 |
137.
מימן שולט בהכל, כולל בתקשורת
אלון,
תא,
20/07/04 02:26
|
הכל כ''כ ברור עכשיו: מימן בעל המאה, חבר ילדות של לנדאו, מסלק את פריצקי,וכל מכשול אחר. הוא מחזיק בטלוויזיה, בעתונות, כולנו פיונים בשבילו. פריצקי רצה בעצם שיהיה ספק נוסף, לצד זוכה המכרז, לטובת התחרות ולטובתינו. מה רע לייצב במעט את כלכלת הפלסטינאים בעזה המחורבנת? זה רק יכול להואיל לנו. הלוואי ושלטונות החוק עדיין לא בידי מימן, ויושיבו אותו בכלא !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
מה הפלא שרוצחים שופט
ל"ת
חברת החשמל,
לפרק מיד,
19/07/04 20:40
|
|
 |
135.
SHABTAI, Nafalta
ל"ת
croc,
19/07/04 20:04
|
|
 |
134.
קצת הגיון... מה כולם קופצים.??
ירון,
עומר,
19/07/04 18:18
|
א- מימן זכה בעסקה ואין לו שום אינטרס ''להפיל'' את פריצקי.
ב- מימן לא הקליט את פריצקי, לא גילה את הקלטת ולא מסר אותה לתקשורת.
ג- מימן כן שכר חוקר פרטי (בעל רשיון !!! להבדיל מוועד עובדי חברת החשמל ששכר חוקר שאינו מורשה !!!) על-מנת לגלות האם יש לפריצקי מניע נסתר ופסול לקידום בכח של העסקה דווקא עם בריטיש גז(=כסף לפלשתינים)
ד- החוקר שבעצם נשכר כדי לגלות אם יש שחיתות (שבעקיפין מזיקה למימן) עשה עבודתו נאמנה, תוך כדי כך, הוא שם ידו על קלטת (שהוקלטה זמן רב מאוד לפני שבכלל מימן שכר אותו) שממנה ניתן ללמוד הרבה על פרצופו האמיתי של פריצקי.
ה- אני מנסה לחשוב על מעשה פסול או פסול לכאורה שביצע מימן ו... פשוט איני מוצא כזה.
לסיכום ישנן שתי שאלות בסיסיות:
1. האם לאיש עסקים כמימן שהשקיע מליונים רבים בעסקת הגז, מותר לשכור חוקר פרטי, על-מנת לגלות האם השר הממונה שם לו מקלות בגלגלים ועשוי לגרום לו להפסדי עתק ממניעים פסולים ??? התשובה שלי היא בהחלט כן!
2. האם אותו חוקר פרטי שבמהלך עבודתו גילה מידע מפליל/שלילי/מגעיל על אותו שר, רשאי לפרסם את המידע הנ''ל ??? התשובה שלי היא רשאי ואף צריך!
גם בפרשה כזו שמעורבים בה יחדיו פוליטיקה, שחיתות, כסף וגועל נפש יש לברור את המוץ מן התבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף קצת הגיון!!!!!!
ל"ת
הדס פלבסקי,
תל אביב,
20/07/04 09:30
|
|
 |
ירון מסכימה איתך על כל מילה
אסתי,
20/07/04 06:08
|
מתוך כל החדשות והכתבים כל אחד מדבר על כל כך הרבה דברים , אבל אתה צודק שצריך לעשות סדר בעובדות. תודה לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
האם גם שרון קשור?
אלון,
רמת - גן,
19/07/04 18:05
|
שימו לב בכתבה רשום ששרון תמך בחברת הגז של מימן, EMG שזכתה במכרז של חברת החשמל. יכול להיות שהוא קישר בין שבתאי שביט למימן? שרון מכיר את ראש המוסד לשעבר תחשבו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
אולי שמישהו יסביר לי?
חגית,
19/07/04 17:37
|
|
 |
131.
הכל כאן מתפורר ואנחנו לא עושים
מיכל,
י-ם,
19/07/04 17:35
|
|
 |
הפתרון...
האחד,
21/07/04 08:42
|
|
 |
130.
עצוב מה תאוות בצע יכולה
עמי,
חולון,
19/07/04 17:30
|
|
 |
129.
זה מזכיר לי...
האחד,
19/07/04 17:23
|
זוכרים את השטאזי ויתר שרותי הביטחון במדינות קומוניסטיות/טוטליטריות שנוהלו בידי יהודים והביאו שלטון של פחד וכליה על אזרחי מדינות אלה? קדימה ישראל, אתם בדרך הנכונה לאבדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
כל הפרשה הזאת..
ניב,
19/07/04 17:22
|
אמנם התפוצצה רק עכשיו אך מתנהלת כבר כמה שנים טובות.כל היריבות הזאת,פריצקי שביט פריצקי מימן....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
שום דבר אינו מפתיע
עידן,
צפון הארץ,
19/07/04 17:19
|
במדינה בה ראש הממשלה נחקר באופן כמעט קבוע ,לא נתפלא גם על אדם ששימש בעבר ראש המוסד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
כמה זמן זה יקח עכשיו למצוא
Yossi V,
19/07/04 17:14
|
ששרון ובניו היו מעורבים בטינופת.
כל מאות ואלפי חברי מרכז הליכוד הם אבק נישא ברוח לעומת שחיתות משפחת שרון.
לא, אני לא מחכה לבית המשפט שיגיד את דברו, כי עם יועץ רופס ומתרפס כמזוז הכל ישאר גנוז.
מדינה מתפוררת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא עוד הרבה זמן
ל"ת
חוני המעגל,
19/07/04 18:19
|
|
 |
125.
מימן חשב לעצמו
אורית,
19/07/04 17:14
|
שעם חבר כמו שביט שהוא ראש המוסד לשעבר שבא להעיד אתו ביחד...אף אחד לא יחשוד בו.כנראה שהחוקרים לא פראיירים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
נו אתם מתארים לעצמכם?
יהודה,
ארץ ישראל,
19/07/04 17:10
|
איש ציבור לשעבר ולא סתם איש ציבור אלא ראש המוסד!אתם מתארים לכם אותו יושב בכלא?אוי אוי אוי ואבוי לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
אותי עדיין מעניין דבר אחר
יוסף,
19/07/04 17:08
|
|
 |
122.
פריצקי --הצדיק בשינוי שזרקה או
יוסף הבבלי,
19/07/04 17:08
|
מתברר שפריצקי למרות דיבוריו הרעים נגד חברו בשינוי - הוא צדיק בכל הפרשה הזאת שכניראה תמשיך להתגלגל ולחשוף עוד אנשים עשירים שסרחו,וזו רק ההתחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פריצקי הוא הצדיק??? תתעורר
ל"ת
הדס,
תל אביב,
20/07/04 09:33
|
|
 |
121.
