו מכאן, ושום דבר איננו מצדיק את השאיפה להרוג יהודים באשר הם יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן.
ל"ת
אמן.,
27/06/04 23:41
|
|
 |
66.
אין טעם להשאר יום נוסף
מקשה,
27/06/04 23:23
|
מי מתנדב להיות חלל צהל האחרון ברצועת עזה? היום כשאנו יודעים שאין עוד כל טעם בהמצאנו ברצועה, ושימי הנוכחות הישראלית שם ספורים ובקרוב מאד יחל פינוי ההתנחלויות, נראה כל קורבן מיותר שבעתיים. הפלשתינים מגבירים את מתקפתם על צהל ערב היציאה במסגרת המאבקים הפנימיים בין ארגוני הטרור ונוחלים נצחונות. על הממשלה לזרז הנסיגה ואולי אף להקדימה כדי לחסוך דם, כמו בלבנון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון! כמו בלבנון!
מצביע מרצ לשעבר,
28/06/04 00:49
|
כשיצאנו אמרנו שאם יקרה משהו - אז החיזבאללה יחטוף.
ובאמת, החיזבאללה חטף לנו 3 חיילים ומי יודע כמה פצצות בהר דוב.
על החיזבאללה יש לנו עוד איזשהו מנוף בדמות הסורים. ברגע שהפלסטינים יתחילו להפציץ את אשקלון - מה תעשה?
הנסיגה הזו היא מקסם שווא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
להעמיד לדין!
מייק,
27/06/04 23:22
|
יועמדו לדין כל האחראים על מתן האפשרות לערבים בעזה להתחמש, יועמד לדין כל מי שמסר להם רובים, יועמד לדין כל איש מודיען ופןליטקאי שלא חזו מראש את מה שכל הזהירו שיקרה ואכן קורה כבר שלוש וחצי שנים. תוקם ועדת חקירה ממלכתית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטיפ הראשון בחינם
אני,
27/06/04 23:39
|
|
 |
כנראה שלא הבנת. דברים של
גם אני,
28/06/04 07:47
|
|
 |
64.
שרון כנראה מבולבל
Avi Ecuador,
27/06/04 23:20
|
טועה בכיוון ולא מבין ויודע את יעודו. היום הבעיה שלך זה לא הטרור שהיא הסימפטום אלא הדבר שמצמיח אותו, דבר שהוא גם הרבה יותר גדול מאשר קונפליקט קטן. את הטרור מצמיחה תרבות שיונקת מדת, תרבות ששואפת לשלטון חסר גבולות ולחלום שאני מקווה שהוא הזיה, חלום לעולם ערבי או מוסלמי, חלום של שלטון וכפייה. הפלסטינים היום הם אך ורק כלי למימוש חלום זה כאשר היום הסיכסוך ישראלי פלסטיני משמש כשסתום סיר לחץ לשחרור לחצים בעולם וכאשר תרבות השנאה והפחד התהומי מהמערב, בשמירה על זכות חייה הסתומים ובפחד מקידמה, בהחלת חינוך לסתימות ואי סובלנות; מלבה את הסכסוך ישראלי פלסטיני ולא מאפשרת לו להרגע; גורמת לרתיחה איזורית שמשחררת לחצים בישראל, לחצים שבכל מקרה היו חייבים להשתחרר גם אם לא היתה קיימת מדינת ישראל ואולי גם במקרה שחס וחלילה תימכר ישראל (צ'כוסלובקיה) יקרה משהו דומה לזה שקרה במלחמת העולם השניה. על שרון להבין היום שהחברה בעולם, המנטליות, הגיעה לנקודות הקצנה וחלוקה שאין להם חזרה לפי ההגיון של אופי האדם עד היום. הוכחות; כל ההסטוריה של היצור שנקרא אדם עד היום שמתבססת על שלום ומלחמה. היום לצערי שרון צריך ללמוד ולהבין מהמורשת שלנו כמו שמשה רבנו להבדיל הבין, ששינויים מסוימים יכולים לבוא רק על ידי שנויים במנטליות של דור ושום דיבורים לא ישנו את הניגזר; דור העבדים שהפך לדור בני חורין (חונך מחדש ושינה מנטליות), דור החיות והרוצחים יהפוך לבני אדם (מלחמה טרנספר חינוך ואולי שואה, חס וחלילה), דור עגל הזהב ובילין שהטבע יעלים אותם בדרכו ומהם יצמח דור בני חורין שלמד ורואה עובדות ראיות והוכחות כדרך שמאפשרת לו להאחז במציאות. שרון, היום אתה חי בתקופה גורלית של עם ישראל, אל תהפוך בבקשה את עם ישראל למרק נזיד עדשים וירתואלי, חלומות לחוד ומציאות שמתבססת על למידה כואבת לחוד. גם משה להבדיל עשה את פרוייקט חייו מחוץ לישראל והעביר את כל חייו בחלום; חישול עם ושינוי המנטליות שלו, לא ניפץ את העם היהודי בישראל כשהיה חלש ולא הביא את עצמו ואותנו להתאבדות לאומית אלא הכין אותנו לאט לאט (40 שנה), ראה את הסכנות שיש לעמנו לא רק מאויבנו אלא מעצמנו; ראה את הסכנה הצפויה לנו מהמנטליות ההרסנית שבתוכנו, וויתר על הרצון העז שלו לדרוך באדמת ארץ ישראל וזאת בהבנה שפרוייקט חייו ימומש לא בימיו ויהיה לנו עתיד, טוב אפשר לראות זאת בצורה יותר דתית אבל אני את המורשת רואה בצורה קצת שונה ואם משהו נעלב איתו הסליחה. בקיצור שרון, לא עליך להיות משה והרצל, להבדיל, של הפלסטינים, אני מבין את הלחץ שבך ושאתה כבר זקן ואתה להוט בחייך להספיק לדרוך על אדמת הקודש פלסטין ואולי ירושליים על קוץ אבל למד מזקן אחר, ממשה עליו השלום. בבקשה ממך; תעשה פסק זמן ל 40 שנה שתוכל להשיג על ידי הסבר ומשאל עם, לא יותרו ויתורים בנושא שטחים, יומלץ לפלסטינים לחנך בזמן זה דור חדש מדור החיות שהם הצמיחו; דור בני אדם ויובהר להם שהשיחות היחידות שינוהלו איתם הם על התנאים לשהייתם הזמנית בארץ ישראל ותהליכי פיצויים וקיזוזי פיצויים (גם אנו שילמנו משהו וכשמשלמים אז התמורה לא חייבת להיות מדינה פלסטינית). יובהר להם שהאחריות על שלום תושבנו היא בידם, אחריות קולקטיבית ופגיעה בישראלים תביא מיידית להתחלת תוכנית אב לטרנספר בשלבים יישור ובניית ערים יהודיות חדשות. ערפאת ימונה לשר ההסברה לטרנספר והשאהידים לשגרירים. צה''ל יפסיק להיות צבא הכנה לפלסטין שפותר אנרכיה ובונה מדינה פלסטינית ויהפוך לצבא משחרר שמקבל מערפאת הסבר מדוע יש לשחרר שטחים. ערפאת יהפוך כנראה לחג ולאוזני המן בעתיד אם תרצו אין זו אגדה נאמר על פרוייקט יותר מסובך,שעשה דור שיצא מהתנורים מחר זה יהיה הסטוריה ומחרתיים חג!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר וצריך אחרת
חייל צה''ל,
27/06/04 23:46
|
לאחר כניעת גרמניה הבינו כוחות הברית ששיקום כלכלי של גרמניה ישמור על השקט לשנים ארוכות וכך גובשה תוכנית מרשל לשיקום הריסות גרמניה אני יכול להבין שמדינות ערב רוצות לשמר את המצב כמות שהוא מכיוון שאין תרומה טובה יותר למשל טוטליטרי אבל אתה אדוני הנכבד כאדם שחי במדינה דמורקרטית טועה ע''פ אמונתי ומטעה בשיטה העתיקה ביותר ה פ ח ד ה יותר יותר אנשים שפויים הבינו שהמלך עירום אם שרון יכשל או לא יגיע היום שימצא כאן פיתרון לאזור וה''שסתום'' שלך יעבור לאיזור אחר וישארו רק אלו שנפלו בדרך הארוכה המשפחות שלהם הנכים ורבים אבים שישאלו האם לא חבל? משני הצדדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאחר כניעת גרמניה...
