 |
268.
רק מצאה אהבה, ולקחו לה את החיי
Gay Griffith,
USA,
12/07/04 19:25
|
How many more lives have to be sacrificed? Our cheeks our so swolen from turning them from one to the other. The time for extreme decisions has come. Let's end the insanity. Reason and Diplomacy have not worked. Now we have to end this once and for all like any other country in the world would be allowed to do and does!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
267.
יהי זכרה ברוך
נורית,
תל אביב,
12/07/04 13:58
|
|
 |
don't sell out for her
ל"ת
Noam,
12/07/04 18:06
|
|
 |
266.
משתתפת בצערכם העמוק
ל"ת
שירה,
12/07/04 07:25
|
|
 |
265.
דת האסלם רעה
ציונית,
מרכז,
12/07/04 00:05
|
בארץ יש ערבים נוצרים שסובלים כמעט כמונו היהודים, יש מקום לגרש את כל המוסלמים, בכל דרך אפשרית, כי לא האנשים רעים, אלא הדת המוסלמית. או להביא צלינים, שינצרו את כולם, כי אי אפשר לגייר, בדיוק כמו פעם, להמיר את דתם, וכל הבעיות יפתרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את חושבת שאם יעשו להם ברית
ררר2,
י-ם,
12/07/04 20:01
|
מילה הדעות שלהם ישתנו? אסור לגייר אנשים סתם (ועכשיו אני שואלת אם אנשים זה ההגדרה הנכונה לרוצחים האלה...) מה שצריך לעשות זה לא להכנע להם -לדעת להלחם בהם !! ואם אנחנו ניכנע ונסוג לאחור ונפנה שטחים ח''ו-זה רק יחמיר את המצב -הם יבינו שאנחנו מוכנים להתפשר-ובמקום לקחת אצבע הם יקחו את כל היד!! הם לא רק יבקשו את גוש קטיף-הם יבקשו גם את ת''א וי-ם וכו'-אסור להכנע לטרור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש פיתרון הרבה יותר טוב
טרנספר,
12/07/04 19:48
|
והוא טרנספר לירדן הלוא היא המדינה הפלשתינית המקורית!טרנספר עכשיו ומייד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
264.
איזה יפה כמה חבל ועצוב
ל"ת
שירלי,
11/07/04 22:26
|
|
 |
263.
בסיס ציוד 6520 מרכין את ראשו
ל"ת
חבר מהצבא,
בת ים,
11/07/04 22:01
|
|
 |
בסיס ציוד 6520
ליז,
קרית אונו,
08/12/04 20:11
|
בתור חברה של מעיין ז''ל הייתי אומרת שהיא הייתה פשוט נשמה טובה. ילדה מדהימה שאין כמוה. תמיד עזרה לכולם בבסיס ותמיד ידעה להקשיב לכולם. אנחנו החברים מבסיס ציוד תל השומר שולחים תנחומינו למישפחת נעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
262.
Beautifull girl ...
Natalie,
USA,
11/07/04 21:12
|
What a loss,such a beautifull young girl in the beginning of her life,to the family try to be strong.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
261.
תנחומים למשפחה השכולה
ל"ת
שושו,
11/07/04 20:30
|
|
 |
260.
כולנו מבכים על הקורבן ........
שוש,
11/07/04 20:18
|
ובוכים על שממשלת שרון לא פותרת את הקונפליקט עם הפלסטינים אומנם שרון הבטיח כידוע שלום ובטחון וזה היה ערב בחירות ,עליו להתפטר ומיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
259.
הכאב לשמוע את זה
חייל,
ראשל''צ,
11/07/04 19:58
|
ממש כואב לשמוע את זה עוד שאני חייל ואני יכול כל יום להפגע אני משתתף בצער המשפחה שיהיו חזקים ואני מקווה שיהיה למשפחה הזאת רק טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
258.
the killing and Sarid- Beili t
One who cares,
LA,
11/07/04 19:33
|
This latest assassination of innocent young girl is one of kurbanot hashalom of Sarid, Beilin, .Peress and the entire left in Israel. They still believe that we can live in peace with those animals in the shape of human being . May god grant the family and Beit Israel with his Tanhumim..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
257.
יהי זכרה ברוך
ל"ת
ציפי,
כפר סבא,
11/07/04 18:50
|
|
 |
256.
שרון כישלון,לך הביתה!!!
ל"ת
רועי,
11/07/04 18:48
|
|
 |
7 חודשים ללא פיגוע !!!
ל"ת
אלי,
11/07/04 20:11
|
|
 |
You Think The Left Will Do
USMarine,
11/07/04 19:11
|
|
 |
You the Left will Do Better
ל"ת
USMarine,
11/07/04 19:10
|
|
 |
255.
פשוט אין מילים...
ל"ת
זיו,
מרכז הארץ,
11/07/04 18:48
|
|
 |
254.
העובדה שהיא היתה פרח, והיא
בג''צ, בי''ד בהאג,
ושאר שרצים,
11/07/04 18:46
|
בוודאי היתה, כרוב בנות ישראל (להוציא כמה פרחיות וציונות), או זה שהיא מצאה זה עתה את האהבה, אינם רלוונטיים לענין. הענין הוא שילדי ישראל, הוריהם וגם סביהם, ובקיצור, העם היהודי מושמד בארצו! מסיבה אחת בלבד - התעקשותה של ישראל לא להכריע את האויב עד עפר! כבר כמאה שנה מחפשים להם היהודים דרכים לסיים את ה''סכסוך הישראלי ערבי'', רק מדרך אחת, הדרך הנכונה, הם מתעלמים - הכרעה סופית וחד משמעית של האויב. הכרעה כזו, שתוציא ממנו את החשק להשמידה. לי אין ספק שדמה של מעין, הי''ד, בראשה של ממשלת ישראל. וששרון לא ייטפל לבית הדין הבינלאומי בהאג. השופטים הנכבדים/אנטישמים, שם, פשוט לקחו דוגמא מן הבג''צ הישראלי, המצדד באופן קבוע ב''זכויות הלגיטימיות'' של רוצחי העם היהודי בארצו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
253.
כל כך יפה....
אורנה,
11/07/04 18:36
|
|
 |
252.
לכל המאמיני שלום, חובה
אזרח שלא מצביע,
11/07/04 18:34
|
סועו לעזה, תבואו לפעיל טרור ותגידו לו שבאתם לשלום, תושיטו את היד ונראה אם תקבלו יד בחזרה. במצב הטוב תחזירו עם יד אחת במצב הרע בכלל לא תחזרו. אתם מדברים כל הזמן על השלום שלכם אומרים שמי שעושה פיגוע הוא בן-אדם טוב ושפוי והכי גרוע מאשימים את בני עמכם שמתים בפיגועים. יום אחד תבינו, יום אחד כאשר הערבי יכניס לכם את הסכין בגב המילה האחורנה שתצא לכם מהפה תיהיה ''ערבי מסריח''. בושה ממש שבושה! אתם לא מבינים, הילדים גודלים שם להיות רוצחים של ישראלים. ילד, מה שמלמדים אותו זה מה שהוא יודע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כ''כ צודק... (תגובה ל-252)
מפ4356,
י-ם,
12/07/04 20:08
|
אהבתי את השנינות.... אני ראיתי אתמול בטלויזיה שהראו פצוע מהפיגוע שאמר שהוא תמיד היה בעד הערבים ונגד הגדר-ורק עכשיו-אחרי שהוא ספג את ה'בשורה' בבשרו-הוא הבין כמה הוא טעה וכמה אין סיכוי לשלום עם רוצחים... עצוב שרק ככה אנשים קולטים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
stop hypocracy
concerned,
abroad,
12/07/04 11:34
|
they also teach us to hate, what do you think are we any different??? the only difference is that we have planes and tanks and `law`, but we are the same animals only in disguise.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
251.
לעורך הכתבה-ולמושכים בעט
רוני,
בנימינה,
11/07/04 18:28
|
אל העורך חבל שאין לכם מספיק אינטגרטי לפרסם את המאמר ששלחתי לכם היום בסיבות השעה 4 אם לא פרסמת המאמר משיקולים מערכתים אכן כל מילה שם בסלע!! ותסגרו את המדור הזה,,,, ואם יש סיבה אחרת מענין מה היא......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא פרסמו בגלל שאתה לא יודע
אני חושב,
11/07/04 18:37
|
|
 |
look who's talking...
ל"ת
h.d,
jerusalem,
12/07/04 16:49
|
|
 |
250.
חבל שאנחנו לא ממש רואים..
נעמי,
חיפה,
11/07/04 18:25
|
|
 |
249.
די למלחמות !!!!
ל"ת
מיטל,
קריות,
11/07/04 18:25
|
|
 |
248.
סיבה נוספת לתאוצה בבניית החומה
צברי אחד מהעם,
11/07/04 18:21
|
אין כל ספק שכשבניית החומה תסתיים,המצב יהיה שונה לחלוטין!הינה לנו סיבה נוספת להאיץ מייד בבניית החומה!! למשפחת מעיין נעים, עם ישראל משתתף היום בכאבכם הגדול והנורא,תנחומים מכל הלב,יהי זכרה ברוך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
247.
למשפחת נעים
שני,
מרכז,
11/07/04 18:17
|
משתתפת בצערכם על הרצחה של מעיין .מי ייתן ולא תדעו עוד צער..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
246.
ששופטי האג יבואו לנחם
ל"ת
יגאל.מ,
יהוד,
11/07/04 18:11
|
|
 |
245.
עולם אכזר!
אהוד,
11/07/04 18:08
|
|
 |
244.
אולי עוד ''חומת מגן'' ?...
לוחם,
בת-ים,
11/07/04 18:06
|
ממשלת בדיחה... אנחנו לא קונים את השקט המדומה שאתם מתיימרים לתת לנו ע''י בניית חומה והכנסת צה''ל לשטחים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
243.
תנחומים למשפחת נעים
שרון,
מרכז,
11/07/04 17:57
|
אני חושבת שזה עבר כל גבול..היו כ''כ הרבה פיגועים בכל הארץ שלנו ואנחנו ממשיכים לשתוק על זה...עד מתי נשתוק?? צריך לעשות משהו..שלום לא יהיה איתם..עם החיות האלה...הם לא בני אדם...שיעופו מהארץ!!!! הארץ ש ל נ ו !! ואין שום זכות לאף אחד לעשות בה ובנו טבח!!! עד מתי אפשר לשתוק..שיתחפפו כמה שיותר מהארץ ואם לא..לגרום לזה שיתחפפו...!!!!!!! הם לא צריכים להיות פה ועוד אחרי זה גם יתנו להם חלקים מהארץ...רוצים לתת להם את גוש קטיף..אם ניתן להם הם ירצו עוד...!! לא צריך לתת להם שום סנטימטר ממדינת ישראל..!!! אם הם לא מבינים זאת בדרך היפה..אפשר שיבינו את זה בדרך הפחות יפה!!! ואפשר להבין למה אני מתכוונת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
im niten lahem ...
jehudi,
europa,
11/07/04 23:28
|
|
 |
242.
חבל חבל חבל חבל!!!!!
ל"ת
עמיר,
חבל חבל,
11/07/04 17:39
|
|
 |
241.
מעיין נוחי על משכבך בשלום
ל"ת
שולה,
11/07/04 17:38
|
|
 |
240.
מעיין המסכנה..
חגית,
תל אביב,
11/07/04 17:37
|
|
 |
תגובה למעיין המסכנה
רחל,
12/07/04 10:05
|
מעיין כבר איננה מסכנה. מסכנים הם אלו שנשארו אחריה עם הזכרונות. פרח שנקטף בדמי ימיו. לא הצליחה עדיין לעשות כמעט כלום בחייה ומותה סיים את חייבה.מסכנים ההורים שלה - ליבי ליבי עליהם - לקבור בת????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
239.
עיני עיני יורדה מים
רמי202,
גוש עציון,
11/07/04 17:37
|
בעת אשר כזאת, כל אשר תבונה לו ידום. בשעה הזו רק נתייחד עם זכרה. ביום הזה נתכנס אל תוך עצמינו. כן, מותר לנו להתאבל ולדמוע. לא, אנחנו לא חייבים להיות תמיד חזקים. במציאות בבתוכה אנו חיים, נעשינו קצת קהים, קצת מחוספסים, אנו צריכים יותר להעמיק במשמעות הכאב בכדי לחוות אותו בגודל טבעי. היום אני בוחר להבין את הטרגדיה של משפחת נעים, אני רוצה לחוות לפחות חלק מהכאב, לנסות בכל מחיר להעמיד את עצמי במקומם, זה לא קל, זה בלתי אפשרי כמעט, אבל אני חייב לנסות, זה שומר לי על השפיות על האנושיות על הרגשות הבסיסיים שטבועים בנו כבני אדם. אין לי רצון או חשק להגיב לכל מיני תגובות נלעגות ואויליות המובאות מטה, אני רק יאמר, אנשים עיזבו אתכם מפוליטיקה ומייצרים, תנסו להבין את הכאב ותתאבלו, כי האבל הזה הוא של כולנו, כי בשלנו הרעה הזאת. מי יתן לנו ניחומים, מי יתן לנו מזור. נותר לי רק להתפלל, שלחיינו תבא מנוחה ושלווה, אלהים פדותינו תצמיח, ונס יגון ואנחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
238.