פריצקי תקשיב!
ליאור,
19/07/04 17:07
|
אתה חייב להשבע שסחטו אותך ,איימו עליך,ישבו עלייך ,!הם הפילו אותך עד תפיל אותם גם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
אולי סופסוף יהיה קצת רייטינג
רועי.ת,
תל אביב,
19/07/04 17:06
|
|
 |
119.
ככה נראה ראש המוסד לשעבר?!
ל"ת
ענת,
19/07/04 17:05
|
|
 |
118.
אוי ואבוי לנו איך שאנחנו נראים
ל"ת
גילה,
אזור המרכז,
19/07/04 16:56
|
|
 |
117.
לא חשוב מה יקרה
חגי,
19/07/04 16:53
|
|
 |
116.
שום דבר לא השתנה..
יחיאל,
פתח תקוה,
19/07/04 16:52
|
|
 |
115.
לפרק את חברת החשמל!!
יוני,
19/07/04 16:50
|
|
 |
לפרק אותך מה הקשר חברת חשמל?
חיים,
חיפה,
19/07/04 19:13
|
נדמה לי שמימן הוא בעל חברה פרטית שכל מה שמעניין אותו זה הכיס שלו , אתה מעניין את קצה ה-... שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רואה שאתה לא נותן...
אלי,
פתח תקוה,
19/07/04 17:50
|
לעובדות לבלבל אותך. מה הקשר עם חברת החשמל? או שאתה בין האינטרסנטים שמעוניינים לקנות את הנכס שלנו בגרושים לעשות צחוק מהמדינה אחר כך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
רגע,הם חשודים?לא יכול להיות.
הראל,
19/07/04 16:48
|
ברור היה מן ההתחלה שהכל כאן תרגיל של מימן.הם לא רק החשודים הם גם האשמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
פריצקי לא אשם!!
אהרון,
מרכז,
19/07/04 16:47
|
פריצקי אדם טהור ממפלגת שינוי הטהורה.בסה''כ הוא נכשל קצת בלשונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אשם??
אלי,
פתח תקוה,
19/07/04 17:55
|
הו נכשל לא רק בלשונו, גם במעשיו. מה הית אומר על חברך בעבודה שרוצה לטמון לך מלכודת כדי להכניס אותך לבית סוהר?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
עוד פאשלה למוסד!
רון,
ירושלים,
19/07/04 16:45
|
ככה נראה ראש מוסד לשעבר??חקירות בלאגנים?....מה יהיה הסוף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
להעיף את שניהם לכלא!
ל"ת
יורם,
חיפה,
19/07/04 16:44
|
|
 |
110.
היה ברור שמשהו כאן חסריח!
יגאל,
19/07/04 16:42
|
|
 |
109.
מכל הסיפורי גאזים האלה ,
יואב,
השובב,
19/07/04 16:41
|
|
 |
108.
אייך אני ידעתי שפריצקי לא לבד
דבורה ויס,
חיפה,
19/07/04 16:41
|
אני גאון מיד כתבתי פה שפריצקי לא לבד יהיהיו הרבה פריצקים עוד יצא השד מהבקבוק הסרחונה תצא החוצה טומי יאכל אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
מה הם חשבו...?
זיו,
19/07/04 16:40
|
שאם הם באו מרצונם אז לא יחשדו בהם?זה הכי חשוד שיכול להיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
לבדוק קשר לחברי מרכז ליכוד
שוש,
פ''ת,
19/07/04 16:35
|
בפריימריס של הליכוד נשמעו טענות כאילו מימן עומד מאחורי קבוצות של חברים שרצו ונכנסו למרכז הליכוד ברמת גן ופתח-תקווה, אולי זהו הקשר לדירקטוריון חברת החשמל ועוד. בזמנו היו שמועות שהקלפיות בפ''ת נספרו ע''י חברת האבטחה של שלומי עוז וכך נקבעו התוצאות בבחירות לסניפים וחברי המרכז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
הכל בר-טיוח, פשע בצוארון לבן
יעקב,
19/07/04 16:18
|
מהיום אני יודע שהכל בר טיוח! ההר יוליד עכבר וכי יש למישהו ספק ששבתאי שביט יכול לשוטרים הזוטרים (לפחות יחסית אליו)? שבתאי שביט תפר אליבי לכל המעורבים, ובכך הסתיימה הפרשה... מי ינצח את ''אלוף ישראל'' שבתאי שביט? אבל, מי יסביר לנו, הקטנים, מה קרה לעם ישראל? אם בארזים נפלה שלהבת... מה יאמרו... האם נגמר עידן היושר? האם המושג מוסר התאדה לו מן העולם? וכשהדג מסריח מהראש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
זה ממש לא מפתיע!
ל"ת
אברי גלעד,
תל אביב,
19/07/04 16:05
|
|
 |
103.
אין אלופים (מיל) בשינוי
רינה,
19/07/04 16:01
|
וזה מאד מוצא חן בעיני. אני אצביע לשינוי כי שם אין עירוב של אינטרסנטים עם פנסיות ומשכורות עתק במישרות שסודרו על בסיס חבר-מביא-חבר. רק שינוי לשינוי אמיתי במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
הכסף משגע את הני האדם!
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
19/07/04 15:47
|
|
 |
101.
Tikreou et Yoel Esteron
Baiton Hasheni,
19/07/04 15:47
|
|
 |
100.
שטויות במיץ עגבניות ,הם רק
יגאל כהן,
רחובות,
19/07/04 15:28
|
סחטו אותו עם הקסטה. אין להם מניע לפרסום אלא נזק שכל ילד יבין שזה רק רע בשבילם. החוזה כבר בידיים שלהם . הקסטה הפכה מיותרת. הם נתנו אותה למי שכן זקוק לה היא עוברת בפעם השלישית. לידיו של מי שרצה לחסל את הקרירה הפולטית של פריצקי ,הלא הוא : מיודענו השר לפיד. ולפיד לא ממתין שניה ומפרצק את פריצקי. בתוך שעתיים מפרסום הקלטת,זזזזזזז!!! יאללה אנחנו לא טמבלים!! מקסטה שהתחילה בוועד חברת החשמל, נימכרה למימן, ניתרמה ללפיד!!! ''דזבין אבא בתרי זוזי'' הבעיה נשארה כמו תמיד. לצערנו, הפושעים, יותר חכמים ויותר משכילים מהשוטרים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
שיחקתם אותה!
