 |
62.
בעל הארוע... גדול!!!
ל"ת
ben,
NY,
14/07/04 22:45
|
|
 |
61.
בן כמה נזרי הזה?
ל"ת
סקרן,
14/07/04 19:47
|
|
 |
צריך פשוט לקרוא את הכתבה
ל"ת
מורה סתומים,
14/07/04 20:20
|
|
 |
60.
this is funny
Yored,
14/07/04 17:33
|
few days ago everybody was mad why they checked the MILUIEM on the way out.............do you think the same today?idn't he get( stole) the rifle from ZAHAL?.........no matter what you do someone will say it's wrong..........so i'm laughing
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
למה עוזי כוהן לא עזר
רועי,
14/07/04 15:51
|
|
 |
58.
Stop blame everyone in this
ak,
NY,
14/07/04 15:37
|
a crazy man is trying to kill his wife because of personal issues What the hell money got to do with this Why people try to blame everyone for that
If it wasn't personal, he would have killed a hostage
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
כל כך מטומטם האיש ממד''א
מוש השור,
ראשון לציון,
14/07/04 15:08
|
הוא מדבר איתו כמו איזה נציג שירות אטום..מה הוא לא ידע שבמפעל יש עשרות עובדים שהאיש הזה יכול בקלות לירות בהם, עוד לאחר שהיה ברור שהוא מסוגל לעשות את זה לאחר שירה באישתו ובנו. וכל השטויות עם הממשלה שגרמה לזה- אתם מפגרים המדינה לא חייבת לכם כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
הוא אהב את אשתו בגלל זה הוא
יפצ'ו,
14/07/04 13:50
|
|
 |
מי שאוהב יורה?את נורמלית??????
ל"ת
אהבה,
14/07/04 18:55
|
|
 |
55.
ממש תמונות קשות
ל"ת
יעל,
14/07/04 13:34
|
|
 |
54.
מי פעם חווה?
תושב ק''ש,
דנמרק,
14/07/04 13:21
|
שיש רק גביע לבן במקרר שאיין כםף לסנדלים לילדים שאיין אפשרות לשלם טיול שנתי לילדים בבה''ס שיש חובות מתמשכים שברור שלא ניתן לשלם שביתך אינו מבצרך כי אין אפשרות לשלם משכנתא ועם כל זאת לשמור על שפיות וזוגיות ועל מקום העבודה מי ניסה לגור בהרלם ברונקס וכו' ביבי? הרי לכם אמריקה שבאמריקה מקרים שכאלה הינם ענין שבשגרה לכל לוגמי הלבן והשמנת כן יש מצב שבו אדם הופך לחייה עצוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הרסת לך את החיים - אידיוט!!!
פרסי גאה,
14/07/04 12:53
|
|
 |
52.
דרמה דלאשמטה
הראל,
14/07/04 12:42
|
אפילו דרמות כמו שצריך אנחנו לא מסוגלים לייצר , ''חוטף'' בני ערובה עם נשק ו''מאיים'' שאם לא יענו לתנאיו הוא יהרוג את עצמו ,איזה פחד, וכשהוא הולך לעשות זאת אחד מ''בני הערובה'' מציל אותו , יש משהו יותר מופרך מה''דרמה'' הזאת ?, אולי רק אם היה ''מאיים'' שאם לא יארגנו לו רכב מילוט אז הוא ילך ברגל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
רמי,
י-ם,
14/07/04 13:41
|
|
 |
51.
לכל אלה שמאבדים את השפיות ....
assaf,
Tel Aviv,
14/07/04 12:38
|
ולכל המתבוננים בהם מהצד. לכו מהר כולכם ללמוד קבלה, ותיראו איך היסורים נעלמים מהחיים שלכם. תבינו את המציאות בצורה הרבה יותר טובה, למה הכל קורה לכם בבית! בעבודה! במדינה המתפרקת הזאת! תחיזרו את השימחה לחיים שלכם.
המקובל אשלג בעל הסולם מספר איך ולמה הדברים קורים בדור האחרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די למיסיונריות
מסתייג,
14/07/04 15:59
|
כמה שאתם גועליים. מזהים נקודת תורפה, חולשה אנושית, מצוקה נפשית, ומיד מתבייתים עליה כמו השבלול הערום בגינה שלי על תות שדה שהבשיל, איכס. דעו לכם כל המתפתים לאור הגנוז, כביכול, בקבלה או בכל כת אחרת של מופרעים. לכל הצרות שודאי לא חסרות לכם רק תתווסף צרה חדשה, שלא נדע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מסמך מיוחד מאד
אברהם,
גבעתיים,
14/07/04 12:15
|
|
 |
49.
תמשיכו לחלק נשק לכל האוכלוסייה
מה?,
14/07/04 12:07
|
|
 |
48.
אם ערבי היה עושה את זה.....
מוחמד,
המגזר,
14/07/04 11:26
|
היום עושים מכל המדזר מחבלים וקוראים ''מוות לערבים''....
עכשיו נראה מה יגידו.. הרי הוא יהודי
אבל זה בעיניכים לא מחבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי לא מכנהג קכה
ג,מיל,
ערוער,
14/07/04 15:50
|
|
 |
חוץ מזה..
