 |
76.
Oh god save the king
Sean,
24/02/05 21:47
|
Here in Britain the French aren't welcoming in our country... Seems the French aren't welcoming in any of the human countries,they are only welcoming in their country,the froggiles country.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
המשך לידיעה הסנציונית
המקור הבכיר,
21/07/04 09:34
|
כמו כן נמסר אתמול מארמונות ה ''אליזה'' כי צרפת מודיעה על כך שצרפתים וצפרדעים אינם רצויים בתחומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
לה פן = הידיד האמיתי שלנו
אריק האדום,
20/07/04 13:46
|
נכון ששרון טעה , והעליב מדינה ריבונית כשחילק ציונים לאזרחיה . אבל , ככל שחולף הזמן , מתחזקת אצלי המסקנה שידידות אמיצה עם מנהיגות צרפתית - יכולה להיות רק עם לה פן כנשיא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתאים לך , לה פן , גמדי האדום.
גיל,
ת''א,
21/07/04 11:45
|
כשתהייה גדול , תבין ודאי שלא כל אויב של אויבך הוא ידידך... בכלל , התרשמתי גם בעבר ,מתגובותיך , שיש לך בעיה באבחנה בין טוב ורע , בין נכון ולא נכון... אתה בטח ב''יחד''....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
France reaction
Perez,
Lisboa,
20/07/04 11:31
|
We are serving the French with the same Alfred Dreifuss syndrome .There is (Ribbono shel Olam) no whatsoever official antijewish manifestations in France,Malbishim aleihem tik, ot kalon)Our remarks and questionable behaviour may create there what we fear.We the Israelis have lost all sense of direction.For me,I have 2 countries:LE mien et la France(Josephine Baker)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
Pers non grata
Alfassy,
Ofaqim,
20/07/04 11:11
|
France reaction was expected and right, for indeed, France is not against Jews .I have never ever felt in France any wrong doing ,eventually (some Arab thugs non significant behaviour)Mr Sharon drew many critics both from the French govt and the French Jewry It was an exagerated unnecessary call of bad taste and UN FAUX PAS DIPLOMATIC.Govnts instigate wars and the population faces the consequences.CAMMA HAVAL?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
str(w)ike them down
Brian,
20/07/04 10:33
|
I say,let's attack,we can easily win a war against france in a matter of hours (they will lose no matter who attacks them) than we can move the 10% arab they have 2 israel and move ourselves over 2 their countries,than we can finally live in peace and be closer to AMSTERDAM,so i say CHRGE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
Unbelivable those comments
Mark,
20/07/04 10:32
|
only jews can side with their enemies against their own ppl, even if u dont like him normal ppl would try to protect their PM no matter his what his name is, but not the jews...they will side with the french, un fucken belivable
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are an ANITISEMITIC
Sean,
24/02/05 21:32
|
|
 |
69.
god i hate the france
Tim,
20/07/04 10:10
|
the arrogant cowards,go lose a war or something. May your precious little tower crumble to dust under a terror-attack
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
הכתבים של העיתון יותר אנטישמים
אייל,
ישראל,
20/07/04 10:00
|
הרי הצרפתים לא אמרו כלום על אישיות בלתי רצויה. רק העיתונאים הדבילים שלנו המציאו את זה. הצרפתים רואים בדברים של ראש הממשלה, כמו שצריך פגיעה בריבונות שלהם. כלומר, אתה אומר שאנחנו לא מסוגלים. לכן אנחנו כועסים. שנית, הם ביקשו הבהרות. זה מונח דיפלומטי של, תתנצל, או תפרסם גירסה מתוקנת. אבל אנחנו , הישראלים בהיותנו כלבי רחוב זבי ריר, טיפשים שחושבים עצמם חכמים, לא מכירים את ניואנסים ואין לנו בכלל, אפילו לא קו חשיבה שיתאים לרמות הגבוהות בעולם. אנחנו הרי ויתרנו מזמן על הריבונות שלנו בכל מה שנוגע לפלסטינאים, לירושלים, לשלטון החוק, לכבוד לזכויות אדם, לכל דבר שיש לו חשיבות. אז הבוקים שביננו מגיבים כמו מפגרים, טוענים שזו אנטישמיות ועוד מגינים על ראש ממשלה שבכלל לא הבין במה הוא פגע. חבל על הטמטום. המדינה הזו בלווא הכי על זמן שאול. כל כך הרבה חוסרים בחוכמה והבנה שזה כבר לא נתפס. כל טמבל מייל - אנטישמיות. כל עיתונאי מפרסם - אישיות בלתי רצויה. אווילות !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
#68
Boskila,
Valencia,
20/07/04 12:41
|
I fully identify with yr comments.I salute U for seeing and exposing the very naked truth about our pseudo intelligentia Autocriticism,is the begining of wisdom
הגב לתגובה זו
|
|
 |
only an idiot can defend enemy
mark,
20/07/04 10:24
|
|
 |
#68
Perez,
Lisboa,
20/07/04 12:37
|
The French R not enemy We may make them such if we continue with our paranoid mentality .We are blowing a storm in a cup of tea
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם טיפש וגם באנגלית
אייל,
20/07/04 12:23
|
זה טוב שלדביליות יש דואליות לשונית לפחות לא נצטמצם עם טיפשים בעברית בלבד. מת על הפוצים שמחלקים ציונים - גם בורים ועמי ארצות וגם מתרגמים את טיפשותם לאנגלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Traitors
Mark,
20/07/04 14:17
|
like u, who think that they r clever, this country is full with, but trust me the only idiot or debil in ur amazing lingustic skills in hebrew, is u... and I only wish that one day u`ll live under the rule of ur fucken arab or french friends who u so fanatically defend, asshole
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
סוף סוף מישהו אמר להם את האמת
ל"ת
ליאת,
20/07/04 09:38
|
|
 |
66.