אלוהים עד מתי??!!
ל"ת
גדעון,
11/07/04 17:35
|
|
 |
237.
הלוואי והיא תהיה האחרונה
ל"ת
רחל,
11/07/04 17:33
|
|
 |
236.
כנסו ל- www.nakbainhebrew.org!
אני בהלם,
11/07/04 17:24
|
כנסו לאתר www.nakbainhebrew.org ולא תאמינו!!! יש ישראלים בוגדים ממש. זו חבורת ישראלים שתומכת בזכות השיבה של הפלשתינים לישראל ולמעשה בהשמדת ישראל. צריך לטפל בסרטן הזה שפושה בחברה הישראלית - בלי הנחות!! חרפה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכנסתי ,ואכן לא יאומן !
ל"ת
אלי,
11/07/04 20:44
|
|
 |
Weeds
Izaxi,
USA,
11/07/04 18:30
|
every farmer know that in every field you can find weeds, weed grow in the best and most manicured lawns, you kill them and they come back. It is the same in the Israeli society. Consider these people weeds and we all are going to feel better.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
235.
שופטי בג''צ - דמה בראשיכם!!!
אזרח,
11/07/04 17:15
|
מי שאשם בפיגוע הזה הם אהרון ברק וחבריו שגרמו לעיכוב של חודשים ארוכים בהקמת הגדר. תתביישו לכם חבורת אטומים חסרי לב ומנותקים מהעם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה
יואל,
י-ם,
11/07/04 23:30
|
בושה שאנשים נבערים מטילים את האשמה במותה של החיילת בבית המשפט העליון. בית המשפט הוא מעוז כמעט אחרון של הומניות ושיקול דעת הוגן במדינה. לכתוב שדמה של החיילת בראשם הוה איום על חייהם של שופטי בית המשפט. אני תקוה שגורמי אכיפת החוק יזהו את המקור המאיים ויפעלו כנגדך. בוש לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
234.
למשפחת נעים
יואב,
תל אביב,
11/07/04 16:47
|
|
 |
233.
מסכנה...יהי זכרה ברוך
ל"ת
גאולה,
11/07/04 16:45
|
|
 |
232.
הכאב הנורא מכל..
יערית,
פ''ת,
11/07/04 16:42
|
|
 |
231.
איך קטפת פרח כזה אלוהים?!
ל"ת
מורן,
11/07/04 16:41
|
|
 |
230.
שקוף שאלו ערביים מוסלמים מיפו
מני,
ת''א,
11/07/04 16:38
|
המסתובבים באיזור בחופשיות
הם ישבו ברכב עם לוחיות זיהוי ישראליות חיכו שהאוטובוס יגיע ואז הפעילו את המטען בשלט רחוק.
מתי נבין שהמוסלמים הכריזו עלינו מלחמה ?
ומה הממשלה עושה בתגובה ?? מאיימת לטרנספר יהודים ואוו עכשיו הם ממש מפחדים והם בטוח יפסיקו עם הפיגועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
229.
החילת ז''ל אשמה במותה .
שמאלן כבד,
''דור שלום'',
11/07/04 16:31
|
מדוע היא יצאה מהבית בעתוי לא נכון ? לא הפלסתיני (עוד תגידו שהוא מחבל ) אשם בהרג , הוא סך הכל הניח מטען ,מדוע אנשים צריכים לעבור לידו ? די לגזענים שבעד כל טיפת דם עושים רעש והמולה . וישר משתלחים בפלסתינים ,הידועים ברגשותם הרבה לחיי אדם די לכיבוש , לצאת מתל אביב הכבושהצ .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החיילת לא אשמה......מה?!!!!
ליז,
קרית אונו,
08/12/04 20:19
|
אתה בנאדם או חתיכת מטומטם? איך אתה יכול להגיד דבר כזה? אתה שפוי? אני לא מאמינה שיכולת אפילו לחשוב על ליכתוב כזה דבר. תיתבייש לך!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא בסך הכל הניח מטען?!
מגיבה ל-229,
ירושלים,
12/07/04 20:38
|
אתה לא מדבר כמו אדם נורמלי-מה ז'תומרת רק הניח מטען?!?!?!?! (לקרוא בציניות...) הוא באמת ילד טוב- כל מה שהוא רצה לעשות זה לשחק קצת-זה בהחלט מהנה לראות אנשים נוטפי דם עפים באוויר ונשים בוכות וילדים מתים...זה ממש נחמד-מה אשם המחבל?!... לדעתי צריך להעיף את כל האנשים שחושבים כמוך לחיות בגן חיות עם כל החברים הפלשטינאים שלכם ולראות אם אתם חוזרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מצטער על הבוטות-אתה שפוי?!
הוגה דעות,
חיפה,
12/07/04 20:13
|
עז שזה לא יגיע לבית שלך אתה לא תקלוט?! הערבים לא לטובתנו!!!!!!!!! תפסיק להתעלם מהמציאות! למה שחיילת מסכנה שבסה''כ עברה ברחות אשמה שפוצצו עליה מטען?! אם זה היה הבן שלך גם היית אומר את זה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''דור שלום'' ?
הדסה,
דרום הארץ,
11/07/04 23:53
|
|
 |
smolani debil
ל"ת
avi,
11/07/04 17:52
|
|
 |
תרגיע את עצמך!!!!
שרון,
...,
11/07/04 17:39
|
תרגיע את עצמך!!!!! ועוד איזה שמאלן כבד..מה ז''א טיפת דם?.כל אדם מישראל חשוב...שיעופו כל הערבים לא רק מת''א מכל הארץ שלנו!! זאת מדינת יהודים ואים שום זכות ולו לערבי אחד להישאר פה ובטל אם הוא עושה דברים כאלה מחרידים!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-229
חוצפה שאין כמוה,
11/07/04 16:55
|
אתה פשוט לא שווה תגובה ואם חלילה זה היה מקורב שלך גם אז הית מדבר ככה?! בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TIPESH
ILAN,
11/07/04 17:47
|
|
 |
חבל שלא הבנת את העוקץ שבתגובה
ל"ת
דידי,
חולון,
11/07/04 17:06
|
|
 |
228.
חבל שלא נסעה בקו הישיר 143
ל"ת
תנחומים למשפחה,
11/07/04 16:28
|
|
 |
227.
אוי הלב כל כך כואב
אש''נ,
11/07/04 16:21
|
ילדה יפה עם חיוך מתוק בעיניים. ילדה עם תקוות וחלומות ו......? ומה נשאר? את, מעיין היפה הלכת לעולם שכולו טוב(כך אני מאמינה) אבל ההורים, האחים, החברים כל הקרובים מסביב - להם אין ולא יהיה מזור לעולם..... תנצרו אותה בלבכם. תזכירו אותה כל הזמן רק הנצחת הרגעים מחזיקה את הנותרים מאחור. מחבקת אתכם, בוכה איתכם ת.נ.צ.ב.ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
226.
יהי זכרה ברוך
ל"ת
שלומית,
שיקגו,
11/07/04 16:09
|
|
 |
225.
איזו בחורה יפה
דודי,
ת''א,
11/07/04 15:56
|
|
 |
224.
תנחומים למשפחת נעים.
ל"ת
רועי,
11/07/04 15:44
|
|
 |
223.
ערביי ישראל בחזרה למשטר הצבאי
תומר זיו,
ירושלים,
11/07/04 15:43
|
אין שום ספק שכרגיל לערביי ישראל יש דריסת רגל בפיגוע הזה, באיזו צורה שהיא. לכן לדעתי יש לשקול,אפילו בתור איום על החברה הפלשתינאית בישראל,להוקיע מתוכה מחבלים אלו.עונש הולם יהיה שממקום שבו יצאו מחבלים או משתפי פעולה איתם, יופעל ממשל צבאי וסנקציות כלכליות,על מנת להפעיל לחץ על אותם מחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
222.
איש חכם אמר פעם:
דבורה,
מרכז הארץ,
11/07/04 15:43
|
|
 |
221.
איסלם זה טרור
ש.פ.,
מרכז,
11/07/04 15:43
|
אם זה בגאולת דם, או על כבוד המשפחה, על פיסת קרקע, או על כבוד כלשהו, תמיד דרך הסכין והדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשות בהחלט מווה מחסה לא רע
ערבי הגיוני,
11/07/04 16:42
|
בתור אחד ששייך לעם שממש באותו יום יהודים טובים מאותו עם ניהלו קרב יריות בגלל נערה בבת ים... ההבדל בין היהדות לאיסלם הוא לא שפיכות דמים או אי-שפיכות דמים אלא כמות הדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לערבי ''הגיוני'':
רוני,
ארה''ב,
11/07/04 23:18
|
ההבדל בין יהדות לאיסלם הוא לא ''בכמות הדם שנשפך'', אלא בפילוסופיה המוסלמית הגורסת ששיטתה היא היחידה הזכאית לשליטה בעולם וכל השיטות האחרות טעונות הכחדה על ידי מלחמת חורמה בהן(ג'יהאד). אין כיום שום דת קיצונית וריאקציונרית יותר מן האיסלם הממיט שואה בכל מקום בעולם שבו מאפשרים לו לרדות. הנצרות אינה טובה יותר אך למרבית המזל כבר איננה נלקחת ברצינות על ידי שום משטר בעולם כך שהעקרונות האכזרים שבה ממותנים. מתי יפקחו את עינהם ביליון מוסלמים, שכל מקום שבו דתם מתפעלת, הופך למדבר שממה רוחני, חברתי וכלכלי? מתי יודה העולם שהאיסלם היא פילוספיה בעלת עקרונות פסיכופטים (מקצינה ומסלפת עקרונות מהיהדות והנצרות) ובעיקר מושטטת על ''עקרונות מדבר'' של עובדי אלילים פראיים? שום מוסלמי איננו נהנה לגור במדינה שמושתתת על עקרונות האיסלם. אם הוא מצליח כלכלית, הרי זה תמיד על חשבון דבקותו בדתו. הדרך היחידה למוסלמים לחיות כבני אדם שפוים ולהניח לעולם מעונשם, היא לעזוב את דתם מתוך הכרה בניוונה באכזריותה ובפשעים שהיא מעודדת, ולאמץ את עקרונות הדת הבינלאומית הלא יהודית של שבע מצוות בני נוח. זה יקרה במוקדם או מאוחר ומוטב להקדים, שכן אף דת איננה מהווה איום כה ממשי לביטחון העולם כאיסלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה!
ל"ת
רוני,
ת''א,
11/07/04 16:27
|
|
 |
220.
די די די!
מור,
גבעתיים,
11/07/04 15:41
|
|
 |
219.
עוד אחת שמתה לחינם...
עידית,
חיפה,
11/07/04 15:39
|
|
 |
218.
השעה15.35 אין תגובה ישראלית
יעקב,
11/07/04 15:39
|
|
 |
217.
לקרוע אותם!!!!!!!!!!
ל"ת
עדי,
תל אביב,
11/07/04 15:37
|
|
 |
216.
יהי זכרה ברוך
גאולה,
רמת גן,
11/07/04 15:35
|
|
 |
215.
מכורה שלי ארץ נוי אביונה
ל"ת
יעקב,
11/07/04 15:28
|
|
 |
214.
הגדר חייבת להבנות
מגיבה,
11/07/04 15:24
|
הרי ברור כשמש ביום בהיר שהפלשתינאים עושים ככל העולה בידם לעצור את בניית הגדר על ידי פיגועים. עלינו להמשיך בבניית הגדר אשר תחסוך בחיי אדם יקרים ושכל האירופאים ימשיכו בדרכם להעביר ביקורת חריפה ולהכפיש את שמנו הטוב . הגדר חייבת להבנות עד תום !
ושילכו קיבינימאט כל האירופאים צמאי הדם אשר יושבים בסביבה מבוטחת ומעבירים ביקורת בשלט רחוק .
אין להם זכות דיבור ! אין להם שמץ מודעות על המתרחש בארצנו אין להם ולא היה להם מעולם אהבה לארץ ישראל. רובם תומכים בערבים אשר נימצאים ושוכנים בתוכם.
אין בעולם מלבד ארצות הברית שתומכת בנו ורואה את המציאות כפי שהיא.
על עם ישראל להיות חזק ולא ליפול אל הרשת שטומנים לנו אוייבנו.
הגדר הינה הדרך היחידה והפתרון היחיד להרחיק ולבודד את המרצחים .
את החיות המסוכנות מבודדים בתוך גן חיות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
213.
תחזית לקיום המדינה היהודית....
ניס,
מרכז,
11/07/04 14:49
|
צר לי על כל ''החולמים'' למיניהם, ימין ושמאל. לעולם- אבל לעולם לא תשקוט הארץ הזאת. כל עוד נרצה לחיות בישראל כרוב יהודי שולט, נצטרך להילחם על כך. כנראה שבשנים האחרונות תופעות סרבנות מתפשטות גם בתודעה- בגלל זה ובגלל הדמוגרפיה, יש לנו פחות מ-15 שנה לקיום המתכונת הנוכחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
212.
