 |
20.
קיראו את #4 -בורותו של השמאל!
שופנהאואר כמחנך,
============,
10/07/04 17:16
|
מספר 4 המכונה אייל - טועה בעובדות. והדבר מוכיח את הגיוס האוטומטי של השמאל הקיצוני לטובת המאבק הפלשתיני. והנה הטעות:
בעוד שממשלת ישראל החלטיה לא לשלוח משלחת רשמית לדיון בהאג, הרי שנציגי נפגעי הטרור ביקשו כן להשתתף בדיון ולטעון בעד הגדר. אך בהאג דחו את בקשתם, בדיוק מהסיבה שאבי אוחיון ציין.
הנה לנו דוגמה לצירוף שהופך את השמאל הקיצוני לקטלני כ''כ כיום: בורות, שנאה, חוצפה ובטחון עצמי מופרז ללא כל כיסוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
טראנזישטאט!!!!
האירופאים הם,
אנטישמים!!!,
10/07/04 11:54
|
השם מוכר לכם? זה היה מחנה ריכוז בצכיה, ששם הנאצים ואנשי ''הצלב האדום'' התעוללו ורצחו עשרות ואלפי יהודים. לאירופאים יש עוד את החוצפה להטיף לנו מוסר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לשכתוב ההיסטוריה
מוחה,
10/07/04 19:09
|
ההיסטוריה אינה פלסטלינה שאפשר לעשות ממנה מה שרוצים. הצלב האדום לא התעלל , אומרים התעלל לא התעולל, אבל לא חשוב, ולא רצח יהודים בשום מקום. הוא פשוט לא התענין יותר מדי ולא גילה יוזמה, בדיוק כמו שלך ולחבריך ממש לא אכפת שחפים מפשע נהרגים או רק מאבדים רגל בתקיפות צהל בשטחים. כולנו נשלם את מחיר אדישותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מדינת ישראל לא תכנע לאנטישמיות
ל"ת
זולפיקאר,
10/07/04 10:25
|
|
 |
17.
מה שנכון נכון...
חיים,
מרכז,
10/07/04 09:33
|
כמה שצפוי וכואב...
התגלמות ''תרבות הסמוך'' הישראלית במיטבה נראית גם בגדר ההפרדה...
מה שרון חשב ? שיבנה גדר הפרדה ''ליכודניקית'' לפי התוואי הנוח לו וכך יספח שטחים דה-פקטו בשטח ??
כמו שהרבה אמרו כאן, בית הדין הבינלאומי אינו פסק נגד הקמת גדר הגנה/הפרדה/אחר לישראל אלא בתוואי שאינו נוגס בשטח שמה לעשות, מוגדר ע''י כל העולם כשטח כבוש...
אבל שרון היה חייב לעבוד בשיטה ישראלית ולהקים גדר שתקבע עובדות בשטח...
חבל...
כנראה שהדבר לא יעבור במועצת הבטחון כי עדיין לארה''ב יש זכות וטו על כל החלטה... אבל לך תדע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
צריך להטיל פצצת אטום ואז לשמוע
ל"ת
מה יש להאג לומר,
10/07/04 08:07
|
|
 |
15.
הגדר ברובה בנוייה על הקו הירוק
האמת,
10/07/04 08:02
|
הגדר ברובה בנוייה על הקו הירוק. הרצון של גופי שמאל להרוס את כל הגדר מוכיח שלא התואי של הגדר הוא מה שמפריע להם. אלא שהיא מפריעה לרצוח יהודים בקלות, כמו בימים הטובים של תחילת האינתיפאדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון
בני,
חולון,
10/07/04 12:00
|
בצפון השומרון התוואי קרוב לקו הירוק, אולם מה שנבנה במערב השומרון כלל לא ועוטף ירושלים. וזה עוד לפני מה שמתוכנן באריאל, גוש עציון ודרום הר חברון. אם היית קורא את ההמלצה של בית הדין בהאג היית רואה שהיא מתיחסת רק לקטעים שנבנו בתוך השטחים ולא לאלו שנבנו על הקו הירוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
what even worry?
MikNT,
USA,
10/07/04 07:41
|
just ignore the idiots - after all, they have no moral right to lecture us - just continue building the fence and they can kiss our asses.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. אי אפשר לקבל ביטול ל51
הזכות להגנה !,
10/07/04 15:01
|
רק שופט נאצי יכול לפסוק שלמי שעומד בפני ארגוני רצח המוני ''סעיף 51 לאמנת האו''ם- הזכות להגנה עצמית- אינו רלוונטי''
אני אישית מוכן לוותר על זכותי לרצוח פלשתינים (מתוקף פסק בית הדין המתיר טרור ואוסר התגוננות) תמורת גדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
היה צריך לבנות את הגדר על
הקו הירוק,
10/07/04 06:35
|
היה פותר הרבה בעיות. לא היה צריך לבנות אותה מעבר לקו הירוק, אלא אם כן מי שבנה אותה לא אהב אותה מלכתחילה, ומראש תכנן שלחץ בינלאומי יגרום לפירוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו בעיה שלכם
יוסי,
גושדן,
10/07/04 10:00
|
התוואי הוא בעיה של הטירוריסטים ותומכיהם(=שמאלנים), לא הייתם צריכים לפתוח במערכה הרצחנית הזו. עכשיו תשלמו את המחיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
המסקנה:''טרנספר''
חי חיים,
10/07/04 05:16
|
להוציא את כולם לצבאות ערב.
