 |
174.
תקוו שבוש יבחר שוב --מאוד קשור
שרונה,
28/06/04 23:08
|
גורלנו תלוי בהחלטות האמריקניות וההחלטות האמריקאיות קשורות בלחץ דעת הקהל בארצות הברית ובהשפעת אירופה ומדינות ערב---מדינות ערב הפסידו את עצמם עם התקפת הטרור על מגדלי התאומים , אך עם הזמן יכול העם האמריקאי לחשוב שבעצם הכל קרה בגללנו----זה מה שהערבים מנסים לשכנע את העולם שזה . אירופה לאו דווקא מאמינה בעיניים עצומות לשקרים האלה אבל זה נוח בשבילם -- נוח כי אירופה נישלטת כלכלית ופוליטית בידי ההון הערבי. אין להם בעיה להוציא בתיקשורת הצהרות אנטי ישראליות כי הרי זה משרת את האינטרס הלאומי של כל אחת ממדינות אלה הבחינו בטורקיה לאחרונה , היא שנתה את מדיניותה ויחסה אל ישראל בעקבות הפיגועים האחרונים שם. בשביל מה להם להכנס למיטה חולה אם כל מה שהם צריכים לעשות הוא לגנות את ישראל ולהוציא הצהרות כוזבות בתיקשורת כדי לשכנע את אירגוני הטרור שאין הם תומכים בישראל, וזה רק ילך ויחמיר. מה שקורה כאן הוא---שהפוליטיקה העולמית רוצחת בנו שוב----בעם היהודי . ואנחנו העם היהודי אדישים זה לזה ומבזבזים את עצמינו בהאשמות שווא עיזבו את שרון---הוא לא אשם---תסתכלו קצת מעבר לגבו תיראו מי ומה עומד מאחורי המהלכים המדיניים שלו. לא תאוות בצע!!!! שחיתות נמצאת בכל מה שנוגעת בו הפוליטיקה. פוליטיקה---כסף כח והשפעה קשורים יחד ללא יכולת להפריד ביניהם---כוח והשפעה וממון נימצאים אצל המושחתים---כך שאם אתה פוליטיקאי מטבע הדברים שתחבור למושחתים... ובזה אתם מתמקדים ? כסילים???? פיקחו עיניים ותיראו מה באמת מאיים עלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
173.
זו מלחמה וזה מחירה. זו הסיבה
שמאלנית,
28/06/04 22:45
|
שאני רוצה לסיים את הסכסוך האלים בהסדר מדיני.
לא מובן לי מדוע הימניים תמיד מיללים כשיש קורבנות בצד שלנו. האם זה מפתיע? כשיש מלחמה יש קורבנות גם בצד שהוא לכאורה החזק יותר. אני רוצה שלום בגלל שמחיר המלחמה - ילד בן ארבע הנהרג מטיל קסאם בדרכו לגן - הוא בלתי נסבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו מילחמה של הפלסטינים
Avi Ecuador,
29/06/04 02:29
|
אם זו היתה מלחמה של ישראל היית צריכה לשאול איפה היו פעם פלסטינים. משהו בסגנון איפה היה בית המקדש שלנו. כמובן יש משהו עליו. הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחיר הוא קבוע
יוסי,
גושדן,
28/06/04 23:43
|
חזרה של הפליטים לקיבוצים,ליפו,לחיפה,לרמת-אביב(שייח-מוניס), לכפר-שמריהו והרצליה(סידנא עלי) וכו'. אם את בתור שמאלנית מוכנה לארוז מיזוודות ומוכנה לחזור הביתה(לאירופה) כדי שהפליטים יחזרו ויהיה ''שלום'' אז שאפו לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצה לפתוח איתך בשיחות שלום
מחמוד,
28/06/04 23:40
|
שמאלנית יקרה , גם אני רוצה שלום. אבל בשביל שיהיה כאן שלום אמיתי ובר-קיימא חייבים להחזיר לכל אחינו הערבים את קרקעותיהם שנגזלו מהם בכל מקום בארץ הזאת. וזה כולל את ירושלים, חיפה, רמלה, לוד, מלאבס (פתח תקוה), וגם שייח מוניס (רמת אביב). עד שלא נקבל לידינו את גרגיר החול האחרון של אדמת פלסטין הכבושה נמשיך לראות בכל יהודי גם אם הוא ילד בן ארבע -כובש. אשמח להמשיך איתך את הדיאלוג. מחמוד מהחמאס, עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחמוד
מכירה אותכם,
29/06/04 17:54
|
צריך להשמיד את כולכם. זה הפתרון. אין ספק שאתם רוצים את כל המדינה. מחפשים צידוקים לפיגועים. חסרי הווה ועתיד שכמוכם! אפסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
172.
פוליטיקה אוכלת יושביה
שרונה,
28/06/04 22:34
|
ישנה בליבי הרגשת חוסר אונים כואבת אני את צער המשפחות ומיצטערת כי ניגזר עלי להמשיך בחיי השיגרה בעוד משפחות אחרות החיות בכפיפה אחת במולדתי ארצי נחלתי היחידה, סובלות בטרגדיות וכאב שכזה שיהיה חלקן לאורך כל ימי חייהם--אני מיצטערת, אני מצטערת מצטערת שחיינו ניגזרים וניקרעים עקב הרצון לרצות את מדינות העולם,אנחנו דואגים מחרם כלכלי ומדיני של מדינות אירופה שלא ממזמן רק מלפני יובל שנים היו עדים לרצח העם שלנו עמדו מנגד ושתקו. מדינות אירופה השותפות לשקרים ולמהלכי השינאה והשיטנה נגדינו מאת עם מקולל אשר את ידינו המושטת לשלום רחץ בדם. אל לנו להמשיך ולהיות נאורים, אל לנו להמשיך ולתת להם להקיז דמינו בבקשה תנו להם מכה חזקה אחת אשר תשתק אותם לעוד עשור שנים. תנו לנו שקט ושלווה מהעם אשר רוצה להשמידינו מהרוצחים הברברים--- מספיק שתקנו מספיק ריחמנו מספיק להיות כצאן המובל לטבח----אני רוצה מדינאים חזקים, חיילים אמיצים---תנו לי להיות גאה בכך שאני יהודיה---המרדף אחרי השוק האירופאי לא יתן לתושבי שדרות נחמה כלכלית---נכון אמרתי???? בשביל שהעשירים אצלינו יהיו עוד יותר עשירים אתם מגישים את דם אחיכם הפקר לבני הבליעל האלה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
רק חת״ם יכול להציל את
שמוליק,
עפולה,
28/06/04 22:29
|
רק חיל התותחנים יכול להציל את שדרות חמישים אלף פגזים על עזה בתגובה לכל קסם ילמדו את הפלישתים את מחיר המלחמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
170.
Real and tottal separation
a r,
Canada,
28/06/04 22:27
|
In these conditions if we are going to separate our selfes from the Gaza population it has to be a tottal separation : iNO WORKERS ,NO ELECTRICITY , NO WATER, like two enemies and if they want to work : IN THE ARAB STATES NOT IN ISRAEL.And if they don't like it they can drink the water off the sea... as their president recomended to us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
Crying like crazy
Natalie,
USA,
28/06/04 22:09
|
I`ve been crying like crazy over this innocent little boy,and I pray to G-d that those terrorists will burn for ever burn in hell.To the family try to be strong,I know its not easy at all
הגב לתגובה זו
|
|
 |
168.
בתור דודה של נפגע טרור
מירי וייס,
בני ברק,
28/06/04 22:09
|
אחיני גלעד שניר ז''ל שנרצח בדם קר בהיותו בן-22 בפיגוע הירי במחסום סלם לפני שנתיים וחצי היה ממש מוות לא רק לגלעד אלא גם לכל המשפחה כולה מיד לאחר הרצח הגיעו לביתה של אחותי שלושה נציגי שמאל מוקרים אחד מהם הוא חבר כנסת וניסו לשכנע את אחותי להיות חברה בארגון שמאלני ואף להתראיין בתחנת רדיו מוכרת ולומר דברים שקריים נגד המתנחלים וכמובן שהיא סירבה להצעה שיתביישו להם אותם שמאלנים ואותו חבר כנסת שניסו לנצל אירוע טרגי שכזה, את הערבים צריך להוציא מכאן ויפה שעה אחת קודם איך אבל איך אין להם טיפת רחמים לרצוח בדם קר ילד בן-3 שלרצח שכזה יש גם השלכות כבדות מאוד כלפי המשפחה והמקרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שירתתי עם גלעד ז''ל בעורב נחל..
אורי אוחיון,
טירת צבי,
28/06/04 22:17
|
גם אני שמעתי מריבקה אמא של גלעד על המקרה הזה של השמאלנים שהגיעו לביתה שפשוט יתביישו להם, גלעד שניר הוא דוגמא למופת של בן אדם בעל ערכים ומסירות למדינה ולצבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
עזה לישראל הערבים לעזאזל
ל"ת
איגור גוסטב,
חדרה,
28/06/04 21:58
|
|
 |
166.
לערבים חיות האדם האלה אין צלם
אודי אביטל,
תל אביב,
28/06/04 21:57
|
שילכו לקניבאלים שם זה מקומם ואם לשמאלנים יהיה קשה להיפרד מהרוצחים האלה הם מוזמנים ללכת איתם לקיבינימת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
יהודים נקמה!!
ל"ת
יוני אילוז,
נווה מונסון,
28/06/04 21:54
|
|
 |
164.
להפגיז בחזרה ללא אבחנה.12 צודק
ל"ת
אורי,
טירת כרמל,
28/06/04 21:17
|
|
 |
163.
weak and wicked sharon cowerd
meir yaeir,
boca,
28/06/04 21:12
|
sharon don't say any thing .the time for talk is over.you most send gaza to hell .kill as meny arabs as you can so they can see and fear.don't send the army send the fantom with big boms. but if you don't i pray that the next one will be your famely so you can feel the paine
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
My heart breaks
Israelit,
28/06/04 20:52
|
My heart breaks for the family and friends of those murdered. My thoughts and prayers are with them, my g-d give you comfort in your time of grief and may you know no more sorrow.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
שימו לב
בינוני אך בטוח,
בטוח מקסאמים,
28/06/04 20:07
|
רק אנשי המעמד הבינוני ומטה (בעיקר ומטה) משלמים את המחיר...
תעשו עם האינפורמציה הזאת מה שאתם רוצים. העיקר שתתמודדו עם האמת המרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
עד מתי
אזרח מודאג,
דרום,
28/06/04 20:01
|
עם כל הכבוד לראש הממשלה ולכל שריו מישהו צריך להתחיל ולתת את הדין על אוזלת היד של הממשלה שלא נראה לי שהם עושים משהו בשביל שנוכל לישון טוב בלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
ואתם עוד רוצים לעשות איתם שלום
נ.צ,
28/06/04 19:55
|
|
 |
158.
Turn Gaza to hell
David Cohen,
LA,
28/06/04 19:35
|
I would burn Gaza for everyone to see, I would cause so much damage for the sky to be red many weeks after with black smoke over Gaza, I would attack day and night, no mercy, no heart, no feeling I would attack, and attack and attack with all I have bringing those who think they got nothing to loose to their knees, and I would do it all for that NESHAMA of that 3 years old child, I would get really crazy, for all of them arabs to know that NOBODY can harm my children.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You have the right idea
Israelit,
28/06/04 20:56
|
The arabs only know force and violence and as such can only be dealt with using tenfold force and no mercy. What a heartwrenching picture of that poor father weeping over the body of his little boy. These are the pictures we need show the world, so that they might also realize that we are loosing babies and toddlers too.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
כתובת היתה לפני-10שנים על הקיר
אייל מור,
קרית ארבע,
28/06/04 19:31
|
כשאני שומע דבר מחריד שכזה ששתי יהודים נרצחו מפצצת מרגמה בישוב הסמוך לעיר עזה {ת''ו} איני יכול שלא להיזכר בכרוז שקיבלתי לידי באחת ההפגנות שהיו נגד רבין, לפני הבריחה מהעיר עזה לפני כעשר שנים {את הכרוז הוציאה תנועת כ''ח- כהנא חי שהוכרזה כאירגון טרור ויצאה אל מחוץ לחוק} בכרוז נכתב ממש במילים אלו אם יצא צה''ל מעזה ישובים כמו שדרות יהיו ישובי קו עימות שפצצות מרגמה יתעופפו לעברם כמה בכרוז עצמו היו כתובים עוד כמה תחזיות שאני מאוד מקווה שהם לא יתגשמו אבל לצערי הרב כמו שזה נראה עכשיו זאת רק ההתחלה אם חלילה לא נתעורר וננתק את הערבים מהעיר עזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אייל מור
Avi Ecuador,
28/06/04 20:35
|
מתנצל על התגובה הקודמת שלי, פשוט לא קראתי את כל התגובה, טעות; פשוט סליחה, הבנתי את זה הפוך כפינוי ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איני מתנצל על שום תגובה-שקרן
ל"ת
אייל מור-האמיתי,
קרית ארבע,
28/06/04 21:50
|
|
 |
התבלבלת
סתם אחד,
29/06/04 00:12
|
קרא שוב את התגובות והשמות, תגובות מופיעות בסדר הפוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה,ועוד אומרים שכ''ח הם טרור
ל"ת
מיכאל רובין,
ירושלים,
28/06/04 20:30
|
|
 |
אלצמייר 157
Avi Ecuador,
28/06/04 20:25
|
יש לך ולרבים בישראל בעיה, כנראה האף לא מאפשר לכם לראות רחוק, מסתיר את הפינה. באופן כללי אומר לך שאתם נגד ההגיון של האבולוציה והאבולוציה פשוט מעלימה אותכם וזה בדרכי מלחמה או ''שלום''. רציתי לפתח את הנושא אבל יש אנשים שיותר מדי סתומים והברבור אצלם טבעי ולא קשור להגיון ושכל ישר ואולי בהזדמנות אחרת אנסה להסביר. דרך אגב מה דעתך על ניורק ועל התאומים שם? אולי לפנות את העיר או אולי לפנות את קליפורניה, טקסס, אריזונה וניומקסיקו?אתה חושב ש''יהודים חכמים'' כמוך היה נשאר להם קליפורניה או עזה או יהודה ושומרון או ''ישראל'' אולי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש לך שמאלני תתנתק אתהממנו
ל"ת
יואב ראובני,
ראשון לציון,
28/06/04 20:44
|
|
 |
אתה צודק
Avi Ecuador,
28/06/04 21:11
|
אני מתבייש! פשוט טעיתי ולא קראתי את התגובה עד הסוף ולאחר שראיתי קרית ארבע חזרתי שוב לקרוא והבנתי שלא מדובר... בקשר לשמאל טעית, כל טוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
דבורה,
באר שבע,
28/06/04 19:48
|
אני זוכרת הכרוז הזה היה ממש נבואה. גם אצלי היום, הוא לא יוצא מהראש... (מורי - זוכר אותי?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
Response to shderot attack
moti,
Los angeles,
28/06/04 19:23
|
The response to this should be bombarding civilian palestinian population in Gaza.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
Sad day
Bruno,
Paris,
28/06/04 19:15
|
It's a sad day for Am israel. It's to sad to see the picture of this young boy...We are criying..and praying for him and his familiy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
לר''המ יש שומר כמו שהיה לרבין
שומר ישראל,
28/06/04 19:01
|
|
 |
153.