הצרפתים לא אנטישמיים.
אנונימי,
20/07/04 09:01
|
אם הצרפתים היו באמת שונאים יהודים, הם היו צריכים דווקא לשמוח ולהסכים עם שרון. ככה הם היו נפטרים מהיהודים. כנראה שהם לא כל כך אנטישמיים (ושאף אחד לא יגיד שהם צריכים את הכסף של היהודים כי ליהודי גרמניה היה יותר כסף ולהיטלר זה לא הפריע).
הישראלי הגזעני המצוי (זה ששונא אפילו יהודי מעדה אחרת) לא יכול להבין איך צרפתים יכולים שלא לשנוא את היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק...
טרין,
20/07/04 09:45
|
אני גרה בצרפת, ואני חייבת לומר שהצרפתים עצמם לא שונאים אותנו- נהפוך הוא , כאשר הם שומעים שאני ישראלית הם מתעניינים מאוד. ישנם כאלה שחיים עם הערבים כאן ושומעים רק את הצד שלהם וביחד עם המדיה שלא כל כך מחבבת אותנו, דעתם מוסחת בטעות. אלה שכן גורמים לגלי האנטישמיות לעלות הם הערבים המתגוררים כאן ונושאים את האזרחות הצרפתית. ורק שתדעו שהצרפתים עצמם לא אוהבים אותם אבל מה לעשות הם נתקעו. החלטה שנעשתה לפני שנים רבות משפיעה כיום לרעה... אז בקיצור, אל תשנאו את הצרפתים זה לא אשמתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גרמנים לקחו את הכסף של היהודים
מ,
20/07/04 09:43
|
|
 |
65.
אכן גם בליכוד שרון כבר לא רצוי
ל"ת
משה,
20/07/04 08:41
|
|
 |
64.
גם כאן שרון לא רצוי
ישראלי,
צפון,
20/07/04 08:34
|
גם כאן שרון לא רצוי, אבל בענין הצרפתים הוא צודק לחלוטין, ולשם שינוי (סליחה על המילה הנאלחת הזאת) מתנהג כמו ראש ממשלה יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
גם אצלנו שרון לא רצוי
לא תמים,
אמת עכשיו,
20/07/04 08:18
|
כולם מזועזעים מרצח שופט שיפגע באושיות הדמוקרטיה . רק לפני חודשיים רצח שרון את האליל שלכם (הדמוקרטיה הקדושה) ואף אחד לא פצה פה וצפצף כי זה שירת את מטרות התשקורת . תמשיכו לגלגל עיניים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
צרפת
ירון,
מהשרון,
20/07/04 08:17
|
של מי רעיון העיועווים לסוע לבקר את הצרפתים. ולאריה הגאון תתפלא אבל הרוב עדיין רוצים את שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
Arafat is welcome in France
Yoni,
mercaz,
20/07/04 07:57
|
France shows how it feels about Jews. Sharon is a Jew, so of course they won't let him in.
All Jews should move to Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
לדעתי: גם כאן, אבל מי שואל או
אריה,
20/07/04 07:55
|
לדעתי כאן הא עוד יותר לא רצוי. אבל היום השילטון בידי המקופחים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
צריך לעשות חרם
מ,
בארץ,
20/07/04 07:52
|
למה כולם מאשימים את שרון? האם הוא באמת האחראי לתגובות האנטישמיות של שיראק? האם הוא צריך לשאת את התייחסותו הפרו-ערבית על כתפיו? צריך לעשות כאן הפרדה. מי שלא מרוצה משרון זה דבר אחד, אבל בין הרצון שלכם לעובדות הדרך ארוכה.העובדה היא שלא שרון ''גרם'' לשיראק להתבטא כך, אלא המוסלמים בצרפת שמסיטים כל דבר לטובתם והשפעתם על הממשל. מספיק לערבב כל דבר. שרון פנה לעמו, באופן לגיטימי, וקרא לאחוד העם. זה לא דבר שלילי ובוודאי שלא קריאה למלחמה כפי שכמה מגיבים סוברים. תפסיקו לתפוס טרמפ על מצבים כדי להצדיק את מחשבותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב אני רוצה להתערב ולומר
טרין,
20/07/04 09:48
|
שאתה צודק (או צודקת). המוסלמים הם כוח חזק בצרפת ומשפיעים על הבחירות. שיראק פשוט ''דואג לתחת שלו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
שרון והצרפתים
דפי,
20/07/04 06:38
|
ההתקפה הינה המגננה הטובה ביותר. צרפתים יקרים במקום להלחם באמת באנטישמיות אתם מתקיפים. צר לי עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
idiot
jew,
london,
20/07/04 06:28
|
i dnt anderstant in israhell its better? evre day jews killed here so mr. sharon wat do y tok about!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Shut up,dude
Sean,
24/02/05 21:35
|
|
 |
To Jew in London
JJ,
London,
20/07/04 13:15
|
YOU are idiot if you think you are safe in London or any part of Europe. I live in London and am MOVING TO ISRAEL in a few months.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and u stay in london, idiot
ל"ת
mark,
20/07/04 10:27
|
|
 |
איפה למדת אנגלית
מ,
20/07/04 09:47
|
הייתי מתבייש לכתוב ברמה כזאת, אפילו פה לא הייתי פותח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם תלמד לכתוב
מגי,
20/07/04 08:33
|
אולי קודם תלמד לכתוב באנגלית לפני שאתה שופך את השטויות שלך על הכתב? שרון צודק במליון אחוז ואין שום קשר לזה שגם פה נהרגים יהודים. אם כל יהדות אירופה תעלה לישראל אז ניראה את הערבים מרימים ראש מולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
Judeans!
