 |
100.
מבחן לישי כמה זה 2*2
חבריקו,
נתיבות,
04/08/04 10:26
|
אמנם אני ספרדי גאה,אבל נמס לי מהתנהגות של שס והרב שלהם. כל הפסיקות הלכה של הרב חייבים לעבור בדיקה פסיכיאטרית האם מותר לרב בישראל לאחל למישהו מוות ? הוא אמר בזמנו :'' הלוואי ששולמית -נציגת רץ בכנסת תמות, נשתה לחיים.'' זה מה שכתוב בתורה. האם מותר לרב לגנוב ? אז מי צריך לעבור בדיקות פסיכיאטריות. חברי, לכו ללמוד ובראשית את לוח הכפל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
עובדיה יוסף הכשיר מי אקוואריום
חיים אבוזגלו,
נתיבות,
04/08/04 10:24
|
אנני מבין מה קורא במדינה שלנו. רב עובדיה יוסף הכשיר לשתות מי אקוואריום, הוא אמר שלגבר אסור לעבור בין שני נשים כמו בין שני חמורים. הוא קבע שאדם צריך להיתעורר בלילה ולהגיד קוקרקו. אנני מבין , מה דווקא טומי לפיד זקוק לפסיכיאטר. חברים, שסניקים, תסתכלו על עצמכם במראה. תסתכלו על הרב שלכם ואחר כך להטיל ביקורת על אחרים. אזרחים שומרי היגיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
אז, בואו נבדוק את העובדות -
היה ויש קיפוח,
אין להתעלם!,
14/07/04 10:51
|
גם אני יוצאת לעיתים קרובות נגד מנטאליות ה''אני מקופח'' ו''מגיע לי'', מזן ויקי כנפו, שהיא ואמה דפקו את החיים לעצמן ולכל משפחתן, ואז מתבכיינות על קיפוח. אבל האמת היא - ועוד איזה קיפוח! אחוז בני עדות המזרח שהגיעו לבתי הכלא היה עצום, עד שקמה ש''ס והוציאה את הנוער שלה אל הישיבות. המוני בני עדות המזרח חזרו בתשובה ומנהלים חיים יהודיים למופת. אז, ברור לי, שיש כאן הרבה גולשים שמעדיפים את נוכחותם של יהודים בבתי הסוהר, מאשר בישיבות, אך דעתי שונה, זה אולי נורא מוזר במדינה המטורפת הזו, אבל אני עומדת על שלי. נכון שהחלוצים האשכנזים (הורי, למשל) לא קבלו מתנות חינם ובנו את הארץ בעשר אצבעותיהם. אך העובדה היא - כשהגיעו בני עדות המזרח שלט פה מימסד אשכנזי, שלילי ביותר (מפא''י ההסטורית), אבל זהו, הם שלטו. הם הורידו את העולים מארצות המזרח מן האניות, או המטוסים וגם גמלים, העמיסו אותם על משאיות וזרקו אותם, אי שם, הרחק משיינקין, במדבר, ממש! היום אלו עיירות הפיתוח הנצחיות. הועידו אותם, ביודעין, לחיי עוני, רחוקים מן הציביליזציה, כדי שיהיו עיסה קלה ללישה למימסד, שהיה זקוק למצביעים. הרגילו אותם לקבל סעד (אחרת, מאיפה היה בא לחמם)? בתי ספר הקימו, ופתאם הרגיש הנוער את עצמו ''מתקדם'' יותר מהוריו, ונוצר פעם הדורות, שגרם לתיסכולים בלי סוף. ובכלל, מה שקרה כאן בארץ לעדות המזרח, שבארצותיהם היו הרבה יותר מתקדמים בכל תחום משכניהם הערבים, כולו באשמת המימסד האשכנזי, שכידוע, מאמין ''המדינה זה אני''! כשהגיעו העליה התימנית החרוצה וספוגת היהדות, הפכו ראשי המשפחות לפועלי דחק והנשים היו לעזרות בית לגיברת האשכנזיה. ומכיוון שהתימנים לא פצו פה ולא צפצפו, דרכו עליהם. זה פשוט על קצה המזלג. אני לא אסלח לש''ס על חלקה בהעברת הסכמי אוסלו הנפשעים, אך אם צריך לבחור בין המפלגה לקידום שנאת ישראל, שינוי, לבין ש''ס, אין לי כלל ספק במי אני בוחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
וש''ס היא הפצע בחברה
sam,
14/07/04 09:57
|
כשאיש ציבור במדינת ישראל משתמש בדימוים רפואים לתאר מפלגה יריבה בדעותה לשלו הוא לא רק מבזה את עצמו הוא גם מבזה את אלה שהוא מיצג
היהודים אכי קלסה שפגשתי בימי חיי היו יהודים יוצאי ספרד ואני חוזר ומדגיש יהודי ספרד בעלי תרבות ונימוסים אם אופקים רחבים ואהבת הזולת ולא חלאות אדם אלה שגנבו לאנשים את הדעת אם עירקי ממוצא יהודי שעומד בראשם
אני לא רופא אבל אם יש פצע שלא תופל ויש זהום נוצרת מוגלה וכל הסימנים מראים שהתנועה שהפכה את הנחשלות והבארות למקצוע היא הפצע וכולנו המוגלה שלהם וש''ס היא הפצע בחברה הישראלית והיגיע הזמן לטפל בו
מענין איזה עיסקת טיעון עשו אם אריה דרעי שלא נישפט על הרצח בניו יורק בקווינס בולוורד של האישה שממנה גנב את הכסף לממן לעצמו דירת פאר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
נהניתם מקריאת מגילת השנאה
העם הולך לאבדון,
בשנאת חינם,
14/07/04 09:55
|
שלמטה? אז עכשו קראו שוב, בעיון, ותראו מי שונא יותר. לא הדברים שאמר עכשו אלי ישי עוררו את פרץ הגועל נפש הזה, אלא, תעמולה אנטישמית רבת שנים נגד שומרי מצוות ונגד מתנחלים. והשנאה מן הכיוון הזה, אין לה אח ורע באנטישמיות הבינלאומית. זו צדיקה לעומת מהרסינו ומחריבינו מבית. המצע שעליו הפליגה ''שינוי'' לכנסת היא שנאת ישראל, פשוטו כמשמעו, אז על מה מדברים? לפיד הבטיח להילחם באפיה היהודי של מדינת היהודים, וזרם בזירמה זו הוא לכנסת. הם מדברים על נגע השנאה! הם המציאו את השנאה! צריך רק לחפש את כל הדברים שאמרו לפיד, פורז ופריצקי, הנאהבים והנעימים, בעתונים לא כל כך ישנים ובאתרי האינטרנט, כדי לגלות הי הם השונאים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
Arye Deri
Danny,
New York,
14/07/04 09:43
|
I miss Arye Deri. He is very charismatic and was a great leader. They only kicked him out of politics because they were afraid of him becoming the prime minister of Israel, doing this while only being in his 30's and being a religious sefardi . He brough Shas up to 17 seats as a huge surprise. Even a lot if non-religious people are fans of his, because there was never a smarter politician in Israel's history.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
תודה לך אלי ישי
adinaf1,
14/07/04 09:22
|
תוכל להיות היחצ''ן שלנו בשינוי. דבריך רק הגבירו את התמיכה בנו. נתראה בבחירות הקרובות ונחגוג את מפלתכם. תודה תודה ושוב תודה. וכל זה בחינם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
נאציזם דתי
adinaf1,
14/07/04 09:07
|
ש''ס בנויה על טהרת הגיזענות והשינאה לאשכנזים ולכל שינוי שהוא.בראשה עומד מטיף שזורע זרעי שינאה וקיפוח. הם מזכירים לי מפלגה מסוימת בתקופה אפילה בהיסטוריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
אלי ישי אתם מגעילים אותי
מוטי,
14/07/04 07:39
|
אני אדם שהולך עם כפה סרוגה על הראש עשיתי צבא 4 שנים (סגן) ואני חושב שאתם ביזיון לדת. לא שאני אוהב את המפלגה הגזענית שינוי אבל מטומי וממפלגה שבנויה על שנאה לא ציפיתי ליותר. אתם אמורים לייצג דת במקום זה אתם השקרנים והגנבים הכי גדולים משתמשים בקטע הגזעני מתי שלא טוב לכם (ספרדים ואשכנזים) הדרך שלכם זה כסף אין לכם אידיאלים ואין לכם כלום חבורה של אוכלי חינם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
בראוו עליך, חומיני. אתה בראת א
דוד,
14/07/04 07:36
|
בראוו עליך חומייני. זה אתה ושכמוך שבראת את שינוי. שינוי היא מפלגה של אנשים שאתה ושכמוך הגעתם להם עד הגרון. אלוהים יעזור ותחזרו לשלטון לכמה שנים ובבחירות הבאות שינוי תהיה המפלגה הגדולה ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
אם החרדים לא יחזרו שינוי תיעלם
אריה,
14/07/04 07:31
|
רבותיי, שינוי עלתה כל כך רק בגלל ההתנשאות הכוחנית של החרדים, ומכיוון שכבר שנתיים אין חרדים בשלטון כולנו שוכחים למה בעצם קיימת שינוי. תנו לחרדים לחזור קצת לשילטון. ובעזרת השם, שינוי תגיע לעשרים וחמישה מנדטים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
בנדר בומבה של ראיון
ל"ת
צחי,
תל אביב,
13/07/04 20:36
|
|
 |
88.
