 |
55.
להסביר
פקק-תנועה,
קרית-ביאליק,
22/07/04 12:37
|
צריך-להסביר-לערביי-ישראל-מידי-פעם-בכלי-התיקשורת-שמדינת-פלשטין-הוקמה-על-מנת-לאפשר-לערביי-ישראל-בעיקר-לאלה-שלא-טוב-להם-בו-היההודים--לחיות-המדינה-משלהם-ולאלה-שכן-רוצים-לחיות-פה-שלא-יעיזו-ליפגוע-בביטחון-המדינה-ומצד-שני-שידרשו-את-זכיותהם-כיאה-למדינה-נורמלית-אבל-הבעיה-היא-שגם-היהודים-סובלים-מבזיון-של-מדינה-וזכיות-לאור-מה-שקורה-בישראל-חבל-מאוד-על-מה-שקורה-ולכן-קAV-KVDHG-KXU;-BURNKH
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
Re-Unite in Palstine
Barak,
19/07/04 02:30
|
|
 |
53.
ישראל ליהודים פלסטין לפלסטינים
ישראלי גאה,
18/07/04 22:29
|
מענין שכל איחודי המשפחות (שיבה זוחלת) מתבצעים בישראל ולא בפלסטין אפילו אם זו ישראלית שמתחתנת עם פלסטיני. הפתרון הוא טרנספר הדדי לערבי ישראל ולמתישבי יש''ע כל אחד יחזור למדינתו כמו פקיסטן והודו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
כבשת הרש של שנות האלפיים
Avi Ecuador,
18/07/04 22:24
|
ישראל; הערבים שיש להם כל כך הרבה אדמות גם את ישראל הפצפונת רוצים, כל מקום שהם שולטים בו המנטליות שלהם הורסת, חיים בפחד, הזרים בורחים משם והם מחלחלים לכל חלקה טובה והופכים גם אותה לארצות של הרס ושנאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
תתפוצצו מזעם, רק לא תרתי משמע
מיכאל ברגמן,
18/07/04 22:16
|
רוצים להתחתן? בבקשה, אבל תעברו לפלסטין. רגע, אסור? מה, זו לא גזענות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אשה מה מתחתנת עם מוסלמי...
חסן,
18/07/04 22:13
|
|
 |
49.
חחח 46 אתה צודק!
ל"ת
בחפש''ש,
18/07/04 22:09
|
|
 |
48.
כולנו להירגע!!!
המחלקה הסגורה,
18/07/04 22:08
|
גם אם יבוטל החוק אפשר לבדוק את הבקשות לאיחוד, בשיטה האיטלקית. לאט, לאט, לאט, לאט, לאט. בנקודה הזו אפשר לסמוך עלינו. יש בירוקרטים בירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
גזענות-הצחתם אותי
בוריס,
חיפה,
18/07/04 21:51
|
רק שמאלנים קיצונים יכולים לרדת לרמת שקרים כזאת. אם היה כאן גזענות אז ערבים היו בורחים מכאן. ומה קורה במציאות - הם רוצים להכנס לישראל, הם מתחתנים באופן פיקטיבי רק בשביל לקבל תעודת זהות ישראלי - את זה שמאל דפוק קורא אפרטהייד - מצחיק עד כמה שמאל קיצוני דפוק. ערבים בורחים ממדינות ערביות, תסתקלו מה קורה באירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
למה שהמשפחות לא יתאחדו
צדיק,
סדום,
18/07/04 21:49
|
|
 |
45.
massacre of Jews is racism
Y,
US,
18/07/04 21:40
|
The systematic terror attacks againts Jews over so many decades by is the ultimate from of recism Israel has every right to defend itself against those who have endorsed this low lifes and should not be deterred by such demagogues
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
also sweden does the same
ל"ת
baba sali,
18/07/04 21:38
|
|
 |
43.
הם רוצים לאלץ אותנו
פנחס,
18/07/04 21:36
|
|
 |
42.
אין כאן שום בעיה
מרק,
נתניה,
18/07/04 21:35
|
המשפחות רוצות להתאחד? בבקשה , ברמאללה , בג'נין ובשכם. הרי מדובר כאן על פלסטינאים , אז מה בכלל רוצים מאתנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אני במקומם הייתי עוזב מייד!!
ל"ת
צודקים לגמרי,
18/07/04 21:23
|
|
 |
40.
הערבים טוענים...
אלי הרחובותי,
18/07/04 21:18
|
הערבים, והשמאלנים היהודים אומרים, שבענין הגדר המפרידה אין להם בעיה אם היא תיבנה בשטח ישראל,ואנחנו אומרים להו שלנו אין בעיה שהערבים יתחתנו ביניהם אבל יגורו רק בשטחים שלהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
איסלם = גזענות, לקרוא את 25 !
ל"ת
ישראל,
ישראל,
18/07/04 21:16
|
|
 |
38.
זכו השיבה
חי,
שדרות,
18/07/04 21:00
|
אין מדובר פה בגיזענות כי אם בהתגוננות מפני הכיבוש הערבי שנוקט נגדנו בכל דרך להשיג את מטרתו מבחינתם המטרה מקדשת את האמצעים ויהיו אלה תעמולתיים או רצחניים הכל כשר בכל חזית אנו מותקפים זוגות מעורבים היא אחת הדרכים לממש את ''זכות'' השיבה לטענה שמדובר בגיזענות המענין שהם מוכנים להיתעלם ממנה ולהתגורר במדינה ''גיזענית ''על כגון זה נאמר טובל ושרץ בידיו מי מפריע להם לממש את האיחוד מעבר לקו הירוק ללמדך שאין מדובר פה באיחוד כי אם בהחרבת המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לתת להם כרטיס גניסה לבית קברות
ליעם,
צפון,
18/07/04 21:00
|
אם הם רוצים אני בעד לתת להם איחוד בבית קברות עם רנטיסי ויאסין זו המדינה היחידה בעולם שתזכר בהיסטוריה כמדינה היחידה שהשמידה את עצמה ומגיע לנו אם הטימטום של השמאל ימשיך לשלוט פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
צביעות השמאלנים!
