 |
139.
קצת רגישות
נושא המגבעת,
צפון רחובות,
18/09/04 23:02
|
מחבל מחייך זה יותר גרוע מלראות את יגאל עמיר מחייך. איפה הרגישות של נמרודי? מצד שני בתור אחד שהוריד את עמירם ניר אני כלל לא מופתע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
אני משתתפת בצערם של הקרובים...
...,
בינימינה,
10/07/04 11:55
|
אני מכירה את אביו של מורן. בזמן המקרה הייתי בהולנד וכשנחתתי סיפרו לי ולמשפחתי על המקרה. חברו ניר ז''ל היה בשייתת ונהרג, מילותיו האחרונות לרופא היו: ''תוציא אותי מזה, אני רוצה לחתום קבע''. חברו - מורן ורדי ששמע חתם קבע ואמר שהוא חותם בגלל ניר שרצה לחתום. חברתו של מורן היתה בדרכה לטיול באמריקה, מורן שלח לה מכתב אהבה ובמקום את המכתב היא קיבלה את הבשורה המחרידה. היא היתקשרה לאביה ושאלה אותו ''למה מורן לא עונה לי לנייד?'' באותו הזמן קיבל את הבשורה אביה בקו השני והיא שמעה איך הוא ניחרד. ''הלך לי עוד בן'' אומר אביו של ניר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
family vardi
gazar,
tampa fl usa,
07/07/04 06:04
|
we are very sorry and sad in the deate of moran vardi be strong
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
capo
lefty,
Auschwitz,
06/07/04 18:30
|
|
 |
135.
ל-131, איך מגיב יהודי על רצח
לא נשכח,
ולא נסלח,
06/07/04 18:06
|
יהודי? בקריאה לנקמה? בקריאה להכרעת האויב? מה פתאם? הוא מגיב ביללות שבר: ''לפנות'', ''להתנתק'', ''לצאת'', ובקיצור - לברוח! אין מדינה, אין צבא, יש גלות, ובגלות בורחים מפני כל זב ומצורע. והערבי שומע ומקבל עידוד להמשך הטבח. האם חשבתי פעם כמה דם יהודי אתה עלית כבר לעם היהודי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
מרוב בכירים לא רואים את הצמרת.
רובי,
06/07/04 17:10
|
|
 |
133.
אפרים מ-122 צודק: ללא האוייבים
ירון,
06/07/04 16:46
|
|
 |
132.
במותו ציווה לנו את החיים
משה,
תל אביב,
06/07/04 16:37
|
|
 |
131.
לא לפעול מהאויר ואל נעליים
יריב,
06/07/04 16:37
|
|
 |
130.
מצדיע,ומזיל דימעה
ל"ת
אזרח אלמוני,
06/07/04 15:42
|
|
 |
129.
מביע צער למשפחות
Avi Ecuador,
06/07/04 15:40
|
ולא יכול לשתוק היום. לא יכול לא לומר ש''הצלחתו'' של צה''ל בדרך הזאת ובכיוון הזה ש''מנהיגי'' ישראל מוליכים אותו יביא בונה ויקים את פלסטין. קורבנות שבלעדיהם לא יכולה היתה לקום פלסטין מכיוון שברור שצריך לפתור להם אנרכיה ולהמליך עליהם מלך בהמשך וכל הקורבנות, עם כל הצער, לתפארת מדינת פלסטין. ממשלת ישראל לא מבינה שהיום הם עושים עבודה זרה וצה''ל הפך לצבא הכנה לפלסטין ושהטרור הוא למעשה אנרכיה וחברת רשע; ישראל עושה להם את שהם למעשה היו צריכים לעשות לעצמם אם היו רוצים להיות עם ולהיות זכאים למדינה ובטח כשזה עוד על חשבוננו, הם היו חייבים להיות היום במלחמת אזרחים ולנסות לפתור לעצמם את הבעיה ולהראות אולי שמגיע להם משהו מאיתנו ואולי גם אימון בעתיד. ישראל עושה טעות איומה בדרכה; הכיוון הוא טעות ובכלל לא נכון!!! ישראל היתה צריכה להכריז שהאחריות על חיי תושבנו מפיגועי טרור (חיות רעות שרוצחים בנו) היא לא של צה''ל ולא של אלה שנוסעים באוטובוסים ולא של אלה שהולכים לחתונות ולא של אלה שהולכים לדיסקוטקים.... ולא של אלה שרוצים לנשום אלא של אלה הפוגעים בנו ושאם הם יפגעו האחריות היא קולקטיבית וישראל תעיף אותם לפי תוכנית אב בשלבים שבה יחולקו השטחים ל 20 איזורים וחומה ומגדל. אני מבקש ממעריב לצרף תגובה שכתבתי בקשר לכתבה לתאונת דרכים קשה של אוטובוס בישראל ולמנטליות החולה שהיום הושרשה בחלם: לא אומר שאתה לא צודק אבל כבר מזמן הבנתי שבישראל יש בעיה חריפה של מנטליות ומה הכוונה? מחפשים פתרונות מתוחכמים לבעיות טריביליות שהשיטות לפתור אותם הם אחרות, כך לדוגמה נהג אוטובוס ובטח של ילדים היה צריך וכניראה עבר קורס לנהיגה מונעת ולא היה צריך להאיץ בכדי להשיג את הרמזור אלא להאיט ולעצור ובטח היה מונע את התוצאה החמורה בקלי קלות. עכשיו אחזור להצעה שלך לחגורות בטיחות, באופן עקרוני זה בסדר וגם קסדות לילדים ואייר בג בכל מושב היה מועיל אבל הגישה היום בחלם היא פתרונות מסובכים ולא היסוד הפשוט שמביא לסיבוכים ובעיות נוספות של לסמוך על הציוד ולא על ההגיון והזהירות, כנ''ל ולהבדיל עם הפלסטינים; בחלם בונים חומות, מנסים למצוא דרכים מתוחכמים בכדי לא להיפגע, מאשימים את עצמנו, בורחים או נמנעים מלצאת מהבתים, ללכת למסעדות, מציבים שומרים, בונים תעלת בלאומיך ובכלל בחלם יש שכל ''ישר'' שמסבירים לנו איך מונעים תאונות או להבדיל רצח. אז גם במקרה הפלסטינים הדרך היא ללכת לשורש הבעיה וזה מי צריך למנוע את הרצח שבא מחיות, להבדיל מהמקרה הזה, ולעשות זאת צריכים הפלסטינים ואם הם לא עושים זאת אז פשוט להעיף אותם ולא למצוא חגורות בטיחות שגם זה טוב במקרה הזה. בישראל היום יש בעיה של מנטליות והרבה אנשים חושבים את עצמם לחכמים בחלם, זה להשיג אולי רמזור או להשיג טיל במקרה האחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למחשבה כהמשך
Avi Ecuador,
06/07/04 17:15
|
הבדל בגישה ודרך חיים תרבות האיסלם שתסתמכת על החרב על הכוח ורמיסה של כל מה ששונה ממנה או חיבורו אליה (של אלה שמסכימים להתאסלם). היהדות; דת הספר ועשיית קשיים קשים לאלה שרוצים להיכנס לתוכה. באופן עקרוני בעולם של כוח ושהחיה שבאדם מנצחת ההגיון והשכל הישר אומר שתרבות הריאשונה תנצח אבל על ניצחון כזה יוכלו לומר השורדים על עוד ניצחון כזה ואבדנו מכיוון שכל התקווה היא לסבל ולחיים בפחד וחזרה לימי החושך של העולם. אם הגישה של האדם הרציונלי תצליח לשרוד ולנצח אז זה יהיה קרוב יותר לגישת היהדות, לא בדיוק בדרך התורה שאולי הרבה דתיים חושבים עליה אבל כן בדרך הספר ההגיון ואי השימוש בחרב. הגישה של היהדות שכל אחד הוא עולם ומלואו. היום הבעיה היא הרבה יותר גדולה מפיתרון טרור או עזה או יהודה ושומרון ואנשים חושבים שוויתור פה ונסיגה שם וניתוק אי שם מהשכל יביאו את הפיתרון. רק יביאו ליותר בעיות! ראו האמריקאים ששיחררו את העיראקים מעריצות שכל בר דעת אוהב חופש היה שמח להיפטר מהיטלר בפוטנציה ולמעשה (סדאם), אם היו רוצים דמוקרטיה היו צריכים רק לתת לאמריקאים והיו חיים בשלום כמו גרמניה ויפן לאחר מלחמת העולם השניה. כך גם השלום עם הפלסטינים היה עובדה וישראל היתה נסוגה מהשטחים בהרבה יותר קלות והפלסטינים עם ברק ובילין בממשלה, אפילו זכות שיבה היו משיגים והעם שלנו בטח היה תומך בהם, בהמשך ישראל היתה הופכת בעזרת השמאל למדינה דו לאומית עם סיכוי מאוד גדול שהיתה חודלת באופן טבעי והערבים היו רוב גם בקו הירוק או השמאל היה מעלה אותם לשלטון עוד לפני שהיו רוב. עניין של אולי 40 שנה לכל היותר וישראל בטח לא היתה מדינה יהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
לליקי ודוביק
הבנימינים,
06/07/04 15:22
|
איתכם באבלכם הכבד...כולנו הפסדנו אדם למופת ובנימינה בוכה איתכם... יהי זכרו ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
למה מפרסמים תמונות של המחבלים?
