 |
349.
מה נסגר?
ציון בובליל,
רמת גן,
08/08/04 00:49
|
מה נסגר אנשים, מה נסגר? האם נצטרך להשלים עם השחיתות במערכת לעד. האם נחזיר את ש''ס לשלטון, הם מושחתים ולפחות כולם יודעים. מה נעשה? פשוט, מה נעשה? מה נעשה? מה נעשה? דם נשפך פה להזכירכם אנשים, דם יקר נשפך על אדמתנו מידי יום והם מוצאים זמן לשחיתויות? מה זהההההה???!!!!!!!!! דייייייי!!!!!!!!! ואתם השותקים, גם אתם אחראים. גם אתם. טוב לכם, הכרס מנופחת, האגו בריא, והילדים באונבירסטה. טפו על כולכם. ציון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
348.
מהר מידי, מוקדם מידי
ziv,
18/07/04 09:30
|
השחיתות במערכת הפוליטית אינה דבר חדש, לדאבוננו בפוליטיקה הישראלי ת רוב האנשים מושחתים ותאבי כח ושלטון, אבל מפלגת שינוי השיגה שיא ישראלי חדש, מפלגה שקיימת רק שנתיים וכבר הסתאבה כך, כל כך מהר וכל כך מוקדם. פשוט ליבי עליהם, כמצביעת שינוי איתי הם גמרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
347.
פריצקי
avraham,
בני ברק,
13/07/04 17:35
|
בושה וחרפה שיש אנשים כמוך עליך להיתפטר מחברותך בממשלה ומהכנסת ביכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
346.
המיוחד בשחיתות של שינוי
נגעל מקיצוניים,
חיפה,
09/07/04 00:57
|
שינוי צווחת כתרנגולת כי היא נקיה יותר מכולם והם מתאמצים בכל הכוח להוכיח כי הם ''מוציאים את התפוח הרקוב'' (באיזה חיתיות הם אוכלים חי את חברם עד לא מכבר...). נקודות למחשבה: 1. האם לדעת שינוי, בשאר המפלגות כולם מושחתים? אין הבדל ביניהם לאחרים. תמיד ימצאו יוצאים מן הכלל שהורסים לכולם. 2. השחיתות שהתגלתה במחנם הינה שחיתות שחורה במיוחד שלא מצאנו עד עכשיו כדוגמתה (אפי' לא בש''ס - שנואת נפשה). ההוכחות לשחיתות זו הם חד משמעיות שא''א לערער עליהם והשר אף הודה בהם בפה מלא - והם --- עוד מעיזים להתגאות שהם - בשונה מכולם - לא מנסים להסתיר זאת ולא מחפים על האשם.... יש להם ברירה אחרת?... 3. הפרשיה גילתה לנו שבמשך שנתיים שלימות, שינוי התגאתה ב''נקיון כפיה'' כשבתוכה שרץ אותו השרץ.. מי יודע מה יתגלה לנו עליה בעוד שנתיים?... 4. בקיצור: אולי התברר שאפשר לומר על שינוי את הפתגם הידוע: ''כל כלב בא יומו''?...
סוף השונאים והקיצוניים - לאבדון עצמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
345.
יריבות פוליטית לא בהכרח מהווה
יצחק השופט,
ירושלים,
08/07/04 22:14
|
יריבות פוליטית לא בהכרח מהווה עילה להגשת ''כתב אישום'' , כזה או אחר, מסיבה ברורה כפי שהשכלנו בעבר מעניינו של שר הפנים הנודע ''אריה דרעי'' שלמרות זאת המשיך בשיא חוצפתו לכהן כשר בממשלת ישראל. כמו גם רבים אחרים יש תמיד ירבויות פוליטיות מסויימות אשר ''גובהם'' אינו יכול לשמש כמטרה לחיסול קריירה פוליטית. לפיכך אני חושב שבמקר ה די יהיה בכדי לכבד את כבודו של אדם בה שתנצל בפומבי. תכנית אקטואליה כמו ''משעל חם'' תתן פתרון במידה מסוימת על כבודה של סיעה שהצליחה בגדול ותרמה לאיזון בחברה הישראלית. חוק הגנת הפרטיות...... כאשר מתחזים ... מצלמים... ומצותתים..... האם זה לא עברה פלילית ? מי הכשיל ומי נכשל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
344.
פורזז מעורב בהקלטה ...... ????
ל"ת
גיל,
08/07/04 18:34
|
|
 |
343.
אינני מבינה על מה
שולמי אלוני,
כפר שמריה,
08/07/04 15:32
|
ההתרגשות הכל קשור למאבקים בחברת החשמל וךפעילי ליכוד זועמים
ערוץ 10 צריך לחשוף את מקורותיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
342.
מושחת !
חופש,
08/07/04 15:21
|
אין מילה אחת לתאר את אשר בליבי למעט שתי מילים שמבטאות הכל ''ג-ו-ע-ל נ-פ-ש'' עקבתי אחר מינוייו הפוליטיים ואיך ''סידר'' למכריו תפקידים! האפ הוא נבחר העם ??? ביזיון! מושחתים נמאסתם !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
341.
הערכה של מי?
מעריץ,
08/07/04 15:07
|
עוד התפרצות לדלת פתוחה של האתר הצהוב והלא רציני הזה. נראה אתכם מפרסמים את התגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
340.
טומי נושא הלפיד של שנאת היהודי
אחד העם,
08/07/04 14:31
|
תמיד חשבתי כי לפיד בהיותו שר משפטים הנו סמל היושר הסתבר שבעור הכבש מסתתר חזיר החזיר כמו טומי משתדל רוב הזמן להראות לבנבן (כמו טומי) בו בזמן שרגליו תקועות עמוק בחרא. ועכשיו מה אתם מתפלאים שדווקא החזיר,סליחה, טומי הוא זה שמשווה את חיילי צה''ל לנאצים אם זקנה ערביה מזכירה לו את השואה ולא אבא שקובר את בנותיו!!! סימן שהגיע זמנו להכנס לבית האבות של ההסטוריה שם הוא בודאי ימצא אנשים כמוהו שדעתם התבלבלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
339.
שינוי היא מפלגת חיריה
אחד העם,
08/07/04 14:30
|
חוץ מהזבל והחרא שהם פולטים מהפה הם עוד לא עשו דבר אחד מועיל. שנאת הדתיים,העבירה אותם על דעתם.כשזה היה מאחוריהם,התחלנו לראות מי הם באמת. יותר זבל מזבל.לא שמאל ולא ימין רק זבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
338.
פריצקי אנו מצפים לחרקירי
רונן,
ת''א,
08/07/04 13:34
|
ושמשפחתך תרד מהארץ יחד עם משפחת טננבאום אתם מאותה שכונה. עופו לנו מהעינים חלאות המין האנושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגע בבקשה!
Avi Ecuador,
08/07/04 17:33
|
זה נכון שיש להעניש והמעשה מצדיק זאת אבל אל תגזים. ליצור שנקרא אדם יש היסטוריה ארוכה ודוגמאות לרוב. לפי השיטה שלך גם את דוד המלך להבדיל שעשה מעשה הרבה יותר חמור מזה של פרינצקי; שלח בעל של אישה למות בגבול ונאף ובעל את אישתו, כבשת הרש. אז גם אותו היית שולח עם משפחתו לחו''ל, אז תיזהר שלא תגיע לעצמך כשתפשפש עמוק או אולי למשהו במשפחתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צפו מחר בערוץ 10!
ל"ת
יוסי שריד,
08/07/04 14:19
|
|
 |
337.
מחר בערוץ 10-תצא האמת לאור
תומכי פריצקי,
08/07/04 13:02
|
|
 |
התביישו
תומכי פריצקי,
08/07/04 20:32
|
איך אתם יכולים לאחר שנחשפה פרשה עדיים לעמוד איתן ולומר תומכי פריצקי אנו! במקומך הייתי מתבייש, נכון נציגי שינוי בכנסת ובממשלה התנהגו בצורה מחפירה כנגד פריצקי אבל מצד שני אינך יכול להתגאות בתמיכה בפושע- פושע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בא הזרזיר אצל העורב
אריק האדום,
08/07/04 15:55
|
פריצקי - אתה לא לבד . בין מושחתי ש''ס תרגיש בבית . מספיק שתקרא את התגובות האינפנטיליות של העדר שלהם. (ואולי מדובר באחד שמכפיל תגובות . כמו חיידק) .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פריצקי לא עשה שום דבר
כוכבי,
08/07/04 14:22
|
|
 |
תנועת ש''ס תומכת
אלי ישי,
08/07/04 14:21
|
|
 |
פריצקי לא חטא לאיש
סניף מאה שערים,
08/07/04 14:10
|
|
 |
הסניף שלנו מתלכד סביבך יוסי
תושבי בני עי''ש,
08/07/04 14:08
|
|
 |
תושבי רמת יוחנן עןמדים מאחורי
סניף שינוי,
08/07/04 14:07
|
|
 |
336.
כנקמה למפלגתך תן קולך לשס
ל"ת
בני,
נהריה,
08/07/04 11:31
|
|
 |
335.
אתר חופש מוריד את דגלו
יגאל,
רמת גן,
08/07/04 11:25
|
לקרוא את דברי פריצקי באתר חופש ולהתפוצץ מצחוק, לתועלת נותני הצדקה בסתר, ביבי והחברה לישראל: צדקה מנהג יפה וראוי הוא. צדקה, הניתנת בסתר, מבלי לבייש את המקבל ראויה עוד יותר. אבל יש לומר ומיד. צדקה היא עניין ליחיד ולקהילה, למה שקרוי היום בלשוננו: ''החברה האזרחית''. צדקה אינה עניין למדינה ולממלכה לעסוק בו ועל אחת כמה וכמה - אינה עניין לקידום גופים מפלגתיים בכספי משלם המסים. מדינת ישראל, בדרכה במדרון ממדינת הרווחה הדמוקרטית אל מדינת ההלכה, הורידה אל ביבי הפוליטיקה גם את העניין היהודי הזה. מדוע צריך נזקק לקבל את מצרכיו מעמותה חרדית שעה שמצרכים אלה נרכשים מכספי המדינה? מה לעמותות פרטיות, פוליטיות ולחלוקת כספי מדינה? מן העיתונות החרדית אני למד שהגב' יפה דרעי - העומדת בראש עמותת ''יהודה יעלה'' תחלק השנה עשרות אלפי מנות קמחא דפסחא וכמוה תעשה גם הגב' ציפורה ישי, רעיית שר הפנים, העומדת בראש ארגון הצדקה והחסד ''תפארת חן''. מדוע הגב' ישי, או הגב' דרעי או נשים חסודות אחרות מש''ס צריכות לחלק את כספי משלם המסים הישראלי? מי שמן לתת, בשמה של המדינה מעות חיטין של צדקה? אם מבקשות הגברות הנכבדות הללו לחלק צדקה, יתכבדו וילכו אל עשירי קהילתן ויעשו בממונם ובתרומתם של אלה את שליבן חפץ. האם המדינה צריכה לממן את מפעלי הצדקה והחסד של ש''ס? לא זו בלבד שהמדינה אינה צריכה לתת צדקה אלא שהיא מוסיפה חטא על פשע בכך שהיא נותנת צדקה זאת באמצעות עמותות המקורבות למפלגה חרדית - אנטי דמוקרטית. מבדיקה שערכתי מתברר שקריטריונים לחוד, ומציאות לחוד. אין איש מפקח למי ניתנו המצרכים המחולקים במסגרת ''קמחא דפסחא'' ואיש אינו בודק גם ממי נקנו מצרכים אלה. אין לי ספק שעמותות הצדקה האלה, שמימונן בא להן כאמור מן המדינה, רוכשות את מצרכי החג מספקים שלא על פי מכרז אלא על פי קרבה לרב עובדיה יוסף ולקהל יראיו, או לרב אחר שונא ציונות, ממלכה ומדינת ישראל. אין מי שיבדוק בציציות מקבלי הצדקה ואלה, העלובים, הבאים לקבל את המצרכים סוברים בלבם שנדיבותו של הרב עובדיה יוסף, שדיוקנו מתנוסס בכל מרכז חלוקה של ש''ס, היא זו המאפשרת להם ליהנות מסעודת החג. אין הם יודעים את האמת, וגם הציבור הישראלי אינו יודע את האמת שנאמרת כאן. הכסף ממנו באים מצרכים אלה - מכספי המדינה הוא בא. מכספי משלם המסים הישראלי החילוני העמל למחייתו, המשרת במילואים והנאנק תחת נטל המס. ממון זה עובר לידיהם של אלה הבזים לכל מה שמשלם מסים זה מייצג, תוך שימוש ציני ונקלה בעקרון החברתי היהודי הנעלה של צדקה, והכל על מנת לעשות נפשות למפלגת ש''ס, כדי שבבחירות הבאות יתעצם כוחה עוד יותר עד שלבסוף, בגלל בורותו ואדישותו של הציבור החילוני, תשקע המדינה ביון המצולה של התאוקרטיה האנטי דמוקרטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטם ועם הארץ חילוני קלאסי
אליעזר,
י-ם,
08/07/04 11:54
|
זה מה שיש לי להגיד לך אתם שטפי מח טיפשים שלא מבינים כמה עוק אתם למטה למטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
334.
כוח-אדם-
פקק-תנועה,
קריאת-ביאליק,
08/07/04 11:10
|
צריך-לפטר-את-כל-חברי-הכנסת-הנוכחית-ולגיס-מתוך-העם-את-האנשים-הישרים-ביותר-ולהציבם-בימקום-הנוכחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסי פריצקי-העם
נחום,
08/07/04 14:51
|
|
 |
333.
אשריךהשר פורז-תמשיך בדרכך הישר
ל"ת
מ-המשולש,
08/07/04 10:23
|
|
 |
אשרי ך פריצקי שנסית לעצור את
יואב,
08/07/04 14:19
|
|
 |
332.
לפחות הוא לא ניסה להתחמק
גלעד,
פתח תקוה,
08/07/04 10:23
|
|
 |
הודו לפריצקי כי טוב כי
נחמן פריצקי,
08/07/04 14:24
|
|
 |
טמבל על מה יש לו להודות
אליעזר,
ים,
08/07/04 12:03
|
זה הלא ברור הרי אין פה הודאה יש פה ראיה חותכת אם זה היה ספק הוא לא היה מודה אז על איזה גבר אתה מדבר הלא יש לו את שר המשפטים מצד ימין ות מזוז מצד שמאל חחח אתה כ''כ נאיבי הוא לעולם לא היה מודה אם לא היו ראיות חותכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
331.
הנגבי :לחיסול פוליטי כזה..
גרשון,
תל אביב,
08/07/04 10:22
|
|
 |
זה גורלו של תופר תיק לאשכנזי
ל"ת
יגאל,
רמת גן,
08/07/04 11:37
|
|
 |
330.
אז מה נשאר להצביע בבחירות?!
ל"ת
עלה ירוק או,
עלה לניידת,
08/07/04 10:20
|
|
 |
המתנחלים מצרפים את תמיכתם
ברוך מרזל,
08/07/04 14:42
|
|
 |
פריצקי יקים רשימת פורשי
susu,
08/07/04 14:25
|
שינוי עם 3 ח''כים נוספים ואולי יהיה איחוד עם עם אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
329.
''שרייך סוררים ''
שלום,
נס - ציונה,
08/07/04 10:19
|
עוד לפני אלפ שנים צפה זאת הנביא ישעיהו באומרו : ''שרייך סוררים וחברי גנבים כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים '' ( ישעיה פרק ב' ) .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על פורז ולפיד נאמר:
ישראל לאו,
08/07/04 14:36
|
|
 |
328.
?why what?
shaul,
other planet,
08/07/04 10:18
|
?what happened ?what is the fuss about its ok to scene, but its bad to be caught.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
327.
באמת חשבתי שהם היחידים
לא מאמין,
שזה קורה לי,
08/07/04 10:18
|
|
 |
אנו 160 אזרחים מתיצבים מאחורי
סניף רמלוד,
08/07/04 14:35
|
|
 |
326.
פריצקי איש הגון שמעד מעידה
סולימן,
קבטיה,
08/07/04 10:18
|
קטנה והתנצל לא צריך לעשות מזה ענין ויש לנהוג במידת הרחמנות היהודית שאתם טובים בה אצלנו ברשות הוא היה תורם לצדקה וגומר ענין לפי הכתוב בקוראן:מודה ועוזב ירוחם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הציבור הבדואי תומך
מרעי,
08/07/04 14:31
|
|
 |
325.
