 |
59.
בר-און
מירב,
21/07/04 17:07
|
קשקשן היית וקשקשן תישאר...אין ספק שהרצח מעלה בדרגה את רמת הפשע במדינה. אבל מפה ועד להשוואה לרצח רבין המרחק עדיין רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
בישראל נרצחים מידי יום
טרין,
21/07/04 15:20
|
אנשים יקרים, שעומדים להקים משפחה שעומדים להוליד ילדים... אנשים שעוד לא הגיעו לגיל 20 ושמגנים עלינו יום יום בזוועה ורואים כדורים מבטי שנאה ודם. אז שופט נרצח בגלל עסקים מלוכלכים שהיה מעורב בהם. סליחה על הביטוי אבל: who gives a fuck??? האם כאשר אבישי ואיתי נהרגו ''שום דבר לא יהיה עוד כשהיה''? אתם צוחקים עליי? האם חייו של השופט היקר שווים יותר מחייו של החייל? תתחילו להזדעזע מהמקרים הקטנים גם כן ואולי תבינו איך ממשלה צריכה להתנהל. לא לדאוג רק לתחת שלכם אלא גם לאיש הקטן ברחוב. אני גם בטוחה שהשרים היקרים לקחו עוד קצת מכספנו גם לשכור עוד שומרי ראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
שחקן..עוד חודש הוא שוכח מי זה
ל"ת
איל,
21/07/04 12:30
|
|
 |
56.
לכתוב אדם שאינו חובש כיפה רצח
ז'יד,
20/07/04 23:14
|
זו הכתובת על האנדרטה לזכר רצח רבין. זו הכתובת המקבילה שצריכה להיות על רצח השופט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
עכשו שאתה כבר יודע...
משה שפרבר,
מרכז,
20/07/04 22:32
|
...אולי תתנצל? אבל אומר לך משהו מזוית הראייה של אזרח פשוט: מה שאתם הנבחרים והממונים והממנים והמממנים עושים, זה ממש - לא כמו - ממש עושק וגזל, והונאה וגניבה, ורמאות ומעשי פשע. וכשהטריבון של העם ישפוט אתכם, לא יהיה מזוז שיעזור לכם, לא מזרחי או ארבל שיחקרו ויפתחו/יסגרו תיקים, לא שביטים וגינוסרים שיעשו איתכם עסקים, לא ברקים ולא רעמים. שום דבר. אתם לבדכם מול העם. ושיבואו עכשיו הדיכטרים ויגידו שהנה יש עכשו 201 מייחלים. כן, אני מייחל למפלתכם הקשה, הטוטאלית, החוקית והצודקת. ואני לא פנאטי ולא מתנחל ולא קיצוני בשום דבר. אני רק מרומה ועשוק ומבוזה ונתון לשלטון חונטה פושענית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
רצח רבין??? שופט בוגד באשתו
דורון,
20/07/04 15:44
|
|
 |
53.
עוד לא יודעים מי רצח ועל איזה
בלה, בלה, בלה,
מורשת רבין,
20/07/04 14:47
|
רקע, וכבר קופצים כל הפטפטנים, רודפי הכותרות, להשמיע את דברי ה''חכמה'' הנשגבת שלהם. כולם קופצים ומפעילים את הקלטות המוכנות. חפשו ב-Google כמה פעמים כבר ניסו במדינה ישראל ל''קעקע את שלטון החוק'', כשבכלל אין דבר כזה בישראל. במאמר בו מתיזה שולמית אלוני את כל השנאה שבעולם על המתנחלים והרבנים, שבגללם איננו חיים בשלום עם הערבים היקרים, היא מאשימה את הראשונים בקעקוע החוק, הדמוקרטיה ה... הכל! העובדה שכותבת המאמר לא נעצרה מצביעה על טיב שלטון ה''חוק'' בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
כרגיל הפוליטיקאים רצים מהר מדי
ל"ת
לימור ליבן,
20/07/04 12:25
|
|
 |
51.
לא חשוב באיזה נושא-רוני בראון!
רמי,
20/07/04 11:39
|
כדאי לשתוק לפעמים! ח''כ שחושב שהוא חכם! אולי תחזור לטפפל בביתר ירשלים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מזעזע ,אבל שימו לב....