מירב,
קריות,
06/07/04 14:54
|
|
 |
126.
שימו לב לתגובה של ''ציונה'' (5)
הסתה יש רק אחת,
והיא משמאל,
06/07/04 14:15
|
במשך שנים התועמלן/ית הזו מוציא/ה דין רודף על המתנחלים. אין לה שום חשש. שום דיכטר ושום מזוז לא יקפצו עליה (היא, מה זה, מכוערת), היא מעלילה עלילות דם על פי מיטב המסורת האנטישמית, בלשון המעטה (במדינת ישראל אסור להשוות שום דבר לשואה ולנגזרותיה). וכל הקוראים להשליך את הרבנים לכלא, ממש לא רואים את הדברים. גם את דבריהם של שטרנהל, עוז, מיכאל, גרוסמן, שלו ושל אנשי האקדמיה המסיתים את כל העולם, לא רק נגד המתנחלים, אלא, נגד מדינת ישראל, הנושאים את שם שלטון החוק לשווא, אינם מצליחים לקרוא. אולי אם יחליפו את משקפיהם העגולים למשהו שיש לו התחלה, המשך וסוף, ויצאו סוף סוף מבועת שנאת ישראל שלהם, הם יצליחו לקרוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתשומת ליבך
Avi Ecuador,
06/07/04 17:20
|
זה בחור ערבי שמכנה את עצמו פירחיה, ציונה, גילה מדימונה ולא שונה בדרכו מיוסי, מבקר, ... פורטוגל.... צרפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
ל-104, אם אתה ערבי, אני יוסי
למה אינך מזדהה,
אינך גאה?,
06/07/04 14:03
|
ביילין. לזירמת סוסים כזו גם הערבים אינם מסוגלים. לזה מסוגל רק מחנה המוסרים והרודפים היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
העיקר שהאמריקאים מפציצים כל מה
דביר,
רמת השרון,
06/07/04 13:38
|
|
 |
123.
ה' עזור לפצועים ושיחזרו הביתה
אדם מאמין,
06/07/04 13:36
|
|
 |
122.
למה בהכל אנחנו רוצים להיות
אפרים,
06/07/04 13:16
|
דומים לאמריקאים, חוץ מהאופן בו אנחנו מטפלים באוייב? למה ממשלת ישראל מפחדת מהאוייב מבית ומבני בריתו מחו*ל, יותר ממה שהיא מפחדת מהאוייב הפלסטיני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
לקחו לנו את הטופ שבטופ
תום,
נהריה,
06/07/04 13:07
|
לוחמי השייטת הם המובחרים בבנינו .לא כל אחד יכול להגיע ליחידה הזאת ומי ששם זה אומר עליו הרבה .על אחת כמה וכמה אם הוא התקדם ואף הפך לקצין ביחידה כמו מורן.יהי זכרך ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לבלבל את המח!
ישראל,
06/07/04 19:19
|
אין ספק שמורן היה חייל מעולה. אבל מכאן ל''טופ שבטופ'' זה פשוט שטויות והבלים. ''כל'' החיילים שלנו הם ''טופ שבטופ'' כל חייל - בסדיר או במילואים, ממלא את תפקידו בנאמנות ובמסירות-נפש להגן עלי ועליך ועל ''כל'' מדינת ישראל. אני מבכה מרה את מותו של מורן וורדי כמו על מותם של חיילינו היקרים מ''כל'' הפלוגות כאחת! כמות זה כן מות זה - והנפש תשוב אל האלוקים אשר נתנה... יהי זכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
הכאב הוא גדול על כל חייל
סתם אחת,
06/07/04 13:04
|
|
 |
119.
לכל הגאונים הצבאיים
אבי,
נתניה,
06/07/04 13:03
|
לא תמיד פעולה מהאויר היא המענה זה קל להגיד תפציצו מהאויר מה הבעיה.בעזה מפציצים חופשי מהאויר מתי שרוצים ולא אחת נהרגים גם אזרחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גאון
אלי,
06/07/04 13:45
|
אני מציע שתחזור ותקרא כמה פעמים את התגובה המגוכחת שלך ואולי תבין שהמשמעות של מה שאתה אומר היא שעדיף שיהרגו חיילים שלנו על מה שאתה קורא אזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
מושבה שלמה באבל
תושב בנימינה,
06/07/04 12:58
|
|
 |
117.
חיילים נהרגים סתם במדינה הזאת
ל"ת
ארז,
בת ים,
06/07/04 12:54
|
|
 |
116.
אנשים הרגעו!
גילה,
צפון,
06/07/04 12:52
|
|
 |
115.
נחומים
טלי,
06/07/04 12:49
|
למשפחת ורדי, תנמוחי הכנים על מורן. לא הכרתי אותו אבל אני בטוחה שהיה אדם באמת מיוחד. לא כל אחד יכול להגיע לשייטת, ולא כל אחד מתקדם להיות קצין בשייטת. תהיו גאים בו תמיד ואני מקווה שתזכרו שבחייו הקצרים תרם המון ולבטח חי חיים מלאי עניין. אין לי מילים לנחמה, והכל עדיין טרי כל-כך, רק תדעו שיש הרבה אנשים שאתכם בליבם וגאים שיש עוד אנשים כמו מורן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
נו אתם חושבים שאכפת למתנחלים ?