דמר94,
18/07/04 20:18
|
רוצים הוכחה לצביעות השמאלנים? 1) ליהודים אסור לגור ב''שטחים '' לערבים מותר לגור בישראל! 2) ליהודים אסור לבנות גדר לבטחון תושביה,אלא אם נבנית אך ורק על הקו הירוק שאסור ליהודים לחצותו, לערבים מותר לחצות קו זה על מנת לעשות ''איחוד משפחות'', 3)ליהודים מותר לעשות ''פינוי'' ( זה כמובן לא טרנספר) לערבים אסור לעשות ''פינוי'' משום שזה טרנספר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש להגיב? הדברים נאמרו
זה לא היה ראוי,
כלל לכותרת!,
18/07/04 20:43
|
בלשון המעטה. אילו רק צביעות היתה כאן, מילא! אך מה שיש פה זו שנאת ישראל ורצון להחריב את מדינת היהודים היחידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לך!
דמר94,
18/07/04 21:05
|
אני מודה לך שהוספת את הסיומת,''מה שיש פה זו שנאת ישראל ורצון להחריב את מדינת היהודים היחידה.''לתומי חשבתי שזו תהיה המסקנה הברורה של הקוראים,ולכן לא הוספתי אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שיתאחדו בפלשתין
עפר,
תא,
18/07/04 20:18
|
מה גזענות? שמה גזענות? מי אמר שישראל חייבת לתת להם להתאחד פה? שילכו להתאחד בפלשתין ואז יראו מה זה גזענות. פשוט חוצפה שאין כדוגמתה. לכל מדינות העולם מותר להחליט למי לתת אזרחות חוץ מישראל, שאם היא עושה את זה אז זה ''גזענות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הפתרון הפשוט
יחיאל,
פתח-תקווה,
18/07/04 20:12
|
יש פתרון העומד בכל הערכים המוסריים והמשפטיים. הרי לאהבה אין גבולות ואין כיוון ולכן באופן סטיסטי כמות אלה שרוצים להגיע לכאן זהה לכמות הרוצה לעבור לרשות וישראל צריכה לשמור על איזון זה באופן כללי וגם לפי גיל ומין . ויהיה פה שיוויון מלא .ולא ירצו לבוא לכאן רק בגלל ביטוח לאומי ודמי הבטלה ומאהבת היהודים וכו'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
מעניין למה במדינות איסלמיות
רציונלי 777,
18/07/04 20:09
|
המיעוטים הזרים הם זניחים?! מכיוון שהם משתמשים בדרכים דמוקרטיות כמו לדוגמא של עריפת ראשים או אי סובלנות מאיימת של אזרחיהם או אלימות שכל זר לא מוסלמי מבי ן שדמוקרטיה זה לברוח מאיפה שיש מוסלמים דתיים. צביעות ידידי, ישראל חייבת לעשות פסק זמן ל 40 שנה ועם שר ההסברה ערפאת מניפולציה או משחקים או איך שתרצו לקרוא לזה להביא ליציאת מצריים, סליחה, ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אני שונא ערבים בלב
גזען בארון,
18/07/04 20:06
|
ולא מגלה את זה לאף אחד בגלל,שלא יגידו, שאני גזען,זה גם אסור. אם יש ערבי אחד, שאוהב יהודים,שיקום.
אין שום קשר בין החוק לגזענות. יש לי חבר נשוי לאמריקאית, הוא מקיא דם כדי לקבל אזרחות-בינתיים יש לו קדחת. אז מה? האמריקאים גזענים, בגלל זה? לא! הם צודקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הגדר והאזרחות לערבים
תבת,
18/07/04 20:05
|
הערבים ותומכיהם השמאלנים חוזרים ואומרים שאת הגדר שבונה ישראל יש לבנות על הקו הירוק שהוא הקו המפריד בינינו,ואין לעשות שום דבר בצד של הפלשתינאים,אך כשמדובר ''באיחוד משפחות'' זה כן יכול להעשות בצד שלנו! היפוקרטים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שכל ישר
Avi Ecuador,
18/07/04 20:00
|
נכון! אבל השמאל ישכנע אותך בחלם שניכוי אתני יש רק לעשות ליהודים ושהם לא יכולים לחיות ולהצביע ואולי שיהיה נשיא יהודי לפלסטין במדינה דמוקרטית. הם יגידו לך שליהודים מסוכן לחיות שם ושצה''ל; צבא הכנה לפלסטין של היום צריך לשמור על יהודים בשטחים ושמסוכן להם. לא יסבירו לך שלפלסטינים בקו הירוק, ''מיעוט'' לא מסוכן משאהידים יהודים והם לא צריכים צבא פלסטיני שישמור עליהם בקו הירוק מכיוון שאצלנו אין חיות טורפות. קיבינימט הצביעות של השמאל והטמטום של ''מנהיגי'' חלם שנפלו עלינו כמחלה מדבקת והופכים כל חלקה טובה בעם הזה לעם הארץ שלא מבין מימינו ומשמאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל שנאת חינם חרב בית המקדש
אזרח מודאג,
18/07/04 22:20
|
|
 |
בגלל שנאת חינם חרב בעת המקדש
אזרח מודאג,
18/07/04 22:18
|
|
 |
מי שמנסה
Avi Ecuador,
18/07/04 23:16
|
להשניא מתנחלים וימין ולשייך רצח של מנהיג לימין זה בטח לא אני. אני ללא שונא שמאל אלא רוצה שהם יתאפסו וישנו כיוון ודרך אגב אם היו מסבירים את הטרנספר שהוא הגיוני והומני יותר מלבנות אותם אז הם היו עושים זאת בצורה הרבה יותר טובה מהימין ואני מהריאשונים שהייתי תומך בהם, אם תראה את דרכי אז אני לא דתי ואולי לשמאל הרבה יותר קרוב בהרבה צדדים של המטבעה. תאר לך מצב היפוטתי שביילין היה בעד הטרנספר, אפילו הערבים היו משתכנעים שמגיע להם.... בקשר לערבים אני לא שונא אותם ובטח גם לא אוהב אותם, שיתנו לעם שלנו לחיות לבדו וילכו לתרבות שלהם ויעשו לעצמם מה שירצו אבל שיעזבו אותנו עם השנאה שלהם, הפנטיות שלהם והדת שלהם, שיהיו בריאים איתה בארצותיהם שיש להם לרוב. וברור ששום דבר שניתן להם לא יספק אותם וההפרדה ביננו לבינם זה לא עזה אלא בכלל שלא נהיה בתוכם והם בתוכנו עד שלפחות ישנו מנטליות. לשנות מנטליות זה עניין של לא פחות מדור לצערי וגם משה רבינו להבדיל הבין זאת, שלום איתם היום כמו שהם ובדרך של השמאל זה חידלון לישראל ולא שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
כיוון חד סיטרי
משה ס,
בת ים,
18/07/04 19:57
|
כל האירגונים הערביים בישראל הם דמוקרטים זכים.ובכל ראיון של כל אחד מהנציגים שלהם תוך ספירה עד עשר תוכל לשמוע את המנטרות שלהם על כיבוש, גיזענות,דיכוי הפליה וכו... וכולם עושים כל שבידם כדי לחיות במדינה הגיזענית הזו ולא בארצותיהם המעטירות.למה לכל הרוחות לא יוצאים מישראל אליהם לאיחוד משפחות למה שלא יתאחדו אותה כמות גם לכיוון השני? הכוונה הרי שקופה וברורה ואני מקווה שגם מעיני בית המשפט זה לא נעלם. אחרת בשביל מה התכנסנו כאן מכל העולם אם לא כדי להקים כאן בית מבטחים לשארית הפליטה ואתם,נוכלים,בסווה של דמוקרטיה מתנכלים גם למעט הזה שיש לנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
איחוד משפחות רק בפלשתין !!!
