 |
87.
פתרון מוחלט לבעיית הקסאמים
משה,
30/06/04 00:22
|
הערבים מתגאים ב-''לוחמה א-סימטרית''. כלומר, באמצעים זולים ופשוטים הם פוגעים באזרחים, והמדינה הגדולה ובעלת-האמצעים עומדת חסרת-אונים, כיוון שלה אסור להשיב באותה מטבע, ואת המחבלים עצמם היא לא מצליחה לנטרל בקצב גבוה מקצב ההצטרפות לארגוני המחבלים, כך שהריטואל חוזר באופן אינסופי, וסופו (כך מקווים הערבים) יביא לשבירת מדינת ישראל.
וזה נכון - השיטה הטרוריסטית עובדת, ולא רק בישראל. אז מה עושים?
חשבתם פעם לשבור את הא-סימטריה? להפוך את המלחמה לסימטרית? לקבוע שהאוכלוסיה הפלסטינית, שרובה ככולה תומכת טרור, היא יעד צבאי מובהק ולצה''ל יש רשות לפגוע בה, על מנת לנטרל את המחבלים?
קביעה של יחס אבידות, נניח 1:100, תפתור את בעיית הטרור תוך ימים. יש 2 הרוגים בשדרות מירי קסאם? צה''ל מפגיז בארטילריה ריכוזי אוכלוסיה פלסטיניים בעזה עד שמגיעים ל-200 הרוגים, ואז עוצר. מחר יהיו עוד הרוגים? הריטואל חוזר, עד שמגיעים ליחס של 1:100 ואז עוצרים.
אפילו הערבים יגיעו בעצמם להבנת המשוואה. מה אתם חושבים? הטרור ימשיך? הריני להבטיח לכם שלא, כיוון שללא אוכלוסיה תומכת אין טרור - וכשנגיע ליחס אבידות של 1:100 לא תהיה אוכלוסיה תומכת.
אבל... זה לא מוסרי! נכון. זה לא מוסרי. אבל האם יותר מוסרי לתת לערבים לטבוח בילדי-גן, או להרוג מדי פעם כמה ערבים כך שבסיכומו של דבר נהרגו באינתיפאדה הזו קרוב ל-5000 איש משני הצדדים?
כיכר טיאנאנמן היתה אירוע אכזרי, ובאופן נקודתי לא-מוסרי. נרצחו שם מספר מאות סטודנטים, אבל סין שקטה עד היום. תארו לכם שהמהפיכה של הכיכר היתה צוברת תאוצה... מאות אלפים היו נהרגים. אז מה יותר מוסרי?
אין מוסר במלחמות, אבל הדבר הכי לא מוסרי הוא להאריך אותן כשיש אפשרות לסיימן בזמן קצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כל הזמן
Avi Ecuador,
30/06/04 04:27
|
מסביר לכם למה הטרנספר הוא לוגי והומני והיום חלק ממכם מתחיל להסביר למה השואה היא לוגית. בעצם אם זה ימשך כך לשואה זה יגיע. הכל מתחיל ממתן פרסים עידוד ותקווה לרשע ומשמאל שדורף ועוזר להם להאמין בהיגיון שברשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
ניתן לחסל לגמרי את הטרור
שמואל,
תל אביב,
29/06/04 21:21
|
גירוש כל המוסלמים מרצועת עזה למצרים או לירדן יביא לחיסול הטרור מרצועת עזה
גירוש כל המוסלמים מיהודה ושומרון יביא לחיסול הטרור מיהודה ושומרון
גירוש כל המוסלמים מרצועת עזה ומכל רחבי ארץ ישראל יביא לחיסול כל הטרור נגד יהודים בארץ ישראל
כל הפתרונות האחרים הם זריעת חול בעיניים ולא יביאו לחיסול הטרור !!! זאת משום שהטרור הוא בשורש האיסלם ואין איסלם ללא טרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
תגובה למגיבים על 45!!!!
ג'מיל,
סכנין,
29/06/04 20:46
|
קודם כל להזכירכם משא ומתן בדרך כלל הוא בין שני צדדים ועצם כשלונו יכול להיות באשמתו של אחד הצדדים אולי גם הצד הישראלי ואני כאן לא קובע מי הצד שהכשיל את קיומו של הסכם,אבל מענין אותי איך שכולכם מאשימים את הצד הפלסטיני כאילו שהייתם בחדרי החדרים והייתם עדים לכל מה שקרה שם ,ולמה לקבוע כי ערפאת התעקש על כמה אחוזים ולא ברק הוא זה שהתעקש . ולכל אלה שמתארים אותי ברשע רק עפ''י השם שלי שהיה מספיק לכם לקבוע מי אני ומה אני ואיך אני חושב ומה המניעים שלי ,אנא מכם תסתכלו על עצמכם במראה איך אתם נראים ,ואל תגידו על עצמכם נאורים ושדעות קדומות וטמטום אינם מובילים אותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
למשה מת''א מספיק עם השטויות !!!
ל-62.ל-58,
ל-54.ל-53,
29/06/04 19:05
|
|
 |
שטויות
דוד,
רמת גן,
30/06/04 06:40
|
עברו טילים את הגדר אז מה המסקנה שגדר לא נחוצה? אם נכנס גנב מהחלון אז אפשר להוריד את הדלת?
יש לך שכל עקום של ערבי מוסלמי ולכן אתה כותב שטויות כאלה
הגדר נועדה לתת ביטחון נגד טרור קרקעי מסוים, נגד טרור אחר יש אמצעים אחרים
ביטחון מלא יושג רק לאחר גירוש כל המוסלמים מרצועת עזה ומכל רחבי ארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה עם השטויות גם ב-77
ל"ת
פלמוני,
29/06/04 19:17
|
|
 |
שטויות
דוד,
רמת גן,
30/06/04 06:46
|
עברו טילים את הגדר אז מה המסקנה שגדר לא נחוצה? אם נכנס גנב מהחלון אז אפשר להוריד את הדלת?
יש לך שכל עקום של ערבי מוסלמי ולכן אתה כותב שטויות כאלה
הגדר נועדה לתת ביטחון נגד טרור קרקעי מסוים, נגד טרור אחר יש אמצעים אחרים
ביטחון מלא יושג רק לאחר גירוש כל המוסלמים מרצועת עזה ומכל רחבי ארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
דברי מופז:''יש לנו בעיות.......
חיפאי,
חיפה,
29/06/04 17:03
|
מר מופז, שר ביטחון נכבד, האמן לי אין לך ולא צריכה להיות לך שום בעיה עם יריות הקאסמים הנורים ללא הבחנה מכיוון עזה על שדרות. הפיתרון אדוני פשוט מאד: יש להודיע לעראפת, לכל התושבים בעזה כולל הטרוריסטים, לכל השגרירים הזרים בארץ, באו''ם שעל כל קאסם שירו לכיוון ישראל צ.ה.ל. יפעיל תותחים ומרגמות במשך רבע שעה, שני קסאמים חצי שעה וכך הלאה, ללא הבחנה ולבצע זאת בלכה למעשה. האמן לי לאחר הפגזה כזאת מרוכזת וללא הבחנה הם לא ינסו לירות קאסם נוסף זה פשוט ירתיע אותם. אתה צריך להבין מה יקרה אם לא תנהג כפי שהוצע לך: א. דם יהודים הוא הפקר והאוכלוסייה תאבד את אמונה בממשלתו ובצ.ה.ל. ב. כמות הקאסמים תגדל מיום ליום. ג. לא תצליח לחסל להם את כל המחרטות. ד. מה איכפת להם אתה יורה בבנינים, במחרטות, במשרדים והם שופכים את דמינו. ה. חוסר תגובה כפי שצויין תביא את הקאסמים עם הזמן גם לתל אביב, שדה התעופה בן גוריון כפר סבא ואולי גם על הכנסת,בקיצור החומה שאתם בונים שם לא תעזור פשוט חבל על הכסף. ו. רק יד קשה וקורבנות רבים מצד הפלסטינים תכריח את האוכלוסייה להקיא את הטרוריסטים בהם מתוכה להסגירם או לנקום בהם. ביפה כבר ניסינו, כל הבנות אוסלו או אחרות נפלו, רק זה נותר. רק בכח הם יבינו שכמו שהם לא נותנים לנו לחיות בשלום כך יהיה גם מצבם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
לא היה שר מזגזג כמופז
ל"ת
אבי,
צפון,
29/06/04 16:49
|
|
 |
81.
יראה לנו מופז היום
יעקב,
29/06/04 16:34
|
כיצד תראה תגובת ישראל לאחר ההתנתקות. זו הדרך הטובה ביותר להוכיח אם ההתנתקות יעילה ואולי ההפך מכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
אני מתקמסן על בטחון
ל"ת
מופז הפרסי,
29/06/04 16:32
|
|
 |
79.