Efi,
20/07/04 06:27
|
got this email, thought I'd post it here. Forward it around! --------------------------------------- - Forwarded message --------------------------------------- -
Are you a Judean? If you are Jewish, the answer is yes.
It may interest you to know that the the term ''Jews'' is shortened from the term ''Judeans''!
The the first 2 letters of JUdean were taken and used to create the word Jew. Someone took the word ''Judean'' and abbreviated it.
Once, all Jews were known as Judeans.
Meet your ancestors: the Judeans.
The Judeans were all the Israelite tribes who lived in Judea. Judea was the southern Israeli Kingdom which resulted when Israel divided into 2 states 2700 years ago. It was the longest surviving Hebrew State in ancient times! 2000 years ago, the Judeans were ethnically cleansed from Judea by the Romans, and were scattered all over the world.
These Judeans are your ancestors if you are Jewish.
Is it time for the correct translation? (yes)
In Hebrew, the word for Jewish is Yehudi. Yehudim got their name because they came from Yehuda - in english - Judea. Therefore, the translation of Yehudi into English is actually Judean.
By forwarding this you will help revive the true title of the Judean People! Forward this to all your fellow Judeans!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
גם שיראק מאוד לא רצוי אצלינו
ל"ת
ישראלי,
20/07/04 06:00
|
|
 |
גם שיראק. וגם שרון.
ל"ת
אריה,
20/07/04 07:56
|
|
 |
54.
what a surprise
amir,
20/07/04 05:46
|
The French are not welcomming our prime minister...wow....is anyone shocked? Let's see...potentially the most antisemitic country in Europe is not welcomming out prime ministr...I'm not surprised, after all id the French had their way, they would have killed us one after the other.....I say, we should not welcome them to our country...two can play the samje game.........To all you French people...don't you have something to surrender too....bunch of maggets.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
zionouth
loukele,
thailand,
20/07/04 05:05
|
sharon is right , to promoting zionout it is a mitsva , i understand the frensh president , it is never pleasant that someone say to you the truth , france is antisemit and his institution promote antisemitism in the most pervert way
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לדבר אל הצרפתים השפויים להסביר
דןלמדן,
20/07/04 05:01
|
שבניגוד לערבים , אנו רוצים את בני עמנו בארצנו!! הצרפתים יבינו אזי את ההבדל ,הם הרי רואים מה קורה סביבם שהם ..פריז ניראת כמו עזה. חבל שיש לנו שר חוץ שלא מבין אז דווקא את הכוח בפליטת הפה של שרון ,ןלא יודע לעשות ספינים תקשורתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתקשורת אכן צריך קצת הומור וקצ
דן למדן,
20/07/04 12:18
|
|
 |
להסביר שאנחנו חמודים !
אריה,
20/07/04 07:57
|
אנחנו אנשים טובים וסימפטיים ! איך יכול מישהו לא לאהוב אותנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא של סיינפלד
טרין,
20/07/04 09:50
|
אתה מזכיר לי אותה:
''How can anybody not like you? you're a likable person!''
lol
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
or Israelian or French
George,
California,
20/07/04 04:29
|
I think that all the jewish need to define therselves, or you are Israelian or french, but is very dificult to live like 50% this and 50% that, I for example feell 100% American, this is my country, religion is something else, religion is only for the church or the synagoge, no more than that.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are completely wrong
Yaakov,
20/07/04 06:25
|
To be Jewish IS a nationality in itself. Judaism is our NATIONAL religion. We also have a national homeland, the land of Israel. A national language, Hebrew. And a national capital, Jerusalem. Christianity and Islam are universal religions with many nations within them. Judaism is a national religion for the Jewish nation. Its really that simple. So don't apply alien goy identities to the Jewish identity please. If you want to assimilate just do it without fooling yourself.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מתי יקרא ליהודים בארה''ב לעלות?
גרוו,
20/07/04 04:13
|
כמובן היהודים שגרים בצרפת צריכים לעלות. אבל אריק דיבר לקהילות היהודיות באמריקה הצפונית. למה הוא לא ביקש מהם לעלות. צריכים מנהיג שיקרא לכל היהודים בעולם לשוב לארץ ולא רק ליהודים שסובלים בצרפת. היהודים בארה''ב צריכים להתעורר למצב שלהם ולעלות. אנחנו הורגים עצמינו יותר מהר בנשואי תערובת מאז היטלר יכל להרוג אותנו בשואה. במציות יש ליהודים באמריקה יותר בעיות. אני מצטער ליהודים בצרפת מפני שהאנטישמיות אבל תילחםו נגדם לזכויותיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
idot
Edan,
USA,
20/07/04 05:39
|
If the jews in the US leave, there will be now jewish lobby . No Jewish lobby=nobody in the USA will care about Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
no, you are wrong
Yoni,
mercaz,
20/07/04 08:03
|
All Jews must move to Israel.
In US we will still have American christians.
Also, you must understand that US policy is based on interests. It doesn't care about Israel, it simply finds it in its interest to care for Israel.
But that could change.
Remember before 73 the US did not help Israel with any weaponry.
All Jews, including the US ones, must move to Israel.
IF every Jew of the world was living in Israel, imagine how strong a country we would have.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
open your eyes
Yoni,
mercaz,
20/07/04 08:01
|
America doesn't care about Israel just about itself. That is what every country does. It does what its interests are. If its interests are a strong Israel, so they will care about us. If they don't need us anymore, they won't. Look before 1973, no one including the US helped us. All Jews must move to Israel, even those in the US. The only friends Israel has are the Israelis.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
To the Jews of FRANCE!!!