עודד,
כוכב יאיר,
19/07/04 14:51
|
אחלה סקופ. זה מה שנקרא היום עיתונות לוחמת. ושידיעות אחרונות רק ילמדו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
ל-89,אין לך מושג על מי ליכלכת
יותם,
19/07/04 13:39
|
מה אתה עשית עד היום בשביל המדינה שלנו ? הם נתנו למדינה במשך עשרות שנים את החיים שלהם אתה לא מתבייש? קצת כבוד בנאדם לא הזיק לאיש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
We appreciate thier contributi
BUT,
19/07/04 15:39
|
no corruption please
you don't want to serve - that's fine if you do - you get your glory - nice money BUT don't cheat us
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
מס. 89-מילים כדורבנות!!!!
שישו,
19/07/04 13:38
|
הבעיה שרק מספר מועט של אנשים חושב כמוך וכמוני ולכן אנשים אלו ימשיכו לנהל את המדינה ולעשות על גבינו סכומים של כסף שרק בעל מחשבון יכול לחשב.הגיע זמן לסגור את השערים ולקפל את רפובליקת הבננות הזאת!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצרף את קולי התומך אל מתי המעט
ל"ת
Yossi V,
19/07/04 14:07
|
|
 |
96.
הקשר בין פריצקי למהומות בעזה
יאיר,
19/07/04 13:27
|
|
 |
95.
אני מאמין למימן ב100% הבנאדם א
יאיר,
19/07/04 13:26
|
.תשאלו את עצמכם מדוע מתנגד שר לעסקה שיכולה לחסוך למדינה מיליונים ותקבלו את התשובה = הלקחות שלו מציעים הצעה יותר יקרה למדינה (בכמה עשרות מיליונים יותר) וחלק מהכסף מגיע לאחינו יאסר ומוסא ערפאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
הרשות הישראלית במלוא הדרה!!!!!
מלאך,
19/07/04 13:25
|
|
 |
93.
מימן ומעשיו
גדעון,
19/07/04 13:22
|
בכל מדינה בה השלטון נקי ו\או איך שהוא נקי יחסית מהקשר האמביוולנטי בין הון לשלטון ה''ה מימן היה מסולק מכל עסקיו בארץ ומועמד לדין .אבל,במדינה מושחתת כשלנו ,מדינה של העולם החמישי מדינה בה שועי הארץ מזמינים את קברניטי הארץ למסיבותיהם ונותנים בידיהם כבוד וכיבודים מי לא יחזיר לחיקם מתנות ברגע שיבקשו זאת? הלו בכל מדינה אחרת כל הסיפור של ערוץ 10 לא היה מתקיים (גם בארה''ב של אמריקה.) ובעלי הערוץ היו צריכים לוותר על הרשיון להכניס יד עמוקה ולשלם את החובות .אבל,לא במדינתינו ה''קטנה''. וגם כאן ה''ה מימן יצא נקי כשלג דאשתקד כשמבחן בוגלו לא יעמוד לפניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
פצצת המימן המתוחכמת
יונת,
תל אביב,
19/07/04 13:20
|
מה אנשים לא יעשו בשביל עוד כסף. וכפי שכבר ציינתי היוניברס פועל בשיטת המראות, שמשקפות זו את זו. המנטליות של פריצקי לעומת אלה שהפלילו אותו, הסיאוב ברשות הפלשתינאית לעומת זו שאצלנו. האלימות בחברה שלנו ושלהם וכו'. מתי כבר תלמדו שחרא מושך חרא, וההיפך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק כך.
ל"ת
ירדן,
19/07/04 18:20
|
|
 |
91.
כל הכבוד למעריב!!!
עדו,
חיפה,
19/07/04 13:16
|
על חשיפת הסקופ ראשונים בעיתון המודפס היום. קניתי היום גם ''מעריב'' וגם ''ידיעות אחרונות'' וההבדל פשוט מדהים. לא יאמון שב''ידיעות'' עדיין תמהים מיהו האדם המעורב וב''מעריב'' הדבר רשום כבר בכותרת הראשית. שיחקתם אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
נמלים
נמל,
נמל,
19/07/04 13:04
|
כל המדינה צריחה לדעת שבסיפור הנמלים יש גם פרשה נחמדה ובסיפור של מספנות ישראל יש מין פרשת פריצקי ביבי לו נחמד בלי שיש לו מהעסק רק כמה מניות ועוד כמה שקלים ליום שאחרי הבחירות שהליכוד יהיה רק 15 מנדתים וביבי יחזור לאמריקה חבול ומושפל עד עפר ביבי דע מעין אתה בא ולאן אתא חוזר יחזיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
השילוב של הביטחון וההון הגדול
חני,
19/07/04 12:58
|
מימן ושבתאי שביט מסמלים יותר מכל את השילוב המתועב של הביטחוניזם עם ההון הגדול. שביט המועסק ע''י מימן לא היסס להכפיש את השותפים הפלשתיניים של חברת הגז הבריטית בעלת התחרות על הזכיון לאספקת גז לישראל בטענה הקלאסית והחבוטה של שותפות ''בטירור האיסלאמי והפלשתיני '' ( טענות שהן בדותות חסרות שחר - כי לו הדבר היה נכון לא יכולה היתה להתקיים שופות בינם לבין הבריטים !!) - במעשה זה בא שביט להקנות למעסיקו מימן עמדת יתרון לזכיה במיכרז תוך ניצול המוניטין של שביט בראש המוסד לשעבר, שלדבריו נלווה נופך של מידע מודיעיני אמין !!! שביט , לא היסס לנצל את תואר מישרתו לשעבר לטובת עסקיו בהווה, עפ''י מיטב המסורת של כל רפובליקת בננות דרום-אמריקאית או יותר נכון, עפ''י מוסר עסקים של המאפיה בחבר העמים של בריה''מ לשעבר... מר מזוז שחזר בו מהטענה ששביט ניצל מידע פנים של המוסד לצורך עסקיו הנוכחיים, בלחצו של מר שביט - נוכח עכשיו לדעת כי אין גבול לנושאי שם הביטחון לשווא על שפתיהם.. זהו אותו מר שביט ''הפטריוט הגדול'' שהביע ''צער'' שלא חיסל את וואנונו בשעתו.!! זה האיש שמופיע חדשות לבקרים בתיקשורת ומלמד אותנו הילכות במושגי פטריוטיות, מוסר והגינות !! הנשיא אייזנהואר הזהיר בנאום פרישתו מפני השילוב הקטלני של אליטות ההון ותעשיית הביטחוניזם - שביט הוא הדוגמה הבוטה לכך !! פריצקי בוודאי שאיננו צדיק וחכם גדול, אבל במקום שבו מימן ושביט עומדים - פריצקי לעומתם יכול להיחשב לאורים והתומים של צדק והגינות !!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על קשר לחברי מרכז ליכוד שמעת?
