 |
118.
WAKE UP THEY ARE KILLING US
Sam,
Miami,
05/09/04 21:44
|
THE FENCE IS A DEFENCE AGAINST TERROR. DO NOT LET PSEUDO-LEGAL EXCUSES DAMAGE OUR SURVIVAL. OUR ARAB ENEMIES COULD CARE LESS ABOUT ANY DECISION OF THE SUPREME COURT. THE ONLY THING THAT THEY ARE DOING IS PLOTTING HOW TO LIQUIDATE US ALL, SECULAR AND RELIGIOUS, LEFT AND RIGHT ALIKE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
IF NAYONE DIES
BARAK,
JENIN,
03/07/04 01:06
|
as a result of these changes in the fence let it be a relative of these judges
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
הבג''ץ - דמוקרטיה ''אמיתית''
אריק,
המרכז,
01/07/04 22:19
|
מי בחר בהם בכלל ? ? אני צריך למות כי הבג''ץ החליטו כך ? ?
אם אדם בוחר במישהוא ונותן לוא את האמון להנהיג אותו מבחינה מדינית, בטחונית וכלכלית אז הוא סומך עליו, אבל אם פתאום צצים שופטים שאיש לא בחר בהם חוץ מכמה חברים שלהם שקשורים אחד לשני - יד רוחצת יד - (ראה פרשת היועה''מ והתיק של שרון) אז ודאי שאף אחד לא צריך לשמוע בקולם ולהתייחס אליהם, ובודאי בדברים שנוגדים את בטחון המדינה. !!!!.
אולי צריכים שוב לארגן הפגנת חצי המליון כמו שהחרדים ארגנו פעם ? ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
לאט לאט מתברר שהבג''צ אינו חוקי
ל"ת
אבי,
01/07/04 02:42
|
|
 |
114.
שופטים על הגדר רגל פה רגל שם
אליחי,
השרון,
01/07/04 02:09
|
עושה רושם שהשופטים הולכים ומתנתקים מיוזמתם. כנראה שהם רוצים פיחנוי ואולי פיצוי. בשם המשפט הם לא כואבים את כאב הנפגעים והשכולים ובלב להיראות נאורים ויפים בעיני ''אוהבי ישראל''. מה להם ולכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
''ישר כח'' לבוגדים בבג''ץ, למה?..
איש כהנא,
יש''ע,
30/06/04 21:43
|
אנו אנשי כהנא מברכים בפעם הראשונה בהיסטוריה את הרשעים של מושב הליצים בבג''ץ מדוע? נכון המניעים שבגללם דרש בג''ץ להפסיק את גדר ההפרדה={הגטו} הזאת, הם שונים מהמניעים שלנו אבל דבר אחד ברור!! ארץ ישראל שייכת רק לעם ישראל והארץ לא נגמרת בשפלה!! ועוד דבר, צריך גדר אבל לא פה אלא שמממם!! מחוץ לארצנו בערב הסעודית, בפקיסטן, אפילו בדיסנילד, אבל..לא פה!!! ושם אנו מאחלים להם חיים טובים
כותב שורות אלו הוא אחד מהפעילים המרכזים והמוכרים במטה כהנא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
דם יהודי=0,רק של הערבים חשוב!
תבת,
30/06/04 21:17
|
השליטים האמיתים של ישראל צוחקים עלינו! עד עכשו הם עשו מה שהתחשק להם,העם נובח והשיירה (בג''ץ) עוברת! למה אתם חושבים שהפעם הזו תהיה שונה?רק כאשר תפול שערה אחת של הפוליטיקאים הימנים או של משפחותיהם, תגמר שליטת החונטה של ברק השחצן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
כל הגדר לא חוקית!!!!!!
עידית מת''א,
30/06/04 20:23
|
מי שרוצה להקים גדר, שיבנה אותה על גבולות 67 וכל השאר לא חוקי לפי כל האמנות הבינלאומיות, זה סיפוח שטחים דהפקטור, עם פגיעה בחיי מאות אלפי פלשתינים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''עדית מת''א'' היא אחמד מטיבה
מעוררים גיחוך,
01/07/04 03:38
|
כל הערבים המגיבים הנצחיים - לאחר שנחשפתם, לעולם לא נקח ברצינות את השמות בהם אתם מתהדרים. הגדר תבנה, על אפכם ועל חמתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
משה,
תל אביב,
30/06/04 21:20
|
גדר לאורך קווי 1967 לא מתאימה מפני שהיא לא תמנע רצח אזרחי ישראל בישובים שנבנו אחרי 1967 קווי 1967 הם לא גבול בין-לאומי מוכר אלא קווי הפסקת אש מ- 1949 כך שהמושגים ''שטח שלנו'' או ''שטח שלהם'' לא מוגדרים כרגע! מושגים אלו אמורים להיות מוגדרים בעתיד במשא ומתן
בינתיים, בגלל הטרור הפלשתיני , גדר הביטחון צריכה להיבנות בדחיפות בתוואי שיתן מקסימום ביטחון לכל אזרחי ישראל. צהל הוא הסמכות הביטחונית של מדינת ישראל והוא זה שצריך לקבוע את תוואי גדר הביטחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
הכשרת הקרקע
צברי אחד מהעם,
30/06/04 18:10
|
כעת שופטי בית המישפט העליון הכשירו את הקרקע לידידם בבית הדין של האג!*החלטה נכונה בזמן הנכון*!כל הכבוד לשופטי העליון הדמוקרטים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
בג''ץ צבוע - הגנה סלקטיבית
יאיר,
30/06/04 17:40
|
אותו בגץ המגן כדבריו על ה''פגיעה הקשה באוכלוסיה המקומית'' של ערבי ירושלים לגבי תוואי הגדר, אינו מגן על פגיעה שהיא הרבה יותר קשה באוכלוסיה המקומית בגוש קטיף שאותם רוצים לטרנספר. אני רוצה הסבר של הבג''ץ הצבוע: האם עקירת אוכלוסיה שלמה מבתיה אינו פגיעה יותר קשה? איך זה שאת הטרנספר הבג''ץ מתיר מבלי להתחשב באוכלוסיה המקומית, אך לבנות גדר בטחונית הוא לא מתיר ושם הוא כן מתחשב בצרכי האוכלוסיה המקומית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
מטרת הגדר
דוד,
השרון,
30/06/04 17:29
|
הגדר מוקם לא בגללנו, אלה בגלל שהפלסטינאים הורגיםבנו ולא אנו בהם, שום נוחות או אי נוחות פלסטינית לא יכולה להיות עילה להפקרת ביטחונם האישי של אזרחי ישראל. חלק משופטי בית המשפת העליון אם לא כולם מוקפים בשומרי ראש אשיים, אני הבנות שלי והנכדים שלי לא !!! וזה צריך להיות השיקול היחידי. אם הפלסטינים לא היו רוצחים לא היה צורך בגדר בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
יש לקצוב את משך כהונתם של
אלון,
תא,
30/06/04 17:28
|
שופטי העליון. על פי החלטות האחרונות של בג''צ נראה כי החברה האלה משחקים תפקיד של אלוהים ואינם ערניים לבעיות הספציפיות של מדינת ישראל, כל זאת תחת האיום כי אם הם לא יעשו זאת יעשה זאת בית המשפט בהג. יש לי חדשות בשבילך ברק ! בית המשפט בהג גזר את דינו עוד לפני שמשהו פנה אליו ואתה וצוות האוטיסטים שלך רק מספקים את האסמכתא כדי שהם לא יואשמו באנטישמיות. קום התפטר ''שופט נאור''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
בית דין גבוה... לצדק?
אזרח נדהם,
מדינת חלם,
30/06/04 17:23
|
בג''צ שקל את מידת הפגיעה באיכות חייהם של פלשתינים מול עצם חייהם של יהודים, ומאחר וחיי יהודים שווים בעיני השופטים כקליפת השום הם פסקו כפי שפסקו. לא הגדר גורמת לשנאת הפלשתינים אותנו - שנאתם מחייבת אותנו לבנות גדר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא, יא אהבל - הגדר אושרה!
קובי,
01/07/04 03:43
|
בג''ץ אישר את הגדר רק רוצה לשנות כמה מטרים ימינה או שמאלה באיזה איזור אחד (בין גבעת זאב לבית חורון). מה אתה מתלהב? תקרא קודם ואז תגיב. תסתכל על המפות תראה שאין כמעט הבדל. אז אל תתלהם עם ''חיי יהודים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון. אל תטעה את הציבור.
גרשון,
01/07/04 12:09
|
גם כביש 443 ממודיעין לירושלים עכשיו יהיה מחוץ לגדר. יפרקו אפילו את הקטע הקים היום המגן על הנוסעים מפיגועי ירי ובקבוקי תבערה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראתי, יא קובי
האהבל,
גבעת זאב,
01/07/04 08:59
|
מה שאולי לא הבנת, זה שהפסיקה המטומטמת של השופטים הנפוחים תעכב את בניית הגדר בחודשים רבים, ותיתן מוטיבציה והזדמנות לרוצחים לרצוח. אז אולי אתה, כמו השופטים, מוגן ובטוח - אז אתה יכול להשמיץ, אבל רובנו כמו ברווזים במטווח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
לא זוכר שהצבעתי לבג''צ!
ל"ת
דוד,
י-ם,
30/06/04 17:06
|
|
 |
104.
כל הכבוד לבג''ץ!
ל"ת
יעלה,
ירושלים,
30/06/04 17:04
|
|
 |
103.
