 |
131.
שישרף חי וימות המתעלל!!!
נ,
ירושלים,
14/07/04 15:06
|
הלואי שיענו אותו ושימות בייסורים קשים שירגיש מה שעשה לכלב המסכן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
מדינה מתרסקת
מוני,
14/07/04 11:17
|
רצח בכבישים, טרור של בעלים לנשותיהם, אונס בתוך המשפחה ועכשיו התעללות נפשעת וחולנית בחיות חסרות אונים???? אנחנו בקריסה. זה עניין של כמה שנים בודדות - ואפשר לסגור פה את העסק. זה לא עם שמגיע לו לשרוד איומים ובעיות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
תקראו !!!
לא מתפלאת,
14/07/04 08:53
|
לא מתפלאת - לא מזמן ראיתי חתול פצוע שוכב בכביש חיפה עצרתי את רכבי והתקשרתי לתנו לחיות לחיות כמו כן ניסיתי לעצור מישהו ולבקש מאנשים שיעזרו לי להזיז אותו לצד הדרך - לא תאמינו איזה אנשים מנוולים, הסתכלו עלי כאילו שאני איזה משוגעת ולכולם היו תרוצים שהם ממהרים, הרגשתי כאילו שאני מבקשת מהם נדבות או משהו - בסך הכל שיעזרו לי לעזור ליצור אחר אבל אותם מעניין רק התחת המסריח שלהם וכל מה שקשור אליהם. חלאות - מדינה של חלאות מסריחות !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
הלוואי ומישהו...
אוהבת חיות,
14/07/04 08:40
|
רואה למעלה ויחזיר לו כגמולו לאותו אדם שפל ורשע שמסוגל לבטח להיות חזק רק על יצורים חלשים ממנו, אני בטוחה שהוא עושה זאת גם לילדיו. רק שהכלבים לא יכולים לדבר לצערינו ובני האדם פוחדים להתלונן, אני שוב חוזרת ומקווה שיסבול באותה צורה שהכלב האומלל סבל. מתפללת שיתפסו אותו ויתנו סוף סוף עונש לשבת בכלא על מעשים מזעזעים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
מגיע לו שיעשו לו את אותו הדבר
אמילי,
14/07/04 08:26
|
איזה בושה שאף אחד מהאנשים שעברו לא עזרו או לפחות קראו לעזרה. ממש כואב הלב. ולמי שעשה את זה מגיע להיזרק לכלוב אריות ולהיאכל חי. ואני הייתי יושבת וצופה בזה כמו בסרט בקולנוע עם שמחה בלב. ממש בושה שכאלה אנשים חיים בישראל לא מגיע להם לחיות כלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
התעללות בכלב
אליהו,
14/07/04 01:12
|
עונש מוות או מאסר לכל החיים ללא אפשרות חנינה למתעללים מסוג זה לא יצער אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי
אמילי,
14/07/04 08:26
|
|
 |
125.
מדינה אבודה
ל"ת
מיה,
כרמל,
14/07/04 00:29
|
|
 |
124.
מדינה של אנשים מגעילים (ברובם)
נגעלת,
14/07/04 00:26
|
חסרי לב ומוסר ירוד. רוצח חסרי ישע אחד + חבורת זומביים אדישים שנתנו לו לבצע פשע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
ידידו הטוב
אחת,
14/07/04 00:02
|
ואנחנו קוראים לכלב ידידו הטוב של האדם. בושה וחרפה! כל מי שעבר שם ולא טרח לשחרר את הכלב האומלל הזה, כאילו קשר אותו במוידיו ודן אותו למוות בייסורים. רעי לב!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
על פיגוע יש פחות תגובות!
ל"ת
יהודה,
ירושלים,
13/07/04 23:59
|
|
 |
אומר הרבה עליך!
נ,
ירושלים,
14/07/04 15:11
|
זה רק מראה עליך כמה לא אכפת לך בכלל מבעלי-חיים ורק מאנשים! אנשים הם אלה שמתעללים בבעלי חיים. להם אין מי שיעזור כמו לאנשים כמוך למשל.
להם כואב בדיוק כמו לבני-אדם, אם לא אכפת לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
כואב הלב!
סתם מישי,
13/07/04 22:59
|
אני כל כך כועסת על עצמי שלא הייתי שם אם הייתי רואה את הכלב קשור, הייתי מיד מורידה לו את הקשרים ומאכילה אותו ולוקחת הביתה! הכי כואב לי זה שאנשים פשוט היו אדישים לכלב...חסרי רגשות! ואני שואלת, האם זה בגלל המקרים שקראו בזמן האחרון עם האמסטפים? יכול להיות שהאנשים פחדו...אבל הוא לא אמסטף, הוא בסך הכל כלב שהתחנן שיוציאו לו את הקשרים
זה נורא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
אם הוא היה אמסטף
רחל,
13/07/04 22:49
|
היו מוציאים את מי שעשה את זה להורג. (מחפשים מי עשה את זה, עשרות אנשים היו נזעקים. כאן? כלום. מי שעושה דבר כזה לכלב יעשה זה את גם לאנשים, לילדים. ומי שמפחד ''מגורמים עבריינים'' שיתבייש.
בושה למדינה שככה עושה, בושה לעיריה שככה מתייחסת לבע''ח שלה!
אני מתביישת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
SO SAD !!!
ORNIT,
13/07/04 22:47
|
MAY G-D REVANGE TEH PERSON WHO DID IT AND PEOPLE WHO DID NOTHING TO HELP WHAT KIND OF PEOPLE ARE WE SO SAD MY HEART HURTS!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
מזעזע
לירן,
חיפה,
13/07/04 22:44
|
איום ונורא !! למה בני אדם מסוגלים להגיע לרמה כזו של אכזריות ואדישות? האם הם לא רואים עצמם באותה הסיטואציה? איך אפשר לעשות כזה דבר מזעזע? איום ונורא!!!! איום ונורא&!!!! איום ונורא !!!!!! אני מקווה שאנשים שעשו את זה ישלמו !!!מחיר מסכן הכלב :(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
פרסמו את תמונת הבהמה שהתעלל!
שחף,
13/07/04 21:40
|
|
 |
116.
מזעזע:(
---,
13/07/04 20:54
|
אם הייתי יכולה הייתי גורמת לבנאדם האומלל שהתעלל בכלב להרגיש רע בייסורים כמו הכלב המסכן הזה:(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
למה התגובות כה קיצוניות
עדי,
אי כאן,
13/07/04 19:41
|
כואב הלב ומזעזע, אבל תהיתי למה התגובות כל כך קיצוניות ורגשיות. על רצח והתעללות בבני אדם התגובות לרוב יותר מתונות. אני חושבת שמה שגורם לסערה הרגשית זה לא רק היות הקורבן כלב, אלא היות הקורבן חסר ישע וחסר הגנה, ובכך הוא משמש רק דוגמא להתעמרות של חזק בחלש מן הסוג הגרוע ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
''העם הנבחר''..חה חה חה!
ל"ת
בעל כלב,
קנדה,
13/07/04 19:08
|
|
 |
על פי מס' התגובות בהחלט עם נבח
ל"ת
יזהר,
14/07/04 00:47
|
|
 |
113.
תרמו לתנו לחיות לחיות - הצילו!
תנול,
13/07/04 18:38
|
תרמת = הצלת!
לכעוס, להתרגז ולבכות - לא יצילו את הקרבן האומלל הבא! 20 ש''ח נותנים לגור כלבים לחיות עוד כמה ימים! תזכרו את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
עולם מסריח ואכזר
סוזן ושאדו,
13/07/04 18:29
|
שוב חלאות אדם תאמינו לי אלו שפגעו בחיה חסרת אונים מסוגלים לפגוע בילדים נשים ככה מתחילים להיות רוצחים מתחילים עם בעל חיים ועולים דרגה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
פגיעת חיה בחיה...
יהודי,
טורונטו,
13/07/04 18:26
|
יש לשלוח את משטרת ישראל לבדוק את הנעשה במשפחתו של הרוצח. לפני שהוא יפגע בהם.... יכול להיות מעניין!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
תאכזרות לבע''ח-הכסף יענה את הכל
מוטי אריאל,
רחובות,
13/07/04 17:53
|
לדעתי, טוב יעשו האגודות למען בעלי חיים אם יגייסו בהתנדבות עורכי דין מצד אחד ואוהבי חיות מצד שני שיגישו תביעות כספיות במיליונים נגד האכזרים על פגיעה נפשית וכיו''ב. אח''כ להפעיל בהתנדבות מוציאים לפועל, שירדפו את האכזרים בנחישות, כל חייהם עד שישלמו את הפרוטה האחרונה. הכסף ייתרם לאגודות ויואיל מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
להוציא אותו להורג
דביר וייס,
מיאמי,
13/07/04 17:47
|
הייתי מענה אותו בדיוק כמו שעינה את הכלב המיסכן, עד שימות בייסורים לאחר 6 ימים. למען הצלת חיי הכלב הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
מזעזע !!! להעניש את ההורג.
ל"ת
מישהיא,
13/07/04 17:36
|
|
 |
107.
להחרים את השוק ברחובות!
