 |
48.
כלבים
רמי,
ירושלים,
31/03/05 13:22
|
קודם כל זה נכון הסוגים שכתבתם אבל הייתם צריכים ליכתוב פיטבול שנאוצר גם כלב מסוכן אבל אנשים לו מבינים שכלב פיטבול יותר חזק מאמסטף לי היה אמסטף היתלהבתי איתו הוצאתי אותו קרב אם פיטבול רדנהוז והוא הרג לי תאמסטף והכלב שלי היה יותר גדול בחודש שלי היה בן 8 חודש הפיטבול בן 7 והאמסטף שלי היה שור ועכשיו יש לי פיטבול רזנהוז גם חיה בן 5 וצי חודש בתודה רמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
הגיע הזמן שאנשים יפסיקו להאשים
Vic Toy,
חיפה,
30/06/04 13:11
|
אחרים במעשיהם הם!!! מה זה לעזאזל מסוכן??? אמסטף?? פיטבול?? רוטווילר?? למה?? כי כיום משתמשים בהם ככלבי תקיפה בכל מיני ענפי תעשייה?? זה לא מגדיר את מהותו של הכלב כלל וכלל!!! כלב לא נולד תוקפני או רגוע, טורף וצייד או סתם אחד שרובץ בשמש...כל כלב מחונך להיות מה שהוא או ע''י בני אדם או ע''י החיים (בטבע/רחוב)!! פעם גם פודל היה כלב תקיפה, הוא היה כלב שאיתו יצאו למסעות צייד, הוא היה אגרסיבי ואלים ומה עכשיו??? האם באמת יש מישהו כיום שמפחד מפודל??? מהדבר המצחיק והמקורזל שניראה כמו בובה??? אז עכשיו אף אחד לא זוכר/לא יודע שפודל הוא כלב מסוכן!!! זה רק מוכיח שכלב לא נולד לשרת מטרה זו או אחרת, אלה אנחנו שמחנכים אותם להיות מה שהם בסופו של דבר!!! במקרה כזה גם מפינצ'ר אפשר לפחד... בואו פשוט נהרוג את כל בעלי החיים וזהו??!! אולי ככה סוף סוף נתחיל להאשים את מי שאשם באמת - אנחנו (הבעלים)!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ולבן הגננת ירשו להביא ילד?
אריה,
29/06/04 10:24
|
טובת הציבור תמיד קודמת לטובת הפרט.אם רוצים ליצור עולם טוב יותר צריך לעקר כלבים מרושעים וגם הולכי על שניים שהגנים שלהם מוטב שלא יהיו קיימים בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד אריה, אתה בסדר?
אנה,
י-ם,
18/07/04 17:19
|
אני לא מאמינה למה שאני קוראת, מי אנחנו שנשחק את אלוהים? מיאנחנו שנקבע לאיזה גזע גנים טובים ולאיזה לא? אתה מבין מה אתה אומר? אנחנו נשמיד אוכלוסיה כי הגנים שלה לא טובים מספיק? פלאשבק לשואה אולי? האם הגזע הארי אכן היה הנעלה? לא! והאם ניסו להשמיד את יהודי אירופה פשוט מפני שהיו בתחתית הרשימה? ועוד איך! פעם הבאה לפני שאתה כותב משהו תחשוב עליו פעמים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
חוקים???
יהודה,
אשקלון,
29/06/04 08:12
|
רק במדינת ישראל כשלא אוכפים חוקים קימיים מחוקקים שוב את אותם חוקים יש בישראל את פקודת בכלבת שמחיבת להסתובב עם כל ברצוע וזמם אבל לשר זה לא מספיק טוב כי זה לא פופוליסטי רק רצח של בעלי חיים במסווה של שלום הציבור מספק אותו. מענין כמה בני אדם נהרגו ע''י כלבים בארץ לעומת בני אדם שנהרגו ע''י סוסים? מכוניות, בני אדם אחרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
פניה לבג''צ
''כלב מסוכן'',
28/06/04 19:01
|
קדימה חברים, אני בטוח שבין בעלי הכלבים הנחשבים למסוכנים (הגדרה של ח''כ כץ) ישנם עורכי דין ומשפטנים שיכולים לעזור לנו בהגשת פניה לבג''צ לביטול התקנות הנאציות הבלתי ניתנות ליישום.