ש''ס בקרוב תגוועו
יהודי מעורב,
13/07/04 18:38
|
כמה שנים עוד נסבול את הטמטום הגזעני שלכם? כמה שנים עוד תתבכיינו על זה שאתם ''מזרחיים''? לא נראה לי שהרבה. זמככם עבר, בגדול, רק שעוד לא נפל לכם האסימון. תצאו בחוץ כבר, די, יאללה, מספיק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי כמה שאתה צודק.
ניגעלת,
13/07/04 19:05
|
כמוך גם אני ורבים וטובים אחרים מקוים שעקבותיהם ימחקו מההיסטוריה. כנופיה עבריינית וגיזענית שכמותם. ועם ש''ס רוצה לראות מוגלה מהיא שיסתכלו במראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
שנאת חינם
דני,
מרכז,
13/07/04 17:32
|
לצערי אלי ישי מחזיר אותנו להסטוריה של שנאת חינם שבגינה נפלו חומות ירושלים ובית המקדש.גם אם אלי ישי חושב ששינוי היא מפלגה גזענית צריך לנסות ולתקן את נמצב בדרך של שלום ושל דרך ארץ ולא בדרך של ליבוי השנאה והפצתה. בל נשכח שאנחנו עדיין בתהליך של קיבוץ גלויות , ולא נחוץ לנו תהליך של התפלגויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חינם ? להחזיק את החרדים יקר מ
אריה,
14/07/04 08:25
|
חינם? לפרנס את כל החרדים ואת כל הממסד הדתי זה בדיוק- בדיוק ההיפך מ''חינם''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוייבים לא צריך לאהוב...
אלכס,
13/07/04 17:49
|
זה טבעי שש''ס שונאים את שינוי . למרות שהם עצמם לא טלית שכולה תכלת, שינוי היא האוייב שלהם ושל היהודים בכלל. באופן טבעי השינאה היא הדדית. לא הייתי מוכן לכל הידברות עם היטלר או אייכמן. עם האנטישמיות יש לדבר בפנים עויינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלכס היקר!!!
פרסי גאה,
13/07/04 18:45
|
אתה מדבר שטויות במיץ עגבניות. מה לשינוי ואנטישמיות ושנאת יהודים. לפי התיזה שלך אני צריך לשנוא את עצמי. אני מניח שאתה עולה מחבר העמים ותדע לך ששינוי רק תקדם את האינטרסים שלכם. הייתי מציע לכל העולים מחבר העמים להצביע לשינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
מוגלה - שלב בדרך להבראה
דן,
ת''א,
13/07/04 17:02
|
כיוון שש''ס הייתה כפצע פעור ומדממם, אשר סיכנה את עתידה של ישראל כמדינה נאורה, משגשגת, ליברלית ומתקדמת - שינוי היא המוגלה - החומר הנחוץ בדרך להבראת הפצע - הבראת הכלכלה, הבראת התהליך המדיני והבראת החינוך המדעי על-חשבון התורני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
להשאיר את ש''ס בחוץ
ל"ת
שושו,
13/07/04 16:58
|
|
 |
84.
ישי הוא פוליטיקאי מבחיל
ל"ת
אנונימי,
13/07/04 16:57
|
|
 |
83.
ש''ס מפמפמת רעל וגזענות לציבור.
ל"ת
חרד לעתידנו,
ישיבה מזרחית,
13/07/04 16:49
|
|
 |
82.
פשיטת היד של ש''ס היא מוגלה
שוש,
פ''ת,
13/07/04 16:38
|
ברור שמדיניות הקצבאות וחלוקת הכספים נוחה יותר לש''ס, אבל אנחנו רוצים לחיות במדינה במייצרת וחיה בכבוד על עבודתה, מה שהסינים יודעים, גם אנחנו צריכים לדעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
ש''ס =גזענות . נגד אשכנזים וחיל
מיכל,
13/07/04 16:37
|
ואתם עוד מדברים על גזענות ??? הרי אם לא הייתם כאלו עלוקות שינוי בכלל לא הייתה צריכה לקום. תתבייש גזען ,עצלן ופרזיט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
אהבת ישראל - נוסח ש''ס
משה קליין,
רעננה,
13/07/04 16:36
|
אני מפנה אתכם לדברי אלי ישי כדי שתבינו מהי '' אהבת ישראל '' בנוסח ש''ס . כל מי שחושב אחרת הוא '' מוגלה '' . מבחינה זו הוא שופר של שנאת החינם של הרב עובדיה . מוצצי דם אלה , טפילים שלא עבדו יום אחד בחייהם ולא שרתו בצה''ל - מטיפים לנו מוסר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. איפה הם ואיפה המפדל?
18,
13/07/04 19:39
|
בנוסף לכל מה שאמרתי על ההשוואה בין חרדים נוסך שס למפדלניקים חייבים להביא גם את היחס לרוב. על אף כל ההבדלים והוויכוחים על מהות יחסי הדת והמדינה בישראל נציגי המפד''ל לעולם לא יעלו על דעתם לקלל את נציגי הצד החילוני אם מדובר בשינוי, מרץ, או בחברי המפלגות הגדולות. איפה השסניקים שרוצים לאכול על חשבונינו ולירוק עלינו את השאריות לעומת המפדלניקים שעושים ותורמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
כל הכבוד לישי !!
חיים,
קריות,
13/07/04 16:28
|
הצהרות מטופשות כאלו רק מחזקות את כוחה של שינוי, אבל בעצם אולי זאת מטרתו להקצין את היחסים בעם- הרי ללא שינוי אין לש''ס זכות קיום ונהפוך הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
אלי ישי-בושה
מתבייש,
13/07/04 16:27
|
אלי ישי עד מתי תנסה להנציח את העדתיות ?! עד מתי תנסה להבנות מהנצחת העדתיות ומהגברת שנאת אחים ?! הרי זה שמחזיק דמי פולטיקאים כמוך שמתפרנסים וניזונים מהגברת השנאה .אחרת על איזה נושא תלך ? אנשים כמוך זמנם חלף וכמובן השנאה מתחזקת אותם . איפה האימרה היפה ''בדרכי נועם ובנתיבות שלום '' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
להוציא את ש''ס מחוץ לחוק !!!