עם חסר הסבלנות
sam,
29/06/04 16:30
|
שלושה אנשים אם צינור ומחרטה מכתיבים לממשלת ישראל את המהלכים הבאים שלה בנתים עסקן ציבור דרגה גימל מתעמת אם הרמטכל על פרסומים של חומר חסוי ומבזבז את זמנו ומשחק צילבה מתחנפת וילד שאיחר לגן בבוקר שילם על כך בחייו מפני שאמבולנס לטיפול טראומה קשה תקוע באיזה וועדה שיצאה להפסקת צהרים והרב עובדיה הכריז מלחמת חורמה על מכונות הגילוח ולמסגר את התמונה בעתיד יחולקו גלולות לאוכלוסיה שירגיעו אותה במקרה של קרינה. ואם זה לא היה עצוב היתי מציע להשכיב את כל המדינה על ספת פסיכיטור ולהתחיל לספר על הילדות הבעיה שאין למי לספר ומכות חשמל גם לא עוזרות יותר הפיתרון לחלק לאוכלוסיה כדורי ווליום הבעיות לא יפתרו אבל נהיה יותר רגועים ואלה שאמורים לשאת באחריות לא צריכים לדאוג הם יכולים להמשיך לנגב חומוס ולזרוק איזה הצהרה פו ושם בין שהם מוחים על העם חסר הסבלנות הזה וכפוי הטובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוחזר המנדט הבריטי!
ל"ת
יורם הישראלי,
29/06/04 18:35
|
|
 |
מי צריך סבלנות איתם?!
Avi Ecuador,
29/06/04 18:06
|
ולמה? מה אנו חייבים להם? הם ניסו, מנסים וינסו להשמידנו וזה היה גם כשעזה היתה במצריים ויהודה ושומרון היה בירדן ואף אחד מהם לא בנה לפלסטינים מדינה שם ואף אחד מהמדינות האלה לא דורשים את השטחים שבכל מקרה כבר שולם עליהם המחיר אלפי פעמים ולא מגיע שום מדינה לשום עם חוץ מלחלמאים. שלשה אנשים עם צינור ומחרטה, הצחקת אותי. חברה שלמה שעומדת מאחריהם ותומכת בהם ושיש ''הצלחה ברצח של ילדים...'' רוקדים על הדם. חלם שבונה אותם ואיכפת לו משונאים ושחושב שהוא צריך לפתור להם את הבעיה על חשבונו; על חשבון עמו ומשפחתו ועוד לשלם,לא לקבל דולר שחוק כפיצויים וזאת שהחלמאי בונה אותם. צריך לשלוח אותם לכל הרוחות מכאן, היום עם הארץ מגיב בטיפשות ומעודד רשע ומסביר שיש לו תקווה והגיון. קרא תעלת בלאומיך של אפריים קישון ושאולי יעורר אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
HOW LONG DO SEND MISSILES?
ל"ת
YOSSEF,
29/06/04 16:21
|
|
 |
77.
המנהרה הוכיחה שגדר לא תעזור
ל"ת
אני,
29/06/04 16:18
|
|
 |
שטויות
משה,
תל אביב,
29/06/04 17:23
|
עברו טילים את הגדר אז מה המסקנה שגדר לא נחוצה? אם נכנס גנב מהחלון אז אפשר להוריד את הדלת?
הגדר נועדה לתת ביטחון מסוים ולא מלא נגד טרור קרקעי
ביטחון מלא יושג רק לאחר גירוש כל המוסלמים מרצועת עזה ומכל רחבי ארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
נכון מופז. ומה הפתרון, לברוח?
דן,
29/06/04 16:16
|
אתה צודק. יש לנו בעיה עם טילי הקסאם. יש לנו גם בעיה עם המנהרות. ויש לנו גם בעיה עם העובדה שברצועת עזה מסתובבות חוליות טרור ורצח, שמחכות ליום שנצא כדי להוציא מכל מיני מחבואים נשק שהם טרם השתמשו בו. ומה הפתרון, אדוני שר בטחון? בריחה? בניית גדר במילארדים, שלא פותרת שום דבר? או שאולי הרעיון החדשני מאתמול - תגבור כוחות המשטרה? שר בטחון, תפסיקו עם התוכניות המטורפות שלכם. אתם יודעים היטב שהבריחה מעזה לא פתור שום בעיה אלא רק תיצור בעיות חדשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
מופז הוא שר האי בטחון שהיה לנו
ל"ת
חיים,
נהריה,
29/06/04 16:13
|
|
 |
74.
יש לנו בעיה עם מופז
אלי,
הרצליה,
29/06/04 15:59
|
שר ביטחון זיג זג פותח את העיתון ולפי זה מחליט איך להגיב. סכנה לביטחון המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
פגועי החמס מבית רחום וחנון
ל"ת
גזרה משמים,
בית-חנון,
29/06/04 15:47
|
|
 |
72.
אנחנו מפחדים פגענו בתושבים פלש
דבורה ויס,
חיפה,
29/06/04 15:33
|
אנחנו מבקשים סליחה הם מבקשים סליחה שהרגו לנו את הילד החמוד שלא פגע בזבוב אמו במצב קשה 15 שנה חיקו לילד הזה הנבלות לא אמרו לנו סליחה דם יהוד זה הפקר אצל הממשלה שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
דורש להשיב את כספי מהגדר !!!!
ל"ת
משלם המסים,
בישראל,
29/06/04 15:21
|
|
 |
70.
כמה טיפשים ידברו נגד הגדר?
גכרגכ,
29/06/04 15:20
|
עברו טילים את הגדר אז מה המסקנה שגדר לא נחוצה? אם נכנס גנב מהחלון אז אפשר להוריד את הדלת?
יש לכם מושג כמה טיפשים או ימניים אתם צריכים להיות כדי להגיע למסקנה שהגעתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשמיד הגנבים ואז דלת פתוחה כן
ל"ת
ימין יהוה,
רוממה,
29/06/04 16:30
|
|
 |
אתה יהיו לידך נחשים תשים חיתול
ל"ת
הנחש,
מבית-שמש,
29/06/04 16:24
|
|
 |
69.
אני לא טובה כמו שחושבים עלי
ל"ת
הגדר הטובה,
מטולה,
29/06/04 15:20
|
|
 |
68.
עד כאן!
יוני בר,
חולון,
29/06/04 15:20
|
איני איש ימין! להיפך אני רחוק מזה, אבל אמירות כמו ''אין לנו בעיה למחוק את בית חנון,יש לנו בעיה מוסרית'' מקוממות אותי, דווקא מכיוון שחשוב שנצא וכמה שיותר מהר מהרצועה, חשוב שהארגונים שם יבינו כבר עכשיו מה יקרה אם יעזו לפגוע ביישובים הקרובים כמו שדרות וחשוב להגיב קשה מאוד וביחס ''מטורף'' של 1:100 ,השיקולים המוסריים הינם פריבילגיה שחייבת להיות מונחת בצד עם הריגתו של הילד הראשון בשדרות, זו חובה מסרית! איני מבין את ראש הממשלה,דווקא משום שהוא רוצה לקדם את תהליך ההתנתקות ובבית הלבן יושב האידיוט שיושב ויאפשר לו להגיב כפי שיחפוץ,הוא חייב ליצור את מאזן האימה המתבקש! שוב, זו חובה מוסרית והיא חייבת להיות מיידית כי היא מוגבלת בזמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי ומישהו קורא!
חגית כהן,
ת''א,
29/06/04 17:35
|
|
 |
חותם על כל כל מילה!
ל"ת
יואש,
תל אביב,
29/06/04 17:32
|
|
 |
ישר כח!
ל"ת
ישראלי,
שדרות,
29/06/04 17:24
|
|
 |
67.