מצפון!,
13/07/04 17:25
|
אנשים מגעילים. ואני לא מדבר על המתעלל עצמו (בית כלא מינימום!). אולי פוחדים להתלונן, אבל למה לא להציל את חייו? למה למות ככה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התעללות בכלב
ד.ר,
רחובות,
13/07/04 18:25
|
המקרה לא נעים. אבל מכאן,להחרים את השוק,מוגזם בצורה טיפשית,וילדותית.150 משפחות מתפרנסות בדוחק, ובכבוד. וזאת הפעם הראשונה שאני שומע על המקרה ,ואני בטוח שעוד הרבה ירקנים כמוני לא ידעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
פחד
עוד,
13/07/04 17:12
|
המשטרה יודעת את זהותו,ומענין מה מערכת המשפט תעשה? לגבי חשש האנשים מלהתערב, זהו פחד התגובה מביריונות. הטיפול הוא על ידי הצוות שוטר בכל פינה ומתן מענה אגרסיבי לכל מאנייק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
אני קורא והדמעות חונקות
טל,
13/07/04 17:08
|
הזעם שיש לי על הרוצח הזה מטפס לרמה כזאת שאם הייתי רואה אותו הוא היה מסכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
חיית אדם
פנינה,
13/07/04 16:57
|
איך אפשר להתעלל ביצור חי וקטן כזה. אל אלוקים חשבתי שזה מעשה קונדס של ילדים משועממים, וחשבתי איזה הורים רעים, איזה חינוך רע נתנו לילדיהם, אך מסתבר שזה אדם בוגר. התביש לך זה החינוך שאתה נותן לילדיך? טיפש אכזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
התעללות בבעלי חיים
אירית,
צפון,
13/07/04 16:50
|
קראתי את הכתבה על הכלב שהתעללו בו לא עצמתי את העין כל הלילה ממש מזעסע חיבים להעניש כל אדם המתעלל בחיות בכל חומרת הדין , איך אפשרלהתעלל כך ביצור חי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
הילדים שלי בכו
ארמון,
אשדוד,
13/07/04 14:33
|
אייך אפשר תת רמה רואים שאין לאלמוני שום חינוך צריך להעניש את ההורים של החולרות האלה הילדים שלי בכו והכלבים עוד אוהבים אותנו בני האדם אלוהים יעניש את החולרה שיחנק אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
שימות מי שמי שעשה את זה.
ל"ת
מיכל,
ת''א,
13/07/04 14:19
|
|
 |
100.
שיישרף מי שעשה את זה
P,
13/07/04 14:01
|
שיישרף מי שעשה את זה הנבלה המסריח הזה שירקב והלוואי שיעשו לו מה שעשו לכלב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
יאללה מה קרה? כולה כלב בן כלב.
ל"ת
מחמוד,
ערערה,
13/07/04 13:57
|
|
 |
קצת רגש אפילו לכלב יש לך לא!!
אמילי,
14/07/04 08:30
|
לפי התגובה שלך ברור שאתה לא אוהב חיות בכלל, ובטח ובטח בחיים לא גידלת כלב
נקווה שתחנך את ילדיך אחרת. אתה לא חייב לגדל בבית אבל להיות רגיש יותר לא יזיק לך בחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך מבישה ואינה ראוייה
ל"ת
לפרסום !!!!!,
13/07/04 17:09
|
|
 |
יש לי ספק רב בנכונות הפרטיך...
חתולה,
חיפה,
14/07/04 00:17
|
|
 |
אני מקווה שלא באמת התכוונת לזה
בן אדם,
מרכז,
13/07/04 14:19
|
|
 |
99 ואתה מה? כולה זבלל
אוהב חיות,
אשדוד,
13/07/04 16:57
|
|
 |
98.
מי שעשה זאת יהרוג גם אדם
ניבזים המתעללים,
13/07/04 13:51
|
בישראל - ההגנה על חיות ועונשים שמוטלים על על המיתעללים - כמו ברפובליקת בננות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
the way people treat animals
miri,
holland,
13/07/04 13:50
|
the way the society treats it's animals is the way they treat human beings people should be ashamed to what has been done to the poor dog - it shows how bad can people be bad and cruel. the person who treated the dog like that deserves to sit in jail.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
הכאת וקשירת כלב למוות
גדעון,
מתן,
13/07/04 13:39
|
מעשה שכזה פשוט לא יכול ליהיות מקובל בחברתינו ומי אשר ביצע מעשה זה למרות אולי היותו גורם עבריין שמפחדים ממנו יש לזרוק לכלא בעוון רצח ! או לחילופין לעשות לו דבר פחות אכזר אבל מספיק קשה והוא לקשרו לעמוד בכיכר העיר ולזרוק עליו עגבניות רקובות במשך יום שלם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
אכזרים
איריס,
ירושלים,
13/07/04 13:28
|
מי שעשה את זה שיענש מדי שמים - מתי יבינו אנשים שלחיות יש נשמה הן פוחדות, סובלות, שמחות, אוהבות, לא מובנת גם האדישות האכזרית של העוברים ושבים שלא נחלצו לעזרת הכלב האומלל - בושה וחרפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
לקשור את בני משפחתו של הרוצח
רחל,
יהוד,
13/07/04 12:57
|
לעמוד, עד שימותו.
אני גם מזדהה עם דבריו של מר מני יגל- נמאס מהערסים האלה שכל היום הולכים מכות ודוקרים. הבן שלי כל הזמן חוזר ומתבאס מכך שלאן שהוא יצא היו ערסים והיה מכות. נמאס מהתרבות הזאת- תנו לחיות בשקט בלי אלימות. די לערסים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרבות הערסים והתעללות
נורמלי,
ת''א,
14/07/04 02:09
|
מסכים איתך בכל פה! תרבות הערסים הזו גובה קורבנות ומהווה שיבוש תרבותי. אנשים קטנים עם אגו משתולל, כשבראשם נביבות ובורות. אלה שלא מתעללים בכלבים קונים כלב אמסטף והופכים אותו לרוצח. איזה גברים!!! איזה כבוד!! כמה עלובים הם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
עין תחת עין
טבי,
הרצליה,
13/07/04 12:53
|
צריך ללכוד את הפושעים להתעלל בהם וקשור אותם לעמוד ולתת להם למות בייסורים ושזה תהיה תקדים לכל אלה במתעללים בבעלי חיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
נורא נורא איך אין לאנשים לב
מירה,
13/07/04 12:45
|
|
 |
91.
אתם בחברה טובה
אוהב חיים,
13/07/04 12:36
|
מעל 150 תגובות של קוראים מזועזעים מהתאכזרות לכלב. יפה. אך אם אתם כל כך מתרגשים מסבלו של כלבלב כיצד זה אתם נותרים אדישים במקרה הטוב ושמחים לאיד ברוב המקרים כאשר נודע על הריגתם, בשוגג, תמיד ללא כוונה, של פלשתינים, ילדים, קשישים, נכים, שכל חטאם שהיו בטווח האש של צהל. ודרך אגב, היטלר ימש אהב כלבים עד שגעון, לכלבו האהוב קראו בלונדי, כמדומני, וכשמת היה זה יום אבל לפירר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוג חביב
מיכאל ברגמן,
13/07/04 18:38
|
אני רואה מעט מאוד אדישות או שמחה לאיד. מה שאני רואה באותן כתבות עליהן אתה מדבר זה טענות שאין לנו ברירה ושבהגנה על החיים שלנו אנחנו פוגעים להם בחפים מפשע. למה אין ברירה? כי הפלסטינים תומכים בטרור ונותנים לטרוריסטים ולנשק שלהם מחסה בתוך אוכלוסיה אזרחית. שמחה לאיד? אדישות? לא. הייתי אומר חוסר אונים.
עכשיו תעלוץ לך הלאה לכתבה הבאה בה תשווה את ישראל לגרמניה הנאצית. דמגוג עלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
*אוהב חיים* - תגובתך היא חרפה
אוהבת חיים,
13/07/04 17:16
|
מכל הבחינות. פלשתינאים נהרגים כי הם בטווח האש של הג''יהאד האיסלמי, וכל שאר אירגוני הטרור שנלחמים מתוך שטחה של אוכלוסייה אזרחית, כדי למרר את חייה, ולהתחבא בתוכה, ולהפוך את כולם - לשותפים בטרור, באם הם רוצים או לא.
זה לא קשור לכתבה. סתם נדחפת למקום וכתבה אחרת, כמו כל העיוורים שלא רואים את המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאותו\ה יפי נפש
גדעון,
13/07/04 13:43
|
מאוד נחמד מצידכם יצירת ההשוואה בין הכלב לחיי אדם אבל,האם ההשוואה במקומה? האם אותו\ה כותב\ת היה בשטח?האם מי מהם ראה את המציאות בשטח ולא רק מתוך הגיגי נפשו ואו הגיגי התשקורת האלקטרונית???? ולכן כדאי שיטול קורה מבין עיניו ויראה את המציאות היום יומית בה אין למי שיורה אופציה אחרת אלא לפגוע במבוקשים גם במחיר פגיעה מזערית בחפים מפשע אשר שימשו כמגן חי . ולכן את התלונות והתממות ?(אשר איננה במקומה) ראוי ורצוי לשמור למקומות אחרים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בודאי שחיי כלב קדושים יותר
אוהבת חיים,
13/07/04 14:23
|
גדעון אוהב הכלבים, בודאי שלא אעז להשוות פלשתיני מושתן לכלב עברי גאה שנרצח בידי בני עוולה. אם גורמים בצה''ל מאשרים שעוברי אורח נהרגים בפעולות הסיכול ובפעולת החישוף אתמול נהרג נכה קשיש וצה''ל אף סייע לו להתפנות, כך הגורם הצה''לי, לא אני, מדוע שאחשוד בצהל שדובריו משקרים? ובאשר לפגיעה מזערית בחפים מפשע. שמת לב לאוולת שכתבת? האם מוות הוא פגיעה מזערית? בשבילך כנראה מוות של ערבי אינו פגיעה אלא רווח נקי. ובודאי שעלי להביע את דעתי במקום שקוראים אותה, ולא בדווח שלא מענין איש על הרג חפים מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זבל מתחסד אשר גורם למורסה בעם
sailor,
13/07/04 19:00
|
תראה זבל, בדיוק כמו בהאג לא היזכרת/ה טרור,רצח יהודים,נכות פציעות ילדים הניגרמים ע''י אהוביך הערבים.הרי כולנו קמנו יום אחד והחלטנו שרצח ערבים היא מצוה! שפלות שלך ודומיך מעוררת רצון לרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את אוהבת חיים מזוייפת
אוהבת בעלי חיים,
13/07/04 18:38
|
שתוקעת את המנטרות שלך - סתם ככה - בכתבה הלא נכונה.
תמצאי לך מספיק כתבות על המצב הביטחוני - ושם תביעי את דעתך. לא בכתבה הזאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל למה להכניס את זה לכל נושא
מישהו,
מרכז,
13/07/04 13:19
|
אין פה שום קשר לפלשתינים, למה להזכיר אותם בכל נושא? יש מספיק כתבות על המאבק הישראלי פלשתיני. תכתוב שם על הנושא, לא פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהוא - אתה צודק !