הדם השפוך בראשם של ה''שופטים''שנ
משה מ,,,,
בת ים,
11/07/04 14:49
|
|
 |
211.
להכות בהם מנה אחת אפיים!
יהורם,
חיפה,
11/07/04 14:34
|
|
 |
210.
לתבוע את האג על הסתה לרצח
ל"ת
.,
11/07/04 14:30
|
|
 |
209.
לכל הטיפשים שמגיבים על האג
עם חמור,
11/07/04 14:28
|
|
 |
208.
הוכחה ניצחת
Absalom,
11/07/04 14:19
|
למחבלים זו הוכחה ניצחת שהגדר לא עוזרת לממשלה זו הוכחה ניצחת שהגדר חיונית למתנחלים זו הוכחה ניצחת שאסור להתנתק מעזה לשרון זו הוכחה ניצחת שביה''ד בהאג מעודד פיגועים. עצה קטנה: נא לא להשתמש בדם למטרות תעמולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגדר כן עובדת כי מכפר קאסם
דרומה אין גדר,
11/07/04 19:51
|
ועובדה שהמרצחים חדרו דרך הפרצה הזו, היכן שהגדר מסתיימת.
לא היה פיגוע אחד שעבר את גדר החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
207.
ודאי האג יותר אשמים מהכיבוש...
דני,
11/07/04 14:18
|
רק הגיון מעוות יכול לפלוט שטויות כמו ששרון וחלק מהמגיבים כאן עושים. זאת דמגוגיה אידיוטית: עם שנמצא תחת כיבוש כבר 37 שנים נלחם לעצמאותו גם בדרכים לא אסטתיות (תשאלו את האצ''ל והלח''י). שרון שוב משקר במצח נחושה, והגדר היא כמו אספרין לסרטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון והבג''ץ נתנו הכשר לטרור !
מטה המאבק לצדק,
11/07/04 14:35
|
מה לעשות הבעיה היא לא ביה''ד הבינלאומי אם כאן יושבים שופטים 'נאורים' שנותנים הכשר להסכם אוסלו ובמה לכל מרצח שפל שיכול לעתור לבג''ץ למנוע את הריסת הבית שממנו יצאו מרצחים, ורה''מ אריאל שרון שהיה מראשי המתנגדים לגדר מקים אותה, ואח''כ בא בתלונות על ביה''ד הבינלאומי בהאג ,כאשר הוא גרם נזק תדמיתי למדינת ישראל במקום להילחם בטרור מוכן ליסוג חד צדדית תחת אש נלע''ד שיש להסגיר את שרון לביה''ד הבנלאומי יחד עם שופטי בג''ץ שבגללם נרצחים יהודים בגלל שהם מתערבים בשיקולי הבטחון של צה''ל מבלי שהם מבינים בבטחון דבר וחצי דבר וכבר אמר עו''ד ניסן שריפי שבגלל בג''ץ נרצחים יהודים! את הבג''ץ ושרון יש להעמיד לדין על ספסל הנאשמים בהאג על פשעים נגד האנושות ! בברכה ובכבוד רב מטה המאבק לצדק חברתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ידידי,אבל העם חמור
יהודים עם טיפש,
11/07/04 14:46
|
|
 |
206.
מפתיע?
frisk,
11/07/04 14:17
|
ממש לא. זה היה אמור לקרות מתישהו והתגובה למדיניות ישראלית מכוערת לא איחרה לבוא. הדברים חוזרים על עצמם כל הזמן והישראלים כרגיל ממשיכים להתעלם, כי אנחנו עסוקים מדי ברחמים עצמיים, בראיית עולם שחצנית, גזענית ומוגבלת - ''דם יהודי נשפך!'' נו באמת, שמישהו יסביר לי פעם אחת ולתמיד איך להבדיל בין דם יהודי לדם ערבי, הולנדי או צועני?... אנטישמיות אמר שרון ואתם הנהנתם כמו מפגרים? לא נראה לי שהמהומה שהעלה בין הדין בהאג לפני מספר שנים אחרי הוצאת ספר מטופש בצרפת שמנסה לשכנע שלא הייתה שואה ולא היו מחנות השמדה, אני תוהה אם אירוע כזה מחזק את המעמד האנטישמי של אותו בין דין שמחזיק מעצמו בינלאומי... אז מתי כבר נפסיק לדבר בסיסמאות כמו תוכיים? מתי נפסיק לזיין במוח על הימניות והשמאלניות, לא נמאס? מתי נבין שבמשך שנים נחלבנו על ידי הממשלות והמדיה, האם לא הגיע הזמן שנתחיל לגבש דעות משלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
205.
עוד הרוגה במלחמה הלא נגמרת!
תמי,
11/07/04 14:15
|
|
 |
204.
In the past few days
Arie,
11/07/04 14:15
|
every leftist comment I see, is from someone who lives in Tel-Aviv. So now, after the court decision in the Hague, the first city to get hit is Tel-Aviv. What more do you have to say about the ''racist Israel'' and the ''terrorist Israeli army''? You in Tel-Aviv should be so ashamed for saying these things because without this ''terrorist army'' you would probably wwere gone a long time ago! SO SHOW A LITTLE RESPECT TO THOSE WHO RISK THEIR LIVES AND MAY TIMES DIE TO PROTECT SCAMBAGS LIKE YOU!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
203.
השופטים מהאג הם תומכים טרור .
ל"ת
אא,
כאן,
11/07/04 14:12
|
|
 |
202.
לעמיד לחקירה ולין השופטים מהאג
ל"ת
אא,
כאן,
11/07/04 14:10
|
|
 |
201.
איך אנחנו מעזים?!
אלעד,
מרכז,
11/07/04 14:09
|
לדבר על מלחמת אחים בפתח כשמולנו עומד האויב הגרוע מכל שמכה בנו יום יום ולא מרפה.עם ישראל התעורר!צריך אחדות בעם ואני לא מתכוון בהכרח לממשלת אחדות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
200.
עכשיו רק חסר...
יהודית,
נהריה,
11/07/04 14:07
|
פיגוע בירושלים ובאמת נוכל להגיד שחזרנו לשגרה...וחכו שיגיע החורף ואיתו חגורות הנפץ בתוך המעילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
199.
המצב פה לא ישתנה לעולם
מיואש לגמרי,
11/07/04 14:05
|
לפי דעתי רק ילך ויחמיר עם השנים....מי שלא נאה לו שיעלה על המטוס....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Gam Bachutz Lo Zahav
ל"ת
LaMeyuash,
11/07/04 14:53
|
|
 |
198.
את ההורים שלה זה לא מעניין
צ'יקו,
11/07/04 14:03
|
|
 |
197.
משתתף בצער המשפחה
ל"ת
יוסקה,
ת''א,
11/07/04 14:02
|
|
 |
196.
מזה רעש?
אביעד,
צפון,
11/07/04 14:02
|
אם אלה היו 7 חודשים של שקט אז מה לעזזל יקרה כאן שיתחיל הרעש?!אמאלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
195.
סתם בצחוק אבל תקראו!!!!!!!!
יוני המגניב,
11/07/04 14:01
|
הלו פיצה?תשלחי בבקשה 4 מגשים עם זיתים שחורים לחוות השקמים אוקיי?כן זה אריק ראש הממשלה!חכי רגע בבקשה....עמרי?!אתה גם רוצה משהו?אוקיי שומעת?שיהיה 12 מגשים....תודה רבה....ביי ... הלו יאסר?!זה אריק מה שלומך?תשלח לי בבקשה אחד לת''א...כן אני רוצה הרוג אחד רצוי חייל, 3 פצועים קשה, ותשתדל שהשאר יהיו קל אוקיי?תודה יאסר ...תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Are You Krazy??
Dany,
USA,
11/07/04 16:31
|
|
 |
אתה לא מקבל מרשם מהרופא ..
אחד שדואג,
11/07/04 15:02
|
הפסיכיאטר בעת יציאתך לחופשה מהמוסד בו אתה נמצא ? אם כן חזור מיד ,כי מצבך חמור מאוד !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סתם טמבל. טיפש ודפוק
ל"ת
אשד,
11/07/04 14:20
|
|
 |
בס''ד שרון מעודד את הטרור !
מטה המאבק לצדק,
11/07/04 14:49
|
ומשת''פ של האויב הערבי עם הכשר הבג''ץ מפטר שרים כאוות נפשו, רימה את הבוחר ומצפצף על מרכז הליכוד ואח''כ מטיף מוסר ,המושחת הזה חייב לעוף מהשלטון ,גם שר האוצר שהפך לאיש 'שינוי' בנימין נתניהו לכו הביתה ! אתם מזרימים מיליארדי דולרים לאש''ף ראש הנחש מהמוקטעה מכתיב לכם עם הפעלת לחץ בינלאומי למה שימשיכו לרצוח ולטבוח תגידו אתם נורמלים שם בירושלים? למה הבג''ץ לא רצה לדון בעתירה שלי נגד רה''מ אריאל שרון על העברת כספים לאש''ף כי הבג''ץ ה'נאור' הוא האסון של מדינת ישראל ,כמו שרון שמביא לחץ בינאלומי נגד ישראל עם התכניות המסוכנות שלו שכל ראשי מערכת הבטחון מזהירים מתוצאותיה ,אבל הדיקטטור שרון דוהר להביא אסון וזורק את האשמה על ביה''ד הבנלאומי בהאג מי האשם פה זה ממשלת ישראל בהתנהגות של חכמי חלם שבונים בי''ח מתחת לגשר הרעוע של המדינה במקום לתקן את הגשר ,ולהילחם בטרור של אש'' ף אתם הליכוד 'שינוי' המפד''ל האסון של מדינת ישראל ואחראים מלאים לשפיכות דמים של יהודים במדיניות ההתרפסות שלכם במקום לפתור את הבעיה מהשורש קל לכם להאשים את הגוים במקום לטפל בשורש הבעיה כאן ולבטל לאלתר את הבג''ץ הכוזב הזה ולהתפטר מהממשלה עכשיו! בברכה ובכבוד רב מטה המאבק לצדק חברתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
194.
לנועמי הנכה מ---141
יוסי שחר,
הולנד,
11/07/04 13:59
|
כן ? הגדר היא פשע ? זה כל מה שיש לך להגיד ? הרג אזרחים זה לא פשע ? פיצוץ אוטובוסים זה לא פשע ? אישה בהריון פצועה זה לא פשע ? תאמין לי אני מת להכיר אותך , לדעת באיזה חלק של הגוף אתה נכה . גם אותך בסוף יביאו לארץ כבוגד שונא עמו . כן גם אני חי בחו''ל אבל את עמי וארצי איני שונא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
193.
''mr--anahnthe cheif''
תלם--אהרון,
רמת--גן,
11/07/04 13:59
|
איזה זכות יש לו א הזכות לפתוח את הפה!!!!! דבר ראשון באם היינו רואים כי הוא מטריד את עאראפאת וחבריו בכל יום ובכל לילה ומטרה בהם להפסיק מפעולות הרשע ןפיצוצי אוטובוסים מלאים ומאיים עליהם לסדר במועצת הביטחון אזי אני מבין הבן אדם פונה לשני הצדדים במידה שןןה ,אבל עכשיו איך שזה נראה ,מוטב לו לסתום את הפה ולחזור את הבייצה בו הוא נולד???!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
192.
חומת מגן בעזה!!
ל"ת
חיימון,
11/07/04 13:53
|
|
 |
191.
ת.נ.צ.ב.ה
ל"ת
אדם שפוי,
ומאמין,
11/07/04 13:48
|
|
 |
190.
אסור לבנות גדר!השתגעתם?!
ירון,
פ''ת,
11/07/04 13:47
|
זה מפריע למחבלים לעשות פיגועים!נו באמת....לפרק את הגדר תיכף ומיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
189.
שופטי האג
שגיא,
מרכז,
11/07/04 13:45
|
|
 |
188.
תנחומיי למשפחת החיילת שנהרגה
ל"ת
דניאלה,
חיפה,
11/07/04 13:43
|
|
 |
187.
מסכנה החיילת...יהי זכרה ברוך
ל"ת
יגאל.ב,
באר שבע,
11/07/04 13:41
|
|
 |
186.
הלוואי שזאת תהיה ההרוגה היחידה
רונית,
חיפה,
11/07/04 13:31
|
|
 |
185.
כל העולם במלחמה
ליאת,
11/07/04 13:28
|
כדאי שהטבע האנושי יחזור להיות אנושי, ביחס למשאבי הטבע והאנוש בעולם. כולנו מבקשים לשרוד... ולא מבינים שהקושי האמיתי טמון בשינוי עצמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאת
קשה הבנה,
11/07/04 19:49
|
אני בספק אם את בעצמך תביני מה הפואנטה שבתגובתך .אולי תתרגמי לי את התגובה ליפנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא אללה, איזה סטלנית
אייל,
רמת-גן,
11/07/04 13:54
|
|
 |
184.
