 |
96.
נכון, אין לגרש, שישארו בעזה
פרחיה,
05/07/04 17:29
|
המתנחלים מנסים לאותת לממשלה, עזבו אותנו, אין לנו צורך בהגנת המדינה, נסתדר בעצמנו ברצועת עזה ללא המטריה של צהל. המתנחלים בעצם צודקים. אם ליהודים מותר לגור בכל מדינות העולם, להוציא ערב הסעודית ודומותיה, מדוע תשלל מהם כפרטים הזכות לגור דווקא בעזה, על אחריותם. בהפכם את הפינוי תוך הצעת פיצויים הוגנים או דיור חליפי לגירוש, כדוגמת גירוש ספרד או גירוש יהודי אירופה למחנות ההשמדה, הם מראים שחוקי המדינה והחלטות הממשלה הם בעיניהם חוקי נירנברג. על הממשלה להודיע על תאריך שמעבר לו המתנחלים לא יוכלו יותר לקבל שרותים מהמדינה, לא בטחון, לא חינוך ולא שרותי בריאות או רווחה בשטחים שיפונו. וכמובן שעליהם להחזיר נשק וציוד צהלי שברשותם. הוגן מאד לדעתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
הגיע הזמן ממש את האיום!
נוני,
רחובות,
05/07/04 14:28
|
מצחיק אותי כל אלה שהדבר היחיד שהם יודעים לעשות זה לומר: ''המתנחלים אשמים בכל! במצב הביטחוני, הכלכלי, המשפחתי, ובאימפוטנציה שלי'' אני לא אשכח כשבכיתם ש''גונבים לכם את המדינה'' ואיימתם לרדת מהארץ. יאללה ביי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
די לקרוא את תגובות הגולשים
בתנ''ך יש הכל,
וזו הסתה כמו,
05/07/04 10:47
|
באתרי האינטרנט הישראליים, כדי לדעת מי המסיתים ומי מקבלים את גיבוי מערכות האתרים, כאשר אלה מצנזרות בגסות את תגובות הקרבנות (דווקא הצינזור במעריב פחות גרוע מאשר ב-walla ובעיקר ב-Ynet. שם מנהלים את תעמולת האויב ללא כחל ושרק). נגד המתנחלים מתנהלת כבר למעלה משלושים שנה תעמולה להתרת דמם, כפי שעשו לפני כן אמרגני ה''סזון'' ל''פורשים''. הם קובעים סטיגמות, מאמינים לעצמם ונלחמים מלחמת חרמה בטובים מהם. אלה העובדות. כל מלה שנאמרת על ידי ה''ימין'' על מהרסינו ומחריבינו מבית היא אמת, רק בלשון המעטה, מפחד הבולשביזם. כאן אסור לקרוא לבוגדים בשמם. אסור להגדיר את המשתפים פעולה עם רוצחי העם היהודי, אסור להזהיר את עם ישראל מפני הפושעים נגדו ונגד האנושות. מזוז יקבע שזעקות החמס של המובלים ללינץ' נגד המובילים זו הסתה. האמת, מזוז יכל היה כבר לנוח, הוא הוכיח מיד בתחילת כהונתו שהוא יודע באיזה צד מרוחה פת הלחם שלו. ''עם נבל ולא חכם.... ''הם קנאוני בלא אל, כיעסוני בהבליהם, ואני אקניאם בלא-עם, בגוי נבל אכעיסם'' (שירת האזינו). שמתם לב? ''לא עם'' - ה''פלשתינאים'', ''גוי נבל'', הערבים, או אולי ה''גויים'' היהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
תגובה ל-88
אנגלנדר,
05/07/04 10:45
|
אם תסתכל רק יומיים, אז נראה שאתה צודק. אבל לנו, לימין, יש אורך-רוח הרבה מעבר לזה, ובסופו של דבר יישארו היישובים ששרון בנה בזמנו, וביבי ימשיך את מלאכת ההתנחלות בארץ ישראל. מי שמתנגד לכך הוא אנטי-ציוני, והחברה הישראלית הציונית צריכה לבסס דרכי טיפול חוקיים (כגון גירוש מהארץ) באיובי החברה הישראלית. הכל, כמובן, ללא אלימות (מלבד זו של המגורשים משמאל) והכל רק במסגרת החוקים אשר ייחקקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
כבר היו דברים מעולם
שוש,
05/07/04 10:34
|
היועץ המשפטי לשעבר שהיה קרוב משפחתו של רבין, מיכאל בן יאיר, ניסה אף הוא לסתום לימין את הפה ע''י איום בשמוש בסעיף בחוק הנקרא ''המרדה''. האידיאליסט הגדול הדגול בן יאיר, נראה לאחרונה מוצץ כמות אדירה של פיצויים מקופת המדינה כאשר פרש, ומאז נעלמו עקבותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
מענין
יוני,
כרמי יוסף,
05/07/04 10:14
|
שבימין אומרים משהו כולם מתלהמים. השמאל כל יום ביומו משווה את המתנחלים למחבלים, אבל היועץ המשפטי עושה כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
די להקצנה
eli,
05/07/04 10:13
|
כמה אפשר לשקר את הציבור שיהיו אמיצים ותקום ועדה שתבדוק את דבריו של אבי דיכטר על הסיפור של הקצין (ס''אל י.ו רב צבאי )האם הרביצו לו? האם הוא היה אם אישתו? ממתי רחוב גאולה נהפכה לשכונת סנדריה למה כשהתקשר הקצין כשקילל איים הבחור המשוגע בלשון המעטה צחקו בצד השני ואמרו שטויות מכירים אותו ועל זה מסתמך ראש השב''כ מי מזין את אבי דיכטר מירוצה ליצור את הרושם על הימין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
לא רק שלא יתפללו...
ל"ת
גבי,
05/07/04 10:10
|
|
 |
88.
תגובה ל75
שמעון,
05/07/04 10:10
|
מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים...שמעת פעם?השמאל אולי לא יחזור לשלוט אבל אם לא שמת לב אז מנהיגך הימנים הם הם עושים היום מה שהשמאל הציע שנים רבות לאחור....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
ל-81, חגי כהן
אנגלנדר,
05/07/04 10:09
|
אם זה כל רמת הוויכוח והטיעונים שלך, אזי תודה שהוכחת את אשר טענתי - כי אלה פרפורי הסיסה של השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
כל הברדק בארץ....
אביעד.ש,
05/07/04 10:07
|
|
 |
85.
מתנחלים=מכת מדינה
ל"ת
אבי,
כפר סבא,
05/07/04 10:06
|
|
 |
84.
מוריס החוצה
ילין,
אפקה,
05/07/04 10:06
|
טיפוסים כמו מוריס המנסים לפאר סרבנים, אינם רצויים כאן. יש גבול תחת איזו רמה אפשר לרדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
מזוז לך הביתה!
ל"ת
עמי,
חיפה,
05/07/04 10:05
|
|
 |
82.
ל75
חגי.כהן,
05/07/04 10:04
|
|
 |
81.
