 |
22.
נא לא להתנפל
יוסי,
15/07/04 14:31
|
רבותיי! איפה פרופורציות? ביום אחות מזנקת להציל נפגע בתאונת דרכים ונדרסת בעצמה, בלילה היא לא מתיחסת לתינוק העומד למות רק חקירה תוביל לאמת מצב בתי חולים כמו מצב המדינה תנחומיי הכנים להורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מה יהיה הסוף עם הרשלנות הזאת?
אילנית,
נהריה,
13/07/04 15:31
|
מה אי אפשר לסמוך על אף אחד במדינה הזאת? וצוות רפואי אמור להציל חיים ולא להיפך ומה קורה עם ההנהלה בבית חולים שמשקרת בנושא של נסיבות המוות? איפה המצפון של המנהל הזה? איפה המצפון של הצוות של הבית חולים הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לא סתם מת הפג
האחד,
12/07/04 18:37
|
גם לא סתם נהרגו 73 בני אדם באסון המסוקים, במכביה, בוורסאי, בצאלים.... לא סתם מתים אתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
תגובה לכל המתלהמים על האחיות
הקוסם מארץ עוץ,
12/07/04 16:14
|
כבעל לאחות בפגייה של שניידר שמכיר את המיקרה המדובר מקרוב כדאי שהציבור יהיה מודע למתרחש.
1) בארה''ב על כל ילד מונשם בטיפול נמרץ נשימתי יש תקן לאחות מוסמכת עם הכשרה על בסיסית , בארץ בפועל כל לילה תמצאו אחות אחת טובה ומעולה ככל שתהייה על 5 פגים מונשמים!!! . 2) האם משהו מצפה שיהיו קסמים ו-0 טעויות. אני בטוח שגם בבתי חולים בארה''ב ישנם מיקרים מצערים ביותר של רשלנות רפואית גם כאשר התקן מספק ביותר. 3) כדאי לכל המטיחים האשמות באחיות של פגיית שניידר לבוא ולראות כיצד הן מתפקדות בעומס הנוראי ובמדיניות הדפוקה של הצלת פגים בשבוע 24 רק למען אגו רפואי של רופאים מסויימים במחלקה ואת שיעורי הצלחן הגבוהה גם במקרים קשים ביותר. 4) הדג מסריח מלמעלה ונא לא להאשים רק את הש.ג . 5) למיתלוננים על המשכורות הגבוהות של האחיות נא להיות מודע לכך שאחות שעושה משמרות לילה בקבלנות , סופי שבוע , שבתות חגים וכו' מגיעה , אולי לשכר של כ 5000 ש''ח . לתשומת ליבכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחריות אישית
איש הפח,
המרכז,
13/07/04 13:32
|
אחות שאינה יכולה לעבוד בעומס הקיים ראוי שתתפטר ולא תתרשל בעבודתה. לגבי השכר גם אני נשוי לאחות ושכרה כפול מעניין לה אולי זה נטו ללא הלוואות וכו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפחת בבקשה את העניים
אבא לפג בשניידר,
פתח תקווה,
13/07/04 10:00
|
אני נמצא בפגיה מדי ערב לשעה ולפעמים יותר ולא פעם אני מוצא את עצמי לבד עם בתי אשר עדיין זקוקה לחמצן ורמות החמצן יורדות ואין אחות בחדר !!! כי היא עמדת ליד דלפק הקבלה ומדברת בפלאפון. אז עם כל הכבוד אותה אחות שלא שמה לב למוניטור במשך שעה !!!!!! ובכך גרמה למות התינוק. צריכה למצוא את עצמה מחוץ לבית החולים ומחוץ למקצוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אני מסכים עם הכל אבל !!!