שלא כמו בש''ס
נתנאל,
08/07/04 10:17
|
בשינוי ישר עוקרים את הבעיה ולא מנסים לגונן עליה ולהצדיק את מעשיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
324.
איילה חסון שיחקת אותה בגדול!
ל"ת
עומר,
רמת גן,
08/07/04 10:16
|
|
 |
אילה חסון-את מי את
אפריים כוהן-ליש,
08/07/04 14:46
|
משרתת? איזה אינטרס עמד מאחורייך? מדוע אינך מתנצלת? צפי מחר בערוץ 10
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילה חסון וארוצ 1 בשרות לפיד
מר חסון,
08/07/04 14:33
|
|
 |
323.
אנחנו אשמים !
מאיר,
חיפה,
08/07/04 10:15
|
מתי נפסיק לתת להם לעבוד עלינו?מפלגת שינוי לא עשתה פיפס ממה שהציגה במצע שלה לפני הבחירות.כרגיל הבטחות לחוד מעשים לחוד.טומי גם מושחת ,כל מה שעניין אותו זה להיות שר המשפטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
we ,shinuiniks from
ruben sossa,
08/07/04 14:48
|
auckland fully support yossi and demand lapid's resignation
הגב לתגובה זו
|
|
 |
322.
קראו את התמליל....
דודו,
08/07/04 10:13
|
אז תבינו מי זה פריצקי. אוי לעם שיש מנהיגים ברמה כזאת נמוכה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
321.
ביטוי שמתאים לסוגיה:
גיל,
המגעיל,
08/07/04 10:11
|
''אם בשינוי הארזים נפלה שלהבת, מה יעשו ש''ס אזובי הקיר...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
320.
פיטורי פריצקי
תפוחי,
תא,
08/07/04 10:11
|
|
 |
319.
לחשוב שפעם היה לפיד כתב ועורך
תלם--אהרון,
רמת--גן,
08/07/04 10:09
|
ולחשוב שפעם היה לפיד כתב ועורך''מעריב'':.לא לקבל צמרמורת????--אדון שרון פקח עיניך טוב טוב תראה עם מי אתה רוצה לעשות עסק??פעם היה חשמלאי אחד מאשקלון אתם זוכרים אותו ??קראנו לו מר מיציבושי,אתם יודעים מה,לפריצקי אפשר לקרוא מר--00 גז,גזמענין באיזה חשבון בנק נמצא פעם מליונים של דולרים??????--
הגב לתגובה זו
|
|
 |
318.
לעולם אבל לעולם
פעם הצבעתי,
שינוי,
08/07/04 10:08
|
|
 |
317.
פיטורים ללא פצויים!
יאיר,
גדרה,
08/07/04 10:07
|
שפריצקי ישלם פיצויים הוא למפלגת שינוי על הנזק הכנראה בלתי הפיך שגרם לה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
316.
לפני שאתה מתפטר!
גאון הדור,
ותפארתו,
08/07/04 10:05
|
|
 |
315.
פורז יותר טוב?
נורית,
כפ''ס,
08/07/04 10:04
|
למרות שהוא בעמדת המסכן כרגע ,גם לו לא חסר כלום...שניהם הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
314.
דרעי בדוק שאותך לא הפילו
הדתי,
08/07/04 10:03
|
דרעי , אם שינוי עושה דבר כזה למישהו מבפנים, אז לך, דתי, חרדי, ספרדי - לא יעשו כזה דבר ? בדוק, אולי כל הסיפור שלך, התחיל בגלל קנאה של השונאי חרדים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
313.
להפריט את חברת החשמל!
ל"ת
יגאל,
אשדוד,
08/07/04 10:02
|
|
 |
312.
יישר כוח איילה חסון!
רונן,
קרית עקרון,
08/07/04 10:00
|
|
 |
311.
פריצקי בתגובה:מכל מלמדי השכלתי
גדעון,
08/07/04 09:59
|
|
 |
310.
חברת החשמל- מושחתים-צריך חקירה
יש הרבה חושך,
08/07/04 09:58
|
ראו באילו דרכים אפילות משתמשים בחברת החשמל. אוכלי חינם מגיעילים. הגיע הזמן לצאת למלחמת חרמה במושחתים שחיים על חשבון הציבור ומשלם המיסים. חברת החשמל מביאה הרבה חושך. יש להפריטם!! הם בטח שמו רגל לפריציקי, לא שלא מגיע לו. סרחון נדבק לסרחון. חבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
309.
רעיון לעונש!
רינה.ג,
לא משנה,
08/07/04 09:58
|
|
 |
308.
להבדיל מש''ס..
יריב,
חולון,
08/07/04 09:56
|
|
 |
307.
רק חלק קטן נתפס
גלית,
חיפה,
08/07/04 09:54
|
יש עוד המון שחיתיויות שאנחנו לא יודעים עליהם.הרוב מצליחים להתחמק רק חלק קטן מאוד נתפס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
306.
משהו רקוב בחברת חשמל !!!
דמיאן,
חדרע,
08/07/04 09:54
|
|
 |
305.
כרגיל הגועל נפש חוגג
ל"ת
יוסי,
08/07/04 09:52
|
|
 |
304.
ש''ס: שמחה לאיד
יערה,
תל אביב,
08/07/04 09:50
|
|
 |
303.
בטח יחכה שיפטרו אותו..
זיו,
08/07/04 09:49
|
|
 |
302.
חברת החשמל= מאפיה
ל"ת
אזרח מודאג,
08/07/04 09:47
|
|
 |
301.
שינוי הנאורה והגדולה
יונתן,
08/07/04 09:42
|
אוכל רק לייחל ולקוות שכל מי שמעוניין להוציא את היהדות ממדינת היהודים יזכה לעתיד דומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
300.
שרון ,לפיד,פריצקי,3 רקובים
ל"ת
מושחתים הביתה,
08/07/04 09:37
|
|
 |
299.
ועד עובדי חברת חשמל
אסי,
ר''ג,
08/07/04 09:36
|
פריצקי וועד עובדי חברת חשמל זה זיווג משמיים. כמי שמכיר מקרוב את המהלכים בחברת חשמל ששם הוועד מנהל את החברה. קובע מי יהיו הקבלנים. מי יהיו המנהלים. המנהלים הם רק בובות מריונטות של הועד בכל אתרי החברה בארץ.הספור האמיתי כאן זה הועד ששלח חוקר פרטי לחקור את חייו את אברהם פורז ולתפור לו איזה תיק. פריצקי הוא רק כלי שרת שלהם בכל הפרשה הזו.הגיע הזמן להקים ועדת חקירה ממלכתית לבדוק את הנעשה בחברת החשמל. התנהלות הועדים. המדינה תזדעזע שתמע איזה רפובליקת בננות יש בחברת חשמל עם כל ראשי הוועד המרוקאים יוצאי עדות המזרח שמסתובבים שם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
298.
הוא זכאי
גיורא,
ירושלים,
08/07/04 09:34
|
אדם עם נשמה מהשמיים, כבר כמה שעות הוא נרדף, שופכים את דמו בפרהסיה, על לא עוול בכפיו!
הוא זכאי, הוא זכאי, יוסף פריצקי זכאי הוא זכאי, הוא זכאי, פריצקי יוסף זכאי.
טרוף טורף יוסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
297.
ל-293
גילעד,
הוד השרון,
08/07/04 09:29
|
ומה אתה עושה-------------מבקר ויורד לרמה הנמוכה שלו-------על זה חשבת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
296.
יש לבדוק היבט נוסף
אבי מהגליל,
08/07/04 09:23
|
לפני כחודשיים הייתה כתבה ענקית על פריצקי ב-7 ימים של ידיעות אחרונות,שם הוא סיפר על איומים וסחטנות נגדו ,והוא אף נתן דוגמאות של כל מיני בעלי עניין בנושא הגז והנפט,לדעתי בלי שום קשר לדבר הקשה שעשה פריצקי ולדעתי יש לנקוט נגדו בהליכים,צריך לבדוק את ההיבט הזה של סחטנות נגד השר,יכול להיות שהשר כבר נסחט,ועכשיו הפרסום של ההקלטה בא לפגוע בשר שכנראה לא נענה למעשה סחיטה נוסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
295.
לחקור סירחון בחברת חשמל
אברום,
08/07/04 09:21
|
מאשימים את פריצקי שבלע את הפיתיון אך לא אצבע מאשימה אחת הופנתה אל האחראים למינוי חוקר שיפליל את פורז מטעם חברת חשמל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
294.
האם תצביעו שינוי בבחירות הבאות
אייל,
08/07/04 09:18
|
|
 |
293.
ל-274
זכאי,
חו''ל,
08/07/04 09:16
|
העובדה שאתה גר בחו''ל אבל מוכרח לספר את זה לכולם כדי שידעו כמה אתה חכם מעידה איזו נמושה אתה. גם אני גר בחו''ל ועוקב אחרי הנעשה בארץ, אבל איני מביע דעה ובודאי שאינני מתגרה באנשים הטובים שחיים בארץ. לו ידעת עד כמה אתה נראה מגוחך היית מוריד פרופיל ושותק. מעניין ממה אתה מתפרנס. אני מהמר על עסקי הסבלות\הובלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיבדקו כמה הוא קיבל מקבוצת
חרקיק הנקניק,
08/07/04 09:41
|
|
 |
292.
ברכות
זהבה,
מרכז,
08/07/04 09:09
|
זה העונש לאנשים שמתעמרים בדתיים ומנסים בכל הזדמנות להכפיש את הדת ואת העומדים בראשה. אני בטוחה שעוד יתגלו הרבה דברים מכוערים שיש בתנועת שינוי. אין עוד מלבדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
291.
פריציקי= חברת חשמל
אזרח מזועזע,
08/07/04 09:09
|
האם לא הגיע הזמן שיקום השר האמיץ בנוסף לפורז ויעז לעשות סדר בחברת החשמל אשר מהווה אפסורט לא הגיוני ומושחת של הטבות לעובדים ובני משפחתם. נוצר מצב במדינה שיש חברת החשמל וכל השאר. הם חיים בפלנטה אחרת. הם כל הזמן בגרעון ואנו האזרחים אמורים בייקור החשמל לממן להם את המשך ההטבות כאילו לא קורה כלום. וזה מובן מאליו במקום להתחיל לפטר וצמצם כח אדם מיותר שמסתובב במסדרונות המשרד המפואר שבנו להם בחיפה .המנקר עניים.בנין זה שבגובהו המתנשא הוא מסמל את גבהות הלב של חברת החשמל . מסתיר בין קירותיו המפוארים החלטות כמו ''מעשה פריצקי''
שמישהו יקום ויעשה מעשה.
ומה יכול האזרח הקטן לעשות כאשר כל בוקר הוא קם עם סיפור על שחיתות של שר /ח:''כ אחר . עצוב לי מאוד ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פריצקי צריך לעזוב את המדינה
קוקו,
08/07/04 10:23
|
|
 |
290.
אני לא לבד
גונן שגב,
מעשיהו עלית,
08/07/04 09:08
|
אני לפחות חכיתי עד שפרשתי מהממשלה לפני שפתחתי בקרירת פשע. כאן הפשע התחיל עוד לפני הכניסה לממשלה. מעניין מה יש למשטרה להגיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
289.
ולפיד טהור?
יוסי,
08/07/04 08:53
|
ההידבקות שלו לעשירים ובמיוחד למקסוול הנוכל - הוא חגג על חשבונו במשך שנתיים ועוד יתברר פעם איך הוא הקים את קרטל הכבלים בניגוד לחוק הוא היה גם האיש של נמרודי שדחף לזכיית טלעד במכרז ערוץ 2, למרות שטלעד היו הכי גרועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
288.
רוצים שינוי מושחתים נמאסתם!
ל"ת
דורון,
הרצליה,
08/07/04 08:47
|
|
 |
287.
הפריצ(קי) הולך ומה עם הכלב?
ל"ת
הערה לסדר,
08/07/04 08:42
|
|
 |
286.
יש להעיף אתו משינוי גם אם הוא
מוטי,
08/07/04 08:40
|
יש לכנס את מוסדות המפלגה ולמצוא דרך כיצד להעיף אותו מהמפלגה ומהכנסת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
285.
בחירות עכשיו
ל"ת
שפיץ,
ראשון,
08/07/04 08:30
|
|
 |
284.
פריצקי לו צריך להיתפטר
אלי,
מרכז,
08/07/04 08:25
|
אים משפחת שרון לו הועמדה לדין אזאי פריצקי זכאי ושינוי מפלגה של צדיקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית שפה יפה
מאור,
08/07/04 09:00
|
בבקשה לפני שאתה כותב , תבדוק שאתה כותב ללא ''שגיעות'' . זה די עצוב לפגוע בשפה העברית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
283.
טומי קח דוגמא מפריצקי...
יאללה,
08/07/04 08:22
|
|
 |
282.
האם נסחט פריצקי בגלל הקלטת??
חיה,
08/07/04 08:20
|
ועד עובדי חב' החשמל הוא, ככל הנראה, כוחני ומחשיב עצמו מעל לחוק. מי מימן הפעילות של החוקר? מדוע שמרו הקלטת בשקט שנתיים וחצי - מה קיבלו מהשר הנכבד במשך הזמן הזה?? מה ביקשו ולא קיבלו ולכן הוציאו לפירסום? פרשה מסריחה בסדר גודל רציני הרבה יותר מעניין אישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
281.
יופי של מדינה
עפר ברוך,
נס ציונה,
08/07/04 08:10
|
יופי של מדינה יש לנו. פרקליטת המדינה תופרת תיק לרוה''מ שר לשעבר מנסה להבריח סמים למדינה. אל''מ במיל'' מוסר עצמו לחיזבאללה. שר מנסה לתפור תיק לשר אחר חבר מפלגתו. ש''ס הגנבים עושים נו נו נו לשינוי. מפלגת העבודה האורים והתומים של השחיתות שמדינה מגנים את שינוי. שינוי עצמה מפלגה שחרתה על דיגלה את נושא נקיון הכפיים מבוססת עמוק בשחיתות
וככה רוצים שנבנה מדינה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
280.
תרבות הרשע
ןיקטור,
באר שבע,
08/07/04 08:04
|
תמיד - מאז ומעולם התקיים הרשע לצד הטוב,החושך לצד האור, העוול לצד הצדק אבל למזלינו היה איזון- לצערי בעת האחרונה, הרשע מפתח תרבות תרבות הרשע- וכאן האיזון מתחיל להיות מופר וזה מצב חולני ומסוכן-אז לפני שיהיה מאוחר אני קורא לאוחזים ברסן לפעול ללא ליאות לעקירה משורש של תופעות כאלה ומוטב שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
279.
שם-רע
פקק-תנועה,
קיריאת-ביאלי,
08/07/04 07:50
|
|
 |
278.
ש''ס פתחו במגעים עם פריצקי
YZ,
08/07/04 07:47
|
במטרה להגדיל את כוחם בכנסת, ש''ס הציעו לפריצקי להצטרף אליהם ולהחליף את אלי ישי.
אבל אז, אמר להם פריצקי: ''אני לא די טוב בשבלכם. אני רק רציתי לדפוק חזק חבר למפלגה. זה הפשע הכי גדול שלי. אצלכם זה דבר של יום, יום. אבל אני לא גנב, לא רמאי, לא לוקח שוחד, לא נותן שוחד, לא משקר - בקיצור, לא מתאים למפלגה שלכם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנטשמי!
ל"ת
יהודי גאה,
ישראל,
08/07/04 09:04
|
|
 |
דביל !!!
YZ,
08/07/04 18:42
|
|
 |
מעניין מה היו עושים ש''ס ?
צ,
08/07/04 08:24
|
מעניין מה היו עושים ש''ס עם ח''כ כמו פריצקי? כן. הם היו מגבים אותו ועורכים למענו עצרת. והוא מבחינתו היה מסתתר מאחורי החסינות. ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
277.
כולם נפלו בפח המרוויח העיקרי
שירה,
כרמיאל,
08/07/04 07:44
|
הוא עמיר פרץ. וועד העובדים של חברת חשמל= עמיר פרץ. עיתוי פרסום הקלטת קשור להתחזקות של עמיר פרץ ולפריצה שלו קדימה במפלגת העבודה. הפרסום נועד לפגוע בשינוי , והטיפש פרציקי שימש רק כלי בידיו. איילה חסון לא עשתה שום עבודה עיתונאית , גם היא בלהיטותה המובנת לגמרי היתה כלי בידי הכוח העולה של עמיר פרץ. יש לחקור את הקשר ואת העיתוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
276.
