 |
84.
שרון איטח חתיך..
אלונה,
אשקלון,
06/09/04 01:24
|
אני חייבת לציין שהוא שווה בטירוף..חח כל הכבוד מגיע לו צל''ש!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
now its 23:45, i saw it 17:30
mishmesh,
09/07/04 09:54
|
a local news chanel they just filmed all the way of the geap untill its blowed i thought to my selve was wores but thank G_D it wassnt G_D bless you all IDF and get well to all the wondeads (ptzuim)
my question its for our ''lidders'' where are you guys wy Israel doesent use the same media and T A L K S wy always we have to seat shut and eat all that shit sadly wores every time O P E N Y O U R M O U T H to talk the thurth stop to LITJON MAIM
do you need couple thousends of fattal victims to start thinking?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
דרך ארץ
מקס הלוחם,
הדרום,
09/07/04 02:50
|
הדיון הישראלי לאן? אחרי עיון קצר בשלל התגובות כאן איני יכול שלא לשאול את עצמי את השאלה הנ''ל. למען הסר ספק - אני מלא כבוד לכל אלו אשר הלכו והתיישבו בשם מדינת ישראל בכל רחביה. אבל: האם טחו עיני אחי הימנים מראות כי ה''כח'' עליו הם מדברים לא יקדם אותנו לשום מקום(למעט אולי לבית הקברות). ובנוגע לכל אותם אמירות בקשר לצידקת הקרב,קידוש האדמה וכו'- אומה וחברה קובעת לעצמה את קוויה האדומים - אותם קוים עליהם בניה מוכנים להקריב את עצמם. ייתכן ובעבר הקוים הללו עברו על קו הירדן ועל גבול רפיח המיצרית, אךכיום המצב כלל אינו כזה. אולי זה ניצחון הטרור, אולי זו חולשתנו המוסרית,ואולי זה גורם אחר. אך זה כלל אינו רלוונטי. החשוב הוא שעל כולנו כאזרחי האומה לכבד את הגדרותיה גם אם הן לפעים לא מתאימות להשקפותינו. חובה עלינו כאזרחים להציג את דעותינו , אך חובה עלינו גם לממש את רצון החברה. וכאן אני חוזר לכותרת: באמירתי ''להציג את דעותינו'' אינני מתכוון לדעה על עיסוקה של אימו של אדם מסויים או ריפיון שיכלו וחוט השידרה של אדם אחר.. כוונתי היא הצגה של דעה שלמה ומובנית, תוך התייחסות לכלל ההיבטים הבעד והנגד. רק כך נוכל להעלות את רמתנו ונוכל אולי להגיע למצב בו אכן ניתיחס זה לדעות אחר ולא נבטלן כי הוא שמאלן,ימני,גזען או סתם פרזיט. הדרך לניצחון בכל חזית (ביטחון,פלילי,טוהר מידות) היא קודם כל להקשיב ולגבש את תפיסתנו כחברה, תפיסה שהיא לא רק מילים יפות וריקות מתוכן (מפלגת ''טוהר מידות'') אלא גם דרכי, פעולה ונורמות התנהגות המקובלות על כולנו. בהצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקס
ישראל,
09/07/04 08:35
|
משלל התגובות כאן, אתה באמת נשמע מענין. אבל השם שחתמת בו נשמע קצת ''כוחני'' מדי לפי רוח תגובתך... אתה שואל/אומר כי האם טחו עיני אחי הימנים מראות כי ה''כח'' ... לא יקדם אותנו לשום מקום... אתה רוצה לומר לנו שאפשר לעשות דברים בלי כח? אתה לא מגזים? אם היית אומר ש''כח'' בלי ''מח'' לא יקדם אותנו לשום מקום הייתי מסכים אתך, אבל סתם ככה? לא צריך כח? ניסית פעם לעשות משהו בלי כח? ולמה אנחנו בתור אומה (וכל העולם כולו) משקיעים כל-כך הרבה מרץ ומשאבים וכח... רק כדי לאסוף ולצבור כח - בגלל ש''כח'' לא מקדם לשום מקום? יכול להיות שהתכוונת למשהו אחר אבל לא יצא לך טוב? כתבת שאומה וחברה קובעת לעצמה קווים אדומים שעליהם מוכנים בניה להקריב עצמם. הוספת, שהקווים האדומים של היום הם לא אלה של אתמול. הדגשת, כי החשוב הוא על כולנו כאזרחי האומה לכבד את הגדרותיה גם אם הם לפעמים לא מתאימות להשקפתינו. אתה צודק בדבריך שאומה וחברה קובעת לעצמה קווים אדומים ושחובה עלינו בתור חברה תקינה לכבד ולהתנהג לפי קביעה זו אפילו שלפעמים היא בניגוד להשקפתינו. אבל... מי קובע לאומה או לחברה מה הם הקווים האדומים? אדם אחד או שנים? מפלגה אחת או שתיים? האם לקבוע קווים אדומים וגורליים שחיי כל האומה תלוים בהם דבר זה נתון בידיו של איש אחד או מפלגה אחת? האם חובה עלינו לכבד ולהתנהג לפי הגדרות שמעולם לא הוגדרו? לפי קווים שמעולם לא שורטטו וכל יום - תלוי במצב רוחו של איש זה או אחר – מודיעים לאומה על החלטות שונות ומשונות שיש בהם להטות את עתיד האומה, במקרה שהחלטות אלו הם טעות – להרס ואבדון. האם מותר למנהיגי האומה להתל ולשקר לאומה? האם אתה חושב שאחרי שמנהיג התל ושיטה באומה החברה צריכה לשבת בשקט ו''לכבד'' את החלטותיו המפותלות?
צודק אתה בדבריך שאנחנו צריכים לרסן את עצמינו כשאנחנו מגיבים אחד לדברי חבירו לא להשתלח ולא להתייחס אל דברים שלא מן הענין המדובר והבאת כמה דוגמאות טובות... אולי באמת יקחו כולם מוסר דבריך ואני בתוכם...
