 |
28.
אחרי ההתנתקות של שרון
אייל,
28/06/04 20:36
|
הם יחפרו מינהרות תופת לבאר שבע, אשקלון, תל אביב וחיפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגרש הערבים לתל אביב !!!!!!!!
אריה,
29/06/04 11:18
|
לתפוש את המניאקים שעשו את זה ולגרש אותם לתל אביב !!!!!!! תוך חודש יש לנו בתל אביב רכבת תחתית !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
STOP INCITEMENT NOW
Rachel,
Jerusalem,
28/06/04 17:18
|
STOPPING INCITEMENT WILL BE THE FIRST STEP OF CONTROLING THE TERROR. WE M-U-S-T SUPRESS INCITETMENT IN MOSKS NEWS MEDIA AND IN ALL THE SCHOOLS. THE TERRORISTS DERIVE A LARGE PART OF THEIR STRENGTH FROM THE INCITEMENT. WE MUST STOP THE INCITEMENT AND THE TERROR NOW.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
24- בטוח שאתה משתמט מחורבן!
ל"ת
אבנר,
כפר תבור,
28/06/04 17:16
|
|
 |
פשוט חבל שאתה מלא שנאה.
ל"ת
אלי,
שכן,
28/06/04 17:56
|
|
 |
25.
האם זה המשך ל''התנתקות'' ?
נגה אלמוזלינו,
שדרות,
28/06/04 17:04
|
1. צה''ל יצא מהעיר עזה כבר לפני מספר שנים. 2. לעולם לא ניתן יהיה להתנתק מרצועת עזה מאחר והיא גובלת בעשרות ישובים, וקרובה לשדרות, אשקלון וכו', יותר מאשר לגוש קטיף. 3. פינוי גוש קטיף מעזה רק יאפשר להם התחמשות משוכללת יותר. 4. מובן, שלא מיתן יהיה להתנתק ולהפוך את רצועת עזה למחנה ריכוז. לכן: ינתן להם גבול חופשי עם מצרים, נמל חופשי וכן ''מעבר בטוח'' 5. כל אלו ישמשו את ערביי עזה במלחמתם עם הישובים הגובלים איתם וכן כתחנת מעבר לאמל''חלתוך השומרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
הוא מת מרעל
רופא בכיר,
28/06/04 16:37
|
כלכך מורעל על גבעתי עד שמת לסרב ומייד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרופא ולחולה יוסי
אבי שעל,
29/06/04 01:46
|
אתה אבי אבות הטומאה גם מנגלה ידידך שונא היהודים היה רופא לרקוד על הדם ? עכשיו? אין סליחה וכפרה לגישה חולנית רוץ למשפחתו ובקשו סליחה ומהר נרכין ראש לזכרו תנצ''בה כיהודי בטוחני שאתם כבר מצטערים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חולני ומטונף !
פסיכיאטר בכיר,
28/06/04 19:29
|
מעולם לא ניתקלתי בתגובה כ''כ זוועתית למותו של חייל צה''ל. אתה צריך אישפוז דחוף במחלקה סגורה,שם אולי יצליחו לדאוג שתפתח קצת רגש אנושי. אין לי ללמד עליך זכות כי אם להאמין שאינך שפוי כלל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לו רק היה מעט שכל בקודקודך
Yossi,
28/06/04 20:12
|
היית נוכח עד כמה צדק רופא בכיר בקביעתו.
יתרה מזו, ההבדל היחידי בין מורעלי צה''ל לבין השאהידים למיניהם הוא, שבסולם המופרעות ה'מורעל' הוא לאין שיעור יותר פאתולוגי.