ל"ת
מישהיא,
13/07/04 18:38
|
|
 |
אתה מזעזע
באמת,
13/07/04 12:55
|
היטלר רצח יהודים שכל חטאם היה שהם יהודים
כמו חבריך הפלשתינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
בכייינים!
ירון,
13/07/04 12:30
|
אולי במקום לבכות מול המחשב תעשו מעשה (כמו הכותבת רוקסן)-תתקשרו לעיריה, תשאלו מה הם עושים בנדון, למשטרה, לכל הגורמים הנוגעים במקרה הנורא הזה. לכולם כואב אבל תעשו מעשה תעשו משהו. תחפשו בגוגל ''עירית רחובות'' ותגיעו לכל האנשים שאפשר להתקשר ולשאול אותם מי הוא אותו אדם, מתיי יפרסמו את שמו ברבים. קדימה -לפניי שהעניין יישכח ואז זה בכלל לא יעניין איש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
עונש למתעללי חיות
זאב,
כפר סבא,
13/07/04 12:21
|
עין תחת עין. אין שפילות יותר גדולה מלהרוג חייה ללא הגנה. עד שרצח חיה לא יקבל טיפול של רצח בן אדם, התופעה לא תפסק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
אח איזו מדינה...!!!!!!!!!!
ורוניקה,
לא פה,
13/07/04 12:12
|
אחח...איזו מדינה...אחח איזו מדינה... הדבר המטריד ביותר בכתבה זה לאו דווקא הכולירה העבריינית חלאת המין האנושי ..אלא יותר עצם העובדה שאף אחד מהסובבים לא טרח להתייחס במשך שבוע שלם ליצור המסכן..!!!!!!!!!!!!!!!! אדם לאדם זאב במדינה הזאת אז מה הפלא שחיות הופכות לרמשים!?!!!!!!????!!
אח איזו מדינה ...שמישהו יעשה איתנו חסד..לפני שהאפאטיות תעשה איתנו חסד-ותשמיד אותנו.
שבוע טוב והלוואי שיהיה שקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
שוקי פוגל-ראש העיררעה(עירייה)
רוקסן,
13/07/04 12:04
|
--תתקשרו כולם ודרשו ממנו להתפטר על המחדל או שיכפר בסגירת העסק של הנבזה ראו זאת כמצווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
שיפוט-דשיון לרצח
zorox,
13/07/04 11:57
|
אולי משטרה תמצא ותעצור את הנבל,אך שאלה מה נבלי הגלימה תחת כינוי שופטים יעשו!? כמה עבריני תנועה.סמים,אלימות פיזית,כלפי נשים ילדים הם שלחו ללא עונש מעשי חזרה לפגוע בחברה-תחת כל מיני ''עסקות תיעון''? הם אחד מגורמים ה''כבדים'' לעברינות המשתוללת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
בושה
שלומי,
ת''א,
13/07/04 11:57
|
אנחנו עם מגעיל שמתיחס לחלשים בזילזול וזאות התוצאה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
בא לי למות- מתנדבת להרוג את
המתעלל,
13/07/04 11:55
|
|
 |
83.
לקשור את בעל המחסן לעמוד!!!
נבו,
ת''א,
13/07/04 11:46
|
בושה.... כל אחד שעבר בשוק וראה את המחזה הזה ולא עשה כלום צריך להתביש בעצמו. כנראה שממדינה מלאה אדישות ואטימות למצוקות בבני אנוש אין מה לצפות להגיב למצוקות בעלי חיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
אומה נשפטת ביחסה לבעלי החיים
טלי,
ת''א,
13/07/04 11:43
|
|
 |
ביחס לנשים וחיות
מני יגל,
ראשון,
13/07/04 12:00
|
אומה נשפטת ביחסה לנשים וחיות. ככל שהנשים שוות יותר והיחס אליהן הוא הוגן וכאל שוות, וככל היחס לחיה ולבהמה הוא הומני ככל האפשר, כך האומה מתקדמת יותר. בארצות המזרח נשים מקופחות, מוכות ומושפלות. היחס לאשה שם הוא כאל חפץ, וכך גם לחיה. זהו מקור כל הצרות- ייבוא התרבות הזאת לארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לזה התכוונתי
טלי,
ת''א,
13/07/04 12:07
|
ממש קל להפיל את זה על ''מוצא'' ממדינות המזרח, כאילו במדינות המערב אנשים נאורים יותר. ע''ע התעללות בעיראקים ע''י האמריקאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמריקאים לא כורתים לנשים שלהם
מני יגל,
ראשון,
13/07/04 12:14
|
את הדגדגן, כפי שעושים המצרים ל - 60% מנשותיהם במגזר הכפרי ול- 40% מהם במגזר העירוני. לכרות לילדה בת 12 את הדגדגן, כדי שלעולם לא תהנה מיחסי מין, ולהשריש מנהג זה בקרב כל האומה המצרית (כמעט) מבטל את האפשרות ליחס הומני לחיות. אי אפשר להתעלם מכך. אלימות היא דבר שחייבים לקעקע, וחייבים לזהות את מקורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מני - אתה צודק 100%!!!!!
אשה,
13/07/04 17:21
|
ומה באפגניסטאן ? ואיראן ? ובכל מדינות ערב , בצורה ובדרגה זו או אחרת, הנשים הן חפץ נטול זכויות, משרתות, נדכאות, וחסרות כל זכויות אנוש בסיסיות. ובאמת שם אין בכלל שום הגנה על חיות המחמד, או חיות בטבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת - והפתרון הוא
מני יגל,
ראשון,
13/07/04 18:40
|
שיוויון מלא לנשים. אני לא טוען שהעולם יהיה מושלם אחרי שזה יקרה: עדיין יהיו מטורפים ועדיין תהיה אלימות, אולם זו לא תהיה אלימות מצד תרבות שלמה (!!!) אלא מצד יחידים בחברות מתורבתות.
זכרי זאת חביבתי: אחרי שהפלסטינאים יתנו בחוקתם שיוויון מלא לנשים ויישמו זאת, העתיד יהיה הרבה יותר ורוד. גם לנו יש הרבה עוד מה להשתפר, במיוחד בקרב יהודי ערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
פשע לא לעזור לכל יצור חסר ישע
אורנה,
13/07/04 11:42
|
שיתביישו כל החארות שעברו במשך 6 ימים ולא נקפו אצבע. שיתביישו בערייה..אתם רוצים להגיד לי שאף פקח/שוטר לא עבר ולא פעם אחת באיזור של שוק!!? אני מאחלת מכל הלב שהמתעלל הראשי יסבול בחייו פי כמה יותר יסורים איטיים מאלו שהוא גרם לכלב המסכן. ולכל העוברים ושבים ולא רק ברחובות אלא גם במקרי התעללות אחרים שלא עושים כלום ''כי זה רק כלב/חתול'' - בושה בושה בושה- פשע לא לעזור לכל יצור חסר ישע (חיה או אדם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
צריך להעמיד אותו לדין על רצח
ל"ת
עידן,
13/07/04 11:42
|
|
 |
79.
חיות, תנו להם לחיות!
רועי,
13/07/04 11:41
|
עוד איזה עבריין אפס שמוציא את זעמו על כלב מסכן. תבינו - קשה לו להתבטא במילים אז הוא מתעלל בחלשים (אפילו יצא לי חרוז)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
רחמנות דרך הכיס
סתם אחד,
13/07/04 11:37
|
הדרך היחידה להסביר ולהבהיר לאנשי השוק ברחובות (אני בטוח שבמחנה יהודה בירושלים זה לא היה מתרחש) שלא כך מתנהגים בני אדם מן הישוב ושתרבות מתוקנת לא מסוגלת לסבול מעשים מעין אלו היא לסגור את השוק לשבוע ולתת להם הזדמנות לשבת בבית ולחשוב על המעשה הברברי שנעשה בתחומם ושהם לא טרחו לעזור לבעל החיים חסר הישע. אני לא משוכנע שרובם יצליחו להתעלות ולחשוב על נושא כל כך 'נשגב' ו 'כביר' ואולם בטוחני שמשקל הכיס הריק יש בו כדי ללמדם פרק בהלכות רחמנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
צודקים- אבל היהודים האיסלאמים
מני מתגובה 42,
ראשון,
13/07/04 11:32
|
נכון, לפני עשרות שנים האיום על האנושות בא מכיוון של תרבות אירופאית. אולם, באותו הזמן נמשכו הזוועות בארצות האיסלאם- כריתות ראשים ועינויים, מסעי הרג, רצח עם וכו'. היום מתבצע רצח עם בסודן, אבל לאף אחד לא איכפת ממש.
טענתי היא שהתרבות האיסלאמית -יהודית מזרחית (לא מי שנולד בארץ כזו או ממוצא כזה, אלא מי שתרבותו היא אלימה וברברית) מהווה את האיום התרבותי הגדול ביותר הנוכחי על ישראל. צריך להוקיע אותם מהחברה (מדובר במאות אלפי בני אדם), וכן להקיא אותם ממרכז הליכוד, שם הם צוברים רוב ומאיימים לכבוש את המפלגה הגדולה בישראל. אל תתעלמו!!! המטורפים בכבישים, האכזריות והטירוף הם נחלת ציבור מאוד מסויים- התעלמות מכך תקרב את הקץ! אנא - חינוך חינוך ועוד חינוך וענישה ביד קשה. לא יתכן שרוצחים יקבלו עונשים מגוחכים, סוחרי סמים יקבלו מאסר על תנאי ועוד ועוד. הוקיעו את התרבות האלימה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77, אתה כל-כך צודק!!!!!!!!!
ל"ת
רון,
קיסריה,
14/07/04 00:34
|
|
 |
מני - קראתי את כל תגובותיך
חינוך,
13/07/04 17:35
|
ואתה צודק 100%! אומר בקול רם, מה שהרבה חושבים בלב...