תיקון טעות!!
גם אני אחד מהעם,
30/06/04 16:37
|
|
 |
102.
להעביר את הגדר ולנתק את בג''ץ
Erez,
30/06/04 16:19
|
מאחר ובג''ץ דואג לפלסטינאים אני מציע להעביר את הגדר כך שבית המשפט העליון יחובר לרשות הפלסטינאית. כך יוכלו שופטי לטפל ישירות בפלסטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לך כדאי לקרוא - הגדר אושרה!
קובי,
01/07/04 03:44
|
בג''ץ אישר את הגדר רק רוצה לשנות כמה מטרים ימינה או שמאלה באיזה איזור אחד (בין גבעת זאב למבוא חורון). מה אתה מתלהב? תקרא קודם ואז תגיב. תסתכל על המפות תראה שאין כמעט הבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
ל98 ולשכמותך,תקשיבו טוב
הילה,
30/06/04 16:07
|
אתם גזענים.לך לא מספיק שכובשים שטחים,שמשפילים,שמרעיבים,שהורסים להם את החיים,שבמדניות הזאת מעודדים שהידים חדשים,שזה חוזר אלנו כמו בומרנג.כל זה ועוד לא מספק אותך.אתה חייב להמשיך עם העוולות האילה,כמו גדר,שהיא חיונית,אבל לא בתוואי הזה,אתה מרשה לעצמך להמשיך לפגוע בגלל שאתה חזק.אתה גיבור על חלשים.מענין איך אתה הייתה מתנהג,אם הייתה במקום פלסטינאים.מזל שנישרו עוד אנשים מצפוניים,רגישים לעוולות של אחרים,יש אולי עוד תקווה,שלא כולם כמוך.שקיים עוד צדק במדינתנו,דגלל אנשים כמוך,אנחנו ממשיכים להתבוסס בבוץ הפלסטינאי.תילמד מראש ממשלה שלך,שאתה בחרתה בו,שנפל לו האסימון,אומנם באיחור,ולא מספיק.אני מאמינה שזה יגיע עם הזמן,כי לא תהיה לו ברירה,שכיבוש משחית,שצהל לא יכול לנציח.אחרת לא היינו בורחים מעזה,אז תפנים את זה אדוני,שרק ימין מחזיר את השטחים,אתם פשוט מבצעים את העבודה של שמאל,במה שהיא מאמינה.זוכר''שם לא רואים מכאן''.אין לך מה לכאוס על בג''ץ,הם מצילים אותנו מהטירוף ואטימות שלכם.הם מצילים אותך מהפשעים של עצמך.די לכיבוש!!!!!.כך ניפתור את כל הבעיות.הבעיה שאתה מאוהב בכיבוש,ולא מוכן לוותר.אתה מעדיף שטחלים,מאשר חיים.זאת הצרה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילה מ101
משקיף,
מרכז,
30/06/04 17:22
|
מאחר וכיוונת אלי ( 98 ) אמליץ לך בפשטות : קודם קוראים , אח''כ מבינים ובסוף מגיבים. אצלך התהליך שונה : קודם מגיבים אח''כ ...אין אח''כ. בקצור, קראי שוב ותיווכחי, שאני דווקא תומך בהחלטת בג''צ (ולא בגין הדמגוגיה המופלגת שלך). אגב יתכן וכיוונת ליוסי מגוש דן , אם אכן כך מותר לך לשגר זאת אליו ישירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור ש''הילה'' היא רוסיה
דימיטרי,
30/06/04 17:12
|
לפי העברית. למזלנו היא דוגמא מאוד לא מייצגת. רב הרוסים נורמליים בראש והדבר הכי חשוב זה הבטחון של הילדים שלנו. שיהיה לכם יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שגיאוט קטיב
א.סימטרי,
30/06/04 16:46
|
קודם כל לימדי לכתוב ללא שגיאות. אבל השגיאה הכי גדולה שלך אלו הסיסמאות השדופות והבנליות בהן את משתמשת. כאילו לא היה טרור נבזי שאינו מבחין בין דם לדם,כאילו אין לנו ענין עם חלאות אדם שלערך החיים יש ערך בעיניהם כמו לקליפת השום. פשוט יום אחד קמנו בבוקר ואמרנו יאללה, בואו נבנה חומה כי החיים שלנו מה זה משעממים. אי אפשר יותר לסבול את הצדק והיושר של הערבים מול האטימות האכזריות וקהות החושים של היהודים. ואנחנו כפי שאת מתארת אותנו,היינו רק צריכים להטיל 2 פצצות של טונה וחצי על עזה ועל רמאללה ואז לא היינו זקוקים כלל לחומה,אבל בגלל שאנחנו חיות אדם כפי שאת מתארת אותנו בחרנו באפשרות הנוראה מבין השתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מדובר בהילה
אלי,
30/06/04 17:30
|
המגיב הינו ערבי המסתתר מאחורי השם הילה ,תופעה זו מאוד נפוצה בקרב עוינים ערבים באתר, לכן אין ממה להתרגש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיס חמישי - כמו במלחהע השניה
ל"ת
ירון,
01/07/04 12:10
|
|
 |
100.
כל הכבוד לבג''ץ
ירדנה,
קרית שמונה,
30/06/04 15:13
|
התנהגות לא מוסרית מחלישה את עם ישראל. תודה לבית הדין הגבוה לצדק ששומר על דמותנו בצלם ערכי התורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתהיי בריאה עד 120.
ישי,
עמק יזרעאל,
30/06/04 15:56
|
|
 |
99.
בג''ץ פושעים שונאי ישראל.
בלה,
צפון,
30/06/04 15:01
|
|
 |
98.
בג''צ
משקיף,
מרכז,
30/06/04 14:57
|
דומה שמעיסוק בחוקיות הגדר גלשו הקוראים לחוקיות הבג''צ והחלטותיו.
אני מייעץ לכולנו לבחון טוב את ההתלהמות התורנית, אין למדינה זכות קיום באם מערכת הצדק מחושקת לגחמות פוליטיות ו/או אג'נדות של קבוצות לחץ. מדינה כזו איננה אלא דיקטטורה.
במתכוון אינני מייחס הנטיה לימין ושמאל זאת על מנת להמחיש ששיקולי בית הדין הגבוה לצדק הינם מורמים מדעות פוליטיות ואינם אלא מנגנון אוביקטיבי לשמירת הצדק והחוק.
לעצם החלטת בג''צ - אני מסכים עם הקביעה, יאלץ את כולנו לשים יד על הלב ולראות האם נוהגים כשורה או יורים מן המותן על מנת להיות מושפלים בהמשך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח מורמים מעל הפוליטיקה
יוסי,
גושדן,
30/06/04 16:04
|
כמו הדילים שכבוד(???) השופט ברק רוקח עם פוליטיקאים בועדה לבחירת שופטים. שיקולים לא פוליטיים של בג''צ עלאק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי מגוש דן
משקיף,
מרכז,
30/06/04 16:14
|
אני חותם על כך שאתה לא מכיר את הדילים הללו ומן הסתם, שמעת עליהם ו/או קראת בעיתון. למרות זאת , כשבג''צ מתכנס בהרכב זה או אחר , הדיון הוא עניני, אנחנו חייבים להניח כך אחרת ,,,הלכה המדינה כמו שאמר פעם משהו. אז דחילאק, שים בצד דיווחים שכל כולם מריחים פוליטיקה ואל תתפוס טרמפ על ידיעה לצורך הצדקת עמדתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בג''צ כמו ''מועצת החכמים''...
צפונית,
30/06/04 17:30
|
''משקיף'' ודומיו מתייחסים לבג''צ כמו שש''סניקים מתייחסים למועצת החכמים (ובהתאמה: מתייחסים לאהרון ברק כמו ש''סניקים לרב עובדיה). בקיצור: קדושים וטהורים, חסיני ביקורת, תמיד צודקים ואובייקטיביים... השאלה היא למה חסידי בג''צ בזים כל כך לש''סניקים על אדיקותם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא מכיר?
יוסי,
גושדן,
30/06/04 16:31
|
כשיהלום ולפיד אומרים בתקשורת שברק הסכים למינוי שופט דתי בסבב הבא כדי שיהלום יצביע עבור מינוי ארבל יעבור מי אני שאומר שהם משקרים?! אהרון ברק הוא פוליטיקאי שמאלני קטן, והיום זה הוכח שוב. אין לי שום אימון בבית-המשפט העליון כמו למיליוני אנשים אחרים שחיים במדינה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
שהחינו וקימנו והגיענו לזמן הזה
Ehad Haam-Zioni,
ישראל חכמה!!,
30/06/04 14:14
|
החלטה היסטורית חשובה ומעולה-של בית המשפט המשפט העליון השומר על שפיותה ומוסריותה של ישראל!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולך,אחד העם
גם אני אחד מהעם,
30/06/04 16:32
|
בקיצור,כל החלטה ישירה או בעקיפין אשר משרתת את האנטרס הפלשתיני...עבורך היא,*חשובה ומעולה*....ו*שומרת על שפיותה ומוסריותה של ישראל*!!האמת...?!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציוני???????????????
יאסר,
פלסטין,
30/06/04 17:20
|
|
 |
למר כמעט-שכב-אחד-בעם
גרשון,
30/06/04 18:14
|
|
 |
96.