וזה שאתה נתקלת או לא בתגובה כזו או אחרת לא מהווה שום נקודה רלוונטית לעצם הדיון. כשם שקביעתך לגבי שפיותו של מגיב, גם היא מלמדת אולי על מידת מופרעותך, אבל אין גם בה שום ערך ורלוונטיות לעצם העניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24- ליוסי
ע.ע.,
29/06/04 11:05
|
אתה טועה בכך שאינך מבדיל בין פעולות לגטימיות של צבא במדינה דמוקרטית (גם אם אינך מסכים אישית למדיניות הממשלה הנוכחית ושל כל הממשלות הקודמות) לבין פעולות טרור (גם אם אתה מזדהה עם רצונם של הפלשמינאים להכרה ולמדינה). הוויכוח אינו מי מסוגל להביע דעותיו במלים יותר קשות ומעליבות אלא בין 2 דעות: - האם הפלסטינים מעונינים רק בעצמאות, או: - האם הפלסטינים משמשים נשק חי בידי הערבים לחסל את מדינת ישראל כמדינת העם היהודי בארץ ישראל. יתכן ולך חשוב יותר שתהיה מדינה פלסטינית מאשר מדינה יהודית (הסיכוי ששתיהן תחיינה זו בצד זו בשלום לאורך זמן הוא לא יותר ממשאלת לב), אבל זה נושא אחר שקשור לחינוך ולפסיכולוגיה של כלל התנהגות היהודים מרגע שהשיגו את המטרה במאמצים כבירים ובמחיר כבד וכבר מוכנים לוותר עליה בקלות יתרה. נכון שישראל צריכה להתנהג באופן הומני לפלסטינים, אבל בתנאים הקיימים לא ניתן להגיע למצב המיטבי הרצוי. ראה למשל מקרה מעבר ארז בו הטרוריסטים גרמו במו ידיהם לסגירת המעבר ומניעת פרנסה מאלפי עובדים פלסטינים. הם רואים בטרור דרך להשגת מטרתם (בהנהגת ערפאת, שזו משנתו הקבועה) אבל לדעתי הם משמשים בעיקר מכשיר בידי הערבים בנסיונות המתמשכים לפגיעה בלגיטימיות של מדינה יהודית עד כדי חיסולה ככזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יסולקו הממונים של רועי ז''ל?
האמנם?,
?,
28/06/04 16:33
|
אתם חכמים גדולים לקרוא קריאות גדולות באינטרנט. מי קורא את זה בכלל, חוץ מהאנשים הקטנים שאיכפת להם????? אני רוצה לראות אנשים יוצאים לרחובות בעקבות מקרה כזה! לא לצאת לרחובות רק בשביל לחגוג את חופש משכב מין במינו, אלא כדי באמת לשנות משהו, לפתור בעיה אקוטית של זילות חיי אדם (בדרגת סמל ומטה) בצה''ל!!! מי שיכול עוד לצעוק, צריך להרים צעקה רמה לאויר ולצאת מהבתים והבסיסים ולהתחיל לשנות גישה! על כל התרעה של חייל על בעיה לרשום פרוטוקול, לא להתעלם, לקחת אנשים ברצינות בימים טרופים אלו, הרי עכשיו הכל יתכן, הכל יכול לקרות.... תחשבו על הילדים שלכם שעוד שנה שנתיים יכנסו גם הם למערכת הזאת ויכול להיות שלא יצאו ממנה בחיים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
כשהאגו של הממונים יותר גדול מה
Y,
28/06/04 15:59
|
מהביצים שלהם, זה מה שקורה. קוראים לזה ''הרוח הישראלית'', וזה עושה הרבה רוח, עם הרבה קולות של מאצ'ו, ותכלס הדבר היחיד שמשתפר הוא גודל הכרס של הנפוחים (תרתי משמע) האלו.
יסולקו מהצבא הממונים של רועי ניסים ז''ל. אין לנו חפץ בשחצנים כאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
Hashem Yinkom; my condolances
ל"ת
Shai,
28/06/04 15:56
|
|
 |
20.
כולם צבועים רועי, אל תאמין להם
Yossi V,
28/06/04 15:16
|
היית גיבור, הם אומרים לך; תודה שנהרגת בשבילנו, הם העזו להגיד. הם אפילו פזרו כמה מילים שיעני אמורות לעשות טוב למשפחתך שאיבדה אותך לתמיד, ל-ע-ו-ל-ם! והתפנו איש לדרכו.