קדימה בואו נתאגד ונלחם בהחלטה המזוויעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
למי שלא מבין
מבין דבר,
ארץ ישראל,
28/06/04 18:22
|
גזעי הכלבים הנ''ל לא בדיוק התפתחו בטבע כמו חיות אחרות שנוצרו דרך אבולוציה. את גזעי הכלבים הללו יצר האדם דרך ריבוי סלקטיבי של שנים. ולכן זכות האדם לתת לגזעים אלו להיכחד על ידי כך שלא ימשיך להרבותם זה עם זה. זה לא אומר שמכחידים את הכלב כחיה, רק גזעים מסוימים שממילא נוצרו על ידי האדם, והיו נכחדים בכל מקרה אם היו נותנים להם להתרבות ולהתערבב עם גזעי כלבים אחרים כרצונם. או אז היו כל הכלבים בעולם ממילא חוזרים למקורות ונוצר היה גזע אחד בלבד של כלב, סביר להניח שנראה היה כמו הזאב. אז כל המתלהמים למיניהם שמדברים על רצח עם, לא מבינים הרבה בכלבים, ומדברים מתוך בורות, מוטב שישתקו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לכל יפי הנפש בפרט ל41
יוחנן,
כפר שמריהו,
28/06/04 17:49
|
צריך להשמיד את הכלבים הרוצחים האלה .41 תתביישי לך ענבר -לקלל ככה מישהו שהבת שלו נהרגה ?- אני מקווה שהכלב שלך יטרוף אותך -!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לאבא של אביבית
ענבר,
ראשון,
28/06/04 17:32
|
לידיעתך איש מסריח בגלל ההיתנהגות האגואיסטית שלך מאות אנשים כבר זרקו את הכלב שלהם ועוד הרבה בדרך אתה גידלת את הכלב ונכנסת לבית כלא (חבל שלא הרגו אותך שם) והחזרת הביתה כלב מסוכן שידעת שהוא מסוכן ואז הבת שלך מתה וטוב שככה הלוואי תמות תיחנק ותישרף בגיהנום כי בגללך אני צריכה לעקר את הכלבב שלי ולהוריד אותו עם זמם על הפה לא מגיע לו בכלל כי הוא כלב מושלם לעומתך שאתה כלב בנזונה מסריח!!!!!~
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת
מסכים ב100%,
28/06/04 18:52
|
לא, לא כואב לי הלב על האבא הזה. אני מאוד מקוה שימות ממנת יתר אבל לפני זה יעבור אונס קבוצתי של לפחות 20 ערבים. בגללו אני ומשפחתי לא ישנים בלילות מדאגה לכלבים שלנו מסוג פיט בול ודוגו ארגנטינאי. הכלבים שהגנו בחירוף נפש על ילדתנו שהותקפה על ידי דוברמן משוחרר. אם לא הכלבים הללו היום אני הייתי בלי ילדה. הכלבים ששמעו אותה צועקת זינקו מהחצר והצילו אותה מהמלתעות של הדוברמן. אני מקוה שגם אשתך תעבור אונס על כך שנתנה לך להתעלל בכלב ולהפוך אותו למסוכן. הלוואי ותמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה ב100%
ל"ת
Olga,
Bat-Yam,
28/06/04 19:50
|
|
 |
למיפלצת
מזועזע,
28/06/04 18:13
|
עפ''י התנהגותך המיפלצתית,ופיך המלא תועבה ,ניראה שחוץ מכלבך אין בחברתך אף אדם כי מזבל כמוך כל אחד ישמר ויתרחק , את חסרת מוסר ובושה ,את אדם דוחה ומאוס ,יש צורך שתילמדי מכלבך כיצד להיתנהג ולהתיחס לבני אדם ,אותך המשרד לאיכות הסביבה צריך לארוז ולהשליך לאתר הפסולת בדודאים ,זבל?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מצטערת!!
