 |
62.
זה לא הילד שלה....
יוסי,
01/07/04 09:53
|
כי הוא נולד מתרומת ביצית, משמע היא פונדקאית, אז מה הסיפור?!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
קדימה לירושה בגיל צעיר
ל"ת
דני,
תל אביב,
30/06/04 06:43
|
|
 |
60.
אבא גימלאי ואמא בפנסיה
ל"ת
תינוק,
חדרה,
30/06/04 06:41
|
|
 |
59.
Selfish and wrong
Jack,
New Jersey,
30/06/04 05:56
|
If we ever wondered how selfish people are, here came the answere I wish the lady and her husband long and happy life indeed, however, what this poor kid is going to do when she is 10, 12 or 14 and may not have parents at all, how inconsiderate can people ever be? how about their Dr.? should'nt his licence be taken away PERMANANTLY for participating in an experience which the ultimate outcome is a very misfortunate kid What a shame on all involved
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אגואיזם טהור !
אמא לילדים,
30/06/04 04:50
|
יש עלייה חדה במספר המומים המולדים ככל שגיל האם עולה. זה שמדווח כאן שהילד נולד *בריא * זה לא אומר כלום !!!! המון בעיות כמו : אוטיזם , ובעיות התפתחותיות מאובחנות רק אחרי זמן מה...
צריך כוחות פיזיים לגדל ילדים. שהילד ישתחרר בגיל 21 אמו תהיה בת 85 - אם היא בכלל תהייה... ואז מה ? הוא יחיה כיתום .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
עדיף אמא זקנה מאמא מסוממת
רמי,
קרית אונו,
30/06/04 00:52
|
תפסיקו עם הנאורות הצבועה
כל הכבוד להורים אנחנו עדים לילדים שנולדים לסבל לאמהות חד הוריות גרושות ואף מסוממות עבריינות בבית הכלא בגיל28 והילד הזה יהיה מאושר עד 120
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
זה משנה את מעמד האישה
ברכה ובוריס,
30/06/04 00:46
|
זה נותן תקווה לכל הנשים באשר הן. מיתוס השעון הביולוגי הולך ונשבר!!! בד''כ לא מתחשבנים עם גברים באיזה גיל הם מביאים ילדים !!! תחשבו טוב טוב כמה שזה מענג לראות את המהפכה ההדרגתית הזו. לא שריפת חזיות, לא חליפות גבריות ולא לבישת מכנסיים יעשו אותה! רק זה!!!. בעתיד זה גם מה שיהיה, לא כנס רפואי או פלא. רק כך השיוויון בין המינים יגיע להשלמה. אז כל ''המתנגדים''. תקפצו לנו.. ברכה, ברכה, ברכה. איזה עונג לשמוע בשורה כזו...כן ירבו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לא כותבים על ''תינוק המריבה''?
ל"ת
אורנה,
תל אביב,
29/06/04 22:55
|
|
 |
54.
מה פסק הדין ''בתינוק המאומץ''?
ל"ת
דנה,
תל אביב,
29/06/04 22:50
|
|
 |
53.
פולחן פריון מטורף
מקשה,
29/06/04 22:44
|
עוד שיא ישראלי שנשבר במסגרת פולחן הפריון המטורף של חברתנו. ההריון בגיל גבוה מסוכן לאם ולעובר. הלידה התרחשה בשבוע ה30 להריון, כשהריון תקין אורך 40 שבועות, כלומר מדובר בפג בסיכון גבוה ולא בתינוק שמשתחרר תוך כמה ימים מבית החולים. בקיצור הישג מיותר לרפואת הפריון, וחבל שאין חוק האוסר השתוללות של גינקולוגים. מזל טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם דברייך !
ל"ת
מישהיא,
30/06/04 04:50
|
|
 |
52.
אגואיזם קיצוני
סבתא,
29/06/04 22:37
|
של ההורים והרופאים. על העיקר שלמענו נעשו כל המאמצים אף אחד אבל אף אחד לא חשב. כל כך אופייני - על הילדים צרכיהם, רווחתם, אושרם אף אחד - כולל ההורים - לא עוצר לרגע לחשוב ולהתחשב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת בכל מילה !!!!!!