נורה,
20/07/04 09:52
|
כל רצח של חפים מפשע מזעזע והזעזוע אם היה זהה היו כבר מזמן מטפלים ברף האלימות אחרת. אבל מה, מטילים על המשטרה לבזבז זמן על חקירות של פוליטיקאיים , בעלי הון, מקורבים והכל בגלל הכסף - הם עשוים כסף על גבינו ואנחנו עוד מזבזים כספים , משאבים, ולחימה אמיתית בבעיות הנוגעות לכולם. אבל הכל מתגמד לנפילת חייל ונפילת כל המשפחה איתו - תשאלו את האמהות השכלות מה הן מרגישות על הקורבן היקר מכל שהקריבו - למען המדינה שחיי אדם אינם שווים - והכל מותר כשזה נוגע לכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אולי לא רצחו אותו כי הוא שופט?
דניאלה,
20/07/04 09:46
|
שתי הסיבות העיקריות לרצח בישראל: כסף ואהבה. יכול להיות שהשופט לא נרצח כי הוא שופט אלא על רקע אישי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ח''כ יהלום
אריק,
20/07/04 09:31
|
על איזה דמוקרטיה אתה מדבר??הרצח לא קשור כלל וכלל לדמוקרטיה.אריק שרון קשור לסופה של הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אולי הוא שקול לרצח רבין, מה
פסטיבל רבין,
אירוע ללא קץ,
20/07/04 09:29
|
שבטוח, שהוא אינו שקול לרצח המתועב מכולם, רצח אנשי האלטלנה שבוצע בידי רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Mean bastard
Israeli,
London,
20/07/04 09:54
|
I hope you die soon as well Ediot and go to hell and then ask From Mr. Rabin for forgivness you are a mean bastard
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחקור,מעשי רבין באלטלנה
רצח זה רצח,
20/07/04 09:45
|
|
 |
Little Fachist
Israeli,
London,
20/07/04 10:03
|
You are stupid ,mean,vey small person. Go and wash your mouth and clean yourself before you talk about Rabin . You are a small jew who writes all the time with a different name , about the people who are to credit with the building of the state of Israel . Go and gett a job youu little Fachist .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
אין כל הצדקה להשוואה !
שמשון,
כוכב-יאיר,
20/07/04 09:10
|
מתאים לח''כ הנכבד להשוות מן השוואה כזאת לפני שבכלל ידוע ולו הפרט הקטן ביותר ,לפחות לא לנו הציבור הרחב וברור כי כתמיד דברים של חבר כנסת מיועדים לבוחריו שהם הציבור הרחב. שום רצח אי אפשר להשוות לרצח רבין. רצח שופט הוא רצח אדם. אין להשוותו לשום דבר אחר אלא לרצח אדם אחר, לפחות לא לפני שיודעים משהו על נסיבות הרצח. בכל מקרה לרצח רבין שום דבר אינו דומה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה טועה!
עו''ד,
20/07/04 11:23
|
עבור מי שקשור במערכת המשפט, רצח של השופט אזר הוא לא רק כאב אישי עמוק, אלא חשש להתדרדרות שאין כדוגמתה. הגם שאני לא נמנה על חסידיו של ח''כ בראון (ואף רחוק מכך), כעו''ד אני מסכים לכל מילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לפני שמגיבים על הרצח...
יואב,
רמת גן,
20/07/04 09:01
|
למישהו מחברי הכנסת שהגיבו, אכפת מכך שהמשטרה לא הגיעה למסקנות סופיות בעניין (לפחות לא מסקנות שפורסמו...)? אם מדובר, בסופו של דבר, ברצח על רקע לאומני, אין כאן בהכרח פגיעה בשלטון החוק. לפני שמתחילים עם השוואות לרצח רבין, לפני שמספידים את הדמוקרטיה בארץ, לא כדאי לדעת מה בדיוק קרה, ולמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הוא רוכב על הרצח הזה כדי לנקות
אני,
20/07/04 09:01
|
ככה זה בימין. יש להם את הטמבלים שיעשו להם את העבודה השחורה.
כאן העבודה השחורה היא לנסות לטשטש את ההבדלים.
הנה לפנינו רצח נורא ומזעזע. אז רוני בר און מנסה לרכב עליו. למה הוא משווה אותו לרצח רבין? משום שכך הוא מטשטש את ההבדל המהותי.
מהו ההבדל המהותי? האחריות של מפלגתו להבתה שלפני הרצח.
פשוט כך.
חבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
חייל פשוט=אזרח פשוט
חייל פשוט,
יי,
20/07/04 08:53
|
בשבילי רצח חייל חמור יותר או רצח אזרח פשוט כל נושאי משרות ציבוריות בארץ מנותקים מעם פרס ברק שרון נבון= כולם עם משכורות ענק ושומרים עליהם בעלות של אלפי דולרים ליום מה עם האזרחים?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
צודק בר-און,פגיעה בשלטון החוק
ל"ת
אבי,
20/07/04 08:38
|
|
 |
שקר=אזרחים אפס????