אין ברירה הם יאכלו אותנו חי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הגדר היא אופיום להמונים
דני,
10/07/04 03:21
|
ואני אגיד את זה עד שאוזניכם תיפתחתנה: הגדר היא פלסטר. היא פלסטר על פצע מלא מוגלה, פצע ששום פלסטר כבר לא יכול לעזור לו. פלסטר על האטימות והגזענות של ישראל כמדינה: ראשי הציונות מלפני קום המדינה חזרו שוב ושוב על כך שהציונות אינה באה לנשל ערבים מאדמתם. אבל בפועל, בפרספקטיבה היסטורית, צדקו מבקרי הציונות בטענה שהציונות תפגע, בסופו של דבר, בתושבים המקומיים. 700,000 מהם גורשו ב- 1948 -- ובניגוד למה שלימדו אותי בבתי-הספר, הם לא נענו לקריאת צבאות ערב לעזוב, ולא היוו סכנה ביטחונית - מעשי טבח דוגמת דיר-יאסין, ופעילות מכוונת של צה''ל על פי הוראות בן גוריון הביא לגירוש ולבריחה המונית שכזאת. אחר כך באה הכיבוש של 67, והסירוב -- הכל כך בלתי מתקבל על הדעת ומטופש - להעניק עצמאות למיליוני הפלסטינים באיזור הזה. בפועל - ממשיכים בהתנחלויות, בחישוף בהפקעת אדמות - ומאז הסכם אוסלו גדל מספר המתנחלים ביותר מפי 2. ובכל זאת, ישראל וחלק מתושביה בטוחים שישראל תמיד רצתה שלום, והערבים תמיד דחו את ידה המושטת. גם כשברור שצה''ל מדכא אוכלוסיה אזרחית כבר כמעט 40 שנה, אף אחד לא חושב באמת לפנות יישובים ולסגת. לדבר על זה - כן, והרבה, לעשות את זה בפועל? קצת פחות. יש לי בחדרי את תמונותיהם של ילדיו של אבי אוחיון. אני לא יכול להיות להטיף לו או להגיד משהו שיכול להקטין, ולו במעט, את כאבו. אבל הגדר הזאת, היא עוד הכבדת יד כבדה על עם שכבר סבל מספיק מהציונות. התוואי של הגדר הזה הורס חיים, לא רק מקשה עליהם. הגדר הזאת היא רק עוד שלב אחד בדיכוי הפלסטינים, ועוד אמצעי ליצירת טרנספר זוחל -- אחרת היו בונים אותה על הקו הירוק. אבל לא בנו אותה על הקו הירוק. הים הוא אותו הים, והערבים אותם ערבים, והפיתרון - אותו פיתרון. 2 מדינות ל-2 עמים, והפסקת הכיבוש וההתנשאות הישראלית. הגדר היא רק פלסטר על פצע מוגלתי, ועד שלא יבוא שינוי תודעתי עצום אצלנו, הישראלים, נמשיך לחיות על החרב, ולהישמע כמו קוזאקים נגזלים. איך שלא נסתכל על זה, הדיכוי שבכיבוש הוא צורת הטרור הכי קשה וחסרת רחמים בסכסוך הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דובר אלמגור מגיב ל2
אוריה בכרך,
11/07/04 00:58
|
אתה יכול לטעון שאין ארגון נפגעי הטרור כמו שאתה יכול לטעון עוד מעט שגם לא רצחו את אחי אוהד. ועוד מעט תאמר שד''ר אריה בכרך (אבי) אינו קיים. ואולי גם לא היינו היום באזכרה לאחי. או ששמואל לנדאו שפעיל באלמגור והגיע היום למסיבת עתונאים לא איבד את בנו רונן על ידי כוחות ברגותי ומירי אביטן שבאה עימו לא איבדה את בנה אסף וצפי אדוריאן -האס (חברת הנהלת הארגון)שבאה למסיבת עתונאים לייד משרד החוץ כנראה הוזה כשהיא אומרת שבעלה נרצח בשוק על ידי מתאבד שמשלחיו שוחררו מהכלא על ידי הרש''פ. הנייר הרי סובל הכל כולל את מיטב השקרים כמו את תהליך אוסלו האיום שהביא לרצח אחי ועוד 1250 איש מאז הגיעה הרש''פ לפה. אלא מה, ידידי, מי שלא מסכים עם דעתך הופך להיות ימני ומאחר ואין ימין בשמאל הוא גם מייד ימני קיצוני. באלמגור חברים נפגעי טרור ימניים ואנשי מפלגת העבודה שמגינים על הגדר (בעוד אני חושב כקצין שהיא איננה אפקטיבית וכאיש ערכי שהיא איננה מוסרית בהיותה מבדילה בין דם לדם ומנציחה את הרשע). אלמגור מגישה את שירותיה החברתיים לכל נפגע טרור ללא הבגל דת ולאום. כן עוד דבר באלמגור מתנגדים לטרור. מה לעשות אנחנו לא אוהבים שהורגים אותנו ואיננו מצדיקים זאת. אל תהפוך זאת לימין כי אז אתה מכתים את השמאל כאילו הוא מתנגד לדעתנו. אתה יכול לומר מקסימום שאתה בשמאל הקיצוני שכל הגנה על ישראל מתפרשת כצעד לא לגיטימי בעיניו ומקפיצה לו את הפיוזים. מילא. שלא יקרה לך כל צער, אני בטוח שאם חלילה היה זה קורה, חלילה-חלילה, היית חושב אחרת כמו כמה שהצטרפו אלינו בשנים האחרונות. דבר אחד נוסף: אל תעשה מנפגעי הטרור אנשים פחות אינטלגנטים ממך כאילו אם אנו מתארגנים- אז מישהו מנצל אותנו, כדבריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לאנשי אלמגור
לא בזה,
11/07/04 11:19
|