נכון שאכזריות היתה דווקא באירופה לאורך כל הדורות, עד סוף מלחמת העולם השנייה. אבל היום האכזריות שטופת השנאה והזעם באה מארצות ערב, ומהאיסלאם. בישראל - זה סתם חוסר חינוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה- אני מעריך את זה
מני יגל,
ראשון,
13/07/04 18:37
|
אני יודע שהרבה חושבים כך, אבל מפחדים פן יחשבו לגזענים. אלא שלא מדובר בגזענות- אם האלימות מאיימת עליך מכיוון מסויים, אזי חייבים להפנות משאבים לכיוון הזה. להיות ''פוליטיקלי קורקט'' זה אסון של המאה ה- 21. יום אחד העולם יבין שריב התרבויות הזה חייב להיגמר בכך שתרבות של שיח ודיאלוג והוקעת האלימות באופן טוטאלי תהיה חייבת לחול על הערבים והערבים היהודים. אין מה לעשות- זה חייב להיות כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יהיה איתך?
יניב,
בני ברק,
13/07/04 12:00
|
כאשר אתה טוען שתרבות האיסלאם שוכנת בתוך מאות אלפי יהודים אתה מתכוון לכך שרובם המכריע של יהודים ממוצא מזרחי החיים בארץ הם ברבריים כמו שהיטבת לתאר ובכך אתה מזהה את עצמך עם אלו שביצעו פרעות ומעשי אימה באנשים רק בגלל שחטאם היה שהם ממוצא מסויים. בכל זרם יש שוליים שאותו צריך להוקיע אבל נראה לי שחבל לי על זמני כי השנאה מושרשת בך היטב תוכיח לי שלא כך פני הדברים תתנצל ולא בחצי פה יום טוב לך אושר שלווה ואהבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי תבין?
מני יגל,
ראשון,
13/07/04 12:15
|
ב- 80% מהסכסוכים האלימים היום בעולם מעורבים איסלאמים (כנס לאתר האו''ם ותראה). מה עוד ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזענות לשמה
יניב,
בני ברק,
13/07/04 12:26
|
אז כשאתה רואה יהודי ממומצא מזרחי אתה די בטוח שמושרשת בו ברבריות? אם התשובה שלך היא כן אז ה' יעזור לך ואם התשובה שלך היא לא אז תתנצל כי ככה נשמעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תשיב על השאלה הבאה- אענה
מני יגל,
ראשון,
13/07/04 12:37
|
מדוע יהודים לא נכנסים לשכונות בעזה?
תשובתי: כי הערבים יהרגו אותם בגלל שהם יהודים. למה? כי הם ברברים.
אם אתה מסכים לאמור לעיל, אזי אתה חייב להסכים לכך שיש שכונות בישראל שאם נכנסים אליהם צפויים לאלימות בלתי-מוסברת לברבריות כנגד חיות.
אם תמצא לי הסבר אחר מדוע יהודים לא יכולים להיכנס לשכונות בעזה, נצמיד את ההסבר הזה לכל טענה שלי כנגד קבוצות אוכלוסין מסוימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
are you joking?
ia,
Sweden,
13/07/04 16:31
|
You are talking about 'Arsim', and from your words it seems those 'Arsim' have only one origin. You make a long list of what these 'Arsim' are capable of. Funny! I have met a lot of Ashkenazi 'Arsim' who did not 'adopt the Oriental culture' . You are a rasist and nothing else be clear and sure about it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתגובה לשאלתך הראשונה
מני יגל,
ראשון,
13/07/04 13:44
|
שנאה היא שמלבה את התנהגות התרבות האיסלאמית המזרחית המושרשת ביהודים רבים. בגלל שנאה (עצמית או חצונית) חרב בית המקדש וכך יהיה גם עכשיו.
אז התשובה: כשאני רואה אדם שאימץ את התרבות המזרחית (שוב לא מדובר במוצא אלא בתרבות) אזי אני מזהה שנאה יוקדת. תראה את מה שאלי ישי אמר היום על שינוי- שהיא מוגלה בחברה הישראלית. רובם המכריע שם שונא.
דוגמא: כשאתה יוצא למקומות בילוי, ונתקל בערסים הם התנהגות אלימה ובוטה- אתה קצת חושש , נכון? אם תסתכל עליהם לא נכון הם ידקרו אותך. אם ''תדבר לא יפה'' הם ידקרו אותך, נכון? שלא לדבר אם תנסה להעיר לאחד מהם שאסור לדחוף בתור/אסור לחתוך בצומת/אסור לירוק על מצבות של גדולי האומה. שונאים. הם שונאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנאה
יניב,
בני ברק,
13/07/04 13:13
|
השנאה גורמת להם להתנהג כמו ברבריים אז מה? אז מה אתה אומר בעצם ? שכל מקום שגרים בו יהודים ממוצא מזרחי סכנה להכנס לשם? אתה לא עונה בצורה ישירה כי בעצם אין לך תשובה אמיתית לשנאה שמבעבעת בך השנאה פשוט קיימת ועד שלא תחקור מאיפה היא השתרשה אצלך לא תוכל להוציא אותה החוצה אתה מזכיר לי תסמונת של נערה שנאנסה וכעת חוששת מכל הגברים וכולם נראים לה אנסים יום טוב תגלה פתיחות תלמד לקבל את השונה תלמד לאהוב את האחר וכך גם תלמד לאהוב את עצמך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מי שרוצח חיות סופו שירצח אנשים
דנה,
קריית ביאליק,
13/07/04 11:23
|
סאדיזם חולני כזה יתועל, בסופו של דבר, להתעללות בבני מינו. לכן יש למצאו ולהעמידו לדין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח בעלי חיים
רון,
צהלה,
13/07/04 11:58
|
רצח בעל חיים זו סיבה מספקת למצות עם הרוצח את הדין. להרוג כלב חסר אונים כפי שהפסיכופט הזה עשה, זה יותר גרוע בעיני מלהרוג אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
Hel-ot min haenoshi.
Elad,
13/07/04 11:23
|
|
 |
74.
להחרים
טרזן,
13/07/04 11:22
|
כל מי שגר ברחובות והסיפור נגע לליבו צריך להחרים את כל בעלי העסק בשוק, כל החלאות שבמשך שבוע ראו ושיתפו פעולה עם הרוצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
עבריין נגד כלבים וציבור פחדן
dog lover,
spain,
13/07/04 11:21
|
מי שקושר כלב חסר אונים לעמוד ולא נתקל בתגובות נגד כי חושבים שהוא ''עבריין'' הוא סתם קוקסינל. זה הכלב האחרון שאתה קושר. אני ו הפיטבול שלי נמצא אותך גם אם זה ייקח יובל ואז תקרא לציבור הפחדן לעזרה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
לא לשכוח בסוף היום
רוקסן,
13/07/04 11:21
|
ניסיתי לקבל מידע מאותם פעילים שדיווחו על הארוע או אחרים שראו שתקו אבל יכולים עדיין לכפר על שתיקתם בהסגרתו של הנבל לידי הציבור. בקשתי העבירו את כל מה שניתן על מנת לאתר את הפושע, בנוסף בואו כולנו נתקשר לראש העיר רחובות ונדרוש ממנו שיסגור לאלתר את הבסטה של הנבלה,מי שיכול לנדב רעיונות נוספים מוזמן. רק אל תסתפקו במילים בלבד נ.ב - למי יש את מספר הטלפון הישיר של ראש העירייה או של אי סאי עיררעה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראש העיר
רוקסן,
13/07/04 11:45
|
התקשרתי לראש העיר מתברר שהייתי הראשון , במשרדו לא מכירים את הארוע. אנא התקשרו כולם ודרשו לסגור את העסק של הנבל עד שימוצה הדין עמו לראש העיר יש אחריות אישית לארוע זה הוא אחראי על הפיקוח העירוני שיגיב מיד או שיתפטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשטרה יודעת מי זה
דוד,
רמת גן,
13/07/04 11:28
|
יקירתי, תקראי את המשך הכתבה, המשטרה יודעת מי זה ייתכן שהוא כבר נעצר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשטרה
רוקסן,
13/07/04 11:52
|
מה כבר יעשו לו קנס של 350 שקל אולי 500 שקל העסק שלו עדיין עובד וימשיך לעבוד, אלא אם הציבור ידע מי הנבזה ויוקיע אותו ובנוסף ראש העיר יוציא צו סגירה לעסקיו
תתקשרו ותדרשו לדבר איתו ודרשו שיכפר על עיוולת עירו ואנשיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לא פלא
ZOUKA,
תל אביב,
13/07/04 11:21
|
מתעללים בכלב?והרי הממשלה מתעללת ועושקת באלפי אנשים, עובדי עיריות ומועצות דתיות, פנסיונרים ועוד, ומה הפלא שאנשים מתעללים בחיות? הם למדו ממנהיגיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
אני לא מבינה, אף אחד מהעוברים
שרון,
13/07/04 11:16
|
ושבים לא חשב להתיר אותו ולקחת אותו לוטרינר??!! איך אפשר לראות חיה סובלת 6 ימים ולא לעשות דבר. המתעלל הרשע לא עמד ליד הכלב כל שעות היום. אני הייתי לוקחת את הכלב!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
שקספיר
קמלוט,
ת''א,
13/07/04 11:16
|
תאר את האופי היהודי בדיוק כפי שהוא באמת ובדיקנות מדהימה הדמות של שילוק ודרישתו ל: pound of flash משקפת את הארגנטיות האכזריות וחוסר המוסר של העם היהודי ביחסם לאחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
KILL HIM!!!!
o,
13/07/04 11:04
|
|
 |
67.
יש פה עורך דין?
רונן,
תל-אביב,
13/07/04 11:02
|
האם יש סיכוי שתלונה נגד רוצח שפל כזה תיסגר בגלל חוסר עניין לציבור? ואם יש סיכוי כזה, האם יש צעדים שהציבור יכול לנקוט כדי להוכיח שיש לו עניין רב בנושא? כיצד אנו, האנשים שלוקחים את האירוע הזה בצורה מאוד קשה, נוכל לעזור ולהביא את הרוצח הזה לכלא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8 חודשי מאסר
העורך דין,
13/07/04 16:40
|
|
 |
66.
מתי ישלמו המתעללים ???????????
ל"ת
דין,
13/07/04 11:00
|
|
 |
65.
סליחה כלב. בכיתי עליך כל הבוקר
יוני,
חיפה,
13/07/04 10:57
|
|
 |
64.
זה לא בני אדם זה חיות!!!