גברי,
חיפה,
13/07/04 16:24
|
ש''ס זאת מפלגה ש : חייה על חשבון סבל של המסכנים על חשבון בורות שלהם. על בסיס שימור העוני והבורות. חשוכה כימי הביניים. מעוררת שנאת חינם בקרב ישראל. מושחתת מהיסוד. הערכים שלה הם שחיתות, רוע, וטרוף הדעת. אולי עדיף שילכו לנסות את כוחם באירן שם מאוד ישמחו לקבל את המפלגה הזוועתית הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מה יש לכם נגד שס
הצופה,
13/07/04 16:16
|
אילו כספים בדיוק היא לקחה. זה הכל אגדות. מי גבר יביא לי מספרים ונשווה ונראה שתמיד החרדים מקופחים בתקציבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקופחים? הצחקת!!!
ל"ת
קורא בתקציב,
13/07/04 17:08
|
|
 |
75.
אני פוסל את ש''ס כמזרחי
יובל,
תל אביב,
13/07/04 16:12
|
מר אלי ישי ומפלגתו פסולים לא בגלל שהם מזרחיים - אלא בגלל שהם מושחתים ומשקרים לקהל בוחריהם. אנא אל תנחס לעצמך את המזרחיות ככלי - משום שרבים מבני עדות המזרח שאינם נכללים בקהל בוחריך, ופוסלים אותך גם כן. ואל תשכח - הפוסל במומו פוסל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
יחצ''ני שינוי כבר מריחים בחירות
אצבעוני,
מדינת הגמדים,
13/07/04 16:11
|
אפשר לראות זאת היטב בתגובות כאן ובאתרי אינטרנט אחרים שפתאום מתמלאים שוב באותם ביטויים גזעניים ומסיתים מלפני שנה וחצי.מנגנון ההסתה של שינוי חזר לפעולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אקרא לך מוגלה
שי,
מודיעין,
13/07/04 16:44
|
לא תגיב? אם תקרא שהמדינה הולכת להידרדר לאחור שנות דור בעקבות כניסת ש''ס ויהדות התורה במקום שינוי - לא תגיב?
זה בדיוק מה שאני ואחרים - כולנו חרדים, אבל לגורל המדינה - עושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מוגלה - תופעה חיובית
דר' גרוס,
רמת אביב,
13/07/04 16:10
|
מוגלה , היא תופעה חיובית , הנוצרת כתוצאה ממאבק האדם הבריא בזיהום אשר חדר לגוף . במקרה זה שינוי מהוה את תגובת הגוף ( המדינה ) לחדירת המיקרובים השחורים - זה אתה וחבר מרעיך מר ישי הנכבד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''מיקורבים שחורים''?
משה,
13/07/04 17:20
|
|
 |
72.
ש''ס זו המחלה ושינוי = התרופה!
קוזינסקי,
חו''ל,
13/07/04 16:01
|
איך הוא לא מתבייש לפתוח את הפה?! המפלגה הכי מושחטת במדינה שעושה הון על חשבון ציבור הבוחרים שלה ועוד דואגת לכך שהפערים החברתים יגדלו באמצעות מערכת החינוך הפרימיטיבית שלהם... איך אין להם בושה?! זו לא זהות יהודית עליה ישי מדבר, זוהי זהות ערבית, חומניסטית ופונדמנטליסטית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
jacob.elbaz@jhuapl.edu
יעקב,
13/07/04 15:55
|
כאדם ישראלי ספרדי אני ממש מתבייש בך. מילים כאלו לא עוזרות למפלגה שלך או לתרבות היהודית אם אין לך לומר אז סתום את הפה ושמור לשונך מרע. אמרתי את שלי ושלום על ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
תומך בהתנתקות?
ישראל,
13/07/04 15:49
|
הוא תומך בהתנתקות שתולווה במו''מ, מו''מ עם מי? עם עראפאת, ומה עראפאת יתן לו, יתן לו נייר שבו הוא מתחייב לשלום וביטחון, איזה שלום וביטחון בדיוק כמו זה שהוא נותן לנו עכשו אחרי שחתם על עשרות הסכמים. מה אתה עושה צחוק ? אתה כן עושה צחוק, מעצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
ישי,הכנס עם פרס והאגודה
יגאל כהן,
רחובות,
13/07/04 15:47
|
|
 |
יגאל, אם מדברים על גזענים
שי,
מודיעין,
13/07/04 16:15
|
אז מלכתחילה ישי וחבר מרעיו, כולל יהדות התורה, לא צריכים להיות בפנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
פחד אלוהים עם הבנאדם הזה.חשבנו
זבזב,
סביון,
13/07/04 15:46
|
|
 |
67.
הדת כמקור הרוע והרשע!
ביני,
חדרה,
13/07/04 15:41
|
בכל מקום על פני כדור הארץ הזה שלנו שבו שורצת הדת שורה גם הרוע והרשע השחיתות והרקבון! ש''ס רחמנא ליצלן היא הסימפטום לכל הנ''ל היא שיא השיאים של הרקבון והשחיתות בהתגלמותם לכן כשש''ס תתפרק מדתיותה ולכן גם מרוע ומרשע מרקבון ומשחיתות נשמח לקבלה לחיק החברה התרבותית והאנושית! ותפסיקו כבר לילל כמו חתולי רחוב בלילה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יודע היסטוריה
דוסלה,
13/07/04 16:14
|
אלמלא הדת היית עדין במשטר פאודלי.הדת היא זו שאמרה שכל השנשים שווים לפני השם.כל הערכים ההומאניים שאתה מנופף בהם מקורם בנצרות שלקחה אותם מהיהדות. בור שכמוך,אתה בועט ביסודות ההומאניזם בשם ההומאניזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מריחים את הכסף כבר בטלנים
ארמון,
אשדוד,
13/07/04 15:41
|
מה קרה היתעוררתה היתה בתרדמה של דב הריח של הכסף הגיע אליך חבורה של בטלנים אוכלי חינם לא היה כסף ליגנוב ואכשו אתם משפשפים ידים מושחתיםהלווי שלא תעברו את אחוז החסימה בבחירות הבאות וסוף סוף תתחילו לעבוד ותחזירו קצת ממה שסחטטם כול השנים בטלנים שלא תורמים כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
ממשלה בלי שינוי ובלי ש''ס
דתי ביישן,
13/07/04 15:36
|
הגיע הזמו להקים ממשלה שמייצגת את רוחה העם,ולא רק את הקצוות הסהרוריים של ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינוי היא המרכז השפוי
שי,
מודיעין,
13/07/04 16:13
|
כבוחר שינוי אני ממש מרגיש רחוק מאוד מהשוליים הסהרוריים. להיפך, בתמיכתי בשינוי אני מרגיש שנעשו דברים חיוביים מאוד במדינה בשנה וחצי האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוח העם ?
פיליפ,
רמת אביב,
13/07/04 16:13
|
tאז אתה אומר ששינוי הוא '' קצה סהרורי '' ? אם כך , אני מבין ש '' רוח העם '' זה במקרה - מה שאתה חושב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
אם שינוי מוגלה...
