 |
43.
כל החברה הישראלית נגועה
חיזקו ואימצו,
שנאו והחריבו,
14/07/04 09:08
|
בשנאה מבחילה, די לגלוש באתרי התיקשורת הישראלית, כדי להיווכח בעובדה העצובה הזו. ותודה לעמוס עוז, לתומרקין וליוסף לפיד! ולעוד כמה ''אוהבי ישראל'' עד כלות...ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ראשי תיבות ל ש''ס
sam,
14/07/04 00:44
|
|
 |
41.
וש''ס היא הפצע בחברה
sam,
14/07/04 00:03
|
כשאיש ציבור במדינת ישראל משתמש בדימוים רפואים לתאר מפלגה יריבה בדעותה לשלו הוא לא רק מבזה את עצמו הוא גם מבזה את אלה שהוא מיצג אני לא רופא אבל אם יש פצע שלא טופל ויש זהום נוצרת מוגלה וכל הסימנים מראים שהתנועה שהפכה את הנחשלות והבארות למקצוע היא הפצע וש''ס היא הפצע בחברה הישראלית והיגיע הזמן לטפל בו מענין איזה עיסקת טיעון עשו אם אריה דרעי שלא נישפט על הרצח בניו יורק בקווינס בולוורד של האישה שממנה גנב את הכסף לממן לעצמו דירת פאר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני לתומי חשבתי
Avi Ecuador,
14/07/04 03:22
|
שאתה עובד באגריקולטורה, מגדל חסה ומאכסן אותה במקרר?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
ש''ס = שינוי; שינוי = ש''ס
פחחחחח,
13/07/04 22:15
|
|
 |
39.
ש''ס = הישוב הישן
הרצל,
הר הרצל,
13/07/04 21:45
|
ש''ס היא המשך ישיר לישוב הישן שחי בערי הקודש וניזון מתרומות הגולה. את אותו אורח חיים פרזיטי הם תובעים כעת מהמדינה. תמיד ידברו על הגנת הדת והספרדים - אף פעם לא על טובת המדינה. אפילו החרדים מעולם לא היו חצופים כל כך. אברהם שפירא ז''ל ''אנטי ציוני'' היה פטריוט ישראלי אמיתי. אלו, ימכרו אותנו לערבים תמורת נזיד עדשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
גזענות לשמה
מאיר,
נתניה,
13/07/04 21:22
|
מי שמדבר על גזענות ופילוג בעם זה שינוי ולא ס''ש וטומי לפיד יותר גרוע מי לאפן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שמעת אפילו פעם אחת
ארז,
ירושלים,
13/07/04 23:04
|
את שינוי מדברת על גזענות ופילוג. זה אולי בחלומות הרטובים שלך. אה, בעצם הם דיברו על זה, כשהם ייחסו את זה לש''ס. מה שנכון, אגב. שינוי לא נגד הדתיים (עובדה - היא הסתדרה סביר עם המפד''ל עד עתה ואפילו הגיעו יחד להסכמות) וגם, תתפלא, לא נגד החרדים. היא בעד סדר יום שמהותו להעביר פחות כספים למגזר לא יצרני ובחלקו לא ציוני, למען הכלל, וכמו כן להגן על זכויות כל אדם - כולל חרדי - לחיות את חייו כפי שהוא רוצה כל עוד זה לא פוגע באחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מענין שמכל האיזמים המודרנים..
מרוקאי מרקסיסט,
קומונה,
13/07/04 21:09
|
הם הכי שונאים קפיטליזם דורסני ומתפללים לבאבא סאלי שלהם להגשמת הסוציאליזם השיוויוני - הלוזרים הדפוקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ש''ס האסון של המדינה
יהודי,
רמת גן,
13/07/04 21:07
|
מאז העליה של ש''ס השתנתה המדינה וממדינה נאורה תרבותית וערכית נהפכנו למדינה לבנטינית החיה על הבטלה , על סעד והשתמטות מהצבא ועבודה ועוד מסבירים זאת כאידיאל ויהודי טהור.חובה על כולם להחזיר תורה ליושנה אבל לא את התורה שלהם אלא את התורה האמיתית שלפיה חיה המדינה עד לדרעי ואלי ישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כל בהמות שינוי התאחדו, נא לקרא
דר' אליעזר ב.ש,
13/07/04 20:43
|
רק את שינוי אני מתעב יותר משס,ובהפרש משמעותי, אבל את טומי לפיד אני מתעב מכל, ואני שנוח לבריות, מביט בחרצוף הבזוי ובגסות הנוזלת מפיו ומשתאה, האיש הזה שלא עשה מימיו דבר הפך להיות מלכם של אזרחים שכל תסכוליהם תועלו אל השינאה, טוב הומולסביאן אחד שמח מעשרה חרדים בטלנים הם אומרים. כן, יש לומר את האמת, שינוי היא ביטוי לגזענות מוסוות בקפיטליזם דורסני, זאת הסחורה היחידה שיש לה לשינוי, היכן אמנון רובינשטיין המייסד, ראה איך משוגע הזה הזנה את השם שינוי.