נו, הבנת?,
28/06/04 10:08
|
אתה אולי רואה, כעת את הבעיה? לו היו הפלסטינים ''נכנעים'', לו היו מסכימים לקבל את המדינה שהוצעה להם ע''י ברק (שכללה 98% מדרישותיהם, והותירה בידינו רק את הריבונות על הכתל בעוד שעל הר הבית היא הוצעה להם, וסירובנו לזכות שיבה של יותר מ-60,000 פליטים - זה מה שהוצע) בקיצור, לו הנהגתם היתה מסורה יותר לחלום תקומתו של העם הפלסטיני מאשר לחלום השמדת העם היהודי, א-ז היית צודק! אבל יש שם יותר מדי כנופיות טרור המחזיקות במושכות, עד שהם לא תטופלנה או תכנענה - לך ולי אין מה לעשות פרט ללהלחם בהם. לא לשווא אנו מקבילים את ההתנתקות עם תוכניות שיקום של הרצועה במילארדי דולארים מאירופה וארה''ב. מרבית האוכלוסיה היתה מעדיפה להמשיך את השקט, אבל הסורים באמצעות החיבאללה והחמס, משתלטים עליה. אנחנו צריכים לפנות הרצועה?? אולי... אנחנו חייבים לנקות אותה קודם, עד כמה שאפשר? לבסס תשתית מודיעינית? לקראת עזיבתנו? בטוח!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
פלסטינים ושמאלנים יקרים...
אלעד,
פ''ת,
27/06/04 23:18
|
|
 |
מתנחבלים אינם ישראלים
ישראל שלנו,
ציונות שפויה,
27/06/04 23:50
|
מתנחבלים הם טרוריסטים יהודיים, ניאו-ציוניים שאינם חלק מישראל ועדיף כי תינתן להם האפשרות לעבור לאירופה כמו מתבצרי כנסיית המולד.. ישראל היא מדינתם של היהודים הדמוקרטים השפויים ולא התמהונים האנטי דמוקרטיים ניאו-פאשיסטים.. כאן לא תהיה ישראל - מדינת אפרטהייד יהודית, עוד מילה אחת וגם פיצויים הם לחא יקבלו, שיבקשו מהמשיח שלהם הרבי ההוא שהם המציאו לו תואר - ישו החדש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב שנאת הדת והדתיים ...
גרשון,
28/06/04 07:45
|
שוב שנאת הדת והדתיים מעבירה את השמאלני המצוי על דעתו ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחבלים אינם ישראלים
ישראל שלנו,
ציונות שפויה,
27/06/04 23:48
|
מתנחבלים הם טרוריסטים יהודיים, ניאו-ציוניים שאינם חלק מישראל ועדיף כי תינתן להם האפשרות לעבור לאירופה כמו מתבצרי כנסיית המולד.. ישראל היא מדינתם של היהודים הדמוקרטים השפויים ולא התמהונים האנטי דמוקרטיים ניאו-פאשיסטים.. כאן לא תהיה ישראל - מדינת אפרטהייד יהודית, עוד מילה אחת וגם פיצויים הם לחא יקבלו, שיבקשו מהמשיח שלהם הרבי ההוא שהם המציאו לו תואר - ישו החדש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא את ''אתה כסיל ואוויל''
ל"ת
2 תגובות למטה.,
28/06/04 09:31
|
|
 |
הוא בטח ערבי מתחזה
ל"ת
Avi Ecuador,
28/06/04 15:35
|
|
 |
62.
SWAT team of the HAMAS
Ofir,
USA,
27/06/04 23:18
|
since when the Hamas have a A SAWT team, and even if they called like that why do we agree to write it like this
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
להעמיד את פושעי ההתחלויות לדין
דיין,
מטולה,
27/06/04 23:17
|
בגללם אנחנו מקריבים ילדים לאל המלחמה, בגלל האדמה והאבנים המקודשים על ידם. הכל בגללם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-61
ע.ע.,
28/06/04 00:56
|
עם כל הכבוד, חברון חשובה להסטוריה היהודית בהרבה ממטולה. פושעים? תתחיל בבקשה בסדר כרונולוגי מהעליה הראשונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם מטולה היא היתנחלות
חכם בלילה,
28/06/04 00:10
|
|
 |
אתה כסיל ואוויל!
ושטוף מוח!,
27/06/04 23:40
|
תכניס לך לראש - הצבא איננו ברצועת עזה בגלל המנתחלים אלא כדי למנוע טרור בישראל, מאותה סיבה שהיה צריך להכנס שוב לגדה המערבית, בחומת מגן, כדי להלחם בטרור ולהפסיק את הפיגוגעים בתוך הקו הירוק - כדי להגן עליך!''
הדבר היחיד שעושות ההתנחלויות, הוא לסכן את חיי המתנחלים ובאותה נשימה לאפשר לחיילים לפחות בחלק מהמקומות להכנס לרצועה כדי להלחם, באופן קצת יותר בטוח, - תשאל אנשים שנלחמו שם.
קל יותר להלחם כשהגב מוגן ולא כשאתה חשוף מכל הצדדים, בפעולות מסויימות זה בדיוק מה שמהוות ההתנחלויות עבור החיילים, מישהו ששומר על גבם.
תתבייש לך, כמה שהסיסמאות שטפו את מוחך, תתחיל חשוב עבור עצמך.
ותזכור שמבחינת הפלסטינים השטח הכבוש הוא זה שנכבש ב-48, ובעיניהם גם אני (תל-אביב) וגם אתה מתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הם אשמים?
לב ישראל,
ראשל'צ,
27/06/04 23:22
|
את/ה היית מוכן לעזוב את הבית בו נולדת או בו את/ה גר/ה מאז שאת/ה זוכר/ת את עצמך? חלק מהמתנלים נולדו בהתנחלויות שלהם וברור שהם לא רוצים לעזוב את בתיהם! אם לא, אז אין על מה לדבר, לא לך לדרוש מהם דבר. בנוסף, הרבה פיגןעים מתרחשים בשטח ישראל ממש וכואבים לא פחות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מה לעשות - מרכז הליכוד החליט
ל"ת
שנשארים בעזה,
27/06/04 23:16
|
|
 |
59.
איפה אתם חיים ?
אזרחית,
27/06/04 23:16
|
הרי מקום המדינה ועד היום תמיד ובכל מקום הם רוצחים בנו. תקראו קצת (אבל באמת קצת) ספרי הסטוריה. יכולנו לקבל ארץ קטנה וצרה אבל הערבים הם אלו שהתנגדו. המצרים העירקים והירדנים ומי לא. כולם רצו כבר אז ב 1948 להרוג אותנו. קראו קצת על האוטובוס שהותקף במעלה עקרבים (עוד לפני ''הכיבוש'' של ששת הימים).תקראו קצת על גשר ''עד הלום'' ליד אשדוד, על הקרב בניצנים וביד מרדכי. גם אלו היו לפני ששת הימים. תקראו קצת על גוש עציון - קבוצת ישובים שלפני ששת הימים שנפלו ביום הכרזת המדינה הגברים נהרגו והנשים היו בשבי הירדנים. תקראו קצת על כל השנאה בה הערבים מתחנכים ומחנכים את הדורות שמאז ועד היום. זו לא העובדה שאנחנו בגוש קטיף. זו העובדה שאנחנו כאן. ואם אתם חושבים שמדינה קטנה פירושה שלום, עדיף שתברחו לחו''ל לפני שהם יהרגו אותכם בתל אביב, חיפה, ובשאר ערי המדינה.ותשאירו אותנו כאן לבד להתמודד. אני בטוחה שנצליח. בלי יפי נפש שכמותכם ועם המון נחישות - לא ישברו אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחותי גיבורת המלחמה. לא את
אישה ואם,
27/06/04 23:35
|
מסכנת את חייך כלוחמת. לנו הנשים אין שום זכות לדרוש מלחמה, כשהגברים ולא אנחנו מסכנים בה את חייהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאשה ואם (59)
ע.ע.,
28/06/04 00:52
|
ה'אזרחית' מדברת על עובדות ואת מדקלמת סיסמאות. הרי המאבק הוא על חיים בשלום בארץ זו ובריחה רק תחמיר המצב ותביא ליותר מלחמות וקורבנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפנות את החיילים ומהר!!!