מאחל לך הצלחה... אולי באמת תצליח להרים פה את הרמה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
בואו להתנחל בפלורידה
אבי,
פלורידה,
09/07/04 02:10
|
עזבו אותכם מעזה,וכל השטחים,הערבים הרי יהרגו אחד את השני,זה מה שהם יודעים.בואו לארץ השמש.יש מספיק כסף ומקום לכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
שטויות
הדיפלומט,
08/07/04 22:38
|
מה אתם חושבים? שהפיגוע הזה היה תגובה לפעולת צה''ל אמש? החלאות היו מפעילים את המטען בכל מקרה. הם רק מחפשים סיבות להצדיק עוד רצח. ואחר כך הם מתבכיינים לאו''ם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
מלחמת הבכירים
צברי אחד מהעם,
08/07/04 22:37
|
כנראה שמלחמת החורמה שצה*ל מנהל בשבועות האחרונים נגד בכירי הטרור הפלשתיני מעוררת קינאת אירגוני הטרור הפלשתיני אשר ככל הנראה החליטו לענות לצה*ל על אותו *קו*.!אני חושד מאד שמדובר באירועים מכוונים לשם פגיעה בבכירי צה*ל!!רבותי, הקודקודים הכירים צה*ל,ראונה,הוזהרתם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
יש לי רעיון טוב!
משה,
תל אביב,
08/07/04 21:59
|
צהל יפציץ מהאויר, באופן מסיבי ורצוף, את רצועת עזה ויחריבה מהיסוד, כמו שעשו האמריקאים והבריטים לעיר דרזדן במלחמת העולם השניה. הערבים המעטים שינצלו מההפצצה יגורשו על ידי צהל למצרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
החלמה מהירה
פנצ'ו,
י-ם,
08/07/04 21:02
|
|
 |
76.
מתנת הינתקות! לכל המתבכיינים
עצימות נמוכה,
אבדן ישראל,
08/07/04 20:23
|
כאן, שזה לא ייגמר לעולם, ומלגלגים ''טוב למות בעד ארצנו''. איננו מתים למען ארצנו, אלא, בדיוק למען ההיפך מכך. זה יכל להיגמר באחת, ממשלת ישראל רק צריכה להחליט שזה מה שהיא רוצה לעשות! אבל ישראל משמרת את ה''סכסוך'' בעצימות נמוכה, כשהערבים מגבירים ככל יכלתם את ה''עצימות''. ישראל קדשה את ה''שלום'' מעל לכל! למען השלום כדאי למות. בלי שלום אפשר לחיות, אך איזה טעם יש לחיים בלי שלום עם חלאת המין האנושי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
HOW DID THEY KNOW WHO IS IN
Sam,
Miami,
08/07/04 19:56
|
IT SEEMS THAT THE TERRORISTS HAD INFORMATION ABOUT THE PEOPLE IN THE JEEP!!! HOW COME WE DO NOT PROTECT OUR SOLDIERS AND OFFICERS? ELIMINATING THE TERRORISTS AND THEIR LEADERS AND STOPPING INCITEMENT MAY BRING CALM TO THE PEOPLE ON BOTH SIDES OF THE CONFLICT. LEAVING SETTLEMENTS WILL NOT SOLVE THE PROBLEMS. A COMPREHENSIVE AGREEMENT MAY DO IT BUT FOR THIS YOU NEED GOOD LEADERS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
אל תשכחו שנפצע היום שלדגיסט גם
רמי,
יבנה,
08/07/04 19:53
|
|
 |
73.
לנקום היום בעזה!!
אלעד,
08/07/04 19:52
|
מיידית - לגבות מהשכונות הסמוכות לציר מורג מחיר כבד מנשוא. שיבינו שהכל עובד על יחסי סיבה-תוצאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מגיע
אורן,
08/07/04 19:51
|
מה הם ואנחנו עושים במקום המסריח הזה שנקרא עזה??? צבא כובש מדינה מפגרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מה מצב החייל-קשר?
ל"ת
דניאל,
08/07/04 19:51
|
|
 |
70.
אירוני
דפנה,
רעות,
08/07/04 19:51
|
|
 |
69.
מפקדים מתעקשים להסתכן
חבל,
רמלה,
08/07/04 19:50
|
זו תופעה חוזרת בצה''ל. מפקדים מסתובבים חשופים, מסתערים בכוונה מתוך רדיפת פרסום ותאווה לאש ולהסתבכויות. פינקי עצמו אמר כבר כמה פעמים בראיונות שהוא יודע שהג'יפ שלו זה מטרה למחבלים. זה היה רק עניין של זמן. בג'יפ סופה כזה לא צריך להסתובב כל הזמן אל''מ. תאמינו לי שיש לו דרכים לשלוט על השטח גם בלי זה. כולל עניינים של תצלומי אוויר ותצפיות. ברור שהמחבלים ינסו לפגוע בקודקוד - ולנו זה יפגע במורל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
NRG, אולי תצנזרו את הפנים?
ב.ב,
השרון,
08/07/04 19:49
|
אלו לוחמים של יחידות מובחרות, חלקם בדרגות בכירות ביותר, ואין לחשוף את פניהם, הן מבחינת בטחון מידע באופן כללי, והן מפאת הסיכוי שמא יפלו בשבי, ויחקרו על תפקידיהם בצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
פינקי מפקד ענק
ל"ת
האלוף,
באר שבע,
08/07/04 19:48
|
|
 |
פינקי ענק ועוד איך
ציון,
בת-ים,
08/07/04 21:14
|
|
 |
66.