עוד הערב הם יהנו מאיזו תכנית טלויזיה עסיסית ויגידו ''שבמותך ציווית להם את החיים''. אל תאמין להם, הם אפילו לא מבינים את פשר הקישקוש המתחסד הזה - כי אכן חסר ממעות הוא.
מחר, רועי, הם ישכחו אותך. פשוט כך, תעלם מתודעתם. שימך וגבורתך לא ייזכרו, רק צביעות הנותרים לא תימחק לעולם, כשם שאותיות שימך ישארו חקוקות לנצח על מצבת קיברך.
נפלת לשווא רועי. וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד כמה שזה עצוב, אתה צודק.
ל"ת
אילן,
28/06/04 17:25
|
|
 |
19.
לא שווה למות בשביל אף אחד
פוזי,
תל אביב,
28/06/04 15:11
|
חבר'ה, זה לא כמו פעם, היום לא כדאי למות בשביל אף אחד. כמה ימים אחרי שתהרג בקרב אף אחד לא ישים זין על המשפחה המסכנה שלך, מפקד היחידה ינאם מעל הקבר שלך גיבובי שטויות, ואחרי כמה ימים כבר לא ישתין על אמא שלך ,ולא יענה לך בכלל לטלפון, כנ''ל ענף נפגעים של צה''ל הכל מסחרה.( מאחד שנמצא עמוק בחרא הזה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבנלה כמוך גם לא שווה לחיות
ל"ת
גדי,
29/06/04 08:13
|
|
 |
cam to new york
ל"ת
miki,
brooklyn,
28/06/04 17:11
|
|
 |
18.
צ.ה.ל ממשיך לפאשל
שמעון,
חיפה,
28/06/04 15:03
|
בצ.ה.ל ידעו שהמחבלים מנסים לחפור מנהרות ואפילו גילו זאת באחד המוצבים ברצועה. לא בוצע שום הליך של בדיקות עם מכשיר מסויים שבטוחני שקיים כגון הססמוגרף. החייל התריע כבר לפני חודש שזה זמן מספיק זמן ע''מ לגלות חפירה מתחת למוצב. זה עוד אחד מהמחדלים שצ.ה.ל יכל למנוע אך מחדליו של צ.ה.ל ממשיכים לחגוג והזילזול בחיי אדם ממשיך לאורך השנים ואים לא יהיה שינוי הדבר יעלה בעוד חיי אדם וחבל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
החייל התלונן על קולות, פאשלה נ
שושנהפרידמן,
28/06/04 14:37
|
אני דואגת לאמהות כי הצבא מפקיר את החיילים לאף אחד לא אכפת.ו אין אחריות מלבד הש.ג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הפשלות של הבכירים הורגים...
ש.לוין,
28/06/04 14:27
|
האירוע במוצב זה מחדל שהיה יכול להימנע. יש בצבא בכירים שלא שומעים את החיילים בשטח והתוצאות לא מאחרות לבוא. מצד שני ידעו שלמוצב זה אין כלל תשתית מוגנת והוא בדרגת סיכון גבוהה אז למה חיכו ל- 1500 קילו חומר נפץ לזה חיכו הנה זה בא. לכל מנהרה שתתפס יש להחדיר 10000 קילו חומר נפץ ולפוצץ כל מה שבסביב ימחק זו היא אחת התשובות למחבלים . כמו כן כל חמוש צריך לחסל ואת זה אפשר לעשות ביום ובלילה . מהאוויר ומהקרקע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
יהי זכרו ברוך
ל"ת
אבי,
28/06/04 13:57
|
|
 |
14.