אכן מדינה דיקטטורית
אזרח,
05/07/04 10:04
|
ראו מה קורה ב''דמוקרטיה'' שלנו = שרים שמעיזים שלא לחשוב כמו ראש ממשלתינו המהולל, אחד דינם - פיטורין (בשלב הבא הם יושלכו לכלא ולאחר מכן פשוט יאלמו/יעלמו מעל פני האדמה) .המאז לדבר נגד ''מדיניות'' הממשלה, מר מזוז יטפל בו, רבותי מה קורה כאן, האם זו הדמוקרטיה? האם למדינה שכזו פיללנו? האם לזה התכוון הרצל בעת שחזה את מדינת היהודים? - לא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
אנשים אתם שמים לב מה יוצא
אליהו,
05/07/04 10:03
|
|
 |
79.
מזוז צודק!
שמואל,
רעננה,
05/07/04 10:02
|
|
 |
78.
מוריס - 76 - שקרן
שמאי,
05/07/04 09:59
|
שקרן מי שכתב כאן שרבנים מסיתים לרצח. לא היה דבר כזה, רק מח שמאלני חולה, מצאצאי ממציאי עלילת-הדם, מסוגל להמציא עלילה כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
האי היווני
עפר,
05/07/04 09:54
|
בהחלטתו על האי היווני ניכס מזוז לעצמו תדמית של איש ישר ללא פניות נכון או לא זה נתן לו כח לעשות מה שירצה בעניין הימין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
אכן, איפה ואיפה
מוריס,
05/07/04 09:53
|
את הסרבנים משליכים לכלא, ובקשר לרבנים ש(שוב) מסיתים לרצח מקימים ''דיון''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
השמאל שוב מנצל רצח רבין
אנגלנדר,
מ. תשיות,
05/07/04 09:42
|
השמאל שוב מנסה לנצל רצח רבין לנסות ולהשתיק דעות שאינן נוחות לתפיסתו. אם ההלכה היהודית קובעת שיש נסיבות אשר בהן חל דין רודף, אזי טרם נולד השמאלן אשר ישנה מצב זה. לשמאל יש בעיה בכך שדעותיו מנוגדות להלכה היהודית, ושזאת מדינה יהודית. השמאל למעשה נטע זר בעם הזה ובארץ הזו, וזאת חרף אחיזת החנק שלו על מערכות המשפט והתקשורת. הוא יודע ששוב לא ישלוט בארץ הזאת שלטון שמאל, ומה שאנו שומעים ממנו עתה הם פרפורי גסיסתו האידיאולוגית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההלכה היהודית
ניר המסביר,
05/07/04 10:09
|
ההלכה גם קובעת שאשה שבגדה בבעלה דינה סקילה למוות!!! האם באמת אתה רוצה שנכיל את ההלכה היהודית אצלנו???? ואם אתה כזה תלמיד חכם, כדאי שתזכור את אמרת הרמב''ם - ''תלמיד חכם שאין בו דעת - נבלה טובה ממנו'' משמע שמי שיודע לדקלם חוקים ומצוות ודינים ופסיקות אך אינו מכיר את הלכות העולם הרחב שמחוץ ליהדות ואינו מסוגל לחשיבה עצמאית- משול לבהמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להבדיללללללל
Avi Ecuador,
05/07/04 17:15
|
מעניין מה קובעת ההלכה היהודית או השמאל להבדיל לגבי רצח היטלר לפני מלחמת העולם השניה או רצח ערפאת? סליחה, לא היה רצח. אה בעצם כן היה רצח של 6 מיליונים באירופה ושל יהודים בגולת ישראל. נו, אני כבר מבולבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
שר המשפטים צריך לרסן את עצמו
מוטי שחר,
פ''ת,
05/07/04 09:37
|
כששר המשפטים שהינו בעל השכלה משפטית בעצמו מרשה לעצמו להתנהג כאחרון השקרנים מה לנו כי נלין על מצבה הנלעג של מערכת המשפט בישראל. אין ספק כי אילו מר אליצור היה קורא לפצוע חיילים משטרת ישראל היתה מ-ז-מ-ן עוצרת אותו. היא לא עושה כך וגם לא תעשה כך בעתיד כי ... מר אליצור לא אמר את מה שטומי לפיד שם בפיו. אורי אליצור אמר כי כשבאים לפנות אדם מביתו או לפגוע ברכושו (והוא דווקא הביא דוגמא מהקמת גדר ההפרדה שהפרידה בין פלסטינאים ונחלותיהם) אפשר להבין אם הוא נאבק מאבק פיזי כנגד זה. אליצור אפילו הדגיש כי לפגוע בחיילי צה''ל או בשוטרים זה דבר איום ונורא. הוא רק ציין שלגרש אזרחים מביתם הוא דבר הרבה יותר איום ונורא. לפיד יכול להתפוצץ מזעם ובצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
''חכמים הזהרו בדבריכם....''
הנזהר בדבריו,
05/07/04 09:22
|
''חכמים היזהרו בדבריכם שמא תחובו חובת גלות''. מילתו של חכם, מנהיג דתי/פוליטי אינה שקולה כאמרתו של אדם מן השורה. חכם שאינו נזהר בדבריו, או שאינו חכם דיו, או שהוא מודע למעשיו. ואם יש מודעות יש גם אחריות פלילית! כשם שאדם מן השורה אינו רואה רחוק כמנהיג, כך גם שמיעתומ והבנתו את דברי המנהיג אינה כפי שהמנהיג רוצה. יש כל כך הרבה כשלים בהבנה ביננו אנשי השורה- למה שאת הרבנים יבינו כפי שהם רוצים שיבינו אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
גירוש יהודים מבתיהם
זאב,
מרכז,
05/07/04 09:21
|
|
 |
71.
לימדו מן ה''שרונים''
שמואל אופן,
יו''ש,
05/07/04 08:58
|
|
 |
70.
2 מזוז =10 שקל
ל"ת
אלי,
05/07/04 08:58
|
|
 |
69.
שמאל צבוע ושקרון
אביעד,
05/07/04 08:45
|
מזוז עצמו קרא לסרבנות, אז איך הוא בכלל מעז לפתוח את הפה שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
ברור שאיפה ואיפה...........!
ירון,
חיפה,
05/07/04 08:42
|
המתנחלים הם הצרה האמיתית של כל העימות הזה. אוקיי, הייתם בחזית, שירתתם את המדינה. הגיע הזמן לחזור, חברים. ומי מכם שיסית עכשיו נגד המנהיגים או הצבא, אני אומר - דמו בראשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
לדבר פחות
יבגני,
ירושלים,
05/07/04 08:36
|
למה ימין מדבר? השמאל עושה - האנרכיסטיםת, סרבני פקודות - וזה לא נחשב להסתה. צריכים לקחת דוגמה מהשמאל. פשות לסים פס על הדמוקרטיה ועל החוק. החברה שהביאו אסון אוסלו לא מתבישים, אז למה לנו ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
להתנתק מהמתנחלים לפנות את צה''ל
אמא לחייל סדיר,
05/07/04 08:34
|
למה בכלל להיכנס לבעיה הזאת. את החיילים צריך לפנות מהשטחים, ואת המתנחלים שמסרבים להתפנות מרצונם למסור על השטחים עליהם הם יושבים, לריבונות פלשתנית. בלאו הכי הארץ חשובה להם יותר מהמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 66 אמא לחייל סדיר - זאת הסתה
יעקב,
נתניה,
05/07/04 10:13
|
ראי עד כמה את רוויית שנאה. את מוכנה שיהרגו אלפי אנשים מבני עמך רק משום שדעתם שונה משלך . זאת הסתה לרצח לשמה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
ועד רבני יש''ע חתרנים
שש,
05/07/04 08:30
|
כמו תולעת המכרסמת בפרי בשל וגורמת לריקבון כך פעולתם של רבני יש''ע . ניזונים מהמדינה וחותרים תחתיה . מסיתים לרצח ומתבכיינים על טוטלטריות של השלטון. אשפה אנושית כמו הרב נבנצאל ראוי לה שתפונה למקום שראוי לה - בית הסוהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
השמאל הסית, השמאל מסית,
יהודי אמיתי,
05/07/04 08:24
|
|
 |
ומי נרצח??
