 |
11.
there is no comparison between
ל"ת
resposability.,
30/06/04 00:46
|
|
 |
10.
הדקטטור הגדול,אולי הוא צודק?
שמחה,
29/06/04 15:11
|
לאור המאמר הזה ליעלון יש באמת דפיצית רציני בידע על דמוקרטיה אבל אולי הוא בכל זאת צודק,ולקצין הבחיר של אמ''ן יש פחות מידי אינטלגנציה להופיע לפני ועדת בטחון ?אז אני שואל את עצמי איך הוא היגיע להיות קצין בכיר מר יעלון אולי תחפש בין הקצינים הבכירים שלך,אולי תמצא עוד כמה לא יוצלחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the keyboard except everything
ל"ת
even from u,
30/06/04 00:43
|
|
 |
YOU PROBALY DID 4 ISRAEL MORE
ל"ת
THAN YALON.,
30/06/04 00:42
|
|
 |
9.
הועדה בראשות שטייניץ
יורם,
29/06/04 15:04
|
אסף, אתה צודק בדבריך שרצוי פיקוח מוגבר על הצבא ולכן עדיף במקרים רבים שר-בטחון וועדת חוץ ובטחון שלא היו גנרלים ולא מקבלים דברים כמובנים מאליהם. מאידך הועדה צריכה לעשות את עבודתה ברצינות ובחשאיות הראויה ולא לחפש כותרות בעיתונים. הרושם שנוצר הוא של ועדה שלא נכנסה לעובי הקורה בנושא התרעות המודיעין לפני המלחמה בעירק, חיפפה בתחקיר ופירסמה דו''ח עם בקורת חסרת בסיס ובודאי לא עם בקורת בונה. בקיצור, במקום להפיק לקחים הבמה נוצלה לעשיית כותרות, בעיקר ע''י שטייניץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שטייניץ = שטויות במיץ עגבניות
ביני,
חדרה,
29/06/04 14:51
|
לטרחן, קשקשן ופטפטן לא נותנים אחריות על ועדה כה חשובה. ועדת הבטחון אינה במת ויכוח היפוטטי או קתדרה של איזה פילוסופיה שמיימית. אז חבל יובל שאינך מתעלה ומוותר על מקומך לבעלי תואר אמיתיים למען המדינה למען אזרחיה למען הכל. חזור לאקדמיה ולהבליה ותפטור אותנו מהסבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שטייניץ עושה הון פוליטי על הגב
משה כהן,
ראשון,
29/06/04 14:46
|
כנראה שהבחירות מתקרבות ויובל שלנו רוצה להיות שר ביטחון אז הוא עושהסדרת חינוך לרמטכל מרויח כותרות ונקודות על פי תפיסתו אבל בסוף ההפסד יהיה שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
די עם הפוזות והאגו
גדי,
עמק יזרעאל,
29/06/04 14:36
|
הרמטכל הוא מפקד הצבא חייל מס 1 שטייניץ צריך להבין שהצבא זה יעלון אם לא נראה לו שיתפטר. יש דרכים נוספות לפוליטקאי מוצלח לקבל כותרות במדיה חבל שהוא עושה זאת בצורה כל כך שלומיאלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
משחקי כבוד מיותרים
מוריס,
29/06/04 14:09
|
ראשית, יש להבהיר שהצבא אינו כפוף לכנסת כי אם לממשלה. תמוה בעיני ששר הבטחון מתיר לוויכוח האינפנטילי הזה להמשך שעה שדיונים רציניים בועדת חוץ ובטחון הם צו השעה. אלא שכאשר מגלומן כשטיינץ פוגש במגלומן כיעלון עפים ניצוצות. קשה לראות מי מרוויח מהעימות הזה. ראוי שהממונים על שני האישים, קרי יושב ראש הכנסת ושר הבטחון, יעמידו אותם במקומם ויחסכו מאיתנו טרחנות עקרה ומיותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שטייניץ, חזור לאקדמיה
מוחה,
29/06/04 13:38
|
כדמוקרט בנשמתי היה עלי לצדד בחכ שטייניץ ולמחות על עלבון הכנסת, נציגת הריבון במדינה, שזה אנחנו האזרחים. גם הרמטכל הנוכחי הצליח להרגיז אותי בהתבטאויות סהרוריות כמו צריבת התודעה של הפלשתינים, התבטאות שמתפוצצת לנו בפרצוף כל הזמן. ובכל זאת בעימות בין ראש הצבא ויור הועדה אני מוצאת שיעלון פשוט אחראי יותר, לא מחמאה גדולה לרמטכל. הדוקטור המוערך לפילוסופיה עבר מוטציה לפרחח ימני, ועצתי לו לחזור לאוניברסיטה כל עוד לא מאוחר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שטייניץ
ירבעם,
תל-אביב,
29/06/04 09:41
|
שטייניץ הוא 'דמוקרט' הדוגל בקידוש האמצעים למען המטרה שהוא קבע אותה והוא תוצר-פרודוקט טיפוסי של הימין הישראלי החי על סיסמאות, הכרזות וכיוצב''א ולא על עשייה של ממש. השלטון בעיניו הוא מטרה ולא אמצעי לשרת את העם וצרכיו. חבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
schtainetz
albert,
29/06/04 08:38
|
|
 |
1.