ל"ת
חיות אדם,
13/07/04 10:56
|
|
 |
63.
אולי גם הכלב בדה את הסיפור?
פרנסין שרלרואה,
מטרו,
13/07/04 10:53
|
|
 |
62.
מי שמתעמר בערבים בגדה ובמחסומי
Yossi,
13/07/04 10:53
|
מתעלל בכלבים בשוק.
מדינה שלמה מתעללת איש ברעהו, ראש ממשלה באזרחי המדינה, כולם מפחדים להתלונן, והתוצאות ידועות: קטסטרופה בליווי גילגולי עיניים צדקניות.
כל ישראל זה שוק אחד גדול - רחביה, אחוזה, סביון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט אידיוט ואנטישמי
ל"ת
מיכה,
13/07/04 11:35
|
|
 |
61.
מה זה אומר על תושבי רחובות?
ל"ת
דוד,
13/07/04 10:43
|
|
 |
מה זה אומר על בני- אדם ?
אמיר,
חדרה,
13/07/04 10:59
|
מה זה אומר על הטבע האנושי ? מה זה אומר על הטבע הישראלי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה אבל (!)
אילה,
13/07/04 11:33
|
זה לא אומר כלום עלי. אל תכלול אותי עם הפושעים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
בא לי להקיא, לכלוא את המתעלל
ל"ת
מרים,
13/07/04 10:29
|
|
 |
59.
התעללות
איב בקר,
תל-אביב,
13/07/04 10:28
|
במשך שבוע צפיתם בכלה גוסס {באי השוק} ואף אחד מכם לא טרח לשחרר כלב שקשור כל כך הרבה זמן לא האכלתם לא השקתם בחום הנורא, רק למראה הגוייה התעוררתם ?? אז את מי צריך עוד להעניש????....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
זה מזעזע ...
מ,
13/07/04 10:26
|
אבל כבר מישהו מנצל זאת ומאשים את עדות המזרח . אולי זה אשכנזי מבית טוב , כמו אלה שהרגו את הנהג מונית שכחתם מה ??!!! בואדי אם לא היו מוצאים אותו היו מאשימים גם כן את המזרחיים . לא מספיק שנאת הערבים יש גם אשכנזים שמתנשאים וחושבים שרק הם מתורבתים ,אחרים כולם קנבלים ורוצים לזרוע שנאה בין יהודים ליהודים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אביגדור
אביגדור,
13/07/04 10:25
|
אם היו נותנים לזה הד ציבורי אפילו קצת פחות ממה שנותנים לעינינים הפוליטיים ,אז אולי אנשים היו מוקיעים את המנוול הזה כל מי שמכיר אותו. הוא בטח יישפט ויקבל קנס של 300 שקל ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אני מתבייש שאני ישראלי
שאול,
13/07/04 10:24
|
שבוע כולם התסכלו איך הכלב גוסס ולא עשו כלום?!!?
איזה אנשים חיים במדינה הזו?! , פשוט עצוב.
את מי שעשה את זה צריך להרוג בבדיוק אותה הדרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 56
מישו,
13/07/04 11:10
|
לא בדיוק באותו דבר אלא בדבר יותר גרוע כדי שיתן דוגמא לכל אלא שממשיכים לעשות את זה...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
בארה''ב הכניסו לכלא
dana,
13/07/04 10:22
|
קרה מקרה לפני כמה חודשיים בו נערים בני 17-18 בערך התעללו בכבשים ! באחת המדינות בארה''ב הם קיבלו עונש מאסר של 17שנה זה מה שמגיע לך , רוצח כלבים !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מספיק
ירון,
13/07/04 10:21
|
במדינה שבה מבוגרים שמתעללים בילדים משתחררים ברגע ומקבלים פסק דין מגוחך ומבחיל אין לצפות שיעזרו לכלב או כל חיה אחרת. בלי קשר לנ''ל צריך לפרסם את התמונה של האיש המנוול וחסר הלב הזה בעיתונות ובתור עונש אני מציע לקשור אותו 6 ימים לעמוד ולהכות אותו. כואב הלב לראות את התמונה הזאת. אם האידיוט היה מבין באיזה כלב מדובר אולי היה עושה אפילו כסף אבל מה יש לצפות מאיש כזה. לפרסם את התמונה של הפושע בעיתונות. לעקוב אחרי הסיפור!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
לא מבינה
ענת,
חיפה,
13/07/04 10:18
|
לא מבינה ולא רוצה להבין.! איך אפשר לעבור בשוק, לראות מחזה מבעית שכזה ולהמשיך הלאה בלי לעשות משהו. מילא חולה הנפש שהתעלל בכלב המסכן הזה ,אבל כל עוברי האורח שפשוט המשיכו לעשות קניות כאילו כלום .
מאוד מאמינה שמישהו למעלה רואה וזוכר. שיתבישו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
אוטו דה פה
אולה בבו,
הביצה,
13/07/04 10:16
|
מי שעשה זאת לכלבים מסוגל לעשות זאת לבני אדם. ''מי שמרחם על אכזרים, סופו שמתאכזר לרחמנים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
רחמים
חנה,
קדומים,
13/07/04 10:15
|
איפה היו כל האנשים שהסתובבו שם וראו? בטוח שהם אינם יודעים שקיימת מצוות ''צער בעלי חיים'', מי שאינו חס על בעלי חיים אין בליבו רחמים על בני-אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
זבל של אנשים - סדיסטים
ל"ת
משה,
13/07/04 10:14
|
|
 |
49.
מדוע אתם מפרסמים תגובות
סי,
13/07/04 10:13
|
באופן איטי כ''כ ובדרך כלל מנסיוני שכתבתי תגובות ראויות - לא פורסמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
פשוט בושה לבני האדם
מיכל,
ת''א,
13/07/04 10:12
|
אין מילים. זה כל כך מזעזע. פשוט בא לבכות כשרואים את זה. הרס לי את היום ועוד יש לי היום יומולדת. צריך להרוג את הבן אדם הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מי שמעולל דבר כזה צריך להשפט
סי,
מרכז,
13/07/04 10:02
|
לפי כל הקרטריונים של מעשה רצח,ללא שום הנחות.אדם שמסוגל לאכזריות רבה כזאת לא יכול להסתובב חופשי בחברה הוא מהווה סיכון לכולם לא רק לאוכלוסית הכלבים. יש למצות איתו את מלוא חומרת הדין. אותי מדאיגה אותה אטימות של אותם עוברי אורח שראו ולא התייחסו מבחינתי הם שותפים פאסיביים לרצח. יש לחוקק חוקים בנושא זכויות הכלב בחברה לא מתקדמת כמו שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
תיתבע עיריית רחובות לאלתר!
MOI,
13/07/04 10:02
|
האגף לפיקוח עירוני של עיריית רחובות, גוף הממומן ע''י הציבור, התרשל בתפקידו!
יש להקים ועדת חקירה שתבדוק את תפקוד האגף לאחר כשל שכזה! מתפקידו של אגף הפיקוח לדאוג שדברים כאלו לא יוכלו לקרות, בטוח לא במשך שבוע ימים!
יש לתבוע את העירייה על התרשלות, ולדאוג להחליף את עובדיו!
אני בטוח שאם הייתי מחנה את הרכב שלי שם, היו דופקים לי דו''ח תוך 3 דקות.
מישהו צריך ל-ע-ו-ף מתפקידו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
Terrrible
Iki,
Italia,
13/07/04 10:01
|
|
 |
44.
צריך לעשות להם אותו דבר!!!
העצבני,
13/07/04 10:00
|
צריך לקשור את העבריינים ולתת להם בעיטות עד שימותו.אותו דבר מה שעשו לכלב. לבל יראו וייראו!!! את העונש שלהם אלוקים ישלם להם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
התעללות
אורית,
ראשלצ,
13/07/04 09:54
|
התעללות פושעת אנשים חסרי לב אין פלא שאנחנו חסרי לב גם כלפי בני אדם אחרי התנהגות פושעת כזו לבעלי חיים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
תרבות ערבית מזרחית אלימה
מני יגל,
ראשון,
13/07/04 09:38
|
מדובר בחיות טרף שבאו מארצות האיסלאם. האיסלאם המטורף ותרבותו חיים בתוך מאות אלפי יהודים במדינה. התוצאה- מעשי הרג ברברים באנשים ובחיות, טירוף בכבישים וזלזול בחוק ובדרך ארץ. הפיתרון- הקמת מכלאות ענק לכל אלה המרשים לעצמם להרים יד על הזולת, להתעלל ולהרוג חפים מפשע בכבישים. אחר כך, אם ישאר כסף, נלמד את ילדיהם קצת דרך ארץ, אהבת הזולת והשונה וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבת הזולת והשונה
מוקי,
כרכור,
13/07/04 11:53
|
הכיצד מתימר אתה ללמד הדור הצעיר אהבת הזולת והשונה. אני מציע לך לקרא את הדברים שכתבת ולחזור בך או מהרישא או מהסיפה שכן אינם מתישבים האחד עם השני. מוקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לי ספק
אילה,
13/07/04 11:46
|
|
 |
בלי להכיר אותך
אילה,
13/07/04 11:42
|
אני בטוחה שאתה אדם אלים מאד. סגנון הכתיבה שלך מעיד על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסקנות נמהרות ואויליות
אילה,
13/07/04 11:39
|
א. הורי והורי חברי הגיעו מארצות האיסלאם, אבל כולנו אנשים עדיני נפש שמעולם לא הינו מעזים לעשות מעשה מחריד כזה. ב. בא ננסה להיזכר מי רצח את דרק רוט. (ילדים צפונבוניים אשכנזים). ג. עד כמה שידוע לי הגרמנים, האירופאים ה'נאורים', הם אלה שהולידו מקרבם את הנאצים. ד. בנית לך קונספציה מעוותת בראש, וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוך גולדשטיין והערבים
מני,
ראשון,
13/07/04 12:11
|
הערבים תמיד מראים את רצח שבצע ברוך גולדשטיין כראיה שהיהודים גם הם נגועים ביצר פיגועי ההתאבדות. מזדהה גם עם זה? הרי מקרה דרק רוט בלט מאוד כיוון שהרוצחים היו ''לא מהמגזר''. זה מחזק מאוד את טענתי שרוב המקרים באים ממגזר מסוים. אני תימני, ואכן בני ביתי הם אנשים שלווים. אולם, יוצאי מדינות אחרות נגועים ביצר משטמה אמיתי שמעורר חשש בעצם קרבתם. אין מה לעשות- זאת המציאות. ששירתי בלבנון ונכנסתי לכפרים שיעים פחדתי מכל אחד שהיה שם כי הם ברברים. זה גזענות? לא - זה פשוט נכון. אותו דבר בארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מני יקירי,
אילה,
13/07/04 14:34
|
אין לי זמן או רצון להתנגח איתך מעל גבי האתר. כל מה שיש לי להוסיף זה אזהרה חמורה עבורך: היזהר מהכללות נבובות וריקות מתוכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזוועות הכי גדולות והאלימות
ריכארד וואגנר,
13/07/04 10:49
|
הכי קשה, נעשו במאה העשרים ע''י תרבות מערבית להפליא עם משוררים סופרים ואמנים ושהצעידה מיליוני בני אדם למשרפות לצלילי מוסיקה של בטהובן.