מיכל,
מרכז,
05/07/04 09:30
|
דיבורים לחוד ומעשים לחוד. תעשה הפרדה בין מילים למעשים: המעשים שנשעו היו: -רצח אמיל גריצוייג בהפגנה של השמאל על ידי פעיל ימין! -רצח יצחק רבין - ראש ממשלה!!! אז מה אתה מקשקש.. על איזו הסתה אתה מדבר? על החלטות מדינה שהתקבלו בדרך דמוקרטית על ידי מנהיגים נבחרים?? זה שזה לא מוצא חן בעיניך זו לא הסתה. תחזור ללמוד שיעורי אזרחות כדי להבין מהי דמוקרטיה והבנה כללית לגבי מה זו הסתה. אפשר גם לפתוח מילון עברי-עברי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי נרצח ? 1000 יהודים .
זולפיקאר,
05/07/04 11:31
|
כתוצאה מ''אוסלו'' - 1000 יהודים. אולי בשביל השמאל הם ''פרופלורים'' אבל הם אלף. אלף גברים נשים וילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת לציין עוד כמה
ירמיהו,
מרכז,
05/07/04 10:11
|
למשל רצח יהודי אלטלנה 1000 יהודים שנהרגו כתוצאה מהסכם אוסלו האסוני ומי יודע עוד כמה יהודים ייהרגו במהלך המטורף של מסירת חבל עזה למרצחים ללא שום תמורה - וטרנספר של אלפי יהודים - לא ערבים, מבתיהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכל, קבלי שיעור באזרחות
מוטי שחר,
פ''ת,
05/07/04 10:03
|
במדינת ישראל יש רשות מחוקקת ורשות מבצעת. הכנסת, הרשות המחוקקת, היא היא המייצגת את אזרחי המדינה וזוהי סמכותה הבלעדית לקבוע חוקים. כל עוד שרון לא הביא בפניה את רעיון גירוש חלק מאזרחיו מבתיהם אין לו אפילו שקל למימון הגרוש הזה וכל פעולותיו אינן חוקיות. הרשות המבצעת (דהיינו הממשלה) מחוייבת לבצע את החלטות הכנסת. (במצב הנוכחי כפי שידוע הממשלה אפילו לא מייצגת את רוב חברי הכנסת ורק חוסר היכולת של 61 חכי''ם להחליט על מי להמליץ כראש ממשלה אלטרנטיבי מציל את שרון). החלטת ''מנהיגים נבחרים'' לא התקבלה באופן דמוקרטי. משאל המתפקדים שהביא לתוצאה כנגד הגירוש הוא לא הרבה יותר דמוקרטי מלגרש את שרי הימין מהממשלה בכדי לקבל תוצאה רצויה בהצבעת הממשלה. מעבר לכך ברור כי כשראש הממשלה טוען כי כל מתנחל יכול היום לעזוב את ביתו ולקבל פיצויים מדובר בשקר. אריק שרון יכול להפגין זחיחות דעת מהיום עד מחרתיים אבל בסופו של דבר הוא יאלץ להביא את העניין להצבעה בכנסת ולו רק בשביל לאשר תקציב לצורך גירוש המשפחות מביתם. דמוקרטיה? אין שמץ של דמוקרטיה במהלכיו של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
על זה שאתה מבולבל אינך צריך
הודאה בבלבול,
צעד קדימה,
05/07/04 08:10
|
להעיד. זה ברור! לכנות ''פורעי חוק'' את הנאמנים ביותר לעם, לארץ ולמדינה, זו לכשעצמה פריעת חוק. במשך שנים מתנהלת הסתה פרועה להתרת דמם של המתנחלים, כי כך החליט השמאל שונא ישראל. בסך הכל מדובר ביהודים שבונים את ארצם. זה כל חטאם. במשך דורות בכינו בגין האנטישמיות, אך אני מצהירה באחריות, מעולם, במשך כל הדורות לא התנהל קמפיין עקיב, רב שנים ואכזרי כל כך, כמו זה שמנהל ''מחנה השלום'' נגד מי שהם מכנים ''מתנחלים'', כי לא התיישבו על חורבות כפרים ערבים בתוך הקו הירוק. הם יהפכו לשעיר לעזאזל לכל גוזלי אדמות הערבים, דווקא הם שלא גזלו אף לא סנטימטר אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
מזוז הרבנים לא עובדים אצלך
מרטין לותר קינג,
נווה טרנספר,
05/07/04 08:04
|
לתשומת לבך: החלטת הממשלה התקבלה בצורה לא דמוקרטית: בניגוד למצע שעליו נבחרה, בניגוד להכרעה הדמוקרטית של מתפקדי הליכוד ותוך פיטורי שרים על מנת להשיג רוב. אבל הסר דאגה מלבך, המתנחלים ישמרו על החוק. והחוק כידוע, אוסר לציית לפקודה בלתי חוקית בעליל כמו פקודת הגירוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלטת רוב.מיעוט
אלכס,
דרום,
05/07/04 09:53
|
האומרים שחלטת ממשלה בנוגע לפינוי אינה דמוקרטית משחקים משחק מוזר 1. כאשר נשאל רק חלק מהעם (ליכוד) בנוגע לפינוי זהו תהליך לא דמוקרטי 2. כאשר 50000 איש מצבעים בעד או נגד פינוי פחות מאחוז אחד מאוכלוסית מדינת ישראל זהו תהליך לא דמוקרטי. 3. כאשר מיעוט 7000 איש רוצים לכפות את מדיניות מדינת ישראל זהו תהליך דמוקרטי . לכן אתם המיעוט בעם אל תנסו לסובב את האמת ולשחק משחק של של מלחמה למען הדמוקרטיה כי מיעט הרוצה לעשות זאת פועל בדיוק הפוך מצדק ורצון העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם עובדים אצלי ! אני משלם לה
אריה,
05/07/04 08:45
|
הם עובדים אצלי. זה אני שמשלם להם משכורת. ואם לא האיגוד המיקצועי שלהם שקוראים לו ''אלוהים'' מה זה כבר מזמן הייתי מפטר אותם בבעיטה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
שיר הלל למזוז ה''גועל ''
adinaf1,
05/07/04 08:04
|
הגזים משורר , כי מזוז- לא שווה מסתבר גם זוז - משרת הוא לאדונים שניים - ושנייהם במקרה יושבים בירושלים - את שיירי השרונים מטיב הוא לאכול - ואח''כ מנקה הוא את ישבניו של השמאל - משחיתות את הימין זיכה - ולשמאל דין רודף מצא - וכך מיטלטל הוא כה וכה - בתקוה שיגביר הוא את כוחו - אך אסור לרקוד בחתונות שתיים - כי חוץ מהאמון מאבדים גם רגליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
פורעי החוק מתלוננים נגד החוק :
מבולבל,
05/07/04 07:54
|
|
 |
59.