ל"ת
אמא,
30/06/04 04:27
|
|
 |
51.
יש להוציא חוק האוסר על טיפולים
ל"ת
אלא רק עד גיל,
29/06/04 22:08
|
|
 |
50.
נו אז מה...
אלון,
טורונטו,
29/06/04 20:53
|
|
 |
49.
מזל טוב להורים המאושרים
ורדה,
רמת גן,
29/06/04 20:36
|
תפסיקו עם התגובות השליליות האלה. כמה יתומים יש בארץ שהאמא שלהם לא מלווה אותם לבית הספר ואו לבר מיצווה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אמא נולדה ב-1940 ואני ב- 2004
ל"ת
אמא,
תל השומר,
29/06/04 20:10
|
|
 |
47.
My family is the same
Genis,
Indianapolis,
29/06/04 20:03
|
I agree with you that she is a bit too old, but, for example, my mother gave birth to twins at the age of 51. Now we 4 girls in the family, with 28 and 25 years of difference. So what. i am 28 now and they are 3.5. My oldest sister is 31. We both have 2 kids of our own each, of the same give or take age, so totaly, we have 6 small kids in the family. And my mom now is 55 and she is vary active person and i can't judge her and her husband for bringing these kids relativly late. Just be happy and try to help.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
קשה לשפוט אותם
ל"ת
mia,
29/06/04 17:56
|
|
 |
45.
חבל שהצעירים לא לומדים
כנניה המיסר,
29/06/04 15:58
|
זוגות צעירים יהודים דוחים ודוחים הבאת ילדים ובסוף ''נתקעים'' בלי ילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן למה להתמהמה?
ל"ת
עליזה,
דרום,
29/06/04 22:04
|
|
 |
44.
איזה ניסים קוראים פה ללדת ב64.
דבורה ויס,
חיפה,
29/06/04 15:38
|
רק אצלנו יתכן דברים כאלה מה יגידו לילד בגן הנה סבתא שלך באה לקחת אותך מי יטפל בילד שהם ילכו לעולמם למה לא חושבים על זה בגיל 64 אני בגיל הזה סבתא 10 נכדים חושבת אייך זה קורא הרופאים לא חושדבים כלום מה יהיה יותר מאוחר לילד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הי דבורה זו את?
צביקה,
חיפה,
29/06/04 18:11
|
מה שלומך? היית חולה הרבה זמן וממש דאגנו לך. תהיי בריאה. לעניין הסבתא... מה את רוצה מהרופאים? הם עושים כל שביכולתם לעזור לאנשים להגשים חלום זה עוד בגיל צעיר. אבל מי שלא הצליח עד כה מגיע לו לנסות עד להצלחה. נכון שיש סיכוי גדול שהתינוק יהיה יתום לפני שיתבגר ( צבא, נשואים) אבל יש הרבה ילדים יתומים להורים צעירים ויש גם הורים שמאריכים ימים. מה יותר שמח להורים ההמומים האלה מאשר להיות הורים ולחבק תינוק משלהם? אני מתפלל בשבילם שיזכו לגדל את הילד עוד הרבה שנים ולראות עוד כמה נכדים ממנו. ולך דבורה היקרה אני מאחל בריאות טובה ונחת מכל הנכדים שלך - כן ירבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אגואיזם
גולשת,
מרכז,
29/06/04 15:25
|
המקרה הנדון הוכיח את העובדה שילדים זה צורך אגואיסטי. מדוע להביא לעולם יתומים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
all parents are
ronit,
29/06/04 20:28
|
|
 |
42.
מזל טוב עד 240 :)
מיכאל,
29/06/04 15:13
|
איזה כיף לשמוע משהו כזה משמח. שיהיה לכם רק טוב. ולכל אלה שנגד, תיחנקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בשעת הגיוס האם בגיל 82 חבל
יעקב,
דרום,
29/06/04 14:55
|
|
 |
40.
שיא חדש: אשה ילדה בגיל 64
תמר,
חבר,
29/06/04 14:54
|
|
 |
39.
ל-25 ול-26,אני מסכימה איתכם
ל"ת
נירה,
קרית גת,
29/06/04 12:01
|
|
 |
38.
יש גבול. מסכן הילד.