טרור
א.א.,
מרכז,
11/07/04 13:27
|
לדעתי, צריך להביא את השופטים מהאג לארץ ולעשות להם סיור מודרך באוטובוסים.....כדי שיתרשמו מהנופים. נראה, אם הם יהיו שקטים וירגישו מוגנים לסוע באוטובוסים- אפילו שזה ברור שהסיכוי לפיגוע הוא קטן מאוד בכל נסיעה. אם זה לא יעבוד, אז נשלח להם חלקי גופות. שיראו מקרוב, מה מניע אותנו לבנות את הגדר. אני לא מבינה איך זה לא ברור להם, שהצלת חיים זה הכי חשוב. איכות החיים של הפלשתינאים נמוכה, אבל את זה יש אפשרות לשפר. שיזרימו אליהם יותר כספים, שיתמכו בהם. לא חסר להם כספים באירופה. מנסיונות העבר, ייתכן וכספים שנשלחו אליהם לסיוע- ישמשו לטרור, או אולי ילכו לעראפת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
183.
עם החורף יחזרו הפיגועים
אילן,
11/07/04 13:26
|
|
 |
182.
תגובה לכולם
אייל,
כפר סבא,
11/07/04 13:18
|
אל תשכחו את בג''ץ גם להם לא חסר כלום....הרבה כאן מתרעמים על ההחלטה בהאג...ולנו יש את בג''ץ שהם לא פחות גרועים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
181.
קדימה מהר!
עמי,
חולון,
11/07/04 13:17
|
|
 |
180.
ולחשוב שאנחנו...
רעות,
ירושלים,
11/07/04 13:16
|
|
 |
179.
האנטישמיים בהאג:
יואב.ג,
מרכז,
11/07/04 13:14
|
לא אתם ולא אף אחד אחר ינהל לנו את המדינה ויגיד לנו מה לעשות!מה שהנאצים לא התליחו לעשות כנראה שכבר אף אחד לא יעשה וגם לא אתם!חולרות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
178.
אמרו כבר משהו על מצב הפצועים?
ל"ת
עמיר,
11/07/04 13:12
|
|
 |
177.
חבל על כל טיפת דם
רוחמה,
11/07/04 13:04
|
מתי יהיה כבר הסדר מדיני?אני כבר לא אומרת שלום...העיקר שזה יפסק כבר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
176.
אין מה לעשות
אלכס,
רעננה,
11/07/04 13:02
|
|
 |
175.
אז צריך גדר או לא?
עופרי,
דרום,
11/07/04 13:01
|
|
 |
174.
אריק שרון תתפטר!
נטלי,
11/07/04 13:00
|
|
 |
173.
חזרנו למציאות הדמים
יפה,
תל אביב,
11/07/04 12:59
|
|
 |
172.
אלוהים תעזור לנו!!!!!!!!!!!
ל"ת
שמע ישראל,
11/07/04 12:57
|
|
 |
171.
איך אנחנו רוצים ..
יערה,
צפון,
11/07/04 12:56
|
לעשות איתם שלום כשבתוכינו אנחנו שונאים אחד את השני ומלחמת אחים עולה כאן על הפרק יום יום ובהחלט רלוונטית.קודם צריך לפתור את הבעיות שלנו אח''כ לנסות לפתור בעיות עם האויב.בנתיים אריק ...תפציץ תפציץ ללא רחמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
170.
שרון אל תעבוד עלינו
ליאת,
הוד השרון,
11/07/04 12:53
|
אין לעיתוי הפיגוע שום משמעות שאתה מנסה בכוח להקנות לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
רק מלחמה יכולה
אוהד.ס,
תל אביב,
11/07/04 12:52
|
|
 |
168.
הכאב גדול ,קשה מנשוא
משה בתיבה,
11/07/04 12:51
|
|
 |
167.
שאנחנו נהרגים אז אנחנו אזרחים.
נורית,
11/07/04 12:50
|
|
 |
166.
מחדל של כוחות הבטחון
ל"ת
רפי,
מרכז,
11/07/04 12:47
|
|
 |
165.
משתתף בצער המשפחה של ההרוגה
ל"ת
משה,
קרית אונו,
11/07/04 12:44
|
|
 |
164.
נמאס מהטרור נמאס מפיגועים!
ל"ת
נמאס מערבים,
11/07/04 12:44
|
|
 |
163.
למה לבנות גדר?
גדעון,
11/07/04 12:43
|
גם ככה אמרו שצפויה רעידת אדמה חזקה בישראל....הגדר תעמוד בזה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
הפיגוע אינו בחסות האג...
אריה,
פ''ת,
11/07/04 12:42
|
אין מה לעשות ,במציאות שלנו כוחות הביטחון עובדים קשה ועל כל פאשלה שלהם אנחנו משלמים ביוקר.פיגועים היו ויהיו בלי קשר להאג ואל תיהיו פאתטיים כמו רוה''מ שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
העיקר לבנות!
צבי.א,
צפון,
11/07/04 12:40
|
לא מעניין אותי איפה ולמה...עדיף לאבד שטחים מאשר לאבד חיים !די כבר למלחמה האינסופית הזאת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
החלמה מהירה לכל הפצועים!!
ל"ת
עידו,
11/07/04 12:38
|
|
 |
159.
פחד אלוהים לחיות במדינה
אילנית,
ראש העין,
11/07/04 12:38
|
מתי זה יגמר כבר סופסוף?נמאס ממלחמות כבר !נמאס מהרוגים ופצועים מתי יהיה שלום כבר?אם בכלל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
תגובה!!
נורית,
11/07/04 12:36
|
לא לחכות !להכות בהם מנה אחת אפיים.!לכסח את הרוצחים האלה שלא ידעו מאיפה זה בא להם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובת שרשרת
אורה,
יבנה,
11/07/04 13:43
|
אז מה יהיה הסוף. אנו נכסח אותם והם אותנו וכך נמשיך עד סוף הדורות. אולי כדאי שכולם יעשו חושבים וימצאו דרך יצירתית יותר. אולי כדאי לנסות לפנות שטחים ולתת גם לצד השני לחיות בכבוד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקראי טוב
אלי,
אפרתה,
12/07/04 01:27
|
בכמה מילים[שאלה] - האם את מסכימה לפנות את ביתך בשביל שיהיה שלום? לא ? יופי! אז אל תדברי בשם אף-אחד!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה בסדר אלי... אני מבין שיש לך
רועי,
י-ם,
13/07/04 01:18
|
|
 |
157.
ומה עם כל ההרוגים בחסות בג''ץ?
לביא,
כפר סבא,
11/07/04 12:33
|
|
 |
156.
נו?נמסרה תגובה מהאג?
עידן,
צפון,
11/07/04 12:30
|
|
 |
155.
ל126
ליאורה,
חיפה,
11/07/04 12:29
|
|
 |
154.
הגדר עוזרת,עובדה!
איתן.ב,
ראשל''צ,
11/07/04 12:28
|
חייבים להמשיך בבניית הגדר,גם אם היא לא מונעת פיגועים באופן מוחלט ,היא בהחלט מקשה ותקשה עוד יותר כשתהיה גמורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
מתי כבר נבין?
שני,
יקנעם,
11/07/04 12:25
|
רק התנתקות תעזור ראו דוגמת לבנון.לקח הרבה זמן עד שעשינו את זה ..באדיבותו של אהוד ברק,יקח זמן אבל בסוף כולם יבינו שאין ברירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כייף לחלום אהה.......
ל"ת
שיר ארס....ס...,
11/07/04 15:16
|
|
 |
צודק
טלי,
מרכז,
11/07/04 12:35
|
הפיתרון היחידי למלחמה הלא צודקת הזו הוא התנתקות והחזרת שטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
דם יהודים הפקר!
ל"ת
אחד,
שנמאס לו,
11/07/04 12:23
|
|
 |
די ח-ל-א-ס
נמאס לי,
11/07/04 12:41
|
מספיק להתבכיין, אנחנו מביאים את הכל על עצמינו אז די להיתמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
הכל מתפוצץ לנו בפנים
סיון,
גבעתיים,
11/07/04 12:18
|
|
 |
150.
בסוף לא ישאר מאיתנו כלום
אלה,
נהריה,
11/07/04 12:16
|
אם זה לא פיגועים אז זה תאונות....אם לא תאונות אז רציחות ביננו לבין עצמנו מה יהיה בסוף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
למה לא בודקים?
אבי,
ת''א,
11/07/04 12:15
|
|
 |
בדרך כלל בודקים
קול ההגיון,
11/07/04 12:30
|
יש מאטחים שבודקים, אבל איך הם אמורים לדעת שבתוך השיחים יש פצצה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
חיברו אותם למציאות
הופמן,
11/07/04 12:12
|
המחבלים לא יכלו לבחור עיתוי גרוע יותר מזה....אולי עכשיו יבינו בהאג שאותם לא מעניין כלום מלבד לטבוח בנו וסופסוף יתעוררו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
חברה אתם בחוץ כל המפלגה
ויס דבורה,
11/07/04 12:12
|
בבחירות הבאות חבהל על הזמן אתם בחוץ אצלכם אחד אכל את השני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי ? למה ? כמה? מתי ? מהיכן ?
ל"ת
פנס כיס,
11/07/04 15:06
|
|
 |
במה מדובר
ל"ת
מה?,
11/07/04 12:31
|
|
 |
146.
בחוות השקמים היה שקט אולי!
ל"ת
מיקה.ג,
חיפה,
11/07/04 12:10
|
|
 |
145.
''הקם להרגך-השכם להרגו''
ל"ת
אדם מאמין,
11/07/04 12:10
|
|
 |
מאמין במה? ברצח?
אורה,
11/07/04 13:46
|
כתוב גם אל תעשה לריעך את מה שאינך רוצה שיעשו לך. אני מודעת שהם לא ריעינו אך הלוך ושוב זה לא פתרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
משתתפת בצער משפחת ההרוגה
רותי,
צפון,
11/07/04 12:07
|
|
 |
143.
למופז...
רותם,
11/07/04 12:07
|
תעשה טובה אחרי שאתה מסיים להפציץ בעזה,שלח כמה מטוסים להאג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
תנו לצה''ל לכסח!!!!!!
ל"ת
הראל,
פתח תקוה,
11/07/04 12:06
|
|
 |
141.
מחפש את נועמי מפורטוגל
יוסי שחר,
הולנד,
11/07/04 12:04
|
היי נועמי אתה בטח קורא גם את התגובות פה ....... מה קרה שהיום אינך מגיב ?? הרי אתה האנטי ישראלי שחושב שהגדר היא פשע .... למה היום אינך כותב משהו נגד הפיגוע? מחכה לתגובה שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה השטויות שלך יוסי, עכשיו
Yossi V,
11/07/04 14:32
|
הרי היום נוכחת שהגדר לא מונעת ולא תמנע פיגועים. מה פה עניין שינאה ואהבה?
אתה כמו ראש הממשלה שלך אומר מילים, אבל אלו מילים חסרות משמעות. תמשיך לבנות את הגדר ואז גם הפגועים ימשכו (עובדה) וגם תקלקל יחסים עם כל העולם.
ולזה אתה קורא 'אהבת ישראל'? אהבה קצת משונה, הייתי אומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Noami
One who cares,
LA,
11/07/04 19:53
|
|
 |
הגדר היא פשע!!!!!!!!!!!
ל"ת
נועמי,
ליסבון,
11/07/04 12:33
|
|
 |
וואללא נעומי בוא אלינו
אחמד מין נבלוז,
11/07/04 18:13
|
אנחנו נותנים לך הרבה כסף,בוא אילנו כי אנחנו צרכים אנשים חכמים כמוך,יאללא יא אחי, מה אתה עושה בפורטוגל,הוא מייד לנבלוז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו צירכים אחד כמוך
אחמד,
11/07/04 18:10
|
יא נועמי,אהללאן,וואלה מה אתה עושה בפורטוגל יאללא בוא אתה אלינו פה לפלשתין אנחנו צרכים אחד כמוך,אנחנו נותנים לך הרבה כסף,וואללא שוקראן יא אחי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי,ייא טומטום תתעניין
ישראלי אמיתי,
11/07/04 18:06
|
תתעניין בכדורגל הפורטוגלי,לא בבעיות של מדינת ישראל, את אף אחד פה לא מעניין מה דעתך!חתיחת אידיוט,אנטישמי ואנטי ישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
אריק שרון צודק..
טלי,
כפר סבא,
11/07/04 12:04
|
בתגובה שלו.אם כבר היה פיגוע ...לפחות ננצל את זה להשמיץ את האנטישמיות שלא נפסקה לעולם !גם לא אחרי מלחמה''ע השניה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי מספיק עם האנטישמיות?
אורה,
יבנה,
11/07/04 13:49
|
הגיע הזמן שנפסיק להאשים את הכל על אנטישמיות. הגיע הזמן שנביט בעצמנו פנימה אנו לא טלית שכולה תכלת גם אנו שונאים את כולם ללא סיבה נראית לעין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
לפרק את החומה מייד!!!!!
רענן,
קרית מלאכי,
11/07/04 12:02
|
|
 |
138.
