 |
27.
כונן יקר
ניר,
27/07/04 03:56
|
האחריות רק עליך!!! שלם בזמן, ע''מ שתוכל להציל חיים, אבל אל תנסה להפיל את זה על מפעילי כביש 6 הרי אם נסתכל בספר הרכב נראה שהנסיעות שלך בכביש 6 לא היו מבצעיות אלא מנהלתיות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
למה לא שילמתם בזמן?
ע.ע.,
21/07/04 09:02
|
מלאים בטענות לאחרים, מאשימים את כולם, אבל יש לכם עוד אמבולנסים והייתם צריכים לשלם זמן. תירוצים ילדותיים ומטופשים. האחריות לאי הטיפול בילד עליכם בלבד. אתם לא ראויים למשימת הצלת חיי אדם שנטלתם על עצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
Shame on you, Lev levayoff
Jack,
New Jersey,
18/07/04 03:17
|
In most toll roads in the world, all emergency vehichles ARE NOT CHARGED for using the highway, besides, I wish someone will explain to me how can 91Shekels can turn into... 1400 Shekels, especially if the owner of the company is a practicing jew, don't they have usury laws in Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בושה לכביש6, בושה שרק פה פורסם
משה אורחאן,
חיפה,
17/07/04 23:55
|
ידיעה כזו היתה צריכה לתפוס עמוד ראשון בכל העיתונות, רשלנות, פשע ושערוריה אין מילה אחרת להגדיר את החוצפה של עיקול אמבולנס והקפצה של חוב כזה.
פשע ושערוריה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
עד מתי
נמאס לי,
17/07/04 20:28
|
מתי יקום העו''ד הראשון שיקח את הנושא לבג''צ. מאיפה להם הסמכות לעקל רכבים ללא צו שופט וללא עיקול ברישום לפני כן. מדוע אתם האזרחים אינכם מקימים כל צעקה ואינכם מדירים רגליכם מהכביש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הקוזאק הנגזל
המוכיח בשער,
השרון התיכון,
17/07/04 20:09
|
עושים מניפולציות מהטרגדיה כאילו מישהו חייב לממן להם את חובם. חובתם היא קודם כל לשלם את המגיע מהם ולשרת את הציבור בידיים נקיות. זה שהרכב עוקל הוא תולדה של ניהול חובבני. (כמו בשיטת ה''סמוך'') המחשבה שהמעקלים צריכים להתחשב ברכב הצלה היא אופיינית לסוג כזה של ניהול. לכן נצבר גם חוב גדול והעיקול היה צפוי כמו חוסר היכולת להיענות במצב החירום. הרכב לא עוקל כשהיה בדרכו למשימת הצלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
פטור מאגרה לכל רכבי ההצלה
ג'קי,
ראשל''צ,
17/07/04 19:26
|
מאחר ויש כבר מליון פטורים מאגרה אחמי''ם ואנשי שלומנו כאלה ואחרים , לא יקרה שום נזק אם תתקבל החלטה על פטור אוטומטי של כל אמבולנס , רכב כיבוי-אש או ניידת משטרה בכבישי אגרה. גם אני אחרים את כביש מס' 6 !!!! יש אלף דרכים לגביית חוב לפני עיקול רכב (ועוד אמבולנס)......תתעוררו אטומים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
נשמע לי מצוץ...