חלם בדיחה טרגית
Avi Ecuador,
29/06/04 15:19
|
מספרים לנו שישראל נלחמת בטרור, איזה שטויות איזה נלחמת ואיזה נעליים, למה הדבר דומה? לפיל גדול שעכבר עובר לידו והוא בורח ומתחיל לצעוק, בהמשך מספר העכבר לאיחיו על זה שהוא מנצח פיל ויכול עליו, יוצאים עוד עכברים ''אמיצים'' צועקים ומושכים לפיל בזנב ושוב הפיל נס בבהלה, כשרואים העכברים ה''אמיצים'' את חולשת הפיל כולם עושים ממנו כבר ''בדיחה'' ומתגאים בגודלם ובחוזקם. עד שיום אחד קמו העכברים והציקו ונשכו את הפיל שנכנס לטראומה ורץ כמשוגע ודרך ורמס הרבה עכברים וכמעט כולם נעלמו, העכברים כבר לא יצאו שוב כשהפיל היה בחוץ והסבירו לילדיהם שהפיל משוגע ואסור להתעסק איתו מכיוון שהוא עושה נקבא. היום מספרים לנו שישראל נלחמת בפלסטינים (בטרור) איזה נלחמת ואיזה נעליים, היום הפלסטינים נלחמים, לא ישראל. ישראל יש לה עוצמה כזאת גדולה ביחס לפלסטינים (פיל מגושם) שאם היא היתה נלחמת היתה דורסת והיו שואלים איפה חיו אי פעם הפלסטינים שהציקו לפיל, משהו הדומה לאיפה בית המקדש שלנו שיש משהו שעומד מעליו. עכשיו בקשר לאמריקאים, אפשר להשוות אותם לדינוזאור אולי שהיום רוצים לעשות אותו לפיל מטומטם וכנראה שמצליחים בשלב זה. הבנתם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
what problem mr. Mufaz
gur arie yehuda,
29/06/04 15:18
|
|
 |
65.
חלם בדיחה טרגית
Avi Ecuador,
29/06/04 15:15
|
מספרים לנו שישראל נלחמת בטרור, איזה שטויות איזה נלחמת ואיזה נעליים, למה הדבר דומה? לפיל גדול שעכבר עובר לידו והוא בורח ומתחיל לצעוק, בהמש מספר העכבר לאיחיו על זה שהוא מנצח פיל ויכול עליו, יוצאים עוד עכברים ''אמיצים'' צועקים ומושכים לפיל בזנב ושוב הפיל נס בבהלה כשרואים העכברים ה''אמיצים'' את חולשת הפיל כולם עושים ממנו כבר ''בדיחה'' ומתגאים בגודלם ובחוזקם. עד שיום אחד קמו העכברים והציקו ונשכו את הפיל שנכנס לטראומה ורץ כמשוגע ודרך ורמס הרבה עכברים וכמעט כולם נעלמו, העכברים כבר לא יצאו שוב כשהפיל היה בחוץ והסבירו לילדיהם שהפיל משוגע ואסור להתעסק איתו מכיוון שהוא עושה נקבא. היום מספרים לנו שישראל נלחמת בפלסטינים (בטרור) איזה נלחמת ואיזה נעליים, היום הפלסטינים נלחמים, לא ישראל. ישראל יש לה עוצמה כזאת גדולה ביחס לפלסטינים (פיל מגושם) שאם היא היתה נלחמת היתה דורס והיו שואלים איפה חיו אי פעם הפלסטינים שהציקו לפיל, משהו הדומה לאיפה בית המקדש שלנו שיש משהו שעומד מעליו. עכשיו בקשר לאמריקאים, אפשר להשוות אותם לדינוזאור אולי שהיום רוצים לעשות אותו לפיל מטומטם וכנראה שמצליחים בשלב זה. הבנתם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
צריך פשוט להעיף כמה טילים חזרה
עדית,
מודיעין,
29/06/04 15:11
|
הפלסטינים גילו דרך קלה להרוג בנו ובילדינו. אי אפשר לשים קץ לכך (בודאי לא אם תכנית ההתנתקות=הנסיגה מעזה תתממש). צריך פשוט להעיף כמה טילים חזרה לעזה - מספיק לרחם על האכזרים. אין ברירה - אחרי כמה מטחי טילים על עזה לא נראה לי שיעוף ולו קסאם אחד על שדרות ולא על גוש קטיף. לא הבנתי למה לא עשו את זה מזמן, אבל אצלנו תמיד מחכים שיקרה משהו טראגי כדי לעשות מעשה, אז קדימה גם אם ייפגעו אזרחים ''חפים מפשע'' בצד הפלסטיני (מאלה שלא חגגו על הגגות שכארע פיגוע) צריך פשוט להפסיק את מרחץ הדמים הזה אחת ולתמיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הבעיה: גמגום וחוסר מנהיגות
יאיר,
29/06/04 15:09
|
הבעיה היא שמחכים לנפגעים מקסאם כדי להרוס את המפעלים שמיצרים אותם, במקום להרוס ברגע שידוע על מפעל כזה. הבעיה היא שאין מנהיגות ראויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות!!!
Avi Ecuador,
29/06/04 15:25
|
הבעיה זה להבין שהאחריות שלהם קולקטיבית ויש להעניש עונש קולקטיבי; טרנספר בשלבים לפי תוכנית אב מוגדרת וחומה ומגדל. שהם יחפשו מחרטות אם מעניין אותם ואם לא, לא יהיו פה! זה לא התפקיד שלנו ולא יעודנו לבנות אותם ולתת להם מדינה על חשבוננו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
גדרות לא עזרו לשדרות
ל"ת
ש''ג שדרות גדרות,
ברצועת עזה,
29/06/04 15:04
|
|
 |
שטויות
משה,
תלאביב,
29/06/04 16:35
|
עברו טילים את הגדר אז מה המסקנה שגדר לא נחוצה? אם נכנס גנב מהחלון אז אפשר להוריד את הדלת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מה אתה אומר!!!
ל"ת
דניאל,
מרכז,
29/06/04 15:01
|
|
 |
כנראה שלאחד כמוך האל לא יעזור
ל"ת
אני אומר,
29/06/04 16:00
|
|
 |
60.
רק האל יעזור לא גדר ולא אטום
ל"ת
אלי עזר,
מושב עזריה,
29/06/04 14:59
|
|
 |
59.
You built the wall
o,
e,
29/06/04 14:56
|
the only thing that we have left to do is to put the roof and no more problems. Don't forget the bell out side the door that the IDF will be able to come for a visit.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
הכסיל שבוטח עתה בגדר שידבר
ל"ת
בוטח ביהוה,
במחנה,
29/06/04 14:51
|
|
 |
שטויות
משה,
תל אביב,
29/06/04 17:00
|
עברו טילים את הגדר אז מה המסקנה שגדר לא נחוצה? אם נכנס גנב מהחלון אז אפשר להוריד את הדלת?הגדר נועדה לתת ביטחון מסוים נגד טרור קרקעי
ביטחון מלא יושג רק לאחר גירוש כל המוסלמים מרצועת עזה ומכל רחבי ארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ניתן לחסל לגמרי את הטרור
שמואל,
תל אביב,
29/06/04 14:50
|
גירוש כל המוסלמים מרצועת עזה למצרים או לירדן יביא לחיסול הטרור מרצועת עזה
גירוש כל המוסלמים מיהודה ושומרון יביא לחיסול הטרור מיהודה ושומרון
גירוש כל המוסלמים מרצועת עזה ומכל רחבי ארץ ישראל יביא לחיסול כל הטרור נגד יהודים בארץ ישראל
כל הפתרונות האחרים הם זריעת חול בעיניים ולא יביאו לחיסול הטרור !!! זאת משום שהטרור הוא בשורש האיסלם ואין איסלם ללא טרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גרוש הטמטום ממוחך היגע...
יוני,
29/06/04 18:41
|
|
 |
הלוואי כולם היו חושבים כמוך
צחי,
ראשון,
29/06/04 15:27
|
|
 |
תודה
ל"ת
שמואל,
תל אביב,
29/06/04 16:29
|
|
 |
56.
אכזבה מתגובת צה''ל
אבי,
29/06/04 14:46
|
מעט מיד, מאוחר מידי, הססני מידי. זה המסר שלנן לכל אורך העימות. אפשר אחרת, צריך אחרת. היינו יכולים לחסוך חיים של הרבה ישראלים אילו היתה לנו ממשלה שיש לה סדר עדיפויות שונה. חבל מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הגדר= 0 פגועים כמו ברצועת עזה
ל"ת
אהוד ברח,
בבחירות,
29/06/04 14:45
|
|
 |
no piguing?
Yoni,
mercaz,
29/06/04 14:52
|
the fence will not stop tunnels, or missiles, and other terror.
hatuel family murdered sderot israelis murdered and more and more when we expel jews from aza terror will increase
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are smart then ehud bardak
ל"ת
daian moshe,
holon,
29/06/04 15:12
|
|
 |
54.
הקונספציה של הגדר נכשלה !!!!!!
ל"ת
אמרתי לכם,
גדרה,
29/06/04 14:39
|
|
 |
שטויות
משה,
תל אביב,
29/06/04 16:38
|
עברו טילים את הגדר אז מה המסקנה שגדר לא נחוצה? אם נכנס גנב מהחלון אז אפשר להוריד את הדלת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון הגדר התחיל ברגל ''שמאל''
ל"ת
בנימין ימיני,
ימין משה,
29/06/04 15:27
|
|
 |
53.
