 |
60.
THE ONLY WAY OUT
HOMELESS,
USA/Lod,
08/08/04 05:43
|
ONE SECULAR STATE TO TWO PEOPLE IS THE ONLY REALISTIC WAY OUT OF THE BOTZZZZZZZZZZ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הרוצח צומח בערוגות שהגנבי עיבד
ל"ת
ק. הקשר,
אום חשיבה,
07/07/04 12:08
|
|
 |
58.
שרון יסולק מתפקידו בדרך חוקית!
משה,
תל אביב,
07/07/04 11:04
|
אין בכלל ספק, שתוכנית ההתנתקות, אם חס ושלום תבוא לידי ביצוע, תביא לגרוש אלפי יהודים מאדמתם ולמסירת אדמתם לאויב הערבי, היא תביא לטרור ערבי רצחני ברחבי הנגב ולרציחתם של יהודים רבים שם, היא תהפוך את שדרות, אשדוד, אשקלון וחלקים נרחבים של הנגב למטרות נוחות לירי הקסאמים ולטרור ערבי רצחני !!!
לכן, תוכנית התנתקות של ראש הממשלה שרון היא תוכנית שאסור לישמה, היא תוכנית מטורפת של ראש ממשלה סנילי שדעתו השתבשה שאינו מוכן לקבל את עמדת מפלגתו בנדון.
ישראל היא מדינה דמוקרטית ומדינת חוק ולא מדינה הנתונה לשגעונו של דיקטטור מטורף אחד! לכן זוהי זכותו של כל פוליטיקאי או אזרח ישראלי לעשות כל מאמץ אפשרי המותר בחוק הישראלי בכדי לסלק את שרון מראשות הממשלה ולהחליפו בנתניהו.
ואומנם בקרוב מאד שרון יסולק מראשות הממשלה וזאת בדרך חוקית ודמוקרטית ותוכנית ההתנתקות לא תבוצע לעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja
yaser arafat,
07/07/04 10:19
|
all you israelis are good dufes keep fight eachader for meentime we preparing a good sorprice for all you thank you so much for this ariq , peres, thank you for make the things easyer
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי בהמשך
Avi Ecuador,
07/07/04 15:15
|
תוכל להמשיך ''לצחוק'' למה (אולי עם סבירות גבוהה)? מכיוון שבגלל שבין היתר ישראל לא יודעת להחליט והעולם תמך ברשע שהיה בעיקר נגד ישראל, העולם יצטרך לעשות את העבודה בגדול בשיטת הטראומה; הטרנספר או השואה לצערי וזה בכל העולם, יעשה גם לישראל בין היתר את העבודה שהיא לעולם לא יכלה לעשות לעצמה. עוד יעשו מישראל עם סגולה ועם אור, כך לפחות הגויים יראו את אלה שנלחמו כל כך הרבה שנים נגד החושך. אז תמשיך לצחוק, דור עגל הזהב בישראל גם הוא יתחלף פעם, גם דור המדבר הוחלף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
צחי'לה, ומה עם המרפסת
שכתח את אנשי,
המרפסת בככר,
07/07/04 10:18
|
כל זמן שאתה, וביבי וכל שאר המלהמים לא עומדים במרפסת בככר ציון, לא יהיה מי שילחץ על ההדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא נסלח לצחי ולביבי
מיכל,
07/07/04 14:18
|
את הייתם המסיתים הגדולים. ועליכם רכב הימין הקיצוני. איך זה שהאנשים האלו ממשיכים לקבוע מדיניות. הם רוצחים כמו יגאל עמיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לדעתי הנגבי קיבל שוחד מעבריין
מוטי שחר,
פ''ת,
07/07/04 10:09
|
קודם ניחש ראש השב''כ (כי בתכל'ס אין לו שום בדל ראיה) שיש סכנה גוברת לשלום נבחרי הציבור מכיוון הימין הקיצוני. OK, הבלגנו. עכשיו מגיע צחי הנגבי ושוב על סמך ניחוש (הנגבי אומר: '' יש אנשים ל-ד-ע-ת-י'' וכו') מעלה האשמות חמורות כנגד ציבור שלם וקובע: ''יש מי שקיבל החלטה לבצע רצח פוליטי''. ואני טוען כי בניגוד לאדיוטים כמו דליה איציק שמבלי לבדוק יותר מדי לעומק (זה תמיד גורם לה כאב ראש לקרוא מאמר לפני שהיא מביעה את דעתה עליו) יכולה לטעון חד משמעית ש''הרב נבנצאל התיר את דמו של שרון'' (הוכחה, דליה, או שתסתמי את הפה) הנגבי מייצג את הממלכתיות ואת השלטון וככזה אסור לו להטיח בוץ באזרחים ישרים וחפים מכל עוון ללא הוכחה (''לדעתי'').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
צחי כבר החליט
ישראל,
07/07/04 09:47
|
כי יש ''לדעתו'' יגאל עמיר חדש. הוא לא ''חושש'' הוא כבר בטוח! ההחלטה מבוססת על-פי הערכות ''ביטחוניות'' ואפילו שאין כל ''עבדות'' ואין קצה-חוט של מודיעין בענין. אבל זה לא נורא - תמיד אפשר ''למצוא'' עובדות כשצריך... עכשיו ''רק'' צריך למצוא את הקרבן המתאים, מי בתור? החלטתם כבר על שמו? בהצלחה. מדינת חק-ללא-חק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
פני הדור כפני העם
רפי,
07/07/04 09:23
|
לצערי מקריאת התגובות כאן אני מסיק שעוד הרבה שנים נחייה על חרבנו ונקריב את ילדנו לטובת כהות החושים והקיצוניות של אחינו החרדים\דתיים\מתנחלים\ימניים. מתי תתחילו להבין שחבל על הדם, רק שלום מביא שלוונ - ואפילו ביהדות - חיי אדם חשובים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את המסקנות שלך
Avi Ecuador,
מת בנו,
07/07/04 15:05
|
יכלת עם קצת הגיון להסיק בראותך את התרבות שאתה נלחם בה היום ומי הם. אם היתה התרבות האמריקאית נלחמת בנו היום ישראל לא היתה קיימת וזאת באופן טיבעי, אני יודע שלא היה מפריע להרבה אנשים בישראל. אז בחייך, קצת הגינות לשכל הישר לא תזיק. מספיק להשריש לנו את הסתימות, יש ערפאת ותרבות שעושה זאת מולנו בצורה אחרת עם שאהידים, אנו לא צרוכים להיות שאהידים להבדיל שמביאים להתאבדות עצמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
most of them say truth
ayef,
07/07/04 09:20
|
even mr mujamad say the truth hes wright ariq did you understend have to cut off the snakes we grow for the last two decades insollent we let them to kill our selves becose of them cut those heads ariq cut them of for all the helks wy we have to fight echadder its the only and biggest problem we have not the right -- the left and all those brothers we are in war times if no one saw and all helping enemys in that time should be under justice seatting in jail but nop, we are to smart and let them makes laws to protect them selves and introducing to our parlament and all wat they got now
its sounds like old song but i think we never learn or at least not by the eassy way
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שמירה על הלשון למען האחדות
חנה,
07/07/04 09:08
|
למה להסית נגד ציבור שלם? בשביל לספק עצמאות וטריטוריה לרוצחים כדאי להתחיל מלחמת אחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
תראו...