ל"ת
שקר,
20/07/04 08:54
|
|
 |
41.
איוב קרא היקר חבל שהטיפשות לא
adinaf1,
20/07/04 08:35
|
הורגת, אחרת היית כבר מזמן בר מינן . מוות לרוצחי שופטים..? ואולי גם מוות לרוצחי חברי כנסת ? ומה עם רוצחי אזרחים רגילים? להם תיתן פרס..? אידיוט. סוף סוף כמו עייט אתה חוגג על דמו של ד''ר אזר ז''ל, ויש לך הזדמנות להשמיע את קולך. חבל שלא נולדת אילם. בעצם חבל שנולדת בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
דמוקרטיה
דמוקרטיה,
דמו,
20/07/04 08:34
|
אין דמוקרטיה בישראל כשמבטיחים לבוחר דברים ואחרי שנבחרים לא מקיימים -לא משנה תירוץ- באותו רגע אין דמוקרטיה כיוון שהנבחר הוא נוכל כשלפרס ונבון וברק נותנים שומרים באלפי דולרים ליממה אין דמוקרטיה בישראל כיוון שכל אזרח חייב לקבל טיפול שווה בדמוקרטיה- אחרת זה אוליגרקיה- ולא משנה שהם פוליטיקאים : אסור שיההנו ממנעמי השלטון בלבד - הם צריכים להסתכן בשביל זה ולהרגיש את האלימות השוררת בחברה הישראלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
קריאה לחברי הכנסת
יואב,
צפון,
20/07/04 08:06
|
אין שום ספק שיש לנהל מלחמת חורמה בפשע המאורגן, תוך שינוי מהותי של כללי המשחק. יחד עם זאת, הביטו בתקשורת, ראו במה היא עוסקת ואז אולי תבינו את שורש הבעיה. ראש ממשלה ובניו חשודים בשחיתות, שרים חשודים במתן שוחד, שר (לשעבר) חשוד בנסיון לחיסול פוליטי וזה רק קצה הקרחון. בראש ובראשונה אנו זקוקים למנהיגים בעלי יושר אישי ואשר ישמשו, בדרך חייהם, דוגמה ומודל לחיקוי לכולנו. אנא חברי הכנסת קחו זאת לתשומת לבכם ופעלו בהתאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
jj
hh,
20/07/04 08:36
|
|
 |
הכנסת תילחם בפשע המאורגן?
adinaf1,
20/07/04 08:28
|
|
 |
38.
My comment
Yoni,
mercaz,
20/07/04 07:53
|
funny that all these people were not that loud when Rehavam Zeevi was murdered
also, how do they know this is not a pigua? they are quick to make conclusions just like that rafiah incident they claimed zahal massacred civilians.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כמו רצח רבין...?
אבי אברהם,
20/07/04 07:06
|
אדון בר-און, לא זכור לי שביבי הלך לפני ארון מתים שבו *דמותו* של השופט המנוח. לא ראיתי את דמותו של השופט במדי SS ולא זכור לי שהנשיא קצב ושרון עמדו על המרפסת והסיתו לרצח השופט: עשו לנו ולעצמך טובה - אל תנסה לנקות את מצפונך באימרה מסוג זה שחבריך, הזבלים מהליכוד - ישמחו אולי לאמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת שהשב''כ שהפיק את הכרזה
אליהו,
רמת גן,
20/07/04 09:13
|
|
 |
36.
ח''כ איוב קרא (ליכוד) קרא......