כשיתנתקו לא יפלו הקסאמים?!
צביקה,
תל אביב,
28/06/04 18:36
|
אנשים, תפתחו את העינים!!!!!! אם ניצא מעזה יפלו קסאמים יותר רחוק משדרות,באשקלון. למה לא מבינים שאם יתנתקו זה לא ימנע מהרוצחים השפלים לזרוק עלינו עוד קטיושות, אלא ההפך הוא הנכון יהיה להם מעוד מקומות לשלוח על ישובים ישראלים קטיושות!!גדר הפרדה לא תפתור את שיגור הקסאמים, הקסאמים יעברו מעל הגדר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
נציגי ציבור יקרים
חסוי,
חסוי,
28/06/04 18:31
|
סליחה על הבוטות, אבל- תפסיקו ''לזיין ת'שכל'' ותתחילו לפעול בעניין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
bomb
oded,
28/06/04 18:30
|
|
 |
150.
התשובה נפלאם- עמוד האש היהודי
ל"ת
סרג'נט ציון,
28/06/04 18:27
|
|
 |
149.
התנתקות = אלפי קאסמים!!!!
המתריע בשער,
חולון,
28/06/04 18:26
|
|
 |
148.
כשהטילים יפלו על צפון תל-אביב
יוסי,
גושדן,
28/06/04 18:08
|
|
 |
147.
ששרון יגור בשדרות
מציע,
28/06/04 17:55
|
שמעתי שהחווה של שרון קרובה מאד לשדרות, אך כנראה מחוץ לטווח הקסאמים. יש לי הצעה שודאי תגביר את הפופולריות של שרון. שיעבור לגור בעיר הנחמדה הזו, פסיפס ישראלי של כל העדות והעליות, ששרון וחברי ממשלתו מאד מנותקים ממנו, אך זה מאגר הבוחרים שלו. השכנים החדשים שם מאד יעריכו את המחוה, ואולי לכבוד התושב החדש תוקם תחנת מדא במקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
אז מה ? העורף שלהם יחגוג ושלנו
משה מ,,,,
בת ים,
28/06/04 17:53
|
|
 |
145.
זה נורא
מזועזעת,
28/06/04 17:52
|
אני לא יודעת על מי אנ הכי מרחמת שני הסיפורים הם מזעזעים. שימותו הטרוריסטים ושימותו כל הפלסטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
ההתנתקות סיכוי לשקט באזור
פרחיה,
28/06/04 17:49
|
עדהיום נורו מאות רקטות קסאם על שדרות ותודה לאל שאיש לא נהרג. היום הצליחו ארגוני הטרור בעזה לפגוע באזרחים ישראלים בתוככי הקו הירוק. לדעתי תושבי שדרות והישובים הסמוכים לעזה משלמים את מחיר ישיבתנו שם, כתושבי אצבע הגליל כשישב צהל בדרום לבנון. איני יכולה להתנבא אם ישרור שקט בגבול עזה לאחר ההתנתקות, כמו כיום בצפון, אך אם אם הפלשתינים ימשיכו להטריד אותנו ידינו לא תהיינה כבולות, ואז לא נהיה חייבים להם דבר, ואפילו אני לא אזעק אם צהל יתקוף מהאויר. תנו לתוכנית ההתנתקות שאנס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם איזה אל
Avi Ecuador,
28/06/04 21:48
|
יש לך בדיוק עסק? הצביעות נוזלת ממך, קצת יותר כבוד לאינטליגנציה בבקשה, לא מתכוון לשלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנתקות סכוי לעוד הרבה טילים
קידי,
28/06/04 18:19
|
איך אחרי כל ה''התנתקויות'' ששלמנו עליהם כל כך ביוקר - יש עוד מי ששוגה באשליות. צריך לשם כך אטימות שמאלית - שתוביל אותנו לעוד אלפי קרבנות ''שלום''. מי שצריך לשלם - הם הרוצחים ולא הקרבנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיפורי סבתא...
יוסי,
גושדן,
28/06/04 18:14
|
שמזכירים לי את כל ההבטחות החגיגיות והקדושות שלכם מתקופת הסכמי אוסלו כאשר הבטחתם ונדרתם שתגיבו במלוא הכוח והעוצמה אם ערפאת וכנופיותיו יפרו את ההסכמים. אם את לא מבינה את ההבדל בין עזה ללבנון צר לי עלייך. בעזה יושבים כמעט מיליון פליטים כאשר רבים מהם ברחו/גורשו מדרום הארץ (שכונה במחנה הפליטים רפיח למשל קרויה איבנה=יבנה). את בטח חושבת שתצליחי לסגור מיליון ורבע אנשים שרובם פליטים שחולמים לחזור לבתיהם או לאדמותיהם בתוך שטח שקטן מגוש דן והם ישבו בשקט?! אשליות, ולתגובה שאת ודומייך מבטיחים לנו אם הם ''רק יעזו'', לזה כבר התייחסתי בפתיח. האמת היא שכבר מזמן קראתי אותך ואת שאר השמאלנים, אתם רוצים עוד הימור פזיז מתוך תיקווה שהפעם תיזכו, ואם לא תמיד תוכלו להשתמש בדרכון הפולני/גרמני/רומני/צרפתי שהוצאתם. אין לכם שום כוונה לשאת בעצמכם בתוצאות של מעשי ידיכם - אתם תהגרו מכאן ברגע שהכל יתחרבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איבנה =? יבנה
א..מ.,
28/06/04 22:24
|
זה שהערבים נתנו שם שמזכיר את שמה של העיר יבנה לא אומר שום דבר. ואדי ג'וז ליד העיר העתיקה בירושליים הוא עמק יהושפט, או ג'וזפט, מלך יהודה שהיה פה הרבה לפניהם. כנ''ל יבנה - אשר היישוב היהודי בה היה קיים עוד בבית שני כמו שאמר רבן גמליאל לנציב הרומי במצור על ירושליים ''תן לי את יבנה וחכמיה'' מצדי שהם יקראו לשכונות שלהם שאלף שמות, האירוניה היא שהשמות שהם משתמשים בהם רק מוכיחים שהיינו כאן לפניהם. וחזרנו, וב''ה לתמיד. אני מקווה שבעזר השם הם יהיו תושבים זמניים בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך בעיה בהבנת הניקרא
יוסי,
גושדן,
28/06/04 23:46
|
הבאתי את שכונת איבנה כדוגמא לכמה מהתמימים(או השקרנים) בתוכינו שמתעקשים שכל הבעיות יפתרו רק אם תהיה נסיגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
להעמיד לדין!
מייק,
28/06/04 17:44
|
יש להעמיד לדין את האחראים לכך שיש לערבים בעזה יכולת להתחמש ולשלוח טילי קאסם לשדרות. יש להקים ועדת חקירה ולבדוק מי נתן להם רובים? מי איפשר לצה''ל לצאת מעזה כשרבים הזהירו שהדבר יביא להרג של חפים מפשע? צריך להעמיד לדין את אנשי אוסלו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
תנחומים והחלמה מהירה
ל"ת
שושו,
28/06/04 17:34
|
|
 |
141.
כל כך עצוב ומזעזע שנשמות
Vered,
28/06/04 17:34
|
טהורות מאבדות את חייהם. עוד כוכבים שכבים בעולמנו.
תנחומים למשפחת הפעוט : אפיק אוחיון ולמשפחתו של : מורדכי יוסיפוב. ואיחולי החלמה לאם : רותי זהבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
טרנספר עכשיו
ל"ת
ירון קימל,
חלם,
28/06/04 17:27
|
|
 |
139.
פתאום עלה בדעתי
טובבה,
28/06/04 17:27
|
שמטרת הקסמים היא אולי בכלל חוות השקמים (ביתו של שרון) שמאוד קרובה לשדרות , ופשוט יש להם כל פעם טעות באזימוט. הייתכן שכמו במלחמת המפרץ הראשונה שבה הסקאדים היו מכוונים בעצם אל הקריה רק שנפלו לתל אביבים ולרמת גנים על הראש? ואם כן ,האם לא הגיע הזמן שראש הממשלה פשוט יעתיק את ביתו ותושבי שדרות לא ישלמו את המחיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
שרון תתעורר
דני,
באר שבע,
28/06/04 17:17
|
שרון ביבי בוחש לך מאחור... העם ממורמר ואין לא שאיפות. ביבי מדכא את העם זה הזמן לשלוח אותו לכל הרוחות. שלח את ביבי לדרכו תן לו להרגיש מה שהעם מרגיש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
ביבי הביתה
יוסף,
חיפה,
28/06/04 17:15
|
|
 |
יוסף - אתה אדיוט
ל"ת
משה,
28/06/04 18:38
|
|
 |
136.
יותר קרובים?לא!!!!!!!!!!!!!!!!
מ.מ,
28/06/04 17:15
|
וככה רוצה ה ממשלה לקרב אותם עוד יותר?לא להתנתקות!!!!!!!!!!!!!!!!!! הם גם יפגעו בתל-אביב וכל ה עזור הזה. תתעוררו לפני שזה יהיה מאוחר. יהיה זוכרם ברוך!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
Arab report
Gai,
US,
28/06/04 17:07
|
This is the sick report from the al Jazeera website, nom mention of a 3 year old and also they say this was in a settlement in Gaza! only when their children die it's bad, our children are all settlers!: ''At least two Israeli settlers were killed and a third seriously wounded when two home-made missiles fell on the Jewish settlement of Sderot east of Gaza.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
With peace like that
Arie,
28/06/04 17:05
|
If there are some idiots in Israel that call this PEACE, then I really don't want to imagine what would the next war look like. I know and every body else knows that this situation cannot be stopped with agreements! There's going to be something big. I don't know what, but something big.
All I can say is BUSHA LA AM VE LA MEMSHALA SHELI!!! Take care of yourselves.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
אנחנו לא נשכח וננקום
ל"ת
KAVKAZI,
28/06/04 17:05
|
|
 |
132.
אני בטוח
Avi Ecuador,
28/06/04 16:47
|
שאם חס וחלילה הם היו מנצחים באחת המלחמות לא היו שאהידים יהודים, בספק אם היו קיימים יהודים, בטח לא שמאל, נראה לכם שאהידים מהשמאל??? בעצם כן, רק שזה שאהיד מסוג חלם; מאבד את עמו לדעת. אז אולי יש לנסות ולבדוק מחדש וללמוד אולי מהם באיזה שיטות צריך לעבוד איתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה בדיוק סוד
Avi Ecuador,
28/06/04 17:28
|
''ההצלחה'' של התרבות הזאת? אם אתה חי ביניהם ואתה מיעוט מזערי אז יכולים לתת לך פינה סרוחה שתוכל לחיות קרוב איליהם וזאת כל עוד שאתה מיעוט זעום ויודע לסתום את פיך ולא מתרבה יותר מדי ושהם יוכלו לראות בך כסיכון ואם כן אז ירצחו בך ואלה שיש להם מעט שכל יברחו וישאירו את ביתם ורכושם שם, ראו את השיטה שעובדת בעולם הערבי ואין כמעט זרים שם ולמה הם מפחדים להשאר בלי ראש וכל העורפים למינהם שתמיד יש ''הגיון'' ברצח שלהם, סליחה, עריפת ראשים. ואם הם חיים בארצך שהיא במקרה פצפונת של יהודים, אז ניקח את עכו לדוגמה, ימאיסו עליך את החיים ולא ימצא חן אולי בעיניך שיציקו לבנות שלך ואז תימכור את הדירה והרכוש שלך ותברח לעיר יהודית שאולי עדיין קיימת בישראל ותברח לנהריה ואם יהיה ''שלום'' איתם יציקו בנתניה לבת שלך ואם אתה חילוני רציונלי ויש לך אפשרות אז תברח לארצות הברית ותתבולל אתה ומשפחתך במשך דור אחד או שתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
רבי הריי''צ של חב''ד חי בגשמיות
הרב גרונר,
מזכיר לשעבר,
28/06/04 16:40
|
רבי מלובביץ אומר בשמחת תורה תשי''א[1951] ללכת לבתי כנסיות ולומר את דברי הגמרא שמשה רבינו לא מת, רבי אומר על רבי הקודם של חב''ד הריי''צ ברבים טו'תמוז תשמ''ה[1985] וזה מוקלט בוידיאו רבי ריי''צ חי בגשמיות יותר חי יותר בריא יותר רענן ,רבי אמר על עצמו שהוא משיח ברבים זה מוקלט בוידיאו,רבי אומר בספרו ספר השליחות עמ'274 הוצאת ספר תשמ''ז על רבי ריי''צ שמי שהוא שליח שלו יכול לראות את רבי ריי''צ בהקיץ בגשמיות, שרון הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבקש סליחה מהרבי משיח
יוסי אליטוב,
ביתר עלית,
28/06/04 17:59
|
אני יוסי אליטוב מביתר עלית מבקש סליחה מהרבי מלובביץ שכתבתי נגד שיחות קודש שלו ,לא במזיד אלא בשוגג כבר 10 שנים שאני לא למדתי כלום והייתי עסוק כל זמן לכתוב פוליטקא ולשון רע ,עכשיו שאני רואה שהרב גרונר כותב שהרבי משיח אז אני מאמין עכשיו שהרבי משיח אני מקבל החלטה טובה להפסיק לקצץ את זקן שלי ולהתחיל להיות יהודי ירא שמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבקש סליחה מהרבי מלובביץ
מנחם ברוד עורך,
שיחת שבוע,
28/06/04 18:08
|
אני מנחם ברוד עורך שיחת שבוע מבקש סליחה מהרבי מלובביץ שכתבתי נגד שיחות קודש שלו ,לא במזיד אלא בשוגג כבר 10 שנים שאני לא למדתי כלום והייתי עסוק כל זמן לכתוב פוליטקא ולשון רע ,עכשיו שאני רואה שהרב גרונר כותב שהרבי משיח אז אני מאמין עכשיו שהרבי משיח אני מקבל החלטה טובה להפסיק לעשות מחלוקת ולהתחיל להיות יהודי ירא שמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אומר על עצמי שאני טייס-אבל
יעקב,
28/06/04 16:57
|
אינני כזה הרבי, אמר דברים אמ אמנם אמר,כדי לחזק את חסידיו. הוא לא ראה ,כנראה, כמה שחסידיו הם שוטים, המזל הוא שלא כולם עד כדי כך מטורפים. גרונר אמנם היה מזכירו של הרב, היו עוד אחרים, והם חושבים אחרת. גרונר, מנסה אולי להחיות את הרבי שהלך לבית עולמו, אולי מטעמים כלכליים עתידיים או השד יודע מה, לו הרבי ידע עד כמב שגרונר איננו הגיוני... היה מפטר אותו בחייו. שאלו את גרונר מי טמון בקווינס ליד הרהי הקודם ב''אוהל'' ...וגם זה מוסרט בוידיאו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
עצוב לנו-תנחומים למשפחות השכול
Ehad Haam-Zioni,
ישראל בטוחה,
28/06/04 16:32
|
ביומים האחרונים נגמר המזל של הישראלים-והקטל הרצחני באזרחים וחיילים היכה בנו שוב.