איפה הם כל חובבי הגדר ????????
ל"ת
גדרון,
גדרה,
29/06/04 14:37
|
|
 |
שטויות
משה,
ת לאביב,
29/06/04 16:56
|
עברו טילים את הגדר אז מה המסקנה שגדר לא נחוצה? אם נכנס גנב מהחלון אז אפשר להוריד את הדלת? הגדר נועדה לתת ביטחון מסוים נגד טרור קרקעי
ביטחון מלא יושג רק לאחר גירוש כל המוסלמים מרצועת עזה ומכל רחבי ארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
עד עולם נאהב אותך מולדת ל נ ו
את בקודש ולעד!,
29/06/04 14:37
|
|
 |
51.
נו הגדר בעזה מונעת פגועים ????
ל"ת
אביגדור,
גדרה,
29/06/04 14:34
|
|
 |
מה הקשר בין בירה לנשר? אידיוט!
דוד,
29/06/04 15:13
|
הגדר עצרה ועוצרת חדירות של מתאבדים ופצצות. עובדה שכמעט ואין בזמן האחרון, והגדר עוד לא הושלמה. ה''פיגועים'' השדרות הם למעשה הפגזות. רק אידיוט מסוגל להגיד שכל דבר שמתפוצץ אמור להימנע על ידי גדר, אחרת סימן שהגדר לא פועלת. כנראה, לדעתך לא צריכה להיות גדר, כי אם הם מצליחים לעבור מעליה עם טילים אז כדאי כבר לאפשר להם להגיע גם ברגל וברכב. נכון? חכם, אהה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש יקר
אבי,
29/06/04 14:47
|
כן. הגדר מנעה עשרות ואולי מאות פיגועים, אבל לא את כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מבולבל
פקק-תנועה,
קריאת-ביאליק,
29/06/04 14:27
|
יש-לנו-בעיה-עים-המושג-מדינה-פלשטינאית-בתו-ך-מדינת-ישראל-ויש-לנו-בעיה-עים-מיפלגת-השילטון-ןמעשי-השחיטות-המחרידים-ועים-זה-שהיא-הפכה-לממשלת-שמאל-חדשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
בשום פנים לא להכנס לעזה
ישראלית,
פחדנית,
29/06/04 14:25
|
כולנו עוד זוכרים את שני הנגמשים ואת 11 החיילים לא להכנס לעזה בשום פנים חיילים עלולים להפגע. אם צריך נפנה גם את שדרות וגם את אשקלון העיקר שלא יפגעו חיילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פינוי אשקלון
אבי,
29/06/04 14:51
|
אני מסכים איתך לגמרי, אבל לפי ההגיון הזה צריך לפנות גם את קרית שמונה, מטולה, כרמיאל, כל ישובי הצפון ובקרוב גם את חיפה. לא נדמה לך שקצת עברת את גבול הטפשות המותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
גירוש כל ערביי עזה למצרים
משה,
תל אביב,
29/06/04 14:23
|
רק גירוש כל המוסלמים מרצועת עזה למצרים או לירדן יביא לחיסול הטרור מרצועת עזה
רק גירוש כל המוסלמים מיהודה ושומרון יביא לחיסול הטרור מיהודה ושומרון
רק גירוש כל המוסלמים מרצועת עזה ומכל רחבי ארץ ישראל יביא לחיסול כל הטרור נגד יהודים בארץ ישראל
כל הפתרונות האחרים הם זריעת חול בעיניים ולא יביאו לחיסול הטרור !!! זאת משום שהטרור הוא בשורש האיסלם ואין איסלם ללא טרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מופז תפסיק לזלזל בנו
מנסה להבין,
מרכז,
29/06/04 14:09
|
אולי תסביר לעם ישראל איך בדעתך להגן מפני טילים לאחר הנסיגה מעזה? איך מסתדרת תמיכתך בהתנתקות ביחד עם דיבורים על שהיה באזורי השיגור של הקאסמים? אתה מזלזל באינטליגנציה שלנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הפתרון למצב הוא אחד ויחיד
דוד,
פתח תקוה,
29/06/04 14:08
|
יש להפריד בין גבולות המדינה לאוכלוסיה הפלסטינית בעזרת חומה גבוהה , להחזיר את המתנחלים לנגב ולגליל,לא להכניס עובדים מהשטחים אף על פי שזה יפגע בכיס של האינטרסנטים, ולתת לפלסטינים להתבשל במיץ של עצמם. כל יום נוסף שאין מבצעים מדיניות זו-ימשך מעגל הדמים ורשימת השכול בישראל תתעצם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, בטח. תקים חומה בגובה מגדלי
המום,
29/06/04 15:50
|
עזריאלי... כל כל אופייני לשמאלנים: כל הבעיות נפתרות בצ'יק צ'ק ובלי טיפת מחשבה. איזה חומה, פסיכי?! מדובר ברקטה שעפה באלכסון בגובה 200 מטר! מה חומה? ומילא כשזה אזרח; כשזאת ממשלת שמאל הם כבר עושים שטויות נוסח אוסלו. ומתחיל להתקבל הרושם ששרון לומד מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חומה גבוהה
Yoni,
mercaz,
29/06/04 14:54
|
how tall does the wall have to be to stop missiles? or how much should it be in the ground to stop tunnels? and what about the 1.5 arabs who are citizens of israel?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
אולי שכחתם משהו?
ג'מיל,
סכנין,
29/06/04 13:54
|
ההתלהמות העוורת הזו שמאפיינת את רוב הדיעות הכוחניות והמליטנטיות של להרוס ולהשמיד וכל מה שלא בא בכוח בא בעוד יותר כוח,אולי השכיחו מכולם כי יש אמצעי שלא יעלה לנו כלום והוא משא ומתן ,גם את זה שווה לנסות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'מיל היקר
אבי,
29/06/04 14:49
|
כמו רוב חביריך הערבים אתה נוהג להיות יפה נפש כאשר נח לך. לצערי מאחורי הנפש היפה יושב רשע נוראי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והרשע הוא באי הכרה ביהדותה
ראיליסט,
29/06/04 15:26
|
של המדינה ובזכותו של העם היהודי למדינה משלו. כן, מדינה יהודית לצד המדינה הפלסטינית של עמך. אתה מעוניין במדינה פלסטינית במקום מדינתנו היהודית. אתה כאן רק כדי לערער את המדינה היהודית וזכותה להיות כזאת באמצעות המילים היפות מסתתר רשע אמיתי. למדנו את זה כבר.יש כאלה שרוצים להרוס את המדינה באמצעות טרור ומלחמה ויש כאלה שלמדו לעשות זאת בדרכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'מיל יקר!
T.B.,
29/06/04 14:43
|
אולי שכחת, אבל היו פעם הסכמי אוסלו, שהיו תוצאה של משא ומתן. ואחרי זה הסמי ''וואי'' ואפילו נסיון של ברק לסגור עניין בקמפ דיויד. ומה קיבלנו? ''אינתיפאדה'' אלימה, רצחנית כוחנית ומתלהמת. ( לאלקודס ראחין שוהדה מליין) אז או שאתה צעיר מדי ולא זוכר, או מרושע מספיק כדי לנסות להשכיח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה לא מתבייש לדבר זבל כזה
בגדי המלך חדשים,
29/06/04 14:36
|
משא ומתן? מה ניסינו לעשות כל שנות האינתיפאדה ולפני? מה ניסה ברק וחבריו מהשמאל? מה? תגיד אתה? משא ומתן ודיבורים תחת פיגועים יומיומיים! תגיד, יש לדעתך עם מי לדבר? אם כן אז תגיד מי. אולי יש משיהו שלא ניסינו לדבר איתו.
לפי התפיסה שלכם משא ומתן אמור להוביל באופן אוטומטי לחזרה ללא תנאים לקווי 67', ירושלים בירת פלסטין וזכות השיבה - ואם אנחנו לא מסכימים לכל זה, אנחנו התוקפניים הבעייתיים. נכון?
אתם שקופים. רואים לכם את השקרים. רואים לכם את הרוע. לא יעזור לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחבלים יודעים על קיומו של
שאלת תם (לרשע).,
29/06/04 14:34
|
|
 |
נוסה. מוצה. עובדה!
ל"ת
קדימה!,
יפו,
29/06/04 14:29
|
|
 |
44.
מופז?זיין לערבים את הצורה וזהו
אלי,
29/06/04 13:53
|
|
 |
43.
יש בעיה עם מופז שיילך הביתה
ל"ת
הליכוד לעזאזל,
29/06/04 13:44
|
|
 |
42.
מופז ושרון הורסים כל תקוה !!