צבי,
13/07/04 15:34
|
אז אלי ישי תן ביס בשינים במוגלה ותפוצץ אותה. ואז תכנס לממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
ישי, לא יפה ללעוג למסכני שינוי
:-),
13/07/04 15:31
|
|
 |
הפלצנים והקומבינטורים הביאו
שי,
מודיעין,
13/07/04 16:12
|
לנו רק בשנה וחצי: ביטול חוק הלפרט המפלה ביטול משרד הדתות הסכמה עם המפד''ל על ברית נישואין קיצוצים נרחבים לישיבות פיקטיביות ואוכלי חינם הלומדים בהם רפורמה במיסוי רפורמה בקרנות הפנסיה כדי שתקבל משהו כשתזדקן רפורמה בנמלים רפורמה בחברת חשמל רפורמה בבתי הזיקוק רפורמה בקופות הגמל כל הדברים הללו נעשו או נמצאים באמצע תהליך והם לא היו קורים לולא שינוי. אז של נעליך מעל רגליך כשאתה מדבר על הקומבינטורים, כיוון שהפלצנים האחרים מהליכוד והעבודה לא שינו אפילו חצי ב- 55 שנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד שי!!!!
ל"ת
פרסי גאה,
13/07/04 18:36
|
|
 |
62.
הנה הוא כבר מתחיל
עמרם,
מרכז,
13/07/04 15:30
|
מר ישי רק מריח את הממשלה וישר מתחיל לעבוד עלינו!פתאום רוצים התנתקות....?מה קרה אלי התחלת להריח כבר כסף לחברים המושחתים שלך?לא רוצים אותך בממשלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
### אסור להפסיק את השינוי ###
יובל,
13/07/04 15:28
|
בש''ס מתים להכנס לממשלה, כי הם אוהבים כסף, וכמה שיותר. הם ימכרו את אמא שלהם רק בשביל לשבת בממשלה. לא מגילת העצמאות, לא צה''ל, לא המדינה, לא שלטון החוק... רק כסף מעניין אותם. לבחורי ישיבות, לשחיתויות, לצורכי דת, והרשימה ארוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אם שינוי מוגלה אז מה אתה?
ל"ת
אורי,
13/07/04 15:27
|
|
 |
59.
ישי, אתה הפרונקל על התחת
ספרדי,
מתעב גזענים,
13/07/04 15:09
|
|
 |
58.
מוגלה שבאה מריקבון של ש''ס!
ל"ת
ד''ר זיוואגו,
13/07/04 15:09
|
|
 |
57.
לאן נעלמה יהדות ספרד?
ספרדי אמיתי,
13/07/04 15:03
|
לספרדי אמיתי תמיד היה כבוד אנושי לכל אדם, אהבת הזולת. הרבנים הספרדיים מעולם לא נשאו את דגל הקיצוניות בשום תחום. עדינות נפש ועוצמה פנימית. כל זה הסתמך על לימוד הזוהר. נשאר רק חיקוי עלוב ש''ס, אשכנזים הם לא יהיו וספרדים הם כבר לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאדוני היקר ספרדי אמיתי
adinaf1,
13/07/04 20:27
|
טוב לקרוא את דבריך השפויים לאחר כל התגובות המיתלהמות משני צידי המיתרס. הלוואי וירבו כמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
The infection!
O,
13/07/04 14:59
|
The infection is to take out some thing that doesn't belong there(to the body), so he is right they are there just to take the poison out!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
SHAS
DANY,
HAIFA,
13/07/04 14:58
|
|
 |
54.
SHAS HEM CHAMAS JEHUDI
ל"ת
DANY,
HAIFA,
13/07/04 14:53
|
|
 |
53.
טינופת!!
יואב,
הרצליה,
13/07/04 14:52
|
|
 |
52.
שינוי מוגלה? סרטן הולם יותר
טומי פורז,
מטה שינוי,
13/07/04 14:34
|
מוגלה זה דבר שיש לו פתרון פשוט וקל. שינוי יותר דומה לסרטן בגוף האומה, אבל ברוך השם הוא עוד מעט היסטוריה, דרך אופוזיציה, בחירות, מינה צמח - ואז שינוי צמח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינוי היא התרופה לסרטן
שי,
מודיעין,
13/07/04 16:09
|
ובעזרת השם, שינוי תישאר חזק בתמונה הפוליטית. כי בלי שינוי, הסרטן של ש''ס באמת יגמור פה את המדינה, והדימוי של נתניהו על איש שמן שרוכב על איש רזה יילך וייעשה למציאות. השאלה רק מתי האיש הרזה יתמוטט במקרה כזה ואיתו כל המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל נדמה לי לא מזמן...
חזי,
גוש דן,
13/07/04 16:08
|
צמרת מפלגת העבודה הכריזה על ''ברית היסטורית'' עם.......ש''ס !!! ועכשיו כותבי ''מחנה השלום'' הוציאו את כל התיאורים שלהם (ויש להם ארסנל! ) , פתאום ש''ס אינו בן-ברית היסטורית ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו ברית היסטורית?
אחד העם,
עמק הבכה,
13/07/04 18:50
|
לא זכורה לי שום ברית כזאת, אתה מתבלבל לדעתי עם ''ברית היסטורית '' בית מפלגת העבודה לבני עדות המזרח שכרת החבר אהוד ברק לש''ס אין בריתות פרט לברית עם ה $$
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
יש גם ספרדים בגוש קטיף
אהרוני,
יהוד,
13/07/04 14:24
|
אלי ישי, זה לא רלוונטי בחיי היום-יום שמה, אבל יש ברוך השם גם הרבה מבני עדות-המזרח בגוש קטיף. האם יש לך פטנט להנתק רק מאשכנזים, או שמא גם את אחיך הספרדים אתה הולך לדפוק ע''י תמכתך בהנתקות תמורת הוולוו הבא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
ש''ס
אייל,
נתניה,
13/07/04 14:24
|
אולי שינוי לא כליל השלמות אך אתם הרבה יותר גרועים יכולים להביא להרס המדינה עם השנור והבטלנות שלכם.הגיע הזמן שתתחילו לתרום למדינה ולא לילל.מזל שאתם בחוץ ונקווה שלא תחזרו עוד לממשלה ותרוקנו את הקופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
כל הכבוד לישי..
אליק,
13/07/04 14:18
|
|
 |
ישי לעולם לא יהיה ראש ממשלה
מישהו שפוי,
13/07/04 14:22
|
|
 |
48.
רק לא ש''ס!!!!
ל"ת
רונית,
חיפה,
13/07/04 14:16
|
|
 |
47.
עושה לי רע רק המחשבה
ירון,
חיפה,
13/07/04 14:15
|
שש''ס שוב יהיו בממשלה!שוב קצבאות שוב הטבות שוב שחיתויות ,רק תנו להם את ההזדמנות והם יחזרו לבלאגן שלהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אלי ישי הטינופת הזה!
אורי,
13/07/04 14:12
|
|
 |
מחרחרי ריב
רחמים,
ירושלים,
13/07/04 15:18
|
אתה חלאת המין האנושי, מי שמכם להחליט מי הוא מה. את מלחמת האחים הבאה רק אנשים כמוך, ששונאים אפילו את עצמם יכולים לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
ש''ס למה מה יש?
שינויניקית,
שרון,
13/07/04 14:11
|
Eli Ishay expresses himself with all the grace of the bottomfeeder that he is
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
פריצקי ובן ניזרי באותו תא
ישראל,
ישראל,
13/07/04 14:09
|
בקרוב יישבו פריצקי ובן ניזרי באותו תא במעשיהו ויריבו מי יושן ליד החלון. רק ממכירת הכרטיסים לאירוע הייתי יכול לצאת לפנסיה. ככה יש להתיחס לשתי התנועות האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
תומך בהתנתקות???