מחלה-מדבקת
פקק-תנועה,
קריאת-ביאליק,
08/07/04 07:40
|
העולם-התחתון-נימצא-באולם-העליון-סביר-להניח-שיתגלו-עוד-מיקרים-כאלה-מעסים-כאלה-מעידים-על-היתמוטטות-הבית-השליש-יפריצקי-שאיים-להרוג-את-חברו-צריך-להיכנס-לכלא-על-איום-ברצח-עם-ישראל-זה-לא-עם-זה-אוסף-של-נידכאים-עלי-אדמות-בושה-וחרפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
275.
מה עם הקלטות שטרם שודרו?
אנגלנדר,
מרכז,
08/07/04 07:39
|
אתם חושבים שלפיד ופורז הגיעו לאן שהגיעו בנקיון כפיהם? נאאאאאא!!!!!! חכו עד לקלטות הבאות בסדרה .......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
274.
מה שצף על פני המים
סיון,
קליפורניה,
08/07/04 07:35
|
מה שצף על פני המים, והוא רק קצה הקרחון המסריח. איך נתפס על חם! בושה! וזה עוד חבר כנסת! כמה טוב לשהות בחו''ל ולא להריח את הסירחון הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
273.
טיפול שורש בחברת החשמל
אבנר,
ניו יורק,
08/07/04 07:32
|
המשטרה חייבת לחקור את חברת החשמל המיקרה של פריצקי מראה באלו שיטות פועלת חברת החשמל ואני בטוח שזה לא פעם ראשונה שהיא פועלת כך , איך קרה שרק אחרי שנתיים פתאום נזכרו על הקלטות , אני בטוח שהיה כאן מעשה סחטנות שנמשך תקופה ארוכה , לא יודע בדיוק מה חברת החשמל ניסתה לסחוט מפריצקי תמורת הקלטות אבל אני בטוח שהוא לא הראשון שהם סוחטים בצורת המאפיה שלהם וזה מה שנותן להם את הכוח האדיר שיש להם כאשר שרים ומנהיגים יושבים בכיס המכנסיים שלהם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
272.
שאלת תם
יוסי,
רמת גן,
08/07/04 07:31
|
|
 |
271.
שינוי בשינוי, פחות שמאלנים...
אבי,
אי שם,
08/07/04 07:20
|
פריצקי אוהב הערבים הביתה. נא למנות חבר כנסת אחר יותר נורמלי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
270.
פריצקי לליכוד !!!!!!!
ל"ת
אריה.,
08/07/04 07:19
|
|
 |
לאריה
שוקי טבריה,
08/07/04 15:17
|
אריה אתה כזה מסכן..אתה זקוק בדחיפות לטיפול .אתה מרחף והבעיה הגדולה שלך שאין מי שיכול להנחית אותך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
269.
פריצקי ולופוליאנסקי.
אריה,
08/07/04 07:18
|
פריצקי איש חכם ומאד כישרוני שיש לו נקודה שלא מתאימה למפלגת שינוי. כאילו לופוליאנסקי,- איש חכם וטוב,- היה מצטרף לשינוי. לא מתאים לשינוי. יש מפלגה שהנורמות שלה מתאימות בדיוק לפריצקי, פריצקי לליכוד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והעבודה? אדיסו מסאלה והאמותות
נמשיך?,
08/07/04 09:39
|
מפלגת העבודה - זיופי הפרימריס ב-99 על חשבון אדיסו מסאלה, ומה על האמותות של ברק? מרץ - דדי צוקר וקאמרה אובסקורה, זהבה גלאון: הקריאה בחו''ל להחרים תוצרת חקלאית, זיוף הדוחות הכספיים לאירופה, המשכורת הכפולה. ביילין יחד עם גלאון קריאה להחרים תוצרת חקלאית בחול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
268.
שאלת תם!
האחד,
08/07/04 07:13
|
אולי ללפיד יש גם הסבר, למה חיכה זמן כה רב (שעת כושר) לעשות לביעור המאפיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
267.
פריצקי במפלגה הלא נכונה !!!
אריה,
08/07/04 07:12
|
פריצקי איש כשרוני להדהים. נורמות המוסר שלו לא מתאימות לשינוי. בליכוד הוא יעשה חיל !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
266.
פריצקי במפלגה הלא נכונה.
אריה,
08/07/04 07:08
|
האיש מוכשר להדהים. נורמות המוסר שלו לא מתאימות לשינוי. בליכוד הוא יעשה חיל !!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
265.
שרים מושחתים ושרים בעל עקרונות
משה,
מרכז,
08/07/04 07:05
|
עכשיו לשרון לא יהיה רוב והוא יצטרך לפטר אחד משרי הליכוד בכדי לשמור על הרוב בעד תוכנית ההתנתקות. האם הרוב של שרון התבסס על שרים מושחתים, ולכן פוטרו שרים הגונים שעמדו על דעתם ועל עקרונותהם!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
264.
אוברקוביץ' אמנם מת - אבל...
קואלה,
אקליפטוס,
08/07/04 07:02
|
אבל הסירחון ממשיך לעלות מהקבר
מדובר במאפיה אמיתית - פושעים מאורגנים וממומנים מכספי המיסים שלנו. נקווה שהם המטרה הבאה של מני מזוז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
263.
מה ההפתעה הגדולה
איזו 04,
08/07/04 06:20
|
משום מה איני מופתע כלל!!! למה שלא יעשה דבר שכזה??? מה יש, האם יש לו אלוקים שממנו הוא מפחד??? מי קבע שאסור להדיח חבר לשלטון, אז מה אם הדברים הם שקריים, מה אסור לשקר????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
262.
Electricity Company corrupted!
ל"ת
Yaniv,
08/07/04 04:35
|
|
 |
261.
שלוש שאלות :
שחר 26,
08/07/04 04:33
|
מבלי לפגוע כהוא זה בחומרת מעשה פריצקי,יש לשאול :
1.למי היה האינטרס להוציא פתאום את הפרשה לציבור ובעיתוי זה?
2.האם איזשהו חבר שינוי יטפל סוף סוף בחברת החשמל ,מנהליה ,פרקליטיה וחברי הועד שלה . הרי אין כמעט אדם שהיה קשור עם הגוף הזה שלא יספר לך על מידת השחיתות העצומה בו ועל יחסי שופטים האמורים לדון בעניני מכרזים ומשפחותיהם עם חח''י ופרקליטיה.(רק לדוגמא ,קצה הקרחון פרשת השופטת איטה קציר שהתפרסמה ,לאחר שלא ריצתה את הנהלת חח''י )
3.האם הפירסומים המסיביים ה''תדמיתיים '' והאחרים של חח''י בכלי התקשורת הם בבחינת שלח לחמך וזו הסיבה שהתקשורת נמנעת בעקביות מלטפל בשחיתות של החשמלאים והאם מישהו בדק באמת את נחיצותם ואת עלותם לחשבון החשמל שלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
260.
קראתי שוב את הכתבה
Avi Ecuador,
08/07/04 04:26
|
ואני לא יודע למה זה מזכיר לי את הסיפור על המן שזמם ועשו לו בדיוק את שהוא זמם לעשות. מעניין. אולי פעם יהיה לנו או לדורות הבאים פורים חדש עם ערפאת ואולי גם פרינצקי להבדיל ישתלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
259.
חברת החשמל
תביאו ביס...,
08/07/04 04:22
|
אוף אני רוצה, אני כל כך , כל כך רוצה חשמל חינם. מה יש? למה לא מגיע לי? מה אני לא עובד כל היום? אפשר לחשוב שאני מקבל משכורת גבוהה יותר מעובדי חברת החשמל. אבל לא. אני לא!!! כן חברים יקרים , זהו שורש הבעיה. כאן מתחיל הכל. המדינה שלנו מעוצבת כך שהמגזר העיסקי, שעליו בנוי הכל, שהוא הוא החלק היצרני של המשק, נאלץ לראות איך רוב המשאבים שהוא מכניס למדינה יוצאים על נוחותם ורווחתם של המגזר הציבורי והתאגידים הגדולים. ובגלל שכל כך נוח שם , יותר ויותר אנשים הצטרפו לשם ועכשיו הם כל כך רבים שכאשר מישהו (ביבי , פורז ודומיהם) מנסים לתקן זאת, הם מהווים כוח כל כך גדול שאין שום סיכוי לשנות זאת. ואם כבר התחלת לעשות משהו, הם כבר יקברו אותך עם חוקרים פרטיים או בכל אמצעי אחר . עד שלא תקום צעקה אמיתית. ויישמע קולם של המגזר הנושא בנטל האמיתי, וגם הוא יראה שיש לו כח... אנחנו לא נתקדם לשום מקום, אלא נדרדר משחיתות לשחיתות. ולכם עובדי חברת החשמל , אומר דבר אחד: תביאו ביס...:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
258.
צניחה חופשית
זה מה שנקרא,
08/07/04 04:07
|
|
 |
257.
גם אתה, ברוטוס?..........
ל"ת
חיים,
פ''ת,
08/07/04 03:52
|
|
 |
256.
לפחות הוא מתפטר
נורמלי,
08/07/04 03:46
|
הוא שגה חמורות ומגיע לו להיענש - אבל לפחות הוא מתפטר.
בש''ס עוד היו מעלים אותו בדרגה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לקשקש שטויות ולהפיץ שנאה?
ל"ת
רותי,
08/07/04 08:24
|
|
 |
255.
העולם עגול
natbag,
08/07/04 03:07
|
לא מפתיע....ולכו תדעו מי הכין לו מלכודת כה נחמדה...מי שלח את החוקר? מי הקליט את השיחה? מי הציע את הקלטת לאילה חסון?ולמה עכשיו? אכן הפרשה מבישה אבל לדעתי יש עוד כביסה מלוכלכת והסיפור לא יגמר כל כך מהר. מצביעי שינוי : ראו הוזהרתם. גם מדיניות כלכלית-חברתית של ביבי, גם התנהגות מפיונרית...זה לא מה שחלמתם... אז קודם היה מרדכי ומפלגתו ועכשיו לפיד וחבריו... אולי בפעם הבאה אל תתפתו ותנו את קולכם למפלגה עם קבלות גם מבחינה אידאולוגית וגם מבחינה מוסרית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
254.
מס' 37 אתה צודק 100 אחוז
ל"ת
סגל,
באר שבע,
08/07/04 03:01
|
|
 |
253.
מה קרה לכם?????
בני,
חול,
08/07/04 02:53
|
בן אדם אחד מושחת לא אומר שכל המפלגה מושחתת מחר יתפסו סוחר סמים ישראלי בחול אז מה? זה אומר שכל הישראלים סוחר סמים תתפקחו כבר ותפסיקו להאשים את מי שלא אשם חברי שינוי הם אנשים ישרים מלבד פריצקי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
252.
מה אתם רוצים מפריצקי
רפובליקת,
בננות,
08/07/04 02:52
|
הוא למד איך לתפור תיק מהפרקליטות רק מה הוא לא הצטיין בזמן הלימוד ונתפס בניגוד לגורמים אחרים שתופרים תיקים וימשיכו לתפור רק שהם מספיק מתוחכמים לא להיתפס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
251.
אני מקווה
דוד,
08/07/04 02:52
|
שהנושא יתפח עד להקמת ועדת חקירה ממלכתית. ועדה שתחקור גם את מעורבות חברת החשמל. יש סיכוי שמעז יצא מתוק ואנחנו האזרחים נרוויח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
250.
מי שחשב ששינוי צדיקים שיקום...
הייתי שינוי,
08/07/04 02:27
|
|
 |
249.
מר לפיד עכבר 1= סימן לרבים...
ל"ת
בצלאל,
08/07/04 02:22
|
|
 |
248.
זה הגיזען החמישי שעף מהממשלה!!
יגאל כהן,
רחובות,
08/07/04 02:17
|
ישתבח שמו לעד אמן ואמן. הלאה הגיזענות !! הלאה הפאשיזם. עוד שנים שלשה גיזענים והממשלה נקייה!! מה רבו ניפלאותיך ה' !!!!!!!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל, לך תרביץ איזה תענית.
אלוהים 1 2 3,
08/07/04 10:33
|
|
 |
247.
מה קורה בחברת החשמל ?!
ל"ת
דוד,
08/07/04 02:11
|
|
 |
246.
שינוי כמו העיר ערד...
איש מרכז עצבני,
08/07/04 02:11
|
על ערד אמרו שהיא עיר כשהחלה לעבוד בה הזונה הראשונה. גם שינוי הגיעה כעת לבגרות. שינוי מטפלת חזק ומהר בבעיה ולא הסתירה מאומה. שינוי דוגמה ומפות גם בשעה קשה.
שינוי מייצגת את מרבית דעותיי וכך המצב עם ישראלים רבים אחרים. היא הבטיחה וקיימה את הבטחותיה.
שינוי לא עובדת על הבוחר בעיניים כמו רץ-מרץ-יחד-הברירה הדמוקרטית או איך שלא קוראים לה היום. מפלגה זו מדברת על זכויות אזרח באופוזיציה אך מעניין אותה רק התקפלות כשהיא בממשלה.
אמשיך לתמוך בשינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
245.
Nu Nu Nu
Uj Kelet,
08/07/04 02:09
|
|
 |
NOTHING NEW, HE HAS CAOUGHT
ל"ת
THAT'S ALL,
08/07/04 15:38
|
|
 |
244.
מר פריצקי לתפקיד פרקליט המדינה
ל"ת
אזרח בינוני,
בינוני,
08/07/04 01:59
|
|
 |
243.
Minster Paritski can join us
E. Arbel,
08/07/04 01:55
|
Minster Paritski can join us in Israeli Supreme Court Of Justice. He has proved to have all the qualities needed to make an Israeli Attorney General or a judge in The Israeli Supreme Court Of Justice
הגב לתגובה זו
|
|
 |
242.
רצינו שינוי לא?קיבלנו ועוד איך
ל"ת
גלעד.י,
צפון הארץ,
08/07/04 01:53
|
|
 |
241.
בבחירות הבאות
יואש,
המיואש,
08/07/04 01:52
|
|
 |
ואני שם...
ישראל,
08/07/04 07:59
|
|
 |
240.
בהזדמנות זו - לפרק את חברת חשמ
צרכן חשמל,
08/07/04 01:48
|
שוב, נציגי עובדי חברת חשמל - המונופול המושחת - מאחורי שחיתות לכרואה. זוהי הזדמנות פז לפרק את הדינוזאור המושחת האחרון מתקופת סטאלין בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
239.
לכל הש''סניקים המושחתים
חיימקה,
08/07/04 01:43
|
אל תקפצו מעל לפופיק...הפער אמנם צומק אבל אתם עדיין במקום הראשון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
238.
He is innocent
E. Arbel,
08/07/04 01:35
|
|
 |
237.
איזה קלטת יותר לוהטת?!
ל"ת
אביעד,
מרכז,
08/07/04 01:34
|
|
 |
236.
לפחות הוא לא התחבא.
שי,
08/07/04 01:28
|
התייצב מול המצלמות! התנצל! מקווה שידע להפסיד בכבוד - יכה על חטא ויתפטר. הודה - עכשיו צריך לעזוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ''שר''
רציונלי,
08/07/04 09:12
|
|
 |
235.
מפלגה מיותרת שגרמה רק נזק לעם!
ינטל,
08/07/04 01:27
|
זוהי מיפלגה שחרטה על דיגלה את סמל השנאה לאר: לחרדי, למזרחי, לכל מה שאינו ניתפס בעיניהם כ''אליטיסטי''. מנהיגם היה דמות בתוכנית טלויזיה. מכאו רכש את כישורי המנהיגות והכריזמה. הבטיחו לייצג את מעמד הביניים ובפועל הביאו לצמצומו ב- 15 אחוז. כולנו חשבנו שש''ס היא מיפלגה מושחתת? היום אני מתגעגע אליהם: גנבו לאור היום (מימלא כולם עושים את זה..) אבל לעומת זאת הגנו על החלשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
234.
זו רעידת אדמה אמיתית
גל,
חיפה,
08/07/04 01:24
|
|
 |
233.
שר פריצקי, אנחנו איתך
ל"ת
עובד חברת החשמל,
08/07/04 01:23
|
|
 |
232.
