 |
107.
מה רמת האמינות
אני כרגיל,
18/07/04 23:03
|
הפיברוק יכול להיות באחד מאלה:
א. מה רמת הבחינה ב. מה רמת הבוחנים ג. מה רמת המנקדים ד. מה רמת אמינות הנתון הסטטיסטי ה. עד כמה מהימן המקור שמסר את הנתונים. ו. האם בכלל התקיימו בחינות בגרות ז. אני לא מאמין לאף מילה ,תג, אות שיוצאת מפי הבני בליעל הללו , שציון מצוין מקבלים רק על הכנת מטענים , ועל איבוד צלם אנוש. בגרות..... הצחקתם אותי..... הרי גם לפרסם כזאת פארסה זאת בדיחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
שאלון בגרות
יוסי,
השרון,
16/07/04 10:19
|
איך אחמד יעבור את כל המחסומים בדרך לפיגוע איפה יהרגו הכי הרבה יהודים א.אוטובוס ב.מסעדה/ית קפה ג.שוק ד.מדרחוב וכמה כסף המשפחה תקבל מהרשות ומדינות ערב במקרה של פיצוץ בכל אחד מן המקומות הללו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
thousands of doc.eng.theachers
dr no,
close 2u,
15/07/04 23:47
|
of pl work in gulf countries&have good repetation in their work field it seems that il havnt any idea about pl mean while we know that il have progress in hi tech in medicine&have big effort in many other knowledg iam very proud that i have cours 4 6 months in hospetal hadasa so iwish your reader try2 know some thing about us may be this will help to make peace
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
מרואן עת'אמנה
מיכאל ברגמן,
15/07/04 22:40
|
שמתי לב לקו מקשר בין כל הכתבות של מרואן עת'אמנה. הן תמיד מראות את הפלסטינים באור חיובי ואת ישראל באור שלילי כשהוא מסתמך כמעט תמיד באינפורמציה שניתנה ממקורות פלסטינים.
מעריב, נפלתם על הראש? זה כבר לא פוליטקלי קורקט, זו כבר אידיוטיות ממדרגה ראשונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
הפלישתינאים--הבגרות--והפצצות--
תלם--אהרון,
רמת--גן,
15/07/04 22:10
|
עראפאתוהפצצות והבגרויות,והמלחמות,חשב קצר קיבל ארוך,ארוך,הוא אוהב את זה!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
גם הבגרות שלנו מפוברקת !
שי,
מגיש לבגרות,
15/07/04 22:04
|
|
 |
101.
Rahmana Leytsana
Yaki,
15/07/04 21:25
|
One more item added to the Middle East Paradise of Fool !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
מגמותבתעודת הבגרות הפלשתינית
אסי,
ירושלים,
15/07/04 20:46
|
1. משלוח מתאבדים 2. הברחת אמל''ח 3. כריית מנהרות 4. סחר בנשים 5. הברחת סמים 6. טרור טרור ושוב טרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
מבחן בגרות במקצוע הטרור !!!
מ.בן-אשר,
ירושלים.,
15/07/04 20:33
|
תקנות משרד החינוך הפלסטיני מחייבים את הנבחן בבגרות לענות על השאלה : האם אתה מוכן להיות''שהיד'' ולהתאבד על יהודים באוטובוס ו/או מסעדה בישראל? 13% שהשיבו בשלילה קיבלו ציון ''נכשל'' ולא עברו את המבחן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
עוד דוגמא
טל,
15/07/04 18:13
|
מחמוד מראמאלה מכין מטען ויוצא למפגש עם 70 הבתולות. למחמוד ניצבות 3 אפשרויות: 1. סופר-מרקט 2. מסעדה 3. תחנה מרכזית באיזו אפשרות יבחר מחמוד על-מנת שכמות הנפגעים תהיה הגדולה מכולם, אנא ציין כמויות מקומות ודרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
דוגמא מהמבחן הפלסטיני
טל,
15/07/04 18:04
|
אחמד יוצא מהכפר בשעה חמש בבוקר(כשהחיילים עדיין לא החליפו משמרת ולכן עייפים) עובר את המחסום ומתחיל את דרכו לתחנה המרכזית בשעה 8:00 על מנת להטמין את המטען שמכיל כ-4 קילו חומר נפץ פלסטי, 100 מסמרים וכ-1/2 ליטר חומר דליק בשיחים. כמה ישראלים יהיו פצועים וכמה מתים? (אנא פרט גם את הפיזור לבתי חולים באיזור) ואת השעה שבא יחול הפיצוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גדול
ל"ת
אריה,
15/07/04 20:13
|
|
 |
96.
תגידו תודה רבה...ותפוצצו
נרי,
SEATTLE,
15/07/04 17:57
|
כל הכבוד!! הלואי שההורים היתה להם היזדמנות כזו בתימן אבל הם היו עסוקים בלנסות לחיות בגלל האוכלוסיה הערבית העויינת וכמובן בלי עזרת האו''ם בגלל שהם יהודים בלי דודים עם נפט.. אבל אנחנו הישראלים המטומטמים מלמדים אתכם אך ליפגוע בנו באוניברסיטאות שלנו הטובות ביותר בקרוב נכניס אותכם לבסיס הצבא שלנו שתלמדו איך לפגוע בנו ביותר יעילות...סריד ידאג לזה.... לאן היגענו אנחנו היינו ונישארנו ישראלים מטומטמים...את מי אתם מחנכים...למי אתם נותנים זכויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
תגדילו את התמונה...
ל"ת
אפי,
15/07/04 17:44
|
|
 |
94.
עברו בגרות במה? בלרצוח יהודים
סוהה,
15/07/04 17:43
|
עראפעת מבסוט יש לו דורות המשך של רוצחים לזה הם קוראים בגרות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
חמש יחידות בטרור
מיכאל ברגמן,
15/07/04 16:22
|
לפי אילו קרטריונים בדיוק נערכים הבחינות ברשות הפלסטינית? של משרד החינוך הפלסטיני?
אני בטוח שבחינות ההיסטוריה שלהם, למשל, ערוכות וקצוצות לפי טעמם האישי.