מפדלניק,
13/07/04 14:07
|
עד היום התנגדת בפומבי להתנתקות. עכשיו בשביל לחזור לוולוו ולברז אתה תומך בהתנתקות? אין לך בושה? תמורת כסף אתה תומך בכל דבר, בדיוק כמו הבחורה שתמורת כסף..... אתם תמכתם גם באוסלו בימי רבין, ואתם מכחישים את זה אצל תומכיכם. לאיתם ולוי יש עקרונות , אצלכם זה רק כסף. אתם גזעניים בדיוק כמו שינוי. היה לכם 17 חברי כנסת, וכולם היו ספרדיים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
נחזיר את הצבע לפנים = נסחוט עו
מזרחי,
13/07/04 14:05
|
עוד ועוד מציבור משלמי המיסים שלא במקרה גם עושים מילואים ונושאים בכל הנטלים במדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בדיוק. שינוי היא תגובה חיסונית
ארז,
13/07/04 14:03
|
בדיוק. שינוי היא תגובה חיסונית והמצאות של פרזיטים בגוף. תגובה תקינה ובריאה של הגוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אלי ישי ראש מפלגת העלוקות
רק לא ש''ס,
13/07/04 13:59
|
1. לא עושים צבא. 2. משלמים את כספי המיסים שלנו לבטלנים שיושבים בישיבות ומממנים אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מסורתי מזרחי ומצהיר בזאת
משה,
13/07/04 13:56
|
שאלי ישי וחבר מרעיו חבורת עלוקות שודדים מוצצי הדם של המדינה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אפרופו מוגלה...
דרור,
ת''א,
13/07/04 13:55
|
לא הצבעתי שינוי ואני לא שונא חרדים ו/או מזרחיים... אבל אני חושב שאם יש מוגלה בחברה הישראלית זה אכן ה ח ר ד י ם ש ב פ ו ל י ט י ק ה. ולכן המדינה חיה כרגע בלי מוגלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
וש''ס הם עלוקות בבשר המדינה.
פרסי חילוני גאה,
13/07/04 13:51
|
אני מזרחי גאה. הצבעתי שינוי כבר פעמיים ואני אמשיך להצביע שנוי. לפחות חצי מבוחרי שינוי הם מזרחיים שרוצים לשים קץ לכפיה הדתית ולזרימת הכספים הבלתי מבוקרת לחרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד- די לפרזיטיות
מני יגל,
13/07/04 14:03
|
ש''ס נהנת מכך שהיא מזרחית ומקופחת. איזה עוד מפלגה מכניסה לתוכה אנשים על רקע עדתי? בחיים לא תמצאו בש''ס אשכנזי, אשה או מישהו שהוא לא דומה להם בדיוק. הם הם הגזענים הגרועים ביותר!!! ''חברתית'' עלק- בחיים הם לא דאגו לעניי עירם- כל היום מסתובבים ודואגים לחלק כסף למקורבים. אגב- התסמונת הזאת קיימת גם בליכוד וגם בעבודה. שינוי עוד לא חטאה בזה באופן כל כך חמור כפי שש''ס עשתה. שינוי היא הרע במיעוטו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מוגלה היא רק התגובה של הגוף..
ש''סינוי,
13/07/04 13:49
|
המוגלה היא תגובה למחלה חיידקית. חיידקים הם פרזיטים בגוף וכך בדיוק ש''ס. הנה רק הבוקר אמר דהאן ברדיו: ש''ס תיכנס לממשלה רק אם יובטחו דרישותיה שהן- כמובן- תקציבים לישיבות שלה. אותם לא מעניינת ההתנתקות או הכלכלה, את ש''ס מעניינת רק ש''ס! אז פרזיטים כבר אמרנו? יש רק פתרון אחד לש''ס ומה שהיא מייצגת: חיטוי יסודי- אנטיביוטיקה וליזול. זו מפלגה מושחתת שצריך לייבש אותה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה אנטישמית
עיראקי,
למס' 36,
13/07/04 14:05
|
תגובתך לקוחה מהלכסיכון האנטישמי והנאצי ממש כמעט מילה במילה. תתביש !! זה הוכחה שיש גם אנטישמיות יהודית הנובעת משנאה עצמית איומה. אנשים מסוגך הם החיידקים הבעייתיים, מזיקים מבלי שראים את קיומם.( חיידקים-השתמשתי במונחים שלך).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שאלה לח''כ אלי ישי
חכמיימון,
13/07/04 13:48
|
אתה אוהב לומר כי שינוי היא ''מפלגה גזענית''... אז אנא ממך, אלי ישי הנכבד, ספר לנו כמה אשכנזים יש בש''ס וכמה נשים?...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שנוי
עירית,
13/07/04 13:47
|
התבתאות לא בדיוק ראויה לח''כ אבל תסתכל במראה ואחרי זה תומר מי המוגלה כאן?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
וש''ס היא המורסה הגרועה ביותר .
מאיה גינת,
13/07/04 13:44
|
הפרונקל האמיתי של כל הרע והמקולקל שיש במדינה הזו. כל חבר בה עם תיק במשטרה וקופת שרצים על גבו. זה תנאי הקבלה לשס ולצערי גם לכנסת בימים טרופים אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
פוסלים אתכם כי אתם גנבים
מתושלח,
חרן,
13/07/04 13:43
|
|
 |
31.
אני מזרחי
אורי,
13/07/04 13:42
|
מר ישי ברגע שציבור בוחריך ישא בנטל כמו שאר אזרחי ישראל אז תהיה לך זכות דיבור. תפסיק למכור את המפלגה הליצנית שלך לכל המרבה במחיר פעם ימין פעם שמאל לא משנה כל עוד הכיסים שלך ושל חבריך יתפחו וכל עוד שתוכל להכתיב לרוב עם ישראל החילוני מה לאכול ומתי רק אז תהיה מרוצה. ולכן כל מי שמצביע לכם הוא דתי או תחת הכשפים שלכם. אני שואל את עצמי מתי תראו את טובת כל עם ישראל ולא רק את טובת החרדים. ולכן אני ועוד הרבה כמוני נצביע שינוי כי זו התרופה היחידה שלך. להתראות בקלפיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
פוסלים אתכם- אתם רמאים ועצלנים
נמאס לשמוע אותך,
13/07/04 13:39
|
ב-10 שנים שהייתם בשילטון, מספר העובדים במשק צנח לרמות חסרות תקדים, השחיתות נפוצה לכל כיוון ואתה וכולם יודעים על מה מדובר, וחמור מכל השנאתם את הדת היהודית על היהודים ועל זה את העונש כבר תקבלו ולא מיד אדם - זו הנחמה היחידה
תמשיך לצפצף ולעשות כקולות של שטיח, הציבור אומנם מטומטם אך הבעיה שלך היא שהציבור גם מתעורר מהטימטום ויוצר את האיוורה בה נשארת מחוץ לכל מנגנון שאותו יצרת
אתה החוליה החלשה - שלום (-;
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אלי ישי אתה צודק אבל ..
טאם-טאם,
לב הג'ונגל,
13/07/04 13:37
|
זה נכון ששנוי מוגלה , אבל ש''ס היא הפצע הממאיר והמזיק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
''שינוי היא מוגלה בחברה הישראלי
שמעון,
מרכז,
13/07/04 13:37
|
למען הסר ספק אינישייך למחנה בוחריה של שינוי אך כאשר ש''ס באה ומתלוננת על מפלגה איזשהיא שהיא גזענית איני יכול אלא לחייך חיוך ציני .ש''ס ידועה כמפלגה גזענית שונאת ערבים וזרים באשר הם ולכן הצגתו של מישהוא על-ידם כגזענעי היא צבועה שמעון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הם המוגלה בגלל שאתם הזיהום
דוד,
ת''א,
13/07/04 13:36
|
הם תגובת הנגד לנזק שאת עשיתם ומנסים להמשיך לעשות לכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
From the same country?