קשה לי לראות לאן הכל מתדרדר, לא נראה לי שנחזיק מעמד כך. אליעזר ב.ש MD PHD
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שקיבלת את הדוקטורט
מוריס,
באר שביע,
13/07/04 21:35
|
בגסות רוח, ניבול פה והשמצות.
ואתה בטח נוח לבריות כמו שהיטלר היה טוב ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מושחתים נמאסתם!
תבת,
13/07/04 20:38
|
אשכנזי שינוי מתלוננים שש''ס הם מושחתים,ואני מסכים שחלקם אינם צדיקים,אבל אני בטוח שאם ''השופטים'' ואנשי ''הפרקליטות הצדיקים'' בישראל היו שופטים באותה להיטות את האשכנזים וויצמן,הרצוג,אהוד ברק,הכסף של ביילין,המתנות של פרס,''הילדים'' של שרון, הסדר הקיבוצים ועוד רבים אחרים! לא ישארו פוליטיקאים אשכנזים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מדהים
הנדהם,
13/07/04 20:20
|
איך מפלגה שקוראת לעצמה ''שומרים ספרדים'' מעזה לקרוא למפלגה אחרת 'גזענית'. הרי כל המהות שלהם זה סחיטה של המדינה ע''י ''שומרים ספרדים'' ובשביל ''שומרים ספרדים''. אין גבול לחוצפה, ולטיפשות של עובדי העובדיה האלו שקוראים לעצמם ''היהודים האמיתיים'' ולקחו לעצמם חזקה על היהדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
Shas is based on hate
Mixed family,
13/07/04 20:19
|
Shas is based on hate of Ashkenasim. They have no other reason to exist.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מה יש לש''ס חוץ משנאת אשכנזים
בוריס,
13/07/04 20:12
|
זאת הסיסמא היחידה שיכולה למשוך מצביעים של ש''ס. ובגלל זה מדי פעם הם זורקים בתקשורת איזו אמירה אנתי-אשכנזית גזענית. אני אפילו לא בטוח שמנהיגי ש''ס מאמינים בשקרים שהם אומרים. זאת פשות פוליטיקה, ללא שנאת אשכנזים ש''ס לא תשרוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
על גבם של יהדות ספרד המפוארת
sam,
13/07/04 20:11
|
איך הצליחה תנועה של ערבים ממוצא יהודי לתפוס טרמפ על גבם של יהדות ספרד המפוארת רגלם לא תידרוך בבתי הכנסת של היהודים הספרדים באנגליה או באמסטרדם
הביאו איתם מדינות ערב את ההתנהגות ואת ניבול הפה שנהוגים במדינות מוצאם וחליפות ארמני וכובעים מפולניה גם לא יצליחו להסתיר את העובדה שפעם ערבי תמיד ערבי גם אם דתו היא יהודית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
חובה לקרוא
שירה,
13/07/04 19:38
|
אני לא דנה בנושא ש''ס, למרות, שלדעתי הצדק איתם - שינוי היא מפלגה שבנויה על שנאה - היא לא מצודדת בימין ולא דובקת בשמאל. דעותיה היחידות הן לגבי ביטול חוקי העזר של הדתיים והפרעה לאורח חייהם! = שנאת הדת! הכל היה טוב ויפה לפני ששינוי נכנסה לכנסת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שס היא מפלגת השנאה
אלון,
חיפה,
13/07/04 21:28
|
מגוחך להגיד שקודם הכל היה טוב. קודם הכל היה טוב לשס אבל רע למדינה. שנוי מפלגה עניינית לא שונאת אף מגזר, פשוט שס מסיטה נגדה מפני שהנשק היחיד שלה זה שימור הקיטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלו שירה! כדור הארץ קורא לך
ל"ת
אני,
13/07/04 20:17
|
|
 |
רק בזכותך אצביע שינוי
ל"ת
גולדה,
רמת אביב,
13/07/04 19:55
|
|
 |
כן. גם אני יצביע שינוי
ל"ת
daniel,
why,
13/07/04 20:08
|
|
 |
28.