בת 54,
29/06/04 11:58
|
|
 |
my father died 26 years old
Rella,
USA,
30/06/04 02:57
|
|
 |
37.
זו עברינות
גד,
29/06/04 11:44
|
איפה המועצה לשלום הילד? איפה הנהלת בית החולים? בעוד מספר שנים, וכדי להשיג את השיא,האם גם בנות 80 ילדו????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שאתה לא יולד!!!
ל"ת
עליזה,
דרום,
29/06/04 22:02
|
|
 |
36.
מזל טוב-''מקורות שרה אימנו''-
רינה,
חיפה,
29/06/04 10:54
|
יש הורים צעירים עם קרירה שהמטפלטת והויזה מגדלות אותם
זכותם להלחם שיולד להם ילד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכות? זו בדיוק הבעייה
ליאת,
29/06/04 15:15
|
זו לא זכותם של ההורים להביא ילד, וזכותה של האם לחוות הריון, זו זכותו של הילד להיוולד עם נקודות התחלה סבירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Tzarich Rishayon Lehorut
ל"ת
Masskima,
29/06/04 20:21
|
|
 |
35.
''שניהם חילוניים'', מה זה משנה?
רוני,
ירושלים,
29/06/04 10:43
|
תראו מה קורה לנו: גוררים את הנושא הדתי לכל נושא וענין, הופכים אותו בתקשורת לנקודת מבחן הקשורה לכל סוגיא, ומצפים שרוחות לא תסערנה כשויכוחים מן הסוג הזה מתלהטים. כך בנושא התינוק המאומץ (שכחנו מזה, אה?!), ובסוגיות אחרות שכל קשר בינן לבין דת ואזרחות נאותה - אין! חשבו על זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הרופאים
מיכל,
בלגיה,
29/06/04 10:34
|
עד כמה שזה כואב לא לחוות הורות טבעית, יש לאסור על הרופאים לבצע הפריה בנשים מבוגרות. הכאב גדול יותר על הילד הנולד. לא חשבו על העתיד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לא טובת הילד
אם מודאגת,
29/06/04 10:14
|
כאם שילדה בגיל מופלג, מעל ל 40 , איני יכולה להמליץ על הורות מאוחרת. הלידה אינה סוף תהליך מאמץ אלא תחילתו, וברור שהיולדת הגימלאית תאלץ להחזיק מטפלת יום ולילה, כי המאמץ קשה גם לאמהות הרבה יותר צעירות. ואין לשכוח את זכות הילד להורים מתפקדים ברגעי משבר או בגיל ההתבגרות. לא טובת הילד עמדה כאן לעיני ההורים או הרופאים, וחבל. מזל טוב בכל זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
תקדים שרה
דדי,
עזה,
29/06/04 10:10
|
אם רוצה אלוהים אפילו מטאטא יורה . מזל טוב ולבריאות לא לכל אחד יש מזל לא כל אחד מוכן לוותר אני מאחל לילוד ולהורים אושר ואושר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די כבר עם שרה אימנו -
האמת היא,
29/06/04 12:03
|
ששרה ילדה בגיל 45 ואילו גיל 90 כביכול הינו ''שני ימי חיי שרה'' - ספרו את חצאי השנה לפי לוחות חקלאיים - וגיל 90 הוא שני ימי חייה - גם שאר האבות ספרו כך - ואילו פרעה ספר שנה שלמה - לראייה שאילתו את יעקב ''כמה הם שני ימי חייך'' וחייו שלו - בשנים רגילות!
שרה ילדה בגיל 45. גם סבתא שלי נולדה לאימה בגיל 43 והיא בת 83 כעת. (טפו טפו טפו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
רצתה מטפל לזיקנה-טובת הילד עלק
ל"ת
יורם,
רעננה,
29/06/04 10:01
|
|
 |
30.
מזל טוב!
שלמה ויינברג,
29/06/04 09:54
|
לכל המליעזים והמבקרים ראשית תגידו מזל טוב לאמא ולאבא. אין לכם שמץ של מושג מה האם עברה בחייה הגופנים והנפשיים עד שהגיעה לרגע המאושר הזה. רוב הזוגות מביאים ילדים בגיל צעיר יותר והאם כולם הורים טובים. האם לכולנו מובטחת אריכות ימים? האם לא נותרו ילדים יתומים להורים צעירים? וחוץ מזה האם המגדלת היא האם . בברכת מזל טוב ולרך חיים טובים ומאושרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
למה זה מעורר בי חלחלה?