אבא לפג בשניידר,
12/07/04 14:08
|
בתור אב לפגה שמאשפזת בשניידר אני חייב לציין שהפניקה היא מוצדקת אבל לא תמיד האחיות או הרופאים אשמים. יש לציין שבישראל כמות התינוקות שנמצאים תחת השגחה של אחות אחת היא אדירה (1-9) בממוצא. מנקודה זו אני לא מאמין שיש אפשרות למנוע את כל הטעויות. אבל אפשר בהחלט לשנות את המצב על ידי החמרת הכללים בפגיות ובמחלקות הדחופות. לדוגמא אין לדבר בפלאפון בזמן המשמרת !!! משהו שקורה המון בשניידר או למקת את האחיות המסמכות בלבד במחלקות אלו. אני מאמין שברגע שמנהלי בית החולים יבינו שטעויות כאלו לוקחות חיים נושא הכסף יעלם. דבר אחרון וחשוב לציין אני חייב לצין לטובה שרוב הצוות בפגיה בשניידר הוא צוות מאוד מקצועי ומאוד מסור. לצערי מילת המפתח במשפט הזה היא רוב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
סומכת רק על עצמי
אמא,
12/07/04 11:32
|
בתור אמא לתינוק שנולד פג (היום כבר בן שנתיים) אני יכולה רק להמליץ לכל מי שנולד לו פג שלא יזוז ממנו לפרק זמן ממושך. פשוט לא ניתן לסמוך על אף אחד היום!! להיעזר בכל מי שאפשר סבים/ות, דודים. הבן שלי היה צורח עד שהיו מגיעים אליו בסבב האוכל (צרה קטנה מאד יחסית). מעבר לעובדה שאין מספיק כ''א, אני אישית נתקלתי ביהירות, אדישות ובורות. הישמרו לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מי האשם
אריה,
פ''ת,
12/07/04 11:30
|
הגיע הזמן שמנהל מרכז רבין, פרופ' דני אופנהיים יתייצב מול התקשורת ויסביר את הפשלות שעולות בחיי עוללים, ולא ישלח את פרופ' מימוני כקורבן. פרופ' אופנהיים נושא באחריות לשורת המחדלים אולם דבר לא דבק בו כי הוא עשוי מטפלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לפטר את האחות !!!!!!!!!!
ג'ני,
12/07/04 11:14
|
הבתי חולים כבר מגעילים אותי עם היחס לא משנה אתה פעוט או מבוגר כאילו הם עושים לך טובה והמשכורות בשמיים די כבר לזלזול ! תנחומיי למשפחה !!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בורה ומתלהמת!
יוסי,
12/07/04 15:30
|
יש לך עניין שאני אשלח את תלוש המשכורת של אישתי ( שעובדת בפגייה של שניידר) . בואי תבלי לילה אחד בטיפול נמרץ פגייה ואח''כ תדברי. פשוט מפגרת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוסי 15
דן,
16/07/04 22:50
|
אנא תתרגל לכתוב את התגובות שלך בסגנון של אדם מבוגר אם אשתך אחות וכל כך סובלת ומסכינה למה היא לא מחפשת עבודה אחרת ואם אשתך כל כך רגישה ואתה כל כך גס רוח בהתבטאיות היא בטח תברח ממך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדן ''המבוגר'' והמתחסד
יוסי,
20/07/04 19:45
|
תגובתך , אם היתה ברמת הדו שיח לא היתה ראוייה לתגובה אך מכיוון שבאופן פומבי אנו מדברים, להלן תגובתי לתגובתך.
א. אישתי לא מסכנה. היא גאה בעבודתה ואני אף גאה ממנה בעבודתה ובעיקר בחיים שהיא וחברותיה מצילים יום ולילה בשבתות בחגים ומתי לא. ב. השכר והגמול החומרי על עבודתן המסובכת , המורכבת והעדינה ביחס לאחריות המוטלת עליהם אינה פורפוציונית וניתן להגיד בפה מלא, אף מעליבה. ג. כאשר אנשים בורים ומתלהמים בסגנון ישראלי אופייני כגון המגיבה המקורית , מתבטאים כפי ניתן היה להתרשם זה מרתיח ומקומם ולהזכירך כתוב באיזשהוא מקום '' אל תדון את חבריך עד שתגיע למקומו'' . ד. אם ההתבטאות שלי בסיפא של תגובתי הראשונה הרגיזה אותך , צר לי על כך ובהחלט זה לא הסגנון האופייני לי אך אין ספק שהדברים באים מהבטן וזאת נוכח התבטאותה השפלה . ה. גם תגובתך לתגובתי לא הצטיינה בסגנון '' מדהים'' ואפשר גם פה לצטט '' הפוסל במומו פוסל'' ואם אתה לא מבין , כנראה שאינטיליגנציה זה לא הצד החזק שלך כמו צדדים אחרים ( למשל עברית ...'' ''מסכינה ?''. ו. אל תדאג אשיתי לא תברח ממני אתה יכול לישון רגוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד יוסי !!
ל"ת
b,
חיפה,
21/07/04 01:09
|
|
 |
14.
מה?
מגן ההגיון,
12/07/04 10:28
|
''מת לאחר שלא נשם במשך כשעה''??? תרשו לי לחדש לכם, הוא מת הרבה קודם. בערך שעה קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
Poor baby.