ל"ת
מיכה,
רחובות,
06/07/04 12:46
|
|
 |
בודאי אשמת המתנחלים
רותח,
06/07/04 14:09
|
ללא קללת ההתנחלויות, הזרועות ברחבי יהודה ושומרון כפטריות רעל, כבר מזמן לא היינו שם, אך אסור לומר זאת. המתנחלים מאמינים שהם בגופם ובגופות ילדיהם הרצוחים מגינים על תל אביב . לולא ישבנו בשטחים לא היינו נאלצים לעבוד בפינצטה, כפי שמאשימים את צהל .לשלוח את טובי לוחמינו רגלי לחפש מחבלים כמחט בערימת שחת. לו היתה מתנהלת מלחמה נגדנו לאחר הנסיגה כי אז יכולנו להלחם כראוי. היום אנו לוחמים כשידינו קשורות, יורים טיל ממסוק רק אחרי שאבדנו חיילים, וסופגים את גינויי העולם, כקלגסים שאבדו צלם אנוש. הכל באשמת המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק למתנחלים אכפת! יהיה אכפת
עוד דם בראש,
''מחנה השלום'',
06/07/04 14:00
|
להם גם כשאתה תיהרג. אבל אני מבטיחה לך, בהן צדק, שלי ממש לא יהיה אכפת, כשאתה תיהרג, בתנאי שאדע שזה אתה ולא יהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכירך הם מתכנני הפיגוע בגהה,
ניצן,
רעננה,
06/07/04 13:15
|
לא בהתנחלות. הם רוצים להרוג אותנו כי אנחנו יהודים והם לא רוצים אותנו בכל שטחי ישראל. בקיצור- שום קשר למתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
לאמריקאים מותר
אורלי,
06/07/04 12:43
|
האמריקאים מפציצים מהאויר כל יעד שנראה להם קצת חשוד ורק אנחנו עם הצבא היהיר שלנו חושבים אלף פעם עד שלוחצים על ההדק.כסחו אותם כבר מהאויר! לא חבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
כמה דם עוד ישפך??לעזזל!
ל"ת
דורית,
חיפה,
06/07/04 12:41
|
|
 |
נו מתי ילמדו לכתוב לעזאזל????
ל"ת
נו מה יהיה,
06/07/04 17:46
|
|
 |
111.
אין מילים..
איתמר,
הוד השרון,
06/07/04 12:40
|
|
 |
110.
אסון גדול .בנימינה כולה בוכה
אהרון,
בנימינה,
06/07/04 12:39
|
|
 |
109.
התנתקות לא תועיל כלל
ל"ת
אדם,
06/07/04 12:37
|
|
 |
108.
תגובה לימית
אור,
06/07/04 12:35
|
|
 |
107.
יש חדש לגבי הפצועים?
אילנית,
06/07/04 12:33
|
|
 |
106.
משתתף בצערך משפחת ורדי
ל"ת
גלעד,
06/07/04 12:29
|
|
 |
105.
לצאת משם כבר די נמאס!
ל"ת
אחד,
בארץ ישראל,
06/07/04 12:28
|
|
 |
104.
לכל המגיבים ''למה לא ולמה כן''..
ערבי הגיוני,
06/07/04 12:21
|
ישראל עושה מה שארה''ב מתירה לה לעשות ואם זה מביא לכם את הסעיף ימנים קטנים שלי, אתם מוזמנים לוותר על הסיוע השנתי בסך 3 מיליארד דולר בשנה... אה שכחתי, אז לא יהיה כסף להתנחלויות... כי הגמלאות של הקשישים לא יספיקו אפילו לשביל עוקף שלא לדבר על כביש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פטרונינו לעומת פטרוניכם
צודק,
06/07/04 15:50
|
תקציב למשפחות המתאבדים מחמאס,אירן ועד לא מזמן מסדאם, ידיד נפשם, אז תירגע אחמד, אחנחנו (וגם אתה) עדיין בצד השפוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
טעות בתזמון !חובה לקרוא
ימית,
נתניה,
06/07/04 12:19
|
רק אחרי שנהרג מורן החליטו להרים מסוק....ההיפך הוא הנכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
שישה כבר הלכו
יגאל.מ,
פ''ת,
06/07/04 12:15
|
|
 |
101.
חבל על כל חייל שנרצח לחינם!
ל"ת
עינת,
06/07/04 12:08
|
|
 |
100.
השייטת זה כבר לא מה שהיה פעם
ל"ת
רון,
צפת,
06/07/04 11:56
|
|
 |
בוא צא למסע 80 בחול....
ל"ת
גלעד,
צפון,
06/07/04 14:05
|
|
 |
תגיד אתה מטומטם או משהו
אחמד,
שכם,
06/07/04 12:27
|
זו היחידה הכי טובה בצהל אבל מה לעשות כשזורקים עליך מטענים מהאוויר אין לך הרבה מה לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אטום לב
הרצליאני,
06/07/04 12:14
|
רון מצפת הוא אטום לב. מה פירוש,השייטת זה לא מה שהיה פעם! קרבנות תד היו ותמיד יהיו בפעולות קרביות. השייטת היא מבים העילית שבצבא. תגובתך מראה על רשעות ועל טמטום חושים ורגשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
ל84 לך תנחם בזה את מש' ורדי
ל"ת
יוני.ת,
06/07/04 11:54
|
|
 |
די דמגוג
אני מ84,
06/07/04 16:00
|
אין נחמה, לא להם ולא למשפחות של כ20000 חללי צה''ל, מלבד תקומתה והמשך עצמאותה של מדינת ישראל. חיילים נהרגים במלחמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
בחירי ילדינו נהרגים לשווא
יואב,
ת''א,
06/07/04 11:54
|
למה לסכן כוחות חי''ר בלחימה אורבנית מסובכת??? או שיתקפו נקודתית באמצעים מתוחכמים או שלא בכלל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
מופז תתעורר!
ל"ת
יחיאל,
לוד,
06/07/04 11:52
|
|
 |
96.
צה''ל לוקח הימורים
טל,
מרכז,
06/07/04 11:51
|
לא חבל ?למה לא מפציצים מהאויר ?אף אחד שם הוא לא חף מפשע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אף אחד שם לא חף מפשע''...
ערבי הגיוני,
06/07/04 12:16
|
תוסיף את המילה יהודי והנה הסלוגן של חמאס... כן ירבו גאונים כמוך בעם היהודי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
כמה חיילים עוד נקבור?
אסף.כ,
06/07/04 11:50
|
עד שנבין כבר שמלחמות הן נחלת העבר.התנתקות זו אולי לא הדרך הכי טובה אבל יש למישהו הצעה אחרת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש בעיה אחרת
מנחם,
06/07/04 16:32
|
הבעיה עם ההתנתקות היא לא רק שהיא לא טובה...היא גם ממש לא קשורה... מה הקשר בין זה שתפנה ישובים לבין הרצון או היכולת של החבלים לעשות פיגועים?הקשר היחידי הוא שזה יתן להם יותר רצון כי הם יראו שהם מצליחים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
משפחת ורדי היו גאים במורן
איילת,
כפר סבא,
06/07/04 11:49
|
|
 |
93.
שרון מסוכן ליהודים!
ל"ת
גבי,
06/07/04 11:46
|
|
 |
92.
מתי כבר נבין?