התגובות המתלהמות האלה
אהה,הבנתי,
13/07/04 19:37
|
מראות דבר אחד:שאלי ישי פגע בדיוק בנקודה הכואבת.הם ,כמו כל עם ישראל,יודעים ששינוי היא מפלגה שנבנתה על שנאה והסתה.החזרה האינסופית על דברי השקר של דוברי שינוי(גם זו שיטת תעמולה שהומצאה על ידי גבלס הנאצי)לא תעזור לשינוי כי הכל כתוב ונמצא גם בזכרונו של הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נגמרה הפרנסה מאמי?
מתחסד צבוע,
כאן,
13/07/04 20:31
|
על מה יצא קיצפך ? על שאנשי ההיי-טק משינוי הפסיקו לפרנס את המלמדים ועובדי המועצות והממשלה של ש''ס?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הפוסל במומו פוסל.
ל"ת
ישראל,
ישראל,
13/07/04 19:17
|
|
 |
26.
מספיק ללבות שנאה ש''ס -שינוי
מטה המאבק לצדק,
איו''ש,
13/07/04 19:16
|
בס''ד איני אוהד של' שינוי' ולא חסיד של ש''ס אבל די עם שנאת חינם ,ביהמ''ק השני נחרב בגלל שנאת חינם הגזען טומי לפיד מלבה שנאה תהומית נגד יהודים בצורה שלא מביישת את אויבי ישראל,די עם התבהמות של סטיות מיניות אפי' החיות לא עושות תתחילו להיות עם דאגה לכלל ולא לסקטור מסויים ,די עם מלחמת אחים מה אתם רוצים עוד חורבן !די אחים עם השנאת חינם אהבת חינם תוציא אותנו מהצרה ,די כלנו באותה אניה מתי תבינו שאם האניה טובעת חלילה אז כלנו טובעים חס ושלום 'כל ישראל ערבים זה בזה' ,תתחילו להסתכל בדברים טובים של כל יהודי גם אם הדיעות שלו שמאלניות . ימי בין המצרים התשס''ד . בברכה ובכבוד רב יו''ר מטה המאבק לצדק חברתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צא מאיו''ש, ונפסיק לשנוא אותך.
ל"ת
רבינוביץ',
ת''א,
13/07/04 19:32
|
|
 |
25.
הפוסל במומו פוסל
אסף,
ת''א,
13/07/04 19:13
|
גם לדעת ח''כ רוני בריזון דבריו של ישי מעידים יותר מכל על מפלגתו-הוא. ''ישי מאשים אותנו בגזענות, בזמן שהוא יושב בראש מפלגה שלא תיתן דריסת רגל בהנהגתה לא לנשים ולא לאשכנזים''. מעניין האם מפלגת שינוי תיתן דריסת רגל לאדם דתי\חרדי ו ספרדי? משום מה עדיין לא ראינו כאלה במשפחת ח''כים של שינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסף לא רק שחרד יתקבל בברכה
יובל,
קרית טבעון,
13/07/04 20:02
|
אפילו יטיסו אותו לצמרת הגבוהה של שינוי בתור כוח אלקטורלי רציני. אבל מה, הוא צריך להאמין בעקרונות שינוי, ומשום מה אני לא מוצא ממש הרבה חרדים שגם מאמינים בכך וגם רוצים להיות בשינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ש''ס ושינוי - צבועים
שונא צבועים,
13/07/04 19:08
|
שינוי וש''ס - שתיהן מפלגות גזעניות המקבלות קולות מליבוי שנאה הדדית בין אשכנזים וספרדים. ש''ס - כל חברי הכנסת ספרדים שינוי - כל חברי הכנסת אשכנזים שינוי - שונאים כל יהודי דתי, אבל בטיולים בעולם יכבדו כל סממן וכל מנהג נוצרי.
שינוי - מדברים על צבא, אבל הבן של טומי היה עתונאי בצבא, והבן של פריצקי- ראינו במעריב את המכתב של עו''ד פריצקי לצבא שישבצו אותו קל''ב וגובניק. ופריצקי דבר על החרדים??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אלי ישי מדרדר את ש''ס.
ל"ת
אריה דרעי,
13/07/04 18:58
|
|
 |
22.