מוחמד שוב,
המגזר,
14/07/04 14:26
|
אני רואה כל יום בחדשות יהודים שאונסים, הורגים את בני משפחתם דוקרים, אפילו אנשים אונסים את אחותם.. (וזה גם לי כואב לראות את זה) ואף אחד בתגובות לא אמר מילה.. ופעם כתבו שערבי ירה בחברו וראיתי את התגובות.. ''מחבלים''- ''הורגים את עצמם''- ''ככה יותר טוב שימותו לבד''- ''ככה באיסלם''- ''פושעים''- ''מדברים שפת הדם''.. ועוד.. ואף אחד לא דיבר על זה שרואים בחדשות שזה חנק את בנו וזה חטף וזה אנס.. מספיק כבר.. שהאנשים ידברו על הבנאדם עצמצו ולא על הלאום שלו.. כשאצלכם מישהו הורג אתם יורדים עלו ורק עלו הרי הוא הטועה.. ושכורה משהו אצלינו אתם יורדים על כל ערבי העולם.. כאילו שכולם השתתפו בזה.. למה לא חושבים? הרי לא חסר לכם שכל.. אבל זה אתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוחמד, כשאין שכל אין דאגות
אורן,
14/07/04 14:04
|
פשוט אין שכל אין דאגות. האמת גם אצלכם יש כמה חכמים שהתחילו להיות מודאגים מהמצב הרע ושכל המוגבל של העם הערבי. מה הקשר בין מה שעשה המסכן הזה, לבין מחבלים ערבים ומוות לערבים? מצידי שכל יום עשרה ערבים ייכנסו למפעלים, יתפסו בני ערובה, ואיימו להיתאבד, ושיתאבדו. ואף אחד לא יגיד מחבלים ומוות לערבים. מחבל זה על רקע לאומני ולא פלילי, מחבל מתאבד רוצה להרוג איתו כמה שיותר יהודים. האיש הזה רצה רק לחסל חשבון עם אשתו שאולי הציקה לו ולהתאבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי ואלימות ? לא יתכן !
ל"ת
יהודי שנגזר,
14/07/04 12:46
|
|
 |
לצערי אתה צודק
עודד, אוז,
14/07/04 12:16
|
זה העמך ואם זה אין מה לעשות, חוץ מחינוך שאם הם עומדים לצידך בקרב, עובדים איתך, ומשלמים מיסים כמוך אבל עדיין דורשים הרבה פחות, הם ''כנראה'' אנשים טובים.
חינוך לשיוויון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שלא יתלונן-יש לו עבודה
ביבי,
14/07/04 11:11
|
|
 |
46.
אין לתת נשק לחיילים בחופשה
נחום,
14/07/04 11:06
|
|
 |
תסתובב קצת בעולם
אריק,
צפת,
14/07/04 12:43
|
צרפת, תורכיה ועוד מקומות... וחוץ מזה מה באמת הבעיה לנניח אמריקאי שרוצה לירות במישהו להשיג נשק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
יש לשחררו ללא כתב אישום
יואב,
14/07/04 11:05
|
הוא קרבן של המערכת ושל עובדים מחורבנים שהתנכלו לו יתכן שנסחט ע''י אשתו לשעבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
נהיה פה הארלם....
חן,
חולון,
14/07/04 10:45
|
כל אחד לוקח את החוק לידיים ועושה מה בראש שלו.לתת לו מאסר עולם למען יראו ויראו..למען אשם אנשים יכלו לההרג שם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהכרותי עימו:איש
נמי,
צפת,
14/07/04 13:36
|
|
 |
וגם שנון
ל"ת
נים,
14/07/04 13:47
|
|
 |
43.
מה הוא חשב שהוא מקגייוור?
ל"ת
רוני,
נתניה,
14/07/04 10:44
|
|
 |
42.
נאשם בעבר בעבירות אלימות!
גיל.ש,
14/07/04 10:42
|
|
 |
כולה צעק על אשתו-עלק אלים
ל"ת
דויד,
14/07/04 13:46
|
|
 |
41.
מטורף!!!שיעיפו אותו לכלא!
ל"ת
ראובן,
14/07/04 10:39
|
|
 |
זה ענין של שחצנות המכסה על
אפי,
סביון,
14/07/04 13:37
|
|
 |
40.
מאסר עולם!הוא היה רוצח את כולם
ל"ת
אורן,
14/07/04 10:21
|
|
 |
אורן מזל שאתה לא שופט אלא סתם
ל"ת
אילנית,
צפון,
14/07/04 10:36
|
|
 |
39.
תראו מה הייאוש עושה לבנאדם!
ל"ת
גדעון,
חולון,
14/07/04 10:21
|
|
 |
38.
תלמדו הבנת הנקרא כל המתלהמים
1,
14/07/04 10:14
|
הרי כתוב שהוא התפטר עקב סיכסוך בעבודה עם עובד אחר. אז איך לעזעזל קשור המצב הכלכלי לעיניין? בגלל ביבי הוא רב עם חבר לעבודה? גם הבחור שזרק את הנערה מהגשר זה בגלל ביבי? החבורה שסיממה אנסה וצילמה את הנערה שבוע שעבר זה גם ביבי? ישנם אנשים שלא נותנים לעובדות לבלבל אותם והם יגידו את דעתם ללא קשר למה שהם מגיבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
עדיין לא הבנתי!
גיא,
14/07/04 10:14
|
|
 |
36.
ביבי תתפטר כבר!!
