 |
96.
כפיר
נועה,
13/07/04 18:19
|
אני רומה להבהיר משהו שעד עכשיו עדיין לא ברור לי ולפי דעתיזה כבר היוה תקדים: האם המקרה של כפיר שלזינגר לא היה על אותו בסיס? אודה אם תבהירו לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
ולהחיות בכל מחיר זה הומני?
אנונימית,
13/07/04 15:16
|
להחזיק מישהו באופן מלאכותי באמצעות זונדות ומכשור אלקטרוני, זה לא טיפול. צריך לדעת מתי מרימים ידיים. לפעמים החייאה כזו היא התאכזרות לכל הסובבים. וכן - דווקא מי שרוצה בניתוק מהמכשירים עשוי להיות האוהב האמיתי. זה לא שהורגים, פשוט לא מחברים למכשירי עינויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
זה רצח בדם קר
דבורה,
חיפה,
13/07/04 14:29
|
מי הוא השופט שהחלית לקחת את החיים שלו הוא יחיה עד שהוא יתן את נשמתו לבורא עולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היית רוצה להיות במקומו?
יאיר,
13/07/04 15:12
|
או במקום אשתו? לדעת שבעלך מת אבל מחזיקים אותו בחיים? כל אדם במצבו היה מת עד לפני פחות מ50 שנה. הדבר היחיד שמחזיק אותו בחיים הוא היכולות הטכנולוגיות של הרפואה המתקדמת. אם כך, מדוע לא להניח לגופו ללכת בעקבות נשמתו שכבר יצאה משם מזמן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
טוב מוקדם
לילך עמותה,
13/07/04 13:28
|
עדיף לכל מי שרוצה למות בכבוד ולא החיאות להרשם לעמותת לילך ואם רוצים גם לעזור אז תרשמו דחוף לאדי (אגודה לתרומות איברים) ואם תרצו לעזור בעודכם בחיים תרמו דם ותנו דוגמה מדמכם לבנק הדם ואז כולנו לא נזדקק להחלטות בג''ץ יום טוב, וחיים טובים לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
הכל תלוי בנקודת המוצא
מייק,
תל-אביב,
13/07/04 13:01
|
מי שחושב שמוצא האדם מהקוף מי שחושב שהאדם זה גוש בשר מי שחושב שאין לאדם נשמה וכו' מסקנתו היחידה וההגיונית היא שמי שסובל ולכאורה אין לו תקוה להשתקם-אז אפשר וצריך להרוג אותו אבל המסקנה יכולה להמשיך גם מי שסובל מקשיים כלכליים יש להרוג ומי שנכה ומכביד על החברה בקיצור יש הרבה מועמדים להריגה והכל כמובן ''חסד'' אבל זה חסד למי שמריך לשאת בנטל, חסד למי שצריך לממן. זה לא חסד למומת עצמו ואם נרחיק עוד קצת, אפשר לגזור מוות גם לפני הלידה, לאו דווקא בהפלות, אלא בלא להוליד. מי שמסתכל על העולם המערבי רואה שזה הולך לכיוון הזה. בקיצור לכל המאמינים שמה שיש זה רק מה שכאן ועכשיו, היאוש וחוסר התוחלת היא מנת חלקם, ואין להתפלט כלל על החלטותיהם ה''נאורות'' וחוש ה''חסד'' העקום שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה קשור?
ישוע,
תל אביב,
13/07/04 21:38
|
אבל אם כבר אז: מי שחושב שהוא נזר הבריאה מי שחושב שאלוהים בחר בו מי שחושב שמותר נשמתו משאר בני האדם מסקנתו ההגיונית היחידה היא שמי שלא חושב כמוהו - אז אפשר להרוג אותו וזה כבר נעשה: זה התחיל ב''כל העשה מלאכה ביום השבת מות יומת'' וההמשך: ןבעלילות דם ובפוגרומים ובמסעות צלב ובגיאהד וב''דין רודף'' הכל כמובן ''מצווה'' ואם נמשיך עוד קצת אז אפשר להרוג את כל הגויים, והאפיקורסים וכל מי שהסתכל כבר על ההיסטוריה של הדתות הפודמנטליסטיות רואה שכבר הלכו בכיוון זה! מי שמדבר על חוש חסד ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
החלטה צודקת
רונה,
13/07/04 13:01
|
לכל המגיבים למינהם שרושמים שזה רצח.. אני יודעת שאם אני הייתי מחוברת למכשירים ולא היה לי סיכוי הייתי מבקשת שיעשו את זה.. כל בן אדם שמכבד את עצמו לא היה מעדיף לחיות בצורה כזאת עם מכשירים שאין לו שום סיכוי להחלים ורק להיות נטל על משפחתו.. אני במקומו הייתי מעדיפה למות ואני שמחה שסוף סוף בא שופט שהבין שלהאריך חיי אומללים שאין להם שום סיכוי זה רק סבל בשביל החולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
בס''ד להלן תגובתי ב-YNET
מטה המאבק לצדק,
איו''ש,
13/07/04 12:54
|
ביהמ''ש מתיר רצח בשם החוק וליטול חיי אדם !לענ''ד זה חמור ביותר הזילות בחיי אדם והתרת רצח לנתק ממכשיר החייאה של ביה''ח את החולה,ועוד באישור ביהמ''ש זה ממש חמור ביותר שביהמ''ש מתערב בחיי אדם אם לנתק ממכשיר החייאה ועוד קוראים לזה המתת חסד ,זה פשוט רצח רח''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
רצח הוא רצח הוא רצח
ל"ת
דב,
13/07/04 12:50
|
|
 |
88.