הגזענות היא בשינוי
ד''ר. ניסים אלבז,
סאן אנטוניו,,
13/07/04 18:51
|
ח''כ דורון לוקה בשכלו כאשר הוא אומר בצורה אבסולוטית שאין דריסת רגל לש''ס במפלגת שינוי, אמירה גזענית ומרושעת שאין כמוה. הרי שינוי חזרה ואמרה את אותם הדברים במשך שנים. שינוי מעמידה את עצמה במקום שאין לחזור. איזהוא חכם הרואה את הנולד ואתם ''שינוייסטים'' רחוקים מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל ''דוקטור '' הניכבד
אני בעצמי,
13/07/04 19:23
|
אני לא יודעת בדיוק ד''ר למה אתה, שב בשקט במקומך יורד מסואב ותשמור את דיעותיך ה,''חכמות '' לשכמותך. אתה מדבר על שינוי כמפלגה גיזענית ? מה קרה טומי לפיד לא מרשה לך לטפל בכלב שלו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה אופינית לפלצני שינוי
:-),
13/07/04 19:34
|
אני מניח שאני אשכנזי כמוך, אבל התגובות של מכרי שהצביעו שינוי דומות לתגובותיך, יש בזה משהו טוב, אתם מסמנים את עצמכם בחזקת עדיף להתרחק. אם בחרת בנקניקיה ההונגרית טומש' מוריד לך שתי נקודות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוכמולוג קטן, הבנת הנקרא למדת?
אתי,
צפת,
13/07/04 19:08
|
ח''כ דורון אומר ששינוי פוסלים הן את ש''ס והן את יהדות התורה, וזו ההוכחה שאין כאן גזענות. אז מה משמעות הפסילה? הבנה וראיית הנולד (כן, כן, ראיית הנולד של חכמים) שישיבה איתן בממשלה לא תאפשר לשינוי לקדם דבר ממה שהבטיחה לבוחריה. אתה הבנת את זה ''דוקטור'' ניסים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ד''ר, קח ת'תרופות ולמד עברית
אלבזוביץ',
יוסטון,
13/07/04 19:00
|
|
 |
ביום שתיכנס אשה לש''ס תבין
מני יגל,
ראשון,
13/07/04 18:59
|
כמה אתה מעוכב שכלית ותרבותית. אין לך תקנה, אתה אבוד. המדינה הישראלית קמה על יסודות התנועה הציונית שהיא חילונית ואשכנזית. מה אפשר לעשות שכל ההישגים של המדינה הזאת רשומים לזכותה ורוה התחלואות על שם ש''ס? מה ש''ס הביאה לנו חוץ מחשכת ימי הביניים?
אם אתה מעוניין במדינה שפניה כפני ש''ס, עבור כמה קילוטרים במפרץ עקבה לערב הסעודית ותרגיש בבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל ''דוקטור דוליטל''
אני,
13/07/04 20:23
|
|
 |
21.
ושינוי משתנקת מרוב אהבה ????
אודי,
צפון,
13/07/04 18:50
|
ממש דוגמא לאהבה ללא מצרים - שינוי טומי לפיד - האוהב הגדול מכולם פריצקי - בכלל המציא את האהבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצות לקידום המסכנים המקצועיים
ערסען ייגער,
הרצליה פיתוח,
13/07/04 19:08
|
אודי היקר, עצתי שתלמד אנגלית ומחשבים ולא הוקוס פוקוס ודברי ''חכמים''. טייל בעולם ולא בקברי צדיקים. מצא פרנסה ואל תחכה לג'וב במשרד הפנים. ואנא סלח למפא'י ולאשכנזים על הציונות ובנין הארץ ועל שהביאו את הוריך, ועל שלא פינו את ביתם עבורם, ועל שהם עשירים ומשכילים יותר.
אז בוא נבנה על קידום ע''י השכלה ותחרות ולא על ידי פיצוי ניצחי למקופחים הניצחיים ובניהם כי גם תקציב המדינה כבר לא משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזו סיבה להתבטאות של ישי?