אילן,
פתח תקוה,
06/07/04 11:45
|
זו לא הדרך .רוצים כבר פתרון מדיני !זה לא עסק כל יום לקבור אנשים.מלחמות מטופשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
די די די !!!!!
ראובן,
06/07/04 11:43
|
נמאס לי לשמוע על הרוגים ,פצועים,נמאס !אי אפשר כבר לחיות כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
מורן ורדי היקר..
אלה,
טבריה,
06/07/04 11:42
|
אתה כבר לא תדע לעולם שכל מה שעשית היה לחינם .נהרגת לחינם .שום דבר לא ישתנה כאן לעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם את כאן לחינם! אבל אני לא
לירון,
ירושלים,
06/07/04 12:04
|
שלום לך! לצערי את סובלת מהפרעה נפשית קשה ביותר, לכי לטיפול. את מרגישה שאת לחינם וזה חמור מאוד את צריכה משמעות. אולי בהודו או גרמניה ההומנית או שמא אירופה האנטישמית ושלא נדבר על ארה''ב של בוש לכי חפשי משמעות ביחד עם פסיכולוגים ואחרים. מורן מת מות קדושים והועבר מעולם הטרקלין לעולם העליון- וזה נקרא קידוש ה' וזה לא בחינם- הוא זכה בעולם האמת. את עם ראייה קטנטנה אם בכלל לא מסוגלת להבין זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
להפציץ את כולם!
מיכל,
צפון,
06/07/04 11:38
|
למה לחכות שאנשים יצאו מהבניין?! שיפציצו את כולם שם! זקנים וילדים! למה להם אכפת שהם הורגים ילדים?! מזו המוסריות הזאת?! כל כך טיפשות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכלוש, תלכי לרופא!
ערבי הגיוני,
06/07/04 12:18
|
|
 |
88.
פעולות אוויריות בלבד !!!
דניאל,
טבריה,
06/07/04 11:34
|
|
 |
87.
עד שיגיע היום..
עומר,
חיפה,
06/07/04 11:33
|
ותהיה לנו מדינה מתוקנת שחיה בשלום עם שכנותיה ,כבר לא ישאר מי שיהנה מזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
כל בוקר מחדש
עדי.מ,
06/07/04 11:31
|
|
 |
85.
תגובה ל50
גיל,
ת''א,
06/07/04 11:27
|
|
 |
84.
מה הקשר
אתה ליצן,
06/07/04 11:27
|
אומנם אנשי הימין לא מטיחים לך את זה בפנים אבל אתה בהחלט יכול לראות (כמוני) שמס' הפיגועים ירד באופן משמעותי, וזאת לא בעקבות הסכמים אלא בגלל פעולות כאלו לצד בניית הגדר. בקיצור שאלה: אם צה''ל לא היה פועל בשטחים, האם היו יותר פיגועים והרוגים? והתשובה הברורה היא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
תגובה לכולם!
אביעד,
לא חשוב,
06/07/04 11:25
|
אני קורא כאן תגובות ורואה לא פעם את המונח נהרג .אנשים נרצח!לא נהרג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
מתאבל,
06/07/04 16:03
|
|
 |
82.
מישהו יודע?
איילה,
06/07/04 11:24
|
|
 |
81.
די לשפיכות הדמים
איתמר,
צפת,
06/07/04 11:23
|
|
 |
80.
שייטת 13 כבר פחות 6
אריאלה.א,
גדרה,
06/07/04 11:21
|
|
 |
יש רק סוף אחד...
ישראל,
06/07/04 19:24
|
והוא בטוח לכולם... המוות. אבל גם המוות הוא לא סוף אבסולוטי. דור הולך ודור בא - והארץ לעולם עומדת. אם אנחנו שוכחים את העבר, אז אנחנו נעלם ובמקומינו יבואו אלה שלא שכחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
great job IDF
shomer tzair,
06/07/04 11:15
|
G--D bless you for all you do but i've got a little quest do you know when you just pushing them you are force them to sofisticate those misills faster wy it so dificult to see it we never learn i see and im sure its not all your foult
its ariq hamitbalbel keep doing your job you are doing most of the time well
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
איזה בזבוז!תנחומים למשפחת ורדי
ל"ת
שושנה,
06/07/04 11:14
|
|
 |
77.
התנתקות רק תגביר הטרור
נגד ההתנתקות,
06/07/04 11:11
|
|
 |
76.
מורן ורדי נוח על משכבך בשלום
ל"ת
אלמוני,
06/07/04 11:05
|
|
 |
75.
עוד משפחה נהרסה
גאולה .ש,
06/07/04 11:04
|
ולא רק המשפחה...גם החברים והחברה והדודים והסבים והסבתות אבל למישהו אכפת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
לצאת מיד מהשטחים !
ל"ת
בעד התנתקות,
06/07/04 11:01
|
|
 |
73.
המוסריות עולה לנו בדם
אורן,
06/07/04 11:00
|
|
 |
72.
זו דרך לחימה שמתאימה
יעקב,
06/07/04 10:58
|
|
 |
71.
למשפחת ורדי
רעות.ג,
מרכז,
06/07/04 10:57
|
|
 |
70.
אל דאגה כבר יש לו מחליף..
ל"ת
עצבני רצח!,
06/07/04 10:56
|
|
 |
69.
זהו עכשיו יפסקו הפיגועים
אורן,
06/07/04 10:55
|
כן, כל הכבוד לצה''ל הוא הרג עוד מבוקש ויצר עוד 100 נוספים בהרג אזרחים חפים מפשע. כן, זו הדרך, עכשיו בטוח בטוח יפסקו הפיגועים. צה''ל... צבא הגנה לישראל... חחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אלמונית,
06/07/04 11:34
|
|
 |
68.
להפציץ אותם ולא לשלוח חי''ר
ל"ת
שמשון,
06/07/04 10:53
|
|
 |
67.
די כבר נשבר !צאו מהשטחים
ל"ת
לוחם לשעבר,
06/07/04 10:53
|
|
 |
66.
לא חרם?!עוד חייל הלך
ל"ת
רות,
נהריה,
06/07/04 10:52
|
|
 |
65.
רק כדי לא להרוג ''חפים מפשע''
גילה,
צפון,
06/07/04 10:50
|
במקום זה נהרגים חיילנו.תפציצו מהאויר!כולם שם טרוריסטים מנוולים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
את אסון השייטת שנגרם מרשלנות
ל"ת
אל תשכחו לרגע,
06/07/04 10:49
|
|
 |
63.
על חשבון בנינו
דניאלה,
כפר סבא,
06/07/04 10:44
|
|
 |
62.
מה עוד חייל נהרג?
יריב,
06/07/04 10:42
|
|
 |
61.
משתתפת בצער מש' ורדי
ל"ת
חגית,
06/07/04 10:41
|
|
 |
60.
אולי ננסה משהו אחר?