אריאל,
14/07/04 10:09
|
|
 |
מה קשור ביבי?
כפיר,
14/07/04 11:11
|
|
 |
בכל דבר דוחפים את ביבי
ל"ת
שרוט,
14/07/04 13:48
|
|
 |
35.
איזה מטורף יאללה!!
ל"ת
איתן,
14/07/04 10:08
|
|
 |
34.
מזל גדול שלא היו הרוגים
ל"ת
רחל,
נהריה,
14/07/04 10:07
|
|
 |
33.
בטח יקבל מעצר בית...
נטלי,
חיפה,
14/07/04 10:05
|
|
 |
32.
לכל אלה שמחפשים אשמים!
עופר,
נתניה,
14/07/04 10:04
|
הבנת הנקרא!מה הקשר לביבי ולמצב הכלכלי במדינה??האיש התפטר מעבודתו בגלל סכסוך!אנשים שמצבם הכלכלי רע לא יעזבו עבודה בגלל סכסוך טיפשי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
מי נתן למטורף הזה נשק?!
ל"ת
גלית,
מרכז,
14/07/04 10:02
|
|
 |
30.
ירה באשתו ?ירה בבן שלו?!
רונית,
חיפה,
14/07/04 10:00
|
|
 |
29.
נו באמת די!
ליאת,
צפון,
14/07/04 09:57
|
אף אחד כאן לא אשם.לא צה''ל לא המשטרה ובטח שלא ביבי.הכי נוח זה לחפש אשמים!הבנאדם נשבר,ואבד עשתונותיו ,זה הכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
צה''ל צריך לבדוק!
גדי,
14/07/04 09:56
|
|
 |
27.
רובה מחסניות רימונים....
אורית,
חיפה,
14/07/04 09:54
|
|
 |
26.
לא מבין מה הקשר לביבי?
רועי,
14/07/04 09:52
|
|
 |
25.
בטח עכשיו יגידו שהוא לא כשיר
יואב,
ת''א,
14/07/04 09:50
|
למשפט וישחררו אותו .ועוד שנה שנתיים מישהו ישלם את המחיר על זה,ואז יתפלאו איך זה קרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
להעיף אותו למאסר עולם!
יוסי,
14/07/04 09:48
|
|
 |
23.
אני לא מבינה משהו אחד!
זיוה,
אשדוד,
14/07/04 09:46
|
|
 |
קנס
אורית,
14/07/04 10:05
|
|
 |
22.
15 צודקת.
המחתרת הסגולה,
14/07/04 09:38
|
התגובות ש 15 קיבלה רק מחזקות את מה שכתבה. ארץ ממוצעת עם בעיות תהומיות בכל תחומי החיים, ועם פרובינציאלי עיוור וקנאי שלעולם לא יידע לפרגן למי שכן מצליח. שירים מזרחיים ברדיו כתרבות, זה מה שנשאר? חברי המחתרת שמחים בהצלחתך ובכך שמשפחתך זכתה לחיים נורמלים ולו במקום אחר. האנטישמיות בגרמניה היא שולית בהשוואה לאנטישמיות שמפעילים ערבים כנגד יהודים ויהודים כנגד יהודים בארץ המובטחת. ההיסטוריה של שואת יהודי אירופה מתקיימת כעת בארץ ישראל, לכל מי שלא שם לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את טועה
חי,
שדרות,
14/07/04 10:18
|
האנטישמיות כמו כל מחלה סמויה היא תמיד שולית עד שהיא מתפרצת כך היה בין המלחמה הראשונה ועד לעליית קרוב המשפחה לדעות של ערפת הלו הוא הצורר היטלר ימח שמו ושם זכרו ואז אותה אנטישמיות סמויה הפכה לגלויה במלוא עוזה ונל היתר היסטוריה שאסור לשכוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את יכולה גם לעזוב!!!!
ל"ת
ישראל,
14/07/04 10:13
|
|
 |
21.
לגברת מספר 15 תתביישי לך!!!
מאיפה התעוזה,
להתבטא כך???,
14/07/04 09:37
|
אני לא מתנגדת לכך שאדם יעשה מה שטוב לו, נהפוך הוא. אבל ע-ר-כ-י-ם, האם שמעת על המילה? האם את מסוגלת להבין אותה? כנראה שלא. לא זו בלבד שעזבת את הארץ , את גם מנסה לעודד אחרים לעשות כמוך? את חצופה, ואנשים כמוך צריכים לקרוא את העיתון הגרמני. אל תספרי כמה שאת מצליחה כלכלית. זה לא מעניין אף אחדץ העובדה היא שאת ממשיכה לקרוא את העיתונים בארץ, אבל את לא שייכת לכאן. אז אל תתיימרי להיות. תלכי להרוויח כסף. ולחיות בעולם הקטן שלך. חוצפנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 21
דן,
14/07/04 12:44
|
ערכים?למה קוראים ערכים בארץ אני הלכתי לאורכה ןלרוחבה עם מקרוסקפ ולא מצאתי אותם אולי תעזרי לי למצא אותם מה ש 15 כותבת יש בזה הרבה נכון.אחרת איך תסבירי שרוב היהודים לא גרים בישראל???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הצעה אופרטיבית
נורה,
14/07/04 09:36
|
אני מציע לחנך מגיל הגן את האנשים להתאבד בשקט כשמצבם הכלכלי מתדרדר ובמיוחד לא לפספס ולא לירות באחרים.