בעיה לדוגמא הבחינה במתמטיקה: ''אם אתה מתפוצץ באוטובוס והורג עשרים ושתיים ציונים ואחותך מתפוצצת בסופר והורגת שבע-עשרה, כמה כבוד הבאתם למשפחה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכאל
גלי,
15/07/04 17:46
|
מאיפה אתה כל-כך בטוח? כל כך קשה לך להודות שאולי באמת הם יותר משקיעים מהתלמידים הישראלים?......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כל הקטע
מיכאל ברגמן,
15/07/04 22:38
|
מאיפה אפשר לדעת מה הסטנדרטים שם? הרי ברור של מערכת החינוך בישראל מכתיבה להם את הבחינות. אז מי בדיוק קובע את התוכן של הבחינות ורמת הקושי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעית
עודד, אוז,
15/07/04 19:36
|
הוא לא מדבר על התלמידים, אלא על המערכת שלהם. מה, חדש לך שהם מחנכים להרג אזרחים וטרור? שאדמה שווה יותר מחיים? טול קורה מבין עיניך, או שתכנס לכיתה י''ב בתיכון רמת השאהיד ונראה אם יתנו לך לצאת בחיים אחרי מה שלימדה אותם המערכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
כמו ש-98% הצביעו בעדו לנשיאות.
סטטיסטיקאי,
התנחלות חיפה,
15/07/04 15:35
|
דיקטטורות אינן יכולות, מעצם הגדרתן, לספק סטטיסטיקה מהימנה.
ויותר חשוב מכך: מה ** רמת הבגרויות ** אצלם בהשוואה אלינו? לא ניתן להשוות בחינות רק משום שיש להן אותו השם...באמת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
בגרות -מקצוע ראשי טרור
DAV BAR,
רמלה,
15/07/04 15:33
|
מתי היה להם זמן ללימודים רגילים?
מקצועות ראשיים טרור ועוד טרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
Now They Are Ready
Giora,
Tel Aviv,
15/07/04 15:29
|
|
 |
89.
you believe dictatorship?
Yoni,
mercaz,
15/07/04 14:59
|
The PA is a terrorist dictatorship which contorlls all information coming from its areas
since when are we going to believe a dictatorship and its information?
all the Arabs learn in PA schools is the will to murder non-Muslims
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
כמעט כל עוברי הבגרויות במדינות
אניגמה,
מרכז,
15/07/04 14:52
|
ערב מספיק מטומטמים כדי לצאת לפיגועי התאבדות . אולי זו הסיבה שיאסר ערפאת כל כך מרוצה . תארו לכם כמה מטומטמים יהיו אלה שלא עוברים את הבגרויות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
עכשיו שיש בגרות בדי גיי יעברו
אריה,
15/07/04 14:15
|
עכשיו שיש אצלנו בגרות בדי גיי ותיכף יהיה בגראס ובפירסינג וב''המורדים'' תראו שאחוז הזכאים אצלנו יגדל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
כמה זה 83 אחוז מחמישה אחוז שלו
אריה,
15/07/04 14:11
|
|
 |
זה 4.15 מהאוכ' הכללית.
ל"ת
jak,
15/07/04 22:05
|
|
 |
85.
הפלשתינאים מבריקים :-)
ש.צ,
ת''א,
15/07/04 13:27
|
הצד החיובי בכל העניין הוא הכנת תשתית חינוכית לקליטת ערבי ישראל ברשות הפלשתינאית. טרנספר בו יבוא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
אצלהם הרמה קשה מאוד
סאלם,
אום אלפחם,
15/07/04 13:12
|
אני אישית קיבלתי בחמש יחידות מתמטיקה 98 , הסתכלתי פעם על טופס מבחן המתמטיקה של הפלסטינים באינטרנט ואני לא יכלתי לפתור שאלה אחת זה כל כך קשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרמה היא אותה רמה!!!
HasH,
israELITE,
15/07/04 13:58
|
|
 |
ומן איפה כבודו יודע???
ל"ת
יאסר,
15/07/04 15:53
|
|
 |
יאסר יאסר....
HasH,
israELITE,
15/07/04 16:04
|
לא נורא יאסר איך אומרים אצלכם ''אין שכל אין דאגות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
מספר 70 צודק BIG time
ל"ת
mic,
15/07/04 12:23
|
|
 |
82.
אני בעד!
שי,
15/07/04 12:06
|
|
 |
לא נכון
אברהם,
מרכז,
15/07/04 15:30
|
|
 |
81.
לכל אלו שאני יודע לכתוב עברית
פלסטיני,
עזה,
15/07/04 11:54
|
יותר טוב מהם ובלי שגיאות כתיב... תמותו מקנאה אנחנו יותר טובים מכם אפילו בשפה העברית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא תעשה גם בר-מיצווה וזהו...
ל"ת
פראנקו,
15/07/04 13:13
|
|
 |
באיזו רמה
אברהם,
איטליה,
15/07/04 12:24
|
מה שאתה אומר שאתה יודע לדבר או לכתוב ולקרוא עברית יותר טוב מאיתנו השאלה היא באיזו רמה, האם אתה עולה על ילד בגיל 10 חודשים או 10 שנים לא יותר ואני בטאוח בכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
Skilled Palestinians
Perez,
B.Sheva,
15/07/04 11:53
|
Instead of disdaining and contempting them,bless them and encourage them,for,the more educated they are the more they will come towards us,The opinion that we hold of ourselves as smart is a sheer myth and a fallacy.We are still vulgar,full of ourselves and unaesthetic.Autocriticism is the beginning of wisdom
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
אני לא מתרגש מהנתון
רגשני,
15/07/04 11:39
|
אני לא מתרגש מהנתון - אין מידע לגבי הרמה. גם הנתון אצלנו מאוד בעייתי - כדי להעלות את אחוז הזכאים, הורידו את הרמה. אין למבחן הזה כבר כל חשיבות. וזה עוד בלי להכנס להעתקות ורמאויות שנהוגות אצלנו, ומן הסתם גם אצל הפלסטינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל יתהלל חוגר כמפתח
תגובה למר רגשני,
15/07/04 12:19
|
מי שמדבר. האינך יודע שבקצב הורדת רמת הבחינות וההקלות האינסופיות כדי לאפשר לכל בן 18 בישראל לנפנף בתעודת בגרות התעודה מאבדת כליל את ערכה, ובקרוב לא תהא שווה את הנייר עליו הודפסה. אין כל מקום להשוואה בין בוגר תיכון לפני 30 שנה והיום מבחינת הידע וההשכלה הכללית. והייתי פשוט מציעה לערוך מדגם בין הבוגרים הפלשתינים והישראלים ולהשוות את ההישגים. מה פשוט מזה. אם גם הסינגפורים מזמן עברו אותנו, למה לא הפלשתינים. להם עדין יש לקראת מה לשאוף, לנו כנראה שאין עוד מטרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
*גם* הסינגפורים?