Natalie,
USA,
12/07/04 10:24
|
Since I`ve been living here in the States,I live a peacefull life but whenever I look in the Israelly news,I cry like crazy.its so sad everyday to hear bad news,not only from the terror atacks but also from the nurses who dont pay attention enought to those so serious matters,it cant be that they dont feed the poor baby,to die this way is so terrible,i cant stop the tears from falling,my condolesence to the parents
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
למה ''עוד'' מחדל?
ירון,
12/07/04 10:01
|
כמה מחדלים נרשמו לאחרונה בבי''ח שניידר שבתחילת הכתבה נדרש להוסיף את המילה ''עוד''? זו עוד דוגמה לתהליך הדה-לגיטימציה שעושה התקשורת לרופאים ולצוות הרפואי בכלל. כל פשלה, בין אם קטנה ובין אם חמורה כגון כאן, מנופחת. פלא שצריך אנשי ביטחון בחדרי המיון? מה עם כל מאות אלפי המקרים בהם רופאים כן עזרו להצלת חיי אדם? זה כבר לא נחשב בעיני אזרחי ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק עוד אחד
רוני,
פרדס חנה,
12/07/04 10:30
|
עוד, כי אפילו בתוך הידיעה בעיתון מוזכרים לפחות עוד 2 מקרים באותה מחלקה. ולגבי כל הצלות החיים? זאת אמורה להיות הנורמה - למה צריך לציין את זה כל פעם??? ברור שהתקשורת צריכה להאיר את הטעויות (בטח לאור נסיונות הטיוח)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כאשר הכל במדינה
bono,
12/07/04 09:48
|
מבוסס על הרג ומוות הרג ומוות
מהכולכם מתפלאים -- כל יום מישהו נירצח נאנס וכו
אז לא להתפלא -- אני לא מתפלא -- רק צר לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
בתור אב גאה לבן בן יומיים
מאור,
ק.אונו,
12/07/04 09:40
|
הייתי בתינוקיה ( אמנם לא בשניידר ) אך עיני הזדעזעו כאשר ראיתי שיש אחות אחת על 20 תינוקות צורחים וצווחים ! והן בקושי מתייחסות אליהם ! רק אחרי כמה דק' של סבל של התינוק יתנו להם מוצץ וזה אולי עוד. אז העדפנו שהאמא תהייה צמודה לתינוקינו מאשר להשאיר אותו שם בתינוקיה ושהאמא תלך לדרכה. בקיצור, זה היה ממש מזוויע לראות את היחס לתינוקים, אני לא הייתי משאיר את התינוק ללא השגחה צמודה.
בתקווה שלא ידעו יותר צער, מאור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תינוקים?
צחי,
12/07/04 11:36
|
|
 |
צחי- למה להיות קטנוניים
אמא,
12/07/04 23:01
|
במקום להתייחס לתוכן דבריו של האב אתה נתפס לשגיאה אחת שכתב - נו , באמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק במיליון אחוז !
אמא,
12/07/04 11:12
|
גם אני הייתי נוכחת בתנוקיה (לא בשנידר) ישבתי ליד ילדתי בת ה 8 ימים שסבלה מצהבת ילודים במשך 3 ימים ולילות , למורת רוחם של הצוות הרפואי שנוכחותי לא מצאה חן בעיניהם ! והאבות הגאים שהגיעו מחדרי הלידה עם התינוק בידיים לא ידעו בידי מי הם מפקירים אותו ! כל עוד האבות היו האחיות חייכו ונתנו מחמאות לתינוק המקסים וכשהאבות חזרו לאשה היולדת התינוק הושאר באינקובטור לבד ללא טיפול או השגחה עד שאיזה אחות הואילה בטובה לקום ולרחוץ אותו ולטפל בו . כך גם בלילה כאשר מקבצים את כל התינוקות ממחלקת היולדות על מנת לאם ''לנוח'' התינוקות בוכים וצורחים ולא זוכים ליחס כלל . כשניגשתי אני להרגיע חלק מהם האחיות אמרו לי , שקט לא יהיה פה כשאחד מפסיק השני מתחיל ! זו סיבה ????????? זה מזעזע !!!!!!!!!!!!!!! בבוקר לאחר לילה שלם של צרחות וללא קול האמא מקבלת לידייה תינוק ישן ובטוחה שקיבל יחס מדהים במשך הלילה ! מי שיש באפשרותו להיות עם הילד כל הזמן מה טוב , מי שלא כדאי מאוד שמישהו מבני המשפחה יסייע להורים מכיוון שיש עוד ילדים בבית או עבודה או סידורים או סתם לצבור כוחות אחרי הלידה וחשוב שהתינוק יהיה בידי אדם שבאמת אכפת לו !!!!!!!! ידוע לי שלא כל האחיות כאלה אך זו עבודה ועבודה שוחקת ולכן אולי הן מפתחות חוסר רגישות שלנו ההורים אין אותו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגע, רגע
אילה,
12/07/04 10:21
|
בואו ננסה לשמור על פרופורציה. תינוק בוכה זה לא ''תינוק ''סובל''. הוא בוכה , כי הוא רוצה משהו, אז לא צריך להגזים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אילה , כשאת בוכה , מתעלמים ממך
גלית,
שרון,
12/07/04 10:54
|
לא מתעלמים מתינוק בוכה . זו אכזריות .