התליינים ישבו בסוף יום עבודה מפרך באולמות קונצרטים והתהדרו שהם הגזע העליון.
לכן אל תעשה הכללות ולך ללמוד קצת היסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי ספר טוב בשבילך
אמזלג,
13/07/04 10:42
|
לספר קוראים ''מיין קאמפ'' והוא של סופר חביב ואירופאי. נראה לי שתוכל להזדהות עם התוכן ולהנות מהספר. שיהיה לך יום טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שראיתי את הכותרת שלך,
מתן,
13/07/04 12:13
|
הבנתי מה הולך להיות בפנים. התגובה שלך לא פחות מטומטמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
יניב,
בני ברק,
13/07/04 10:38
|
אתה פשוט צודק כל הזמן למזרחים יש טענות שמקפחים אותם ושיש גזענות בכל מקום. מעניין מאיפה באים להם הרעיונות האלה ? את משפט דרייפוס אתה מכיר? אתה בטח נאור ומשכיל היסטוריה אתה כמובן יודע אז חמוד שלי בבקשה תפיק לקחים מההיסטוריה חשוב שגם אנשים כמוך ידעו שכאשר עם ישראל מאוחד אז אף אחד לא יכול עליהם אבל כשיש כזו שנאה אנחנו לא יכולים אפילו על עצמנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי זה איזה אשכנזי..
מ,
13/07/04 10:18
|
אולי זה איזה אשכנזי מבית טוב כמו ההם שהרגו את נהג המונית שכחתם מה !.?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכי תרבות המערב אינה אלימה?
משה,
13/07/04 10:17
|
ראה מה קרה בשואה! ומי עשה את זה - העם הכי ''מתורבת'' באירופה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מזרחי ואתה צודק.
יאיר,
מרכז,
13/07/04 10:09
|
זה לא נכון להכליל אבל בגדול אתה צודק. לצערי כור ההיתוך נמצא בחיתוליו ולכל קבוצה עדתית יש מאפייני התנהגות ומאפייני תרבות ייחודיים לטוב או לרע. העניים והמדוכאים בחברה לא מבינים שיש גם חלשים ומסכנים מהם שסובלים בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לכסיל מס' 42
ישראלי גאה,
13/07/04 09:58
|
''הפוסל במומו פוסל'' אמרו חז''ל וצדקו. מי שמך לשופט בעמנו? מי אתה כי תכליל בצורה כה קרה וברורה ותבדיל בין אדם לאדם? בגלל אנשים כמוך התחולל האסון הנורא ביותר שקרה לעמנו. אני מתבייש שאדם כמוך גר במדינתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש בעצמך
מני,
ראשון,
13/07/04 12:06
|
אני לא מתבייש להגיד שבאופן כללי מי שמשחית כאן ומי שמושחת כאן מגיע מאזורים מסוימים מאוד. כל הרוע היום בעולם מגיע מארצות האיסלאם, וחלק מהרוע הזה דבוק ליהודים רבים בארץ. כוחות השחור הם היום במזרח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כסיל היית וכסיל תישאר
ישראלי גאה,
13/07/04 12:31
|
מני, דבריך הם בושה וכלימה לעם ישראל. אתה נקלה, בז ושפל בעיני תרבות ישראל הנאורה, זו שעליה להוקיעך מתוכה פן תרבה ותפרוץ ותמלא את הארץ. בעיות תרבותיות נפתרות ע''י חינוך ולא ע''י הקמת מכלאות. אם קיימות בעיות כאלה יש להתייחס אליהן פרטנית ולא להעז אפילו להדביק סטיגמה כזו או אחרת לחלקים מהאוכלוסייה. אני מציע שתתחנך, תתבגר ותרכוש קצת דרך ארץ לפני שאתה מעז להתבטא באתר חדשות של המדינה הציונית. אתה בור ועם הארץ, כסיל ללא תקווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפל ובזוי הוא מי שמרים יד
מני יגל,
ראשון,
13/07/04 12:50
|
אני בחיים שלי לא הרמתי יד על מישהו, או התאכזרתי לחיות. מי שמכה, משפיל , נוהג כמו חיה בכבישים, הורג ופוצע ומטיל מומים הוא השפל והבזוי. מצטער, אבל בארצות האיסלאם מטילים מומים באנשים על לא עוול בכפם, הורגים ופוצעים ( יהודים ובכלל), נוהגים כמו חיות בכבישים ומתייחסים לחיות כאל חפצים. אם זה קיים גם במקומות אחרים- אזי גם מקומות אלה בזויים. כל החוקים בדבר שיוויון נשים, יחס לחיה ולבהמה וכו' באו מהמערב לאחר מלחמת העולם השניייה (זה עוד התחיל הרבה קודם , עם תנועת ההשכלה). עם עובדות קשה להתווכח, גם אם כואב. מגילת העצמאות נכתבה על ידי התנועה הציונית, שהיא מערבית וחילונית. הלוואי והיינו מיישמים אותה, אולם היא מעולם לא נקלטה כחוקת ישראל בגלל התנגדות החרדים והערבים. תאר לעצמך מה היה קורה לו היו מקימים את המדינה תנועה מזרחית דתית. לא היה לך אתר חדשות כזה- אידיוט!!! (למעשה, אתה יכול לנחש מה היה קורה אם המדינה היתה מוקמת על ידי תנועה מזרחית דתית- היית צריך לבקר במשרדי ש''ס במהלך השנים האחרונות כדי לגלות שבטיות ברברית מה היא- סגידה לקמעות, תפילות ולחשים, עזרה לבני השבט ולהם בלבד, וכו' וכו').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סגנון הכתיבה שלך מאוד מזכיר ..
אהרון,
חולון,
13/07/04 09:57
|
|
 |
צודק במליון אחוז
אני,
13/07/04 09:56
|
ושילכו קיבינימט יפי הנפש למיניהם.
חבורת חולרירות שחונכו על ברכי הבורות והאלימות, מסתובבים עם אמסטפים מוכים כדי לנפח את הפאסון, מתפרעים בהונדה סיויק משופצרת כדי להראות מי כאן הבוס ומציקים באופן קבוע לכל מי שאינו בן-מינם מתוך בטלה נצחית ובתואנות קיפוח תמידיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מלה אמת, חוץ מההונדה...
אריה,
13/07/04 10:04
|
סליחה ! יש לי שתי כלבות קטנות שחיות כמו פרינצסות והונדה סיוויק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקום לבלבל שטויות על עדות
אלדד-אוהב חיות,
חולון,
13/07/04 10:50
|
כולם צריכים להתאחד בלי הבדל של מין וגזע ולצאת בקריאה חזקה די לאטימותדי לאלימות די לגועל ששוטף את החברה שלנו. החברה הישראלית צריכה תרופה היא חולה,אנחנו השפויים(וללא שום הבדלים)צריכים להיות התרופה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
חבל שאין עונש מוות במדינה...
ל"ת
אני,
13/07/04 09:34
|
|
 |
40.
האכזריות שבתוכנו
חנה,
תל אביב,
13/07/04 09:30
|
מה עבר על הכלב האומלל, האם הוא חשב על העולם המחורבן ועל בני האדם הרעים שהורסים אותו. כאב לב של כלב כאב לב של כולם. יועמדו לדין הנבלות האטומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מספיק עם הסאדיזם הזה!
שאנטי,
13/07/04 09:18
|
לאנשים שעושים דברים כאלה לבעלי חיים פשוט מגיע למות! אנשים הם בהמות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
התמונה מזעזעת !
יאיר,
מרכז,
13/07/04 09:15
|
הוא ממש הצמיד לו את הראש לעמוד כך שהוא לא יכל להזיז את הראש. בן-זונה. חלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לקשור
חיה,
13/07/04 09:13
|
אולי אפשר לקשור את בעל הכלב? פשוט אין מילים. הבעיה שטחנות הצדק פועלות לאט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
איזו שטחיות מכוערת בכתבה
יגאל,
ירושלים,
13/07/04 09:11
|
מענין מאיפה הרעיון? מהיכן האגרסיביות? מאיפה ההתעמרות? מה הוא עושה בילדיו? מה הוא עושה לאישתו? באיזה מחסן מדובר? יכולים לברר כזה דבר? איזו כתבה עלובה זה יכול למנוע מקרים כאלו בעתיד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה מתעלל בקוראים עם תגובה
אני,
13/07/04 10:04
|
|
 |
35.
איך הגענו להיות עם כזה??
ל"ת
קרן,
13/07/04 09:10
|
|
 |
34.
באמת בא למות מכתבה כזאת
נובא,
השרון,
13/07/04 09:09
|
יהודים רחמנים בני רחמנים? מפלצות! מה בסך הכל עשה השנאוצר המסכן הזה? ריבונו של עולם מה הפכנו להיות? המתעלל המנוול הזה חייב לעמוד לדין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
עונשים חמורים לחיות אדם.
זולו,
13/07/04 09:08
|
יש להטיל עונשים חמורים על מתעללים בחסרי ישע ובבעלי חיים. על השופטים לראות את חיות האדם הסדיסטיים האלה כסכנה לסביבה ולהרחיקם מחברת בני אדם לשנים רבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מזעזע !!