כמו במלחמת יום כיפור
נורית,
28/06/04 13:47
|
השחצנות וההתנשאות הביאה עלינו את מחלחמת יום הכיפורים, וכך גם עתה לא מקשיבים לדרג הנמוך כי מה הם מבינים. כאמא לשלושה חיילים אני חרדה!! כנראה שכלום לא משתנה בצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בסך הכל ילד. מה כבר הספיק
אמא,
28/06/04 13:38
|
לעשות בחייו. הלב נשבר מה אנו מעוללים לילדינו.
לבי עם המשפחה השכולה. אני מקווה שבהבאת שלום תמצאו נחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
תודה על שהגנת על המולדת
יונתן מור,
28/06/04 13:22
|
|
 |
11.
עכשיו כבר יפעילו את הרדאר...
בגדי המלך חדשים,
28/06/04 12:56
|
ככה זה בארצנו - אנשים אטומים יהירים שיודעים הכול ומזלזלים באלו שכאילו נחותים מהם. רועי התריע והתעלמו ממנו. המתעלמים למעשה הרגו אותו. אילו היו בני אדם, היו מרימים שם את הקרקע כדי לוודא. זה ממש קלאסי, צחוק הגורל במלוא מובן המילה - שזה שהתריע והתעלמו ממנו הוא זה שנהרג.
גם במלחמת יום כיפור הידענים למיניהם זלזלו בידיעות ברורות מהשטח על תזוזות כוחות גדולים. לא ייתכן, הם אמרו. אין מה לדאוג. אנחנו שולטים במצב.
לא ברור לי איזה עונש צריך לתת למי שזלזל בדברי רועי, אבל אותו עונש אמור לשמש דוגמא כדי להרתיע את דורי הדורות הבאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תנחומים למשפחה וחיזוקים לסגולה
ל"ת
ירון,
חיפה,
28/06/04 12:46
|
|
 |
9.
יהי זכרו ברוך...
צבי,
28/06/04 12:15
|
חבל על הבחור בן 20 וחמוד הלך על קדושת הארץ . ה יקום דמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Enough!!!
Jack,
Givataim,
28/06/04 13:12
|
I am tired of hearing about young boys dying, for the sake of a piece of sand. G'D DID NOT make the land more holy than life itself.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
mur'al ??? medina metamtemet
ZIONUT=MACHALA,
28/06/04 12:05
|
SUG SHEL MACHALAT NEFESH CHAMURA. A'CHOLE' LO MUDA L'MACHALATO
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
נקמת ה''רעידת אדמה''
יהודי,
28/06/04 11:55
|
זוכרים את תגובת החיות לחיסולו של החיה שלהם בשכם? ''יהיה רעידת אדמה של נקמה'' או משהו כזה. כנראה שחיות מכינים את הנקמות שלהם מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיה לא רוצחת סתם אלה מתוך סיבה
אבי,
28/06/04 13:56
|
|
 |
6.
ל1, למיכל מתל אביב
גדעון,
העמקים,
28/06/04 11:27
|
איפה אלוהים שלך היה אמש. במוצב אורחן הוא לא היה. את יודעת מדוע. אם יש לך ראש, כדאי שתשתמשי בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלהים מקובל רק אם יעשה לך טוב?
שמואל אופן,
י-ם,
28/06/04 11:35
|
המושגים על בורא עולם מעוותים ופשטניים מדי, אם הם מקובלים רק כאשר הם משרתים את האדם. הנושא עמוק ורציני הרבה יותר. חשבו מחדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים לא מקובל עלי נקודה!!!
ל"ת
נעמה,
צפון,
28/06/04 15:37
|
|
 |
יש אלוקים ! אלו קים בייסינגר.
ל"ת
אריה,
29/06/04 11:20
|
|
 |
שוב נעמה מהצפון משפריצה ניטים
ל"ת
שייקה,
28/06/04 16:41
|
|
 |
שייקה שייקה - האמת כואבת לא?
נעמה,
28/06/04 21:00
|
|
 |
כן, אם הוא לא עושה טוב לאדם
Yossi V,
28/06/04 14:10
|
או לפחות משאיר אותו בחיים אז אני לא צריך אותו ושילך לכל הרוחות.