George,
California,
13/07/04 13:36
|
Excuse me but, he talk about people from his own country? I really think that Israelians dont understand that they have one the other and that they have only themeselves. Really sad to readabout the SINAT ACHIM in the Isroel of our times, will be the tragedy, just wait.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
''זהות יהודית למדינה'' =
חילוני חרד,
מרכז שפוי,
13/07/04 13:32
|
מיליארד ש''ח בשנה לישיבות. מיליארד ש''ח בשנה קצבאות ילדים למשפחות חרדיות/ערביות.(שהן רוב מוחלט של משפחות מרובות ילדים). מיליארד ש''ח להחזרת המועצות הדתיות וחלוקת הג'ובים. לא כולל משרד הפנים ושחיתות אישית. ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מענין
חילוני,
13/07/04 13:32
|
מי באמת המוגלה של החברה הישראלית. אבל הקנאות הדתית החולנית אינה שייכת לש''ס בלבד. זו מכה באיסלם, בנצרות ובכל דת אחרת. הקנאים הדתיים גורמים נזק עצום לחברה, הן מבחינה כלכלית הן מבחינה בטחונית, ובכלל הם הפרזיטים שלנו. לפני שאתה יוצא בהצהרות כל כך מפוצצות מר ישי תקשיב לדברי ההבל שהחברה שלך והעומד בראשה מפיצים. מה אתם תורמים לחברה? כלום. לא עובדים, לא לומדים, לא עובדים נאחזים בדת כדי לברוח מכל מחוייבות ואנו החברה היצרנית צריכים לשלוח את ילדינו לצבא, לשלם את הוצאותיכם ולסבול אתכם בתוכנו. אז בבקשה יותר טוב שתעשה משהו מועיל, פשוט ''סייג לחכמה שתיקה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אלי ישי, מה התעוררת?
רות,
שפלה,
13/07/04 13:31
|
רק יש ''משברון'' קטן בשינוי (ולא שאני אוהבת אותם) וכבר אלי ישי מתעורר, מישהו שאל אותך משהו או ביקש ממך? מה כבר אתה מתחיל לצאת בכל מיני הצהרות? גם ש''ס לא צריכה לשבת בממשלה, גם מכם נמאס וזה היה מזמן ותופס גם להיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
אתה המוגלה בחברה הישראלית.
ל"ת
אריה,
13/07/04 13:30
|
|
 |
21.
איך הוא לא מתבייש
משה,
ירושלים,
13/07/04 13:30
|
המפלגה עם אחוז הרמאים/שקרנים/גנבים וכו' הכי גדול שהיה לנו אי פעם בושה למדינה שאלו הם נבחריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון למשהו אחר לגמרי:
גידי,
הרצליה,
13/07/04 14:06
|
רצית לומר המפלגה עם אחוז הרמאים/שקרנים/גנבים וכו' הכי גדול *שנתפסו* אי פעם.
לא ''שהיו''.
אתה לא מצפה שהפרקליטות באמת תעמיד לדין אנשים ממפלגת העבודה או מרצ, למשל. נכון?
ועוד נראה איך עניין פריצקי יגמר בסוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ואתם חצ'קון שאי אפשר להפתר ממנ
ל"ת
אלי,
13/07/04 13:28
|
|
 |
לא לדאוג
אפשר גם אפשר,
13/07/04 13:42
|
האבולוציה מחסלת יצורים טפילים, גם את הטפיל הזה האבולוציה תחסל, אפילו עדת הבוחרים שלו כבר הבינו את הטריק ולאט לאט יחסלו גם אותו השיטה שלך, אלי ישי, לא עובדת - אם אין לחם אין תורה, לך לעבוד כי ממני לא תקבל אפילו ביס מהסנדביץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבתי שהתכונת לפלצני שינו.
ל"ת
פרזיט,
13/07/04 15:24
|
|
 |
19.
שפרו נימוסיכם
חנה בבלי,
13/07/04 13:28
|
המסכות נופלות כשהויכוח הפוליטי מתלהט ובקרוב גם נחזה בתגרות ידים בין נבחרינו המורמים מעם, ישי משקל זבוב בחליפת ארמני נגד לפיד הנראה כמתאבק סומו. בעיני רוב העולם ישראל היא מורסה שעלולה להצית מלחמת עולם שלישית. לפחות שאנו נרסן את עצמנו ונחדל להגדיר את יריבינו הפוליטיים במונחים פתולוגיים. לא סרטן ולא מוגלה. אנו מכוערים דיינו גם ללא ניבולי פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 19
שמחה,
13/07/04 18:31
|
את הדוגמה הטובה ביותר שאפשר להביעה דיעה בצורה חד-שמשמעית ותקיפה ללא ניבול פה!!!. אני מתפלא שמערכת מעריב מדפיסה את נבולי הפה אחד אני לא מסכים אתך זה שאנו מכוערים!!!אני מרגיש את עצמי יפה ,ואני בטוח שאני לא היחיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חנה בבלי לא הלכה כבר לעולמה?
ל"ת
רפי,
13/07/04 14:03
|
|
 |
18.
1 צודק. מי שלא עושה, ולוקח הכל
הוא פראזיט,
13/07/04 13:26
|
הכי מסוכן ה''חינוך'' של שס ויהדות התורה שיוצר דור נוסף של נזקקים. אל תספרו לי שהשסניק הממוצע כיום הוא בוגר חינוך חילוני, וצהל כי את ילדיו (והוא וודאי מאמין שהוא צריך ליצור 4-5 ילדים, פי 2 מהחילוני הממוצע) הוא ישלח ל''חינוך'' שלא יאפשר להם לעבוד בעבודה שמצריכה תעודת בגרות שלא לדבר על תואר אוניברסיטאי, ולשרת בצה''ל- זה לא יקרה כי הם יקבלו פטור גורף של בחורי ישיבות, שבו הם יוותרו גם על ''זכותם'' לעבוד ונחשו על חשבון מי הם יחיו.
למרות שאני אישית חילוני אינני רוצה להשוות את החרדים לחילונים כי אין מספיק נקודות דמיון. אני חושב שצריך להשוות את החרדים למפדלניקים. מצביע מפד''ל ממוצע הוא דתי בדיוק כמו חרדי, הולך לבית כנסת ומאמין באלוהים כמו חרדי, חייב מערכת חינוך משלו כמו החרדי, אך משרת בצה''ל, עובד, תורם לחברה, ונאמן למדינה. נכון שאי אפשר לדרוש מהחרדים להתפלל לשלום ''מדינת ישראל- ראשית צמיחת גאולתינו'' כפי שעושים המפדלניקים, אך ניתן גם ניתן לדרוש מהם לעבוד לפרנסתם, ולהחיל את ''דין מלכות כדין שמיים'' ביחס למדינת ישראל אפילו אם הם רואים בה ''הקדמת הגאולה''. כל עוד הם לא יעבדו ויכבדו את שלטון המדינה כפי שהם עושים בכל מדינה אחרת יש לראות בחרדים פראזיטים שמנצלים אותנו לזכויות יתר שאין להם באף מקום אחר בעולם, שאינן ניתנות לאף אזרח ישראלי אחר מאמין ככל שיהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
''רק אין יראת אלוקים במקום הזה''
מושחתים נמאסתם,
לכו ואל תחזר,
13/07/04 13:24
|
בכל ההנהגה הישראלית לא נותר גם יהודי אחד שיש בו יראת אלוקים. אלי ישי מתכוון לתפוס לשיחה, במזנון הכנסת, את הקב''ה, להציע לו off the record, תפקיד שר בלי תיק, ואז הקב''ה יסכים למחוק כמה סעיפים מן המצע שלו. מכל מקום, אלי מאמין שהם יגיעו לאיזו הבנה או עיסקה. אין גורם שאין לו נקודת חולשה, שבאמצעותה אפשר לתמרן אותו לכל דבר, למשל, להתנתקות מכל ערכי היהדות. שיסביר אלי ישי מי הם ה''פלשתינאים''? האם אלי חשב פעם שההמצאה של ''העם הערבי הפלשתינאי'', זו ההמצאה השטנית ביותר שהומצאה בכל דברי ימי העולם? האם הוא חשב על זה, שכל מי שנותן יד לתכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל הוא פושע מתועב? שיידע אלי ישי, שהקב''ה איננו פארטנר לפשעים! יוריד אלי ישוב יהודי אחד מאדמתו, ותהיה לו פגישה מאד לא נעימה עם הקב''ה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Bully al te'a'yem, H' lo itcha
ME'T'AEV LEUMAN,
14/07/04 12:11
|
The state of Israel isn't a Jewish one though run by Jews !! Your BULLY fights in E''I are not according the Thora but the extreme opposite. Thora you dont know but in BIRYONUT you're 10
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לעומת זאת הרב עובדיה...
