 |
113.
תמשיכו לגור שם טפשים
Reuven,
London,
14/07/04 19:26
|
ומי שיצעק: אין לי ארץ אחרת- למה? במה מדינת ישראל שונה ממדינות אחרות לגבי בטחון היהודים הגרים בה? אם בכלל- אז היחס ליהודים במקומות אחרים טוב יותר אם זה היה קורה במדינה אחרת - הייתם צועקים -: אנטישמיות אבל אם זה בארץ - אז דין פרוטה כדין מאה הרצל המושתן- אתה ישן טוב בקברך יא אפס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
האטימות של התובע
עזרא הסופר,
עכו,
14/07/04 18:16
|
אב יקר תאמין לי אם היה לתובע אח /בן שנפל בצבא הוא היה בכלל גונז את הדו''ח. אבל לא רק שם האטימות נמצאת אלה בכל אשר ניפנה. למי שיש לב אדם לא יכול להיות במשרה ציבורית רק לב אבן עובר את מבחני הכניסה. כואב לי מאוד עזרא הסופר עכו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
השופטת שקיבלה את ההחלטה צריכה
משה,
תל אביב,
13/07/04 16:23
|
להתפטר ומהר!!! אם היא לא ידעה לקבל החלטה כזו אין לה מה לעשות בתפקיד שניתן לה. היה רשום שהיא נאלצה להרשיעו???? בזיון ובושה וחרפה שבכלל נאמרו דברים שכאלה! ממתי שופטים נאלצים לעשות דברים ו/או כופים עליהם לעשות ולקבל החלטות??? איפה ההגיון? איפה הסמכותיות? איפה הראש של השופטת היה באותו זמן???
בזיון! חד משמעית היא צריכה להתפטר ומהר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
לשופטת המלה האחרונה
אילן,
13/07/04 16:02
|
הנקודה היא שלבן אדם יש זכות להגן על עצמו. ניתן אפילו להביא עורך דין שייצג את הנתבע, אבל אי אפשר לקחת למשל מישהו מהרחוב ולהגיד לו בוא תודה באשמה של מישהו אחר. השופטת היא אשמה! בשביל זה היא שופטת וכשמגיע אליה תיק כזה היא מייד כסמכותה צריכה לסגור אותו, לא בגלל סימפטיה אלא בגלל שלא ניתן לנהל משפט צודק והגון בנושא, מסיבה שהיא מעל שליטתה. זה אבסורד שהשופטת החליטה להמשיך בדיון ועוד להרשיע. זה מקרה קלאסי שניתן לסגור את התיק או פשוט לזכות את הנתבע מחמת הספק! בשביל זה שמו אותה שמה. לא נראה לי שהשופטת הזו בכלל מכירה את המילה זכאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
למספר 100 תגובה
דבורה,
13/07/04 14:35
|
איפה היתה שחילקו את הסחל אולי במדבר סערה שם היה לך מקום באמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
השופטים איין להם לב
דבורה,
מחיפה,
13/07/04 14:32
|
האב אמר שזה לא הוא היה הנג לפי השעה אפשדר לדעת אבל המתת חסד הם נתנו מיד את האבא נתנו לא כנס לא מספיק הוא כבר שילם מחיר כבד למדינה עוד מוציאים לא את הנשמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
אין מילים
מיכל,
ירושלים,
13/07/04 14:11
|
האם אפשר להגיע לשיאים נוספים של חוסר רגישות? (כל יום מתברר שכן....)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
חייל מהרג בנצרים
סילבי,
אוסטרלייה,
13/07/04 13:56
|
|
 |
שבי באוסטרליה ותשתקי
ל"ת
דוד,
13/07/04 17:17
|
|
 |
105.
חייל נהרג בנצרים
סילבי,
אוסטרליה,
13/07/04 13:50
|
|
 |
104.
בקשה מ NRG
יפתח,
13/07/04 13:24
|
תפסיקו לתת ליורדים שיושבים בחו''ל במזגן ובמשרד להם , להגיב !!! אם אם הם ירדו וברחו - אז אין להם זכות להגיב!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בזכות היורדים ויתר יהודי העולם
קין,
מיאמי,
13/07/04 18:28
|
הגדול אתה בכלל עדיין חי ונושם. בלעדי הסיוע שלנו לא היתה ולא תהיה מדינת ישראל. תתנו או לא תתנו לנו להגיב במעריב לא ישנה את העובדה המאוד פשוטה שהאדון ששולט בכל - מתגורר בבית הלבן. לדעתי האישית אתה פשוט מפחד. מפחד לשמוע מאתנו כי זה מזכיר לך כל פעם מחדש שהבחירה שעשית בחייך היתה שגוייה, להישאר בארץ הקודש ולאכול חרא כל היום כאשר בעצם אתה אפילו לא מאמין במאה אחוז שתקבל על כך פיצוי כראוי בעולם הבא שיש לך ולכולנו ספק רב לעצם קיומו. בהצלחה אחי ה''ציוני''. אם היית ציוני אמיתי לא היה איכפת לך מה אחרים עושים. היית מתאבד יחד עם ילדיך באיזו התנחלות למען השם. העקרונות שלך מזוייפים - עליי אתה לא עובד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
OH! What a response
Israelit,
14/07/04 02:12
|
You hit the nail on the head! All those who get down on Israelis that live abroad really are just speaking from jealousy, given the chance, they too would abandon their country and their ''ideals
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לחלוטין
ל"ת
מיכל,
ארה''ב,
13/07/04 13:34
|
|
 |
103.
היכן הצדק
צדק,
מרכז,
13/07/04 13:07
|
לא מספיק שהאב איבד את בנו, בסה''כ עבירת תנועה. האם המדינה לא יכולה לספוג את החוב ולא לחייב את האב לשלם עבור עבירת בנו. במקום שיבקש פיצוי מהמדינה עוד מבקשים ממנו כסף על עבירה של אדם שאיננו קיים עוד.
ח ו צ פ ה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
מגיע לי
יאיר,
ארה''ב,
13/07/04 12:50
|
עוד דוגמה של מגיע לי. העבירה נעברה לא רק ע''י החייל הי''ד אלא גם ע''י האב. יחי תרבות ה''עברינות'' והמגיע לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשב בשקט י יורד,
יניב,
13/07/04 13:21
|
|
 |
101.
מה השטויות האלו ?
אורי,
צפון,
13/07/04 12:48
|
כולם מקבלים ללא היסוס את העובדה שהבן הוא זה שאכן נהג ברכב, למה? כי האב השכול אמר ? אולי תחשבו שזה חסר רגשות אבל תאמינו לי אני מצטער ומשתתף בצער המשפחה אבל צריך להיות גבול לכל דבר. העבירה נעשתה ע''י הרכב וכל עוד כל העובדות קושרות את בעל הרכב לעבירה הוא זה שצריך לשאת בתוצאות.
אני תוהה אם התגובות של האנשים היו זהות אם למשל האב היה מסרב לשלם חובות של הבן או טוען כי הבן הוא זה שדפק למישהו את הרכב לכן אינו צריך לשאת באשמה. איני מאשים את האב בדבר ובטח לא בניסיון להונות או לחמוק מאחריות - אבל צריך לזכור כי ,במצב כיום,חובת ההוכחה היא עליו ולא על המשטרה לגבי זהות הנהג, והוא בעל הרכב לכן האחריות עליו.
טענה זו כי בעל הרכב אינו אחראי להתנהגות הנהגים שנוהגים בהסכמתו, וכי יש למצות את הדין עם הנהג ולא הרכב היא הטענה המרכזית ומדגים לנו את הבעיתיות שיש בהצעת החוק להחרמת רכבים מנהגים עבריינים, כאשר בעלי הרכבים יטענו כי לא הם ביצעו את העבירה ולכן אין להעניש אותם על עבירות שלא ביצעו.
אני מסכים כי יש לסדר ולהבהיר את המצב ולדאוג כי לא יווצר מצב שבו יש ספק לגבי זהות הנאשם, אולי לשנות את החוקים לגבי עבירות מצולמות.
לסיכום, שוב אני מדגיש , אני מצטער על מות בנו בנסיבות טרגיות ולא היתה שום כוונה לפגוע ברגשותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן
אילן,
13/07/04 15:47
|
|
 |
100.
טוב מאד, יש דין ויש דיין!