ענבר,
28/06/04 18:38
|
נכון, שמה שאמרתי היה מגעיל ומלא תועבה ואמרתי את זה רק מכעס כמובן שאני לא מתכוונת לכך שהיה על הילדה למות אבל את\ה צריכ\ה להבין אותי אני מאוד אוהבצת את הכלב שלי ולדעתי האב צריך לאודות שזה באשמתו נכון שזה לא היה יפה לדבר כך ואני מתביישת במה שאמרתי ואני מצטערת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה שחזרת בך
המזועזע,
28/06/04 19:31
|
לאחר שהבעת התנצלות ,וניכר מנימת דבריך שאת מצטערת ,אני לוקח את דברי בחזרה ,ולהביא לידיעתך . אני עצמי כחובב זואולוגיה מושבע אוהב ומגדל כלבים ,ולא רק ,אלא גם בעלי חיים אחרים ,כולל איסופם של גוזלי עורבים הנופלים מהקן ועוד ועוד . אליצור יצחקי -ירושלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחזק את דברייך
גל,
28/06/04 17:52
|
חבל שבגלל זבל כמוהו הכלבים סובלים וגם הכלב שלו סבל המון מההתעללות שלו, עצוב בכל זאת על הילדה שנולדה לאבא כזה זבל וגם נהרגה בגללו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הרוטווילר הוא גזע עדין נפש
מירון,
28/06/04 16:58
|
יש הרבה סוגי כלבים שיכולים לתקוף אדם אם כך הם מאולפים או מחונכים. בשמירה או במשטרה זה דווקא מועיל לנו. פרט לגזעים מאוד מסויימים שלא כוללים את הרוטווילר אם הכלב תוקף זו אשמת הבעלים שלו. אין שום סיבה מדוע אי אפשר להעביר חוק שמחייב את הבעלים לעבור אילוף עם הכלב או כל מגבלות אחרות ללא צורך בהשמדת גזעים שאינם מהווים איום כשלעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אני הייתי מעקר ומסרס כמה חברי
דודי,
28/06/04 16:47
|
|
 |
38.
ניצחנו את כולם ברמת הטיפשות!
רון,
28/06/04 16:37
|
אולי היטלר צדק לגבי עם היהודי :-( רק מתדרדרים משנה לשנה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SAD BUT TRUE
ל"ת
גיא,
28/06/04 16:42
|
|
 |
37.
קריאה למרד ''סרבני עיקור''
מיכאל ברגמן,
28/06/04 16:36
|
הבחירה של הגזעים ה''מסוכנים'' היא מתמיה ומראה על בורות וטיפשות. אני קורא לכל בעלי אותם כלבים לסרב לעקר את הכלבים ולסרב לשים להם מחסום בבית (איך בדיוק להאכיל אותם? עם קשית?). אני רוצה לראות את המשטרה שלנו מתפנה להתעסק בשטויות כאלה.
והכי מרוויחים מכל העסק הם העבריינים שפשוט יעברו לגדל כלבי זאב גרמני בתור מפלצות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני הראשון שימרוד
דוגי,
28/06/04 18:58
|
לא ניתן לחבורת אוכלי חינם רודפי פירסום להתעלל בחברינו האהובים. מי שלא מוצא חן בעינין שהכלבה שלי הולכת בלי רסן בבית אז שלא ייכנס הוא לא מוזמן. אני אסכים לשים רסן לכלבתי ולסרס אותה רק לאחר שחבר הכנסת כץ יסרס את ביתו וישים לה רסן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
חברי כנסת יקרים, לעבור הלאה.