ארז,
07/07/04 08:32
|
מי שמאמץ את האידיאולוגיה של השמאל, מאמץ גם את הטקטיקות והספינים של השמאל. והשמאל, כידוע, לא יכול להתקיים ללא הזאב הימני הגדול והרע שתמיד רוצה לפגוע בו. עצוב שככה חושב ראש הממשלה (וחושבים תומכי ההתנתקות), שע''י הפחדה והעלאתו באוב של רבין, יוכלו להשתיק את מתנגדיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
''אין ספק שצומח ZAHI חדש''I
INPM,
07/07/04 08:23
|
ISRAEL IS LOOSING IT AGAIN INSTEAD OF TAKING CARE OF OUR ARAB ENEMY WE PUT THE HIT ON OUR OWN PEOPLE IF I WAS NOT AN ISRAELI I WOULD THINK WE ARE TALKING ABOUT SUDAN OR UGANDA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
stupidity
דודי,
07/07/04 08:48
|
if you were not so stupid, and may others, maybe things would have been better. force only brings on more force only peace brings on peace!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אולי זו תהיה טרימבובלר ואז ישי
דוד,
07/07/04 07:42
|
אולי זו תהיה טרימבובלר ואז ישימו אותה בתא אחד עם בן הגננת והנה הרגנו שלוש ציפורים במכה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
ברכה , אתה צודק !
אלי,
07/07/04 07:34
|
כאשר אני רואה ושומע אותך ואת יתר הערבים צמאי הדם , אני מבין איזה נחשי צפע גידלנו . גשר לשלום חחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אין מה לדאוג. רק הטובים מתים.
ל"ת
אריה,
07/07/04 07:27
|
|
 |
45.
ואיפה אתה היית ב-95?יא אפס...
ל"ת
נועם יוגב,
פה ושם,
07/07/04 06:34
|
|
 |
44.
האויב האמיתי
ארז,
07/07/04 06:32
|
אצלנו בבית. האויב האמיתי הוא זה שאפילו לא מבין למה קוראים לקבוצה מסוימת ''קיצונית'' ולא רואה את הקשר בין אמות מוסר אוניוורסליות למה שמצדיק את דרכו אותה הוא רואה כאידיאליסטית ולכן ערכית = צודקת. זאת גם כשרבים אחרים מהעם אותו הוא מוקיר משלמים את המחיר. הפנטים הם רק תוצר לוואי דוחה של אותה צרות אופק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
Its Geula Cohen Tzahee.
The Big A,
USA,
07/07/04 06:31
|
|
 |
42.
שרון פוליטיקאי קטן אך דמגוג גד
A,
NY,
07/07/04 04:28
|
פרט קטנטן חסר בהתיחסות לשרון, שכל חייו לחם עם היהודים ולא נגדם!!!
וכמאמר השיר:U CAN FULL SOME PEOPLE SOME TIME, BUT U CAN'T FULL ALL THE PEOPLE ALL THE TIME ולמר שרון, או שתתעורר, תתעשט ותחזור לעצמך, או שתפנה את המקום.
צודק הנגבי שאומר, שאנו לא רוצים לחזור לנובמבר 95, אכלנו כבר מספיק אוסלו ושבענו לשנים רבות, הניחו לנו עם תעטועי השלום ותחזירו לנו את המלחמה שהיינו רגילים לה, עם ערפאת בטוניס ללא החמאס, וללא מתאבדים, עם האבנים כבר נתמודד לבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
כל מסית נגד החוק - לכלא !!!
ל"ת
חייה,
קץ טבעון,
07/07/04 03:50
|
|
 |
40.
לחשוד בכל אחד?
שופט דימוס,
07/07/04 03:31
|
כן ,עם כל הצער..!.. עצה לי לאנשים הטובים ששומרים על הבכירים מכל קצווי הקשת.צפו הכול , חישבו לא שגרתי, היו מאוד פראנואידים....!....בדקו מבית תרתי משמע.... שיתו ליבכם גם לעובדי הכנסת... לחברי הכנסת....לבאי הכנסת.... בכלל אנא השגיחו הרבה גם על כשרותם של הכשרים . מי יודע .. מה יום יילד? ההוא הממתין.. להזדמנות חושב הרבה . ייתכן , רק ייתכן, שאין לו מסייעים ו-או שותפים זאב בודד, אך מאוד מאוד נחוש , החלטי ומעל הכול מיואש שאין לו מה להפסיד...הוא מתאבד שמחכות לו במרומים ....בתוך שבעת מדורי הגהינום ... נערות מפתות. כי את זאת יש לזכור היה כבר אחד שרצה לגאול .ההוא שצמרתו הרקיעה שחקים.... ההוא הרע והמצורע .. משמש, עם כל הסיוט, דגם .... !. ועוד יש לזכור ...היה איש חשוב תאורתיקאן,כלכלן , שטבע לשון האומרת שלעבד אין מה להפסיד אלא את כבליו..... היו ברוכים,... ושוב היו מאוד מכבדים את הזולת אך במקביל היו מאוד חושדין בו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
ציד המכשפות החל
דני,
07/07/04 02:18
|
עוד אתמול כל הגורמים אמרו שאין בידיהם שום מידע ושום איום ספציפי. על מה צחי הנגבי וכל השאר מדברים? מנסים ליצור היסטריה, דליגיטימציה שתצדיק את הפגיעה בחיי יהודים. ומה עם פגיעת שוטרים ביהודים בצורה אלימה ביותר? מה עם מדינה דמוקרטית שרוממותה בגרונם אנחנו שוב נהיה אלה שנשלם את המחיר על הטרוף של השמאל, והם יבכו איך שאנחנו ''מאיימים'' אליהם. בעטיים נרצחו פה יותר מאלף יהודים, ויש להם החוצפה להאשים אותנו בסיכון חיי יהודים... היזהרו אתם, אנשי השמאל, כי כבר יותר מעשר שנים דם יהודים נשפך בגללכם. עכשיו - תכניסו אותי לכלא, על התגובה הזאת, קומוניסטים, ציידי מכשפות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
את האמת שרון היום ב''דרכו''
Avi Ecuador,
07/07/04 02:13
|
מסכן את עם ישראל, הוא רוצה להסביר לנו שעם ישראל מסכן אותו, לשרון יש מספיק שומרים ונתונים והסכנה שלו מאירגוני טרור פלסטינים הרבה יותר גדולה מסכנה אפסית מיהודים. לא ששרון צריך להגביר את השמירה עליו, אותם שומרים שמקבלים משכורת הבעיה שלהם זו אותה בעיה והלוואי שהיו שומרים על היהודים שבשטחים, באוטובוסים, בדיסקוטקים, באולמות החתונות ובאולמות שעושים פסח כמו ששרון זוכה. אז מספיק להתבכיין ולספר לנו סיפורים ולהסיט את הבעיה, הרבה יותר צעירים שעדיין לא זכו לאי יווני או להנאות חיים כמו שרון מתים ונרצחים כל יום ולא מקבלים פירסום כזה ובטח לא הגנה כזאת טובה כמו שזוכה ראש הממשלה שבטח אני לא מקנא בו ויודע שיש לשמור גם עליו בין היתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
סתם עבודה בעיניים,אין רוצח
מביט מן הצד,
07/07/04 02:09
|
אבל יש צוות פסיכולוגים מצויין. יש לקוות ששטיפת המח, תעשה את שלה, ואם ישנו חלילה, איזה רוצח פוטנציאלי, איזה קל דעת, שהעבודה הפסיכולוגית תעשה את שלה ושימנע משטויות, מוזר הוא הדבר ,שהנאמר הוא דווקא מצחי הנגבי, נער הגבעות שהזדקן... ביחד עם אריק שרון... אבל ניתן להבנה... התפקיד מחייב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מלחמה פסיכולוגית
יוסף,
חיפה,
07/07/04 02:08
|
תפסיקו לעבוד עלינו , ולמר הנגבי אני ממש מתפלא על דבריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
Its Geula Cohen your mother.