ועכשו הבטן קוראת למכות חזקות-בנוסף לעשרות המכות בהם שצהל מפעיל כל שבוע-ואז יצליחו ארגוני החבלה שנית ברצח אזרחים וחיילים-וחוזר חלילה....
השכל קורא לזרז את תנופת ההתנתקות-ולחפש כל דרך לחדש את המשא ומתן עם הפלשתינאים-כך שהם יבלמו את הטרור שיזיק גם לשאיפותיהם הלאומיות של מדינה לצד ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר כמעט-שכב-אחד-העם
גרשון,
28/06/04 18:09
|
|
 |
129.
אז הלך עוד פעוט...
האחד,
28/06/04 16:22
|
במדינה השקועה עד מעל לצווארה בשחיתויות ועוסקת כל הזמן בהמצאת ''סיבות-הסברים... וכו''' למי יש את הראש או את הזמן להתעסק בחיי אדם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
תגובה
לא לפרסום,
שבעתיים,
28/06/04 16:17
|
1. מבחינת הפלסטינים - תהליך הלבנוניזציה הושלם. א)זוקפים לזכותם הכנסת אלמנט חדשני-חפירת מנהרת נפץ. משחזרים הצלחה. מוכיחים תעוזה וחדשנות. ב) הצלחה בפגיעה באזרחים בשימוש בתחליפי-קטיושה. המטרה: למשוך את ישראל להסתבכות נוסח 1982. 2. התגובה ההולמת - בסגנון ''קלאוזוביץ בהפוכה'', דהיינו מה שלא נשיג במלחמה נעשה במהלך מדיני. א)הכרזת איזור הבקעה כחלק ממדינת ישראל . ב) הכרזה על איזורים נרחבים ביהודה כחלק ממדינת ישראל. ג) תושבים פלסטינים באיזורים המוכרזים יועברו לשטחי A.
לא יהיו עוד חלונות הזדמנויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
סתם מיתממים או שוטים באמת ?
ד'' ר יהודה צורף,
רחובות,
28/06/04 16:15
|
לנוכח תגובות המחאה נגד ''הכפשתו'' של שרון בכינוי דיקטטור, נשאלת השאלה האם תגובות אלה נובעות מתמימות, התחכמות או טיפשות אמיתית. תגובות כאלה מלמדות שאריאל שרון אכן מכיר את עמו, ולכן אין לו שום בעיה לדחוף את מהלכיו הנפשעים ללא אופוזיציה אמיתית. שרון אומנם מתפקד עדיין במשטר דמוקרטי, אך גישתו העריצה מרוקנת את הדמוקרטיה הישראלית מתוכנה ומזרזת את תהליך הפיכתה למשטר עריצות. בכך מסתייע שרון בחולשתן הפתולוגית של הממשלה והכנסת וכן באטימותו של מרבית הציבור. להלן מספר דוגמאות לאלה שרואים את הדברים אך אינם מצליחים להבין את משמעותם:
(1) שרון דוחף מהלכים גורליים הסותרים את המצע הרעיוני של המפלגה שמטעמה נבחר לראשות ממשלה. (2) שרון כופה על הציבור מדיניות המנוגדת להתחייבויותיו המוצהרות במסע הבחירות. (3) שרון מתעלם מהחלטות מרכז מפלגתו. (4) שרון רומס את הכרעת משאל המתפקדים של מפלגתו, בניגוד להבטחתו המפורשת לציית להכרעת המשאל. (5) שרון מפטר שרים כדי להשיג רוב מלאכותי לתוכניתו בממשלה. מעשה חסר-תקדים בתולדות המדינה. (6) שרון מפר את החלטת הממשלה שלא לעסוק בפינוי יישובים במשך תקופה שנקבעה מראש עד אשר תשוב הממשלה ותכריע בסוגיית הפינוי. (7) לשכת שרון מפעילה שופרות תעמולתיים לצורך דה-לגיטימציה של ההתיישבות בחבל קטיף על פי מיטב המסורת של משטרים אפלים.
זאת היא רק הצצה קלה להתנהלותו הדורסנית, הגחמנית והמתעתעת של שרון, שמנצל כל פרצה בחוק על מנת למוטט את המשטר הדמוקרטי הרעוע של מדינת ישראל. יתרה מזאת, הוא גם מפר חוקים, דוגמת חוק כבוד האדם וחירותו בעניין הטיהור האתני של חבל קטיף, אלא שבכך הוא זוכה לגיבויו של בית המשפט העליון.
שרון נוקט באותה טקטיקה פסבדו-דמוקרטית מוכרת, שכבר נוצלה בעבר על ידי עריצים ידועים לשמצה בהיסטוריה האנושית בדרך לשלטונם הרודני על פי ''רצון העם''. כלומר, הוא נוקט בשיטה המוכרת של הפיכת דמוקרטיה לעריצות. שרון ניצל לרעה את בוחרי הליכוד על מנת לרסק את הליכוד ולבסס את מעמדו הטוטליטרי כמנהיג הבועט בכל כללי המשחק הדמוקרטי של החברה האנושית. זה הוא מתכון בדוק לאנרכיה, טירוף מערכות ומלחמת אזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה העם
Avi Ecuador,
28/06/04 17:07
|
דרוש לו האטד (משל יותם) ולעם הארץ בונה עגל הזהב חסר אמונה חדשה. באופן עקרוני זה אסון על ישראל אבל בראיה לטווח רחוק אולי מביא ודוחף את הגויים לפתור את בעית התרבות שיונקת מדת שהיא הפכה היום לבעיה גלובלית ותיפתר כניראה בצורה של טרנספר או שואה שכנראה יתחיל בצרפת שלא תסבול ליהיות עם מיעוט חילוני שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
פעולות תגמול
רועי 23,
ים,
28/06/04 16:00
|
מספיק עם הדיבורים צריך לחזור ולבצע פעולות תגמול כמו שהצבא שלנו יודע לעשות ואת הפוליטיקה לינעול במחסן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
כשהטילים יפלו על המשק של שרון
עזרא,
האי היווני,
28/06/04 16:00
|
|
 |
רק אז יהיה מוכן לשלום אפילו
אזרחית,
28/06/04 22:26
|
|
 |
תשובה לעזרא
אש,
דרום,
28/06/04 16:27
|
|
 |
124.
עידן חדש
יעקב,
28/06/04 15:46
|
כמו המעבר בין הרוגטקה לנשק החם כך יקרה עם טילי הקאסם. היום קאסם-מחר קטיושות. אריק, אתה טיפש, חסר כושר חשיבה, חסר עמוד שידרה, אין מילים, הפלסטינאים משטים בך, ראש ממשלה עלוב, הם מנסים ומנסים, מתעקשים, עד אשר מצליחים. ואתה קפוא. טיל -הרג, באזור מגורים, בשכונה שלווה, בגן ילדים, זוהי איננה הסלמה,זהו טמטום חושים של ראש ממשלה, הדעת לא תבין, הכתובת היתה על הקיר חודשים רבים, אריק שרון, גיבור ישראל לשעבר, המיתוס לשעבר, יטען שאין זו יריקה בפרצופו, זה טיפות גשם... הפרה נתנה חלב ובעטה בדלי המלא,אין חלב . אריק הפך מגיבור ישראל לפושע ישראל לאן אתה פונה ? העלוה שבראשי הממשלה? מה עכשיו? למה תצפה? לטיל הבא בלב ערי ישראל? איזה ראש ממשלה , באיזו מדינה היה נוהג כמוך? די! די לנו ממך, היה מספיק, נכשלת, פנה הדרך לצעירים חכמים ממך, השאר לנו מדינה, אל תחריב לנו אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
Send Arafat to Gaza
ל"ת
or kill him,
28/06/04 15:35
|
|
 |
122.
חשוב מאוד לקרוא
מורגן,
28/06/04 15:25
|
אני מקווה שיש לנו הנהגה אמיצה כי מה שחשוב כרגע זה להבהיר לפלסטינים שמכאן והלאה כללי המשחק משתנים. אסור אסור אסור לתת לאירוע הזה לעבור ללא תגובה חריפה ומוחצת. אם נבליג או נגיב בצורה מינורית תהיה לנו עוד תקופה ארוכה של התשה ושחיקה שלא נוכל לעמוד בה . גם במחיר של סערה בינלאומית חשוב להגיב בעוצמה בבטן הרכה שלהם. העולם ירעש האום יגנה בית המשפט בהאג יאשים אבל אחרי כל ההמולה הפלסטינים ידעו שירי קאסמים לא משתלם עכשיו או לעולם לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
ליבי בוכה עימכם.
זולו,
28/06/04 15:25
|
|
 |
120.
מדינת חלם קראו בבקשה !!!!!!!!!
אזרח-מודאג,
28/06/04 15:08
|
ראשית צר לי על האובדן ואני משתתף בצער המשפחות
מדינת ישראל לא יודעת להגן על תושביה ופועלת באופן לא אחראי
כשנופלת קטיושה או טיל קאסם בשטח ישראל יש להגיב כאילו נפלו בתוך גן ילדים
כל הטילים שעפו ונפלו בשטח ישראל לא זכו לשום תגובה הולמת !! זה היה רק שאלה של זמן שזה יקרה
כעת כולם אבלים כולם בוכים
אבל אם היינו מדינה שיודעת להגן על תושביה התגובה הייתה צריכה להיות קטלנית וללא רחם ביום שבא נפל הטיל הראשון
אנחנו לא יודעים להעביר מסר פשוט לעולם
עם מדינת ישראל לא מתעסקים לכן אנחנו משלמים את המחיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה דרשתה !
ל"ת
ארנון,
28/06/04 19:00
|
|
 |
119.
היו צריכים לשלוח את טריפ לעזה.
ארז,
28/06/04 14:53
|
|
 |
מה הקשר יא טמבל
עופר,
28/06/04 15:41
|
|
 |
רוצח רע לב שכמוך
אוהב כלבים,
מלונה,
28/06/04 15:36
|
אתה קורא לעצמך יהודי? ככה לשסות כלב באנשים שלא עשו כלום? חלק מהם אפילו מוכנים כבר להכיר חלקית בישראל? וחןץ מזה מה עשה לך הכלב כבר עדיף שיהרגו אותו למה להיות אכזר ולשלוח אותו לעזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיהו רע הלב?
ארז,
28/06/04 17:08
|
זה שקורא לפגוע באזרחי האוייב? או זה שמגן על האוייב בעוד הוא פוגע באזרחינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
פלשתינים גאים
עודד, אוז,
28/06/04 14:25
|
ללא ספק המדינה הפלסטינית כשתקום תראה גאווה בהרג אזרחים אלה, כמו עכשיו.
לפחות ישראל מתביישת ומתנצלת כשחפים מפשע, בייחוד ילדים, נפגעים. אצל הבהמות ואוכלי הנבלות זו סיבה למסיבה.
כבוד המת אלק... את החיים הם לא מכבדים אז את המתים כן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל מתנצלת???????
הריאלית,
28/06/04 15:48
|
לא תמיד וגם אז תמיד יש תרוצים. טרור אי אפשר לנצח עם צבא רגיל. תראו כמה חיילים יש לנו שם ועדיין הם הכניסו כמות כזאת של חומרי נפץ שהרימה מנהרה. לצאת משם מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ריאלית?-פשוט בושה
אזרח מודאג מאוד,
28/06/04 17:28
|
את כניראה עיוורת משינאה עצמית. אולי תציעי גם להחזיר את שדרות? הרי מה ההבדל המשפטי בין שדרות לביו כפר דרום שרשום בטאבו מאז 1948? אבל השמאל תמיד בסיסמאות ובנרות ובדמעות תנין במיוחד למתים של האויב ולא למתינו .כי הרי אתם סובלים משינאה עצמית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרור מנצחים רק בכוח
ארז,
28/06/04 17:09
|
מי שבורח מתוקפן, התוקפן רודף אחריו - לא למדנו כלום ממה שקדם למלחמת העולם השנייה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להפך כוח רק יגביר אותו
ל"ת
...,
28/06/04 21:55
|
|
 |
117.
לממשלה תוכיחו שניתן להגן עלינו
ל"ת
גד,
28/06/04 14:11
|
|
 |
116.