מיכאל ברגמן,
28/06/04 16:34
|
היה קצת שקט וחברי הכנסת חיפשו איך לעשות כותרות ולקבל תשומת לב. חזרנו אל הפיגועים ככה שכלבים זה כבר פאסה. תעברו הלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
יש קסאמים בשדרות ופיגועים
יהודה,
ירושלים,
28/06/04 16:23
|
ובמקום זה מתעסקים בקקה. בגלל חברי כנסת צמאי כותרות ובגלל עיתונים צמאי מכירות עושים מפיל עכבר. ברגע שיהיו לנו כמה בומים שיזכירו לנו את הצרות האמיתיות ישכחו מהסיפור האומלל עם הכלבים. צר לי אבל אין לנו את הפריווילגיה שיש באירופה לדסקס על נושאים שהם באמת, אבל באמת לא בסדר עדיפות חברתית/לאומית ממדרגה ראשונה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
בושה!! רצח גזע,ועוד במדינת ישר
ירין,
נצרת עלית,
28/06/04 16:10
|
בושה!! רצח גזע,ועוד במדינת ישראל. אפשר לאסור גידול אבל למנוע היתרבות, במילים אחרות משמידים גזעים שלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
זוכרים את היטלר? כך זה התחיל..
טל,
חיפה,
28/06/04 16:07
|
תקנות נבזיות! לא לקיים אותם לצפצף על השטויות הגזעניות הללו. אנשים בורים ונבערים מדעת יושבים בבית המחוקקים הזה... בזמן הקרוב תוקם עמותה שתלחם בתקנות הנפשעות הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איךאפשר להצטרף לעמותה
בעל כלב,
28/06/04 18:55
|
לא ניתן לגזענים שונאי החיות להתעלל בנו כך. לא ייתכן שנגרום לכלבינו לסבול - אתם מפגרים לחוקק חוק שהכלב צריך להיות עם זמם בתוך הבית.
איפה נרשמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
רשף חן הוא אדיוט אמיתי, או
Y,
28/06/04 16:05
|
יותר נכון: ליצן. להשתמש במונח ''רצח עם'' לתאר עיקור של חיות מסוכנות, זו באמת התבהמות. על יו''ר הכנסת לנזוף בו על הכפשת מוסד הכנסת בעצם ההתבטאות האווילית הזו.
עד היום לא ידעתי שישנו חבר כנסת בשם רשף חן. היום בבת אחת אני גם יודע שהוא קיים, וגם מה טיבו. אוויל משריש.
אני מצרף את האימייל שלי - הלוואי שיתבע אותי על לשון הרע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת
דרור,
28/06/04 16:11
|
למרות שאני מצביע לשינוי - זאת התבטאות אומללה ומטופשת.
''רצח עם'' ???
איזה קישקוש, אנשים איבדו כל פרופורציה.
וכבר שמתי לב שלרשף חן יש מידי פעם התבטאויות מטופשות, נראה לי שמקומו במר''צ ולא בשינוי. שם הוא ישתלב היטב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התבטאות לגיטימית
מיכאל ברגמן,
28/06/04 16:47
|
מדובר פה על הכחדה של גזע שלם של כלבים בגלל הגזע שלהם, זו ההגדרה של רצח עם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אני פשוט בהלם !!
ישראל,
נתניה,
28/06/04 16:04
|
זו פשוט שואה לגזעים אלה של הכלבים. איך יש להם את החוצפה להחליט על השמדת גזעים אלה מעל פני האדמה. מי הם שיחליטו זאת ??!?? אל להם לשים עצמם כאלוהים. למה לא עוצרים את הטירוף הזה ?