THE BIG A,
USA,
07/07/04 01:41
|
SHE is against the transfer of jews.Tzahee ya debeel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
Tzahee maybe its your newborn
THE BIG A,
USA,
07/07/04 01:39
|
son that just got his weenee cut . or maybe its your mother Geula Cohen who thinks you are an idiot. Or maybe its E.T..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ל 4 ומגיביה
גבי,
07/07/04 01:07
|
אנשים כמוכם מפחידים אותי. ממש ממלאים אותי פחד לגורל המדינה וחשש לעתידה. אבישי רביב והשב''כ רצחו את רבין ????!! מי אישר חיבור לאינטרנט במוסד הסגור שאתה מאושפז בו ?? רמה כל כך טוטאלית של ניתוק מהמציאות והתמסרות לתיאוריות קונספירציה ואמת פנימית... אף אחד לא מנסה להוקיע או לצייר את כל המתנחלים כרוצחי ראש ממשלה בפוטנציה, רובם אנשים מצויינים והלוואי שיגיע יום והם יראו את אותה הנחיצות בפיתוח א''י בתוך הקו הירוק. אבל כמו שכולנו יודעים, האמת הפשוטה עד כאב היא שצריך רק אחד, רק מטורף אחד. שאלוהים ישמור אותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
ארז,
07/07/04 08:31
|
אבישי רביב לא היה באמת סוכן שב''כ... זו המצאה של הימין הקיצוני...
מי אישר חיבור לאינטרנט במוסד הסגור שבו *אתה* מאושפז?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מיחזור עלילה ישנה
אזרח,
07/07/04 00:53
|
אחרירצח רבין הואשמו כל החרדים ברציחתו. גם אם יגאל עמיר רצח, דבר שיש לגביו ספיקות, הרי לא היה לחרדים אפילו שייכות רחוקה לכך. הבסיס להאשמת החרדים היה שאמרו ששני נערים רצו לירוק או משהו אחר על קברו. כיון שההסתה ההיא לא היה לה בסיס יש להטיל ספק בכנותה של כל ההסתה. בסוף ימי רוסיה הצארית היתה סיסמה הכה ביהודים והצל את רוסיה. שימוש בסיסמה דומה בתנאים הנוכחיים לא יועיל למשתמשים בה יותר משהועילה הסיסמה ההיא להצלת שלטון הצאר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת הנקרא
רפי,
07/07/04 08:56
|
אזרח מחריד, הבנת הנקרא הרבה יותר מורכבת מהתמונה הפשטנית שאתה מציג, הרי אם לא כך, לא היו כל כך הרבה בחורים מצויינים תורמים למולדת ''באוהלה של תורה'' כל מה שהם עושים שם זה התפלפלות סרק על הבנת הנקרא! ולעצם העניין רבין נרצח ע''י טיפש - אבל טיפש בעזרת השם!!! והרבנים - ואם מישהו לא הבין את הנקרא זה אתם! שלא מבינים שכל אחד עם חופש מחשבה מבין את הנקרא כמו שהוא רוצה - אין אמת אחת - אפילו אין אלוהים אחד אחרת לא היו כל כך הרבה דתות. חבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכלב של פבלוב
אזרח,
07/07/04 15:38
|
כמו הכלב של פבלוב גם אתה מזיל ריר כאשר אתה שומע את המילה חרדי. מה הקשר בין מה שכתבת ובין בעיית ההסתה בעקבות רצח רבין. על רמת ההגות שלך - דיקארט אמר אני חושב אם כן אני קיים. פישפש אומר אני מסריח אם כן אני קיים. שמואלני כמוך אומר אני מסריח אם כן אני חושב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן עלילה
מוריס,
07/07/04 07:07
|
מיחזור העלילה כאילו אין הרוצח הנתעב עמיר אחראי לרצח הוא מעשה מביש. לדאבוני רבים מהמגיבים מנסים לטהר את הנבל ולטפול אשמה בשרותי הבטחון. גועל נפש.
איש לא האשים ''את החרדים'' ברצח, רק את הרבנים שהתירו, בפומבי, את דמו של ראש הממשלה. לא עבר מספיק זמן כדי שנשכח את ההסתה הפרועה שקדמה לרצח רבין, אז אולי כדי שתפרסם את תגובותיך המטופשות בעוד עשור או שנים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוריס האויל
אזרח,
07/07/04 07:59
|
בתור יהודי חרדי חוויתי אני וגם נכדי הקטנים את ההסתה שאחרי הרצח, הם נאלצו לברוח מגן ציבורי בעקבות איומים. טיפש שכמוך, לא כתבתי שעמיר לא רצח אלא יש להטיל ספק בקביעה זו. זאת בגלל אי אמינות מי שקבע שהוא הרוצח. אין לי ידיעה מה היה שם ואיני מכיר את עמיר ולא איכפת לי ממנו. כמה קיבלת בהבנת הנקרא כשסיימת את בית הספר העממי, אם סיימת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרח אתה צודק
פרשנדתה,
07/07/04 06:59
|
אין ספק שקם לנו דמגוג חדש בדמות כבוד השר לבטחון פנים. שיואיל בטובו לטפל בשחיתות של הצמד שרון אולמרט. די לנו בספינים. אם השר יודע משהו שיטפל בו. די לבבל''ת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
Understandable
A Visitor,
07/07/04 00:51
|
I suppose that some people will consider the GOOD of the Many, namely the nation of Israel, to be more important than the good of one man (Sharon).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
בעניין צחי הנגבי כמה נשכחות
מאיר יוסקוביץ,
07/07/04 00:51
|
בעניין צחי הנגבי כמה עובדות אתם רוצים הוכחה שצחי הנגבי מנסה לתפוש כותרות? קראו שנית אתדבריו '' הם יתנקשו בחיי שר, ראש הממשלה, איש צבא או משטרה'' ממתי יהי עניין למישהו אינטרס להתנקש בדמות צבאית או משטרתית. מכאן אפשר להבין שדברי הנגבי היו מיועדים לתפוש כותרות וחסרי ביסוס מלבד מיחזור דברי ראש השב''כ וללא הקורקטיות והאיפוק של דיכטר . הנה כך זה עבד בערך- יועץ תקשורת: צחי, העתונות עוסקת היום בהסתת הימין, אתמול נתנה כותרת שקציני משטרה מכחישים את דברי ראש השב''כ, אם תביא משהו הפוך לקצינים שלך זה יכנס לראש החדשות מה עוד שזה גם לא צפוי מצד איש כמוך, שאני אתאם עם נוסבוים? צחי: מעניין, מעניין , אבל יתנפלו עלי בימין! יועץ: יותר טוב בשבילך, תוכל להצטייר מצד אחד כמתון וגם כמי שעדיין מתנגד לפינוי בלא להיאבק נגדו, עמדה מכובדת שמנתקת אותך מהעבר שלך איזה עבר? אוהו הנה הגילויים של השעות האחרונות, מיעודים בעיקר לגיל הצעיר שלא ידע את צחי המכובד-נקי הכפיים אדם שהולך ב''דרך צלחה'' על כתפי אנשים ישרי לב מהסניף הירושלמי של הליכוד שרק טובת האומה מול עיניהם (קויפמנים): ב1980 צחי ברצונו לקבל כותרות ירד לימית עם קבוצת סטודנטים. הוא היה אז בתחילת דרכו . כבר בימית החליט להיות תופש כותרות על חשבון האחרים. הוא הרי לא יהיה כמו כל המתנגדים לפינוי. איך ידעו שהוא שם? צחי לא יתן לעצמו להיבלע בין אלפי האנשים . טיפס על המגדל עם קבוצת סטודנטים והתבצר שם ללא תאום עם הנהגת המתיישבים. הצבא נלחץ מאד עד שהובהר להם שהאיומים ריקים מתוכן והם בגדר ההכנות של צחי לקראת הבחירות באגודת הסטודנטים. על כך נפתח לו תיק שאינני זוכר מה היה בסופו. הדברים שנשמעו אז מהמגדל היו 9 בסולם 10 של ההסתה . הרישום הפלילי הנוסף כאשר נעצר למספר ימים בהפגנות בוערות –עם המון ''הסתה'' כנגד קארטר. רישום נוסף: שרשרות בהם השתמש כנגד סטודנטים בהיותו באגודת הסטודנטים. רישום נוסף כבר לא היה כי כבר היה חבר כנסת אבל לותיקים ביננו זכור שהתחבר בחוצפה תהומית למערכת הרמקולים שבארוע הממלכתי בירושלים בה רבים דיבר והוא השמיע דברי ''הסתה'' חמורים נגדו.ץ אם לה היה חבר כנסת, היה נעצר. מדוע גטולה לא פותחת את הפה על הבן יקיר שלה, או שהיא רואה בו את פסגת חלומות הקרייריזם שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
הנגבי, קודם שיפנו אותך מביתך
אברהם,
07/07/04 00:40
|
צחי הנגבי, אל תדבר גבוהה על הסתה ואלימות, קודם שיפנו אותך בכוח מביתך, ואז נראה אותך מדבר על עקירת אנשים מבתיהם בכוח רק בגלל היותם יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה בכוח?