לציונה (55), כל אחד והתענוג
תענוג חולני,
אנטישמיה,
05/07/04 07:49
|
שלו. אנטישמים מתענגים כשהיהודים בלחץ. אנחנו בלחץ כבר אלפיים שנה. בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו. ובשלושת הדורות האחרונים עושים זאת אחינו היקרים, הציונים והציונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונה-חיזקי ואימצי
מוריס,
05/07/04 10:15
|
אין ולא היה דבר וחצי דבר בין הציונית להתישבות המיותרת ביש''ע. הציונים רקדו עת התקבלה תוכנית החלוקה. במגילת העצמאות אין שאיפה לכיבוש והתפשטות. לפני 67 לא היתה ''שאיפה ציונית'' לכבוש שטחים. אין כאן תבוסתנות, ואין מה להתבייש-צריך לצאת משם, לא למען הפלסטינאי כי אם להגשמת החלום הציוני. שלשום לפני 100 שנה נפטר תיאדור הרצל. חזונו היה בית לאומי לעם היהודי. חזון המתנחלים-גירוש הערבים והכלת ריבונות ישראל על אפו וחמתו של העולם כולו. ציונה-ציונית אמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
''פושעי אוסלו לדין'' ומסיתי יש''ע
אריה,
05/07/04 07:39
|
''פושעי אוסחלו לדין'' ומסיתי ישע לא לדין? כמה שאתם ''דמוקרטיים'' כשזה מתאים לכם, וכמה אנחנו טיפשים שאנחנו נותנים לקומץ קולני לנהל לנו ככה את החיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
הפקרות
פקק-תנועה,
קריאת-ביאליק,
05/07/04 07:36
|
|
 |
56.
סוף סוף יש צדק לכולם
ל"ת
בארי,
מדינת ישראל,
05/07/04 07:36
|
|
 |
55.
תענוג לשמוע שהימין בלחץ
ציונה,
ירושלים,
05/07/04 07:21
|
הם מבינים שהעם תומך ביציאה מהשטחים, וזה כמובן מלחיץ אותם מאד. ישועת השם כהרף עין !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין חזק
ישראלי,
05/07/04 10:15
|
|
 |
לציונה הלא ציונית בעליל
adinaf1,
05/07/04 09:01
|
עם כל הכבוד, ואין כבוד אני מבינה שכבודך איך לאמר זאת בעדינות? טיפשה בלי עין הרע, ובנוסף לכל גם מליאת שינאת חינם. כניראה שחייך ריקנים וחסרי תוכן שאת ממהרת להשתלח במלוא מרירתך בימין, לשימחת ליבם של שונאי ישראל. עצתי לך פשוט תתרחקי ממראות כדי שלא תאלצי לראות את עצמך, ולהתמלא בדיכדוך ובשינאה. ליבי ליבי עלייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישועת ה'?
לא להאמין,
05/07/04 08:35
|
מי שצריך להיות בלחץ זה אותם אזרחים שיפגעו כתוצאה ממדיניות קלוקלת זו. אזרחים שיאבדו את חייהם וחיי יקירהם כאשר הגבול יגיע עד לתוך מדינת ישראל הקטנטונת במילא. לא לתשועה הזו ציפינו.תשועת ה' כהרף עין שכל דברי השמאל ועושיהם יתפוגגו כהרף עין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמירה אנטישמית למהדרין
ארז,
05/07/04 08:30
|
כל הכבוד - נסראללה לא יכול היה לומר זאת יותר טוב ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
יש למגר את ה''הסתה''!
גולן,
מרכז,
05/07/04 07:16
|
|
 |
53.
משיחיות מטורפת-עד מתי?
ל"ת
יועד,
05/07/04 07:08
|
|
 |
52.
יש להפסיק הסתה מעל בימת הכנסת
ל"ת
חכי''ם מסיתים,
05/07/04 06:25
|
|
 |
51.
הסתה לאלימות מכל סוג מסורנת
ל"ת
יש למגר הסתה,
05/07/04 06:22
|
|
 |
50.
דיכטר היקר לאוזנך בלבד
שפוי,
מרכז,
05/07/04 06:07
|
יש הקצנה גם בשמאל, ולא צריך להיות ראש השב''כ בשביל להבחין בכך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אומר שבכלל יש שמאל?
אריה,
05/07/04 07:40
|
|
 |
49.
מערכת ערכים כפולה
שרית,
ירושלים,
05/07/04 05:51
|
לצערי הרב, לציבור הדתי יש תמיד מערכת ערכים כפולה. מערכת החוק - שלרוב לא סותרת את ההלכה ומערכת ההלכה, שתמיד '' מגוייסת'' לעזרה, כשהקונפליקט לא מתיישב טוב עם הדעות הפוליטיות של רבים מציבור זה. חייבים להיזהר מאוד מפירוש ומתן תוקף הלכתי למצבים פוליטיים, בעיקר כשמדברים מול צעירים ונוער שאינם מגובשים מספיק בתודעה האזרחית שלהם. הרבנים ומנהיגי הציבור הדתי חייבים לזכור, שגם במצבים קשים, הציבור הדתי חייב לבחור במערכת החוק המשותפת לכולם ולא, אפשר ''לסגור את העסק המשותף'' לכולנו שנקרא מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לציבור הדתי?
ארז,
05/07/04 08:32
|
ומה עם הערכים הכפולים של השמאל? מה עם אלה שמטיפים לסרבנות לשרת ביש''ע, אבל מזדעקים כשקוראים לסרב לפנות יישובים? מה עם אלה המזדעקים כששערה נופלת מראשו של ערבי, אבל אטומים להירצחם של יהודים? מה עם אלה המגינים בחרוף נפש על בתיהם של ערבים, אבל קוראים להרוס בתי יהודים?