דני,
ר''ג,
15/07/04 17:19
|
לידיעתך, סינגפור היא דווקא מדינה סופר-מתקדמת בכל תחומי החיים מבחינה סוציאלית, למרות (ואולי בגלל) החוקים הדרקוננים הנהוגים שם. מערכת החינוך הסינגפורית הינה מהאיכותיות בעולם, שניה - אולי - ליפן בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
ההתנגדות שלהם באה מהאקדמיה...
דן למדן,
15/07/04 11:09
|
בזמן ששלטון מדינת ישראל הולך ונמסר בידי אנשים שקונים את התואר ושוכחים למחוק את השם, אזי אצלם גל ההתנגדות באה מהאקדמים שיושבים בארהב.. והם לא פחות חכמים ועשירים מהיהודים שלנו שם. אז כדי שנפרד לשתי מדינות , ונבין שמי שחי מעבר לגדר אצלנו ,זה לא האנשים שאתם יש לנו עסק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
ביתי ספר ברשות
גילי,
תל אביב-יפו,
15/07/04 10:51
|
ברשות יש בתח ספר שעוסקים בחבלה השלטונות שם שערפאת מלמדים רק פיגועים לפי דעתי בבגרות יש להם אך ורק 5 יח''ל בחבלה וחוץ מזה חיבים בחיסול המחבל הזה שגרם להרג רבים של ישראלים ופלסטינים כמו שחסלנו את יאסין ורנטיסי כך גם חביים לחסל את עראפת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
כל הכבוד - ככה בונים חברה -
צופה,
15/07/04 10:35
|
הלואי עלינו. וחברים הבגרויות שם הם ברמה גבוהה כמו גם האוניברסיטאות. אז תרגעו ותפרגנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
המשמעת היא שמביאה תעודת בגרות
יואל .,
נהריה .,
15/07/04 10:31
|
|
 |
74.
בגרות נוסך פלשתין במתמטיקה
adinaf1,
15/07/04 08:40
|
אחמד ויוסוף יצאו לפיגוע עם חגורת נפץ לכל אחד מהם. שאלה: כמה שהידים יצאו לפיגוע הזה ? ב. כמה חגורות לבש כל אחד ? בהצלחה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
(-:
ל"ת
HasH,
israELITE,
15/07/04 14:02
|
|
 |
73.
כתבה נוספת בסדרה היהודים אשמים
עיראקי,
15/07/04 08:38
|
כתב מעריב סובל מחולי, המפאר את האוייב ושנוא את עמו. חולי הנובע מרגשי אשם ושנאה עצמית. אם היה משווה בין רמות של בחינות הבגרות והיה מגיע למסקנה אמיתית שהם שם ברמה גבוהה יותר, אזי היה מקום לכתבה זו. רק לפאר את הפלשתינים ולהשמיץ את הישראלים , זה כבר ביזיון. וזו ההוכחה למחלה הנפשית שאני מצביע עליה. ממעריב אני מצפה לרמה גבוהה יותר. גם אם בריטינג תפסתים מקום גבוהה. אם תמשיכו כך לא נוכל להציחס לעיתון ברצינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מעריב והכתב נכשלו בבגרות!
תת רמה!,
15/07/04 08:05
|
תת רמה! מעריב והכתב נכשלו בבגרות! גימיק רדוד לא אינטליגנטי ולא רלוונטי! הפלשתינים הם בנדיטים ברברים נכשלים, שלא מסוגלים לחיות כבני אדם כבר מאות שנים! בגרות? למה מה קרה? יש להם מושג מה זו דמוקרטיה? ומה זה כבוד לזולת? שיתחילו לחשב את השאלה במטמטיקה להלן: האירופאים תרמו לפלשתינים 100 מיליון דולאר, ערפאת העביר להם אלף דולאר. כמה גנב ערפאת? וכמה מעילי פרווה תקנה מזה סוהא בשאנז אליזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול אחי! צודק 100%!!!
עשית לי את היום,
15/07/04 18:25
|
|
 |
71.
ההודעה הכי חכמה בנושא...
קין,
מיאמי,
15/07/04 08:04
|
תקחו קבוצה של עשרה פלסטינים שכולם קיבלו את אותו ציון במדע מדוייק כלשהו (מתמטיקה נניח) ושהציון הזה הוא בדיוק בפרסינטיל 70 (כלומר רק 30 אחוז קיבלו יותר גבוה מהם). תקחו קבוצה של עשרה ישראלים שכולם קיבלו את אותו ציון באותו מדע מדוייק כלשהו ושהציון הזה הוא בדיוק בפרסינטיל 50 (כלומר הם נכשלו). עכשיו תנו לאותם 20 איש מבחן באותו הנושא ותראו שהפלסטינים יקבלו ציונים נמוכים יותר מאשר הישראלים. מ.ש.ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל יתהלל חוגר כקצין
הבל אחיך,
15/07/04 14:35
|
קין, מודיע בהכנעה אתה אידיוט, ועוד חושב שתגובתך חכמה. האם השווית את רמת הקושי של הבחינות בגדה לאלו שבישראל, שאתה קובע שהם טיפשים. אל יתהלל חוגר כמפתח, ואתה הנחתום על תעיד על עיסתך המצחינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מזכיר את ה 99% בבחירות בעירק
קרנפי,
ת''א,
15/07/04 07:54
|
לא שיש לי בעיה שהפלסתינאים יהיו משכילים, להיפך! אבל הנתונים במדינות מהסוג הזה תמיד צריכות להילקח בערבון מוגבל. כאשר לממשלה שלהם יש אינטרס להציג נתון מסוים, אין להם שום בעיה לעבור על כל החוקים כדי להשיג אותו. כשהפלשתינאים ישיגו תוצאות כאלו במבחנים בין לאומיים (ולא פנימיים) אז תהיה להם סיבה לחגיגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
אמיתי,
חיפה,
15/07/04 19:35
|
|
 |
69.