תגובה ל93
מישהו,
11/07/04 12:01
|
|
 |
137.
אריק להמשיך בהקמת הגדר!!!!!!!
ל"ת
זיוה,
11/07/04 12:00
|
|
 |
136.
שבעה חודשים שקט?!
חגית,
ת''א,
11/07/04 11:56
|
|
 |
ל 136
נבון,
11/07/04 14:49
|
למה את קראת שקט ?אני חושב שיש לך שמיעה סלקטיבית או שאת שומעת לא כל כך טוב! או שאת לא יודעת חשבון. אנא תצרפי את כל הקורבנות של החיילים במשך שבעת החודשים,ולזה את קוראת שקט ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
מישהו שמע?בבקשה תענו...
רחל,
11/07/04 11:55
|
|
 |
134.
לאריק שרון
עופר,
11/07/04 11:54
|
במקום להאשים אחרים אולי תתחיל לחשוב מה לא בסדר אצלך ובמדיניות שלך?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
כרגיל ..
יואל,
יקנעם,
11/07/04 11:52
|
כולם רוצים לראות את היהודים מתים.ארופאים ערבים כולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
ל102
בני,
ת''א,
11/07/04 11:51
|
|
 |
131.
רבותי ההסטוריה חוזרת!!
איילת,
קרית אתא,
11/07/04 11:49
|
|
 |
130.
לחסל את עראפת בתגובה!!
ל"ת
גבר גבר,
11/07/04 11:48
|
|
 |
129.
אני אולי תמימה אבל
ענת,
11/07/04 11:47
|
חושבת שמגיע כל הכבוד למערכת הבטחון על שבעה חדשים של שקט שהיה כאן בת''א.אי אפשר למנוע פיגועים לחלוטין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
לכל הימנים!
יוליוס קיסר,
11/07/04 11:46
|
עכשיו תתחילו שוב ותגידו לצאת מת''א לפנות את חיפה....תפסיקו כבר עם השקפת העולם המטומטמת שלכם ותתעררו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
במלחמה כמו במלחמה
שמאלני ריאלי,
תל אביב,
11/07/04 11:45
|
על כל קסאם צריך לשגר מטח MLRS על כל אוטובוס צריך לשלוח אפאצ'י ולפוצץ 20 אוטובוסים בשכם בעזה ,או בכל עיר אחרת ממנה יוצא פיגוע הרי זה מה שנהוג באיסלאם זה לא טרור מה שהפלשתינים עושים זאת מלחמה ולמרות שאני תומך בנסיגה מהשטחים ובהקמת מדינה פלשתינית , לא היה בהיסטוריה מצב שמדינה הופצצה ולא הגיבה אנחנו מנסים להיות 'כירורוגיים' ולהרוג רק את הטרוריסטים,אבל בני דודינו לא מעריכים את זה ממילא בשבילם אין הבדל בין אזרח תמים ובין מחבל אם הם רוצים שלום שיקחו שלום ויקחו מדינה את זה אפילו שרון כבר מוכן לתת את הם רוצים מלחמה צריך להחזיר להם בדיוק ,אבל בדיוק מידה כנגד מידה האינטיליגנציה הקולקטיבית שלהם כנראה לא מספיקה בשביל להבין את הקשר בין המחסומים העוצר והמשך הכיבוש ,ובין הטרור שהוא הגורם לכל האסונות שבאו עליהם בשנים האחרונות(כולל הגדר) רק כשהם יפנימו את זה אולי יהיה עם מי לדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תהיה לזה הצדקה, רק אם לא נהיה
ברק,
11/07/04 13:04
|
|
 |
126.
במקום לגרש עובדים זרים
גיל,
המגעיל,
11/07/04 11:44
|
|
 |
מה הקשר?!!
ל"ת
אהבל,
11/07/04 12:21
|
|
 |
125.
עיתוי מושלם!
ל"ת
עמרם,
באר שבע,
11/07/04 11:42
|
|
 |
124.
זה בסדר,בהאג אין פיגועים
ל"ת
אורנה,
11/07/04 11:41
|
|
 |
123.
לפצוע מיפו
יוני,
11/07/04 11:40
|
מטומטם!לפחות תשתוק!אם הפיגוע לא הרג אותך אז על מה שאמרת אחיך החיות ימצאו אותך ואז אתה גמור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
חשבנו שהמצב משתפר
גליתוש,
אזור,
11/07/04 11:38
|
|
 |
121.
ההחלטה בהאג
נמאס לי,
11/07/04 11:35
|
שוב הוכיחה שאין ליהודים מקום בעולם הזה.אנטישמים מנוולים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
שוב התופת..
ניצן,
11/07/04 11:34
|
שוב רצח בלב ת''א שוב הרוגים ,פצועים וזוועות שכ''כ רצינו לשכוח...עד מתי אלוהים עד מתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
שרון נמאסת!!!!!!
איתמר,
נהריה,
11/07/04 11:32
|
איך אתה לא מתבייש לתפוס ''טרמפ''על הפיגוע לצורכיך המדיניים?!הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
יהי זכרה ברוך
שושנה,
ראש העין,
11/07/04 11:30
|
|
 |
117.
לבנות גדר,חייבים!
אורי,
חיפה,
11/07/04 11:29
|
|
 |
116.
צריך לשרוף אותם!
ל"ת
שירלי,
צפון,
11/07/04 11:28
|
|
 |
Shirly
One who cares,
LA,
11/07/04 20:02
|
Dear Shirly, the way the world is behaving will unfortunately bring this holocost to the world and entire Arab counties.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
אריק שרון הביתה!!!!!
יגאל,
באר שבע,
11/07/04 11:26
|
|
 |
114.
''והעולם שתק''
ל"ת
ימית,
חיפה,
11/07/04 11:25
|
|
 |
113.
אין קשר להחלטה בהאג
גאולה,
פתח תקוה,
11/07/04 11:24
|
הם כל הזמן מנסים לעשות פיגועים .העיקר שנמות ולא חשוב איך איפה ומתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם אלה שאנחנו הורגים
ל"ת
יוסי,
ת''א,
11/07/04 12:08
|
|
 |
112.
לעורך הכתבה!
אביב,
11/07/04 11:22
|
|
 |
111.
הפקרת יהודים נמשכת
יהודה,
המכבי,
11/07/04 11:19
|
|
 |
110.
לכל השמאלנים
ציון,
רמת גן,
11/07/04 11:18
|
|
 |
לא צריך לצאת מתל אביב אבל...
שמאלנצ'יק,
11/07/04 12:09
|
|
 |
109.
שרון ,עסוק עם פרס ורמון
ל"ת
לא נלחם בטרור,
11/07/04 11:18
|
|
 |
108.
7 חדשים של שקט?!
רונן,
תל אביב,
11/07/04 11:15
|
זה שלא היו פיגועים בת''א זה אומר שהיה שקט?מה עם הקסאמים בשדרות?והפיגוע במבוא דותן?כל פיגוע בשטח מדינת ישראל הוא פיגוע !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
מה עם הזכות שלנו לחיות?
ל"ת
אורן,
11/07/04 11:12
|
|
 |
106.
לכל השופטים האנטישמיים בהאג!
אילנה,
חולון,
11/07/04 11:12
|
|
 |
לא
ל"ת
האגיס,
11/07/04 12:10
|
|
 |
זה לא מזיז להם!!
רותם,
מרכז,
11/07/04 11:47
|
היו מלא פיגועים........ועדיין מתנגדים לגדר!!! אפילו אם יהיו עוד גם אז לא ישימו לב לזה....
הם אטומים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאחר ועוד לא פירקו את הגדר
זהרה ליבוביץ,
אי שם,
11/07/04 11:35
|
אז מסתבר לנו שאין קשר בין הגדר לבין פיגוע הטרור הזה.
אולי כדאי להרחיק את הגדר, ולבנות אותה 40 ק,מ מהקו הירוק בתוך השטח הפלסטיני כדי להרחיב את רצועת הבטחון?
(שרון מומחה בינ''ל במה שמסתכם ב 40 ק''מ...)
פחחחחחחחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
אי אפשר להגיע להסכם
אלון,
11/07/04 11:11
|
|
 |
104.
לחסל את כולם וזהו!
ל"ת
שום דבר,
לא יעזור,
11/07/04 11:09
|
|
 |
103.
שיחכו קצת עם התגובה הפעם
זהר,
אילת,
11/07/04 11:08
|
אם אנחנו יפי נפש אז בוא ננצל את זה לטובתינו פעם אחת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים
שרון,
מרכז,
11/07/04 12:21
|
אבל אין סיכוי שממשלת ישראל תחשוב בצורה שקולה, ולכן לדעתי התגובה תגיע מהר מאוד ותגרום לעוד הרג של אנשים חפים מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
לפנות את ת''א!!
מתיישב גאה,
בארץ ישראל,
11/07/04 11:07
|
|
 |
באמת!
רינה, ירושלים,
11/07/04 15:06
|
למה שלא נפנה להם את כל ארץ ישראל? למה אנחנו צריכים את זה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
משתתף בצער המשפחה
ל"ת
אריק,
11/07/04 11:03
|
|
 |
100.
שרירי פלדה מול הפלשתינאים היום
KKK,
כפר ורדים,
11/07/04 11:03
|
רבותיי ! הגיע זמן האמת. הגיע הזמן לגרש מכאן את החלאות האלה המשתייכים לחמאס ולג'יהאד. עזה היא בכלל עיר עברית וחיו בה יהודים לפני החלאות. הגיע הזמן לשחרר את אדמתנו היקרה מחרבונם של הישמעלים ביהודה ובשומרון. יש בישראל עונש מוות לפי החוק. יש להפעילו לאלתר מול מפגעים ולשחרר את אדמתנו מידייהם. זה יכאב להם מאוד. קודם נשחרר את האדמה ואח''כ נציע להם שלום תמורת שלום. אין מנוס מדרך זו. ''דיזל ההרים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעות כמו שלך
בנימין,
גבעתיים,
11/07/04 12:13
|
מורידות את הרמה שלנו, יהודים גם חיו בפולניה אז מה, הדרך היחידה לשלום היא דרך ההיגיון! לא גדר, לא חומות ולא רצח עם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
כן להתנתקות!!!!!!!!
ל"ת
מורן,
באר שבע,
11/07/04 11:02
|
|
 |
98.
והם רוצים שנפרק את הגדר?
עירית,
מרכז,
11/07/04 10:58
|
|
 |
97.
אותם מעניין שאנחנו נהיה מתים
יריב,
11/07/04 10:57
|
|
 |
96.
די למלחמה האין סופית הזאת!!!!!
אורית,
חיפה,
11/07/04 10:55
|
|
 |
95.
לפצועים,תגישו בג''ץ
ל"ת
תורה לשופט ברק,
11/07/04 10:54
|
|
 |
94.
להמשיך בבניית הגדר!!
יחיאל,
פתח תקוה,
11/07/04 10:52
|
|
 |
93.
לכולם!!
עודד,
11/07/04 10:51
|
אנשים תפסיקו להתעסק בתפל!העיקר כרגע הוא שהפצועים ישובו הביתה בשלום כמה שיותר מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
כבר כמעט הצלחנו לשכוח.
אריאלה,
ת''א,
11/07/04 10:50
|
|
 |
91.
אותנו אף אחד לא ישבור!!!!!
יעקב,
חיפה,
11/07/04 10:48
|
|
 |
90.
לא רוצים גדר ?
אהוד,
צפון,
11/07/04 10:46
|
|
 |
89.
לא יכל להיות עיתוי טוב יותר
ל"ת
יואב,
השובב,
11/07/04 10:44
|
|
 |
88.
גדר גדר גדר !!!!!!!
רון,
מרכז,
11/07/04 10:43
|
|
 |
87.
האג
דרור,
חיפה,
11/07/04 10:40
|
תודה רבה שופטי האג המטומטמים שתשרפו בגהנום בגלל הפיגוע בין לאדן צריך לזיין אותכם! השם ינקום את דם הנופלת והפצועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
החלטת בית הדין בהאג
דני,
כפר סבא,
11/07/04 10:39
|
|
 |
85.
לשים*** על החלטת האג
אריה,
11/07/04 10:32
|
|
 |
84.
המחבלים הוכיחו לשופטים בהאג
גלית,
מרכז,
11/07/04 10:31
|
|
 |
83.
לא גדר ולא נעליים
שונא,
ערבים,
11/07/04 10:29
|
|
 |
82.
לפני שהם קובעים לנו מה לעשות..
הדס,
רעננה,
11/07/04 10:27
|
שיבואו לכאן לאיזה חודש ויראו מה הולך כאן.אי אפשר להסתובב ברחובות היום מבלי לפחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
בית הדין בהאג לקח אחריות...
ל"ת
ליאורה,
11/07/04 10:26
|
|
 |
80.
יפי נפש יקרים איפה אתם לצעוק
gal,
herzelia,
11/07/04 10:25
|
נגד הגדר והכיבוש עכשיו??? שבו בשקט ותנו לצה''ל לעשות מלאכתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
שוב רעש סירנות בתל אביב
גלעד,
11/07/04 10:25
|
|
 |
78.