אני פשוט בהלם מכל מה שקורה בנושא זה לאחרונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזעי כלבים
מבין דבר,
חיפה,
28/06/04 18:21
|
גזעי הכלבים הנ''ל לא בדיוק התפתחו בטבע כמו חיות אחרות שנוצרו דרך אבולוציה. את גזעי הכלבים הללו יצר האדם דרך ריבוי סלקטיבי של שנים. ולכן זכות האדם לתת לגזעים אלו להיכחד על ידי כך שלא ימשיך להרבותם זה עם זה. זה לא אומר שמכחידים את הכלב כחיה, רק גזעים מסוימים שממילא נוצרו על ידי האדם, והיו נכחדים בכל מקרה אם היו נותנים להם להתרבות ולהתערבב עם גזעי כלבים אחרים כרצונם. או אז היו כל הכלבים בעולם ממילא חוזרים למקורות ונוצר היה גזע אחד בלבד של כלב, סביר להניח שנראה היה כמו הזאב. אז כל המתלהמים למיניהם שמדברים על רצח עם, לא מבינים הרבה בכלבים, ומדברים מתוך בורות, מוטב שישתקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בורים ועמי הארץ
שלא נדע,
28/06/04 16:02
|
אין לי מילים להביע את שאת הנפש שאני מרגישה כלפי כנסת ישראל ומחוקקיה. איפה אנחנו חיים בכלל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
שנים חיכינו לצעד הזה
אסי,
28/06/04 16:00
|
צעד חיוני והכרחי, אך לא מספק. את טורפי האדם יש לחסל אתמול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט אידיוט
דרור,
צפון,
28/06/04 16:36
|
אתה מתלהם ואתה פרימיטיב. ואני בטוח שגם לא גידלת כלב בחייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך למכלאות כבלים ברחבי הארץ
LAM,
28/06/04 17:07
|
תראה כמה הכלבים(לא ''מסוכנים'') שם מסכנים,אולי יפתח ליבך ותתן לאחד מהם חיים חדשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
תקנה חכמה והגיונית
אוהב כלבים,
ובני אדם,
28/06/04 15:53
|
אני אוהב כלבים. אבל אני אוהב בני אדם יותר. מי שבוחר לגדל כלבים מסוכנים הוא אדם בעייתי. גם סתם אדם שבוחר לגדל דווקא כלב גזעי הוא אדם ששיקוליו טעונים בחינה. הוא ודאי אינו אוהב כלבים. רק דבר אחד: מה רוצים מהדוברמנים? אולי הם אינם פודלים (רק ביטוי, כיוון שהפודלים אינם דווקא נחמדים כל כך), אבל הם אינם אמסטרפים או פיטבולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מתי יסורסו אנסים, בעלים מכים
אלמונית,
מרכז,
28/06/04 15:51
|
רוצחים על שתיים, נהגים פרועים, ועוד כל מיני חיות על שתיים שמסכנות את סביבתן מעשה יום ביומו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
החוק עצוב - אבל צודק.
רונן,
28/06/04 15:49
|
נכון, עצוב שכמה זני כלבים כבר לא יראו בארץ תוך כמה שנים, אבל אין שום דרך אחרת לדאוג לשלום הציבור. אילוף של כלב, גם אם הוא רציני ומקצועי לא ''יתפוס'' אל מול בעלים אלימים ומעודדי אלימות אצל הכלבים. נכון, הכלב לא אשם, אבל שום שיטה לא תצליח להבטיח את שלום הציבור במקרה הזה. לגדל בבית חיה עם כח לחיצה של חצי טון בלסתות זה אקט לא אחראי בעליל, מה גם שרוב הזנים האילו הוכלאו למטרות תקיפה וה-KILLER INSTINCT טבוע בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יום שחור
הילית,
28/06/04 15:46
|
נוסף לכנסת ''המכובדים''. לא מבינים כלום ומעיזים לחוקק חוקים מטופשים שלא יהיה להם בכלל עמוד שדרה כי אף אחד לא יכול לאכפם כי אין כסף ורצון אמיתי לשינוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לעקר חבריי כנסת
עופר,
28/06/04 15:46
|
|
 |
לחברי כנסת אין ביצים
ל"ת
7,
28/06/04 15:54
|
|
 |
23.