דם ילדינו יקר!!,
28/06/04 07:27
|
שטויות במיץ! אמרו אותו דבר על לבנון - שזה יוביל למרחץ דמים, ושזה יסכן את בטחון המדינה... לא שיש שם שלום ואחווה, אבל תחשבו כמה חיילים נשארו בחיים הודות לכך. שכחתם כבר את התקופה שבכל שבוע נהרגו 4-8 חיילים בארץ הארורה הזו. גם אז שמענו כל מיני פנאטים שטוענים שחייבים להישאר בלבנון בשביל להגן על חיפה וערי הצפון (ויש שאמרו גם תל אביב). בינתיים נחסכו חייהם של מאות חיילים. זה לא שווה את זה????
אין דבר חשוב יותר מחיי הבן שלי ושלך. פשוט אין דבר חשוב יותר!! קומץ פנאטים סהרורי ומטורף אוחז באשכי המדינה ומכריח אותנו להקריב את ילדינו בשביל הטירוף שלהם. הגיע הזמן שנתעורר ונצא מעזה, ויפה שעה אחת קודם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אחת שצריכה לקרוא את
אתה כסיל ואוויל,
28/06/04 09:56
|
בתגובה 61. אולי את צודקת בעניין היציאה מעזה, אבל את טועה וחוטאת בשנאה מעוורת בכל הנוגע לסיבת השארותינו שם! מספיק עם שפת השינאה, הזכות להביע דעה, איננה הזכות להסית לשנאה או להכפיש שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
כמה מדרגות עוד יש- לעלייה הבאה
ל"ת
amir,
NY,
27/06/04 23:15
|
|
 |
57.
להוציא את הערבים מעזה
מתנחל מהערבה,
ערבה תיכונה,
27/06/04 23:13
|
|
 |
56.
הגיע הזמן לצאת
Elrond,
פרדס חנה,
27/06/04 23:05
|
הגיע הזמן לצאת משם (מי שלא רוצה לבוא שישאר שם) לתת להם להקים מדינה וברגע שהם יתקפו שוב זו תהיה פעולה צבאית נגדנו, אנחנו נגיב, יפסיקו להגיד שאנחנו הורגים אנשים ''לא חמושים'' אלא שאנחנו נמצאים במצב מלחמה ותוקפים חיילי אויב וכדי שיכירו בזה כי זה המצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאיביות בהתגלמותה
ע.ע.,
28/06/04 18:30
|
אתה מחפש צדק בעולם של אינטרסים דתיים, תרבותיים וכלכליים? על פי כל קרטריון של צדק ומוסר הבעיה הפלסטינית היתה מסתיימת לפני שנים רבות אם לא היתה משמשת במכוון כנשק אנושי נגד קיומה של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הם הורגים בנו יותר ממאה שנה.
אורה,
27/06/04 23:03
|
ואין קשר ל''מתנחלים'', ''כיבוש'' ושאר שטויות תעמולתיות שחבל שיהודים נופלים ברשתן. לבי נחמץ וכואב על טובי בנינו הנהרגים בידי בני תרבות שפלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
להתנתק מהמתנחלים ולפנות
אמא לחייל סדיר,
27/06/04 23:01
|
|
 |
מה את משתמשת בשם בנך?
יחזקאל,
רמת גן,
28/06/04 02:53
|
מה אמי לא הייתה אם לחייל קרבי כשהייתי כך בשירות סדיר ומילואים? ומוסרי נפשם על קרבות 48 לא מסרו נפשם לשוא? נכון שהיה עדיף להם לברוח ולהציל את נפשם? חוץ מדיקלום אין בדברייך כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני קוראת להוציא את החיילים
אמא לחייל סדיר,
27/06/04 23:23
|
מהשטחים כבר כמעט חצי שנה. זכור לכם כמה נהרגו מאז? הם לא יקומו לתחיה לאחר שנתפנה משם. מדובר בפיקוח נפש. כל דקה שאנחנו שם, מיותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הכבוד
את לא היחידה,
27/06/04 23:12
|
אז מה אם את אמא של חייל, גם אני, ואני לא מתבכיינת כמוך, יש איזו אחריות לאומית ואת זה לקחנו בחשבון כשבאנו לחיות כאן במדינה הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו אמא מוכנה להקריב את בנה?
אבא לחייל קרבי,
28/06/04 07:31
|
את אמא? בטח סתם ילד ימני מתלהב ופנאט! אם היית אמא, לא היית ממהרת להקריב את הדבר היקר לך ביותר בעולם על מנת להגן על ביתם של כמה קיצונים פנאטים ומטורפים. איך? איך???? איך אתם לא רואים שהמתנחלים האלו גורמים לקורבנות שווא? אתם באמת עיוורים? אתם באמת טיפשים? מה עובר לכם בראש??? הילד שלי חשוב יותר מכל הסהרורים האלו שמסתובבים עם ארסנל תחמושת שלם, מחרחרי מלחמה וריב ומעוררי שינאה. מכיוון שהם משריצים כל כך הרבה ילדים - אולי הם יתרמו לבטחון עצמם ואפשר יהיה סוף סוף להביא את הבנים שלנו הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבן שלי סרב לשרת שם והוא חי...
פראיירים...,
רמת גן,
27/06/04 23:56
|
כ-35 שנה שאנחנו צועקים כי אל לנו להמשיך את הכיבוש ולאחר שהאופוזיציה בהתקפותיה חסרות הרסן הביאה לרצח ראש ממשלת ישראל ביום הארור ההוא, בנובמבר.. הבנו כי מי ששולט בשלטון בישראל הם בעצם חבורת המתנחבלים הללו, אשר על מזבח אמונתם המשיחית תמהונית האומרת כי הקמה של מדינת אפרטהייד יהודית תביא אותנו לגאולה, ממשיכים להקריב את בנינו לקורבן.. זכרו נא כי אדמת הארץ משולה לממון רב, המתנחבלים הם כעם הזובח בניו לעגל הזהב... הבן שלי לא יהיה לקורבן ולכן הוא מסרב וממשיך לחיות - רוצים לגור שם שיגנו על עצמם... למתנחבלים לא יהיה חלק בישראל, יש לגרש אותם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה לגבי אחריות אם לילדיה.
אמא לחייל סדיר,
27/06/04 23:33
|
אולי את לקחת זאת בחשבון, אבל לא את מסתכנת, את מסכנת את בנך שלא בחר להיוולד כאן. מה שבעיניך נראה כאחריות לאומית, נראה בעיני כהתנערות מאחריותך כאם לחיי ולרווחת צאצאיך. אחר הכל, בנך הוא זה המסכן את חייו ולא את.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרקוד על הדם
שחר יעקב,
רעננה,
27/06/04 23:06
|
מתי תבינו כבר שלא משנה איזו החלטה מקבלים, אי אפשר לקבל אותה או לצעוק אותה כאשר עוד לא יודעים עוד את היקף וגודל האסון, תפסיקו לרקודד על הדם. זה מבזה אתכם ואת הטענות שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק שחר יעקב
לב ישראל,
ראשל'צ,
27/06/04 23:10
|
תחילה צריך לברר את כמות הנפגעים ואיך הצליחו המחבלים להניח מטען תחת המוצב ולא לדבר על דברים עתידיים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
להזעיק מייד את חיל האוויר
צברי אחד מהעם,
27/06/04 22:57
|
|
 |
52.
לא היה צריך לעשות את החיסולים
א.ג.,
27/06/04 22:57
|
החיסולים רק הפירו את השקט שהיה ועכשיו עוד פעם יתחיל בלאגן. אסור היה סתם לעשות חיסולים. זה לא הועיל לאף אחד, ואנשים גם נפגעו עכשיו מהצד שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להפך ,צריך להגביר החיסולים
ל"ת
ציפי,
דרום,
27/06/04 23:50
|
|
 |
אז הם היו מפציצים את זה שבוע ה
יעקב,
ארצות הברית,
27/06/04 23:24
|
אז הם היו מפציצים את זה שבוע הבא זה לא בגלל החיסולים זה בגלל הם לא רוצים אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שיש לך את מה להאשים
שרון,
הרצליה,
27/06/04 23:19
|
זו בדיוק תגובה של אישה מוכה, שנוטה להתקפל ולסלוח, למה ??? את באמת חושבת שאנחנו אמורים לשתוק על מה שהם מעוללים לנו ??? צריך להמשיך ולסכל מחבלים נבזים עם דם על הידיים, שאחראים לכ''כ הרבה הרג של אזרחים וחיילים שלנו, אין להם שום זכות לחיות !!! חבל שמחשבתך היא בסדר גודל כ''כ קטן, שאת באמת חושבת שזו הסיבה שהם התעוררו והמשיכו לפגע. מי שצריך להתעורר זה אזרחים כמוך, שצריכים להבין שהסיבה היחידה ששורר ''שקט בגזרה'' היא לא בגלל שהם החליטו בצורה פתאומית על הפסקת אש, אלא כי מערכות הביטחון פועלות שעות נוספות בניסיון לסכל את שלל הפיגועים והטרור שהם מתכננים !!! לתשומת ליבך !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ערבים מטומטמים
ערן,
27/06/04 22:56
|
איזה מטומטמים הערבים- במקום לראות כדורגל כמו כל העולם הם חופרים מנהרות כדי להרוג אחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת טמטום!!!