אז-מה
פקק-תנועה,
קריאת-ביאליק,
15/07/04 07:51
|
זה-שיש-להם-תעודת-בוגרות-זה-לא-מונע-מהם-להמשיך-לירצות-להשמיד-את-מדינת-ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
הדרך היחידה לסיים את המלחמה
מלשכת רה''מ,
15/07/04 06:18
|
היא להעלות את הפלסטינאים מעל לסף הבורות לשלב שבו הילדים ירצו לבנות לעצמם חיים ולא ילכו אחרי אלו שמחפשים צרות.
זו הדרך היחידה, ואלו שחושבים שצריך להמשיך לדכא או לתמוך בדיכוי ממשיכים את המלחמה בטיפשותם ובעיוורונם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראת את המחקר על המתאבדים?
יוסי,
גושדן,
15/07/04 08:18
|
פורסם באתר. מהמחקר הזה מתברר שאין מיתאם בין השכלה ומעמד כלכלי לבין הנכונות לבצע פיגועי התאבדות נגד ''הכופרים'' היהודים והנוצרים. הדוגמא המובהקת לכך היא הפרופיל של מתאבדי 11 בספטמבר בארה''ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם עורכת הדין מג'נין שהתאבדה
שאול,
15/07/04 11:41
|
|
 |
67.
נותנים לחתול לשמור על השמנת
ריאלית,
15/07/04 05:22
|
וזה מה שקורה, הם עוברים את הבגרות בהעתקות מרובות וללא כל השגחה ואח''כ רוצים ללמוד באונ' בארץ על מנת שיוכלו לשים פצצה באוניברסיטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
could be true
gabi @ usa,
15/07/04 04:05
|
Not sure how to explain it but in the Arab world Palestinians are the most educated statistically. In their own ''diaspora'' in countries like Quwait, they make up a big % of the engineers, doctors, etc.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
כשנראה
Avi Ecuador,
15/07/04 03:53
|
כמה מדענים וכמה סופרים וכמה חכמים מקבלים פרסי נובל (לא מדבר פרס נובל לשלום ועל ערפאת) אז נראה באמת אם יש בהם משהו שמריח טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
הם מצטינים מאוד ב,שהידיאולוגיה
ל"ת
טם-טם,
לב הג'ונגל,
15/07/04 03:42
|
|
 |
63.
רמה של גן ילדים הבגרות שם
ל"ת
רינה,
15/07/04 03:35
|
|
 |
62.
אנחנו בסדר, העולם דפוק.
באבא,
15/07/04 03:25
|
מנטליות ה''שקרנים, מחבלים, עלובים, אחד-אפס לנו'' היא בדיוק אותה שאננות מתנשאת המאפיינת את עמנו הקטנטן בשנים האחרונות ובגינה (גם) מערכת החינוך (כמו גם שאר פירות וירקות באושים) שלנו עברה לתחתית הטבלה. וכי חשב מישהו לכתוב דבר מה על בדק בית חלילה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אחרי שאני קורא כאן את התגובות
tFighterPilot,
15/07/04 03:17
|
אני רואה איך זה שרק 66% עברו את הבחינות בגרות.
And Eliyahu Anavim, STFU (if you don't know what it means, even better)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מה יהיה?
יוגב,
צפון,
15/07/04 03:12
|
בכל התחומים אנחנו בירידה.... אחוז המתגייסים לשירות קרבי בצבא הולך וקטן. איכות הסביבה על הפנים. לאף אחד לא איכפת מהנושא הזה בכלל. גידול בפשע, בתאונות הדרכים.
עם הספר גם לא מצליח בבחינות הבגרות אף על פי שהרמה של הבגרויות בארץ נמוכה מאוד יחסית למדינות העולם. בקצב הזה - בקרוב מאוד הפלשתינים יעלו עלינו.
ולתלמידי ישראל - כדאי שתפסיקו להתמסטל כל שני וחמישי ותתחילו ללמוד. בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
You morons !
Matt H.B.,
New York,
15/07/04 02:50
|
You morons ! Keep trashing them, cause that's all you can do. Where did you think the resistance comes from !? from a little caravan !? it shows exactly how ignorant you all are. It doesn't really matter if they are doing better than our kids, it matters that their education is evolving. Read ''The Wretched of the Earth'' by Frantz Fanon, educate yourseves a little bit. Their 'martyrdom', as they call it, does not come from the 'proletarian' it comes from the 'burguage', it comes from the educated class, from their Universities, from their Professors. YOU MORONS !!!! Go educate yourselves, stop tapping your shoulders as if you are still on top, you're not. Open your eyes, learn to critic yourselves and you might get a clue of who your foe is !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטי, ברוך בורא טיפשים וחמורים
המחלקה הסגורה,
15/07/04 18:26
|
אומרים שלערבים יש 1000 כינויים לגמל. לאירופאים אינספור מילים לתאר שלג. לאמריקאים יש בוודאי 10000 מילים נרדפות לטיפש. שלוש פעמים השתמשת במילה moron. מדוע לא תשתמש בעצותיך שלך, תקרא קצת, תרחיב את אוצר המילים. אתה יודע מה? אל תקרא. הכי טוב שתשב ותראה איזה תוכנית של ריקי לייק. תלמד הרבה מילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי משהו אחד
אבי,
15/07/04 11:51
|
|
 |
58.
תלמידים פיצוץ.
ל"ת
גידי,
15/07/04 02:45
|
|
 |
57.