לצאת מת''א למען הבנים
עמי,
ירושלים,
11/07/04 10:23
|
|
 |
77.
להפציץ אבל לא בעזה...
רות,
אזור המרכז,
11/07/04 10:23
|
|
 |
ל 77
נבון,
11/07/04 12:18
|
אם את משוכנעת שהפצצת בית הדין בהאג יפתור את הבעיה אני מסכים אבל יש לי ספק גדול מאד מאד שלא כך אם כך הבה נתרכז בתגובות עניניות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
בהאג דאגו ל''תרבות'' של העם
אני,
11/07/04 10:22
|
הפלסטיני. מתי יבינו, ש''תרבותם'' של הפלסטינים היא אך ורק הרג של יהודים!!! זה הקונצרט היחיד שהם מכירים וכה משתוקקים לו. זה בדם שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
להכנס בהם חזק!!!!!
ל"ת
יוסף,
תל אביב,
11/07/04 10:21
|
|
 |
74.
רק גדר תעזור
ליאור,
קריות,
11/07/04 10:19
|
להתעלם מהחלטת בית הדין בהאג ולהמשיך מהר בבניית הגדר!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
החלמה מהירה לפצועים.
ל"ת
גרשון,
11/07/04 10:17
|
|
 |
72.
נו מה יש להם להגיד עכשיו?
רינה,
חיפה,
11/07/04 10:16
|
|
 |
תגובה
יהודי מהמרכז,
11/07/04 10:57
|
הם לא יגידו כלום הם אף פעם לא אומרים כלום דם יהודי הפקר ואני לא אתפלא אם הם עוד יגנו על הפלשתינים המסכנים ויתקפו את ישראל האכזרית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 72 רינה החפאית
שמחה,
11/07/04 10:48
|
א.אתןי הפיגוע אומר דרשני ? ב.הגדר זו רק פרובוקציה ,שקבלנים מסוימים מתעשרים ותו לא ! ג.הגדר לא מביא שום בטחון !אלא רק מה שציינתי נקודה ב. ד.יש להפסיק לאלתר לאפשר הכנסת תושבים מהשטחים,ולגרש את השוהים .כמובן שחלק מהישראלים יתנגד אלה שמתעשרים מעבודת הפלשאינאים אם נעשה את החשבון הבא :שבל פליסטינאי יבריח רק גרם חומר-נפץ בכניסתו לארץ,אז יש בישראל טונות של חומר נפץ,שבהינתן הפקודה מופעל. ה.יש לשלב את האוכלוסיה הערבית לתרום את חלקה לביטחון המדינה בס''כ גם הם חיים במדינה הזאת ונהנים !אם יש להם חברי כנסת אין שום סיבה שלא יהיו גם אנשים שיעזרו לבטח את שלום אזרחה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לרינה החיפאית
שושי,
אאכן,
11/07/04 12:25
|
את שוכחת דבר אחד. באם תעייני ברשימת השופטים בהרכב של בית דין זה, תגלי שהם נציגי העולם השלישי. באשר לשופטים האירופאי- המעטים - פסיקתם מעידה על כך, שהם משויכים לשמאלנים הטובים מתקני העולם!. בכלל לא מענין אותם כמה בני אדם נהרגים אצלנו, כמו שלא מענין אותם כמה בני אדם מתים במדינותיהם מרעב ומחלות יום יום. במדינות העולם השלישי בני אדם הם סחורה זולה מאד. באשר לטמבלים האירופאים: הם כנראה ילמדו בקרוב על בשרם בדרך הקשה!. ברשת הטלביזיה ההולנדית הודיעו כי ישנה כוננות גבוהה עקב אפשרות לפיגועים. במהדורת החדשות (בקר) של הטלביזיה הבלגית, נודע כי בשדה התעופה של בריסל נעצרו שני סודאנים החשודים בהשתייכות לאל קעידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Europe will be Black
ל"ת
Soon,
11/07/04 15:01
|
|
 |
71.
שבעה חודשים של שקט יחסי
חן,
רמת גן,
11/07/04 10:14
|
|
 |
70.
ל-57, מתי הוא פסק, למה הבטאות
מתי פסק?,
למה חזר?,
11/07/04 10:14
|
''חזר''? כל עוד המתווה המדיני של מדינת ישראל יהיה ה''שלום'' הסיוט יימשך. עקשנותה של ישראל לשמר את הסכסוך ולנהל נגדו, בכוונה תחילה, מלחמה סיזיפית חסרת תכלית, כדי להגיע לקיום המצווה ''שלום עושים עם אויבים'', יירצחו יהודים בארץ הזו. ביום שישראל תחדל למצוא חפים מפשע בעם הערבי הנאצי, ותחליט לצאת למלחמת חרמה בחלאה הזו, ייפסק הרצח ברחבי ארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
השופטים בהאג=מחבלים!
ל"ת
דינה,
11/07/04 10:13
|
|
 |
68.
בהאג דאגו לתרבות של פלסטינים
נתן,
11/07/04 10:12
|
ומה איתנו...לנו אפילו לא דאגו שנוכל לעלות לאוטובוס בלי להתפוצץ... נו טוב, תרבות חשובה יותר. בעיקר אם הקורבנות הם יהודים, שהרי יש להם נסיון רב בזה..ששת המיליונים לעולם ועד ירדפו את אירופה הצבועה והאנטישמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
בית הדין בהאג נתן את האות!
רוני,
ראשל''צ,
11/07/04 10:12
|
ואנחנו כמובן לא הוכים לטמון ידינו בצלחת!קדימה תגובה מהירה וכואבת!לתת להם מנה אחת אפיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
שוב התעוררנו לזוועה
ל"ת
גילה,
11/07/04 10:11
|
|
 |
65.
לבנות הגדר!אין פתרון אחר
ל"ת
שולה,
חולון,
11/07/04 10:10
|
|
 |
64.
אריק שרון בוא נחשוב טיפה אחרת.
אורי,
11/07/04 10:09
|
עזוב בצד את פעולת התגמול כרגע,חכה לראות איך העולם יגיב !בוא פעם אחת בחייך תהיה פוליטקאי נבון ולא רודף מלחמות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכה לראות איך העולם יגיב?
ישראל,
11/07/04 12:17
|
באמת? האם העולם עדיין לא הגיב? ומה לפי דעתך היתה פסיקת בהמ''ש בהאג ביום ששי שעבר? הרי הם אמרו במפורש: אין שום הצדקה ביטחונית או אחרת לישראל להפר את ''זכויות'' הפלסטינים! אם לא הבנת אז אסביר לך - לא חשוב מה הפלסטינים עושים לישראל, רוצחים אנשים נשים וטף, לא חשוב. לישראל אין כל עילה להגן על עצמה. כי כשהיא מגינה על עצמה, היא מפרה בזה את ''זכויות'' הפלסטינים! הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
בית הדין בהאג זה בשבילכם!
בני,
חיפה,
11/07/04 10:07
|
ארגוני הטרור נתנו לכם את ההוכחה החותכת למה הגדר כ''כ חיונית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
לבנות לבנות לבנות!!!!!!
ל"ת
לבנות,
לבנות,
11/07/04 10:06
|
|
 |
61.
שבוע טוב עם ישראל..
המן,
החרמן,
11/07/04 10:05
|
זה מה שיש לנו...פיגועים הרוגים פצועים...אם הם לא הורגים אותנו,אז אנחנו הורגים את עצמנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אלוהים גדול
גבי,
תל אביב,
11/07/04 10:04
|
אני עובר במקום הזה לפחות 5 פעמים ביום..הפעם ניצלתי אבל אחרים נפגעו...נמאס כבר מהם נמאס!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
נמאס מפיגועים!!!!!!!
רונן,
תל אביב,
11/07/04 10:02
|
להשלים בניית הגדר ולהתנתק מהר !!ויפה שעה אחת קודם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
דיון חוזר בהאג!!
סימה,
11/07/04 10:01
|
לא יתכן שההחלטה לפרוק הגדר היתה כ''כ נחרצת!!!!!!!!אנטישמיות גוברת!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
הסיוט חזר.נמאס כבר!
אביבה,
בת ים,
11/07/04 09:59
|
|
 |
56.
שקר הגדר והבל הבטחון שהיא מקנה
ל"ת
אילנה ג,
תל אביב,
11/07/04 09:59
|
|
 |
לא בדיוק נכון
ירון,
חיפה,
11/07/04 10:27
|
חכי לתוצאות החקירה. בסוף יתגלה שאלה מחבלים ערבים ישראלים או זרים או בכלל פלסטינים שעובדים בתל אביב כבר עשרים שנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
נו אז מה חדש?
חגי,
מרכז הארץ,
11/07/04 09:59
|
ארופאים ,שונאים אותנו .ערבים,שונאים אותנו ...כולם פשוט כל העולם שונא אותנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
נכון לעכשיו...לא נקבע דיון..
ישראל,
11/07/04 09:58
|
מענין... לא נרא שזה מזיז משהוא לשרון... אישה בהריון נרצחה זה כלום. אל תפריעו, אנחנו עסוקים בהתנתקות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
בוואלה מצנזרים תגובות מימין
ל"ת
בושה לדמוקרטיה,
11/07/04 09:57
|
|
 |
52.
למה ציפיתם??
זיו,
צפון,
11/07/04 09:56
|
|
 |
51.
הנה הוכחה נוספת.
עידו.כ,
באר שבע,
11/07/04 09:54
|
לכל השופטים האנטישמיים בהאג,הרי לכם הוכחה נוספת עד כמה חיונית הגדר הזו למדינת ישראל ולאזרחיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לא רוצים גדר ?אוקיי
עמי,
11/07/04 09:53
|
|
 |
49.
אם כל הצער והכאב על ההרוגה..
אורית,
חיפה,
11/07/04 09:52
|
ועל הפצועים..כמובן שהיינו מעדיפים שזה לא יקרה אבל אם זה קרה אז באמת שזהו העיתוי הכי טוב מבחינתנו.וסליחה אם פגעתי ברגשותיו של מישהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כל הצערים ואם כל המלחמות
אריה,
11/07/04 10:15
|
היינו בשמחה מתנתקים מהערבים אבל הימין אוהב אותם ולא מסכים !!! ואם נקים גדר לא בקוו עמאן - קמצ'טקה גם האג יסכימו שתהיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
פיגועים בתל-אביב ,טילים בשדרות
ל"ת
ביבי תחליף אותו,
11/07/04 09:51
|
|
 |
47.
רוצים גדר!
ל"ת
נמאס כבר,
מפיגועים,
11/07/04 09:49
|
|
 |
46.
הפת''ח בתגובה..
רועי,
11/07/04 09:48
|
מה אתם רוצים מאיתנו...הרי בית הדין הבינ''ל בהאג לא אמר שום דבר על הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
ותודה לשופט אהרון ברק
ל"ת
פריאר,
11/07/04 09:47
|
|
 |
44.
שוב רעש אמבולנסים...
דניאלה,
11/07/04 09:46
|
|
 |
אבל זה לא היה בין 2 ל 4...
ל"ת
אריה,
11/07/04 10:09
|
|
 |
43.
כן להתנתקות!!!!!!!!
ל"ת
דנה,
כפר סבא,
11/07/04 09:44
|
|
 |
אבל הימין אוהב ערבים ! לא מסכי
אריה,
11/07/04 09:59
|
|
 |
42.
הטבח נמשך...
שמעון,
11/07/04 09:43
|
|
 |
41.
חייבים לתת להם יותר רובים וצבא
אריק,
11/07/04 09:43
|
מצד אחד אני אומר שאסור שהסמול ינצחו ומצד שני אני מכניס אותם לממשלתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
משתתף בצער משפחת ההרוגה
גבי,
ת''א,
11/07/04 09:42
|
|
 |
39.
כבר כמעט שכחנו ..
שירה,
תל אביב,
11/07/04 09:39
|
|
 |
38.
רק גדר תעזור!
אריק,
חולון,
11/07/04 09:37
|
חייבים גדר!לדחות קביעת בית הדין בהאג ולהמשיך בבניית הגדר ומהר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדר כן !!! בתוואי שמקבל !!!!!
אריה,
11/07/04 10:01
|
אף אחד לא מתנגד לגדר. גם לא בית הדין בהאג. רק מתנגדים שתהיה בקוו עמאן - מוסול...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מהאג נמסר בתגובה[כולם לקרוא!!]