Arie,
20/07/04 04:05
|
If you find it hard or impossible to move to Israel - MOVE TO CANADA! You speak French, you will be welcomed in Montreal, or the rest of Quebec! And the situation with the Arabs in Canada is not that dangerous (yet), maybe it would be one day, but we'll deal with it when it come. In short, leave France to the Muslims to take over. It would be the GREATEST even in Europe since NAPOLEON BONAPARTE
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Untill they find agents there
Trin,
20/07/04 09:52
|
עד שימצאו שם סוכני מוסד שינסו להשיג דרכונים מזויפים ואז גם שם יחללו קברים ונצטרך לעבור נו אז מה אחר-כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
he is not wanted anywhere
doug,
new york,
20/07/04 03:46
|
he destroyed the country and left it with no hope oh well, a general stays a general a violent thug stays a violent thug
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Deputy Doeg - Please pay att
Dr Shaw,
20/07/04 09:53
|
Prozak , 25Mg , Once a day on a full Stomach. Stop the Alcohol and Drugs Consuming. Take care of yourself, but most important : GET LOST. NUDNICK.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
הוא גם לא רצוי אצלנו
ל"ת
ישראל,
20/07/04 03:29
|
|
 |
46.
מה שבטוח זה ששרון לא תרם למלחמ
באנטישמיות,
20/07/04 02:34
|
הדברים שלו לא יביאו אפילו עולה אחד, אבל רק יסכסכו ויקשו על חייהם של יהודי צרפת. הם אולי אפילו יגרמו לכמה צעירים לרצות להפסיק להיות יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
!Stop over-reacting
Jojo,
Sydney,
20/07/04 02:24
|
When the Australian foreign minister invited young Israelies to come over to Australia, Israel also was outraged. It is not diplomatic for a politician to directly encourage migration to his country from another. The French reaction is understandable, but, exaggerated. A simple official appology should put the whole thing to rest. DON'T TURN HILLS INTO MOUNTAINS.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
רק מדגים כמה שרון מנותק
דואג,
אלטנוילנד,
20/07/04 02:05
|
|
 |
על איזו דעת קהל אתה אתה כותב?
ערן,
ב''ש,
20/07/04 07:59
|
על דעת הקהל הצרפתית שרק מלשמוע את השם ישראל ישר עוברים למתקפת נגדנו אפילו עם אנחנו במקרה צודקים , איזה דעת קהל שרודפת את היהודים בגלל דתם ,איזה דעת קהל של מיעוט מוסלמי אשר הפך את צרפת לאחת ממדינות הרודפות את ישראל ( וזה לא התחיל בתקופת שרון) , סוף סוף קם בישראל מנהיג שעומד מול השנאה לישראל מבלי למצמץ ראשון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שרון וגם הצרפתים אינם רצויים
נימרוד,
ישראל,
20/07/04 01:46
|
הצרפתים היו וישארו תמיד אנטישמיים וצבועים.מגעילים בגישתם לישראל ויהודיה ומחליאים בכלל כלפי זרים. לעומת זאת, לא צריך ראש ממשלתינו לחסל בצרפת עוד את מעט הכבוד שעוד נותר לנו. לאט לאט ישראל נשארת לבדה בעולם ומדינות רבות כבר מפנות לנו עורף. במקום להוסיף שמן למדורה צריך ראש ממשלה לשפר את תדמיתה של מדינה בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
ביש ראל יש 20% מוסלמי
ל"ת
הפלשטיני,
20/07/04 01:15
|
|
 |
אם היית יהודי
Avi Ecuador,
20/07/04 03:56
|
|
 |
41.
לא חסיד של שרון
מוי,
20/07/04 01:04
|
מה בס''הכ אמר ראש הממשלה , יהודים בואו הבייתה ,מה רע בכך,בואו לכאן , פה לפחות איש לא ירדוף ,ואו יתנכל למוצאיכם,אז מה ,זה שקר ,מה אין אנטישמיות בצרפת ? בא נניח שהם משתדלים,אבל מה בנתיים ?חרף העובדה שאיני חסיד של ראש הממשלה ,בעניין זה הוא צודק לחלוטין,ולא מסכים כלל עם הצרפתים,שייעלבו ,ושיהודי צרפת יהיו מוגנים כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה היה רע אילו הצרפתים
אנונימי,
20/07/04 04:23
|
היו קוראים לעולים מצרפת (שהם עדיין בעלי אזרחות צרפתית) לעזוב את ישראל ולחזור לצרפת?
הם בסך הכל רוצים בשלומם של אזרחייהם וקוראים להם בחזרה, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
לליכוד ולש''ס עוד מנדטים
דודי,
בת ים,
20/07/04 00:52
|
אתם כנראה לא מבינים , זוהי תוכנית להביא עוד מנדטים לליכוד ולש''ס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שייעלו לארץ!!!!!
אני,
אי שם,
20/07/04 00:50
|
שיעלו לארץ אותם 10 אחוז מוסלמים...בטוח שפה הם ירגישו יותר בבית ולא רק משם ,כל מדינה אירופית שבה יש מוסלמים מוזמנת לשלוח אותם לפה... את המקומות שייתפנו אנחנו נמלא בחפץ לב....10 אחוז מהצרפתים זה משהו כמו שני מיליון....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
shron lost it
ל"ת
HOMELESS,
usa,
20/07/04 00:43
|
|
 |
37.
תגובת צרפת מראה ששרון צדק
ישראל,
רק לא צרפת,
20/07/04 00:43
|
אם עד אתמול לא התייחסתי לדברי שרון, אז לאחר תגובת צרפת אני כבר לא יכול להתעלם: ''יהודי צרפת - תעלו, ומהר!!!''. יש לי הרגשה שהתגובה הצרפתית הבוטה לא תביא לירידה באנטישמיות שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שרון גם לא רצוי בעזה,דמשק תימן
ל"ת
בנצי-א,
20/07/04 00:40
|
|
 |
35.