מוריס,
07/07/04 06:59
|
אם היו המתנחלים אזרחים הגונים וישרים, היו הם מקבלים הכרעה דמוקרטית של ממשלה נבחרת ומתפנים מרצון. הרי ''טרנספר מרצון'' הוא האורים והתומים של הימין הישראלי. אז למה אלימות?
כמובן שהעברת אזרחים ממקום למקום בתוך תחומי המדינה אינו טרנספר. כשממשלות ישראל עודדו אזרחים להתיישב בשטחים, גם אז זעקת ''טרנספר''? אם לא אתה צבוע. ומתחסד.
ובכלל, רק מי שפונה מביתו יכול להתריע מפני רוצחים פוטנציילים, או מספיק שהוא שר המשטרה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
בריחה מהאמת
יצחק,
מרכז,
07/07/04 00:27
|
הכי קל להסיט את השיח והשיג הציבורי לכיוון הסתה כביכול מהימין אך מהאמת שעליה יש לדון לא תצליחו לברוח וכך גם השר הנכבד שלו היה באופוזיציה אין לי ספק שהיה דורש זאת ואני מתכוון לכשלון אוסלו המהדהד במוחינו 1000 פעמים כמספר הנרצחים. הבה ונדון מה טוב עשה אוסלו לעם מה היתה ההסתה כנגד כל מי שהתנגד לכך . ביום שזה יקרה נדע שאנו בתהליך הבראה עד אז אנו בדרך לאבדון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הגנה = התקפה
קוקלה,
07/07/04 00:14
|
ידוע שהתקפה היא ההגנה הטובה ביותר, אני אישית תמהה איך עד כה לא צמחו כמה וכמה יגאל עמיר, עם שלטון מושחת ועושק לוקח מן העם כל אשר אפשר וניתן, הרי אם לא יפגעו בהם פוליטית יפגעו בהם כלכלית...העם עייף מכם ומכל ההמצאות המטופשות שלכם, עשקתם גזלתם חמסתם, מה עוד נותר ??? לקחתם הכל מושחתים לעם אין מה לתת יותר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לידיעת הרב רביץ
דניאלה,
06/07/04 23:38
|
הערבים הם לא גויים. ערל הוא גוי. הערבים כידוע לך באים בברית אברהם אבינו בגיל 13. ערבי הוא נימול. לידיעתך. מה שכמובן לא משנה את העובדה שהם אויבים לכל דבר. תקנו אותי אם אני טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעת דניאלה
חשוך ימי בינימי,
07/07/04 09:16
|
הערבים הם כן ''גוים''. נמאס לי כבר לתקן את הפגנות הבורות של הגולשים פה שמזכירות לי כל פעם את האמרה היהודית העתיקה לפיה התלמוד נוהג לפתוח סוגיות רבות בצמד המלים ''תנו רבנן'' (שנו רבותינו). ללמדך שכך הוא הסדר, קודם ''תנו'' ורק אחר כך נהים ''רבנן''.
על פי ההלכה כל מי שאינו יהודי (על פי ההלכה, כמובן) הוא גוי. יהודי ערל הוא יהודי וגוי נימול הוא גוי.
אגב, מבלי להיכנס לפרטים הטכניים, המילה של הערבים מבוצעת באופן שונה מהמילה היהודית ולכן אינה כשירה על פי ההלכה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חזרנו לימי אוסלו העליזים
ירון,
תל אביב,
06/07/04 23:34
|
מי היה מאמין שאנשים כמו הנגבי יחדדו את חרצובות לשונותיהם כמו הגרועים שבשמאל. כולם השתגעו וכנראה המחלקה היהודית בשב''כ עומדת מאחורי זה בדומה לכרוז האס אס של רבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השתגעו?
מוריס,
07/07/04 06:52
|
אם מישהו השתגע זה אתה, ידידי. מפתיע אומנם שאותו הנגבי, שקשר עצמו לגג בימית אומר פתאום דברי טעם ואחריות. מפתיע שאריק טוען שהוא יפנה את עזה. מפתיע שהחבורה מהמרפסת בככיכר ציון חוששת עתה מטרור יהודי.
אלא שאין פה שגעון. נהפוך הוא. השגעון וההזיה מתחלפים בהגיון ובראיה מציאותית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חכו חברים לתגובתי
מאיר יוסקוביץ,
06/07/04 23:25
|
אני אוסף סיפורים על צחי הנגבי. בחצות נביאם לדפוס במדור התגובות. אם יש לכם כמה כתובות נוספות טלפונים, חברים בתא הסטודנטים-הביאום כתגובה לתגובתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חברים מספרים על צחי
מאיר יוסוקביץ,
07/07/04 02:47
|
בעניין צחי הנגבי כמה עובדות אתם רוצים הוכחה שצחי הנגבי מנסה לתפוש כותרות? קראו שנית את דבריו '' הם יתנקשו בחיי שר, ראש הממשלה, איש צבא או משטרה'' ממתי יהי עניין למישהו אינטרס להתנקש בדמות צבאית או משטרתית. מכאן אפשר להבין שדברי הנגבי היו מיועדים לתפוש כותרות וחסרי ביסוס מלבד מחזור דברי ראש השב''כ וללא הקורקטיות והאיפוק של דיכטר . הנה כך זה עבד בערך- יועץ תקשורת: צחי, העיתונות עוסקת היום בהסתת הימין, אתמול נתנה כותרת שקציני משטרה מכחישים את דברי ראש השב''כ, אם תביא משהו הפוך לקצינים שלך זה יכנס לראש החדשות מה עוד שזה גם לא צפוי מצד איש כמוך, שאני אתאם עם נוסבוים? צחי: מעניין, מעניין , אבל יתנפלו עלי בימין! יועץ: יותר טוב בשבילך, תוכל להצטייר מצד אחד כמתון וגם כמי שעדיין מתנגד לפינוי בלא להיאבק נגדו, עמדה מכובדת שמנתקת אותך מהעבר שלך איזה עבר? אוהו הנה הגילויים של השעות האחרונות, מיעודים בעיקר לגיל הצעיר שלא ידע את צחי המכובד-נקי הכפיים אדם שהולך ב''דרך צלחה'' על כתפי אנשים ישרי לב מהסניף הירושלמי של הליכוד שרק טובת האומה מול עיניהם (קויפמנים): ב1980 צחי ברצונו לקבל כותרות ירד לימית עם קבוצת סטודנטים. הוא היה אז בתחילת דרכו . כבר בימית החליט להיות תופש כותרות על חשבון האחרים. הוא הרי לא יהיה כמו כל המתנגדים לפינוי. איך ידעו שהוא שם? צחי לא ייתן לעצמו להיבלע בין אלפי האנשים . טיפס על המגדל עם קבוצת סטודנטים והתבצר שם ללא תאום עם הנהגת המתיישבים. הצבא נלחץ מאד עד שהובהר להם שהאיומים ריקים מתוכן והם בגדר ההכנות של צחי לקראת הבחירות באגודת הסטודנטים. על כך נפתח לו תיק שאינני זוכר מה היה בסופו. הדברים שנשמעו אז מהמגדל היו 9 בסולם 10 של ההסתה . הרישום הפלילי הנוסף כאשר נעצר למספר ימים בהפגנות בוערות –עם המון ''הסתה'' כנגד קארטר. רישום נוסף: שרשרות בהם השתמש כנגד סטודנטים בהיותו באגודת הסטודנטים. רישום נוסף כבר לא היה כי כבר היה חבר כנסת אבל לותיקים בנינו זכור שהתחבר בחוצפה תהומית למערכת הרמקולים שבאירוע הממלכתי בירושלים בה רבים דיבר והוא השמיע דברי ''הסתה'' חמורים נגדו.ץ אם לה היה חבר כנסת, היה נעצר. מדוע גאולה לא פותחת את הפה על הבן יקיר שלה, או שהיא רואה בו את פסגת חלומות הקרייריזם שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזה על קצה המזלג. והתפוח לא