פז,
13/07/04 09:08
|
|
 |
31.
מניאק
ל"ת
ספי,
13/07/04 09:04
|
|
 |
30.
דין רודף למי שעשו זאת- רוצחים
ל"ת
ערן,
רחוק מפה,
13/07/04 09:03
|
|
 |
29.
בא לי למות מלקרוא את הכתבה הזו
יאיר,
מרכז,
13/07/04 08:55
|
אני גר ליד רחובות והמקרה הזה זיהם בעיני את העיר הזאת. הכי מזעזע שהאומלל הזה גסס 6 ימים לעיני כל. גם ייסורים וגם השפלה. שאלוהים ישלם למי שעשה את זה ולכל המנוולים במדינה הזאת. אני לא חושב שחיי אדם יקרים מחיים של כלב. גם לכלב יש נשמה. כלב יקר, אני בוכה בשבילך. נתת אמון בבני אדם זבלים ושילמת על כך במוות מייסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
עין תחת עין
רוקסן,
13/07/04 08:53
|
הגיע הזמן לפעול כל מי שיודע על הארוע מתבקש להעביר את המידע לכאן בואו נאתר את המניאק הזה ונפיץ את זהותו בציבור הרחב שכל באי השוק ברחובות יראו שלטים גדולים כל בוקר מול המחסן של הזבל הזה ונוכל גם להפיץ דפי מידע ברחבי העיר שכולם יזהו אותו. אני אישית מתחייב לטפל בו פיזית במידה ואצליח לקבל מידע אמין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לצלם את הרוצח !!!
רוני,
תל-אביב,
13/07/04 10:53
|
ולהפיץ את תמונתו במייל בכל רחבי הרשת. האם יש מישהו שגר באיזור ויודע בוודאות מי הרוצח בעל המחסן בשוק, שידווח לנו כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיחה טובה
שי,
13/07/04 10:29
|
כאילו איכפת לבואי השוק מה הוא עשה, שבוע שלם הכלב גסס מול העיניים שלהם והם לא עשו שום דבר מלבד להסתכל. הם לא יותר גרועים מהרוצח שעה את זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מידע
רוקסן,
13/07/04 09:10
|
חברים די לדיבורים גלו אומץ כל הפעילים שמכירים את הארוע נא גלו אומץ והעבירו את פרטיו של הנבל המשטרה לא תעשה דבר ,רק חשיפתו ברבים תסייע לטפל בו כהלכה ולאותת לחסרי לב אחרים כדי למנוע עוד זוועות כאלה תבורכו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוקסן, כל הכבוד !
יאיר,
מרכז,
13/07/04 09:21
|
כל הכבוד על היוזמה. המשטרה לא רק שלא תעשה כלום, הם לא מבינים מה בכלל מבלבלים להם את המוח עם תלונה מטופשת כזאת. צירפתי את המייל שלי. יאיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להרתע
רוקסן,
13/07/04 09:55
|
יאיר תודה אני עדיין ממתין לדיווח מעדי ראיה אולי אתי אלטמן היקרה תוכל לעודד אותם למסור מידע אנונימי ברשת,גם זה קצה חוט מספק . חשוב שיגיע גם לכתבת טלויזיה במהדורת החדשות הערב,כל מי שמכיר כתב ראוי מתבקש לדרבן אותו לנושא. חוזר ומבקש אנא אנא איזרו אומץ רק כך ניתן יהיה לטפל כראוי בנבלות ולמנוע ארועים נוספים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני פסימי.
יאיר,
מרכז,
13/07/04 10:18
|
אני אהיה אופטימי אם: 1. הנושא הזה יעלה לדיון בישיבת ממשלה. 2. אנשים יכירו בחשיבות של חינוך לחמלה. 3. אנשי ציבור שעוסקים ב''דברים חשובים באמת'' יביעו צער אמיתי מעומק הלב ויקרינו על כלל הציבור. 4. שופט אמיץ יגזור לפחות 10 שנות מאסר ולא דקה אחת פחות.
אבל יש דברים יותר חשובים: כלכלה, ביטחון. שום כלב לא ינבח ויעצור את שיירת הקפיטליזם המטורף שחייב להמשיך ולדהור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
איך בכלל....
שנאוצר קשור,
13/07/04 08:42
|
איך בכלל אפשר להתחיל תגובה לדבר כזה מ ז ע ז ע !!!! בתור מישהי שמעדיפה בעלי חיים על בני אדם, אני מרשה לעצמי לאחל לאותו אדם שעשה את זה מוות באיטיות כבר בקרוב,וחוסר פרנסה בבאסטה שלו, ללא סנטימנטים או חמלה.
ממני, המזדהה עם הולכי על 4 בלבד ! ושונאת בני אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי, כל-כך צודקת
מישהי,
13/07/04 21:24
|
שיחנקו כל אלו שעברו ליד ולא עשו דבר.
אין לי מילים. פשוט נורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת בני האדם סתם הורסים את ה
רוית,
13/07/04 09:53
|
העולם גם אני באופן אישי מעדיפה חיות הבע יה שאלוהים נתן דווקא לאדם לשלוט ונראה לי שהוא מצטער על כל רגע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה
יאיר,
מרכז,
13/07/04 09:03
|
גם אני קרוע מקריאת הכתבה הזו. אני רוצה להאמין שהייתי נוהג אחרת מהמנוולים שלא עשו דבר למען הנשמה האומללה הזאת. טוב לדעת שיש עם מי לחלוק את הכאב כי הבטן שלי ממש התהפכה מרוב צער ורחמים. ..ולחשוב שבימים האחרונים הייתי בעיר המקוללת הזאת. אכלתי ושתיתי כשבמרחק מאות מטרים ממני הכלב הזה גסס. העלמת העין מזכירה לי את העלמת העין של אזרחים באירופה בזמן השואה. אותם אדישות ופסיביות. פסיביות ואדישות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לקשור את המתעלל. אני לא אעזור
ל"ת
אופיר,
נס ציונה,
13/07/04 08:39
|
|
 |
25.
אני הגורם העברייני שממנו פחדו
עבריין רחובותי,
שוק רחובות,
13/07/04 08:38
|
אבל פחדו ממני ללא סיבה. אם רק הייתי רואה מישהו מתעלל בכלב הייתי משסף לו את הגרון לפני שהיה מספיק לגעת בכלב. ובזאת אני מזהיר את כל תושבי רחובות: מי מכם שייגע בכלבים, זה הסוף שלו. תאמינו לי - אני אמצא אתכם וארדוף אתכם ואת משפחותיכם. את כל סוגי העינויים תעברו אצלי. ראו הוזהרתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
להכות האיש ולקושרו לעמוד בשוק
אילנה ג,
תל אביב,
13/07/04 08:37
|
למשך יממה אחת. הוא יסבול מעט אך לא ימות מזה. אין דרך אחרת לטפל בסדיסטים מנוולים שכאלה. אם יחווה מעט מהסבל הנורא שגרם לכלב המסכן תחלחל אולי למוחו המעוות מעט חמלה והבנה לסבלם של אחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מזעזע ביותר
גלי,
פ''ת,
13/07/04 08:36
|
איזה אנשים יש פה בארץ?! התעללות בבעל חיים חסר ישע?! גועל נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לעורך מדור זה
לעורך,
13/07/04 08:27
|
הקראת איזה ייצרים אפלים שיחררה כתבה זו? אני מתפלא שפרסמת אותם ללא כל שיקול-דעת מצדך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Are you in your right mind?!
אילה,
13/07/04 11:45
|
|
 |
מה?? אתה דפוק? כל הכבוד למעריב
אור,
13/07/04 08:40
|
לא הבנתי בכלל מה המגיב פה רצה לומר לעורך.
כל הכבוד למעריב שהם היחידים שפרסמו את הידיעה המאד חשובה הזאת!!!
אני לא מבינה למה בעיתונים אחרים אין אפילו איזכור על זה.. מה שרון האדיוט עשה יותר חשוב??.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
fuck this mother facker
gogo,
la,
13/07/04 08:25
|
this man is deserv to get the same hie did to that dog and mor bring this mother fucker man over her and let us take kare of hime.....let the doogs aowt
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מה העניין בסך הכל מדובר בכלב
ל"ת
בן אדם,
13/07/04 08:24
|
|
 |
אולי גם בך צריך להתעלל
רוית,
13/07/04 09:50
|
למה מי אתה בסכ''ה סתם בן אדם חרא מה זה בסך הכל כלב מה אתה חושב שרק לבני אדם יש זכות לחיות בכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם כן בן אדם...
taki,
כפר יונה,
13/07/04 09:47
|
העניין הוא שהאיש הזה התעלל בכלב סתם ככה, בלי סיבה. מה הכלב עשה לו? הוא לא יכול להגן על עצמו כשמכים אותו במקל וקושרים אותו לעמוד. ויותר גרוע, שהאנשים שעברו שם לא עשו כלום. מגיע לאיש הזה העונש המקסימלי שאפשר לתת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לבן אדם
sarit,
ramat gan,
13/07/04 09:32
|
אני לא אתפלא אם משהו כמוך תומך בקרבות כלבים כי לדעתך הם בדך הכל חיות תתבייש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי החיה כאן
sapir,
תל אביב,
13/07/04 09:29
|
בגלל אנשים כמוך קורים כאלה מקרים לחיות יש נשמה בדיוק כמו לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן אדם?
ליאור,
13/07/04 09:20
|
|
 |
לידיעתך
אריאל,
ת''א,
13/07/04 09:07
|
הענוש המקסימלי הקבוע בחוק להתעללות בבעלי חיים הוא שלוש שנות מאסר (למרות שבד''כ המתעללים מקבלים קנס קטן). אם המחוקק ראה לנכון להטיל עונש כזה, כנראה שההתייחסות לעניין רצינית יותר משלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דפוק?
גלי,
פ''ת,
13/07/04 08:51
|
|
 |
ל''בן אדם''- אני מקווה שיקרה לך
תגובה לבהמה,
13/07/04 08:38
|
בדיוק אותו דבר.