מירי,
נתניה,
13/07/04 19:04
|
בפוליטיקה אין אהבה, אבל אפשר מינימום של הגינות ומינימום של כבוד בהתבטאויות. אני לא מצביעה שינוי, אבל בהחלט לא זוכרת משהו מהסגנון של ישי מגיע מהצד השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
חבריקו ממודיעין:
zorox,
13/07/04 18:46
|
ש''ס,ושינוי שתיהן תמונת מראה אחת של השניה,שתיהן מייצגות תכונות נאלחות תחת סיסמאות שונות( שכמובן אין קשר לביצוע בשטח)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם קדמה וליברליות
יוסי,
חיפה,
13/07/04 19:02
|
הן תמונת המראה של פרימיטיביות וגזענות, אז כן, שינוי היא תמונת המראה של ש''ס. ואגב סיסמאות, עושה רושם שאתה קצת יותר פופוליסט מטומי לפיד. ובאשר לביצוע בשטח, להזכירך בשנה וחצי שינוי חיסלה את חוק הלפרט המפלה, קיצצה 40% תקציב לתלמידי ישיבות והפסיקה הקצבות לישיבות פיקטיביות, סגרה את משרד הדתות והגיעה להסכמות עם המפד''ל לגבי נישואין אזרחיים. וזה בלי קשר לרפורמות בפנסייה, חברת חשמל, קופות גמל, רשות הנמלים, בתי הזיקוק ואם ירצה השם גם במינהל מקרקעי ישראל בקרוב. זה קצת יותר מאשר ליכוד ועבודה עשו ביחד במשך 55 שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שינוי היא התשובה הכואבת
אזרח,
13/07/04 18:42
|
כל כך לש''ס, היא כל מה שש''ס מפחדת ממנו היא הקדמה והנאורות דבר שמצביעי ש''ס ברובם לא יודעים מה משמעותה. ש''ס שונאת אשכנזים, שמאלנים, חילונים וכל מה שהם מייצגים כי היא נבנתה על גזל ועל גזענות. זו חברה בוזזת שלא תורמת דבר לא לכלכלה לא לבטחון ולא לחברה. ילדיה לא משרתים בצבא, לא רוכשים מקצועות יצרניים ולא עובדים ואחרי זה להם יש עוד מה לדבר? מה קרה השרוולים בחליפתו של ישי מהוהים ואין לו כסף לחליפה חדשה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מפלים נשים, אשכנזים, וחיילים
דבורה הנביאה,
13/07/04 18:37
|
אם כל זכר במדינה היה הולך לצבא בין אם הוא מתאים או לא, מר ישי, אז לא היינו כה מסוכסכים בתוך עצמנו, וחושבים על האפליה של דם ודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
שכל הדתיים ישרתו. וזה יספיק.
מירי קיקו,
13/07/04 18:34
|
מצביעה של שינוי שגם אומרת שמע ישראל בלילה.
כן - את האפליה בין משרתים ולא משרתים לא רשמתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכל החילוניים משרתים ?????????
ל"ת
אודי,
צפון,
13/07/04 18:51
|
|
 |
16.
ש''ס במהותה גזענות טהורה
מושחתים נמאסתם,
13/07/04 18:29
|
איזה מפלגה מייצגת רק ספרדים? איזה מפלגה מאשימה את כל העולם בגזענות כאשר מנהיגיה מורשעים שוב ושוב בפלילים? איזה מפלגה מעוניינת להנציח עוני וקיפוח רק כדי שיהיו לה מצביעים? מפלגת הגענים הישראלית ש''ס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אלוהים קיים רק בשנוי,
טאם-טאם,
לב הג'ונגל,
13/07/04 18:27
|
כאטאיסט ברור שאני לא סובל כל תנועה הסוגדת לאותו יצור אורירי הנקרא אלוהים לכן אני בוחל משנוי יותר מאשר מפלגות דתיות . אבסורד ? לא וגם אסביר : טומי לפיד בטוח שהוא הוא בכבודו ובעצמו אלוהים ,וכאדם שלא אוהב מתחרים ,הוא לא סובל שמפלגות שלמות ממציאים פתאום אלוהים אחר שאפילו מיקומו המדויק לא ידוע , ומצביעים סתמית לעבר השמים . לכן כל עוד ששנוי סוגדת לאלוהים , אני ממנה מתרחק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצחיק שיצור אנושי חולף...
מירב,
13/07/04 18:38
|
|
 |
טם-טם - אין ספק, אתה גאון
אורי,
יקנעם,
13/07/04 18:58
|
בעצם, נראה לי שאתה לא מצביע שינוי למרות שאתה אתאיסט, בגלל שאתה חושב שאתה הוא אלוהים, ומתרגז שטומי לקח לך את התפקיד... צא מזה. אין לך אופציה טובה יותר משינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ש''ס - אבן רחיים על גב הציונות
מרוקאי מקופח,
פריפריה,
13/07/04 18:24
|
מסחטת כספים מושחתת. פרזיטים שאינם משתתפים לא בהגנה, לא בבניה, לא בחינוך. תמשיכו לנפנף תרנגולות מעל הראש ולנשק ידי מכשפים זקנים אנלפבתים מימי הביניים. לוזרים רמה נמוכה שאינם יכולים להתמודד עם קידמה , פתיחות וליברליזם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שינוי מפלגה גזענית ומגעילה
יוסי,
ת''א,
13/07/04 18:22
|
|
 |
יוסי לך תלמד את המילה גזענות
טל,
פריס,
13/07/04 18:27
|
טיפש שכמוך איך אתה בכלל מעז לדבר.מה אתה חושב ששס לא גזענית. אני שואל את עצמי אם בבית הספר כבר היית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ושינוי פשוט אוהבת את כ-ו-ל-ם..