יש להעמיד שופטי בג'ץ לדין צבאי
משה,
תל אביב,
30/06/04 14:12
|
יש להעמיד שופטי בג''ץ לדין, בפני בית דין צבאי מיוחד של צהל, על עזרה לאויב לרצוח המוני יהודים ועד לברור משפטם יש להשהות את שופטי הבג''ץ מכל תפקידהם.
כל זאת משום שבפסיקה זו, עוזרים שופטי בג''צ לאויב הערבי לרצוח המוני יהודים . ברור לחלוטין שבפסיקה זו חרג הבג''צ מסמכויותיו ולכן כנסת ישראל וממשלת ישראל צריכים להתיחס לפסיקה זו של בג''צ בביטול גמור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא דפר - תקרא את ההחלטה!
קובי,
01/07/04 03:47
|
בג''ץ אישר, כן, אישר את הגדר רק רוצה לשנות כמה מטרים ימינה או שמאלה באיזה איזור אחד (בין גבעת זאב לבית חורון). מה אתה מתלהב? תקרא קודם ואז תגיב. תסתכל על המפות תראה שאין כמעט הבדל. אז אל תתלהם עם ''רצח יהודים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
It's not my BAGATZ
ל"ת
don't care,
30/06/04 14:05
|
|
 |
94.
הצורך לא לפגוע בפלשתינים גובר?
באומגרטן,
30/06/04 14:05
|
''הצורך לא לפגוע בפלשתינים גובר על הפחתה ברמת הבטחון'' קבעו שופטי בג''צ. השאלה היא: על סמך מה? האם זהו עקרון מוסרי חדש של השמאל הפציפסטי: רווחת הפלשתינים חשובה מעצם חייהם של אזרחי ישראל?
אין, ברירה: את בג''צ ואת סמכויותיו יאלצו לשנות בעתיד הלא רחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
האג''נדה של בג''ץ
חיים,
מלבורן,
30/06/04 14:03
|
לבג''ץ יש אג''נדה שמאלנים. אותי הם לא משכנעים באובייקטיביות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
שופטי הבג''ץ עם דם על הידיים...
יואב,
פתח תקוה,
30/06/04 13:52
|
כואב הלב, אבל זה המציאות בשטח. זו לא הפעם הראשונה שבג''ץ מגביל את צה''ל, ולאחר מעשה, מוצא הוא פתאום הצדקות. הדוגמא הטובה ביותר היא רצח משפחת חטואל הי''ד, אם וארבע בנותיה. בג''ץ מנע מצה''ל הריסת כמה בתים בצידי הכביש, והם אלו ששימשו מחסה לרוצחים. מיותר לציין, שהיום, לאחר הפיגוע, הבתים ירדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
בג''צ גורם לזילות בתי המשפט
ל"ת
:-(,
30/06/04 13:47
|
|
 |
90.
דם יהודים או ארץ ישראל השלמה?
ערבי הגיוני,
30/06/04 13:34
|
מכל האידיוטים מטה, מישהו טרח להסתכל על התוואי של הגדר? מה יותר טוב לביטחון, גדר מתפתלת או גדר בקו ישר? ואם זו גדר ביטחון למה היא עוברת צמוד לאוכלוסיה הפלשתינית ולא משאירה מרחבים ריקים בין האוכלוסיה לגדר לדוגמא באיזור רמאללה או באיזור קלקיליה? כי הגדר הזו נועדה לשים בגיטאות את האוכלוסיה הפלשתינית ולהכשיר כמה שיותר התנחלויות ולא בשביל ביטחון בצורה טהורה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה עוזר לנו ?
נחום,
30/06/04 18:15
|
|
 |
כסיל!
דני,
ת''א,
30/06/04 14:11
|
אפילו בג''צ מודה ביתרון הבטחוני שיש לגדר בתוואי הנוכחי, על החלופות. הם רק טוענים שרווחתם של הפלשתינים חשובה יותר מחיי הישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
איוולת
עדי,
פריז,
30/06/04 13:33
|
אנחנו מנסים לצאת ממצב מלחמה ובגץ מנסה להחזיר אותנו לשיגרה של אוטובוסים מיתפוצצים וחיילים מגוייסים בצו 8. בגץ פשוט פוגע בזכויות האדם של הישראלים עצמם, שזכותם לחיות חיים נורמלים ולא להיצתרך לשרת בצה''ל כל 5 דקות. אני קורה לחיילים הקרביים, חברה תיראו למה וביגלל מי אתם נהרגים, אני במקומכם הייתי מוריד פרופיל וחלס הסיפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
להוריד אבטחה מבג''ץ
יבגני,
ירושלים,
30/06/04 13:17
|
''הצורך לא לפגוע בפלשתינים גובר על הפחתה ברמת הביטחון''- OK – להוריד את האבטחה מבית המשפט העליון. זה פוגע ברצון של הערבים לעסות שם פיגוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
חוק ההתנתקות
חק מתקן בג''ץ,
30/06/04 13:02
|
בדומה לתקציב שניתן להעביר בין לילה 3 קריאות כך גם חוק ההתנתקות הכולל את תוכנית ההתנתקות ו תוואי הגדר. קביעת השופטים כי קו גדר פוליטי בטחוני הוא לא חוקי ממש אבסורדית - אין גבול בעולם שקוו לא נקבעו משיקולים פוליטים בטחוניים הבג''ץ פלש לשטח לא לו ויש לסלקו משם מיד ובחקיקה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
שמאלני בגצ גזרו מוות על אלפי י
זאב,
30/06/04 13:01
|
ברק השמאלן וכנופייתו גזרו גזר דין מוות על עוד אלפי יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דפר - בג''ץ אישר את הגדר!
קובי,
01/07/04 03:49
|
בג''ץ אישר את הגדר רק רוצה לשנות כמה מטרים ימינה או שמאלה באיזה איזור אחד (בין גבעת זאב לבית חורון). מה אתה מתלהב? תקרא קודם ואז תגיב. תסתכל על המפות תראה שאין כמעט הבדל. אז אל תתלהם עם ''מוות של יהודים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
הבג''ץ מבצע הפיכת חצר
לטפל בבג''ץ,
30/06/04 12:58
|
לו הדבר היה ניתן בידו לא היה תחום שבו הבג''ץ לא היה מתערב הבג''ץ להזכירכם לא נבחר לשלוט אלא רק לשפוט ע''פ חוקי המדינה. יש פרצה שמאפשרת לשמאל הסהרורי השם את נוחיות שונאינו לפני ביטחון ילדינו ,ובשיתוף הבג''ץ - יש לסתמה ומיד יחוקק חוק הגדר בדיוק במתווה הקיים ומייד קריאה 1 2 3 תוךשבועיים עד חודש ולא ניזקק לשינוי התוכנית ולא נידחה 3 חדשים אלא חודש. ולגבי הבג''ץ יש לבדק כיצד הצליחה חבורת השמאל לכבוש אותו ולדון מחדש בסמכויותיו , אפן בחירת שופטיו גם תקציב עןובר 3 קריאות אפילו ביום !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
אם דם נקיים ישפך, חלילה...
חיים,
מבשרת ציון,
30/06/04 12:58
|
|
 |
83.
כמו בית הדין בהאג
שוש,
פ''ת,
30/06/04 12:33
|
העם צריך להביע את סלידתו מבית המשפט העליון ששם עצמו במקום ממשלה נבחרת, ראה החלטות קודמות של בג''צ כמו מקרה משפחת חתואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
נהדר-בג''צ יפסול גירוש יהודים
אבי,
מודיעין,
30/06/04 12:30
|
ועכשיו אולי בג''צ יפסוק שאסור לגרש יהודים מביתם אפילו מתאמי בטחון ?????
הרי לא מדובר על הפקעה של שטח חקלאי אלא על גירוש ועקירה....
אולי.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בודאי שלא
חולם באספמיא,
30/06/04 12:38
|
|
 |
81.
כל הכבוד לבג''ץ - מגן הדמוקרטיה
ע.,
30/06/04 12:26
|
''''מודעים אנו לכך כי פסק דיננו זה אינו מקל את ההתמודדות עם מציאות זו. זה גורלה של דמוקרטיה, שלא כל האמצעים כשרים בעיניה, ולא כל השיטות שנוקטים אויביה פתוחות לפניה. לא פעם נלחמת הדמוקרטיה כאשר אחת מידיה קשורה לאחור. חרף זאת, ידה של הדמוקרטיה על העליונה, שכן שמירה על שלטון החוק והכרה בחירויות הפרט, מהוות מרכיב חשוב בתפיסת ביטחונה. בסופו של יום, הן מחזקות את רוחה ואת כוחה ומאפשרות לה להתגבר על קשייה''
מדברי הנשיא ברק בפסק הדין בעניין הועד נ' עינויים, שצוטטו גם במקרה זה.