בגדי המלך חדשים,
29/06/04 09:53
|
מסכן הילד. יש לו סיכוי לא רע להיות יתום בתיכון או אפילו קודם. בטח שלא יזכה לחיי משפחה עם ההורים כמבוגר, והכול ביוזמתם כדי לספק צורך להיות הורים לתינוק בכל מחיר. יש משהו קצת מפלצתי בהתערבות כזו בטבע, כשמכריכים את הגוף לבצע פעולות שהוא בכלל לא תוכנן לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%!!!!
ל"ת
אמא אחת,
30/06/04 04:53
|
|
 |
יש מסכנים להורים צעירים...
במבי,
30/06/04 00:37
|
|
 |
צודק. אגואיזם לשמו
ליאת,
29/06/04 13:32
|
אז רצית ילד, אז אי אפשר. היית מאמצת ולא מעבירה 40 שנה בניסיונות להביא ילד שמי יודע מה היה המחיר שלהם, הילד יהנה מזוג הורים מבוגרים, שיסעד אותם כבר בגיל צעיר מאוד, לא יהיו לו אחים, תטמטמו אותו כי חיכיתם לו כל כך הרבה. מספיק עם הגלוריפיקציה הזו, לא כולם יכולים להביא ילדים וטובת הילד, לא הדחף של האמא קובע, אגואיסט מי שמביא ילדים ככה, ואני מניחה שהרופאים רצו לגזור פה קופון ולא חשבו מעבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
המון מזל טוב להורים
ג.ע,
29/06/04 09:44
|
אני בטוחה שהילד הזה יהיה עטוף באהבה. אין צורך בהעברת ביקורת, כל אדם מגיע לו שישאיר אחריו צאצאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בס''ד מזל טוב לזוג המאושר!
מטה המאבק לצדק,
29/06/04 10:56
|
טובת הילד היא כאשר הורים יכולים לגדל את ילדיהם ולא משנה באיזה גיל זכותם הלגטימית להביא ילד לעולם לאף אחד אין פה זכות להגיד מה לעשות זה שהאמא מבוגרת זה לא שולל ממנה להיות אמא בישראל שיהיה לה במזל טוב! תלמדו לפרגן קצת מה קרה לכם שם? יודעים רק להעביר ביקורת על אחרים האמא חיכתה שנים רבות לילד וסוף סוף ה' נתן לה אז גם קוטלים אותה ביקורת זה לא הוגן לענ''ד ,על החתום בברכה מטה המאבק לצדק חברתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שהיה במזל טוב
שני,
מרכז,
29/06/04 09:37
|
המון מזל טוב שתגדלו אותו בנחת ויפה שאתם לא התייאשתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
תאווה
רציונלי,
גוש דן,
29/06/04 09:37
|
נראה לי שתאוות הרופאים להישג זה שמה בצד את צרכי הילוד עם כל המשתמע!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אוגואיזם
אלין,
29/06/04 09:34
|
|
 |
24.
טוב שלא ''הרגתם'' את האמא כבר..
מילי,
29/06/04 09:31
|
|
 |
צודקת !!
ל"ת
עליזה,
דרום,
29/06/04 21:56
|
|
 |
I am happy to see
ziv,
md,
29/06/04 20:23
|
that we still have some dignity. So much hatry. it is so typical to us. Mazal-Tov for the parents.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם איתך מילי
ל"ת
שון,
29/06/04 09:36
|
|
 |
23.