ג'מיל,
סכנין,
28/06/04 13:20
|
אתה יודע מה אפילו אני כערבי לא מצליח להבין את הלך רוחם של הפלסטינים האלה ,איך הם עוזבים את אורח החיים האירופי שלהם ומקריבים אותו במטרה להשתעשע באינתיפאדה ולהשתתף במשחק המעניין של להרוג ולהיהרג??!!! מענין!!!! לא חסר להם כלום השגשוג והצמיחה אצלם שוברים שיאים,עודף של מקומות תעסוקה שוטף את שוק העבודה אצלם,ילדיהם כבר משועממים מעמדות האנטרנט שלהם,ואפילו אתה יודע מה ,אין זכר להגבלת התנועה שלהם הרי נסיעה שצריכה לקחת מקסימום רבע שעה יכולה להסתיים בשבוע ימים מקסימום, ומה אין להם אפילו כיבוש צבאי נאור מוסרי והומני יש להם ואפילו המדינה השכנה שלהם מצווה על כל נער שמלאו לו 18 שנים הוא חייב להקריב 3 שנים מחייו למען שירות הפלסטינים בלשעשע אותם במחסומים ושלא יהיה להם משעמם אף פעם!!!! באמת אני לא מבין אותם איך אין להם חשק לראות משחק כדורגל !!!! בחיי אלו אנשים מטומטמים!!!! הם אפילו לא מעריכם את הכיבוש ואת כל פיתוח אמצעי הלחימה וכל ההוצאות הכרוכות בזה שנועד רק למענם!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הקץ לכיבוש הערבי של ישראל
אוהב ציון,
ישראל הקטנה,
27/06/04 22:56
|
|
 |
49.
זו מלחמה ! להפציץ את מקורות הא
משה מ,,,,
בת ים,
27/06/04 22:55
|
האש או שפתחו באש בזמן החילוץ גם אים יש סכנה ל''חפים מפשע''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
פיתרון כפוי בגישור
אזרח שנמאס לו,
רעננה,
27/06/04 22:55
|
שני הצדדים מקיזים את דמם של עוד ועוד אנשים למדינות ערב יש אינטרס להנציח את המצב שעוזר להם לבסס את שלונם הטוטחיטרי אבל מה איתנו? כמה זמן ניתן למשוך אותנו אנשים שפויים באף? נמאס כבר למוע טעונים כמו רוח גבית ופרס לטרור אני מתפלל יום יום שיהיה כאן פתרון כפוי ע''י י ארה''ה והאיחוד האירופאי שני אנשים שלא מסתדרים הולכים לתהליך גישור בטח מתאים גם ליותר משניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
29 לא רק לצאת אלה גם לבקש סליח
אברהם,
27/06/04 22:54
|
יש ועל המתנחלים לבקש סליחה באופן מידי מאזרחי מדינת ישראל ומראש ממשלתינו מר שרון אשר היום אנו אבלים על מות יקירינו בנינו היקרים. אני צער ויאוש על מות גיבורינו חללי הגבורה של מדינת ישראל . ומאחל השם יקום דמם ואנחנו אין לנו מה לעשות באזור התןפת הבין בליעל שגבה קורבנות רבים . התנתקות לאלתר כל עוד נשמתינו באפינו התנתקוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
למה מחכים. תפציצו את מקורות הי
א,
27/06/04 22:52
|
|
 |
45.
We have to run faster
a.r,
Canada,
27/06/04 22:52
|
We are not leaving Gaza quiqly , we have to run away faster and then we will have to deel with tunels that will come to Sderot and Ashkelon
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
Strong retaliation
ל"ת
Barak,
27/06/04 22:51
|
|
 |
43.
חיילים מסכנים!
תקראו!,
27/06/04 22:50
|
אולי זאת בקשה נאיבית, אבל הלוואי שכולם יצאו בחיים! בבקשה!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי
לב ישראל,
ראשל'צ,
27/06/04 23:15
|
הלוואי, כך אני גם מקווה, וכך קיוויתי כששמעתי על הפיגוע. אך לצערי כבר יש הודעות על כנראה הרוג אחד לפחות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
האספסוף צועק נקמה...אין תקווה
דיין,
מטולה,
27/06/04 22:49
|
ההגיון אומר היפרדות מ4 מיליון פלסטינים ששונאים אותנו. אנחנו פה והם שם. אחרת אין תקווה לא לנו ולא להם. אין תקווה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין תקווה למי שמסרב להביט לאמת
בעיניים!,
27/06/04 23:34
|
במקום לשאול את עצמך מה ימנע מהם לחפור את המנהרה הבאה מעזה ''המנותקת'' לישובים הישראלים שמסביבה, אתם קוראים לברוח מהר יותר.
במקום לעצור לבדוק האמנם צדקו מי שהזהירו מ''רוח גבית לטרור'' אתם ממשיכים להעלות על נס את ה''עוול'' לפלסטינים...
אולי תגידו לי למה מגיע לי האבל הזה?
מדוע אני יהודי/ה שמנסה לחיות בארצו בשלום מאז שהוקמה לפני חמישים וקצת שנה, צריך להאלץ להלחם מלחמה אחר מלחמה בקבוצה המבקשת להשמידני נפש?
מדוע אני צריך לפחד לעלות על אוטובוס או לשבת בקפה, לפחד מפני אלו המבקשים להורגי על כי אני יהודי ועל כי מדינתי יהודית...
למה לי אסור לחיות בשלום? ולמה הסלחנות הזו שלכם למבקשים את נפשי?
(ואם תשובתכם היא - שישראל בחטא נולדה, לכו לימדו הסטוריה, זהו שקר וכזב)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
להחריב את רצועת עזה !!!
ל"ת
חייל צה''ל,
27/06/04 22:46
|
|
 |
40.
Thank you settlers
ל"ת
Ran,
27/06/04 22:46
|
|
 |
39.
אז בואו ונצא משם כבר...
נעמה,
צפון,
27/06/04 22:46
|
נכון הם חיות ונכון שלא המתנחלים הם הרוצחים אבל בואו לא ניתמם - יש משהו מתריס בנוכחות של המתנחלים שם וזה רק מלבא את האש - אז תהיה לנו ארץ קצת יותר קטנה אבל הילדים שלנו אולי יזכו לחיים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 39
אזרחית,
27/06/04 23:05
|
נכון שהם חיות והישראלים לא רוצחים אבל בואו לא ניתמם - יש משהו מתריס בנוכחות הישראלים שם (במדינת ישראל) וזה רק מלבא את האש. אז תהייה לנו ארץ קטנה יותר בלי ירושלים, לוד, רמלה,חיפה יפו ועוד ועוד ! הרי אחוז הישראלים הוא קטן ביחס לכל מדינות ערב שמסביב. אבל הילדים שלנו אולי יזכו לחיים ... (אולי - כי היום זה גוש קטיף, תל אביב (דולפינריום - זוכרים? ואולי ודאדי ערה או חיפה או האוטובוסים המתפוצצים בירושלים, עפולה ועוד. ובל נשכח את מעלה העקרבים (כבר אז רצו להרוג אותנו) ואת קו 400 ואוטובוס הדמים מכביש החוף ועוד ועוד.) תפסיקו אתם להיתמם !!! כל עוד מחנכים הפלשתינאים את ילדיהם שאנחנו אויבים וכל עוד האמהות מתגאות בשהידים וכל עוד אנחנו כאן לא יהיה שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להעמיד את פושעי אוסלו לדין
יעקב,
צפון השומרון,
27/06/04 23:00
|
צריך להיות הגונים מי שטס בזמנו לגזור קופונים צריך לשלם על כשלון הקונספציה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הכבוד
לב ישראל,
ראשל'צ,
27/06/04 23:14
|
לא צריך להעמיד לדין את פרס, הוא עשה הרבה למדינה, עם כי אאני בהחלט מסכים שרעיון הסכם אוסלו היה מוטעה. תמיד משלמים מחיר על טעויות העבר וההווה, אבל זה לא ינחם את אף אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
להפציץ עכשין מלמעלה על משגרי ה
ל"ת
קצין,
ת''א,
27/06/04 22:45
|
|
 |
חחח רק את המשגרים?!