חיים,
חולון,
13/07/04 13:24
|
הוא פאר הבריאה. דוגמה לאדם המושלם, המדבר בצורה ברורה, מנומסת ללא קללות, ואינו גזעני (אגב, גזעני הוא מי ששונא ספרדים. מי ששונא אשכנזים הוא ''מחזיר עטרה ליושנה'' ו''נלחם למען דמותה היהודים של המדינה'' ו''למען השכבות החלשות''). ככה בדיוק אלוהים רצה שכולנו ניראה, אבל לצערנו רק הרב עובדיה יצא לפי רצונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1:0: עובדיה 1 לפיד O
ל"ת
בישן,
13/07/04 15:27
|
|
 |
הרב עובדיה הוא אכן פאר הבריאה
חנן,
כנען,
13/07/04 13:56
|
הרב עובדיה לא מקלל, ושפתו היא מאוד ברורה, עשירה ולמדנית. בשיעוריו לציבור הפשוט - אלו שנסקרים שוב ושוב בתקשורת - הוא אכן מדבר בשפה עממית שלעיתים נשמעת פוגעת, אבל מי שעיין אי פעם בכתביו מכיר ויודע את עושר שפתו ואת חכמתו וידענותו. ודרך אגב אני באופן אישי אף פעם לא שמעתי את הרב עובדיה מתבטא בצורה גזענית כלפי אשכנזים או כל עדה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחנן מכנען
מירי לא חסה,
13/07/04 20:15
|
|
 |
שמלה זו - למה ?
אמיל שפיץ,
רחובות,
13/07/04 16:16
|
הכל נכון , אבל תסביר לי למה הוא לובש שמלה רקומה . האם גם מתחתיה הוא לובש בגדי נשים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הפעם ישי צודק
ל"ת
פרונקל,
13/07/04 13:23
|
|
 |
ישי=יהודי שקרן יללן
ל"ת
שי,
מודיעין,
13/07/04 16:03
|
|
 |
14.
ערך הכסא במפלגת הערכים.
יחיאל,
פתח-תקווה,
13/07/04 13:22
|
שינוי עזרה לשרון לא לעמוד בהבטחתו מלפני הבחירות בדבר מיגבלת 18 שרים וזאת תמורת שר חמישי ... כלומר ברור ששרון חסר ערכים אבל היתה הזדמנות לשינוי לשמור על ערכים חשובים ונקיים אלו --אבל הפיתוי גבר ! לכן ראוי שלפיד יביט במראה של ניקיון ניהולי וערכי. ואולי יתקן זאת לקראת כניסת העבודה ו/או אחרים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינוי ולפיד? ערכים? הצחקתני.
גידי,
הרצליה,
13/07/04 14:09
|
הוא היה כוכב פופוליטיקה ויו''ר רשות השידור לשעבר... כבר שכחת את פליטות הפה האיומות שלו?
על איזה ערכים אתה מדבר? הכל פרסומת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
יחי הפרימיטביות
דנה,
רעננה,
13/07/04 13:20
|
יש!!! אין שינוי, יש ש''ס. ש''ס תביא לכם את חשכת ימי הביניים יד ביד עם עובדיה. מה שתמיד רציתם. לחיות בפרימיטיביות, להתייעץ עם גדול טמטום הדור (הלו? אנחנו בשנות ה-2100) הסכסכן מס' אחד של המדינה. זה לא מה שרצנו כולנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בס''ד למה לבזות את גדול הדור
מטה המאבק לצדק,
איו''ש,
13/07/04 13:50
|
כב' הראש''ל הגר''ע יוסף שליט''א איני נמנה מחסידי ש''ס ויש לי ביקורת על תמיכתם בהסכם אוסלו ונתינת לשפיכות דם יהודי ,אליהו ישי אינו הדובר של הרב שלטי''א ולא ימציא לי שמותר לתת שטחי ארץ ישראל נגד שלחן ערוך ורוב הפוסקים אחרי שראינו כמה דם יהודי נשפך בגלל הסכם האסון אוסלו ,אתם ש''ס אשמים בעלייתו של טומי לפיד ,שהייתם יכולים לעשות יותר ולעזור לי בעת צרה ,בחרתם להתעלם אז תעשו חשבון נפש אדון ישי ובניזרי למה הקב''ה כועס עליכם ושם אתכם באופוזציה ,מאחל לכם לשבת עוד שנה באופוזציה ולהילחם מחוץ לממשלה על מה שאתם מאמינים .בברכה ובכבוד רב יו''ר מטה המאבק לצדק חברתי לשעבר תנועת בש''ם בוחרי ש''ס מאוכזבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
Idiots
AvnerA,
13/07/04 13:19
|
I believe we all had had enough with the words used by the 'chosen' members of the Israeli Kneset. The language used is completely unique among all the nations. Why be forever antagonistic towards everybody else? What is achieved? Idiots.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
''שינוי''=זה מגעיל אותי
שון,
13/07/04 13:18
|
חברה רעה אכזרית בעלת שנאה לכל אחד באשר הוא....גרועים מהחמאס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוסל במומו פוסל
שי,
מודיעין,
13/07/04 15:59
|
שינוי לא שונאת איש. היא בסך הכל רוצה להחזיר את השפיות לחברה הישראלית, שהתרגלה לשרת מגזר הולך וגדל עד אשר היתה מגיעה לכדי התמוטטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אתה לוזר ובכיין
ל"ת
אני,
13/07/04 13:17
|
|
 |
9.
שינוי המפלגה השפויה היחידה
ל"ת
ירון,
חיפה,
13/07/04 13:15
|
|
 |
8.
כל פעם יעלה השד העדתי ?
גיא,
13/07/04 13:14
|
מר אלי ישי, די, מספיק, אתם מייצגים ציבור שברובו לא תורם כלום למדינה אלא רק לעצמו. המצביעים של ''שינוי'' ממנים את המצביעים שלכם בכספי המיסים. מה הקשר למזרחיים, זה שרוב הציבור שלכם הם מזרחיים ואתם דואגים לציין את זה מעלה בי בחילה וגורמת לי עצמי לגזענות. תפסיקו לבכות על גזענות מטופשת שכבר לא קיימת כי אתם פוגעים ככה רק בציבור שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזענות מטופשת שלא קיימת? חה.
גידי,
הרצליה,
13/07/04 14:02
|
תעיף מבט על בית המשפט העליון, בבקשה. כמה שופטים לא-אירופאים-לשעבר יש שם, חוץ מערבי אחד לקישוט?
0.
אז מה, מתוך 3 מליון+ יוצאי ארצות המזרח בארץ אין אף לא אחד שהוא מוכשר מספיק כדי לשבת שם?
זו לא גזענות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז
ל"ת
אורי,
13/07/04 13:32
|
|
 |
7.
נכון
אשכנזי,
13/07/04 13:14
|
שינוי היא באמת מוגלה, היא סמל לעליבות הישראלית- מי שלא כמוהם (בורגני אשכנזי)- או חלש
שיעלם.
