 |
151.
they never use the wells
mike,
30/06/04 17:36
|
they buy water and never use the wells which are contempted anyway
their claims are purely a food for the press and for those that beleiving it serves their needs
this is not the first time they lie about these kind of things
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
בלוד סוגרים כל יום כמה שעות את
סשה,
30/06/04 15:03
|
|
 |
in moskva
vasili,
30/06/04 23:19
|
|
 |
149.
אפיק כבר לא יהיה צמא למים
ל"ת
אמא,
30/06/04 14:58
|
|
 |
148.
Shlomo from Canada
Elite,
England,
30/06/04 14:33
|
|
 |
147.
להיות שייכת לעם שחייליו נוהגים
אני מתביישת,
קץ טבעון,
30/06/04 14:32
|
כך . בושה וחרפה !!! ואחר כך מצפים שלא יהיו נקמות על העוולות שאנו מעוללים להם. זוהי השקעה טובה לגידול הטרור נגדנו. מתי כבר יבין זאת עם ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק הערבים לא מתביישים לעולם
גרשון,
30/06/04 18:24
|
רצח המוני, חטיפות, בערות ושלטון כנופיות. אצלם זה מקור לגאווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיה בהבנת הנקרא
ע.ע.,
30/06/04 17:00
|
תקראי ביסודיות את כל הכתבה, ולא רק את הכותרת, ותווכחי שחילי צה''ל גרמו לנזק מזערי, אם בכלל. מה השטות הזאת של גידול הטרור עקב חיפוש מבוקשים למניעת הפיגוע הבא? החילים היו שם כדי לבצע הרס לצורך הרס? את יודעת שלא. ואת גם יודעת, או אמורה, לגעת שהטרור נגד יישות יהודית בארץ ישראל התחיל עוד בתחילת המאה הקודמת. אל תתביישי. פקחי עיניך לרווחה ותראי הרבה מאד נושאים להתגאות בהם, ולא שחסר מה לתקן ולשפר. ואל תשכחי, אנחנו במלחמה, גם אם היא לא מגיעה ממש למפתן ביתך בזכות החילים שאת מתביישת בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
להקיא מתגובת חברי הכנסת
ל"ת
מגעיל,
30/06/04 14:29
|
|
 |
145.
''ראש המועצה אומר''
מיכאל ברגמן,
30/06/04 14:20
|
אפשר לקבל עובדות קצת יותר מוצקות מאשר מה תושבי הכפר שהם עוינים ושונאי ישראל טוענים? אז יופי, גלאון וחברי הכנסת הערבים כועסים ושוצפים. מעניין לי את הטוסיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
It's all one sided here
like the BBC,
30/06/04 14:19
|
while everyone knows that Arabs are the greatest liers
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
פעולה ברוטאלית ובהמית
אני,
30/06/04 13:55
|
- להתפוצץ בתוך אוטובוס סגור הומה אדם זו פעולה ברוטלית ובהמית. - להתפוצץ בין עשרות בני נוער בכניסה לדיסקוטק זו פעולה ברוטלית ובהמית. - לחטוף אזרחים ולרצוח אותם ללא רחם זו פעולה ברוטלית ובהמית. - לשלוח את הילדים שלך במטרה להתפוצץ זו פעולה ברוטלית ובהמית. - לפוצץ מטען חבלה בתוך מסעדה ולהרוג את כל הסועדים והתמימם זו פעולה ברוטלית ובהמית. יש עוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
סבל ותועלת
ע.ע.,
30/06/04 13:42
|
אם הסבל הזמני של התושבים יגרום לכך שלא יתנו מחסה למבוקשים - דיינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
אלט האנשים שהביאו את אוסלו
נחום,
30/06/04 12:59
|
לקרוא ולא להאמין. חברי העבודה מדברים ממיטב המושגים של השמאל הקיצוני. ולחשוב שאלו האנשים שהביאו עלינו את הסכם אוסלו.
למה אז לא דיברתם כך ? חשבתם שמישהו יבחר בכם ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
הערה לאלופים ותתי אלופים
ע.ע.,
30/06/04 12:58
|
עם כל הקשרים שלכם, מדוע לא תבררו העובדות לפני מתן תגובה. שניכם כותבים שאינכם מכירים את המקרה ובכ''ז מוודאים ששמכם חו''ח לא יעדר מהעתון, זאת בזמן שיש לכם הכלים לברר העובדות. מה ההתלבטות? שבעוד שעה-שעתיים תגובתכם לא תהיה רלבנטית לעומת בירור העובדות? אגב, תזכירו לי את שמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
אני לא מכיר את המקרה ...
גרשון,
30/06/04 12:58
|
שמאלן מצוי: ''אני לא מכיר את המקרה אבל עדיין אני חושב שזה נורא ואיום ככה להתעלל באזרחים תמימים חפי מפשע וחוץ מזה גם הכיבוד משחית וצריך לצאת מכל השטחים''.
אולי יועילו פושעי אוסלו מהעבודה לקרוא את העובדות ?? איך הם לא מתביישים ? מדינה שלמה אוכלת את פשעי אוסלו והם עדיין מעיזים לדבר ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
מדוע שונאים אותנו ?
עמי,
30/06/04 12:55
|
הרי אנחנו כ''כ נחמדים והומניים. הורסים בתים - שתיהיה פרנסה לקבלנים , מחריבים בארות מים - כנ''ל וכדי שלא ישתו מים שאוכסנו זמן רב מדי , הורגים אנשים - מה שגורם לעוד יחסי מין ויצירות חדשות וכו' וכו'. אז באמת מה רוצים מאיתנו הדואגים כ''כ לערבים . הם לא מבינים לבד - אז אנו הישראלים נדחוף אותם לקידמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום עמי,
ע.ע.,
30/06/04 13:05
|
עם שנאה עצמית כה רבה מי צריך שאחרים ישנאו אותנו. יש לנו מספיק משלנו. וקרא, בבקשה, בהקשר זה, את תגובת בן- הארץ (100).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
Read no. 66
ל"ת
Karen,
Holland,
30/06/04 12:11
|
|
 |
136.
ש''אנרכיסטים בעד הבאר'' יחפרו ..
פולק,
30/06/04 12:07
|
|
 |
135.
קראו תגובה 100, פשעי מלחמה
מוחה,
30/06/04 12:06
|
הכותב המציג עצמו בן הארץ, ימני שיודע מה קורה ביאמון, מדווח בשוויון נפש על מצוקת המים של תושבי הכפר שהמעין שלהם הוחרם לצרכי התנחלות סמוכה. בעיניו זה נורמלי שתושבי הכפר נאלצים לקנות מים במיכליות בשכם. אם הדברים נכונים מדובר בהפרות חמורות של אמנות זנבה. פשע נגד האנושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה למוחה חסר המוח
גרשון,
30/06/04 18:37
|
|
 |
מוחה מוחה
ע.ע.,
30/06/04 16:43
|
את מתלהמת כאשר הפתרון כל כך פשוט: יתיצבו מנהיגי מדינות ערביות ווראש הרשות הפלסטינית, יצהירו על זכות הקיום של ישראל כמדינת העם היהודי ועל הפסקה טוטלית של הטרור, יקיימו הבטחה זאת במשך תקופה מוסכמת ומובטח לך סיום הסכסוך. פושעי מלחמה? בספרי ההסטוריה שאני קורא כתוב שבמלחמה פתחו מדינות ערב, במטרה לכבוש את ישראל מצרים מדרום, ירדן ועירק ממזרח, סוריה מצפון). אמנות ז'נבה? איזה מהן? איזה סעיף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
מים-זכות בסיסית למי?
נעמי,
לוד,
30/06/04 11:53
|
לכל יפי הנפש האומרים כי מים הינם זכות בסיסית ,מה עם הזכות הזו לכל תושבי העיר לוד אשר חודשיים סובלים ממחסור במים. אף חבר כנסת או איש ציבור לא טרח להגיב. סליחה שכחתי שכעת זה לא זמן ביחרות.בעצם לוד -הפנים של המדינה דומה לעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיפנו לבגץ
נחום,
30/06/04 18:37
|
|
 |
133.
זהבה ושלוש הדובים
שריד מהשואה,
30/06/04 11:52
|
|
 |
132.
zahava yeqiraty
ayef mikem,
30/06/04 11:31
|
shame on you, they have the right to blow a full people bus or care bomb, ah? ... yes by your mind keep let them the right to keep fighting us for your relatives or your selves i want cry if they will hurt you by any way keep sleaping on your full bad of jewsh blod
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
אתו-דבר-ויותר-גרוע
פקק0-תנועה,
קריאת-ביאליק,
30/06/04 11:21
|
הסכם-אוסלו-הוא-גם-הסכם-ברוטלי-וטהומי-בעיקבות-הסכם-זה-נירצחו-תושבי-ישראל-ללא-הבדל-בדעות-גזע-ומין-ולא-נישמע-גינוי-כמו-שנישמע-במיקרה-זה-הסכם-אוסלו-הוא-הסכם-לא-חוקי-וכתוצאה-ממנו-התוצאות-שניגרמות-כיום-רק-ילחו-ויחריפו-גם-כשניצא-מרצועת-עזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נשבר לך מקש הרווח?
ל"ת
אני,
30/06/04 11:39
|
|
 |
130.
write a good stories
maariv,
30/06/04 11:19
|
poor and inocent people who left without water oi, wy we are so crules
next time leave the wholes and destroy there houses with the nevelot inside please
good job IDF im sure you wass try to find those killers may be next time you get a better mashtap
and than you will get a quiet reactions when you cutch those animals
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
מעריב משמיץ מבלי לבדוק העובדות
גרי,
30/06/04 11:18
|
מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך. בזמנו הלבישו על נמרודי תיקים והתקשורת קנתה מבלי לבדוק. כעת אתם עושים אותו הדבר. מאימתי רימונים מכילים חומר רעיל המזהם את המיים. האם אתם לא מבינים שהשלכת הרימונים לבור מיועדת למנוע צורך מחיילנו להכנס לבור ולסכן עצמו. אתם נותנים יד לשונאי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעריב בדק...
ע.ע.,
30/06/04 13:58
|
אבל מה שחשוב לו באמת זה הפופולריות של אתר NRG החדש ותמיכה בכתב הערבי שמעריב הצליח סוף סוף להשיג. תקנה מחשב גדול כדי לספור את מספר הפעמים שמעריב ו-NRG יטפחו לעצמם על השכם עם כתבה זו. חפש את המניע - כסף. אל תאמין בשום אופן להצהרות העתונים על מחויבותם לציבור ולאמת. הם לא ממש ישקרו אבל גם לא יתאמצו יותר מדי להיות אוביקטיביים כאשר זה משרת אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
here we go again
Yoni,
Mercaz,
30/06/04 11:11
|
remember that incident in Rafiah a few months ago where first reports said many many innocent Arab civilians were killed by a zahal tank? then you heard everyone go up in the left and the arab knesset memebers saying zahal are nazis, we murdered dozens, etc. etc. and then it came out that 7 were killed, and 5 of them were terrorists
what a bunch of idiot politicians. can't you wait for the truth to come out before making declarations?
stupid people
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
מר דנקנר - מעניין לקרוא תגונתך
א.ב.י.,
30/06/04 10:57
|
כתבותיך אמנון דנקנר על אריה דראי, נמרודי, מערכת המשפט, מעניינות מאד, בלי מרכאות. מעניין לא פחות, בעצם הרבה יותר, דעתך על מעשי צה'ל בשחים. לא מהכיוון של 'הם התחילו', 'הם אשמים', 'אין עם מי לדבר' וכ'. אלא מהבחינה המוסרית ומבחינת מה פעולות אלו גורמות לנו ול'ילדנו' שמבצעים זאת בשמנו. אני בטוח שתסכים איתי שבין הריסת בארות, הרבצה והעללות בפלסטינים, לבין ביטחון המדינה, אין דבר וחצי דבר. תכתוב דנקנר, גם עם חלק מהקוראים לא יסכימו איתך וזה יכול להיות החלק שאני נמנע עליו. תכתוב גם אם זה יפגע קלות ברייטינג של העתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצמד לעובדות
ע.ע.,
30/06/04 14:08
|
1. קרא בעיון את הכתבה ותווכח שלא נהרסו בארות, גם לא בורות מים. לא יתכן שבסוף הכתבה הכתב יתאר שאיבת מים מבאר שכביכול נהרסה בכותרת. 2. ראה גם תגובת בן-הארץ (100). 3. גם אם יש חריגות, ויש, אין הצדקה להסחף להכללות שאינן משקפות את המדיניות וההנחיות הרשמיות. 4. פגיעה זמנית בבורות מים מוצדקת אם תגרום הרתעה ותמנע מתן מחסה למבוקשים. זה לא הרס לשם הרס ויש לזה קשר ישיר לבטחון השוטף. ככל שחיי המבוקשים יהיו יותר קשים כך גם יקשה עליהם לבצע פיגועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
כמה קל להאשים
שמאלנים,
נמאסתם!!!!!,
30/06/04 10:47
|
כמובן שהשמאלנים יאמינו לכל תירוץ ושקר של הפלסטינים. הם חלק מעמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
לקרא היטב
רני,
30/06/04 10:41
|
איך אפשר לפוצץ מערה ברימון רססץ עד איפה מגיעות הפנטזיותתסיפורי אלף לילה ביום בהיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
עדיף ערבי צמא- מיהודי מת!!!