חבל שרוב המגיבים פה - שולפים מהמותן תגובות מתלהמות, אנטי דמוקרטיות (ספק פשיסטיות) - ועושים זאת כלפי פסק דין זהיר ומדויק שמתפרס על פני 52 עמודים. אבל אנחנו ישראלים - אנחנו יודעים יותר טוב דרך העיתון, מאשר מה שיודעים שלושה שופטים שישבו עם כל הראיות והמפות במשך חודשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
נפנה לבג*ץ ונבקש את ביתנו
מוסטפה, דהיישה,
30/06/04 12:19
|
בבית הכרם - ממנו גורשנו בשנת 1948. בידינו עדין נמצאת תעודת הרישום בטאבו של הבית הרשום על שם אבא שלי (כיום בן 79). אחרי שבית המשפט העליון פסק שהקטנת העוול שנעשה לפלסטינים - עדיפה על ביטחון המדינה ועתידה, אנחנו בטוחים שבית המשפט יפסוק לטובתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שופטי עליון של מדינת פלשתין
גם אני אחד מהעם,
30/06/04 17:50
|
אתה צודק,הם בטח יתנו לכם מה שרק תבקשו!!עד שמישהוא יתעורר במדינה ויבין שאת המדינה מנהלת ממשלה אשר נבחרה דמוקרטית ולא שופטי עליון...שמתעלים למלכי עליון!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבגץ שומר על זכויות כל האזרחים
לא מתנחל,
30/06/04 12:27
|
הכותב הוא מתנחל טיפש. הערבים יודעים היטב מתי יש טעם לפנות לבגץ ויודעים שהבגץ הוא מפלטו האחרון של האזרח הקטן שנחמס בידי הרשות המבצעת. כן, גם המתנחלים פונים לבגץ ומקבלים סעד משפטי ממנו אבל זה לא מונע מהם להשמיץ אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש צבוע וטיפש
לא מתנחל ציוני,
השרון,
30/06/04 13:15
|
כי הרבה יותר מוסרי וצודק לדרוש שהפליטים שגורשו יוחזרו לבתיהם מאשר לשנות בכמה קילומטר את תוואי הגדר. העירו אותנו בלילה גם בתל אביב שמו אותנו על משאיות ושלחו אותנו לעזה, ואתה טיפש גדול אומר שזה בסדר. מה שנאמר על ראש הגנב בוער הכובע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי את מה שכתבת
מתנחל טיפש,
30/06/04 12:59
|
האם מוסטפה מדהיישה יפסיד או לא יפסיד את עתירתו? אם יפסיד, אז יהיה לנו תקדים משפטי שיאפשר גרוש ערבי נוספים. אשמח אם תתייחס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
ל-69
נתן העזתי,
30/06/04 12:18
|
אני לא יודע אם אתה יודע מה זה 69 . אבל כנראה קיבלת במה בתגובה המתאימה לך . התהפכת על השכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
הבנים שלהם קרביים?
אבישי,
מרכז,
30/06/04 12:18
|
האם מישהו יודע היכן שירתו.משרתים הבנים של כבודם? בפרקליטות הצבאית? קל''ב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לענין משפחות שופטים
משה,
תל אביב,
30/06/04 14:52
|
חשין הוא בנו של נשיא ביה''מ העליון בשנות החמישים אשתו של ברק היא נשיאת בית הדין לעבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבנים שלהם הם דאגו טוב טוב ...
גרשון,
30/06/04 13:03
|
אל תדאג לבנים שלהם. יש להם כבר ג'וב טוב, והם מעולם לא נאלצו ללכלך את רגליהם הענוגות בשירות קרבי.
לא אתפלא אם רובם לומדים באוניברסיטאות בחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
בג''צ השתגע- חובת המדינה להגן!!
בגידה באזרחים,
צפון,
30/06/04 12:17
|
להעמיד את הבג''צ לדין על זילות חיי היהודים אזרחי מדינת ישראל. לא מוכנים בשום פנים ואופן שהמדינה לא תשמור ב-100% על חיינו. ברק פשוט נפל על כל הראש. זו בגידה של המדינה באזרחיה. איפה נשמע כזה דבר ושיש צדק על חשבון חיי אדם. מ ט ו ר פ י ם על כל הראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
זילות בג''ץ בחיי אזרחי ישראל
ארנון,
30/06/04 12:13
|
בג''ץ לא מכניס למערכת שיקוליו את חיי אזרחי ישראל ולכן ההחלטה לא צודקת ולא חכמה. צריך לפטר את בג''ץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
והפיגועים באוטובוסים חוקיים???
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
30/06/04 12:13
|
|
 |
הם לא בסתירה למשפט הבין לאומי
נחום,
30/06/04 12:39
|
|
 |
74.
בית משפט של ערבים
יהודי,
30/06/04 12:10
|
מעניין אם בית המשפט בעזה, זה שהמציא את הדלת המסתובבת, יקבע שהפיגועים שיצאו בעקבות החלטת בג''צ, גם כן לא חוקיים. אהרון ברק- בקרוב דם הקורבנות על ידייך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד דפר. תקרא לפני שתגיב!
קובי,
01/07/04 03:50
|
בג''ץ אישר את הגדר רק רוצה לשנות כמה מטרים ימינה או שמאלה באיזה איזור אחד (בין גבעת זאב לבית חורון). מה אתה מתלהב? תקרא קודם ואז תגיב. תסתכל על המפות תראה שאין כמעט הבדל. אז אל תתלהם עם ''דם הקורבנות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
הכתובת הייתה על הגדר
ערבי הגיוני,
30/06/04 12:10
|
עלק גדר ביטחונית... גדר שעוברת בלב שכונה היא לא גדר ביטחונית, ולמה לא שמו את כל השכונה מחוץ לגדר? בי אז זה ישאיר יותר מדי מי-ם בחוץ כשהגדר עלולה להפוך לגבול, ומה הבדיחה הזו של משיכת הגדר את אריאל? או פיתול הגדר בשביל לכלול כל מתנחל תמהוני על איזושהיא גבעה? תמשיכו להאמין שתוואי הגדר תוכנן כשהביטחון בראש המתכננים ולא ארץ ישראל השלמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק - תוואי הגדר = גבולות
יוספוס,
30/06/04 15:56
|
אתה מבין נכון, מה שבתוך הגדר יהודי ומה שמחוץ ערבי, כנראה שאנחנו בדרך לחלוקה מחדש של ארץ ישראל המערבית. אזורים מאוכלסים בצפיפות לערבים (דוגמאת עזה) ושטחים צפופי יהודים לישראל (דוגמאת אריאל). הבעיה היא שבית המשפט שם עצמו להחליט בענינים מדיניים וזאת באמטלה של ''צדק'', ועל כך מלינים רב המגיבים. אני מקווה שאת אום אלפאחם ובנותיה, קלנסוואה, טירה , טיבה יספחו למדינה הערבית. וכפי שאתה בטח שם לב רב הציבור בעד חלוקה מחדש ולא אומר: ''הכל שלי''. שיהיה לך יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצחים שמים מאחורי גדר
נחום,
30/06/04 12:37
|
|
 |
72.
פיגוע חוקתי
ל"ת
גיל אזולאי,
30/06/04 11:59
|
|
 |
71.
הנוחות של ערבים גוברת על מות ם
אחד שאיכפת לו,
30/06/04 11:56
|
בג''ץ כדרו שם מקלות בגלגלי הביטחון!! איכות החיים של הערבים גוברת על חיי היהודים!! ברק המהולל הלוואי שעוד בחייו יתפכח..אבל אין הרבה סיכוי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
המוסר הבגציסטי הורג אותנו
ל"ת
אלי,
30/06/04 11:49
|
|
 |
69.
שרון שקר, רק רבי משיח אמת
הרב גרונר,
מזכיר של רבי,
30/06/04 11:48
|
רבי מלובביץ אומר בשמחת תורה תשי''א[1951] ללכת לבתי כנסיות ולומר את דברי הגמרא שמשה רבינו לא מת, רבי אומר על רבי הקודם של חב''ד הריי''צ ברבים טו'תמוז תשמ''ה[1985] וזה מוקלט בוידיאו רבי ריי''צ חי בגשמיות יותר חי יותר בריא יותר רענן ,רבי אמר על עצמו שהוא משיח לנצח ברבים זה מוקלט בוידיאו,רבי אומר בספרו ספר השליחות עמ'274 הוצאת ספר תשמ''ז על רבי ריי''צ שמי שהוא שליח שלו יכול לראות את רבי ריי''צ בהקיץ בגשמיות, שרון הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
חומת האפרטהייד פשע ואסון!
ניסים,
30/06/04 11:47
|
החומה הזאת היא טירוף מוחלט - גיטואיזציה של מיליוני אנשים למטרת סיפוח מחצית מהגדה המערבית. היא מביאה מאות אלפי פלסטינים למצב של ייאוש מוחלט. 80% אבטלה באזורים רבים, והאדמות לעיבוד חקלאי נגנבו. מי שחושב שזה יביא ''ביטחון'' לישראלים כדאי שיתעורר. www.gader.org www.stopthewall.org
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים עם דם על הידיים
גרשון,
30/06/04 13:06
|
מערכת מעריב היקרה - זו האמת. מדוע אתם מצנזרים את התגובה הזו ? אין זו הסתה לרצח כי אם עובדות פשוטות. אנשים רבים מתו בגלל המדיניות הקלוקלת הזאת ולא צריך ליפות את הדברים.
השמאל יודע היטב מה יהיו תוצאות מדיניותו אם תתקבל (הרג אזרחים ומתנחלים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ייאוש פלשתיני - בדיוק מה שצריך
גרשון,
30/06/04 12:36
|
אנחנו במלחמה (אם לא שמת לב). במלחמה צריך להביא את האויב לידי יאוש.
הם צריכים להתיאש מהתקווה להכניע אותנו באמצעות טרור. הם צריכים להתיאש מהתקווה לקבל שטחים נוספים מעבר למה שהם כבר קיבלו. הם צריכים להתיאש ולדעת שכל יום נוסף שעובר עם רציחות ופיגועים הם מפסידים. ולתמיד. אז אולי יהיה להם אינטרס לעשות שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הישראלים צריכים להתייאש?