ל"ת
אין תקוה יותר!!,
29/06/04 13:32
|
|
 |
41.
הפתרון האנגלי: כתגמול על V2
אמת,
29/06/04 13:24
|
הפתרון האנגלי ישים גם לאזורנו: כתגמול על רקטות V2 חוסלה העיר דרזדן לחלוטין. מה שטוב לדמוקרטיה האנגלית טוב גם לנו. על כל מטח קאסם יש להפציץ עד היסוד עיר שלמה ברצועת עזה. לאחר ההפצצה הראשונה לא יעזו עוד לירות טילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק! כיום אנחנו כצאן לטבח.
בגדי המלך חדשים,
29/06/04 14:44
|
אני לא מבין את מופז הפעם - מדבר כמו לוזר. יש לישראל רק בעיה אחת - דעת קהל כתוצאה מעמדות פוליטיות רופסות והסברה אפס. את בעיית הטילים אפשר לפתור תוך דקות, אבל אנחנו עומדים מול המחבלים כמו מבוגרים מול ילדים פושעים, נרתעים מלהפעיל כוח מקסימאלי ויוצאים פראיירים כתוצאה. אנחנו טובים והם מנצלים את זה כדי להרוג בנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
יש לנו בעיה עם סר הביטחון
גיי,
29/06/04 13:23
|
|
 |
39.
דברי שר הבטחון
שלמה,
מרכז,
29/06/04 13:22
|
מה עם תוכנית ההתנתקות לאחריה הבעיה תהיה בכל האיזור הדרומי מתחיל באשקלון ואז נשמע תגובות מהסוג ''יש לנו בעיה עם ירי הקסמים'' !!! רצוי וכדאי לחשוב לפני !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
במקום פתרון הגנתי - התקפה..!?!
כשהשר טיפש...,
ישראל,
29/06/04 13:20
|
משצבא ההגנה לישראל איבד את צביונו ההגנתי והפך לצבא מליצייה התקפית, אבד כושר פיתוח הפתרונות ההגנתיים הדרושים וכל פתרון שהצבא נדרש להגיש לדרג המדיני מובא כצורך התקפי... כשהשר טיפש והצבא איבד את צביונו כי אז תם עידן היצירתיות ונותר רק הכוח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ל21, אויב לא מענישים, אויב
בנות הברית,
''הענישו'' את,
29/06/04 13:20
|
מחסלים. אין אצל האויב אוכלוסיה חפה מפשע. האויב אינו רואה כאלה אצלינו, ואצלינו כולם חפים מפשע, כולל החיילים על כרחם, הנאלצים להגן על עצם קיומנו מפני הג'יהאד הערבי-נאצי. עובדה שהשמירה על ה''אוכלוסיה האזרחית החפה מפשע'', הוא הגורם להתמרחות ה''סכסוך'', כלומר, נסיונותיהם הבלתי נלאים של הערבים להשמידנו. את האויב חובה לחסל! זה הפתרון המוסרי היחיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ממשלה מבצעת חניקה עצמית
צבי.ג,
29/06/04 13:15
|
כל צורת ה''פסטיבל'' ההתנתקות,כבר שם עצמו, הטריף את כל המערכות בארץ. שרון ''רץ אחרי זנבו'' אחוז טירוף משיחי.כולם אומרים לו מה תעלה לנו טירופו ושיש לשנות אולי שיטת ההתנתקות אך הוא ''נחוש'' אף יהודי.... הוא גם יודע, כי יש לעלות מחיר על פגיעת ''קסאמים'' בנו,יש להחליט,מה חשוב יותרףחיי ילדינו או טירופך הפוליטי ''חובק עולם''!? כרגע אתה שרון עומד כמו סרטן,פיסוק רחב עם ישבן למעלה מחכה לתקיעת מצריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
יש בעיה?יופי גאון!!!
ל"ת
שוחי,
29/06/04 13:09
|
|
 |
34.
If this is the case what
about Lebanon,
29/06/04 13:06
|
I don't think we have to be in - I think we should start using our heavy machines more frequently in a wise way as to avoid collateral damage
Like telling the people of Bet Hanun that they should leave by a certain time and starting to bomb in retaliation and so forth
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
פתאום גילו שהם יודעים איפא המח
בן הארץ,
29/06/04 13:03
|
אחרי ששני אנשים נהרגים פתאום יודעים איפה נמצאים המחרטות. למה לא הפציצו אותם כמה ימים קודם? שומרים כמה מחרטות דמי לתגובה על כל פיגוע העיקר ששרון יעשה מה שבראש שלו. מופז כמו מזוז מנקה את השרץ. פתאום הוא ישב בבית חנון עד מתי? אדון מופז עד ההתנתקות או גם אחריה? שקרנים, תפסיקו לעבוד עלינו, תנו פקודה אחת למגר את הטרור בכל האמצעים, תשאירו את הבגצים בצד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
צריך כאן מלך.
י.א,
י-ם,
29/06/04 12:54
|
אנחנו צריכים כאן שליט יחיד. אחד שאוהב את עמו , אבל שלא איכפת לו מאף עם אחר ומה יגידו כל שאר העמים. הגיע הזמן לחפש ולאתר את בני שושלת מלכי יהודה ולבחור לנו אחד. נקים כאן ממלכה מודרנית. לא תהיה ממשלה עם שיניים שתוכל לערער על סמכותו. הוא יהיה ימני , והוא יגיב מידית לכל איום ופגיעה בעמו. ותאמינו לי, אז יפחדו מאיתנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלך יהודי או ערבי ?
ל"ת
יפתח,
נגב,
29/06/04 13:05
|
|
 |
31.
אל תאמינו למופז
מאיר יוסקוביץ,
29/06/04 12:52
|
אל תאמינו למופז כי מופז יבטיח ש''נשאר שם -בעזה- כמה שצריך'',עד.... עד ששרון יגיד לו לומר שצריך לצאת מהרצועה, ''להתנתק'' כי ''ההתנתקות טובה לבטחון'' ועוד בלה- בלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אל תאמינו למופז
מאיר יוסקוביץ,
29/06/04 12:51
|
אל תאמינו למופז כי מופז יבטיח ש''נשאר שם -בעזה- כמה שצריך'',עד.... עד ששרון יגיד לו לומר שצריך לצאת מהרצועה, ''להתנתק'' כי ''ההתנתקות טובה לבטחון'' ועוד בלה- בלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הצעה לשרון...
מורגן,
29/06/04 12:47
|
ב-1982 נכנס שרון עד ביירות כדי לשלח משם את עראפת לטוניס לאחר שאנשיו ירו קטיושות על הגליל. כיום אנשיו יורים קאסמים מעזה ועראפת נמצא מרחק יריקה משרון. כל מה שעליך לעשות זה לכנס מסיבת עיתונאים בינלאומית ולהודיע בה שאם ירי הקאסמים לא יפסק - יגורש עראפת מיד. משום מה נדמה לי שעראפת ישלח את אנשיו לשטח ואם יתפס יורה אחד הוא וכל משפחתו ימחקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
למה יש להם עדיין חשמל ודלק ?
נחום,
29/06/04 12:37
|
אינני מבין - למה בעזה עדיין יש תשתיות חשמל ודלק ? מילא אנחנו לא רוצים שיאעבו, אבל חשמל ודלק לא צריך להיות לאוכלוסיה תומכת טרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט.ולא רק זה
משק האנרגיה,
29/06/04 15:15
|
כל משק האנרגיה שלהם תלוי בנו. אנחנו יכולים לסגור אותם מהאוויר,הים והיבשה... אנחנו יכולים למנוע מהם חשמל,דלק ואף מים. אבל יש דבר חשוב בהרבה שיש לטפל בו והוא ימנע הרבה בעיות - לנתק להם טת שירותי התקשורת. בלי פלאפונים,הם לא יוכלו לפוצץ מטענים מבוססי שלט רחוק בשטחים. הם לא יוכלו לתקשר ביניהם לתיאום פיגועים. ועראפת לא יוכל לנהל את התקשורת מהמוקטעה היקרה שלו. בוא נתחיל בלנתק להם את הדבר הלא חיוני לחיים הזה הנקרא טלפוניה קווית וסללורית.אח''כ נחשוב על לנתק להם את החשמל והמים ולבטל להם את אספקת הדלק... שמדינות ערב ידאגו להם לנפט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה טובה? מה התשובה?
ל"ת
!,
!,
29/06/04 14:31
|
|
 |
כי חברות ישראליות בעסקים שם
מענה תשובה,
29/06/04 15:38
|
|
 |
27.