דןדןדן,
13/07/04 18:12
|
ש''ס היא מפלגה של שנאה ובלה בלה בלה. שינוי, לעומת זאת, היא מפלגה שכולה אחדות עם ישראל. שינוי לא מחרימה אף מפלגה (חוץ מהחרדים, אבל הם בכלל לא נחשבים) וטומי לפיד מת על מזרחים (יוסי בניון למשל).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לסארקאזם צריך רמת מינימום
שווארצעןיעגער,
קרקוב,
13/07/04 18:42
|
|
 |
11.
מה עם המוגלה של ש''ס?
שלום,
13/07/04 17:58
|
אלי ישי מדבר על מוגלה? מותר לו! הוא מומחה גדול בענין! זוכרים את דרעי שישב בכלא? זוכרים את ח''כ פנחסי שישב בכלא? זוכרים את ח''כ לוי שישב בכלא? כולם מחבריו של אלי ישי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו אז התפנה מקום בכלא
ל"ת
שמחה,
13/07/04 18:45
|
|
 |
כל הכבוד
טל,
פריס,
13/07/04 18:13
|
אני מסכים בהחלט עם הכותב. חברי שס היקרים אתם שמגדירים את עצמכם כדתיים תסתכלו איך אתם מיצגים את היהדות בושה וחרפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
יסוד שינוי - פלגנות
אריה,
13/07/04 17:53
|
שינוי נוסדה ע''מ לפלג את העם!! א. להוציא מחוץ לתחום את החרדים. ב. להוציא מחוץ לתחום את המזרחיים. ג. להכניס את החזיר והשפן לצלחת. ד. להכניס את ההומואים ל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה, שינוי נוסדה על מנת
אייל,
מודיעין,
13/07/04 18:54
|
לתקן את העיוותים שש''ס ויהדות התורה השרישו פה עשרות שנים. אילולא שינוי המדינה הולכת לאחת מן השתיים תוך עשור, עשור וחצי - או מדינת איאטולות נוסח איראן, או מדינה פושטת רגל בה המגזר הלא יצרני עושק את המגזר היצרני עד שלא ניתן יותר. אתה יודע מה, יש אפשרות שלישית - שתי האפשרויות הקודמות יחד. שינוי לא גזענית כלל, בניגוד לש''ס, ובאשר לחזיר - הוא היה בצלחתי מפעם לפעם גם לפני שינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאייל
אריה,
13/07/04 21:12
|
א. אם אתה מדבר על מדינת היאטולות נוסח איראן, כנראה שאין לך מושג מהי יהדות אמיתית ואצילית. ב.ואם אתה מדבר על מיגזר לא יצרני, כנראה גם אין לך מושג מהו כוח הייצור האמיתי של היהדות השורשית, אם תרצה אוביל אותך להרבה מקומות שתופתע לפגוש בהם יהודים שמייצרים ומביאים למדינה הרבה הצלחה וכבוד. ג. ובאשר לחזיר, חבל שאתה אוכל אותו מפעם לפעם, אבל שינוי מביאה אותו בצורה לגיטימית וחוקית, וזה מה שעלול לדאבוני הרב להוריד את מדינתנו בסופו של דבר שאולה. ואל תגיד שאני פאנאט, כי לדברים הללו אסמכתאות בכל ההיסטוריה היהודית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאריה
אייל,
מודיעין,
13/07/04 22:58
|
אריה ידידי,
א.אני יודע גם יודע מהי יהדות אמיתית ואצילית. לצערי אני לא מוצא אפילו את קצה קצה אצל המפלגות החרדיות.
ב. ודאי שיש הרבה חרדים שעובדים במקצועות יצרניים. אבל סטטיסטית הם המגזר שעובד הכי מעט ובהפרשים גדולים, וכתוצאה מכך הם מורידים את אחוזי העבודה בישראל לרמות הנמוכות בעולם. שלא לדבר על כך שחלק גדול מהעובדים נותנים שירותי דת בהיקפים ללא תקדים, שלא ממש צריך
ג. נו, באמת. העובדה שניתן יהיה לקנות חזיר בצרכניה תוריד את המדינה שאולה. ידידי, כנראה שאנחנו לא משדרים על אותו גל. ולא ברור לי על איזה אסמכתאות אתה מדבר. אני רואה את עצמי כיהודי טוב, אף על פי שאני לא מאמין באלוהים. לא זה המקום לפרט, אבל בקצרה - יהדות בעיניי היא השתייכות לאומית ותרבותית, ולא רק דתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
איפה הבושה
טומי,
תל אביב,
13/07/04 17:51
|
הייתי מצפה מחברי שינוי לאחר פרשת פריצקי קצת לשתוק. שבוע שבועיים, לא יותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טומי, שמעת פעם על המשפט
יוסי פריצקי,
תל אביב,
13/07/04 18:55
|
תפוח רקוב אחד לא מלמד על כל הארגז? אז כדאי שתתחיל לחשוב על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שינוי מושחתים?