ל"ת
יניב,
ת''א,
30/06/04 10:31
|
|
 |
123.
קישקוש,90% מהתגובות בעד
ל"ת
לא זעם לא נעלים,
30/06/04 10:28
|
|
 |
122.
הכיבוש מסאב
יהודה,
מרכז,
30/06/04 10:16
|
אנו,ככוח כובש,אחראים בשטחים הנתונים תחת שלטוננו,להגנת האזרחים,לאספקת כל צורכיהם וכל היוצא מזה. לצערי-כבשנו וגם נשארנו, גרמנו למדינת ישראל נזקים בל ישוערו מבחינת חיי אזרחינו ובנושאים כלכליים והגענו על סף מלמחת אחיםבינינו ובנוסף - אנו מונעים מעם אחר את העצמאות שאנו כה לחמנו ורצינו רק מספר עשרות שנים בעבר והגברנו את האנטישמיות בעולם ואנו הולכים והורסים את רמתו המוסרית של הנוער שלנו, שהוא עתיד העם והאומה. האם כל זאת כדאי רק כדי לאפשר למתנחלים קיצוניים להעלאת רמת חייהם ולהגדלת המס המוטל עלינו לשם התבססותם ורווחתם. האומנם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122 - כיבוש ועובדות
ע.ע.,
30/06/04 11:14
|
ישראל נמצאת ביו''ש בעקבות מלחמת מגן לפי אמנות בינלאומיות ולא ככח כובש. המלה ''כיבוש'' הוא ביטוי פוליטי של השמאל ולא מעבר לזה. מוסר הנוער נפגע מהסתה ושנאה עצמית, תוך השחרת הציונות ע''י השמאל. ''מתנחלים קיצוניים'' ? והרי כל ממשלות ישראל תמכו ודחפו להתיישבות זאת. המס השולי המוטל עלינו לצורך התישבות זאת בטל בשישים לעומת המס המוטל עלינו בגלל פשיטת הרגל האידיאולוגית והכלכלית של השמאל: כחצי מליון שקל לכל קיבוצניק לעומת כ-20,000 שקל לתושב השטחים. העוורון מרצון מסאב, לא כל שכן חוסר הנכונות הנפשית להודות כי טעיתם. גם את מחיר טעותכם זאת נצטרך לשלם בעוד אתם ממשיכים להטיף לנו מוסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
למה? כי אפשר! אין דין ואין
צופה,
30/06/04 10:14
|
דיין. הזילות בזכויות אנושיות בסיסיות משני הצדדים מחסלת את שתי החברות מבחינה חברתית ואנושית. מישהו יקח אחריות על המעשה? מישהו יתן את הדין? לא. אז בגלל זה עושים. כולה מים. באמת אפשר לחשוב. אז יתייבשו. ככה חושב המוח הצה''לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
לא מגיע לנו לסבול ככה
עידן,
מרכז,
30/06/04 10:00
|
לצערי איבדנו במדינה הזו את הכיוון ויותר מידי נסיכוני תקשורת מוציאים את דיבת חיילנו רעה. כל פעולה שאנחנו נוקטים כדי להגן על עצמנו, מעוררת מיד מקהלת מגנים וצדקנים שמשתלחים בכל כלי התקשורת ובאמצעות הבגצ''ים ומנסים בכל כוחם למוטט את עמידתנו ולהצר את צעדי הצבא. מי שומר על הבית??!! בחרנו בממשלה לאומית, איפה הנציגים שלה? מדוע לא נשמע קולם נגד התופעה הזו?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
מדינה לא נורמלית
משה ב',
30/06/04 10:00
|
רק במדינת ישראל היהודית נותנים במה חופשית לאלה שרוצים להשמידה. בשם ''חופש הביטוי'' מאפשרים ניהול תעמולה שקרית על-ידי אלה שתומכים בטרור נגד יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
רוב המגיבים סובלים מגזענות-זו
יעל,
30/06/04 09:50
|
מחלה קשה וגם מטמטום,בורות ואטימות חושים. לכו כל הגזענים לעזאזל והלוואי ותסבלו גם-מה זה משנה מה-תגלו אמפטיה לסבל של תושבים שלא קשורים לטירור ותתפלאו יש גם כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעון הוכחה
ע.ע.,
30/06/04 15:25
|
ניבול פה אינו נימוק משכנע. אבל שלא בטובך קלעת למטרה: מטרת הפעולה לוודא איזה מהתושבים קשורים לטירור ולהרתיעם ממתן מחסה למבוקשים. בשלב זה את קצת נחפזת בקביעתך הנחרצת כי אין בכפר תושבים הקשורים בטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
בתור אחד שבסדיר היה בהרבה...
מילואימניק,
30/06/04 09:43
|
מבצעים כאלה, ידוע כי במספר מקרים כשלא נמצאו מבוקשים שידוע שהיו במקום מסויים, צה''ל פשט אך לא גילה דבר, נתקבלה אינדיקציה כי המבוקשים התחבאו בתוך באר. אי לכך טוב מאוד שצה''ל עושה כך. ולכל בני דודינו המתממים יש פיתגם: ''מי שלא מרים להנחתה לא מקבל הנחתה'', כלומר: אם תפסיקו להתחבא בבארות לא יפציצו אותם, ואם תפסיקו להשתמש בילדים כמגן אנושי יפסיקו לירות בהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
צה''ל יודע בעיקר להרוס
קיו,
30/06/04 09:29
|
הצבא שלנו שמורכב מילדינו וגברים פראיירים שממלאים אחר הוראות בלתי חוקיות בעליל ובהחלט בלתי אנושיות, ממיטים עלינו בכל יום עוד דור של שנאה בין השכנים שתמיד יהיו לנו ליד מדינתינו אוכלת יושביה. צה''ל עוסק בעיקר בעונש קולקטיבי הזורע רק עוד גל של שנאה ופחד אצל תושבים שסובלים מאותם טרוריסטים חלאות שגורמים בחוכמתם להוציא את צה''ל כאחד הצבאות הלא הומאניים. ומי שהיה אי פעם בשירות צבאי יודע על מה אני מדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
תמונה אחת - אלף שקרים
ע.ע.,
30/06/04 09:26
|
איך יתכן שמעריב יראה תמונת חיילים הולכים בסך ויתן לה כותרת ''חיילי צה''ל מפוצצים באר''? שום דבר בתמונה לא מרמז על כך. יתרה מכך, בסוף הכתבה נאמר במפורש שהבארות לא פוצצו, אך הנזק בכותרת המטעה כבר נעשה. מה המניע של מעריב בפרסום מגמתי מעוות זה (והכוונה לא לעצם פרסום הפעולה בכפר)? נקווה שמדובר ''רק'' ברשלנות העורך האחראי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צרות אופק
דוד,
30/06/04 13:02
|
האם באמת אתה מצפה שיראו תמונות של פיצוץ בארות ? ואולי בגלל גישה של אנשים כמוך אין אפשרות להגיש כתב אישום נגד שרון כי אין סרט וידיאו שמתעד את קבלת השוחד והודאה בזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צבע האופק
ע.ע.,
30/06/04 15:14
|
צבע האופק יקבע לפי התנהלותנו הבטחונית והמוסרית. אתה עושה מעשה שלא יעשה: 1. למרות שהצלמים הם עיתונאיים ששהו בכפר בזמן הפעולה ואחריה אין אף צילום של פיצוץ או של באר/בור-מים לאחר פיצוץ, ובכ''ז אתה רומז שאי המצאותו של צילום כזה מוכיחה כי המעשה נעשה. מה האינטרס שלך לטעון שפוצצו בארות כאשר למעט הכותרת הראשונית (ששונתה בינתיים) בכתבה לא נאמר כדבר הזה ובסיומה אף נכתב כי נשאבו מים שהועברו לבדיקת התאמתם לשימוש. בלתי אפשרי לשאוב מים מבאר מפוצצת. ראה גם תגובת בן-הארץ (100). 2. מה עניין שרון לכאן? אתה כל כך אכול שנאה עד שלא מסוגל שלא להשפריץ אותה סביבך? מדיניות שרון בשטחים אינה שונה מהותית מזו של כל ממשלות ישראל הקודמות. בעניין שוחד ועבירות מטבע אחרות, אני מציע לדחות הכנת רשימות עד לאחר שיספקו מים לתושבים. חשבתי לתומי שזה מה שצריך להדאיג אותך עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיון ימני פרמטיבי
גג,
30/06/04 09:43
|
אולי מעריב עובדים בשביל ערפאת מקבלים כסף וכותבים כתבות. או... שאנחנו כזה עם סתום שכל דבר שלא נראה לנו חיובי כלפינו אנחנו מידי מפריחים כשקר.
ובכלל,,, אין אולי בארות בעולם.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115 - גג מתפרץ לדלת פתוחה
ע.ע.,
30/06/04 10:25
|
מה אתה קופץ ומשמיץ? העובדה היא שבתמונה רואים חילים הולכים בסך, ללא סימן לבאר, ובכ''ז הכותרת היא שהתמונה מראה את חיילי צה''ל מפוצצים באר. העובדה היא כי למרות הכותרת לכתבה והכותרת לתמונה, בסוף הכתבה נכתב כי עובדי המועצה שאבו מים מזוהמים מהבארות. חשד לזיהום מים תוך שמירת שלמות הבארות זה דבר אחד ופיצוצן זה דבר אחר לחלוטין. נא קרא הכתבה בעיון, כולל הרקע לפעולה, לפני התפרצותך הבאה. והערה נוספת, אם נשארת לקרוא עד כאן: כל עוד מחבלים פועלים ומסתתרים בין אוכלוסיה אזרחית, אוכלוסיה זו תפגע אף שרצוי שהפגיעה תהיה מזערית. עדיף רמון לבאר מאשר הורדת חיילים לבאר זו (ונא חסוך ממני את הקלישאה כי הטרור הוא בגלל נוכחותנו בשטחים. טענה שחוקה ומגוחכת זאת לא מחזיקה מים, לא בארץ מתחילת המאה הקודמת ולא בחו''ל, לרבות במדינות ערביות.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
ALWAYS SHOWING IDF IS EVIL
LEFT WING MEDIA,
30/06/04 09:25
|
DONT YOU THINK THERE WAS WEPOUNS THERE IDIOT LEFT WING MEDIA..AT LEAST WE DONT KILL A 3 YR OLD CHILD AND DANCE IN THE STREETS
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
The real question to be asked
Michel,
Paris France,
30/06/04 09:23
|
Why Tsahal does not bomb heavily the Gaza terrorists, wherever they are to stop their kassam lauch.
The Palestinians have to pay a heavy price, and they will learn quickly why they have to stop.
The blood of our innocent victims is not cheaper than their blood.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Because there are civilians
ע.ע.,
30/06/04 12:15
|
|
 |
112.
אם אין בארות שישתו מי-עדן.
ל"ת
מרי אנטואנט,
פריז,
30/06/04 09:19
|
|
 |
111.