ניסים,
30/06/04 16:19
|
אולי הישראלים - ובעיקר חונטת הגנרלים ובעלי ההון השולטת כאן - צריכה להתייאש מפרוייקט הקולוניזציה הגזעני? להכיר ברעיון המהפכני שבארת זו חיים 10 מיליון אנשים שצריכים לחיות בשוויון ובדמוקרטיה, להיפטר מרעיונות ה''טוהר האתני'' הנתעבים? להבין שלא יהיה מצב שהפלסטינים חיים בגהינום של אפרטהייד והישראלים חיים טוב? זה יקרה בסופו של דבר, השאלה היא כמה הרס יגרום וכמה דם יישפוך השלטון הישראלי עד אז. האחריות היא של כל אחד ואחת מאיתנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''ניסים'' הערבי - עשה טובה
יואש (יהודי),
01/07/04 04:39
|
שב בשקט. כל מלה שלך מראה עד כמה אתה ערבי שמנסה להסוות את העובדה הזאת בשמות יהודיים. אם אתה גאה - במה אתה מתבייש? תכתוב - מוחמד, טירה. אל תסתתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינתיים מדינות ערב הן הגהינום
שלמה,
30/06/04 18:18
|
בינתיים ניסים (או שמא ''עזם''), מדינת ישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון אשר בה קיימת דמוקרטיה, זכויות אזרח ונאורות.
בכל שאר המדינות מסביבנו יש בערות, דיקטטורה, שנאה ועוני. אם אתה רוצה כל כך מדינה ערבית רק תבחר אחת מכשנותינו ועבור נא לשם. נראה אם אז תוכל בכלל להביע דעה בעיתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת
ניסים,
30/06/04 18:52
|
מאילו זכויות דמוקרטיות או זכויות אזרח נהנים תושבי הגדה המערבית ועזה שתחת השלטון הישראלי הברוטאלי? יש לך אינרנט אז אולי כדאי שתלמד קצת. הדיכוי במדינות ערב אינו מצדיק את הדיכוי הישראלי - להיפך שניהם חלק מאותה מערכת של שליטה על המזרח התיכון של האימפריאליזם (שארה''ב בראשו), על מנת לבזוז את משאבי האזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
היהודים מול החמאס,השמאל ובג''ץ.
ש.צ,
ת''א,
30/06/04 11:47
|
אם (חס וחלילה) יקרה פיגוע בי-ם . תזכרו שגם אם מישהו נרצח ה''צדק והמוסר'' ניצחו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
הבג''ץ דופק אותנו שוב פעם
ל"ת
דור,
30/06/04 11:45
|
|
 |
65.
רשעים עבודתם נעשית בידי אחרים
נאיבי,
30/06/04 11:39
|
עכשו אני מבין מדוע אין לרשות
הפלסטינאית בג''ץ הם לא צריכים.
- . יש להם את שלנו -
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
טיפת דם אחת של ילד יהודי חשובה
יהודי,
ישראל,
30/06/04 11:37
|
יותר מנוחות החיים של 3 מליון פלסטינים ואל אחת כמה וכמה ממצפונם של מליון שמאלנים טיפשים שמאמינים שיום אחד הפלסטינים יסכימו לחיות איתם בשלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
בג''ץ מגויס לשמאל הקיצוני. בושה
דליה,
ירושלים,
30/06/04 11:36
|
|
 |
62.
''הרצח הבא בדרך''
ישראל,
מודיעין,
30/06/04 11:35
|
הכותרת נכונה , רק שבטעות העורכים הכניסו אותה לכתבה על הרב נבנצאל במקום לכתבה על החלטת בג''ץ. הרצח הבא בדרך וכל האחריות תיפול על בג''ץ.
יש להעמיד את שופטי בג''ץ לדין על התרת דמם של ישראלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
כבן לאם יהודיה ואב ערבי
עמיר,
ירושלים,
30/06/04 11:26
|
כבן לאם יהודיה ואב ערבי, בן לשני העמים
זה צעד חשוב לדו קיום המבטא הכרה של המדינה בכך שהיהודים הערבים משולבים זה בזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערבים והיהודים משולבים ?
יעקב,
פת,
30/06/04 13:06
|
|
 |
איזה דו קיום יא טיפש
ל"ת
משה,
30/06/04 12:11
|
|
 |
סוף סוף מקבלים נקודת ראות שונה
ל"ת
יהודית,
תל אבי,
30/06/04 11:40
|
|
 |
אתה בעיה
אביהו,
ירושלים,
30/06/04 11:37
|
על מה אתה מדבר למה הקימו מדינה יהודית לעזאזל, הוציאו את יהודי ערב מבתיהם כדי ש50 שנים לאחר מכן יגרו שוב במדינה ערבית.
ובקשר לאימך, למה היא לא לקחה גבר מעדותינו אם שחור זה מה שהיא אוהבת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
חיי הערבים יותר יקרים מחיי היש
מ,
30/06/04 11:25
|
חיי הערבים יותר יקרים מחיי הישראלים. יכולתי להבין אם לערפת, אבל כאן לגוף עליון במערכת משפטית............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מדוע לברק ג'וב לכל החיים
יאיר,
ארנונה,
30/06/04 11:24
|
ההשתלטות על המערכת המשפטית של אהרון ברק היא שערוריה אנטי-דמוקראטית. בשנות החמישים לחייו יכול אדם להנעל על תפקיד נשיא בית המשפט העליון עד ליציאתו לפנסיה בגיל 67! אין עוד תפקיד כזה במדינה. אפילו רבנים ראשיים מוגבלים לקדנציה אחת בת עשר שנים.
יש לקצוב ענשו של הציבור בענין אהרון ברק, ולהעמיד את כהונתו על מקסימום שבע שנים - תוך קיזוז הזמן שכבר ישב בתפקיד - הרי שופט חילוני שווה פחות מרב או דיין, כי חוקי הדת הם מהבורא, ושופט עליון בסך הכל עוסק בחוקים שנחקקו בכנסת, שהיא לא בדיוק גוף שמימי ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המטרה...
מישהו,
חסוי,
30/06/04 13:15
|
שופט מכהן עד גיל 70, וזוכה לחסינות לכל ימי חייו. זאת על מנת שלא יפחד מתביעות על פסיקותיו.... לצערנו, ברק מנצל את זה ושופט על פי דעותיו השמאלניות קיצוניות, ופוגע ביהודים.
אולי צריך להזכיר לשופט ברק ולשאר שופטי בג''צ שאחת משני עקרונות היסוד של מדינה ישראל הוא שמדינת ישראל תהה מדינה י ה ו ד י ת !!!!! כנראה שהם צריכים לעבור על מגילת העצמאות שוב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה יהודית לפי ברק
עמיאל,
תקוע,
30/06/04 14:44
|
אל תפלו בפח שניתן לגייס את המושג מדינה יהודית. ברק מפרש יהודי ברוח היהדות הנאורה על פיו אדם כמו ברוך שפינוזה שווה ערך לרמב''ם. לנסות להפעיל את החוק מול ברק מזכיר את הנסיונות של פעילי זכוייות האדם בברית המועצות להפעיל את החוקה הסובייטית מול הקגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
נצחון הטירור על השכל הישר.
האזרח קליין,
30/06/04 11:16
|
בני העם היהודי מצובים להקריב את נפשם למען זכויות בני הבליעל הבאים לטבוח בהם.
אין כמו מוסר יהודי! המוסר הגבוה ביותר ביקום.
אותו מוסר מדרבן רצח של נשים גברים וילדים שמעולם לא ביקשו להרע או להמית. יותר מזה הוא אפילו פוגע יותר באוייב שהתמשכות הרציחות נותן לו אשליה כאילו הוא עומד לנצח ובכך מגבירה את מספר הקרבנות אצלו עוד יותר...
הוי מוסר שמאלני כמה אתה טיפש כמה סבל אתה מביא לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
משמעותה המעשית של ההחלטה.
מני,
ת''א,
30/06/04 11:14
|
שבניית הגדר תתעכב בעוד שנה ובזמן זה יופקרו תושבי ירושלים.
בג''ץ בשירות האויב הנוחית של הפלסטינים חשובה יותר מביטחון היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
את הוועדה למינוי שופטים לבג''צ
רענני,
30/06/04 11:13
|
צריך להעביר לידי רשות הרצח הפלשתינית , הם היו עושים עבודה במינוי שופטים , לא פחות טוב , משופטים גרועים אלו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
שלא יגידו אח''כ:''ידינו לא שפכו
ל"ת
נדהמת-פשוטי העם,
לא במגדל השן,
30/06/04 11:08
|
|
 |
54.
זה בג''צ של יהודים???