חסרי חוליות,
עבד לא בן מל,
07/07/04 07:53
|
נפל רחוק מאד מן העץ. גאולה קבלה את פרס ישראל, מאותה מדינה שהציעה אותו גם לליבוביץ והעניקה אותו לעמוס עוז וליגאל תומרקין. היא שמחה מאד על ברכותיהם של שרון ופרס. בראיון, כשנשאלה על ''הסזון'', אמרה שהיא כבר סלחה.... על מה היא סלחה? על הסכמי אוסלו? האם סלחה למען הפרס? יש יהודים שלמען הפרס הזה היו מוכנים למסור לרוצחים את נחלת אבותיהם, אז רק לסלוח, זה כסף קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לתשומת לבו של רה''מ
דורי א,
רמת הגולן,
06/07/04 23:23
|
וואללה יופי! הולכים לגרש אנשים מביתם מהמקום אליו נשלח כחלוצים שלפני המחנה מטעם ממשלת ישראל. מתעלמים מהחלטות מתפקדי הליכוד וטוענים שהימין הוא שהקצין. לא רבותיי היקרים!! רה''מ ומעגל המלקקים שמסביבו: אולמרט, מופז ושות' - שחושבים רק על דבר אחד- על הכסא והשררה, הם אלו שהקצינו לצד השני. הם מתרפסים בפני השמאל והפלשתינים למרות שקיבלו מנדט נחרץ מהעם למגר את הטרור. אם חלילה יקרה מצב בו תהיה מלחמת אחים בעת הפינוי ודם אחים ישפך האשמים הבלעדיים יהיו רה''מ ומעגל התומכים במדיניותו הרודנית והאנטי דמוקרטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יעזור לך
א.ג.,
07/07/04 07:39
|
כן, גם הגולן יפונה בסוף ויבוא הקץ למשיחיות העכשווית שמנסה לרתום את המילה דמוקרטיה. אתם שיצרתם קשר ישיר לאלוהים התנתקתם ממה שקורה על פני כדור הארץ ורואים עצמכם כשלוחי האל. אנחנו בסך הכל רוצים לחיות ואתם לא תמנעו זאת מאתנו. אגב, בזכות השמאל והחילונים אין היום שום סכנה קיומית למדינת ישראל חוץ מקומץ פנאטים שאיננו מייצג אפילו את רוב המתנחלים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם יומך יבוא
המפנה,
07/07/04 06:47
|
אל תתחיל לארוז אבל אל תתפלא אם גם אתה תעבור דירה יום אחד. אינשאללה בקרוב. הרטוריקה הדמגוגית שלך לא תעזור. רוב העם תומך בנסיגה מעזה ותמורת שלום עם סוריה, גם את הגולן נחזיר. ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לית דין ולית דיין
מאי,
מרכז,
06/07/04 23:10
|
החסינות ממנה נהנים אנשים המתהדרים בתואר רב, פוסק, אדמו''ר מאפשרת להם לומר כל דבר הסתה בלא שיהיו צפויים אפילו לחקירה. מהו החוק החאפשר 'פטור' זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100 %
חלפון,
us,
07/07/04 00:53
|
אין לנו בית מקדש הרבים צריכים לחכות לביאת המשיח יש הרבה חוכים מהתורה שלא בתוקף אז אין להם רשות להסית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
כל הנוגעים בדבר מכסים את התחת.
:-(,
06/07/04 23:06
|
תשתקו ותתפסו. המחדל שלכם בעינין יגאל עמיר שהיה מונח לפניכם, ישאר כאות קלון לדורות. בהפרחת השערות כדי להגיד אמרנו לכם לא פותרים בעיות וגם לא מכסים בסופו של דבר את התחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
קיבלת אסטרטגיית ייעוץ מתוחכמת
יהודה,
ירושלים,
06/07/04 23:01
|
אתה מנסה לנתק את הקשר שנרקם אחרי רצח רבין בין הליכוד ליגאל אמיר. אתה אומר בעצם שהרוצח קם מתוך ''הימין הקיצוני''- כלומר מתוך הימין שזה לא ''אתם''. ספק אם באמת ידוע לך על מישהו אבל לך תוכיח שאין לך אחות. מה שברור, מר הנגבי, שהיועצים שלך עושים עבודה נפלאה. עלי אתה לא עובד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כצפוי
נעמה,
קדומים,
06/07/04 22:56
|
השב''כ והממשלה מכשירים את דעת הקהל כאילו שצומח עוד רוצח, ובזאת מכינים את הציבור שחייב להתבצע עוד רצח כי כבר יש רוצח, זו מגמה מכוונת של השלטון המושחת , ועד היום לא ברור מי רצח את רבין, יגאל עמיר הסכים להיות הקורבן לא ברור למה, אבל הפשעים יתגלו אין ספק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנעמה המנוולת
משה,
07/07/04 06:42
|
תשאירי את תיאוריות הקונספירציה לעצמך. הימין הקיצוני לא מסתיר את כוונותיו, דובריו חוזרים ומאיימים שיפגעו בחיילים. רבניהם פוסקים דיני מוסר ואחר כך מגלגלים עינייהם לשמים. ועוד ראשי המתנחלים מעיזים להאשים את הממשלה בהסתה וקירוב מלחמת אחים. חסידי גולדשטיין (או שמא גם הוא קורבן) ועמיר הם סרטן מסוכן. כנראה שסרטן זה החל להתפשט בגופך. או שאת סתם מנוולת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשה המנוול
ישראל,
07/07/04 10:13
|
אני לא חסיד של גולדשטיין. אבל לפי טיעוני חבירך מהשמאל העלובים אפשר להגיע בקלות למסקנה כי גולדשטיין אכן הינו ''קרבן.'' הרי לטענתכם, כל הטרור הפלסטיני הוא ''מוצדק'' בגלל ה''כיבוש'' שאני ואתה ''כבשנו'' את הפלסטינים המסכנים... גולדשטיין חשב בדיוק אותו דבר, רק מהצד ההפוך. לטענתו, הפלסטינים בראשות רב-המרצחים עראפת ש''יובאו'' לפה מתוניס ומשאר ארצות ערב, הם אלו ש''כובשים'' את היהודים על-ידי הטרור והרצח שהם מבצעים בנו יום-יום. ולכן, לטענתו, הוא צודק בטבח שבצע בערבים ה''כובשים.'' אתה יכול לקרוא לו בשם שמאד חביב עליכם במחנה השמאל - הוא עוד אחד מ''קרבנות השלום''....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
עונת סתימת פיות החלה
בנצי-א,
06/07/04 22:54
|
הפעם גם בליכוד המגורשים תהיו כנועים כמו פעם תלכו לרכבות בשקט ובאופן מכובד כך החליט הדיקטטור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הופה - מישהו פה קורבן
רואה הכל,
תל אביב,
06/07/04 23:36
|
כמובן אין כמו תבלין השואה שהמתנחל הצעיר גדל עליו וכך הוא מצדיק את כל הזוועות שהוא עושה בשם עם ישראל. נוסיף לזה קצת פרנויה (כל העולם אנטישמים) ואנחנו מסודרים.