גם בישראל שרון לא ממש רצוי
צחי שרון,
ראשון,
20/07/04 00:29
|
|
 |
Goo goo tzachi... Yofi
MAX,
20/07/04 03:58
|
yofi yeled gadol, tekabel pras, you say again what 10 people said before you. You think you're so smart don't you?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שרון טעה באחוזים!!!
חיימקה פריז,
20/07/04 00:28
|
אני לא יודיע מי היועץ אשר העביר לשרון את המידע שבצרפת 10 אחוז מתושבי צרפת הם מוסלמים!? המידע כמובן אינו מדוייק!!צרפת של היום מונה כ65 מיליון תושבים(!)ו*החלק* של תושבייה המוסלמים חופף את ה20 אחוז!!!(ברוטו, כמובן)נא לעדקן בבקשה את יועצי ראש ממשלת ישראל!!!תודה וערב טוב!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אתמול ניו-זילנד היום צרפת, מחר
Yossi V,
20/07/04 00:25
|
כל העולם. אבל למי איכפת? לא פלישתים, אלא שרון עליך ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. באמת לא איכפת.
טימותי,
20/07/04 20:15
|
אז תפסיק ליבב כבר , נמוך מצח. אין אף אחד שמזדהה עם תחושותיך , חוץ מכמה אנרכיסטים , סרבנים ומאושפזים. מה אתה מחפש ? מישהו שיחבב אותך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
להזכירכם, התנועה הציונית קוראת
אלי,
20/07/04 00:22
|
|
 |
31.
Mr.Sharon - keep silence
Iki,
Italia,
20/07/04 00:19
|
When i was six years old, in the elementary school the teacher taught us a clever sentence '' Iafa Shtika Lahahamim''
Iki
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
והאנטישמיות רצויה בפריז?
קובי,
י-ם,
20/07/04 00:13
|
אין אנטישמים אין שרון...
היום גוש אירו - מחר גוש ערבי נוסף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
דרושה תגובה ישראלית מאד חריפה
צברי אחד מהעם,
20/07/04 00:11
|
דרושה תגובה ישראלית חריפה בקנה המידה של הצרפתים!!להכריז על נשיא צרפת ז*אק שיראק כאישיות בילתי רצוייה בישראל ולהחזיר מייד את השגריר הישראלי מפריז!!! שהרי כל מה שראש ממשלת ישראל העלה היא הצעה ליהודי העולם ובמיוחד ליהודי צרפת לבוא ולעלות לישראל!!!הוא דיבר אל יהדות העולם ולא לעם.....הצרפתי!!אז מה בדיוק כואב לנשיא צרפת שהוא מייד *קופץ* על *הטרמפ* של שרון לסיפוק רצונם של ידידיו הערביים והמוסלמים!!!אין כל ספק,נשיא צרפת עבר את הגבול האדום!!!ואנו תקווה שממשלת ישראל תשדר לצרפתים על אותו קו גבווה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם להפציץ את פריז
אבי,
חיפה,
25/07/04 08:09
|
|
 |
28.
The worst leader we ever had
ilan,
20/07/04 00:05
|
Sharon is the worst diplomat since the begining of time. Only in Israel an unexperience person like Sharon can thrive and become a prime ministe. Every move this leader made ever since he was elected has damaged Israel. !!!!!!! Amazing.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה מתאים
כרמית,
ירושלים,
20/07/04 07:35
|
כמה מתאם שאנשים שלא יחיו בארץ יעבירו ביקורת על רוה''מ שלנו. זה לא שאני מסכימה עם שרון בכל דבר, אבל במקרה זה, נשיא צרפת שונא היהודים הגדול בעולם, האנטישמי הבלתי מעורער- תוקף את שרון במקום לתקוף את האנטישמיות. אז למה כל הטענות האלה לשרון? אנחנו לא יכולים פעם אחת להתאחד סביב הבעיות שלנו ולא להפיל אותם על ראשי הממשלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת
טרין,
20/07/04 09:57
|
יהודי העולם לא רואים את המצב כמו שבישראל. למזלי אני חיה פה מזה שנתיים אך דעתי הפוליטית לא השתנתה ואני סומכת על שרון במאה אחוז. האנשים שמדברים פה הם יהודים שנולדו בצרפת ולא חוו מה זה לגור בישראל. אני מציעה לכולם לעלות לארץ, ולו רק לראות איך זה לחיות בזוועה יום יום ואחר כך תחזרו לבועה הקטנה שלכם בצרפת, לקרואסון בבוקר ולארוחות דשנות של ארבע שעות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
חייב לריב אם כולם אריק?
ארמון,
אשדוד,
20/07/04 00:00
|
גם שסוף סוף יש לצרפת נשיא שמנסה ללחום באנטישמיות לאומת כול החולרות שהיו לפנו קם החוחמולוג שלנו ומוצא לא את הזמן הכי מטעים לקשקש שטויות הרי יהודיי צרפת לא יבאו למיזבלה שלנו גם אם תהיי להם שם מיני אינתיפדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
even hebrew u dont know
ל"ת
mushon,
22/07/04 09:26
|
|
 |
ur an idiot
ל"ת
mark,
20/07/04 01:34
|
|
 |
26.
עם 10% מוסלמים מה נותר לעשות ש
ל"ת
קובי,
רעננה,
20/07/04 00:00
|
|
 |
25.
צודקים הצרפתיים - לא ברור
טלי,
19/07/04 23:57
|
למה שרון קורא ליהודי צרפת לעלות לארץ, למה ? לאבטלה ? לטרור? אז מי שלא יודע יהודי צרפת חיים שם טוב ואין להם מה לחפש פה כמו שלרובנו נמאס מהמדינה וממה שקורה פה !!! אני הייתי עוברת לצרפת ! אחלה מדינה !! סעו לצרפת ותשנו את דעתכם עליה !! (ולא רק לפריס כמו כל הישראלים !!!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת מאה אחוז!!!!!