אורנה,
אזור המרכז,
06/07/04 10:40
|
56 ושנה אנחנו במלחמה וכלום לא קורה ההיפך,המצב רק מחמיר!אולי ננסה משהו אחר?התנתקות למשל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורנה, גם אני בעד לנסות משהו
תורת הנסיגה,
אל המלחמה,
06/07/04 17:52
|
אחר, שהוא הפתרון היחיד - חיסול האויב. כל יוזמות השלום היו רק של ישראל. אבל עם אויבים אי אפשר לעשות שלום, לכן אנו שרויים כבר למעלה ממאה שנה במלחמה. לא עזרו הסכמי רודוס ולא הסכמי קמפ-דייויד, לא וואי ולא ''עזה ויריחו תחילה'', כי המונח ''שלום'' כלל לא מתאים לדיון הזה. הערבים מבקשים להשמידנו. נזכרתי בראיון שעשו עם אשתו של אלכס גולדפרב (זה של המיצובישי, רק שהוא אומר שזו היתה טויוטה), האיש מכר את ארצו בעבור טויוטה. גם אשתו ה''אינטליגנטית'' אמרה שהוא הצביע בעד הסכמי אוסלו, כדי לנסות פעם משהו אחר. מלחמה כבר ניסינו, עכשו צריך לנסות את ה''שלום''. ואת מציעה ''התנתקות''. התנתקנו אחרי מבצע סיני, בנסיגה טוטאלית. התנתקנו ב''שלום'' עם מצרים - נסיגה טוטאלית. כל ההסכמים עם הערבים, במהלך ההסטוריה הקצרה של המדינה שבדרך ושל המדינה, ללא יוצא מן הכלל, היו ויתורים לערבים, בלי שום ויתור אחד מצידם. וזו בדיוק הסיבה ל''סכסוך'' המתמשך - הם, פשוט, לא מפסידים כלום! ההתנתקות תביא את המלחמה הנוראה מכולן. והקטע הנורא הוא, ששרון יודע את זה. אבל טובת שרון דוחה פיקוח נפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל באשמת המתנחלים
פרחיה,
06/07/04 14:07
|
ללא קללת ההתנחלויות, הזרועות ברחבי יהודה ושומרון כפטריות רעל, כבר מזמן לא היינו שם, אך אסור לומר זאת. המתנחלים מאמינים שהם בגופם ובגופות ילדיהם הרצוחים מגינים על תל אביב . לולא ישבנו בשטחים לא היינו נאלצים לעבוד בפינצטה, כפי שמאשימים את צהל .לשלוח את טובי לוחמינו רגלי לחפש מחבלים כמחט בערימת שחת. לו היתה מתנהלת מלחמה נגדנו לאחר הנסיגה כי אז יכולנו להלחם כראוי. היום אנו לוחמים כשידינו קשורות, יורים טיל ממסוק רק אחרי שאבדנו חיילים, וסופגים את גינויי העולם, כקלגסים שאבדו צלם אנוש. הכל באשמת המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לא נכון
מנחם,
06/07/04 16:25
|
הרי נסוגנו מלבנון ושם עכשיו ידינו לא קשורות בגלל שנסגנו? לא רק שהם קשורות....הם אפילו יותר קשורות ממקודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מודיעין גרוע !בזיון לצה''ל
ל"ת
עמי,
גבעתיים,
06/07/04 10:38
|
|
 |
מודיעין גרוע
אלמוני,
06/07/04 11:35
|
|
 |
You know that you're an idiot.
YS,
Los Angeles,
06/07/04 10:50
|
are'nt you lucky that you can express your stupidity in a free country???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
תגובה למס' 51
אברהם,
06/07/04 10:36
|
אני אגיד לך למה,בשביל להוריד איזה מנוול שגם ככה כבר עכשיו קם אחד אחר במקומו!זו לא הדרך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
נמאס כבר נמאס!
ל"ת
יעקב,
קרית אתא,
06/07/04 10:34
|
|
 |
56.
שום מחבל לא שווה את דם הבנים
ל"ת
אחד שכואב לו,
06/07/04 10:33
|
|
 |
55.
למה לסכן את החיילים?
יורם,
06/07/04 10:28
|
|
 |
54.
המוסריות עולה בחיי חיילינו
ענת,
ראשל''צ,
06/07/04 10:26
|
הרי הם יכלו לחסל את הרוצחים האלה בעזרת טיל ממסוק ובכך למנוע את נפילתו של החייל בקרב.
אבל לא. אנחנו מוסריים מדי. סליחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסריות?
ישראל,
06/07/04 10:40
|
איזה מוסריות? לשים חייל בקו האש ולכבול את ידיו בגלל שהטרוריסטים יורים מתוך קבוצה של אזרחים מעריצים שתומכים בהם ומעודדים אותם? לזה קוראים ''מוסריות?'' הטמטום חוגג!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
יישר כח'' לצה''ל, אבל...
דנה,
ת''א,
06/07/04 10:22
|
אנא מפקדים שמרו טוב יותר על חיילינו. המחיר יקר מדי ולמשפחות הנופלים אין נחמה לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
תנחומים למשפחת ורדי
שייט,
צפון,
06/07/04 10:14
|
רק לפני שבוע התכנסנו להתייחד עם הנופלים...והנה עוד אחד נוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
למה בדיוק הם יצאו לפעילות?
רמי,
חדרה,
06/07/04 10:14
|
להרוג איזה מנוול?בשביל זה איבדנו חייל?צה''ל צבא פזיז והרפתקני !מופז תתעורר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסמוך על צה''ל
אסף,
שייט לשעבר,
06/07/04 10:31
|
אני בטוח שלא מדובר בסתם מנוול. מן הסתם הוא היה אחראי על ארגון טרור ואשם ברצח המוני יהודים. חייו של הרוצח הזה מהווים סכנה ממשית לעם ישראל. וזה תפקידו של צבא הגנה לישראל. להגן עלינו מפני מפלצות כאלה. תנחומים למשפחת ורדי היקרה. שלא תדעו עוד צער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
סליחה אם אני בוטה
שגיא,
06/07/04 10:12
|
אבל אם זו השייטת שלנו...פסגת היחידות בצה''ל ,אז באמת כדאי שיהיה כבר שלום כי במלחמות אנחנו כבר לא מה שהיינו פעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא רק בוטה ,אתה קוקו ,
ל"ת
דודו,
06/07/04 10:17
|
|
 |
49.
התרגלנו?
אורית.ב,
צפון,
06/07/04 10:10
|
אי אפשר להתרגל למציאות בה אנו ההורים קוברים את בנינו שנופלים בקרב שעוד לא ידועה מטרתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לצאת משם חבל על החיילים
ל"ת
אלון,
ת''א,
06/07/04 10:08
|
|
 |
לצאת מאיפה בדיוק?
אביאל,
צפריה,
06/07/04 10:24
|
למה אתה לא קורא, החיילים שלנו הרגו מ-ח-ב-ל-י-ם!!! אתה קולט? מחבלים! כאלה שיסכימו בחפץ לב להתפוצץ אצלך בקניון. למה יש לנו צבא אם לא בשביל שיגנו על העם מפני הרוצחים האלה?
תנחומים למשפחה. בנכם גיבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיבור או גבר או חיים
גלעד,
מרכז הארץ,
06/07/04 11:57
|
|
 |
47.
ה' ינקום דמו
ל"ת
משה,
ת''א,
06/07/04 10:08
|
|
 |
46.
רק התנתקות
בעד התנתקות,
ארץ ישראל,
06/07/04 10:07
|
יכולה להביא לשינוי .בכל הסרטים האחרים כבר היינו והכל כבר ניסינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה ההתנתקות קשורה?
מנחם,
06/07/04 16:23
|
אתה חושב שאחרי שיתנתקו המחבלים בשכם יפסיקואת הפיגועים וירצו שלום? אפילו הם אומרים שלא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
תאוות שרון לדם לא יודעת שובע
Yossi V,
06/07/04 10:06
|
תאוות שרון לדם לא יודעת שובע.