טינקר,
מרכז,
17/07/04 16:20
|
עם כל הכבוד, ויש כבוד, לזה שאנשים רוצים להציל חיים, צריך לעשות דברים כמו שצריך. כביש6 הינו כביש אגרה ויש לתת את הדעת כשעולים עליו. צפוי שיתעוררו בעיות מסוג זה ואי אפשר לפתור כל דבר ''בתירוץ'' של הצלת חיים. לכשעצמו, חבל מאוד שכסף ומסחריות צריכים להוות שיקול בכל תחום במהלך חיינו כאן, אבל זה המצב, ואי אפשר להתעלם מזה. היו צריכים לפתור את הבעיה במקום לפני שהביאה אותם למצב שמונע עמידה במשימה החשובה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מדינת אור לאנטישמים
קניבל,
16/07/04 20:28
|
איך, איך 91 ש''ח הופכים ל-1400 ש''ח? איך דבר כזה יכול להיות חוקי? מלווה בריבית קצוצה בשוק האפור לא היה מגיע לחישובים כאלו. מלווה בריבית קצוצה לא היה מעכל רכב - גם אם הוא לא רכב הצלה - בגלל 1500 ש''ח. כמה מתוך ה-1500 ש''ח מרוויח עורך הדין המטפל בגביה. איזה סוג של בן-אדם יכול לבצע הוראה בלתי חוקית בעליל בחסות של חוק בלתי חוקי בעליל ולעצור רכב, לעקל אותו בגלל חוב של 1500 ש''ח. בריונות השלטון והסועדים על שולחנו מחייבת לשקול את השחזת הגיליוטינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט
חיים,
17/07/04 17:53
|
כדאי לעשות עליהם חרם צרכנים עד שישנו את הקנסות העצומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
תגובה ליפה נפש מ-15
צברי אחד מהעם,
16/07/04 19:29
|
יפה נפש ומציאותי מהמרכז!!?? בוודי לא שיכנעתה אף אחד פה! העובדה היא די פשוטה:במדינה מתוקנת ונאורה עם אנשים בעלי מוראל,...לא-מחרימים-אמבולנס-אשר-משמש-להצלת-חיי-אדם!!!!!ובוודי לא על חוב של 1400 שח. ובטח לא על חוב של 91 שח.!!!! אין כל ספק שחברת דרך ארץ, הייתה מחוייבת מחובת המוראל הישר להיתאזר ביתר סבלנות לגביית בחוב כי מדובר באמבולנס וחוב מיזערי של 1400 שח.!! אילו החוב של העמותה היה אסטרונומי....היה אפשר להבין את מנהלי חברת דרך ארץ!!!אבל על חוב של 300 דולר.....החרמתם אמבולנס וויטאלי בשווי של עשרות אלפי דולרים והגרוע ביותר גרמתם בכל לשיבוש במערכת אשר משרתת להצלת חיי אדם!!!!!וגם אם האמבולנס המשיך לנסוע על הכביש בלי לשלם!!!הסיבה אינה מוצדקת!!!!!לכן על מנהלי חברת דרך ארץ כן רובצת אחריות לגבי מותו של הילד מרמת השרון!!!!דם הילד על ידייהם של האחראי לעיקול ואחראי חברת דרך ארץ!!!! אני-קורה-לחרם-מוחלט-ומיידי-של-כל-אזרחי-ישראל-על-כביש-6!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נהיה כנים
מציאותי,
מרכז,
17/07/04 20:48
|
דבר ראשון אני לא פה כדי לשכנע אף אחד אני פשוט חושב שכתבה זו אינה משקפת את המציאות ויש בסיס עיתונאי רכילותי מאחוריה, אותו כתב דן אבן פשוט לא היה סבלני דיו כדאי לבדוק את העובדות לפני שהוא מפרסם כתבה מסוג זה אשר מכפישה חברה על לא עוול בכפיה. לא לי ולא לך יש מידע על גובה החוב של ניידת ''הצלה'' או של החברה כולה ואנו תלויים בדברי הכתב, דברים שלא אומתו מעולם! אני מבטיח לך שאם ארגון הצלה היה חייב כספים למס הכנסה לדוגמא לא היו חושבים פעמיים אם לעקל את הניידת אז אחת כמה וכמה חברה פרטית כמו דרך ארץ רשאית לעשות זאת ע''פ חוק להזכיר לך. אני לא מתכוון להתווכח איתך על דעתך על החברה, מבחינתי שכל אזרח שמעוניין בכך יחרים את הכביש את החברה ואת שרי הממשלה שאישרו את חוק האגרה אבל אין לערבב בשר וחלב, אין שום קשר בין מותו של ילד לעובדה שרכב פרטי! לא אמבולנס, רכב פרטי! עוקל על הכביש בשל חוב, חוב שיכול היה להיות משולם במקום ובכך הניידת הייתה משוחררת. אז בוא נקבל קצת פרספקטיבה לחיים ונפתח את העיינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל הכבוד לדן אבן על הידיעה
ג'רי,
רמת גן,
16/07/04 16:53
|
שמצטרפת לעוד סיפורים קשים נגד הנהלת כביש שש ואטימותם הנוראית.
מעניין באמת שכמעט ולא שומעים על הארגון הזה ''הצלה'' למרות שהוא ידוע ומתנדביו מצילים אלפי חיים של אנשים.
חבל שרק במקרים של מוות הם מתפרסמים.
מה זה החוצפה הזאת שמעקלים אמבולנס? יש חוב קחו כיסא מהמשרד. אמבולנס חירום?.
בכל אופן כל הכבוד לדן אבן על הכתבה ושימשיך לעדכן על ''הצלה'' ופשעי כביש שש.