בטח שזה תקדים
מיכאל ברגמן,
13/07/04 12:41
|
כל החלטה מהווה תקדים ותזרק בפנים של בית המשפט במקרים דומים בעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
אם כל הצער והכאב..
אורלי,
13/07/04 12:22
|
|
 |
86.
לכולם
יחיאל,
פתח תקוה,
13/07/04 12:17
|
אנשים שמגיבים כאן...תרגעו..חכו שנדע עוד פרטים .אי אפשר לשפוט לא את השופט ובטח ובטח שלא את בני משפחתו.נסו לשים עצמכם במצבו של כל אחד מהנוגעים בפרשה ואז תגידו מה אתם חושבים באמת.זה לא כ''כ קל לדבר שזה על בשרינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
אני מסכים עם 52 נדב
ל"ת
גבי,
13/07/04 12:15
|
|
 |
84.
בזיון!בושה וחרפה!
אסתר,
13/07/04 12:14
|
איך החליטו דבר כזה?!מזעזע פשוט מזעזע! לפטר את השופט הזה ומיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
צריך לבדוק את הנושא לעומק.
מרדכי,
אילת,
13/07/04 12:13
|
לבדוק את כוונותיהם הכנות של אשתו ובנו ,ולמה באמת הם רוצים לנתק אותו...אח''כ לחקור מה היה בעבר והאם החולה באמת חי בייסורים ואולי עדיף להניח לו למות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
רצח בדם קר
ל"ת
הצופה,
13/07/04 12:12
|
|
 |
81.
הכאב הוא גדול
ציונה,
ירושלים,
13/07/04 12:10
|
אבל עדיף שינתקו אותו.למעשה הוא אדם מת .חבל להחזיק אותו סתם שיסבול הוא ומשפחתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
המתת חסד=רצח
ל"ת
תום,
אשדוד,
13/07/04 12:08
|
|
 |
79.
אני מבין ללבם של בני משפחתו
רוני,
13/07/04 12:07
|
אין סבל יותר גדול מזה:לראות את מי שאתה אוהב סובל כך כשאין תכלית כבר לחייו.מה שכן,צריך לבדוק לעומק אם יש אנטרסים אחרים שמניעים את אשתו ובנו לרצות במותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
הרי הוא כבר התאושש בעבר.
בן,
יהוד,
13/07/04 12:05
|
|
 |
77.
אוקיי אני מסכים אבל..
אלון,
דרום,
13/07/04 12:04
|
|
 |
76.
מישהו יודע שהוא סובל באמת?
עמיר,
13/07/04 12:02
|
|
 |
לחכות עד מתי? שהוא ימות מזקנה?
יאיר,
13/07/04 15:16
|
עד מתי בדיוק אתה מציע שנחכה? אפשר להמתין כך עד קץ הימים ולהמשיך למלא אותו בסטרואידים שיגרמו ללב להמשיך לדפוק, בחומרים משמרים שימנעו מהבשר להירקב וכן הלאה. עד שהוא לא יתעורר לא תדע אם הוא סובל. אז בוא נחכה גם עם כל יתר נפגעי תאונות הדרכים ,מי יודע? אולי גם הם יתעררו מתישהו ויגידו ''הי,חברה, אנחנו בכלל לא סבלנו.'' ואם הוא באמת יתעורר עוד שנה שנתיים ויגיד '' למה לא הרגתם אותי? כל דקה היתה סבל מוחלט'' ואז ימות. מה אז? אז נאמר למה לא הקשבנו למשפחה. אנשים, תקשיבו לשטויות שיוצאות לכם מהפה לפני שאתם אומרים אותן....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
בושה שבני משפחתו רוצים להמיתו
עופרה,
חולון,
13/07/04 12:01
|
כנראה שמסתתר מאחורי זה איזו ירושה שמנה או ביטוח חיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
החלטה נכונה!