אדם בלי עבודה רק עולה לנו כסף, ולכן עדיף שיתאבד, בטלוויזיה צריך לעשות השוואה ביננו לבין יפאן, הנה ילד ביפאן שלא קיבל בגרות עשה לכצמו חראקירי, המנהל שפוטר מסוני עשה לעצמו חראקירי, וולא איך שהם יודעים להתאבד ביפאן בשקט, אפילו לא כמו בסינגפור. יש לייבא את בחינוך היפאני לכאן.
אדם שלא עובד לא יקבל טיפול רפואי בכלל, מה זה יעזור לנו אם הוא יבריא? בשביל מה? בשביל שלא יעבוד?
תמשיכו לפתח ולשלוח את כל הראיונות לביבי, אני בטוח שהוא יאמץ אותם בחום.
מה שמפריע לנו זה הרעיונות היהודים-נוצריים של עברה לזולת , התחשבות באחרים. הרי אנחנו לא חושבים שצריך להתחשב במישהו אחר, רק כך לימדו אותנו. אז בואו נלך צעד אחד קדימה...
אם מערכת החינוך הייתה מלמדת את האיש שלהתאבד בגלל שאין לך כסף או שאתה מפוטר זה דבר חיובי, היה נחסך הרבה סבל הלילה.
נכון???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מתביישת ומבקשת סליחה
סליחה,
סליחה,
14/07/04 09:27
|
איזה נורא. ליבי כואב עליו ועל משפחתו. איזה טראומה היו צריכים לעבור האשה והבן הצעיר. זה פשוט נורא. הלב כואב. זה איום שאדם לא מוצא פתרון פרט למוות. זה כואב מאד שאנשים מגיעים לכזה שפל, ואף אחד לא יכול לשפוט עד שהוא לא מגיע לשם. אני מקווה שהמדינה תעזור להם כלכלית על מנת להשתקם, ושיימצאו לו עבודה, ושבמקביל הם יזכו לטיפול פסיכולוגי מתאים. במיוחד לילד בן ה-16 שבוודאי בטראומה נוראית. אני מבקשת מהמשפחה סליחה. סליחה שאינני יכולה לעזור. סליחה שאף אחד לא עזר לכם ושרק הפנו לכם עורף. סליחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריכה צומי אה.....
חפשי במקום אחר!,
14/07/04 14:39
|
אין דבר כזה לא יכולה לעשות כלום!!! קומי בבוקר, שטפי פנים, שתי קפה וצאי החוצה עזרי לנזקק! יש רבים כאלו, לפעמים מילה תעזור, לפעמים הקשבה לאדם נזקק הווה אומר עזרה נפשית,חיוך, לעיתים עזרה חומרית, כספית.. לא חסר איך למה וכמה. וזכרי, אין דבר כזה לא יכול יש לא רוצה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
מי בצה''ל בדק אותו?
ראובן,
אשקלון,
14/07/04 09:19
|
ומצא אותו כשיר לקבל נשק ? אני בטוח שאף אחד. שנים שצה''ל מתחמק מאחריות כל כך בסיסית - לבדוק את המילואימניקים. לראות למי נותנים נשק. האם המילואימניק כשיר פיזית להשתמש בנשק? אולי הראיה שלו כבר לא מה שהייתה פעם? אולי הוא כבר לא מסוגל לשים אפוד על הגב. ואולי יש למילואמניק בעיות בבית, לחצים נפשיים. לצה''ל לא אכפת! נוח לצה''ל להניח שה''בדיקה'' שנערכה למתגייס בגיל 17 - תקפה לעוד 30 שנה. אם צה''ל לא יקח אחריות - זו שאלה של זמן מתי יתרחש הטבח הבא.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
החלום התגשם
יוסי,
14/07/04 09:16
|
התנאים השוררים זה ממש ''אמריקה '' כל אלה שרצו אמריקה .הנה יש לכם אמריקה .מי שיש לו עוד טופס למלואי בשביל ''גררן קרד'' יכול לזרוק אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה באירופה דבר כזה לא קרה?
אריאל,
ת''א,
14/07/04 14:14
|
|
 |
16.
מגיע לו ולנו
אזרח,
ת''א,
14/07/04 09:15
|
בגלל שדופקים אותנו פעם אחר פעם ובמקום לעשות משהו אנחנו בוחרים את אותם לא יוצלחים מחדש.צריך להחיות את הפנתרים השחורים-התנועה החברתית היחידה שהייתה בישראל!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אני אומרת תהגרו כל עוד ניתן
דורית,
מינכן,
14/07/04 09:03
|
אתם לא יודעים איפה אתם חיים צאו ותראו את העולם. אני עזבתי את ישראל כי פיטרו אותי ואת בעלי והגענו לפת לחם. אין לנו מה לחפש במדינה המטורפת הזו. אין בה דבר אחד טוב. אחד!! לא חינוך לא תרבות לא ספורט לא כסף לא בריאות כלום כלום כלום. היום בגרמניה אני אזרחית מן השורה לא מיליונרית אבל חיה סביר - טוב. יש לנו שני רכבי מרצדס ובית פרטי קטנצ'יק אבל שמספק את צרכינו. ילדי לומדים באוניברסיטה בחינם. עזרו לנון להשתלב יותר טוב מאשר יהודים היו עוזרים לנו. העיר מבריקה ואיכותית תענוג ללכת לטבע תענוג לעבור במעבר חציה תענוג להיכנס לחנויות אסתטיות ושוק לא אומר סרחון וטינופת-פלא. תור זה תור ומחכים בו כמו שצריך בבנק בקונדיטוריה בסופר ובכל מקום אחר. אני גרמניה-יהודיה גאה בגרמניה ומתביישת בישראל שזרקה אותנו לכלבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובגרמניה אין משוגעים ?????