את הוזה אומללה ותתחילי את חשוב על זה מחדש. הנושא לא עמוק ולא רציני. הנושא הוא פשוט, ואל תחפשי לך צידוקים אלוהיים למצוקותייך, כי זה מה שיביא אותך למלא צווים אלוהיים כשאת כופה ומטילה מצוקה על אחרים.
אלוהייך שלח את אברהם לשחוט את בנו, ומדינה שלמה למדה את המסר ומקריבה את חיי בניה להגן על הבטחתו של אלוהייך שלא נקף אצבע לקיים את הבטחתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות..
מור,
28/06/04 13:56
|
אני לא מבינה איך יש עדיין אנשים שמאמינים באלוהים... אולי הם מאמינים שאלוהים הוא מלאך המוות בכבודו ובעצמו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
באוזני זחוחי הדעת בממשלת הפשע
גדעון,
העמקים,
28/06/04 11:23
|
אל תדאג רועי היקר, עכשיו כולם שומעים ויעשו את הדרוש. ממחדל למחדל, כוחנו עולה חלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יהי זכרו ברוך
מיכל,
תל אביב,
28/06/04 10:48
|
תנחומים כנים למשפחה. שאלוהים יתן להם כח להתמודד עם האבידה הנוראה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים ''שלנו'' או אלוהים ''שלהם''
בני,
מרכז,
28/06/04 12:32
|
כנראה שרק אלוהים שלהם היה שם באיזור, אם נתן להם לחפור מנהרה בהצלחה כה רבה ולהפעיל את המטען. אלוהים ''שלנו'' היה אולי עסוק בלברוח מסבך זקנו של הרבובדיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק מי שלא איבד בן במלחמה מאמין
נעמה,
28/06/04 12:04
|
שמישהו או משהו מסוגל להעניק כוח להורים שכולים. רבים מהם יורדים בגיל צעיר ביגון שאולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הלב בוכה יחד עימכם.
ל"ת
זולו,
28/06/04 10:45
|
|
 |
2.
אני חייל קרבי עוד עוד חודש
אבישי,
28/06/04 10:24
|
|
 |
חיל קרבי
אבי שעל,
29/06/04 01:57
|
כל הכבוד גבר זו מדינתנו וחובתנו זכות גדולה נפלה לך ה'' ישמור צאתך לשלום ושובך לשלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לרובכם על התמיכה!
אבישי,
פ''ת,
28/06/04 22:22
|
אני יהיה קרבי בכל מקרה.... פשוט יש הרבה סיכונים לזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טבעי לפחד...
לוחם בהנדסה,
מרכז,
28/06/04 17:43
|
טבעי לפחד וגם זה מאוד ליגיטימי.. אך אין מה לעשות... המציאות פשוט לא מאפשרת לנו אחרת.... וכל מה שנותר לי לאחל לך הוא שתסיים את השירות בריא ושלם והמון המון בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו מתפללים בשביל כל חייל!