שושנה,
13/07/04 12:00
|
למה לענות בן אדם?גם ככה הוא כבר מתך ורק המכונות מחזיקות אותו כאילו חי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אני במקום בני משפחתו
דליה,
יקנעם,
13/07/04 11:57
|
|
 |
72.
ואם הוא ביקש למות ?אז מה!
קרן,
חיפה,
13/07/04 11:57
|
|
 |
71.
אין תכלית להחזיק אותו במצבו
בלה,
13/07/04 11:54
|
אם הוא מחובר למכונות הנשמה אז הוא אמנם חי אבל חי מת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
חבל שאת מי שצריך לא ממיתים
עדי,
צפון,
13/07/04 11:52
|
|
 |
69.
לפי דעתי צריך לגאול אותו
רחל,
13/07/04 11:51
|
|
 |
68.
אם ימיתו אותו זה יהיה חבל
דור,
13/07/04 11:50
|
אנשים מתעוררים אחרי שנים שהם מחוברים למכונות הנשמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
53 צודקת כל מילה!!
ל"ת
יוסף.ג,
תל אביב,
13/07/04 11:49
|
|
 |
66.
אסור להניח לו למות!
גונן,
י-ם,
13/07/04 11:48
|
צריך להאבק על החיים שלו עד שבאמת לו יהיה כבר מה לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אם אין צוואה אז
נעמה,
13/07/04 11:47
|
|
 |
64.
הסוגיה באמת קשה
שחר,
צפון,
13/07/04 11:45
|
כל הכבוד לשופט גורן על החלטה אמיצה להפסיק את סבלו הנורא של החולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
בזיון!פשוט רוצח!!
ל"ת
רון,
13/07/04 11:40
|
|
 |
62.
אסור להמית !אסור לאבד תקווה!
ל"ת
אדם שמאמין,
13/07/04 11:39
|
|
 |
61.
בני משפחתו צריכים להתבייש!
אהוד,
חיפה,
13/07/04 11:35
|
|
 |
60.
כן להמית אבל את אשתו!
ל"ת
יערה,
13/07/04 11:31
|
|
 |
צודקת ב-100%
אתי,
13/07/04 11:50
|
צודקת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! גועל נפש, אולי עוד יום יומיים הוא היה מתעורר, איך אפשר לקחת את החיים בידיים של מישהו אחר? הרי תמיד יש את התחושה שאולי הוא יצא מזה, אז למה לנתק אותו? בגלל עצלנות לבוא יום יום לבקר בבית החולים, בגלל המראות הקשים???????? אנשים חושבים רק על עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
אין הוכחות שהחולה באמת אמר
הדס,
תל אביב,
13/07/04 11:30
|
|
 |
58.
רצח מתוך רחמים - לא המתת חסד
יואב,
מרכז,
13/07/04 11:29
|
ניתוק אדם ממכשירים הינו רצח. המתה אינה נאמרת לגבי בני אדם. ביצוע גזר דין מוות היא ''בוצאה להורג'', והריגה כדי למנוע סבל היא רצח. תרצו? רצח מתוך רחמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
החלטה אמיצה!
ל"ת
יגאל,
באר שבע,
13/07/04 11:29
|
|
 |
56.
רצח חוקי??!!!
ל"ת
ציפי,
13/07/04 11:28
|
|
 |
55.
אני מברך את השופט גורן
איתמר,
13/07/04 11:28
|
|
 |
54.
איך אפשר להיות בטוחים ש
אילה,
13/07/04 11:26
|
המניעים של המשפחה טהורים לגמרי? אולי יש לאב ביטוח חיים שמן? אולי ירושה מכובדת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
איך הם מעזים להגיד שאין סיכוי?
מיטל,
חיפה,
13/07/04 11:25
|
בני משפחתו ככל הנראה רוצים במותו ,אסור להמית את החולה!מה ,לא היו דברים מעולם?אנשים מתאוששים וחוזרים לחיים רגילים.חבל פשוט חבל ויותר מכך פשוט אסור להמית אותו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
נראה לי הם רוצים להפטר ממנו!
ל"ת
נדב,
הרצליה,
13/07/04 11:23
|
|
 |
51.
השופט גורן תתבייש לך!!
ל"ת
מישהו,
איפשהוא,
13/07/04 11:22
|
|
 |
50.