ל"ת
בכל העולם יש,
15/07/04 23:42
|
|
 |
גם אחותי גרה בגרמניה, ונשואה
י.,
14/07/04 16:05
|
שם + 2 ילדים באושר יחסי, ולדעתי מי שבורח מפה לגמרי צודק, כן נכון זה בריחה וסתם שתדעו ימנים טיפשים, האידיאולוגיה העברית מתה, ובקרוב עם הטירוף שהולך פה גם הארץ תתמוטט או שמא כבר התמוטטה, הטעם היחיד שיש לחיים בעיניי הוא לחיות אותם במקום שיחסית נעים לך בו, ואתה מרגיש בטוח ומוגן, אני גם בדרך לברוח מפה, אני אוהב את הנוף אבל שונא בדם את הטירוף הכללי שיש פה, מדינה סרוחה וחסרת פרופורציות חברתיות ואנושיות,
לסיכום, מי שיכול.... שיברח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתדעי, שהיום כבר עושים
שרית,
הרצליה,
14/07/04 14:08
|
סרטים כחולים גם בארץ, השתתפתי בשישה, ולא צריך ליסוע עד גרמניה כדי לעשות סרטים כחולים. כלומר גם בארץ יכולת להיתפרנס בכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה מצחיק
יואב,
מרכז,
14/07/04 14:44
|
אחלה של תגובה נהנתי וצחקתי בכל זמן קריאתה ואפילו גם לאחר מכן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למינכן
מירושלים,
14/07/04 13:31
|
מעניימת הדאגה העמוקה לישראלים מצד תושבת מינכן, שמתעניינת במה שקורה בישראל ומגיבה בעברית. קשה להיות שם ולהגיב לאירועים החמים בגרמניה? מה שקורה בישראל עדיין מעניין? למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא במינכן ,ולידיעת הגולשים
צור,
14/07/04 11:22
|
היא ,או הוא ,זה חלק מקבוצה קטנה ומטעם התעמולה האש''פית שתפקידה ליגלוש ולהפגיז את האתרים בדברים שיביאו את הישראלים לתחושה שהאזרחים הנואשים והעוזבים ,זה לא מעט וחסר משמעות ,אלא תנועה המונית , מגיבים אלא כאמור מגויסים ,הדברים מובאים לידיעתכם באחריות מלאה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביישי לך
Bar-on,
germany,
14/07/04 10:43
|
לא כל היורדים חושבים כמו דורית.וטוב שכך.מדוע את בכלל קוראת עיתונים מהארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת - השלטון מנותק מהעם
ל"ת
הולך בדרכך,
14/07/04 10:37
|
|
 |
מה זה שייך
אורית,
14/07/04 10:07
|
אני לא מבינה מה זה שייך. זה יכול לקרוא בכל מקום בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נמושה ועלובה
חי,
שדרות,
14/07/04 09:38
|
אם אכן דברייך נכונים ולא נועדו להתגרות אזיי את בעיני אחת שמוציאה שם רע להעלבה כל שם איגנא יהיה מכובד ממך תגידי את משמרת שם את תורת הגזע חברה במפלגה הנציונל סוציאליסטית ילדייך בתנועת הנוער איך הם נראים גלוחי ראש את עלית על וענונו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא צודקת במאה אחוז !!
אתה טיפש,
14/07/04 09:58
|
זאת מדינה שלא מאפשרת לאזרחיה להתקיים בכבוד. אין כאן מדיניות רווחה, נוער אלים וטיפש, חינוך גרוע, מורים עלובים, אין תרבות, מתאכזרים לעובדים זרים, אין חמלה ואין פה כלום. מדינה לאומנית מחורבנת! את צודקת גברתי. ושהיו לך חיים טובים ומאושרים במקומך החדש. כי פה באמת אין מה לחפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה נשמע לי מוכר מלפני 60 שנה..
ל"ת
אלחנן,
ירושלים,
14/07/04 09:33
|
|
 |
יודן הראוס
רמי,
חיפה,
14/07/04 09:30
|
פלוחה יודה, יודן הראוס, שנל!!! האם יש לך מושג כמה ילדים נשרפו חיים בקרמטוריום ? האם לא ברור לך שהיחס אלייך או לילדייך יכול להיות נזיל והכל יתהפך , ראי מה קורה ליהדות צרפת היום. משבר כלכלי או אחר, בגרמניה עשוי לעורר את הגנים האריים והאכזריות תחליף את הנימוס . והחיתיות תחליף את ''האנושיות'' אני מבין שניקלעת לבעיה אישית אך אין לך מה להתגאות בפתרון שמצאת לעצמך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
short memory
DANI,
14/07/04 09:30
|
My dear, i actually understand why you left the country and i know its tough in Israel, everyone just bearly gets by. I am happy that you have a good life in Germany.