רפואה שלמה
רונית,
חו''ל-בלגיה,
08/07/04 19:42
|
רציתי רק לאחל החלמה מהירה לפצועים. מקווה שתוכלו לחזור מהר לתפקיד שלכם , כי הוא חשוב מאוד ואתם עושים אותו מצוין !
בברכת רפואה שלמה באיתנו יהודי חוץ-לארץ שמחזיקים לכם אצבעות וגאים בכם ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
669 עושים את העבודה
עכ,
08/07/04 19:41
|
כרגיל בכל מערכה ובכל פינוי, אנחנו רואים אותכם חיילי 669 הצליחו תמיד חתולים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אל יתעלל חוגר כמפתח
ל"ת
לפינקי זוארץ,
08/07/04 19:19
|
|
 |
אל יתהלל לא- אל יתעלל. חצוף!
ל"ת
חנן,
מילואמניק,
08/07/04 23:26
|
|
 |
63.
It was really a settler.
ל"ת
Avi Dichter,
anee manyak,
08/07/04 19:03
|
|
 |
62.
פינקי, היה גיבור וחזק
ל"ת
צנחנים,
08/07/04 19:02
|
|
 |
61.
תעודת עניות
משה,
08/07/04 18:57
|
אני מאחל החלמה שלמה לפצועים. פציעתו של ראש מנהל ההתנתקות בפיקוד דרום מזכירה לי שבעת הפינוי הזכור לרע מסיני, וגם בהתנתקות הנוכחית (שאני מקווה שבע''ה לא תגיע לידי ביצוע) אף קצין לא הניח את דרגותיו על השולחן ואמר ''אני אינני משתתף במשחק המכוער הזה''. מסקנה: מה שחשוב להם, ואלה האנשים שרבים מהם מגיעים לכנסת ולממשלה, הוא קידומם בצבא יותר מאשר בטחון ורווחת עם ישראל. ואתם מתפלאים שבסוף מקבלים את פריצקי ושות'?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
די לעודד את הטרור
מאיר,
רמת הגולן,
08/07/04 18:31
|
לכל מאן דבעי!!! אם לא זכור לכם,מיום הקמת מדינת ישראל לא היה רגע של שקט,מפני שאנחנו במו ידינו הורסים את חלקת האדמה שעליה אנו נימצאים,עד מתי נמשיך להיות עם הראש באדמה,מפני שבכל פעם שאנו מדברים על היתנתקות אנו מעודדים את אויבינו להמשיך בפיגועים,ודי לחכימה ברמיזה לכל יפיי הנפש שאינם מבינים שיחזרו 40 שנה למדבר ואולי אז תחזור בינתם למוחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
רוב העם מתנגד להיתנתקות
ל"ת
פעיל ליכוד,
חיפה,
08/07/04 18:09
|
|
 |
רוב העם בעד נסיגה
כפיר,
08/07/04 19:18
|
|
 |
אתה חי בסרט
ל"ת
שושי,
08/07/04 18:17
|
|
 |
את בטוחה מי חי בסרט ומי לא?
ירון,
חיפה,
08/07/04 18:26
|
|
 |
58.
החלמה מהירה ושלמה לפצועי צהל
משה,
תל אביב,
08/07/04 17:57
|
|
 |
57.
לצאת....וגמרנו?
ישראל,
08/07/04 17:53
|
לכל אלה פה שמצדדים שצריכים ''פשוט'' לצאת מעזה ואז הכל יהיה טוב... אני באמת מנסה בכל כוחי להבין אתכם. אתם אומרים שאם נצא מעזה עכשיו ומיד, חיילינו היקרים יפסיקו למות - האמנם? האם אלה שיורים את הקסאמים על שדרות ומקומות אחרים יפסיקו לירות? ואם הם לא יפסיקו אז נכנס שוב? כמה מחיילינו יהרגו אז? או שמא לא נוכל להכנס יותר, אז מה נעשה? אז אולי אנחנו נציב סביבות עזה הוביצרים mm155 ונפגיז אותם נכון? כמה פלסטינים ''חפים'' יהרגו אז, יש לכם מושג? ואולי ''פשוט'' נתקוף מהאויר עם המסוקים או מטוסי קרב? אם אנחנו לא מורשים להכנס ע''ג קרקע מי נותן לנו רשות להכנס דרך האויר?