הגוף סובל אין ספק אבל
אורה,
13/07/04 11:21
|
|
 |
49.
על מה כל הויכוח??
לימור,
13/07/04 11:21
|
|
 |
48.
ההחלטה נבונה אנושית וצריכה..
חדוה,
אזור המרכז,
13/07/04 11:20
|
|
 |
47.
שופט מטומטם!
מוטי,
13/07/04 11:19
|
|
 |
46.
זאת בושה!!איך הוא מעז?
ל"ת
קובי.ע,
י-ם,
13/07/04 11:18
|
|
 |
45.
אם בני משפחתו רוצים במותו
מיכל,
צפון הארץ,
13/07/04 11:17
|
|
 |
44.
המתת חסד??!!
שמעון,
13/07/04 11:15
|
|
 |
43.
תגובה ל30
אריאלה,
ת''א,
13/07/04 11:15
|
|
 |
42.
24 אורן צודק בהחלט!
ל"ת
איילה,
13/07/04 11:14
|
|
 |
41.
רוצח רוצח רוצח!!!!!!!!!
ל"ת
אורנה,
13/07/04 11:13
|
|
 |
40.
צריך להתחשב בחולה!!
רעות,
13/07/04 11:12
|
|
 |
39.
לא מקנא בשופט ..
ל"ת
יואל,
ירושלים,
13/07/04 11:12
|
|
 |
38.
די אנשים!
רותם,
כפר סבא,
13/07/04 11:11
|
|
 |
37.
מי אתה בכלל שתיקח חיים?!
ל"ת
אילן,
13/07/04 11:10
|
|
 |
36.
שופט רוצח!!!
ל"ת
פנינה,
13/07/04 11:09
|
|
 |
35.
ההחלטה קשה מאוד
מישהו,
13/07/04 11:08
|
אני דוקא חושב שההחלטה טובה ובייחוד היא החלטה מאוד אמיצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שאלה לכולם:
רועי,
13/07/04 11:06
|
ואם זה היה ילד בן 15 מה הייתם אומרים?זה שהוא בן70 אומר שצריך לחסל אותו?הוא יכול להתאושש ולחיות בשקט עוד 10 שנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מי אמר שהוא סובל בכלל?
גאולה,
רעננה,
13/07/04 11:05
|
|
 |
32.
אם כבר מישהו פה רוצח..
עופר,
13/07/04 11:04
|
|
 |
31.
ואם מחר יהיה נס
ירון,
חיפה,
13/07/04 11:03
|
ולא יכאב או תהיה המצאה חדשה? או תרופה חדשה? מי שם את בית המשפט לשפוט וקבוע כלל במקום לבדוק כל מקרה בפינצטה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לא להקשיב לאשתו!
יואב,
השובב,
13/07/04 11:02
|
תענו לי בכנות:יש אישה שלא תרצה לראות את בעלה מת אחרי 50 שנות נישואין?הרבה לפני לפי דעתי....חה חה חה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
חסד והמתה לא הולך ביחד
ירון,
חיפה,
13/07/04 11:01
|
ובכלל לא צריך להעלות זאת לדיון. למרות שחיסול ערפאת זה בהחלט המתת חסד - חסד לעם ישראל ובצדק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
בושה וחרפה!זהו רצח לכל דבר!
ל"ת
דניאלה,
13/07/04 11:01
|
|
 |
27.
מסכן השופט...
יעקב,
13/07/04 11:00
|
שצריך לעמוד בפני החלטה קשה זו....ההחלטה היא קשה לכאן או לכאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אין ליטול חיים של בנאדם!
ל"ת
דנית,
מרכז,
13/07/04 10:59
|
|
 |
25.
תנו לו למות בכבוד!
דפנה,
13/07/04 10:58
|
|
 |
24.
אין צוואה =אין מוות
אורן,
13/07/04 10:56
|
|
 |
23.
אם כל הכאב ...
רונית,
חיפה,
13/07/04 10:55
|
|
 |
התכוונת: 'עם כל הכאב'?
ל"ת
קרצוש,
13/07/04 11:50
|
|
 |
22.
בית המשפט רוצח!
כרמית,
נהריה,
13/07/04 10:54
|
|
 |
21.
למה שיסבול??
יוני,
13/07/04 10:53
|
|
 |
20.
החלטה נבונה ואנושית
ל"ת
שולה,
קריות,
13/07/04 10:52
|
|
 |
19.
אז למה בעצם??
מיקה,
13/07/04 10:51
|
שלא יבואו ויגידו שכל האוטיסטים הם גם נטל ויהרגו אותם גם בהמתת חסד...?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
רצח במסגרת החוק....