האם עלי לציין שאני מזדעזעת כמו כל יהודי אזרח ובן אדם כשמתרחש פיגוע, כמו היום, ונופלים קורבנות, ולבי עם המשפחות נפגעות הטרור? האין זה מובן מאליו? עם זאת, אני מתנגדת לניצול קורבנכם לצרכים פוליטיים ממש כשם שבתרוץ של הקמת גדר לחיים, חומה שתמנע פיגועי טרור, שאת זאת כולנו רוצים, בונים חומת סיפוח, שלא רק שהיא מנכסת לישראל לפחות 30% מהשטח שכבר הכרנו בו כנתון לריבונות פלשתינית, אלא גורמת לפגיעה קשה ובלתי קבילה בחיי היומיום של מאות אלפי פלשתינים שלא חטאו. זאת ועוד, החומה עצמה בתוואי האיום שלה מעודדת טרור. במקום להביא לרגיעה ונרמול היא דוחפת רבבות פלשתינים למצב של חוסר מוצא ומשם הדרך לטרור קצרה. מה כה מקומם בדברי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי שום בעיה עם טיעוניך כל
יוסי,
גושדן,
10/07/04 10:04
|
...עוד אתה נאמן להם : ארוז מיזוודות והגר מהארץ, כל עוד אתה לא עושה זאת אתה צבוע שמונע מהפליטים הפלסתינאים לחזור לאדמותיהם מהם גורשו לדבריך ב-48'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
The verdig
Jaquis Eisenber,
Canada,
10/07/04 00:15
|
Its a shame that shuch a Court exsit to day with so much hateret against the Jewish people, I think thatevery Jewish organization shuld organize mass protest in the U.N. and let them all know what a lop sided verdig the courh has shown I think they shuld all be ashamed of them selfs
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הגיע הזמן
האחד,
10/07/04 00:07
|
לדעתי, הפיגועים ותגובת העולם הצוננת הם תוצאה של אהבת היתר שהעולם מפגין כלפי ישראל והישראלים. אולי, רק אולי, אם הישראלים יתחילו לחיות כאחד האדם ובלי הקונצים הידועים (הונאות-שחיתויות-גניבות... וכו') אל וכלפי העולם, יחס העולם ישתנה לטובה. עד אז, תמשיכו להונות, לגנוב... ותמשיכו לזכות באהבת העולם כלפיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
האג קטן עלינו
אילן,
09/07/04 23:43
|
לפי התגובות הנחמדות כאן יש לנו בעיה פנדמנטלית רצינית והיא: בניך מהרסיך מחרביך ממך יצאו. תתבישו כל השמלאנים שכתבו כאן תגובות שנשמעות כמו שיצאו מהפה של פלסטינאי ממוצע . הבעיה היא כאן ולא בהאג. ועתה בקשר להולנדים. ההולנדים הם לא כל כך נחמדים מוצי מוצי. 80 אחוז מהם הצטרפו במלחמה למפלגה הנאצית וזה תוך כמה חודשים. הם שגירשו את היהודים וגנבו להם את כל רכושם במיליארדים וכשחזרו היהודים העלימו להם את המסמכים. שאלו את השופט ההולנדי, האם להחלטה שלך יש תוקף? ענה השופט המנוול: לא להחלטה שלי אין תוקף אבל אני מקווה שבעולם יטילו על ישראל סנקציות שיפגעו בה כלכלית. הפרצוף האמיתי התגלה! הגדר מעניינת אותו כמו הסבתא שלי. מה שמענין אותו זה החלשתה של ישראל שתוביל חס ושלום להשמדתה. ועל זה נאמר, אותה הגברת בשינוי אדרת. הצעד הבא: פרוז הנשק הגרעיני שלנו. יש עיוורים בכנסת שמוכנים לשמוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כנסו ומהר!!!!!!!!!
שרון,
usa,
09/07/04 18:46
|
על כל נפגעי הטרור ואזרחי ישראל לתבוע את ''השופטים'' הגזענים כמשתפי''ם, ואל לנו להתייחס לדבריהם, עלינו להיות חכמים ומאוחדים כנגד כל אלו ששוללים את קייומה של מדינת ישראל והערבים בפרט, ולכל השמאל פעם אחת תראו שאתם חלק ממדינת ישראל ולא נגדה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, יש לתבוע את הרשות בהאג
על שימוש בטרור,
10/07/04 03:36
|
רצח אזרחים, פציעתם או חטיפתם אסור לפי סעיף 3 לאמנת ז'נבה. הטרור הפלשתיני יוצא לדרך במטרה לעבור על חוק בינלאומי זה.
הרשות הפלשתינית אשמה באי מניעת טרור מצד גופים כמו החמאס הג'יהד והחזית הפועלים משטחה.
הרשות הפלשתינית אשמה בהפעלת ''גדודי אל אקצה'' של מפלגת השלטון שלה עצמה - הפת''ח
הרשות הפלשתינית אשמה באספקת רובי קלצ'ניקוב ממשטרתה למבצעי פיגועי ירי
שלא לדבר על המיליונים בחשבון הבנק של מדאם סוהא בפריז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יהודים תבינו
ערבי,
09/07/04 17:35
|
אין לאף אחד בעולם התנגדות לגדר אם היתה נבנית על גבולות 67 אבל מכיוון שיש ממשלה קיצונית שמטרתה לבנות גדר פוליטית אז לשם כך יש התנגדות אבל את מי אפשר לשכנע הרי היהודים חסרי יידע מנותקים מהמציאות ואינם אוביקטיביים ואינם יודעים את הייסטוריה של העם שלהם אפילו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערבי
צבי.ג.,
11/07/04 19:09
|
בורות,עיבות היסטוריב,ברבריות לאיום של עצמם(תראו עירק.) רצח עם (סודן של היום!!) כולו הישג ''האומה הערבית הגדולה,לכן כל התיחסות לנכתב היא מגוחכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר מיתמם
שופנהאואר כמחנך,
============,
10/07/04 17:04
|
שקר. השמאל הקיצוני, והפלשתינים מתנגדים עקרונית *לכל גדר* - כיוון שהיא ''גדר אפרטהייד'' וחומת של ''גזענות''. ההיטפלות לתוואי היא רק התירוץ.