ישי,
ארה''ב,
20/07/04 04:42
|
''ח''כ איוב קרא (ליכוד) קרא לגזור עונש מוות על רוצחי שופטים בישראל. '' ומה אם רוצחי נשים בהריון ורצח ילדים באקדח מטבח אפס? אבק לאומת שופט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
תגובה לרן מרכז 21
Avi Ecuador,
20/07/04 03:53
|
תגובה יפה כתבת ומביאה למחשבה ויש בה הגיון ושכל ישר. אבל קצת להמשך המחשבה שלך אולי אוכל להוסיף שבעצם היום כמעט בכל מקום תמצא אי סדר ופגיעה בסמלים ובערכים שלמעשה מרכיבים ובונים חברה כמו שאנו מכירים היום. בעצם אם תראה את הטבע הכל מתחיל באי סדר שיוצר סדר ונגמר באי סדר וחוזר חלילה. אי הסדר והסדר המשתנים בעצם מביאים לאבולוציה שיכולה להיות חיובית או שלילית, מביאים לשינוי שנקווה שיהיה חיובי ויותר טוב לכולם בעתיד. אם תיקח דוגמא מהטבע איך שהוא פועל בעצם, תוכל לדוגמא לקחת את סופת ההוריקן שמתחילה ביום בהיר ובעצם בשינויים ואי סדר מוחלט באטמוספרה, שינויים בלחץ ובמצב שמתוך האי סדר הזה נוצר סדר חדש של סופה הרסנית מרשימה שגורמת להתפעלות ומאוחדת בכוח ההרס שלה, סופה שלאט לאט מתקדמת והורסת, משאירה אחריה שובל של הרס ואבדון עד ששוב דועכת סופה זו מעצמה לאחר שהשאירה כל כך הרבה הרס וסמלים הרוסים וחברות הרוסות וכל כך הרבה תקוות ואשליות שלא קיימים כבר. ואז, שוב מההרס שהביאה הסופה, השורדים שוב בונים את עצמם, עושים סדר חדש שלפעמים יותר טוב מהסדר הקודם ושוב יש תקווה ושוב יש עולם אולי טוב יותר ואולי סמלים חדשים. כך היה אחרי מלחמת העולם השניה שהביאה להרס סבל שכול ויגון ובהמשך לאבולוציה בחשיבה האנושית וכך כנראה יהיה אחרי הסופה שהיום ישראל היא חלק קטן בה שמתעוררת היום בעולמנו. אז אולי הסמלים בעתיד חלקם ינופצו ואולי האנושות הולכת בעצם לכאוס וסופה שתביא אולי עולם גלובלי חדש עם דגל אחד והרבה כוכבים וללא גבולות, עולם של חופש ומנטליות שונה, עולם עם חופש דת וחופש מחשבה כשהסתימות והפנטיות יעלמו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
צר לי חברים יקרים...
יעל,
20/07/04 03:30
|
לבשר לכם שמזמן אין חוק במדינת ישראל וזה בגלל שהשופטים מענישים ביד רכה את הפושעים במדינה ומי שיצא לו להתקל בחוק יודע שאין צדק בבתי המשפט של ימינו יש תיקים בני שנים, יש פושעים מסתובבים ''מחכים למשפט'' יש שחרור מהיר והנה הענישו את הזבל שרצח את התינוקת שלו במאסר עולם (אחד) ובעוד 17 שנה הוא יצא לחגוג את חרותו חבל מאד על השופט הזה אבל אולי הגיע הזמן שהם יבינו שהפושעים ראויים לעונש והגיע הזמן שלחוק יהיה שיניים וגם קצת יותר הגיון מחמורבי ונתקדם לשנות האלפיים לפיד תפסיק לשחק בתיקים ותתחיל לתת גיבוי לשופטים ואם צריך שומר ראש עד אז יהי זכרו ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כולנו חשובים שרים טיפשים
ל"ת
haim 28,
20/07/04 03:30
|
|
 |
32.
Israel will not be Italy
Iki,
Italy,
20/07/04 02:59
|
In Italy 10 years a go the MAFIA killed Falcone and Borsalino ! D'ont permit Israel will became as Sicily ! Destroy this cancer immediatly !!! Iki
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
חברי הכנסת עוד לא מתביישים?
סופוקלס,
20/07/04 02:10
|
מסיתים נגד בתי המשפט בלי סוף. חלק מהם גם מחקרים בבתי המשפט ובכל הזדמנות מטיפים דברי שטנה נגד בית המשפט, הפרקליטות, ועוד, ואחרי שמתחילה האלימות מגלילים עיניים לשמיים ולא מבינים איך הגענו למצב הזה. בדיוק כמו אחרי רצח רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
כאנשי שילטון ודת לא מכירים
ג.ע,
מרכז,
20/07/04 02:03
|
בחוקי המדינה ומבזים ומשמיצים את בתי המשפט בישראל, אז מה הפלא שרוצחים גם שופט? כשחברי כנסת מושחתים , נחקרים על ימין ועל שמאל ע''י המשטרה ויוצאים נקיים ללא רבב, פעם אחר פעם, איך מתפלאים כשמחסלים שופט בישראל? למה כולם המומים כל כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
רצח רחבעם זאבי הי''ד
לדעתי,
20/07/04 01:50
|
|
 |
28.
''הוכו בהלם''.. ל120 מושחתים יש
מלאך,
19/07/04 23:33
|
|
 |
UR RIGHT
ILAN,
20/07/04 03:37
|
|
 |
27.