יורם גילעד,
מרכז,
18/07/04 19:51
|
לפני חודשים אחדים פורסם בעיתונות מקרה של שני ישראלים הנשואים לאזרחיות דניות פלוס ילדים שניסו להגר לדנמרק. השלטונות הדנים מנעו מהם אזרחות ואפשרות לעבוד ולמעשה גרשו אותם !!! מסתבר שלנוכח הגירה מוסלמית רבה למדינה הקטנה דנמרק גם באמצעות איחוד משפחות ננקטו אמצעים וחוקקו חוקים למנוע את התופעה. האם מה שמותר לדנמרק שנחשבת לאחת המדינות הנאורות בעולם אסור לישראל ??? מה גם שהבעיה הדמוגרפית בישראל חמורה פי כמה ולפלשתינים יש אפשרות לאחד משפחות במולדתם האתנית פלשתין !!! מי שטוען שחוק כזה הוא גזעני חייב לטעון שחוק השבות המאפשר אזרחות ליהודים אך מונע מפלשתינים אפילו שנולדו כאן את זכות השיבה הוא גזעני פי כמה !!! אם לא תתכנן ותבצע מדינת ישראל אסטרטגיה דמוגרפית כוללת המבוססת על היפרדות טריטוריאלית מקסימלית כולל חילופי שטחים מאוכלסים, פלוס מתן אפשרות לפלשתינים לאחד משפחות רק במולדתם שלהם פלשתין, פלוס העדפה מתקנת ומענקים כלכלים לפלשתיניות אזרחיות ישראל למען תכנון משפחה, תתחסל מדינת היהודים בודאות מוחלטת תוך דור אחד !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אנחנו לא צריכים מחבלים במדנה
ל"ת
XXXX,
18/07/04 19:51
|
|
 |
26.
הארגונים הערבים צריכים לעוף
יהודי הרוצה,
לחיות = גזען,
18/07/04 19:50
|
מיד מן הארץ הזו, יחד עם כל הערבים! החוצפה! הרוצחים חושבים שהעובדה שיש בייליניזם בארץ הזו, אז כל אזרחי ישראל דבילים שילכו כצאן לטבח. איפה כל היהודים אזרחי מדינות ערב? מדובר באויב מתועב! אני קוראת עכשו את הספר ''אנטבה'', ניתנת בו סקירה על כל התקפות הירי על מטוסים ישראלים ואחרים, פיצוץ מטוסים באויר, חטיפת מטוסים. במטוס שנחטף לאנטבה היו ניצולי שואה, וכשהגרמני הנאלח (ההומניסט הדגול שדאג למדוכאים עלי אדמות, ה''פלשתינאים'', גם רחמי קוזו אוקאמוטו נכמרו על אותם ''מדוכאים'' נצחיים) אמר לחטופים לשמור על שלוותם, זה הזכיר להם, שאותם דברים ממש נאמרו להם ברכבות לאושוויץ. במקום לגרש כל ערבי שנישא לסוכנים הזרים, נותנים להם ל''התאחד'' כאן, כדי להקל עליהם לרצוח יהודים. כל המצב הזה כבר עובר כל גבול! אני רוצה להבין מה אחמד טיבי, ברכה, דראושה ושאר סוכני האויב עושים כאן בתוכנו!!!! למה הם עדיין כאן? איך ייתכן שהם יושבים בבית הנבחרים של המדינה שהם ייעדו להשמדה! עד מתי העם הזה ישתוק? עד מתי יתן לעשות ממנו חוכא ואיטלולא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חוק האזרחות וטענת הגזענות
משה,
תל אביב,
18/07/04 19:49
|
חוק האזרחות הוא חוק טוב שמקובל בהרבה מדינות דמוקרטיות שבהן בני זוג לא מקבלים אזרחות אוטומטית - וגם תהליך ההתאזרחות לוקח שנים!. אין שום סיבה לתת אזרחות לאנשים שאין להם שום זיקה למדינה והסיבה היחידה שהם רוצים לקבל אזחות היא לשפר את תנאי החיים שלהם ולחלוב את בטוח לאומי.
למוסלמים אין מה להטיף לישראל לגבי גזענות מפני שגזענות המוסלמים מגיעה עד השמים !!! מאז ימי הנביא מוחמד, שבעצמו השתתף בעריפת הראשים של 800 יהודי העיר יאטריב בערב הסעודית בשנת 622 לספירה, קימת שינאה שורשית ופתולוגית של דת האיסלם כלפי היהודים!
לדוגמא, הקוראן מלמד שהיהודים הם ילדי חזירים וקופים! הקוראן מזהיר את המוסלמים שלא לקחת את היהודי או הנוצרי כחבר! הקוראן מורה למוסלמים לקחת מהיהודי והנוצרי מס מיוחד שנקרא ''ג'יזיה'' ואם היהודי או הנוצרי מסרב לשלם את המס אז עונשו מיתה! זוהי גזענות מוסלמית לשמה.