שלא נדע עוד צער.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
רכבי ''הצלה'' משלמים קבוע!
סמי מדא-הצלה,
ירושלים,
16/07/04 15:04
|
לארגון ''הצלה'' יש רכבים רבים , אופנועים ואמבולנסים וכולם משלמים עד הפרוטה האחרונה על נסעות בכביש, זה בדוק וידוע ותוכל לשאול את מנכל הכביש.
האמבולנס הספציפי הזה נפל בין הכסאות ואני מכיר את הסיפור מקרוב, היה איחוד של כל ארגוני הצלה בארץ לארגון אחד גדול ''הצלה ישראל'' וכל הניירת עברה לשם.
א. עבור כל הון שבעולם לא מעקלים אמבולנס חירום נקודה!
ב. איך עולה מ91 שקל ל1400 שקל בפרט שלא הגיע כל הודעה למשרדי הצלה על ה''חוב''.
בושה וחרפה לדרך ארץ וכל הכבוד לכתב על הידיעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לכל ייפי הנפש!
מציאותי,
מרכז,
16/07/04 12:57
|
עם כל הכבוד למר דן אבן כתבה זו היא מגמתית ואינה עולה בקנה אחד עם המציאות, חוב של 91 ש''ח אינו הופך ל1400 ש''ח בין לילה, כדי להגיע לסכום כזה של חוב הניידת נסעה עשרות פעמים על הכביש בלי לשלם את חשבוניותה, עכשיו מיכוון שאין דרך למנוע מהניידת להמשיך ולנסוע על הכביש מבלי לשלם, עצרו אותה בדרך חוקית וביקשו לשלם את החוב, אם החוב היה משולם גם הניידת הייתה משוחררת. דבר שני ניידת זו משמשת גם כרכב פרטי לכל דבר ואין איך לדעת איזה נסיעה פטורה מתשלום ואיזה לא ולכן ככל אדם במדינת ישראל גם ניידת זו צריכה לשלם את נסיעותיה. אהוד סביון הוא סמנכ''ל דרך ארץ ולא המנכ''ל ותגובתו נכונה, ניידות של מד''א מזוכות על הנסיעות שהן מבצעות על הכביש ולא נדרשות לשלם עליהן, אז לכל יפי הנפש שמבינכם.....תעשו מנוי שלא כרוך בתשלום ותהנו מהנוחות שמציע הכביש...ותפתחו את העיניים...שלא יעבדו עליכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-15
ישראל,
כנ''ל,
17/07/04 22:46
|
חבל שלא אתה או מישהו מבני משפחתך היה נזקק לאמבולנס-ויותר מכך היה מעניין אם היו אומרים לך באותו זמן שאין אפשרות להגיע בגלל שהוא מעוקל בעבור 91 ש''ח.מצטער על מה שאני כותב אבל כפי הנראה אתה הוא יפה{עלוב} הנפש .חומר למחשבה בן אדם-תחשוב פעמיים לפני שאתה אומר או כותב.שיהיה שבוע טוב!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עונש מאסר למנכ''ל
שלומי,
16/07/04 12:56
|
אני חושב שצריך לתת עונש מאסר על רצח או לפחות הריגה למנכ''ל של דרך ארץ כי חיי אדם הפכן להפקרות ורק ככה שכשהם (המנכ''לים)ידעו שהם יכולים לשלם במאסר אז הם יתחילו לפעול יותר ברגישות כי אני לא רואה שום הבדל בינו לבן רוצח אחר שתיהם רוצחים בשביל כסף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כביש הדמים
מוטי,
16/07/04 12:41
|
כביש הדמים תרתי משמע 76 שקלים הופכים ל 1500 זה יותר גרוע משוק האפור רק שזה גוף ממשלתי או ממוסד הכל מותר מדינה עולם התחתון כסף בא כסף הולך שטויות אנו נשרוד את העושקים האלה אבל על ילדה בת 4 שנפטרה מישהו צריך לתת את הדין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לא שכנעתם אותי
משה שפרבר,
מרכז,
16/07/04 12:13
|
חוב הוא חוב. ועם זה, מי מפקח ממש על הנסיעות באמבולנסים ה''פרטיים'' הללו? אני יכול להעיד שרכב זק''א משמש הרבה כמכונית פרטית למפעיל שלה, או לשירותים קהילתיים אחרים, במיוחד אם הם משרתים חרדים, ולא רק את ייעודן. אני מסכים שעיקול רכב מחמת חוב ואפילו של 1500 ש''ח הוא עוול ועושק. אך לרוץ לתקשורת ולהעמיד פני תם וצדיק בדורותיו, זה פשוט גועל נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אני חוזר בי
יאיר_ח,
ירושלים,
16/07/04 12:10
|
אז זה קרה יום לפני בדרך מתיקון, אתמול זה נשמע כאילו זה קרה בדרך אל הילד. אז אני מתנצל לגבי זה שטענתי שדם הילד על הידיים של האחראי על העיקול, אך אני עדיין טוען שצריך שיהיה חוק שמאפשר שימוש חופשי ובחינם בכביש 6 ואחרים כמותו (אם יסללו), לרכב ביטחון ולרכב חירום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
זילות בחיי אדם
אריה,
16/07/04 12:10
|
מדהים הזלזול התהומי בחיי אדם!! והעוורון המחשבתי כשמדובר בכסף!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מה אומרים העורך דין של הכביש?