זאת כל הדוקטרינה שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוסף של חירטוטים
שי,
מודיעין,
13/07/04 15:56
|
אין בשינוי אפליה כלשהיא וכל אחד מוזמן להצטרף אליה. ויש הבדל בין חלשים שמנסים ולא מצליחים - להם צריך לעזור. לבין כאלה שכלל לא מנסים אבל דורשים בלי הפסקה. לצערנו עד שינוי לא היה מי שניסה למנוע מהאוכלוסייה מהסוג השני לפרוח ולשגשג כאן, כאילו לא יהיה לזה סוף והמדינה תגיע לפשיטת רגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אתה ולפיד - מוגלה
דניאלה,
13/07/04 13:09
|
שניכם גזענים, שניכם מייצגים מגזר חברתי מסויים בחברה, שניכם גורמים עוול וסבל למיגזרים שונים מכם בחברה. בקיצור שניכם מוגלה חברתית שצריך לעקור מהחברה. רק בלעדיכם אפשר יהיה להבריא את החברה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דניאלה - אילו היינו מדינה
שי,
מודיעין,
13/07/04 15:53
|
נורמלית, היו פה שתי מפלגות לא מגזריות, והפרדת דת מהמדינה, בדומה לארצות הברית, בריטניה (שם יש שלוש מפלגות), ואז בוודאי שלא היה צורך בשינוי, שנולדה תחת הלחץ הבלתי נסבל שאליו נקלעה החברה הישראלית תחת מגזר הולך וגדל שאינו יצרני וגרוע מכך - כופה דעותיו על האחרים. שינוי היא התרופה לש''ס. וכשלא יהיה ש''ס ויהדות התורה, כנראה גם לא נצטרך את שינוי. עד אז היה התרופה היחידה, לכן ערכה לא יסולא בפז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
פוסלים אתכם כי אתם מזרחיים !
מרק,
חיפה,
13/07/04 13:09
|
נכון. אין מקום למפלגות עדתיות צרות-אינטרסים וסחטניות כמוכם בכנסת ובטח שלא בממשלה. וזה לא רק אתם : גם מפלגות העולים, והמפלגות החרדיות והדתיות האשכנזיות, ואפילו המפלגות הערביות היו צריכות מזמן להעלם לתוך המפלגות הגדולות. כשהשינוי הזה יבוא, גם לא יהיה עוד צורך ב-''שינוי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוצאת לי את המילים מהפה!!!!!
ל"ת
asaf,
ר''ג,
13/07/04 13:43
|
|
 |
4.
יש דברים יותר גרועים ממוגלה
נבון,
13/07/04 13:07
|
הסרטן הוא יותר גרוע ממוגלה למוגלה יש תרופה בהשואה לסרטן שאין לו תרןפה! אז בא קודם ונפטר מהסרטן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-4, ממש הוצאת לי את המלים
צבועים נמאסתם,
סמנטיקה,
13/07/04 14:51
|
מן הפה. נכון! הסרטן הרבה יותר גרוע ממוגלה, אז למה משווה אלי ישי את שינוי למוגלה ולא לסרטן? הוא פשוט נקט לשון המעטה, ובכל זאת מתנפלים עליו כל האנטישמים בשפה, מה זה, נקיה! מובן שש''ס אינה טלית שולה תכלת. אילולא ש''ס הסכמי אוסלו הסרטניים לא היו עוברים. ועכשו נראה שש''ס מתכוונת לפרוש רשת בטחון לפשעים הבאים בקידום תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל ע''י ממשלות ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
ש''ס היא מוגלה בחברה הישראלית
מישהו שפוי,
13/07/04 13:07
|
במשך 20 שנות קיומה הצליחה להגדיל את הקיטוב הגדול גם ככה בחברה הישראלית לשיאים חדשים. שינוי היא התפתחות טבעית לאור גודלה הלא-טבעי של ש''ס. ש''ס מפלגה מושחתת, גזענית ולא דמוקרטית מיסודה, שכל מטרתה למצוץ את לשד הציבור העובד ומשלם המסים במדינה. נקווה שלא תמשיך להתקיים עוד זמן רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שס היא גידול ממאיר
ל"ת
ניר איש הצנחנים,
חולון,
13/07/04 13:06
|
|
 |
1.
ש''ס היא המוגלה בחברה הישראלית
מני יגל,
ראשון,
13/07/04 12:59
|
חבורה של ברברים לא מחונכים, לוחשי קמיעות ומזמזמי שטנה דבילית.
אלימים ומשחיתים- צאו כבר מהחברה שלנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגיע את שינאת החינם שבך
להירגע מיד,
13/07/04 13:22
|
|
 |
בס''ד מספיק לסמוך על הממשלה !
תנועת בש''ם,
איו''ש,
13/07/04 14:04
|
אדון אליהו ישי הנכבד ,צר לי לאכזב אותך בתור בוחרי ש''ס מאוכזבים במקום שתיתנו דוגמא לעם ישראל ,אתה מחפש רק תקציבים למוסדות חינוך שאני מעריך אותם מאד ,אינך יכול לשמש עלה תנאה להכשר תכנית ה'היתנתקות' ,ותפסיקו לחפש ג'ובים ותיקים בממשלה ,לא ממנה תבוא הישועה תתחילו להתאחד לארגן כנסים לאחדות ישראל ומספיק עם ספרדים אשכנזים אנחנו בארץ ישראל לא בגולה ,מתוך הוקרה והערכה למרן הראש''ל הגר''ע יוסף שליט''א הגיע הזמן שתתחילו לחפש דרך לקרב את עם ישראל ולא לתת פתחון פה לשונאי ישראל דוגמת 'שינוי' ישיבות שנתנו יד להסכם 'אוסלו' ייסגרו חד משמעית . בכסף שנשפך דם יהודי אסור לבנות שירותים כפי שהרבי מלובביץ זת''ל אמר. בברכה וכבוד רב תנועת בש''ם = בוחרי ש''ס מאוכזבים איו''ש .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצוענים לא ישבו בועדת הכספים
יהודי שהיה שם,
13/07/04 13:45
|
|
 |
כסף, רק זה מה שיש לכם בראש...
גידי,
הרצליה,
13/07/04 13:57
|
..שם בשמאל. עוד מימי השילומים מגרמניה, דרך השיעבוד לכסף האמריקאי ועכשיו אתם סוחטים את הציבור החרדי, כאילו לא מגיעים לו תקציבי חינוך כמו לכל מגזר אחר.
את הסיבסוד של הפקולטות למדעי הרוח והדשא באוניברסיטאות היית מפסיק? את התקצוב הענק לתאטראות שטומיסלב אוהב לבקר בהם, הפסקת?
העיקר להפסיק לתת לחרדים את התקציבים שלהם, כאילו אם ילדיהם יסתובבו ברחוב ויתדרדרו לפשע יצא לכם מזה משהו טוב. אז הרי לך החדשות: הם ירוצו לש''ס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינוי זה לא רק שמאל
שי,
מודיעין,
13/07/04 15:49
|
יש הרבה מאוד ימניים שנמאס להם ממה שקורה בארץ הזו, והם צריכים לא רק לתקן עוולות אלא השמצות. ידידי גידי - אם החרדים רוצים כסף שילמדו תוכניות ליבה של משרד החינוך, שיפנימו מה זאת אזרחות ושחוקי התורה כבודם במקומם מונח אבל הם לא משחקים תפקיד בחוקים של דמוקרטיה. וחוץ מזה, האם נתת את דעתך שחלק גדול מכספי השילומים ואחר כך הכסף האמריקאי נועדו כדי להחזיק ולכלכל חלקים גדולים והולכים בחברה הישראלית שבחרו בדרך של אי-עבודה ומשפחות ענק? עכשיו תנחש לאיזה חלק אני מתכוון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא ימין שעושה ''שינוי'' ל''עבודה
ל"ת
לא בעד ''עם-1''הם,
א-ליכוד ירוק,
14/07/04 13:32
|
|