***** חובה לקרוא *****
אילן עתיר,
28/06/04 13:55
|
נאומו של יצחק רבין ''פחדני השלום'', בו הוא מלגלג על הליכוד ואומר: ''הרי הבטיחו לנו קטיושות מעזה...לא היתה עוד אף קטיושה וגם לא תהיה קטיושה!''.
בהמשך קורא רבין לליכוד ''פחדני השלום!'' וטוען שהליכוד ''פוחד פחד מוות משלום!''.
להלן הלינק לנאום, כמצגת Flash:
http://readme.biz
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יודע,
הריאלית,
28/06/04 15:49
|
ואף אחד לא יודע , מה היה קורה לו היו ממשיכים הדרכו של רבין. מיד לאחר הרצח , כשעלה ביבי הכל התדרדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
מחיר ה''שלום''...
אזרח,
28/06/04 13:53
|
עד היום שילמנו את מחיר השלום של ה''ה רבין/פרס/בילין ,מהיום אנחנו משלמים את מחיר ה''שלום'' של אריק שרון - מחיר השלום ''ההוא'' היה 1000 הרוגים, נקווה שמישהו יתעשת ויתעורר, כך שמחיר ה''שלום'' הזה של אריק שרון ,יעלה בפחות דמים ובפחות אבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא מחיר השלום זה מחיר המלחמ
אזרחית,
28/06/04 22:27
|
|
 |
יש לך פתרון ???
אריק,
ר''ג,
28/06/04 16:15
|
יש לך פתרון שרבין ז''ל לא שמע עליו ? ופרס וביילין, גם לא. ועכשו גם שרון. כולם אטומים רמנא לצלן.. ולך לבטח יש רעיון שאיש לא שמע עליו, משהו יצירתי, משהו שעשוי לפתור את בעיית הטרור באיזור שלנו ובעולם כולו. משהו שרק אוויל כמוך יודע ואחרים לא. אני מתעב ''חכמים'' כמוך היושבים מול המסך ומחלקים עיצות מטמטמות לכל דורש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת סבלנות חכם חלם עם-הארץ
Avi Ecuador,
28/06/04 16:55
|
יש פיתרון, תעשו פסק זמן ל 40 שנה ןתלמדו על חינוך של דור ממשה רבנו ותלמדו מהצרפתים שהחילונים שם לא יסבלו להיות מיעוט חילוני ברוב מוסלמי. סבלנות ואתה יודע מי קופץ בראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון:
Avi Ecuador,
28/06/04 15:46
|
מ ח י ר עגל הזהב הפלסטיני ומ ח י ר דור עגל הזהב היהודי בחלם של היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
פרק כ' של דוד מלך ישראל
תהילים,
28/06/04 13:53
|
לַמְנַצֵּחַ, מִזְמוֹר לְדָוִד. ב יַעַנְךָ יְהוָה, בְּיוֹם צָרָה; יְשַׂגֶּבְךָ, שֵׁם אֱלֹהֵי יַעֲקֹב. ג יִשְׁלַח-עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ; וּמִצִּיּוֹן, יִסְעָדֶךָּ. ד יִזְכֹּר כָּל-מִנְחֹתֶךָ; וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה. ה יִתֶּן-לְךָ כִלְבָבֶךָ; וְכָל-עֲצָתְךָ יְמַלֵּא. ו נְרַנְּנָה, בִּישׁוּעָתֶךָ-- וּבְשֵׁם-אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל; יְמַלֵּא יְהוָה, כָּל-מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ. ז עַתָּה יָדַעְתִּי-- כִּי הוֹשִׁיעַ יְהוָה, מְשִׁיחוֹ: יַעֲנֵהוּ, מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ-- בִּגְבֻרוֹת, יֵשַׁע יְמִינוֹ. ח אֵלֶּה בָרֶכֶב, וְאֵלֶּה בַסּוּסִים; וַאֲנַחְנוּ, בְּשֵׁם-יְהוָה אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר. ט הֵמָּה, כָּרְעוּ וְנָפָלוּ; וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ, וַנִּתְעוֹדָד. י יְהוָה הוֹשִׁיעָה: הַמֶּלֶךְ, יַעֲנֵנוּ בְיוֹם-קָרְאֵנוּ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוד מלך המשיח בא ביום שבת
בית-דוד,
28/06/04 15:26
|
|
 |
אשריך גבור ישראל שא ברכה
ל"ת
עוד חבר,
ממלכת דוד,
28/06/04 15:24
|
|
 |
האל יברכך כי דברת בם גם כתבתם
חבר אני,
28/06/04 15:22
|
כל הכבוד אם היו רבים העושים ככה כמוך אז לא היו לנו פגועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
נקמת ילד קטן לא ברא השטן
אזרח מודאג,
28/06/04 13:47
|
הסרור מעזה חצה קווים אדומים .רצח ילד בן3 שנים אסור שיעבור בשקט.שרון מופז וכל הקבינט תנו לצה''ל לפעול במלוא העצומה מול קיני הטרור בעזה.ול להפציץ בתים רכיםלתת להם מכה כואבת ולהחזיר את ההרתעה לצה''ל יש לפעול גם מול החיזבאאלה וסוריה שמסיעים בידי הטרור .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hatuel Family
Yoni,
mercaz,
28/06/04 15:41
|
Hatuel family and daughters were murdered and we did nothing
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
שרון הפושע חייב לעוף
דני,
28/06/04 13:39
|
זה מה שיש להגיד לפושע הזה כשילד נטבח בגן הילדים, לעודד טרנספר של ילדים?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
להלחם בקוסמים[רנטגן]ואין קסמים
ל"ת
היועץ פלאים,
28/06/04 13:32
|
|
 |
ר''המ צולם עם הקוסם שעשה ק-ס-ם
ל"ת
פוטו רצח,
בעתון,
28/06/04 13:44
|
|
 |
110.
אני משתתפת בצערכם
דבורה ויס,
חיפה,
28/06/04 13:31
|
היום הגלגל עבר מקרית שמונה אליכם עכשיו לא יתנו לכם שקט השמאלנים לא נותנים לעשות גדר אז אתם סובלים גם אריק שרון מוכר לנו את הבית אוי יהודים הבית שלנו בוהר אש אנחנו לומדים על בשרנו קשה הכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדר זה בהחלט סוג של פתרון
שמאלן,
חיפה,
28/06/04 17:18
|
רק השאלה איך עושים את זה. תוך כדי בנייתה, בגלל תכנון שלומיאלי ולא מתחשב של התוואי, אנחנו יוצרים כלפינו עוד עוינות של התושבים הגרים בקרבתה (כאילו שלא שונאים אותנו מספיק). יש אנשים בצד השני. הגיע הזמן להפנים את זה. מה את היית עושה עם היו בונים לך חומה ליד החלון, כזו שתמנע ממך מעבר חופשי לעבודה ולבני המשפחה? בעוד כמה שנים נקבל טילים גם משם. האם זוהי מטרתנו? ואז מה, אולי נגביה את החומה עד הירח? אבל אז הרי יעברו לכרות מנהרות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד גאונה
ארז,
28/06/04 14:59
|
הגלגל עבר מקריית שמונה כי ישראל נסוגה מדרום לבנון בזכות השמאל... מאז הנסיגה עוד לא היתה קטיושה אחת על קריית שמונה... מה הליכוד עשה במשך עשרים שנה לעצור את הטילים? כלום, רק דיבר ודיבר ודיבר, והרג לנו חיילים בלבנון...אז תחשבי לפני שאת פולטת מילים סתם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
***** חובה לקרוא *****
אילן עתיר,
התנחלות חיפה,
28/06/04 13:31
|
נאומו של יצחק רבין ''פחדני השלום'', בו הוא מלגלג על הליכוד ואומר: ''הרי הבטיחו לנו קטיושות מעזה...לא היתה עוד אף קטיושה וגם לא תהיה קטיושה!''. בהמשך קורא רבין לליכוד ''פחדני השלום!'' וטוען שהוא ''פוחד פחד מוות משלום!''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thanks for the link.
ל"ת
Ariella,
28/06/04 21:29
|
|
 |
מעריב, נא להוסיף את הלינק !!!
אילן עתיר,
התנחלות חיפה,
28/06/04 13:59
|
להלן הלינק למצגת Flash המכילה את נאומו של רבין, בקולו.
http://readme.biz
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
צריך מזרח תיכון ישן !!!!!!!!!
ל"ת
אדם קדמון,
בימי קדם,
28/06/04 13:10
|
|
 |
107.
רק אנטי דת מעניין את שרון לפיד
ל"ת
ניר,
28/06/04 12:57
|
|
 |
106.
הכל דיבורים......
נאוה,
ארהב,
28/06/04 12:55
|
כשהפגזות הקאסם היו רק איום, ממשלת שרון אמרה שעל זה לא נעבור בשתיקה. אך מה קרה? גם לזה התרגלנו, גם ההפגזות נהיו חלק מהשגרה. עשרות פגזים נשלחו לשדרות ולא עשינו כלום, עד שהיום יש לנו שני קורבנות. צערי למשפחות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
החרדים האייכלרים הפרזיטים אשמי
ל"ת
יוסי,
תל-אביב,
28/06/04 12:53
|
|
 |
104.
לנתניהו .. תמשיך לקצץ למסכנים.
אברהם,
28/06/04 12:49
|
תמשיך מגזול מעירות הפיתוח והנזקקים את הקצבה והם ימותו למענך על גדר הגבול מאחל לך ימים כפי שמעשך גרמו לילדינו הרעבים אשר נותנים את נפשם למען בטחון המולדת ואתה לא תדע רחם ולא נחמה לנפשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
......ותיתן למתנחלים.
ל"ת
אזרחית,
28/06/04 22:29
|
|
 |
103.
לפנות מיד את התנחלות שיח מוניס
נחום,
28/06/04 12:48
|
|
 |
שיח מוניס זה תל אביב, לא?
שמאלן,
חיפה,
28/06/04 17:26
|
תשכח מזה. אפשר (ומבחינתי צריך) לוותר, אבל עד כאן. אתה יודע, גם לשמאל יש גבולות. והם עוברים מספיק רחוק מתל אביב כדי להשאיר לנו מדינה (שזה לא רק תל אביב)רזה וחטובה יותר פיזית אבל בעיקר נפשית.
לכן צריך לדבר ולסגור ענינים. כמו שכנים טובים. ופישור זה לא טוב. כי אני לא רוצה שמישהו מבחוץ יכתיב לי מה הכי טוב בשבילי. רק שבשביל לא להגיע לשם צריך בגרות. האם יש לנו (משני הצדדים) כזו? כרגע נראה לי, לצערי, שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
מצטער אריק,אתה זקן ועייף,לך הב
ל"ת
משה,
28/06/04 12:45
|
|
 |
101.
מציע לגייס בעלי מחרטות
רזי,
28/06/04 12:36
|
על מנת שיוכלו לייצר לצ.ה.ל קסאמים תוצרת הארץ. אם הייתי חרט הייתי מתנדב. ואני יודע שהיום לא יום מצחיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
היום שדרות, מחר תל-אביב
מיכאל ברגמן,
28/06/04 12:34
|
הנה תשובה לכל המלוקקים שזעקו אתמול שצריך לסגת מעזה. אני חושב שהגיע הזמן ללמד את הפלסטינים איך באמת עובדים טילים ולשלוח אליהם כמה טילים שמנים גם כן. אבל אנחנו טובים מהם ולא נעשה את זה.
זה היה רק עניין של זמן עד שהקאסמים יתחילו להרוג. הי, נתנו להם להתאמן המון, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שדרות ותל אביב התנחלויות
ירון,
חיפה,
28/06/04 12:52
|
החמאס שולט יותר מדי ולדעתו הכל התנחלויות. אם מסתכלים מתחת לחליפות של חברי הפרלמנט הפלסטיני מגלים שכולם ככה... של מי היה הרעיון להביא אותם לכאן ביחד עם רב המרצחים ערפאת? אה כן, פרס ביילין ואופס, רבין ז''ל. איזה יופי של פרלמנט, נאורים רוצים שלום. מזל שפרס רוצה להיות ראש הממשלה הבא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נותן לנו המון קרדיט.
חבורת השמאל,
28/06/04 17:30
|
לא אנחנו הבאנו אותם. הם באו לבד. מה, אם לא היינו מביאים אותם הם לא היו? תתעורר מהחלום המתוק. הוא לא מציאותי. מאוד קל להאשים את 'השמאל'. רק שזה לא יפתור את הבעיה.
הגיע הזמן להוציא את הראש מהחול. לא כולם שואלים אותנו מה לעשות כשהם קמים בבוקר. ולא כולם רוצים אותנו פה. אז מה עושים עם זה??????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
שרון הביתה מיד לשדרות!!!!
ל"ת
אליעזר הורביץ,
ירושלים,
28/06/04 12:29
|
|
 |
98.
עם מוזר
דני,
28/06/04 12:21
|
כשאמרו שאוסלו יביא פיגועים בת''א- שטויות. כשאמרו שטילים ירדו על שדרות - אמרו ''הפחדה''. מתי יבינו שגדר לא מונעת טילים ? שהתנתקות פירושה פחדנות ? עם מוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת אכן, למעשה, בריחה
שמאלן,
חיפה,
28/06/04 17:35
|
ולכן אני נגד. כל זמן שאנחנו שם יש לנו מעט שליטה במה שקורה. לאחר מכן גם זה לא יהיה. לואקום שייוצר ייכנסו דברים אחרים, רובם לא סימפטים.
גם את סיני מכרנו, לדעתי, בזול. ולכן מה שיש לנו זה שלום קר. מאוד. אם יותר פרויקטים משותפים, למשל, היה למצרים מה להפסיד כשהיא יוצאת נגדנו.
זה לא אומר שהצעד לא נכון. הוא רק מבוצע בצורה שתסכן אותנו בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
ממשלת צללים
שחר,
28/06/04 12:18
|
אדון שרון מה קורה לך? במקום לשרוף את המקום שממנו יצאו הטילים על תושביו בלי רחמים אתה מזמן דיונים לברבורים. אם קשה לך, קום ולך הביתה ותן לאחרים לעשות את העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
אולי צריך.....