כולנו נרצחנו
חי,
שדרות,
19/07/04 23:19
|
מי שהרים יד על שופט הרים יד על כולנו בן הבליעל רצה לרצוח את אושיות שילטון החוק ובכך אותנו כלל האזרחים ימח שמו של בן הבליעל וקללת עולם על ראשו לןןאי וכולנו נתבדה ונתנחם נחמת טיפשים בכך שיסתבר כי הרצח אינו נוגע לעצם היותו שופט על העולם התחתון להמשיך ולכבד את כללי המשחק שקיים בין מערכת האכיפה לבינם לחרוג מהקוד המקובל עליהם ולרתום עצמם לסיוע בפיענוח הרצח יש בניהם תיתפלאו גםבעלי מצפון וחוש מפותח לצדק רבים מבינהם רוחשים כבוד לשופטים חוקרים סניגורים ותובעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
רצח רבין חמור בהרבה
זוכר.,
19/07/04 23:03
|
אני זוכר איך כשרבין נרצח אמרו שאם הרוצח היה ערבי היה אפשר להשלים עם זה בקלות רבה יותר מאשר עם האמת המרה שיהודי רצח את ראש הממשלה.
מלחמתנו עם בני דודינו גוררת קורבנות שמחכים לאוטובוס, וגם שר כמו גנדי. גם יושבי קפה וגם שופטים. אי אפשר להשוות רצח בידי אויבינו שמנסים לרצוח בנו כל הזמן לרצח אדם בידי בן עמו הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיכיתי לראות מתי השמאל יגיח
חיכיתי,
19/07/04 23:25
|
ויודיע (הרי היה ברור שזה יקרה) שרצח רבין היה חמור בהרבה. אתם שוכחים דבר קטן... רבין נרצח בשל דעות פוליטיות שהוא ניסה לכפות על הציבור. השופט עדי אזר נרצח (ככל הנראה) בגלל שאכף את אותן רופורמות שאנשים כמו רבין עשו במערכת החוק. אותן רפורמות ששמות את המדינה ללעג בכל הנוגע לתחיקה מודרנית נורמטיבית. אז אל תשוו רצח של פוליטיקאי עם רצח של אדם שנתן את מירב שנותיו בניסיון לעשות את המקום הזה בטוח יותר מבפנים ובצורה ישירה וישרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
י'חתיכת מטומטם טיפש
אליאור עמר,
קריית מלאכי,
20/07/04 16:23
|
איך אתה יכול להגיד דבר כזה . האמת אני לא מצפה ליותר מאנשי ימין, שהם ללא ספק הכי מושחתים בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבין איש פוליטי?
חיה,
שרון,
20/07/04 05:43
|
רבין נתן נפשו למדינה. כבר בגיל 16 בפלמח פיקד על שחרור ירושליים והיריעה קצרה כדי לתאר את תרומתו לכולנו. אתה יכול לא להסכים עם דעותיו הפוליטיות, אבל לקרוא לו ''פוליטיקאי'', ולהשוותו לאלה שיושבים היום בכנסת.... זוהי יותר מבורות וטפשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומתי הימין יגיח?
אחד,
20/07/04 02:15
|
רבין היה ראש ממשלה שנבחר בבחירות דמוקרטיות וחוקיות לחלוטין. הוא לא תפס את השלטון בכוח, ולא עבר על החוק. הימין מרבה לשכוח את זה וחושב שמותר לרצוח ראש ממשלה בגלל שדעתו הפוליטית לא תואמת את דעת הימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the left. always misquoting.
Nora,
Galil,
20/07/04 06:31
|
He didn't say it was allowable to kill him, he said that he forced his personal opinios of the public and upset may people with his irrisponsible behavior, which by the way, ended up costing upwards of 1000 jewish lives. Furthermore, when a people are put at risk and have no way of defending themselves, something is gonna give. Not that that was the right thing, it absolutely wasn't, but it still had a large following. Here this judge was probably killed because one criminal was trying to settle a score, and the judge definetly was not putting the lives of the greater community at risk, quite the opposite, he was working to save lives and make the contry safer, now THAT is a tragety.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לא הגזמת בכלל, בראון
לאה,
19/07/04 23:02
|
לא נראה לך, מר בראון, קצת מוגזם להשוות את זה לרצח רבין. עוד לא ברור למה רצחו, מי רצח. אולי בסוף יסתבר שזה איזה סכסוך אישי. למה לרוץ ולהתלהם? למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה היה סכסוך אישי
**,
19/07/04 23:36
|
לפני כמה דקות הודיעו בטלוויזיה שהרצח בוצע על רקע עניינו האישיים של האיש בלי שום קשר לעבודתו כשופט.
ובקשר למר בראון... אולי הוא לא יודע מי זה רבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ןלמה את רצה ומתלהמת???
ל"ת
למה,
19/07/04 23:25
|
|
 |
24.