נעמה,
צפון,
28/06/04 15:34
|
שתסיימו את השרות בריאים ושלמים... לא יודעת אם זה מוריד מהפחד אבל זה באמת מהלב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא מבטיח לך. זו מלחמה
ראובן,
28/06/04 12:01
|
|
 |
אתה אחד מני רבים - ובהצלחה
כולנו חיילים,
אזרחות,
28/06/04 11:22
|
מאז תחילת המפעל הציוני, באופן מצטבר, שירתו בכוחות המגן של העם היהודי בארץ ישראל, מיליוני לוחמים. בקרוב, תהא לך הזכות להיות אחד מהם. תהיה גאה, תשמור על עצמך, ובהצלחה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחדן
זלמן,
28/06/04 11:05
|
כולנו היינו שם, בלנון, בעזה, בחברון. תפסיק להיות פחדן מושתן ותעשה את המוטל עליך בדיוק כמו שאני וחבריי עשינו וכמו כל ילד בן 18 בארץ הזאת. לפני כמה שניפ היה תורי ועכשיו תורך להגן. תפסיק לבכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף לבכות מלמות
קק,
28/06/04 13:53
|
|
 |
רוב הסיכויים שלא היית חייל
בני,
מרכז,
28/06/04 12:30
|
ושאתה בכלל עוד לא בר-גיוס. לוחם אמיתי, מישהו שהיה שם, לא היה משחרר לחלל האוויר תגובה מפגרת וילדותית כמו שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף למות בהגנה מאשר בפיגוע
ברווז במטבח,
28/06/04 16:15
|
|
 |
זלמן, מגעיל אחד, אפילו להזדהות
אמא לחייל סדיר,
28/06/04 11:59
|
עם החשש האמיתי של הצעיר לקראת גיוס, אתה לא מסוגל. האם תמוה בעיניך שבן שמונה עשרה לא רוצה להיפגע במלחמה. שבן שמונה עשרה רוצה לחיות חיים נורמלים כמו בני גילו בכל מדינה נורמלית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לזלמן -חוסר רגישות
111,
nrfz,
28/06/04 11:43
|
יופי! גיבור גדול, היית לוחם! אני בטוח שגם אתה רעדת מפחד כשהיית שם. זו זכותו לפחד, ויש על מה. לגיטימי לגמרי.אז אתה גיבור והוא לא. מה לעשות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למרכז
זלמן,
28/06/04 12:14
|
אל תצתדק לי ותשחק אותה תמים ויפה נפש. זה לא קשור לגבורה וכל חייל עומד להשתין במכנסיים בהתקלות או בכל אירוע אחר. זה רק טבעי. אבל אלו החיים במדינתנו, אלו העובדות וצריך להתמודד. אם כולם ירגישו כמו ידינו הצעיר אזי אפשר לסגור את הבסטא ולהפקיד את המפתח בידי עראפת וחבריו שידאגו למדינת פלשטין במקומנו הפחדנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עושה רושם שאתה ממש פסיכי זלמן
נעמה,
צפון,
28/06/04 15:32
|
ועושה גם רושם שאתה גר שם בשטחים ובטח חושב שחיילים צריכים למות בשביל שמתנחלים ירגישו שם טוב ותהיה להם שם וילה ו30 ילדים שיתגרו בערבים וככה ימותו לנו עוד חיילים ותהיה להם סיבה טובה להמשיך את חלקם הגדול במעגל הדמים.
מי אתה שתגיד לילד בן 18 לפני גיוס שהוא פחדן? הלוואי שבכל מדינה יהיו ילדים ''פחדנים'' כמוהו וכמו חבריו שבגיל 18 נאלצים להתמודד עם מציאות כלכך אכזרית ואיומה.
אתה צריך להתבייש ולפחות לשתוק אם לא לקבור ראשך עמוק בחול מרוב בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמה, השנאה נוטפת מאזנייך
שייקה,
28/06/04 16:39
|
מה הקשר בין מלש''ב שחושש לבאות למגורים ביהודה ושומרון - מה עניין מחט לתחת ? תכתבי ''אני לא קשורה לנושא וחושבת שלא צריך לגור בי''וש'' אבל לדחוף את זה גם פה ? מה קורה לכם, סמולנים, יצאתם מהפוקוס בכלל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת דפוק
אני,
28/06/04 13:16
|
כנראה שאתה בן 22-23 שעובד בתחנת דלק או במסעדה עבור 17 שח לשעה ואתה ממורמר מהחיים. אחרי שהיית 'לוחם גדול' השתחררת וראית שכלום לא מחכה לך בחוץ... עוד 10 שנים תביט על התגובה שלך ותראה כמה חמור היית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לבכות איתכם הורים יקרים על האב
טל,
28/06/04 10:19
|
האבידה הקשה מכל, הלוואי שתצליחו להתגבר ולא תדעו עוד צער.
הגב לתגובה זו
|
|