FOR GOD'S SAKE, WHAT NEXT!
shula,
29/06/04 09:25
|
שיא אידיוטי, יש לקוות שכשהילד יגיע לגיל 10, אמו תהיה עוד בחיים, ואם בחיים מתפקדת וצלולה. מסכן הילד, יש לו סבתא במקום אמא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
היא לא האמא
צור שפי,
רמת גן,
29/06/04 09:22
|
הדיון מתמקד בדרך הטבע בגיל (השערורייתי לדעתי) של ה''אמא''. אני שם את המלה הזו במרכאות כי בלהט הויכוח נשכחה העובדה שהיתה כאן תרומת ביצית מה שאומר שלתינוקת אין מטען גנטי של ה''אמא'' אלא של התורמת האלמונית. ה''אמא'' (או ה''סבתאמא'') שמשה רק כאינקובטור אנושי, לא יותר מזה. כדאי גם לדעת שמאוד נדיר שנשים מייצרות ביציות מעל לגיל 44 כך שרוב, אם לא כל המקרים המתפרסמים של לידות בגיל מאוחר הן מתרומות ביצית ואז היולדת איננה האמא במובן הביולוגי המלא של המושג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מסכן הילד...
ל"ת
דורית,
29/06/04 09:07
|
|
 |
מסכנים שניהם עם אחת כמוך....
ל"ת
אודי,
30/06/04 00:38
|
|
 |
תתביישי לך
שני,
מרכז,
29/06/04 09:39
|
היית מוכנה להיות במקומה עד גיל כזה לא להביא? את חושבת שהיא לא העדיפה בגיל יותר מוקדם זה מה שאלוקים בחר תאחלי לה מזל טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אמא שהיא סבתה
שאול,
מרכז,
29/06/04 08:54
|
|
 |
19.
אכן מזל-טוב, אבל...
רותי תותי,
29/06/04 08:52
|
מה יקרה בעוד שנה וקצת כשהילד ירוץ בגינה ואימו תצטרך לרדוף אחריו ? אני בת 29 ובשלב מסוים אפשר לומר שאני מתעייפת מזה. זה לרוץ אחרי הילד, לדאוג שחלילה לא יפול ויקרה לו משהו, לדאוג לעלות איתו למתקנים, נראה אותה כשהילד יבקש לעלות למגלשה, היא תשים אותו עליה ומיד תרוץ לצד השני לקבל אותו - אני רוצה לראות איך היא עושה את זה חמש פעמים בדקה..... אם היא מצליחה מבלי להתעייף - אני מצדיעה לה !!!!! בכל מקרה שיהיה להם במזל- הרי חיכו כ''כ הרבה זמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בדיוק.
מתקוממת.,
29/06/04 15:16
|
אני אמא לשישה ילדים. ואני חושבת שאני אמא טובה ואפילו מקסימה. אבל מה לעשות? אני לא כל כך אוהבת ללכת לגינה ולכן כשצריך, הילדים שלי הולכים עם ביביסיטר. וזה מה שהילד שלה יוכל לעשות. זה לא אומר שאני לא מתעייפת על אלף דברים אחרים שאולי באמת לא מתאימים לבת 64 אבל צריך לזכור שיש ילדים שנולדים לנכים ומוגבלים והם מאושרים מאד. לא תמיד הבעיות של ילדים הם בגלל מוגבלויות פיזיות.לפעמים דווקא לבעיות נפדיות דגון: העדר חום ואהבה קשה למצוא תחליף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
גיל הלידה
יעקב,
חיפה,
29/06/04 08:51
|
הרופאים המכובדים משחקים בנידמה לי.מזל טוב ליולדת כל מה שמספרים על גיל הלידה זה שטויות הרופאים עצמם מקבלים נזלת ... אין להם כלום עם בריאות פשוט למדו משהו על רפואה וכוללם יודעים מעט שזה הרבה ביחס לרוב הציבור אז קצת רספקט .לסייג כל מה שקשור ברפואה להגיד יתכן.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אגואיזם
איילה,
תל אביב,
29/06/04 08:45
|
אכן אין כמו לחוות אימהות,אבל בגיל כזה האגואיזם צועק לשמיים.ילד זקוק לאנרגיות שאני בספק אם יהיו להורים.ובכ''ז מזל טוב בריאות טובה ואריכות ימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יללה תגידו מזל טוב ותסתמו כבר!
ל"ת
איתמר,
יבנה,
29/06/04 08:36
|
|
 |
מזל טוב לילד נולדה לו סבתא
ל"ת
יעל,
29/06/04 08:47
|
|
 |
15.
וואי איזה אמא זקנה!!!
איתמר,
29/06/04 08:33
|
|
 |
14.