אוי איזה מסכנים הערבים התמימים
שונא שמאלנים,
יחיה טוב,
30/06/04 09:18
|
הם רק עוזרים למחבלים להתחבא ונותנים להם מים ואוכל ומעבירים מידע. הם כול כך טובים כול המוחמדים למה החיילים הרעים מציקים להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
כתבה שמאלנית! מספיק לרחם עליהם
אלי,
30/06/04 09:17
|
מספיק לרחם על הרוצחים האלו הערבים. כולם אותו דבר ואל תספרו לי סיפורים. יש עובדות בשטח.פשוט לנו בארץ יש זכרון קצר.צריך להזכיר לכם תמיד כמה הם רוצחים בנו כל יום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם רוצחים בנו ואנחנו משווים
רר,
30/06/04 09:44
|
אנחנו צודקים הם התחילו אנחנו חיות עם הצדקה, הם בלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
משת''פים
מירית,
30/06/04 09:16
|
הגיעו הזמן שאמצעי תקשורת ישראליים יפסיקו לפעול בשירות האויב שרוצה להשמידנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
הכתב לא אוביקטיבי
יודע נפש בהמתו,
ישראל,
30/06/04 09:16
|
עוד לפני שקארתי את שמו חשבתי שמדובר בכתב שאוהד את העניין הפלשתינאי ולא טעיתי. כן אני תקווה שתושבי הסביבה הערביים שעוזרים למחבלים לפגוע בילדינו ישתפו פעולה עם צה''ל ואז נחייה במזרח תיכון חדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
לא חשוב מה יגיד העולם!!!
בארי,
בארי,
30/06/04 09:09
|
מה שבאמת חשוב שחיילינו ישובו בשלום עם ה''שלל'' שזה המחבלים, אז אין מים, מה קרה ? מי שעושה שימוש קר וציני מבארות מים שלמעשה אמור לחיות מזה, יתן את הדין !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
אנשים סובלים במדינה
אלון,
שדרות,
30/06/04 09:07
|
ואתם מדברים על על פעולה של צהל שגרמה למחסור במים זה מה שצריך לקבל בדף הראשי אני מתביש במדינה הזו שיותר מענין אותה מה קורה בצד השני במקום שיקימו צעקה על מה שקורה קודם איצלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
לא מאמינים לעיתונאים פלסטיניים
אריק,
30/06/04 09:04
|
עם של שקרנים ותעמולנים זולים. ככל שהשקר גדול יותר - ימצאו תמיד ישראלים שוטים שיאמינו . יאמינו , מילא - אבל יש ישראלים שישתפו פעולה בהעצמת אפקט ''מוחמד דורה והגאזים השחורים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
ולא לשכוח
דוד,
30/06/04 09:01
|
לילל כל פעם על שנאה וכעס לישראלים ולטעון שאנטי ישראליות ואנטישמיות הםזהים וחסרי בסיס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
למה צריך להיות צה''ל כל הזמן
למה זה עניינו,
של מעריב?,
30/06/04 09:00
|
תחת פיקוח התיקשורת בשירות האויב הערבי הנאצי? למה שצה''ל לא יפוצץ בורות מים המשמשים את האויב הערבי הנאצי? למי אכפת אם לאויב הערבי-נאצי אין מים לשתות? אם לא מחסלים אותם ע''י מטוסים, אין ברירה אלא לחסל אותם ע''י צמא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103 - הגזמת
ע.ע.,
30/06/04 09:17
|
מלחמת חורמה בטרור כן וכן. פגיעה באזרחים לא ולא. ( אגב, הקורא הכתבה בעיון יווכח שלא היתה פגיעה באזרחים, למרות הכותרת הזועקת).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
כולי מלא רחמנות שיפוצצו גם
דורון,
30/06/04 08:59
|
את בתיהם ומעריב מה עובר עליכם איזה מן כותרת זו נגמרו החדשות הדרדרתם תתחילו לחזור לעצמכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
בורות מים לא חוקיים
ל"ת
אולג,
30/06/04 08:59
|
|
 |
100.
יאמון
בן הארץ,
30/06/04 08:59
|
נכון ליאמון אין מים והמעיין שהיה להם נלקח כולו להתנחלות קרובה.(אני איש ימין ולא פנטזיונר) נכון שהתושבים חפרו בורות למי גשמים אבל את המים שלהם הם קונים בשכם ומביאים במיכליות את המיכליות הם מרוקנים לתוך חביות( מי טיפש לשפוך מים לבור כדי לשאוב אותם אחר כך? ראש המועצה עשה את ההצגה שלו לאנשי התקשורת המטומטמים אבל הפלסטינים שוט לא מבינים את ישראל מצד אחד הם חושבים שבאמבולנס בבאר באשה הרה ובילד היהודים לא פוגעים כי כך הרגלנו אותם אבל אותם לא עושים באצבע אז הם מתחכמים לנו וגם אותנו לא עושים באצבע אז אנחנו יודעים שהם מתחבאים בבורות של המים שלהם. לא הייתי רוצה צבא שלא יחפש בבורות המים מבקשים כי אני יודע שהם מתחבאים שם. לא הייתי רוצה שמישהו יהרג ע''י מבוקש לכן כל עוד הפלסטינים רוצים לשמור על הבורות שלהם( אין להם שם בארות יש מעיין דל) מוטב שלא ירשו לנחשים להתחבא שם. בכל קייף מתחילה מצוקת מים ביאמון מי הגשם אוזלים והתושבים צרכים לקנות מים אז שימשיכו כך או שלא ישמעו ליאסר ערפאת שהורס אותם. אנשי יאמון מתחלקים בין הגיוניים לפנאטים. כרגע הפנאטים מנצחים ואנחנו צריכים לשבור אותם ואת הבורות שבהם הם מתחבאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעולה
ל"ת
ע.ע.,
30/06/04 12:46
|
|
 |
ההתנחלויות פשע נגד האנושות
פרחיה,
30/06/04 11:16
|
האינך מבחין באכזריות בדבריך. אתה מזכיר בשוויון נפש שהמעין של יאמון נלקח כולו להתנחלות קרובה, ונראה לך הגיוני שתושבי הכפר נאלצו לקנות מים ולהביא אותם משכם במיכליות. בדבריך נגד אנשי יאמון, השקרנים לטענתך , אתה מראה בדיוק למה ההתנחלויות הן פשע מלחמה ופשע נגד האנושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרחיה
פרח,
30/06/04 20:54
|
אולי תביני כבר שאת האחרונה בשורה אשר יכולה לבוא ולצעוק על *פשעי מלחמה* ואי צדק של עם ישראל כלפי העם הפלשתיני.....הכובשים!!אנה,לפני שאת באה להטיף מוסר לאנשים....תלמדי קצת יותר היסטוריה על כיבושי האימפריה המוסלמית בארץ ישראל....או פלשתין,על פי האו*ם והאנגלים!!או שזם זה כבר לא יועיל......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכו להגן על ישראל בהאג
פרחיה,
01/07/04 11:05
|
לידיעתך, האימפריה העותומנית קרסה ב 1918. המנדט הבריטי בפלשתינה הסתים ב 1948. הצרפתים יצאו מאלגיר ומיתר מושבותיהם, להוציא כמה איים באוקינוס השקט, וכנל כמעט כל יתר המעצמות הקולוניאליסטיות , למעט סין המחזיקה בטיבט. עידן הקולוניאליזם תם, עבר מהעולם. אין ויכוח שטרור, נגד אזרחים, לא פגיעה בחיילי צהל שהיא מעשה מלחמה, הוא פשע נגד האנושות. אך גם פגיעה אנושה באוכלוסיה אזרחית כבושה, ואין הגדרה אחרת לפלשתינים בישע, היא פשע מלחמה. ואם המגיבים כל כך חכמים אולי ילכו להגן על המדינה בהאג ובאום. הויכוח הוא לא אתי. אנו הלא באותה סירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לא נכונה ולא לענין
נחום,
30/06/04 18:30
|
הטענה היא שפוצצו את מקורות המים שלהם. ענו לך על זה אז אתה מוצא סיבה אחרת להתלונן: בכלל ההתנחלויות הן פשע.
קודם כל ההתנחלות היא לא פשע - זו ארץ אבותינו אשר גורשנו ממנה לפני אלפי שנים, ותמיד שאפנו לחזור אליה.
אפשר להתווכח אם זה חכם או לא להתיישב שם, אבל מה שלבטח הוא פשע זה לרצוח אזרחים באוטובוסים, ועוד להחביא את הטרוריסטים בין באמבולנסים ובבארות המים שלך ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
למגיבים כאן קשה להתמודד
ע.,
30/06/04 08:56
|
עם המציאות. ועם זה שאין בכתבה שום נקיטת עמדה. אלא תיאור של עובדות יבשות. קשה לנו להשלים שמן התיאור הזה עולה שצה''ל, צבא ''הגנה'' שאמור לייצג אותנו ולפעול בשמנו, פועל לעיתים (קרובות) כמו חונטה צבאית של מדינת עולם שלישי. קשה לנו לקבל את זה אז חלקנו תוקפים את השליח (העיתון שמדווח על העובדות), במקום לדרוש, כאזרחים, שבוגי ומפוז ילכו הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת? ההגנה הטובה ביותר=התקפה.
בגדי המלך חדשים,
30/06/04 09:53
|
צה''ל ממלא את תפקידו להגן על ישראל בצורה האופטימאלית בעיקר כאשר הוא מבצע פעולות תקיפה. בשמאל איכשהו השתבשה התפיסה ונדמה להם שצה''ל אמור לירות רק מתי שיורים עליו, לעמוד בעמדות ולהמתין ליוזמת האויב.
אם בכלל ניתן להגיד משהו על הקשר בין צה''ל להגנה זה שצה''ל לא מספיק מגן על ידי תקיפה, ולכן לא ממש נאמן למילה הגנה. צה''ל נועד להוריד את האויב הפלסטינאי לברכיים, להכניע אותו ואחר כך לרמוס אותו לתוך העפר. אחרי הרמיסה, התפקיד הוא למעוך יום יום את הראש הפלסטינאי לתוך העפר עד שצעקת ה''נכנע'' נשמעת מספיק משכנעת. צה''ל לא נועד לשבת בחיבוק ידיים ולקוות שהצליח לסתום את כל החורים!
שקט אפשר לקבל ממישהו שגם מעוניין בו, או ממישהו שהכנעת אותו למצב של חוסר יכולת לתקוף. אני בכוונה לא משתמש במילה שלום, כי שקט זה הטוב ביותר שאדם שפוי יכול לצפות לו במציאות שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96 - אתה טועה ומטעה
ע.ע.,
30/06/04 09:01
|
לא יתכן שבסוף הכתבה ישאבו מים מבארות שפוצצו בכותרת. קרא הכתבה בעיון ותווכח שהיא מגמתית ולא מתארת עובדות יבשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא דווקא אתה טועה
רר44רר,
30/06/04 09:47
|
זו כתבה עם מידע אוביקטיבי. בגלל מידע אוביקטיבי כזה שאנחנו מגלים על עצמנו אנחנו שונאים את CNN ו BBC
ואוהבים את FOX שכולם בעולם יודעים שFOX לא יודעים מה זו המילה אוביקטיבי.
הבעיה היא אצלנו, או יותר נכון אצלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נצמד לעובדות
ע.ע.,
30/06/04 14:50
|
1. הכותרת המקורית של המאמר (שבינתיים שונתה) דברה על הריסת 50בארות. 2. הכותרת המקורית של התמונה שלוותה את המאמר (אשר גם היא שונתה בינתיים) היתה על חילים המפוצצים באר. אבל: 3. בכתבה עצמה דובר על בורות מים לאגירת מים ולא על בארות מניבות, כפי שניתן היה להתרשם מהכותרת. 4. בתמונה המקורית הראו חילים צועדים בסך, ללא זכר לפיצוץ באר. 5. בתמונה שנוספה אח''כ רואים חייל גוהר, כנראה בודק שהבור לא משמש מחסה למבוקש. בלתי אפשרי לחלוטין לפוצץ בור כאשר החיל גוהר מעליו. 6. יש צילומים של חילים בכפר אבל אין אף צילום של פיצוץ או צילום של בור לאחר פיצוץ. 7. בסוף המאמר יש תאור שאיבת מים, אמנם מזוהמים. לא תתכן שאיבת מים מבאר מפוצצת. 8. בסוף המאמר נאמר כי המים שנשאבו נלקחו לבדיקה לוודא אפשרות השימוש בהם. גם בכך יש סבל לתושבים אבל מכאן ועד תאור הריסת 50 בארות המרחק רב מאד. 9. ראה בענין זה גם את תגובת בן-הארץ(100) בנושא.