ובכלל, לפי הרבה מהטוענים פה, התקיפות שלהם עלינו ''מוצדקות'' בגלל שאנחנו ''כובשים.'' ואחרי שנצא מעזה כבר לא נהיה כובשים? ואם נשאר כובשים, אז המשך ההתקפות מצידם עלינו גם כן יהיו ''מלחמת גרילה צודקת נגד הכובשים?'' ולפי ההגדרה של מי - אנחנו כובשים? ההגדרה של האו''ם? של מדינות ערב? של האירופאים? של הפלסטינים? ומה היא ההגדרה? האם ''כבשנו'' רק את עזה? או רק את יהודה והשומרון? תל אביב לא נכבשה? ירושלים? אשקלון, אשדוד נתניה... כל הארץ! אז תסבירו לי ''פשטנים'' יקרים, איך לצאת מעזה ''עכשיו ומיד'' יסיים את סיוט ההרג הרצח והטרור הפלסטיני? הרי ''רק'' אם נצא מ''כל'' הארץ הכבושה, רק אז לא נהיה נהיה ''כובשים.'' באמת! למען ההגינות תסבירו לי, אני מאד מאד רוצה להבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא ואסביר לך
מסבירני,
08/07/04 18:19
|
אכן, הפלסטינים היו פה קודם. אכן, גזלנו הרבה מאדמותיהם. אכן, יש פה בעיה מוסרית. אבל במקום לטמון את הראש בחו''ל ולהיתמם ולהוביל לכך שהרבה מאוד אנשים מתים כתוצאה מכך, עדיף להתחיל לחשוב על פתרון. והפתרון הוא שתי מדינות לשני עמים, בגבולות 67. לא פתרון אידאלי, בטח לא לטיפוסים כמוך, אבל עדיף על המשך ההידרדרות. הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכן... תנסה עוד פעם
ישראל,
08/07/04 18:50
|
לא ענית ולו אפילו תשובה אחת על השאלות שהצגתי. כרגיל, אנשים כמוך חוזרים על כל אותם מנטרות בלי להבין על מה הם מדברים, ומבלי לתת שום הוכחות על ההצהרות שהם משחררים. למשל: הפלסטינים היו פה קודם. מתי? לפני מאה שנה? מאתיים? אלף? יש לך הוכחות לכך? והאם בגלל שאתה לחוץ למצוא פיתרון אתה מוכן להמציא פיתרון בכל מחיר? לטמון את הראש בחול זה גם פיתרון, פיתרון גרוע, אבל פיתרון. אבל הפיתרון שאתה ממציא נראה גרוע ממנו! איך תוכל לשכנע אותי שאם ''ניסוג'' לגבולות (איזה גבולות? מי קבע אותם? בד''כ הם נקראים ''קו'' ולא גבול) 67 אז יהיה סוף להידרדרות? הרי לפי כל מה שעבר עלינו ב10 השנים האחרונות אחרי שהתחלנו לנסות את ה''פיתרון'' שהמציאו ב''אוסלו'' ומאז, ככל שנתנו (או נסוגנו...) להם יותר, כך הדרדר המצב יותר... אז אולי כדאי שתנסה להסביר לעצמך את העובדות לפני שאתה מנסה להסביר דברי הבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
ויתור על ארץ קודש קטרוג בשמיים
ל"ת
חיים,
נהריה,
08/07/04 17:44
|
|
 |
55.
סימן שלא צריך היתנתקות
ל"ת
צפצפ,
08/07/04 17:36
|
|
 |
54.
התנתקות?
יהודי,
08/07/04 17:36
|
מי שפעל להתנתק קיבל את שלו בקרוב אצל נותני הפקודות אבל לא מידינו חלילה יש בני דודים שיעשו זאת בנראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
בעיה שלהם שהם גרים שם
טלי,
ראשל''צ,
08/07/04 17:34
|
|
 |
לא בעיה שלהם... בעיה שלנו
ישראל,
08/07/04 18:53
|
שהערבים הטרוריסטים גרים שם. אם לא היו גרים שם הערבים הטרוריסטים לא היתה לנו שום בעיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שמגיע להם, על שהם מסכנים
מיכה,
08/07/04 18:25
|
את חייהם למעניך? באמת צריך להיות דפוק לסכן חיים בשביל חולירות כמוך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
? לא הבנתי מה אתה אומר?
ל"ת
רון,
08/07/04 17:44
|
|
 |
מה אתה לא קולט
בנג'י,
08/07/04 17:49
|
גם המתנחלים וגם הפלסטינאים מביאים את זה על עצמם בזה שהם גרים שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיה שלהם
יהודי,
08/07/04 18:33
|
|
 |
אה
רון,
08/07/04 17:58
|
|
 |
אין גבול לרפיון השכל השמאלני
ש,
08/07/04 19:43
|
אצלם פושעי מלחמה רצחניים הם הקורבנות, והקורבנות שנטבחים כל יום הם התוקפן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אמממממ נעים למות בעד ארצנו
ל"ת
נעים בן נעים,
08/07/04 17:32
|
|
 |
51.
מה עוד צריך לקרות
שוש,
08/07/04 17:31
|
|
 |
מה עוד צריך לקרות
ש,
08/07/04 18:24
|
כדי שנפעל לפי החוק הבינלאומי, ונטהר את קן הצרעות שנקרא רצועת עזה עד שיודבר הטרוריסט האחרון ? התנתקות משם היא תמיכה ישירה בטרור ופשע מלחמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
הסיוט לא ייגמר לעולם.
ל"ת
אנדי,
08/07/04 17:30
|
|
 |
49.
מדיניות שקרית
דודי,
08/07/04 17:30
|
מדברים על התנתקות ומה שעושים בפועל זה התבססות. וזה עולה ביוקר שאי אפשר לסבול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדוק לגמרי
דורי,
08/07/04 17:36
|
שרון הוא טיפות טחוב שלא מזיז כלום ומוביל למבוי סתום פסימי ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שניכם צודקים
ילד העצב,
08/07/04 17:47
|
|
 |
48.
התנתקות זו הפתרון
עודד,
08/07/04 17:29
|
חבר'ה, אין מה לעשות, חייבים לפנות את ההתנחלויות, אחרת מספר האזרחים ומספר חיילנו שיפגעו כתוצאה מפעולות איבה - רק יעלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבית חנון כבר התנתקנו 10 פעמים
ל"ת
אז מה?,
08/07/04 18:45
|
|
 |
התנתקות היא פשע מלחמה
ש,
08/07/04 18:25
|
זה מהווה מתן פרס לטרור, וגם טרנספר של הקורבנות ההתנתקות היחידה שבאה בחשבון היא ניתוק ראשיהם של הטרוריסטים מגופם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עודד - צודק !
ל"ת
בעד התנתקות !,
08/07/04 17:59
|
|
 |
סוף סוף קול הגיוני
ל"ת
קול ההגיון,
08/07/04 17:42
|
|
 |
47.
החלמה מהירה לכל הפצועים
ל"ת
צביה,
08/07/04 17:26
|
|
 |
46.
לצאת מעזה עכשיו!!!!!
מילואימניק עצבנ,
נצרים ב',
08/07/04 17:21
|
די נמאס כמה עוד ימותו כמה עוד יפצעו על מזבח המפד''ל והפנטים רוצים לחיות בשקט רוצים מדינה עם גבול רוצים לחיות ל צ א ת מ ע ז ה ע כ ש י ו ! ! !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לצאת משם עוד היום
ראובן,
חולון,
08/07/04 17:20
|
כי זה מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב לברוחחחח!!! כמו שברחנו מלבנון והשארנו שם את המדורה שאנחנו מקווים שלא תשרוף אותנו.