האם אין גבול לאגואיזם ???
הגיונית,
29/06/04 08:26
|
אשה אגואיסטית וחסרת כל התחשבות !!! מוכנה להביא ילד לעולם כאשר היא יודעת שבקושי תוכל לטפל בו !!! ומי יטפל בו בעוד כמה שנים כשהגברת תעבור לגור בבית אבות או תמות מזקנה בשיבה טובה??? אשה מטומטמת וחסרת אחריות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל14
אתי,
חולון,
29/06/04 08:55
|
צודקת במאה אחוז, אישה בת 64 אין לה כוחות לקום בלילה , הילד האומלל כשיהיה בן 4 בגן הילדים ויהיה לו מסיבת סיום כולם יחשבו שהוא הביא את הסבתא רבה שלו כבת 68 מי יודע כמה זמן היא תחזיק מעמד, יש גבול לאגואיזם!!!!!!!! אמנם היא רצתה ילדף אבל בגיל כזה?????????? ממש טמטום!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כשהילד יהיה בבית ספר אימו תמות
בני,
ב''ש,
29/06/04 08:19
|
|
 |
12.
טימטום מוחלט!!!!!!!
אלדד,
לוס אנג'לס,
29/06/04 08:18
|
פשוט טימטום!! איזה חוצפה, חוסר התחשבות, אנוכיות, ואפילו אכזריות להביא ילד לעולם בגיל כזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל אדם רוצה עקבות
אודליה,
ירושלים,
29/06/04 08:12
|
שישארו על פני האדמה אחרי לכתו מן העולם הזה, ומה יפה יותר מעקבות של ילד? גיל 64 זה גיל צעיר, עם הרבה חיוניות ומרץ, והילד שנולד יהיה מאושר גם כשבגיל 10 יהיו הוריו בני 74
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה כשהוא יהיה בתיכון?
מה'ת'ומרת?!,
29/06/04 09:27
|
את חושבת שילד בן 16 ישמח לבוא הביתה עם חברה,וזו תחשוב שהוא גר עם סביו וסבתו רק כדי לגלות שאלו הוריו בני ה-80? ומה יהיה כאשר הוא יהיה בצבא והם יהיו מעל גיל 80? הוא יצטרך להיות קל''בניק רק כדי לטפל בהם ולדאוג להם! שלא לדבר על כך שהסיכויים שמישהו מהם ישרוד עד חתונתו קלושים וסיכוי הילדים שלו להכיר את סבא וסבתא אינם קיימים... איזה מן הערכה עצמית יהיו לילד כזה, וכמה שעות על כורסת הפסיכולוג הוא יצטרך לבלות בכדי לתקן את אותה הערכה עצמית כדי שיבין שמי אשם במצבו הם הורים אגואיסטים ולא ילד בעייתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ובגיל 100, בעזרת השם, גם יהיו
ירדן,
ת''א,
29/06/04 08:12
|
|
 |
9.
פרופ' ציון בן רפאל
אנכי,
29/06/04 08:07
|
שאב לנשים בטיפולי פוריות ביציות רבות ,מעל הכמות המותרת, ובכך ממש סיכן את חייהן. בושה וחרפה שדווקא אותו בחרתם לראיין!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
למה לעשות את זה לילד?
ס.ב.,
כפר סבא,
29/06/04 08:03
|
מסכימה עם מס' 2 ב- 100%. מאחלת להם הרבה מזל אבל למה במשך כל השנים האלה לא חשבו על אימוץ והיו נהנים מהורות צעירה יותר , היו מעניקים הכל לילד/ה שהיה זקוק להורים והיו גם חוסכים לעצמם טיפולי הפרייה שהם באמת קשים (מניסיון אני מדברת). לא חבל על כל השנים? ולמה שהבן שלהם יסבול (כל כך מהר) מהזדקנות ההורים? חושבת שבמקרה הזה מישהו טעה, מישהו חשב על התינוק בכלל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אני מבין
יהודי,
ת''א,
29/06/04 08:01
|
|
 |
6.
מזל טוב .ותפסיקו עם הביקורת!