יחת,
28/06/04 00:38
|
|
 |
37.
אם נצא אפשר לראות איפה חופרים
בועז אלון,
27/06/04 22:45
|
|
 |
בועז אלון
גיל גולד,
28/06/04 00:02
|
|
 |
36.
טרנספר לערבים
ראובן,
הוד השרון,
27/06/04 22:45
|
הגיע הזמן להגיב בהפצצה מסיבית של היורים על האמבולנסים בלי חשבוןץ רק כך הם ילמדו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
נקמה!!!!!
ל"ת
עוקבי,
בני ברק,
27/06/04 22:44
|
|
 |
34.
על כל אחד שלנו - 10 שלהם!!!
נעמה,
צפון,
27/06/04 22:42
|
מספיק להיות בעלי לב רך - על כל נפש שלנו 10 שלהם - אולי ככה הם ילמדו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת
הלא צודק,
27/06/04 22:52
|
אפשר יותר מ-10, נגיד- על כל אחד שלנו 5000 שלהם. אפשר גם להשתמש בתאי גזים... מה לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שהראש שלך לא ממש מתפקד
נעמה,
צפון,
27/06/04 22:58
|
כבת למשפחה של ניספי השואה - נראה לי שההשוואה ממש לא מכובדת וממש לא לזה התכוון המשורר... אני מקווה שהראש שלך בדרך כלל עובד באופן הרבה הרבה פחות עקום ממה שנפלט לך על גבי דפי האינטרנט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבדל
לב ישראל,
ראשל'צ,
27/06/04 23:17
|
יהודים בגרמניה לא הרגו את הגרמנים! תפסיקו להשוות את האנתיפדה לשואה -אין קשר ביניהם! ישראל התחילה בפעולות נקמה רק לאחר פיגועים כואבים ביותר שבוצעו ע'י הפלסטינאים! ונאצים, לעומת זאת, הצתחילו להשמיד יהודים בלי שיהודים הרגו גרמנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
קשה להתקרב?
מיכאל ברגמן,
27/06/04 22:42
|
תביאו מסוקים ותתחילו להוריד טיל על כל מקור ירי. מהר מאוד זה יפסק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ישראל
אסף,
ר.ה.ע,
27/06/04 22:41
|
להוציא את כל הבנות מתוך הערבים או שכולנו נרד מהארץ הפתרון של מדינה היה שטותי לחלוטין רק חו''ל תעזור לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ואם נצא מעזה, אז מה?
מיכאל ברגמן,
27/06/04 22:40
|
הם חפרו מנהרה. יכלו יפה מאוד לחפור מנהרה גם אם נצא מעזה. הרי יהיה גבול עם פלסטין, לא? יהיו מוצבים גם אז. ולמי שנדמה שהחמאס יתפרק ויפרוש כדאי לתת לעצמם סטירה ולהתעורר.
נסיגה מעזה לא תפתור מקרים כאלה, רק תגביר אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מוות לערבים
רעות,
27/06/04 22:39
|
|
 |
מוות לכל הערבים
ל"ת
אבי,
27/06/04 22:47
|
|
 |
29.
חיילים ישראלים על מזבח המתנחבל
על מזבח המתנחל,
רמת גן,
27/06/04 22:37
|
רק על מנת לגרור את הפינוי ולמשוך את הזמן - כדי למצוא חן בעיניי השולטים בממשלה, פושעי המלחמה - הטרוריסטים היהודיים המתנחבלים, שוב.. אנו מקריבים את בנינו החיילים... מתי סוף סוף ייפול לכם כבר האסימון, שתבינו שעל מזבחן של פעולות טרור יהודיות ממשיכים ליפול בנים חפים מפשע. הי צה''ל הוא צבא ההגנה לישראל ולא מליצייה להגנה על יהודים באשר הם.. - הגיע העת (כבר מזמן) פשוט - לצאת.. תשאלו את חבריכם המתנחבלים האין להם מצפון??? חיילים יקרים - אני מסכים עם הרבנים, סרבו לפנות את היהודים - פשוט תנטשו אותם שם, הם פסיכיים ובמקרה הטוב זקוקים לאישפוז...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שמו מרמת גן
אחמד,
עזה,
28/06/04 00:06
|
יה אחי תגיד לי איפה ברמת גן אתה גר יש לי חברים שיוציאו גם אותכה מהדירה הכבושה שאתה יושב בה - אתה גרוע בעיני בדיוק כמו המתנחלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי, צא מהקונספציה
מצביע מרצ לשעבר,
27/06/04 23:06
|
אולי במקום להקשיב ליוסי ביילין ולשמעון פרס תתחיל להקשיב לערבים, הרי סך הכל, הם גם בני אדם בדיוק כמונו.
אם הם אומרים שמבחינתם רצועת עזה ותל אביב זה אותו הדבר, אני לא חושב שראוי להתעלם מדבריהם.
גם אני לא חושב שצריך להשאר ברצועת עזה - אךפינוי צריך להיות רק במסגרת הסכם. נסיגה לא תפחית את עוצמת הטרור - להיפך.
הטרור הוא לא בגלל ישיבתנו בשטחים או חומת ההפרדה - הוא בגלל ישיבתנו בתל אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעל קונספצייה הגנתית לא משיחית
להיות חכם זה..,
27/06/04 23:25
|
המניע לטרור איננו מעניין את החפץ בחיים, אם כיוון שכפי שניתן לראות בטרור הבינלאומי - הטרור תמיד יימצא לעצמו סיבה להתממש, (ראה טרור יהודי של 40 שנות התנחלות בשטח כבוש, על אף שידענו כי לעולם לא נספח את השטחים הללו למדינתינו, כמו החלום הרטוב של המתנחבלים הניאו-ציוניים שחולמים על סיפוח השטחים והותרת היושבים בהם במעמד של תושבים = אפרטהייד יהודי) ואם מסיבות אחרות.. עם כן החפץ חיים מבין כי בזה שנצא מהשטחים הכבושים, לא נגרום לכך שהם לא ירצו לבצע פיגועים אלא נגרום לכך שנוכל להגן על מדינתינו מבלי להזדקק לקשר של ממש עם השכנים הפלשתינים שלנו.. כל זמן שהמתנחבלים נשארים מצידו האחר של הגבול ישנה בעיה מהותית בלסגור את הגבול.. רק הוצאת האזרחים מתוך השטח הכבוש תאפשר לכוחות הבטחון להגן על ישראל... עד כמה שזכור לי צה''ל = צבא ההגנה לישראל ולא המליצייה ההתקפית לכיבוש.. רק טיפש לא רואה כי אנו זקוקים ליציאה הזאת מהשטחים הרבה יותר משהפלשתינים זקוקים לה... אגב, להזכירך 20 אחוז מאחינו הישראלים הינם ערבים, כשאי שתבדוק את התבטאויותיך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסתכל על ההתלהמות שלך
מצביע מרצ לשעבר,
27/06/04 23:56
|
''מתנחבלים''? אתה פעם חושב על משמעות המילה הזו או שאתה סתם נהנה להשתמש בה בגלל זה אופנתי בקרב קוראי 'הארץ'? או שמא אתה עוד אחד מצוות המגיבים של מרכז מוסאווא?
מבט אל רצועת עזה יבהיר כי דווקא למעט מורג ההתנחלות הישראלית היא נפרדת מעזה ועומדת יפה בקריטריונים של ההפרדה. הקווים וסדר הכוחות לא ישתנו בהרבה אם תהיה נסיגה.
די נמאס מכוהני השמאל שהכזיב שמנסים למכור את הנסיגה ואת הפסקת בניית חומת ההפרדה כפתרון קסם. אני כבר לא אאמין להם יותר.
נסיגה - אם בכלל - רק בהסכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברגע שאתה קורא למתנחלים יהודים
אשר,
27/06/04 23:48
|
מתנחבלים ,איבדת את הלגיטימציה שלך ואתה שותף לאוייב בכל המובנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכם
Elrond,
פרדס חנה,
27/06/04 23:00
|
|
 |
צודק 100%. אני איתך בכל מילה.
ל"ת
מיקי,
תל אביב,
27/06/04 22:51
|
|
 |
אנשים מצחיקים
מיכאל ברגמן,
27/06/04 22:47
|
כל פעם שיש פיגוע בשטחים אותה מקהלה של חלאות שרוקדות על הדם קופצות להאשים את המתנחלים ואת הימין.