בגץ בשרות הטרור
גרשון,
29/06/04 12:36
|
זכרו מי מונע מצה''ל להרוס בתים מהם מתצפתים ויורים על מוצבי צה''ל ומכוניות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחבלים אשמים ! בכל הרע הזה.
מה עושים שם?,
מדינתל-אביב,
29/06/04 13:25
|
כשמדינת ישראל משתמשת באזרחיה ככלי לביצוע חטיפת שטחי הפלשתינים והחזקתם כבני ערובה עד להסכמת הפלשתינים לתנאי ה''שלום'' של ישראל, בג''ץ ככלי היחיד שנותר בידי בני אנוש צודקים מול שלטון עריצותי אנטי דמוקרטי, נותר היחיד שיכול להגן עלינו כדמוקרטיה.. כל הכבוד לבג''ץ וחבל שרק הוא נותר בית צדק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
יש לי בעיה עם ההתיחסות
יעקב,
29/06/04 12:32
|
של הממשלה להרג יהודים שמתבטאת בהעדר תגובה. להרוג מספר מבנים ולקלקל מחרטה זו לא תגובה .זה מתן רוח גבית לטרור. בכל אשמה הקונספציה לפיה אין לפגוע בחפים מפשע.אינני מכיר ולו אחד כזה בשני הצדדים. הגיע הזמן להקמת ועדת חקירה בנושא הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
התנתקות משדרות עכשיו!
התנתקות עכשיו!,
29/06/04 12:24
|
|
 |
24.
לשלוט באזורי השיגור,ומיגור הטר
ל"ת
בכל אזור כזה,
כל ישראל !!!,
29/06/04 12:13
|
|
 |
23.
מה יקרה אחרי שיפנו את גוש קטיף
rpg4,
29/06/04 12:11
|
הערבים יודעים שיפנו את גוש קטיף ולמרות זאת הם מפגיזים את שדרות זה מראה לנו שאחרי שיפנו את גוש קטיף אז הם יתקרבו יותר ואז הם ירו על אשדוד ותל-אביב ואז לא יהיה מה להגיד מה יגידו שיפנו את שדרות? וכך זה לא יגמר כי הם רוצים את כל הארץ הם שונאים אותנו בדם. מסקנה: ''לא צריך לפנות את גוש קטיף כי זה יסקן יותר את המדינה גוש קטיף זה מה שמגן עלינו זה החוד שבחנית''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תביט במפה לפני שאתה מתבטא
יותם,
29/06/04 14:33
|
גוש קטיף אינו קרוב יותר לגבולות ישראל מאשר בית-להיה. פינוי גוש קטיף לא יאפשר להם ''להתקרב עוד יותר'' כדבריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתאים לך לכתוב יסקן, אתה מסכן
מתנחל = טרוריסט,
מדינתל-אביב,
29/06/04 13:34
|
נמאס לשמוע את הטרוריסטים היהודיים, פושעי המלחמה - שהקימו את בתיהם על שטח אש, מהלכים עלינו איימים, כאילו מדינתנו צריכה לחשוש מפני הפלשתינים ולכן לא לשחרר את שטחיהם - כי אז הם ימשיכו ויקחו לעצמם את כל הארץ... הבל הבלים שהרי אנו עוזבים את השטחים שאינם שייכים לנו מתוך עמדה של כוח, מתוך החלטה שלנו כי הדבר ייטב למדינתנו.. לו ישראל היתה מפחדת מהיישות הפלשתינית, היינו יכולים להמשיך לממן את פושעי המלחמה בשטחים ולהגן עליהם.. טיפשים ותמהונים נמאסתם.. שייקחו אתכם הפלשתינים כי לנו אינכם מועילים כלל, רק נזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
במשך השבוע הקרוב
גולן,
דרום,
29/06/04 11:37
|
במידה שכל בוקר במשך השבוע הקרוב יודיעו לתושבי בית חנון שבמשך שבוע ימים בעקבות מטחי הטילים המחירון הוא מטח קיושות כתגובה ויש להם כל בוקר שעתיים לפינוי האיזור ולאחר מכן נשלח מטחי קטיושות כל בוקר במשך שבוע בוא נראה אם היה להם חשק להמשיך את המשחק היקר הזה ! מטח תמורת מטח !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפגזה נגדית, לאחר הודעה מראש
יפתח,
דרום,
29/06/04 12:43
|
|
 |
21.
הפתרון לטרור-ענישה שונה
אק,
29/06/04 11:34
|
הפצצת מחרטות, הרס בניינים ריקים, חיסול של מחבלים, הרג של פלשתינאים תמימים- כל אלה לעולם לא יעצרו את המנהרות, המתאבדים והקסאמים. לכל מחרטה שנהרסה או מחבל שנהרג ימצא במהרה תחליף. וכל זמן שמנגנוני הבטחון הפלשתינאים לא יפעלו כנגד ארגוני הטרור בעוצמה וביעילות, צה''ל לבדו לא יוכל לפתור את הבעיה. עד שיהיה פתרון מדיני (וזו הדרך היעילה ה י ח י ד ה), יש לשנות לחלוטין את שיטת הענישה, שנכשלה טוטלית. יש מעתה לפגוע אנושות גם במטרות אסטרטגיות וכלכליות ולפגוע בכיסם של השכבה החזקה והעשירה ברצועה או בגדה. מעתה ידעו שלכל פגוע או טיל יש מחיר כבד: מאגרי דלק, תחנות כח, רשת החשמל, רשת הטלפונים, בנקים ועוד. כשאלה יפגעו והנזק הכלכלי, הפרטי והצבורי, יהיה כבד יופעל לחץ על השלטונות לרסן את ארגוני הטרור.
נכון, העונש קולקטיבי וכבד והרבה חפים מפשע יפגעו, אבל, לדעתי, אין כרגע פתרון יעיל יותר. כדאי לנסות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שוכח שרשת החשמל היא שלנו..
יותם,
ת''א,
29/06/04 14:32
|
רשת החשמל היא שלנו. תפגע בה - וחברת החשמל לישראל תצטרך לשלוח טכנאים לתקן אותה. וחוץ מזה אתה לא צריך לפגוע בה, אתה יכול פשוט לנתק את הזרם. הבעיה כמובן שאנחנו ככוח הכובש איננו יכולים לעשות זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן יכולים
יאירYAIR,
י-ם,
29/06/04 15:09
|
אנחנו לא כוח כובש. הרשות ''שולטת'' שם. אנחנו יכולים לנתק להם הכל. שיבנו לעצמם משלהם. לא צריך לספק להם יותר שום דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כמוך!
ל"ת
חיים,
29/06/04 12:57
|
|
 |
אתה צודק והיו צריכים לעשות את
אזרח-מודאג,
29/06/04 12:45
|
זה מהיום שבא נפל הטיל הראשון בשדות ריקים
מדינת ישראל לא יודעת להגן על אזרחיה בגלל הפחדנות של מנהיגיה!!!
על כל טיל שנופל בשטח ישראל יש להגיב באופן כזה שהאוכלסיה בעזה תבין שלא משתלם להם להתעסק אתנו
היום שדרות מחר אשקלון ובעוד מספר שנים תלאביב
חבל שהטילים לא נופלים על הכנסת בירושליים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטרף לדעתך
ל"ת
יפתח,
נגב,
29/06/04 12:42
|
|
 |
20.
כזה ראש ממשלה לא חכם...
דניאל,
מרכז,
29/06/04 10:53
|
מתוך ישיבת הממשלהשל אתמול: זימן אריאל שרון את ראשי הצבא וביקש מהם איך צהל יתמודד עם נפילת טילי קסם? הרמטכל אמר לו שאין פתרון והם ימשיכו ליפול, וחוץ מזה הברברים משפרים כל הזמן את היכולם של הקסמים ובקרוב גם יהיו גרסאות חדשות מאוד בעייתיות נאסר-6. שרון ישב בשקט והיתחיל לחשובת לאחר כמה דקות פנה לרמטכל ושאל אותו האם אפשר לבנות חומה שלא תאפשר לקסמים ליפול על הנגב? הרמטכל לא ידע אם לצחוק או לבכות, אבל ענה לא שזה די מסובך טכנית.
שרון ביקש מהרמטכל להכין נשק להשמדה המונית בקרה והחווה שלו תפגע, אני רוצה אלפי הרוגים בעזה. אבל כל עוד יש פה ושם כמה הרוגים, לא צריך לנשנות את הפרמרים, אין טעם להיכנס לעימות עם האמריקאים, וחוץ מזה יש לו תיק פלילי רדום על איזה איי יווני. רק אל תשכחו להעביר לתקשורת שדרשתי תגובה קשה.