יוני,
רמת השרון,
13/07/04 10:14
|
ואם החייל היה שודד בנק, גם הייתם מבקשים לבטל את הקנס שלו?! ואם הוא היה אונס נערה וגורם לה לחבלות וביהמ''ש היה מטיל עליו עונש כספי, גם הייתם מבקשי לבטל את הקנס?! במדינה שרואים את שוטרי התנועה כאויבים, אין פלא שנהגי אוטובוס רוצחים ילדים שהם מסיעים, ונהגים מטומטמים רוצחים מתנדבות מד''א! מי שפרסם את הכתבה המרושעת הזאת יתן את הדין, באם תפגע במשהו האכיפה של משטרת ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are smart like israeli cup
Liran,
London,
13/07/04 15:48
|
|
 |
שכל זה לא הצד החזק שלך
moty,
13/07/04 14:11
|
|
 |
ליוני איפה היתה כשחילקו שכל
אורן,
אוסטרליה,
13/07/04 11:03
|
יוני אתה באמת לצערנו בחור ''לא חכם בימיוחד'' דבר ראשון תיתיחס בכבוד לחייל שנפל ולבניי משפחתו השכולים . שנית עם החייל היה שודד או רוצח או אונס לא חשוב מה לא תובעים את ההורים ביגלל זה הוא כבר איננו (טיפש ) . האטימות של המימשל בארץ משיגה את כל הגבולות קצת כבוד והבנה לא תזיק לכם. אז אל תידאג יוני אתה לא לבד במדינה שלנו יש עוד הרבה טיפשים (בלשון המעטה)כמוך במימשל שלנו אבל אמרת דבר אחד חכם אז ניסלח לך כי בטוח לא היתכוונת, הנהגים בארץ באמת צריכים להיות הרבה יותר זהירים בכבישים אין עוד מדינה בעולם עם מספר הרוגים כל כך גבוה מידיי יום .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלחמה בתאונות הדרכים במקום 1
שומר חוק,
13/07/04 11:51
|
נראה ששכלם הטוב של הקוראים, אם היה להם קודם, נוטש אותם כשהם שומעים על חייל שנהרג במילוי תפקידו, ערב העמדתו לדין ביחידתו על עבירה צבאית, למי שזוכר, שבגללה גם נלקח ממנו נשקו האישי. האם תאונות הדרכים הגורמות יום יום להרוגים ורבות מהן נגרמות בשל נהיגה במהירות מעל המותר אינן סיבה להחמיר בעונש עברייני תנועה. לא לחפש תרוצים . 147 קמש הם 50% יותר מהמהירות המירבית המותרת על כביש מהיר. אכיפת חוקי התנועה היא הדרך העיקרית להלחם בתאונות והאירוע הטראגי אינו סיבה לזלזול בחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק במאה אחוזים!!!
עמרי,
13/07/04 10:41
|
יש חוק- אם הוא הואיל בטובו לכופף את החוק בצורה דיי אכזרית (147 קמ''ש!!!) למה שהחוק יכופף את עצמו??? אני לא מצליח להבין מאיפה היהירות לטוס בכאלה מהירויות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליוני הלא חכם
אבי,
13/07/04 11:41
|
1. ראשית,גם עפ''י החוק,ברגע שאדם מת נסגרים כל ההליכים הפליליים כלפיו,אם היו כאלה.
2. היות וכאן ברור כי המקרה הוא חייל מת,הרי בהחלט יש מקום להתחשב ולא יקרה כלום אם יוותרו לו.
3. בהתחשב בעובדה שכל שוטר תנועה אינו אלא דפ''ר המדים שקיבל קצת כח בידיו,הרי שאנו עדים לאטימות לא רגילה.
לאור זאת הנני ממליץ:
1) לפטר את כל שוטרי התנועה מהניצב ומטה שאינם אלא עדר של דפ''רים. 2) להעסיק במקומם אנשים בעלי רמה אנושית גבוהה יותר מחד ומאידך עם שכר הוגן ולא זה של היום.
אציין, כי בהתחשב ברמת שוטרי התנועה היום,הרי שכל השכר שחבורה זו מקבלת הנו מיותר וניתן לקצצו ב-100%.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי- מילים כדורבנות!
ל"ת
גרי,
13/07/04 16:41
|
|
 |
99.
מזעזע -לבטל מיד הקנס
השוטה,
צפון,
13/07/04 10:10
|
אלוהים מה קורה לנו, האם אין לנו לב. האם אין לנו קצת כבוד למי שמקריב על מזבח המדינה את היקר לו מכל.
מה תגובת מנכ''ל המשטרה הוא לא קורא עיתונים?
אין אלוהים אין אלוהים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
השופטת היא האטומה כאן !
שמואל,
13/07/04 09:57
|
השופטת היא האטומה. בידה היה כח ההחלטה - והיא החליטה לחייב את האב השכול !
פני הדור כפני הצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
זה יהיה גורלם של התובעים
המדיום,
13/07/04 09:49
|
כל האידיוטים שנטלו חלק בהגשת התביעה יחלו במחלות איומות שיביא עליהם החייל ז''ל. כבר בימים הקרובים אותם אנשים אטומים יתחילו לסבול מבעיות בריאות חמורות .תמשיכו לעקוב אחרי הסיפור ותיוכחו,שהקנס יבוטל בזמן הקרוב ותתבקש מחילה מהורי החייל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Amen!!!!!!!
ל"ת
rina,
jerusalem,
13/07/04 12:29
|
|
 |
96.
כמה נמוך אפשר לרדת ?
מתבייש,
צפון,
13/07/04 09:47
|
איזה נימוק יכול להיות להתנהלות העקומה הזו ? קצין משטרה בדרגה מסויימת (ניצב משנה, או אולי פחות היום) יכול לבטל דו''ח תנועה בעקבות בקשה שמוגשת בכתב. למקורבים מבטלים. לאנשים מו אברהמי - חס וחלילה, כי הוא הרי אדם פשוט, ללא קשרים כמו כץ-פיס-עוז... חבר'ה (משטרת התנועה הכוונה) - שלא תגיעו חס וחלילה למצב דומה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
כשחייל נפצע חייבים לשקם אותו
nissimlev,
miami,
13/07/04 09:39
|
כשחייל נפצע חייבים לשקם אותו יש בית הלוחם ועוד . אז מה באמת קורה .אם הוא נהרג אין שיקום ותשלום להורים או היתחשבות בדברים קטנים כמו רפורט למה אין להם נציג או עורך דין שמיצג אותם כמשפחות שקולות מלחמה ,.זה קיצת מזכיר לי את אהר''ב שפנסיונר יכול לקבל סכום גדול של כסף באופן חודשי אבל ברגע שהוא ניפטר נותנים למשפחה 200$אם היא מוכיחה שהיא הבעל או האישה של הניפטר. הקיצור גם את זה לא מקבלים.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
לזוב את הארץ ולברוח
אני,
13/07/04 09:07
|
ארץ אוכלת יושביה שהמשטרה תלחם בפשע ולא בהורים שכולים
בושה וחרפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
יש דין ויש לפנים משורת הדין
דני בן-טל,
לוס-אנג'לס,
13/07/04 08:59
|
רבותינו משכבר הכירו בעובדה שבחיים יש דין אבל ישנם מצבים שהם בבחינת לפנים משורת הדין. אינני בקי בחוקי התנועה בארץ, האם הקנס מוטל על זה שנהג את הרכב, או על בעל הרכב עצמו. בכל אופן בגלל שהמצב פה הוא בהחלט חריג, השופטת יכלה לקנוס את הנהג על חוסר אחריותו, אך להמתיק את הדין בהתחשב במצב הנוכחי. כך היא היתה מכריזה קבל עם ועדה שיש במדינת ישראל דין ויש דיין אך למדינת החוק יש גם לב. אינני חושב שוויתור על הקנס במצב שכזה יגרום לעליה בעברינות תנועה. להיפך, הקנס והמתקתהדין היו מביאים רק כבוד והערצה למשטרת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
רק עוד מאמץ 250 ש'ח
vivi,
ישראל,
13/07/04 08:49
|
היי אני ממש מזועזע מה כבר לא יכול ליהות סביר שבן נהג ברכב ? אם היית מקורב לשרון אולי מזוז היה מחלץ אותך, ולכן זה נשמע כמו אם כבר תרמתך את חיי בינך לביטחון המדינה אז רק עוד מאמץ קטן תתרום בבקשה עוד 250 ש'ח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
''בושה וחרפה של מדינה ''
ל"ת
ריקי,
13/07/04 08:46
|
|
 |
90.
האפסים בשרות הצבורי
mr pink,
Finland,
13/07/04 08:39
|
הדבר המשותף להרבה לוזרים שעובדים בשרות הצבורי הוא שלגביהם החוק הוא חוק מתי שהאזרח הפשוט צריך לשלם קנס. במקרים אחרים אין דין ואין דיין. שלמתי פעם קנס חנייה בפינלנד שנתן לי שרכבי חנה בחצרי הפרטית! כל זאת לעיניי ארבעה עדים משתאים. עד היום, וחלפו כמה שנים הערייה אינה מוכנה לבטל את הקנס הביזארי הזה. אני לקחתי את החק ליידים וקרעתי את הערייה. צדק לא מקבלים דרך מערכות כאלה. המקרה שלפננו הוא שיא השיאים של האטימות. אולי הפקידונים המפגרים יחליטו להוציא את הגופה מהקבר בגלל זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
סדום ועמורה
יוסי,
13/07/04 08:22
|
|
 |
88.
צודקים!!!
ל"ת
קרי,
13/07/04 08:21
|
|
 |
87.