באותה מידה יש ביננו שמשלים את עצמם שהבעיה תעלם אם רק נברח מהרצועה.
ומה אם נברח לא ירו על ישובינו רקטות, לא ישגרו טילים, לא יהיו מטעני צד בכבישי הדרום? לא יהיו פיגועיי טרור?
חברים תתעוררו זה לא משחק זו מלחמה ובמלחמה לא נותנים לאויב להתארגן. וזה מה שקורה ברצועה צה''ל נמנע מפעולות בעקבות הלחצים הבינלאומיים ולפלסטינים יש זמן לתכנן פעולות. זה הזמן לכבוש ולנקות את הרצועה כי הזמן לא פועל טובתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
המשיכו לגור שם, אל תיכנעו
ל"ת
ביבי בוי,
08/07/04 17:19
|
|
 |
43.
לא לצאת מעזה!!!
גילי,
תל אביב,
08/07/04 17:17
|
אסור לצאת משם, מי שמפחד מוזמן לעבור לארצות הברית לא באנו לכאן בשביל לחיות בשקט, זה יודע שאנחנו תמיד נהיה במלחמה מה לעשות אנחנו יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן לצאת מעזה!!!
טום,
08/07/04 19:21
|
|
 |
זה נכון
במקרה הזה,
08/07/04 17:37
|
באמת יהודים רעבים לטרף, אך אל תשכח שגם לצד השני לא חסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המנחלים הם קוץ בתחת של כולנו
ל"ת
יוספי,
08/07/04 17:34
|
|
 |
השמאלנים הם קוץ בתחת של כולנו
ש,
08/07/04 19:58
|
|
 |
כפוי טובה
הראל לוי,
עכו,
08/07/04 19:12
|
זאת כפיות טובה לדבר ככה על אחים שלך יא שמאלני כפוי טובה דבר ככה על הערבים שהם קוץ בתחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק הערבים לא אשמים בכלום ..
ל"ת
גרשון,
08/07/04 17:53
|
|
 |
גרשון - הערבים אשמים בהכל - אז
נסיגה עכשיו !,
08/07/04 18:02
|
מה ? למה אנחנו רק נותנים להם עוד ועוד עילות להרוג אותנו ? צריך לסגת, לפנות את הישובים, ומעתה להחזיר להם רק בלוחמה דרך טילים מהיבשה ומהאוויר. לא להכניס לשם כוחות בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אחרי שנצא נחתוף - צא מהסרט
ל"ת
מיכה,
08/07/04 18:27
|
|
 |
הלוואי היו קוץ בתחת
נופר,
08/07/04 17:48
|
|
 |
הם לא קוץ בתחת, הם זיהום
ש,
08/07/04 19:51
|
|
 |
42.
עד מתי נהיה שם?
ל"ת
כואב הלב,
08/07/04 17:16
|
|
 |
41.
מדוע ההסטריה?
דדי און,
צל רביב,
08/07/04 17:12
|
בכל הכבוד ובכל הכאב: אנחנו נלחמים על חיינו והמלומה הזו לוקחת כמה קורבנות. אני לא מבין מדוע כל הכותבים למטה לא מזעזעים באותה מידה, כשבסוף שבוע אחד נהרגים שבעה בתרונות. אם זה היה בעזה, כי התקשורת הית המתה פכת. אני לא מבין מדוע כשיש נפצע קשה בעזה, זה בכורתות וכשישי 40 פצועים קשה בשבוע בתאונות, זה לא מזייז לאף אחד יותר משתי דקות. דם הוא דם הוא דם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדדי - כן מזיז וכן כואב על
כאב הנפגעים,
08/07/04 18:06
|
נפגעי תאונות הדרכים.
אבל אם אפשר למנוע תאונות והרג על ידי נסיגה, אזלמה לא ליסוג ?
נכון שאף פעם לא יהיה שלום אמיתי, אבל לפחות להתרחק מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכביש אנשים אחראים לעצמם
בן,
שדה בוקר,
08/07/04 17:29
|
מה הקשר בין מחט לתחת אולי הקטל בכבישים גדול אבל מי שנוסע בכביש לוקח על עצמו את האחריות, בדיוק כמו שהמתנחלים יודעים טוב מאוד מה יקרה להם ולנו אם הם ימשיכו להתנחל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם שתי האחיות אחראיות
דוד צרי,
08/07/04 20:09
|
גם שתי האחיות שנהרגו בתאונת אוטובוס התלמידים אחראיות למותן? גם הנער שמת באותו אוטובוס אחראי למותו? איזה חוסר רצינות זו. יש להלחם בתאונות כמו שנלחמים בערבים. רק שלא צריך לשכוח כי התאונ ות גובות הרבה הרבה הרבה יותר קרבנות מאשר המ לחמה בפלשצינאים. חייל ש נמפצע ונעשה ה נכה עושה זאת בשליחותו . וזה כמובן כואב מאד. אבל ילדה בת שלוש שנדרסת על ידי הדוד שלה שנסע רוורס בלי זהירות, היא לא אומללה אותו דבר? אנו צריכים לשמור על פרופרציות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למתנחל משדה בוקר
ישראל,
08/07/04 17:59
|
ואתה ואביך וסבך לא ידעתם מה יקרה כשבאתם להתנחל בשדה בוקר? תסביר לי מר נאור, אנא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לצאת מהשטחים!!
ל"ת
אילנה,
08/07/04 17:09
|
|
 |
איזה שטחים אילנה?