However, you should never forget what was done to Jews over there and that you will ALWAYS be a foreigner there. Your only true home, if you like it or not, is Israel, no matter how bad it is here, when it comes down to the wire, in Israel your fate as a Jew is in your own hands. this i say as someone from a family who has made great wealth outside of ISrael, but we always come back home
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשארי בגרמניה ואל תבכי כשיזרקו
דנית,
14/07/04 09:22
|
תשארי בגרמניה ואל תבכי כשיזרקו אותך למשרפות. אז קשה נכון אבל זו המדינה שלנו לטוב ולרע ולמי שלא נאה הוא מוזמן לעזוב אבל שלא יתבכיין יותר על גילויי אנטישמיות או דברים אחרים. ישלנו ארץ מדהימה וגם אם המצב קשה צריך למצוא את הכוחותכדי להמשיך בריחה היא לא פיתרון בשום מצב.אין לי שום התנגדותלירידהמהארץ יש לי התנגדות להכפשת המולדתבשלט רחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה!!!!
דקלה,
קייב,
14/07/04 16:24
|
לא יכלתי למצוא מילים מתאימות יותר משלך, דנית.
כל הכבוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
LO TODA!!!
AVI,
14/07/04 09:19
|
TOV LI PO I DONT HAVE ANY MONY BAT ANI LO MARGISH ZAR
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עלובת נפש
עמי,
14/07/04 09:10
|
טוב לך בגרמניה? הסטוריה למדת? ואם כל כך טוב לך, ואת שונאת את ישראל, למה את קוראת עיתונים מישראל,מגיבה ומעודדת אחרים ללכת בדרכך הגלותית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשארי בחו''ל
ישי,
ארץ ישראל,
14/07/04 09:08
|
אם את לא מבינה את הערך שיש לגור בארץ ישראל - למרות כל הקשיים, אין לי מה לומר לך, אבל לפחות אל תחלישי את לב העם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל ישי מ 15
דן,
14/07/04 13:55
|
אם רוב האוכלוסיה חושבת כמוך ,אז מה החשש שהעם יקבל פתאום חולשה והרבה אנשים ירדו מהארץ אלא אם כן אתה גם לא כל כך בטוח במה שאתה אומר ! אגב אתה יודע במקרה איפה בנו של קולק חי? איפה אחד הצאצעים של רבין חי?ואיפה הנכד של פרס מבלה את רוב ימיו ? נראה לי שידוע לך לכן אתה קצת מגמגם בתגובה שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא היית מתביישת
ISRAELI,
14/07/04 10:04
|
במה שעשית לא היית מנסה לזרוק פה את הפצצה הזאת ולנסות לקבל מאתנו הכשר. אבל לא תקבלי - עם כל הנאורות, הפתיחות, הרצון של כולנו להתנסות בחיים שונים מעבר לים, כולנו אוהבים את ישראל, כולנו נגדל בה את ילדינו, גם אם נעשה כמה גיחות לחו''ל, כולנו יודעים שרק כאן נרגיש שייכים עם כל הקשיים, וכולנו עדיין מציבים את המדינה שלנו, מדינת המקלט שלנו, מקלט מהמדינה שלך - כאחד הדברים האחרונים שגם אחרי ניפות כל הפרות הקדושות - הוא עדיין מעל האינטרס האישי, עדיין נקריב בשבילו את טובתנו האישית.
למה ?
כי יש כמונו, שבונים
יש הרבה - שבורחים
ויש כמוך - שהורסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת במאה % - אבל למה גרמניה?
שירלי,
14/07/04 13:15
|
הרי יש ארצות עם פחות אנטישמיות והיסטוריה מתועבת, כמו ארה''ב, אוסטרליה, שגם הן גן עדן גם בהן אפשר להרגיש שחיים סופסופ, לא מפחדים שיאונה רע לילדינו בצבא או בכבישים, אין אלימות מטורפת על כל צעד ושעל כמו כאן, יש איכות חיים, טבע, תרבות טיולים וכו'. נכון שבאף מקום לא נרגיש בבית, על כל המשתמע מכך, אבל חיים רק פעם אחת, וצריך לדאוג לחיות, למצות, להנות, זה שווה יותר מפטריוטיזם מאוס שמלעיטים אותנו בו מיום היוולדנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
יש קשר מין המילואים לפיטורים ?
ל"ת
גיל,
חיפה,
14/07/04 09:02
|
|
 |
13.
חבל שהנבלה לא התאבד
ל"ת
חווה קרית שמונה,
14/07/04 09:00
|
|
 |
מגיע לו שהוא לא התאבד
טוב טוב,
14/07/04 13:40
|
|
 |
12.
אנשים מיואשים
רונה,
14/07/04 08:05
|
אנשים מיואשים כבר מהמצב הכלכלי הקשה שהם נקלעו אליו המדינה לא רק שלא עוזרת אלא רק מקשה עוד יותר על האנשים. לא פלא שאנשים שוקלים לעזוב את הארץ הזאת.מילא הבטחון הרעוע אך מה שהכי גרוע פה זה הכלכלה, לאנשים אין מה לאכול, מצב כזה גורם לאנשים להשתגע ולעשות מעשים קיצוניים ולא לרצות לחיות יותר.. זה חיים??? אני יודעת שברגע שיהיה לי קצת כסף אני הולכת מפה... הגיעו מים עד נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבן אדם מחורפן, מה הקשר
ל"ת
שלי,
14/07/04 13:39
|
|
 |
יאללה סעי
דנית,
14/07/04 09:24
|
|
 |
11.