ומה עם היועץ, הקורא להעמיד לדין ''פורעי חוק'' מהימין, אבל מזדהה עם פורעי חוק מהשמאל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא מצדיק
שרית,
ירושלים,
05/07/04 18:22
|
אתה צודק! השמאל הוא לא בדיוק דוגמא מושלמת. אבל - זה לא יכול לתת מתן לגיטימציה לימין לקרוא להפרת חוק ובודאי שראשי הציבור חייבים להיזהר בדבריהם ולהוריד מסדר היום לגמרי את עניין ''דין רודף''. זהו פתח לצרות וזה לא משרת אף אחד ובוודאי לא את הימין וגם לא את הימין הדתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
התבררו והתלבנו
יצחק,
05/07/04 04:51
|
בס''ד כבר נכתב לפני מאות שנים בספרים קדושים שלפני ביאת המשיח יתבררו ויתלבנו הדברים.והפירוש הוא שלפני בוא הגואל לגאלינו בגאולה אמיתית ושלימה גאולה כזאת שלאחריה לא יהיו שום צרות,כל הדעות וההשקפות יצצו מאי שם ולמרבה הפלא דווקא במקומות ששם יהיו הפתעות.זאת אומרת שלא יהיו אנשים עם מסכה על הפנים אלא כל אחד יגיד את דעתו בלא שום בעיה וזה המצב שקורה כרגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
קצת אמת מרה
יעקב,
נתניה,
05/07/04 04:04
|
קשה לעמוד מול האמת אבל חייבים לומר אותה:
הרבנים שהתירו את דמו של רבין מסוכנים ביותר והתבטאויותיהם מסוכנות שבעתיים בשל כוחם והשפעתם יוצאי הדופן על הציבור שלהם. צודק מזוז מאד בהזהירו מפני דברים חמורים כאלו.
א ב ל !!!!!!!!!!!!!!!! גם רבין וממשיכי דרכו היו ועודם מפיצי שנאה יוקדת כלפי ציבור שלם. רבין התיר את דמם של המתיישבים ביש''ע. זוכרים את ה''פרופלורים'' זוכרים כמה ארסית ומלאת שנאה היתה ההתבטאות הזאת ? אינכם זוכרים? מדוע? כי התקשורת השמאלנית דואגת לא לשדר זאת. לא אז ולא עכשיו קם יועץ משפטי המזהיר אנשי שמאל מפני התבטאויות קשות.
קריאה לפירוק הגדר על ידי יוסי ביילין ודומיו מסוכנת לא פחות מאשר קביעת דין רודף. מדוע? כי הגדר מצילה חיים ופירוקה מסכן חיי אדם לא פחות מהתבטאות מסוכנת לכשעצמה על דין רודף.
האמת היא שאנו נמצאים בעיצומה של מלחמת אחים. זאת מלחמה בין השופט לרב, בין הקיבוצניק למתיישב יש''ע, בין אשכנזים לספרדים, בין שמאל לימין.
כולנו צודקים ולכן זהו סופה הקרב של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוכרים את יפתח הגלעשי על מעברי
אריה,
05/07/04 07:44
|
זוכרים את יפתח הגלעדי על מעברי הירדן? חפשו בספר שופטים. ארבעים ושניים אלף מבני שבט מנשה נטבחו על מעברי הירדן על ידי אחיהם בני ישראל בהנהגתו של יפתח הגלעדי. עם סגולה תמיד היינו, ואין שום חדש תחת. השמש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה דעתך
Avi Ecuador,
05/07/04 05:54
|
ש''מנהיגים'' בעבר ובהווה הביאו לזה שהם מתירים את דמם של יהודים? ואני לא משקר!!! ישראל הפכה לשטח צייד כמעט חופשי שמעודדים חיות לרצוח בבני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מזוז שפוט של שרון
יוסי,
גבעתיים,
05/07/04 03:51
|
|
 |
45.
קנאים לאומנים יקרים - פעמיים
אחיכם,
05/07/04 03:25
|
כבר חרב בגללכם הבית הלאומי. האם עוורים אתם, האם אינכם רואים. אתם ממשיכי הדרך של גילויי קנאות ומשיחות. אתם מדרדרים אותנו, תוך התכחשות לתפקידכם ההסטורי-טרגי בהרס הריבונות היהודית. כמה הזדמנויות עוד נדרשות לעם כדי לבנות חברה ללא דומיננטיות של קנאים ? אחים יקרים- אתם חיים בהכחשה טוטאלית! התפקיד שמועידה לכם ההסטוריה הצינית הוא אותו תפקיד לו זכו קנאי בית שני, בר-כוזיבה, שכתאי צבי ודומיהם. ואתם שמרוב זעם קדוש (וצודק בחלקו) הולכים בעיניים עצומות אחרי רעיונות הבל .... מתחזקים איש ממשנהו - מאמינים. אתם אולי זרוע האל הארוכה שמענישה את ישראל על חטאו ? כי אחרת איך אפשר להסביר את החורבן שאתם מובילים אליו (וכל אחד יכול להבחין בדימיון לקנאים הקדומים) אלא באופן שכוח חזק מכם מסמא את עינכם. מקווה שלפחות היותר רגישים/חכמים שבינכם ינסו להתנתק שניה מהשבט - ויקלטו מה הם באמת משרתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבית השלישי ייחרב...
ארז,
05/07/04 08:34
|
דווקא ע''י אלו שמתנתקים מערכים ומזוטות כמו קיום, בטחון, אדמה, ובזים להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
רבי מלובביץ משיח חי בגשמיות
חבדניק,
מ770,
05/07/04 03:04
|
רבי מלובביץ מלך משיח שליט''א אומר בשמחת תורה תשי''א[1951] ללכת לבתי כנסיות ולומר את דברי הגמרא שמשה רבינו לא מת, רבי אומר על רבי הקודם של חב''ד הריי''צ ברבים טו'תמוז תשמ''ה[1985] וזה מוקלט בוידיאו רבי ריי''צ חי בגשמיות יותר חי יותר בריא יותר רענן ,רבי שליט''א אמר על עצמו שהוא משיח לנצח וחי בגשמיות לנצח ברבים זה מוקלט בוידיאו,רבי אומר בספרו ספר השליחות עמ'274 הוצאת ספר תשמ''ז על רבי ריי''צ שמי שהוא שליח שלו יכול לראות את רבי ריי''צ בהקיץ בגשמיות, שרון הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ולח''כים ערבים מותר להסיט נגדנו
ל"ת
יניב,
05/07/04 01:54
|
|
 |
42.
נבנצאל לכלא!!!!!!
ל"ת
דודי,
דימונה,
05/07/04 01:03
|
|
 |
41.
נמאס כבר מהימין הבכייני-תתבייש
ל"ת
רמי,
05/07/04 00:56
|
|
 |
40.
אולי זה בדמיון שלי
יעקב,
רעננה,
05/07/04 00:49
|
ואולי לא {וכנראה שלא} אבל מני מזוז צריך לפצות את הברנז'ה של יפי הבלורית והתואר {והנפש} ארבל , אהרון ברק, דורית בייניש ושאר שמאלנים זעופים על זה שלא העמיד את שרון לדין, ולספק להם את הסחורה בלהכנס במשחיסטים {כול מי שלא הצביע למרצ או לאחמד טיבי ומקסימום למערך נחשב משיחיסט בברנז'ה}
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה כך לפי הצהרותיו החדצדדיות
ל"ת
מצער,
05/07/04 10:11
|
|
 |
לא דמיון-
ל"ת
הזיה,
05/07/04 10:05
|
|
 |
39.
שרון תלמד משהו מערפאת
א''י,
א''י,
05/07/04 00:49
|
ערפאת כדי למנוע מלחמת אחים אינו פועל נגד החמאס והג'יאד. שרון עלול לגרום למלחמת אחים בגלל הטרנספר של יהודים!!! המנע מכך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב טרנספר?