טוהר מידות נעדר מזורעי השנאה
בנימין,
גבעת שמואל,
08/07/04 01:22
|
מה מפתיע בחשיפת הרוע האנושי, אצל פוליטיקאים של מפלגת שינווי, שבגלוי ובגאון מפיצים שנאה לחלקים בעם? כל גוף חברתי שהטיף לערכים מסויימים ובו זמנית השמיץ קולקטיבית מגזרים מסויימים של האנושות, הוכיח לבסוף את רוע תכונותיו, ונפל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
231.
מה אתם מופתעים?
תמי,
08/07/04 01:21
|
|
 |
230.
שחיתות.
מוטי,
ירושלים,
08/07/04 01:20
|
אז שרון נענה מיד לבקשתו של לפיד לפטר את פריצקי. השאלה היא מי יפטר את שרון שהוא גם חשוד בפלילים. דרך אגב מי יטפל במאפיה של חברת החשמל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
229.
מעניין אותי מאוד לדעת
קורא בעיון,
08/07/04 01:19
|
האם פריצקי בעצמו שילם חשמל או שסידרו לו איזה ''קומבינה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
228.
זה סתם השמצות
ל"ת
עולים מרומניה,
08/07/04 01:19
|
|
 |
227.
שינוי זה לא רק פריצקי
ר.א.,
מרכז,
08/07/04 01:19
|
זה שמקומו של פריצקי מחוץ לפוליטיקה. זה ברור כשמש. פריצקי הוא רק בן אדם ומה שהוא עשה הוא אולי טבעי אבל חוקי המשחק הם ברורים: נתפסת - תשלם!
המבחן האמיתי הוא של שינוי כמפלגה. אם שינוי יוקיעו אותו מתוכם (כמו שזה מסתמן כרגע) הם עשוים להרוויח לטווח הארוך.
אני לא מציע להספיד את שינוי. המפלגה הזאת עדיין הרבה הרבה יותר נקייה מהמפלגות האחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשכח שלפיד היה חבר של מקסול
ל"ת
תגיד מי חברך,
08/07/04 11:38
|
|
 |
חוץ מעניין היושר, פריצקי מעולה
אריה,
08/07/04 07:22
|
חוץ מעניין היושר פריצקי מעולה. שינוי מבקשת להיות ישרה כמו סרגל. אז הוא לא יהיה בשינוי. הוא מתאים לליכוד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
226.
כל כלב בא יומו!
ל"ת
אביהו,
צפון,
08/07/04 01:18
|
|
 |
225.
שוב האמת התפוצצה לנו בפנים
סימה,
ירושלים,
08/07/04 01:16
|
|
 |
224.
זאת שינוי
יוסי,
08/07/04 01:14
|
אתם שהטפתם לש''ס על ערכים פוליטיים?טומי עכשיו תאכל את הכובע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינוי ישרה. פריצקי לליכוד !!!
ל"ת
אריה.,
08/07/04 07:22
|
|
 |
223.
Shinui = CRIMINALS
ל"ת
ron ibar,
08/07/04 01:13
|
|
 |
222.
אה אז זאת מלחמת האחים?
חיים,
אי שם,
08/07/04 01:13
|
|
 |
221.
מה יש טומי קשה לקום בבוקר
יפה .ת,
בת ים,
08/07/04 01:11
|
|
 |
220.
מבקר המדינה בדוק הקשר של לנדאו
גרון עמוק,
08/07/04 01:11
|
אין ספק מדובר בפרשה חמורה זה שפרציקי רע לב ומרושע יהיר ומטופש ברור לכולם .פריצקי יעוף אבל עם מי נשארנו עם קן הצרעות של אלי לנדאו יו''ר חברת החשמל {מחבורת שרון } וועד חשמל חינם איזה תיק רצו לתפור לפורז שנאבק בשוד החשמל חינם ועכשיו טיפלו בפריצקי שרצה להפטר מלנדאו המושחת. לכן על מבקר המדינה להכנס לבדיקה ושהמשטרה תתחיל לחקור,ואני מקווה שהיועץ רוצץ מזוז לא יחבל בחקירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
219.
תודה לך השר פריצקי
שמואל,
ירושלים,
08/07/04 01:09
|
|
 |
218.
הקלטת הלוהטת 2
ל"ת
רועי,
08/07/04 01:08
|
|
 |
217.
מפלגת שינוי הנורמות
גמליאלי,
השרון,
08/07/04 01:08
|
הם באמת הביאו לשינוי הנורמות בחיינו הפוליטיים. פריצקי הוא לא סתם חבר בכנסת, או חבר מרכז ליכוד, מרכז העבודהו ואפילו לא מנהיג מהמפלגות הדתיות. הם סחפו את הציבור אחריהם בהשנאת המינהגים הדתיים, תיעוב הסיאוב והשחיתות וטענו שאפשר לשנות את אלה הרעות.. מה שפריצקי הוכיח הוא שמה שכל אלה מסוגלים לעשות, הוא, כחבר מרכזי בתנועת שינוי, יודע לעשות טוב יותר..הרבה הרבה יותר טוב. איזה'' שינוי מרענן''..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינוי ישרה. פריצקי לא. פריצקי
אריה.,
08/07/04 07:24
|
|
 |
216.
לקרוא ולא להאמין!
ל"ת
שי,
08/07/04 01:02
|
|
 |
215.
אריק שרון תתפטר!
נטלי,
ראשל''צ,
08/07/04 01:01
|
|
 |
214.
כנסו!!
מירית,
חיפה,
08/07/04 01:00
|
תמר גוז'ינסקי היתה הח''כית הכי טובה: שליחת ציבור אמיתית, מהימנה ולא רודפת תקשורת. מוקירים לך תודה ולומדים להעריך אותך הרבה יותר לאור השחיתות השלטונית היו. איפה הימים של הדור ההוא. (יוסי שריד, שולמית אלוני ועוד רבים). בחירות אמרתם? מי צריך את זה עכשיו. רק מושחתים יש שם, שכל מה שהם מכירים זו ''שכות השתיקה'' עלק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
213.
אם זה לא מספיק להם..
אריה,
תל אביב,
08/07/04 00:59
|
|
 |
212.
יש עוד סיפורים על פריצקי וחברו
שלום,
דרם,
08/07/04 00:59
|
פריצקי מחלק טובות הנאה. מודי זנברג דואג לחבריו,גם על חשבון פגיעה ברשות מקומית שלימה. גם במשרד הפנים כנראה לא הכל כשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
211.
שתי רעידות אדמה ביום אחד
ל"ת
מיקי,
08/07/04 00:56
|
|
 |
210.
אז מה גם שינוי מושחתים?
שושנה,
רחובות,
08/07/04 00:56
|
|
 |
רק שקרנים-נוכלים-גנבים-ורמאים
ל"ת
המצע שלהם,
שקרים,
08/07/04 05:40
|
|
 |
209.
חברת החשמל - מאפיה של פושעים
ל"ת
אין שם,
08/07/04 00:55
|
|
 |
למה אתה לא כותב שם אתה מפחד ?
ועד עובדי חברת,
החשמל,
08/07/04 07:12
|
|
 |
KEN
ל"ת
NO NAME AGAIN,
08/07/04 15:39
|
|
 |
208.
בזיון למפלגת שינוי!
הצביע שינוי,
08/07/04 00:54
|
|
 |
207.
KHEVRAT KHASHMAL forever
Y,
KHUL,
08/07/04 00:53
|
Partizk came and will go away but KHEVRAT KHASHMAL and its Mafia practices is here forever Treat the problem not Partizky who is only a spinoff of the real problem
הגב לתגובה זו
|
|
 |
206.
כרגיל אנחנו משלמים
גלי,
הוד השרון,
08/07/04 00:51
|
|
 |
205.
התנהגות בראל דומה למאפיה ומסוכ
התנהגות בראל דו,
08/07/04 00:50
|
התנהגות בראל דומה למאפיה ומסוכנת כמו טרור
בסוף מאורת החולדות הקרויה רשות השידור ,או כפי שהיא כיום ראשות השיטור תטוהר מהחולדות השורצות בה בראשותו של הרב חולד המתקרא בראל, רק אל תייללו כאשר תלקחו לכלא,ותגידו לא ידענו ,כי ידעתם גם ידעתם, ועל פשעיכם לא תנקו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
204.
לחקור גם את חברת החשמל
איתמר,
חולון,
08/07/04 00:49
|
|
 |
מי יכול לדבר עם נבלות
ל"ת
יורם,
רחובות,
08/07/04 05:41
|
|
 |
203.
בפעם הבאה תקשיבו להנגבי
צחי,
המגניב,
08/07/04 00:47
|
הוא הרי אמר שאם לא נזהר יהיה חיסול פוליטי...חה חה חה חה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
202.
נו אתם רואים בסוף הכל מתגלה..
גלית,
אזור המרכז,
08/07/04 00:42
|
זה רק עניין של זמן .חכו,הגרוע מכל עוד לפנינו ,יש עוד הרבה דברים שאנחנו עוד לא יודעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
201.
לפטר את פריצקי לאלתר
ל"ת
חוקר פרטי,
משרד התשתיות,
08/07/04 00:40
|
|
 |
200.
חברת החשמל נמאסתם!
כועס,
רותח מזעם,
08/07/04 00:40
|
|
 |
199.
שינוי הביתה ומיד-מושחתים
מזוז יזוז,
מדינת המשטרה,
08/07/04 00:39
|
חובה לחפש דרך להחליף את השילטון במישהו חדש לגמרי ולהשאיר את כל המפלגות הישנות והמושחתות בבית כולל שימון וחבריו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויקי קנפו לשלטון-רק ויקי תביא
עמית-רומם,
jerusalem,
08/07/04 01:48
|
בטחון- חחחחחח... שיתעסקו כבר בחינוך באבטלה דיייייי נמאסתם כבר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
198.
כבר לא
כבר לא,
08/07/04 00:39
|
|
 |
197.
יאללה נו מי רוצה בחירות?
ל"ת
תומר,
חיפה,
08/07/04 00:39
|
|
 |
196.
עוד מסמר בארון הציונות
הציוני,
08/07/04 00:39
|
|
 |
195.
כולכם מגעילים
היהודי,
08/07/04 00:38
|
|
 |
194.
בצהריים רעידת אדמה 4.7
עודד,
המעודד,
08/07/04 00:38
|
|
 |
193.
שינוי באורך 14 גמדים וליצן
בנצי-א,
08/07/04 00:38
|
הכניסו לנו שינוי באורך 14 גמדים וליצן גמד אחד נתפס עם תחתונים למטה לכבוד הבחירות שבדרך יחליף אותו גמד חדש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
192.
מצביעי שינוי, התביישו!!!!!!!!!
ארז,
אחד שכמעט,
08/07/04 00:37
|
התביישו וחזרו אל כור מחצבתכם, ליחד (מר''ץ החדשה) המנעו שוב מללכת אחר מפלגה מפלגת ופושעת, עוד מעט לא ישארו מפלגות בממשלה הזו שאין בהם מום ופשע. הצביעו למפלגות חיוביות, אמיתיות וראויות, הזהרו מהגנבה הזו, גונבת פירות הנצחון של מר''ץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינוי ישרה. פריצקי לא. לך לליכ
אריה,
08/07/04 07:26
|
|
 |
כל שינוי בא יומו
יהודה,
י-ם,
08/07/04 08:17
|
פוליטיקאי מבחינתי מושחת עד שיוכיח לי שאין לו אחות. אתה חי בסרט ששינוי הם כליל השלמות והם שונים- עוד נכונו לך אכזבות מרות! פוליטיקאי=פוליטיקאי=פוליטיקאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
191.
הוא זכאי הוא זכאי
יהודי עתיק,
08/07/04 00:35
|
|
 |
190.
אוי כמה שאני לא מופתע!
ל"ת
נפוליאון,
08/07/04 00:34
|
|
 |
189.
שינוי - אתם לא שונים
ל"ת
לא מצביע שינוי!,
08/07/04 00:34
|
|
 |
188.
אין שינוי באופק.
ל"ת
דינה. מ,
מודיעין,
08/07/04 00:33
|
|
 |
187.
יום גדול ! גם שינוי מושחתים!
מאושר מהחיים,
בעננים,
08/07/04 00:32
|
|
 |
פריצקי תעבור לליכוד !!!!!!!!!!
ל"ת
אריה,
08/07/04 07:27
|
|
 |
186.
באמת מישהו תכנן חיסול פוליטי..
הנגבי צדק,
08/07/04 00:29
|
|
 |
185.
רוצים שינוי לטובה? נצביע מרצ!!
אחד העם,
08/07/04 00:28
|
זבלים מפוטמים משינוי והליכוד... רק מפלגה ישרה אחת תעמיד אותם במקום: נזכור זאת בקלפי ונצביע למרצ: 30 שנות יושר ויושרה ציבורית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קמרה אובסקורה? פרשת החניונים?
די לבלבל,
ת'מוח,
08/07/04 07:31
|
|
 |
184.
וטומי לפיד בטח יותר טוב אה?
ל"ת
נמאס לי,
08/07/04 00:28
|
|
 |
183.
פריציקי ועוד אחרים - נמאסתם!!!
עפרה,
גוש דן,
08/07/04 00:27
|
מחר בבוקר צריך להעיף את פריציק לא ביום ראשון כמו ששרון ולפיד החליטו,אלא מיד, וגם לא לתת לו את כל התנאים שיש לחברי כנסת ושרים , לא מגיע לו כלום חוץ מהעמדה לדין. אלא שלצערנו הוא לא היחיד ומי יודע איזה עוד הפתעות מצפות לנו. עד לאן עוד אפשר להידרדר?נמאסתם כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
182.
חבל דווקא חשבתי שהוא אחר...
דיקלה,
ת''א,
08/07/04 00:27
|
|
 |
181.
הסתתר במעטה הטוהר.
לאה,
פתח תקוה,
08/07/04 00:26
|
חשבתם שאם הוא משינוי אז הוא טהור?כרגיל ,הפוליטקאים יורקים לנו בפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
180.
שתי רעידות אדמה ביום אחד?
ל"ת
גאולה,
כפר סבא,
08/07/04 00:24
|
|
 |
179.
ערוץ אחד מברוק
חגית,
08/07/04 00:23
|
|
 |
178.
זה כנראה פרצופה
ליאורה,
מיואשת,
08/07/04 00:22
|
|
 |
177.
רק במרצ-יחד אין דברים כאלו
שאול,
גבעתיים,
08/07/04 00:22
|
|
 |
כל עוד יעל דיין שהפכה את חיי
אריה,
08/07/04 07:29
|
כל עוד הגברת יעל דיין שהפכה את כל הנשים לפרנואידיות ואת כל הגברים למי שמהלכים כל הזמן בשדות מוקשים נמצאת ב''יחד'', תשכחו ממני !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם זהבה גלאון?
בקבלת 180 אלף$,
08/07/04 09:33
|
כספים שהתקבלו במרמה מאירופה באמצעות זיוף דוחות? ומה על המשכורת כפולה? ומה על הקריאה שלה בחול להחרים את התוצרת הישראלית?
שנמשיך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יו''ר סניף מרצ בת''א? חניונים..?
אצבע,
על הדופק,
08/07/04 07:28
|
''יו''ר סניף מרצ בת''א נחקר בפרשת החניונים יום שני, 21 ביוני 2004, 17:01 מאת: רוני זינגר, הארץ''..... תבדוק שם. ותבדוק את פרשת קמרה אובסקורה של ח''כ לשעבר דדי צוקר. נא לא לבלבל את המוח בקשר לטוהר המידות במרצ. אם תחפור עוד קצת תמצא עוד הרבה רפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האומנם?
חי,
שדרות,
08/07/04 01:20
|
תשאל את הקול המצייץ או יותר נכון המצייצית -זאהבלה לא אין זאת טעות כתיב תשאלו אותה על בית ה... צדיקים אללק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תמים.
עפרה,
גוש דן,
08/07/04 00:48
|
מצטערת לאכזב אותך. ברגע שאחוריהם נדבקים לכסא כל המיצים מהאזור הזה עולים להם לראש,הם ברובם מושחתים, שפשוט עוד לא נחשפו, אבל זה לא קשור למפלגה זו או אחרת. זה נבלה וזה טרפה. יש הבדל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלו? דדי צוקר? זוכרים??
יהודה,
ירושלים,
08/07/04 07:24
|
|
 |
176.
הצבעתי שינוי.
ל"ת
מתבייש,
להגיד,
08/07/04 00:20
|
|
 |
שינוי ישרה. פריצקי מתאים לליכ
אריה,
08/07/04 07:31
|
שינוי ישרה. פריצקי לא. פריצקי מתאים לליכוד. ואני ממשיך להצביע שינוי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
להשוות מעשה מטופש לעבירות שרון
Ehad Haam-Zioni,
ישראל של חוק,
08/07/04 00:20
|
מעשה מטופש של פוליטיקאי-הצריך להיענש על ידי מפלגתו
איך שרון מעז להראות פניו????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון לא קשור!