ישראל,
08/07/04 18:03
|
השטחים של תל אביב? רמת גן? ירושלים? אשקלון ואשדוד? ממי קיבלת הגדרה של ''שטחים?'' מהערבים? מהטרוריסטים הפלסטינים? או שהחלטת בעצמך להגדיר ככל העולה על רוחך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הגיע הזמן שיהיה שם סגר
דינו,
08/07/04 17:07
|
|
 |
סגר?
שכל,
ישר,
08/07/04 17:37
|
|
 |
הצרות התחילו כשהחיילים יצאו
ש,
08/07/04 19:57
|
|
 |
38.
להפטר מהצרה הזאת
אחד,
שנמאס לו,
08/07/04 17:05
|
|
 |
37.
החגיגה נמשכת...
ל"ת
ראובן,
08/07/04 17:04
|
|
 |
36.
החלמה מהירה לפצועים
ל"ת
יובל,
תל אביב,
08/07/04 17:00
|
|
 |
35.
עד מתי
רמי,
אשדוד,
08/07/04 16:57
|
|
 |
34.
דחוף!!!!!!! לצאת מהשטחים
ל"ת
יעל,
08/07/04 16:56
|
|
 |
33.
להפסיק להפקיר את הילדים!
מישהו,
מיואש,
08/07/04 16:50
|
|
 |
32.
די לכיבוש
ל"ת
מישהו,
08/07/04 16:48
|
|
 |
יש לי רעיון יותר טוב !
משה,
תל אביב,
08/07/04 19:40
|
די לכיבוש הערבי בארץ ישראל!
צהל צריך לגרש את כל הערבים לירדן ולמצרים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הם צודקים!
יחיאל,
08/07/04 16:48
|
אם אתה היית במקומם איך היית מתנהג?היום הורדנו להם עשרה ,מה חשבנו שזה יעבור סתם ככה.מלחמה אין סופית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האדמות שלנו
דוד,
08/07/04 17:06
|
אין מה לעשות, אם ניתן להם מה שהם רוצים הם ימשיכו לרצות עוד ואנחנו נישאר בסוף בלי מדינה, אנחנו חייבים לשרוד והחזק מנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משוגע
מזועזע,
08/07/04 17:17
|
זאת הסיבה למלחמה הבלתי פוסקת הזו, אנשים עם דעות מטורפות כשלך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שלא ניתן להם את הנגב
מזועזער,
מכפר אזר,
08/07/04 17:38
|
|
 |
כי בנגב לא יושבים מליון וחצי
גליל ונגב,
08/07/04 18:08
|
פלשתינאים ! אבל אם תמשיכו ליישב את השטחים האבודים (הכבושים), אז לילדנו גם לא יהיה נגב וגליל, הם יהיו טריטורייה ערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנגב יושבים בדואים רבים
ש,
08/07/04 18:37
|
ורבים מהם עושים ככל העולה על רוחם ומצפצפים על החוק אולי תציע לתת להם את הנגב כפרס על פשעיהם, אידיוט ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מה יהיה הסוף?
אופיר,
רמת השרון,
08/07/04 16:42
|
|
 |
בסוף לא יישאר אף אחד
מני,
קריית אתא,
08/07/04 16:54
|
כולם הורגים פה אחד את השני, גם אם נפסיק להילחם בערבים אז יתחילו מלחמות עם דתיים, זו מדינת דמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
רפואה שלימה
לאריק שרון,
08/07/04 16:42
|
רפואה שלימה לחיילים , לבנים שלנו, שאלת השאלות - ואין תשובה- עד מתי בנינו היקרים יהיו כברווזים - מספיקְ על המדינה לעשות את כל המאמצים ולנסות את כל הדרכים על מנת שהבנים שלנו יחזרו בריאם ושלמים הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
נמאס, שיחזירו להם את מה שמגיע
ל"ת
בני,
ת''א,
08/07/04 16:40
|
|
 |
27.
נמאס לנו כבר!!!
ל"ת
מספיק ודי,
לצאת משם,
08/07/04 16:37
|
|
 |
תנו לתןשבי גוש קטיף להגן עלעצמ
ל"ת
אחאב,
מרכז,
09/07/04 01:03
|
|
 |
26.
VIP OFFICER HEART BADLLY IS
dr no,
yafo,
08/07/04 16:37
|
|
 |
25.
אריק עכשיו הכדור אצלך שוב.
נמאס לי,
08/07/04 16:33
|
|
 |
אכן הכדור אצל רוה''מ
ש,
08/07/04 19:34
|
הוא נבחר כדי להדביר את הטרור - לא כדי לטפל בפלסתינאצים הרצחניים בכפפות של משי. לא די בפעולות נקודתיות, רק מבצע רחב היקף ומתמשך יביא להדברת הטרור ולשקט עד אז אסור לדבר בכלל על דברים הזויים כמו התנתקות חד צדדית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשלושה מתים ו20 פצועים
ל"ת
אריק,
08/07/04 16:41
|
|
 |
זה ממש לא נושא להתבדח עליו
רונן,
08/07/04 17:21
|
|
 |
24.
זו כבר עליית שתי מדרגות!
חגי,
מרכז,
08/07/04 16:32
|
|
 |
23.
לכל מי שחושב שהתנתקות
יהודה,
08/07/04 16:31
|
תפתור לנו את כל הבעיות בחיים...אם זה מה שקורה כשצה''ל בפנים,אז מה יהיה כשהוא ייצא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשהוא יצא...
רונית,
תל אביב,
08/07/04 16:59
|
פשוט יפסיקו המלחמות! ויופסק ההרג של אנשים שכל פשעם הוא רצונם בבית ואדמה משלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רונית...