בין כרכור לסינגפור המנהיגים
צחי,
נהריה,
14/07/04 08:01
|
צרכים ללכת ואם לא אנחנו צרכים להצביע ברגליים גם לנו התושבים יש כח ואם לא נפעל ירמסו אותנו בעודנו חיים אדם כזה פיטרו מה עם המנהל בביטוח לאומי שגנב מיליונים - עדיין יושב על כסאו מה עם אנשים במשרד התשתיות שטועים ללא הרף ושכל טעות שלהם עולה מליוני דולרים - עדיין יושבים על כסאם מה עם כל החקחרות של חברי הכנסת שטויכו צרכים להגיד די לכל הסירחון הזה לצאת וךהפגין באופן דמוקרטי ולפזר את הכנסת. ללכת לנשיא ולבקש את התערבותו לנוכח כל האנרכיה שרובצת כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא טועה. הכל בכוונה.
אריה,
14/07/04 08:52
|
הגדר הוקמה. עכשיו תפורק ותיבנה שוב. כסף זרוק? לא! קבלני עפר שמרוויחים שלוש פעמים. ואף איחד לא יעשה כלום נגד השחיתות, כי השכבה של האנשים ה''חמים'' שמוכנים לצאת ולרחובות היא בעד מי ש''חזק על הערבים'', ובחיים לא יחליף את השלטון הזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התארגנות טהורה
חי,
שדרות,
14/07/04 08:16
|
דרוש ארגון אמיתי שמטרתוהיא אידואולוגיה אמתית שיגן על העובדים הגנת אמת ולא יינצל אותם ללא תמורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ביבי מה יהיה הסוף
ל"ת
צוצו,
אילת,
14/07/04 07:33
|
|
 |
דרוש ארגגון עובדים אמיתי
חי,
שדרות,
14/07/04 08:12
|
|
 |
9.
האשם!!!
חי,
שדרות,
14/07/04 07:30
|
מי שצריך להתבייש הם אלה שטוענים שהם אגודי עובדים ותפקידם להגן על העובדים!!! המקרה מוכיח שאין כל הגנה והמדובר בשרלטנות לשמה!!! העובדים הם האבן השואבת של האירגון שמכנה עצמו הסתדרות ובכספי המס שנגבה מהם קומץ אנשים שמכנים עצמם ''מגינים'' חוגגים ומנהלים חיי דולצה ויטה כשכל ההגנה מתבטאל במלל למכביר ללא כל תוצאה מעשית!!! העובדים מהווים פלטפורמה לקידום מטרות אישיות והשגת רווחה ועושר אישי לאנשי שלומינו המקורבים כל הנדרש להשגת המטרה הן פוזות תקשורתיות כשעיני האמיר הוא ראשות הפירמידה וטובתו האישית!!! הדרך לשם הם אלה שמכונים על ידו העובדים היינו הפריירים הממנים פעילותו תוך זריית חול בעיניהם ומלל באוזניהם והטחות אשם בממשלה ואם נאמר שהוא צודק תמיד אשאל אז איפה ההסתדרות??? לשם מה האירגון הפריזיטי הזה קיים? מה מטרותיו למה הם לא עושים כנגד הממשלה האשמה??? התשובההיא ש אין להם כל יכולת ביצועית הם שם כדי לדאוג לעצמם ולאמיר פשה הראשון משדרות שפם יש לו ?! נשיג לו תרבוש ויש לנו סולטן כל מי שמשלם ולו אגורה אחת ידע שכספו נגזל עבור כלום!!! זהבי היטב לבטא זאת איפוא האמיר??? מה הישגיו???!!! בלה בלה בלה ועוד בלה בלה בלה עד בלי די וכך הלאה וכך הלאה הממשלה הממשלה ביבייב ביבי הממשלה ביבי והעובדים ''''''לעזאזל כבר תפסיק!!! איפה ההישגים שלך מול הממשלה ???!!! חוץ מהופעות טיליווזיוניות והצהרות מתלהמות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למת הניכבד משדרות
תושבת המקום,
14/07/04 08:47
|
דבר אחד בטוח אצלך וזוהי הטיפשות והטימטום. מה עניין שמיטה להר סיני ? מה הקשר עם ההסתדרות ? הבנאדם מוכר בקריה כאלים ובעייתי עם שובל ארוך של עימותים עם חבריו לעבודה. כולם יודעים שהוא מהממהרים להכות. בקיצור חרא של בנאדם. ורק אדיוט כמוך תולה את האשם בכל העולם ואישתו בלי להצביע על האשם האמיתי, הוא עצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא חבר הסתדרות ולכן
עמיר פרץ,
14/07/04 13:49
|
|
 |
תיראו מי מדבר
חי,
שדרות,
14/07/04 09:17
|