ש.פ.,
מרכז הארץ,
19/07/04 16:42
|
בתקופת הפריימריס בליכוד הילכו שמועות על קשר ומימון קבוצות מפ''ת ורמת גן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת להוסיף
א,
19/07/04 15:41
|
ששביט (עוד לפני שנחשף שמו - ש) הספיק גם ''לנהל'' את קופ''ח מכבי והשאיר אחריו גרעון לא קטן. העובדה שקיבל ג'וב נוסף אצל מימן אומרת דרשני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך נשמעים כשירות לבריטיש גז
ל"ת
אצבעוני,
מדינת הגמדים,
19/07/04 15:29
|
|
 |
88.
הדיון של 12 ענק !
ל"ת
יוסי,
19/07/04 12:30
|
|
 |
87.
אנו והפלסיתנאים
נדהם מחדש,
19/07/04 12:28
|
אין ספק ליאסר עראפת וחבר מריעו היה ויש ממי ללמוד. לחשוב ראש ממשלה שנחקר על קבלת שוחד,שר לשעבר מואשם בהברחת סמים, ראש מוסד לשעבר נחקר ביחבל ועוד עשרות אחרים האמורים להנהיג מבלים את זמנם בחדרי החקירות של משטרת ישראל אכן.....סדום ועמורה של תקופתינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נהפוך הוא!!!!!
לא מודאג,
בטוח!,
19/07/04 13:46
|
העובדה שכולם נחקרים, או יותר נכון - מעידים, גם מרצונם החופשי, מעידה שעוד לא הגענו לשפל המדרגה של הרשות הפלסטינית. מצד שני - אנחנו נשיג אותם בקרוב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
ענין פריצקי
יוסי רבי,
שרון,
19/07/04 12:20
|
אולי סוף סוף נוכל לראות אצלנו מאיזה כיוון מש...... הדג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
מיקי ויעקב הכותרת של חדשות 10?
ל"ת
יניב,
19/07/04 12:20
|
|
 |
84.
פריצקי הוא שה תמים לעומת אלה
ל"ת
דני,
19/07/04 12:09
|
|
 |
83.
מה הקשר?
דוד,
19/07/04 12:00
|
1. אברי גלעד בתוכניתו המילה האחרונה היה בצד של מימן. הקשר כמובן הוא ערוץ 10. 2 . לערוץ 10 היה ידוע על הקלטת לפני ערוץ 1 ולא שדרו מאומה. מדוע? מן הסתם כדי שלא יהיו שום עקבות לכיוון יוסי מימן. 3 . זכיה של יוסי מימן במכרז לא מבטיחה לו זכיה לנצח. המכרז הוא אומנם רב שנתי אבל עם תחנות יציאה בדרך. אם אפשר להעיף מי שעלול להפריע (פריצקי) אז למה לא. תפסיקו להיות נאיבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
אני מאמין למימן!
מארק,
19/07/04 11:36
|
|
 |
81.
נמאסתם!!!!!
ל"ת
מושחתים מושחתים,
מושחתים,
19/07/04 11:34
|
|
 |
80.
ואנחנו צוחקים על הפלשתינאים
רוני,
יהוד,
19/07/04 11:34
|
הבלאגן והאנרכיה שיש לנו כאן היא גדולה בהרבה ממה שמתחיל להיות שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
מימן מסבן אותנו
מרדכי,
בת ים,
19/07/04 11:29
|
|
 |
78.
ההתעקשות של פריצקי חשודה
מני.ש,
חדרה,
19/07/04 11:27
|
באמת מעניין למה פריצקי כ''כ התעקש ללכת עם המצרים בעסקת הגז.אנטרסים אישיים ככל הנראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
השיחתות במדינתנו הקטנה
איילת,
19/07/04 11:25
|
|
 |
76.
ביבי, תשמור על עצמך!
איפה השינוי,
ששנוי הבטיחה,
19/07/04 11:24
|
הם יכולים לצאת גם נגדך. מתברר שהכסף מעוור את עיני כולם גם בעלי ההון וגם הועדים ויתכן שברפורמות שלך תדרוך על כמה יבלות ואז הם יחברו לעיתונאי חצר כפי שכבר ראינו בעיתון ידיעות של סוף שבוע וכל מיני ''תחקירים'' יראו שאתה מושחת. אני כבר הרבה זמן מדפדפת הלאה בכל מקום שאני רואה תחקיר של עיתונאים מסויימים. אני כבר לא מאמינה לטוהר כוונותיהם. כי יש תזמון קבוע להופעתם: בכל פעם שהעיתונאים הללו רואים עלייה במעמדו בציבור ''פתאום'' יש שערוריות שמתגלות. ביבי תיזהר, כי יכול להיות שאתה הבא בתור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
המסקנה מכל העניין
רותם,
הוד השרון,
19/07/04 11:24
|
חייבים להפריט את חברת החשמל!תראו כמה כוח יש למנוולים האלה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
לפיד אסף שרים לפי ספר הטלפוני
אלי,
המרכז,
19/07/04 11:23
|
עכשיו מתברר שלפיד אסף את שרי ממשלתו לפי ספר הטלפון,חבורה מטופשת שהדם עלה להם לראש ,העיקר לדפוק את הדתיים, סופם יהיה כמו רשימתו של ידין ואולי תקצר ימיה לפני כן,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכנעת אותי להצביע שינוי
אופיר,
19/07/04 15:56
|
רק שינוי מבטאת ומקיימת את רצון העם לשינוי,רפורמה בשלטון והפסקת השחיתות הפושה. שרי שינוי משלמים על כך ביוקר ,אבל אני מבין את העובדות- גם שרי ש''ס וגם כמה אילי הון שעד היום עשו כל מה שבא להם -כולם מחפשים להכשיל את שינוי. אז יישר כח טומי לפיד ותמשיך לשרת את העם הזה עוד שנים ארוכות ופוריות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
עכשו אני מבין
א,
19/07/04 11:23
|
|
 |
72.
מסכן פריצקי,כולם עליו...
ל"ת
אוריין,
19/07/04 11:21
|
|
 |
71.
העיקר מבחינתי
עדינה,
19/07/04 11:18
|
שגילו את הפרצוף האמיתי של פריצקי והעיפו אותו!כל השאר פחות מעניין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מימן עובד עלינו בעיניים!