אומנם נכון שהיו בעבר מספר קטן של דוגמאות שמלכים מוסלמים הגנו על היהודים בממלכתם, כמו במרוקו למשל, אך אלו היו מנהיגים פוליטים ולא מנהיגי דת, והיו למנהיגים פוליטים אלו אינטרסים מיוחדים שבגללם הם פעלו בניגוד להוראות האסלם והגנו על היהודים מפני הגזרות של דת האסלם.
האידאולוגיה המוסלמית היא פרימיטיבית, ברברית, רצחנית ומלאה בשינאה שורשית ופתולוגית כלפי היהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מזוז, זה המנהג שלהם?
דני,
18/07/04 19:45
|
שהאשה עוזבת את הבית? יופי, שתעבור עם בעלה מרמאללה לשכם, או לירדן. למה לחזק את הגיס החמישי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
שילכו לעזה!
קובי,
18/07/04 19:40
|
אם ערבי מתחתן עם ערביה מהשטחים או להפך, מה פתאום שיגורו במדינה יהודית? כמו שבצרפת יש כיבוש זוחל ע''י האיסלם כך גם בארץ. 140,000 הכנסתם כבר? ממש חלם. למי שטוען שזאת לא דמוקרטיה, כי זכותם לבחור איפה יגורו, בלה-בלה-בלה: זה האויב, מבית ומחוץ, מטרתם רק להשתלט על הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
גם דנמרק עושה אותו הדבר!
מדינת היהודים,
ארץ ישראל,
18/07/04 19:32
|
ההגדרה מדינה יהודית מעצם מהותה מהווה גזענות. כי אם רוצים מדינה יהודית, ורוצים אז צריך להשלים עם זה שזה רק של יהודים. כל היתר הם גרים עם זכויות מסוימות. אבל צריך לזכור שזה לא שלהם, לא המדינה, לא ההימנון, לא הדגל, לא החגים, לא השבת, לא הסמלים (המנורה). הכל פה יהודי, אבל גזענות אם היא אנושית זה לא נורא כמו שזה נשמע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מדינה מתאבדת
אור,
שרון,
18/07/04 19:28
|
זו מדינת היהודים. לא הפלשתינאים- מה הבעיה להתאחד בשטחי הרשות? זכותם לחיות יחד לא תפגע ושלום על ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכל ישר!!!
Avi Ecuador,
18/07/04 19:58
|
נכון! אבל השמאל ישכנע אותך בחלם שניכוי אתני יש רק לעשות ליהודים ושהם לא יכולים לחיות ולהצביע ואולי שיהיה נשיא יהודי לפלסטין במדינה דמוקרטית. הם יגידו לך שליהודים מסוכן לחיות שם ושצה''ל; צבא הכנה לפלסטין של היום צריך לשמור על יהודים בשטחים ושמסוכן להם. לא יסבירו לך שלפלסטינים בקו הירוק, ''מיעוט'' לא מסוכן משאהידים יהודים והם לא צריכים צבא פלסטיני שישמור עליהם בקו הירוק מכיוון שאצלנו אין חיות טורפות. קיבינימט הצביעות של השמאל והטמטום של ''מנהיגי'' חלם שנפלו עלינו כמחלה מדבקת והופכים כל חלקה טובה בעם הזה לעם הארץ שלא מבין מימינו ומשמאלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
איחוד משפחות- רק בפלסטין
ל"ת
יוסוף,
הגליל,
18/07/04 19:26
|
|
 |
19.
השלב הבא של חלם
Avi Ecuador,
18/07/04 19:23
|
ב''מלחמתנו'' בפלסטינים. היום משכנעים אותנו להתנתק מהשכל וההגיון ומעזה תמורת הבטחה לאסון ומחר שיהיו שתי מדינות, אחת נקיה מיהודים ועוד אחת סלט ירקות, ישכנעו את השמאל שיתאבדו ויקחו את כל היהודים איתם. הנכון היה צריך להתחיל בקו הירוק ולדרוש שהערבים יקבלו אם כבר אזרחות פלסטינית ושכולם יהיו לפחות אזרחי חוץ או יותר נכון לעשות להם החלפה עם תושבים יהודים בעזה ולדבר עולי על פיצויים. חכמי חלם שוטים ''מנהיגים'' את ישראל. תודו למשהו שערפאת בא עלינו להצילנו, התרופה לדור עגל הזהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
''שלילת אזרחות''=דמגוגיה!
k_nemo,
Beer Sheva,
18/07/04 19:17
|
אין ''שלילת אזרחות'' מן הטעם הפשוט שזו כלל לא הוענקה. אפשר לשלול רק ממי שהוא בעל אזרחות, היות וזה לא המקרה, מדובר בהטעייה וגנבת דעת. אי הענקת אזרחות (שזו בהחלט זכות ריבונית המוקנית למדינה ולשר הפנים כבא-כוחה), זוהי קטגוריה אחרת לגמרי ואין לבלבל בינה לבין המושג של ''שלילת אזרחות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ומה קורה בסקנדינוויה?
יצחק,
18/07/04 19:11
|
האים כל מי שמיתחתן הופך להיות אזרח? לא. הם נותנים אפשרות ניסיונית לפרק זמן מוגבל ובתום התקופה אם אתה לא עומד בקריטריונים (שכר מעל הממוצע במשק, השכלה )לא תוכל/י להישאר ובן הזוג יכול לבחור אם להיפרד או להיצתרף לבן זוגו במדינה האחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תעשו איחוד מישפחות לגדה
ל"ת
פטריוט,
18/07/04 19:03
|
|
 |
15.
shlilat ezrachut
zipi,
tel aviv,
18/07/04 18:55
|
|
 |
14.
מדינה מתאבדת
אשר,
צפון,
18/07/04 18:48
|
כבר עשרות שנים הפלשתינים עושים זאת מתחתנים אם ערביות ישראליות ויאלה מקבלים אזרחות , ביטוח לאומי וכל ההטבות בלי לתרום שום דבר למדינה ועכשיו עד שעשו את החוק הזה בג''צ עומד להתערב כמובן לטובת הערבים מה זה ההפקרות הזאת לתת אזרחות לאוייבים שלנו צריך ללמוד מאמריקה אפילו לבקר באמריקה לא נותנים אמריקה לכל אחד אבל אנחנו שחוטפים פיגועים רצחנים והילדים הערבים מחונכים להיות שהידים אנחנו נותנים להם אזרחות הכל בחסות השמאל ובג''צ ההפקרות לחיי אדם עוברת כל גבול צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית לבדוק את ההפקרות שכל מוחמד אם זה מירדן או פלשתיני יקבל אזרחות רק בגלל שהיתחתן אם ערביה כך הם מרוויחים גם את ההטבות הנלוות מכך וגם ניצחון דמוגרפי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואים המקרה היה
יצחק,
18/07/04 19:39
|
אם אתה/חבר או בן משפחה שלך היה מתחתן ובת זוגו היתה נגיד מצרפת האים הייתה רוצה שלא יתנו לה להיכנס בכול תנאי שהוא?