מערכת אטומה
משה,
פ''ת,
13/07/04 08:14
|
המקרה מזעזע ולא ברור לי היכן ההגיון של השופטת. אני מכיר מקרה פחות מזעזע אבל דומה. אח של חברי, תושב ארה''ב, עבר עברת מהירות. כשהדוח על שם התייר הגיע (אחרי חודשים), לכתובתו של חברי, הנ''ל כבר לא היה בארץ. חברי, כאזרח טוב, הודיע למשטרה שהעבריין, כבר לא נמצא בארץ מזה מספר חודשים. המשטרה החליטה להביאו לביה''מ כעד. במהלך המשפט הפך אותו השופט לעבריין, והציע לו להשפט על העברה במקום אחיו. חברי סרב, והוזמן לדיונים נוספים ואף נאלץ להעזר בעורכי דין...,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
שופטת
צ,
חול,
13/07/04 08:09
|
להעמיד לדין מישמעתי את נציג התביעה ולישלול את רישינו עד סף וגם לזיין לו את הצורה זבל חסר רחמים ומוג לב מנייאק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
אין גבול לאטימות
ס,
תא,
13/07/04 07:42
|
רק במדינה אטומה וחסרת רגישות, בארץ אוכלת יושביה אפשר שיקרו מצבים שכאלה וראו זה פלא מחר יבוטל הקנס וביהמ''ש יתנצל בפני ההורים האומללים. ליבי עם ההורים, צר לי על כך מאוד. אני אמא לחייל ולא רוצה לחשוב שבננו נותנים את חייהם למדינה שכזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שופטים אטומים
אב לחייל,
י-ם,
13/07/04 08:16
|
על מערכת משפט ושופטים אטומים כאלה אומרים שומרי המצוות שביננו 3 פעמים ביום: ''השיבה שופטינו כבראשונה...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
הדשא של השכן לא יותר ירוק
אבנר,
ארה''ב,
13/07/04 07:29
|
רק לידיעת הדבילים כאן , שמקללים את המדינה , בארה''ב מודיעים למשפחות ההרוגים במלחמות את הבשורה המרה בטלפון ובכלל לא מתיחסים אליהם .
תראו את הסרט פרנהיט 9 /11 ותבינו שלמרות הכל בארץ היחס אנושי לאין שעור מאשר במקומות אחרים למרות שיש צורך בשיפורים רציניים כמו במקרה הנ''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל84
ס.ע.,
ת''א,
13/07/04 07:47
|
מה הקשר, אותנו לא מעניין מה קורה בארצות אחרות, מעבר לים הם לוחמים בשכר פה אנחנו מנדבים את ילדינו לשמור על המולדת שאם לא כן יחסלו אותנו השופטים, השוטרים והערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
המכונית צולמה לפנות בקר!
איזה פולמוס,
לחנך את האב?,
13/07/04 07:20
|
נראה לכם סביר שהאב נהג? אתם חושבים שאב שכול ושבור, היה משתמש בבנו לביטול דו''ח? ומה הקשקוש בדבר הבעלים של הרכב? בהחלט מגיע עונש לעובר על המהירות (בסבירות), ואם מישהו ניזוק, אז בהחלט בעל הרכב צריך לשאת בתוצאות. אך כאן לא מדובר בנזק למישהו, אלא באדם שעבר את העבירה ואיננו. אז עכשו המשטרה רוצה להרתיע את האב? מה הענין? ובענין המצלמה. בפעם הבאה, כשאתם מקבלים דו''ח שנרשם, כביכול, ע''י המצלמה, דירשו את הדו''ח המקורי. יהיו ביניכם מי שיתפלאו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
עינוי דין - תרגיל פשוט
האזרח קליין,
13/07/04 07:20
|
המקרה לא מפתיע. מערכת השפיטה של עברייני תנועה וגם חנייה מפעילה תרגיל מלוכלך על הנשפטים.
התכנית פשוטה, או שתודה או שתצתרך להגיע להופעות נוספות בבית המשפט. אנחנו המערכת ממילא פה. אגב אם תרצה שהצדק ייצא לאור אתה מסתכן בעונש כבד באם לא ייצלך בידך לעשות כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
מדינת משטרה
ל"ת
אלי,
מרכז,
13/07/04 07:17
|
|
 |
80.
החכמולוגים מחו''ל
אבנר,
ניו יורק,
13/07/04 07:15
|
זה מרתיח את דמי לשמוע מישראלים בחו''ל איזה מדינה זבל ואיזה עם זבל בדרך כלל זה ישראלים שחיים פחות משנה מחוץ למדינה כי אלו שחיים הרבה יותר שנים בחו''ל רואים דברים כבר בפרספקטיבה אחרת . אני חי הרבה שנים בחו''ל ורוצה להגיד לכם שעם כל הרע שיש במדינה זה הרבה יותר טוב מהחרא שיש בחו''ל . בבקשה מכם אל נירק לבאר שאנחנו שותים ממנה כי בסופו של דבר כולנו ישראלים וכולנו שואבים מאותו מקור. וגם אלה שמקטרים בלי סוף על המדינה הדבר הראשון שהם קוראים בחו''ל זה את עיתוני הארץ וקשורים מאוד למה שקורה בארץ .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20 שנה באר''הב וישראל זה זבל
עדי אורן,
ניו יורק,
13/07/04 09:06
|
אני גר 20 שנה באר''הב עושה מילואים כל שנה. אבל בכללי אני לא סובל את המדינה ואת אטימות השופטים. השחיתות. הקומבינות. זורקים לזבל את לוחמי השייטת חולי הסרטן. למזלי הביטוח באר''הב מכסה לי את מחלת הסרטן שחטפתי בשייטת. אז אבנר עד שאתה אישית לא סובל זה מדינה טובה. כנס לצרות של הנעלים שלי ותבין שזו ארץ אוכלת יושביה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
הדו''ח שטויות, הקרבת הבן העיקר
שוקי,
פלנטה אחרת,
13/07/04 06:30
|
על זה שהקריב את בנו בשביל המתנחלים הפרזיטיים הוא לא מתלונן. אידיוט !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא נהרג בגלל הסכמי אוסלו
שמואל,
13/07/04 10:02
|
מי שהכניס לארץ את כנופיות הטרור שהגיעו מטוניס הרחוקה, מי שנתן להם נשק ושטחים וסמכויות, מי שהבטיח לנו שלום תמורת נסיגות - מתתיימר עכשיו לבא בטענות ולהאשים את המתנחלים ?
ומי הם האחראים והאשמים ברציחתם ובפציעתם של מתנחלים רבים - האם תומכי אוסלו אינם האשמים בכך ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולה נפש
אורי,
י-ם,
13/07/04 07:45
|
|
 |
אתה אדיוט!
אילן,
13/07/04 07:33
|
|
 |
אין מה להגיב למטורפים.
חי בפלנטה הזו,
13/07/04 08:08
|
|
 |
78.
ללא לב
משה,
ת''א,
13/07/04 06:19
|
בושה וחרפה,משטרה בלי לב . קצת הגיון מה שנקרא :''אין שכל אין דאגות'' מקווה שבעתיד יגייסו מתואר שני ומעלה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
הכתב יודע את השמות
בן,
13/07/04 06:03
|
של התובע והשופטת למה מעריב לא מפרסם על מי אתם מגינים ? תפרסמו מיד את שמות הטיפשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
תשובה ל - 61
Rachel,
usa,
13/07/04 05:10
|
גם אני מה''חכמולוגים''.כדברך, שגרים בחו''ל ולא בדיוק יושבת על סיר הבשר, לא כל אחד שגר בחו''ל, הוא בדיוק עשיר. למרות תרומתי מכאן לטובת מדינת ישראל אני נמנעת מ''לתת עצות'', אך בהחלט חורה לי שמישהו כמוך קוטל במחי יד, את מי שהחליט מסיבות השמורות עמו לבלות את חייו במדינה שונה מישראל, ובכל זאת נשאר ישראלי בעצם העובדה שהוא מתעניין במה שקורה בארץ. אני מאמינה שאדם המביע את דעתו בקשר למה שקורה בארץ, הוא גם אדם שבשעת הצורך יעמוד לצד המדינה ויתרום את חלקו, כמו שרבים מהישראלים הנמצאים כאן עושים.ואם אתה מעוניין שיכבדו אותך, אל תשכח לכבד את חברך.כללי התנהגות נהותים צריכים לבוא מצד כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכמולוגית תשארי בחו''ל!!!
ל"ת
טל,
13/07/04 13:43
|
|
 |
75.
כשאי אפשר לתפוס את השקרונים
זעקי ארץ אהובה,
13/07/04 04:37
|
משחקים אותה ''קשוחים על פי חוק'' עם מוכי גורל. טפו על המערכת הצבועה, הכוחנית, והעושקת שהפוליטיקאים שלנו מטפחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
the system is correct.
amir,
13/07/04 04:07
|
As much as I hate to say it, exception to the rules are always welcome, unfortunatelly, if we make one exception we need to make more. I am shocked that the prosecuter did not decide to drop the case, but I also think that the father should have written a letter to a much higher authority as oppose of dealing with pin heads who know nothing about humanity. That said, the system did what they are supposed to do.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
To the family
Israelit,
13/07/04 03:59
|
For all the talk of respect, and your thinking that there isn't enough respect for grieving parents, I don't understand how YOU can be so DISrespectful to your son's memory by bringing this issue out in the open. You are shaming the memory of your son by letting the entire country know that he was speeding and putting others at risk. I am a parent and the last thing I would be thinking about if I lost one of my sons, would be to argue over a speeding ticket. That you are doing it to ''gain'' respect for yourselves is repulsive.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are a pathologic idiot
ל"ת
yehoudi eiropi,
france,
13/07/04 09:40
|
|
 |
תגובה ל73-
איכפתניק,
כרמל,
13/07/04 09:37
|
אכן, יש מן הגיון בדבריך אבל מכאן ועד להוכיח הורים שכולים בפומבי עוד רב המרחק וגם אם שגו בפנייתם לתקשורת מדוע צריכים הורים שכולים לעבור השפלה כזו לטיפול בענייניהם, בין אם זה דו''ח מהירות של הבן או פנסיה של הורים במקרה אחר. יש לבקר את הרשויות על שגרמו להורים להתבזות כך ולהבליג על כל השאר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
איתן רבין, ברוך שובך למעריב
קורא אוהד,
על הירח,
13/07/04 03:50
|
|
 |
71.