לפחות הם אינם מבדילים שם ב'דרגים הגבוהים' בין דם לדם - ערבי כיהודי, פרופסור פלשתינאי כלוחם שייטת וילד פלשינאי כילד ישראלי. אם זה הולך בקבוצות של בני משפחה זה אפילו משובח.
ובכלל מה מופז עושה שם? משמש עלה התאנה של שרון? במה אפשר לשבח אותו או להאשים אותו? שילך הביתה ומערכת הביטחון תוכל לקנות אמצעי לחימה שהחיילים, לבושתנו ומבוכתנו, נאלצים לקנות מכספם הפרטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
להאיץ בניית הגדר
דנית,
אי שם,
06/07/04 10:05
|
לעוף משם !אין לנו מה לחפש שם יותר !אז הרגו אחד יקום אחר מה אתם חושבים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה לעוף משם?
מנחם,
06/07/04 16:22
|
|
 |
43.
במלחמה כמו במלחמה
רענן,
נהריה,
06/07/04 10:03
|
עם כל הצער והכאב הנורא מכל זוהי המציאות בארצינו ובמלחמה יש לפעמים גם אבידות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
החיילים מסכנים
נטלי,
נתניה,
06/07/04 10:01
|
|
 |
41.
אז הרגו אותו אז מה?
יהב,
אילת,
06/07/04 10:00
|
אני מבטיח לכם שכבר עכשיו יש מפקד חדש לחזית.מלחמה שאיננה נגמרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
אלמוני,
06/07/04 11:39
|
|
 |
40.
קצת מאוחר מדי
חנה,
06/07/04 09:55
|
אילו ירו טילים מיד במקום לחשוף חיילים לסכנה, יתכן שהיו נהרגים חפים מפשע, בלי כוונה, אבל חיי חיילינו היו ניצלים, ויושבי המקום ומקומות אחרים היו נלחמים בפשע כי ''אוי לרשע ואוי לשכנו''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מתי יבוא היום?
מורן,
לא משנה,
06/07/04 09:47
|
שנפתח עיניים בבוקר ולא נשמע על עוד חייל או אזרח הרוג?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
משתתפת בצער משפחת הקצין
ל"ת
ליאורה.מ,
דרום הארץ,
06/07/04 09:45
|
|
 |
37.
חפים מפשע?
נמאס לי,
06/07/04 09:44
|
צה''ל לא מפציץ מהאויר בגלל הבעיה כביכול שיש בבית חפים מפשע...חפים מפשע?הצחקתם אותי !בנו של אותו שהיד מנוול יגדל ויהפוך לשמאלני שוחר שלום נכון?לא לא נכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מחיר כבד מידי
אמא דואגת,
06/07/04 09:40
|
|
 |
ההגיון כבר ברח...
מנחם,
06/07/04 16:20
|
לצאת מאיפה בדיוק? אם את לא רוצה פיגועים בכל מקום (וזה גם כולל ליד הבית שלך) ואני מניח שאת לא רוצה אז צריכים להלחם במחבלים ולהרוג אותם ואי אפשר לברוח... הדבר היחידי שאפשר לעשות זה להפציץ מקום שיודעים שיש בו פגישה של מבוקשים ולא לסכן חיילים שלנו סתם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
פאשלה של המודיעין
ל"ת
חגי,
06/07/04 09:38
|
|
 |
34.
אטימות המתנחלים
אהוד,
הוד השרון,
06/07/04 09:37
|
מה אכפת להם ?הם בשלהם...לא מתפנים !אכפת להם שבנתיים נהרגים טובי בנינו?דור ההמשך של המדינה שהם ''כל כך אוהבים''אטומים נמאסתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טובי בנינו
ברוך,
06/07/04 11:08
|
םתם שתדע המתנחלים והציבור שלהם הם 40 אחוז מהחילים הקרבים והציבור שלהם הוא רק 20 אחוז מהאזרחים במדינה . אז תכבד אותם כי טבי בנינו זה הרבה מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האתר הזה מגלה פתיחות
זאב,
מתנחל,
06/07/04 10:16
|
אהוד, הדברים שכתבת הם ההוכחה שהאתר הזה מאפשר פתיחות להכל. בנים של מתנחלים לא נהרגים? חברים טובים שלי לא נהרגו במלחמה הזאת ? אנשים לא נהרגו במלחמות ובפעולות הסתננות לפני 1967בתוך גבולות הקו הירוק ? על איזה דור המשך אתה מדבר ? את מה ימשיכו בדיוק? את אוסלו? את ווי פלנטיישן ? את ההודנא ? בחור יקר אי שם בהוד השרון, מנסים לקחת לך את המדינה! שמא תתעורר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לחפש שעיר לעזאזל?
חנה גולד,
06/07/04 09:53
|
אין קשר בין ישיבת המתנחלים שם לקרבות. המחבלים יוצאים לפיגועים בכל מקרה, בכל מקום. אם היו מיישרים רחוב שממנו יצא מחבל מתאבד, או יורים טילים במקום לשלוח חיילים רגלית ופוגעים במעט יותר מהצד השני במקום לסכן חיילים, המצב היה שונה והקרבנות המיותרים היו נחסכים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהוד, אתה לא ממש חכם
לאה,
באר שבע,
06/07/04 10:38
|
וגם לא יודע לקרוא. תחזור לכתבה ותקרא איפה הרוצחים האלה ביצעו פיגועים. מה הקשר למתנחלים?! שכם מלאה ביצורים שפלים צמאי דם , וחיילנו יצאו למבצע כדי להשכים להרגם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בנינו הולכים לצבא
אמיר,
איזור המרכז,
06/07/04 09:34
|
וחוזרים הביתה בארון.עד מתי?עד מתי נסבול את הכאב הנורא הזה?מתי נבין לעזזל שזו לא הדרך?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד שנגרש את הצורר מהראץ
ל"ת
משה,
ת''א,
06/07/04 10:10
|
|
 |
32.
למה אנחנו צריכים את זה?
לימור,
חיפה,
06/07/04 09:32
|
|
 |
31.
יהי זכרו ברוך
ל"ת
אהרון,
צפון,
06/07/04 09:31
|
|
 |
30.
תסלחו לי אבל..
יוגב,
תל אביב,
06/07/04 09:27
|
פאשלה איומה של השייטת !מודיעין גרוע!איך זה קורה לנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פאשלה??!?!?!?!
אלמוני,
06/07/04 11:42
|
|
 |
29.
ממשלה הרפתקנית
ליאור,
06/07/04 09:25
|
|
 |
28.
עד מתי נשלח את בנינו לטווח?
ל"ת
יאיר.נ,
מרכז הארץ,
06/07/04 09:23
|
|
 |
התכוונת לטבח?
ל"ת
אבשלום קור,
06/07/04 15:46
|
|
 |
27.
לצאת משם ומהר!
ל"ת
אבי,
נתניה,
06/07/04 09:22
|
|
 |
26.
פצוע קל..