ל"ת
יעל,
פריז,
20/07/04 02:07
|
|
 |
מה מעכב אותך?
חיים,
הרצליה,
20/07/04 00:10
|
|
 |
איזה תגובה אינטילגנטית
א,
20/07/04 04:19
|
|
 |
24.
גם אצלנו הוא לא רצוי
ל"ת
ישראלים,
19/07/04 23:55
|
|
 |
23.
אף צרפתי לא רצוי כאן.
ערן,
19/07/04 23:50
|
מעולם לא הייתם רצויים, וזה לא בגלל שאתם לא מתקלחים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
nice1
ל"ת
T,
20/07/04 10:35
|
|
 |
22.
שרון לא רצוי גם אצלינו
ל"ת
שמואל,
חיפה,
19/07/04 23:44
|
|
 |
Response
gabi,
Montreal,
20/07/04 03:37
|
Would you like better to live under Arafat's regime?
Why don't you try? You're really fraier!!
I know what Arik did for our country. What did you?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בודאי
חיים,
הרצליה,
20/07/04 00:14
|
|
 |
21.
תגובה חריפה ישראלית תתקבל ב
האזרח קליין,
המצונזר,
19/07/04 23:37
|
באהדה גורפת בארה''ב. אז יאללה שרון תציין שצרפת של שיראק דווקא יותר טובה ליהודים מזו של וישי.
ישראל וצרפת חולקים גורל משותף - המוסלמים...
כל אחת מתמודדת אחרת עם המצב...
הצרפתים כמו שרק הם יודעים מתנהגים כמו זונות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מה כואב לצרפתים
פרנסואה,
מרכז,
19/07/04 23:34
|
הרי מפחיד לדבר עברית בלתי אפשרי ללכת עם כיפה שהצרפתים יטפלו בבעיה הזו במקום לפתוח פה על ראש הממשלה שאומר להם את האמת בפנים אני הייתי מציע שנעשה החלפה יש קוראים שמדבריהם עולה שנאה למדינה אולי ילכו קצת לצרפת ונתפטר מהשמאל עם השנאה העצמית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת בפנים
דן,
20/07/04 00:09
|
אולי תוכל להשפיע על שרון ליגיד גם לנו הישראלים את האמת בפנים הדגש על (האמת) ונודה לו מאד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
צעד מובן של הצרפתים
מוחה,
19/07/04 23:15
|
תארו לעצמכם שממשלות צרפת או ארהב היו קוראות לאזרחיהן היהודים שעלו לארץ לשוב הביתה, בגלל הסכנות הנשקפות להם בישראל, פיגועי טרור, רצח לאור היום, אלימות וגזרות כלכליות. כיצד היתה ממשלתנו מתיחסת לאזהרות אלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק. שכנעת אותי
אחד,
20/07/04 02:27
|
האמירה של שרון לא היתה במקום. לפעמים צריך קצת יותר דיפלומטיה, וגם לחשוב לפני שמדברים, במיוחד כשאתה ראש ממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
read the news
riki,
20/07/04 01:35
|
if u bother to read the news than u would know that countries all over the world have encouraged their people not to visit israel and for any of its citizens to leave because it is dangerous...so what do u know?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למוחה
אני כרגיל,
20/07/04 00:11
|
לפי התגובה שלך אתה לא מבין בכלל מהי אנטישמיות. גם בצרפת יש רצח לאור יום, אלימות, בעיות כלכליות, וכו'. אבל בנוסף יש שנאה ליהודים מצד המוסלמים ואולי גם אחרים. וזה עושה את כל ההבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם צרפתים לא רצוים פה
ערן.ב.,
19/07/04 23:34
|
|
 |
18.
sharon 0 the best prime minste
ornit,
19/07/04 23:11
|
|
 |
17.
גם בארץ שקרון לא רצוי...
ניקול,
19/07/04 23:07
|
|
 |
על מה אתה מדבר? כל העם שלנו לא
אלוהה,
בין העננים,
19/07/04 23:31
|
רצוי במדינה הזאת. ולא נראה לי שרצוי בכלל. רק לפתוח עיתון ישראלי ולהבין היכן אתה חי. בין חיות טרף, בין יהודים ערבים, בין אוייבים. את דלת ביתך מבצרך אינך יכול להשאיר ללא מנעול ובריח, מפחד שמה לא תקום בבוקר המחרת. עצוב שישנם אנשים כמוך עצוב שיש בקרבינו טורפים . יום המלחמה הגדולה קרב. יום שואת העולם מגיע. ואת מי זה מעניין? נראה לי שרק אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שיראק
ריכרדו,
19/07/04 23:05
|
הצרפתים הם הצבועים הגדולים שבעולם, גם שיראק אינו רצוי כלל אצלנו,אנו זוכרים היטב את ביקורו בעיר העתיקה ואיך שהתנהג כמו ילד מפגר! לא רוצים לראות אותו אצלנו! כדי לדעת שבתו חייה עם מוסלמי ויש לה ילד מימנו,אזאבא שלה יפרגן לנו??? הוא חבר של ערפת,סדאם חוסיין,נסראללה זה מעגל החברי שלו,אז....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
על הפנים
הילה,
מרכז,
19/07/04 23:02
|
מה בעצם עשה שרון? סימן את היהודים . עכשיו כל צרפתי יכול להגיד לכו מפה רוצים אותכם שם . ובעצם ישראל כן צריכה יהודים בצרפת ובכל מקום אחר בעולם. מה עוד ששרון זרק שטות באוויר ושכח שבכל זאת מתגוררים שם יהודים וגם ישראלים.איך הם צריכים להרגיש ביחס לדבריו הטיפשיים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש בזה משהו שבגיל 65 ...