אנטי שרון,
08/07/04 00:35
|
תתייחס למקרה של פריצקי לגופו.
באופן אישי אני ממש מאוכזב ממנו.חשבתי שהוא בסדר.
הוא צריך ללכת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פריצי צריך ללכת-אך ראה כותרת!!
Ehad Haam-Zioni,
ישראל ישרה!!,
08/07/04 01:35
|
המעשה שעשה פריצי הוא שיפלות שאין כדוגמתה-והוא חייב ללכת-אך זאת אחריות של שינוי.
זה לא ענין של שרון לפטר את פריצי-אלא אם כן הוא עבר את תהליכי החקירה המשטרתית, הואשם ונשפט.
שרון טובל ושרץ ענק בידו!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174.
To make a long story short:
Donna,
08/07/04 00:20
|
|
 |
DO NOT KNOW IMPLODS,BUT YES
ל"ת
CHA-SHM-LA-E,
08/07/04 15:41
|
|
 |
173.
אחרי החבצלת בשישי בגאון??!!
צוצואית,
גבעת שמואל,
08/07/04 00:20
|
|
 |
172.
ממשלת חלם!
יעקב,
פתח תקוה,
08/07/04 00:19
|
|
 |
171.
לפיד, מה הפלא אצלך, אתה יודע
שאולי בר נוי,
08/07/04 00:19
|
לגונן על דברים דומים, אלה שלא זוכים לחסיפה התקשורת הממשלטית (ערוץ 1), כך אתה זה שיודע ביד אחת להצדיק את היועמ''ש (עו''ד מזוז) וביד שנייה את פרקטילת המדינה (דאז, עו''ד ארבל).
ויש להזכיר, השנים מעלים עובדתיות שסותרות לאותו עניין, כל זאת מאותו חומר חקירה, אחד מעלה חשיבות למשפט אחר במקטע והשני נאחז המפשט אחר מאותו קטע.
חבל שבזה אתה לא ראה עניין חמור שלעצמו, גם בהיותם אנשי ממסד ולא פעילים פוליטיים.
בכבוד שאולי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
170.
אני לא מצליחה לישון
ליאורה,
ר''ג,
08/07/04 00:19
|
|
 |
169.
לפיד עדיף שתתפטר גם אתה
רון.מ,
ת''א,
08/07/04 00:18
|
לפני שגם אותך יתפסו על איזה שחיתות. עכשיו באמת כבר הכל יכול להיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
168.
פריצקי ביישת את כל שינוי!
ל"ת
עידן,
קריות,
08/07/04 00:17
|
|
 |
167.
לשס מר''צ והעבודה
אורן,
איש שינוי,
08/07/04 00:16
|
ש''ס - מתי הפעם האחרונה שהוקעתם מישהו מהכנופייה הפושעת שלכם? מה שלום בניזרי, דרעי, יאיר לוי, פנחסי, ועובדיה המסית, שרק בגלל הקדושה הפגאנית שלו לא נחקר במשטרה. לעבודה - אתם לא שווים אפילו התייחסות. חבורת אופורטוניסטים חסרי תקנה ובעיקר חסרי עמוד שדרה שיכופפו כל עקרון בשביל מנעמי השלטון. ואגב ח''כ איציק - איך היה בבר מצווה של המיליונר ממונאקו. ואם הוא יבקש איזו עסקה קטנה שדורשת שינוי חקיקה - תעזרי לו או לחלשים שאת מתיימרת לייצג (עד שאת מקבלת כיסא בממשלה) וליחד - יו''ר הסיעה שלכם גלאון יצאה בשן ועין מחקירה פלילת, שסביר שאילו היתה ממפלגה פחות מקושרת למערכת המשפט היתה עומדת לדין. וען לגבי יוסי ביילין - מתי סופסופ נדע מאיפה הכסף ליוזמת ז'נבה? אני בטוח שהכל טהור וזך. נכון יוסי? כולכם -האופוזיציה והמגיבים המתלהים לא מוכנים לראות איך שינוי כמפלגה איחדה שורות ומוקיעה מתוכה את פריצקי, וןאיך פריצקי בעצמו הולך להתפטר - האם דליה איציק היתה מתפטרת , אלי ישי (אגב, משתתף בצערו על מות אביו), זהבה גלאון? אני בטוח שלא! ולפריצקי - תתבייש לך! מאמץ אדיר של אנשים שהביא לכם 15 מנדטים, ואתה בשביל הרפש שלך הרסת לנו, למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ידידי צודק
בני,
08/07/04 02:57
|
כל המגיבים מגיעים ממפלגות שלא חסר בהם דוגמאות לחוסר טוהר מידות והכי כדאי לאנשי שס לשבת בשקט כי אצלם המושחתים עולים על הטהורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנטישמים נמאסתם!
איציק,
08/07/04 02:13
|
אתה מזכיר לי את השמאלנים אחרי רצח רבין שהיו אומרים לנו כיצד עלינו לעשות חשבון נפש במקום שכל אדם יעשה לעצמו ככך גם אתה עושה במקום לקפל את הזנב אתה פשוט מטיף לאנשים למה הם יותר גרועים. מטומטם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגיע...
שי,
08/07/04 00:38
|
חוץ מפורז,לא התלהבתי יותר מדי מאנשי שינוי. בטח לא מטומי לפיד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
היית צריך להתפטר בעצמך
ישראל,
מרכז הארץ,
08/07/04 00:16
|
באותו רגע שהתקשרת לבקש סליחה היה מן הראוי שתיקח אחריות ותתפטר בעצמך.אולי זה היה מוסיף לך קצת מהכבוד שלא נשאר ממנו כלום גם ככה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
לא להאמין איך נראה בית הנבחרים
ל"ת
זיו,
ראש העין,
08/07/04 00:14
|
|
 |
164.
לכלא !
שכן של פריצקי,
רח' בית צורי,
08/07/04 00:13
|
פשוט לא יאומן. אני המום לחלוטין ! אני מכיר את יוסי שנים בתור שר הצדק והיושר שהתחיל את דרכו הפוליטית ממלחמה בחסידי חב''ד החביבים בשכונה. תמיד חיבבתי אותו. וגם אותם. מסתבר שלא הדוסים הם השקרנים הפעם... לצערי הרב הוא חייב לשבת בכלא למען יראו וייראו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף פעם הדוסים לא משקרים.
איציק,
08/07/04 02:15
|
|
 |
163.
חיסולים פוליטיים מסתבר..
בני,
ילד רע,
08/07/04 00:13
|
|
 |
162.
מה הוא מתנצל שיתפטר!
ל"ת
ישי,
08/07/04 00:13
|
|
 |
161.
כולם מזועזעים ובצדק. אבל מה עם
שרון הדיקטטור,
08/07/04 00:11
|
שרון מושחת לא פחות. זלזולו במשאל חברי הליכוד, ההסתה הפרועה שמתנהלת נגד אנשי הימין, בסיוע השב''כ, מזכירה ימים אפלים במדינות אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פריצקי לליכוד !!!!!!!!!
ל"ת
אריה.,
08/07/04 07:32
|
|
 |
160.
התנהגות בראל דומה למאפיה ומסוכ
בזוקה גו,
08/07/04 00:10
|
התנהגות בראל דומה למאפיה ומסוכנת כמו טרור
בסוף מאורת החולדות הקרויה רשות השידור ,או כפי שהיא כיום ראשות השיטור תטוהר מהחולדות השורצות בה בראשותו של הרב חולד המתקרא בראל, רק אל תייללו כאשר תלקחו לכלא,ותגידו לא ידענו ,כי ידעתם גם ידעתם, ועל פשעיכם לא תנקו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
פריצקי איך אתה מעז?
יהודה,
אשדוד,
08/07/04 00:09
|
|
 |
158.
אני פשוט בהלם !
ל"ת
אחד העם,
ישראל,
08/07/04 00:09
|
|
 |
157.
בראל אולי תתפטר גם אתה ותעוף
בראל אולי תתפטר,
08/07/04 00:08
|
בראל אולי תתפטר גם אתה ותעוף לציבור מהעניים. מושחת שכמוך אוכל חינם בגללך כל משלמי האגרה סובלים והגיע הזמן לסגור את רשות השידור המופלצת ותקועה בגרון
אני מקווה שתוך שנה רשות השידור תיסגר האגרה תבוטל ויעברו לערוץ מסחרי ןכל המושחתים ילכו לבית הסוהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
אוי ואבוי לנו אם זה קרה בשינוי
רונית,
נהריה,
08/07/04 00:08
|
|
 |
155.
פריצקי פושע!
עמיר,
08/07/04 00:07
|
|
 |
רישום פלילי
חי שדרות,
שדרות,
08/07/04 08:17
|
אתה צודק לו היה מובא לדין היה מורשע בעבירות ניסיון לקשירת קשר לעבור עבירה שיבוש מהלכי משפט והטיותו הדחה לעדות שקר בידוי ריאיות הפרת אימונים (נשבע והצהיר לשמור אימונים למדינה ולחוקיה דבר שלא קיים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
חייבים ללכת לבחירות עכשיו!
ל"ת
צוצן,
תא,
08/07/04 00:06
|
|
 |
נו ואז???????????..
בני,
08/07/04 03:00
|
פתאום יהיו כולם צדיקים תאמין לי שאף מפלגה לא היתה עושה את מה ששינוי עשתה וזה יהיה להעיף את פריצקי לאלף עזאזל הם עדיין הכי נורמליים שיש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
שיתפטר מיד
ל"ת
ישראל השווה,
08/07/04 00:05
|
|
 |
152.
לי זה הספיק!
לימור,
חדרה,
08/07/04 00:05
|
|
 |
151.
מפלגת טוהר המידות?
מתן,
חיפה,
08/07/04 00:04
|
כל הדיבורים של לפי על ''טוהר המידות'' הוכחו כריקות שם בשינוי יש מושחתים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינוי ישרה. פריצקי לא. שילך לל
אריה,
08/07/04 07:33
|
|
 |
150.
מה קורה לכם ? תמימים !
אלי,
כפ''ס,
08/07/04 00:04
|
פסק הדין של הבגץ פתח את מערכת הבחירות מוקדם מהצפוי !!! החתרן הבלתי נלאה נתקל בקשיים לחבור לממשלה הזו. רמת הנכונות לקלוט אותו בה עדיין נמוכה מדי. לכן, כדי לצבור נקודות ומצביעים פוטנציאליים שעברו לשינוי, הוא או עושי דברו ''חשפו'' את הספין התורן שהיה ידוע להם זה מכבר אך חיכה לעיתוי המתאים. גם הכתבת המהוללה כבר הוכיחה לנו שיש לה מקורות אינטרסנטיים המדליפים לה לפי הצורך שלהם. (זוכרים ? בר-און - חברון) אז זכרו שלכל מטבע שני צדדים ובפוליטיקה אפילו יותר... זכרו גם שחברת החשמל הינה מעוז של מפלגת החתרן ותבינו מי פה השקע ומי התקע... טירון פוליטי - נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
פריצקי צריך להתפטר מיד
ל"ת
טל,
הרצליה,
08/07/04 00:03
|
|
 |
148.
גם אני המום
ל"ת
גלעד,
מהצפון,
08/07/04 00:02
|
|
 |
147.
זו הפכה לדרך בחלם
Avi Ecuador,
07/07/04 23:58
|
וזו אחת הסכנות הגדולות של ישראל היום. אם תעשו השוואה לתיק שניסו להלביש על חבר מהמפלגה תוכלו לנסות להשוות היום מה מנסים לעשות למתנחלים ולימין והצורה שבה מנסים להכפיש את שמם בכדי שיוכלו לפנות אותם בהמשך, לעשות אותם שנואים ולא רלוונטים. שרון שקיבל תמיכה מהמתנחלים והם בנו אותו והוא אותם מתנהג בצורה שאפשר להשוות אותה לזה של התיק. אין הבדל בין התיק והדרך לבין מה שעושים למתנחלים. ידידי; מתנצל שאני חוזר על עצמי, חשקו את פיהם וידיהם של מנהיגי חלם ותעשו פסק זמן ל 40 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
פריצקי
אביגיל,
07/07/04 23:57
|
|
 |
145.
מה היה קורה?
אבי,
חיפה,
07/07/04 23:54
|
אם לא היתה הוכחה חותכת כמו קלטת? פריצקי היה מודה ומתוודה?לא ולא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
אני מאמין
אוברקוביץ',
07/07/04 23:54
|
|
 |
143.
אם פריצקי צריך להתפטר אזי ....
אהרון,
חולון,
07/07/04 23:52
|
שרון צריך להכנס לכלא ץ מי חושב שלא (אני מעריץ אישי של שרון על כל התרומה שלו למדינת ישראל)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
זה סופו של כל בלון!
אלון,
07/07/04 23:51
|
|
 |
141.
זה העונש על היותם מפלגה גזענית
הפוסל במומו,
פוסל,
07/07/04 23:49
|
הם פסלו אוכלוסיה שלמה, השפילו אותם והביאו להחרפת העוני בקירבם. גם אני דעתי אינה נוחה מחברי הכנסת החרדים של ש''ס בשל סחטנותם והתנהלותם אבל הם היו צריכים להפיד בין ביקורת על נבחרי הציבור של ש''ס ובין הציבור החרדי כולו. עכשיו נעשה צדק עם הגזענים הללו שגרמו לליכוד להתנכר לאוכלוסיה שלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
חברה עזבו אותו מה אתם רוצים?
המן החרמן,
אי שם,
07/07/04 23:49
|
|
 |
139.
לחקור את עובדי חברת חשמל!
ל"ת
חן,
נהריה,
07/07/04 23:47
|
|
 |
138.
זה לא נקניקיה!
חי,
שדרות,
07/07/04 23:47
|
מר לפיד הנכבד זה לא גובל בפלילים זה מעשי פלילי!!! מדובר בקשירת קשר לטפול אשם שוא לשון אחרת לו הענין היה מוגש למשטרה היה מדובר בהודעת שוו שיבוש מהלכי משפ ואם היה מתפרסם כפי שזממ השר הלא נכבד במעשהו הדבר הי מתגלה כעבירה על חוק לשון הרע ודון לפיד מגדיר זאת כדבר הגובל בפלילים תתנצלו ומיד בפני שס אנחנו הקופים הירוקים נקיים זכים וטהורים במעשנו יותר מכם מושחתם לפני שתקו שורש לכו הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבל מה זה קשור
ל"ת
אהבל,
08/07/04 01:23
|
|
 |
137.
עמותות פורז
מוטרד,
07/07/04 23:45
|
אם זה נכון שפריצקי העביר לחוקר חומר על עמותות פורז יש מקום לבדוק אם זה קשור לכאורה לחירות לעירית תל אביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
שרון מפטר את פריצקי!
גילה,
רמת גן,
07/07/04 23:44
|
למה אריק כי הוא נתפס ?כי הוא מושחת?ומה אתה?אם אתה מפטר אותו אז תתפטר גם בעצמך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
ש''ס לפחות גם עזרה לעניים
אזרח שנמאס לו,
יבנה,
07/07/04 23:40
|
שינוי רק ממררת לעניים את החיים ומצביעה תמיד נגד העניים והחלשים בחברה.
שינוי הבייתה!
נמאסתם מושחתיסטים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובעיקר גנבה מהם . . .
ל"ת
YZ,
08/07/04 06:25
|
|
 |
134.
תממים ..מגיע לו קידום לעליון..
עדנה,
בקעת אונו,
07/07/04 23:37
|
|
 |
133.
שינוי\פריצקי
חרדי,
ירושלים,
07/07/04 23:36
|
|
 |
למה יראת אלוהים
Avi Ecuador,
08/07/04 00:26
|
|
 |
כי...
ישראל,
08/07/04 01:58
|
לאהוב אלוקים, זה לא בעיה! כל אחד אוהב את אבא ואימא. אבל לשמוע בקולו? לפחד ולירא מפניו? לשמור מצוותיו? לא לעבור על דבריו? ולכן אמר אברהם אבינו כשהגיע למצרים - רק אין יראת אלוקים במקום הזה! ולכן, והרגוני... אז תבין אבי, בן-אדם יכול לאהוב אלוקים. אבל אם אינו ירא מפניו, הוא יכול לרצוח (ולעשות מעשים גרועים אחרים) בקלות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
איזו חרפה!אני מתבייש
אוהד,
תל אביב,
07/07/04 23:35
|
שהצבעתי שינוי .מפלגת טוהר המידות עלק ..אתם בדיוק כמו כולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
פריצקי
עלם,
תל אביב,
07/07/04 23:32
|
כל הכבוד לאילה חסון תמשיכי ככה אולי תבקרי גם בעירית תל אביב לא תצאי מופסדת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
נכנס להם הדיבוק,חולי רוח
ל"ת
אוריאלה,
07/07/04 23:31
|
|
 |
129.