מוריס,
05/07/04 10:04
|
עידוד אוכלוסיה לעבור דירה בתוך שטחי המדינה אינו טרנספר. כשממשלות ישראל עודדו הגירה מתוך ישראל הריבונית לשטחים היה זה טרנספר? אם יום אחד יחזירו את המתנחלים חזרה לברוקלין אקבל את המינוח טרנספר ליהודים. ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שבן גוריון לא חשב כמוך
אילן חטאב,
אילת,
05/07/04 07:47
|
אם בן גוריון היה חושב כמוך ולא מפעיל את ''התותח הקדוש'' , הרי שבמקום צה''ל היו לנו עדיין הגנה,אצל,לחי ועוד אי אלו ארגונים קקיוניים שהיו קמים במרוצת הדורות ובמקום מדינה מתוקנת היתה לנו רפובליקת בננות דוגמת הרשות או לבנון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אני מציעה תוכנית התנתקות מכל ה
תוכנית התנתקות,
קץ טבעון,
05/07/04 00:45
|
רבנים המרעים האלה וצאן מרעיתם. או שהם מקבלים את חוקי המדינה או את חוקי הרבנים. וביננו תהיה חומה מגינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עסקת חבילה
ארז,
05/07/04 08:34
|
גם הימין יקבל את חוקי המדינה - וגם השמאל. אבל אי אפשר איפה ואיפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלוש מדינות לשלושה עמים !!!!
ל"ת
אריה,
05/07/04 07:45
|
|
 |
37.
זו באמת מדינה טוטליטרית...
...טוטל לוס,
05/07/04 00:40
|
תחת שלטון המתנחלים שמחזיקים את כולנו בגרון, סוחטים את השרים וחברי הכנסת, מייבשים את אוצר המדינה ועדיין לא מספיק להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טקטיקה שמאלנית ישנה
ארז,
05/07/04 08:35
|
|
 |
36.
פשוט לא יאומן!!!!!!!!!!
קוקילידה,
05/07/04 00:37
|
מזוז שרוכש סמפטיה לסרבנים משמאל מכשיר ראש ממשלה שנראה יותר כמו מאפיונר סיצליני מרשה לעצמו להטיף מוסר לאחרים. מילא מזוז אבל כול צבועי ''שלום עכשיו'' שבשנות ה80 הסתובבו בהפגנות שהשלט הפופולרי שבו היה ''שרון רוצח'' מעיזים בצדקנות ששמורה לצבועי השמאל להטיף מוסר לימין ולקרוא לעמיד לדין רבנים שמה שהם אומרים היום נראים כמו דברי ברכה לעומת מה שאמרו יוסי שריד ושולמית אלוני בזמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
גם מגרשים גם סותמים פה
בנצי-א,
05/07/04 00:33
|
לאוליגרכיה מגיע פרס אלטלנה עבור המצאת שולחן עם קצה ימני בלבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מזוז ווענונו- אסון.
ל"ת
יורם,
05/07/04 00:29
|
|
 |
33.
הם גנבו את הליכוד והמפדל ..
יגאל כהן,
רחובות,
05/07/04 00:29
|
ומפעילים טרור על הליכודניקים והמפדלניקים הנאמנים!!!! כל מי שלא יספק להם את הסחורה ההזויה שלהם הוא בגדר רודף !!!!! ליברמן ונתניהו שהסיתו את האספסוף נושאים באחריות כבדה למה שעלול לקרות !!!!!!!!!! הם עדיין מאמינים שאם רק ייפטרו מאריק וימליכו עליהם את הקרוק נתניהו ,לא תפונה אף התנחלות.. אלה אנשים לא רציונלים, שאגו מניאקים, מתופפים להם את המיקצבים שהם רוצים לרקוד!! בתימנית אומרים ''עלא ג'אננו דוקו לו'' תופפו להם על פי השיגעון שלהם. וזו התיאוריה הביבית המסוכנת ומסכנת. לכן אמרנו שאריק צריך לקחת את הגפרורים מהידיים של ביבי לפני שישרוף לנו את הבית השלישי!!!!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
נכון.....
רון,
05/07/04 00:20
|
צודקים ביש''ע ישראל היא עדיין מדינה שאי אפשר לירצוח ולהרוג כל מי שלא מסכים עם הימין בחושיות ויש מיגבלת חוק מישטרה. הימין עדיין לא הבין שאי אפשר להסיט, לוהרוג ולאיים על כל י שלא מסכים עם דרכו המעוותת וחסרת כל תועלת. כניראה שרק שמישהוא מהימין ירים יד או אקדח על רוה''מ או מנהיג אחר יתכילו להבין... וחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
איך הוא מעז לעצור מסיתים ??
uu,
05/07/04 00:13
|
|
 |
30.
הימין רצח את רבין נקודה
וו,
05/07/04 00:05
|
דם רבין על ידי הימין! והאיום על ממשלת הימין הזאת גם בא מימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Responses censored
Aryeh,
Efrat,
05/07/04 03:25
|
All responses to this post have been censored. Anyone who says anything less than Rabin was the greatest tzadik that ever lived is censored.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יודע אם ידוע לך...
מיכאל ברגמן,
05/07/04 01:43
|
|
 |
קשקשן
אילן,
05/07/04 01:16
|
|
 |
29.
מה במקום בג''ץ רבנים?!?!
טט,
05/07/04 00:04
|
|
 |
28.
טול ספסל מבין עיניך
צדק,
רחוק מכאן,
05/07/04 00:01
|
ראשית, האם מי שקרא להתקוממות אזרחית (רמז, הוציאו לו גידול מהראש)התכוון לזרוק פרחים על קרית הממשלה? כשראש עיריית טייבה איים לשבור לשוטרים שיכנסו לעירו את הידיים והרגליים האם הוא דיבר במובן המטפורי? כשזאב שטרנהל המליץ לארגוני הטרור לפגוע במתנחלים ובחיילים האם זה היה בצחוק? שנית, יש למישהו מהקוראים הנבונים, מאנשי השב''כ או מהפרקליטות שחקר לעומק את המושג ''רודף'' לפני שהחליט לבלבל לכולנו את השכל? הרי אם הרב נבנצאל היה מדבר על נ''ט בר נ''ט אנשים לא היו יודעים איך לאכול את זה ופתאום כשמזכירים את המילה ''רודף'' כולם דיינים ופוסקי הלכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לימין תמיד תרוץ אחד
hh,
05/07/04 01:24
|
|
 |
27.
די כבר עם דיני רודף
ל"ת
נמאס,
04/07/04 23:54
|
|
 |
26.