אנא דייק בעובדות להבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Why don't you and all your
arab hater,
arab free,
10/07/04 12:01
|
fucking arab friends get back under the rock you were hiding and start killing eachother, your life is worth nothing anyway
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אפשר היה ללדלג פחות
Avi Ecuador,
09/07/04 19:49
|
ולחשוב שיש הגיון בדבריך אם ערביי ישראל היו עוברים דירה כולם מישראל והיו מקבלים תעודות זהות של מדינות ערב ולא ישראליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ממשלת ישראל ומר אבי אוחיון !!!
נועמי,
פורטוגל,
09/07/04 17:30
|
לא על בית הדין בהאג חייב מר אוחיון להלין ( ומי בכלל מסוגל להתמודד עם הכאב הנורא של מר אוחיון ? !! - ואליו יש לנו רגשי השתתפות בצער בכאב הנורא ..) - אלא כלפי ממשלת ישראל. - כלפי מדיניותה ההזויה של ממשלת ישראל ש''סברה'' שטיעוני ''ביטחון'' ישכנעו מישהו בעולם, שניתן לבנות חומת הפרדה גזענית על קרקע גזולה !! מר אוחיון, שים לב !! - בית הדין בהאג לא כפר בזכותה של ישראל להקים גדר או חומה על תוואי הקו-הירוק , אבל הוא קבע באופן פשוט וברור לכל כי לא ניתן לבנות גדר בשיטחו של שכנך !! יש להצטער שממשלת ישראל הפקיעה והלאימה את כאבו הנורא של אבי אוחיון ובשם הכאב הנורא הזה ניסתה להצדיק מפעל של רשע ביש''ע, של גזילת קרקע, של הרס בתים, גירוש ערבים, והריסת מרקם חייהם - עכשיו קובע בית הדין בהאג - שכל הצעדים הללו הם בלתי חוקיים והוא דורש להפסיק הקמת הגדר, הריסת חלקה הבנוי ופיצוי הפלשתינים על העוולות שנגרמו להם - !! על ממשלת ישראל עליך להלין - מר אוחיון , שהפקיעה והלאימה את כאבך הנורא כדי שישמש לה מסד לטיעוני סרק, ובעיקר כדי להמשיך ולהגן על מיפעל התנחלויות קולוניאסטי ומגונה ועל הרס חייהם של הפלשתינים !! לו ממשלת ישראל היתה הגונה היא היתה מקימה את הגדר הארורה הזאת על הקו הירוק, בהשתתפות הרשות הפלשתינית בעלותה הכספית ( כפי שהציע זאת אבו עלא - רוה''מ פלשתין) במהירות רבה יותר, ללא בגצ''ים ואולי אז מר אוחיון אולי אולי היה נחסך ממך גם אסונך הפרטי !!! אין מילים שיוכלו לבטא את כאבו של מר אוחיון, אבל השימוש הציני שממשלת ישראל עושה בכאב הנורא הזה מעורר בנו שאט נפש !! כאבו הנורא של מר אוחיון אסור לו שישכיח מאיתנו את האמת הכואבת על מעשיה ומחדליה של ממשלת ישראל ואסור לכאב של מר אוחיון להיות התשתית והבסיס ליצירת משטר אפרטהייד של חומת הפרדה גזענית שיביא אחריו אסונות נוספים מהסוג שממשלת ישראל הביאה על מר אוחיון !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמי,שנאה עצמית אינה הומניות
sailor,
11/07/04 19:21
|
נימוקים שלך הם ערבוב של תעמולה שמאלנית ועיבות היסטורי.איך מצאנו את עצמינו באותם שטחים''גזולים''.? השטחים נלקחו מפליסטינאיים? עד פרעות חיו יהודים בחברון-זכות יהודים נרצחים קטנה מזאת של פליסטינאיים ''עשוקים''. האם יודעת קאפו נועמי שאנשי ישוב יהודי בחברון חיים ברכוש יהודי חברון הנרצחים? איך הוקמה מדינת ישראל על ישוביה יודנראין נועמי את יודעת?בעשורים אחרונים לפני פרסטרויקה אפילו ''קומיסרים'' היו משכילים-אולי אידיאולוגית תלמדי זאת מהם''חברה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנעמי, אולי תעזבי אותנו בשקט ?
שמאלנית עצבנית,
10/07/04 10:42
|
בכל אתר חדשות שאני פןתחת מופיעות התגובות המתחסדות שלך. ברור שאנחנו שנואים עליך אז בבקשה תחסכי מאיתנו את התגובות הפלצניות שלך ותמשיכי לחיות את חייך בגולה ןתעשי טובה ותעזבי אותנו בשקט. ואם את לא מתאפקת אז אנא כיתבי תגובות קצרות יותר ופומפוזיות פחות. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Even if
DANI,
10/07/04 09:04
|
Even if what you say can be accepted to some limited again limited degree, it still does not explaint the extremely biased statement heard from Hague. They could have written something to the effect of what you wrote but they didnt, that says something!
i for one, while i know there are problems with the placement of the fence, could care less what this court rules, we simply cannot allow foreign countries to dictate how we protect our people. Moreover, the palestinians should pay a price for their terror and if that means some of their land is temporarily taken then so be it. I truely am tired of being so merciful and humanitarian while Israelis die left and right Finally, i will mention that i am very happy with the operation of the fence, which has already prevented countless attacks.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Noami is an Arab
Muhamed,
USA,
10/07/04 07:09
|
|
 |
כל מילה בסלע!!!!!!!