לב אבן!!!
פנינה,
חולון,
13/07/04 03:39
|
לא יאמן עד להיכן תגיע רשעות אנשי המשטרה והשופטים. האם ה250 ש'ח שדרשתם בכל מחיר עד הגעתכם לבית המשפט,מהורים שכולים שאבדו את היקר להם מכל, את בנם. זה מה שיפתור למשטרת ישראל, את בעית התקציב. ולשופטת, שלבה בודאי לב מאבן, לא יסלח ... מיום ליום אובדת תקוותינו ואמונתינו בכם. ממש לסדום הייתם ולעמורה דמיתם. ועל זה תענשו, לא יסלח לכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
משפחת אברהמי:שלא תדעו עוד צער
ל"ת
מצטער,
13/07/04 02:56
|
|
 |
69.
אין חדש-זוועה!
אילן,
13/07/04 02:54
|
רק אתמול שמענו על עציר שהתעלף וכמעט עמד למות מול השופט שממשיך בשלו בתהליך כרגיל כאילו לא קורה שום דבר. פעולות ההחיאה לא השפיעו על השופט שכנראה דם קרח זורם בגופו. היום אנו שומעים שהשופטת המשיכה בתהליך משפטי עפ שידוע לה שהנאשם לא מסוגל להגן על עצמו.. מסיבה שנהרג... השופטת שזכותה ובכוחה לזרוק את התביעה ולבטל אותה בשניה אחת, החליטה לקחת את הצד המרושע להטיל קנס ולהרשיע את החיל שנהרג. זה נמוך יותר מים המלח. אני מקווה שהשופטת עכשיו אוכלת את עצמה כשזה התפרסם בכל הארץ אבל כאמור לא נראה לי שזה בכלל יזיז לה אחרי הכל לב אבן נשאר אבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
השופטת אשמה בהכל-המילה האחרונה
ל"ת
חייל,
חרמון,
13/07/04 02:39
|
|
 |
תגובה ל-68
כהן פנחס,
באר שבע,
13/07/04 07:39
|
ממתי קיים משפט צדק במדינת ישראל? רק למי שיש כסף או חברים או עורכי דין שעושים ''קומבינות''יזוכה או יקבל עונש שאינו מכסה את הנזק שהוא גרם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
אנטשמיות לעצמנו
ל"ת
יהודי,
בגלות,
13/07/04 02:37
|
|
 |
66.
ארץ אוכלת יושיבה-זבל של מקום
ל"ת
דני,
אר''הב,
13/07/04 02:36
|
|
 |
טיפש מטופש
ל"ת
אבנר,
ארה''ב,
13/07/04 07:22
|
|
 |
65.
יש פה יותר מידי טיפשים
שושו,
13/07/04 02:35
|
מדינת ישראל היא מדינת חוק וחוקים צריכים לשמור ולכבד אפילו אם הם לא נעימים כבמיקרה הזה.וחוקים לא יכולים להיתבסס על רגשות.ואם עדיין לא הבנתם?אני מצדיק את המשטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגןבה ל 65
יעקב. ל,
אשקלון,
13/07/04 07:12
|
אתה טועה אדוני, המשטרה יכלה ובסמכותה להשיב במשפט אחד כפתיח לתשובה להורה השכול: ''לפנים משורת הדין...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא לפנים משורת הדין
גילי,
מרכז,
13/07/04 10:10
|
המערכת יכלה לקבל את התצהיר שהוגש ולבטל הכול גם מבחינה חוקית זה תקין לחלוטין. פשוט אנשים צריכים להפסיק להיות רובוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
goal nefesh
isaac,
mexico,
13/07/04 02:25
|
|
 |
63.
אחד כותב ואחד קורא, אבל השופטת
בוכה איתכם,
13/07/04 02:18
|
מדהים אבל לא מפתיע, אין גבול לאטימות ככה אנחנו ניראים גועל נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
Chara medina
Yored,
USA,
13/07/04 02:10
|
|
 |
61.
חכותבים מארה'ב חכמולוגים
בצלאל,
13/07/04 02:03
|
יושבים על סיר הבשר ובחיוך מטופש מציעים לנו איך לחיות והיכן .המקרה של החייל הוא כואב ואכזרי לבי לבי להורים השכולים שהמשטרה הוסיפה מלח על הפצע הפתוח ואין לאיש מלים לנחם אותם . ואז באים החכמולוגים מחו'ל ונהנים לצעוק'' אמרנו לכם וכמה טוב לגור בח'ול ''תהיו בריאים שם אבל אנא שבו בשקט שם ואל תעשו לנו גלי ריח........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב100% -ברחתם אז תשתקו!!
ל"ת
עדי,
13/07/04 13:32
|
|
 |
60.
Only In Israel
Ron,
USA,
13/07/04 02:02
|
|
 |
59.
what would be
ovi,
san jose, ca,
13/07/04 01:52
|
so horrible to forgive the father even though he was the one driving the car ? i mean it's a mere 250 shequels, what is the big deal deal compared to the contribution this family made to the state of Israel? Why not convict and reduce the sentence to probation? These 250 shequles are inconsequential to the governement and a powerful disrespect to the family - shameful display of disrespect and low class people in power..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
בושה!!
דנה,
13/07/04 01:44
|
לא יאמן כיצד האנשים שעומדים בתפקידים ציבוריים, כמו במקרנו, מתנהגים בחוסר אנושיות משוועת!!!!! אין עניין לפתוח פתח במערכת, אך יש עניין להתייחס במינימום אנושיות אל משפחות שכול!!!!!!!!!
תנוחמו מן השמיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
משטרת ישמעאל (זו לא טעות)
ראש בטטה,
13/07/04 01:29
|
להורת מיד לשר הוצר לקצץ בתקציב משטרת ישראל את סכום הקנס כפול מספר השוטרים והקצינים המשטרת ישראל ובסכום זה לשכור מרצים שילמדו את ''השוטרים'') מה זה להיות אב שכול. לא כל אחד ''שקרן'' הפגיעה בכיסם ודאי תלמד אותם להבין לליבו של אב שכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
חבל ששילם שילכו לכתובת האחרונה
ל"ת
אלי,
13/07/04 01:18
|
|
 |
55.
מדינה של פושעי הצווארון הלבן
גל,
רחובות,
13/07/04 01:14
|
במדינה שלנו מי שמצליח זה מי שיושב למעלה גבוה מעל כולם וגונב מליונים בלי בושה ... המדינה הזאת מידרדרת כל כך מהר ואין מי שיעצור את הנפילה שלא ניפול כולנו לתהום כי לא רק הפוליטיקאים שלנו אטומים ומושחתים אלא גם מערכת המשפט נגועה בשחיתות. מעכשיו כל אחד לעצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
קהות חושים אכזריות ואטימות - מ
יורם נצר,
ראש העין,
13/07/04 01:04
|
בראש ובראשונה ברצוני להביע השתתפותי בכאב של בני המשפחה ולחזק אותם.
בשלב זה לפחות - חלק מהעם היהודי בציון עדיין שפוי.
אין לי כל ספק שהגורמים המשטרתיים - הקשורים במישרין לפרשה לחלוטין איבדו את צלם האנוש.
כואב להבין עד כמה מפעפעת האכזריות האטימות וקהות החושין בקרב חלק מבני עמנו ומבעלי תפקידים כאלה ואחרים.
לא מזמן הסתבר שהוריו של סרן שנהרג לא מקבלים שכרם מזה למעלה משנה. בנם הקצין - תמך בהם.
כולי תקווה שקיים סעיף בחוק המאפשר להעמיד אדם אטום קהה חושין - לדין על סעיף אטימות אנושיץ טוטאלית.
אגב - קיימת סברה שעל כך בדיוק חרב בית המקדש,בארצנו מחריבים צעד אחר צעד בתי מקדש של אנושיות,סולידריות על מזבחים זרים לחלוטין לעמנו.