צדיק אורגינל כל מילה שלו סוכר
ל"ת
חכם חנוכה,
07/07/04 23:30
|
|
 |
128.
טומי הלכה לך המפלגה!
ראובן,
אזור המרכז,
07/07/04 23:30
|
|
 |
הלכה המפלגה וטוב שכך
ל"ת
ברוך השם,
08/07/04 00:36
|
|
 |
127.
מדוע דרך רשעים צלחה?
דניאל,
ר''ג,
07/07/04 23:27
|
ומה עם כל תופרי התיקים והחתרנים האחרים? מה עם כל אלה ששנים רבות חיסלו לנו את כל הטובים, אחד אחרי השני, יום יום? מה עם כל המושחתים ששולטים כעת במפלגות, בתקשורת, במנגנון המדינה, בבנקים? כמה אנשים טובים הם חיסלו בדרך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלתך כנראה תישאר יתומה...
ל"ת
ואין פוצה פה,
08/07/04 00:48
|
|
 |
126.
מי זה החוקר ? תקע או שקע ?
ל"ת
סחתיין עלכום,
07/07/04 23:27
|
|
 |
125.
יודעים מה?
גילה,
07/07/04 23:27
|
|
 |
124.
סוף סוף .
תומי.,
07/07/04 23:26
|
|
 |
123.
זו מפלגת טוהר המידות?!
ל"ת
לא מבין,
07/07/04 23:26
|
|
 |
122.
מה יהיה הסוף?!
גאולה,
טבריה,
07/07/04 23:25
|
|
 |
121.
מי ישלם ת'מחיר בחברת החשמל ???
אזרח מודאג,
07/07/04 23:25
|
יש לי תחושה שהתקשורת מתעלמת לגמרי מהצד של חברת החשמל במקרה הזה. וזה לא במקרה. יש קשר עקיף, אבל קיים בין כל הוועדים הגדולים במדינה. לא מתאים לאנשים מערןץ 1 להפיל את הועד בחברת החשמל, זה יכול להתגלגל לועד של המלים וכן הלאה. הציבור צריך לדרוש שימוצה הצדק עם כל הנוגעים בפרשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב-100%
ל"ת
אייל,
08/07/04 00:18
|
|
 |
בשום אופן לא עובדי חברת חשמל
דני,
08/07/04 00:30
|
אולי אתם לא יודעים לקרוא. שימו לב: פריצקי הציע לחוקר ללכת אל עובדי חברת חשמל. הם לא יזמו שום דבר, אבל למה לא להתלהם סתם כשאפשר? תפסיקו עם זה כבר ותתמקדו באדם המרכזי בסיפור הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, דני, אתה בשוק?
ירון,
י-ם,
08/07/04 02:15
|
כנראה שאתה צריך לבדוק את העיניים שלך.. כתוב בפירוש שפריצקי אמר שהחוקר נשלח ע''י ועד העובדים של חברת החשמל, הם שכרו אותו, אז טול קורה מבין עיניך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
וזה מה שתופסים...
ישי,
גבעתיים,
07/07/04 23:24
|
חשבתם לעצמכם פעם כמה שחיתויותיש שאף אחד עוד לא יודע עליהם?הרי גנב הוא לא גנב עד שהוא נתפס לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
זה פריצקי?
יואב.ג,
כפר סבא,
07/07/04 23:22
|
|
 |
118.
למה דווקא עכשיו?
מי המדליף,
07/07/04 23:21
|
שאלתם את עצמכם למה רק כעת זה יוצא החוצה?
למה לא לפני חודשיים.. ולמה לא לפני שנה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
טומי ?אתה מזועזע?!
איילת,
07/07/04 23:20
|
|
 |
116.
כל הממשלה הזו היא מאפיה-לפטר א
אא,
כאן,
07/07/04 23:19
|
כל הממשלה הזו היא מאפיה ויש לפטר את כולם לשם שינוי אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
ברוך שפטרנו פריצקי!!!
ל"ת
דנה,
תא,
07/07/04 23:16
|
|
 |
114.
איזה סרחון !פשוט לא יאמן
ל"ת
אורנה,
07/07/04 23:16
|
|
 |
לפריצקי אין בושה
אלון,
חיפה,
07/07/04 23:37
|
|
 |
113.
ת מ י ם
יוגה,
כפר יונה,
07/07/04 23:15
|
תמים מי שחשב ששינוי שונים במשהו. כל סדנת הפוליטקאים - חד היא. שחיתות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
שיר לפורז..
אברהם,
אבינו,
07/07/04 23:15
|
רק שמור אותי מאוהביי ומשונאיי אשמר לי בעצמי....מכיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
זה לא יאמן!!
ל"ת
ינון,
ת''א,
07/07/04 23:15
|
|
 |
110.
להעמיד את פריצקי לדין!
ל"ת
אביאל,
פתח תקוה,
07/07/04 23:14
|
|
 |
מה שעושים לאאישה שמעלילה אונס
אריה,
08/07/04 07:35
|
|
 |
109.
המושחתים
חי,
שדרות,
07/07/04 23:14
|
הם לעולם לא מתים הם מתחלפים המושחת האחד מבקש לתפוס מקומו של המושחת האחר שינוי היא ''שס'' המפלגה העדתית האשכנזית מעשיה של שס היו מקובלים על שינוי ההתנגדות להם נבעה מקנאה ומהרצון לתפוס מקומם ולא נבעה מטוהר מידות שינוי היא מפלגה גזענית עם אפיוני גזענות ישראלים ואכן הם עלו על ארצי בנקר האגדי עוד יבואו גילואים מסמרי שיער זו רק ההתחלה בחשיפת פניהם האמיתיות מי שאוכל נבלות וטריפות אל יתפלא נשהוא מוצא עצמו בחברתם שס נבלה במעשיה ושינוי טריפה ומפוגלת בהתנהגות על פי פסק דין הלכה חילוני שלימדני מורי ורבי הנקניקיה פוסק כי מפלגה זו אסורה בתכלית האיםור לבחירה בה ואסור בקהלה או להתקרב לה למרחק שלפחות מד אמות וכל החרד לטוהר מידות ישמור נפשו מהם נאום הגבר מיציע ג שנקי יותר מכל נקניקיה מפוגלת שומר נפשו ירחק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמצא מורה אחר
משה קשאני,
07/07/04 23:51
|
ורצוי שזה לא יהיה רב אלא מישהו שכבר טעם פעם שרצים ונזל לו ריר מהפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
אז מה שינוי
ארז,
חולון,
07/07/04 23:13
|
|
 |
107.
אולי בתור התחלה:
גיא,
חיפה,
07/07/04 23:12
|
לבטל את כל ההטבות לעובדי חברת חשמל.הם חלק בלתי נפרד מכל השערוריה הזאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
די להיתממם - כלנו מושחתים !
אפי,
נתניה,
07/07/04 23:11
|
אנחנו היהודים - עם של מושחתים. אם היה אפשר לבצע ''צילום רנטגן'' לכל אחד מחברי הכנסת - אצל כולם היו מגלים קופת שרצים. כל ח''כ שנתפס לא שונה מחברו שלא נתפס - רק שלא שיחק לו מזלו - ו''עלו'' עליו. בואו ונזכר מי נתפס או נחשד בשחיתות : דרעי , יאיר לוי, אבו-חצרה , רבין ז''ל , אריאל שרון , צחי הנגבי , בניזרי , ליברמן , נתניהו , בלומנטל . המדינה הזאת מושחתת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
תקשורת מוצצת דם
די,
07/07/04 23:11
|
אנשים מדברים חופשי בשיחות טלפון, וגם אומרים משפטים כמו ''צריך לגמור אותו''. לכולנו יש משפטים כאלה. רדו מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת...
ל"ת
נו באמת...,
08/07/04 00:56
|
|
 |
104.
להפריט את חברת החשמל מייד !!!
ל"ת
אור,
אור-יהודה,
07/07/04 23:11
|
|
 |
לאור יהיה חושך
אייל,
קריית אונו,
08/07/04 00:40
|
אם יפריטו את חברת החשמל אתה תמצא את עצמך יושב הרבה ימים ללא חשמל.כי לא ייצרו כמות מספקת ורזרבות מספיקות כמו שקרה באנגליה ואז לאור יהיה חושך ביי ויום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מוכן לקחת את הסיכון.
ל"ת
אור-ולא חושך,
אור-עקיבא,
08/07/04 08:46
|
|
 |
103.
חה חה חה חה
יצחק,
מהצפון,
07/07/04 23:10
|
|
 |
102.
שרון בטח מתפוצץ מצחוק
ל"ת
סיגלית נאור,
07/07/04 23:09
|
|
 |
101.
סופו של פריץ
ל"ת
נבוך,
07/07/04 23:09
|
|
 |
100.
מבקש סליחה מידידי פורז.
מישהו,
עצבני,
07/07/04 23:08
|
|
 |
99.
אז עכשיו אפשר אחדות סוף סוף?
מאיה,
07/07/04 23:06
|
שישבו ליד שולחן הממשלה יחד כל המושחתים.. זה הדבר היחיד שיציל אותנו וכן - זה באמת הסיפור הכי מצחיק של השנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
מסכן פריצקי ג'וניור,
יוסף בעל הנר,
07/07/04 23:06
|
אין לו עכשיו וולוו להגיע לבסיסו המרוחק בגלילות (הנ''ל גר במת-אביב ג').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מכיר אותו
דן דאור,
י-ם,
07/07/04 23:31
|
די לבזות את הבן ורוח הקודש. בתור דתי שמכיר אותו, והוא דווקא בחור נחמד שלא פגע בזבוב, אני מספר לכם שהוא התנדב לצבא. באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
בזיון
דו,
07/07/04 23:05
|
פריצקי הביתה ולמצביעי שינוי תראו על מה בזבזתם קולות יקרים. הם יותר גורעים מש''ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
מושחתים מושחתים
מושחתים מושחתים,
מושחתים,
07/07/04 23:05
|
|
 |
NOT AT ALL.I JUST MISSED THE
RECORDING CLASS,
08/07/04 15:46
|
WHICH GAVE BY ARBEL AND MIZRACHI, BASED ON BARAK AND TEACHINGS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
בסוף שרון יזוכה ושינוי יורשעו
אלי ישי,
07/07/04 23:05
|
|
 |
94.
חבורת הזבל
מחכה לשינוי,
מחוזות הכזב,
07/07/04 23:04
|
סוף סוף סוף לחבורת הזבל של לפיד. כן יאבדו המשתפ''ים של שרון ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
ראיתם איך פריצקי בכה באולפן
טל,
07/07/04 23:04
|
הקטע הזה של ''אני רק באתי לבקש סליחה'' הצליח אפילו לרגש אותי... אבל בטח יועץ תקשורת אמר לו לעשות את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
שהצבעתי שינוי!
ל"ת
אני מתבייש,
07/07/04 23:04
|
|
 |
91.
לפיד
יוסי,
ב''ש,
07/07/04 23:03
|
|
 |
90.
מגיע לטומי המשמיצן והבכיין
ל"ת
אלירן,
07/07/04 23:03
|
|
 |
89.
Now what
Eitan,
07/07/04 23:03
|
All said and done- will Poraz also resign? Is the information correct???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה מפורז?
שי,
08/07/04 01:00
|
אם לא הבנת - פורז היה בסדר גמור. פריצקי ניסה ל''תפור'' לו תיק,תוך שימוש בעובדה שהוא אוהב כסף.תראה לי אחד בארץ שלא ''טמע'' של כסף.
חוץ מבני בגין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
חברת החשמל נמאסתם
אהרון,
07/07/04 23:03
|
שיבדקו לעומק טוב טוב מה חלקם בכל הפרשה המזויעה הזו.אחרי הכל האינטרס שלהם שפורז יפול היה גדול אף יותר מזה של פריצקי עצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
האחים צנחני ניצחו בכוכב
ל"ת
כוכב,
07/07/04 23:03
|
|
 |
86.
שלדים בארון
רונן,
חיפה,
07/07/04 23:02
|
אני אומר לכם - בחבורת האשכנזים הזאת שמשחקת אותה טהורה יש הכי הרבה שלדים בארון. שינוי מפלגה רעה - ומגיע להם שזה קרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פריצקי לא אשכנזי, רק השם שלו.
צוחקת,
08/07/04 01:15
|
גיחי גיחי גם אלה שצווחים שהוא יצא נקי כי הוא לא דרעי. טעיתם, הוא מזרחי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
מה נשאר לנו ?
אני מתבייש,
07/07/04 23:02
|
אם בליכוד כל ח''כ יותר מושחת מהשני. ואם בשינוי השחיתות גם נאחזת חזק. אז למי נצביע ? למי נשאר ?
את שתי המפלגות האלה צריך למחוק מפני ישראל! הם בושה לעם היהודי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
הבעיה הרבה יותר חמורה
Avi Ecuador,
07/07/04 23:02
|
מאשר אתם חושבים. זה דור שחונך על סיר הבשר והיו לו הרבה פיתויים ועשה הרבה מחדלים, דור שחלק ואני לא יודע כמה מאיתנו הושחתו ובאיזו מידה הושחתו, דור שהיום הפך ונעשה בנוסף לכל הצרות דור עגל הזהב (בונים לנו עגל זהב פלסטין). ידידי, יש לעשות פסק זמן ל 40 שנה ולהצמיח דור חדש שיקח החלטות גורליות לגבי עם ישראל, דורנו היום יש בו הרבה מומים חוסר בינה, חוסר חוכמת חיים והגואיסטיות שיכולה להביא את ישראל לחידלון, אצל הפלסטינים המצב הרבה יותר גרוע ( הפעם לשמחתי ולמזלנו), שחיתות דומה לזו של סדום ויצרו חיות, המערב גם בו יש מומים כמו שאצלנו, בקיצור תעשו פסק זמן שבו העולם המערבי ותרבות החושך יעשו את האיזונים והתזוזות שישראל גם היא תרעד בהם אבל לא תמכור את עצמה ובטח עם ''מנהיגים'' כמו שהצמחנו שהם יחליטו על עתידנו וגורלנו חס וחלילה, מספיק כבר מהמושחתים שמוליכים אותנו ומהשוטים שיעשו לנו תעלת בלאומיך וחברי כנסת שיעשו מזנון לחזירים סליחה שאוכלים חזיר בכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פסק זמן? תוך 40 שנה לא תהיה שי
אריה,
08/07/04 07:42
|
פסק זמן? תוך ארבעים שנה לא תהיה שינוי כי לא יהיה כאן אף חילוני. דתיים וערבים מתרבים כרגיל, חילוניים מתחתנים בגל 35 ועושים שני ילדים וכלב. איך תיראה הארץ בעוד 40 שנה? מדינה ערבית שחיים בה ,- ללא זכויות אזרח,- גם המוני יהודים חרדים. אחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דור שחונך על סיר הבשר
kk,
07/07/04 23:32
|
יש איזה משמעות למשפט המטומטם הזה? על איזה סיר אתה רוצה שהדור יחונך? אורז? כרוב מאודה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה בדיוק אמרת?
ל"ת
לקקה,
08/07/04 00:23
|
|
 |
עוד פעם הדביל הזה?
oo,
07/07/04 23:31
|
עוד פעם עם ההפסקה ל 40 שנה? אולי תתחיל אתה בהפסקה של 40 שנה בלכתוב תגובות.
התגובות שלך כל כך מטופשות שהן לא ראויות אפילו לקומיקס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לקודמי
גמליאלי,
השרון,
08/07/04 01:45
|
אל תתן ציונים. זו מין התנשאות האומרת כביכול שלך יש שכל יותר טוב כדי לקבוע מהי טיפשות. היזהר. גם פריצקי חילק ציונים וכמה הוא נשמע חכם. תראה מה התברר עליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
פריצקי הבריון
אביגדור זוכוביצ,
רמת אביב ג,
07/07/04 23:01
|
פריצקי הוא בריון יהיר שנפל בפח של עצמו. כולנו זוכרים איך הוא פיטר את מנכ''ל מקורות ואת היו''ר שתרמו למדינה פי עשרות מונים ממנו עסקן פוליטי בינוני וכוחני שמתנהג בנושא המינויים הפוליטיים יותר גרוע מבניזרי ושות' לך הביתה ומהר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
פריצקי זה סופך!!!!