אפשר לעקור זיתים, אפשר להלאים אדמות... הכל אפשר.
למה זה ששלחו אותכם (אלק..) זה בסדר וזה שמורים לכם לחזור זה לא בסדר. איפה פה הטרנספר. פשוט ניסתם להקים את המדינה עוד פעם, אבל בניגוד למקימי המדינה החילונים ב48 אתם התעלמתם מהמציאות ויצרתם מציאות משיחית מקבילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
u better look for a new land
ayef mikem,
07/07/04 10:15
|
same as all them like you say so stop with that stupid interfight
all sides
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך לילל
שולטי,
06/07/04 23:31
|
|
 |
17.
מקווה שלא יחזור
Avi Ecuador,
06/07/04 22:52
|
ולא צריך שיחזור, שרון יכול לרדת בדרך דמוקרטית והא קרוב לזה, היה יפה מצידו להתפטר לאחר שלא קיבל את אימון מפלגתו אז שיחפש מפלגה שהוא יקבע מה דרכה, בן אדם ישר היה פשוט מסיק את המסקנות. מספיק לישראל מורשת רבין, סליחה תורת רבין ואנו לא זקוקים לעוד נביאים לתורת עגל הזהב. כמובן שאם שרון ימשיך בדרכו ו''יצליח'' אז היהודים יצטרכו לחפש מולדת חדשה, את האמת שיהיה בריא ערפאת, לצערי הוא נכס אסטרטגי של ישראל היום והוא עשה רבות לדור עגל הזהב ולא אחזור ואסביר הפעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקווה שאתה לא תחזור
ל"ת
ותישאר באקוודור,
07/07/04 06:36
|
|
 |
you again??????????
Yored,
07/07/04 04:02
|
aren't you tired of reppeating yourself again and again the same thing?......go help your wife in the kitchen.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שרון הביתה ,פתרון רבי משיח חבד
חבדניק,
מ770,
06/07/04 22:37
|
רבי מלובביץ מלך משיח שליט''א אומר בשמחת תורה תשי''א[1951] ללכת לבתי כנסיות ולומר את דברי הגמרא שמשה רבינו לא מת, רבי אומר על רבי הקודם של חב''ד הריי''צ ברבים טו'תמוז תשמ''ה[1985] וזה מוקלט בוידיאו רבי ריי''צ חי בגשמיות יותר חי יותר בריא יותר רענן ,רבי שליט''א אמר על עצמו שהוא משיח לנצח וחי בגשמיות לנצח ברבים זה מוקלט בוידיאו,רבי אומר בספרו ספר השליחות עמ'274 הוצאת ספר תשמ''ז על רבי ריי''צ שמי שהוא שליח שלו יכול לראות את רבי ריי''צ בהקיץ בגשמיות, שרון הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדוני הנכבד אתה חי בסרט
ל"ת
יהודה,
ירושלים,
06/07/04 23:06
|
|
 |
רבי מלובביץ משיח חי בגשמיות
אברהם,
מאילת,
06/07/04 23:19
|
רבי מלובביץ שליט''א הוא המשיח לנצח וחי בביתו 770 רבי חי בגשמיות רבי יותר בריא יותר רענן יותר חי, אנו משוגעים על רבי שליט''א , רמב''ם פוסק רבי משיח ,גמרא בסנהדרין דף צח' עמ' ב' אומרת שכל תנא אמר על עצמו שהוא משיח ,רבי אמר על עצמו ברבים שהוא המשיח לנצח וזה מוקלט בוידיאו הכרזה הכי קדושה יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד, שרון הביתה ,צריך יד קשה עם מחבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מוגזם, אפילו לחשוכים כמוני
חשוך ימי בינימי,
07/07/04 09:09
|
תפסיקו להתעלל בזכרו של הרבי מלובביטש זצ''ל. אתם עושים ממנו צחוק ולא רק ממנו, אלא גם מהתורה כולה. הרבי מת ונקבר!
אין שום סתירה בין אמונה בביאת המשיח (שהיא אחד מעיקרי האמונה היהודית על פי הרמב''ם) לבין מה שכתבתי לעיל. הקב''ה הוא שיבחר מי יהיה המשיח וזה יכול להיות כל אדם אחר שהקב''ה יבחר בו. לא מנחם מנדל שניאורסהן זצ''ל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רב ראשי מצגר אומר רבי חי ומשיח
חרדי,
בני ברק,
07/07/04 06:58
|
הרב יונה מצגר הרב ראשי של ישראל מאמין שהרבי מחב''ד הוא משיח יש וידיאו באתר גאולה ברגע שאתה נכנס לאתר יש מדור וידיאו ושם יש נאום של הרב מצגר אומר שהרבי חי ואומר על רבי יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך משיח לעולם ועד, עד כאן, אני לא ידעתי שהרבי מחב''ד הוא משיח אבל אחרי ששמעתי וראיתי את וידיאו שהרב ראשי הרב מצגר מאמין שהרבי מחב''ד משיח אז אני עכשיו גם מאמין שהרבי מחב''ד משיח ,אני חרדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוזר. חשבתי שמת...
יעקב,
07/07/04 03:26
|
מקווה שאנשים ממשרד הבריאות קוראים את זה ומנסים להשיג את הפרטים שלך. פשוט התפנתה מיטה באברבנאל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אישפוזון קטן
פאקי,
07/07/04 03:05
|
אישפוזון קטן לא יזיק לך הוא יחזיר אותך למציאותך רק הקושי למצוא מקום להרגיעך כי סובבת היטב את מוחך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!That's how Jesus started
ל"ת
E.R.,
NJ,
07/07/04 01:49
|
|
 |
NAHMAN
Rosa,
Toronto,
07/07/04 01:17
|
|
 |
15.
כנראה שגם צמח אבישי רביב חדש
ל"ת
יכלו להציל רה''מ,
06/07/04 22:17
|
|
 |
14.
שר משטרת המחשבות
שלמה,
06/07/04 22:16
|
צחי רואה מהרהורי עצמו.יתכן שמתוך הרצון הפנימי שלו להיות ראש ממשלה, הוא חולם על הרגע שבו ראש הממשלה יפרד מתפקידו חי או מת והוא בונה תסריטים איך החלום המתוק מתגשם .הדמוקרט הידוע אשר התבצר על האנדרטה של ימית ומשם החל את דרכו לצמרת, מתגלה עתה בפן לא ידוע שלו : צחי קורא המחשבות. אורי גלר הזהר, צחי מאחוריך. דמוקרטיה איננה סתימת פיות בדרך של הפחדה מתוך הצגה וספין תקשורתי של ידיעת מחשבותיהם של אחרים. ובכלל תפקידה של ממשלת ישראל היה למנוע את רציחתם של למעלה מ1000 איש, אז מה יש למשטרת המחשבות לומר על כך? בכלל יש לי הרגשה שכל הזיגזגים האלה של הליכודניקים יביאו להם מפלה רצינית מאד בעת שהדמוקרטיה האמיתית תגלה את פניה בבחירות הקרובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
צחי הצבוע הנצחי
אלי,
באר שבע,
06/07/04 21:59
|
אף לא תדע איפה הוא... הכל עניין של שיקולים אישיים. בפינוי ימית הוא היה על האנדרטה היום לפתע הוא הפך לאיש שקול. צחי נמאס ממך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אנשים כבר קיבלו החלטות כאלה?