בהתחשב באמור לעיל, קביעתך כי הכתבה אוביקטיבית (או בלשונך הזהירה כי זו כתבה עם מידע אוביקטיבי) אינה נכונה. היא מגמתית הן בסגנונה הסנסציוני והן באופן הצגת העובדות בצורה מטעה. עובדה שרוב התגובות מתייחסות לפיצוץ בארות, דבר שכלל לא היה, מדברת בעד עצמה.
הערתך על ערוץ FOX חושפת כי יש לך דעה מוקדמת, אך זה לא מונע ממך לטעון לאוביקטיביות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה באמת כתוב בכתבה
ע.ע.,
30/06/04 12:38
|
אם אתה נהנה מהאשמה עצמית שיבושם לך. מקריאת הכתבה העובדות הן אלה: 1. כותרת הכתבה היא על הריסת בארות. 2. הכותרת המקורית לצילום (ששונתה בינתיים) היתה שבתמונה רואים חיילי צה''ל מפוצצים באר. אבל: 3. מקריאת הכתבה מתברר כי מדובר בבורות מים לאיסוף מי גשם ולא בבארות מים נובעים. 4. מעיון בתמונה רואים כי מדובר בחיילים הפוסעים בסך. אין בתמונה שום זכר לפיצוץ באר. 5. בסוף הכתבה נאמר במפורש כי שאבו מים בעזרת משאבה. אמנם מים מזוהמים אבל ברור שלא היה פיצוץ באר.
על סמך הנ''ל לא ברורה לי כלל קביעתך כי הכתבה אוביקטיבית. אני חושש שהתייחסותך לרשת השידור FOX ''מסגירה'' את נכונותך לכנות הכתבה כאוביקטיבית, כאשר האמור לעיל מוכיח ההפך.
הבעיה היא לא אצלנו ולא אצלם. הבעיה היא אצלך. באיחולי המשך התבוססות בהאשמה עצמית ובמשיחת עצמך בצדקנות אין קץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש רק 12 בארות מים ביאמון
יוגע דבר,
ת''א,
01/07/04 02:30
|
כן, זאת עובדה: יש רק 12 בארות מים ביאמון, מי המציא את המספר 50. הבארות נפגעו מרימוני הלם!!!! ממתי רעש גורם להרעלה???
ושוב , אתם וכולים ללכת ולספור : חש רק 12 בורות מים הכפר!! עלילת דם נגד צהל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
מתבכיינים
shimon,
ים,
30/06/04 08:50
|
האם יותר טוב שייהרג יהודים בגלל שהפלסטינים מנצלים כל מקום מסתור לאגור נשק ומבוקשים אפילו השתמשו באמבולנסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
טוב מאד, צריך גם לנתק חשמל!!!
בוריס,
30/06/04 08:49
|
בלי חשמל יהיה להם קשה להכין פיגועים. אני רק פיספסתי - מתי מעריב הפך לעיתון של רשות פלשתינית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בוריס-צריך להשבית אותם
משה,
30/06/04 09:18
|
לתת להם בראש כמה שאפשר עד שנמחוק אותם לתמיד ואז ננוח על זרי הדפנה. מתי יבוא היום הזה?......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
להרעיל בארות ??? בושה וחרפה
ליבוביץ,
30/06/04 08:47
|
להרעיל בארות !!! לאן הגענו איך היינו מגיבים אם הפלסטינים היו נוקטים בצעד כזה? איזה כותרות היו מופיעים בארץ ובעולם ? וב צ ד ק !!!!!! אני חושב שצריך לחזור לשפיות ולתחיל לדבר מיידית עם ההנהגה הפלסטינית כי בלי זה ההדרדרות תהיה הרבה יותר מהירה ממה שאנחנו חושבים והנזק יהיה גדול לכולנו רק שלום אמיתי יביא בטחון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא חתיכת ליבוביץ שמאלני
ל"ת
מיכה,
30/06/04 09:49
|
|
 |
95.
שישתו את מי ים המלח
ל"ת
יאסרובסקי,
30/06/04 08:47
|
|
 |
94.
פוצצו כי מחבלים הסתתרו בהם.
ל"ת
שרון,
דרום,
30/06/04 08:43
|
|
 |
93.
בארות או בורות מים?
רחל,
30/06/04 08:36
|
|
 |
92.
צהל בכפר
יעקב,
חיפה,
30/06/04 08:32
|
רק במדינה בעלת פוטנציאל אובדני.{העם היהודי רגיל לגלות אפשר שוב לחזור לשם עיתונאים גדולימ שלנו.} עיתונות מסוגלת להדפיס לאור היום כל כך הרבה טעמולה ארסית במסוה של כאילו חדשות .תתביישו ולכו ללמוד מכל אומות העולם מה זה אהבת מולדת אפילו מהערבים להם אתם מסנגרים ואוהבים.מעריב אתם מתדרדרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
מי שרוצח ילדים - שיהיה צמא...
זולו,
30/06/04 08:30
|
|
 |
90.
ואנו מתמודדים עם ילד שנרצח!
ל"ת
שיחנקו,
30/06/04 08:11
|
|
 |
89.
מעריב -איך שהידרדרתם מרוב שאתם
יעקב,
30/06/04 08:05
|
|
 |
88.
ולמה אתם נותנים כותרת כזו?
הגר,
ירושלים,
30/06/04 07:57
|
הערבים הביאו על עצמם את המצב הנוכחי. אין להם דין ואין להן דיין. אם אין מים שישתו קש- הם האשמים היחידים למצבם! ואתם לא צריכים לתת להם כאלו כותרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
כפר יאמון-כפר של פדאיונים
צביקה,
שרון,
30/06/04 07:55
|
מאז ומעולם שימש כפר זה בסיס של פדאיונים וממנו יצאו פורעים קשים ביותר נגדנו,גם בעידן הנוכחי. לא צריך לרחם על הכלבים בכפר הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
50 בארות ?!
בארי,
30/06/04 07:51
|
אפילו בעפולה השכנה אין כמות כזאת של בארות .
נו , פאנטאזיות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
דומה לתפוח רקוב ש..
עליזה,
דרום,
30/06/04 07:51
|
מקלקל את כל שאר התפוחים. אם קשה לתושבים שיוציאו מתוכם את האנשים הבעיתיים ובעיתם תפתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
שקר
בני,
חולון,
30/06/04 07:50
|
תעמולה ערבית נפוצה ולצערי יש הרבה מאמינים.הם מסלפים דברים ואחרי זמן מסוים הם מתחילים להאמין בזה.מסופר על ערבי אחד שילדים הפריעו לו את שנת הצהריים.הוא קם ואמר להם איזה טיפשים אתם משחקים פה ובשוק מחלקים תאנים.כל הילדים רצו לשוק .חזר האיש לישון מרוצה מעצמו.התעורר בבהלה ואמר איזה טיפש אני מחלקים בשוק תאנים ואני פה ישן.זה העם הערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
גם אצלינו המים מזוהמים
יוסף,
המלמד,
30/06/04 07:50
|
שיעשו מה שאני עושה. שתו קולה. להתקלח ממילא אתם לא נוהגים בכפר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
לא נורא
אייל,
30/06/04 07:44
|
לא נורא יקנו מי עדן .כל הכבוד לצהל כל מה שנעשה זה מעט מידי .הגיע הזמן שנפשיל שרוולים וננהג כמו שנוהגים במזרח התיכון. כל יחס מועדף כלפי האוכלוסיה שהיא עוינת בכל מיקרה הוא בעוכרנו.ולכן ישנם נפגעים בצידנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
רק בשיטות אלה ניתן לחסל טרור
יוסי,
חלם,
30/06/04 07:44
|
כמה שיותר לפגוע באזרחים ,רק הם מסוגלים להפסיק הטרור, אזרח שיודע שחיי היום יום יפגעו אנושות, ידאג שזה לא יקרה,??? ושלא יצאו מפגעים מהכפר,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מעריב, מנסים להתחרות בWALLA?
אור,
30/06/04 07:43
|
אם ארצה לקרוא באתר אנטי-ציוני התומך בהשמדת ישראל, אלך לאתר המקורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת לך. נו עוף כבר.
ל"ת
33,
30/06/04 09:49
|
|
 |
79.
מאיפה הם יקחו עכשיו מים??????
אור,
30/06/04 07:41
|
|
 |
קרא את 100
ל"ת
ע.ע.,
30/06/04 13:33
|
|
 |
שיבינו-הסגרת מחבלים או מוות.
בגדי המלך חדשים,
30/06/04 08:01
|
אין במשחק הזה מתבוננים תמימים מהצד. משחקים על אמת ועד הסוף. יש מבוקשים? בבקשה, תקיאו אותם החוצה או תעשו בהם לינץ'. לא? תמותו בצמא או שתהפכו לפליטים. שיגידו תודה שלא גילחו להם את הכפר על היסוד ושילמדו לקח לפעם הבאה.
מבחינתי הם יותר מועילים לשמירת השקט כאשר הם מתחת לפני הקרקע מאשר מתהלכים עליה. אחרי אינספור פיגועים נגמרה החמלה ונגמרו הרחמים. לטחון אותם לאבק. אין שם חפים מפשע, מהקטן ועד הזקן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
remember
Yoni,
mercaz,
30/06/04 07:37
|
remember when houses of the Arabs were destroyed in aza? after a while we found out it was the arabs themselves doing some of it, as they tried to get money from zahal
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
חשבתי שמדובר במלחמה
יואב,
תל אביב,
30/06/04 07:37
|
צה''ל לא חייב להסביר, עם כל הכבוד, לא לתושבים בכפר ולא לכתבים של מעריב, מדוע הוא פועל בפעילות מבצעית כמו שהוא פועל. נקודת המוצא צריכה להיות שבמלחמה כמו במלחמה, נעשים דברים לא נעימים. מי שרוצה שלא יבואו אליו חיילים הביתה, שלא ייתן לשלוח מתאבדים לבתיהם של החיילים. נורא פשוט ועם זה מאוד אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
Another question.
Wonderer,
30/06/04 07:34
|
We (not the leftos) ask another question: Why do Palestinians bomb buses and other places full with people???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
זה תפקיד העיתונאות - להתריע על
מיכאל,
צפון,
30/06/04 07:33
|
אם יש שימוש בנוהל שכן שאסור ע,פ החוק - העיתונאי צריך לדווח על זה. אם מפקד הכוח החליט על דעת עצמו להרוס נכסים של התושבים - את בורות המים שבחצרות הבתים - הוא צריך לתת את הדין על כך. בכל מקרה צה''ל צריך עכשו - לאחר שהתברר שאיש לא התחבא בבורות לפצות את התושבים על ההרס, נוסף לכך אם הכפר נמצא באחריותנו עלינו לדאוג להספקת מים סדירה לכפר. אין לנו מטרה להצמיא את התושבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק צריך לזכור שמים לא חסר להם
יריב,
30/06/04 18:35
|
הבורות האלה חסרי שימוש (ראה תגובה 100). השימוש היחיד הוא הסתרת מבוקשים.
כמובן ליצני העבודה רצים לתקשורת ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
לבנה וזעתר
יוספה,
מרכז,
30/06/04 07:27
|
לכולם יש הרושם שבכפר הזה גרים כפריים עובדי אדמה תמימים שכל רצונם הוא לגדל עגבניות לנכש עשבים ולשוב הביתה בערב לאכול לבנה עם זעתר ולשתות לימונדה. רבותי לא כן הדבר ! הכפר הוא קן צרעות של מחבלים בלשון המעטה, גרם להרג רבים מחילינו, לכן אם זורקים רימון לתוך בור או באר על מנת לוודא שאין מחבל , זה דבר לגיטימי. וחוץ מזה מה יכול להזיק למייים עם כמה רסיסי מתכת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
Very well said
ל"ת
To Daniella 14,
30/06/04 07:23
|
|
 |
72.
Well done IDF
ל"ת
Ex Lefto,
30/06/04 07:17
|
|
 |
71.
שמאלני לך להארץ מקומך לא במערי
יאיר,
30/06/04 07:09
|
|
 |
כנראה שקוראי מעריב הם סילבנים
//,
30/06/04 09:49
|
|
 |
just like you ,//
ל"ת
Karen,
Holland,
30/06/04 12:13
|
|
 |
70.
Al ma hameooma?