ל"ת
איילת,
07/07/04 23:01
|
|
 |
81.
סחטיין איילה חסון!!!! תותחית
ל"ת
יואב ל,
07/07/04 23:01
|
|
 |
80.
מי שממנה תופרת תיקים
שינוי לרעה,
07/07/04 23:01
|
|
 |
79.
מה ההתלהמות?
תירגעו,
07/07/04 23:00
|
איזה שיטת משטר אתם מעדיפים? דיקטטורה? תפסיקו להתסיס כל הזמן בהגזמות והכללות נגד נבחרי הציבור. ההסתה הזאת מרסקת את האמון. זה בלתי הפוך. יש בכנסת גם אנשים טובים מאד. אני יודעת. עבדתי שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
זה בדיוק הפרצוף של שינוי
רונן,
חיפה,
07/07/04 23:00
|
|
 |
77.
תתבייש לך פריצקי תתבייש!!!!!!!
ל"ת
אריק,
תל אביב,
07/07/04 22:59
|
|
 |
76.
זו שינוי ?
משה,
07/07/04 22:57
|
|
 |
75.
פריץ תתפטר ותציל את שינוי(קורב
yeshurun,
07/07/04 22:56
|
קורבן חובה. הפוליטיקה מחייבת לפטר ,ולא תפירת התיק, זמן בחירות קרב והפרצוף נחשף צריך לטייח ואין ברירה פריץ OUT. שינוי IN. לפיד כועס מדוע הוא לא תפר תיק לש''ס? לזה מספיק כל תירוץ ויאמינו לנו כי כבר הוצאנו להם שם של מושחתים, בדיוק כמו שאמרו למישהו אחותך ''זונה'' ואפילו שאין לו אחות ! אחותו ''זונה''. שינוי היא מפלגת מושחתים בורגנים גזענים ורומסי עניים מעדות המזרח, מי שמצביע שינוי הוא שותף ''לרצח '' של עניים, יתומים, ואלמנות, קשישים, חולים,ילדי עניים בקיצור ספרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
גם פורז לא נקי כנראה
ערס,
07/07/04 22:56
|
הטענות שפרצקי בדק נגד פורז - גם הן מאד מדאיגות. מעלות שאלות קשות. צריך להקים ועדת חקירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אני מתנצל. מעכשיו אצביע ש''ס.
ל"ת
מוטי גילת,
07/07/04 22:55
|
|
 |
72.
מה יתברר בסוף....
רוני,
יהוד,
07/07/04 22:55
|
|
 |
71.
הוא יותר טוב מפורז בעל העמותות
יאיר,
צפוני,
07/07/04 22:54
|
פורז תפסו בכל כך הרבה שחיתות, שקשה למצוא סיבה אחרת שעוד לא עצרו אותו מזה שלפיד יושב עלכסא שר המשפטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
שינוי איבדה את הקול שלי
הבוחר,
07/07/04 22:54
|
|
 |
69.
יצא המרצע מן השק - פריצקי אדם
נרי,
עציון,
07/07/04 22:54
|
סוף סוף נחשף פרצופו האמיתי של פוליטיקאי מהזן הנאלח ביותר, שרוממות שלטון החוק בגרונו, אך חרב הפופוליזם, ההתנשאות, שנאת האחר ושכרון הכוח בידיו. עשה לי בחילה כל פעם שראיתי אותו בזחיחותו עד היום, ועכשיו כפל כפליים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
פריצקי יצא גבר
עומרי,
דרופ אפריקה,
07/07/04 22:52
|
הוא לפחות התנצל,
לפיד אף פעם לא התנצל על השחיתות שתפסו אצלו, בדירות רשות השידור, או בפרשת ארבל.
לפיד הוא האחרון שיכול לדבר נגד פריצקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
כל הכבוד
מעריץ,
07/07/04 22:52
|
כל הכבוד איילה חסון על הסקופ המדהים את מספר אחד תמשיכי ככה בלי פחד ומורא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד? למי?
גמליאלי,
השרון,
08/07/04 01:53
|
חשיפה יפה ומדהימה, אך רק חלקית. זו כבר תרבות אצלנו כל אחד דופק על חזהו של השני. חבל שהתקשורת לא חושפת את עצמה ואת איילה חסון לדוגמה. מה, היא לא תפרה תיק לנתניהו ולבראון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מישהו מופתע???
דן הראל,
07/07/04 22:51
|
אתם כולכם תמימים. לרגע חשבתם שזו מפלגה נקייה? הכנסת מושכת עליה את כל הזבל. ככה זה. זו המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
הבן אדם הרס לי את החיים
מנחם הרצליה,
07/07/04 22:51
|
תקוותי כי טומי לפיד יבין היטב לאיזה רעידת האדמה המפיונר הזה גרם בציבור הישראלי , ועל- כן שינו חייבת להעיף אותו מהמפלגה ועכשיו , על פחות מזה הציבור לא יהיה מוכן להתפשר . באשר בהבט הפלילי של הפרשה על יועץ המשפטי לממשלה להכנס לאובי הפרשה !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
עזבו אתכם. יש כוכב נולד.
ל"ת
גיא,
07/07/04 22:51
|
|
 |
63.
שימו לב !
יהודה,
בני ברק,
07/07/04 22:49
|
נאמר בתלמוד ..'' כל המשנה ידו על התחתונה..'' ...מקווה שהבנתם את הרמז..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
כל הכבוד לערוץ ה-1 - איזה סקופ
דני בן סירא,
יוקנעם,
07/07/04 22:49
|
בראוו ערוץ 1. עכשיו תמשיכו לחשוף את השחיתות של ביבי וחבר מרעיו. לאלפחד ולא להתקרנף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מי השר המחליף? בטח זבל אחר
מעניין,
07/07/04 22:48
|
כולם שם לא מוכרים, חלשים, בלי שום ניסיון שינוי גדלה למפלצת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
פריצקי אל דאגה אתה לא דרעי
ל"ת
קוקו מאילת,
07/07/04 22:47
|
|
 |
הוצאת לי את המלים מהפה
מרוקאי עצבני,
חו''ל,
08/07/04 00:13
|
|
 |
59.
אני לא מבינה
דפנה,
07/07/04 22:47
|
|
 |
זהו עיתוי טוב לחברת חשמל
ל"ת
אלמוני,
07/07/04 23:05
|
|
 |
58.
ואני הצבעתי לשינוי- ממש בדיחה
ל"ת
שמואל,
07/07/04 22:47
|
|
 |
57.
זה לא דמוקרטי לפטר
ל"ת
שמאל לוחם,
אלי סיני,
07/07/04 22:47
|
|
 |
56.
כמו ש''ס
ל"ת
עמית,
07/07/04 22:47
|
|
 |
55.
למה רק לעדנה ארבל
דוּדוּ,
07/07/04 22:47
|
|
 |
54.
ועד חברת חשמל צריך להיחקר
ל"ת
טומי,
07/07/04 22:46
|
|
 |
53.
זה הפרצוף של המפלגה הצבועה הזו
ל"ת
אלעד,
07/07/04 22:45
|
|
 |
52.
סערה בכוס שוקו
עפר,
תא,
07/07/04 22:43
|
אולי מישהו מוכן להסביר לי מה הביג דיל בפרשה הזו? אני מבין שיש פה ערך רכילותי ושערוריתי, אבל מעבר לך, נראה לי כלום.
אם המידע שפריצקי אסף הוא מידע אמיתי, אז אין פה עבירה פלילית. זה לא פשע לנסות להפליל מישהו אם הוא באמת עשה עבירה ויש ראיות. נראה לי אבל שהם לא מצאו ראיות לעבירות פליליות אז לא יצא מזה כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
האם הבנתי נכון ? חברת חשמל ?
גליה,
גבעת נמאסתם,
07/07/04 22:43
|
פריצצקי הוא פיון קטן , כמו הרבה פוליטיקאים הוא עומד להיעלם לנו מהחיים . אבל חברת חשמל זה כבר סיפור אחר ! האם החוקר הזה היה איש בשליחות עובדי חברת חשמל ? הם אלו שיזמו את הרעיון להפיל את פורז כי הוא העז ליזום חקיקה נגדם ? אם כן זה מוכיח מה שרבים במדינה הזו חשים כבר הרבה זמן - עניין הכוחניות של עובדי חברת חשמל עבר את הגבול . אולי סוף סוף משיהו ישים להתנהגות הזו שלהם סוף !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
חברת חשמל מהלכת אימים על חכים
ל"ת
אילן,
07/07/04 22:42
|
|
 |
49.
חברת החשמל - זה הסיפור!!!
רוטנברג,
חדרה,
07/07/04 22:42
|
פריצקי הוא פוליטקאי, לא ממש נפלתי מהכסא למשמע הדברים, מה שמפחיד כאן זו הכוחניות המסוכנת שחברת החשמל נוהגת בה. חוקרים פרטיים, בריונים, איומים והטרדות. בכירים בחברה הזאת חייבים לעוף הביתה ומיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לפיד ראית לא צוטטו לו שנתיים..
יגאל כהן,
רחבוות,
07/07/04 22:39
|
ואם תישאל אותי איפה הוא למד את הדברים האלה , אזכר בפגישות הליליות שלך שלא נחקרו עדיין (אך באלוהים הם ייחקרו )ונראה איפה הוא רכש את המהג של תפירת תיקים. ארבל מוכרת לך?????????? רשימה ארוכה של תיקים תפורים הופיעה מאז הופעת לה -פיד בפוליטיקה. ומזוז יחקור אותם עד תום!!!!!!!!!! בקש סליחה מדרעי!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
וואלה שינוי מעניינת אותי
האזרח קליין,
07/07/04 22:35
|
תראו לי מפלגה אחרת שהיתה מתנהגת כך אחר גילוי מעידה שכזאת.
תראו לי פריצקי מקביל במפלגה אחרת שמודה בעובדות ולא נותן לעמימות לנצח.
פריצקי צריך להתבייש אך לפחות להיות גאה על תגובתו המתנצלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים
דוד,
08/07/04 02:49
|
להערכתי תוך יום אחד הוא מתפטר מהממשלה ותוך מספר ימים מהכנסת. מעניין מה יגידו כל השמחים לאיד, במיוחד מצביעי ותומכי ש''ס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש
ישראל,
08/07/04 01:20
|
אתה מתגאה ב''התנהגותו?'' הוא הלך לבקש סליחה כפי שאמר בעצמו - ''אנחנו שנינו שרים בממשלה'' מה לא יעשה המסכן בכדי שיוכל להמשיך להיות ''שר בממשלה'' - שמעת פעם את הבדיחה על הזונה? במסיבה יוקרתית ניגש גבר צעיר אל צעירה יפהפיה ושאל אותה: אם הייתי נותן לך מיליון דולר התסכימי לבלות איתי הלילה? בוודאי! ענתה הצעירה בלי להניד עפעף. טוב, אמר הצעיר, הנה מאה דולר, בואי. מה? הצטעקה היפהפיה, אתה חושב שאני זונה? את זה שאת זונה כבר החלטנו, עכשיו אנחנו ''רק'' מתמקחים על ה''מחיר'' ענה הצעיר בחיוך... אז איזה מחיר מוכן לתת פריצקי בכדי שיוכל להמשיך לכהן כ''שר בממשלה?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
לא להאמין !!
אורי.כהן,
חדרה,
07/07/04 22:34
|
|
 |
45.
אין צדיק בסדום!
דזבין אבא,
07/07/04 22:33
|
ישראל מלאה שקר וכזב, ואין מושיע. הגיע הזמן לשלוח את הכנסת לעזאזל, ולפרק את המנגנונים המפלגתיים שכולם כולם מושחתים. נקים טכנוקרטיה, ויהיה שקט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
קצה של מפלגה שאין לה זכות קיום
איזידור,
תל אביב,
07/07/04 22:33
|
טומי, סגור את המפלגה ולך הביתה. ידענו שאין לכם עבר, ראינו איך ההווה של\כם מתמוסס, לא היה לכם מצע, לא ידעתם לקיים הבטחות, ועכשיו אנו יודעים שאפילו יושר אין לכם. אתם הבאסטה הכי מיותרת בשוק הפוליטי. העם רוצה שינוי - שאתם תלכו הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאחוריהם 17 מנדטים... דביל
ל"ת
,,,
07/07/04 23:33
|
|
 |
תגובה לדביל
נ,
08/07/04 00:40
|
|
 |
אתה התחלת
דוד,
08/07/04 02:47
|
|
 |
43.
אין חדש תחת השמש
ליאור,
רמת גן,
07/07/04 22:33
|
|
 |
42.
ענק פשוט ענק!
ל"ת
אמיר,
הרצליה,
07/07/04 22:32
|
|
 |
41.
פריצקי- OUT!!!
עודד,
דרום,
07/07/04 22:31
|
אדון פריצקי - היית טירון פוליטי ? מהם דברי הבלע הללו? ואם אתה טירון, אז מותר להפליל שר??? שום תרוץ לא יעזור. עוף מהממשלה והכנסת. ובאשר לשינוי - מצבכם חמור מאד. אבדתם את קולי עד להודעה חדשה. נשבר!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשור כאן ''דברי בלע''? :)
אני,
08/07/04 03:01
|
|
 |
40.
אני מציע לא לשמוח לאיד
אוהב את מעריב,
07/07/04 22:31
|
מסכן פריצקי, עלה לשידור והשתפך מול כל המדינה. כמעט בכה. התנצל, לא התפתל. אמר סליחה ושיסיק מסקנות. לא צריך לשמוח לאידו ולרדת עליו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
'תתפור אותו'
גליה,
07/07/04 23:39
|
יש דברים שאין עליהם סליחה , בטח לא כשמדובר בשר .מי שיכול להתבטא כך לא ראוי להישאר דקה בכל תפקיד ציבורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם יסיק מסקנות אישיות מיד?
ל"ת
דוד,
08/07/04 02:45
|
|
 |
39.
רוצים שינוי?
אבי,
ירושלים,
07/07/04 22:29
|
אז זהו, שלא. אנחנו אמנם דור - - -, אבל גם לנו יש קוים אדומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
טומי סגור את הבאסטה ולך הביתה
יואב,
07/07/04 22:25
|
קח את כל החברים שלך איתך....ותעשה טובה,זרוק את המפתחות לים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיורידו את המיים
ל"ת
רעיון יותר טוב,
07/07/04 22:43
|
|
 |
ויבקשו סליחה מכל העם
ל"ת
י,
08/07/04 07:00
|
|
 |
37.
פריצקי הביתה, פתרון רבי משיח
ל"ת
משה,
כפר חב''ד,
07/07/04 22:24
|
|
 |
36.
צר לי שבזבזתי את קולי בבחירות.
שינויני'ק,
07/07/04 22:24
|
לפני קצת יותר משנה התקיימו בחיררות לכנסת. אני עד אז הייתי תומך ליכוד נלהב, עד שבאה מפלגה שהציעה משהו אחר, אחר הכוונה זה פוליטיקה ישרה, זה לנהל מאבקים פוליטיים בצורה חברותית. לא, לא חשבתי שהכל התנהל כמו שטומי הבטיח בתעמולה. אבל לזה ממש לא ציפיתי. ולך טומי: ה''טירונים'' שלך (כך מסתבר) נכשלו. ואני מתחיל להאמין שהתפוח נפל לא רחוק מהעץ. להבא אדע להצביע למפלגה אחרת. לא איכפת לי שאפילו אריה דרעי ישב בראשה. הוא 'בן אדם' הרבה יותר מפריצקי זה בטוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נסחפת.
ירון,
08/07/04 00:04
|
אולי לא צריך להצביע שינוי, אבל זה לא אומר שתוך יום כולנושסניק'ם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרתי לך שהם מושחתים ערמומיים
ל"ת
ישורון,
07/07/04 23:01
|
|
 |
35.
זה רק מוכיח כמה שינוי נקייה
וואלה יופה,
07/07/04 22:24
|
|
 |
34.
איזה יופי ! כל הדוסים התעוררו
גיל,
חיפה,
07/07/04 22:21
|
לחיים. תרגיעו ותרגעו, במפלגות החרדיות מקבלים על המעשה המגעיל של פריצקי פרס וקידום, בשינוי לפחות יעיפו אותו. תלמדו ותפנימו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השנאה..