שמחה,
19/07/04 23:51
|
יוצאים לגימלאות שרון עשה כבר את שלו ,כל הכבוד לעבר שלו .אבל הגיע הזמן שהלוחם האמיץ יצא לגימלאות היגיע הזמן שיפנה את המקום לאנשים שחיים יותר בהווה עם מבט לעתיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בן כמה פרס
ל"ת
dfhxnx,
xn,
20/07/04 00:23
|
|
 |
14.
האיסלם מפשט באירופה כמו ארבה
ישראל,
בטוחה,
19/07/04 22:59
|
אחת הכתבות בניו-יורק טיימס מראה איך המוסלמים הקיצונים משכנעים עניים להצטרף אליהם ולבצע פעולות טרור. הם מנצלים את זה שהמתאסלמים החדשים הם בעלי מראה ודרכון אירופיים. הצרפתים יכולים להתרגז כמה שהם רוצים, ממילא זאת הזדמנות עבורם להראות את איבתם לישראל (שרון בטיפשותו סיפק להם אותה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
צרפת צריכה להיות שמחה
Dימה,
אשדוד,
19/07/04 22:51
|
|
 |
12.
אני מצידי
Avi Ecuador,
19/07/04 22:41
|
כבר מזמן הפסקתי לקנות מוצרים מצרפת וולא מתכוון לבזבז על שום טיול לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
דברי שרון גועל נפש
ל"ת
אשד,
מרכז,
19/07/04 22:41
|
|
 |
10.
שרון - מבעיר האש הסידרתי !!!
נועמי,
פוטוגל,
19/07/04 22:40
|
אחרי העליה לחראם א-שריף (הר הבית ) שהצית את האינתיפאדה אנחנו מקבלים עכשיו את המופע החדש של הפירומן הסידרתי מר שרון. בו ביום שבו ממשלת ישראל האריכה את חוק האזרחות הגזעני המונע איחוד משפחות על בסיס גזעני מצא מר שרון להסית אזרחים נאמנים של מדינה ריבונית אחרת בטענת ''אנטישמיות בצרפת '' רק גסות רוח וחוצפה מהסוג ששרון מסוגל לה יכלו להביא את האיש הזה,שרון, שיש לו מניות יסוד בהפיכתה של ישראל למקום המסוכן ביותר ליהודים עלי אדמות, וכן לאחר 56 שנות ''עצמאות'' ( שלא היה בהם כלום זולת חיים על החרב ) להפיכתה של ישראל למצורעת שבאומות העולם - ולמקום הזה מבקש עכשיו מר שרון מיהודי צרפת לעלות !!! צריך אדם להיות, אוויל ואטום במידה שלא תיאמן כדי לעלות לישראל וליטול חלק בפשעי המלחמה ששרון וחבר מרעיו לממשלה הטביעו את ישראל. כל אדם הגון יודע כי כפסע הוא ( תמיכה של בוש המטורלל שלא ישרוד אחרי נובמבר הקרוב ) לפני העמדת ישראלים רבים לדין בבית הדין באהג על פשעי המלחמה של רצח פלשתינים תמימים, גירוש, הרס בתים, הפקעת קרקעות ושדידת יבול שדות ופרדסים שישראל מבצעת בשטחים הכבושים. את המציאות המזוויעה הזאת מנסה עכשיו מר שרון ''לשווק'' ליהודי צרפת כדי שימהרו ויעלו לישראל ויטלו חלק פעיל בזוועות הללו ויותר מכל כדי שיקריבו את בניהם ובנותיבם למולך הכיבוש ומפעל ההתנחלויות הקולוניאליסטי !!! לו מר שרון ידע מעט היסטוריה צרפתית היה יודע שצרפת עסוקה במרץ רב במירוק חטאיה בשלטון הכיבוש שלה באלג'יר - ואין בה אדם שפוי, יהודי או לא יהודי - שיבחר מרצון ובתבונה להכנס כשותף למפעל הציוני בישראל שנראה עכשיו, בזכותו של שרון ומרעיו, כמדינה המצורעת ביותר בעולם , אחרי דרום אפריקה של משטר האפרטהייד !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Noemi,shut up your mouth,babe
Sean,
24/02/05 21:40
|
I didn't read your comment ,but I know that you're a very old stupid woman,who is trying drive us crazy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם הערבי == עם הגזענות
אנטי,
20/07/04 08:15
|
בארצות ערב אין חוץ מערבים כלום. הגזענות טבועה בהם והם למעשה כבשו וסילקו סידרתית מהמקומות שכבשו. מאותו היום שהערבים החלו בתוקפנות הפולשנית שלהם מחצי האי ערב לכיוון המזרח התיכון ובין השאר ארץ ישראל, החלו הצרות בעולם. בנוסף, הערבים הם עם צבוע. כשהם כבשו ורצחו הכל היה בסדר, כאשר האירופאים התגוננו נגד התוקפנות וכיבוש אירופה שלהם, והשתלטו עליהם, הערבים החלו לתאר זאת כ''כיבוש''. העם הערבי הוא עם פושע ולכן אין בו טיפת ביקורת למעט : למה לא רצחנו עוד ולא גזלנו עוד. עם של שודדים המבקש לשדוד את אדמת א''י מידי בעלי האדמה, מידי היהודים, מידי עם ישראל. הערבים הם הקולוניאליסטים. חשוב להם מתוך תפיסה גזענית-נפשעת להכחיד כל מה ששונה מהגזע שלהם. החטא של צרפת ובראשה של המנהיג הכושל בהיסטוריה, שבזמנו החליט להוציא את הצרפתים מאפריקה ולהכניס את אפריקה לצרפת, הוא החטא עליו הם משלמים. ההתנהגות הערבית החייתית גם אחראית לטבח ההמוני המתרחש באפריקה. אנשים באפריקה סובלים מההתנהגות המשותפת לערבים ולאירופה ואינם שורדים יותר מ 30-40 שנים. הערבים הם עם חייתי, עם פושע, עם תוקפני שכל מי שלא יטפל בו באותה השיטה הנפשעת יישלם מחיר דמים. הערבים הם גרועים מאפרטהייד, הם תומכים בהשמדה. כל ערבי ללא יוצא מן הכלל הוא היטלר +.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכמה שלי
עם אחד,
20/07/04 01:36
|
אינטליגנטית ומלאת ידע וחכמה אאה זה אמרתי
לא קוראים לך אחמד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נועמי..שוב ברחתה מהמלונה..