ביילין מתגמד לעומת מזוז
שי,
04/07/04 23:47
|
מזוז מוכיח בכל יום שהוא אוייב ההתיישבות היהודית וגדול המתרפסים לאדוניו של כל הזמנים. מזוז הוא תמצית הפתגם: ''עבד כי ימלוך''. קשה מאד להשלים עם מסע הייחצנות חינם שהוא עשה למשפחת שרוון, זה מותיר תחושה כבדה ביותר שהעסק לא תקין ולא כשר, שיש אינטרסים זרים ושיקולים מאד לא מקצועיים. תחושת הבטן הקולקטיבית היא שמזוז חייב לזוז מתפקידו. ומהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
צודק במיליון אחוז
שמאל לוחם,
אלי סיני,
04/07/04 23:44
|
ההסתה למלחמת אחים קיימת אתם במרחק קליק אחד ממנה למי שעוד לא נתקל בה היא כאן באתר של מעריב הקליקו '' קהילות'' בעמוד הראשי וחפשו את הקהילה ''ימין אמיתי'' שם תמצאו את הקריאה למלחמת אחים של נדיה מטר ויוסי בלום הלוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
Settlers..Why so angry?
croc,
04/07/04 23:25
|
Mazuz wants to eliminate INCITEMENT is this against your principles
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Whose incitement
Aryeh,
Efrat,
04/07/04 23:35
|
A left wing extremist like Mazuz deciding what is incitement is like Stalin deciding what is free speech. I don't need Mazuz to tell me what I am allowed to say. Let him tell his dear friends on the left and the PLO what they should say.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Response
DANI,
05/07/04 01:09
|
The only problem is that many of the people on your side dont just talk in an attempt to appeal to others' minds, they talk to incite violence, not only that, violence against the elected leader of the country. I have more than a slight problem with that as a citizen who respects the democratic process.
you have the right to vote, to free speech, and to state your opinion, but not to incite to violence against our democraticly elected leaders.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Efrat? is that in Israel?
דודי,
דימונה,
05/07/04 01:02
|
|
 |
23.
היום לא מבינים
רציונלי 777,
04/07/04 23:10
|
מנהיגי חלם שאת התמיכה ייחידה שיש להם היום בכדי לא להתאבד זה מהמתנגדים, ובלעדם גם התשלום יהיה הרבה יותר גדול. יומרו הזדים, היהודים מקבלים יותר מדי והם לא מתנגדים אז למה אנו דורשים כל כך מעט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ממשלת ישראל
Avi Ecuador,
04/07/04 23:06
|
אסון לאומי. מזל שיש לנו את ערפאת היום. שיהיה בריא, תתפללו לשלומו, בכל הרצינות. בלי ערפאת ישראל היתה יהיום דרום אפריקה בדרך לחידלון טבעי. אני ממליץ לקבל את ערפאת לממשלת ישראל ולעשות אותו שר ההסברה לטרנספר. מקווה שלא יהיו ערעורים ותביעות לבג''ץ מהשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אקוודור-דעות לא רלונטיות
ל"ת
77,
05/07/04 00:02
|
|
 |
21.
רבנים - אתם השתגעתם?
מזועזעת,
מדינת ישראל,
04/07/04 22:51
|
דין רודף צריך להוציא נגד הרב נבנצאל - רב שחיי אדם מישראל זולים בעיניו ולא חשוב אם הוא ראש ממשלה או אם הוא ימני או אם הוא שמאלי - הוא אדם מישראל וכבר ראינו מה יוצא מדיבורים כאלה. הרב נבנצאל - אתה יודע מה דעתו של הקדוש ברוך הוא? - מי שׂמך. אפילו ביום הכיפורים לא יִסַלח לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תזדעזעי קודם...
ארז,
04/07/04 23:21
|
מאנשי שמאל, המסייעים לאויבי המדינה, מוציאים דיבתה רעה בעולם, מסייעים להפוך אותה למדינה מצורעת. הם הסכנה האמיתית, לא רבנים כאלה ואחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אויב המדינה
מזל,
נתניה,
05/07/04 10:21
|
ארז, אתה האויב הכי גדול של המדינה ובגללך ובגלל השנאה שאתה נמצא בתוכה עלולה לפרוץ כאן מלחמת אחים לך לשמור עם כל השמלאנים על עצמך וחבריך, בחברון ובשומרון- עוכר ישראל שכמותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לא הדיבורים כי אם המעשים
הצופה,
04/07/04 22:44
|
של הממשלה ,הפקרת חיי אדם ועקירת אנשים מביתם הם הגורמים לאלימות.אתם מבינים שערבים לא מסכימים להעקר למה אין לכם את אותה הבנה לגבי יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
איזה תמונה !!
עליזה,
דרום,
04/07/04 22:38
|
תמונה לא מחמיאה קצת מפחידה של היועץ המשפטי בכותרת הראשית למה ? באופן כללי הוא נראה עדין כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
דברי דיכטר-הסתה!!!
אילן,
יוסטון, טקסס,
04/07/04 21:57
|
דברי דיכטר הם הסתה פרועה נגד הימין . לשים ברקסים כבר עכשיו לפני שתהיה מלחמת אחים ולפני שלא תשאר מדינה. הייתי בצבא ואנשים שהתנכלו אלי קיבלו ממני אחרי שפגשתי אותם. זה לא קשור לימין הקיצוני. מי שהולך והורס בית כנסת מגיע לו שיהיה נקי? הימין נשאר אותו הימין והשמאל נהיה יותר ויותר קיצוני כמו דיכטר ושות והשבכ שלו ושרון והממשלה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראש השב''כ צודק- המשטרה לפעולה
שמעון,
05/07/04 07:49
|
נדמה שהמערכת רדומה והגיע זמן שכ''א יעשה את אשר מוטל עליו ולשמור על סדר וחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ממשל שרון משתווה לממשלות פרס ו
יעקב הלל,
04/07/04 21:55
|
כמו שממשלות השמאל רמסו את עקרון חופש הדיבור כך מחפש ממשל שרון לעשות אותו דבר. האם אתם מנסים למתוח את החבל לראות באיזה נקודה תהיה מלחמת אחים. אותם שקרנים שכל כך דואגים לחופש הדעה וחופש הפרט --מה קרה לכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לטפל קודם בסכנה האמיתית
ארז,
04/07/04 21:52
|
|
 |
15.
יועץ משפטי ש''מבין'' את הסרבנות
k_nemo,
Beer Sheva,
04/07/04 21:36
|
של השמאל, פתאום דורש להקפיד עם אלו מן הימין הקוראים לחיילים לסרב לפנות מתנחלים. מעניין. יופי מזוז. נרשמה לך כעת נקודת זכות בעתירה של שריד לבג''צ, אודות החלטתך שלא להעמיד לדין את אריק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
רק לשמאלנים מותר!
יעקב,
04/07/04 21:29
|
והם לא יענשו כי הם שמאלניים, כי הם בעד פינוי יש''ע, ''פסק דין האי היווני '' יוכיח... נסגר התיק של שרון... אלה הן אמות המידה לצדק נוסח מזוז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיהם השמאלנים?
מוריס,
05/07/04 09:58
|
שרון, לבנת ונתניהו, שהצביעו בעד פינוי ישובים נחשבים בעיניך שמאל? להזכירך, השמאל הישראלי טרם פינה ולו ישוב אחד, להבדיל ממפלגת הליכוד. הימין איבד את הצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מה עם המסיתים במסגדים?
קורא,
04/07/04 21:10
|
מה עם המסיתים בדמותם של חברי כנסת ערביים? מהעם המסיתים משינוי ובראשם לפיד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what about mesitim against
yehudi eiropi,
paris,
04/07/04 23:37
|
the fence, what about the mesitim that are real trators . They help the palestiniens to come inside israel for kill innocents jews
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
netanyau no 1
azoher,
04/07/04 20:58
|
|
 |
11.