OP,
30/06/04 07:04
|
They just eat what they cook. Complaints? --let them go to visit Arafart. How come their brothers who are living within the Green Line enjoy MUCH better standard of living? I don't feel bad for ANY Arab. If anybody has any problem please go to sites like HamasOn Line.com, for example. Guys, they are here to finish us. Stop being ''nice . What has to happen for some of us to wake up???By the way, who is that reporter? move him to al Hazira & co.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
או הם או אנחנו
גדולי,
30/06/04 07:00
|
יותר ממאה שנים נלחמים הערבים ביהודים, גורמים לרצח עם שלהם ושלנו, רק טרנספר יפתור את הבעיות. פשוט, וקל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
זו הדרך הכי נכונה **כנסו**
רועי,
הוד השרון,
30/06/04 07:00
|
תמיד הצד המפסיד במלחמה הוא הצד אשר ככל שהזמן עובר מצבו הופך להיות רע יותר מכאן שבכל מלחמה לא חשוב מי ניצח בזמן הקצר אלא מי מצבו הורע לאורך זמן רב ראה לבנון, ראה האמרקאים בעירק ועוד.. מכאן שבשטחים עלינו לגרום למצב כזה שכל יום שעובר מצב הפלשתנאים יהיה רע יותר. הם יבינו שמחר יהיה גרוע יותר ורק אז יסכימו לפשרה או לסיום הסיכסוך. היום הרסנו בארות מיים, ידעו הפלשתנאים כי מחר נהרוס כבישים ותעלות ניקוז וכך הלאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר לא נשאר הרבה מה להרוס
סופוקלס,
30/06/04 07:15
|
וכל הרס כזה מייצר עוד מחבלים שחייהם לא שווים פרוטה ואין להם מה להפסיד, והם מוכנים להקריב את חייהם רק בשביל לקחת איתם כמה יהודים.
התאוריה שלך אולי נכונה כשיש לך מה להרוס, אבל ברגע שלצד השני כבר אין מה להפסיד הוא הופך להיות אוייב מר ומסוכן, וזה מה שבאמת קורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להם מה להרוויח ולהפסיד
ע.ע.,
30/06/04 13:31
|
להרוויח: שיקום בסיוע בינלאומי, שארית חיים תקינים, עתיד ילדיהם טוב יותר, פתרון מוסכם על עתידם, הפסקת חוסר הוודאות, הפסקת החשש לחייהם, שליטה בחייהם ללא התערבות הצבא (ישראל), שיפור רמת החיים, שיפור איכות החיים. להפסיד: חלום השמדת ישראל כמדינת העם היהודי, תחושת המסכנים וה''דפוקים'', הצורך להיות אחראיים למעשיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מה הפלא ששונאים אותנו בעולם
ל"ת
בינה,
צפון,
30/06/04 06:52
|
|
 |
they hate us because stupid
yehoudi eiropi,
france,
30/06/04 09:44
|
jews like you Stop speaking and thinking like the antisemitics Be proud of beein jew We have the right to live and to protect ourselves Pray every day for our soldiers and come to france to learn how lyers all those arabs are and how coward all the european people is God bless Tzahal and Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
תגידו - אתם בסדררר?
הציץ ונפגע,
איי שם,
30/06/04 06:33
|
מה זה ? דו''ח של בצלם ? לפי ההתנסחות בכתבה אפשר לחשוב שמעריב שייך לערפאת ולא לנימרודי ותאמינו לי (מי שרוצה להאמין) שאני לא כותב בתור ימני או בתור מצביע ליכוד - אבל דחילאק יש גבול כמה אפשר להיות כל כך שקוף (עיתונות אמורה לדווח מצב - לא לנקוט עמדה - לזה יש טורים אישיים לעיתונאים - לא יכול להיות שכתבה שאמורה להיות דיווח תתבצע תוך כדי תמיכה עיוורת בצד השני) ונכון כמה שפעולת צה''ל ניראת נוראית כל כך ,עדיין מדובר בצבא ההגנה של ישראל שהוא באמת אחד הצבאות הנורמלים בצבא - בסופו של דבר כמעט כולנו שירתנו או משרתים בו ואם פעולה זאת הצילה ילד אחד - אם היו מוצאים בתעלות כמה מבוקשים הרי אני תומך בפעולה - צה''ל פועל על פי שיקולי מיקצועיים ולא בצורה עיוורת הרי אם באמת היה מדובר בצבא של חמומי מוח אין בעיה להרוג ולפגוע באוכלוסיה הפלסטינית - אבל זה ממש לא המצב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
טרנספר אתה חסר
שמואל,
תל אביב,
30/06/04 06:07
|
גירוש כל המוסלמים מכל רחבי ארץ ישראל ומרצועת עזה יביא לחיסול כל הטרור נגד יהודים בארץ ישראל
כל הפתרונות האחרים הם זריעת חול בעיניים ולא יביאו לחיסול הטרור !!! זאת משום שהטרור הוא בשורש האיסלם ואין איסלם ללא טרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צודק
ע.ע.,
30/06/04 13:47
|
לפי הקוראן ליהודים זכות על ארץ ישראל. המאבק הוא לא דתי אלא לאומני, נכון, בסיוע חלק מכוהני הדת המוסלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
have you read the kuraan ?
mike,
30/06/04 18:02
|
you better check yourself up before you write stupid things indeed the kuraan claims that israel (palestine) belongs to jews but also claims that jews are the biggest sinners, and should be handled by the sword in addition: jews cannot become muslims, they are doomed to death by the islamic sword
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק מאה אחוז
ל"ת
טילי,
30/06/04 06:57
|
|
 |
64.
שקר פלסטיני טיפוסי
לב,
מרכז,
30/06/04 06:03
|
למה אתם מפרסמים שקרים - אתם נלחמים את המלחמה פסיכולוגית בצד פלסטיני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
The ugliness of Maariv
Sanity,
30/06/04 05:28
|
You article is equally suited for a palestinian propoganda release. and Uri Glickman should be placed in the Hall Of Shame. What an elitist self hate that borders on treason, or is this word two offensive for Maariv to publish
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
שישתו את המים של עזה
ל"ת
ימני,
30/06/04 05:26
|
|
 |
61.
החיילים שלנו יורדים לתת רמה של
ארז,
ת''א,
30/06/04 05:25
|
החיילים שלנו יורדים לתת רמה של משטרים אפלים.. לא יאמן שאנשים פה שוכחים מה אנחנו עברנו בעברנו הלא רחוק - למה לגרום למישהו אחר כזה סבל???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
False content
Dr. Dania Shapi,
30/06/04 05:20
|
The subtitle of the photograph says, ''The soldiers bomb the wells'', however nothing like that is seen in the photo! Watch your words and print!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
עדיף ערבי צמא- מיהודי מת
יהודי מודאג,
י-ם,
30/06/04 05:03
|
זאת המציאות...... אני מעדיף שהערבים יהיו צמאים למים(הם צמאים לדם יהודי כל הזמן) מאשר יהודים ירצחו.....אז כל הכבוד לצהל.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
עדיף ערבי צמא ----מיהודי מת
יהודי מודאג,
קנדה,
30/06/04 05:00
|
זאת המציאות וכל הכבוד לצה''ל אל תדאגו למים של הערבים כמו שהם לא דואכים לדם של היהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ודם הערבים חשוב לך שאתה מדבר?
יהודי ישראלי!!,
30/06/04 09:01
|
|
 |
58- נראה ששיבצו אותך כאן בטעות
ל"ת
ע.ע.,
30/06/04 10:55
|
|
 |
כל מילה - בול! תקראו!
ל"ת
משה,
30/06/04 05:49
|
|
 |
57.
No terror =peace
Rafi,
Tel Aviv,
30/06/04 04:23
|
All I can tell this people STOP sporting terror and Zahal want bather you any more.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
למה אנחנו חיות אנחנו מכחישים ש
אברהם,
30/06/04 03:39
|
אנו עם אכזרי רע , אבל!!!! דעו לכם אכזרויותינו תחזור גם עלינו אם אנו מסוגלים לעשות את זה לערבי מחר זה יהיה גם ליהודי , אנחנו משחיתים את נשמתינו אנחנו עם אכזרי ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56 - הבהלת אותי
ע.ע.,
30/06/04 10:53
|
מחר, בתגובה, הם יתחילו לפוצץ אוטובוסים, יתחילו לרצוח ילדים ואזרחים שלווים, יתחילו ... - והכל יתחיל רק בגלל שזיהמו להם מי באר. אנחנו ''באמת'' עם אכזרי, גרמנו לנאצים קושיים רבים שלא רצנו למשרפות יותר מהר והם נאלצו להתאמץ ולדחוק בנו. אכזריים שכמונו. הערבים מודיעים בריש גלי שמטרתם חיסול היישות הציונית, אבל אנחנו האכזריים. בטוח ששמך אברהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
i hope this is tru just kill
meir yaeir,
boca,
30/06/04 03:17
|
this arabs. israel is for jews only one day you will have to go out to the street and look for arabs to kill all of you left right don't make any difrent.becuse this arabs will never stop killing jews they hate jews more then they love thire kids.so be ready ass ho
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
למה פוצץ צה''ל את הבארות?
שמעון אנוך,
מרכז,
30/06/04 03:15
|
לצערי ככל שחולף הזמן יש יותר ויותר גילויים של התעללות מכוונת של חיילים כלפי אוכלוסיה אזרחית בשטחים אין מדובר כאן בפעילות בטחונית אלא בהתעללות סאדיסטית לשמה פעולות כאלו מכפישות את שמינו בעולם ומעמידות אותנו באותה שורה עם קלגסים שונים מהם אנחנו סבלנו בעבר.שמעון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
bablat
shuki shalev,
london,
30/06/04 03:11
|
let the security forsces do the job ,you have a very short memory you rather have terorist blowing you.mind your own business
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
וואו
מיכאל ברגמן,
30/06/04 02:42
|
הכותרת צרמה לי, אבל מיד ראיתי שמדובר בכותב ערבי ופתאום החד צדדיות טיפה יותר מובנת. זה נראה מאמר שנלקח ישירות מהארץ או הגארדיאן.
התושבים ''טענו'' זה לא ממש חדשות. וכשטרוריסטים פלסטינים יפסיקו להשתמש באנשים ומקומות חפים מפשע כדי להסתתר או להחביא שם נשק אז יהיה מקום להתלונן כשצהל לפעמים דורך לפלסטינים על הבהנות. אם הפלסטינים באמת היו רוצים לצמצם את הנזק של צהל אז הם נלחמים בטרור בעצמם ולא נותנים לו חסות וחוגגים אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אני אסביר לכם למה!
פרשן בארות,
בארותיים,
30/06/04 02:33
|
בגלל שצה''ל חסר תעסוקה, החיילים לא יודעים מה לעשות, על כן באים רס''רים ונותנים להם תעסוקה להכנס לכפרים ערבים, לפוצץ בארות מתוך רצון לתרגל במידה ותפרוץ מלחמה. החיילים שיודעים שהערבים הפושעים יבואו להסגיר את עצמם ולא יתחבאו בבארות כדי שלא כל הכפר יאכל אותה, סתאאם מפוצצים להם את הבארות. ממש רחמנות, אני מציע לחיילים לבוא פעם הבאה ולזרוק לבאר פצצת סירחון, ולירות במבוקשים עם פיקות. כי לא יפה לעשות כך...
למי שלא הבין, דברים אלו נאמרים בציניות מהולה בעצב רב. על כך שאין ברירה לחיילנו שגם כך לא מתלהבים להיות שם, אבל בכדי לתפוס את הטרוריסטים שלא בוחלים בשום אמצעי, ואפילו שהם יודעים שכל הכפר יאכל אותה בשל כך, ממשיכים בהתנהגות אגואיסטית.
הגיע הזמן שהכפרים יקיאו מתוכם את אלו הרוצים להזיק להם, הטרוריסטים. סוף מעשה במחשבה תחילה. ולא יבואו אח''כ לבכות שפוצצו להם בארות ושאר ציוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
פרופ' ליבוביץ ז''ל
ציוני נכלם,
ת''א,
30/06/04 02:17
|
נבואתך האיומה על יודו-נאצים מאיימת להפוך למציאות מצמררת. אלוהי ישראל הצילנו מהבארות ומהבערות המתלהמת של המגיבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50 - גם אני נכלם
ע.ע.,
30/06/04 10:41
|
לקרוא להתלהמות ולפרסום העצמי של פרופ' ליבוביץ' נבואה... יותר נכון לקרוא לזה עוורון מרצון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
איכה יבשו בורות המים ?