ל"ת
גיל,
ירושלים,
13/07/04 10:48
|
|
 |
17.
אני תומך בהחלטה.
אורי,
חיפה,
13/07/04 10:47
|
אתם מתארים לעצמכם איזה סבל עוברים בני משפחת החולה ?לראות אותו ככה סובל ומתענה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אני לא מבינה את בני משפחתו!!
רותי,
רמת גן,
13/07/04 10:46
|
מה זה צריך להיות!ממש בושה!איך הם מסוגלים ?תמיד יש תקווה והיו דברים מעולם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
את מי שצריך באמת להרוג...
אריאל,
13/07/04 10:44
|
את כל הפושעים המנוולים לא הורגים אבל אדם שמחובר למכשירים ,תמיד ישנו סיכוי ולו גם אם הוא הקטן ביותר שיחזור לעצמו,לכן אסור לנתק אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
בזיון בית המשפט!
ל"ת
שמעון,
13/07/04 10:42
|
|
 |
13.
החולה בסה''כ רוצה למות בכבוד
יאיר,
13/07/04 10:41
|
|
 |
12.
להחזיק אותו בחיים זו התעללות!
גלית,
צפון,
13/07/04 10:40
|
הרי הוא בעצמו ביקש לא פעם שיעזבו אותו אז מה עוד צריך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
החלטה תמוהה ולא אנושית
ל"ת
אורית,
מרכז,
13/07/04 10:39
|
|
 |
10.
נראה לי הם רוצים להפטר ממנו..
גדעון,
13/07/04 10:39
|
כמה שזה כואב לשמוע אבל זוהי תחושתי....תמיד יש סיכוי ותמיד צריך להאמין שהוא יחזור לעצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
צריך לבדוק טוב את כוונותיהם
אריק,
13/07/04 10:37
|
של בני משפחתו.האם כבנות הם רוצים שהחולה ינותק מהמכשירים כדי שלא יסבול או שיש דברים אחרים שאנחנו לא יודעים שגורמים להם לרצות במותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לפי דעתי
אילנה,
חיפה,
13/07/04 10:35
|
אשתו ובנו לא צריכים לאבד תקוה ,אנשים מתאוששים גם אחרי שנים שהם מחוברים למכונות הנשמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
החלטה פזיזה!
איילת,
13/07/04 10:33
|
|
 |
6.
צודק!!
ל"ת
אבי,
13/07/04 10:32
|
|
 |
5.
אם אשתו ובנו כבר ויתרו...
יריב,
ת''א,
13/07/04 10:32
|
|
 |
4.
תנו לו למות בשקט
ל"ת
גאולה,
13/07/04 10:30
|
|
 |
3.
לאן הגענו
דני,
13/07/04 10:28
|
בפעם הבאה יבואו לאדם שנולד מוגבל שאיננו מודע לקיומו ויגידו לו שהוא טורח למשפחתו ולציבור וימיתו אותו.. ''על כורחך אתה חי ...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
רחמנות עלינו
יואל,
ירושלים,
13/07/04 10:27
|
גם השופטים נהפכו לרוצחים-לא מספיק שהערבים רוצים להרוג אותנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מה רוצה נציגת המדינה?קצת אנושי
למצוא מוצא,
13/07/04 10:23
|
חייבים לאפשר לרופאים חופש החלטה מסוים בעניין הזה. הרי אי אפשר לדרוש מאנשים שנמצאים כבר חודשים ארוכים במצב קשה של טיפול באדם ללא הכרה, לעבור את הגהינום הזה במסדרונות בית המשפט עם כל הסבל וההוצאות הכספיות הענקיות. האם נציגת המדינה רוצה בטובת החולה האומלל יותר מאשר בני משפחתו?? גם החולה עצמו הרי סובל מן הסתם מכל המצב הזה. מצב שמתחפש להיות דואג ולטובת העניין בעוד שבפועל נגרם סבל לא אנושי לחולה ולמשפחתו. חייבים להגיע למוצא מהמצב הנורא הזה. כל הכבוד לשופט שגילה הבנה. אך הדרך עדיין לא הסתיימה.גם למדינה יש מה לומר פה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביש
אילה,
13/07/04 11:29
|
ממתי שיקולים כספיים הם בכלל אישו בהצלת חיים? איך אתה יכול להיות בטוח שלא יהיה נס והוא יקום על רגליו? רק לא מזמן פורסם על אדם שהיה 'צמח' במשך שנים ארוכות ופתאום התעורר.
הגב לתגובה זו
|
|