צריכים להיות קריטריונים ,שיהיו: ברורים, נוקשים ואחידים לכולם
כן אחידים לכולם רק כך נהיה מדינה דמוקרטית אמתית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסחאק, אם הצרפתי בא לכאן
המחלקה הסגורה,
18/07/04 21:33
|
לעשות הדגמה פירוטכנית על ציבור סועדים או נוסעים, שיתאחדו בצרפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלני מסריח!!!!
ל"ת
אאא,
אאא,
18/07/04 20:05
|
|
 |
13.
יש הרבה מדינות בלי איחוד
לא מבין,
18/07/04 18:46
|
יש הרבה מדינות דמוקרטיות שבהן בני זוג לא מקבלים אזרחות אוטומטית - וגם תהליך התאזריות לוקח שנים. אין שום סיבה לתת אזרחות לאנשים שאין להם שום זיקה למדינה והסיבה היחידה שהם רוצים לקבל אזחות היא לשפר את תנאי החיים שלהם ולחלוב את בחטוח לאומי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שם לב לא מדובר על אזרחות
אזרח-מודאג,
18/07/04 19:10
|
מדובר על אפשרות לגור כלומר מעמד של תושב קבע
תושב קבע לא אזרח אבל ילדיו הם אזרחים
החוק צריך לאפשר להם לגור כאן אבל ללא אזרחות וללא זכויות אזרח
אם החתונה פקטיבית אזיי לא יהיו ילדים אם אין ילדים אז אין בעיה גדולה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שיגורו כאן?
למה,
18/07/04 19:40
|
למה לתת להם לגור כאן בכלל? שיעברו לגדה ויעשו שם איחוד משפחות אם הם כל כך רוצים. אבל ברור שהם רוצים יותר מכך.אז פשוט לא לאפשר להם בכלל להגיע לכאן ובזה נגמר הסיפור. ושיביאו את זה להאג,נראה אותם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
IT IS ABOUT TIME, ARABS TO JUR
JURDAN EGEPT,
18/07/04 18:45
|
|
 |
11.
מאה אלף כבר נכנסו?
דני,
ב''ש,
18/07/04 18:44
|
|
 |
10.
חשוב ביותר שיהיה איחוד משפחות
אפי,
18/07/04 18:38
|
אבל למה לא בפלשתין למה ? כי ... אין ביטוח לאומי , אין זכויות , יש טירור יש אנרכיה ולכן הם רוצים איחוד בישראל בלבד. הצעה שלי איחוד בעזה + מתנה מישראל $500 לכו לעזה חבלנים טירוריסטים לכו לשתות את מי הים יחד עם הנשיא המגעיל שלכם. לכו כבר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לתת להם מתנות?
למה,
18/07/04 19:41
|
מה הם נתנו לנו פרט למלחמה, רצח ובלאגן אחד גדול? שילכו למקום ממנו הם באו . הם רוצים איחוד משפחות? אנחנו לא מונעים מהם. אבל לא בבית ספרנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
למה לא
יוסי,
18/07/04 18:28
|
איחוד משפחות הוא דבר חשוב מאוד, אז שיתחדו ברשות הפלסטינית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
HOW STUPID CAN A JEW BE???VERY
MEIR YAEIR,
BOCA,
18/07/04 18:26
|
WHY DON'T YOU GIVE THIS ARABS KILLERS OF JEWS JUBS ??LIKE BUILDING A CRIMATORIOM .FOR DEAD JEWS THAT ARABS ARE GOING TO KILL!!!!!! .BE NICE IDIOTS..JUST LIKE THE JEWS IN GERMANY THEY PUT HITLER IN POWER....AND NOW YOU HAVE ARAFAT IN POWER AND YOU PROTECT HIM..IDIOTS IF YOU HATE YOUR SELF SOO MUCH WHY YOU COMPLAIN WHEN THE GOYEM HATE YOU?? ... THIS IS WHAT HAPPEN WHEN YOU HAVE NO GOD....!!!!YOU DIE LIKE CACAROCHES
הגב לתגובה זו
|
|
 |
kol israel arevim ze la'ze
alon,
19/07/04 02:39
|
brothers, why wont you stop the idiotic fighting and bickering about the ''sefaradim'' or the ''ashkenazi''. who cares? we are all jews, hebrews, israeliss......genetically it has alredy been proven that sefaradim and ashkenazim come out of the same common ancestory, so we are basically the same. this issue doess not and should not matter.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
why do you write these things?
lama,
18/07/04 19:44
|
first of all, untill you live here, you have no right to say anything about what WE do. second thing - dont write ANYTHING untill you improve your english abit. it sucks. beside that... i think you are right, apart from the fact that god has nothing to do with it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
by the way i left israel 35
meir yaeir,
boca,
18/07/04 22:28
|
years ago becuse of people like you !!!prejudice!!! then you hated arabs becuse they look like sfaradim .now you hate sfaradim becuse they belive in god.!!!!!!!!!! and i am not coming back untill people like will see the light but this is not going to be in this life time
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i am happy you understand my
meir yaeir,
boca,
18/07/04 22:21
|
english ! # 1 you most be shkenazia!!!.otherwise you wold not put me down for my speling. # 2 you wold not tell me to shot up becuse you don't like what i say that is what ben goryon the son of a bitch did to all sfaradim #3 god have evry thing to do with that.you and people like you think you are jews but you don't belive in god .well you are not jewish if you don't belive in god.you see you domass you are going to die like cacarochif you don't belive in god...now how is that for speling
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לאן תוליכו את הבושה הזאת !!!!!