ישראל,
08/07/04 18:28
|
שמאלנית מזן מצוי. לשמאלנים יש דברים שהם מבינים בפשטנות מתוחכמת ויש דברים שהם מבינים בתחכום פשטני... למשל, זה שהפלסטינים רוצחים בנו ללא הרף ו''רק'' אחרי שנתן להם את עזה הם יפסיקו - מובן אצלהם בפשטנות... זה שיהודי אוהב את ארצו ורוצה לישבה ולבנותה ומוסר נפשו עליה, מובן אצלם ''פשוט'' כדבר תמוה וקשה להבין. וואו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לרונית- אשליה
שלומית,
08/07/04 18:06
|
אם את חולמת שאם נצא מעזה היריות והקאסמים יפסקו אז יש לך א ש ל י ה. זה לא עובד כך אצל הערבים. זה רק מגביר אצלהם את המוטיבציה. בהצלחה בחלומותיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to the nice and lovly ronit,
WAKE UP!!!,
08/07/04 17:32
|
do you speak on the '' mitnahalim''?... that all they want is a land and home of their own? ...
oh, ya, ya i know you mean to the ,'nice' an d peacfull palastinians (see the jihad ,hamas, and basically all of them) that all they want is a home and a land of their own! you are so naive and stupid - just listen to them not to me -if you love them so much listen to what they say and not to what the right say. THEY SAY THAT THEY WANT ALL PALASTAIN FROM THE RIVER TO THE SEA-WHICH MEAN IF YOU STELL DIDN'T UNDERSTAND THAT THEY WANT ALL ISRAEL INCLUDING ASHDOD,YAVNE, AND YOUR STATE 'TEL-AVIV-HERTZELIA' AND ON THE WAY TO THAT GOAL THEY WANT TO KILL US ALL.
SO WAKE UP FROM YOUR DREAM BECAUSE IT IS KILLING US AND NOT THEM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No end until we end it
Roberta,
London,
08/07/04 18:57
|
As it is, the Palestinians will not end their terror spree unless WE END IT for them. It is as simple as that. Keep on giving them what they want and they will ive us what we DON'T want! Fight back and let's see how long these beasts last!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם הפלסטיני
מנחם,
אלפי מנשה,
08/07/04 17:24
|
לא יפסיק להילחם לעולם, בשבילו ישראל לא קיימת, אם יתנו להם את השטחים הם ירצו גם את יפו ותל אביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט יפסיקו המלחמות...
משה,
08/07/04 17:23
|
שמעת פעם על הטבח באוטובובוס במעלה העקרבים? זה הי'ה בשנות החמישים, הרבה לפני מלחמת ששת הימים. על פעולות התגמול שמעת, ועל הרציחות שקדמו להן? אם לא, כדאי שתלמדי קצת על העבר. זאת בתנאי שאת מסוגלת ללמוד. לפי תגובתך אני מטיל ספק גדול בכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה - נכון, תמיד ולאורך כל
תומכת בנסיגה,
08/07/04 18:17
|
56 שנות קיומה של ישראל ( וגם קודם) קמו עלינו לכלותינו.
אבל, שום דבר לא דמה לפרעות של היום בעוצמה, בטירוף וביחסי הכוחות.
הנסיגה בשום אופן לא תפתור את כל בעיותינו, היא תוריד חלק מהן... אין פארטנר לשלום, אבל נסיגה מריכוזי אוכלוסין גדולים, תשאיר מדינה קטנה יותר שניתן להגן עליה ביתר קלות ועם פחות קורבנות.
וב-35 שנה אחרונות כל הכסף, המשאבים, הכוחות - הלכו לשטחים במקום לגליל ולנגב. ומה קיבלנו - ארץ ישראל מלאה ערבים בגליל ובנגב, ושטחים מלאים פלשתינאים.
ומה ישאר לילדנו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כבר השקענו לא עדיף להשאר?
ירון,
חיפה,
08/07/04 18:32
|
הרי השקענו כי זה שלנו! אז אם כבר השקענו למה ש''נתנתק''? אולי ננתק את מי שאחראי לבלגן באמת? האירגונים וההסתה הפלסטינית? אולי עדיף שמיליון פלסטינים שלעולם לא יגידו לנו תודה (בלשון המעטה) ינותקו, ולא אנחנו נברח, אה סליחה, נתנתק? אולי עדיף שננתק אותם? מה יותר קל לברוח? כנראה שלדעתך כן... פעם לפני 100 שנה נפטר אדם היום שאמר: אם תרצו אין זו אגדה. בזמן שהוא אמר זאת ישבו יהודים בעזה... רק בפרעות תרפ''ט ברחו ניצולי היהודים מעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה שהם רוצים את הבית שלנו
ל"ת
עופר,
כפר סבא,
08/07/04 17:17
|
|
 |
22.
שרון תתעורר!!
שמעון,
רעננה,
08/07/04 16:28
|
|
 |
לא להפריע,אני מפרק את דימונה
ל"ת
אריאל שיינרמן,
08/07/04 16:32
|
|
 |
21.
זה לא עסק ככה אריק שרון!
דניאלה,
תל אביב,
08/07/04 16:27
|
|
 |
20.
לעוף משם ומהר
ל"ת
מה חשבתם,
08/07/04 16:24
|
|
 |
19.
עד מתאי הם ישלתן בנו
דבורה ויס,
מחיפה,
08/07/04 16:23
|
עד שראש הממשלה יתאורר מהתרדמה שלו יש לא באיה המפלגות עז תתחיל להקות אותם שלא ירימו את הראשד עוד 100 שנמה כמו המלך חוסן כך דוגמע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם גם כחה מקבלים מה שמגיא להם
ל"ת
רוטי,
08/07/04 16:42
|
|
 |
18.
החלמה מהירה לפצועים
ל"ת
דני,
08/07/04 16:22
|
|
 |
17.