אזרח,
30/06/04 11:04
|
ממש צדק וחוק... רכוש ערבי עדיף על דם יהודי - וזה עוד נקרא צדק - חחחחח סוף סוף התגלה פרצופו האמיתי של הבג''צ שכל מהותו הוא ניתוק מכל צרכי המדינה בכל הקשור לבטחון, לכלכלה ,לחיי היום יום הבג''צ חי בבועה ומנהל לעצמו שם חיים משלו ,צריך לתת להם להרגיש ולו במעט את החיים האמיתיים ואז נראה מה יהיו פסיקותיהם - חבורה של אפסים שעוסקים בתיאוריות בלבד ומתימרים לקבוע את חיינו כאן ועכשיו אפילו את צורת המוות שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הממריצים
אלי,
30/06/04 11:02
|
לאחר הסכם אוסלו הוענק ''פרס נובל לשלום '' ליצחק רבין ז''ל ביחד עם אשמעון פרס שיבל''א וגם הארכי רוצח יאסר עראפת קיבל את הפרס הזה על הסכמתה של ישראל למהלך התאבדותי זה וכמה שנים אחרכך עת שימש שימעון פרס כשר החוץ בממשלתו הראשונה של אריאל שרון וצהל יצא לביעור קיני המרצחים מהגדה ובעיקר מגינין כתוצאה מהפיגועים הנוראים של חג הפסח (המלון בו חגגו את ליל הסדר בנתניה) ביקשה הוועדה שהעניקה את הפרס לשלול את הפרס משמעון פרס על שהיה חבר בממשלה שיצאה להגן על אזרחיה ואצלינו בבית קמה לה חבורת שופטים שניתן לחשוב כי כל מטרה היא לחשק את ידי ממשלת ישראל בכל מה שלדעתם יגרום לבטחון בקרב תושבי ישראל אבל כל מה שקשור לעיקרת ישובים ממלאים הם פיהם מים כאילו מדובר בעניין של מה בכך והשאלה היא האם משפטנים אלו מחוייבים לבטחון ישראל או לנוחיות אויביה והקבלה בין הבג''ץ לבית המשפט בהאג זועקת לשמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
שוקראן , בג''ץ , שוקראן.
מוסטפה זרקאווי,
חמאס,
30/06/04 10:49
|
|
 |
51.
נוכל להשתחרר מבג''ץ אי פעם?
ל"ת
דורש דמוקרטיה,
30/06/04 10:48
|
|
 |
50.
השופטים משתפים פעולה עם הטרור
זאב,
30/06/04 10:42
|
בגצ חבר לפושעי אוסלו ומגן על ''זכותם'' של אוייבינו לרצחינו. מדינה מטורפת שבה השופטים וראש הממשלה משתפים פעולה עם הטרור הנפשע. מעניין אם בג''צ השמאלני גם יגן על המתיישבים היהודים שעומדים להיות מגורשים מבתיהם בידי הדיקטטור שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
הם כנראה חושבים שאנו נאיביים
פירקל פיט,
30/06/04 10:41
|
זה כל כך ברור שבג''ץ תיאם מועדים עם בית המשפט בהאג, ומן הסתם גם תוכן ההחלטה בהאג כבר ידוע לו מתוך קשריו עם משפטנים בין-לאומיים. מדאיג שבג''ץ חושב שהוא יכול לעסוק במניפולאציה כל כך שקופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
כלום
פקק-תנועה,
קריאת-ביאליק,
30/06/04 10:40
|
שום-דבר-בהמדינה-עובד-כנידרש-גם-הסכם-אוסלו-לא-היה-חוקי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מי שמקבל החלטות
פירקל פיט,
30/06/04 10:37
|
נושא באחריות להחלטותיו. אחרי הפיגוע הבא יש לקיים את ההפגנות מול ביתו של אהרון ברק.
הנקודה החמורה, היא הטענה כאילו הקמת גדר ממניעים פוליטיים אינה חוקית, זהו ניסיון להפקיע מן הממשלה ומן הבוחר את היכולת לקבל החלטות איסטרטגיות הנוגעות לכלל הציבור. ולהעביר סמכות זו לאנשים שאינם נבחרים או אפילו אנשים מוערכים במיוחד דוגמאת מישאל חשין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים - ממתי בחרנו בבג''צ למשול
יוספוס,
30/06/04 11:05
|
יש ממשלה שמושלת כל עוד יש לה רב בכנסת (ליתר דיוק אין רב נגדה).
ממתי נשיא בית המשפט העליון לוקח לעצמו סמכויות של ממשלה? ממתי השלטון יתחלף? האם אנו לא מיצרים דיקטטורה שיפוטית?
אם בית המשפט מפרש את החוק כאלו הכל שפיט, יש לחוקק חוקים שיעמידו אותו במקומו הראוי. להערכתי ניתן לבטל את בג''צ ולהשאר אם בית משפט עליון שאמור לשפוט ע''פ דין, מה זה צדק? האם לא בעיני המתבונן? ממתי נשיא בית המשפט העליון מגדיר מה זה צדק? מי שמו?
חברי כנסת נכבדים, נבחרתם ליצג את הציבור ולהערכתי רצונות הצבור ברורים, אז אנא חוקקו חוקים מתאימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לאיריס וורד החמודות
אירופאי,
30/06/04 10:37
|
כתבתם מלים יפות ,אך, מתאימות לגבול
בין הולנד לבלגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
חוק עוקף בג''ץ של ליברמן
לקרוא בבקשה,
30/06/04 10:35
|
הוא הסיכוי היחיד שלנו לחזור לדמוקרטיה ,ונגד הדיקטטורה של השופט ברק,הבעיה היא שרוב שרי הליכוד מתנגדים לחוק ליברמן בראשם שרון כמובן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
בג''צ = בית גידול צוררים
המום,
30/06/04 10:34
|
רק בישראל יסימו איכות חיי ערבים לפני זכות חיי יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
גם המום,
30/06/04 10:43
|
אתה צודק מאה אחוז אבל זה אשמתנו אנחנו במקום לצאת מהבית ולהפגין ולחסום את בג''צ ולעשות בלאגן אנחנו יושבים בבית ומתחבים מאחורי המקלדת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
בג''צ חבר לפושעי אוסלו
דם יהודי זול,
30/06/04 10:32
|
בג''צ חבר לפושעי אוסלו ויגן על המשך שפיכת דם היהודים בהגינו על אוייבינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
חוסר מעש ימני
עמיאל,
תקוע,
30/06/04 10:32
|
מה פתאום התעוררתם וגיליתם מי הוא כבוד השופט ברק ? כל השנים שהייתם בשלטון לא דאגתם לשנות את השיטה למנויי שופטים אשר מאפשרת לברק ליצור הרכבים נוחים מבחינתו ולפסול מבקרים כמו פרופסור רות גביזון. לא נאבקתם בלשכת עורכי הדין להשיג נציגים. הפקדתם את משרד המשפטים בידי שפוטים של ברק. זו הדייסה שבישלתם וזו הדייסה שתמשיך להתבשל. כל שלושה חדשים מאכילים אתכם חזיר ותואי גדר ואתם זועקים ושוב חוזרים לתרדמת. מגיע לנו החונטה של ברק בייניש וארבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק במיליון אחוז, אנחנו
דני,
30/06/04 11:55
|
הימנים כאלה נאיבים ולא עושים כלום במקום לצאת עכשיו למחאה מול ביתו של ברק עם משמרות שכול הזמן מתחלפות אנחנו יושבים לנו מול הטלוויזיה בבית ולא עושים כלום (רק מתעצבנים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השתגעת
עמיר,
ירושלים,
30/06/04 11:32
|
איך אתה מעז להתבטא באופן כזה כלפי שופטי העליון. של נעליך מעל רגליך זו המערכת היחידה שהציבור בארץ עוד נותן בה אמון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הציבור?
אבישי,
מרכז,
30/06/04 12:21
|
האימון של הציבור בבג''צ צנח. האם אתה ועוד כמה עיתונאים מייצגים את הציבור?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שופטי הבג''ץ לא מייצגים יהודים
חיים,
ירושלים,
30/06/04 10:30
|
שופטי הבג''ץ אמורים להסדיר חיי היהודים במדינת היהודים, ולא אנטרסים של אכלוסיה אשר ממנה יוצאים מפגעים כדי להרוג בנו, ואשר בגללם לכתחילה הוקמה הגדר.
הגיע הזמן שייבחרו שופטי עליון באופן שקוף והוגן, ולא בתהליך המזכיר גנבים בלילה, בדילים ומאיורי דלתיים סגורות.
כאשר ימותו ישראלים כתוצאה מפסיקה מרושעת זו, דם הנרצחים יהיה על ידי שופטי הבג''ץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
בג''ץ מעדיף דם יהודים !!!
ל"ת
יניב,
ת''א,
30/06/04 10:28
|
|
 |
39.
ברק הכל שפיט
אוהב חיים,
30/06/04 10:28
|
אם חלילה יירצחו אנשים באיזורים שמנעת
בניית גדר אולי יהיה אפשר לתבוע אותך אישית בעוון סיוע לרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
בג''ץ מייצג את ישראל השפויה
גיא,
30/06/04 10:27
|
|
 |
בדיוק כמו בית הדין בהאג
ל"ת
שוש,
פ''ת,
30/06/04 12:32
|
|
 |
אתה צודק.בג''צ=שפיות.
צ,
30/06/04 12:02
|
אך הוא יחד עם זאת כפי שהוא מיצג את השפיות.הוא מיצג גם את הטיפשות. כשברק אומר שהצרכים של הפלשתינאים גוברים על הביטחון האישי שלי ושלך זה מעלה תהיות. כנראה שגם אתה אדיש לביטחון שלך כפי שברק לא מוטרד מהביטחון שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחרי 100 הרוגים לא צריך שפיות
נחום,
30/06/04 11:46
|
להיפך - צריך תגובה קשה ואמצעים קיצוניים. אם היו הורגים את בן משפחתך נראה איך היית מתנהג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
בג''ץ לא חוקי,לא בחרנו בברק!
ל"ת
לסגור אותם,
30/06/04 10:24
|
|
 |
36.