נועמי,
פורטוגל,
18/07/04 18:23
|
אז גם לזה הגיענו !!! מדינת ישראל מחוקקת בריש גלי, לאור היום, חוקים ניאו-נאצים !!! - לא צריך דמיון רב מה היתה ממשלת ישראל המתבכיינת טוענת לו שמצץ מזה היה מופעל נגד יהודים בצרפת או .. בגרמניה . אבל בישראל נגד ערבים - הכל מותר !!!! בהנחה הלא לגמרי מנותקת מהמציאות, יש להניח שלא מעט מהפרקליטים במשרד המשפטים נמנים דווקא על משפחות ניצולי השואה - ולתאר שדווקא אלו מכינים ומגישים הצעות חוק גזעניות מסוג זה - העור מצטמרר רק נוכח המחשבה הזאת !!! ישראל שהפקיעה את זכרון השואה כדי להצדיק את מעשי העוול שלה בשטחים הכבושים ומתיימרת לדבר בשמם של ניצולי השואה - הגיעה למעמד מעורר החלחלה שבה מחוקקים חוקים גזעניים מבלי למצמץ לרגע... נקל כמובן ליחס את כל הזוועה הזאת כתגובה ''לטירור הפלשתיני'' - על כל הפשעים הישראלים מכסה ה''אליבי'' הזה - אבל ישראל במהותה היא מנגנון שלטוני, תחוקתי שנועד לקיים שלטון אפרטהייד מפלה נגד המיעוט הפלשתיני וכך בהוקמו בה מוסדות דוגמת קק''ל ומינהל מקרקעי ישראל, מוסד בה חוק השבות, מושג ''יוצאי צבא '' - מנגנון תחוקתי ומינהלי שלם, צבא של תקנות, חוקים , צווים, בירוקרטיה ופקידים, שכל כולם עסוקים יומם ולילה בניהול מלחמת אזרחים מתמדת נגד חמישית מאזרחי ישראל - הפלשתינים !! וכל זה נועד למרר את חיי הרבים בישראל עד כדי כך שייטלו את מזודותים וילכו - בקיצור אותו ''טרנספר מרצון'' - בלשון הפיגולים של כמה פוליטיקאים ישראלים מנוולים !!!! ואנחנו כאן, בגולה, ישראלים לשעבר, שמאסנו בלקיחת החלק במנגנון השלטוני הדכאני והגזעני הזה, ובחרנו לעזוב, ויחד עם זה נושאים בתוכנו חלום על ישראל אחרת, טובה יותר, שיוויונית יותר, מדינה של כל אזרחיה - אנחנו מליטים את ראשינו מרוב בושה כשילדינו שואלים אותנו - האם חקיקה גזענית כזאת אפשר לה שתתרחש בישראל !!! בעולם כולו צוין בשבוע שעבר מלאות 100 שנה למותו של זאב הרצל, חוזה מדינת ישראל. הרצל ההומניסט הליברל חזה מדינה אחרת לגמרי - לו הוא היה קם לתחיה ורואה לאיזה מוטציה מפלצתית גזענית הפך להיות החזון שלו- הוא היה בורח לקצווי תבל ובלבד שכף רגלו לא תדרוך במדינה שצועדת באון רב לתוך הנעליים המרופטות והעזובות של המדינה המצורעת ביותר עלי אדמות, מחליפתה של מדינת האפרטהייד הגזענית שאבד עליה הכלח - דרום אפריקה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי....שוב ברחתה מהמלונה...
ל"ת
צברי אחד מהעם,
19/07/04 00:15
|
|
 |
idiot people like you put
meir yaeir,
boca,
18/07/04 22:55
|
hitler in power .and now you want to put arafat in power.well why don't you go dig your self a holl and just die there.stupid there are no palastinian.they are just arabs .and there are 1 bilion and half of them.shit it is going to take a long time to kill all of them....but with a lot of of efort we can do ok................. in short fuck you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''נועמי''
דוקטור כאן,
מחלקה סגורה,
18/07/04 22:18
|
|
 |
יא וואראדינו, מגילת איכה
המחלקה הסגורה,
18/07/04 21:20
|
|
 |
אתה פשוט אדם חולה ,וחולה אנוש
טם-טם,
לב הג'ונגל,
18/07/04 19:52
|
ומחלתך הינה שינאה תהומית לכל מה שקשור לישראל , ולקיומה בכלל , דרגת החולי שלך הגיעה לדרגה שאני בספק אם חמישה פסיכיאטרים קלינים יצליחו עוד להציל משהו ,עליך כבר לא ניתן לכעוס , כי אין לכעוס או להאשים אדם שאינו אחראי לא למעשיו ולא למוצא פיו , מה שכן , אתה פשוט זקוק לרחמים מאחל לך רפואה שלמה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שיהיה אכפת לנו מה את חושבת
למה,
18/07/04 19:51
|
דבר ראשון - אין לך שום זכות לפתוח את הפה שלך על מה שאנחנו עושים כאן. את בחרת לנטוש את המדינה ובזה קץ הרומן שלך עמנו.רוצה להגיב? תחזרי לחיות כאן ואז תגיבי. לא רוצה לחזור? תשאירי את הפה שלך סגרו. יש לנו מספיק שגרירים בחו''ל. לא צריכים אנשים כמולך שידברו ''בזכותנו''. דבר שני - כל כך כואב לך על ה''עם'' הפלשטיני? אין בעיה! תעשי עם זה משהו!! לכי לבית המשפט הבינלאומי בהאג ותתבעי את מדינת ישראל ( או את מי שעומד בראשה) על גזענות דרך הסעיף הזה. תגלי (לבטח להפתעתך) שרוב אירופה גזענית הרבהיותר ולא מתירה לאף אחד שלא נולד במדינה או שיש לו סיבה מאוד טובה להיות שם להיות שם אפילו תושב קבע שלא לדבר על אזרח,רחמנא ליצלן. אם כך,כל המדינות באירופה יוכלו להיות מואשמות בדבר שכזה, ובית המשפט בהאג יעשה מה שטוב לבית המשפט בהאג ויגדיר את הדבר חוקי לחלוטין. אני שמח שאת לא תושבת המדינה יותר, ואני מקווה שכאות מחאה אף תוותרי על אזרחותך בה. כך נכל להכריז על ''שגרירים'' שכמותך כעל ''PERSONA NONGRATA'' - אישיות לא רצויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Who are you to decide
David,
Nevermind,
18/07/04 20:30
|
that this is the end of the romance?Who are you to tell anyone that he can't comment about Israel? Who are you to shut anybody's mouth? As for Naomi, she is obviously insane, but this is another story.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוגש, כמו תמיד--
דני,
ב''ש,
18/07/04 19:41
|
בחסות הגייס הבוגדני, אגף הרקב והתעמולה, בשיתוף עם מחלקת התבוסה מבית, מדור הלוחמה הפיסכולוגית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמחתי לקרוא תגובתך
בוריס,
חיפה,
18/07/04 19:16
|
תגובתך מוכיחה
1. שאנחנו עושים דבר נכון. 2. לא נראה אותך בישראל בזמן הקרוב.