אבל שיש פתאום פיגוע בתל-אביב או בחדרה אז אותם אנשים בדיוק סותמים את הפה שלהם לגמרי.
אז נגיד ונצא מעזה, לפי איזה היגיון הפיגועים מחוץ לשטחים יפסקו?
אותם חיילים אומללים שמתו או נפגעו היום הם החזית נגד אותם מפלצות שימשיכו לנסות להרוג אותנו כל עוד אנחנו חיים בלי קשר לשום נסיגה או הסכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש גבול !!! אין פיגועים...
מתנחל = טרוריסט,
רמת גן,
27/06/04 23:05
|
המתנחבלים, הטרוריסטים היהודיים שמזה כ-40 שנה מבצעים פשעי מלחמה בשטחים, מנסים כל העת להלך עלינו איימים כי כשנצא מהשטחים הפיגועים ימשיכו בתוך ישראל, עם כן הרייני לכוון אותך ל-גבול הצפון שם החיזבאלה שאיננו אוהב אותנו לא מבצע פיגועים כי יש גבול.. והוא אינו יכול לחצות אותו בלי לחטוף כהוגן.. אבל בגלל המתנחבלים ישראל מבוששת להקים גבול בינה לבין פלשתין, גבול צודק על הקו הירוק יביא לכך שאי אפשר יהיה לבצע פיגועים בישראל, רק מה שאז מדינת יהודה הסהרורית, תיעלם ותהיה לפלשתין... המתנחבלים מוזמנים לאישפוז כפוי על כי לקחו את המדינה בדרך של נבואות משיחיות שקריות אל פי תהום... ---- אגב, מתנחבל = טרוריסט, ניאו-ציוניים, הם פאשיסטים גזעניים שאינם שונים במהותם מהאנטישמיים באירופה, כל יהודי אשר ויתר על המוסר היהודי על מזבח שמירת האדמה (האוצר הכלכלי), כאילו היתה היא עגל הזהב.. איבד את זכותו להיות שכזה. ---- כאן לא תהיה מדינת אפרטהייד יהודית, כדאי שתוציאי לעצמכם את החלום הזה מהמוח.. אפילו המשיח אם יבוא בדמותו של הרב ההוא מניו-יורק שמרביתכם מאמינים כי הוא הוא, לא יביא אותנו לוותר על הדמוקרטיה... סלע קיומנו... ---- התנחלות היא טרור ! לפרק את הטרור - זה - לעשות שלום... http://www.geocities.com/hapoelover/index.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכירך...
מיכאל ברגמן,
28/06/04 01:08
|
החיזבאללה חטף חיילים יהודים ורצח אותם אחרי שעזבנו.
תסביר לי בדיוק איך גבול יעצור מחבל שרוצה להתפוצץ בארץ? גם יש גבול וים בין אפגניסטן ואמריקה והנה הפתעה היה את 911.
סהרורי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט
דוד,
27/06/04 22:46
|
לפני שאתה מגיב תספור עד 10 עדיין מפנים נפגעים ואתה מגיב כמו אידיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממשיך להיכנע לחבורת תמהוניים..
האידיוט ממשיך,
רמת גן,
27/06/04 23:10
|
ראש הממשלה או שר הבטחון הם האידיוטים הממשיכים להיכנע לחבורת התמהוניים החולמים כי יביאו את המשיח אם יילחמו עד טיפת דמיינו האחרונה על חבלי ארץ אשר לעולם לא יהיו לחלק מישראל... צה''ל צריך להודיע שהוא עוזב ב-16:00, לא בעצם ב-15:00, והתמהוניים שעל מזבח אמונתם המשיחית חיילינו מתים השקם וערב, ירצו יצטרפו - לא יירצו, שיילכו קיבינימט.. (אני הייתי נותן להם פיצוי בסך 1 שקל חדש לכל יהודי תמהוני).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התמהוניים אלו ביילין והשמאל הק
אשר,
27/06/04 23:52
|
יצוני ואתה בינהם.,הם לא צד''ל ברגע שצה''ל יצא משם הם ימשיכו להישאר ולהגן על אדמתם ,ואני בטוח שהם יצליחו במשימה ,רק תנו להם את הכלים להגן על עצמם ,הם לא משתמטים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאידיוט
דוד,
27/06/04 23:20
|
אני לא יודע בן כמה אתה ואם שרתת בצבא, על כל פנים תגובתך היא ילדותית לא בוגרת, חסרת אחריות ומטופשת ואני מאחל לעצמי לא להפגש עם אנשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון השפן של נתניהו..
כובשים מגיע להם,
27/06/04 23:36
|
משהכיר בטעותינו ההיסטורית והבין והצהיר כבל עם ועולם כי אנו כובשים, עליו לעשות כל דבר ולפרק את הכיבוש המטופש הזה, ראשית לפרק את המתנחבלים מנשקם ואז להוריד אותם מהגבעות על ידי חיילים ולא משטרה, שאין לה סמכות בשטח אש... ולא..!! בגלל שהוא מכיר את חבריו, ומפחד להירצח על ידי חבריו מהימין הקיצוני, מתקפל ומושך זמן... הי חבר'ה - שרון נהיה שפן וחיילינו משלמים את המחיר... שרון השפן של ביבי...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון נהיה שפן של נתניהו...
אנו כובשים בשטח,
27/06/04 23:31
|
משהכיר בטעותינו ההיסטורית והבין והצהיר כבל עם ועולם כי אנו כובשים, עליו לעשות כל דבר ולפרק את הכיבוש המטופש הזה, ראשית לפרק את המתנחבלים מנשקם ואז להוריד אותם מהגבעות על ידי חיילים ולא משטרה, שאין לה סמכות בשטח אש... ולא..!! בגלל שהוא מכיר את חבריו, ומפחד להירצח על ידי חבריו מהימין הקיצוני, מתקפל ומושך זמן... הי חבר'ה - שרון נהיה שפן וחיילינו משלמים את המחיר... שרון השפן של ביבי...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שונא ישראל
ל"ת
רוב העם,
27/06/04 22:43
|
|
 |
אם המתנחבלים הם חוד החנית..
אל תקרא לי עם,
רמת גן,
27/06/04 23:35
|
של העם הזה - כפי שאמר יו''ר הכנסת בטקס הדלקת המשואות, לא רוצה להיות שייך לעם פאשיסטי אנטי דמוקרטי ניאו-ציוני זה.. עם ישראל ינצח - אפילו את תמהוני יהודה והיו''ר בראשם... שילך להיות יו''ר הכנסת של מדינת התמהוניים ויעזוב את הדמוקרטיה שלנו לנפשה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hey, if u dont want
noam,
28/06/04 10:16
|
to live in that situation so dont, do like me, just leave them alone to fight and see who's gona give up first but let them be
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שונא ישראל?
מרחמת עלייך,
28/06/04 01:33
|
איזה דיבורים של מתלהם, אין לך איפה להוציא את הרעל שלך? לך תעשה ספורט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכך שאתה פוטר את המתנחלים
מצביע מרצ לשעבר,
28/06/04 00:00
|
כחבורת תמהונים ומערער את הלגיטימיות הבסיסית שלהם כבני אדם (מתנחבלים) , אתה בעצם מעקר את הדמוקרטיה שכל כולה היא שיח פוליטי תוך הכרה בזכותה של כל חברה.
אני לא יודע אם זכורות לך תוצאות הבחירות האחרונות - אבל מבט קט יראה לך שהמצביעים החליטו להדיח את השמאל מהשלטון ולהעדיף את שיטת ההתנחלות. נראה לך שגוי? הייתי מציע לך להתחיל לעסוק בפעילות פוליטית ולהתחיל לשכנע. טיפ קטן: התלהמויות נוסח מתנחבלים לא יעזרו לך לשכנע את המתנדנדים, אלא רק את המשוכנעים ואת מרכז מוסאווא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לצאת
דוד,
חדרה,
27/06/04 22:35
|
לצאת מעזה מיידית מי שרוצה שישאר העם יוצא המתנחלים יכולים להישאר שיגנו על עצמם המדינה והעם לא רוצים עזה בחירות מייד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש!
ינון,
מודיעין,
27/06/04 22:46
|
בחירות זה לא הפתרון! נכון שצריך לעשות פעולות כדי לעזוב את עזה...אבל בטח שלא בחירות זה יעלה המון כסף למדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29 אתה.........