נשמע מופרך, אבל מי יודע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are an idiot
AvnerA,
29/06/04 13:59
|
You have a very warped sense of humor. You are not suitable to live in Israel. Take yourself to Nepal or somwhere quite and contemplate what you are doing. Why not burn your school 'as a joke' ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזלך שאין חוק האוסר לכתוב
יפתח,
נגב,
29/06/04 11:18
|
|
 |
19.
מה יש לנו לחפש בשדרות?
מתנחל מהערבה,
ערבה תיכונה,
29/06/04 10:48
|
אחרי שהחלטנו שאין מה לחפש בגוש קטיף ובשומרון - נשאלת השאלה מה יש לנו לחפש בשדרות - עוני ואבטלה יש גם בדימונה... אחר כל נשאל מה יש לנו לחפש בתל אביב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יהודים, אם זה הכי נוח לכם, אז
לעולם לא עוד,
לא ניתן,
29/06/04 10:31
|
המשיכו לשתוק ולמות. טרם הבנתם שההנהגה הישראלית מקדמת בארצנו אינטרסים של גורמים זרים? את גוש קטיף מנקים מיהודים, כדי להקים שם קאזינו ענק, שכמה דמויות ''חשובות'' בציבוריות הישראלית, יעשו בו הרבה כסף, בדיוק כמו בקאזינו ביריחו, אשר ייפתח שוב בקרוב. ההנהגה הישראלית מורכבת מן האנשים המושחתים ביותר בעולם. אי אפשר להסביר אחרת את מה שקורה בארץ הזו. מתבצעת פה כבר שנים מדיניות לחורבן ישראל תחת המסווה של ''חתירה לשלום'', והעם המטומטם הזה שותק ומת. יערב לכם ויבושם לכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרחב, פרט ונמק
ל"ת
יפתח,
נגב,
29/06/04 10:50
|
|
 |
17.
מחרטה
ami,
דרום,
29/06/04 10:20
|
איך אפשר לדווח ולא להתבייש מה זה פגעו במחרטה ? היא הייתה תלויה באוויר או בחצר של בית ? איזה מין דיווח מתקרפן עתונאי יכול למסור כדי למצוא חן בעיניי הסביבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לסגור את כביש יד מרדכי עד סעד
יפתח,
נגב,
29/06/04 10:09
|
סכנה לנסוע בו. אפשר לחפור מנהרה. אפשר להכניס את תושבי שדרות למקלטים. צריך לפנות את כל הילדים מהאזור. או אולי יש דרך אחרת ? שאריק (מי זה?) ביצע בזמנו, לעבור מטר מטר ולנכש את העשבים השוטים ברצועה ואחר כל לעברת אותה עם ישראלים בכל אזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מי אתה מחפש להעניש?
תושב נגב,
29/06/04 10:26
|
בזה שתסגור את הכביש תעניש את תושבי האזור שיצטרכו לסוע 45 דקות נוספות אם ברצונם לעבור למקומות בקרבת הכביש. לא עדיף לסגור את הרצועה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
מוישלה,
ירושלעם,
29/06/04 10:37
|
|
 |
15.
רק ע''י נפלאם תיפתר הבעיה!!
ל"ת
מלקושוע,
דרום,
29/06/04 10:03
|
|
 |
14.
שרון תתחיל לשמור על האזרחים.
אזרח מודאג.,
29/06/04 09:52
|
באיזה עוד מדינה חיי אזרחים שחיים בה הם הפקר כמו שפה בישראל?! אני לא מכיר עוד מדינה שחוטפת טילים לתוך תוכה ולא מגיבה בכלל. לא נשמע כדבר הזה. רק בישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שרון זה הזמן לירות טילים לעבר
ע. שרת,
29/06/04 09:50
|
ערפאת.
המאיים על ירבונותך תאיים על ריבונותו. די נמאס, קידמה להפגיז זה לא הזמן ל''דיא קולה'' ולמשחקי האי היווני.
קדימה , תן לנו להיות גאים, זה הזמן שלך להוכיח עצמך. לתת לנו להיווכח בזועך החזקה.
שרון, בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
היום בשדרות, מחר כפ''ס ות''א.
כשנצא מהגדה...,
29/06/04 09:49
|
שרון, תתעורר, האזרחים (אפילו אם הם גרים בשדרות) זקוקים להגנה, ואתה לא מספק אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שרון תגיב עכשיו ומהר!!!
ע. שרת,
תל אביב,
29/06/04 09:48
|
|
 |
10.
''למרות'' פעולת צה''ל?
א.,
29/06/04 09:47
|
|
 |
לא בגלל פעולת צהל
ארז,
29/06/04 11:07
|
|
 |
no
Yoni,
mercaz,
29/06/04 10:34
|
its because we are Jewish they try to murder us. it doesn't matter what we do.
haven't you learned that already?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק פחדנים מסתתרים
יאיר,
29/06/04 10:28
|
מה קרה?אתה מפחד שמישהו ידע שאתה הוא זה שפלט את השטות הזו מהפה שלו? הרי לדעתך בטח צריך להפנות את הלחי השניה ו''להידבר'' עם הרוצחים הערבים, במקום לנסות ולחסל אותם ואת משגרי הטילים המגוכחים שלהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקום לדבר מהבטן, דבר עם הראש
א.,
29/06/04 11:18
|
נחמד לנגן על רגשות של קרבנות אומללים ולהמציא ''חיסול של משגרי הטילים'', אלא שגם אתה יודע שקצב יצירת נשקים חדשים גדול מקצב חיסולם. המתכון הבטוח שלך להחמרת המצב בינתיים מוכיח את עצמו...
ובקשר להסתתרות: יותר ראשי ממשלה נהרגו בינתיים בידי דוגלי חיסולים מאשר בידי פלסטינאים. לצערי, אנו עדיין מדינה שצריך לפחד בה להגיד את האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיקטטורה ודמגוגיה
אמנון,
ת''א,
29/06/04 13:30
|
הדיקטטורה והדמגוגיה הולכים יד ביד. בכל פעם שלשמאלן אין תשובה ראויה הוא שולף את רצח רבין (''יותר ראשי ממשלה...''). אם אין לך טענה עניינית - תשתוק. ולעניין הקסאם - ברור לכל שהעדר נוכחות צה''ל ברצועה יאפשר למחבלים להכניס לשם יותר אמצעי לחימה, ויסייע בידם לשגר טילים לעבר ישראל. מחיר הדמים יעלה בעקבות ההתנתקות. אגב היסטוריה וראשי ממשלה קודמים: מעולם לא היה ברצועת עזה כמות חומר נפץ גדולה כ''כ כפי שיש שם היום, בעקבות הסכמי אוסלו, שהתירו להכניס לשם חלק מהנשק (חלקו אפילו סופק ע''י ישראל), מנעו אפשרות של השגחה רצינית על הברחות, ובכך סייעו לטרור ולמחבלים. אז זה לא ממש טענה מסייעת, להזכיר ראשי ממשלה קודמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
תגובה אנמית עידוד לטרור
אזרח מהישוב,
29/06/04 09:37
|
כולם ציפו שבעקבות הרצח המתועב של הילד בן 4 משדרות .צה''ל יגיב בצורה קשה ויעביר מסר תקיף וברור שחיי ילדינו אינם הפקר .אבל צה''ל הגיב בצורה אנמית והכל חרטה.המסר לטרור צה''ל נמר של נייר והתגובה שוב קאסמים בשדרות. שרון ומופז תתחילו להיתעורר לפני שתחזרו לספסלי האופוזציה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שרון הדיקטטור נכשל ונכנע לטרור
גדי,
29/06/04 09:34
|
שרון הדיקטטור נכשל ונכנע לטרור וחייב ללכת הבייתה לפני שיממש את תוכניתו הזדונית לגרוש יהודים שתביא למלחמת אחים וחורבן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון אינו דיקטטור
דני,
רחובות,
29/06/04 14:18
|
שרון נבחר ברוב גדול. אם רוב האנשים לא מרוצה ממדיניותו ומתכנית ההתנתקות, הוא לא יבחר בבחירות הבאות. אם רוב גדול של הציבור ממש ממש לא מרוצה ממנו, הליכוד כבר יעיף אותו. ככה זה עובד במשטר דמוקרטי. הוא לא דיקטטור נא לא להסית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לפנות את שדרות, מהר מהר מהר
עמנואלה,
29/06/04 09:31
|
|
 |
6.
רק באכזריות נוכל לנצח
ציני,
29/06/04 09:29
|
נוכל לנצח רק אם נפגע בכל מטרה ראויה מבלי להתחשב באוכלוסיה ערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-4
א''י,
29/06/04 09:51
|
|
 |
5.