קטונתי מלהתמודד עמך בשמות עולבים כנראה שאני כה צודק שיצאת מדעתך ולא הבנת המסר או שאת נמנת על נושאי הכלים הסמוכים לשולחן אין פסול כלהיות סמוך רק למען ההגינות יש לשקף הדבר כדי שהקוראים ישפטו לגופו של ענין תצביעי לי על הישג למען העובדים ולו הבודד ביותר? עובדות אינן מיוצרות במלל הן מוחשיות ואני לא ראיתי דבר נכון אני מתנצל ראיתי עובדה ההגנה על הלא כל כך נעים והלא נאים מעוף קור תחת להגיע למשטרה הגיע איך לא מאוד אופייני להתמנות על העובדים הזרים בהסתדרות ואם אינך מבינה במי המדובר שאלי את אלילך או תתעניני בשוק קיניון האמיני לי יודע אני על מה אני מדבר ממני הסמוך לטיילת הספורט תמסרי דש לשכנים אמסלם הדונים בונפד אם תתעניני בפרטים הרץ הקטן יספק לך אותם אבל אני בטוח שאת קרובה יותר דש לאחלמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזמן לא ראינו את אמיר פרץ
דימונאית,
דרום,
14/07/04 08:28
|
במפעלי הפרפריה הנסגרים, ואתמול סוף סוף זכינו לראות אותו במאהל עובדי המועצות המקומיות שלא קיבלו את משכורותיהם כבר חודשים רבים. אם לא מדובר בחברת החשמל, הנמלים או ועד גדול אחר - זה לא כותרות ואין הכרזות לתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובעצם גם ל''שירות הציבורי'', כי
אריה,
14/07/04 08:57
|
כי גם הם מסוגלים להוריד איתו שאלטר. ''חצי מדינה '' עובדי קבלן'' עם שכר פחות ממינימום אבל הם לא יכולים לעזור לפרץ אז גם הוא לא עוזר להם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם יש שכירים שמרוויחים ארבעים
אריה,
14/07/04 08:55
|
אז בממוצע המצב של השכירים בארץ מצויין. ועמיר פרץ דואג למי שיש לו יד על השאלטר ומסוגל לתת לעמיר פרץ כוח. עמיר פרץ דואג לשכירים ! לשכירים האלה שמרוויחים ארבעים אלף שקל לחודש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל-כך צודק!!!
ל"ת
שש,
14/07/04 08:13
|
|
 |
8.
מסכים עם 1 במאה אחוז!!!
ל"ת
אבי,
14/07/04 07:22
|
|
 |
7.
הכל תודות לביבי !!!
bono,
14/07/04 07:06
|
|
 |
6.
אחת הכתבות הכי עצובות שקראתי
ל"ת
סופוקלס,
14/07/04 06:47
|
|
 |
5.
Very sad story
ל"ת
bizi,
USA,
14/07/04 06:30
|
|
 |
4.
בן הערובה השתלט על החוטף
שמעון,
מרכז,
14/07/04 06:29
|
אירוע כזה ודומיו מעלים מחדש את הקלות הרבה מידי במקרה זה של גישה לנשק כי אין ספק בליבי, למרות שאיני איש מקצוע, שהאיש במצבו הנוכחי ,אינו אחראי למעשיו.יש לדאוג מיידית שהאיש יקבל גם טיפול נפשי כי אין ספק שהוא מהווה סכנה לעצמו ולסביבה. שמעון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
עצוב וחבל כלכלה קשה
ל"ת
תושב מקום לשעבר,
14/07/04 06:25
|
|
 |
2.
נו מה?
שאול,
קסריה,
14/07/04 05:49
|
כשאדם מגלה שודד בבית, מצפים ממנו שיבריח השודד ביריות. כשאדם לא מקבל כסף עבור עבודתו, מצפים ממנו שישבות רעב אל תתפלאו אם יש אנשים שחושבים אחרת. [ וזאת אני כותב בלי להכיר מקרה זה]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!!!ur right
ilan from tahit,
14/07/04 07:01
|
|
 |
1.
הוא לא אשם, המדינה שהביאה אותו
יוסי2,
14/07/04 05:25
|
עד פת לחם, אשמה.
פשוט בושה.
ביבי עם כל הטיעונים המלומדים שלו, אינו יכול להתעלם מכך, שמדינה שלמה, מאות אלפי משפחות אינם יודעים מהיכן יקחו את הלחם של מחר.
ואתה עוד רוצה להיות ראש ממשלה, ביבי?
תתבייש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי אתה הרסתה את החלשים .
אסף,
הרצליה,
14/07/04 15:34
|
|
 |
ביבי הכניס את העם לדיכאון
יוסי,
נתניה,
14/07/04 16:05
|
הדרך של ביבי היא להצליח בתפקיד בכל מחיר .וזה על חשבון החלשים .האם זה שייך לעניין בוודאי שכן למי שלא יודע מצב כלכליגרוע מביא למעשים קיצוניים ביותר.אז רק לא ביבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החום עלה לו לראש
דרור,
14/07/04 13:50
|
|
 |
אולי ביבי גם צלב את ישו?
שאול,
ר''ג,
14/07/04 09:34
|
|
 |
ביבי אכן מעורב
י.שריד;;,
14/07/04 15:00
|
|
 |
נשמע לך הגיוני להצדיק מעשה כזה
שטויות,
14/07/04 07:08
|
אין הצדקה לנסיון לרצח. זה פשוט מה שזה!!! (פשוט ברברי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיוני לחלוטין
ל"ת
דר כהן,
14/07/04 13:53
|
|