שלמה מטורונטו,
30/06/04 02:17
|
מעניין מעניין מדוע התושבים בכפר יאסון צריכים לאגור מים בבארות. אה אין תשתית. אתם יודעים כמה כסף קיבל ערפאת מן האיחוד האירופא במשך השנים האחרונות? 5 ביליון דולר. לאן הלך הכסף שנועד במקור לשפר את חיי התושבים ? נכון מאד! האו הלך לכיס הראיס, לקניית חומרי חבלה, לאימון טרוריסטים, לתשלומי קיצבאות למשפחות המתאבדים ולשאר מעשי צדקה וחסד ממין זה. אז בבקשה עכשיו שלא יבכו על בורות המים, שילכו לראיס ושידאג להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מרעילי בארות
Yossi,
30/06/04 02:13
|
אחרי שהחיילים מסיימים להרעיל את חיי התושבים הפלסטינים הם ממשיכים בהרעלת מי השתייה כדי שחייהם יהפכו בלתי נסבלים לחלוטין מתוך תקווה שלאחר מכן הם יהפכו להיות לטרוריסטים ואז הצבא יוכל לומר ''אמרנו לכם שכולם טרוריסטים'' וכך להמשיך את משטר הדיכוי והכיבוש לשמחת המתנחלים וראשי ממשלות ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כל הכבוד לצה''ל! רק בכח ננצח!
רון,
רמת גן,
30/06/04 02:03
|
הרבה יותר כואב לי לראות אחים שלי מתפוצצים ברחובות ומפחדים לצאת מהבית בתל אביב, מלראות בארות שהיו חשודים בהסוואת רוצחים - מתפוצצים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
סופית-הפסקתי לקרא מעריב
ל"ת
שוקי,
30/06/04 02:02
|
|
 |
45.
ממש נשבר לי הלב
ל"ת
יוסף,
צפון,
30/06/04 01:55
|
|
 |
44.
עתון מקצועי או תעמולה פלסתינית
לא קונה תעמולה,
ישראל,
30/06/04 01:50
|
לעורכים אתם לא מקצוענים, הכתב המקומי מאכיל אותכם לוקשים ואתם בולעים בתיאבון. אתם לא רואים שזאת תעמולה מלאה שקרים ברמה של כתה א ? אתייחס רק לדוגמה אחת, ממתי אפשר להרוס מערות באמצעות רימון ? יש כמובן גם אפשרות אחרת אשר לפי התנהלותכם נראית סבירה והיא שאתם מנצלים את מעמדכם כעורכים כדי לעשות מניפולציה בחדשות ולהפוך את העיתון לעלון תעמולה פלסתינאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
תשובה לכותרת
אלון,
30/06/04 01:37
|
|
 |
42.
בארות מים
נסים,
רחובות,
30/06/04 01:20
|
מאמר כה חד-צדדי הוא מאמר לא ראוי. זה לא עיתונות. זה דומה יותר לכתב שטנה. מוטב שמעריב ימשוך ידו ממאמרים כאלו.
האם נעשתה פניה לגורמים מוסמכים ?(בצבא / משרד הבטחון, למשל ?)
האם המידע אומת ? 1. בורות מים בחצרות הן לא בארות 2. מי מרעיל בארות ? באיזה חומר כימי הרעילו וכמה אנשים נפגעו בהרעלה זו ?
זה נראה יותר כמו כמו פיזור נשורת גרעינית שעליה הודיע לא אחת עראפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Tguva le 31
Gabriel,
Chile,
30/06/04 05:37
|
I agree 100% with you Further i would ask for Tzahal to take this ''journalist'' and oblige him to go with them to that place and show explicitly that what he wrote is true. In case he can´t show that what he wrote is true, Maariv should expel this person from his job. That simple
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
Imagination
NY,
30/06/04 01:19
|
I am surprized that Maariv is part of the Palestinian propaganda!!! You give a person to write with no control of what he say. A well is different than a hole (one needs filling the other no), and so are the other lies.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
NRGazira.co.il - כדאי לקרוא !
מאוכזב,
30/06/04 01:10
|
מה זה הכתב הליצן הזה ? מעריב תתעוררו - אף אחד לא מאמין בזבל המגמתי הזה - תפקיד מערכת רצינית לפלטר קצת את השטויות של כתבים פוליטיים במסווה של חדשות עלק.
אני עובר ל YNET - נראה אותכם מפרסמים את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה עיתונות אתה בדיוק רוצה?
סופוקלס,
30/06/04 06:58
|
אתה רוצה עיתונות שתדווח לך מה שנוח לך לשמוע, ולא מה שקורה באמת. במקום להכניס את הראש לחול (או לעבור לאתר אחר), כדאי שתתמודד עם המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצים עיתונות אמיתית
ד''ר גורביץ יאיר,
30/06/04 09:30
|
מעריב ידיעות והארץ מפרסמים רק את מה שנראה להם נחמד ומעניין ללא קשר למה שהציבור צריך לדעת.
לדוגמא שילשום חשפתי בטעות שהשופטת ארבל ''לא אמרה אמת'' בקורות החיים שלה ,וכתוצאה מזה נבחרה לשופטת,יש לי הוכחות לכך והם נשלחו לעיתונים. מלבד באתר נענע הדבר לא פורסם ובמקום זה העדיפו לפרסם דברים אחרים בעל משמעויות נמוכות יותר
מי שרוצה יכול לכוב לי דואל ואני אשלח לו הוכחות לשחיטות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Piss Off
DJ,
30/06/04 03:21
|
You are going to Ynet because you read only what you want to read. What will u do when Ynet write something showing how bad we behave go to something else. How can one country contain so many idiots like you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
המחבלים
הלוי,
ירושלים,
30/06/04 01:09
|
אילו לא היו שם מחבלים לא היה צה''ל נכנס לשם כלל והם יכלו להמשיך את חייהם כשגרתם. שיאשימו את המחבלים בצרותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מלווים במזל''ט? ממתי?
חויאר מולסה,
30/06/04 01:08
|
יש להם ממש רשימות פירוט. איפה הראיות, תמונות, מנופי רימונים. משהוא להוכיח את טענותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לכל הוגי הדעות הנאורים...
אזרח מודאג,
30/06/04 01:07
|
אנו הישראלים מאז ומעולם התיימרנו להיות אנשים נאורים ומתורבתים להבדיל מהפלסטינאים ה''חיות'' שרוצחים נשים וילדים ללא כל הבחנה,לא?!! צר לי לנפץ את הבועה בה מרביתכם חיים, אנו( והכוונה כאן לצה''ל) רוצחים, מטילים מום והורסים ללא כל הבחנה בדיוק כמו המחבלים המתאבדים אלא שאנו מסווים זאת בטיעון של ''הגנה על המולדת''!!!! מספיק עם ההתחסדות!!!! תראו מה באמת קורה ולא מה הפוליטיקאים או צה''ל מספרים שקורה!!! כל הכתבים מכל העולם משקרים?!!! הגיע הזמן שכולנו נעשה חשבון נפש! אנחנו אשמים באותה המידה היות ואף אחד מאיתנו האזרחים לא קם ומוחה כנגד העוולות שמתרחשות שם!!! די עם המוסר הכפול!!! ערך חיי אדם זהה באשר הוא אדם!!! אנחנו אלו שנותנים משמעויות גזעניות (בהקשר להערת הנאצים שנאמרה כאן...) אז אל לנו לבוא בהאשמות כשאנחנו רחוקים מלהיות הומאנים!!! כולי צפייה לכל הערות הבוז כנגד ''השמאלניות'' המשתמעת מדברי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37 - אזרח מודאג: ציפית, קבלת
ע.ע.,
30/06/04 12:07
|
הבעיה כאן אינה השמאלניות אלא הנאיבות הכלולה בדבריך. 1. כבר קבע גבלס: אם תשקר מספיק פעמים, השקר שלך יתקבל כאמת. 2. אחרי כ''כ הרבה שנות טרור נגד אזרחים שלוים גם אנשים נאורים עשויים לאבד את ''נאורותם''. 3. הערבים קוראים בריש גלי להשמדת הישות הציונית. לכן לא מדובר בהתחסדות מצד הלוקחים ברצינות התבטאויות אלו, אלא טמינת ראש בחול מצד המתעלמים מדעת. 4. אכן, ערך חיי אדם זהים, אבל בכ''ז רוצחים מושיבים בכלא למניעת פגיעה בחפים מפשע. ואיתם גם את המסייעים להם. יפסיקו הערבים להשתמש בפלסטינים לחיסול ישראל בשלבים (כדבריהם) והבעיה תפתר תוך זמן קצר. 5. בהתחשב בנסיבות כן הייתי מתאר את התנהגות המדינה כהומנית, במיוחד בהתחשב בבקורת בית המשפט העליון (שלדעתי אף מרחיק לכת בשמירת זכויות הפלסטינים ע''ח בטחון אזרחי ישראל.)
בשביל מה לקרוא קריאות בוז? ממילא אינכם מקשיבים אלא לעצמכם ואוטמים אזנים (ועוצמים עינים) לעובדות. בנסיבות אלה אכן יש לך סיבה טובה לדאוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
אחד,
30/06/04 07:05
|
צריך לשמור על המוסר והמצפון של העם, ולא להתבזות ולבזות את המורשת המפוארת. אחזקת מיליוני אנשים תחת משטר צבאי וללא זכויות אדם בסיסיות לא מוסיפה נקודת אור להיסטוריה היהודית, ומנוגדת לציונות ולרוח היהדות. הרצל ושאר מייסדי המדינה היו מתפלצים כשהיו שומעים איך החזון שלהם עוות על ידי גופים משיחיים סהרוריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
its not a matter of small ...1
ark,
usa,
30/06/04 03:54
|
its not a matter of being right or small its a matter of being able to see and understand the reality there are many places that are in conflict but only one place where you have 250 suicide bomers only one place where boms explode in coffeshops only one place where they explode in buses. so if a few water wells are damaged let them fix it . to bad we cant fix what the suicide bomers do a man wake up and open your eyes you can remain a leftist and still want to live!!!!!!!! think man think
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שמאלני ואיזה בטיח?
שלמה,
טורונטו קנדה,
30/06/04 02:11
|
אתה לא שמאלני חמודי. שמאלנים הם אנשים די אינטיליגנטים. אתה פשוט מסתובב עם בעית זהות רצינית. תתקשר אלי ואתן לך כתובת של פסיכיאטר לא רע שאולי יעזור לך לצאת מן הבלבול העצמי שבו אתה נמצא. כן, כל הכתבים משקרים. אם לא יעשו זאת לא יקבלו חומר טוב מן הפלסטינאיים, ויצטרכו לחזור חזרה מבוישים ונכלמים. איזה עולות מתרחשות בשטחים יקירי? הרי ביום שאנשים כמוך יקבעו את מדיניות הביטחון שלנו ראשינו ישמשו למשחקי כדורגל בידי הפראי אדם האלה( מה שכבר קרה לא אחת). כל ה''עוולות'' שלנו אינם אפילו פסיק לעומת תכניתם של הישמעאלים הברבריים הללו. אני לא חושב שצריך להתעלל בהם בכוונה אם לא צריך זה לא אנושי ולא יהודי, אבל מה שאנו עושים זה נסיון קטן להרחיק את הטבח הנורא שברברים אלו מתכננים. אז קח את הכל בפרופורציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיית זהות?
ron,
30/06/04 08:42
|
אם הזהות תהיה איזו שתהיה גורמת לאדם לאבד צלם אנוש,,אז לעזעזל הזהות.לא צריך בשביל זה להיות שמאלני,צריך רק להיות אדם.ואם התגובות כאן מייצגות את העם הזה,הרי שלא פלא ששונאים אותו בכל העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yafe amarta :)
rachel,
the land,
30/06/04 16:22
|
|
 |
What comparison do you have?e?
Avi,
Jersualem/NY,
30/06/04 01:41
|
You said that the IDF kills innocent people indiscriminatly just as the suicide killers do. I'll bet you can't come up with any such comparison. If this were a court of law, and you had to show the examples where the IDF randomly shoots people as a common strategy, you'd be so lost you wouldn't know where to begin recovery.