תום,
19/07/04 11:16
|
מה אתה מבלבל ת'שכל.לא רציתם להפיל את פריצקי?אז מה כן רציתם?ואם הייתם חושפים איזושהיא שחיתות בינו לבין חברות הגז אז זה לא היה מפיל אותו?אתה מנוול בדיוק כמוהו.כולם כאן מושחתים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
אל דאגה,זו רק ההתחלה
יגאל,
באר שבע,
19/07/04 11:11
|
יש עוד הרבה דברים שאנחנו לא יודעים.לפי דעתי:הגרוע מכל עוד לפנינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
כך בדיוק מתנהלת מאפיה!
נועם,
19/07/04 11:08
|
|
 |
67.
Just a royal commission will
ל"ת
clean the air,
19/07/04 11:08
|
|
 |
66.
בכל מקרה
שרון,
קריות,
19/07/04 11:07
|
פריצקי אינו ראוי להמשיך להיות שר.ויותר מזה,צריך להתפטר גם מהכנסת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מכרו אותו חברים
יגאל,
ירושלים,
19/07/04 11:05
|
לאט לאט אבל בטוח עוד חלון נפתח קזינו, גז ומה עוד? מי יודע כמה דולרים קיבלו נביאי ''השלום'' וכוהני אוסלו עבור ההסכמים הנהדרים שלהם עם הערבים? מכרו אותנו חברים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מה לעזעזל שביט עושה שם?
ל"ת
עמיר,
19/07/04 11:04
|
|
 |
63.
כל צמרת המדינה מעורבת בפרשה
ל"ת
שימו לב,
19/07/04 11:03
|
|
 |
62.
מימן הדביל...
אחד,
לא משנה,
19/07/04 11:02
|
לפחות היית חושף את זה בערוץ 10 הדפוק הזה שלך...אולי היית מוסיף קצת רייטינג.אידיוט .במקום זה באת למעריב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אני פשוט מזועזעת!
טלי,
כפר סבא,
19/07/04 11:01
|
השחיתות במדינה שוברת שיאים כל פעם מחדש.מה יהיה הסוף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק את טלי...
ל"ת
יוסף,
19/07/04 11:30
|
|
 |
60.
עכשיו אני מבין למה
גדעון,
19/07/04 10:59
|
|
 |
59.
מימן כמו מאפיונר
אור,
ירושלים,
19/07/04 10:58
|
|
 |
58.
מימן מה קרה חסר לך כסף?
תמיר,
אשדוד,
19/07/04 10:58
|
|
 |
57.
לא מעניין אותי כלום!
אורלי,
חולון,
19/07/04 10:56
|
העיקר שאני לא צריכה לראות את הפרצוף של הפריצקי הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אוקיי אז הם לא מצאו קשר
ירדן,
19/07/04 10:55
|
כשמימן ואנשיו לא הצליחו למצוא קשר בין פריצקי לחברות הגז,החליטו ללכת עם מה שמצאו תוך ידיעה ברורה מה יהיו התוצאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אין מה לומר-מימן גבר
אין מילים,
19/07/04 10:55
|
והוא גם צודק ואני מאמין לו לכל מילה .בן אדם ששם 3.5 מיליארד בעסקה לא יפסיד בגלל פוליטיקאי מושחת כפריצקי. מימן אתה גבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
לא נראה כמו פעם ראשונה.
מיטל,
19/07/04 10:53
|
מימן כל שני וחמישי לפי דעתי שוכר חוקרים כאלה לאינטרסים האישיים שלו.הוא לא פראייר ושלא ישחק אותה אחד כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
הון+פוליטיקאים=מתכון לשחיתות
ל"ת
אריקו,
רמת-גן,
19/07/04 10:53
|
|
 |
52.
כשר אבל מסריח.
יהודית,
19/07/04 10:51
|
מימן אומר שפעלו במסגרת החוק.הוא צודק אבל הסירחון חוגג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו כל דבר במדינה הזאת
ל"ת
גדי,
19/07/04 11:40
|
|
 |
51.
נמאס מהחד גדיא הזה!
אתגר,
רעננה,
19/07/04 10:48
|
דזבין.. דמכר.. דהאזין.. דשכר.. דדחף.. דשיקר.. דהתפטר..
כמה מילים צריכים לכתוב בכדי להבין שיש לנו 22 אנשים שנתפסו מושחתים בכנסת ועוד 98 שלא נתפסו??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
אם זכו במכרז...
דני,
19/07/04 10:48
|
אז למה להפיל את פריצקי?סתם מספרים סיפורים...לכל דבר יש מניע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
כל הכבוד ליוסי מימן!!
מישהו,
19/07/04 10:46
|
מה יש ??השרים והפוןליטקאים כל הזמן דופקים אותנו.אז פעם אחת נדפוק אותם אנחנו מה יש?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אחרי שהכל יגמר...
עופרה,
19/07/04 10:44
|
|
 |
47.
מסתבר...
רונית,
חיפה,
19/07/04 10:43
|
שפריצקי אינו המושחת היחידי בכל הסיפור הזה.מר מימן תתבייש לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מימן מתנהג כמו מאפיונר
אורנה,
אזור המרכז,
19/07/04 10:42
|
אמרו לו לא אז הוא מוריד את כל מי שעומד בדרך!בכל מחיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
חייבים לפרק לגורמים את חברת הח
גל,
צפון,
19/07/04 10:40
|
|
 |
44.
ככל שהזמן עובר זה נהיה
מוטי,
19/07/04 10:38
|
|
 |
43.
חפרו יותר ,תמצאו יותר!!!!
דיסקרטי,
צפון,
19/07/04 10:34
|
תרשמו לפניכם ותבדקו בעוד חודש חודשיים,אם לא יעלו ממצאים אלה:
א. מימן ,כנראה שיחד את יושבי ראש ועד חברת חשמל,ואולי גם את אלי לנדאו ,ע''מ שיתמכו בהצעתו לאספקת הגז לחברת חשמל.
תזכרו שמדובר בעיסקה של כמה מליארדי דולר, ומה זה כמה מאות אלפי דולרים כדי לקנות את הנ''ל....
ב.יאסר ערפאת ,באמצעות מוחמד רשיד,ובריטיש גז,כנראה שיחדו את פריצקי ,ומכאן להיטותו לקדם את הצעתם.
זה הכיוון שצריכה להוביל החקירה,אם באמת רוצים להגיע לחקר האמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מה חשבת לעצמך מימן.??
יהורם,
ירושלים,
19/07/04 10:31
|
|
 |
41.
הכל הולך לפי צו הכסף
יוגב,
19/07/04 10:30
|
|
 |
40.
ויש האומרים שהפוליטיקה אינה
SY,
19/07/04 10:29
|
נגועה בשחיטות ושהמדינה אינה מתנהלת ע''י מספר משפחות עשירות במדינה.
מדינה של מושחתים אחד אחד מהמפלגה הכי קטנה ועד למפלגה הכי גדולה.