''סה''כ כלב''???? ולו אין נשמה כמו שלך יש? סליחה- לו הייתה הרבה יותר נשמה ממה שתהיה לך אי פעם...
ואני לא הייתי קוראת לך בן אדם, הרבה יותר מתאים לך בהמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מגיע לו
האחד,
13/07/04 08:20
|
כך עושה העם בישראל כלפי הזולת, ומשתומם על שהעולם מביט... ולא עושה דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הכלב מסכן, כולנן מסכנים...
כולנו אשמים,
13/07/04 08:20
|
כל אדם שהגיע למצב שעובר על יד כלב גוסס, ולא הרגיש בסבל שלו, או שכן ונשאר אדיש... פשוט כך, כולנו אשמים יכול להיות שהם פחדו מבעלי הבסטה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מזעזע - הייתי ולא ראיתי
יגאל כהן,
רחובות,
13/07/04 08:19
|
כמי שמבקר בשוק פעם בשבוע בשוק ברחובות - אני מתנצל - לא ראיתי ואם ראיתי הייתי דואג לכלב המסכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
היוםכלב,מחר אנשים!סדיסט עלוב
ל"ת
דנידין,
גוש דנס,
13/07/04 08:16
|
|
 |
15.
The chosen people
Moshe,
13/07/04 08:13
|
. When I read the newspapers everyday I wonder what happen to us as the chosen people. How can we have such a corrupt leaders? how can it be that we have such ignorant Cneset member, How can we have someone like Mr Mazuz as the head of the juristic system, How come Sharon is the prime minister, and yes how can a dog could die for six days on the streets in front of everyone and no one cares. What happen to us as the chosen people. What happened to the intelligence, what happened to the compassion of people, I read the newspaper everyday and can not believe that we are the chosen people. It just does not make sense to me. We suppose to be an example to the world, it is nothing better than a good joke.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אנשים חארות! ''פחדו מעבריינים?''
אנשים מסריחים,
13/07/04 08:12
|
הרי היה די בתלונה אנונימית במשטרה. 6 ימים גסס ואף אחד לא התקשר כי פחדו מגורמים עבריינים???
איך הם הצליחו לישון בלילה שהם ידעו שיש כלב קשור ככה. חארות!
מעניין אם בכלל יתפסו את העבריין המניאק שעשה לו את זה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האנשים מצאו את הכלב מת כבר
צחי,
13/07/04 09:08
|
|
 |
צר לי צחי אתה טועה תלמד לקרוא
ל"ת
א,
13/07/04 09:51
|
|
 |
מעניין שרק אחרי שהכלב מת
רוית,
13/07/04 09:48
|
|
 |
13.
bad karma
roy,
byron - oz,
13/07/04 08:10
|
he who can treat a dog like that does not deserve to live i hope he will get his karma in this life and in many to come
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
עונש מוות..
גורם עברייני,
גהנום,
13/07/04 08:10
|
דינו של הערסוואת שכך התעלל בכלב חסר אונים הוא אחד - עונש מוות.
אני לא מפחד מגורמים עבריניים - תביאו אותו אלי לחמש דקות ותראו איך כל העבריינות שלו הופכת לעבריינות צעצוע. תפרסמו את השם של המיקרוב, שנוכל לתפוס איתו איזה דיבור קצר. תאמינו לי, אחרי טיפול קצר, הטוקמק הזה יתעלל רק בעצמו - ישב באיזה פינה רועד ויכסוס ציפורניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
להרעיב את הבן אדם למוות
אביעד,
חיפה,
13/07/04 08:04
|
|
 |
10.
בעיות-נפשיות
פקק-תנועה,
קריאת-ביאליק,
13/07/04 08:02
|
|
 |
תתפלא אבל זה קורה בעוד מקומות
רוית,
13/07/04 11:05
|
|
 |
9.
מנוול!!
אלמונית,
לא משנה,
13/07/04 07:59
|
יש להעניש בחומרה את מי שעשה זאת. להחמיר את העונש על התעללות בחיות !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון!
א,
13/07/04 08:36
|
למה להעניש רק את מי שקשר אותו? מה עם כל החארות שראו אותו במשך 6 ימים תלוי ולא עשו כלום??
אתם יודעים כמה אנשים בטח ראו אותו במשך 6 הימים שהוא גסס שם??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חארות?
צחי,
13/07/04 09:06
|
אני לא בטוח שהאנשים שעברו שם בשוק ידעו שהכלב הזה מעונה וקשור כ''כ הרבה זמן יש אפשרות שהם חשבו שמישהו קשר את הכלב למשך הקניות ומיד יחזור וישחרר אותו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תביט בתמונה !
יוסי,
מרכז,
13/07/04 09:40
|
תראה איך הוא קשור. הוא אפילו לא קשור, הוא תלוי. הרי זה ברור שהוא סובל. כנראה שהאנשים שקונים בשוק לא מתאפיינים באחת מהתכונות הבאות: אוהבי כלבים, אוהבי חיות, איכפתיות, חמלה, יוזמה, אומץ נחישות. מה שכן, חלקם אנשים קשי יום שלא רואים סנטימטר מעבר לצרות האישיות שלהם ועזרה לכלבים מעונים היא לא בראש סדר העדיפויות שלהם, בלשון המעטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
some people need to die
Avi G,
USA,
13/07/04 07:58
|
i hope that the person who did it will die or go to jail but the police in israel will do nithing like always.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
איכס
אודי,
שיקאגו,
13/07/04 07:55
|
עם כל האהבה שיש לי כלפינו אנחנו העם הכי גועל נפש (תיאור מושלם) שיש והיה אי פעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
why blame a nation?
riki,
13/07/04 18:41
|
why blame a whole nation for the stupidity of one person. look at the replys here on line and you would come to the conclusion that most of the people are sympathetic to the dog and want to see justice.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
גככ,
13/07/04 11:29
|
|
 |
6.
חיות-אדם
פקק-תנועה,
קריאת-ביאליק,
13/07/04 07:53
|
מדינה-של-חולי-נפש-רק-במדינת-היהודים-קוראים-דברים-כאלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערנו לא רק כאן
...,
13/07/04 08:08
|
מזעזעזע. כל מי שמסוגל לפגוע בחיה הוא אחד שמסוגל בסופו של דבר להרוג בן אדם. אבל הצהרות כמו שלך לכאורה הומניות רק במדינת היהוידם. נו באמת הרי זה קורה בכל חברה ומדינה בעולם. ולא לעורר ולהתחיל ויכוח יש חוקי צער בעלי חיים אפילו בהלכה. למה לדחוף את ההלקאה העצמית הזו לכל מיני מקומות לא רלוונטיים במקום להתייחס לענין שצריך להעניש בכל החומרה את עושה מעשה הנבלה הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח חוקי צער בעלי חיים בהלכה
לאה,
13/07/04 10:34
|
איזה צביעות יש להלכה, הרי כל יום כיפור הם רוצחים בשביל כפרות מטופשות מלא תרנגולים. ומה זה בדיוק שחיטה כשרה? וממה בדיוק עשוי השופר?
עלק חוק צער בעלי חיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טפשה
אמיר,
13/07/04 15:50
|
יש בעלי חיים שגודלו כדי לאכול אותם ויש את ידידו הטוב של האדם בתקוה שתביני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיב עניינית לא בשטויות
....,
13/07/04 21:58
|
אם היית יודע עליי קצת יותר בטח לא היית נותן את הכותרת האווילית הזאת. אני גידלתי בעלי חיים יש לי בעלי חיים ואני צמחונית. ואני לא בטוחה שאתה מגיע בכלל לרמת ההשכלה שלי והידע שלי בהרבה תחומים. וזה לא קשור בכלל לנושא האמונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
להעמיד לדין בגין הריגה
אייל,
13/07/04 07:45
|
יש להעמיד את אותו אדם שהתעלל בכלב בגין הריגה. זה נשמע משונה אך גם אם היו פוגעים כך בבני אדם השופטים בישראל לא היו פוסקים עונש חמור.התדרדרנו בכל שכבות העם.החל מהאדם בשוק ועד שרים בממשלה ושופטים .חבל היתה יכולה להיות כאן מדינה לתפארת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agrfee with you
Yored,
13/07/04 08:09
|
|
 |
4.
איך התדרדרנו?!!למה הפכנו?!...
ל"ת
חיות אדם,
13/07/04 07:24
|
|
 |
3.
כמה מתאים לאנשי השוק
ל"ת
פינוקיו,
בוקרשט,
13/07/04 07:06
|
|
 |
התעללות נפשעת
עליזה,
גוש דן,
13/07/04 13:28
|
איזה אנשים חיים שם ברחובות???? איך הם לא ראו כבר מהיום הראשון את הכלב המסכן הסובל. למה הם חיכו 6 ימים עד שנפח את נשמתו בסבל? ממה הם מפחדים שם בסביבה? האם גרים שם מאפיונרים שיכולים להזיק למתלונן??? מי שראה ולא עשה כלום מגיע לו לסבול באותה צורה. מי שלא חס על בעלי חיים לא חס גם על אנשים- איזה לב אבן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
יאללה מה קורה לנו יותר גרועים
לילך,
ארהב,
13/07/04 06:54
|
ממדינות העולם השלישי איפה הלב איפה הנשמה העבריין החולה והנבזה שעשה את זה והאנשים שחלפו על יד החיה האומללה הזו ולא הושיטו עזרה הם אנשים מתים חיים פשוט עצוב לדעת שאפשר לעזור אך לא עושים דבר זה פשוט מעורר חלחלה עם סגולה .... ממש...עם סגולה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
tie the criminal
Gilead Lombroso,
Phoenix,
13/07/04 06:38
|
Catch that criminal and tie him/her to the same post for six days (of course no water no food)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thats what he deserves,
Natalie,
USA,
13/07/04 10:05
|
This poor little dog looks so innocent and dont forget dogs are our best friends,it makes me so sad to see him tied up like that,I`m really crying and cant understand wich human been could do such an horror
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה??????????
אמיר,
13/07/04 11:31
|
מה את לא מבינה ? בני האדם הם החיה האכזרית ביותר ,שעושה הכל במודע והורסת את העולם!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|