אינני מסוגל להבין את גודל האכזריות שפשטה בקרב בני עמנו - המחיר הקולקטיבי יהיה כל כך מר ונמהר - מפחיד
אילו היה לאל ידי הייתי מתנדב לפנות ולדרוש חקירה צולבת בכל אחד מהגופים שפעלו בעניין זה והביאו לדרישת התשלום
שוב להורי החייל שבגבורתו חרף נפשו ונפגע - אנחנו בני עמכם עמכם בכאבכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
Prposion please
Evi Lador,
13/07/04 01:04
|
The news about the death of the son that was a piece of cake for the parent : ''קיבלו בעצב ''
But the ticket for speeding that a real tragedy. As the talented reported said : ''מסכת הייסורים''
Do you still think the police and the authorities are : אטומים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לא מאמין לכתב הזה
ל"ת
ספקן,
13/07/04 00:44
|
|
 |
51.
לא יאומן , מזעזע
אורנה,
13/07/04 00:39
|
מה קרה לנו? כבר מזמן איבדתי את האמון במערכת המשפט.....אבל במקרה כזה? למה עוד הם מחכים? אין עיניים בראש? ומוח ובקודקוד? ליבי עם ההורים שנאלצים להתרוצץ במסדרונות הבירוקרטיה על לא עוול.....וניתקלים באטימות מבזה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
בעלי מעמד ומאפיונרים
צברי אחד מהעם,
13/07/04 00:34
|
אין שום קשר להאשים את מדינת ישראל בנושא,יש להאשים אנשים.ישנם אנשים בעלי עמדות מפתח אשר מחזיקים מעצמם כמלכי עליון במדינה,והם אשר אוכלים לנו את המדינה!אנשי מעמד אשר מנצלים את עמדם לרעה העם ולטובת משפחתם המאפיונרית!!אלה הם נגיפי הווירוס הקטלני ביותר בחברה הישראלית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אלון אברהמי הי''ד
אבי סופר,
רמת גן,
13/07/04 00:34
|
טעה טעות חמורה התובע המשטרתי בהעמידו לדין אב שרק לפני מספר חודשים איבד את היקר לו מכל. טעה בית המשפט שבמקום לנהל דיון היה צריך להורות לתובע המשטרתי להתנצל על הטעות ולשחרר את האב לדרכו. טעתה מדינת ישראל שלא השכילה להבין שיש לגלות רגישות אין קץ לאב ששכל את בנו בהגנה על גבולתיה של המדינה. טוב יעשו התובע המשטרתי ובית המשפט אם יחסכו מאיתנו את הבושה וימהרו לתקן את הנזק שכבר גרמו. הנזק שנגרם בהעמידם לדין אב שזה עתה שכל את בנו.על עבירה שלכאורה ביצע בנו שנפל.... הוא נזק שנגרם לכולנו כחברה תרבותית היודעת להעריך את בניה שנפלו על הגנתה ולכבד את משפחת הנופל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מפקפק בנכונות הסיפור
ספקן,
13/07/04 00:32
|
|
 |
47.
להחזיר הכסף ולבקש סליחה
יוסי,
13/07/04 00:18
|
לאדם כזה יש להחזיר את הכסף ולבקש סליחה.עד כמה הלב יכל להיות מאבן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
קארדי ממתינים להחלטתך
ל"ת
צביקה,
13/07/04 00:15
|
|
 |
45.
why
yoni,
Hod Hasharon,
13/07/04 00:11
|
If our institutions do not respect even the lost life Israel. it is a tearful situation.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Give me a break
Israelit,
13/07/04 03:41
|
What are you talking about? Does loosing a loved one ( under ANY circumstance: pigua, illness, accident) give a free ''pass'' to the parents to not pay their debt, traffic violations, or any other responsibilities? These parents are dragging their son's name and memory through the mud, making it a public display that their son was driving against the laws of the country, all for the sake of not having to pay a measly 250 sh. They should be ashamed, and the respondants who defend them should be ashamed. You all say he died defending his country, well it could have been one of YOU that he killed by his reckless and dangerous driving.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
israeli without heart neither
yehoudi eiropi,
france,
13/07/04 09:50
|
brane. How can you talk like this to those parents that gave everything they love to the country. You are so idiot and so stupid. Shame on you and on your fucking so called citicent education
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
תגובה ל-1
שי,
12/07/04 23:59
|
אתה מפגר בלי שום שכל וחבל שנותנים לזבל כמוך להיתבטא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אני בוכה ושטף הדמעות לא מפסיק
ל"ת
Yael-Florida,
12/07/04 23:59
|
|
 |
42.
כייף לחיות במדינה אה!!??
ל"ת
גיל,
ארה''ב,
12/07/04 23:57
|
|
 |
בכל מקרה, כיף שאתה שם ולא פה
ל"ת
לגיל האדיוט,
13/07/04 14:49
|
|
 |
41.
תגובה
שרית,
שרון,
12/07/04 23:52
|
|
 |
40.
מת למען המדינה
אסנת,
פתח תקוה,
12/07/04 23:45
|
|
 |
39.
METOMATAM ME SHNISHAR BARETEZ
ל"ת
USA,
12/07/04 23:43
|
|
 |
38.
משטרה עלק---אטומיםםםםםםםםםםםםם
ל"ת
חייל לשעבר,
12/07/04 23:42
|
|
 |
37.
אין נחמה
עצוב,
ישראל,
12/07/04 23:41
|
אבא משפחה יקרה תנחומי לא לתת לעובדה המבישה מכעיסה אטומה והמגעילה לבלבל אותכם י ש מיליוני ישראילים שמחבקים אותכם כמו שהבן הגיבור שלכם האמין והיה בקו ולא לטעות שחלקנו כאלה פשוט הזבל תמיד למעלה ונותן ריח רע תהיו חזקים [בינו]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מזל שירדתי מהארץ, הבוערת מרוע
גלעד,
לונדון,
12/07/04 23:32
|
לא פלא שיש אנטישמיות - היהודים רעים לעצמם ולסביבה שלהם. מביט בתגובות כאן והלב נצבט. אב שכול מול פיסת דו''ח תבוסתנית שבמילא לא תועיל למלחמה בתאונות הדרכים. ביזיון, אטימות, רוע, בושה וחרפה לעין הצופה במקרה הקר והמנוכר הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתך גלעד
האחד,
13/07/04 08:06
|
כתבת נכון והחסרת המון. עם מושחת מיסודו. אל תפגע מהאטימות והטמטום בהם העם הזה מתבוסס. עשית טוב לך ולבני ביתך שהשכלת לצאת משם. אני מבין לכאבך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשאר שם ,לא צריכים אותך
ל"ת
אחד שנמצא פה,
13/07/04 07:36
|
|
 |
משעמם לך בלונדון ?אני מקוה ש..
טאם-טאם,
לב הג'ונגל,
13/07/04 05:09
|
|
 |
you are so right, i feel the
ל"ת
same and more,
12/07/04 23:44
|
|
 |
35.
לשלוח את התובע ואת כל האטומים
משפטן,
12/07/04 23:29
|
|
 |
34.
האם יתכן שאף אחד מהקוראים
יעל ש,
איטליה,
12/07/04 23:23
|
לא שם לב למשפט המזעזע של כבודו העיתונאי איתן רבין - ''ההורים קיבלו בעצבות את הבשורה המרה...אלא שבזאת רק החלה מסכת הייסורים של הוריו של אלון''... עם כל הכבוד לדו''ח התנועה ועם כל ההבנה להתנהגות המשפילה של הרשויות, האם אפשר בכלל לאמר שמות בנם היה רק הפתיחה למסכת ייסוריהם??! כאילו שהדו''ח הזה היה הרבה יותר גרוע מזה??! עברת כל גבול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tzodek tzodek
ל"ת
yehudi eiropi,
france,
13/07/04 09:52
|
|
 |
33.
זאת הישראל שלנו-גועל נפש
ל"ת
איתמר,
12/07/04 23:02
|
|
 |
32.
הוא לא ידע את זכויותיו כנאשם
עפר,
תא,
12/07/04 23:02
|
הוא פשוט לא יודע את זכויותיו כנאשם. אם היה לוקח עורך דין, או מנהל בעצמו משפט פשוט, היה יוצא זכאי. הסברים שלו לשופטת מחוץ למתן עדות אינם נחשבים. הוא היה צריך לתבוע מהשופטת שתנהל משפט כדין ושהתביעה תביע את עדי התביעה. לאחר מכן, בשלב עדות ההגנה היה מספר את הסיפור כעדות ומראה לשופטת תעודת פטירה, ואז השופטת היתה יכולה לזכות אותו. בלי הליך כזה, השופטת לא יכולה לעזור לו. אנשים לא עומדים על זכויותיהם ואח''כ מתלוננים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
idiot
Ovi,
san jose,
13/07/04 02:16
|
and the judge did nothing to help out? why should the law be so complex and stiff ? it is not that he did not want to stand up for his rights, he just did not know. So he has to hire a lawer and pay the bastard to have his day in court? for 250 shequels? are you even serious suggesting that? you are probably a lawer that would like to make money on this man's plight - get a life
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
טמטום
מיואש,
12/07/04 22:59
|
|
 |
30.
כולם לא צודקים פה, אבל....
עמנואל,
12/07/04 22:53
|
האב איבד את בנו, ואין דבר איום מזה. קטוננו מלהשיא עצות לאביו של הגיבור אבל... התובע והשופטת הבינו , אך כנראה החליטו לנהוג בצורה מקצועית וקשוחה- לא כל כך קל לגנותם. אבל , לדעתי, העיתונאי הזה,רודף הסנסציות לא היה צריך להעלות את הסיפור כלל-היות וכל גבוריו בדילמה לא קלה והמבין יבין....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
למה לבטל?!