דוד,
27/06/04 22:38
|
|
 |
אני מסכים עם 29 !!!
אזרח-מודאג,
27/06/04 22:44
|
ולדעתי יש עוד המון כמוהו יש לצאת מעזה
על כל פגוע מעזה יש להכניס להם באבי אביהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
נתניהו -אתה מרוצה ?
יובל,
מודיעין,
27/06/04 22:33
|
נתניו ליבנת שלום שלישיית סרבנים חסרי אחריות לאומית -עכשיו אתם מרוצים .
דמם של ילדינו ירדוף אותכם בשנתכפ העריבה על מיטתכם ספוגות השאננות הנוראית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חוזרים מעזה בארון כמו בלבנון
ל"ת
אבי,
27/06/04 22:33
|
|
 |
25.
אסור לצאת מעזה!
אביב,
27/06/04 22:33
|
מי שהיה בעד ההתנתקות קיבל אותה בהפוכה זה מה שמצפא לנו כל יום אם ניתן לערבים הזונות האלה שטחים חופשיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חבל על כל חייל שנפגע באזור הזה
אבנר,
ראשון לציון,
27/06/04 22:31
|
|
 |
23.
עכשיו צריכה המוקעתה להעלם
ל"ת
מוסטפה,
27/06/04 22:31
|
|
 |
22.
לצאת מעזה היום ! לא מחר !
גילה מדימונה,
דימונה,
27/06/04 22:30
|
לא באוגוסט או ב2005. תוציאו את הילדים שלנו מעזה היום (אלה שעוד נשארו בחיים). לא מוכנים להקריב את הילדים שלנו בשביל המתנחלים !!! אתה מבין את זה שרון? די להרג הילדים שלנו די ! די ! די !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hey
Karen,
Holland,
28/06/04 01:26
|
How exactly can you do it so fast, please stay realistic, ok?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די די די לתגובות טפשיות
עמית,
תל אביב,
27/06/04 22:53
|
אני מבין את הכאב שלך, אבל כדאי להפעיל את הראש לפני שמגיבים.
המוצב הנ''ל יפעל גם אם נצא מעזה, מאחר שהוא ממוקם על הגבול. בהיעדר צבא בתוך עזה הסיכוי שפיגוע כזה יתרחש לאחר שנצא הוא גדול יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
היכן מרגמות 160 ומטעני אוויר
חונן-דעת,
27/06/04 22:30
|
|
 |
20.
למה צריך
מרכזית,
27/06/04 22:29
|
|
 |
19.
את הערוץ הממלכתי זה לא מעניין
נסים גבאי,
נתניה,
27/06/04 22:28
|
|
 |
18.
לרוני: קרא מדוע המתנחלים והחמס
ציונה,
ירושלים,
27/06/04 22:27
|
אתם שואלים מדוע המתנחלים? כי המתנחלים הם בני ברית של החמאס? כי גם המתנחלים הקיצונים וגם החמאס דורשים לעצמם את כל הארץ ואינם מוכנים להכיר בזכויות הצד השני. גם המתנחלים הקיצונים וגם החמאס מאמינים שרק בכוח הזרוע יוכלו להשיג את מבוקשם. גם המתנחלים הקיצונים וגם החמאס מוכנים להקריב את חייהם וחיי ילדיהם כדי להשיג את המטרה. גם המתנחלים הקיצונים וגם החמאס מאמינים כי הם שליחי אלוהים ומקיימים את מצוותו. גם המתנחלים הקיצונים וגם החמאס מאמינים כי בהקרבת חייהם הם מבטיחים לעצמם זכויות בעולם הבא. גם המתנחלים הקיצונים וגם החמאס מתנגדים להסדר מדיני. לכן, המתנחלים הקיצונים והחמאס הם בני ברית, שותפים לדרך הדמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לציונה (18)
ע.ע.,
28/06/04 01:34
|
מה זה מתנחלים קיצוניים? אלה שסילקו ערבים מכפר הוד? אלה שנרצחו בחברון? אלה שהתיישבו בחולה? אלה שחזרו לגוש עציון? את מתבלבלת בין התיישבות ציונית בארץ ישראל לבין ישובים יהודיים שבשעה זאת מהווים מטרה לרוצחים וטרוריסטים. לפי תפיסתך מתנחל קיצוני הוא יהודי הנמצא ברגע נתון ביישוב המותקף על-ידי אויבנו, המכריזים בגלוי כי מטרתם סילוק כל היהודים מכל ארץ ישראל. כאשר הטרור יגיע אליך ואת תלחמי עליו תְּחַשְבִי גם כן מתנחלת קיצונית. שהרי למי יהיה אכפת ממך אם בהבל פה ובראש סגור ניתן להשלות עצמנו כי הפתרון לסכסוך הוא בהישג יד וכל האשמה עלינו. אם את רוצה לעשות סדר בעניינים התחילי,בבקשה, באופן כרונולוגי, בהתיישבות היהודית בארץ ישראל לדורותיה ואל תעשי לעצמך מלאכה קלה (ובזויה) של הטלת האשמות שוא על קבוצה מקרית של מתיישבים שבעת הזאת מהווים מטרה להתקפות אויבנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You r almost right
Karen,
Holland,
28/06/04 01:23
|
Ex. the last sentence The army must protect them untill we will get the hell out of there and it's a terrible tragedy, what happend today, but please stay positive and support your own people and stop protecting the bloody terrorists
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מספר 3
אבי,
אשדוד,
27/06/04 22:27
|
מספר 3 וחברים שלו הם טרוריסטים ולא חיילי צה''ל. נשבר הזין מהשמאל המסריח וחברים שלו. למחוק את עזה מהמפה ! מוות לערבים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תגובה למני מפתח תקווה
דין,
רחובות,
27/06/04 22:26
|
מסכים איתך בהחלט. בצער וביגון, חזרנו לשגרה, שבה לא הכרנו למשך, חודשיים, או שלושה אם ניא לא טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הפיצוץ בגוש קטיף
איזי,
הוד השרון,
27/06/04 22:26
|
מסכנה שאסור לעזוב את הגוש וזה שאומר פשיסטים מקומך לא איתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עצב, הרבה עצב
ענתי,
27/06/04 22:25
|
עצוב, וליבי עם המשפחות . נכון שזה לא הזמן להתחשבנות אבל אי אפשר להמנע מהמחשבה שאולי אם לא היינו שם זה לא היה קורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
אנא
אמא,
27/06/04 22:25
|
מתנחלים ארורים תפסיקו להרוג את ילדינו על מזבח הכיבוש לו אתם סוגדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל'אמא' (13)
ע.ע.,
28/06/04 01:19
|
הגזמת באופן פרוע. המתנחלים הורגים ילדים על מזבח הכיבוש? מאיפה המצאת דברי הבל אלה? הרי אלה מלים חסרי תובנה, תוכן וממשות. אלה מכריזים בריש גלי כי כוונתם לסלק את כל היהודים מכל שטחי ארץ ישראל, אבל לזה אוזנייך אטומות. הן קשובות רק לדברי שקר ואשליה עצמית. יותר מעצוב כאשר שנאתך לאחיך גדולה מרתיעתך מהמרצחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התבלבלת טיפה לא........????
גאי,
28/06/04 00:34
|
לא ראיתי אף מתנחל ששלח את הבן שלו להתפוצץ במקום הומה ערבים.... ולא ראיתי אף יהודי עושה את זה ליהודים רק הערבים (החיות) עושים כאלה דברים אז כניראה שמישהו משנינו טועה ואני כמעט בטוח שזה לא אני....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
U
ל"ת
Hey you,
F,
27/06/04 23:21
|
|
 |
אמא יקרה...
עם ישראל,
27/06/04 22:36
|
חבל שאת מפנה אצבע מאשימה בכוון הלא נכון ומפנה את החוליגניות למתנחלים במקום למי שצריך. לא המתנחלם הורגים בנו - הפלאשתינים - כן. חבל שאת מחנכת את בניך לשינאת אחים חינם וחבל שלצערנו כמוך יש הרבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך קשיים בהבנת הנקרא
אמא נורמלית,
27/06/04 22:32
|
את הפיגוע ביצעו הפלשתינאים ולא המתנחלים. אם לא עברת את כתה א', לפחות אל תפגיני את בורותך לעיני כל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי ארור - אל תתחזה לאמא
ל"ת
מנשה,
מרכז,
27/06/04 22:31
|
|
 |
אתה יותר מצודק
מצביע מרצ לשעבר,
28/06/04 00:02
|
רוב ההתבטאויות כאן נראות הרבה יותר מחשודות. ישנן בארץ כמה קבוצות קיצוניות משמאל ומימין שמשתמשות בטוקבקים על מנת להשפיע על דעת הקהל - לפחות לשיטתן.