תודה פרס
יוסי,
ת-א,
29/06/04 09:28
|
|
 |
יוסי אתה כל כך טיפש
ל"ת
בבקשה תשתוק,
29/06/04 09:56
|
|
 |
גם לפני אוסלו...
ארז,
29/06/04 11:08
|
ירו קסאמים, התפוצצו אוטובוסים, ונרצחו יהודים בסיטונות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההיטוריה מוכיחה... כן!!!
יחזקאל,
ירושלים,
29/06/04 11:45
|
כן. ראה מינכן, אסון צור, פיגוע מקרר התופת במדרחוב בן יהודה, הפיגוע בקפה רימון, אנטבה, סבנה, ולצערי עוד ועוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
end the Kibush of Sderot
Nazir,
Nazeret,
29/06/04 09:26
|
it is a palestinian town. if you don't leave, we will make you leave, just like we are making you leave aza. after that we will continue until we liberate tel-aviv.
we are winning
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Nazir you got lost
Your Almighty,
Qassam zone,
29/06/04 12:24
|
Nazir you suffer from the disease called the arab fantasy. It makes you believe in all the shit you were fed for years on end, but, dear, who would pay for your national insurance allowances, or better, would you be able to open your filthy mouth against the palestinian authorities, I doubt it. What a pity to live in a world of bullshit. In sixty years, the jews did for their own people what no arab country in the world has done for its people- and some of you got plenty of petrodolars- Go and do something productive for your own people instead of believing in the power of blood hatred and war. Good luck to you, mate.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו האמת
ארז,
29/06/04 11:12
|
תקראו ותבינו - האוייב רואה את *כל* ארץ ישראל המערבית כשטח כבוש, לא רק את שטחי יש''ע, ועל זה הוא נלחם. ואם לא נלחם בו ונכריע אותו, הוא ינצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראו עים מי יש לנו עסק!
רחלי,
מרכז,
29/06/04 09:56
|
נא להתעורר חברים. דודו אלהרר ורוטבליט-התעוררו,מה איתכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Jewish Land, Our Land
Jewish Land,
Tel Aviv,
29/06/04 09:47
|
to teh arabush who is trying to put a few words here. maybe you have a few misiles, maybe you think that you are winning but we, who survived so many things will survive this propagnda. we are winning.
you think that you are winning b/c you are arab and that waht the stupid, aids fighther - arafat thought you.
you will die soon . soon along with your chirman, gas chamber, aidsm gay - arafat.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are winning?
Nazir,
Nazeret,
29/06/04 10:26
|
we made you zionists leave lebanon, now we have made you plan to leave aza and northern west bank. after that we will continue and get more land until we liberate palestine from the river to the sea.
the entire world is on our side you think your fence will protect you? we will come over the fence through the air and under the ground
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזבל תושב נצרת, בעל תעודת זהות
יוספוס,
29/06/04 12:53
|
כחולה, רבותיי שימו לב עם מי יש לנו עסק.
ואח''כ יטענו שמבצעי הפיגועים מקרב הערבים הם רק עשבים שוטים, והכל קיפוח.
ואם זו הגשיה למה שנחנו לא נקפח? האם מגיע לו פרס?
לכל יפי הנפש, ובמיוחד במערכת המשפט, שימו לב עם מי יש לנו עסק, תנו לזרועות הבטחון חופש פעולה, הגדר היא עסק מדיני שיש להשלים במהרה כל עוד זה אפשרי, זה לא עניין לבית המשפט.
חברה קראו והפנימו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The fence?
Yoni,
mercaz,
29/06/04 13:15
|
how will the fence help us, if terrorists fire missiles over us, or dig under it, or suicide terrorists are Arabs who are citizens of Israel and are not on the other side of the fence?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
We liberated ..........
Your Almighty,
Qassam zone,
29/06/04 12:27
|
You liberated nothing. You are sitting wanking the whole day long and talking. You ran away in 48. You lost in 67 and 73. And by the way, read Oriana Fallaci. The western world does not give two fucks about you. Haven t you noticed?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי ''יקר'' שלי
אייל,
ארץ ישראל,
29/06/04 11:07
|
אם אתה מגיב כאן, אז אתה בטח ערבי חכם, שיודע לקרוא... איזה פלא... כל העולם איתכם אתה אומר, וגם צודק, כמעט. כי מי שאיתכם זה החלשים חמודי. המדינה החזקה בעולם היא איתנו, אבל אתה לא אשם שאתה לא מבין. אחרי הכל אתה בסך הכל ערבי שיודע לקרוא קצת... וגם, ערבי חמוד שלי, האלוקים הוא איתנו, וזה מה שקובע, כי גם מוחמד החכם אמר לכם שאם היהודים יחזרו לארצם זה יהיה סופכם. בקשר לעזה חביבי, עוד לא יצאנו משם ואתם תחת הנעל שלנו כבר הרבה הרבה שנים. עוד אתם תסבלו הרבה לפני שתיראו אותנו יוצאים משם. ואם אתה חושב שהנעל שלנו תתרומם קצת מעל הפרצוף שלכם, אז אתם חיים בפנטזיה. צהל ימשיך לדפוק בכם עד שתילמדו ליהיות בני אדם נורמאלים. ובלי אזרחים ישראלים ברצועה יהיה הרבה יותר קל בשבילנו למעוך לכם ת'פרצוף עוד יותר... אתם לא נלחמים בנו, אתם נלחמים בבורא העולם שנתן לנו (ולא לכם) את הארץ הזאת, אז תמשיכו למות בסיטונות כמו שעשיתם בשלוש השנים האחרונות, ותוך כמה שנים אתם תתחננו לשלום. אני מקווה שהאינטליגנציה שלך מספיקה בכדי להבין את זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
my answers
Nazir,
Nazeret,
29/06/04 11:19
|
1. america is not with you zionists. it still views land you stole after 1967 as ''kibush'' and will continue to push you to give it to us. after we get it, we will continue until tel-aviv 2. you think you will do something to us in aza after you leave? i don't think so. after you leave we may declare country and sign defense treaties with other arab countries. in addition, we will have UN people, who are on the side of our truth, on the border with you. that way, they will provide cover for us against your army, just like in lebanon. you aren't in lebanon anymore, but our brothers still attack you and you do nothing...why? because we have UN protection. you will do nothing to us you say God gave it to you? God gave it to us. we care more about the land then you. your government is the one compromising on the land not us.
of course I know zionist language because i read a lot of zionist newspapers
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Open your eyes
Yoni,
mercaz,
29/06/04 15:57
|
to yorgus:
open your eyes, open an arab school book, turn on their tv, listen to their radio. they view all of Israel as ''kibush'' and they seek to murder us. the only occupation that is corrupting thier minds is the one by the PLO and HAMAS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
open your eyes
Yoni,
mercaz,
29/06/04 15:16
|
open your eyes, open an arab school book, turn on their tv, listen to their radio. they view all of Israel as ''kibush'' and they seek to murder us. the only occupation that is corrupting thier minds is the one by the PLO and HAMAS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
which arab countries
your almighty,
qassam zone,
29/06/04 14:11
|
Remeber black september. Remember the treatment the egiptians gave to you. Remember how the iraqis hate you now because of Saddam. Remember that no arab country is commited to sincerely help you. Remember that you should remember.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתחזה מנצרת
yorgus,
Israel,
29/06/04 13:52
|
תראו כמה רעל ושנאה יכול מתחזה מתוחכם לסחוט מאתנו. הכותב מנסה לסחוט מאתנו את שארית הקלישאות הלא מתוחכמות שקראתי עד כה מלווים בשנאה ובפסאודו-פטריוטיותיזם מצד מי שהרגיש מאויים על ידי האמת. הכיבוש אכן משחית, ומי שהיה מקשיב בתשומת לב לדבריו של ישעיהו לייבוביץ מלפני 30 שנה היה מזהה את מצבינו היום כפי שניבא אותו אז הפרופסור לייבוביץ. האנרכיסטים אומרים - כמה שיהיה יותר רע יהיה יותר טוב!! ואנו היום נמצאים במצב אנרכי של יאוש וחוסר תקווה המבליט מצד אחד מתחזים ומצד שני אנשים נואשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הקאסמים נפלו במפעלי שער הנגב ו
הדוח לא מדוייק,
29/06/04 09:23
|
וליד ארז. גם ישובי שער הנגב הממוקמים סנינ שדרות מטרה לסקאדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אי אפשר לאסוף את כל המחרטות
דני,
כפר גורן,
20/06/04 06:53
|
כמה יש להם מחרטות הרי זה מגיע מהיכן שהוא אנחנו כבר 3 שנים משמידים מחרטות באמת הכל חארטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
תקפו חארטות
ל"ת
ירון,
כפר עזה,
20/06/04 03:05
|
|