דני,
08/07/04 18:52
|
השנאה הרסה לך את המוח..תגיב לעיניין - יש אדם שסרח, אז תגנה , אל תגיב בצורה ילדותית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו רגועים, גיל!
ישראל,
08/07/04 00:57
|
אבל עם חיוך רחב על הפנים. לא, אנחנו לא שמחים לאידו של איש ששונא אותנו בכל נימי נפשו. סופו של רשע ליפול בפח שטמן - בור כרה ויחפרהו, ויפול בשחת יפעל! אנחנו מאד רגועים, גיל. אבל תזכור דבר אחד... כל אלה ששונאים את הדתיים ומתנכלים להם, סופם יהיה רע ומר. לא בגלל שהדתיים יעשו להם משהו, אלא רק בגלל הכלל העתיק והמנוסה והמוכח: סוף גנב לתליה! מי שמלכלך על הדתיים, מקלל, משמיץ, מלעיז ומוציא שם-רע - ''הכל'' חוזר אל חיקו! בינתיים, הגיע תורו של פורז. לאט לאט יגיע התור של כל המושחתים, לפיד, פריצקי, שרון וכן כולם. הייתי באמת רוצה לאחל לך שתרגע, אבל לפי מציאות הדברים, חלום הבלהות והסיוטים של שונאי הדתיים רק מתחיל... אנחנו הדתיים - מאד רגועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הצילו את שינוי!
מיק,
נתניה,
07/07/04 22:20
|
בושה! זו לא טעות, זו מנטליות, זה אופי אין סליחה ואין מחילה. לא לפורז ולא לטומי אין זכות לסלוח. שילך הביתה מהממשלה, מהכנסת ומשינוי. צריך לערוך לו טקס הדחה כולל שלילת כל הזכויות. הוא בתפקידו אחראי על חברת החשמל! אני לא אתפלא אם הם אלא שתפרו אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שינוי חייבים לבקש סליחה משס
ל"ת
אלי,
נהריה,
07/07/04 22:18
|
|
 |
יחי ההבדל הקטן!
YZ,
08/07/04 06:17
|
השינוי יש רק תפוח רקוב אחד בארגז שלם. בש''ס יש רק תפוח טוב אחד בארגז שלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אל תדאג פריצקי - לא קוראים לך
מרוקאי עצבני,
חו''ל,
07/07/04 22:16
|
|
 |
30.
ואלה מחליטים על גירוש יהודים
בני,
חיפה,
07/07/04 22:16
|
לא יאומן שאנשים כמו פורז יחליטו על גירוש יהודים מארצם ,גם שרוןלפי דבריה של ארבל הוא מושחט אני מתבייש שאלה האנשים שמחליטים לנו על גורלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התבלבלתי בטעות זה פריצקי
ל"ת
בני,
חיפה,
08/07/04 11:27
|
|
 |
מה הקשר ?
ליזי,
07/07/04 22:55
|
פריצקי מושחת או לא, בכל מקרה - מתנחלים ארורים נמאס לנו להקריב את ילדינו למען תוכלו לשבת בטיז אל נבי שלכם ולהתעסק בעבודת האלילים שלכם... אז התשובה היא כן, אפילו פריצקי יכול להחליט על פינויכם (מצידי גם החתול שלי יכול ...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החתול שלך באמת פחות טיפש ממך
רעם,
08/07/04 00:52
|
ועדיף לסמוך עליו מאשר על שכמותך. אבל-מה,טוב שיש גם טיפשים בעולם אחרת לא היינו יודעים להעריך את החכמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא גולם, פריצקי מואשם לא פורז
ל"ת
ערן,
07/07/04 22:27
|
|
 |
מה זה כבר משנה ?
אלי,
כפ''ס,
07/07/04 23:35
|
|
 |
29.
חייבים שינוי...
מועצה דתית,
כפר כנא,
07/07/04 22:16
|
כמה מגעיל לנסות לשחזר את יפיופי שינוי המציגים עצמם כטווסים נקיים המטיפים מוסר לכל העולם... האם מישהו העלה על דעתו שהם אחרת מכל המושחתים? הם רק שחקנים יותר טובים. כמה נעים לגלות את האמת. אישית, אני מחכה כבר לגילויים נוספים בנוגע לשחיתויות של פורז ולפיד ושאר חבריהם. תודה, אילה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חברת חשמל מאפיה להפריט כאן ועכ
ירון,
07/07/04 22:15
|
|
 |
27.
פריצקי לא מפלגת שינוי!!!!!!
ל"ת
שינויניק גאה,
נתניה,
07/07/04 22:11
|
|
 |
26.
זה לא המפלגה זה האיש
יענקלה,
07/07/04 22:10
|
|
 |
25.
הגדישו את השאה, המושחתים
צפון 1,
צפון,
07/07/04 22:10
|
מי שמסוגלים לחרות על דיגלם מצע בדמות ''שינאה'', לא נתפלא שמקרבם יצוצו חולי רוח דוגמת השר פריצקי, לפחות הוא בא לאולפן והתנצל ולא כמו גלעד שרון שגם אחרי שהראו לו את הקלטת הוא הכחיש וקיבל גושפנקא מבית המשפט. פסטיבל הצביעות בשיאו. מעניין אצל כמה מהמגנים והרוקדים על דמו של פריצקי לא מתבשל משהו גרוע יותר ממש ברגעים אלה. ישמור השם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
פורז חייב להיתפטר מהכנסת
ל"ת
סמי,
צפון,
07/07/04 22:10
|
|
 |
אצלך המוח עובד שעות נוספות
ל"ת
YZ,
08/07/04 06:14
|
|
 |
23.
צריך לבוא חשבון עם חברת חשמל
דני,
07/07/04 22:09
|
|
 |
במקום עליהום -סחטיין עליקום
אודליה,
תל-אביב,
08/07/04 08:25
|
מטרת החוקר לא היתה להדיח את פריצקי אלא בדיוק ההיפך. תקרא את התמליל. ומספיק עם העליהום על חברת החשמל במקום זה הבה נגיד כולנו: סחטיין עליקום לחברה הטובה ביותר בארץ ומי שרוצה לקנא, שיתבשל במיץ של עצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
למי בסוף תפרו תיק
שי,
באר שבע,
07/07/04 22:09
|
צחוק הגורל אבל מי שניסה לתפור תיק תפרו בשבילו תיק, אין ספק שלועד עובדי חברת החשמל יש יד בפרשה, פריצקי צריך לצערי להתפטר למרות שלדעתי הוא שר טוב אי אפשר להתקדם בחיים בלי מרפקים קיצורי דרך או אפילו טריקים לא כשרים הבעיה כשנתפסים צריך לשלם את המחיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אפשר לשמוע או לקרוא התמליל
ל"ת
רז,
07/07/04 22:09
|
|
 |
20.
תודה חבר ככה תוסט האש ממני
ל"ת
דון אריקו שרונו,
07/07/04 22:05
|
|
 |
19.
בזמן האחרון יש הרבה מתחרים
ל"ת
החייט,
07/07/04 22:04
|
|
 |
18.
מאפייה משרון עד אחרון השרים
ל"ת
גנגסטר מובטל,
07/07/04 22:04
|
|
 |
17.
מושחתים נמאסתם
הצדיק מיקושלים,
07/07/04 22:04
|
|
 |
16.
שימו לב לחלקה של חברת חשמל
מיכל, תל אביב,
07/07/04 22:04
|
מהפוליטיקאים יש לנו ציפיות נמוכות. (ולי אישית משינוי גם לא היו ציפיות מי יודע מה). אבל מה לגבי חברת החשמל, מונופול קבוע בחוק, שפועלת כמו מאפיה סיציליינית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן לי ואתן לך
עונה,
07/07/04 22:24
|
שאלה זו צריכה להיות מופנת לסולטן אמיר פרץ שנלחם בחירוף נפש עבור עובדי חברת חשמל הצדיקים והתמימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה מה הקשר?
ל"ת
מיכל, תל אביב,
08/07/04 07:04
|
|
 |
15.
לנשל עובדי חב חשמל מכל ההטבות
שפירא,
ראשל''צ,
07/07/04 22:03
|
יש לנצל הזדמנות פז זאת ולבטל את כל ההטבות של עובדי חברת החשמל שנציגיה יזמו התנקשות בקרירה של איש ציבור וח''כ פעיל וישר כמו פורז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמיר פרץ יגן על חברת חשמל
אמירה,
07/07/04 22:22
|
בחברת חשמל יש מושחתים? מה פתאום כולם צדיקים ותמימים . הסולטן אמיר פרץ יקריב את שפמו למענם. אז בבקשה על תצפו לעשיית צדק, לשר המשפטים יש מטאטא ארוך וגם פרשה מושחת זו תטוטת מתחת לשטיח של מפלגת שינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קדימה אמירה
חי,
שדרות,
07/07/04 23:31
|
אני איתך מזדהה עם האמור בכל ליבי ייחודו של הפשה הוא שפמו וזה אומר עליו מי שמכירו מקרוב תרתי משמע אם הוא לא מאמין הנה רמזים עווים יותר מהשפם טיילת הספורט הדונים אמסלם אחלמה הבן הלא נעים ולא נאים(לא בנו הזך) מעבר להאו האו ובלה בלה נדה כלום במרוקאית וואלו בקיצור ה''נצר לבית דווד'' אפס יכולתו בהתרפסותו לוועדים הגדולים בשחיתותו יכל הואלהרצותעד אין קץ לשינוי הגזענית והמושחתת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש. גם הפעם עמיר פרץ אשם?
יונתן דבירי,
באר שבע,
07/07/04 22:45
|
זה כבר פאתטי. אתה פשוט פוחד מעלייתו הפוליטית. לא יעזור לכם בסוף האמת יוצאת לאור. לפחות פרץ אדם ישר ולוחם אמיתי, מול הסיאוב של שינוי ונתניהו. על חטא הגאוה ועל התעמרות באלמנות, יתומים, קשישים ואמהות חד הוריות שינוי תשלם ביוקר וחבל. כי יש בהאנשים טובים וישרי דרך. הרחיקו את לפיד הגזען ותחזרו למוטב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
תבקשו סליחה
ZOUKA,
תל אביב,
07/07/04 22:03
|
טומי לפיד, תבקש סליחה מש''ס. טוהר המידות כבר לא תחום שלכם.לכן, אסור לכם להיות בממשלה, כפי שהטלתם חרם על ש''ס. אתם יותר גרועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לפיד מה אתה הולך לעשות?
תוהה,
07/07/04 22:01
|
|
 |
לפיד מה אתה הולך לעשות
גמליאלי,
השרון,
08/07/04 02:26
|
על שינוי יאה לומר הזורע סופה קוצר רוח.עכשיו נשאלת השאלה, בשם החביב עליך- '' שלטון החוק'' איך אתה כשר המשפטים תוכל לשאת באחריות על ניהול החקירה המתבקשת? ומי מעובדי משרדך יעז לחפור יותר ולרדת לעומק השחיתות שאתה כה תיעבת אצל האחרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרום תיקים
ל"ת
ישורון,
07/07/04 23:06
|
|
 |
לפיד מה אתה הולך לעשות
חי,
שדרות,
08/07/04 00:08
|
לעשותב... אה זה לא הולך היו ימים חבר אך הם חלפו מהר כעת הכל נובל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ואלה נקראים מנהיגים?!?!?!
Avi Ecuador,
07/07/04 22:00
|
אני מפחד שימכרו את מדינת ישראל בחינם, בעצם כבר לא יכול להיות בחינם, יש הרבה קורבנות ולצערי עוד יהיהו. אחד עם קצת יושר, ישר הביתה ואם הוא דתי הולך לצום. טוב, הם גם דתיים חרדים להבדיל, כת דת עגל הזוהמה, סליחה, הזהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח הצבעתה להם אבי
ii,
07/07/04 23:36
|
ימנים כמוך שמו את שינוי והליכוד בכנסת.
רוצה לחפש את דור פני כלב-תסתכל במראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה!!!
Avi Ecuador,
08/07/04 03:28
|
תמיד יצאתי נגד ההגיון שבקיומה של שינוי, והליכוד; שרון לא מייצג את הליכוד, הוא השתלט עליו ולא מבין את ייעודו ולמה העם בחר בו. שרון היה איש מילחמה והקוריקולום שלו של איש מלחמה וכל חייו הוא נלחם והוא יודע מלחמה והימים ימי מלחמה ויהיו ימי מלחמה והוא היה חייב להלחם על חייה ותקוותה של עם ישראל ולא עושה את ייעודו, הוא התבלבל וחושב שהוא הרצל ומשה להבדיל של פלסטין. וחוץ מזה מי שהעלה את שרון ובעט בשמאל זה ערפאת ובטח לא אני. שיהיה בריא ערפאת. ללא ערפאת או אחד חכם ממנו ועם השמאל שזולל לוקשים ללא מעצורים ישראל היתה בדרך להיות אגדה. אז היום באמת אין למי להצביע, לא לימין ובטח שלא לשמאל וכל השוטים מיחד או מפלגות שמאל הזויות אחרות. מצב עצוב בישראל ולכן גם זו סיבה בין היתר כדי לעשות פסק זמן ל 40 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה!!!
Avi Ecuador,
08/07/04 03:21
|
שינוי תמיד יצאתי נגד ההגיון שבקיומה והליכוד, שרון לא מייצג את הליכוד, הוא השתלט עליו ולא מבין את ייעודו ולמה העם בחר בו. שרון היה איש מילחמה והקוריקולום שלו של איש מלחמה וכל חייו הוא נלחם והוא יודע מלחמה והימים ימי מלחמה ויהיו ימי מלחמה והוא היה חייב להלחם על חייה ותקוותה של עם ישראל ולא עושה את ייעודו, הוא התבלבל וחושב שהוא הרצל ומשה להבדיל של פלסטין. וחוץ מזה מי שהעלה את שרון ובעט בשמאל זה ערפאת ובטח לא אני. שיהיה בריא ערפאת. ללא ערפאת או אחד חכם ממנו ועם השמאל שזולל לוקשים ללא מעצורים ישראל היתה בדרך להיות אגדה. אז היום באמת אין למי להצביע, לא לימין ובטח שלא לשמאל וכל השוטים מיחד או מפלגות שמאל הזויות אחרות. מצב עצוב בישראל ולכן גם זו סיבה בין היתר כדאי לעשות פסק זמן ל 40 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
זו נסיון סחיטה של אלי לנדאו
מקור פנימי,
הרצליה,
07/07/04 22:00
|
|
 |
10.
פרצופה של המדינה
צחי,
07/07/04 21:59
|
טומי.... אל תהיה מזועזע....פרוצפך ופרצוף סיעתך הוא פרצופה של המדינה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
פריצקי נגד פורז
יצחק,
תל אביב,
07/07/04 21:57
|
|
 |
8.
זה מבשל תיקים,לפיד תומך בארבל
ל"ת
מפלגה מושחתת,
07/07/04 21:57
|
|
 |
7.
רק שינוי תלחם בשחיתות
ל"ת
גדי,
07/07/04 21:56
|
|
 |
6.
הוולבו
jac,
tel aviv,
07/07/04 21:56
|
|
 |
5.
פריצקי הביתה
ל"ת
דרור - שינוי,
07/07/04 21:56
|
|
 |
4.
הוא זכאי, הוא זכאי, הוא זכאי !
ל"ת
k_nemo,
Beer Sheva,
07/07/04 21:55
|
|
 |
3.
פני שינוי כפני פריצקי
ל"ת
פחחחחחח,
07/07/04 21:55
|
|
 |
2.
בראל אולי תתפטר גם אתה ותעוף ל
בראל אולי תתפטר,
07/07/04 21:54
|
בראל אולי תתפטר גם אתה ותעוף לציבור מהעניים. מושחט שכמוך אוכל חינם בגללך כל משלמי האגרה סובלים והגיע הזמן לסגור את רשות השידור המופלצת ותקועה בגרון
אני מקווה שתוך שנה רשות השידור תיסגר האגרה תבוטל ויעברו לערוץ מסחרי ןכל המושחתים ילכו לבית הסוהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת לקחת כדורים
בן,
צפון,
07/07/04 22:53
|
שמת לב שאין ממש קשר בין הג'ורה שפתחת על בראל לבין נושא הכתבה? ודרך אגב מושחתים כותבים ב-ת, לא ב-ט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
GET OUT OF OUR LIVES
ל"ת
croco,
07/07/04 21:51
|
|