אליהו,
חיפה,
13/07/04 19:46
|
ברגע שהם גילו נחש בקירבם הם מייד סילקו אותו! בזמן שמפלגות אחרות התחמקו ש''ס אפילו פינקה את הנחשים שבה וקראה להם קדושים!!! אז איך אפשר להגיד שהם מושחתים???
נראה לי שכל מי שקורא להם מושחתים, פשוט שמח שמצאו במפלגה אחרת שחיתויות ועכשיו יחזרו אנשים למפלגה שלו (עבודה ליכוד ומרץ)
אם מישהו עושה את זה הוא פשוט מטומטם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שינוי
רביד,
עפולה,
13/07/04 17:49
|
מפלגת שינוי בניגוד לש''ס מבוססת על נקיון כפיים ויושר ציבורי (ראו מקרה פריצקי) ובכלל מאז ששנוי בממשלה קוראים אך ורק דברים טובים. ומי שקמה על בסיס הגזענות ב-1984 היא ש''ס המושחתת. בברכה תומך שינוי רביד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שינוי נפלתם פריצקי רק קצה
קובי,
הרצליה,
13/07/04 17:48
|
שיני רק אתמול ניקנסתם על ידי מבקר המדינה בניגוד לדתייםורק שילשום פרשת פרציקי שהיא קצה קרחון אז שבו בשקט ואני לא דתי אלה מצביע עבודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העבודה - סופר דוגמה לשחיתות
תבורי,
יבנה,
13/07/04 18:06
|
מפלגות הפועלים על גלגוליהן יכולות ללמד מהי שחיתות (לצורכי המפלגה כמובן) מהי שנאה ועוד דברים טובים
אז מי שמדבר משם שיזהר כשהוא מרים אבן כי תחת האבן יש סיכוי לאיזה נחש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חוזה עתידות קובי?
שי,
מודיעין,
13/07/04 18:05
|
כשאתה קובע שפריצקי זה קצה הקרחון? חוץ מזה, בתור מצביע עבודה אני מקווה שאתה יודע באיזה היקפים המפלגה שלך נקנסה על ידי מבקר המדינה. אין דבר, זה עוד קצת חור באוברדראפט הגדול שלה. הקנסות שקיבלה שינוי היו בגין עבירות טכניות, הנובעות מכך שזו מערכת בחירות מוניציפאלית ראשונה שלה, ומעטים מאוד, אם בכלל, הכירו את כל מערכת החוקים וההגבלות המסועפים שמוטלים על מפלגות. אני יודע, האמן לי, משום שהייתי גזבר של מטה הבחירות של שינוי במודיעין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שינוי המפלגה הכי גזענית בעולם
ל"ת
חיים,
נהריה,
13/07/04 17:38
|
|
 |
חיים, למה בעולם?
שי,
מודיעין,
13/07/04 17:47
|
בכל מערכת שביל החלב כולו.
וש''ס הם להקת מלאכי שרת עלי אדמות. האמת היא, שבתור מלאכים הייתי מעדיף את כולם בשמיים. שיתלוננו שם על גזענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
להפריד בין דת למדינה
דן,
13/07/04 17:37
|
|
 |
4.
הפוסל במומו פוסל
daniel,
why,
13/07/04 17:35
|
|
 |
3.
שינוי
Avi Ecuador,
13/07/04 17:30
|
זבל שמסביר שהוא טהור ורוצה להוכיח שהשונה ממינו הוא זבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חייב להכנס למעגל העבודה...
ל"ת
אני,
13/07/04 18:18
|
|
 |
אתה מתכוון למשהו כמו ביילין?!
Avi Ecuador,
13/07/04 22:35
|
|
 |
ואתה חושב שהתגובה שלך
שי,
מודיעין,
13/07/04 17:43
|
היא לא זבלית? תישאר באקוואדור, עדיף לכולנו. בעצם, קח לך תומכי ש''ס לשם. יהיה עוד יותר עדיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות
Avi Ecuador,
13/07/04 18:07
|
|
 |
2.