ואני גם מקווה שלא נגיע למצב שתתחילי לשבח מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעית בקשר לזהותו ומקום מגוריו
יודע ממקור טוב,
18/07/04 21:58
|
אדון ''נועמי'' הינו אחד מקבוצת אנשים מאורגנת וממוסדת , שמטרתה להפגיז בתגובות עוינות ע''ם ליצור בציבור רושם המוני ,זה למעשה גוף ערבי יהודי קיצוני הבא לזרוע תעמולה ויאוש , כאשר כותבי התגובות מסתתרים מאחורי שמות בדויים ,ומקומות מגורים סתמיים ,וגם בחו''ל כביכול ליצור רושם שנותקו מכאן בגלל מצב ולעודד בכך אחרים .דבר זה בדוק ,ועפ''י החוק הקיים אין יכולת לנקוט נגדם שום צעד מונע , לצערינו דוקא היהודים שבהם מספקיםאת החומרים לתגובות כמי שמכירים את הלכי הרוח והנקודות הרגישות של הציבור . שים לב שלא התיחסתי ''לנועמי'' כי הוא , או היא בזהות שאולה ,ואל תתפלא אם מחר יעלם ויופיע בדהות אחרת .אז תחשבו על הדבר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זה הפטנט לביצוע זכות השיבה
שחר,
ירושלים,
18/07/04 18:23
|
ככה מבצעים את זכות השיבה בלי הסכמים. מעניין כמה מבין הזוגות ''המעורבים'' הללו בוחר לחיות בשטחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
ציונות = גזעות,פעם שניה בחודש?
מיכל, תל אביב,
18/07/04 18:23
|
קודם כל שיהיה ברור, הציונות שלי היא לא הציונות של הימין, שהפכה למין גידול סרטני אידאולוגי. טוב, אם ברירה, אז גם על זה נצטרך להתלונן בבג''ץ או בהאג. (הממשלה הזו, הרי מבינה רק כוח) בכל מקרה, עברנו את הגדר, ונעבור גם את זה. ננקה את הארץ מהמשטר הגזעני הזה שתחת ה''ביטחון'' דורס ורומס זכויות אדם של יהודים וערבים כאחד. ולחשוב שלפני חמישים שנה עשו אותם דברים ליהודים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
your ziopnism?
alon,
19/07/04 02:42
|
your zionism iss apperantly one of suicide, of self haterad and self destruction led by fanatical stupidity and disconnection from reality. show me one place in the world where muslims live in utter peace with another religion or ethnic group. before you yap so much go read and learn about your arab friends go read the satanic verses and the quran.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכלי, שחצנית קטנה
המחלקה הסגורה,
18/07/04 21:16
|
א. את לא ציונית ב. תתלוננו, בכבוד. ג. עברתם את הגדר? מצחיקולה. ד. ננקה את הארץ? מה עם מחנות לחינוך מחדש? ה. המשטר הזה דורס רק ערבים ובריונים שמאלנים. ו. ולחשוב ששתקתם אז על רצח יהודים ממש כמו עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח את נשואה לערבי
ליעם,
צפון,
18/07/04 20:58
|
מיכל אני בטוח שיש לך בעל פלשני יה שונאת ישראל אני לוחם גאה ואת יודעת מה אני עושה לחברים שלך בשטחים יה כלבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה שלא תפני באמת להאג?
למה,
18/07/04 19:57
|
נראה אותך מנסה להסביר לאירופאים השמאלנים ונצבועים שמה שהם עצמם עושים אינו נכון משפטית. הרי הולנד,נורבגיה,לטביה, צרפת, ספרד, שוויץ , גרמניה , אוסטריה, איטליה,קנדה ארה''ב נוקטות באותם צעדים ואף יותר חמורים בכדי למנוע מאנשים שהממשל לא רוצה כאזרחיו מלהגיע למדינה ( ראי ערך טיפול האמריקאים בקובנים). אם בהאג יפסקו לטובת הערבים, הרי שהם יפסקו נגד מה שרוב מדינות המערב עושות. והאג,כיאה וכיאות להאג, עושה את מה שטוב להאג - והיא פשוט תפסוק שהדבר חוקי לחלוטין בין אם זה כך ואם לאו. תודיעי לי מה התשובה שתקבלי מהם אחרי שתגישי את הקובלנה שלך אצלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי מיטב ידיעתי בחרת מינוחים
פ.ע,
18/07/04 19:20
|
נאלחים. סרטן? לכלוך?(צריך לנקות) אנחנו?
רק בגלל שאני חושב אחרת ממך.
איזה ציונות את בדיוק מייצגת?
בלי להעליב, אבל יש בך את כל המאפיינים,שאני מנחש כדלקמן:
יש לך כלב. את גרה בדירת שני חדרים שקבלת בירושה, במרכז תל אביב. מעולם לא התחתנת. שכחת מתי היית בת שלושים. ביום הולדתך האחרון, רק אמא שלך זכרה להגיד לך מזל טוב.
הגבר האחרון שהסתובב כשעברת לידו ברחוב, היה מולדבי, פועל זר בגילופין.
את מתוסכלת ומרירה, אכולת שנאה שונאת ספרדים ודתיים.
יש לך נטיות מיניות מעוותות, אבל המראה שלך לא מאפשר לך לממש אותן.
האדם היחיד בעולם,שהתייחס אלייך כאישה היה ערבי.
את מתפרנסת מעמלם של אחרים. בכל בקר כשאת מסתכלת במראה מתחוורת לך זוועה גדולה מקודמתה מה , שמעודד ומחזיק אותך זו השנאה התהומית, עליה אני מברך. הללויה!