עלית מדרגה צפויה במלחמה בעוצמה
גיי,
08/07/04 16:20
|
נמוכה כפי שמגדיר צה''ל היינו כבר בסרט הזה. אין פיתרון אלא לנצח את המלחמה...כמו במלחמה. הרבה מאוד סיכסוכים שלא מצאו פיתרון בדרכי שלום נגמרו בניצחון במלחמה וביניהם שתי מלחמות עולם שכולם מכירים. היכרנו בזכויות של הצד השני והוא סירב להפסיק את המלחמה...מסקנה: לא הזכויות היו הדאגה שלו ואם כך היגיע הזמן לאזור אומץ ולשלול בחזרה את כל הזכויות כביכול ולנצח במלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כן להתנתקות!!!!!!!!!!
ל"ת
גיא,
08/07/04 16:17
|
|
 |
15.
לפנות את עזה מיד!
ל"ת
יורם,
08/07/04 16:15
|
|
 |
14.
נמאס כבר מהמלחמה הבלתי נגמרת
ל"ת
רק התנתקות,
יכולה,
08/07/04 15:57
|
|
 |
13.
יום אחרי יום
אלה,
08/07/04 15:56
|
|
 |
זה לא פיגוע
פולה בן גוריון,
08/07/04 15:59
|
זאת פעולת לחימה לגיטימית נגד צבא כיבוש ומתנחלים. אנא תעשו את האבחנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה באמת לא פיגוע אלא גרילה
יוגב סגל,
ירושלים,
08/07/04 16:23
|
מדובר בפעולת גרילה קלאסית שכוונה רק כנגד חיילים. במקרה הזה לא מדובר בפיגוע או בפעולת טרור, אלא בהתנגדות לגיטימית של עם כבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק !!!
ש,
08/07/04 19:37
|
מכיוון שכל הפלסתינאצים בעזה תומכים בטרור ובפשעי מלחמה, יש למחוק את עזה מעל פני האדמה - זו הגנה עצמית לגיטימית של ישראל, שמעוגנת בחוק הבינ''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי רוצה לראות מה אתה היית
עמי,
08/07/04 17:01
|
עושה אם אנשים היו מגיעים לשכונה שלך, הורסים לך את הבית, מרביצים לך, חוסמים את כל הכבישים, לא נותנים לך לצאת מהעיר שלך.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשכח
גיא,
08/07/04 16:39
|
|
 |
12.
כדאי לבקש פרטים על הטיל ממצרים
אבי,
מרכז,
08/07/04 15:54
|
|
 |
11.
אבל לפי הסכם אוסלו אסור להם
גדי,
08/07/04 15:54
|
להחזיק טילים כאלה... אז איך זה קורה? איפה טעינו?
ואיפה נטעה בפעם הבאה, כשנחתום איתם על ניירות חסרי משמעות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס בנה הכור,שרון מפרק לערבי
הכור בדימונה,
08/07/04 16:23
|
ועוד לערבי מצרי-אותה מצרים שממנה מגיע כל הנשק ופתחה במלחמה הקשה ביותר שעברנו ביום הקדוש ביותר ליהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמסר את סיני לידי מצרים-אשם
מ בגין,
08/07/04 16:15
|
|
 |
10.
לצאת כבר מעזה!!!!!!!!
אבי,
מרכז,
08/07/04 15:54
|
|
 |
אתה לעולם לא תבין
בגלל אוסלו,
יש הרוגים,
08/07/04 16:25
|
כמו תינוק שרוצה צעצוע. אתה לא מבין? גם אם תוסיף עוד עשרה סימני קריאה. ההתנתקות רק תחמיר את המצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל קמפ-דיויד ומדריד יש אוסלו
מה המסקנה?,
08/07/04 16:35
|
שבגלל שבגין הכיר בפלסטינים בקמפ-דיויד ובגלל ששמיר הכיר במנהיגות אש''ף במדריד(סאיב עריקאת והכאפיה של ערפאת,זוכר?) היה אוסלו והראשון שגירש יהודים מא''י וניכנע לאויב המצרי היה בגין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסתבר שבגין אחלה גבר
ל"ת
שמאלני,
08/07/04 17:02
|
|
 |
9.
מלחמה אין סופית!
גאולה,
רמת גן,
08/07/04 15:53
|
|
 |
העם רוצה הדברה של הטרור
ש,
08/07/04 19:54
|
|
 |
תשובה לגאולה מר''ג
עליזה,
רמת גן,
08/07/04 18:03
|
למה התנתקות? בכדי שיפגעו אנשים בשדרות, אשקלון, בנגב ועוד מקומות בדרום. למה בגלל ששרון אמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
רק אל תגידו שיש הרוגים
ל"ת
איילת,
באר שבע,
08/07/04 15:52
|
|
 |
7.
שוב פיגוע ..
לימור,
08/07/04 15:48
|
מתי כבר יתחילו לזוז כאן דברים?המצב רק מחמיר כל הזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא פיגוע אל קרב
ל"ת
צפון,
צפון,
08/07/04 19:07
|
|
 |
6.
במקום התנתקות יש עליית מדרגה
ל"ת
לאה,
מרכז הארץ,
08/07/04 15:47
|
|
 |
5.
עד מתי ?!עד מתי??!!!!!!
ל"ת
דינה.מ,
08/07/04 15:45
|
|
 |
4.
חוזרים לשיגרה...
יפית,
ת''א,
08/07/04 15:44
|
|
 |
3.
הנה התגובה
אריק,
08/07/04 15:43
|
|
 |
2.
התנתקות!החלמה מהירה לפצועים
יערה,
צפון,
08/07/04 15:42
|
|
 |
1.
לצאת משם!!!!!!אמרנו כבר??
ל"ת
חיים,
08/07/04 15:40
|
|
 |
יצאנו משם כבר ונאלצנו לחזור
ש,
08/07/04 19:55
|
רק מטומטם מוחלט, כלומר שמאלני, חוזר על טעות כזו פעמיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TZHAL THERE TO PREVENT MISSELS
ל"ת
ON SHDEROT,
08/07/04 16:04
|
|