שטייניץ סתם שחצן
ישראלי עייף,
29/06/04 08:11
|
שטייניץ אתה צריך להכיר את מגבלותך ולהפסיק להטריד את הצבא דרך אגב האם שרתת בקיריה דוקטור למה אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטייניץ הוא ד''ר לפילוסופיה.
אסף,
תל-אביב,
29/06/04 13:26
|
אבל לא זה הדבר החשוב. עם כל הכבוד לביקורת עליו בתחומים רבים, נראה שמה ששטייניץ מתיימר לעשות הוא פעולה ברוכה של הגברת הפיקוח האזרחי על גורמי הצבא. הצבא כפוף לריבונות הכנסת ולא להיפך. הוא חייב להיות תחת ביקורת מתמידה וקבועה ולשתף איתה פעולה כפי שנדרש מגוף משרת במדינה דמוקרטית. אם ניקח דוגמאות מארה''ב, שם פוטר הרמטכ''ל לאחר שסירב לפקודות הנשיא. שם גם עומד שר הביטחון ומשקשק מול ועדה חקירה של הקונגרס אשר מתחקרת את הפאשלות של 11 בספטמבר ומלחמת המפרץ. וכך ראוי להיות.
נדמה שיש לך הערצה חסרת-ביסוס לאנשי הצבא. ובמקרה ראיתי לפני כמה ימים ראיון עם מי שהיה המלב''מ (ממונה על הבטחון במשרד הבטחון, מן התפקידים רבי-העוצמה ביותר במערכת) המיתולוגי לפני יחיאל חורב המלב''מ הנוכחי הבעייתי. וכבדרך אגב הוא הזכיר שם ''שרי הבטחון הטובים ביותר שתחתם עבדתי לא היו הגנרלים, אלא האזרחים - לוי אשכול, שמעון פרס, משה ארנס''.
רצוי שתהרהר מעט בדברי איש מקצוע זה ונסה לחשוב על הסיבות לכך.
- אסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטייניץ-יעלון
מאמין,
29/06/04 17:43
|
אין ספק ששטייניץ מאוד מסכיל ומלומד אולם הוא צריך לבחור במה אחרת ולהוריד את הביקורות על הצבא מאמצעי התקשורת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צבא ופרלמנט
שמחה,
29/06/04 14:25
|
כל הטעונים לא תופשים אם בכנסת איפה שיש כל כך הרבה גנראלים בעלי עמדות מפתח הצבא ככלל וכל זרוע בפרט חייב להיות תמיד מבוקר ע ''י הפרלמנט!!!!!! ולזה אין תחליף במדינה דמו'רטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ששטיניץ שכח אתה לא תלמד.
:-),
29/06/04 10:19
|
אם לא הבנת שטייניץ לא דבר על טקטיקה או אסטרטגיה, הוא דבר על נוהלים ודרך קבלה ודווח של החלטות. לדוגמא שלך רבין היה גנרל גדול עם החלטות משונות כראש ממשלה ןשר בטחון לעומתו פרופ' ארנסט לא היה חיל אבל שר ביטחון הטוב ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|