דן,
ב''ש,
06/07/04 21:56
|
מיד לעצור אותם. כי הדבר הכי מפליל זה המחשבות שעוברות לאנשים בראש וההחלטות שעוברות להם במוח. כל אלה שחותרים במוח ורוצחים כל מיני שרים בחלומות בהקיץ - צריך מיד להכניס אותם לכלא. בג''צ יאשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
wright
ayef mikem,
07/07/04 09:33
|
|
 |
11.
מדינת כנען עכשיו!
ל"ת
יוסי,
06/07/04 21:55
|
|
 |
falestin please falestin
ל"ת
jabed,
07/07/04 09:31
|
|
 |
10.
סתם ספין
יחזקאל,
06/07/04 21:51
|
סתם ספין של שרון שנועד לנסות להצדיק את הפשעים שלו נגד יריביו הפוליטיים. כמה אירוני שהוא משתמש באותן שיטות של דמגוגיה ודמוניזציה שהשמאל השתמש בהן לפני עשר שנים. הוא חושב שעכשיו השמאלנים יאמצו אותו אל חיקם. אז יש לי חדשות בשבילך, שרון. חוץ מזה שאני מאמין במצוות ''לא תרצח'', אתה גם לא שווה את זה. ניחוש פרוע שלי אומר שאלהים ישתמש בחבריך החדשים שבשמאל כדי לזרוק אותך לפח הזבל של ההיסטוריה עוד הרבה לפני שתצליח להרים אצבע על יראי ה'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ממבט ראשון צחי הנגבי תזהר אתה.
אברהם,
06/07/04 21:48
|
צחי מקווה שזה לא אלבי שלך מקווה צחי שיש בך עוד כבוד לאנושות . שרון גבר אל תשכחו את זה שרון חיי במסירות כל חייו למדינה כואב כואב אף אחד לא יגיע לממדים של איש גדול זה שרון. אני אוהב אותך שרון תעשה ככל שתעשה בשבילי את הכל איחש גדול אתה שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הסחוג' דופק להם את הראש
ל"ת
אבו-עלי,
פוק א-תחתא,
06/07/04 21:45
|
|
 |
7.
דליה, מה שאת עושה,הסתה. חבל
ל"ת
ערן,
06/07/04 21:43
|
|
 |
6.
אין ספק ששולט העולם התחתון
משה שפרבר,
מרכז,
06/07/04 21:36
|
ושהכל פרובוקציה שלהם וגם תכנון שלהם. שרון בסכנה מידי חבריו-מפעיליו השולטים בכל מערכות חיינו. עתה אולי נוכחנו שגם השב''כ בידיהם, חלילה. כמו בכל דיקטטורה, ובמיוחד דיקטטורה ''דמוקרטית'', את המחיר ישלמו האזרחים שכל רצונם לחיות בשלום ובטח במדינה מתוקנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
צחי - מגן החוק. גיחי גיחי
צוחקת,
06/07/04 21:32
|
כולנו יודעים מי אתה, ובזכות מי ומה אתה עדיין בעמדת מפתח ולא בבית הסוהר. עדיף שתשתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
צחי הנגבי, לאיזה שפל עוד אתה
אתה יודע מה אתה,
הסתכל במראה,
06/07/04 21:30
|
יכל לצנוח? יש לך מושג כמה שאט נפש אתה מעורר? הצטרפת למחנה מעלילי עלילות הדם? אתם מכינים את הרקע לירי על מתנחלים? מה הרעיון העומד מאחורי השקרים האלה? ''מחנה השלום'' בראשות רבין, לא הצליח למצוא בכל יש''ע יהודי אחד שיסכים לירות ברבין (סרק סרק, עאלעק) ונאלץ להסתפק בבחור מהרצליה, שגוייס למשימה בידי אבישי רביב. מה אתם מנסים לעשות עכשו? הפעם ראש הממשלה ילבש איפוד מגן לכבוד ההצגה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסרט הזה כבר היינו לפני עשר שנ
אבישי רביב,
06/07/04 23:13
|
עוד לא סיימתם לחקור את השקר הקודם של רצח רבין וכבר אתם מכינים את השקר החדש על רצח שרון. כשם שאת רבין רצח השב''כ, כך גם שרון ירצח בידי פרובוקטור של השב''כ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד ל-4 - גילית את האמת
ל"ת
יגאל,
06/07/04 22:01
|
|
 |
3.
כמו תמיד צחי מחפש צומי
ל"ת
בלה בלה,
06/07/04 21:28
|
|
 |
2.
ומה אתה עשית בימית
חי,
שדרות,
06/07/04 21:21
|
אז למה מחכים למה לא מקפדים ראשו באמצעים חוקיים בעוד מועד או שמה מדובר בקמפיין שנועד לדכא כל התנגדות דימוקרטית ללבריחה הארורה המכונה התנגדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צחי - אני זוכר אותך בימית לפני
ל"ת
ימית,
06/07/04 22:02
|
|
 |
זה בדיוק הענין, צחי צריך
מאנדרטת ימית,
לבירא עמיקתא,
06/07/04 21:45
|
להינקות מסטיגמת ימית והבוס שלו צריך להינקות מסטיגמת לבנון. ובישראל הניקוי האישי יבוא רק בניקוי ארץ ישראל מיהודים. כך זה עובד, כי השמאל היא הלגיטימות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
רביץ לא רואה את הקשר?
חשוך ימי בינימי,
06/07/04 21:19
|
אז אולי שיניח ל''פוליטיקיותו אומנותו'' ויחזור קצת ל''תורתו אומנותו''. על פי ההלכה שנפסקה ב''שולחן ערוך'' מי שמוסר אפילו שוה פרוטה של יהודי לגויים, ואפילו מי שרק ''מגזם'' (מאיים, בלשון ההלכה) לעשות זאת, דינו דין רודף ומוסר ומותר להורגו גם כיום כאשר אין סנהדרין ואין דנים דיני נפשות. קל וחומר הוא אחד מי''ג מידות שהתורה נדרשת בהן. אם איום למסירת שווה פרוטה מזכה את המשמיע אותו בדין רודף ומוסר, אזי קל וחומר שכך הם פני הדברים בפעולה ממשית למסירת יישובים שלמים וחלקי ארץ ישראל, וגירוש יהודים מבתיהם ומאדמתם.
בכל הדורות היו מקרים שיהודים חוסלו בידי שליחי הקהילות משום שהיה חשש שילשינו על אחיהם בפני השלטונות, לעתים קרובות מתוך בצע כסף (המלשין היה זוכה באחוזים ממס מועלם, למשל).
דין רודף הוא חלק אינטגראלי מההלכה, בין אם זה מוצא חן בעיני מישהו ובין אם לאו. אפשר להכניס אנשים לכלא על לימוד ההלכה, אבל אי אפשר לשנות את הכתוב בה. כמו כן, אין בהכרח מתאם בין חוקיה הזמניים של המדינה לבין חוקיה הנצחיים של התורה. עבור יהודי דתי באמת (ולא סתם חובש כיפה) אין ספק שחוקיה הנצחיים של התורה גוברים על חוקיה הזמניים של המדינה במקום שיש התנגשות ביניהם. אם לא כך, אז הוא לא מאמין בדת היהודית (ולא מעניין אותי מהי הגדרתה הנכונה של דתו).