מעניין איפה התנועה לאיכות השילטון.
כמו תמיד מי שקרוב לצלחת מצליח לשרוד ולחיות טוב אבל יש לזכור דבר אחד חשוב כולם אבל כוווווווולם מגיעים בסוף למקום אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
זה עדיין לא מנקה את פריצקי
גלית,
19/07/04 10:25
|
|
 |
38.
פשוט עושה חשק להקיא
שמוליק,
19/07/04 10:21
|
כל הסיפור הזה.מה זה צריך להיות ?לא מאשר להם עיסקה אז שוכרים חוקר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
שורה תחתונה :הוא הצליח!
חיים,
חולון,
19/07/04 10:20
|
|
 |
36.
כמימן הבין שזו הברירה היחידה
ארז,
19/07/04 10:17
|
אז הוא פרסם את הקלטת אפילו שאין לה שום קשר לעניין.העיקר היה להפיל את פריצקי .אז שלא יספר סיפורים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כנראה שלפריצקי היו אנטרסים
ליאורה,
כפר סבא,
19/07/04 10:13
|
|
 |
34.
איזה סרחון יאללה!!
ל"ת
חן,
אילת,
19/07/04 10:10
|
|
 |
33.
למה רק עכשיו הוא בא?
איילה,
19/07/04 10:09
|
|
 |
32.
פריצקי,חיים ומוות ביד הלשון
ל"ת
יריב,
חולון,
19/07/04 10:05
|
|
 |
31.
מימן:ככה נראה גם הערוץ שלך...
ל"ת
גיא,
19/07/04 10:04
|
|
 |
30.
זו סיבה לשכור חוקר פרטי?
יחיאל,
פתח תקוה,
19/07/04 10:02
|
|
 |
כשמדובר במיליארדים...
לדעתי מימן,
לא חטא,
19/07/04 11:13
|
זו סיבה מספיק טובה מה גם שההתנגדות של פריצקי היתה תמוהה בלשון המעטה! איך זה שהוא תמך במסלול הפלשתיני כשהיה ברור שהכסף ילך לטרור ולמושחתים? מישהו היה צריך לבדוק את זה ומכיוון שהיועץ המשפטי, מבקר המדינה והעיתונות נרדמו בשמירה, טוב שמישהו לקח את זה על עצמו, גם אם השיקולים היו כלכליים (זה לא בושה לרצות להרוויח כסף, כל זמן שזה נעשה באופן חוקי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מתי ביטון יואיל בטובו לחזור ?
ההוא בסבבא,
ופה בג'ננה,
19/07/04 10:02
|
חברה' שקט . לא להפריע .
ביטון , ראש ועד חברת החשמל , ההוא שהזמין את הקלטת המפלילה נגד פריצקי בחופשה .
הוא הודיע שהוא לא יקצר את חופשתו .
אז אפשר בינתיים לפתוח בחקירות .
אפשר לפטר בינתיים את השר .
אבל אל תפריעו לביטון בחופשה . טוב ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אין חדש תחת השמש
יורם,
19/07/04 09:59
|
|
 |
27.
פריצקי קיבל שוחד מבריטיש גז
משה קסטל,
תל אביב,
19/07/04 09:58
|
אין הסבר אחר להתנהגותו של פריצקי לקידום עיסקת הגז עים החברה הבריטית וכול הנסיעות שלו ללונדון ההיתנהגות שלו חשודה ומתמיהה ביותר גם השתיקה שלו כעת מצביעה על חשש שיתתגלה מידת המעורבות שלו בשחיתות על המשטרה להתמקד במניעים של פריצקי בקשרים שלו עים החברה הבריטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מימן יוצא מסריח לגמריי!
אריה,
19/07/04 09:56
|
|
 |
25.
עתונאות ברמת ליגת הילדים
איש ימיני,
19/07/04 09:51
|
לבן כספית הייתה הזדמנות לשאול מספר שאלות עומק להבהרת הפרשה או להוסיף לפחות ''בשר'' לידיעה למשל: א. מה היה שכ''ט המוסכם של פלבסקי ? ב. האם השכר כלל או לא כלל הוצאות מיוחדות, אם כן מה היקפם ? ג. האם ואם כן איזה חומר הצטבר ביד פלבסקי להוציא הקלטת. ד. באם הצטבר חומר משמעותי מה עשו עמו - או שעמדו אולי לערוך ישיבה נוספת ולהחליט. ה. מה היו ''גבולות הגזרה''? ו. האם הוגדרו אמצעי האיסוף הרלוונטיים?
כיצד העורך מקבל כתבה מיימית כל כך או שגם כאן יש לחפש את מימן ? או אולי מימן נהנה מאי הכושר של מיקצועני העיתון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
תגידו מה שתגידו..
אריק,
19/07/04 09:50
|
|
 |
23.
נמאס מכל מערכת השלטון מס
ל"ת
בניהו,
צפון,
19/07/04 09:45
|
|
 |
22.
שיבוש חקירה ותיאום עדויות
דניאל,
19/07/04 09:40
|
חוקי לגמרי מעל דפי העיתון. מימן מספר לפילבסקי את כל הדרוש על מנת שהגרסאות יהיו תואמות ובלתי מפלילות אפילו מבלי שיצטרך לפגוש אותו. מקסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם יעקב??
יעל,
גבעת שמואל,
19/07/04 12:29
|
מה שכתבת נכון מאוד! הוא מתאם גירסאות ומיישר קו עם פלבסקי. השאלה שלי היא למה לכל הרוחות יעקב אשל עדיין במעצר????? הוא הרי לא מכר את הקלטת , היא נלקחה ממנו ללא ידיעתו (ע''י ביטון ןאברמוביץ). הוא לא הפיץ אותה אלא פלבסקי, הוא לא קיבל עליה גרוש, אז למה??????????? חוסר צדק משווע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
גועל נפש
אוהד,
תל-אביב,
19/07/04 09:40
|
|
 |
20.
אם ימשיכו לחפור בפרשה
מרוז,
רמת אפעל,
19/07/04 09:35
|
יתברר כיצד ההון מכתיב לשלטון ובעצם גם הליכוד והעבודה , שרון ופרס , נתניהו ופרץ תקשורת ומשטרה ואפילו המערכת המשפטית בחלקה -כולם כולם ניזונים מידיו של האלפיון . זו חבורה של ''פקחים '' ואילו אנו ''העוורים '' שאינם מודעים לקיומם . האלפיון זולל לנו את מה שיש לנו בצלחת ומשתין על השאריות ללא מודעות שלנו. דרך אגב אין קשר בין יוסי מימון מישראמקו ויוסי מימן הנידון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מעגל המעורבים הולך ומתרחב
סיפור מתח,
ארה''ק תובב''א,
19/07/04 09:33
|
כולם בפנים: פוליטיקאים ובעלי הון, השרותים החשאיים והיועץ המשפטי, חוקרים פרטיים ולוביסטים, הבריטים והפלסטינאים. פרשת פריצקי תחשוף קונספירציות ומאבקי כוח בצמרת הישראלית, שמזמן לא ידענו כמותם. השד כבר יצא מן הבקבוק ורק מזוז יכול להושיע, בהכרזה ש''אין כאן ענין לציבור''...והוא בהחלט מסוגל לעשות זאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הוא לא זכה במכרז אז הוא חשף?