שתמשיכי לדבוק בדעותייך, אנו מאושרים בפרספקטיבה ההפוכה מזו שלך, היא מראה לנו מראות נאים מאלו, שמראה לך המראה המהוהה בחדר השינה שלך. סרטן ולכלוך אמרת? זה שלנו באהבה, וכיף לחשוב שגרוטאה כמוך היא לא חלק מזה.
תמשיכי לאכול קרקרים ולשחות בסחי שנאתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאוד נהנתי לקרוא התגובה
מיכל, תל אביב,
18/07/04 20:50
|
באמת! זה בטח לא משנה אם אני אאשר או אכחיש כל פרט ופרט, ובטח לא אפצח כאן בפעולת תגמול מטופשת. אבל תרשה לי לשאול אותך משהו, אין לך במקרה כיפה סרוגה על הראש? כי אם כן, זה מסביר הרבה דברים, ואני רגועה. אם לא, אהיה מודאגת משהו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכל
SAS,
18/07/04 19:17
|
את לא היית במקרה כתבת של פראוודה. את נשמעת מאוד, מאוד בולשביקית. מלא בסיסמאות ריקות שמובילות לשום מקום. את בטח תומכת במדינה דו-לאומית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבים - בעית היהודים
עודד,
18/07/04 18:57
|
איו ברירה אלא לעשות כך כי אם לא נעשה כך, הערבים ייהפכו לרוב במדינה ואת זה את בטח לא רוצה . אשמח לשמוע תגובתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שהרצל, ואבות הציונות רצו...
מיכל, תל אביב,
18/07/04 21:21
|
זה שטח למדינה של יהודים, בעלת צביון יהודי. רצה הגורל, או המציאות בשטח, והאוטופיה הזו תורגמה במשך כמעט 60 שנה אחרונות לתרבות ישראלית משגשגת הטוענת למשטר דמוקרטי, אבל לא לבד: במדינה שלנו חיו זה בצד זה תושבים יהודים, ערבים, נוצרים, רוסים, צ'רקסים ןעוד. כעת אפשר לקחת את המצב לשני כיוונים: הכיוון של הימין, הוא להשאיר את השטחים הכבושים בידנו (לנסות) , כלומר למצוא את עצמנו עוד כמה שנים עם רוב ערבי בין ירדן לים במדינה אחת. מדינה כזו יכולה להתקיים רק במחיר דמים נורא של יהודים וערבים, כפי שאנחנו רואים כרגע, כי הפלשתינים לא משלימים ולא ישלימו, כמו כל שאר העולם וחצי מאזרחי מדינת ישראל עם משטר אפרטהייד, וטרור של שני הצדדים כנגד חפים מפשע. טרספר הוא אולי חלום רטוב של הימין, אבל כרגע רוב העם היושב בציון מקבל בחילה ממנו (אתה יודע, שורשים באירופה בכל זאת עושים משהו למוסר). אפשרות שניה היא שתי מדינות לשני עמים. ובמסגרת זו אני מעדיפה מדינה דמוקרטית אמיתית, שבה כל לכל תושב ללא מוצאו יש זכויות שוות - כמו זכות איחוד משפחות. במדינה כזו שבה יש דמוקרטיה אמיתית ללא חוקים גזעניים כאלו, יקבלו הערבים את היותם חלק מהתרבות הישראלית, כולל שירות לאומי וכו' - כמו שהיה עד לפני כמה שנים. להזכירך, הערבים בישראל חיים תחת קיפוח מתמיד בכל החזיתות מאז קום המדינה. אני מקווה,שאתה, כמו ראש הממשלה שלך, מבין שהאפשרות הראשונה כבר אינה מציאותית; מה שהחוק הזה עושה, הוא להרחיק מאיתנו גם את האפשרות השניה. ואז נשאר עם כלום - אנרכיה וטרור בין הנהר לים, לנצח. הלכה המדינה, והרצל מתהפך בקבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
איחוד ערבים בפלשתין ולא בישראל
ש.צ,
ת''א,
18/07/04 18:02
|
מדוע האיחוד צריך להיות בישראל ?? שיהיה איחוד במדינת הערבים -פלשתין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא נשללה אזרחות . ושתי הערות
טם-טם,
לב הג'ונגל,
18/07/04 17:54
|
על איזה שלילה הם מדברים ? אין להם כלל אזרחות ישראלית שיהיה ניתן לשלול ולא ניתן לשלול דבר שלא קיים . הערה נוספת ,מדוע אחוד המשפחות הינו חד סטרי ? ועוד למקום שהם ללא הרף מגדפים ,משמיצים רוקמים עלילות , אחוד המשפחות צריך שיהיה מכאן לשם ,דהינו מ-''הגהנום'' הישראלי , לגן עדן הפלסתינאי ,ולא לאפשר להם להשיג את מטרתם שהיא : פיצוץ דמוגרפי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
שיתאחדו בשטחים
המבקר,
18/07/04 17:50
|
הרי ערביי ישראל ברובם מזדהים עם הפלשתינאים ורואים עצמם כאחיהם, אז שיממשו את זכותם ויתאחדו בשטחים. מדוע פתאום הם רוצים להתאחד בישראל? אני אפילו בעד חוק שיממן את ההסעה לבן הזוג לשטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו מוכנים לארגן מגבית
ל"ת
המחלקה הסגורה,
18/07/04 18:18
|
|
 |
1.
ומהו רצח חפים מפשע בידי
מחבלים עם תעודת,
זהות כחולה?,
18/07/04 17:27
|
כבר היו מקרים של מתאבדים בעלי תעודת זהות כחולה מהשטחים שבאו ורצחו פה.
צריך להכיר בכך שבמצב מלמחה יש הגבלות לזכויות האזרח. כפי שאיננו מגייסים ערבים משום שיש עניין של נאמנות כפולה- הן לצד הערבי והן לצד הישראלי (ולמגיבי הימין- נצא מהנחה שיש נאמנות כפולה ולא ''גיס חמישי'') אי אפשר לתת לאותה אוכלוסייה פלשתינית מהשטחים ששולחת אלינו מתאבדים חדשות לבקרים זכות אוטומטית לעבור לגור בישראל.
וסליחה לכל פעילי זכויות הרוצחים למיניהם- מהו רצח אדם בשל היותו ישראלי אם לא גזענות????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איסלם = גזענות
ל"ת
דורון,
18/07/04 17:59
|
|