שס נגועה בהרבה דברים רעים
טל,
פריס,
13/07/04 17:26
|
כולי תקווה ששס לא תקח חלק בממשלה.המפלגה הזאת כבר הצליחה לצערנו הרב לגרום לנזק רב ולקרע בחברה הישראלית.לשס בראשות האייטולה עובדיה יוסף יש עקרונות שלא משתלבות עם הדמוקרטיה.שס דומה מאוד לתנועות בעולם המוסלמי אולי שם מקומם. בושה שבכנסת ישראל יושבים חכים משס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פריסיאי-שון זליסה
גדי,
חיפה,
13/07/04 18:17
|
כאחד שיושב בניכר, וחושב שהוא מבין כדאי שתשב בישראל ותביע או תעביר ביקורת על היחסים בחברה הישראלית וכדאי שתתיחס לאייטולות בצרפת. בקיצור בוא לארץ תחיה ותכיר את אנשי ש''ס או אנשי שינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בקיא אולי יותר ממך
טל,
פריס,
13/07/04 18:40
|
מאחר ולא טרחת לשאול מה אני עושה בפריס אני אענה לך. אני נמצא כאן בשליחות ובמסגרת עבודתי מעודכן אולי טיפה יותר ממך בנעשה במדינת ישראל. אני אשמח גם אם תספר לי על האייטלות בצרפת.איך אתה בכלל מרשה לעצמך לומר זאת אתה מכיר את צרפת?אני בניגוד אליך מכיר היטב את שתי המדינות. דבר אחרון במסגרת עבודתי נפגשתי גם עם ראשי שס וגם עם ראשי שינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם החכי''ם הערבים?
תבת,
13/07/04 19:29
|
אני בטוח שאתה ''מומחה'' לעניני ישראל וצרפת! לצערי מרוב שנאה לש''ס אתה מעניק להם שמות גנאי'' אייטולה'' וכ''ו מענין אותי מה דעתך על החכי''ם הערבים? יש לי הרגשה שאתה בעד ''דו קיום'' עם ''המוסלמים הנהדרים'' אבל נגד דו קיום עם ''הברברים המזרחים'' בדיוק מתאים לאידיאולוגית שינוי וגזעניה!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שינוי מפלגה גיזענית ומלוכלכת
שיתבישו להם,
מגעילים,
13/07/04 17:23
|
שינוי מפלגה גיזענית ומלולכת יותר ממה שישי אמר הם פשוט גיזענים ומלולכים ומסתירים את זה (מדבר מידיעה ועובדה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה שלך
Avi Ecuador,
13/07/04 21:23
|
|
 |
אתה משמיץ ללא ביסוס
שי,
מודיעין,
13/07/04 17:42
|
וגם אם תמצא מקרה אחד או שניים, זה היוצא מן הכלל. ש''ס היא גזענית מהיסודות, החל בפסילה וזלזול במי שאינו יהודי, דרך פסילת נשים ואשכנזים, וכלה בהתנגדותה לאורח חיים של מי שאינו חושב כמוה. מה זה אם לא שיא הגזענות והפשיזם הדתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההוכחה הפשוטה תקשיב לדברי הח''כ
O,
13/07/04 20:14
|
אני לא ש''סניק ואפילו לא דתי. במקרה אני אשכנזי שמתבייש כל פעם מחדש כאשר אחד מפלצני שינוי תרתי משמע מדבר, גם צורם באוזן ובעיקר הריח. לקחתם ממר''ץ את הפטנט לומר אנחנו השפויים, הנאורים וההומניסטים, אתם רק ישרים והגונים ממש התלוה מארליאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מריח דרך הטלביזיה והרדיו?
מוטי,
רמת גן,
13/07/04 22:53
|
אולי אתה בסך הכל מריח את הפלצנות של עצמך, כי כשקוראים את דבריך מבינים שאתה כנראה בין אלופי הפלצנים. לא הצבעתי שינוי בבחירות הקודמות אבל הם הוכיחו שהם מקיימים את דברם לבוחר ולא נכנסו לקואליציה עם החברים ובנוסף קיימו רבים ממה שהבטיחו הן בנושאי דת ומדינה והן בנושאים כלכליים - והכל הכל תוך הפגנת אמות מידה פרלמנטריות שלצערי לא ראיתי באף מפלגה, כולל הליכוד שהצבעתי עבורו. בפעם הבאה אצביע לשינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיפור
אבי,
נתניה,
13/07/04 17:29
|
אני יצא לי לדבר עם אחד מבני המשפחה של אחד מהחכי''ם של שינוי והוא סיפר לי סיפור שהרבה יותר סערורי ממה שהיה בתקשורת והוא אמר לי לא לגלות כי חבל שהוא יפסיד וגם המשפחה שלו............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סקופ עיתונאי
הציני,
ת''א,
13/07/04 17:57
|
למה אתה לא הולך עם זה לתקשורת אתה יכול לעשות מזה המון כסף
הגב לתגובה זו
|
|