אבא,
כ''ס,
19/07/04 09:26
|
|
 |
מימן כבר זכה במכרז מזמן
תעשו סדר בעניין,
19/07/04 09:50
|
לקלטת נחשפה אחרי שעסקת הגאז נסגרה ככה שאין שום השפעה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כל הכבוד לבן כספית במעריב!!!!
חשיפה,
19/07/04 09:16
|
|
 |
נו, מימן הזמין את כספית לראיון
ל"ת
עם כל הכבוד,
19/07/04 09:45
|
|
 |
16.
אוי נו במ'ת!
אילן,
19/07/04 09:14
|
|
 |
15.
די!שלא יעבדו עלינו!
שירה,
19/07/04 09:10
|
הסיפור הזה הרבה יותר מסובך ומושחת ממה שמנסים להציג לנו.ישנם עוד הרבה פרטים שאנחנו עוד לא יודעים ואולי גם לא נדע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הידעתם: מימן ואלי לנדאו שכנים
הרצליאני מפיתוח,
הרצליה פיתוח,
19/07/04 08:44
|
|
 |
הם גם
דוד,
19/07/04 11:08
|
|
 |
13.
הצצה נוספת
שלו,
19/07/04 08:33
|
שוב נפתח חלון קטן ומסריח שמאפשר לנו להציץ בקשרים של הון ושלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
דוקא מימן יוצא די טוב מהסיפור
מה אתם קופצים?,
19/07/04 08:08
|
כל מה שמימן מתאר כאן הוא חוקי ומוסרי למהדרין .
בנוסף ששיקולי עסקת הגאז שהוא (מימן) יזם היו הרבה יותר נכונים למדינת ישראל (במקום להעביר מיליארדים לטרור הפלשתיני) .
חוץ מזה , מימן כבר ממילא זכה בעסקת הגאז , אז פירסום הקלטת היא ממש לא קשורה לכלום , ולא יכלה להשפיע על כלום .
מבחינת העיתוי , הקלטת לא חשובה לעסקת הגאז של מימן .
מבחינה ציבורית , כנראה שנכון היה לפרסם את הקלטת .
אבל מה שחשוב יותר , זה לחקור את חברת החשמל , שהיא זאת שהקליטה את הקלטת המקורית ... והשאלה למה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הבן שלו?
מ,
19/07/04 08:40
|
עובד במשרד עורך דין שמייצג אותו? אולי בכלל אתה החוקר הפרטי החדש שלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יחצן של מימן?
טמבל,
19/07/04 08:26
|
מה ההתלהבות הזאת?אתה תמים כמו פלבסקי או שכיר כמו אנשי פרס? אדם מהרחוב לא יתאמץ כל כך להצדיק אבסורד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולה קראתי את הכתבה למעלה
המגיב מ-12,
19/07/04 09:42
|
וואללה מה קורה פה ? תראו כמה שאלות שאלו אותי כאן (בלי הגזמה) :
אתה הבן שלו ? אתה היחצן שלו ? אתה העורך דין שלו ? אתה החוקר הפרטי שלו ? אתה שכיר שלו כמו אנשי פרס ?
ועוד מסכמים לי - ''אדם מהרחוב לא יתאמץ להצדיק את האבסורד .''
ההאללווווווו ??? התחרפנתם ?
כולה קראתי את הכתבה למעלה ונראה לי שכל מה שמימן מסר זה הגיוני .
1. עסקת הגאז כבר זכתה החברה של מימן . נכון ?
2. אז מבחינתו של מימן זה כבר פאסה .
זה הכל .
רגע ... סליחה !!!! מה ההתלהבות שלכם להתנפל עלי ?? אולי אתם מחברת החשמל ?
כאלה מן עובדים שממילא לא עושים כלום כל היום , מרוויחים מלא כסף , ומשוטטים באינטרנט . הא ?
וואללה זה רעיון . אולי כל השאלות שלכם מתאימות לשאול אותכם בחזרה .
אתה הבן של אחד מחברת חשמל ? אתה היחצן של אחד מחברת חשמל ? אתה העורך דין של אחד מחברת חשמל ? אתה החוקר הפרטי של אחד מחברת חשמל ? אתה שכיר של חברת חשמל ?
וואללה.... איך שהשאלות שלכם פתאום מתלבשות מה זה בול !!!!
איך אומרים ... הפוסל , במומו פוסל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למגיב מ-12 כל מילה זהב
יעל,
19/07/04 13:30
|
אני איתך ,אנשים הולכים אחרי הדם לא אחרי ההגיון וקול השכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מימן הטיל היום פצצת מימן
p,
19/07/04 13:04
|
מימן צודק מוזר שפריצקי רצה לתת כסף למחבלים מהראשות הפלסטינית ולא לחברת חשמל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כספית ככספית
bu,
מרכז,
19/07/04 08:00
|
בן או לשם ההדגשה כספית כרגיל מקדים את האחרים וכל שנותר הוא להריח את העשן שאלה : ראיון בלעדי למעריב ???? הכיצד ??? ובכל זאת סחתיש עליך יא ראיס עכשיו נותר לבדוק מדוע חיון הפך לעיתונאי החצר של פריצקי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
חצי העבודה אצל מימן
אזרח,
19/07/04 07:59
|
המ ליכוד איזה ליכוד ,תפסיקו עם הסיבובים האלה.אצל מימן עובדים כל אנשי פרס והוא נאמן עבודה.הוא הון-שלטון לדוגמא ולכן כולם חברים שלו כי מזה באים העסקים.התמימות הורגת אותי.לנדאו הצדיק ושרון האבאי ופרס הנובליסט כולם בכיס של מימן .סניפי ליכוד קטנים עליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
OSLO = GAS = $$$ = ELITES
amir,
19/07/04 07:58
|
Today we all the OSLO criminals motives were... $$$, GAS, POWER !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
סוף סוף הגיעו אליו
שוש,
פ''ת,
19/07/04 07:49
|
טוב תעשה המשטרה אם תבדוק את הקשר של יוסי מימן לאנשי מרכז הליכוד מפתח תקווה ורמת גן.עוד בתקופת הפריימריס רחשו שמועות על קשר כזה ומימון קבוצות מצטרפים בבחינת ''שלח לחמך על פני המים'',בנוסף לכך יש לבדוק את הקשר ליו''ר וחברי דירקטוריון חברת החשמל בהתאם לנאמר קודם, וכיצד נתקבלה ההחלטה בחברת החשמל לאשר את חברתו של הנ''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מה כל הסיפור הזה
חוקר פרטי,
19/07/04 07:46
|
שום חוקר לא יוציא מכיסו 3750 דולר לקנית קלטת שתימסר בחינם סתם כי יש בזה עינין ציבורי. קישקוש בשכל, מישהו מימן את הקלטת הזאת, שהמשטרה תבדוק מי? העסק הזה הרבה יותר מסריח כמו מה שהוא נראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם חיפשו חומר שיסביר מה קורה
אודי,
19/07/04 09:57
|
קודם כל החוקר לא שילם מכיסו . הוצאות של החוקר המזמין משלם . שנית , כבר נאמר שהחברה של מימן חיפשה סיבות למה פריצקי באופן לא הגיוני מנסה לטרפד את עסקת הגאז עם מצרים שנרקמת כבר 5 שנים .