לא סביר - השוואה לא נכונה
א.ב.ס,
15/07/04 02:39
|
הרבה מאוד תלוי ברמת הקושי של המבחנים עצמם. האם רמת השאלות זהה? מוטל בספק . שאלה נוספת- הפיקוח בזמן הבחינות (העתקות) ובודקי הבחינות עצמם. כשרוצים להראות הצלחה - נוקטים לפעמים בדרכים לא כשרות ( אי שמירה על סודיות השאלות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
שיקציבו מקומות לפלסטינאים
יהודי גאה,
15/07/04 02:35
|
באוניברסיטה העברית.... אחרת אמנסטי יתלוננו על גזענות... צחוק בצד-אנחנו דור מתקדם כך שר לנו אביב גפן ... הדמות החינוכית... אנחנו דור של שחיתות , של פריצות,של נוער עם סמים, אנחנו דור של סרבנים, של בוגדים, של שונאי חינם! אנחנו עסוקים ב ה כ ל רק לא בחינוך אמיתי, חינוך של פעם, והרי לנו התוצאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אינני מופתע. התלמידים שלנו
ג'ורג'7,
מתחת לשמים,
15/07/04 02:26
|
אינני מופתע. חלק מהתלמידים שלנו עסוקים ב: 1-שימוש בסמים, משקאות חריפות. 2-קעקועים, עגלים,,,,, 3-אלימות במשפחה ובחוץ. 4-סנעת דת ומדינה. 5-אונס קבוצתי. 6-ובסוף רכישת תואר ממדינות במזרח ארופה. לתלמיד הפלשתיני אין הרבה אופציות, ללמוד או לעבוד קשה. חלק מהתלמידים שלהם לומדים באוניברסיטאות היוקרתיות ביותר בארופה המערבית וארה''ה. חלקם גם נהפכים למרצים בכירים באותו אוניברסיטאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
גזענים
אור,
שרון,
15/07/04 02:11
|
העיקר אתם בוכים שכולם גזענים, כולם נגדנו וכל שאר השטויות התעמולתיות הרגילות של ישראל. אתם בכלל קראתם את התגובות האלה שאלות מפוברקות על מחבלים וכו'... פשוט גזענים. להזכירכם גם הנאציזם לא נולד ביום אחד הוא הוקדם במאות שנים של אנטישמיות. זאת לא אנטישמיות זה פשוט גזענות עיוורת, נקמנית ואנטיפלסטינית. תתבישו בעצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
High School Diploma
Barak,
15/07/04 02:07
|
|
 |
52.
זה בכלל לא רלוונטי,
תחשבו על זה,
ארה''ב,
15/07/04 02:03
|
אם הם היו נבחנים באותן הבחינות, זה היה קביל. אולי הבחינות של הפלשתינים יותר קלות, אולי הבוחנים מקילים יותר? כל בר דעת יודע שלא ניתן להשוות בין שתי הקבוצותץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
66% זה המספר הנורא והמחדל
שטויות,
15/07/04 02:00
|
|
 |
50.
הפקולטה ל''שאהידים''...
ל"ת
קיפי,
15/07/04 01:58
|
|
 |
49.
שוב ''מרואן עתמה'' וסיפורי הבדים
ל"ת
סיפורי אליבבה,
15/07/04 01:57
|
|
 |
48.
כמהזה קאסם+קלצניקוב??
ל"ת
דוג. לשאלה,
15/07/04 01:55
|
|
 |
47.
!!!!Bull Shit
eilati,
hollywood,
15/07/04 01:54
|
YAH RIGHT ! YOU CANT TEACH CHAMORIM ITS PROPAGANDA BULL SHIT
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
המבחני בגרות ברמת כיתה א אצלנו
ל"ת
ליבנת,
15/07/04 01:44
|
|
 |
45.
הפלסטינאים שקרנים טובים
ל"ת
רמאות פלסטינאית,
תמיד היתה,
15/07/04 01:40
|
|
 |
44.
אם ישכילו - ייטב גם לנו
ל"ת
מפקפקת בתוצאות,
15/07/04 01:37
|
|
 |
43.
משקיעים עכשיו מתאבדים אחכ!
ל"ת
לכו תבינו אותם.,
15/07/04 01:37
|
|
 |
42.
Are we comparing apples
with oranges?,
15/07/04 01:24
|
Are these the same level of exams?
If yes, well done - it is a proof that the UN condemnation of Israel is abseless
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
וכמה מהם יגמרו אוניברסטה
מאיר,
ארהב,
15/07/04 01:22
|
בית ספר תיכון זה משחק ילדים. העיקר כמה יגמרו אוניברסיטה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שתי סיבות אמיתיות למה תקראו!
L,
15/07/04 01:21
|
יש שתי סיבות האחת זה שבישראל יש חוק חינוך חובה ובשטחים רק מי שבאמת רוצה ניגש לבגרויות התוצאה היא שבישראל ניגשים הרבה כאלה שמלכתחילה לא יעברו לעומת זאת בשטחים רק מי שמההתחלה בכלל מנסה הולך לגשת ורוב הסיכויים שהוא יעבור
סיבה שניה וחשובה אף יותר: בישראל החוק חינוך חובה כולל את הערבים ונניח בהרצליה ות''א אחוז הזכאים הוא כ80+ בעוד בערים הערביות נמוך בהרבה מהממוצע
וכל זה עוד מבלי לדבר בכלל על רמת הבחינות ועד כמה בכלל שומרים מפני העתקות........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
דוגמא לשאלה בבגרות 5 יח''ל
ל"ת
כמה זה 2+2??,
15/07/04 01:19
|
|
 |
אני יודע
נץ,
15/07/04 10:39
|
התשובה היא ארבע עם סטיית תקן 2+-. לכן מקבלים את התשובות 2,3,4,5,6 ומצליחים בבגרויות :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנון ונחמד!
ל"ת
מוקי,
15/07/04 12:29
|
|
 |
38.
מגוחך ונילעג
ערן,
15/07/04 01:11
|
הרי ברור לכולם שהרמה שם שואפת לאפס לכן קל מאוד לעבור את הבחינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
מה כבר יש לעשות כשאתה בסגר
eri,
15/07/04 01:10
|
כל היום בסגר אין אטרקציות מיוחדות , בתי קולנוע מסעדות בתי קפה סוני פלייסטיישן וכל השאר ,ככה לומדים!!! אה ושכחתי בחורות , אין קוצי מוצי כמו אצלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
מברוק
ל"ת
דודי,
תל-אביב,
15/07/04 01:08
|
|
 |
35.
wrong or right
shlomi,
costa rica,
15/07/04 01:05
|
nobody can tell if its wrong or right, but the problem is that we have to see them , compare ourselves, and make some conclusion out of this situation. 66% of israelies that have saccided is a very bad news, we have to take care of ourself, no matter what they are saying. aducation was and will be the difference between us and them, little by little we are losing this difference. bad, very bad.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה האמיתית
אדון הגיון,
מקום טוב,
15/07/04 09:12
|
לא נעים לי להעיר לך אבל נראה לי שמצאתי את הבעיה האמיתית. אני אתן לך רמז: זה בתוך ההודעה שלך !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הפלסטינאים הם היהודים האמיתיים
אופיר,
15/07/04 01:02
|
אין ספק שהפלסטינאים הם יהודים שאולצו בימים קדומים להתאסלם. איפה תמצאו עם עקשן כמוהם. הרי רק היהודים עקשנים . הפלסטינאים נחשבים לחכמים ביותר הין המוסלמים. רק בגלל שמקורם ביהודים שהתאסלמ7וו. אז לא פלא שהתוצאות בבחינות הבגרות היו כאלה. מסקהב. הפלסטינאים חייבים לחזור למקור ולהתגייר ובא לציון גואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אופיר חמוד:
HasH,
israELITE,
15/07/04 14:13
|
הפלסטינאים לא עקשנים...