מוטי,
קרית שמונה,
11/07/04 09:36
|
אז מה ?אז נהרגה אחת ויש כמה פצועים ...אז מה ?מזה לעומת שישה מיליון שאנחנו הרגנו לכם...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האג מסכימים לגדר !!!! הם לא
אריה,
11/07/04 10:03
|
הם לא נגד גדר.!!!!!! הם רק לא מסכימים להקים אותה בקוו עמאן - מוסול... תיכף נספח גם את מנצ'וריה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
המחבלים הוכיחו
רונית,
חיפה,
11/07/04 09:33
|
המחבלים הוכיחו לשופטי האג עד כמה ההחלטה שלהם היתה מוטעית ופזיזה.עוד לא חלפו שתי יממות והנה ההוכחה.החלמה מהירה לפצועים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
גם פה צריך לבחור בדרך הדמגוגיה
אוון,
11/07/04 09:33
|
למה כותרת המשנה היא שפיגועים אינם מבחינים בין יהודים לערבים? הם ועוד איך מבחינים! הערבים מהווים כ16 אחוזים מאזרחי המדינה. כמה ערבים נהרגו בפיגועים? כמה פעמים מחבל הזהיר יהודים להתרחק ממקום בגלל פיגוע וכמה פעמים הוא הזהיר ערבים? מי הם המטרות של הפיגועים?
לפיגועים יש מטרה אחת - לרצוח יהודים. וכל מי שאומר שהפיגועים אינם מבחינים הוא לא רק דמגוג, הוא גם שקרן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
להם לא אכפת .
יהודית,
ירושלים,
11/07/04 09:31
|
|
 |
33.
חייבים גדר!!!!!!
ל"ת
ראובן,
11/07/04 09:28
|
|
 |
גדר כן !!!!! גם בהאג מסכימים
אריה,
11/07/04 10:04
|
|
 |
לאריה, אני מקוה שהגדר תעבור...
הראל,
ת''א,
11/07/04 10:52
|
אריה ''החכם'' אני מקוה שהגדר תעבור ליד ביתך, כדי שהערבים לא יצטרכו להרוג את ילדיך עם טילים או פגזי מרגמות. אני מקוה שהם יהיו מספיק קרובים כד שיוכלו לזרוק רימונים על הבית שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
הכדורגל לא יהיה בת''א :(
ל"ת
ח',
ת''א,
11/07/04 09:27
|
|
 |
31.
המחבלים הכניסו לעצמם גול עצמי.
יוגב,
רעננה,
11/07/04 09:26
|
|
 |
30.
עוד הוכחה!
גדעון,
תל אביב,
11/07/04 09:25
|
|
 |
29.
שינוי
פקק-תנועה,
קריאת-ביאליק,
11/07/04 09:24
|
מיקרה-נוסף-מצער-מאודללא-קשר-צריך-את-כל-אזור-התחנה-המרכZית-להרוס-וליבנות-מחדש-בניה-מודרניתו-יעילה-וכך-להיתפטר-מההזנחה-האיומה-הקימת-שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיות :מה הקשר ?
סדרן,
11/07/04 09:32
|
בזמן שאלוהים חילק שכל ,אתה התעצלת כנראה לעמוד בתור ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיוט זה עם ט'
ל"ת
ט',
ת''א,
11/07/04 09:39
|
|
 |
לחברי מרכז ליכוד מותר לכתוב אי
אריה,
11/07/04 10:05
|
|
 |
זכות לכתוב בשגיאות שמורה לימין
רפול,
תל עדשים,
11/07/04 13:24
|
הזכות לכתוב בעברית משובשת ועילגת הייתה תמיד חלק מן ההווי וההתנפלות האוטומטית של המתלהמים הלאומניים. כשהייתי רמטכ''ל ניסינו לטפל בתופעה באמצעים חינוכיים. לאידיוטים מותר לכתוב אדיותים לטיפשים ולרעים מוטר לחטוב תפשים וראים ולחמי המזג מוטר לכטוב... לחופש הביטוי באינטרנט יש מחיר כבד מאוד. הבעיה היא שיש גם מי שקורא את זה וחושב שזו עברית. ואחר כך התופעה מחלחלת זה אותנטי זה יוצר את הרושם המיידי הנדרש. וזה חוסך זמן. ברגע שרואים את השיבוש בכותרת מבינים לאן נושבת הרוח. בדרך כלל לכיוון של חולי הרוח. ומה לגבי אותם כותבים? שלוש פעמים ביום עוברות האחיות ומחלקות כדורי הרגעה שיוצרים איזון תרופתי כלשהו. זה עוזר לטווח הקצר. לפנות ערב שוב נפתח חדר המחשבים וכל המאושפזים מעדכנים את התגובות. זה חלק מתהליך הריפוי אבל עד ההחלמה המוחלטת הדרך עוד ארוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי ההתייחסות הרצינית זה
אריה,
11/07/04 14:27
|
|
 |
28.
אין פתרונות פשוטים!
בבני,
11/07/04 09:24
|
לכל מי שהיה ספק, אני יכול רק לנסות להזכיר שאין פתרונות של זבנג וגמרנו. הגדר, אמצעי חשוב ככל שיהיה, לא יפתור הכל. גם באיו''ש יהיה נשק תלול מסלול ואולי גם מנהרות. וגם אם לא, הם ימצאו דרכים. מי שרוצה להתאבד ימצא דרך. חייבים לתנתק התנתקות מוחלטת, ולאפשר להם לחיות בלי לראות חיילינו כל בוקר ביציאה מהכפר. אחרת נמשיך לחיות על חרבינו, ובסוף גם נמות עליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-בני, את זה כבר ניסינו !
הראל,
ת''א,
11/07/04 10:48
|
כבר ניסינו לצאת משם לחלוטין. שלא יראו חיילים ישראלים בפתח הכפר. כבר הקמנו ''כוחות-בטחון'' פלסטינים. אולי שכחת, אבל חזרנו לשם כדי להגן על הילדים שלך ! בסוף גם אתה תגיע למסקנה שאסור שיהיו ערבים בין הים לירדן, שאין מקום לכפרים וערים ערביות בכל ארץ ישראל המערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה?
דני,
ב''ש,
11/07/04 09:33
|
מה קורה לפסיכים האלה כשהם רואים את חיילינו ביציאה מהכפר המסריח שלהם? לא מסוגלים להתרגל לזה? אחרי שלא יצאו ששה חודשים מהכפר - אפילו שנתיים! - הם כבר ישמחו מאד לראות את חיילינו כל בוקר ביציאה מהכפר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
משתתף בצער משפחת ההרוגה
גדי,
חיפה,
11/07/04 09:23
|
|
 |
26.
מה אני אגיד לכם....
גאולה,
רמת גן,
11/07/04 09:21
|
|
 |
25.
יאללה נמאס מהם כבר!
ל"ת
יואב,
11/07/04 09:20
|
|
 |
לא נמאס ! רוצים אותם כאן ! לא
אריה,
11/07/04 10:22
|
|
 |
אריה, אם להתנתק, אז עד הסוף !
הראל,
ת''א,
11/07/04 10:45
|
מר אריה ''החכם'', אתה כל הזמן צועק שצריך להתנתק. הייתי מסכים איתך אם תוך כדי התנתקות, במקביל לטרנספר ליהודים, היית דואג ''להזיז'' קצת גם את כל הערבים בעלי תעודת זהות כחולה, שיעברו לחיות במקום המתנחלים שנואי נפשך. רק אז אולי לא יהיו פיגועים (רק קסאמים, קטיושות, תותחים ועוד...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן כן. ואני טוען שערביי טירה
אריה,
11/07/04 11:22
|
אכו כן. ואני טוען שערביי טירה וטייבה לא מסכימים להפוך עם אדמתם לחלק מהרשות הפלשתינית רק מתוך תקווה,- ידיעה, - שאם יישארו עימנו הם יהפכו לרוב ובלי שום מלחמה לא תהיה יותר מדינה יהודית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אני נלחמתי ביפו ב-1948
ל"ת
פלמ''חניק,
11/07/04 09:20
|
|
 |
23.
שישלחו להאג תמונות
ל"ת
דני,
11/07/04 09:17
|
|
 |
22.
F---k them
Today's victime,
Nevermind,
11/07/04 09:02
|
F--k the International Court of Justice, f--k Shi Jiuyong and all the other judges, except the American, a plague on The Hague. We shall win this war!!,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הרגעה לשופטים בהאג - הילדים
אמא מודאגת,
11/07/04 08:59
|
לילדים של השופטים שלום ,הם לא היו הבוקר בתחנת האוטובוס . שופטים יקרים אתם יכולים להמשיך לישון בשקט . שוו אל תפריעו לעצמכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האג בעד הגדר !!!! אף אחד לא
אריה,
11/07/04 10:07
|
אף אחד לא נגד. רק לא בא להם שנקים אותה בתוואי כזה שפתאום יסתבר שסיפחנו את סין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תגובה ל-2
יהודית מהדרום,
11/07/04 08:52
|
סליחה? האם קראתי נכון? שרון ומופז הם שילוב מעולה לטרור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
יופי אריק, תמשיך להנתק...
מרסל,
דרום,
11/07/04 08:44
|
יופי אריק, מה איכפת לך עוד פגוע? תמשיך להנתק ולקרב את המחבלים אלינו ועלינו. הידעת, גיבור סברה ושתילה, שכשביבי היה שלש שנים ראש ממשלה, היו בסך הכל 3 פיגועים גדולים? ביבי מבין בדברים אלה הרבה יותר טוב ממך, לפי מבחן התוצאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ! רוצים שהערבים יהיו על
אריה,
11/07/04 09:45
|
צודק רוצים שהערבים ימשיכו להסתובב על אותה מדרכה יחד איתנו ! אסור להתנתק מהם ! אם נתנתק ולא יהיו כאן ערבים איך נמשיך להתפוצץ כאן? רוצים להמשיך להתפוצץ !!! לא להתנתקות !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
צריך לפנות
רפי,
11/07/04 08:40
|
יש לפנות את כל גוש דן נמאס מהפיגועים שם צריך לפנות את כל המתיישבים להעביר אותם ל... בעצם שם אי אפשר אז ל... גם שם אי אפשר לפנות את המדינה נמאס מהפיגועים זהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הברית של המתנחלים והחמאס עובדת
ציונה,
ירושלים,
11/07/04 08:39
|
|
 |
תגובה למס- 17
אזרח,
מרכז,
11/07/04 12:54
|
ציונה. ראיית העתיד מפוכחת. קיים דמיון משותף , לא ברית. המשפט בעייתי, אין בכוחו להצמיח שורש. תפקיד הנר הדולק א- לשמור על להבתו. ב- להאיר כדי לציין קיומו ומקומו ,לנרות אחרים רחוקים . נר דולק לא נאבק ומגרש חשיכה לבדו. הנר הדולק נדרש להיות גמיש, יצירתי, נבון,.......ועוד . לפני הופעה בחשיכה הוא שואל שאלות -, איך, למי, כמה, עד - מתי וכו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אני, מה אני, מה
אילן,
11/07/04 09:33
|
את לא נראה לי כמו ציונה, ירושלים. את נראית לי יותר כמו אחמד, מוקטעה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונה
ישראל,
11/07/04 09:31
|
אפשר להבין מתגובתך כי המתנחלים הם אלו שהטמינו את הפצצה בעבור החמאס. זה פשוט לא יכול להיות שהמנהיג והמדינאי הדגול של הפלסטינים שאת והחברים שלך הבאתם לפה מתוניס - לא יכול להיות שהם מבצעים רצח מתועב כזה. רק המתנחלים יכולים. נכון ציונה? חוץ מזה - חשבתי שאת והחברים שלך חושבים כי מותר לפלסטנים לרצוח אותנו ה''כובשים.'' הרי אתם מכריזים תחת כל עץ רענן איך אנחנו מקור כל הרוע והרשע גזענים ציונים ו''כובשים.'' לעומת זאת הפלסטינים הצדיקים נלחמים מלחמה ''צודקת'' ב''כובשים'' הציונים האימפרליסטים! מה קרה? הטרוריסטים ה''צדיקים'' התקרבו יותר מדי לבית שלך בתל אביב? איזה חוצפה! הם הרי היו צריכים ללחום את מלחמת השלום והצדק ''רק'' ב''שטחים!'' לא בתל אביב. אולי שכחתם להסביר לפלסטינים מהי ההגדרה ה''נכונה'' של ''שטחים?'' ואולי לא שכחתם, רק הפלסטינים החליטו ל''הרחיב'' את ההגדרה? הסתכלת פעם על התמונה של ''מדינת פלסטין'' שתלויה במשרדו של החבר שלך הצדיק והמדינאי הדגול ערפאת? לא? לא ראית? טוב, אני כן ראיתי – היא כוללת את הבית שלך בתל אביב. היא כוללת את הכל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
אילן,
11/07/04 09:23
|
|
 |
נמאסת
דר' שפרינצק,
11/07/04 09:13
|
|
 |
דר שפרינצק היא צודקת
קק,
11/07/04 09:27
|
באמת למתנחלים ולפלסטינאים אותן מטרות.
שלא ישתנה כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוקא המתנחלים רוצים שישתנה
ירון,
חיפה,
11/07/04 10:26
|
לטובה! הם רוצים ליישב יותר ולהשתלט בחזרה על הכבישים והצירים. הם רוצים שנלחם בטרור באמת ונחמיר את הבדיקות על הפלסטינים. מתחת הם באמת רוצים שנעיף מכאן את הפלסטינים וכך נוכל ליישב את כל ארץ ישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
התנתקות מתל אביב - ועכשיו!!!!