ר' קפטן אינטרנט בהארץ שפרסם על כך כתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הכל אשמת נתניהו ליבנת ושלום
ל"ת
עצבנית,
חיפה,
27/06/04 22:24
|
|
 |
חחחחחחחחחח
געי,
28/06/04 00:32
|
רק תסבירי איך בדיוק זה אשמתם ואז אולי נחשוב אם להתייחס ברצינות למה שרשמת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקי לקשקש
צבי,
פ''ת,
27/06/04 22:42
|
וכי אם היו מסכימים לתכנית שרון צהל כבר לא היה שם? הכל בגלל יצחק היקר ששלח 400 מחבלים להשתלם אצל החיזבאלה, ואח''כ הביא אותם ועוד אלפי מחבלים חמושים מטוניס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
למחוקר את רפיח עם אלטילריה
ל"ת
רמי לוי,
ת''א,
27/06/04 22:23
|
|
 |
10.
מדוע לא שולחים מסוקים
שוש,
פ''ת,
27/06/04 22:22
|
מדוע לא שולחים מסוקים ע''מ לחסל את האש שמפריעה לחילוץ הנפגעים, במלחמה יש להלחם בכל הכלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
In 1943 they tried with Warsaw
David,
Tel Aviv,
28/06/04 07:22
|
|
 |
תגובת תמיכה
bo,
דרום,
27/06/04 22:28
|
אני תומכת במה שכתוב, צריך במלחמה לכתנהג כמן במלחמה הכל מותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
NO3
Dan,
Tel-aviv,
27/06/04 22:21
|
|
 |
8.
כואב הלב לרצח ולמשפחות השכולות
Ehad Haam-Zioni,
ישראל מוגנת,
27/06/04 22:20
|
וכל זאת-במקרה הזה-במקום שהיינו צריכים לעזוב לפני הרבה שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שפלסטינים לא יוסיפו פה הערות
ישראלי מישראל,
27/06/04 22:18
|
שפלסטינים לא יוסיפו פה הערות. צה''ל ארגון טרור?? איך אתם מאפשרים פרסום של כזאת הערה? פה זה מדינת הישראלים לא הפלסטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מתי יוצאים משם???
ל"ת
תל אביבי,
27/06/04 22:16
|
|
 |
רקטות על אשקלון ושדרות
גונזו,
אשקלון,
27/06/04 22:26
|
הירי הארטילרי הערבי על ישובים יהודיים בדרום א''י, כגון אשקלון ושדרות - שכבר נפגעו בעבר הקרוב, ימשך ועוצמתו נמצאת בתלות ישירה בדבר אחד בלבד, שהוא .היכולת הפיזית של הערבים לייצר תחמושת רק תרחיש אחד יכול להוציא את היהודים מעזה בשלום והוא שכל אזרחי ישראל היהודים יקבלו אזרחות של ארה''ב ויסעו .לארה''ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אפשר למגר את הטרור
מילואימניק בחופ,
27/06/04 22:16
|
להמשיך לחסל כל מחבל. כמות הפיגועים תמשיך לרדת עד שתעלם. זה אפשרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
right 100%
ל"ת
You are,
so,
27/06/04 23:18
|
|
 |
4.
מגן דוד אדום
דני,
צפון,
27/06/04 22:13
|
ממתי מד''א נהיו מומחים לדיווחים על סוג הפיצוץ חשבתי שהם מטפךים רק בפצועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
די לכיבוש !!!!
צה''ל ארגון טרור,
27/06/04 22:10
|
די לכיבושם של מיליוני פלסטינים ולטרור המדינתי של ישראל הפשיסטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשה להאמין שיהודי כותב את הדבר
אתה לאמתביש?,
28/06/04 01:38
|
|
 |
תגובה ל-3
ע.ע.,
28/06/04 00:48
|
דבריך הם בושה לאמת. עם קום המדינה כ-2 מליון יהודים בא''י יכלו לקלוט מליון עולים מהשואה וממדינות ערב ואילו מליארד המוסלמים בעולם לא יכלו לקלוט מאות אלפי פליטים ערבים? ברור שהם משתמשים בפליטים אלה כנשק אנושי נגדנו, והטפשים מאפשרים להם זאת. הטפשים עוד יותר אף תומכים בכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפלסטינים הם ארגון טרור
ליאור,
27/06/04 22:37
|
|
 |
מתבייש על הזהות
ח.ר.,
רחובות,
27/06/04 22:37
|
חבל שיש עוד את העזה לניכרור ולבוז על צהל! האם אתה, כן אתה שכתבת די לכיבוש ' מתבייש בזהות היהודית שלך.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשה לי להאמין שמדובר ביהודי
עמית,
תל אביב,
27/06/04 22:55
|
|
 |
פשיסטיים?? טרוריסטים?? אנחנו??
FiGhTeR PiLoT,
27/06/04 22:36
|
הפלשתינים הם אלו שבינתיים יורים בכל חשוד כמשת''פ והפלשתינים הם אלו ששולחים ילדים בני 13.5 להתאבד על חיילים. ביום שהם יפסיקו לעשות את זה ואנחנו נמשיך לשבת שם אז אנחנו נענה על ההגדרות האלה... אבל בינתיים לא!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוצפה, ביזיון!!!
יהודיה גאה,
27/06/04 22:32
|
|
 |
טמטום!!!!!!
יהודי,
27/06/04 22:22
|
תפסיק להתחבא אחרי מסכה של ישראלי אתה בס''ה עוד ערבי , ואם לא אז לך תגור בעזה נראה כמה זמן תחזיק מעמד,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הברית בין החמאס והמתנחלים עובד
ציונה,
ירושלים,
27/06/04 22:08
|
יחד הם משתדלים להמשיך בסכסוך הדמים. יחד הם גורמים לבנינו למות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטוח שהשם ציונה הוא שם בדוי
יחזקאל,
רמת גן,
28/06/04 02:57
|
המטרה לשוות אופי ציוני לכתוב בדרך של סמליות ושטיפת מוח. אנא הפסיקו לבזות את הציונות בכתיבת הבלים ריקוד על הדם ושנאת אזרחים הגרים במקום כחוק על פי יוזמות ממשלתיות ישראליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לציונה (2#)
ע.ע.,
28/06/04 00:42
|
הם משתדלים, אבל את מצליחה לשפוך את דמם של מתיישבים ציוניים. אם הם היו קיבוצניקים היית מפארת את מעשיהם. בושה לאנשים המסירים את האשמה מאלה ששמו להם למטרה לסלק את העם היהודי מכל חלקי ארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו המציאות - זו לא ברית סתרים
מימון שליו,
מרכז,
27/06/04 22:24
|
מה שאנו רואים כעת זו אינה ברית סודית בין החמס למתנחלים אלא זו המציאות המרה שצפויה לתפוח על פני כל אלו שחושבים שההנתקות היא המבוא לשלום ההנתקות תביא עוד ועוד טירור ומי שלא רואה זאת-עוצם עיניו ומשלה עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למימון
מישו,
28/06/04 06:54
|
קודם כל כותבים לטפוח ולא לתפוח. אנחנו לא לשים בצק. דבר שני, אלה שמתעלמים מההיסטוריה של עם ישראל בכל תפוצותיו, ומהסבל שעבר בגלל כל הגויים מסביב, הם אלה שעוצמים את עיניהם. אתה חושב שהם ירגעו??? ''בדם ואש נכבוש את פלשתין...'' או משהו כזה. ער(ו)פאת לא אמר גוש קטיף, אלא פלשתין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה כיף לרקוד על הדם - בושה
ל"ת
יאיר,
27/06/04 22:21
|
|
 |
תגובה לברית
רוני,
27/06/04 22:17
|
נכון, חייבים לעזוב, אבל לעולם אין להתייחס אל המתנחילם, שממשלות ישראל שלחוהם בשמחה להתיישב שם כרוצחים. עם שמכה את עצמו כל הזמן, מכים אותו גם מסביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברית? המתנחלים שומרים עלינו!!!
ל"ת
איציק,
ירושלים,
27/06/04 23:20
|
|
 |
1.
חזרה לשגרה...
ל"ת
מני,
פתח תקוה,
27/06/04 22:07
|
|