מה שבאמת מסריח זה מי הקליט את הקלטת , והכתובת חוזרת לחברת חשמל.
רק שראש הועד שלהם בחופשה .
שהמדינה תמתין שבועיים .
שיעיפו שר מתפקידו .
ביטון עדיין בחופשה נא לא להפריע . תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לפרק את חברת החשמל!!!
הרצחת,
וגם ירשת??,
19/07/04 07:40
|
למה הממשלה לא מתערבת ולא מפרקת את המונופול הזה??? הלא הוא מושחת ולא יעזור עכשיו שהם מנסים להטות את השערורייה על אישיות זו או אחרת, מכיוון שכל הגוף , לרבות מי שיושב למעלה הוא מושחת!! הטייה ובה הטעייה לא תעזור לדימוי האמיתי שלה,חברת החשמל היא גוף כוחני ודורסני, שמבצע הליכים כמו במאפיה. ביבי,מחובתך המקצועית לפרק את המונופול הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד!
גדי,
קרית אונו,
19/07/04 18:00
|
אל תתן לעובדות לבלבל אותך. אתה בין האלה שמוכנים להכניס לראש של עצמם מסמרים כדי לקלקל את מכונת תספורת של הספר. קדימה, אל תתבלבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למגבב
bu,
19/07/04 08:15
|
מילא היית אומר דברי טעם אבל מילותך מלאות דברי גיבוב נבובים אם אין לך דבר שוב לומר לפעמים עדיף לשתוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפרק את המונופול!!!
למר bu,
הנכבד,
19/07/04 13:04
|
את מי אתה בדיוק מייצג, את חברת החשמל ?? או שאתה אחד העובדים שמקבל טובות הנאה וחשמל חינם על חשבוני ? קבל את התנצלותי שלא התחשבתי בכל בעלי העניין. אם פורז ניסה ולא הצליח, בגלל אנשים כמוך אז אין לך מה להתרגש מתגובתי.אני קטונתי. אני רק מקווה שאנשים ייקראו את דברייך, ויבינו איך ובעזרת מי מונופול מושחת שכזה ממשיך להתקיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שרון - לנדאו - מימן
דוד,
19/07/04 07:38
|
שוב שרון שתמך במימן שיקבל את עיסקת הגז בעזרת יו''ר חברת החשמל ומקורבו - לנדאו. איך שרון צץ בכל מקום ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שקרן ..
חוקר פרטי,
19/07/04 07:35
|
חוקר פרטי ששכרת בא ואומר לך שיש לו כזה דבר ביד ו ... . ''הוא אמר שהוא רוצה לפרסם אותה כי יש בזה צורך ציבורי'' ואתה מסכים?!?! אני מאמין שאתה שקרן ונוכל שצריך לזרוק לכלא. איזה סירחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לזרוק אנשים כמוך לכלא ולא
הדס,
תל אביב,
19/07/04 15:36
|
|
 |
3.
פעם ראשונה שהוא שוכר חוקר פרטי
שרלוק הולמס,
19/07/04 07:23
|
|
 |
2.
למה כולם רוצים לדפוק את שינוי?
תמוי,
אבל עם כזה,
19/07/04 07:20
|
עובדי חברת חשמל רוצים לדפוק את פורז יוסי מימן רוצה לדפוק את פריצקי ורק את אלי לנדאו ואריק שרון הצדיקים אף אחד לא רוצה לדפוק ואללה מעניין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי שינוי מושחתים כמו כולם
אפילו יותר,
19/07/04 11:16
|
הם פסלו את החרדים ומתברר שהם גרועים מהם. בש''ס גנבו במליונים ובשינוי הולכים בגדול וגונבים במיליארדים. אז מי יותר מושחת, ש''ס או שינוי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מימן לכלא !!!!!
מימן,
אשדוד,
19/07/04 07:06
|
יש לי הרגשה שהוא מושחת תראו איזה ספקולציות הוא מבצע בישראמקו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פריצקי מושחת
אבי,
ראשל''צ,
19/07/04 08:22
|
לא להאמין עד כמה אינטרסים צרים יכולים להשפיע על שר בישראל, גם כשמדובר בעיסקאות ענק מה שעומד מול עיניו זה אינטרסים צרים בלבד ולא טובת המדינה, צריך לחקור את כל הנושא לעומק ולגלות את כל השחיתויות שנעשו שם עד היום, זה אינטס לאומי של כל אזרח בישראל ללא כל קשר לאיזה מפלגה הוא משתייך או מה עמדתו בנושאי דת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה לכלא?
נו באמת...,
19/07/04 07:33
|
איך מצליחים בשביל סקופ לסובב את הגלגל....פתאום פריצקי שאמר את מה שאמר בלי שמישהו הוביל אותו בלשונו הופך לצדיק, וזה שפרסם את הקלטת הופך למושחת??? על מה??? אם מימן היה מונע את פרסום הקלטת היה מגיע לו עונש ציבורי. הוא בסך הכל אחראי בעקיפין לפרסומה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מימן
ישראמקו,
אשדוד,
19/07/04 08:42
|
מה מעשיו בישראמקו?? מה עושה עם המזומנים של ישראמקו??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בישראמקו זה מימן אחר
פירקל פיט,
19/07/04 11:39
|
למעשה זה מימון. אם כי דוקא אותו לא הייתי מתנגד להכניס למקום מסוים.
הגב לתגובה זו
|
|