בהכל אשמים ה120 מושחתים
לוציפר,
19/07/04 22:56
|
אין זה פלא שהשיטות הנלוזות של המושחתים ובני בריתם בכל מערכות השילטון המושחתות במדינה חוזרות אליהם כמו בומרנג. מי שאינו רגיש לסיבלם של האזרחים מן השורה אינו קולט כלל שהאזרחים כלל אינם מתרגשים ממותם של אנשי השיטה שהביאו לקריסת המדינה ואולי אף שמחים לאידם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אשם
שלמה,
20/07/04 05:57
|
|
 |
טוב שהזכרת
ל"ת
ליאת,
צפון,
20/07/04 18:43
|
|
 |
23.
אוי לנו, מה היה לנו?
אלי,
בנימין,
19/07/04 22:53
|
אין מילים לתאר את המעשה הנורא שנעשה הערב. אוי לנו שרוצחים שופטים בישראל. כולי תקווה שאין מדובר בכנופיה של רוצחים יהודים. אני מקווה שזהו רצח לאומני ולא רצח פלילי. אם חלילה יתברר שיהודים רצחו אותו, זהו אות קלון נוסף למדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
יהלום? פחם!!!
רון,
19/07/04 22:43
|
זה לא אותו יהלום שקורא חדשות לבקרחם לאי לגיטימיותו של בג''צ? שקורא לשופטי ביהמ''ש שמאלנים? אותו יהלום שרוצה ממש לקעקע את אוישות החוק רק כי פסיקותיו נראות לו הומניות או לא תואמות את השקפת עולמו החשוכה? כמה מעניין שתמיד יהלום ממהר להגיב לאחר רצח...אחרי רבין...אחרי הערב...יהלום, מתי תגיב שוב? איש מגעיל, צבוע, מגלגל עיניים לשמים ורע לב בעל תפיסת עולם גזענית, רודנית ומעוותת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
סימנים של סוף
רן,
מרכז,
19/07/04 22:33
|
אין ספק שחיים של אדם אחד שווים לחייו של אדם אחר, עם זאת, מדינה ולאום מתלכדים סביב סמלים כדוגמאת דגל, הימנון ולצורך העניין נבחרי ציבור ,שופטים, מנהיגי דת וכד'. ולכן על אף שברמה האישית אבלה של משפחה אחת שקול לאבלה של משפחה אחרת, אבלה של האומה כאומה הינו שונה כאשר פוגעים באחד מהסמלים המייצגים אותה. אחד הסימנים המדאיגים ביותר לעובדה שהמדינה שלנו מתפוררת מבפנים הוא חוסר ההזדהות של הציבור עם סמלי המדינה, חוסר הזדהות המלווה בחוסר כבוד כלפי הסמלים, ציניות זילזול ואובדן ההכרה בחשיבות הדברים ההופכים אותנו לעם/אומה בעלי זכות קיום וישיבה בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש כן הזדהות לסמל ולדגל אצל ..
מגן דוד,
20/07/04 15:22
|
אני מכי קבוצת אנשים ,שלא רק מזדהים עם הסמל והדגל ,אלא סוגדים להם בכנאות יתרה ,האנשים האלה הם מהשמאל , הסמל הוא ערפת והדגל הוא דגל פלסתין ,הבנת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר לא על סמל
Avi Ecuador,
20/07/04 19:25
|
אצל השמאל אלא על אל חדש שנקרא עגל הזהב הפלסטיני ועל מורשת רבין, סליחה תורה חדשה ושעיקרה נביאים כמו ביילין והקרבת יהודים לאל עגל הזהב, קורבנות יהודים לתפארת מדינת פלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה יפה כתבת
Avi Ecuador,
20/07/04 03:32
|
ומביאה למחשבה ויש בה הגיון ושכל ישר. אבל קצת להמשך המחשבה שלך אולי אוכל להוסיף שבעצם היום כמעט בכל מקום תמצא אי סדר ופגיעה בסמלים ובערכים שלמעשה מרכיבים ובונים חברה כמו שאנו מכירים היום. בעצם אם תראה את הטבע הכל מתחיל באי סדר שיוצר סדר ונגמר באי סדר וחוזר חלילה. אי הסדר והסדר המשתנים בעצם מביאים לאבולוציה שיכולה להיות חיובית או שלילית, מביאים לשינוי שנקווה שיהיה חיובי ויותר טוב לכולם בעתיד. אם תיקח דוגמא מהטבע איך שהוא פועל בעצם, תוכל לדוגמא לקחת את סופת ההוריקן שמתחילה ביום בהיר ובעצם בשינויים ואי סדר מוחלט