ברוכים הבאים ל1984
נ,
ארה''ב,
28/06/04 15:42
|
ישראל נהיית יותר ויותר פאשיסטית מיום ליום! ממתי לממשלה יש זכות לקבוע לאזרחים איזה כלבים מותר ואסור להם לגדל?! חוצפה!!!
יש לשלוח הביתה את כל החוצפנים אשר מעיזים לפגוע בחופש האזרח הישראלי!
הממשלה שלנו נלחמת כביכול בפאשיסטיות הערבית - אז למה היא מעבירה החלטות ההולמות פאשיזם ערבי יותר מממשל מערבי חופשי?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התבלבלת: זו ממשלת ישראל, לא אר
Y,
28/06/04 16:08
|
ארה''ב. למה לך לדחוף את האף למה שלא מסכן אותך? אתה בטח גם נגד היציאה מעזה - לא נגד היציאה שלך - אתה כבר יצאת מטווח סכנה - אלא של אחרים. של ''אנחנו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר לעזה מפגר???
ל"ת
גל,
28/06/04 16:18
|
|
 |
22.
סוף סוף
X,
תל-אביב,
28/06/04 15:39
|
הגיע היום הגדול בו מתחילים להבין את האמת - כלבים הם אוייבים. לכל הכלבים יש מין שגעון זמני שבו הבעלים מאבדים שליטה עלייהם. כלבים הם לא צפויים. אני מאוד מקווה שהחוק הזה ישאר, ולא יתבטל בגלל הפגנה דבילית של אוהבי כלבים. נמאס לחיות כל הזמן בפחד. למה נמרים מחזיקים בגן חיות, ולכלבים - שהם מסוכנים לא פחות מרשים להסתובב ברחובות? האירועים האחרונים מדברים בעד עצמם. אין שום סיבה להחזיק בבית חייה רצחנית שמסוכנת לאנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוספה על התגובה
X,
תל-אביב,
28/06/04 16:51
|
אתם אומרים ''לא הכלבים אלא הבעלים'' - אמירה דבילית שאין מאחוריה שום דבר. אתם חושבים שהאבא של הילדה שמתה רצה שהכלב ירצח אותה? הוא היה בעל רע? הילדה הייתה רעה? הבעיה היא בכלב בלבד! בדיוק על השיגעון הזה דיברתי קודם. כמובן שלפעמים זה בגלל הבעלים, אבר הרוב זה בכלבים.אנחנו לא יכולים להשמיד את כל בעלי הכלבים המסוכנים, אבל אנחנו יכולים למנוע את ההמשך - לקחת מהם את הנשק. סירוס זה לא השמדה, ולא מתכוונים להשמיד את הכלבים החיים (למרות שאני הייתי עושה את זה), אלא למנוע את המשך דרכם. כי איך שאתם רוצים - זה מסוכן! פודלים למשל לא משמידים כי הם לא נורא מסוכנים, אבל אם אמסטף יפול ליידים הלא נכונות יקרה אסון. זה כמו לחלק לכל העם נשק. אבל שוב - עיקר הבעיה היא בכלבים הלא צפויים.