צבי,
28/06/04 12:09
|
אולי לשנות את כללי המשחק באש. על כל קאסם. לתקוף אותם בתותחים. מכה כואבת שלא ישתלם להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחמאס תמיד משתלם
ירון,
חיפה,
28/06/04 12:53
|
ולכן חייבים להלחם ולהרוג אותם! לחסלם! כל הכבוד לצה''ל וכוחות הביטחון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
למה לא אומרים כלום בחדשות!!!
שירן,
28/06/04 12:04
|
|
 |
94.
ימח שמם של חיות האדם
ישראלי יהודי,
28/06/04 12:00
|
שפוגעים באזרחים חפים מפשע לחיות אדם לתת מדינה? העם צריך להתאחד סביב המלחמה בטרור ולכול הישראלים שמבינים אותם אני מתבייש בכם הם אלה שזנחו את דרך השלום ומשא ומתן לא להרפות ולהילחם בטרור עד חורמה תנחומים למשפחות ששכלו יקיריהם השם יקום דמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור. אנחנו צדיקים. הם אשמים
שמאלן,
חיפה,
28/06/04 17:48
|
בוא נמשיך בראש הזה. נראה לאן נגיע......
ואני ממש ממש לא בעניני הלקאה עצמית. אבל אתה בטוח שזו הדרך לפתרון כל בעיותינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
היתנתקות ומהר
דוד הולנד,
הולנד,
28/06/04 12:00
|
היתנתקנו פנינו את רצועת עזה אז מה שדרות מוגנת-אשקלון מוגנת-אשדוד מוגנת. אין מנוס מפינוי הרצועה והעברת כמאתיים אלף מערבי ישראל לרצועה .וחלק מערבי ישראל לישב דרומית לערים שנקבתי בשמותהם שישמשו כחומת מגן אנושית לתושביה היהודים של דרום הארץ.הם כון היפסיקו לשלוח כסמים מבטיח לכם.ויש הרבה ערביי ישראל שיסכימו לעשות זאת מאהבת מרדכי.אם לא לשלולל להם את הדרישראלי שברשותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
אין הרתעה
דיניס,
תל אביב,
28/06/04 11:45
|
אם על כל טיל קסם הממשלה היתה מגיבה בעשרה טילים אז מספר הטילים שהיו נשלחים מעזה לישראל היה מגיע לאחד בלבד .לזה קוראים הרתעה ,כל יתר הקשקושידה לא תעזור מאחר ואין תחליף להרתעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
אריק שרון לא מנע את מלחמת יום
שי,
28/06/04 11:43
|
למרות ששרת כאלוף פיקוד הדרום עד 3 חדשים לפני פרוץ המלמה. אותה עת היו כבר סימנים רבים לאן המיצרים חותרים. רק 90 יום הפרידו בין שרון לבין היותו מוזהר בועדת אגרנט. מי שמאפשר להפגיז את ישראל ללא תגובה כדאי שינטש את תפקידו עכשיו בטרם תתכנס ועדת החקירה למחדליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
The friends of Beilin are
ל"ת
kids killer,
28/06/04 11:43
|
|
 |
89.
we kill palestian chidren
me,
28/06/04 11:35
|
every day, as hard as it is to accept it, what did you axpect
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם כל הכבוד
מצביע מרצ לשעבר,
28/06/04 20:02
|
אין דין שווה להרג של ילדים בטעות תוך כדי פגיעה בלוחמי גרילה להרג מכוון של אזרחים. *גם על פי אמנת ז'נווה*
מי שגוזר גזירה שווה במקרה זה הוא אידיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
go to hell
ל"ת
micha,
28/06/04 13:38
|
|
 |
There is a LITTLE difference
No, it's me,
28/06/04 13:30
|
We try to avoid killing innocents, especially children.
They try to kill our children.
Can't you recognise this difference - if not you need a medical treatment quick.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
we rarely kill - they murder!
ירון,
חיפה,
28/06/04 12:54
|
|
 |
מבחינתם - אנחנו רוצחים
שמאלן,
חיפה,
28/06/04 17:53
|
אין הבדל.
תיזכר בימי המחתרות. הריגת בריטים היתה רצח או לא? ועכשיו תעשה גזירה שווה להרג יהודים. כי זה אותו דבר. זה למען המדינה שבדרך. כש'המטרה מקדשת את האמצעים'- זו התוצאה. ואם אתה מצדיק את מה שעשינו אז(ואני בפרוש כן)- אל תתעלם ממה שקורה עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
But at least we love our child
ג'ימי,
28/06/04 11:57
|
and not like them who USE their kids as a human sheild! You Fucking MORON!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
go live with Arafat
Yoni,
mercaz,
28/06/04 11:44
|
|
 |
you dont know me, and you do
me,
28/06/04 12:03
|
not know if im a moron, but unfortunatly ths is the debate calture here, the land of the baboons, either you agree with me or you must be a moron
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You
ג'ימי,
28/06/04 13:01
|
I might not know u but I do know your an ignorant person. Actually, I think people just like you are responsible for the debating culture here and for giving legitimacy to the Terrorists!. Wake up man!!! They are the enemy! Not us!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויב אויב. אבל בני אדם
שמאלן,
חיפה,
28/06/04 17:57
|
ותחשוב מה אתה היית עושה במקומם. אנחנו לוקחים מהם את התקווה, ומצפים שיישארו בשקט.
זה לא יעבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לעזאזאל אכפת לך מה האויב
א.ר.ס,
ניו-יורק,ג'ר,
28/06/04 18:59
|
שלך חושב?! אתה חושב שלו אכפת איך המשפחות השכולות מרגישות? הערבים לא מבצעים טרור בגלל שאנחנו נכנסים לעריהם ומחסלים את מנהיגיהם, אנחנו נכנסים לערים שלהם בגלל שהם פוגעים בנו קודם. אתה חושב שהפיגועים זה בגלל שיש התישבות בעזה? אתה צודק!אבל זה גם ובעיקר בגלל שיש התישבות יהודים בארץ ישראל או בעולם בכלל. הערבים פעלו בדרך של טרור כלפינו כבר מלפני 100שנה הרבה לפני הקמת המדינה עם מאורעות תר''פ-תרפ''א-תרצ''ט-...
הערבים לא רוצים אותנו בכלל בישראל בין אם זה באיו''ש ובין אם זה בתל-אביב. ישנם 2 דרכים בלבד למנוע הרג נוסף, 1)אנחנו נעזוב את הארץ לצמיתות, 2)אנחנו נשאר בארץ ונכריח את המחבלים לעזוב את העולם אין דרך שלישית של חלוקת הארץ ונתינת מדינה לערבים כי הם כבר אז קיבלו מדינה מהבריטים ודחו אותה בטענה שהם רוצים את כל הארץ. אם אתה בוחר בדרך של בריחה אני מאחל לך הצלחה בחו''ל, אם אתה רוצה להישאר אתה צריך ללכת עם זה עד הסוף ולא לוותר. זה או הם או אנחנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
מדינה ללא בטחון לילדים בגן
ל"ת
שרון?לך הביתה,
28/06/04 11:34
|
|
 |
87.
ל-71 איש ''השלום''
שיר,
ת''א,
28/06/04 11:33
|
אוי כמה שאתה רדוד. שלום- עם מי? האם משהוא מהקרובים לך נפגע ע''י טרוריסטים? רד מהעץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם לך נפגע מישהו?
שמאלן,
חיפה,
28/06/04 18:01
|
אם כן, ראשית, קבלי את השתתפותי הכנה בצערך.
אולי במקרה התיישבת על איזה שתיל שגדל בינתיים? האם לנצח תמשיכי לחפש את הערבים באשר הם? לא כולם טרוריסטים. ואלו שלא (הרוב הדומם, גם אם הוא תומך בחמאס ובג'יהאד) רוצים לחיות בשקט. לא הגיע הזמן שנבדוק איך עושים את זה???????? הכדור (עדיין) בידינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
לסגת משדרות עכשיו (חובה לקרא)
דורון,
ת''א,
28/06/04 11:32
|
לסגת משדרות עכשיו! לשלוח את יושביה לנגב (כמה שיותר דרום) כי צריך לישב את הנגב ולהאשים את תושבי שדרות באינטיפדה. נשמע פטאטי? כן. אך לא ירחק היום שזו תהיה המציאות כי אצלנו לא חושבים, אנחנו (בחלקנו) אימפולסיביים מכביי שריפות, בלי חשיבה של צעד אחד קדימה, אנחנו שונאים את מי שמפריע לנו, אפילו אם הוא מקריב את נפשו למעננו, נכון לעכשיו הוא לא מסתדר לנו עם השגרה אז אנחנו שונאים אותו, אנחנו נשלח אותו לנגב (כי צריך לישב את הנגב) חס וחלילה אנחנו.. מה פתאום... לנו יש עסקים כאן עלינו הכול בנוי, אם לא אנחנו אז מי? הם? גם ככה הם מובטלים אין להם מה לעשות בחיים הם שווים פחות . מי שמבחיל אותו לקרא את שכתבתי ושקצפו עלי זאת תמונת המראה שלנו ככה אנחנו מתייחסים לתושבי גוש קטיף, ככה אנחנו מתייחסים לתושבי הגדה ומזרח ירושלים הם מתנחלים, הם קיצונים, הם פנאטים, הם מכשילים את השלום... היום זה הם מחר אלו תושבי שדרות אשדוד הגליל וכו' למה??? כי לא בראש שלנו עכשיו להתעסק עם המצב ברצינות יש לנו עסקים לסגור. יותר נוח להאשים ולשנוא ולהפיל את הפיתרונות על אלו שגרים שם רחוק. אנחנו מבינים מזה לעקור משפחה מביתה ועוד בשביל מטרה שאין לה תכלית הרי אין לאף אחד שמץ של ספק שהרקטות לא יפסקו מחר* ויוונות השלום לא יפרחו פשוט זה יעבור דירה וכשנפנה את שדרות נתיבות ואשקלון הפזמון יחזור. שוב יכבו שריפות, שוב יאשימו... רק לא להתמודד זה פוגע בעסקים.... * למי שבכל זאת יש ספק לגבי הפסכות הרקתות להלן ציטוט שיבהיר את תמונת המצב: דובר החמאס ברצועה, סמי אבו זהרה, אמר כי ''כל הדיבורים הישראלים על נסיגה מהרצועה הם הודות לפעולות ההתנגדות הפלסטינית''. ''אנו בטוחים שכמו שחיזבאללה סילק בהתנגדותו את צה''ל מלבנון, גם ההתנגדות הפלסטינית תביא לסילוק הכיבוש מהאדמה הפלסטינית אנו נמשיך בדרך זו'' ומי שמפקפק ברצינות שלהם מוזמן לקרא את תורת השלבים של יאסר ערפאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Very
y,
28/06/04 15:37
|
|
 |
85.
זה חוסר אחריות לגור בשדרות
אבי,
שייח מונס,
28/06/04 11:28
|
אינני מבין את ההורים שמסכנים את ילדיהם בכך שגרים בשדרות ,הם חייבים לברוח משדרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
מדיניות הבטחון מעודדת פיגועים
יעקב,
28/06/04 11:22
|
|
 |
83.
Benny Begin la Shilton!
Yoni,
mercaz,
28/06/04 11:21
|
|
 |
82.
בוקר טוב
סטודנט בספיר,
ספיר,
28/06/04 11:19
|
|
 |
עוד לא למדת...
ארז,
28/06/04 11:52
|
שבישראל לא עושים שום דבר עד שמישהו נהרג, וגם אז לא עושים הרבה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא אומר שזה תקין! למחות!
ירון,
חיפה,
28/06/04 12:58
|
חייבים למחות! חייבים לעורר! חייבים לשמור על צלם אנושי תרבותי ואחריות! חייבים להחזיר את החוסן לריבונות ישראל הפגועה! רוצה עוד סימני קריאה או שאתה מיואש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
where are those leftis
mushon,
28/06/04 11:02
|
now they will say, run away from sderot ok, i will agree if you will say the same when it will be ramatgan and all telaviv periferia under havy qasams attac
and its not to far away
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
נתיבות נהיתה קרית שמונה
ל"ת
דבורה ויס חיפה,
28/06/04 11:01
|
|
 |
79.
open ur eyes leftists
Yoni,
mercaz,
28/06/04 11:01
|
even hamas says sderot is under kibush. tel-aviv, yaffo, ashdod are all under kibush.
you still don't understand that
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
בשביל הערבים כל הארץ התנחלות.
שיראל מורנו,
מצפה יריחו,
28/06/04 10:55
|
בשביל הערבים ימח שמם כל הארץ התנחלות, הנה עיר רגילה בארץ ישראל, גם לה הם קוראים התנחלות , בקרוב הם יאמרו זאת גם על תל- אביב וירושליים. ממשלה, תתעוררו כבר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקרוב הם יאמרו זאת גם...
Yoni,
mercaz,
28/06/04 11:02
|
open an Arab school textbook and you will already see that they call tel-aviv and jerusalem a - התנחלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי המציא את השם ''התנחלות''
ירון,
חיפה,
28/06/04 13:00
|
ו''מתנחלים''? ו''כיבוש''? החמאס? התקשורת? התקשורת שהעתיקה מהחמאס? שרון שהעתיק את עמדת הפלסטינים בעולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
the day after runnig
najamia,
28/06/04 10:54
|
you see, i told you dont go from gaza if we wass stay there we could do something but, ... wat, i cant belive, we still in gaza, i thought we left it behind sorry, but many people can say we tald you and wait ramat aviv, you are in the qasams target keep let them some more time to perfection those missils now they building under grownd becose up allways we destroying them the laboratories they making a good and big under grownd life sistem to attac better and sure
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
לסגת משדרות, ויפה שעה אחת קודם
סתם אחד,
28/06/04 10:53
|
האדמה הזו מביאה עלינו טרור. מי בכלל צריך אותה? נשב לנו במרינה בהרצליה בנחת במקום שבשדרות יטווחו לנו לתחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק כל מילה בסלע !!!!
ל"ת
עמי שראל,
שייח מונס,
28/06/04 15:29
|
|
 |
צודק לאללה, המרינה והחווה
ל"ת
אריאל שרון,
חוות השקמים,
28/06/04 11:16
|
|
 |
75.