הם אכזרים!!!
ואם הם היו יהודים אז אתה היית ג'וק בית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כמה אפשר להיות פתאים?
מוקישו,
ישראל,
15/07/04 00:54
|
מכרה שלי היתה מפקחת על בחינות בגרות בישוב בדואי. והיא מבינה ערבית. באמצע בחינת הבגרות נכנס המורה, ולתדהמתה של מכרתי, התחיל להקריא את התשובות למבחן בערבית, בחושבו שהיא לא תבין. היא שאלה אותו מה לעזאזל הוא עושה, והוא בחוצפתו העז להתמם!!! היא לקחה את הספר והקריאה בערבית, כדי שיבין שהיא מבינה כל מילה שיוצאת לו מהפה. הוא היה בשוק. נתפס עם המכנסיים למטה. למזלו, היא החליטה לא לעשות קרקס מזה... שילמד אותנו עם איזה אנשים ''אמינים'' יש לנו עסק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
צאו ולמדו
אחת העם,
15/07/04 00:48
|
אם הבחינות משקפות את הישגיהם האמיתיים (ללא סיוע של העתקות ועזרת מורים) כל הכבוד להם. חובת בדק בית אצלנו!!!! בעניין האוניברסיטאות: מה הבעיה ?!בעולם הערבי קיימות אוניברסיטאות רבות שבשמחה תקבלנה את הסטודנטים הפלסטינים. שכר הלימוד בהן והמחייה הם בדיחה ולעליות הלימוד בארץ. בל נשכח כי בכל העולם קיימות אוניברסיטאות שיכולות לשרת גם אותם וגם אותנו....יכולות ועושות. פלשתינים!!!!אל תקוננו ותזילו דמעות תנין!!! ואם אני הייתי חפצה ללמוד רפואה באלכסנדריה?! מי היה מקבלני?!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות
ערבי,
צפון,
15/07/04 13:02
|
לידיעתך, עלות שנת לימוד בירדן עולה בהרבה מעלותה בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לא מאמין לאף מילה שיוצאת מפיהם
צברי אחד מהעם,
15/07/04 00:46
|
הפלשתינים הם הלוא עם של טייחים!!ומי הטמבל אשר מעז להאמין להם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
פשוט תת רמה עיתונאית
יעקב,
נתניה,
15/07/04 00:37
|
באמת איך העורך שלכם מתיר לפרסם ידיעה כזאת מבלי להעלות אפילו צל של אפשרות שמדובר בידיעה שלפחות איננה מדוייקת? שלא לדבר על אפשרות של זיופים והעתקות ומבלי להתייחס כלל לרמת הבחינות עצמן.
ניתן לפחות להציב שאלות בנושא במיוחד כלפי אנשים ברשות הפלסטינית ששקר, מרמה והונאה הם לחם חוקם.
עיתונאי טוב היה מנסה להשיג שאלונים אוטנטיים מקבילים במתמטיקה ואנגלית, מתייעץ עם מומחה שישווה אותן ואז מפרסם מסקנות.
מתוך הכרותי עם מעריב ברור לי שתצנזרו את דברי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלים כדרבונות
אירית מ,
גני תקווה,
15/07/04 15:06
|
|
 |
29.
כל הכבוד - ככה בונים עתיד!
סמי,
15/07/04 00:34
|
הדרך היחידה לבנות עם היא ע''י מיגור הבורות.
סלקו את הפסיכולוגים הכושלים (כולם) ממערכת החינוך ותראו איך המצב משתפר.
מעניין איך עדיין אף אחד לא עלה על הכשלון המערכתי של הדוקטורינות של החברה האלה ואף אחד לא רואה את המצב המתדרדר ומי גורם לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
קודם שיתייחסו בכבוד לנשים
מני יגל,
ראשון,
15/07/04 00:21
|
אוכלוסייה שהריבוי הטבעי בה הוא מהגבוהים בעולם, ודיכוי הנשים שם מחוויר לעומת מדינות כמו מאלזיה, יכולות להתפאר בבגרות עד מחר: זה עם דפוק מהיסוד.
קודם שיעבירו חוק שאשה שלא חפץ ויאכפו אותו, ואח''כ שיפסיקו לשיר כל היום על הרצון למות. בינתיים, המדע שצומח במאות השנים האחרונות בארצות האיסלאם זה מדע האלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
1+1=11
אורן,
15/07/04 00:18
|
|
 |
26.
in what..in Teror???
ל"ת
Mufasa,
15/07/04 00:15
|
|
 |
25.
אל תזלזל
אבי מ.,
שרון,
15/07/04 00:15
|
ב67 חברי ליחידה בעזה צחקו על ''הסטודנטים'' שהלכו זוגות זוגות הלוך ושוב לקראת ערב ושננו את שיעוריהם. גם אז ידעתי שיבא יום ותוצאות תהינה כפי שהן היום.הם רעבים ואנחנו שבעים. כאן קבור הכלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אופי המבחנים הוא שמבדיל...
גיא,
פרדס-חנה,
15/07/04 00:14
|
נכחתי בחינות בגרות שנערכו ביולי 03' בכלא עופר שליד רמאללה, זו הייתה בדיחה! ה''מורים'' עשו את המבחנים יחד עם המחבלים.. סליחה ''התלמידים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרדס חנאי הא!
פוואל,
15/07/04 08:48
|
|
 |
23.
גם ''אסיר משכיל'' אצלם יותר...