נ.ב. דיי כבר ללמד את הילדים מגיל צעיר שכלב זה חבר, ההפך - צריך ללמד אותם שכלב היא חייה מסוכנת שצריך להתרחק ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן טמבל, האבא אשם היחידי במותה
גיא,
28/06/04 17:37
|
של הילדה, וכן אדם שמרביץ לכלב שלו עם מוט ברזל ולוקח את הכלב שלו לקרבות כלבים הוא זבל של בן אדם(שלא לדבר על זה שלפני שלושה שבועות הוא השתחרר מהכלא)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
חוק לא יעיל
בעלת כלב,
צפון,
28/06/04 15:35
|
גדעון סער וישראל כץ מעוניינים רק בהד תקשורתי. אם באמת היה אכפת להם מביטחון הציבור היו טורחים ללמוד קצת הנושא לפני שהיו כותבים חוק גזעני אשר הוכח כי אינו יעיל. בבריטניה שם חוקק החוק האוסר על אחזקת כלבים מגזעים מסוימים לפני 15 שנים נבדק הנושא והוכח כי לא היתה הפחתה במספר תקיפות כלבים. 14 מדינות בארה''ב אסרו על חקיקה כזו. כלב מסוכן יכול להיות מכל גזע שהוא. רוב תקיפות הכלבים (מעל 70%) הן נגד ילדים מתחת לגיל 12 ורובן נגד ילדים מתחת לגיל 5. תקיפות כלבים נגד ילדים מכוונות לראש ולצוואר (בניגוד לתקיפות נגד מבוגרים אשר לרוב מופנות לגפיים). כאשר כלב תוקף פעוט בצווארו זה כבר לא משנה מה סוג הכלב. צריך להטיל איסורים על כלבים מסוכנים אך לא הוכח עובדתית כי ישנם גזעים מסוכנים יותר מאחרים. לכל כלב פוטנציאל להיות מסוכן וידוע על 54 גזעים שונים של כלבים שהרגו. לפני שלושה שבועות תקף גולדן רטריוור משוחרר את האמסטף שלי שהיה קשור ופצע אותו בפניו. אף אחד הרי לא יעלה על דעתו להכליל גולדן רטריוור ברשימת הכלבים המסוכנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כנסת של אפסים1!!!
מירב,
28/06/04 15:29
|
כץ ,סער ושאר החוליגנים ממני אלוהים לא מרביץ עם מקל ! חכו חכו ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ואם בתו של רשף חן היתה ננשכת?
ל"ת
שינוי = צביעות,
28/06/04 15:25
|
|
 |
18.
לעקר גם את הפלסטינים.
ל"ת
יעל,
עפולה,
28/06/04 15:24
|
|
 |
17.
חולי נפש
מיכאל ברגמן,
28/06/04 15:23
|
מה ימנע מעבריין לקחת כלב רועה גרמני ולהפוך אותו לכלב תקיפה?
יום שחור לדמוקרטיה בה חבורה של אידיוטים שלא מבינים בכלבים קובעים למדינה שלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יעוקרו ויסורסו כל הח''כים
ל"ת
גיא,
28/06/04 15:19
|
|
 |
15.
תיקון טעות
יואב,
צפון,
28/06/04 15:18
|
|
 |
14.
זוהי תעודת עניות למדינת ישראל!
טל יפה,
28/06/04 15:18
|
קבוצה של חכי''ם שמעולם לא באו במגע עם כלב 'מסוכן' יקבע מה אני אעשה בביתי עם כלבי האהוב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מתבייש לגור פה!!!!
ל"ת
יוסי,
28/06/04 15:15
|
|
 |
12.
כרגיל מטפלים בסימפטומים
דני,
מרכז,
28/06/04 15:13
|
ולא בבעיה, שהיא בעלי הכלבים בלתי אחראים המתעללים בכלביהם והופכים אותם לתוקפניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אין הגיון
רוני,
ת''א,
28/06/04 15:12
|
אני לא מבינה איך אף גוף המטפל בחיות לא יוצא נגד החוק הזה...!!! הרי מדובר פה בנכחדה של 8 זנים של כלבים!!!! זה לא הגיוני. ומה זו השטות הזו לשים לכלבים מחסום גם בבית??????
זה לא באמת יקרה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
תגידו לי זה קטע מתוך פספוסים
stupid country,
28/06/04 15:10
|
או משהו כי קשה לי לאמין שיש אנשים שקובעים את החוק במדינה והם כל כך לא הגיונים. איך הכלב יוכל וישתה אם הוא עם מחסום כל הזמן? נו באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כל הכבוד בני אדם חשובים מכלבים
ל"ת
יעל,
28/06/04 15:09
|
|
 |
8.