אבל, אם דין רודף ומוסר גורם אי נוחות לאפיקורסים מקצועיים (אולי משום שהוא נשמע ''דתי'' מדי...) אפשר להחליף אותו במונח צה''לי מקובל - ''סיכול ממוקד'', למשל...
ובכל זאת, כדי להפיס את דעתם של כמה אזרחים מודאגים. דין רודף, כמו גם דין אחר הידוע בשם ''קנאין פוגעין בו'', הוא ברוב המקרים ''הלכה ואין מורין כן''. דהיינו, הרבנים מנועים על פי ההלכה להורות על דין רודף (ברוב המקרים, אך לא בכולם) ואם מישהו שואל אותם הם חייבים למונעו מהרעיון. זהו דין המסור לאדם הפרטי על פי קנאתו לדבר ה'. הדיבורים על ''הסתה'' של רבנים הם חסרי שחר. דין רודף מכוון לפרט הנוטל יוזמה עצמית ומוכן לשלם עליה את המחיר. ראו למשל בפרשת השבוע (פנחס) ובמפרשיה.
די לבורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התורה היא חיי הנצח שלנו
אברהם,
ערד,
07/07/04 00:47
|
במבט אנושי קטן נראה לך שהתורה שייכת לעבר, אבל באמת היא אורח החיים הכי אמיתי והכי רלווטי לגבינו. עובדה כל פעם שעשינו דברים בניגוד לתורה, שילמנו מחיר יקר, וכששמענו בקולה, היה שפע של ברכה בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש רק בעיה קטנה
יודע,
07/07/04 06:05
|
|
 |
wat are u talking about ?!
ל"ת
mishmesh,
07/07/04 09:23
|
|
 |
לי לא אכפת מה אומרת התורה
מוחה,
06/07/04 22:35
|
אז זהו בדיוק הענין שחוקי התורה תקפים רק בעיני מי שמאמין בה, וכל היתר אינם מעונינים לחיות תחת השפעת חוקים פרימיטיביים שהתאימו לשבטי נוודים לפני 3000 שנה. זכותנו השפויים להלחם בכל הכוח שהדמוקרטיה מעניקה לנו בקנאי הגבעות, שהם תוצאת המוטציה הגנטית שעברו הדוסים החביבים לפני שנות דור, בעקבות האירוע הקוסמי, בעיניהם נס, של הנצחון במלחמת ששת הימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לא לעניין
חשוך ימי בינימי,
07/07/04 09:00
|
לא אכפת לי מה אכפת לך.
ברור לך שבתגובות אינטרנטיות לא ניתן לשכנע מישהו להאמין או לכפור, לקבל על עצמו עול מלכות שמים או לפרוק עול. ניסיון כזה במדיה זו הוא פשוט לא רציני.
תגובתי התייחסה לדבריו של ח''כ רביץ, ש''אינו רואה את הקשר'' בין מסירת חלקי ארץ ישראל לדין רודף. לא אני ולא אתה הגדרנו את רביץ כחרדי, הוא עצמו מגדיר את עצמו כך וככזה ביקש את אימון הבוחר החרדי. כמי שמציג את עצמו כרב חרדי הוא אמור לדעת שעל פי ההלכה יש קשר הדוק ביותר בין דין רודף ומוסר למסירת חלקי ארץ ישראל לאוייבים ונסיונו להיראות ''יפה'' בעיני החילונים באמצעות גילוי פנים בתורה שלא כהלכה חמור מאוד. הוויכוח שלי עם רביץ הוא וויכוח פנים דתי, ולא מכוון אליך כלל.
אבל, פטור בלא כלום אי אפשר. חוקי התורה הם חוקים אוניברסאליים המחייבים כל מי שנשמתו באפו (יהודים חייבים בתרי''ג מצוות וגויים בשבע). אין בהלכה סעיף הפוטר מישהו מקיום מצוות רק משום שהוא מכריז שהוא ''לא מאמין''. האמונה עצמה, אגב, היא אחת מתרי''ג המצוות...! (ולא כאן המקום להסביר כיצד ניתן לצוות על אמונה. זה נושא לקורס ארוך בפילוסופיה היהודית).
אני למשל בז לחוקי מדינת ישראל שהם תערובת מחליאה של חוקים עותומאניים, בריטיים ופרברסיות ממוחם המעוות והרדוד של פוליטיקאים מזן ירוד שהגיעו לכנסת בזכות תחמנותם אומנותם. זכותם של שפויים (וחשוכים) כמוני להילחם בכל הכוח שהתורה מעניקה לנו בקנאי הבולשביזם הדמוקרטי שאינו אלא מוטציה של גנטית של הומניזם, שאף הוא אינו אלא מוטציה של הפאגאניות העתיקה, אותה גברת בשינוי אדרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל בין חוק דתי וחוק המדינה
מוחה,
07/07/04 11:23
|
אדון חשוך הנכבד. גם אני איני מוצאת את ספר החוקים של מדינת ישראל יצירת מופת. חוקים רבים של הכנסת התקבלו במחטף זדוני ונובעים מבורות וחוסר דמיון המחוקק, שאינו אינטליגנטי כשרברב שלך , אך בניגוד לשרברב שמבין בצנרת המחוקק הממוצע אינו מבין במלאכה שאנו בחרנו בו לעסוק בה. ועם זאת , את חוקי מדינת ישראל חייבים כל תושביה לכבד, בניגוד למצוות הדת, שגם הן נקראות חוקים, שאותן מצווים רק המאמינים בתקפותן לכבד. לכן אין כל דרך לכפות עול מצוות היהדות או האיסלם, ויש רשויות חוק שאוכפות את חוקי המדינה. ולענין שעל הפרק, מצוות ישוב הארץ וכל מה שהמתנחלים מנופפים בו היום לנוכח תוכנית ההתנתקות, אינה מחייבת את ממשלת ישראל. היהודים המאמינים חייבים להתמודד עם הסתירה בין אמונתם לחוק המדינה, שכאילו עומד בניגוד לה, בתוך עצמם ואל להם להפריע לביצוע החלטות ממשלה ריבונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואותו דבר גם
בינגו,
06/07/04 23:41
|
מערכת החוקים הציונית שהיא מה זה פרימיטיבית ראה חוק מס הכנסה למשל ויש עוד. הקיצר. ואני לא מאמין בציונות וחוקיה או אי חוקיה. למה אהרון ברק הוא דמות מופת או בייניש לכן יפה אמרת החוקים תקפים רק בעיני מי שמאמין ואני לא מאמין בציונות ולא מאמין שהמדינה המצחיקה הזו תחזיק מעמד עם שלטון נאור עאלק כמו שלך ואפילו שהוא של שנות ה 2000
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחיים אתה מאמין?
Avi Ecuador,
07/07/04 04:22
|
עכשיו תספר לנו במה אתה מאמין מכיוון שלא להאמין זה הרבה יותר קשה מכיוון שאתה צריך למצוא לעצמך ולקיומך צידוקים וזה הרבה יותר קשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחיים אתה מאמין?!
Avi Ecuador,
07/07/04 04:20
|
עכשיו ספר לנו במה אתה מאמין מכיוון שלא להאמין הרבה יותר קשה מלהאמין, אתה חייב להיות הרבה יותר חזק ילמצוא לעצמך ולקיומך צידוקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח צוחק
uu,
06/07/04 21:58
|
מה שהרבי המתנחבל הזה אמר לא היה חלק מלימודי הלכה אלה קריאה ישירה למצב הספציפי היום וכוון לראש הממשלה היום.
לא תעבוד עלינו על ידי כתיבה ארוכה ומשעממת.
הגב לתגובה זו
|
|