הפרשן,
11/07/04 08:38
|
|
 |
תגובה מטומטמת
רר,
11/07/04 09:28
|
זה כמו להגיד לאמריקאי שהיום תצא מויאטנם ומחק תעזוב את ניו יורק.
צריך להיות ממש טיפש כדי באמת לחשוב שיש משהו מאחורי מה שאמרתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אם לא נהרגה על רקע מיני זה כלו
אריה,
11/07/04 08:37
|
|
 |
14.
מספיק!!!!
מממ...,
11/07/04 08:36
|
כאחת שעברה על בשרה פיגוע ושסיוטי הלילות עד היום לא עוזבים אותה למרות שעברו שנים רבות, הגיע הזמן לצעוק מספיק. למרות הטראומה שעברתי עדיין אני מגדירה את עצמי שמאלנית אבל עם גבולות! אחרי פיגועים עד שממשלת ישראל בוחרת להגיב ולהפציץ בתים של מחבלים אולחילופין בתים בהם יש סליקים של נשק אין צורך לקרוא ברמקולים לתת להם להוציא מטלטלין מהבית צריך להפציץ ללא כל התראה מוקדמת הרי כל יושבי הבית ידעו על הפעילות המתרחשת בבית ואחרי כל פיגוע זרקו הנשים אורז והגברים צעקו''פי דם נפדיק יא שהיד'' . אני שולחת תנחומי למשפחת ההרוגה ואיחולי החלמה מהירה לנפגעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
If it was not for the left
Ask Yosi Sarid,
11/07/04 09:03
|
If it was not for the left that does not let our nation fight the terrorists thes attacks would have stoped a long time ago. You should say ENOUGH to Sarid and Bailin and Peres.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
עוד אלימות נגד נשים !!!!!!!!!!
ל"ת
אריה,
11/07/04 08:36
|
|
 |
12.
גם כשרחוקים זה כואב...
מאיה,
לוס אנג'לס,
11/07/04 08:21
|
אני כבר שנה לא גרה בארץ אבל כל פעם שיש פיגוע כואב בדיוק כמו שכאב בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כואב...
יוסי,
ירושלים,
11/07/04 17:07
|
זה כואב אפילו כשרחוקים... אבל את עזבת אותנו וברחת למצוא לך את סיר הבשר בנכר, את בדיוק ההוכחה שהטרור מנצח. עובדה, קצת קשה אז בורחים, אם כולם יחשבו וינהגו כמוך עוד כמה שנים כבר לא יהיה בשביל מי לכאוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רד ממנה קרציה
יותם,
צרפת,
11/07/04 21:56
|
מה אתה רוצה מהבחורה, אתה יודע מה הסיפור שלה? אתה כבר החלטת שהיא ירדה בגלל הטרור, שהיא שם ב''סיר הבשר'' - אולי זה בכלל לא נכון.
כל אחד והשיקולים שלו, כבד את זה ותן לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
Give arafat insomnia
Pini,
Merkaz,
11/07/04 08:07
|
|
 |
or tardimon...
ל"ת
אריה,
11/07/04 10:20
|
|
 |
10.
מגיע לנו
אבי,
11/07/04 08:07
|
הממשלה טוענת שהגדר הפחיתה הפיגועים בתקופה האחרונה והאמת שהפיגועים קטנו עקב הנחיית הפלסטינים לארגוני הטרור להפחית הטרור עקב התכנסות בית הדין הבנלאומי בהאג .
מתי תבין הממשלה שההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה ותגרום לערפאת לבקש הפסקת אש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מטומטם
ל"ת
אבי,
11/07/04 08:51
|
|
 |
ל 10
אבי,
גרמניה,
11/07/04 08:27
|
|
 |
לעב''ם
מבחנה,
11/07/04 09:58
|
אני בספק אם אתה נמצא בגרמניה ,אבל אם הדבר נכון ,אנא אל תחזור כי יש לנו כאן מספיק זבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 10
אבי,
גרמניה,
11/07/04 11:00
|
הספקות שלך לא מענינים אותי, הזבל הוא אתהץ יותר טוב תקפל את הרגליים ותעבור לגור בעזהת שם מקומך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
kill 1000 arab for evry jew
inevictos,
11/07/04 08:05
|
|
 |
8.
OPEN LETTER TO LEFTISTS AND TH
if u can,
Answer,
11/07/04 08:04
|
OPEN LETTER TO LEFTISTS AND THEIR LIKES
To all the shualim of kfar kana and her cohorts that insist to leave Aza is a panacea. I demand an answer, what makes you think that piguim will not happen in Tel Aviv, Shderot or anywhere anytime in the Heart of Israel. If you have what to say , say it now, or forever hold your peace. All you leftists, NIMASTEM. I am saying substance with a backup and proof, not just rattling noise.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם השבתם: אין ערבים אין פיג
אריה,
11/07/04 10:19
|
רק שאתם רוצים בטרנספר, שזה פשוט לא מעשי, ואנחנו אומרים ''אין ערבים'' על יד הקמת גבול והתנתקות מהם. אין ערבים בתל אביב אין פיגועים בתל אביב. התנתקות !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל''מכתב הפתוח''
יואב,
11/07/04 09:27
|
העובדה שאתה כותב באנגלית אומרת שאתה גר בחו''ל ויש לך את כל התשובות ממקום מושבך הבטוח. בקשר למכתב: היום, כשאנחנו יושבים בעזה, אין פיגועים? היציאה מעזה לא תפסיק את הפיגועים, אבל תהווה עוד צעד קדימה לפתרון כולל. ודבר נוסף, אמנם אנשים כמוך לא אוהבים את הטיעון הזה, אבל אנחנו שם כעם כובש, וגם אם הפלשתינאים מתנהגים לפעמים כמו ברברים, עדיין יש להם זכות להגדרה עצמית ולא יעזור לפנאטים כמוך, אנחנו נצא מעזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
האג הסתיים.כעת אפשר להרוג כמה
יהלי,
11/07/04 08:00
|
שיותר יהודים. כן, ככה הפלסטינים עובדים: על הטעייה, משחק הקורבן (למרות שהם יודעים היטב מי הקורבן האמיתי ועוד יותר - מהי מטרתם האמיתית.) למרבה הצער, העולם קונה את ההצגה הזאת. חבל. הלוואי והעולם יבין כבר עם מי יש לנו עסק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
דלק מהאג לטרור המוסלמי
ל"ת
בנצי-א,
11/07/04 08:00
|
|
 |
5.
יאללה!
אחת שנמאס לה,
11/07/04 07:59
|
שיתחילו לפעול נגד הטרור כמו שצריך ולא תתיחסו למה שאומרים כמה ''שופטים'' בהאג. ברגע שנראה שלא מזיז לנו מה שאומר ה''עולם'' , יכבדו את ההחלטות שלנו. משהו לדוגמה מבקר את ארה''ב על מה שהיא עושה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המלך ערום
אילן,
11/07/04 08:50
|
על עשרים וכמה נירצחים בדולפינריום שרון מילא פיו במים. על עשרים וכמה נירצחים בנוה שאנן מילא פיו במיו. מסעדות, בתי קפה, אוטובוסים, פאבים שהתפוצצו שרון לא הגיב, מקסימום אמר איפוק זה כח, או דברים שרואים מפה לא רואים משם, ועוד כל מיני חרטות ברטות למיניהם, כולה הרוגה אחת; קטן עליו...מה קרה לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
לפנות את התנחלות תל-אביב מיד
ל"ת
שמאלן,
11/07/04 07:56
|
|
 |
אין גבול לטמטום
מירו שוויץ,
שוויץ,
11/07/04 08:55
|
חשבתי שגם לטימטום יש גבול כניראה אצלך טעיתי. הטימטום שלך עובר כל גבול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאין גבול לטמטום
רינה,
11/07/04 12:23
|
מסתבר שהטמטום שלך עובר כל גבול. תנסי לפתוח את הראש קצת ולהבין למה הוא התכוון. כנראה שאת אטומה לגמרי, מקרה אבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובה לאין גבול לטמטום
קסם,
11/07/04 14:53
|
|
 |
תגובה לתגובה לתגובה לאין גבול
יותם,
צרפת,
11/07/04 21:52
|
|
 |
3.
ואני לא אתפלא אם...
יוסי,
11/07/04 07:55
|
לא אתפלא אם את הפיצוץ ארגנו גורמי בטחון ישראליים במיוחד בבוקר ההחלטה בהאג. אני יודע שזה נשמע נורא, אבל תחשבו על זה. מטען קטן בתחנת אוטובוס? זה לא משהו שמאפיין את ארגוני הטרור! רק כדי לעשות הד בעולם בעד הגדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחי יוסוף - מאיפה למדת עברית?
סמיר אבו חמיד,
ראמללה,
11/07/04 14:01
|
|
 |
בושה
רינת,
11/07/04 12:25
|
|
 |
אתה פשוט דביל ואידיוט מושלם
ל"ת
ח',
ת''א,
11/07/04 09:37
|
|
 |
יוסי אתה אידיוט
ל"ת
קובי,
11/07/04 08:57
|
|
 |
יוסי או יוסוף ???בכל מקרה אתה
שפוי,
11/07/04 08:36
|
|
 |
בושה
הדס,
נש,
11/07/04 08:31
|
|
 |
איזה נפש עלובה.בושה לך.
ל"ת
אני,
11/07/04 08:25
|
|
 |
אתה רואה יותר מדי סרטים
ל"ת
מל גיבסון,
ת''א,
11/07/04 08:14
|
|
 |
2.
לדפוק להם את הצורה....
צבי,
11/07/04 07:49
|
היה עד עכשיו שקט יחסית. וכדאי מאוד להראות להם שכללי המשחק השתנו. להכנס בהם חזק. לא להרוס רק בתים. ולתת להם להבין שלא משתלם להם. שרון ומופז שילוב מעולה למלחמה בטרור. העם איתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד לא הגיע הזמן כנראה
הראל,
ת''א,
11/07/04 10:35
|
אמרת ''לדפוק להם את הצורה''. אני מניח שרוב העם מסכים איתך. אבל עדין לא הגיע הזמן לכך, יש יותר מידי ''יפי-נפש'' השונאים יהודים באשר הם ויעשו טרנספר ליהודים מחד, ומאידך ילחמו שלערבים הרוצחים לא יאונה רע. עם הזמן יתפכח העם הטיפש הזה (היהודים) ויעשה את מה שהיה צריך לעשות כבר מזמן. כרגע הם ימשיכו לצעוק שאתה גזען אם תנסה להגן על ילדיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
פיגוע בתחנה נמרכזית הישנה
ג'ו,
מרכז,
11/07/04 07:41
|
לא אתפלא באם יתברר שהפיגוע יצא אל הפועל בעזרת ערבים ישראליים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגזענות היא של הערבים! אנו רק
ריאליסט,
11/07/04 08:15
|
מנסים לשרוד. מה לעשות שמבחינת הערבים וייפי הנפש הישרדות=גזענות. אדוני, גם אתה בסוף תאבד את מדינתך אם לא תתעשת לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי פותח את שורת התגובות?
האור מציון,
11/07/04 07:49
|
הגזען הממוצע, כמובן. אני לא אתפלא אם הוא צודק אבל כדאי מפניו להתרחק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ריאליסט אתה ליצן
33,
11/07/04 09:31
|
אם אתה חושב שהישראלים והצבא לא שונא את הערבים בגלל שהם ערבים אתה צוחק. נכון שהפיגועים נותנים סיבה ממש טובה לשנוא אותם, אם אם תפתח את העניים ותוציא את הראש מהחול תבין שאנחנו שונאים אותם בגלל הגזע שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33 אתה מדבר שטויות. תסתכל
האמת היחידה,
11/07/04 10:08
|
על היהודים שברחו ממדינות ערב...הערבים לא סבלו אותם ורדפו אותם רק בגלל היותם יהודים! אין לישראלים שנאה לערבים באשר הם ערבים. נקודה. הגזענות היא מצד הערבים, וביום שהם יכירו במדינת היהודים, ולרבות יתנו ליהודים לחיות. אז יהיה סוף למלחמה ולגזענות. אדוני, הערבים אינם רוצים את היהודים כאן. הגיעה העת להפנים זאת. הצבא שלנו מגן עלינו ואין לו שמץ של שנאה לערבים באשר הם. אם תסתכל לאורך ההיסטוריה הערבית- תבין שהגזענים הם הערבים ורק הם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשרי המאמין
אורה,
11/07/04 13:52
|
|
 |
יהודים גזעניים וערבים בעלי פגם
ל"ת
אמיתי,
חיפה,
11/07/04 11:31
|
|
 |
לא בגלל שהם ערבים
דני,
ב''ש,
11/07/04 09:49
|
בגלל שהם מטומטמים. איזה פגם גנטי שבגללו שום דבר טוב לא יצא מהעולם הערבי במאה השנים האחרונות. רק רצח וילדים. וכשיגמר הנפט - מה תעשו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חרדים יציפו את ישראל היקרה שלך
ערבי הגיוני,
11/07/04 16:44
|
|
 |
פיתות
ל"ת
גיל,
תל אביב,
11/07/04 10:25
|
|