בהודעה של החמס שדרות התנחלות
ל"ת
כך גם תל אביב,
גם רמת השרון,
28/06/04 10:51
|
|
 |
74.
לפנות את שדרות
הפתרון,
ההגיוני,
28/06/04 10:46
|
אם החמאס קורא לשדרות התנחלות אז צריכים לסגת גם משם. וכדאי שזאת תהיה נסיגה חד צדדית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
עולה מדרגה?
יעקב שרביט,
קרית ארבע,
28/06/04 10:42
|
איני מבין את ההגדרה. יורים טילים וקסאמים כבר 3 שנים, אלא שהפעם יש נפגעים. התגובה לקאסם ללא נפגעים צריכה להיות בדיוק אותה תגוגה לקאסם עם נפגעים. מה צריך לחכות שיהיו הרוגים כדי שנגיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% right
ל"ת
Yoni,
mercaz,
28/06/04 10:50
|
|
 |
72.
להתנתק משדרות המתנחלת- חובה!!!
יונית בר זוהר,
נהריה,
28/06/04 10:40
|
בשדרות חיים על חשבוננו! נצטרך חטיבה שלמה כדי להיות בבית חנון כדי שלא ירו עליהם קסאמים!!! אי אפשר להמשיך ככה. עד מתי בעלי יעשה מילואים בשביל שדרות? אגב - גם אשקלון צריכה להערך לפינוי - שרון אתה מאחר את הרכבת.... ביבי תכין תוכניות המציאות מחייבת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחח
אילן,
גבעת חלפון,
28/06/04 17:12
|
תגידי, את רצינית? חשבתי שאת פחות או יותר נורמלית עד שזרקת ככה את אשקלון לקנטים ונתגלה פרצופך הסהרורי האמיתי. נסחפת נסחפת תזהרי הזרם מגיע לתל אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
רק שלום
אלעד,
נס ציונה,
28/06/04 10:39
|
|
 |
השלום הסהרורי
אילן,
עולם המציאות,
28/06/04 17:05
|
|
 |
איך בדיוק?
מיכאל ברגמן,
28/06/04 12:38
|
תסביר בבקשה. איך אתה מגדיר שלום עם חיות האדם שרוצות לטבוח בך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם שכחת...
ארז,
28/06/04 11:53
|
|
 |
70.
אין להם בושה
ירדן,
ר''ג,
28/06/04 10:38
|
|
 |
69.
יום קשה לשדרות
אביב,
שדרות,
28/06/04 10:37
|
|
 |
68.
חייבים להראות להם מה זה
יאיר,
פדואל,
28/06/04 10:36
|
הם צריכים להבין שהם יענשו על כל פעולה כזאת שהם יעשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראה להם בעצמך במו ידיך
אמא לחייל סדיר,
28/06/04 22:31
|
|
 |
67.
צריכים שלום עכשיו
ליאת,
ירושלים,
28/06/04 10:34
|
|
 |
אין דבר כזה שלום
jak,
28/06/04 13:21
|
זאת אשליה לעולם לא יהיה שלום כתוצאה מהסכם שלום יבוא רק בכוח שהם יבינו שאנחנו לא זזים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, צריך שלום.
מיכאל ברגמן,
28/06/04 12:38
|
גם צריך חד קרן מעופף, פייה קסומה ותמנון עם כוחות קסם. מה לעשות שאין?
איך עושים שלום עם מי שרוצה אותך מת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקום שאין סיכוי לשלום לא
אמא,
28/06/04 22:33
|
|
 |
הפתרון היחיד
אבישג,
28/06/04 12:03
|
לשלוח את כל הפלסטינים לאי מבודד באוקינוס השקט, שיחיו שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטילים נופלים בשדרות...
ארז,
28/06/04 11:54
|
|
 |
66.
אני כולכך עצובה
יפעת,
הרצליה,
28/06/04 10:33
|
איך זה שהם מרשים לעצמם לירות טילים על ילדים חפים מפשע?? למה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עין תחת עין
אילן,
הרצליה,
28/06/04 17:03
|
הענין הוא שהם לא רואים אותם כילדים חפים מפשע. תראי, הפלשטינאים הציבו להם מטרה והגדירו לעצמם את האויב . האויב שלהם הוא 'יהוד' באשר יהיה. זקן צעיר שמלאני ימני ילדים, לא משנה. לכן אנחנו לא ננצח בחיים את המלחמה עד שלא נשנה את צורת המחשבה שלנו ונגדיר את האויב שלנו באותה הצורה. רק כך ננצח אותם בשניה אחת. אבל עד אז תתכונני להיות עצובה עוד הרבה פעמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מה יהיה? ירי על שדרות
אבי,
י-ם,
28/06/04 10:32
|
|
 |
64.
שיא הדיכאון
רונית,
חיפה,
28/06/04 10:31
|
|
 |
63.
הגיע הזמן להתנתק משדרות!
חצב,
מסילות,
28/06/04 10:31
|
ואולי עדיף להתנתק בבת אחת כבר מכל הנגב, ובעיקר מחוות השיקמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
עדיף פחדן חי מגיבור מת
חי,
שדרות,
28/06/04 10:29
|
אשדוד די רחוקה מטילי קאסם ואינם מגיעים אליה אני איני מוכן לסכן עצמי על מזבח ניסיונות השלום ומסקנתי ברורה ועדיף לעשות עכשו דבר שמתחייב מאשר לעשותו לכשהמצב יחמיר מכבסות מילים לא יוצרות שלום הם כן משריינות מנדטים תשאלו את כיילין בורג פרס והסכמי וורסאי ממוחם של מינכהואזים שביילין יבוא לגור במ שלוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
שכחתם לציין באיזו שעה
ערן,
ת''א,
28/06/04 10:27
|
|
 |
60.
חיכו לאסון כדי לעשות משהו?
בוקר טוב אליהו,
28/06/04 10:22
|
למה תמיד צריך לחכות לאסון כדי שידונו במשהו ברצינות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
נחזיר להם בישיבה ובדיון בטחוני
ל"ת
ציקליד,
28/06/04 10:20
|
|
 |
הנשק הסודי !!
בוזגלו,
בית שמש,
28/06/04 11:02
|
נפגיז בדיונים, נהלום בהיתייעצויות חזק חזק, מה יכול להיות? מטבחון השרים, קבינט בטחוני ! תן להם בראש ראש ממשלה תימהוני מילים, הצהרות, והרבה דיבורים ואם לא עוזר, אפשר גם סיפורים תתעוררו חלמאים בממשלת השחור אנחנו נהרגים ואין מי שיעזור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
לפנות את שדרות ולבנות חומה!
עוז רייט,
רמת אביב,
28/06/04 10:19
|
גבוהה כ''כ עד שתעצור את הטילים. מקסימום אם זה לא יעזור נעבור לאוגנדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כצאן לטבח
ל"ת
יוני,
28/06/04 10:19
|
|
 |
ב''ה יהיה טוב
ל"ת
fdd,
28/06/04 13:19
|
|
 |
56.
להגיב בירי ארטילרי
נביא הזעם,
28/06/04 10:14
|
אין ברירה. הגיע הזמן. צה''ל צריך להגיב על כל ירי קאסם בירי ארטילרי.
קודם לכן צה''ל צריך להזהיר את האוכלוסיה הערבית כי הוא עובר למדיניות החדשה. בהתחלה, לפני הירי הארטילרי יתן אתראה של חצי שעה. אחר כך, יבוא ירי ארטילרי נגדי, באופן מיידי (אש נ''ס) ואוטומאטי. במלחמה כמו במלחמה. אין לי בעיה שריכוזים גדולים של אוכלוסיה פלשתינאית תיטוש את הבתים ותעבור לאזורים אחרים ברצועה.
אם ננהג קצת יותר באגרסיביות ולא נמשיך לפעול בידים קשורות, אפשר יהיה לעשות סוף פסוק לירי הקאסמים.
אם לא נעשה זאת עכשיו, עוד נראה קטיושות על אשקלון ואשדוד - ושוב מתוך הרגל - נתפוצץ בידיים קשורות. ואל תבלבלו לי את המוח עם מוסר. במלחמה אין מוסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree
ל"ת
Karen,
Holland,
28/06/04 11:45
|
|
 |
55.
העליון אוסר להפגיז חזרה
שי,
28/06/04 10:13
|
|
 |
54.
טרנספר לערבים ולא ליהודים
ל"ת
אלי,
מרכז,
28/06/04 10:12
|
|
 |
53.
כל הארץ בטווח קאסם אם תקום מד
אזרח מודאג,
28/06/04 10:12
|
|
 |
בקרוב באשקלון
jak,
28/06/04 13:19
|
אח''כ גם באשדוד ומהצד השני שברחנו יכולים להגיע עד חיפה כל הארץ כמעט מכוסה ככל שניסוג יגבר הלחץ בסוף ניסוג מכל מה שכבשנו אחרי 67 (זה מה שהרוב ירצה בגלל הלחץ) ואז הטרור ימשך מכל מיני סיבות(אפילו הכי קטנות ע''ע חוות שבע ) וכל השמאלנים שסידרו לעצמם דרכון פולני וגרמני וכו' יתחילו בתזוזה החוצה (גם ככה הם כבר לא ממש יהודים) ומי שישאר פה לסבול זה רק החכמים שבאמת אוהבים את הארץ והיו נגד כל הנסיגות האלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
שלושה קורבנות התנתקות
ד''ר יהודה צורף,
רחובות,
28/06/04 10:11
|
מאז אמש נפלו עוד שלושה קורבנות ''התנתקות'', בהם ילד בן שלוש משדרות. זאת בנוסף לחמשת בנות חטואל ולאחד עשר החיילים הי''ד, שבישרו במותם את עידן טרור ''ההתנתקות''. זאת בנוסף למאות הקורבנות שנפלו חלל על מזבח ''ההבלגה'' הנשכחת של שרון, שתיזכר לדיראון עולם. שרון הוא אחד מראשי הממשלה העלובים ביותר שקמו אי פעם בתולדות התרבות האנושית. בהשוואה לשרון גם צ'מברליין הבזוי נראה מנהיג אמיץ ובעל מעוף. אוי לעם שכך נראה מנהיגו... כל עם שפוי כבר מזמן היה משליך ''מנהיג'' כזה לכל הרוחות ! צאו לרחובות, הוקיעו את הדיקטטור המושחת שרון, הקיפו את ביתו, את חוותו ואת לשכתו בהמוניכם,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו מלחמה וזה מחירה. לשלום אין
אמא,
28/06/04 22:34
|
|
 |
ד''ר יקר
דני,
רחובות,
28/06/04 12:09
|
שלושת הקורבנות של היום האחרון אינם קורבנות ה''התנתקות''. הם מתו במלחמה שהערבים מנהלים נגדנו. מלחמה זו תמשך אם תהיה התנתקות וגם אם לא תהיה. נא לאמר את האמת! דבר שני- שרון אינו דיקטטור. הוא נבחר בבחירות ברוב גדול וזה אומר שרוב הציבור רצה במנהיגותו. אם רוב הציבור אינו מרוצה ממדיניותו הנוכחית, הממשלה תיפול במוקדם או במאוחר ויהיו בחירות חדשות. דבר שלישי- מדיניות ה''הבלגה'' היא לא המצאה של שרון. היא נובעת משיקולים של מעמד ישראל בעולם המערבי והיחסים עם ארה''ב. ייתכן והמדיניות מוטעית- על זה אפשר להתווכח ואפשר לנסות לשנות את המדיניות. בכל אופן לא ידוע לי על אף מפלגה שקוראת בגלוי לאמץ מדיניות תגובה שונה בתכלית. אתה יכול לפעול למען הקמת מפלגה כזאת או להצטרף למפלגה קיימת שלפי דעתך תגיב אחרת למלחמה שמנהלים הערבים. אתה יכול לנסות לשכנע באלטרנטיווה שלך. בבקשה ממך- אל תסית נגד שרון או כל פוליטיקאי אחר ואל תקרא לו דיקטטור. זה לא נכון, וזה הרסני. למדינתנו השברירית אין יכולת לעמוד במלחמת אזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
This is Arab Peace
חזי,
י-ם,
28/06/04 10:11
|
Its time the media worldwide show how the arabs target purposely schools and children!!! they are murderers and they get their legitimacy from the biased media!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לעזוב עכשיו !כודם את שדרות ..ו
''ראליסט'',
28/06/04 10:11
|
לאחר מיכן את אשקלון ,אני מציע שבשלב זה לא לפנות עדין את רחובות ורשל''צ ,אולי בהסכמי ג ' נווה ביילין יצליח להשאיר אותם בתחום ישראל . אני מבקש סליחה על הציניות ,אבל זו המציאות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
שרון ראש ממשלה הכושל ביותר
ל"ת
דני,
חיפה,
28/06/04 10:10
|
|
 |
48.
אותם גאונים יגידו נברח משדרות
ל"ת
פעיל ליכוד,
נהריה,
28/06/04 10:09
|
|
 |
גאונים
א ק ט,
שדרות,
28/06/04 10:55
|
אם הם יאמרו הם אכן גאונים כי זה פתרון היחיד והאמיתי ניסת פעם לברוח מנלב כשברחת נכון שלא רדף אחריך מה תיחכה שינשך אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם להמשיך את המטפורה...
ארז,
28/06/04 11:57
|
אם תברח מכלב, הוא ירדוף אחריך. אם תעמוד על מקומך, הוא לא יתקדם. אם תתקדם אליו, הוא יברח. הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
לגלית
מבין עיניין,
28/06/04 10:04
|
|
 |
46.
לא המחרטות חשובות אלא ההרתעה
ישראל,
נגב,
28/06/04 10:01
|
רק תגובת הגנה אזרחית אוטומטית לחלוטין, של ירי מידי על השכונות הכי מבוססות בערי הרצועה תיצור הרתעה גם עכשיו וגם לאחר ההתנתקות. עם הכרזת ההתנתקות חלה אחריות קולקטיבית על כל העזתים החוגגים על הדם ויש להכריח אותם לבחור בין סינגפור, גהינום או בריחה לסיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
עזבו את שדרות !!!