עילום שם,
השרון,
16/07/04 12:03
|
למשרד חן את פישר
מאז שכביש 6 הפך להיות ללקוח שלכם , לקחתם לעבודה מאבטח.
האם יש לכם מאבטח למצפון? החוק היבש גבה מחיר כבד הפעם. אני בטוחה שאילו היה רצון היתה נמצאת גם דרך חוקית להפחית את החוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מקוממם מאוד ההתנהגות הזאת של כ
שמואל שוורץ,
רמת השרון,
16/07/04 11:50
|
כביש 6 חייב להתנצל למשפחה למתנדב ולעמותה . ארגון כזה של מתנדבים שאני מכיר אותם לפחות 10 שנים שפועלים באזור . אני רואה אותם יוצאים יום יום להציל חיים בהתנדבות ורק לפני שבוע טיפלו בשכנתי שהיה לה התקף לב וראיתי גם אמבולנס של מד''א שהגיעה דקות ספורות אחרי זה ופינה אותה וכל זאת בהתנדבות. למלאכים כאלו אתם מחרימים אמבולנס ? ומה עם היה פיגוע חלילה או אולי היה צרריך לטפל במשהוא ממשפחתו של המנכ''ל חלילה . הם חייבים לפטור את ארגוני ההצלה מתשלום מיידית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
רק במדינה הזה יש
המחוקק,
16/07/04 11:45
|
מדינה בתוך מדינה, אין חוק, רואים את האזרח שעל הכביש דרך הטלויזזיה וגם דרך החור של הכסף. ניבזים בשם החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לא נוסע יותר בכביש 6 וזו הבטחה
חכם מימון,
16/07/04 11:39
|
להחרים את כביש 6 הסיבה ראשונה היא: מרכב הצלה לא גובים אגרה 2: איך סכום של 91 שח' הופך ל 1400 שח' 3: עיקול רכב הצלה זו הבושה הגדולה ביותר עשו כמוני והחרימו את כביש 6
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה שייכת לביבי ולבעלי ההון
אזרחית חרדה,
16/07/04 11:58
|
כמעט רק בישראל לא יוצאים נגד איוולות כאלה ואחרות. לחברות גדולות יש את הכוח לעקל בשל סכום כזה פעוט. למשפחתי חייבים סכומים קצת יותר גדולים והוצאנו כבר הרבה כסף כדי שרשויות החוק יבצעו את הגבייה, אך מי שם עלינו. מדינה מושחתת השייכת לביבי ולבעלי ההון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך איך...
איזו04,
16/07/04 12:11
|
|
 |
לא הייתי צריך את הסיפור הזה
עמית,
תל אביב,
16/07/04 11:58
|
אני מחרים את כביש 6, פשוט בגלל הפחד. שמעתי כל כך הרבה אנשים שהכביש הזה הרס להם את החיים, נסיעות תמימות שנשכחו והפכו לחוב מטורף של אלפי שקלים. כביש 6 הם המאפיה הכי קשוחה בישראל, משום שהם המאפיה היחידה שמגובה בידי החוק, להתנהג ברשעות מופגנת כלפי האזרח.