ל"ת
משה שפרבר,
מרכז,
15/07/04 00:05
|
|
 |
22.
So what?
Boger,
15/07/04 00:03
|
Assuming the figures are correct then at th every best what it means is that the figures are inflated. Namely, they pass the tests but in all likelihood do not deserve it. The best proof of that is when the Arab students get into Israeli universities with good Bagrut grades they do not do well. Of course that is if you want to believe the report. But give me a good reason to believe anything the Palestinians do except for terror threats and attacks?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אמינות
מסעודה,
14/07/04 23:59
|
עפ''י רמת האמינות שמפגין יו''ר הרשות, בטח ההעתקות שם חוגגות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שבוחנים אותם
רציונלי,
15/07/04 03:57
|
|
 |
די עם הציניות
ל"ת
דנית,
15/07/04 00:32
|
|
 |
20.
בגלל שהם שהידים מילדות
קוקלה,
14/07/04 23:59
|
אשרי המאמין... חמור ששם כתר זהב על הראש זה עדיין לא הופך אותו למלך !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמור איה
דנית,
15/07/04 00:34
|
לידיעת הגולשים חמור היא חיה חכמה ביותר, אפילו יותר מסוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
המקצעות שנבחנו
מצחיק,
יפו,
14/07/04 23:55
|
1. זריקת אבנים 2. הכנת בקבוקי תבערה 3. שריפת דגלי ישראל ואמריקה 4. לבישת מסכות 5.????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה גדול, אפשר אפילו לצחוק
ל"ת
דבי,
פילאדלפיה,
15/07/04 02:59
|
|
 |
18.
בגרות
דנה,
14/07/04 23:38
|
ואם הנתונים נכונים באמת ,אחיי היהודים-אז מה התגובה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפרגנות
ל"ת
דנית,
15/07/04 00:36
|
|
 |
17.
כולם לאוניברסיטאות מעבר לים
איזק,
כינרת,
14/07/04 23:38
|
אין מקום באוניברסיטאות ביו''ש ? זה עצוב מאד, אבל מעז אפשר להוציא מתוק: לשלוח כל מי שרוצה ויכול לאוניברסיטה בחו''ל, טיסה הלוך על חשבוננו. מה דעתכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכימה שיסעו ללמוד בחול
ריאלית,
15/07/04 05:18
|
עם כל המשפחה ולא יחזרו. כל משפחה בארץ תממן כרטיס טיסה אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתנאי שישלחו גם דוסים
דנית,
15/07/04 00:37
|
|
 |
לידיעתך
אני,
15/07/04 00:18
|
זה מה שהם עושים מזה זמן רב. למי שיש כסף עובר לגרמניה ולומד באונברסיטאות. הלימודים בחינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
גם מבחינה מדינית הם ניצחו
ל"ת
נגד גירוש יהודי,
נהריה,
14/07/04 23:30
|
|
 |
15.
נגרות במתמטיקה - 1+1 = 3
ל"ת
מש,
מ,
14/07/04 23:21
|
|
 |
14.
עוד גימיק מבוים של ערפאת!
תת רמה!,
14/07/04 23:18
|
עוד גימיק מבוים של ערפאת! תת רמה! מי בכלל מתייחס לשטויות הללו חוץ ממעריב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
עם של שקרנים
אבי,
14/07/04 23:17
|
אני לא מאמין לאף מילה שלהם,אלה עם שהשקר הוא חלק מאורח חייהם,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולנו אתה מאמין?
ל"ת
שושו,
15/07/04 02:51
|
|
 |
12.
הנה שאלה לדוגמא במתמטיקה.
פדגוג דמגוג,
14/07/04 23:13
|
יצאת להתאבד. הרגת 16 יהודים. זכית ל-72 בתולות. א. כמה בתולות יחכו לך אם הרגת 8 יהודים. ב. לכמה תזכה אם התפוצצת מוקדם וקצת רחוק וגרמת רק לפציעה. ג. כמה יקבלו ההורים מעירק וכמה מסעודיה. ד. הפוך את הדולרים לדינרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עשית לי מצב רוח על הבוקר, תודה
ל"ת
משקים בבוקר,
15/07/04 07:14
|
|
 |
גדול אין מילים
ל"ת
דבי,
פילאדלפיה,
15/07/04 05:54
|
|
 |
מזמן לא צחקתי כך
כ''כ מצחיק,
15/07/04 00:47
|
|
 |
אתה גדול !!!!!!!
ל"ת
מבסוט,
15/07/04 00:38
|
|
 |
11.
המקצוע הכי חשוב בעזה זה מחבלות
מני מזוז,
14/07/04 23:10
|
שאלה מבחינת הבגרות בעזה: כמה זה 70 + 2 ? מה עדיף להיות שאהיד או מחבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק
גילי,
תל אביב-יפו,
15/07/04 11:02
|
מסכים איתך יש להם שאלות כגון כמה זמן אחמד יעבור את כל מחסומים מג'נין לתל אביב-יפו וכמה יהרגו אם הוא יתפוצץ באוטובוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילדים מחבלים
X,
צפון,
15/07/04 18:47
|
ולכמותיך יש שאילות כמו : כמה פלסטינים(ילדים , נשים וזקינים ) צריך להרוג היום ? וכמו כל הכבוד לכם חיילים שחיסלתם ילדיפ ותינוקות חסרי ישע ? וההאשמה מוכנה מראש ... לא מעניין אם מדובר בתינוק או ילד .... זה לא חשוב כולם מחבלים ... לא תתפישו לכם חלאות של בני אדם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם רוצחים בדם קר לעומתינו
גילי תל אביב,
תל אביב-יפו,
15/07/04 19:55
|
אני אישית נגד הרג של פלסטינים חפים מפשע כמו ילדים שנהרגים בטעיות ולא כמו המחבלים השפלים שמתפוצצים כדי להרוג כמה שיותר ילדים תינוקות וזקנים דוגמאות: רצח התיקונת שלהבת פז בחברון והפיגוע בקו 2 בירושלים באוגוסט אשתקד שבו נרצו תינוקת בדן קר אני גם חושב שהאוחזים בישראל נמוכים כי הנוער הישראלי הוא לא לומד לא יודע דברים כמו:הפלמ''ח אלטלנה וכדומה אך כשצפיתי בקיטנות בעזה שרק מלמדות טרור גם בבתיהספר המצב דומה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
אני בכלל לא מופתע !!!!!