תינוק ש''רוצה משהו '' צריך התייחסות מיידית . זהו צורך בסיסי . טבע הבריאה שתינוק סמוך לאימו בסמוך ללידה , והיא קשובה לצרכיו . גם בגיל מאוחר יותר , אנחנו מצפים מההורים שיתייחסו לצרכינו - ע''פ גילינו .
אילה : כשאת בוכה או רוצה משהו , היגיוני לך שהקרובים אלייך יתעלמו מכך ?? שלא יגיבו אל פנייתך?
התפקיד שלנו הוא להגיב מיידית לכל בכי של תינוק , ברוך , בניסיון להבין ולמצוא למה הוא זקוק . יותר מדי ראציונליזציה הרחיקה אותנו מהטבע הבסיסי והנכון שלנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובכן
מאור,
12/07/04 10:38
|
מצטער אך אני חולק אכן בוכה והוא רוצה אבל לא להתייחס אליו ? מצטער , לא צריך לתת לתינוק לבכות הרי יש לו צרכים ! אין מתייחסים לתינוק שבוכה זה כבר התעללות לדעתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
פגית שניידר
משה,
מרכז הארץ,
12/07/04 09:40
|
אם כל הצער על המקרה המצער יש לי לומר רק מלים טובות על הפגיה בשניידר הטפול בפגים נעשה מכל הלב ובצורה מקצועית הלחץבו עובדות האחיות איננו הגיוני בזמן בו אנו שהינו בפגיה היו 2 אחיןת במקרה הטוב על לפחות 12 פגים בחדר אחות עם כל הרצון הטוב איננה יכולה לעמוד בעומס והאשמה איננה עליה אנא דעו להעריך את עבודת האחיות המשקיעות ככל יכולתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת: 'עם כל הצער'?
ל"ת
קרצוש,
12/07/04 10:23
|
|
 |
8.
אני לא מבינה
רותי,
12/07/04 08:57
|
מה קורה במדינה הזו ? איפה האחריות של אנשי הצוות הרפואי ? מה זה לשכוח להאכיל תינוק ? אני פשוט לא מבינה מה קורה לנו... עצוב לי מאוד - ולהורים, תנחומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
עצוב מאוד!!!!
קשת,
12/07/04 08:47
|
אין שום דבר שייקל על כאבם של ההורים הילד מת בגלל תופעת ה''סמוך'' שלצערי אינה פוצחת אפילו כשמדובר בטיפול בילד חסר אונים ויש להשגיח עליו בשבע עיניים. איזה חוסר אחריות שכזו מדובר כאן בחיי אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
בית חולים שניידר
sapir,
רמת גן,
12/07/04 08:33
|
לא רוצה להשמיץ אבל אחרי כתבה כזאת עולה המסקנה שעדיף לא ללדת בבית החולים הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הבאתם ילדים לעולם ...
קרן,
12/07/04 08:06
|
שבו לידם לא לסמוך על הצוות רק אמא יודעת מרגישה וחבל שתינוק צריך למות לבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
נ ו ר א
פנינה,
פתח תקוה,
12/07/04 07:56
|
במי לבטוח אי אפשר לבטוח ברופאים שמפקירים חולים על שולחן הנתוח, על אחיות שמפקירים את ילדינו במי לבטוח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
נורא ואיום!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
סיגל,
12/07/04 07:56
|
|
 |
2.
רשלנות=פשע
ל"ת
המודאג,
12/07/04 07:52
|
|
 |
1.
מזעזע
אב לילדה,
12/07/04 07:41
|
חיי אדם כבר לא חשובים כ''כ אני לא מכליל את כולם אבל יש רופאים שאשקרה עודיפ את זה בקבלנות
הגב לתגובה זו
|
|