באטמוספרה, שינויים בלחץ ובמצב שמתוך האי סדר הזה נוצר סדר חדש של סופה הרסנית מרשימה שגורמת להתפעלות ומאוחדת בכוח ההרס שלה, סופה שלאט לאט מתקדמת והורסת, משאירה אחריה שובל של הרס ואבדון עד ששוב דועכת סופה זו מעצמה לאחר שהשאירה כל כך הרבה הרס וסמלים הרוסים וחברות הרוסות וכל כך הרבה תקוות ואשליות שלא קיימים כבר. ואז, שוב מההרס שהביאה הסופה, השורדים שוב בונים את עצמם, עושים סדר חדש שלפעמים יותר טוב מהסדר הקודם ושוב יש תקווה ושוב יש עולם אולי טוב יותר ואולי סמלים חדשים. כך היה אחרי מלחמת העולם השניה שהביאה להרס סבל שכול ויגון ובהמשך לאבולוציה בחשיבה האנושית וכך כנראה יהיה אחרי הסופה שהיום ישראל היא חלק קטן בה שמתעוררת היום בעולמנו. אז אולי הסמלים בעתיד חלקם ינופצו ואולי האנושות הולכת בעצם לכאוס וסופה שתביא אולי עולם גלובלי חדש עם דגל אחד והרבה כוכבים וללא גבולות, עולם של חופש ומנטליות שונה, עולם עם חופש דת וחופש מחשבה כשהסתימות והפנטיות יעלמו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שימו לב לחיוך של יהלום
אייל,
רעננה,
19/07/04 22:27
|
כל כך שמח לומר דברי שקר כדאי לזרוע פחד ושיבחרו בו שוב. לדעתי ליהלום אין מקום בכנסת, ולא רק מהאירוע הזה, אלה מכל אירועי השחיטות שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מה מבין הנגבי בשלטון חוק?
ל"ת
תנחומיי,
למשפחה,
19/07/04 21:58
|
|
 |
הוא מבין בלקעקע את שלטון החוק
ל"ת
לא קראת טוב,
19/07/04 22:17
|
|
 |
18.
בראון-חברון גמר על הדמוקרטיה!
ל"ת
אני,
ראשל''צ,
19/07/04 21:53
|
|
 |
17.
נו באמת, בראון הזחוח
ירון,
אוהיו,
19/07/04 21:51
|
כל רצח הוא נורא ומבחינה זו שקול הרצח של השופט אזר, לרצח של רבין ולרצח של סאמר פוג'ו (ילד בן 4 שסוכל על ידי צה''ל)
אך מבחינת ההשלכות על השלטון הכוחני בישראל... מי כמו בראון יודע שהשלחותיו של רצח רבין הן החמורות יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
בראון-חברון - טיפשון !!!!
חני,
19/07/04 21:49
|
בכל אירוע מופיע הלץהתורן וזורה מעט חומץ כדי להפוך כל דבר לתפל ע''י הוצאתו מכל פרופורציה אפשרית... הנסיון לקעקע את שלטון החוק החל עם הקנוניה של בראון - חברון . כן כן ח''כ הזה שעכשיו נושא את שם ''החוק'' לשווא !! וקופץ עכשיו כמו אוויל לעשות זילות נוסף בערך של רצח רבין !!! עדיין לא ברור מהן נסיבות הרצח של השופט אזר. אבל מי שסבר שהקשרים בין הון לשלטון ( משפחת שרון ודויד אפל ) בין חונטת מערכת הביטחון ( שבתאי שביט ויוסי מימן ) פוליטיקה וסמים ( גונן שגב ושות' ) - יעצרו במידרון החלקלק ולא יגיעו לרצח - הוא כנראה תמים מאוד... וגם זה בהנחה רצח השופט אזר איננו על רקע אישי שאיננו קשור לפעילותו המשפטית !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
Chaos in Israel too!
Yaron,
19/07/04 21:48
|
|
 |
14.
בראון חברון ,איזה השוואה טיפשי
ל"ת
צדוק,
19/07/04 21:46
|
|
 |
13.
השר יהלום מנצל את ההזדמנות
אני משתתף,
בצער המשפחה,
19/07/04 21:39
|
וכבר הוא יצא לחגוג את סוף הדמוקרטיה. חכה רגע, לצערך הדמוקרטיה עוד תמשיך להתקיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן צער גדול, יהלום ודומיו
נוכרי,
בארץ יהודה,
20/07/04 03:39
|
יצטרכו לנטרל עוד מניהיגים רבים עד להגשמת החזון היהודי בארץ הקודש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יהי זכרו ברוך
ל"ת
נועם,
נהריה,
19/07/04 21:39
|
|
 |
11.