צריך מאד להזהר בהעמדה לדין!!!!
Ehad Haam-Zioni,
ישראל של חוק,
04/07/04 20:58
|
אך צריך להיות ברור שיש קו מאד מוגדר בין הבעת דעה דמוקרטית-חריפה ככל שתהיה-ובין הסתה שעלולה להגמר באלימות-או הסתה גזעני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אני לא מבין, זה לא ברור
ל"ת
קובי,
פולני,
04/07/04 20:53
|
|
 |
9.
התשובה היא לא
מיכאל ברגמן,
04/07/04 20:50
|
חוק כזה רק יפגע בחופש הדיבור. אם מישהו באופן ישיר דוחף מישהו לבצע פשע אז יש מקום לתבוע, אבל אי אפשר לעשות חוק גורף שפשוט יסתום פייות.
הרי יש גם בשמאל את אלו שקוראים בעצם לכל ראש ממשלה ימני ''רוצח''. כמה הסתה היתה נגד בגין, שרון ואפילו נתניהו?
אבל זו הבעיה של חופש דיבור, שומעים דברים שגם לא רוצים לשמוע וגם בדרך כלל אין טעם להשמיע, אבל ככה זה דמוקרטיה.
רוצים משטר קומוניסטי ללא חופש דיבור? בבקשה, אבל לא פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
נראה אותך,גיבור גדול
אזרח ישראל,
04/07/04 20:48
|
מעמיד לדין את המסיתים ההם אשר צעדו ברחובות חיפה,באישורו המלאה של ראש עיריית חיפה וצעקו כדלקמן : ''ברוח בדם נפדה את פלשתין'' . ''נגרש את הכופרים(היהודים) מאדמות פלשתין הקדושות'' . ''שרון- חזיר ורוצח'' . נראה אותך. הלא רק נגד אזרחים תמים,חלשים ושומרי החוק אתם גיבורים גדולים. אפילו על כלבי טרף אשר תוקפים ילדים ברחובות אתם לא מסוגלים (או לא רוצים )להשתלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
החוצפה של השמאל
ישי,
מרכז,
04/07/04 20:45
|
אין גבול לחוצפה!!! כשאנשי שמאל מכנים דתיים וימנים בתארים אנטישמיים כולם שותקים! פתאום התעוררנו, הרבנים אומרים את האמת ההלכתית וכולם קופצים, וחוזרים על המנטרה השחוקה של רצח רבין. תבינו, אתם אלו שמעוררים לאלימות, של מפגינים נגד הגדר, של פרובוקטורים בצמתים, ושל שוטרים בפינויים. אולי כדאי שהשמאל יעשה בדק בית ויפסיק לקפוץ מכל אמירה של רבנים. כי אף אחד לא מתכוון להרוג שום ראש ממשלה, היחידים שמתכוונים להשתמש באלימות הם אלו שרוצים לזרוק אלפי יהודים מביתם בכוח- זה פצצה מתקתקת ואת הרעיון הזה צריך לנטרל!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
#7 is correct ..
yosef,
l.a.,
04/07/04 23:57
|
i agree with number 7 , the left does a lot more damage with the way the opose all the guverment of sharon with out any bases and they write so many junk and gurbeje on it . now the righ did say somthing and the left is all up skrimin on it ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנטרה שחוקה?????
קופת שרצים,
אי שפיות,
04/07/04 20:57
|
חיי אדם שאינו ''חושב'' כמותכם הם הפקר ומה שחשוב זה רק התוכנית העלובה שלכם להאחז כמו מטורפים באדמות לא לכם הרי כבר העברתם את ילדכם במולך .....לא די להרג???? טעם הדם מתוק בפיך.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח...
ארז,
04/07/04 21:52
|
מי שמדבר... כמה שווים חיי ''מתנחל'' בעיניך? האם אתה בכלל מחשיב אותם? הרי מהות השמאל היא סתימת פיות לכל מי שלא חושב כמוכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפס מאופס שכמותך
דודי,
דימונה,
05/07/04 01:05
|
|
 |
הדגמה יפה, לביטויים מסיתים!
ל"ת
ישי,
מרכז,
04/07/04 21:03
|
|
 |
מה שייך שמאל??
hh,
04/07/04 20:50
|
כל מהלך שילטוני זה פעולה של השמאל? אני מבין איך כחבר בימין מושחת זה מבלבל אבל שלטון החוק זה לא שמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלטון החוק יוצא מהכנסת...
ישי,
מרכז,
04/07/04 21:03
|
ולא מהפרקליטות או מבג''ץ. זה שאין לכם רוב בכנסת לא אומר שאפשר לעקוף אותה בבתי המשפט!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בג''צ
קופת שרצים,
אי שפיות,
04/07/04 21:23
|
|
 |
6.
OSLO RATZEETEM AUSHWITZ
THE BIG A,
USA,
04/07/04 20:43
|
|
 |
5.
תבליג - ולא תוכל לרחוץ בנקיון
Joe Anaaref,
IsraHell,
04/07/04 20:42
|
הרצח הפוליטי הבא מבית המדרש של המשיחיסטים הנו רק עניין של זמן ויכולת. הכוונה כבר כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכמה נרצחו...
ארז,
04/07/04 21:50
|
|
 |
4.
יועץ פוליטי - תזהיר את שרון
המשפטן,
04/07/04 20:41
|
למה אתה לא מזהיר את שרון ? אם אתה כל כך חרד מאלימות, תבקש משרון שירסן את עצמו ולא יתן לגיטימציה לשוטרים וחיילים להפעיל אלימות כלפי אזרחים ששרון רוצה בשרירות לב לגרש מביתם.
מי שנותן לגיטימציה לאלימות, שלא יצפה שהצד המותקף ישב בשקט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מה השאלה ? קודם רבני יש''ע המסי
צחי יבש כנגב,
04/07/04 20:39
|
|
 |
ומתי יועמדו לדין...
ארז,
04/07/04 21:50
|
|
 |
מתי השמאל הוציא דין רודף?
על ראש ממשלה,
04/07/04 23:51
|
|
 |
כששריד ואלוני עמדו בהפגנה תחת
ממ,
05/07/04 08:32
|
|
 |
השמאל הוציא
זאב,
מרכז,
05/07/04 00:13
|
כאשר נאמר ע''י השר בנאופ פומבי כי: ''החרדים הם אויבי החילוניים''.
הגדרת ''אויב'' חמורה מאשר ''רודף'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
LET US SAY WHAT WE THINK
INPM,
04/07/04 20:31
|
ISRAEL IS NOT A REAL DEMOCRACY ANY TIME WE WANT TO STOP OUR LEADER FROM HELPING THE ENEMY WE ARE THE ONES THAT GET THE STICK WHY DON'T YOU DEAL WITH PEOPLE THAT GIVE PRIZES TO TERRORISTS AND BREAK THE REAL PATRIOTS OF ISRAEL
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ונאשם מס' 1 יהיה...
חשוך ימי בינימי,
04/07/04 20:27
|
|
 |
same like humenies
d.d.,
usa,
05/07/04 00:34
|
congratulations Israel now you are like Iran, full of humenies
הגב לתגובה זו
|
|