עידית מת''א,
10/07/04 01:32
|
|
 |
עידית,שפלות הולכת בשלשות.
ל"ת
zorox,
11/07/04 19:23
|
|
 |
תגובה לנועומי פורטוגל
אנגל,
צפון,
09/07/04 20:55
|
צביעות!!!! ישנו חוק בינלאומי הקובע ששטח שנכבש במלחמה ע''י מדינה שלא יזמה את המלחמה הוא לא יוחזר לעולם!!!!! כך נהגו האמריקאים...האנגלים פוקלנד...הצרפתים האיים האנטילים...ועוד מס רב של העמים הנאורים. אז ניסו לחסל אותנו ולזרוק אותנו לים וזה לא הלך...אז עכשיו יש לנו את בכי הקוזק הניגזל.....צביעות לשמה חוק אחד לכולם וחוק אחד לישראל. אז נועומי תהיא פיירית או שזה קשה לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לנועומי פורטוגל!!
אנגל,
צפון,
09/07/04 19:47
|
אנא ממך דיי עם הצביעות שלך ושל כולם. החוק הבינלאומי קובע כי שטח שנ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לכול מי שטוען שהגדר נבנת
אנגל,
צפון,
09/07/04 19:32
|
דיי לצביעות החוק הבינלאומי קובע כי מדינה שכבשה שטח במילחמה שלא היא פתחה בה אז שטח זה הוא שלה. כך נהגה אמריקה עם מקסיקו.. ורוסיה..תורקיה..ועוד מדינות בעיקר באירופה. אז יש חוק אחד לכולם וחוק אחד לישראל..לאחר שניסו לזרוק אותנו לים בוכים הערבים על אובדן אדמתם...דמעות תנין...הקוזק הניגזל....אז גב פורטוגל תהיא אמיתית ולא צבועה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למקרה שעוד לא הבנת
לנועמי ההזוי,
09/07/04 18:48
|
ממשלת ישראל היא ממשלה דמוקרטית שנבחרה ברוב עצום בבחירות האחרונות,ובלי ספק תיבחר ברוב גדול לא פחות בבחירות הבאות. הדעות הקיצוניות והחולניות שלך (כן - אין יותר קיצוני וחילוני מדעות כמו שלך), חוץ מלהרגיז ולפגוע לא עוזרות בכלום. זכותך להיות קיצוני (ובמקרה שלך גם קצת טיפש), אבל בבקשה, תחסוך את זה מאיתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה להזוי
עיניים פקוחות,
09/07/04 22:08
|
לא ברור לי וחבל שאתה מיד חורץ דיעה על נעמי רק בגלל שהיא העזה להסביר את דעתהאז כמה עובדות:
1. הגדר היתה צריכה להיבנות במחשבה עמוקה יותר ועם כמה שפחות פגיעה בתושבים פלשתינאים (אני גם לא ''מחבבת'' אותם במיוחד אבל מה לעשות גם הם בני אדם!!!) אבל כרגיל ביהירות הישראלית שלנו ושוב בדיוק כפי שנעמי כתבה בארוגנטיות האופיינית למע' הבטחון חשבנו שכולם ''יתקפלו'' מול ההסברים הבטחונייים שלנו.
2. בתחום ההסברה - במשרד החוץ חשבו שלהסביר את עניין הגדר זה יהיה דבר של מה בכך ''עבודה של 5 דקות'' ו... שוב הפתעה! היה מאד מאד קשה לשכנע את העולם בצדקתנו למרות האוטובוס ומשפחות הטרור שעשו עבודת קודש בהסברה.
3. ידענו שנשלם מחיר גבוה על האיוולת שלנו אבל כרגיל הופתענו ובגדול מעוצמת הביקורת - חבל מאד וזה גם מה שנעמי ניסתה כנראה להגיד, שלא הסכלנו לעצור אותה בזמן.
שבת שלום - אני מקווה שהתגובה שלי לא תכעיס אותך ותקתלג אותי גם בין החולים והקיצוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגדר היא נגזרת של פיגועים
אורן,
רמת גן,
09/07/04 23:14
|
מפלצתיים ומרושעים ואל תישכחו: הם פרצו במלחמה לחסלנו לכן ''כבשנו''. הם התחילו לרצוח באכזריות לכן הגבלנו אותם והצבנו מחסומים. הלכנו לקראתם והבאנו את עראפת במטרה לבנות עתיד טוב יותר אבל גם את זה הם והוא הרסו. עכשיו אנחנו מתמודדים עם הדבר הכי נורא שיכול להיות פיגועי התאבדות ולכן עלינו לא להקשיב לאינטרסנטים ואנטישמים בבירור, להגיד לנו מה לעשות עם הקיום שלנו כעם יהודי. ואל תשכחו עם יש לנו עייסק פנאטיים מטורפים ורצחניים שפוגעים בכל דבר בעולם כולו ובאף מדינה שלהם בעולם אין שלטון ראוי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
די לצביעות
אייל,
תל אביב,
09/07/04 17:15
|
בכתבה יש תלונה על כך ש''לדבריו, הפסיקה שיש להרוס את הגדר לא הפתיעה אותו, במיוחד כיוון שבית הדין לא שמע את הצד של הנפגעים הישראלים. ''זאת כדי שלא יצטרכו להתעסק עם האמת אלא רק עם הפנים שלה'', הוא אומר על השופטים. '' -- האם צריך להזכיר שישראל החליטה לא להופיע בפני השופטים??? איך אפשר להאשים את השופטים שהם לא שמעו את הצד של הנפגעים הישראלים כדי לא להתעסק עם האמת כשישראל הוזמנה להופיע לבית הדין וסירבה???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
read
DANI,
10/07/04 08:54
|
the reason Israel didnt make a big show in hague, at least not formally, is because the entire point of the ISraeli defence is that we dont recognize this court's jurisdiction over the matter of the fence. plain and simple, it makes at least some sense from the legal perspective. and the person who wrote earlier is probably right, it wouldnt have changed anything
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Eyal is an arab
ל"ת
Arab detector,
10/07/04 07:11
|
|
 |
It wouldn't have canged anythi
ל"ת
Abe,
TO,
09/07/04 18:16
|
|
 |
3.