ירון,
28/06/04 10:00
|
אל תהיו בשר תותחים של השמאל !!! אתם הפראיירים שגרים שם משלמים בדמכם על מדיניות רופסת של אנשי גוש דן !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
The real peace
a r,
canada,
28/06/04 09:58
|
The real peace will arive only when the Gaza people and athorities will themself hang and destroy all those terrorists who killes jews , just then I'll believe that they really want peace.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לפנות את שדרות ,אשקלון
תומר,
ת''א,
28/06/04 09:57
|
|
 |
42.
סוף המדינה, סוף הציונות. נגמר.
ל"ת
נוגעים בשואה.,
28/06/04 09:55
|
|
 |
41.
הכינו את המקלטים !!!
גרשון,
28/06/04 09:54
|
מדינת הטרור הולכת להיות מוקמת בעזה. חדלון האישים של מנהיגינו הולך לעלות לנו ביוקר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שוב ניפול בגלל קונספציה
דודו,
28/06/04 09:53
|
והפעם בגלל זו הגורסת שאין לפגוע בחפים מפשע. אין אחד כזה בשני הצדדים. תנו לחוקי הטבע לעבוד. המשך דבקות בקונספציה יאריך את המלחמה לעוד מאות שנים עבור אלו שיבחרו להשאר כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניפול בגלל הקונספציה השקרית
אמא,
28/06/04 22:37
|
שאין פרטנר.
אתה בעד פגיעה בחפים מפשע? גם של ילד בן ארבע מירי קסאם, גם של אם ובנותיה מירי מטווח קצר ווידוי הריגה, גם של אזרחים יהודים מפיגועי טרור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אריק שרון...איזה כישרון !!!
בוזגלו,
בית שמש,
28/06/04 09:52
|
למדינת ישראל יש ראש ממשלה זקן וסנילי, עייף? גם זו מחלה בטחון ושלום לעם הוא מבטיח מסכן הזקן, לא דובים ולא אבטיח ביילין לא נח, ופרס לנצח רוצה נו..הרס וחורבן, זה מה שיוצא ישבו ממשלת החלם לדון בדבר מנסים הכל..מה עוד אפשר? צועקים זה על זה אנטישמי וגזען וצועק העם ''אני לא מוגן'' שלום ובטחון, בטחון ושלום והטרור הורג וממשיך להלום עד מתי ממשלת חלם תמשיכו לישון ואת בננו נקריב קורבן ראשון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריק שרון.איזה כישרון כישלון
מ.ג.י,
28/06/04 15:13
|
|
 |
38.
תחילת האסון
זאב,
28/06/04 09:52
|
אסון זה לצערינו הוא המשך התאמצות של האויב שמנצל את החולשה הישראלית ואת חוסר המוטיבציה לנצח, לנצח, לנצח. אם אין מוטיבציה אין ניצחון, ואם איו זהות יהודית ישראלית אין מוטיבציה. ואם לא נתעורר עכשיו, מחר יהיה יותר גרוע. עם ישראל צריך לבנות בארץ ישראל מדינה שונה מכל המדינות שבעולם: מדינה אור לגויים לא במובן הטכנולוגי בלבד אלא בעיקר במובן החברתי: צדקה ומשפט. רוחה וחוק, צדק ועזרה הדדית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אין ממשלה אין צבא יש
שי,
28/06/04 09:47
|
|
 |
36.
טרור הקסאמים לא עלה שום מדרגה
זה לא גשם,
28/06/04 09:43
|
קסאמים נופלים כבר הרבה זמן. מי שמתעקש לעצום עיניים כנגד התופעה רק צפוי שייתקע בעמוד מתישהו. הפתרון הוא כמובן לצאת מעזה ולעצום עיניים יותר חזק. וגם אזניים. ולחשוב כמה שפחות על מה שיקרה אחר כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש פתרון גאוני
ארז,
28/06/04 11:58
|
נצא מעזה - ונתעלם מכל הטרור שיבוא אח''כ... אגב, כבר יצאנו מעזה, לפני עשור, והתוצאה - טילים על שדרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הייתי רושם את ילדי לגן פטמה
יעקב,
28/06/04 09:42
|
|
 |
אולי תשתוק
נורית,
28/06/04 09:53
|
כי נראה שאתה יודע לדבר רק שטויות שדרות זה חלק מהמדינה שלנו (במקרה ששכחת) וזוהי צרתנו הגדולה שאנשים כמוך חיים במדינה שלנו ור מזיקים לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות - הוא צודק
ארז,
28/06/04 13:01
|
דמם של ילדים יהודים הם הפקר, בעוד דמם של ילדים פלסטיניים הוא קדוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
יאללה, שרון לך הביתה
ביבי,
28/06/04 09:38
|
|
 |
33.
קסאם.בקרוב בסלון ביתכם.
אולג,
28/06/04 09:38
|
פלסטין 2004. המפיק:ערפאת היזמים: רבין פרס ובילין הבמאי:שרון
כניסה לילדים חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אריק שרון חייב לסיים תפקידו
ספקן,
28/06/04 09:37
|
אם שאלנו מה יעשה צה''ל אם יפול קסאם לאחר הנסיגה, היינו אומרים: נכה בהם בכל הכח. עכשו, בואו נראה מה יעשה ראש הממשלה האימפוטנט שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
תגובה
G,
TLV,
28/06/04 09:36
|
פשוט צריך להתחיל לטווח את העורף הפלסטיני במרגמות. כשמטר מרגמות ירד על אזרחים תמימים בלא כל התראה וישבש לגמרי את חייהם, הם עצמם יפעילו לחץ להפסיק לשגר קסאמים על עיירות ואזרחים. ואם לא כך יהיה אז ממילא הם יורים. לפחות התגובה תהיה כפליים. היחס צריך שיהיה ברור וכואבץ על כל קאסם 100 פצצות או טילים ונראה מי פוגע יותר טובץ מספיק להיות חננות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אולי הטיל הבא בשנקין
ל"ת
חץ,
28/06/04 09:34
|
|
 |
29.
החולשה של מלחמת עירק הג'
ילד קטן עצוב,
28/06/04 09:34
|
אני מאד מקווה שהממשלה לא תיפול כבני ערובה בידי כוחות הקואלליציה בעירק''לשתוק'' ושלם המחיר.... המערב ירצה לרצות את הערבים וכמובן נפילת טילים מבלי תגובה היא האתנן הכי טוב שיש לתת . איך אמר ההוא החכם אם הטילים לא היו נופלים היו צריכים להפיל אותם.. בנתיים הילדים שלנו שותתים דם כי ניסינו לבנות מדינה מחורבות אשוויץ מבלי ללמוד לקח עצוב עצוב..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אלוהים לא מרחם על ילדי הגן
ל"ת
גילית,
28/06/04 09:33
|
|
 |
הוא כן. לכן זה נס שנפל בחוץ
ירון,
חיפה,
28/06/04 13:14
|
לא רוצה לחשוב מה היה קורה לו הקסאם היה נופל על הגן או בחצר... חס וחלילה. גם בתוך הצרה צריך לראות את הנס. שנדע רק דברים טובים ושלא יפלו יותר קסאמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם לא שרון
ש,
28/06/04 09:38
|
|
 |
27.
נו, אריק, תן את עזה
אביעד,
28/06/04 09:31
|
|
 |
26.
לפללסטינאים, נא לקרוא היטב
עמי,
בנימין,
28/06/04 09:27
|
אם קשה לכם לטווח ואתם רוצים לדעת לאיפה לכוון פעם הבאה, תסתכלו טוב טוב במפה המופיעה בראש העמוד הזה. (בעצם זו קריאה למערכת מעריב. תורידו את המפה... דחוף!!!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה פלסטינים יודעים לכוון?
ירון,
חיפה,
28/06/04 13:17
|
מה הם יודעים לקרוא מפה? מה הם יודעים להכין רקטות משופרים ומנהרות חבלה? מה הם יודעים איך לעקוף את גדר המערכת? מה הם יודעים לעבוד על פרס ורבין וביילין? מה הם יודעים לעבוד על העולם ולבכות לתקשורת? מה הם יודעים לעבוד על אריק שרון? מה הם יודעים לעבוד על עם ישראל? מישהו אבל באמת חושב שהם יודעים לעשות שלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מי אמר :''אם יפול בישראל פגז''..
ישראל,
28/06/04 09:26
|
כבר שכחנו את מי אמר ''אם ירו לישראל כדור אחד נראה להם''. ''ואם יפול פגז אחד נשבור להם את הצורה''. עכשו גם שרון אומר אם נפנה את עזה וירו עלינו ....אז..אז..מה נעשה? אולי נפציץ אותם? אולי נכבוש שוב את עזה? האם ניתן יהיה להחזיר את הגלגל אחורה כאילו היה זה רק ניסוי? והעולם יתן לנו?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תהיה מדינה שם - תהיה כתובת
אמנון,
חיפה,
28/06/04 09:23
|
אין לנו מה לעשות שם (וגם לא בגדה). כמו עם סוריה, כמו עם ירדן (הפגיזו גם את עמק בית שאן פעם למי ששכח) - כשיש כתובת יש איזון ויש הרתעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בלבנון לא הפגזנו ולא מפגיזי
ירון,
חיפה,
28/06/04 13:24
|
הרי כולם יודעים שהסיבה לבריחות הנם חוסר יכולתינו להלחם. בלבנון אסור היה לירות על הכפרים גם כשירו מהם, ולכן ברחנו. כשיורים על הר דב מהכפרים אנחנו לא יכולים להחזיר אש. כשבבית שאן ירו מסוריה לא יכולנו להחזיר אש בלי לחשוב פעמים (וגם חדירות פדאיון היו), ולכן כבשנו את השטח וניקינו אותו (אחרת איך הגולן ובית שאן היה היום?). את לבנון לא ניקינו מספיק, ולכן יש שם עוד צרות רבות. את עזה לא ניקינו בקושי ולכן יש ויהיו באם ניסוג צרות רבות. מישהו מאמין שיתנו לנו לירות ארטילריה אל תוך בית חנון בשביל לעצור קסאמים? כותרת ''2 ישראלים נפגעו מירי קאסם מדינת ישראל החזירה אש ארטילרית, 200 פלסטינים נטבחו בפגיעה בשכונה/בהגנה על מחבלים.'' בעצם, אולי לא יפרסמו את הפצועים הישראלים... באם ח''ו תקום מדינת פלסטין לא נוכל לעשות לה כלום! יהיה לה ברית עם מצרים אירן סוריה ובן לאדן... נחשוב על ארטילריה נקבל את קופי ענאן בראש צבא האו''מ הבא... נחשוב על חיסול ממוקד ונקבל... כרגע המחבלים מפחדים וזהירים, אך אם לא נהיה שם הילדים יחגגו במחרטות הקאסם 5...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, כמו בלבנון
ל"ת
שלמה,
28/06/04 10:14
|
|
 |
אנחנו לא שם כבר עכשיו
גרשון,
28/06/04 09:55
|
יש רשות פלשתינית. אתה בטח חושב שלא יהיה ירי גם אחרי הפינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל עם זכרון קצר
דורון,
גליל,
28/06/04 09:54
|
גבול בין מדינות עדיין איננו מבטיח שקט. מאז קום המדינה התקיימו עימותים קשים לאורך הגבולות עם מצריים ירדן, סוריה ולבנון. שקט לאורך זמן התקיים רק באופן מקומי, כאשר במקומות אחרים בוערת אש. גם השקט היחסי השורר בגבול הלבנוני הושג במחיר של מאות הרוגים בפיגועי החיזבאללה בתוך ישראל. רק טמבל עם זכרון קצר מסוגל לקוות לשקט בגבול הרצועה לאחר הנסיגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
השמאל רוקד כאן על הדם
ירון,
חיפה,
28/06/04 09:20
|
כרגיל, אנחנו נפגעים והשמאל רוקד על הדם. כשהחיילים נלחמים אומרים להם ''צאו''. כשהחיילים נפגעים אומרים להם ''מגיע לכם, צאו''. כשהחיילים יוצאים אומרים להם ''היכנסו'', וכשאזרחים נפגעים אומרים ''איפה היה הצבא?''... השמאל פשוט יגרום לנו ללכת כצאן לטבח... ובינתיים ירקוד על הדם. נ.ב. ד''ש לאביב גפן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראו את תגובתי ל-1
ירון,
חיפה,
28/06/04 13:38
|
אולי תבינו יותר את המרגש. שוב סליחה על הביטוי של ''לרקוד על הדם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטער על הביטוי החריף
ירון,
חיפה,
28/06/04 13:34
|
אך כאשר אנשים עולים על מדים (כולל אותי) ולא נותנים להם גיבוי זוהי ההרגשה. תחשוב איך מרגיש לוחם או איש שב''כ אחרי שמצליחים לחסל מחבל בטרם ביצע זממו ואז באים ואומרים לו ''אוי לא מחר הם יחזירו לנו, למה עשיתם את זה? לברוח עכשיו!''. תנסו לדמיין מהי ההרגשה. עכשיו תרחיבו את המקרה ותקבלו את דברי לעיל (ללא הביטוי החריף של הריקוד, אותו קיבלתי בהשראה מאביב גפן)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה?! אז מי זה שרקד על הדם
...,
28/06/04 10:49
|
|
 |
יש הבדל בין ריקודים לפניות
ירון,
חיפה,
28/06/04 13:27
|
הימין פנה לראש הממשלה, השמאל חגג הפגנה בכיכר רבין ובתקשורת... יש הבדל ענק. שנדע כולנו יחד רק דברים טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירון -אתה דפוק ובעל זיכרון קצר
יניב,
28/06/04 10:03
|
אם אתה חושב שהשמאל רוקד כאן על הדם של ילד וסבא אז מה לעשות - אתה דפוק!!!!!!! ( רק להזכיר לך כיכר ציון בי''ם ההפגנות כאשר פרס היה ראש הממשלה , לימור ביבי בראינות בטלויזיה - זיכרון קצר מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב NRG איך פירסמתם דברים אלו
ירון,
חיפה,
28/06/04 13:31
|
הרי כל מי שעוקב אחר תגובותי יודע שאני לא נוהג להגיב כך, אך כאשר הופכים יגון לחגיגה בחסום אביב גפן ומביאים זמרים להפגנה בכיכר רבין, אז לא משנה כמה אנשים באים - זו לא הזמן הדרך והמקום. אם לא היו באים זמרים והופעות (כמו שלא היה בכיכר ציון) וזה לא היה בדרך כזו (תחת הרבה דמגוגיה לה הסכימו אחר כך אפילו אנשי תקשורת), אולי הינו מגיבים אחרת. אני מצטער על הביטוי בעיתוי. כמו כן תנחומים לעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירון,יהודים כמוך אשמים שנותנים
לשמאלנים לרקוד,
28/06/04 09:55
|
לנו על הראש ולהסתובב חפשי במקום להכניסם למקום סגור. אז מה אתה מתלונן?