אז מי שרוצה להמשיך לאכול אותה - שימשיך לסוע על הכביש. ואז באמת לא תהיה לו שום זכות להתלונן, עכשיו שכולנו יודעים כמה מסוכנת הנסיעה בכביש הזה, לארנק ולשלווה הנפשית שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
כיצד שואבים לנו את האוויר
צברי אחד מהעם,
16/07/04 11:37
|
כיצד מלכי מלכים קטנים עם יד גדולה שואבים לנו את האוויר!!??חוב קטן של 91 ש*ח הגיע לסכום האסטרונומי של1.400 ש*ח!!!!??....וכך חוב של 20 דולר....נהפך באונס לחוב *אופיסיאלי* של למעלה מ 300 דולר.....מלכים ופרזיטים שונים ומשונים טורפים אותך ב1500 אחוזים!!!ממש מחליא לראות כיצד שילטונות המדינה מאפשרים למאפיונרים (ואין שום מילה אחרת לזה!!)לשאוב באופן *חוקי בהחלט* את האוויר לאזרח הפשוט!!!היום יש להם אחריות גדולה על מותו של ילד בן 4 מרמת-השרון!!!גם פה משהוא רקוב מאד מאד.....אבל עד מתי?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
החרדים לא יפסידו אף הזדמנות
נמאס מהם,
16/07/04 11:32
|
להראות צדקנים ומסכנים, תחשבו על ההורים האומללים שצריכים לשמוע את העלוקות האלה מנסים לחגוג על הקבר הפתוח. תרומות למד''א או לבתי החולים ולא לחבורות המושחתות האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוש והכלם ,חוצפן !!
מטופל שלהם .,
16/07/04 14:03
|
אני אדם חילוני , שחולק על החרדים בנושאים רבים , אך בהתנדבות המבורכת הזו ,שבמו עייני וגופי זכיתי לראות ולהרגיש את המסירות והייחס שלהם למען הצלת חיים !! וגם בשעות ''הקטנות'' של הלילה ,כשאף אחד אינו רואה ,ומצלם , וכותב ע''כ , הגיעו אליי כשהזדקקתי לעזרה רפואית ,בתוך שניות ממש !! מתנדבים חרדים של ''הצלה'' וטיפלו בי במסירות ובהתנדבות גמורה !!! עד שהגיע הנט''ן , אז לכתוב שמה שמענין אותם זה כסף ,זה פשוט חוצפה וטיפשות וכפיות טובה !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחלה
אריה,
16/07/04 12:08
|
|
 |
3.
אהוד סביון = העץ הנדיב
מעריץ של סביון,
הרצליה,
16/07/04 11:29
|
מידת רוחב הלב והרחמים בדרך ארץ אינה יודעת גבולות. אהוד סביון הלארג' הסכים לוותר על תשלום ל-10 אמבולנסים שטיפלו בתאונה - ועל זה נאמר ''לי זה עולה יותר''.
כן ירבו צדיקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
טוב,מה אתם רוצים...
חי,
16/07/04 11:26
|
|
 |
1.
כביש אגרה
י,
בריטניה,
16/07/04 11:16
|
חבל מאוד לקרוא את זה, ובמיוחד את התגובה של מנכ''ל דרך ארץ, החברה המפעילה את הכביש, גם בבריטניה כביש האגרה מופרט לחברה פרטית, אבל פה יש אנשים חושבים, ולכן כל רכב הצלה, או חרום פתור מתשלום על הכביש. נראה לי שמשהו שם בארץ שכח את החוק החשוב ביותר והוא חוק ההגיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדיקטטורה היחידה בין הירדן לים
יוסי ביילין,
המזה''ת,
16/07/04 12:38
|
מלכות כביש 6 היא הדיקטטורה היחידה בין הירדן לים.אבל הכל עפ''י חוק של הכנסת הנאורה והבלתי-משוחדת בקיצור סינגפור זה כאן לידיעת הקורא חיים הכט.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגולם שקם על יוצריו....
לקוח שמתבייש...,
צפון,
16/07/04 12:03
|
מפעילי כביש 6 התנהוגתכם מפגינה חוסר רגישות ומקרינה תחושת ניתוק מצרכי העם ומצוקותיו. חבל שכרישי הכלכלה הישראלית שלא מה שיצילם יהיה ה 91 ש''ח הללו, יוצרים מדינה בתוך מדינה ומתנתקים מסיסמתם ''דרך ארץ'', אם זו התנהגותכם בושה לדרך ארץ זו..... שנו את התנהלותכם המשדרת רדיפת בצע ותאוות ממון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כיצד תפחו 91 שקלים לסכום
חיים,
17/07/04 17:51
|
כה גדול? האם זו לא ריבית דרקונית? האגודה לצרכנות צריכה לטפל בכביש 6 ומיד. ואנחנו הצרכנים צריכים להתארגן למרד צרכנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
מ,
16/07/04 11:27
|
|