בכרך, אוחיון - אתם טועים
יותם,
צרפת,
09/07/04 17:08
|
אתחיל בזה שאני משתתף בצערכם על האובדן הנורא. אך אובדנכם היה נמנע גם אילו הגדר היתה על הגבול הבינלאומי. יותר מכך - אילמלא היה שרון מתעכב בבניית הגדר, היתה הגדר מוכנה שנתיים יותר מוקדם. אבל הגנת ההתנחלויות חשובה יותר. בית המשפט בהאג לא קבע שאין לישראל זכות לבנות גדר. שלא תבינו לא נכון, גם אני חושב שמדובר בפסק דין חד צדדי והם יכלו להכריז בפסק הדין שהם מכירים בזכותה של ישראל להגנה עצמית. הם יכלו להכריז שהם פונים לישראל בבקשה לשנות את התוואי, ולא להוציא פסק דין כל כך פרו-פלסטיני. אבל אתם, אל תשכחו - גדר על הקו הירוק היתה מונעת את אסונכם באותה מידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
they are simply anti Israel
DANI,
10/07/04 08:51
|
its quite simple, you dont need to be a genious to figure that out. The fact that the fence is not located perfectly in every place its built is true, but that is completely irrelevant to the extremely pro palestinian judgement of hague, which completely disregards Israel's right to self defence. as i said, simple...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Yotam is an arab, see Neomi
ל"ת
Arab detector,
USA,
10/07/04 07:10
|
|
 |
עדיף שתישאר בצרפת.
ל"ת
אתם ראויים,
זה לזה,
09/07/04 18:10
|
|
 |
גדר ההפרדה אינה גדר
מיכה,
חיפה,
09/07/04 17:36
|
מדינית אלא בטחונית כך שאין ענין בתוואי עצמו אלא האינטרס ההגנתי של ישראל. חוץ מזה, אי אפשר להפקיר התנחליות בצד השני גם עם יש וויכוח על קיומם. את זה לא ''רוצים'' להבין בהאג, השמאל ובג''ץ (שבשליטת השמאל ''עדין'')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגדר היא פתרון זמני בטחוני ולא
מיכה,
חיפה,
09/07/04 17:32
|
מדינית כך שאין ענין בתוואי עצמו אלא האינטרס ההגנתי של ישראל. חוץ מזה, אי אפשר להפקיר התנחליות בצד השני גם עם יש וויכוח על קיומם. את זה לא ''רוצים'' להבין בהאג, השמאל ובג''ץ (שבשליטת השמאל ''עדין'')
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אלמגור ארגון ימני קיצוני
בזה,
09/07/04 15:42
|
גילוי נאות. אין ארגון משפחות נפגעי טרור, כמו שאין ארגון נפגעי אמסטף. ארגון אלמגור הוא ארגון ימני קיצוני שרבים מחבריו ימנים, וכנראה שיש בו גם כמה מנפגעי הטרור. הארגון מנצל את הסבל והזעם של משפחות ההרוגים לתעמולה ימנית קיצונית ואין מכוער מזה. במקום להשתתף בצער הקורבנות אני חשה בוז לרוקדים על הדם ולמסרסרים בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבר של אוריה בכרך
רמי,
11/07/04 01:32
|
הוא הראה לי את שכתבת. במחשבה שניה אתה מניאק אמיתי שדווקא מאפיין את השמאל הקיצוני (לא המתון) שהכל מותר לו במסגרת האנרכיזם שלו .כולל ללכלכך על אבי אוחיון כאילו לא היה אכפת לאבי ממשפחתו. אם זה נכון שהיה גרוש -למה להזכיר זאת? אתה קרוצה לרמוז שלא היה אכפת לו ממנה או מילדיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה שקולה לרמי
בזה,
11/07/04 11:25
|
חס וחלילה לי מלבזות אב שכול, ובודאי שמעמדו האישי כגרוש, כמו שליש מהמבוגרים בחברתנו, אינו סיבה להמעיט בכאבו על טבח ילדיו וגרושתו, שבחרה לחיות בקיבוץ מצר על הקו הירוק. ציינתי רק שהוא לא התגורר בקיבוץ מצר ולכן אין זה ודאי שהוא חבר השומר הצעיר. קטנוני מצידי, אולי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוריה בכרך משיב לבזה 2
דובר אלמגור,
11/07/04 00:57
|
אתה יכול לטעון שאין ארגון נפגעי הטרור כמו שאתה יכול לטעון עוד מעט שגם לא רצחו את אחי אוהד. ועוד מעט תאמר שד''ר אריה בכרך (אבי) אינו קיים. ואולי גם לא היינו היום באזכרה לאחי. או ששמואל לנדאו שפעיל באלמגור והגיע היום למסיבת עתונאים לא איבד את בנו רונן על ידי כוחות ברגותי ומירי אביטן שבאה עימו לא איבדה את בנה אסף וצפי אדוריאן -האס (חברת הנהלת הארגון)שבאה למסיבת עתונאים לייד משרד החוץ כנראה הוזה כשהיא אומרת שבעלה נרצח בשוק על ידי מתאבד שמשלחיו שוחררו מהכלא על ידי הרש''פ. הנייר הרי סובל הכל כולל את מיטב השקרים כמו את תהליך אוסלו האיום שהביא לרצח אחי ועוד 1250 איש מאז הגיעה הרש''פ לפה. אלא מה, ידידי, מי שלא מסכים עם דעתך הופך להיות ימני ומאחר