בארה''ב, חולים מנטליים שמסוכנים לעצמם, שלא לדבר לגבי הצבור הרחב, שמים אותם במקום סגור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
we are winning
Nazir,
Nazeret,
28/06/04 09:18
|
we are winning. after we get aza we will continue until we liberate tel-aviv and yaffo from you zionists.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש - אתם כל כך מפסידים
miguel,
מגדל העמק,
28/06/04 11:01
|
תסתכל על העם שלך שרוקד על גופות ילדים מתים...אין לכם עתיד...אין !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
התנתקות שמאל תתעוררו רק בכוח
ל"ת
דנה,
28/06/04 09:15
|
|
 |
20.
אין מנוס צריך לפגוע בהם קשה!!!
עליזה,
דרום,
28/06/04 09:15
|
|
 |
19.
Tachanat MADA
Dov,
Sderot,
28/06/04 09:12
|
A month ago the Magen David Adom station was closed in Sderot. The lives of those lost and those wounded could have possibly been saved if MDA was able to arrive on time. We have become the Kiryat Shmona of the south and when Tzahal surrenders Gaza to the terrorists, this can happen more and more
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
רק פגיעה בעורף שלהם גם אפקטיבי
ל"ת
משה מ,,,,
בת יםפ,
28/06/04 09:11
|
|
 |
17.
THE ONLY WAY TO WIN
benny,
new york,
28/06/04 09:08
|
עם שמחנך את ילדיו לשנאה ורצח. לעולם לא יכול להיות איתו שלום. הדרך היחידה שהם יבינו היא דרך הכח. צריך להכות בהם לא ביחידות ולא בעשרות לא במאות ולא באלפים. להכות בהם עד שהם יצעקו די. כמו שחברנו המנוח '' יצחק רבין'' אמר לשבור להם את העצמות. זאתי היא הדרך היחידה להגיע לשלום הנכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני כמה שאתה צודק
ל"ת
אסף,
אשקלון,
28/06/04 11:34
|
|
 |
בני, אתה אדיוט נבער
ל"ת
maxla,
28/06/04 09:30
|
|
 |
איך NRG מפרסם תגובות כאלו?
ל"ת
ירון,
חיפה,
28/06/04 13:35
|
|
 |
אידיוט ונבער זה אתה!
שלמה,
28/06/04 10:13
|
אנו צריכים לטפל בהם כמו שחוסיין ואסד טיפלו במחבלים בארצם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
MAXLA, אתה טיפש כמו נעל
ל"ת
ש,
28/06/04 10:07
|
|
 |
MAXIA - אתה אידיוט שפל
ל"ת
מיכה,
28/06/04 10:02
|
|
 |
אולי א ת ה אידיוט!!!
ל"ת
בני,
28/06/04 10:01
|
|
 |
איזה ויכוח אינטיליגנטי
ל"ת
מורגן,
28/06/04 15:13
|
|
 |
16.
מתי נבין שאין על מי לסמוך שם
soy,
רחובות,
28/06/04 09:06
|
שרון קורא לזה יציאה חד - צדדית מה שנקבל מזה יהיה טרור חד צדדי ללא יכולת תגובה שלנו כי אנו מסנדלים את עצמנו רק ע''מ לנסות לתת תרונות קסם שללא ספק לא יעזרו. לכן אם צריך להשאר ולהילחם בהם נשאר ולא נברח לפתרונות שוא כאשר ההנהגה והאירגונים השולטים מכתיבים מדיניות טרור ורצח. מסכנה (במיוחד עם איסלמים שבגלל יש עשרות מלחמות ברחבי כל העולם ולא רק בא''י) : מה שלא נפתר בכח נפתר בחוכמה ועוד יותר כח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לשטח את עזה על בתיה ותושביה.
ל"ת
ינקלה,
28/06/04 09:06
|
|
 |
14.
אל דאגה, צה''ל יפציץ מחרטות
שוש,
פ''ת,
28/06/04 09:06
|
צה''ל יגיב תגובה כואבת ויפציץ מחרטות, או מבנים ריקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק
קרן,
28/06/04 09:48
|
במקום שצה''ל יעלה שני מסוקים לאויר ויפגיז אותם בלי לסכן חיילים שלנו מלמעלה כשהם יוצאים בתהלוכות שמחה, הם הולכים ומפוצצים מחרטות , ומבנים ריקים בגלל מדיניות מטומטמת שלא עושים כלום לפלסטינאים !!!להם מותר להרוג אותנו ולעשות לנו מדינה של נכים. אבל אם רק ישראלי אחד ייגע בהם אוי ואבוי לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Sarcasm
Eli,
Texas, USA,
28/06/04 09:23
|
It is my understanding that your response is sarcasm at its best ... in which case I do feel the same
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
להגיב בחומרה על הטרור בשדרות
אזרח חושב,
28/06/04 09:05
|
על הקבינט להורות מייד לצה''ל להגיב בצורה הקשה ביותר כנגד הטרור .והפגיעה באזרחים בשדרות .המחבלים עברו את הקו האדום ואם צה''ל לא יגיב בחומרה אזי נהיה צפוים לטרור כבד סביב עזה ויו''ש?אני בדעותי בשמאל השפוי אך האירוע בשדרות מחייב תגובה קשה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל שפוי? חושב??
מיכה,
28/06/04 10:00
|
מי את שתחליטי מי שפוי?? מי בהכלל שאל אותך - את בסה''כ משתפית של האויב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו מלחמה וזה מחירה. לא מובן לי
שמאלנית,
28/06/04 22:42
|
מדוע תמיד הימניים מיללים כשיש קורבנות בצד שלנו. מי שרוצה מלחמה יודע שזה מחירה. אני מתנגדת למלחמה משום שאני לא מוכנה יותר לשלם מחיר כזה: ילד בן ארבע הנהרג בדרכו לגן מטיל קסאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והתגובה הזאת מראה כמה אתה שפוי
ל"ת
...,
28/06/04 12:27
|
|
 |
12.
הפגזת שדרות
יפתח,
דרום,
28/06/04 09:05
|
ניחומים למשפחת ההרוג ובריאות לפצועים. יש להגיב בחומרה. אם לא תהיה תגובה חריפה לא יהיה סוף. האם רק לאחר שחוות שיקמים תפגע יהיה שקט ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אל דאגה המצרים ישמרו עלינו!
הפרשן,
28/06/04 09:05
|
רק לברוח מהר!!! והכל יסתדר!!! ואם נראה שיורים.... נפנה למצרים הם ידברו עם המחבלים ויווגאו שהם מקבלים את כל הנשקים המשובחים כי עלינו הם שומרים תודה למובארק שלפחות הוא מסכים לשמור עלינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
להרעיב את עזה
ל"ת
גוג,
28/06/04 09:05
|
|
 |
9.
נו ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
28/06/04 09:04
|
|
 |
8.
Coming soon to ashkelon
Yoni,
mercaz,
28/06/04 09:01
|
|
 |
7.
להנתק משדרות ומחוות השיקמים גם
יוסי,
28/06/04 08:59
|
יש להתנתק מיד משדרות ולהשאיר את חוותו של שרון לאנשי החמס!!! כל עוד תישאר אדמה כבושה לא יהיה שלום ולא שקט!!! יש להתנתק משרון ולהעביר אותו ואת החווה לידי האויב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הטרור גדול על שרון,צריך ביבי
ל"ת
אריק לך הביתה,
28/06/04 08:56
|
|
 |
5.
All leftos rejoice
ל"ת
Shai,
28/06/04 08:56
|
|
 |
4.
(1)we might decide to join you
אבי,
28/06/04 08:55
|
ממש נחמד לחיות בארה''ב ולתת המלצות, אז לכל הפחדנים שחיים שם תמשיכו לנהל את פרשת מוניקה שלכם ותדברו על הנשיא המטמטם שלכם ועל תייעצו לנו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
נמאס לומר , אמרנו לכם!
חרד לעתיד,
28/06/04 08:49
|
|
 |
נמאס, אבל נמשיך: אמרנו לכם!!!!
ל"ת
לא נשבר,
לעולם,
28/06/04 15:40
|
|
 |
2.
ה''חפים מפשע''שלהם חוגגים ושלנו
משה מ,,,,
בת ים,
28/06/04 08:48
|
|
 |
1.
Maybe run away from Sderot
ל"ת
Y,
US,
28/06/04 08:40
|
|
 |
sad sad country
doeg,
new york,
28/06/04 10:30
|
full of right wing ignorants, brainwashed by the government ready to support any fascist that comes along, if they will humilliate the palestinians that's why I left, and to prove my point, read the future comments that I will get
הגב לתגובה זו
|
|
 |
kesher itra
ami zvada,
paris,
28/06/04 20:03
|
ma a kesher im arotsrim cheorguim innocent vekcéazvta etaarets ata stam pardan vélo tatsliar bé N.Y kee benemat from Paris schtahim
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי להתנהג כמו מדינות.
אריה,
28/06/04 08:55
|
לא להיות בעזה בכלל ואז על כל רקטה שלהם מעבר לגבול זה לגיטימי לירות אלף פיגזי תותחים. ככה מותר לעשות במלחמה בין שתי מדינות ואסור כשזו אוכלוסיה ת''פ שלך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות או בכוונה ?
הראל,
ת''א,
28/06/04 17:25
|
אנחנו כבר מזמן לא בעיר עזה, למעשה אנחנו לא נמצאים בכל צפון הרצועה. עזבנו את האיזור לפני הרבה שנים (אוסלו, זוכר?) בגלל זה הם יכולים ליצור ולירות טילים ופגזי מרגמות על העיירה שדרות, הקיבוצים והמושבים שבסביבה. אתה כנראה שטוף בתעמולה שמאלנית שיקרית אם אתה מאמין במה שאתה אומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שהיית צודק
המיואשת,
28/06/04 16:59
|
היית מת לעשות את זה, אבל גם אז לא נעיז ואז מה תגיד, נצאמ.... ונצא מ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי יתן לנו להתנהג כמו מדינות?
ירון,
חיפה,
28/06/04 09:17
|
א) גם אם נסוג וברח לגבולות 47 זה לא יפסיק והם ירדפו אותנו - ואז מי יתן לנו להגיב? ב) בחלום הכי 'ורוד' לא יתנו לנו להגיב בירי ארטילרי אלף פגזי תותחים - הכל קשקוש. ג) אנחנו לא נמצאים בעזה כלל ואפילו לא בבית חנון, אז מה הקשר? הם יכולים לו רצו לכונן כבר כך מדינה, שהרי חבל קטיף אינו נמצא בתוך שום עיר וכפר ערבי אלא באיזור חולות ודיונות החוף שהם לא רצו כלל. ד) אין קשר בין שלושת ההתנחלויות הצפוניות (ובמיוחד ניסנית הידועה מהפיגוע) לחבל עזה, מכיוון שגם טופוגרפית, גם מבחינת גדר ההגנה, הם נמצאים בתוך שטח הקיבוצים היורד מאשקלון, אך עדיין אנו מנדבים לפנותם ולעוקרם... ה) אוכלוסיה ת''פ שלנו אמור להיות יותר קל מסיבות אחרות (חשמל, מים, תשתית ומזון מותרות, רכבים (מי אמר שאנו חייבים לתת להם לסוע במכוניות חוץ מאמבולנסים?) סגר, חיפושים, מיקומים אסטרטגיים, תצפית ושמע, שליטה על ההסתה - דבר שאין היום, מנהיגים מטעם וכו'). אוכלוסיה לא שלנו יותר קשה (גם בלבנון לא נתנו לנו להפגיז מחבלים שירו במרגמות מהחצר האחורית בכפר, אין אפשרות להכנס, אין אפשרות לבצע מעצרים וחקירות, אין מי שרוצה להיות משת''פ, אין סמכות, כל דבר זה בית הדין של האו''ם (יותר מהיום)), ולעולם אין רשות להפגיז אלפי פגזים חופשי... ולהפך! אז יפגיזו אותנו חופשי... ו) כבר הינו פעם מחוץ לרצועה והינו צריכים להפגיז אותה ולהכנס ז) פעם גם היינו חיים ברצועה (לפני פרעות תרפ''ט) ועד היום בית הכנסת הגדול והעתיק עומד בעיר עזה (שלפי הסכם עזה ויריחו תחילה, אוסלו א' וכו' הם מחויבים לשמור על שלמות המקומות הקדושים לנו. לא שזה עזר לבית הכנסת העתיק ביריחו ''נוה שלום'' או לקבר יוסף בשכם...). וכבר התנתקנו וברחנו פעם... ז) טוב לחלום בעד ארצנו, רק חבל שלא מחזקים את החיילים בכל מצב. אם אנו נלחמים צועקים לחיילים ''תצאו'', ואם אנחנו יוצאים צועקים לחיילים ''הכנסו''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כל כך צודק ירון
ל"ת
עננה,
28/06/04 17:01
|
|
 |
בטח העולם יצדיק אותך
soy,
רחובות,
28/06/04 09:09
|
כשזה יקרה ואנו נגיב לפי הצעתך אף אחד ,אף אחד ,אף אחד ,אף אחד בעולם לא יקבל את זה אז עדיף מעכשיו לא לתת להם ומעכשיו להכניס להם לתודעה שטרור לא משתלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tgouva
David ben,
Paris schtar,
28/06/04 20:08
|
ata tsodek hadashot be tsarfat médabrim rak ala meskenim aravim ché néergou bayadaim chel tsahal chouv pam ossim mi améhablim yéoudim mi aguéto vé ayéoudim natsim dash
הגב לתגובה זו
|
|