I was a combat soldier for the IDF, and I NEVER saw any kind of suggestion that killing people was a good thing. Some people deffinitly needed to be killed, but never was it commonly acceptable to just kill at random. If your really an Israeli, I trust that you did some kind of army service also, although I don't know what kind. Had you done any kind of ''field work'' you would know better than to disrespect the people who risk their lives for you every day. I'm not saying that there aren't individuals who do horrible things, I'm saying its not a strategy used by the IDF and its no where near as common or as atrocious as a baby killing suicide maniac wh just wants to kill Jewish babies. And yes, it is specificly babies and their mothers they intend to kill. One of the reasons for this is that it hurts you and me more when its babies and mothers being killed more than it hurts when its you and I. Step out of your adapted charactor for a moment, and look at things from perspectives you wouldn't usually adopt, take it in, think about it, FEEL it.... and then decide which perception of reality you really think is best to keep.
Avi.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Avi: Thanks. Excellent resp
ל"ת
AvnerA,
30/06/04 09:04
|
|
 |
36.
הכתבה הזאת מעניינת ת'תחת שלי!!
ל"ת
צדק צדק תרדוף,
התנחלות חיפה,
30/06/04 01:06
|
|
 |
35.
למה מעריב מזדיינים??למה ??
ל"ת
די לחארטה,
30/06/04 00:45
|
|
 |
34.
מעריב מקנא ב''הארץ''
שמעון,
דרום,
30/06/04 00:42
|
כתבה כ''כ מוטאת לא ראינו מזמן במעריב. איפה האיזון, ''לטענת התושבים'' ''נדהמנו'' וכיו''ב איפה הנסיון להציג את הצד ''השני'' (קרי צה''ל ) מרבית האנשים יראו בכתבה הבעת עמדה ואין לה לבין ידיעה חדשותית כמעט דבר.
עליכם לתקן את הכתבה או להציג כתבה מאוזנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
look who is writing that
ל"ת
Nir,
30/06/04 00:36
|
|
 |
32.
כתב פלסטיני מייצג את פלסטינים
ל"ת
א.ש,
ירושלים,
30/06/04 00:35
|
|
 |
31.
נו באמת
אלון,
30/06/04 00:30
|
|
 |
30.
אפרטהייד
אדם,
ים,
30/06/04 00:25
|
כך עשו בימי האפרטהייד, כנראה ישראל הדומקרטית היא גם משטר ההמשך של האפרטהייד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
Kol Hakavod # 18
ל"ת
zg,
30/06/04 00:20
|
|
 |
28.
Shame
Zack Melzer,
USA,
30/06/04 00:17
|
On Maariv for printing a disgusting Arab-written article that is pure propganda, and not even have IDF response.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מה הערבים עושים בארץ ישראל ?
הראל,
30/06/04 00:14
|
אם כל כך רע לערבים בארץ ישראל, אני מציע שילכו לדרכם, חזרה לאחת מעשרים המדינות הערביות הקיימות בעולם. המסכנים לא חייבים לחיות ליד היהודים הרשעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
What happened to you????
Eran,
30/06/04 00:11
|
Who wrote this article? Are you nuts??? They should say thank you for having electricity. They should say thank you for living!! What are you talking about? Since when an article writer can have write his own opinion? You should live in Jenin yourself!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
למה? כי אנחנו זבלים זה למה
אחד,
30/06/04 00:08
|
וזה לא חדש. זה רק חדש שמעריב מדווח על זה. ובואו כל המגיבים ותוכיחו שפיצוץ הבארות ומניעת מיים מעשרות אלפי אנשים בשביל שני מבוקשים שעדיין איננו יודעים מי הם ואיזה בית משפט אישר את מעצרם זוהי פעולה יהודית גאה להגנת המולדת ולתפארת מדינת ישראל. גועל נפש חיילי צה''ל וכל המגיבים פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
שימו לב לשמו של כותב הכתבה
המאזן,
תל אביב,
30/06/04 00:08
|
לכל מעשה יש תוצאה-יש מחבלים, יש פעולות. אין פה איזושהי בקרה מאזנת על התכנים? צה''ל לא היה משקיע ככ הרבה משאבים אם זה לא היה שווה את זה, יאמון זה כבר עם הרבה מחבלים/מבוקשים/רוצחים. טוב היה אם הכפר וראשיו היו מוקיאים אותם ומוסרים אותם ולא היה צריך להיות פעולה שכזו. בכל אופן, יתכן ומחשבה מעמיקה יותר של דרג גבוהה יותר במדרג האישורים היה פוסל פעולה של פיצוץ בארות, ומצד שני, אם הם לא היו מסתתרים שם, לא היו מפוצצים, על משקל החיפושים באמבולנסים, אם חלקם לא היו שפלים מספיק להתשמש באמצעי זה, לא היינו עוצרים אותם. בקיצור, חברה נא איזון ובקרת תכנים לילה טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שיעברו לירדן יש שם מיים
ל"ת
רוני,
ירושלים,
30/06/04 00:03
|
|
 |
22.
לאן הדרדרנו?
שמוליק,
29/06/04 23:53
|
תיזכרו פעם אחת בסרטי כיבוש שראיתם ממלחמות שונות בעולם. תיזכרו איך זה מרגיש כשרואים את החיילים עם הנשק מתעללים באזרחים חסרי האונים ומענישים אותם עונש קולקטיבי. בחיים לא הייתי מאמין שאנחנו נהיה הצבא האכזרי וחסר הלב הזה. ואזרחינו המגיבים כאן זועמים על כך שזה פורסם, ובטוחים שזה שקר פלשתיני, או שזה לא מעניין אותם, סבלו של האחר, רק כי הוא פלשתיני. המחשבה הישנה שיש דבר כזה ''לב יהודי'' מתפוגגת לגמרי. נעשינו חלאות ובכל יום שחולף זה רק מחמיר. אני בוש ונכלם. לפני שאתם מאשימים אותי בשמאלנות ויפות נפש ופחדנות - יש לי בת קצינה ביחידה קרבית ובן שמתגייס ליחידה קרבית ואני עוד יותר מתבייש שגידלתי אותם לצבא שכזה. ומי שכתב ''צה''ל טהור הנשק'', שישוחח קצת יותר לעומק עם חיילים שמשרתים שם... אנחנו ישנים לנו באזרחות וילדינו מאבדים כל צלם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
good, but
yaniv,
isra-hell NZ,
30/06/04 08:31
|
u don't need to justify yourself, because in a democratic countrys(which exclude ISRA-HELL and USA ( u can make your opinion without being have to justify your self (e.g. my daughter is in the army & stuff) because i dont have children and i tink the same BE STRONG and together we can make a diffremce
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש ולך לעזזל שם לא צריך
איציק,
ניו יורק,
30/06/04 05:25
|
|
 |
well said!
gabi @ usa,
30/06/04 02:08
|
Noone in Israel keeps a balance sheet of operations vs. success rate and success criteria. Decisions which could easily qualify for crimes against humanity are being viewed in the tactical level: uproot trees, destroy houses, poison water wells, impose curfews--these are all viewed as 100% kosher as long as it's ''war on terrorism'' It amazes me that most Israelis seem to give the IDF a carte blanche to act in any which way without any accountability. Say 10 water wells were made unsafe to drink from and 0 ''terrorists'' were captured. Is there any accountability for these actions? Does any commander get disciplined for a bad order? But hey, as long as Israelis repeat the mantra ''we have the most humanitarian army in the world'' all is ok.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Do you know what war is?
Karen,
Holland,
30/06/04 11:47
|
There is no love, mercy or harmony. What ever IDF did or will do is justified because I have no other name for the situation: WAR. Just don't forget that Israel will never do such things if there was peace between us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה את מדברת?
ריקי,
גבעתיים,
30/06/04 12:58
|
האם העובדה שאנו במלחמה מצדיקה כל פעילות שהיא? האם מותר לנו מחר להפציץ כפרים שלמים, או לרסס חומר כימי על האוכלוסיה - רק בשל העובדה שאנו במצב מלחמה? גם למלחמה יש כללים האוסרים על פגיעה באזרחים. יש מושג שנקרא ''פשעי מלחמה'' ויש אמנות כמו אמנת ז'נבה שקובעת כללי ''משחק''. - ולפעמים ישנם גם בתי דין בהם שופטים פושעי מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Nobody died or got hurt
Karen,
Holland,
30/06/04 15:06
|
That is not a war crime, the sweet people there can get water from onother village, or not? There are much more terrible ways, and this way is not one of them. If we poisoned all the water sources, than it was a war crime. There is a reason why IDF did what it did and please stop judging before you know the all story. I suggest to point all your anger to the UN and maybe than they will do something in places where real terrible war crimes happen And thai is not in the tiny village of the palestinians
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
AL ma hameooma?
Dr. Pepper,
29/06/04 23:53
|
Exploded well is better than exploded soldier , Israeli or a jew!!! This is a war, we'd better understand that it's ugly, going to be even more ugly and there should not be any mercy. The eat what they cooked. They could manage their life , but they are unable. All their complaitns should be to themselves and their leadership. JUST LOOK AT THE ARBS WHO ARE LIVING INSIDE THE GREEN LINE. DO THEY WANT TO LIVE UNDER ARAFART? NO WONDER.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מה זו הכותרת הזאת?
מחבלים,
מתפוצצים,
29/06/04 23:51
|
|
 |
19.
ולמה גם....?
פקח בן-רמאליהו,
29/06/04 23:42
|
ולמה נהייתם עיתון שמאלני מסריח..!!! תתביישו מעריב, מאז שיצאתם עם אתר מהדורת האינטרנט החדשה שלכם, נהייתם יותר גרועים מעיתון ''הארץ''. כל הכתבות שלכם נהיו שמאלניות ומגעילות וכדאי שתפרסמו את זה יה-חארות!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תעבור ל''מקור ראשון''
א.ג.,
30/06/04 07:08
|
שם תקרא כמה היהודים טובים והערבים רעים כאילו שזה חוברת קומיקס. אולי יחסכו ממל כמה פרטים שסותרים את התאוריה הכיפית הזאת, אבל עזוב אותך מידיעות, העיקר שתהנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תקרא המודיע
ל"ת
hh,
30/06/04 00:54
|
|
 |
AMEN !!!!
ל"ת
boaz,
30/06/04 00:06
|
|
 |
לא אנושי
zoz,
29/06/04 23:49
|
אתה אידיוט ולא אנושי. מה ענין שמאל או ימין לייבוש כפרים ע''י פיצוץ בארות. אלה פשעי מלחמה חמורים שיום אחד ניתן עליהם את הדין - בעיקר אנשים כמוך המצדיקים זאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19 - ZOZ
ע.ע.,
30/06/04 11:44
|
פיצוץ בארות זה באמת דבר חמור, אבל לפי התאור בכתבה זה לה קרה, רק בכותרת. קרא בעיון את הכתבה. (כדי להיות אנושי צריך להיות בעל דעה. אדיוט אינו כזה. תחליט: או אידיוט או לא אנושי. בקיצור: ברור היטב את מילותיך, בעיקר בהתחשב בהטפותיך לאחרים.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
who needs AL-JAZIRA
boaz,
29/06/04 23:33
|
look at what you are printing MAARIV...in the end you will see that it was 2 or3 wellls and not as meny as you say...why give the ENEMY propoganda machine fuel ??? good reporting is AFTER chacking the FACTS water problems in KFAR YAMUN in summer is YASSER ARAFAT problem FIRST
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The blind and the deaf .
ל"ת
you for example,
29/06/04 23:42
|
|
 |
the blind &deaf
boaz,
29/06/04 23:59
|
are loozers like you who turn the other chick that is why we have lost six milion not so long ago i bet your name is KAPO
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Wether he is blind
Karen,
Holland,
30/06/04 11:39
|
|
 |
17.
השערות נוראות על כוונת
הצבא/הפיקוד או,
29/06/04 23:32
|
עולות בראשי זה מזמן כבר לי ענין ביטחוני פגיעות התעללות והרס שיטתי בו ממעורבים כל הדרגים מהזנב ועד הראשו המסריח של הדג אא ופשע מלחמה כבר אמרתי כי זה מה שזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שקרים שסיפר לי
הפרדסי,
29/06/04 23:31
|
אם זה נכון - אני מאמין שיהודי במדי צה''ל לא יעשה זאת בלי סיבה. נקודה. הבנתם? ואם זה לא נכון או מיופה על ידי הכתב בן דודם- אז בעל הדבר ייפרע ממנו. הפסיקו בזמן את הבולשיט שלמדתם מכתבים זרים היושבים בארמונות ומבכים את הבדואים שגנבו גבול מסודן ומערב והתיישבו בשכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
בלי כותרת
דניאלה,
29/06/04 23:29
|
יש לי הסכם עם הפלשתינאים - אני מרחמת עליהם כמו שהם מרחמים על יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
כתבה מטומטמת
ושאינו יודע,
29/06/04 23:28
|
איזה מטומטם כתב את הכתבה האינפנטילית הזאת. כדאי למערכת לשלוח את הכתב ללמוד בכתה ב' או ג' מה זאת באר. איך רימון הלם מפוצץ באר או מרעיל אותה.? מה הקשר בין התמונה לכיתוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?