ואין ימין בשמאל הוא גם מייד ימני קיצוני. באלמגור חברים נפגעי טרור ימניים ואנשי מפלגת העבודה שמגינים על הגדר (בעוד אני חושב כקצין שהיא איננה אפקטיבית וכאיש ערכי שהיא איננה מוסרית בהיותה מבדילה בין דם לדם ומנציחה את הרשע). אלמגור מגישה את שירותיה החברתיים לכל נפגע טרור ללא הבגל דת ולאום. כן עוד דבר באלמגור מתנגדים לטרור. מה לעשות אנחנו לא אוהבים שהורגים אותנו ואיננו מצדיקים זאת. אל תהפוך זאת לימין כי אז אתה מכתים את השמאל כאילו הוא מתנגד לדעתנו. אתה יכול לומר מקסימום שאתה בשמאל הקיצוני שכל הגנה על ישראל מתפרשת כצעד לא לגיטימי בעיניו ומקפיצה לו את הפיוזים. מילא. שלא יקרה לך כל צער, אני בטוח שאם חלילה היה זה קורה, חלילה-חלילה, היית חושב אחרת כמו כמה שהצטרפו אלינו בשנים האחרונות. דבר אחד נוסף: אל תעשה מנפגעי הטרור אנשים פחות אינטלגנטים ממך כאילו אם אנו מתארגנים- אז מישהו מנצל אותנו, כדבריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מנומסת למר בכרך
לא בזה,
11/07/04 11:21
|
האם עלי לציין שאני מזדעזעת כמו כל יהודי אזרח ובן אדם כשמתרחש פיגוע, כמו היום, ונופלים קורבנות, ולבי עם המשפחות נפגעות הטרור? האין זה מובן מאליו? עם זאת, אני מתנגדת לניצול קורבנכם לצרכים פוליטיים ממש כשם שבתרוץ של הקמת גדר לחיים, חומה שתמנע פיגועי טרור, שאת זאת כולנו רוצים, בונים חומת סיפוח, שלא רק שהיא מנכסת לישראל לפחות 30% מהשטח שכבר הכרנו בו כנתון לריבונות פלשתינית, אלא גורמת לפגיעה קשה ובלתי קבילה בחיי היומיום של מאות אלפי פלשתינים שלא חטאו. זאת ועוד, החומה עצמה בתוואי האיום שלה מעודדת טרור. במקום להביא לרגיעה ונרמול היא דוחפת רבבות פלשתינים למצב של חוסר מוצא ומשם הדרך לטרור קצרה. מה כה מקומם בדברי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לפרנקנטל מותר!
יוסי,
גושדן,
10/07/04 10:03
|
|
 |
רק חבל שאבי אוחיון לא מודע לזה
יואב כחלון,
09/07/04 17:05
|
עד כמה שאני יודע, מדובר בארגון מוכר ע''י רשויות החוק בארץ. ועד כמה שאני מכיר, הרי שאבי אוחיון, תושב הקיבוץ מצר, הוא לא ימני קיצוני. אא''כ ימני קיצוני זה אחד שאיכפת לו קצת מהעם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דברים על דיוקם
בזה,
10/07/04 00:26
|
כולם יודעים רק חצאי דברים. אבי אוחיון אינו תושב מצר כלל. מצר הוא בעצם קיבוץ של השומר הצעיר שחבריו מתנגדים לתוואי הגדר הפוגע בשכניהם הפלשתינאים. גרושתו של אוחיון וילדיה שנרצחו בפיגוע נתעב בביתם בקיבוץ הגיעו לשם אחרי הגירושין. זה הכל. ואלמגור הוא באמת ארגון ימני קיצוני שעושה שרות דוב למשפחות הנפגעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בניגוד לבני דודינו שרוצחים
את גרושותיהן,
10/07/04 14:57
|
או אחיותיהן שנאנסות- אנחנו בני אדם, ואצל בני אדם נהוג שאחרי גירושין אחד ההורים מקבל את הילדים, והשני מקבל אותם לסופי שבוע או לחודשי הקיץ.
וזה אם ה''מידע'' על כך שהוא גרוש אמיתי. לי זה מזכיר את התעמולה הימנית קיצונית כאילו יצחק ולאה רבין עמדו להתגרש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Who cares ?
DANI,
10/07/04 08:46
|
who cares what this organization is and what the Kibutz members, or you for that matter, think. You dont need to be a genious to understand that the wall, which is really a fence, has been very successful in preventing terror attacks. It should and it will be built, wheather you like it or not. Also, you should be ashamed as an Israeli to talk the way you do about someone who lost family members to terror.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל היום
Avi Ecuador,
09/07/04 15:59
|
מנצל את הפיגועים והרשע בלהסביר מדוע על ישראל לוותר יותר, לעשות לפלסטינים את עבודתם בעזרת צבא הכנה לפלסטין של היום (דבר שברור שהם לא יכולים לעשות לעצמם) ומדוע אנו צריכים להיות שטר מכר לעולם המערבי ולהפוך בהמשך לדרום אפריקה בקו הירוק, להיות לא רלוונטים בעתיד ולחדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי אקוואדור
הראל,
10/07/04 10:53
|
|
 |
Idiot
DANI,
10/07/04 08:48
|
this is not related to left or right, i am a leftist and i think the fence should be built.