ל"ת
צברי אחד מהעם,
20/07/04 00:00
|
|
 |
נועמי...תחזור מייד למלונה....
ל"ת
צברי אחד מהעם,
20/07/04 00:36
|
|
 |
שפתיים יישקו.
ל"ת
איל ניר,
19/07/04 23:57
|
|
 |
אז עכשיו ברור שאתה מוסלמי
בוריס,
חיפה,
19/07/04 23:27
|
אף יהודי לא יקרא להר הבית בשם מוסלמי.
לפי הקישקושים שלך ראים שאתה אויב ולא ברור איך עיתון ישראלי מפרסם כל התעמולה הזולה ועוינת הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות!
אני,
19/07/04 23:19
|
|
 |
והסלע נמצא במכה
אלי,
19/07/04 23:40
|
צריך להיות או ערבי או סמולני קיצוני כדי לשנוא יהודים עד כדי כך
האמת זה לא כל כך משנה מה היא מבין השניים...
הכלבים נובחים והשיירה עוברת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Akha madina Burdugal
Musa,
Borto,
19/07/04 23:26
|
Yalla Naomi, eize makum yafe at gara. Burdugal dafka midina lo ra. Tagidi, lo misha'amim lakh likhtuf kul kakh harbey? Y'alla 'trao (ha'am ha balastini itakh, beish u ba mayim)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מתי הדיוק שרון רצה להיות שם
אורי,
19/07/04 22:34
|
חזרתי מפגישת עסקים בפרברי פריס. הרגשתי שאני נמצא בעזה... מי בכלל רוצה להיוץ במקום ששם דוחפים אפילו את הצרפתים החוצה? וכמה שהצרפתים שונאים את המיעוטים הללו וממלאים פיהם מים - כי פשוט השד עלה על יוצרו.. קראו את ''קוד - דה וינצי ולאחר את ''על שדים ורוחות'' מאתבבראון. ןתבינו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
צריך להראות לאנטישמי אצבע
יגאל כהן,
רחובות,
19/07/04 22:33
|
משולשת. אי אפשר לתת לו להמשיך במשחק. או שצרפת תיקח אחריות על האנטישמיות. ובראש ובראשונה ימתנו הם, את ההתבטרויות האנטי ציוניות כביכול ואנטישמיות מוסוות. להראות לו אצבע משולשת. זו דעתי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
המוסלמים עוד יביאו להם בראש
ל"ת
הנביא חמומוח,
19/07/04 22:31
|
|
 |
בוא'נה קרעת אותי מצחוק
קרוע מצחוק,
מצב כפית,
20/07/04 09:13
|
|
 |
6.
חתיחת אנטישמים תתחשבו בנו גם
האזרח השפוי,
19/07/04 22:23
|
|
 |
5.
עם ישראל עם אריק.
אזרח ישראל,
19/07/04 22:22
|
|
 |
4.
שילכו לכל הרוחות,,
jack,
19/07/04 22:16
|
אולי מישהו יואיל בטובו להסביר לי מה יש לשרון לבקר שם, בפריז? ולמי איכפתאם הוא רצוי שם או לא? ואם הם לא רוצים שהוא יבקר שם, אז זה בהחלט בסדר, אין על מה להתרגש, ולמה לצרפתים איכפת אם הוא קורא ליהודים לעלות,? הם צריכים את היהודים שם, כמו שאני צריך כאב ראש באמצע יום לוהט באוגוסט.
ודבר נוסף, כל הצרפתים יכולים לנשק לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינשקו גם לי
ל"ת
מיכה,
19/07/04 22:40
|
|
 |
3.
לסלק מכאן את שגריר צרפת !
שי,
חיפה,
19/07/04 22:15
|
עד מתי נסכים ליחס הזה ממשלת צרפת. הגיע הזמן שממשלת ישראל תשדר לצרפת מסר ברור בנושא. היינו, לאור מדניותכם העוינת מזה שנים רבות, אינכם רצויים במדינת ישראל.
התורכים למדו כבר את אירופה לקח בנושא זה... מתי נדאג גם אנחנו לכבוד שלנו ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ההבדל בינינו לבין התורכים
עמי,
ת''א,
25/07/04 08:02
|
הם דואגים ל''כבוד'' שלהם, ותראה איך הם נראים. מזל שאנחנו יותר חכמים ודואגים גם לרווחת החיים ולכסף, ולא רק לכבוד. אם כולם פה היו כמוך, שי, היינו הופכים לארצות שהכבוד יותר חשוב בהן מכל דבר אחר, כמו ארצות ערב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם את שגרירי בריטניה וארה''ב
ל"ת
.,
19/07/04 22:19
|
|
 |
what are you talking about?
amir,
20/07/04 05:49
|
I understand we don't want to French, but both the US and Ebgland has and stil support us.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
גם שיראק הצבוע לא רצוי כאן
ל"ת
ישראלי,
19/07/04 22:11
|
|
 |
1.
הנשיא לה פן יארח את שרון
ל"ת
בעוד 3-4 שנים,
19/07/04 22:07
|
|