Agent J,
מדינת ישראל,
12/07/04 22:52
|
למה בדיוק צריך לבטל את הדו''ח? הרי המנוח נהג במהירות מופרזת וסיכן חיי אדם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Exactly
Israelit,
13/07/04 03:33
|
What if this soldier had killed someone else by his reckless driving? Wouldn't all the respondants be screaming for him to go to jail for life? The fact is that he DID speed, his father should take the responsibility for his sons ticket . As a parent, I would think the father would have preferred to keep this issue quiet, doesn't this bring shame to his son's name by bringing it to the court and to the press? For what, 250 shekels? Doesn't seem worth it to me.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
pathologic idiot shame on you
ל"ת
yehudi eiropi,
france,
13/07/04 09:56
|
|
 |
איזה מנוח, מה מנוח על ראשך?
Yossi,
13/07/04 00:16
|
זה בחור עם שם. שנהרג.
קרא לו בשמו, תגיד 'הבן', אבל מנוח?
מאיפה הבאת את הכנוי הזה? מה קרה, אבא שלך היה פעם עורך-דין?
מה ההתיימרות המשפטית הזו לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לסלוח לך
עוז,
ישראל,
12/07/04 23:46
|
|
 |
ארץ אוכלת יושביה
גילי,
12/07/04 23:35
|
אז נכון- לו היה המנוח נמצא בין החיים, מן הראוי היה להענישו. אך במה פשע האב? לא די בכך שאיבד את בנו למען בטחון המדינה??? אטימות משוועת של משטרת ישראל ומערכת המשפט!!! בנים אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה??? לקרוא את הדברים ולהתבייש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Why? I'll tell you why!
Arie,
12/07/04 23:27
|
Because there is a proof that the father didn't drive the car, right? Because the police officer gave the ticket to his son Z''L. So if they want this ticket to be paid, they should go to his son and ask for the money!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
tell you why not
Ruth,
12/07/04 23:35
|
there is no proof that the father did not drive the car
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No proof?
Natan,
USA,
13/07/04 04:03
|
There may be not proof beyond a shadow of doubt, but there is common sense. Who is more likely to drive a car in the very early hours of the morning ? the father or the son coming home from from a night out.??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The accused does not have to
Prove innocence,
13/07/04 00:40
|
prove his innocence. He is presumed innocent until proven guilty.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
wrong
Ruth,
13/07/04 02:07
|
there is evidence that the car was speeding- the photo. And since the father was the owner or lessor the presumptin is that he drove the car. If he wants to prove that he did not he has the burden of proof
הגב לתגובה זו
|
|
 |
how pathologic idiots you are
ל"ת
yehudi eiropi,
france,
13/07/04 09:59
|
|
 |
28.
מקרה מזעזע ודרך אגב...
ישראל,
צפון,
12/07/04 22:47
|
גם לי היה סיפור עם המשטרה וזה היה פשוט בלתי אפשרי להשיג אותם בטלפון למרות שעל גבי הדוחות מצויינים מספרי טלפון על מנת ליצור איתם קשר. גם באתר האינטרנט של המשטרה שלחתי הודעה למייל המופיע שם על מנת שיטפלו בי ועד היום לא קיבלתי תגובה (4 חודשים) אז קראדי, לטיפולך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
גועל, ובושה לרשות החוק!!!!
שולי,
ת''א,
12/07/04 22:44
|
|
 |
26.
Shame
reader,
US,
12/07/04 22:40
|
I just couldn't believe that the authorieis, including the police and the courts will show such level of cruelty to the family. But on other thought, we shouldn't be surprised, the country needs money to finance the corruption , the waste, the giveaways to the ''mekoravim'' , etc. , so even dead soldiers are suppose to pay their share; otherwise how can we feed all the corrupted mayors, ministers, sons of prime ministers
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are so right
ל"ת
yehudi eiropi,
france,
13/07/04 10:00
|
|
 |
25.
ממש ביזיון! מדינה מטומטמת
ל"ת
שי,
12/07/04 22:31
|
|
 |
24.
חוקי סדום..
ל"ת
המזועזעת,
12/07/04 22:31
|
|
 |
23.
באמת מדינה חרא
איתי,
תל אביב,
12/07/04 22:21
|
איזה מדינה, לא מעניין אותם כלום אפילו מישפחה שכולוה פשוט בושה וכלימה!!!!!! ועל זה אומרים מדינה חרא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שיפרסמו את השמות של כל האטומים
ענת,
12/07/04 22:13
|
|
 |
זה באמת רעיון טוב
ערן,
צפון,
12/07/04 23:39
|
|
 |
21.
בושה וחרפה
ג'קי,
מנצ'סתר,
12/07/04 22:07
|
מי זו שנתנה לאב השכול לשלם על דו''ח שלא שייך לו? אני מתבייש שאת שופטת במדינת-ישראל. אין לך מקום במדינתינו ובודאי שאין לך מקום בין השופטים. אילו זה היה הדו''ח של האב הוא היה משלם אותו מיזמן. תתבישי לך שופטת והתובע לך אני רוצה לומר חבל שהיצלחת להגיע לבית המישפט. מה שאתה צריך זה לחזור לגנון ושילמדו אותך מה כוונת המילה רחמנות. היתנקלת על אב שכול. אתה יתוש לא גיבור. לאב, אתה גיבור ובינך נימצא בגן עדן בין גדולי עמינו ויוריד אל שניהם מה שמגיע להם. חזק ואמץ ואני גאה בך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% you are rithgt
ל"ת
yehudi eiropi,
france,
13/07/04 10:04
|
|
 |
you are right
mooshon,
USA,
13/07/04 03:07
|
you couldn't have said it better, i agree with you 100% human values have been forever LOST
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Outrageous
One who cares,
LA,
12/07/04 22:53
|
And what if the violation was done by the father? There is no more appreciation to a brocken father who lost his son defending the country? it is shamefull and just disgusting to hear that such a thing happened in our country..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
דוח אוטומטי
יואב,
צפון,
12/07/04 21:52
|
כאשר רכב מצולם בעת נסיעה במהירות מופרזת, נשלח דוח אוטומטי לבעל הרכב ורק הצהרת הנהג העברין משחררת את בעל הרכב מהאשמה. במקרה חריג זה הפגינה המשטרה אטימות וחוסר התחשבות מעוררים תמיהה וחלחלה, כאשר נשארה נאמנה לחוק היבש ולא שעתה לתחינותיו של אב שכול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מי זאת השופטת ומי זה התובע
יחזקאל,
רמת גן,
12/07/04 21:48
|
אטימות השופטים והתביעה. בא לי להקיא מהמעראכת המתנשאת הזו שהפכה להיות למטחהת אנשים. ככה זה בתנועה ככה זה באזרחי וגם ככה זה בפלילי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
עם כל ההבנה יש חוק במדינה
מסביר לצרחן,
12/07/04 21:41
|
עם כל רגשי ההשתפות בצער משפחה שכולה, אם החוק קובע שבעל הרכב אחראי לשימוש הנעשה ברכבו וחייב בקנסות על עבירות תנועה או חנייה, איני רואה מקום לוותר במקרה זה. המקרה היחיד הפוטר בעל רכב מאחריות הוא במקרה שדווח על גניבת רכבו למשטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
law of sinat hinam
yehudi eiropi,
france,
13/07/04 10:09
|
when the so called law is more important that human life it's not a jewish law but a shame
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To Yehudi Europi
Israelit,
13/07/04 14:57
|
You talk of Jewish law, yet you use bad language and call the respondants names when you don't agree with their opinion. Perhaps you have heard of the law of lashon hara? And you speak of Sinat hinam? Get yourself some medication.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Onother smart one
One who cares,
LA,
12/07/04 23:00
|
Dear smart of Helem in this case we are not talking about normal case, we are dealing with a father who lost his love one defending our country.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Living in LA
Mika,
12/07/04 23:41
|
if you so care about defending the country, why are you in LA?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
we all care thats why.....
cares also,
Los Angeles,
13/07/04 00:34
|
in the last SHEIRUTROM we donated the most money MR SMART MIKA
but for people like you i rather not donate
הגב לתגובה זו
|
|
 |
don't lie
Mika,
13/07/04 02:10
|
you personally don't donate. and one who care come to do MILUIM
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הענשה מרתיעה של עברייני תנועה
מסביר לצרחן,
13/07/04 10:29
|
נראה ששכלם הטוב של הקוראים, אם היה להם קודם, נוטש אותם כשהם שומעים על חייל שנהרג במילוי תפקידו, ערב העמדתו לדין ביחידתו על עבירה צבאית, למי שזוכר, שבגללה גם נלקח ממנו נשקו האישי. האם תאונות הדרכים הגורמות יום יום להרוגים ורבות מהן נגרמות בשל נהיגה במהירות מעל המותר אינן סיבה להחמיר בעונש עברייני תנועה. לא לחפש תרוצים . 147 קמש הם 50% יותר מהמהירות המירבית המותרת על כביש מהיר. אכיפת חוקי התנועה היא הדרך העיקרית להלחם בתאונות והאירוע הטראגי אינו סיבה לזלזול בחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
בושה וחרפה - לא פלא
המיואש,
המרכז,
12/07/04 21:28
|
שהצעירים עוזבים את הארץ - ובצדק. הדרדרנו לתהום תחתיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אין למשטרה זכות ללכת אחרי האב
יואב,
ארה''ב,
12/07/04 21:24
|
|
 |
האחריות של הבעלים מוחלטת
מד,
12/07/04 22:04
|
עבירה מצולמת מגיעה כנגד הרכב ומי שאחראי על הרכב (בעלים, שוכר) צריך לשלם. השימוש בטענת שכול לא פוטר מתשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!!Absolutely RIGHT!!