הכלבים דואגים לעורם.........
elimer,
19/07/04 21:39
|
לראש הממשלה אבטחה, יו''ר הכנסת, שופטים, ח''כ ושאר שמנה וסלתה והציבור,,,, ''אחרי המבול''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
ל7 זה בגלל שאתה סמי מחיפה
אחמד מיפו,
19/07/04 21:37
|
|
 |
9.
מצער!!!
Avi Ecuador,
19/07/04 21:31
|
אבל תפסיקו להסביר לנו שיש לתת עונש מוות לאלה שרוצחים שופים ואלה שרוצחים ילדים ואזרחים וטרוריסטים רוצחים להבדיל יש להם חסינות. שנו מנטליות בבקשה ותהיו עקביים, רצח זה רצח ומי שמתכנן או פוגע שניהם רוצחים ואפילו שזה ''בסך הכל'' יהודי פשוט או מתנחל (נאמר בציניות לאלה שיחשבו שאני חס וחלילה מזלזל במתנחלים או יהודים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מה תעשה ממשלת ישראל?
אבי,
19/07/04 21:29
|
1. קיצוץ בתקציב המשטרה. 2. תוספת לחרדים.
שום דבר לא יוכל לשנות את מה שכתוב כאן, עד שהמדינה תתפרק (וזה הרבה יותר קרוב ממה שחושבים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לדעתי זה חמור יותר מרצח רבין
ל"ת
סמי,
חיפה,
19/07/04 21:28
|
|
 |
6.
כדאי להמתין עם המסקנות
לא תרצח,
19/07/04 21:19
|
כדאי להמתין עד להתפזרות הערפל. איננו יודעים מה הרקע לרצח. האם היה השופט המטרה או שנעשתה טעות בזיהוי הקורבן. ואם היה הוא המטרה, האם נרצח על רקע עיסוקו המשפטי. מוקדם להסיק מסקנות ולהתלהם. ובכל זאת רצח הוא רצח. אנו חיים במדינה אלימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
תרגיע אדון בראון עדין יש הבדל
שמעון,
צפון,
19/07/04 21:15
|
|
 |
4.
נורא,אבל מה ההבדל ?
הגיון,
19/07/04 21:14
|
הדם של סוחר שנהרג בשוק הכרמל,לא שווה פחות.תלוי כמה הנרצח נאור? כאן לא יגידו שהרוצח סימפטי. כל יפי הנפש מתקוממים,כאילו כואב להם. הם רוצים כותרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל עוד זה לא עוד פוליטיקאי
מה העיקר?,
19/07/04 23:32
|
כולם נרעשים ונרגזים. אבל גם הדם של רבין לא היה יותר קדוש או יותר אדום מהדם של אותו שופט או אותו מוכר בשוק הכרמל או אותו מתנחלת שנרצחה בעודה בהריון בירי מדויק וקר. כולם היו בני אדם. מה שמשנה לכולנו ומסית את כולנו ממה שאנחנו צריכים לראות זה המעמד.מי שרצח את רבין רצח ראש ממשלה. ואם זה היה ראש ממשלה אחר התגובות היו זהות. ומי שרצח את השופט רצח שופט, כמו שמי שרוצח אישה בהריון הוא נבזה כי הוא רצח אישה בהריון ולא משנה מה היה שמה או העובדה שהיא היתה מתנחלת.שהרי אם היא היתה נהרגת ע כביש 6, כולם היו משתאים. לזה אני קורא צביעות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
???האלימות בישראל הגיעה לשיאים
smart,
here,
19/07/04 21:13
|
And what with Rabin!!!!???? Wake up Lapid!!! Since Rabin murder Israel is not the same!! Kara and Barun are two popolist who worth zero in their contribution to Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לשנות את החוק מהיסוד ח''כ טיפש
שר מטומטם,
רמת השרון,
19/07/04 21:13
|
מה זה משנה, זה בן אדם וגם רבין היה בן אדם. אין חוק שמרתיע. ומאסר עולם זה זה כולל חופשות. ואחרי 10 שנים כולם בחוץ. פני הדור כפני הכלב. וחברי כנסת זה גנבים מספר אחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ילד-חייל-אשה-שופט-בני אדם
ל"ת
שר טיפש,
רצח זה רצח,
19/07/04 21:10
|
|
 |
אוי כמה שאתה צודק
ככה אנו נראים,
צפון,
20/07/04 18:42
|
וכמה רע לנו שזה מצבנו. איפה כל המזדעזעים האלה כשנרצחת אישה שהתלוננה הרבה פעמים במשטרה? הם שומרים רק על עצמם ומזניחים את העם
הגב לתגובה זו
|
|