בג''צ נמאסתם -למחוק אתכם בחקיקה
ל"ת
פ.ע,
30/06/04 10:23
|
|
 |
35.
עכשיו נמות מוסריים מתמיד
אולג,
30/06/04 10:20
|
חיי ההרוגים בפיגועים העתידיים חשובים פחות מנוחות הפלסטינים. מזל טוב לעם ישראל. עכשיו תוכלו למות מתוך ידיעה שאתם הומניים מתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אתם חייבים להבין משהו
ורד,
חיפה,
30/06/04 10:20
|
בג''צ הוא הגוף היחיד שבאמת מגן על האזרחים מפני שחיתויות ועוולות של הכנסת והממשלה ואנו צריכים להגיד תודה על עבודתו שבאמת מכוונת לרווחתנו. העניין, שהוא מגן ותומך בכל האזרחים ומתייחס לכל אדם בכבוד כולל פלסטינאים שרובם הגדול לא טרוריסטים. בהקשר לגדר, הוא מגן על אדמתם. נכון שהגדר חיונית, אך השאלה היא על איזו חלקת אדמה. הרי אם הגדר היתה עוברת על שטח של יהודים, סמוך מאוד לבתיהם, היו נשמעות כאלו צעקות וכולם היו מתקוממים נגד זה. תלמדו לראות את הדברים בפרופורציה ולא להתלהם בבג''ץ כי הוא לא תואם את עמדתכם הפוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק ורד מבינה...
צפונית,
30/06/04 13:28
|
אז אולי תעני לי על שאלה אחת: מי מגן עלינו מפני שחיתויות בג''צ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדוני הנכבד, אתה הייתה צודק אם
דור,
30/06/04 12:01
|
היינו חיים בארופה כי שמה גם האויב שלך מכיר בחוקים הבנלאומיים ויש מין קונצנזוס כזה שכולם נשמעים לחוק הבינלאומי אך מה לעשות ואנחנו חיים במזרח התיכון שכולו מוקף במדינות עם שלטון דיקטטורי אשר מונעים בעיקר ע''י הדת ולא מעניין אותם ''החוק הבינלאומי'' כך שאתה מנסה להלחם בצורה שכבר נועדה לכשלון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
חדשות נפלאות
איריס,
30/06/04 10:19
|
מזל שמישהו טורח לעצור את ההתבהמות והידרדרות המוסרית שלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איריס :מאין כל הארס .?
ל"ת
צפע,
30/06/04 21:10
|
|
 |
רק בהמה יכולה
חרדה,
דרומית,
30/06/04 12:16
|
להרגיש כמו בהמה. לנו בני האדם היהודים חשובה כל נפש יהודי. חלילה שתישפך טיפת דם יהודי, לפלסתינאים לא חבל על הילדים שלהם והדם לא חשוב להם. הבגץ הוכיח פעם נוספת באיזה צד של ההתבהמות הם נמצאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק טיפשה גזענית יכולה
G,
30/06/04 16:44
|
|
 |
32.
בקשה לאהרן ברק
תמהוני,
30/06/04 10:19
|
בקר אצל משפחות הקרבנות שיהיו לנו כתוצאה מהחלטתך והבע ניחומים והשתתפות בצער. בוא לבתי החולים, ראה את כרותי האיברים ושרופי הגוף, והבא להם פרחים ובונבוניירות. כך אולי תשקיט את מצפונך, אם יש לך כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שיחוקקו חוק יסוד הגדר וגמרנו
עפר,
תא,
30/06/04 10:18
|
אם הכנסת תחוקק חוק יסוד להסדיר את הגדר, אפשר יהיה לעשות מה שרוצים, ובג''צ לא יוכל להוציא צפצוף.
זאת למרות שאני נגד הגדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
? Ephrayim Kishon - Eyeka
Dov,
Sderot,
30/06/04 10:18
|
The security fence is a modern day version of Kishon's Taalat Blaumilch. Millions of dollars will be spent on a project that will not serve it's original purpose and many more millions will be spent trying to correct the mistakes. If you want to see just how bad the planning is on the project, take a ride on the 443 road to Jerusalem. Say Tfilat Haderech as you drive by the 3 meter wall because the houses behind the wall are higher and whenever the terrorists decide to shoot down on passing cars, they will. On you way in from Tel-Aviv, check how many Shabachim cross the road to work in Modiin. No border control at all and no response from police if you report it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מתי תהיה דמוקרטיה בישראל?
ל"ת
בלי עריצות בג''ץ,
30/06/04 10:17
|
|
 |
28.
יש שופטים בירושלים
פרחיה,
30/06/04 10:17
|
תודה לאל, כדברי מנחם בגין, יש שופטים בירושלים. עדיף שנשפוט אנו את עצמנו ולא השופטים בהאג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שופטים בירושלים
אלינור,
30/06/04 10:34
|
אלא חבורת גויים דוברי עברית מנותקים מהעם ומהציונות. בושה לישראל שאלו שופטיה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
השופט ברק הוא דיקטטור!!!
תודה תודה,
מהחמאס!!!,
30/06/04 10:13
|
השופט ברק הוא דיקטטור!!! מה זה משנה לו, אם אזרחים ישראלים (גברים, נשים וילדים) ימשיכו לשלם בחייהם בגלל הטרור הנפשע. העיקר שהוא דואג שלעמו הפלסטיני יהיה נוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ברק מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו
האג,
30/06/04 10:12
|
ברק אין הבדל בינך לבין רב הכותל שניכם
מאפשרים במו פיכם לגרום לרצח של אנשים. אין גם הבדל בין הטירוף שלך לטירוף של הרב
אתה בשם ''הצדק'' והרב בשם ''התורה'' .
נתת הכשר לבית המשפט בהאג לפסול
את הגדר ולטרור לחזור לארצנו. ההיסטוריה תשפוט אותך. אנו רק חפצי חיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
עד מתי ימשך הביזיוןן?ברק תתפטר
ל"ת
עד מתי ימשך הבי,
30/06/04 10:12
|
|
 |
24.
אין שופטים בירושלים - לקרוא!
גלעד,
ירושלים,
30/06/04 10:12
|
''הפחתה בבטחון '' זה נכון לשופט בג''ץ הנוסע ברכב משורין ושומרי ראש. אך האם היא עומדת במבחן האדם הרגיל אותו ''בוזגלו '' ? . לא, לבוזגלו שנוסע בבוקר באוטובס מצומת פת לעיר ורועד מפחד לא מדובר ''בהפחתה בבטחון '' .
בושו והכלמו . בבית משפט ששופטים מזיפים תעודות תואר שני ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ידוע לך על זיופים?
מתעניין,
30/06/04 13:20
|
אתה מתכוון ל''תארים'' של לטביה? גם בבית המשפט העליון יש בעלי תארים כאלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
נצחון השכל הישר והלב היהודי!
אוהב ציון,
אזור הגדר,
30/06/04 10:10
|
למה צריך היה לטרטר אוכלוסיה, ולבזבז זמן יקר וכספי ציבור על החלטות רעות ואטומות?? מזל שיש פה לפחות בג''צ חכם ואנושי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכם ואנושי בתחת שלי
ל"ת
דן,
30/06/04 12:09
|
|
 |
22.
בית דין גבוה לצדק?????
יוסי,
30/06/04 10:08
|
איפה גבוה ואיפה צדק. זה הבגץ של הפלסטינאים!!! זה הבגץ של ארבל!!! זה הבגץ של שרון!!! השופטים האלה אינם נוסעים באוטובוסים בירושליים!!! בניהם ונכדיהם אינם מסכנים את חייהם ביחידות החיר!!! יפי הנפש האלה מעדיפים להקריב את חיי האזרח הישראלי על מזבח אידאולוגי סהרורי!!! גם בגץ הוא חלק מההתנתקות של שרון מהמציאות ומארץ יישראל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
והמלחמה נגדנו חוקית?
פ.חיים,
30/06/04 10:07
|
לבג''ץ איו כל סמכות מוסרית וחוקית לקבוע מה חוקי בתנאי מלחמה! הבגץ לא יכל לקחת אחריות על הגנת ישראל מפיגועים לכן לא צריך לקבל כל סמכות בקשר לכך! בואו נפנה לבג''ץ הפלסטיני שיפסיק את הפיגועים......בג''ץ=פוחלץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כל הכבוד לבג''צ
דויד,
רמת-גן,
30/06/04 10:06
|
כל הכבוד לבג''צ ולשופט ברק על האומץ. שרירות לבה ואכזריותה של ישראל כבר עלו לכולם על כל העצבים. בא בג''צ ושפך מים צוננים על כוונות הפשע של ישראל.
כל הכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דוד כמו שאני גולית...