אילן,
רחוק,
29/06/04 23:57
|
ערבי כתב את הכתבה וערבי צילם את התמונה למעלה אז למה אתה מצפה... הנה כמה נושאים מטומטמים לכתבות נגד: למה מתאבד פיצץ אוטובוס, מועדון, או בית קפה? למה יורים עלינו טילים? למה רוצחים ילדים ואמהות יהודיות בדם קר? למה חופרים מנהרות ולמה מבריחים אוניות נשק? למה הפלסטינאים רוצים להשמיד את ישראל? למה איראן תומכת בחיזבללה שתומך בפלסטינאים? למה איראן בונה כור אטומי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מה קרה למעריב????
מים מים,
29/06/04 23:26
|
עפי תוכן הכתבה - ניתן לחשוב שמדובר במקומון ''חדשות ג''נין''.. ולגופו של עניין - רק בדרך זו ניתן להשפיע על הכפריים שלא לעסוק בטרור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
למה לפוצץ בארות הנה התשובה
ש.לוין,
29/06/04 23:25
|
מה אתם כאילו לא יודעים שמחבלים מסתתרים בתוך בורות מים ובארות , לכן צהל כדי לחסל את המחבלים חייב לפוץ את הבאר וזאת כדי לא לסכן חיילם. מה אתם רוצים שהחיילים ירדו לתוך הבורות כדי לבדוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מרעילי בארות'' הדים של עלילות
רותי,
חולון,
30/06/04 02:45
|
הצליל מוכר .קראנו כבר על יהודים כ''מרעלי בארות.
מעניין ,פירסום הכתבה בצורה הנחותה,בסגנון התעמולה הערבי הידוע.אין המדובר בבארות,ואם היינו רוצים להרעיל את אוייבינו, אפשר היה לעשות זאת מזמן. לצערי אינינו פועלים כאילו הם האוייב שאכן הינם,אך משום מה להם יש דרישות שנגיש את הלחי השנייה בעוד הם ממשיכים את מעשיהם הניפשעים, אשר פועלים בספו של דבר נגדם עצמם.לא נמאס להם?או שהם פשוט נהנים מרצח ודם,אך מעמידים פנים כי הם סובלים מן המצב. מ10/2000,אני הפסקתי לראות בהם אנשים הראויים לחמלה.לא ראיתי אף בעל אומץ בתוכם שישמיע קול מחאה וביקורת על עמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
salut tsodek
zs,
29/06/04 23:33
|
|
 |
11.
תשובה: כי המחבלים בני העם
שלומי,
29/06/04 23:17
|
של התושבים, מסתתרים בין היתר בתוך בארות. לא היו מחבלים, לא היו פיצוצים. תודה ושלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל בעזה - קסאמים נופלים
שמעון,
30/06/04 00:57
|
בשדרות. אין צה''ל בלבנון - יש יותר שקט בצפון ולא נופלות קטיושות בקריית שמונה. זאת אומרת נוכחות צה''ל בשטח שתושביו לא אזרחי ישראל היא הגורם לטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זו הייתה שאלה בפסיכומטרי
ד''ר גורביץ יאיר,
30/06/04 09:19
|
|
 |
10.
ממש לחלק ממחטות בסוף הכתבה!
ל"ת
רובי,
29/06/04 23:15
|
|
 |
9.
Where's the news here?
ל"ת
alpha,
29/06/04 23:10
|
|
 |
Maariv is looking for headline
ל"ת
ע.ע.,
30/06/04 11:36
|
|
 |
8.
בשביל מה הרסו את הבארות?
נועה,
29/06/04 23:09
|
זו מלחמה בטרור? זה רק יוצר טרוריסטים ומוטיבציה לבצע פיגועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
A leftist twist
chagay,
Uk,
30/06/04 02:58
|
Do they really need a motivation? Or maybe if we reward them with all goodies they will stop. Stop being a shmegegi, ok.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שהיא צודקת
שלמה,
קנדה,
30/06/04 02:22
|
נכון נועלה. במחבלים צריכים להלחם בבונבוניירות שוקולד ובזר שושנים. ככה נדביר את הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה גומר את הטרור ומשליט פחד
ל"ת
יהודי,
30/06/04 01:17
|
|
 |
קישקוש בלבוש
ארנון,
30/06/04 01:16
|
כך היתה אומרת סבתא שלי. מוטיוציה היתה גם בזמני... רק האמצעים והשיטות השתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חיפוש
מיקי,
29/06/04 23:09
|
א. בורות מים ולא בארות מים(ההבדל הוא לא רק סמנטי) ב. ''חיפוש מציצני בבתים'' להבא יש לדאוג שהחיפושים יעשו בעינים קשורות(של החילים כמובן)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מעניין ת'תחת שלי!
ל"ת
אני,
29/06/04 23:06
|
|
 |
hahahahaha
Yored,
30/06/04 02:18
|
you took the words out of my mouth.............you are great
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
Shame on you
IsRaeli,
29/06/04 22:57
|
With this terrible actions, you are destroying any hope for the Palestinians people...and of course for the children of isRael. NO FOR OCCUPATION NO TO SAHRON GOVERMENT NO FOR COLONIALISM IN THE OCCUPIED TERRITORIES YES FOR PALESTINIAN STATE!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5 - I am with you, but...
ע.ע.,
30/06/04 11:32
|
This terrible terror actions are destroying any hope for the Israeli people...and of course for the future of Palestinian children. No for terror No to Arafat policy of terror NO TO PALESTINIAN PREACH TO THE DRSTRUCTION OF THE STATE OF ISRAEL Yes to Palestinian settling in Arab states!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כך לא מונעים טרור
מוחה,
29/06/04 22:55
|
לכל מעשה נבלה יש לצהל הסבר מן המוכן. ואם ייתפשו אותם שני המבוקשים שברשימה שבידי החיילים האם ייפסקו הפיגועים. האם תודעת הפלשתינים תצרב כפי שהבטיח הרמטכל יעלון לפני שנה ויותר, או שזעם התושבים יגבר ותחת שני המבוקשים שחוסלו יצוצו מאות מחבלים נחושים לנקום מות חבריהם והרס בארות המים שלהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מניעת טרור
ע.ע.,
30/06/04 18:15
|
התקשתי להבין הטיעונים בדברי המוחה: - חיפוש מבוקשים מכונה מעשה נבלה - תפישת מבוקשים המתכננים פיגועים היא פעולה מיותרת - הפחתתת פיגועים אינה מספקת את המוחה; הדרישה היא הפסקה מוחלטת, אך זאת מבלי לתפוס אותם (ראה לעיל) - זעם התושבים יופנה דוקא נגדנו; האפשרות שהתושבים יפחיתו הסיוע למבוקשים נמחקת על הסף. בנוסף, תפיסת מבוקשים חשובה מזעם התושבים. - יצוצו מאות מחבלים נחושים? גם העשרות הקיימים מספיקים ורצוי לתפוס אותם אחד אחד לפני שיפעלו נגדנו. הטרור מתחילת המאה הקודמת ובחו''ל מראה ללא ספק כי הטרור נגדנו לא נזקק לשום עזרה מאתנו, אם כי ''הבנה'' ע''י אחדים מצדנו בודאי מגביר את אשלייתם כי יוכלו לנו בדרך זו ובכך מחזק את המוטיווציה שלהם ומאריך ומחמיר את הטרור. חשוב/חשבי על כך. - הרס בארות? קרא/י בעיון את כל הכתבה ותווכח/י שלא היו כלל בארות ואילו בורות המים ניזוקו אך לא נהרסו. לכל היותר (ואני חו''ח לא מזלזל בכך) היתה פגיעה זמנית באספקת המים לחלק קטן מהתושבים (50 בורות איסוף מים משפחתיים מתוך אוכלוסיה של 12,000 תושבים).
מה דעתך לחזור ולהיות לצידנו במקום לשמש כשופט ניטרלי עם נטיה קלה לאויב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדרך הזו נאבד את המדינה
מוחה,
30/06/04 18:53
|
נמאס לי להתווכח עם ראשי כרוב בטחוניסטים. הויכוח שלך הוא עם כל העולם לאו דווקא אתי. רצוי שפשוט תקרא תגובה 100 על המעין של יאמון שהוחרם לטובת המתנחלים, ותנסה להיות ניטרלי כאילו שזה מתרחש במקום אחר על הפלנטה. אם אלה אינם פשעי מלחמה אז אני תוהה אם אצלך פשע נגד האנושות מתחיל בתאי גזים. אם אצלנו כבר הכל כשר והמטרה מקדשת את כל האמצעים לא תהיה לנו עוד מדינה לאורך זמן. דאגת כבר לדרכון זר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברי טעם
שלמה,
טורונטו קנדה,
30/06/04 02:20
|
וואלה צודק. הדרך הטובה להלחם בטרור היא בעיניים קשורות בהמתנה לאבחת המאכלת בטרם שיסוף הראש. כמו בעיראק. אחרי זה לא צריך להלחם יותר בטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The war on terror was won
with force,
30/06/04 01:45
|
|
 |
3.
מפליא איך עיתון ישראלי בולע שק
אורי,
צפון,
29/06/04 22:55
|
שקרים של הפלשתינאצים. הם פוצצו בטח איזה באר אחת בעצמם, ומאשימים ומכפישים את צ.ה.ל, טהור הנשק, מבלי שהכתב ודאי ראה את כל הבארות, והעיתון כותב כאילו מדובר באמת לאמיתה. הייתי שם במקומות האלה, אני יודע איך הם חושבים ועובדים, הכל כשר להכפיש את היהודים, והעיתונאים שלנו, בולעים הכל כאילו מדובר בכתבי הקודש שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיצוץ בארות
גבי,
30/06/04 07:16
|
|
 |
2.
לילדי שופטי בג''צ מותר נוהל שכן
לילדים שלכם לא,
29/06/04 22:44
|
או שפשוט לשופטי בג''צ אין ילדים או נכדים המשרתים בצבא בכלל וביחידות קרביות בפרטץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
they are not
noam,
30/06/04 11:25
|
mishtamtim do you hear that word well, i wil not be to surpriced if one day we will see that many of those people (judges and extremly lefts) are not jews at all but sure its just a dream we will never hear or see some thing like it
b.a. they just show us they may not, see that last decition about the wall
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
תסגירו את המחבלים!
תבת,
29/06/04 22:37
|
אם הכתב הערבי מנסה לתת לנו להרגיש רע,הוא קודם כל צריך להסביר לתושבים ''המסכנים'' שכשהם עוזרים למחבלים המבוקשים להסתתר בכפרם,המחיר שהם שילמו עד עכשו,יהיה כאין ואפס לעומת מה שישלמו בעתיד הקרוב! הי הטרנספר מתקרב אליכם בצעדי ענק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מרגיש רע מבושה לא מהכתב
tt,
30/06/04 00:57
|
הכתב לא ערבי קודם כל אבל כל מי שלא חושב כמוך ועומד דום לדעתך הוא או ערבי או טרוריסט נכון?
אם אתה מרגיש רע מהכתבה כנראה שמה שכתוב בה לא בסדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתם
איתי1,
30/06/04 04:12
|
|
 |
אף אחד לא מרגיש רע מהכתבה
שלומי,
30/06/04 02:49
|
|
 |
המים שלנו
אילנה,
30/06/04 07:12
|
ממתי לערבים בשטחים אין מים??? הם מקבלים מישראל מים חשמל גז ועוד. תפסיקו להתבכיין. לא פלא על הכתבה אם הכתב הערבי כותב. מה רציתם ושיספר על האנושיות הישראלית של החיילים??? שקוף שיספר דברים מקוממים ושקרים.
הגב לתגובה זו
|
|