Your commenst are only aimed at dividing the country, no more and no less.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא בבקשה
Avi Ecuador,
10/07/04 16:23
|
את התגובה שהגבתי אליה ושהבחור שייך זאת לימין כשאתה אומר שאין קשר לימין לשמאל. היתה לא מזמן כתבה במעריב על כושר הבנה של הנקרא של ישראלים, תרגיש עצמך כקשה הבנה, טיפול לא עוזר כנראה בגילך אבל לפחות תאמץ לעצמך את המשפט סייג לחוכמה שתיקה או אצלך יותר נכון זה שלא תתגלה הטיפשות שהושרשה בך, עכשיו אני לא מדבר עדיין על טווח הראיה שלך ודומים לך שהאף מסתיר להם אפילו את הפינה ושלא נדבר על האופק. הצלצה: כך את התגובה הזאת ותבקש מאחד אינטליגנטי שיסביר לך לאט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ישראל פשוט מסתבכת
Avi Ecuador,
09/07/04 15:39
|
פשוט היא טועה בכיוון ובטח כשטועים בכיוון זה גם לטעות בדרך. ישראל מסבכת את עצמה ומשלמת קורבנות לעבודה זרה שלא מחובתה לעשות ובטח גם לא משתלם לה. אז בין היתר ישראל בונה חומה, תעלת בלאומיך,..., בשביל מה?! חומה זו היא בעצם גטו שהוא לא רק לפלסטינים אלא גם לישראלים, מדינת ישראל קטנה מדי בשביל השטויות האלה ולא שווה את המאמץ ובטח לא את ההשקעה הכספית והנטל הכלכלי הכבד, לא רק שמחליש את ישראל מבחינת חוץ אלא מביא אותה להראות מגוחכת כובשת ואת חייליה ומנהיגיה כקלגסים. השיטה היא בכלל אחרת ידידי ואני חוזר ומסביר לכם שוב. חלק ממכם כבר מכיר ואומר נמאס, שמענו, אנו מכירים את ההסברים שלך, תרד מהאתר ל 40 שנה... אז נכון, אנו גם מכירים את השטויות שעושים בחלם וגם את מנהיגי חלם ואת משה והרצל של פלסטין שרון להבדיל... היום יש לכם בעיה עם ההסברים שלי, אף אחד מכם לא יכל להפיל את הדעה שצה''ל היום הוא למעשה צבא הכנה לפלסטין שעושה עבודה זרה; עגל זהב ובונה את פלסטין... אז שוב, למחשבה, ישראל היום הרבה יותר חזקה מהפלסטינים, תארו לעצמכם מצב היפוטטי שמחר ישראל היתה הולכת ותוקפת ומנסה לכבוש את ארצות הברית, הייתם אומרים משוגעים.... יהרסו אותנו, ישמידו אותנו... נפלתם על הראש, איך אתם מעיזים בכלל לחשוב על שטות כזאת. אז ידידי, מה ההבדל עם הפלסטינים?! ההבדל בעוצמה ביננו לבינם הוא דומה או גדול מההבדל בעוצמה בין ישראל לאמריקאים וכל אחד חייו לדעת בין היתר את מקומו. עכשיו תגידו שמה שהגיוני שהאמריקאים היו עושים לישראל אם היה איזה מטורף מאיתנו מנסה לכבוש את האמריקאים האם הגיוני שיעשה פלסטיני בדרך שהם עושים היום ומציקים ופוגעים ומביאים לשכול עלינו??? אז ידידי, מי שמסביר לנו על גדר שהיא לא חוקית למעשה צודק ואנו היינו צריכים להסביר לו שהפלסטינים לא חוקי מה שהם עושים היום ולא מחובתנו לבנות אותם ולחנך אותם ואנו פשוט ממשים את הזכות שלהם לחזרה למדינות ערב שמהם הם באו ושהאו''ם ידאג להם ויחליף אותם עם היהודים שברחו מאירופה ומדינות ערב ויפצה אותם עם מה שהיהודים הפסידו... יש היום לעשות פסק זמן ל 40 שנה שיחוזק במשאל עם, להסביר שלא אנו נבנה אותם ונקריב בנים לתפארת מדינת פלסטין. להסביר שאין לשום מדינה זכות לדרוש התאבדות לאומית ממדינה אחרת. להסביר שהם צריכים להצמיח דור חדש שאולי יוכיח לדורנו בעתיד שאפשר לחיות איתם בשלום אולי. להסביר שהאחריות לשלום תושבנו היא לא על חיילי צה''ל (צבא הכנה לפלסטין של היום) ולא על אלה שהולכים לדסרוטקים או מסעדות או נוסעים באוטובוס או רוצים לנשום בכלל אלא היא עליהם והיא קולקטיבית ובמקרה של פגיעה בנו ישראל תתחיל בשיטת חומה ומגדל לפי תוכנית אב מוגדרת לטרנספר בשלבים מכל השטחים המשוחררים (לא כבושים) ששוחררו ב 67.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
too long to read...
ל"ת
DANI,
10/07/04 08:42
|
|
 |
אבי זה קיצור של אביחי?
ל"ת
jak,
09/07/04 17:34
|
|
 |
אבי אתה בסדר
ל"ת
jak,
09/07/04 17:33
|
|