ל"ת
חי,
14/07/04 23:10
|
|
 |
9.
עברו כמו שסדאם חוסיין עבר את
יוסי,
גושדן,
14/07/04 23:09
|
המבחנים לתואר בוגר במשפטים. הוא נכנס לחדר הבחינות עם שני אנשים חמושים בקלצ'ניקובים. כל הכבוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ת'אמת- אני מאמין
אור,
שרון,
14/07/04 23:08
|
להם ,בניגוד אלינו- יש עדיין אמונה בצדקת דרכם, מוטיבציה ואמונה מוסרית (לא נכונה, אבל יש). אם אנחנו איבדנו את אלו איך אנחנו מצפים להגיע להשגים? הנוער שמן ועצלן פיזית ורוחנית. אנחנו מגיעים להישגים בפלצנות ,ליברליות והלקאה עצמית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הו , יש גם אנשים שרואים מעבר !
לירון,
באר שבע,
15/07/04 02:38
|
אני שמח שיש אנשים שרואים קצת מעבר לאני המוחלט , הקשה והיהיר של עצמם . תפקחו את העיינים ושימו את עצמכם במקומם ! גם האצ''ל וההגנה הרגו את ה''כובשים '' ... והפכו למנהיגים שלנו ... פעם היה חזון ... היום אנחנו מדינת עולם שלישי ...תחשבו איך אפשר לפתור את המצב (חוץ מכח כח כח )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחי ההבדל הקטן!!!
HasH,
israELITE,
15/07/04 14:25
|
לירון את\ה יודע מה ההבדל בין האצ''ל לחמאס? תשובה: מחבל של החמאס מסוגל לסחוט את ההדק גם כאשר בין הכוונות שלו מטווחת תינוקת בת שנה! ואילו האצ''ל ושאר המחתרות נלחמו באנשי צבא בלבד... אני, בתור חייל מילואים מסכים להגיע להדברות אם אנשים שמנסים לחסל אותי על מדים כי זאת אידיאולוגיה. אבל אם אותו מחבל ינסה לפגוע בילדה שלי אני אשרוף לו את הבית שלו. ושל השכנים שלו!!! אז תבין, חשבתי על זה המון והגעתי למסקנה יש באמת עוד דרכים להגיע לפתרון חוץ מכח כח כח... יש גם טנקים,מטוסים, מסוקים ועוד כלים מפחידים שיורקים אש. ואני ישתמש בהם כל עוד ה''פרטנר'' שלי מנסה לדבר איתי דרך פיצוצים באוטובוסים!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש ממש הרבה כוח?
נץ,
ישראל השלמה,
15/07/04 10:31
|
אפשר להפעיל ממש המון כוח ואולי זה ישפר את המצב. לפחות לא יהיו פיגועים, בלי קשר לבגרויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
ל"ת
בין בגרות לערכי,
15/07/04 01:59
|
|
 |
כל מילה בסלע
ל"ת
דורון,
דרום,
14/07/04 23:55
|
|
 |
דביל מושלם
לדביל,
14/07/04 23:48
|
|
 |
7.
חומרי חבלה
ערפאת,
גהינום,
14/07/04 23:07
|
|
 |
6.
Their young people are better
Eliyahu Anavim,
Moon,
14/07/04 23:06
|
Our young people only care about drugs, parties, alcohol. They (the palestinians) cant do anything because of our army, so they study and get educated. In 20-30 years chaval lanu al hazman.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
LETS HOPE YOU ARE RONG
ל"ת
דנית,
15/07/04 00:42
|
|
 |
עדיין ההבדל תהומי
דרוש רופא,
14/07/04 23:43
|
אנו מחנכים את ילדינו לחשיבה מקורית וביקורתית. לא לשינון ולשטיפת מוח שהם מתכון לדריכה במקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה...
אורי,
חיפה,
14/07/04 23:23
|
|
 |
5.
שאננות אף פעם לא הביאה תוצאות
דניאל,
מעלה אדומים,
14/07/04 23:04
|
גם אם הם נבחנו עם ספרים פתוחים והמורים הוסיפו 20 נקודות בונוס על שכתבו את השם שלהם בלי שגיאות - עדיין התוצאה גבוהה יותר מבישראל - שבה המורים כבר התייאשו - וזה בדיוק ההבדל: מוטיבציה ללימודים נותנים כנותנים לילד תחושה של הצלחה - ואז הוא רוצה להשיג יותר (זה נכון גם לגבי ילדים שעברו את גיל הארבעים...) וזו מהות ההבדל ולאו דווקא באחוז העוברים - וכדאי שנלמד משהו על השגת תוצאות. חופש גדול נעים, ולהתראות בשנת הלימודים הבאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הפקולטה למטעני חבלה
עומר,
14/07/04 22:58
|
אין מספיק מקום אצלם באוניברסיטה כי יש רק פקולטה אחת- הפקולטה להכנת מטענים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
האומנם???נראה לכם?
ל"ת
המזהיר בפתח..,
14/07/04 22:49
|
|
 |
2.
השוואה מטומטמת
רסאי,
14/07/04 22:49
|
מה אנחנו יודעים על רמת הבחינות אצל הפלשתינים על איזה חומר הם נבחנים הרכבת מטענים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שיבדוק את מהלך הבחינות
בני,
מרכז,
14/07/04 22:45
|
ויראו כמה באמת מצטיינים התלמידים. אני מהמר שרובם נבחנו עם ספרים פתוחים, ללא השגחה, ובמשוא פנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קינאה
ערבי,
צפון,
15/07/04 18:41
|
שתמות עם הקנאה שלך . כנראה באמת יש לך ולמחזיקי דיעותיך מה ללמוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגרות
רן,
14/07/04 23:48
|
|
 |
העתקות
יאיא,
ירושלים,
14/07/04 23:10
|
אוהו, איך שערבים יודעים להעתיק.....אלופים. ממציאים שיטות שלא ניתן לדמיין. כל סטודנט בארץ יודע. ובאוניברסיטה העברית בכלל..... שלא נדע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזען.
ל"ת
אגב,
15/07/04 01:11
|
|
 |
די לקנאה
דנית,
15/07/04 00:46
|
|