ל"ת
Israelit,
13/07/04 03:17
|
|
 |
absolutely idiot
ל"ת
yehudi eiropi,
france,
13/07/04 10:11
|
|
 |
to Yehudi
Israelit,
13/07/04 15:03
|
I wonder, are you the same type of person that calls for life in jail to all the crazy Israeli drivers that kill children in car accidents? If you are, then you really need to keep your mouth shut (and you hands away from the keyboard) because speeding is speeding. The father admits that his son did it and as a last cavod, should pay the fine in his name. You talk of Jewish law in other responses, yet you can not see for yourself that this is the opposite of cavod hamet, this father is dragging his son's name through the mud, showing the entire country that he put others at risk by speeding,. Yet fights over 250 shekels?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לא ברור
joe,
boston,
12/07/04 21:19
|
אם הדו''ח נרשם ע''ש החייל ז''ל, למה רודפים אחרי האבא? הרי הדו''ח לא על שמו? לא ברור מה כל הסיפור הזה, אם השוטר עצר אותו ורשם לו דוח אז הדו''ח הוא על שמו ואני במקום האבא הייתי שולח את המשטרה לבית העלמין, לא ברור כל הסיפור הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה היא שהדוח נרשם לבעל המכו
שמואל,
13/07/04 10:10
|
הבעייה היא שהדוח נשלח לבעל המכוניתף והוא לכאורה החייב בתשלום , אלא אם כן יטען שלא נהג במכונית.
במקרה זה הוא טען שבנו הוא זה שנהג - ועל כן השופטת היתה צריכה לזכותו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לא מאמין לאב במידה וזהו הסיפור
אורי,
12/07/04 21:13
|
במידה והדוח נרשם על ידי שוטר הרי שיש עליו שם ןאין אף אחד בעולם (לצער כלנו) שיכול להעמיד את העבריין לדין (וכך תואר כאן) במידה וזהו דו''ח מהירות שנכתב כתוצאה מממצלמה שהיתה מוצבת (ולא כך תואר) במקרה זה הדו''ח הראשוני על שם חברת ההשכרה ומועבר במקרה זה על שם שוכר הרכב - אם כך הוא הסיפור - גם כאו ניתן היה לא להתעלם מקבלת הדו''ח ולחכות אלאלצאת מכך על ידי שליחת מכתב מכתב אחד למשטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשורה שלישית כתוב בפירוש :
הבנת הנקרא,
12/07/04 23:03
|
''צולם במכמונת מהירות''... כך שלא שוטר רשם את הדו''ח.
השאלה היא מי נהג ברכב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצלמה ולא שוטר
בין השורות,
12/07/04 22:00
|
תקרא שוב ותראה שאכן החלל נתפס ע''י מצלמה שצילמה אותו ולא ע''י שוטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לבין השורות - צודק.
ל"ת
אורי,
12/07/04 22:32
|
|
 |
א
a,
12/07/04 21:54
|
אתה לא חכם כמו שאתה רוצה להיות. עלה בדעתך שמדובר במצלמה? עלה בדעתך שבצילום רואים רק מספר רכב? עלה בדעתך שהקנס הוא התפל כאן? נו ,אמרתי לך שאתה לא כ''כ חכם.עכשיו גם אומר חסר רגישות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרא שוב את הכתבה אתה לא בעניין
יחזקאל מרמת גן,
בעיתך בהבנה,
12/07/04 21:52
|
האב מספר שזה דו''ח מצלמה. הוא אומר שהרכב היה שכור על שם האב. רק בחופשה הבן נהג ואז הבן צולם. הוא אומר שפנה למשטרה והושב ריקם. ורק אז בחר בברירת המשפט. אז למה אתה לא מאמין ? מה חסר בסיפור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגירסה שונתה
יעקב,
12/07/04 23:01
|
למה ההתנפלות? הגרסה הראשונית היתה ששוטר עצר אותו... מזל שזה עיתון אלקטרוני ואפשר לשנות בכל עת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על פי החוק
חוק מתוקן,
13/07/04 00:01
|
אם אכן מדובר במצלמה אשר צילמה את הרכב אז רבותי,בכל מדינות אירופה כאשר רכב מצולם על ידי מצלמה על מהירות מופרזת,המשטרה חייבת להוכיח לשופט מי אכן נהג ברכב באותו רגע!!בתמונה מחוייבים לראות את פרצופו של הנהג באופן ברור ביותר!להציג בפני השופט תמונה עם מספר הרכב בלבד, אינו חוקי באירופה ואינו תקיף!עוד דבר,על בעל ברכב לא חלה מחויבות להפליל את הנהג אשר נהג באותו רגע!!על המשטרה רובצת החובה להביא את מלוא ההוכחות כנגד כל רכב ובמיוחד נהגו באותו רגע!והתוצאה,תמונה הרכב עם הנהג בדיוק מדהים!שלא,אין אפשרות להאשים את בעל הרכב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מכיר את אירופה קשקשן
ל"ת
שושו,
13/07/04 02:26
|
|
 |
What a bulshit
Raviv,
London,
13/07/04 01:29
|
In europe some of the cameras take the photo of the front of the car + the driver. but only some, the rest take the photos just as in Isael.
Our 'Israeli Police' sometimes dont give a shit about who is the driver and just chase the owner/keepr of the car. This is wrong. How can people even imagine that a father who lost his son, will use him as an excuse not to pay a 250 shekels fine.
this country is getter ''better and better'' by the minute. Thank god I have the option not to live in it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the laws
***,
Vancouver,
13/07/04 01:22
|
I'm not sure about Europe, but in Canada, the 'defendant is the person to whom the car belongs or on whose name it was rented (in this case, the father). the court doesn't know and doesn't care who drove the vehicle (as long as the case is traffic violation, as it is in this case). As far as i know, the law in Israel is similar to the Canadain one on this matter. So, legally speaking the police and the court were right, as for ''LIFNIM MESHURAT HADIN'' that is up to an individual judge.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
why do israel court be as
yehudi eiropi,
france,
13/07/04 10:16
|
idiot as canadian on? can't it thing that human beens are more importants that cars and shekels?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מקווה שהצודק שלם עם צדקתו!
לא שופטת.,
12/07/04 21:13
|
ניתן להבין שלא ידוע מי עשה את העברה! אם הבן או האב, נא לקרוא טוב את הכתוב. אם האב עשה אותה, ולא חסרים כאלה שיחפשו רחמים על חשבון מת, מגיע לו לשלם. כמוכן, יאללה ותרו לאיש.. 250 שח, לא סוף העולם במדינת השחיתות ותאוות הבצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are GOOD
mooshon,
USA,
13/07/04 03:03
|
i like it a lot you have a very special head i like the way you think. good one!!!!! that was.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הורים יקרים, הסירו דאגה מלבכם
Yossi V,
12/07/04 21:09
|
גם ביום הזיכרון אף אחד לא זוכר ולא רוצה לזכור שום דבר. איש איש לעיסוקיו ולביתו. איש איש לברכת הגומל... כולם צבועים. ''נורא עצוב'' הם יגידו. במותם ציוו לנו את דוחות התנועה.
במותם ציוו לנו מדינה ארורה המתעמרת באזרחיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממורמר..
חיחי,
חכמת הנפש,
12/07/04 22:19
|
לך תעסיק את עצמך.. אלו החיים שלנו , לצערנו, נירצה או לא..המדינה אטומה החיילים מתים בגבורה וכגמול מקבלים דוחות תנועה... ואישית אני אני אומר לך עוד דבר, שלא כמוך אני כן זוכר ובוכה ביום הזיכרון, אני באמת כואב, אם אתה צבוע אל תתכוון לכל השאר.. אמרתי לך שתחפש כבר חיים לא?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מכבד ובוכה ביום הזיכרון !!
יניב,
13/07/04 09:31
|
יש לי כבוד במדינה הזו רק לחיילים הגיבורים שנפלו !! יום הזיכרון הוא היום הרישמי היחיד במדינה שבו אני ממש מזדהה ובוכה על כל חייל. אני מרגיש אח של כל אחד מגיבורים אלו !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
המדינה צודקת
האחד,
12/07/04 20:59
|
אז מה אם החייל נהרג בשירות המדינה וקצת קשה לו לתקשר מהיכן שהוא, עם המדינה. זאת בעיה שלו, של החייל. למה מה? אם הבנאדם מת אז נגמרה אופורית הטמטום בישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכם???????
david,
12/07/04 23:01
|
אל תשפוט חברך עד שתעמוד במקומו!!!!(לא מאחל לך זאת)!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוי ולך יקרה דבר דומה לזה
ל"ת
1,
13/07/04 00:07
|
|
 |
למטומטם/ת
האחד,
13/07/04 08:08
|
|
 |
10.