מ,
30/06/04 19:00
|
''כוונות הפשע של ישראל''?????בהתאם לתפיסתך ישראל לידתה בפשע (גרוש פלסטין 1948), חייה בחטא (נצחונותיה ב- 1967, 1973 ), וסופה חורבן , בגלל הכיבוש. אז אל תדבר לי על ''כוונות פשע'', אלא על תפילתך לחורבן מדינת ישראל והחלפתה ב''פלסטין השלמה.''..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה- שוקרן
החמאס,
החזבאללה,
30/06/04 10:25
|
תודה- שוקרן!!!!!!!! תודה- שוקרן!!!!!!! תודה- שוקרן!!!!!! תודה- שוקרן!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
the fence will not help you
musa,
galeel,
30/06/04 10:05
|
we will get past it and end the kibush of palestine. we will fight the kibush until all palestinian cities are free - cities like tel-aviv, yafo, tiberias and beer sheva
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?Nazir, is that you
Dov,
Sderot,
30/06/04 12:03
|
Yesterday you wrote here similar rantings as Nazir from Nazereth. Get a life.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Musa
X,
Palestine,
30/06/04 17:17
|
I'm astonished! Do you recognize Beer Sheva and Tiberias as Israeli settlements? Is Jerusalem an Israeli city? I thought they are an integral part of Palestine
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
בג''ץ - סייען של הרוצחים
אזרח,
30/06/04 10:04
|
הבעיה היא ששופטי בג''ץ חיים בבועה, הם אינם נוסעים בתחבורה ציבורית, ואינם מרגישים את סבל האנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
בג''ץ ביזיון
יאיא,
30/06/04 10:03
|
|
 |
16.
השופט ברק השתגע?
אזרח,
ירושלים,
30/06/04 10:03
|
לפגוע בביטחון שלנו- בשביל ה''נוחות'' של הפלסטינים? לשלם בחיינו- בהמשך הטרור והמתאבדים שיכנסו לירושלים- רק כדי שלפלסטינים יהיה יותר נוח?!!! כל השנים- השופט ברק וחבריו כנראה לא שמעו על הפיגועים שרצחו מאות ופצעו אלפים בירושלים ובארץ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
נפלתם על הראש
אייל,
30/06/04 10:02
|
|
 |
14.
כבוד השופט ברק
יוסי,
30/06/04 10:02
|
אולי כדאי שתשתמש דווקא בעתירה זו כאבן בוחן לכל שאלת חוקיות הטרור ותאפשר לקבוע עמדה עקרונית בנושא?
אולי ייתכן שתגיעו לפסק תקדימי שטרור הוא לא חוקי ושמותר גם לממשלה בראשות הליכוד להתגונן נגדו?
אני מבין שהגדר מפריעה לפלסטינים. גם לי היתה מפריעה אם הייתי במקומם אבל מה עם כל האזרחים החפים מפשע שיתפוצצו אם לא תהיה גדר?
אה - אני יודע - לא הגדר חשובה כאן אלא מי שבונה אותה. אם זה לא היה שרון אז לא הייתם פותחים את הפה.
טוב. אין עם מי לדבר בין כה וכה. אולי תצרפו גם את השופטת ארבל לצוות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
הבג''צ :אליטה מנותקת מהמציאות..
ל"ת
א.ש,
ירושלים,
30/06/04 10:00
|
|
 |
12.
אם כך, צריך לשנות את החוק
צפונית,
30/06/04 09:58
|
ואת החוק קובעת הכנסת, הגוף הנבחר. בג''ץ יכול לשפוט לפי החלטות הכנסת. אין לבית המשפט סמכות לחוקק חוקים. הבעיה היא, שמערכת המשפט בארץ לוקחת לעצמה סמכויות לא לה. הכנסת צריכה לחוקק חוקים אשר יאפשרו, בזמן חירום, לאפשר נקיטת צעדים המגבירים את בטחון האזרחים לפי החלטות הדרג המדיני. סביר להניח שבג''ץ ייפגע וינסה לקבוע שהחוקים לא חוקיים. אולי צריך לעגן בחקיקה גם את מגבלות כוחו של בית המשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מי תומך בבג''ץ?שרון ולפיד
ל"ת
חוק ליברמן,
30/06/04 09:57
|
|
 |
10.
פעם היה פה בג''ץ
רוממה,
30/06/04 09:54
|
|
 |
איזה מישטר באמת קיים כאו
מוסוליני,
30/06/04 22:31
|
סליחה מכולם אבל אצלנו אין לא דיקטטורה וגם לא דמוקרטיה , אלא אנרכיה אחת גדולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בת הגנרל
גיא,
30/06/04 10:11
|
שטויות מהסוג שכתבת יובילו לדיקטטורה צבאית.מדיניות ביטחונית למען כולנו חייבת להיות שפיטה.אם נסמוך על גנרלים(כמו שעשינו עד היום)נהיה בצרות עוד יותר גדולות מהיום.כבר היום הצבא מגרגר באי נחת שמבקרים אותו(פעם ראשונה שאני מצדיע לשטייניץ)ולנופף ב''בטחון'' ככיסוי לאוולות ומחדלים זה גם לא המצאה ישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיקטטורה
דיקטטור,
30/06/04 18:04
|
יותר מדי דמוקרטיה במדינה דמוקרטית,זה גורע!אולי במצב של ישראל,דיקטטורה על ידי איזה גנראל...עדיפה על דיקטטורה של קומץ אנשים שב*שם הצדק הישר* מנהלים את מדינת ישראל!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושטויות מהסוג שאתה כותב יובילו
פלג,
30/06/04 12:06
|
|
 |
מדינת ישראל היא דיקטטורה שמאלנ
אזרח,
30/06/04 10:44
|
מדינת ישראל היא דיקטטורה שמאלנית!!! לא איכפת לה מאזרחיה- אלא רק לבטחון האזרחים של מדינות אויביה!!! נותנת את שיטחיה- למרות הידיעה שלא יהיה שלום- אלא רק טרור- ועוד טרור!! -ועוד טרור!!! הממשלה- הראשות המבצעת כנסת- הראשות המחוקקת בג''ץ- הראשות השולטת!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיקטטורה שמאלנית ?
גיא,
30/06/04 12:13
|
הימין בשלטון כבר כל כך הרבה שנים והדיקטטורה הוא שמאלנית? אני מסכים איתך שלממשלה לא אכפת מאזרחיה,אחרת כבר מזמן היו מחזירים את השטחים ומפנים את מטורפי ההתנחלויות ועושים שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין בשלטון???
צפונית,
30/06/04 13:16
|
רק על הנייר. בפועל מוקדי הכוח אינם בידו. השלטון בפועל ע''י המשולש בג''צ-פרקליטות-תקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כל הכבוד לבג''צ!
ל"ת
נעה,
רמת השרון,
30/06/04 09:53
|
|
 |
8.
תראו לאן הגענו אחרי 56 שנות עצ
לא תמים,
אמת עכשיו,
30/06/04 09:50
|
לא מסוגלים לעשות כלום לבד . כל דבר בג''ץ או ארה''ב מחליטים בשבילנו. נמאס מההמשלה הזאת שרק רוצה לברוח במקום לטפל בבעיות האמיתיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הגיע הזמן שבגץ יחליף הממשלה
שמאלני מאושר,
שינקין,
30/06/04 09:50
|
שכן הממשלה היא חסרת סמכויות ובגץ הוא המחליט הבלבדי, יופי אם אין למרץ רוב בעם אז יש לנו מרץ בשלטון. עדנה ערבל מלך ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
הבג''ץ שוב חורג מסמכותו!
ל"ת
משה ב',
30/06/04 09:50
|
|
 |
5.
מזל טוב!
צופה,
30/06/04 09:46
|
ניצחון לצדק ולשפיות! כל הכבוד לעותרים על עקשנותם! חבל על הכסף שבזבזו עד כה. עכשיו ממילא מפרקים - ראה הוזהרת משלם מסים יקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה- שוקרן
החמאס,
החיזבאללה,
30/06/04 10:10
|
תודה- שוקרן!!!!!!!! תודה- שוקרן!!!!!!! תודה- שוקרן!!!!!! תודה- שוקרן!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל טוב!!!
חאלד משעל,
דמשק,
30/06/04 10:07
|
עכשיו נוכל להמשיך עם הטרור מבלי שיהיה מכשול בדרך. כל הכבוד לבג''ץ. תודה על העזרה של שופטי בג''ץ, בנתינת יד ''ללוחמי הצדק'' הפלסטינאים. ''אללה או אכבר!!!!!!!!!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
בג''צ מנותק מהחיים !
מנחם,
30/06/04 09:46
|
עוד פסק דין שמחזק את רוחם של אויבינו. אני בטוח שילדיהם ונכדיהם לא משרתים כחיילים קרביים שיאלצו לסכן את חייהם בעקבות פסק הדין המתיפייף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לפרק את בגצ ולהקים משהו דומה א
נח,
30/06/04 09:43
|
|
 |
2.
בגץ דיקטטורה של אייתולות באירן
ל"ת
רני,
תל אביב,
30/06/04 09:36
|
|
 |
1.
הבג''ץ נוטל לו סמכויות לא לו
האם הבג''ץ חוקי,
30/06/04 09:29
|
ממתי בג''ץ מחליט על מדיניות. לעצם העניין, כל רעיון הגדר הוא אווילי, ומי שמשלה עצמו ימצא שיש מנהרות תופת, טילים, דאוני נפץ ועוד הפתעות עם הגדר. אבל זו האווילות של הגדר. לבג''ץ אין סמכות לפעול כאן, וודאי לא לייצג אינטרסים של אויבים. אנו לא מחוייבים לפלשטינים, ומספיק להתחנף למי שיורק עלינו, רוצח בנו ושונא אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערביי ירושלים והנגב וואדי ערה
הפרדה,
30/06/04 10:21
|
ערביי ירושלים והנגב וואדי ערה מעבר לגדר. הערבים שישארו בישראל ילמדו עברית בבתי הספר כמו צרפתית בבתי ספר בצרפת, ישרתו שירות לאומי, ילדו פחות ילדים או שבאשמתם יגורשו
הגב לתגובה זו
|
|