פופוליסטים
יהודה,
אשקלון,
28/06/04 15:08
|
מענין לפי איזה קריטריונים נקבע מי כלב מסוכן מי יקבע שכלב מסיום שייך לגזע זה. בושה!!! בכל העולם אין חוק גורף ולא מוסרי כזה, רק בישראל. איפו כל חוקי צער בעלי חיים. רק לפני מספר שנים נחקק חוק האוסר חיתוך אוזנים וזנבות שלא בשל סיבה בריאותית וכעת יעקרו יסרסר וירדימו בגלל טיפשות ופופליזים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
בושה וחרפה לכנסת ישראל
מיכל,
28/06/04 15:03
|
|
 |
צודקתתת!!!!!!!!!!!!!!!!
תגובה ל 7,
28/06/04 19:14
|
את צודקת 100% בדברייך!!!!!!!!
טעות גדולה בחיקוק חוק זה לכנסת! צעד זה עלול לגרום להכחדת גזע שלם של הגזעים חסרי הישע שבמידה ויקבלו מבעליהם חינוך טוב ואילוף יהיו ידידותיים ולא מסוכנים!!!!במסוכנים יש לטפל!!! אך לא בכולם!זוהי גזענות!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
ההחלטה הסופית של העם
אבו-עלי,
פוק א-תחתא,
28/06/04 15:00
|
סופית שרים וחברי כנסת מטומטמים יעוקרו.
בין הגזעים המסוכנים נמצאים בין היתר : חכי''ם מהליכוד העבודה ושינויי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מעניין...
שרון,
28/06/04 14:57
|
|
 |
מחשבה יפה
ל"ת
Paladin,
USA,
28/06/04 15:08
|
|
 |
4.
מי שהביא את החוקים הללו
אבנר,
גוש-עציון,
28/06/04 14:50
|
יש לו מושג בכלבים???? זמם 24 שעות על הכלב?! מה???? ולאכול לשתות להגן על הבית?! ולחיות חיים שפויים? חבורת מטומטמים כאילו אני שואל אותם מה לעשות בבית שלי. חבורת אטומים הרי איגוד הוטרנרי בישראל וגורמים במשרד החקלאות מתנגדים לתקנות הללו,אז צמד ח''כ כושלים ופופולסטים מצאו גב לטפס עליו,ב-ו-ש-ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
משוגעים
וטרינרית,
ת''א,
28/06/04 14:48
|
שיתעסקו בדברים יותר חשובים ויצדיקו את המשכורת שלהם. אין צורך להטפל לכלבים המסכנים. מה זה פה משטר נאצי? יעקבו אחרי הכלבים גם בבית? נבואת 1989 מתממשת. יש דברים יותר חשובים בארץ הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בושה, אין גבול לבורות
ליאת,
28/06/04 14:42
|
קל למצוא פתרונות קלים לציבור דומם, חבל שזה נעשה על ידי אנשים שאין להם מושג כמה נפלאים הכלבים האלו, ושבקרוב הם בוודאי יווכחו שהם לא השיגו כלום, חוץ מהרס של גזע ובפגיעה בחי. ואיזו זריזות של ''טיפול'' בבעיה, ממש ראוי לשבח, חבל שבפשע ובשחיתות אתם לא כאלה החלטיים ו''צדקנים'' נמאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
They Are So Great
Giora,
Tel Aviv,
28/06/04 16:12
|
That one of them just killed a little girl. All animals are great and wonderful and belong to their natural environment. If you insist on having one in your home and walking around with it next to other people and children then both of you should be under control. I prefer having over-control and great injustice done to many dogs (and people like you) than having one more girl slain in the name of dog's justice. Kol Hakavod to the Kneset for quick and efficient reaction to a horrible tragedy and taking the right measures that this would not be repeated!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
טוב מאוד
ל"ת
מאיר,
28/06/04 14:34
|
|
 |
למאיר האומלל ,רחמיי
מי,
28/06/04 15:35
|
מיסכן כואב לי עליך ,לא מגיע לך לקבל כזו מחלה ועוד במח ,באיזור האחראי על החשיבה ''מיסכן'' חה חה חה האמסטפית!
הגב לתגובה זו
|
|