מזעזע
הדס,
12/07/04 20:52
|
|
 |
9.
על למות בשביל המדינה.
המזהיר בפתח.,
12/07/04 20:47
|
כל הכבוד לסרבנים!!! למרות שאני מתנגד לדרכם, אבל כשאני רואה את האנשים האטומים האלה, אני אומר: חבל על כל חייל שנהרג בשביל אלה. בשביל מי הוא נהרג? בשביל האטומים האלה, חסרי הלב והרחמים. טיפשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
רב הנגלה על הסתום
נכה צהל,
12/07/04 20:45
|
אם הדוח היה אישי דהיינו נמסר ביד כטענת האב לידי הבן החייל, אז אי אפשר לבוא בטענות לאב. הלא כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
Why should he pay?
Joe,
USA,
12/07/04 20:45
|
If the police thinks he need to pay, let them chase him. They have his address in the Military Cemitary!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
perfect answer
ל"ת
yoav,
u.s,
12/07/04 21:22
|
|
 |
6.
גועל נפש
שי,
רעננה,
12/07/04 20:34
|
כמה מגעילה יכולה להיות המדינה לאנשים ששומרים עליה בושה וחרפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
עצוב שיש אנשים שחושבים כתגובה1
יהודה,
ירושלים,
12/07/04 20:32
|
מצד אחד יש חוק יבש, מצד שני אנחנו חיים במציאות מורכבת, עם בני אדם, רגשות, ולא הכל שחור לבן. אף אחד לא טוען שהחוק לא תופס על אבות שכולים.. אבל בחיי'ת... ''חוק'' הוא בהחלט לא איזה ערך עליון שאי אפשר לחללו. ניתן לערער עליו במקרים מיוחדים, ואני מצפה שהאנשים שיושבים שם למעלה לא רק יפעילו את המוח אלא גם את הלב, במיוחד במקרים שכאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה של 1 הייתה אירונית
ל"ת
מיכל,
12/07/04 21:08
|
|
 |
4.
תגובה ל-1
מנחם,
רחובות,
12/07/04 20:25
|
|
 |
3.
רק ב24.10.04 יהיה שנה למותם
מ.מ,
מרכז,
12/07/04 20:24
|
של אלון אברהמי ושל שרית שניאור וכמובן חברתי הטובה ביותר עדי אוסמן ז''ל. איזו אטמות בזיון של ממש מה זה לוותר לאב שכול על 250 ש''ח של הדו''ח של הבן שקיפח את חייו למען מולדתו ונירצח עם חברותיו לבסיס בנצרים ב24.10.2003 . תשקלו שוב את האופצייה לוותר לאב השכול. רק לפני פחות משנה הוא קרא על קבר בנו קדיש . באמת איזו מערכת אטומה יש למשטרה ואני עוד משרתת בתוכה בתור קצינה ממש אני מתביישת בכך. במיוחד בשל כך שעדי אוסמן חברתי היקרה נירצחה יחד עם אלון אברהמי ווגם שרית שניאור באותו היום הנורא מכל של ישכח לעולם. אוהבת אותך עדי לנצח תשאירי בליבי ונשמתי וגם שרית ואלון האהובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדי אוסמן היתה חברתי תקראו 3
שחר מתגעגעת,
12/07/04 21:58
|
אני שחר וגם אני הכרתי את עדי אוסמן ז''ל מאוד מקרוב למרות שרבנו לפני היצחה עדיין היינו חברות טובות. ואני עדיין מתגעגעת ועוד לא חלפה לה שנה מאז עדי הלכה. ***איזו אטימות יש למשטרה הזאת לבוא ככה עוד לא בחלוף השנה להיצחו של אלון ולדרוש כסף על דו''ח שאלון ביצא שבוע לפני בזמן חופשתו האחרונה בביתו בעודו בין החיים למה למה ? לעשות עוד עוול לאבל שכול ולשפיל אותו ככה. עם משטרת ישראל ומערכת המשפטית רוצים שילכו לבתי הקברות אלון(אור יהודה) עדי (כפ''ס) ןשרית(בשוהם) ויראו כמה זה כואב לאבד בן -בת-אח-אחות-חברה-חבר-בת זוג-בן זוג-בעל- אישה-אמא-אבא-אחיין-אחיינית. ולחיות ככה כמנו בתוך השכול הנורא הזה. תעשו דין עם עצמכם ותשקלו שוב את העניין למען אחדות מולדתו ולמען אלה שנהרגו ונרצחו החייליות והחיילים. שחר שמתגעגעת כל כך אלייך עדי אחותי וחברתי הטובה. כולן מתגעגעות במיוחד ענבר אחותך הקטנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בוקר טוב! אטימות במדינת ישראל!
למה לא להאמין,
לאב?,
12/07/04 20:21
|
זו המדינה היחידה היום בעולם המגרשת יהודים מבתיהם! זו המדינה היחידה בעולם המפקירה את בניה השבויים והנעדרים. זו המדינה היחידה בעולם, המקריבה את בניה כדי שהאויב לא ייפגע, אז מה היא כבר התעקשות על דרישה מאב שכול לשלם דו''ח על עבירת תנועה שעשה הבן שנפל למען המדינה המחורבנת הזו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
דין פרוטה כדין
רונן,
12/07/04 20:08
|
ואם היה מדובר במליון דולר האבא לא היה מסכן? כל הכבוד למערכת הצדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''יש אנשים עם לב של אבן''....
ל"ת
בת אנוש,
13/07/04 02:31
|
|
 |
למי שרשם ''דין פרטה כדין'' חרה!
איתי,
תל אביב,
12/07/04 22:35
|
יחרא שכמוך לא רק המדינה חרא גם אתה חרא אבל פי 1000000000יותר מהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שידפקו לך דוח כפול
האלמונית,
12/07/04 22:18
|
חתיכת אטום,יותר מהרשויות. אבל הלוואי שיתפסו אותך ויתנו לך דוח כפול ומשולש כדי שגם לך קצת יכאב. האינטרט לא מיועד לטיפשים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה.ל 1
נפתלי,
12/07/04 21:40
|
|
 |
לא לוותר לכתוב ולערער
מאיר,
מושב,
12/07/04 22:58
|
|
 |
חסר לב
רמי,
12/07/04 20:37
|
|
 |
לא הבנתי את כוונתך. האב מספר
תחי מדינת ישראל,
ולתפארת מ''י,
12/07/04 20:26
|
שזה היה הבן שעשה את עבירת התנועה. למה לא להאמין לו? הוא היה עושה סיפור, במצבו הנוכחי, אילולא היתה זאת האמת? הקנס נועד להרתיע. אבל הבן איננו! את מי זה ירתיע? מי ניזוק מזה? ומי אינו עובר על המהירות המותרת? אני, למשל, יורדת בדרך בגין ל-70 הקמ''ש המותרים. יש לשער שמידי פעם עוברים על המהירות המותרת בלי כוונה. העובדה היא שרוב המכוניות עוקפות אותי במהירות של 150 קמ''ש, והנה קבלתי דו''ח מהירות על סך 250 ש''ח. אשר על כן החלטתי שלא לנסוע יותר בדרך הזו! אם זה מה שרוצה המשטרה להשיג, אז, תפאדלי, משטרה! מידי יום עוברים נהגים אלפי עבירות תנועה, והמשטרה איננה, אך בכביש המסויים הזה, היא לוכדת את דגי הרקק. יופי משטרה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסדום ועמורה אנו דומים.
ל"ת
שמעון,
מצפון,
12/07/04 20:21
|
|
 |
Ediot
AP,
Atlanta,
12/07/04 20:18
|
Anyway it's not the father fault. What are you? Ediot? I guess you are. I'm sure that if the father could know that what he's going to go over for this stupid issue he wouldn't send his son to be killed for the country!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To 1
Arie,
12/07/04 22:09
|
I don't know how old you are or if you have any kids, but based on your stupid comment, I hope the same thing will happen to you and then we'll see how you feel you piece of crap! Show a little respect to this poor family! Not enough that they lost their son, did they have to go through this humiliation court judgement?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Just pay the fine
Israelit,
13/07/04 03:12
|
They don't need to go through this ''humiliation.'' If they paid the fine, it would be over with. It is the family that continues to fight the system instead of just letting it go. It shows no respect to the son they lost if they don't pay the fine in his name. As a parent myself, I would feel like I was fulfilling the duty that my son should have taken the responiblity for and wouldn't go to court to fight over such an issue. I think they are being very disrespectful to their sons memory by using his death as a way to get out of the fine.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
israelit shit shit you
yuli,
brezil,
13/07/04 10:30
|
|
 |
how do you know
yehudi eiropi,
france,
13/07/04 10:25
|
what a father is going to do in this case? haw can you speak against this parents ? what cane of law are you speaking about? have you a heart somewhere ? I thing all of you are pathological idiots. Shame on you
הגב לתגובה זו
|
|