גדעון,
חדרה,
06/07/04 09:22
|
תנחומי למשפחת הקצין .יהי זכרו ברוך .החלמה מהירה לפצועים כמובן אבל תבינו מה זה אומר פצוע קל.....פצוע קל יכול להיות גם אחד שאיבד רגל או יד או ראיה שמיעה וכו' .אמנם הוא יחיה אך חיין לא יחזרו להיות מה שהיו קודם וזה פצוע קל !אז מזה בינוני או קשה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מחיר כבד
אריק,
אי שם,
06/07/04 09:19
|
חיילי צה''ל המסכנים משלמים את מחיר הממשלה המטומטמת שלנו וחבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ממשלת ישראל מונעת מאזרחיה
אפרים,
רעננה,
06/07/04 09:18
|
ממשלת ישראל מונעת מאזרחיה את האפשרות להגן על עצמם בצורה חופשית מפני המרצחים. למשל, לפני כשבוע נעצר תושב אפרת שקיבל מאביו, דרך הדואר, אקדח. אותה הממשלה, שסיפקה רובים ותחמושת לעשרות אלפי מרצחים, לא מאפשרת לאזרח ישראלי לקבל אקדח!!! כך גם נעצרו והואשמו אזרחים אחרים אשר נאלצו להגן על עצמם מפני המרצחים, כשהיו בסכנת מוות. המסר בפעולות אנטי אזרחיות אלה של הממשל הוא ברור: האזרח שיעז לפעול להגנתו העצמית מסתכן במעצר, במשפט ואולי אף במאסר. בנוסף לכך, מונע החוק הישראלי מרובם המכריע של אזרחי ישראל את האפשרות להשיג נשק להגנה עצמית. כך נוצר מצב שבו הזכות להגנה עצמית, המעוגנת בחוקות כל המדינות המתוקנות בעולם, נשללת היום לחלוטין מאזרחי מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
כמה דם עוד ישפך?
שלום,
בת ים,
06/07/04 09:15
|
כמה חיילים יפקירו את חייהם עד שנבין שזו לא הדרך?לצאת משם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשלום
Yossi V,
06/07/04 10:24
|
כל עוד שרון הוא ראש הממשלה הרבה דם ישפך. זה לא עניין של ביטחון זה עניין של תאוות הדם ששרון לוקה בה.
כאנאלוגיה לכך אתה יכול לקחת את כל קרבות הדמים שנערכו ועדיין נערכים להנהתם של צופים למראה האדם (או החיה) המתבוססת בדמה.
כשתבין את זה, תדע שמחזור הדמים לא יפסק.
לא שלום, לא התנתקות ולא נעליים; רק דם ודם. וגרוע מכל - ללא מטרה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
חיילי צה''ל=ברווזים
ל"ת
חן,
תל אביב,
06/07/04 09:11
|
|
 |
תרגע חוצפן
חסוי,
06/07/04 11:44
|
|
 |
21.
לנתק להם את המים והחשמל
yoram,
new york,
06/07/04 09:11
|
לנתק להם את המים והחשמל עד שימסרו מרצונם את כל אמצעי הלחימה שברשותם – רעיון זה לא עלה במוחו של איש משרי הממשלה. לנתק להם את המים והחשמל בכדי לחסוך את הצורך בהכנסת חיילי צה''ל ללחימה מסוכנת בשטח בנוי – זה כלל לא בא בחשבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכימה!
Pagan Warrior,
06/07/04 14:06
|
לנתק להם את הזרם של החשמל והמים, ואת הביוב להזרים להם ברוורס לתוך הבתים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא מוסרי, שכחת?
יואל,
ראש פינה,
06/07/04 11:04
|
תראה איך ארצות הברית מסובבת אותנו על האצבע הקטנה.
פשעי מלחמה הם קוראים לזה. שכחו מה הם עשו באפגניסטאן. פחח..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימני?!?!? זה מגעיל אותי!!!
ערבי הגיוני,
06/07/04 12:14
|
רק הימנים מתאים את רמת מוסריותם לצד שמנגד, מה שנקרא רמת מוסריות דינמית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ,אנחנו מגעילים .
יהודי גאה,
06/07/04 12:57
|
מי שלא מגעיל אותכם ,זה השמאל האוהב להשחט בידיכם ואף נהנה מזה ,הם ,אנשים הומנים ,אבל מה לעשות .? ישמטומטמים שלא מוכנים למשחק של שוחט ונשחט ,ממש מגעילים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
YEHI ZICRO BAROUCH
ל"ת
DANI,
06/07/04 09:11
|
|
 |
19.
עד מתי?!
ל"ת
שמעון,
06/07/04 09:10
|
|
 |
18.
עוד הרוג במלחמה מטופשת ומיותרת
ל"ת
יוני.ש,
06/07/04 09:09
|
|
 |
17.
משתתפת בצער המשפחה
אריאלה,
חולון,
06/07/04 09:09
|
|
 |
16.
למה למה למה???
יואב,
השובב,
06/07/04 09:08
|
|
 |
15.
יהי זכרו ברוך
Pagan Warrior,
06/07/04 09:03
|
יהיה זכרו של השייט ברוך והחלמה מהירה ורפואה שלמה לשאר. כל משפחת חיל הים עומדת מאחוריכם וגאה בכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עוד מוות מיותר
דני,
ירושלים,
06/07/04 09:00
|
כמו רוב התגובות כאן, גם אני חושב שדמו של החייל נשפך לחינם בגלל מדיניות לקויה ומטופשת של דרג מקבלי ההחלטות במדינה. הם יושבים להם במשרדיהים הממוזגים ושולחים את בנינו להתרוצץ בין סמטאות וגגות בתים בכדי לצמצם עד למינימום את הנפגעים של האויב. מהקהילייה הבינלאומית אנחנו לא מקבלים ''קרדיט'' על מעשים הומאניים כאלה, מהמרצחים ודאי שלא נקבל סימפטיה והתוצאה היא שחיילינו הינם הפקר. וזאת במקום להשתמש באמצעים, ולא חסרים כאלה, שיבטיחו את חיסול המרצחים מחד והגנה על חיילנו מאידך. עד מתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
What we all will say, when
DAGA,
06/07/04 08:03
|
Ashkelon, will be the Target, after The area will be given back to the Palestinians
And let say we will move out of the west bank, (an area that was belong to jews, and we all forgot the 1929 nassacar of jews and taking their towns and homes, what if then Jerusalem and other towns will be the new Target for Palestinians Rockets, WILL YOU THEN ALLOW THE ISRAELI ARMY DESTROY THE TOWNS THAT WE ARE BEING BOMBED FROM, GRUZNEE STYLE?
OR WHAT WILL WE SAY THEN
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מדינת ישראל כופה על צה''ל
את ורק את,
אשמה!,
06/07/04 08:01
|
לשחק ברולטה רוסית. לא נשכח לך, ממשלה, ולא נסלח על כל הדם היהודי ששפכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ממשלת ישראל מקדמת את הג'יהאד
לא נשכח,
ולא נסלח לעד,
06/07/04 07:57
|
פיגועי ההתאבדות המחרידים רק הלכו והחריפו, בעפולה, ברח' דיזנגוף, בחדרה, ובמיוחד הפיגוע הזוועתי ב-22 בינואר 1995 – שכלל שני פיצוצים בזה אחר זה: הפיצוץ השני טבח באלה שרצו לעזור לנפגעי הפיצוץ הראשון. לאחר אותו פיגוע צווח ערפאת: ''נהרוג וניהרג, נהרוג וניהרג, נהרוג וניהרג... אחינו גיבורי הגי'האד האיסלאמי... ברוכים אתם, ברוך הקרב, ברוך הג'יהאד על הארץ... נמשיך בג'יהאד... בדרך המתאבדים, דרך הקרבות, דרך הניצחון והתהילה, עד שיניף ילד פלשתיני את דגלה של פלשתין על חומות ירושלים...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
המשיכו להקריב את בנינו על
גם אנו לא נשכח,
ולא נסלח, רש,
06/07/04 07:55
|
מזבח מוסר סדום שלכם. המשיכו לקדש את חיי הנאצים ולזלזל בחיי יהודים. ובעצם למה? הגיהינום ממילא מובטח לכם. אתם מקריבים את הניצולים מן הנאצים הגרמנים לנאצים הערבים. מכל הלב אני מבקשת - אל יסלח לכם האלוקים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שמאל+ימין קיצוני=00 גואל נפש
ל"ת
אזרח,
06/07/04 07:37
|
|
 |
8.