עליזה,
דרום,
29/06/04 07:56
|
באמת זה קצת מאוחר אבל עדיף מאוחר מאשר בכלל לא. לכל המבקרים והשוללים ,שבטח יש להם ילדים. אתם לא מבינים איזה צער יש לזוגות בלי ילדים אז בבקשה תתאפסו . הילד הזה יביא להורים אושר גדול לעת זיקנה מזל טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה עם ההורים יסבו נחת לילד
ל"ת
יעל,
29/06/04 08:45
|
|
 |
5.
היא סבתא/אמא של הילד
אילן,
צפון הארץ,
29/06/04 07:44
|
מזל טוב עם כל הכבוד אבל בגיל כזה היא סבתא של הילד כמה שנים תהיה תוחלת החיים שלה? למה לאמלל ילד שיהיה יתום מאב ואם בעוד שנים מספר?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הרבה אנשים כאלה .. סבתא וגם
חכם יותר?,
29/06/04 12:07
|
|
 |
4.
לא מבינה את ההגיון כאן -
צוחקת,
29/06/04 07:43
|
הרי הביצית לא שלה, היא רק המקום בו ההריון מתהווה, אז מה הטעם להסתכן ולסבול? נראה לי אובססיה. הרבה יותר הגיוני להקפיא ביציות ולמצוא אשה צעירה ובריאה שתסכים להרות עם ביצית לא לה, וזרע של זר, כל' פונדקאית. גם כאן האשה הזו היא פונדקאית לבעלה. טירוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אתן יוצאות הדופן
ל"ת
נבו,
29/06/04 21:28
|
|
 |
הריון קושר האשה רגשית לתינוק
נבו,
29/06/04 08:20
|
תקופת ההריון קושרת את האשה רגשית לתינוק, ומכינה אותה (ואת האב) מנטלית ופיזית ללהיות הורה. יש הבדל תהומי בסוג ועומק הקשר, לפחות הראשוני, שבין ההורה לתינוק באימוץ לעומת לידה, גם אם הביצית לא שלה.
לנסות להסביר את הקשר הזה למישהי שלא ילדה שווה לנסיון להסביר לאדם חי איך זה להיות מת - פשוט בלתי אפשרי - צריך להתנסות בזה.
וגם אם מצאו מישהי שתהרה להם.. היא יכולה להתחרט, ואז יקח שנים עד שימצאו מישהי חלופית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף מישהו שמבין
ל"ת
ערן,
30/06/04 00:56
|
|
 |
ממש לא, אימצתי בן וילדתי בת
ליאת,
29/06/04 09:33
|
|
 |
מצטערת, זו קלישאה.
צוחקת,
29/06/04 09:06
|
אז מה, גבר שלא עובר הריון לא מתקשר לילדיו? בהריון שלי סבלתי וחכיתי ''שיצא כבר'' והלוואי על כולם הקשר העמוק והנפלא שיש לי עם ילדי. יש כאן שטיפת מוח ואובססיה. הקשר עם הילד נוצר בגידול, ולא באקט הביולוגי, ביחוד כשאין קשר גנטי לתינוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדם שלה הזין אותו
ממי,
30/06/04 00:58
|
|
 |
3.
לנוער של היום אצה הדרך ,!
ל"ת
אלי,
29/06/04 07:35
|
|
 |
וואלה, הצחקת אותי. כל הכבוד.
ל"ת
צוחקת,
29/06/04 09:07
|
|
 |
2.
בלי לחשוב מטר קדימה
שייקה,
29/06/04 07:33
|
מזל טוב והרבה הצלחה להורים ולילד. עם זאת, כמה נקודות למחשבה: הילד המסכן, יחגוג בר מצווה כשאמא תהיה בת 77 (אם תאריך ימים). אם יתחתן בצעירותו, אמו תהיה בת 84 בחתונה (בטח לא תרקוד עם כולם). האם בגיל שבו כולם הולכים לתיכון ושוקדים על בגרויות - הוא יצטרך לשקוד על סעידת אמו הקשישה ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
וכשיהיה בן 10 , הם יהיו בני 75
ל"ת
אמהמה,
29/06/04 07:29
|
|
 |
כל הכבוד לרפואה המתקדמת!!!!!!!
ל"ת
הסבתם אושר אמתי,
פרו ורבו,
29/06/04 11:39
|
|