עוד קורבן של השמאל הקיצוני
ש,
06/07/04 07:26
|
הברית בין המחבלים והשמאל הקיצוני מביאה לטיפול בכפפות של משי בחיות האדם, ולנפגעים מיותרים בקרבנו. עד מתי נסבול את בוגדנות השמאל ? במדינה מתוקנת היו מכניסים להם מכות רצח במקרה הטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מסתבר שהם יורים בחזרה
א,
06/07/04 07:10
|
|
 |
תשאל את ציונה מס. 5
ישראל,
06/07/04 07:48
|
היא חושבת שבכלל לא צריך לתפוס אותם. צריך פשוט ל''היפרד'' מהם... יכול להיות שהקצין הלך ל''היפרד'' ולהגיד ''שלום'' לך תדע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
קורבן הרחמים ,והחשש מיפי הנפש
אלי,
06/07/04 06:59
|
אם מתגלים חשודים של אחד הארגונים ,מדוע לא להפציץ כבר מתחילת הפעולה ולחסוך קורבנות .מדובר ברוצחים ניתעבים רצמאי דם ,ולא בגנבי אפנים או בכיסים . כנראה שהפחד מתגובות של יפי הנפש ,ואוהדי המאבק הפלסטיני, עובד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עוד קורבנות חינם בגלל המתנחלים
ציונה,
ירושלים,
06/07/04 06:51
|
רק היפרדות מ3.5 מיליון פלסטינים בשטחים תציל את המדינה. הברית בין המתנחלים והחמאס מאיימת להרוס כל סיכוי למדינה יהודית. כמה ילדים אתם מוכנים להקריב בשביל המתנחלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוראים לך ציונה?
נירית,
06/07/04 11:29
|
מוזר שקוראים לך ציונה, הדעות שלך הן ההפך מציונות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד קרבן של הסכמי אוסלו..
ל"ת
מתנחלים=שכפ''צ,
06/07/04 09:26
|
|
 |
הדרדרות הטימטום השמאלני
שוקו,
06/07/04 09:11
|
למה את חושבת שהחייל נהרג בגלל המתנחלים? אולי תחשבי קצת שהקצין הזה נהרג בגלל שרצה להבטיח את החיים שלך ושל בני משפחתך? אבל כמו שאת וחבריך מדברים על ''התנתקות'' ו''הפרדות'' כנראה שנצטרך לאבד עוד הרבה חיילים וקצינים יקרים.כנראה שאתם לעולם לא תלמדו איזה אסונות הבאתם על עם ישראל בבריחת אוסלו. ולכן אתם ממשיכים לדרוש בריחה והתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונה! אני אחריך
שלמה,
06/07/04 07:51
|
ציונה, אני מסכים אתך לחלוטין. הרי זה מה שהפלסטינאים אומרים כל הזמן, שעד שלא תפונה ההתנחלות הנקראת מדינת ישראל ימשיכו ילדינו להיהרג. דרך אגב על הברית בין המתנחלים והחמאס דוקא לא שמעתי ואם זה נכון נראה לי שאת מחזיקה ביד סקופ מדהים. (אולי את מתכונת לברית מילה? הרי גם המוסלמים נוהגים למול את בניהם) ובקיצור, הגיע הזמן שנתפנה מהמקום התקוע הזה במזרח התיכון הקרוי מדינת ישראל, ולעזאזאל הציונה סליחה, הציונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמטום
ישראל,
06/07/04 07:44
|
הטפשות, הבערות והטמטום שלך פשוט מעורר בחילה עזה. היפרדות? האם הקאסמים בשדרות לא אומרים לך משהו? את באמת חושבת שאם נתחבא מאחורי ''גדר ההפרדה'' הטרוריסטים צמאי הדם ישבו על הגדר בשקט? את שואלת כמה ילדים ''אנחנו'' מוכנים להקריב בשביל המתנחלים? וכמה ילדים ''את'' מוכנה להקריב כדי ל''היפרד'' מ3.5 מיליון פלסטינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמטום? אולי שלך
יהודה,
נהריה,
06/07/04 09:33
|
תפסיקו כבר לרקוד על הסכמי אוסלו - הסכמי אוסלו לא מולאו בעיקר ע''י מדינת ישראל - התנחלות אחת לא פינינו ב 7 שנים של הסכם. איך לעזאזל רציתם שהפלסתינאים ימשיכו לשתוק - איך? תפסיקו לחשוב שיש לנו עסק עם גויים מטומטמים - התפיסה הגיזענית שלכם מובילה את המדינה לאסון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התעלמת מכמה עובדות קטנות...
מנחם,
06/07/04 16:11
|
הפיגועים אף פעם לא הופסקו...זה לא שהפלסטינים רצו באמת שלום והפסיקו את הפיגועים ואז ראו שאנחנו לא מקיימים את ההסכם אז המשיכו... חוץ מזה שהם מצהירים כל הזמן בפה מלא שהם רוצים לגרש אותנו מכל מדינת ישראל ושהם לא יפסיקו את הפיגועים בשום מקרה ובאמת אין לנו עסק עם גויים מטומטמים...רק אצלינו יש אנשים שיש להם בעיה בהבנת הנשמע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כבר טמטום
אולי תענה,
בהגיון,
06/07/04 10:01
|
לא היה אמור להתבצע שום פינוי התנחלויות בהסכם אוסלו, אבל מה זה משנה אם אפשר להאשים את עצמנו עוד קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
kill them all
amir,
06/07/04 06:44
|
let's hope the IDF soldiers get better. Meenwhile let us demolish every house in the territories. May be one day we will have not peace, but no enemy to fight. Peace in the middle east between us and the Arabs will never take place, therefore we need to destroy them and drive them away.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא לסכן לוחמים למען העורף(התומ
ל"ת
מששה מ,,,,
בת ים,
06/07/04 06:39
|
|
 |
2.
חפים מפשע
שלמה,
06/07/04 06:27
|
חוסר אחריות. למה לא מורידים על הבית פצצה של 3 טון, ואחר כך ורק אחר כך שולחים חיילים לפנות את הגופות של המחבלים. יהרגו כמה חפים מפשע? חבל, אבל עדיף שיהיו אלה מסייעים למחבלים ולא אלה הנלחמים בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Agree.
Bomber Harris,
06/07/04 08:22
|
Look what the Americans are doing in Falugah - and this is a nation of two hundred fifty million people. They can afford some casualties. We can't. At this rate - the Palestinians will win
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
איחולי החלמה שלמה לחיילי צה''ל
ל"ת
שלמה,
תל אביב,
06/07/04 05:59
|
|